g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.08.2013

[661-663] Zabiegana

Ok. nie mam za wiele czasu więc będę się streszczać. Dziś tylko jedno zamówienie i dwa szablony wolne. Mam w domu remont więc sami rozumiecie, że nie mogę wyjść z bałaganu...
Dodam jeszcze, że dziękuję wszystkim za ciepłe przyjęcie mnie na Zaczarowanych.




----------------------------------


ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ. 

38 komentarzy:

  1. Widzisz, a jednak ci się udało ;p, a ja nie zdążyłam ;p Ale nie ma tego złego XD Jeszcze coś wstawię w tym miesiącu, bo w końcu dopiero co się zaczął XD
    661 - Jest bardzo śliczny i taki delikatny :) Miło się na niego patrzy, a te kolorki dają dużo ciepła i pozytywnej wibracji. Nie podoba mi się tylko ucięcie ludków z prawej strony :( Smutne ludki bez łokci :( Oj smutne! Napis bombastyczny i jak zawsze cudnie wkomponowany :)
    662 - O też ładny, ale coś w tej dziewczynce jest takiego lekko niepokojącego! No i nie bardzo mi chyba pasuje błyskawica. Jakoś tak szablon jest spokojny i ta błyskawica... Ogólnie wygląda ładnie, ale jakoś tak nie wiem... nie przekonuje mnie chyba ;p Napisy znów boskie! Podszkol mnie troszkę ;p Bzytko tylko ze siem na jej włoskach litercia zagubiła pse pani :P
    663 - Za duża dyńka Ginny! Ona wygląda jak z wodogłowiem, ale układ bardzo zacny i ślicznie skomponowany :D Ta mgła w lesie mnie powaliła :) Uwielbiam takie klimaciki!
    To by było na tyle. Krótko zwięźle i na temat ;p Niestety tyle trucia co mi się nie podoba, albo co bym zmieniła, bo krytykować zawsze łatwiej niż zrobić. Choć wiem, że do twojego poziomu jeszcze mi daleko, ale próbować trzeba ;p Dlatemuż, bo ponieważ następna notka będzie moja! Buahahaha! Branoc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne *w*
    Drugi mnie urzekł, a pierwszy ma świetne kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra. Komentarz z nieznanych powodów się nie dodał, trudno, zaraz powtórzę to co napisałam, ale krótko, bo mam ochotę rzucić się z okna.

    Ostatnim razem głównie słodziłam, w końcu debiuty i tak dalej, ale jakkolwiek bym nie lubiła twojej twórczości pisarskiej, bo masz ciekawe pomysły, tak szablony nie wszystkie mi się podobają. Szczególnie dzisiaj - jeden na trzy przypadł mi do gustu, a to słaby wynik.

    661 - mniejsza z tym, że jasny, a ja za takimi kolorami nie przepadam. Mnóstwo na nim kwiatków. Rozumiem, jeden róg albo drugi, ale nie oba, na litość Potwora Spaghetti. I te kwiatki po lewej, najeżdżają na ramkę i trudno jest rozczytać ten tekst. Nie jest zły ten szablon, ale... zawsze to ale. Trochę przesadzony.

    662 - to jedyny szablon, który mi się spodobał. Niebieski, wszystko na swoim miejscu, prosty i dopasowany. Jakby nie ten Hogwart w tle, to bym sobie przygarnęła... tylko te kwiatki mnie rażą.

    663 - najgorszy z całej notki. Głowa Ginny nieproporcjonalna względem nagłówka, a szary kolor w tle pod notkami i ramkami w ogóle nie współgra z tym brązem. Razi w oczy.

    Tylko wszystkie mają jakoś podobne układy...

    Za to szablon na Zaczarowanych jest ładny, tylko ta biała "świecąca" otoczka niepotrzebna.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, dziękuję za przepiękny szablon dla mnie! Jest lepszy, niż go sobie wyobrażałam. :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :) wybacz że nie poinformowałam, ale wczoraj od razu wyłączałam komputer :) możesz sobie zmienić tytuły ramek, bo zostały po szablonie głównym na Zaczarowane.

      Usuń
  6. Szablony są piękne jak zresztą zawsze u każdej z szabloniarek. Najbardziej urzekł mnie 661. mam tylko pytanie, czy to jest szablon wolny, czy zamówienie bo niestety nie wiem( mimo, że jest napisane) do którego to zamówienie dotyczy :*
    Mam nadzieje, że jak najszybciej będziesz mogła robić szablony bo jeden na pewno wkrótce zamówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa. 661 jest wolny.

      Usuń
  7. Jakie piękne! ♥
    Mi osobiście najbardziej podoba się szablon 663 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko! Szablon 662 jest śliczny! *__* Wzięłabym go sobie, ale niestety to zamówienie. :P Tamte komentarze, pod twoją wcześniejszą notką to było totalne nieporozumienie. Dlatego witam cię na nowo TERAZ. Kiedyś bardzo mi pomogłaś i jestem za to wdzięczna. :) Ach, no i szablon główny mnie oczarował! Jak tu weszłam to aż mnie zatkało! :D Później patrze, a tu pisze: Wykonała Elfaba. Cudowny. ^^
    Łoh, muszę wziąć się za swoje zamówienia i powiem ci, że dałaś mi pomysł na jeden. :P
    Buziaki. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te szablony! Ten pierwszy ma piękną kolorystykę, a drugi jest taki uroczy. Ehh szkoda że nie przyjmujesz zamówień. Miałam już nadzieję że zdążę coś tutaj zamówić a tu nic. No cóż trudno następnym razem. A i ten szablon główny... nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczne szablony ;)
    Pierwszy bardzo mi się podoba :)

    O, i masz remont... też przez to przechodziłam, więc rozumiem doskonale Twoje położenie.

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa pierwsze są wspaniałe.
    661 był chyba na stypie po miłości?
    662 wygląda naprawdę fajnie i wszystko ze sobą się komponuje.
    663 nie podoba mi się zdjęcie Ginny ale ona w sumie nie ma za wiele ładnych zdjęć więc nie powinnam narzekać bo i tak wyszło ci świetnie. Kocham twoje szablony i cieszę się, że znowu można je oglądać nie tylko na twoich blogach. :) Przepraszam, że tak krótko ale piszę na tablecie i jest na prawdę ciężko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ou, witaj w klubie, ja również mam remont, a co za tym idzie, wiecznie zaganiają mnie do sprzątania. Okrutny Losie :< No i szybko to on się raczej nie skończy...
    Powiem ci, że to jest chyba rekordowo krótka notka :D To nie jest zarzut, od razu powiem, to tylko ogłoszenie rekordu :D łatwo pójdzie. No i ie Tobie przypadł zaszczyt stworzenia 666... Rowi, szykuj się!!
    Ciepłe przywitanie? No nam też miło ^^
    661 jest absolutnie uroczy, to znaczy ma taki klimacik: zakochani, wiosna, ładny domeczek i takie tam rzeczy. Nie dla mnie, ale jako szablon, jest bardzo ładny :3
    662 jest przepiękny, tylko ta dziewczyna jest trochę niewyraźna, nie sądzisz? Pewno to Lily... xD Ou, i ty masz słabość do błyskawic? ;> To od razu mi się z tym Jill kojarzy. tak, ten szablon jest moim ulubionym ^^ Mimo jasnych barw, wolę te ciemniejsze.
    663 - No i znowu Pan Potter xD I Ginny, nareszcie! Tak mało jest tutaj tego parringu i to tylko dlatego, że jest... zwykły, standardowy, bo prawdziwy, jakby nie było. szkoda tylko, że to zdjęcie Ginny takie średnie raczej :< Bez niej szablon byłby ładniejszy :D
    No nic, czekam na szatańską notkę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie , które nurtuhe mnie już od dawna. Bo sprawa wygląda tak , już nie na pierwszym szablonie tu i gdzie indziej widzę tych aktorów , którzy są na pierwszym szablonie. Proszę nich ktoś mi powie kto to jest lub z jakiego serielu bądź filmu jest ten fragment zdjęcia :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopak to Boyd Holbrook nie mam pojęcia kim jest dziewczyna

      Usuń
    2. przepraszam, zapomniałam dodać tagów w galerii. zgadza się, że ten facet to Boyd a kobitka to: Anne Vyalitsyna

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Zwracam się do Ciebie, Elfabo, z taką nieśmiałą prośbą - jeżeli przy wykonywaniu szablonów na Zaczarowane nagle zabrakłoby Ci pomysłów, to może zechciałabyś wykonać jeszcze jakąś pracę z Dragon Ball? Niestety nie cieszą się dużą popularnością (niedomówienie stulecia, po prostu nigdzie takich nie ma). Ten, który wykonałaś przy okazji urodzin Zaczarowanych Szablonów jest niezwykle zgrabny, ale... Oczywiście, to tylko taka cicha sugestia. I, ekhm... Ten (http://s2.zerochan.net/DRAGON.BALL.full.579842.jpg) obrazek jest niezwykle przyjemny dla oka... *uśmiech*
    Co do szablonów z powyższej notki - cóż, dobry grafik potrafi zrobić coś z niczego. Szablony jak zwykle są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale obrazek mi się nie chce otworzyć :( możesz go wysłać na moją pocztę? znajdziesz ją na mojej podstronie.

      Usuń
    2. Oczywiście, wysyłam niezwłocznie.

      Usuń
  16. Hej! Wykonałabyś dla mnie szablon?
    Hasło: Hasający topielec
    Mój nick: Amelia Headlineshire
    układ: może być prawokolumnowy
    kolory: najlepiej ciemne, stonowane ( nie oczojebne :P)
    Obrazki: http://imageshack.us/scaled/landing/832/gnz7.jpg - ten mógłby być w nagłówku. Z resztą możesz improwizować. Zaufam Ci :D.
    cytaty/zdane: "Praojciec wyznacza granicę między dobrem a złem. On jest moją równowagą."
    Zależy mi, by szablon był ujmujący i by bił od niego mistycyzm, bo taką treść przedstawia mój blog. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj jak widzę niektórzy nie umieją chyba czytać wyraźnie;)
    Mnie najbardziej urzekł pierwszy szablon!
    Taki sentymentalny i miły dla oka.
    Z powodzeniem dla opowiadań o Ginny i Draco, ale i nie tylko;)
    I trzeci szablon również jest cudowny, chociż nie przepadam za kanonowym paringiem Ginny i Harry.
    Jakoś tak nie pasują mi ale u Ciebie w szablonie idealnie dobrani.
    I te kolory;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam uwagi na tekst pod szablonami... Dzięki wielkie, gdyby nie ty, to bym w nieskończoność czekała na szablon xD.

      Usuń
    2. proszę bardzo;)
      Trzeba zwracać uwage i czytać post szablonistek od początku do końca.
      Najważniejsze informacje zwykle umieszczane są na samym końcu.

      Usuń
  18. Znajdując serce numer 517 (?:) w świecie upiorów zabieram je na http://potter-me-our-story.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie są śliczne, ale jednak moje serce skradł nr 661
    <3
    dlatego z uprzejmą prośbą zgłaszam się do ciebie o wykonanie szablonu :)

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://nothing-will-be-the-same.blogspot.com/

    3. Koncepcja: -

    4. Ewentualne zdjęcia: - chciałam, żeby na szablonie było zdjęcie takie słodkie Niny Dobrev i takie "dark" Harry'ego Styles'a.

    5. Ewentualny cytat: nothing will be the same

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: kinia11871@wp.pl ; gg : 47950986
    a to mój twitter w razie czego @inside-the-lie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sorki , nie zwróciłam uwagi na to, że nie przyjmujesz

      Usuń
  20. Śliczne :D Pobieram na swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 662, JESTEŚ MÓJ! :D Śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń