g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.08.2013

[664-666] Skromnie acz przytomnie

Cześć kochane robaczki! Ponieważ lato nam dogadza piękną pogodą, na kochanych Zaczarowanych ruch nieco osiadł. Miałam dodać notkę znacznie wcześniej, ale jakoś tak wyszło, że nie wyszło. Nic nie poradzę, że czasu bardzo jakoś mało, a rzeczy do zrobienia całkiem sporo. Byłam także na wyjeździe sześć pełnych dni poza cywilizacją. Spływałam sobie canoe i nie miałam ani internetu, ani telefonu (ten miałam tak naprawdę, ale włączałam go tylko raz dziennie by sprawdzić kto się dobijał). Nawet nie wyobrażacie sobie jaki ogarnął mnie spokój i ile udało mi się napisać na mojego bloga Collegium Magicae! Wen dopisuje, więc być może niedługo znów coś wstawię. Na razie kilka fotek z mojego mini urlopu oraz trzy zamówienia :) Pozostałe wykonam w najbliższym czasie.

FOTECZKI!

 Brda... piękna rzeka, cudne okolice. Nic tylko podziwiać.
 Piękne jezioro zwane Pasłęka (o ile dobrze zapamiętałam). Woda o zielonkawym odcieniu po prostu cud, miód i orzeszki :) Mogłabym tam spędzić i dwa tygodnie. Las, grzyby i przede wszystkim zero ludzi!
Czy jest coś lepszego niż taki oto widok o poranku? Dla mnie chyba nie ;p

***

Czas na obiecane zamówienia :) Mam nadzieję, że się wam spodobają mimo swych niedoskonałości :p Zaczynam mieć normalnie stresa :] mamy u siebie tyle zdolniastych osób, że zaczęłam wyraźnie odstawać ;p Być może za jakiś czas uda mi się drogie panie podgonić :p




Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że nie będzie linczu za tą obszerną noteczkę pełną prywaty ;p Pozdrawiam was serdecznie i nakłaniam do odwiedzenia także mojego prywatnego bloga :) Jakoś publikę wszak trzeba ściągnąć ;P

UWAGA!
Przyjmę tylko dwa zamówienia z dziedziny fantasy, które wybiorę losowo! To jest takie, które będzie mi najbardziej odpowiadało. W kolejnej notce opublikuję właśnie je i dwa zaległe należące do Ann Varcon i Alice Mary Black.

78 komentarzy:

  1. Najpiękniejszy szablon jaki mogłam sobie wyobrazić na PO, dziękuję bardzo ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci przypadł do gustu :) Starałam się by był płomienny :p

      Usuń
  2. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://norths-daughters.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby dominowała czerwień, zieleń i czerń, ale najbardziej czerwień i żeby było to coś podobnego do 666 :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Mogłabyś wykorzystać nagłówek, który już tam jest.

    5. Ewentualny cytat: Po prostu tytuł opowiadania :)

    6. Inne uwagi: Chce żeby postacie na zdjęciach pozostały w takich kolorach, jakich są.

    7. Kontakt: anialarinto@gmail.com gg : 47512858

    Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowi! Bardzo się cieszę, że wypoczęłaś i wyjazd ci się udał. Z tego co widzę po zdjęciach, rzeczywiście miejsce bardzo urokliwe. :D Z pewnością sympatyczniejsze niż miasto z ruchem ulicznym, korkami, wrzeszczącymi dzieciakami za oknem i masą turystów, przez których po chodniku się nie da przejść. O_O No w każdym razie, przejdźmy do szablonów.
    664 - podoba mi się, choć na samej tematyce totalnie się nie znam, więc... jakoś obszerniej nie skomentuję ^^ Natomiast ładny obrazek z tym cieniem. Świetnie wpasowuje się w resztę, jeszcze na tle tego magicznego księżyca... Ach!
    665 - jest tak zniewalające, że przez chwilę mnie zatkało. Oj bardzo zazdroszczę właścicielce bloga, na którym będzie reprezentowany ten szablon. Podoba mi się wszystko! I układ i kolor tła i właściwie sama kolorystyka i smok i... książki! Genialny efekt z tymi napisami w ogniu. Przepiękne!
    666 - Te budowle w tle są świetne! Strasznie ładnie współgrają z całością. Poza tym piękna czcionka do tego "power..." ^^ Ogólnie lubię w szablonach czerwień... nie wiem czemu. W każdym razie, również niesamowita praca. :)
    Wielka szkoda, że to koniec notki, ale cóż. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kolejne! Życzę weny i pomysłów. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sherry :) twoje komentarze zawsze napawają mnie wielką radością :P Byłaś ze mną jeszcze na Malachu więc mam do ciebie wielki sentyment. Cieszę się wielce, że wciąż mi dopingujesz i znajdujesz czas na pisanie całkiem obszernych komciów :*
      Następnym razem postaram się zrobić więcej szablonów, abyś miała gdzie się rozpisywać :D Dozobaczonka :D

      Usuń
  4. ROWI!!
    666!!!
    Mam nadzieję, że nie zepsułaś mi numerka, co? ;> Nie no, na pewno nie! Ale o tym później.
    Na urlopiku się było? No i to się chwali, wypoczęłaś, odświeżyłaś szare komórki i... pisałaś! Wiesz dobrze, jak bardzo ucieszyłaś mnie tą informacją. A zdjęcia przepiękne, aż zatęskniłam za pluskaniem się w jeziorze (co z tego, że nie umiem pływać). Może pojedziemy i będę straszyła siostrę rakami ^^
    No dobra, szablony. Boję się 666, a raczej nie mogę doczekać, sama nie wiem :D Ale po koleeeei, wolnego.
    664 - hehe, ten koleś siedzący na... ramce na tle księżyca jest najlepszy! :D Zaskoczyło mnie brak kolumn bocznych, może przez to prawa strona jest trochu pusta, lewą uzupełnia troszkę ta dziewczyna. A tak poza tym manga zawsze spoko 8)
    665 - no, coraz bliżej 666! Ale wait. Przecież to zamówienie! No to po marzeniach demonicznego szablonu. Szlag! No nic, ze smutkiem idę obczajać numer 665.
    A więc nooo! Ten to by do numerka 666 nawet pasował, nie powiem! Pisane ogniem? To c o to za blog? Aż sprawdzę... A, ok, wszystko jasne :D Cholernie podoba mi się ten szablon, bo jest ciemno, ponuro i magicznie, bo smok. Boję się nawet, że spodoba mi się bardziej niż przeklęte (dosłownie i w przenośni) 666. Ja naprawdę to przeżywam noo!
    No więc... tum tum tum! Upiorna muzyczna, napięcie rośnie... a oto 666!
    Jestem absolutnie zawiedziona.
    Szablon sam w sobie bardzo ładny i w innych okolicznościach bardzo by mi się podobał, zwłaszcza ten księżyc z babką w tle. No i tło wyjątkowo urodziwe! Szablon naprawdę genialny, ale... taka szansa trafia się tylko raz :( To teraz czekać tylko na 6.666, ech... ;c
    Idem. Z... Bogiem? Z Diabłem. Szatanem Spłoń w Piekle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie masz stare informacje. 666 to nie jest szatański numer. Mogłabym ci napisać cały referat na temat numeracji 666 (tak naprawdę już go pisałam na II roku archeo). Taka numeracja weszła w użytek dopiero w XIX wieku i była spaczona przez powieści grozy, które ukochały sobie właśnie taką numerację. W rzeczywistości prawdziwym szatańskim numerem są trzy siódemki - 777. Trzy kosy oznaczające śmierć ostateczną: cielesną, duchową i eteryczną :p To z nich powstał władca ciemności XD
      No ale cóż :p
      Obiecuję ci solennie zatem, że na 777 szablonie odcisnę piętno szatańskie ku twej uciesze. :D Buźka!

      Usuń
    2. Odkąd została spisana Apokalipsa św.Jana odtąd 666 jest w użyciu.

      Usuń
    3. Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.
      św. Jan, Apokalipsa

      Usuń
    4. A jeżeli chodzi o 7, to jest to liczba boska, a 777 to znak trójcy świętej, boskiej doskonałości.

      Sory, że tak w częściach, ale wykładam z komórki.

      Usuń
    5. Spoko XD loko mnie wsio rybka :D Nie będę dyskutować bo mogłabym zacząć tu cofać się w przekłady i tak dalej i dalej. Oficjalną wersją na zawsze pozostanie 666. To rzecz pewna :p

      Usuń
    6. Taak, wiem, ze 666 to liczba człowieka. 6 to niedoskonałość, czyli człowiek.Mam w końcu 5 z polskiego, to wiem :D Tak się jednak ogólnie przyjęło, gdybym pisała poważnie, nie zwróciłabym uwagi na 666. Więc nie mam przestarzałych informacji. kochana Rowi: czy ty uważasz, że ja tutaj kiedykolwiek byłam poważna? nie rozmawiałaś jeszcze ze mną w takim wydaniu.
      A 777 mam gdzieś, nie lubię tej liczby, w ogóle siódemki nie lubię :<

      Usuń
    7. No nic :( Może jakoś odpokutuję :) Mogę przekupić holenderskimi stroopwaflami? :>

      Usuń
    8. No, niech ci będzie, jakoś to przeboleję i przyjmę prezent... xD Tylko w trybie natychmiastowym!

      Usuń
    9. Oh nie dopiero we wrześniu będę w Holandii ;p

      Usuń
    10. PFFFFFFFFFFFFFFFFFPFPFPFPFPFPFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    11. Phiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie to nie :)

      Usuń
  5. O mój boże. : O
    Ale się poprawiłaś. owo Pamiętam jak na mt zamawiałam u ciebie szablon, już wtedy mi się podobał, a teraz robisz niesamowite szablony. : O
    Zazdroszczę talentu i umiejętności. *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Shayia :) Miło wiedzieć, że ktoś pamięta moje prace i to jak się rozwijam. Niestety nie jestem jeszcze tak dobra jak reszta załogi, ale się nie poddaję i zamierzam trwać w działaniach i próbach osiągnięcia sukcesu ;p

      Usuń
  6. Siedziałam przez jakiś czas i zastanawiałam się nad tym postem. Bo 666. Co też nim będzie. Nie żebym była satanistką, fanką Iron Maiden. XD
    664. Ten ńińdża XD jest świetny. Pośrodku jasności ciemna sylwetka. Dodatkowo wielki plus za... To, że jest taki piękny. XD
    665. O Boże *U* Te litery, ten smok - są genialne, przecydnie wykonane, ujęłaś mnie tym szablonem. Ogniste, gorące barwy, ten układ, ten budynek w tle, te księgi, ten tytuł, Boru, perfekcja. *CHAOTYCZNA GADANINA ROZENTUZJAZMOWANEGO DIABŁA ;~;* Jest nieziemski, odcięcie od rzeczywistości, iście Zaczarowany Szablon. Podbiłaś moje serce. <2
    666. *http://www.youtube.com/watch?v=7mHe6FMs46o*
    Piekielne kolory, buchający ogień, pani w zbroiczce. Czcionka posta - czy to mój umiłowany Times New Roman?
    Trochę za mało tu demonicznie. ;__; Ale jest ogniście gorąco. Cudownie. Lekko diabelne klimaty.
    Pozdrawiam, Diabeł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh drogie Diabelstwo! Tyle komplementów od piekielnej istoty? Aż chyba spłonę :) Dziękuję za piękne słowa i nie mniej cudny komentarz. Serce aż podskakuje z radości, a wen rwie się do działania :P Mam nadzieję, że i następnym razem moje prace przypadną ci do gustu :)

      Usuń
    2. Tak, tyle komplementów, bo zasługujesz. >:I
      Tak w tematyce ognia. :3 Spłoniesz.
      A serce i wena. Cóż, cieszę się z tego wpływu.

      Przypadną. ^^
      To mam zamówić numer 777? XDD

      Usuń
  7. Hej.
    Ogólnie jestem tu nowa i chciałam zamówić szablon na swój blog.
    Tak się składa, że zamawiałam już na wg, ale Wasze szablony mi się spodobały, więc pomyślałam: czemu by nie wprowadzić jakiejś nowości? i oto trafiłam tu :)

    nie jestem dokładnie pewna, jakie jest hasło, ale patrzę na innych i widzę, że jest to: Hasający topielec

    adres do bloga: http://my-death-diary.blogspot.com/
    linki do zdjęć-

    1. http://imageshack.com/scaled/large/14/dja0.jpg

    2. http://imageshack.com/scaled/large/822/29cn.jpg

    3. http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/103/8/3/the_castle_by_the_sea_by_emilysoto-d61l3j4.jpg

    koncepcja: nie mam jakiś szczególnych uwag, nie znam się na sprawach typu css i te inne rzeczy.. ale nie chcę, żeby szablon był wykonany w czarnym odcieniu.

    ewentualny cytat (właściwie, są to moje słowa): Zabił ją nienawiści, szkoda, że zmarła z miłości. a pod spodem: My death diary.

    konktakt: moje gg to 38108114 , a mail to tommo-tomlinson@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróć, miało być: "nienawiścią", zgubiłam literkę.

      Usuń
    2. Jakbyś dokładnie przeczytała regulamin, nie miałabyś wątpliwości jakie jest hasło. Decyzji jeszcze nie podjęłam, czy przyjmę zamówienie czy nie, ale prosiłabym, abyś do tego czasu spojrzała na regulamin i przeczytała go punkt po punkcie :)

      Usuń
    3. zrobiłam to. i nie znalazłam hasła. to chyba ze mną jest coś nie tak.

      Usuń
  8. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://delena-different-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon przedstawiający Damona i Elene z „Pamiętników wampirów”. Byłoby dobrze gdyby szablon był utrzymany w ciemnych kolorach, czerń, granat itp.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: „Love conquers all”
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: ankaw1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://empire-bysen.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Zaczynając zatem od układu, dobrze byłoby, gdyby został zachowany obecny, czyli dwukolumnowy (obojętnie czy lewo czy prawostronny). Ogółem grupowiec łączy w sobie elementy steampunk i fantasy, zatem prosiłabym o szablon zachowany w odpowiednim klimacie. Co do kolorystyki, też mile widziane byłoby coś świeżego, pasującego do klimatu. Może coś w złocie i beżu albo złocie i czymś podobnym do rdzy.

    4. Ewentualne zdjęcia: Z racji tego, iż mam ich dość sporo (w celu wybrania czegoś dogodnego i gustownego z większej ilości grafiki), w razie czego podeślę je na maila :)

    5. Ewentualny cytat: (nie cytat, lecz napis tytułowy bloga, napisany najlepiej "ręczną", elegancką czcionką) Cesarstwo Bysen

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: 24831127, vardalia90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuck.
    Z gorąca komp mi padł i zabrał za sobą komentarz, daję wiec wersję mocno skróconą:
    Rowi. Fajne miałaś wczasy, zazdroszczę.
    664 takie 7/10 bo dobrze zrobione, ale nie lubię anime.
    665 boski. 9,9/10 (bo nie jest mój)
    666 MUAHAHAHAHA! 9/10 I TA LICZBA!!!
    Zamówienie mam, przyjmij błagam:
    1. Hasający Topielec
    2.http://historie-opisane.blogspot.com/
    3. Układ jak tu na ZS: zakłądki ruchome na górze i info z boczku. Kolorystykę zostawiam twojemu uznaniu, może być trochę jak na 666.
    4. http://tira-owl.deviantart.com/art/Ice-Cave-325813469
    http://stolvezen.deviantart.com/art/Phenix-of-fire-85483115
    http://o-shana.deviantart.com/art/Keeliane-325144255 (chyba że znajdziesz gdziej jednorożca który wygląda jakby chciałby cię zjeść i jest do tego biały)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jezu, sory, to przez ten cholerny komp. Już kończę:
      4. http://shizuku-uzu.deviantart.com/art/The-White-King-166752174
      http://aaroswings.deviantart.com/art/Falls-353136911 (oba mi pasują do bohaterów, ale jeśli nie chcesz ich wziąć, to wybierz jakiegoś złotego, czarnego lub czerwonego który nie zieje ogniem i nie bardzo widać jak jest duży)
      Jeśli do tego znajdziesz wilka biegnącego po lesie ale takiego żeby nie widać było jego koloru, albo płowego to jesteś BOGIEM.
      5. 'Boję się śmierci jak cholera, to dlatego staram się jej unikać. Niestety znajduje mnie coraz cześciej.' Albo po prostu pierwsze zdanie tej wypowiedzi.
      6. Innych uwag brak tylko błagam pamiętaj o tych smokach, one nie mogą ziać ogniem. Możesz dodać tam jeszcze trochę śniegu, lasu albo miasteczka średniowiecznego.
      7. ryksamedlin@gmail.com lub 43296411
      Zapraszam serdecznie na bloga, albo chociaż na boski zwiastun do jednej opowieści: http://www.youtube.com/watch?v=rIG06HyGJ5c .

      Usuń
  12. Hej! Mam nadzieję, że zgodzisz się wykonać dla mnie szablon.
    Hasło: Hasający topielec
    Mój nick: Amelia Headlineshire
    adres: fivedevils.blogspot.com
    kontakt: 5459950 - gg
    układ: może być prawokolumnowy
    kolory: najlepiej ciemne, stonowane ( nie oczojebne :P)
    Obrazki: http://imageshack.us/scaled/landing/832/gnz7.jpg - ten mógłby być w nagłówku. Z resztą możesz improwizować. Zaufam Ci :D.
    cytaty/zdane: "Praojciec wyznacza granicę między dobrem a złem. On jest moją równowagą."
    Zależy mi, by szablon był ujmujący i by bił od niego mistycyzm, bo taką treść przedstawia mój blog. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia. ;)

    664 - Mroczny i ciekawy. Jeśli dobrze zauważyłam jest tam tylko jedna kolumna na posty. Trochę to może niektórym nie odpowiadać (zwłaszcza fanom gadżetów), gdyż nie wszyscy lubią, kiedy gadżet "lata" tak luźno po szablonie.
    665 - Mało tu napiszę. Wow! Taki magiczny. Kojarzy się z jakąś opowieścią fantasy. Kolory są takie wyraziste i żywe. Ten smok... Ten ogień... Po prostu bomba!
    666 - Moim zdaniem jest on na cienkim pograniczu skromnego i bogatego szablonu. ;) Gdyż uwagę przykuwa głównie tylko nagłówek. Ciekawie skomponowałaś ten księżyc z różnymi obrazkami w jego środku.
    Wśród tych trzech szablonów najbardziej spodobał mi się ten z nr. 665 :)
    Mam nadzieję, że nie napisałam swojej opinii tak, że mogłaby cię w jakiś sposób urazić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fobosie za komentarz :) Cieszę się, że moje prace przypadły ci do gustu :p Nie, nie obraziłeś mnie :) Jeśli chodzi o 664 to szablon robiony na zamówienie, więc był dopasowany do potrzeb zamawiającej. Zażyczyła sobie tylko jedną kolumnę, więc tylko jedna była ;p Niektórzy lubią minimalizm :p
      Dziękuję bardzo za opinię i mam nadzieję, że do następnego razu :D

      Usuń
  14. Z nr 664 napisałam chyba coś źle... Nie znam się zbytnio na tym. W każdym razie chodziło mi tam o miejsce dla gadżetów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://harrypotterinnahistoria.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby była tam dziewczyna taka jak w opisie mojego opowiadania (czarne, długie włosy, lekko falujące, ciemne oczy, żeby było widać, ze jest silna i delikatna jednocześnie), może być tam też Syriusz Black, ale nie jest to konieczne : ) Albo młodzi Huncwoci w tle ;) Najważniejsza jest ta dziewczyna ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat:-

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: olkaxyzz@wp.pl gg: 10051966 ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://required-by-many.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był prosty i doprawiony odrobiną magii. Może nie magią ale anielskim charakterem. Dziewczyna, która ma się znaleźć na szablonie, chce aby była pokazana cała. To chyba nie problem?
    4. Ewentualne zdjęcia: http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2012/270/4/1/waiting_for____by_saicachii-d5g1hun.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Chosen by God and Devil"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: 44166607

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. :) Ciekawe szablony - szczególnie 665. robi piorunujące wrażenie, choć to 666. jest moim faworytem. Ma swój nieodparty urok...
    W ogóle wszystkie Twoje szablony są świetne, dlatego mam nadzieję, że załapię się na zamówienie. :)

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://taveria.blogspot.com

    3. Koncepcja: Szablon na bloga z opowiadaniem fantasy. Najbardziej zależy mi na czytelności. Chciałabym, aby tło stanowił krajobraz (propozycja w "ewentualnych zdjęciach"), zaś na jego tle wyróżniała się czarnowłosa dziewczyna - choć nie jest ona obligatoryjna.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    krajobraz: http://good-wallpapers.com/pictures/9009/1440_Fantasy%20Landscape.jpg

    dziewczyna:

    1) http://elandria.deviantart.com/art/Goth-295985188
    lub
    2) http://faestock.deviantart.com/art/3-189343084
    lub
    3)http://kuoma-stock.deviantart.com/art/I-will-be-waiting-6-316474372

    Zdjęcia są jednak naprawdę ewentualne, bo jakoś średnio wierzę w swój talent do ich wyszukiwania. ^.^'

    5. Ewentualny cytat: Taveria

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: marsy_spring@op.pl, gg: 32204492 (często siedzę na niewidocznym)

    Jeśli chodzi o kontakt, może być krucho w najbliższym czasie, gdyż w niedzielę wyjeżdżam i nie wiem, czy będę miała dostęp do internetu. Wracam 19.08. Mam nadzieję, że to nie będzie stanowiło dużego problemu. ^.^'

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym złożyć zamówienie i myślę, że wymagania nie są za bardzo wygórowane ;)
    1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: http://the-magic-riddle-and-muggle-girl.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Kolorystyka: Powinny przeważać ciemne barwy. Od czasu do czasu mogłyby występować przebłyski innych kolorków jednak wszystko komponowałoby się w jedną, interesującą całość. Chciałabym aby kontury byłyby w złote i srebrne (zależy co wyglądałoby lepiej).

    Układ: Dowolny byleby wszystko wyglądało dość przejrzyście. Kolumna tekstowa wyśrodkowana pozostawiając po obu stronach wolne miesce na grafikę przedstawiającą dwie różne(niekoniecznie) różdżki. Inne kolumny typu podstrony i gadżety rozmieszczone w dowolnym miejscu.

    Ogólny wygląd: Po bokach kolumny tekstowej widniałyby magiczne różdżki. Każda inna lub nie, byleby były. Szczytem moich marzeń byłby efekt magii "tryskającej" z przedmnitów. Taki jakby magiczny pył *.*

    Wierzę w niezwykłe możliwości szabloniarek i jestem całkowicie pewna, że dałabyś radę takiemu zleceniu ;) Potraktuj to jak wyzwanie ! Dobrze wiem, że moje wymagania są niesamowicie wygórowane ale chyba właśnie o to chodzi. Będę ogromnie wdzięczna za wykonanie pracy ;3

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a)
    http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/016/9/d/9d411f36be54281a57f019b961394278-d37c6r5.jpg
    b)
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/362/6/2/6269630f2b151452db5668481ab44cd2-d35v42b.jpg
    c)
    http://www.bloblo.pl/image/359694/default/Tom-Riddle-books-male-characters-31335836-337-459.jpg
    d)
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20111220010524/harrypotter/images/2/2a/Tom_Riddle_sig.png
    e)
    http://oi39.tinypic.com/1h4a6v.jpg
    5. Ewentualny cytat: Love is blind.
    6. Inne uwagi: Chciałabym aby szablon opierał się na takowym dzienniku http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130524231555/harrypotter/images/c/ce/Tom-riddles-diary.png
    7. Kontakt: missdaisyblack@gmail.com
    gg nie posiadam.

    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha ! W regulaminie jest okropny błąd. Raczej jest napisanie nie pisze ;D
      Zacytuję:"Jak również przy pobieraniu, nie możesz nic przerabiać, zazwyczaj w paczce pisze co możesz przerobić, jeżeli coś Ci nie pasuje w wykonanym zamówieniu pisz! Jakoś się dogadamy ;)"

      Usuń
  19. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Zdaję się na Ciebie. Odcienie niebieskiego, tylko, żeby nie był zbyt ciemny : )

    4. Ewentualne zdjęcia: coś związane z książkami, ponieważ jest to blog z recenzjami. No i oczywiście z nazwą bloga w nagłówku, a cytat może być pod spodem, troszkę mniejszymi literami : )

    5. Ewentualny cytat: Each day is dri­ve through his­to­ry.

    6. Inne uwagi: Lubię tajemnicze klimaty, to daje takie odczucie magiczności i piękna ; * Chciałabym, żeby układ dodatków był po prawej stronie, a na górze nazwy typu "spis treści" etc. (w niektórych szablonach zdarzyło mi się, że ucinało niektóre rzeczy na pasku górnym). Dodatkowo lubię, jak tło też jest takie bardziej ciekawe niż jeden kolor. Uwielbiam twoje szablony i wiem, że cokolwiek byś nie zrobiła to i tak będzie piękne : )

    7. Kontakt:
    e-mail: nasz.ksiazkowir@onet.pl
    GG: 18141559 (praktycznie nie korzystam w tej chwili, więc wolałabym kontakt e-mailowy :D )

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://books-pal.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam jakiś szczególnych wymagań, chciałabym tylko, żeby szablon był utrzymany w mniej więcej beżowej kolorystyce i żeby było przejrzyście, chyba tyle :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Jakaś fotka z książkami, może biblioteczka jakaś, cokolwiek takiego - jest to blog z recenzjami książek. Chciałabym, żeby nazwa (Just Read It) była w umieszczona gdzieś tak po lewej, ewentualnie na środku, i żeby była zrobiona dość dużą czcionką, żeby była widoczna :)

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Cóż, chciałabym, żeby szablon miał taki układ, jak do tej pory - na górze strony, a po prawej wszystkie dodatki, ale nie jest to konieczne, zdaję się na Ciebie :)

    7. Kontakt:
    e-mail: olmad@poczta.onet.pl
    GG: 33583071 (raczej rzadko tam zaglądam, ale jeśli dasz znać w meilu, to w miarę możliwości będę z gg korzystać :) )


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć! Mam taką dość skromną nadzieję, że jednak przyjmiecie moje zamówienie - zawsze czekałam na taką okazję, zamawiałam na innych, no ale cóż, nikt nie był zainteresowany ;)

    1. Hasło; Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: szmaragdovva.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w odcieniu koloru bordowego, a obramowanie byłoby złote.

    4. Ewentualne zdjęcia;
    http://www.tapeta-jablko-zielone-oczy-dziewczyna.na-telefon.org/
    http://www.deviantart.com/art/The-Apple-147533116
    http://www.deviantart.com/art/the-apple-71251466
    Możesz wybrać z tego, co zaproponowałam, lub znaleźć sama zdjęcie z dziewczyną która trzyma jabłko... Taki temat przewodni ;)

    5. Ewentualny cytat;
    „Magicy tworzą iluzje, ale nie są nieśmiertelni.”

    6. Inne uwagi;
    No cóż, prosiłabym, żeby szablon był wyśrodkowany z jedną kolumną po prawej stronie, i taki pasek menu, jaki obecnie jest na Waszym szablonie.

    7. Kontakt:
    E-mail; szmaragdovva@gmail.com
    GG: 47938200

    Bardzo dziękuje, i liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Szmaragda, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. *.* ! Mój szablon jest piękny:D Pozostałe też, ten że smokiem mi się bardzo podoba, ale jednak mój bardziej. Jest cudny idealny i idealnie pasuje do bloga. DZIĘKUJE raz jeszcze : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tu nowa , i nigdy wcześniej nie zamawiałam. Bardzo by mi zależało na szablonie. Jeśli jesteś zapracowana to mogę poczekać. Liczę na to że pozytywnie rozpatrzysz moją prośbę. :)

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: http://zpunktuwidzeniamyheroislogan.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym żeby był on połączeniem koloru białego i jasno niebieskiego .Co do zdjęcia, Nie wiem czy tak się da ale jeśli tak to zależałoby mi na zdjęciu Eweliny Lisowskiej i Logana Hendersona . Chciałbym żeby to wyglądało jakby byli parą .Wiem że trzeba by było to jakoś zmontować . Ale jeśli czegoś takiego się nie da to może być sama Ewelina Lisowska .

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Sky's The Limit"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt:
    GG: 39465630
    E-Mail : myheroislogan@interia.pl

    Liczę na rozpatrzenie mojej prośby :) Byłabym bardzo wdzięczna. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.chciałbym żeby szablon był pozycji takiej co mam teraz czyli szablon środkowo-kolumnowy i wszystkie dodatki i takie tam są na prawo żeby były zachowane .

      Usuń
  25. Na początek bardzo mi się podobał szablon numer 666. Uwielbiam taką kolorystykę, więc jak najbardziej me gusta. zachwyciło mnie, że można tak rzeczywiście wtopić w szablon mgłę. Jestem pod wrażeniem.
    Szablon numer 665 też cudo. Ciemno, ale tak nie do końca. Czerwień odpowiednio wyważona. A kolumny wyglądają, jakby były podświetlone. Ogólnie WOW!
    Na temat szablonu numer 664 się nie wypowiem. Nie dlatego, ponieważ jest fatalny. Po prostu nie lubię mangi, więc moja opinia nie byłaby obiektywna.

    Chciałabym złożyć zamówienie.
    Hasło: Hasający topielec
    Adres: http://love-of-ginny-weasley.blogspot.pt/
    Koncepcja: Blog jest krótko mówiąc o miłości, więc widzę w to w stonowanych kolorach. Chciałabym, by na szablonie znajdowała się maska. Jeśli ci się skomponuje moga być dwie- męska i damska. Ale jak ci się nie spodoba to też ok. Co jeszcze? Na pewno powinna się znaleźć Bonnie Wright, bo to blog o Ginewrze Weasley. W tle kwiat (lub kwiaty, ale błagam nie drzewo!) magnolii. To nie jest moje widzimisie, tylko jest on symbolem miłości, która rozgrywa się na moim blogu.
    Ewentualne zdjęcia: Każde jakie ci się spodoba z Bonnie Wright!
    (bardzo) Ewentualny cytat: Maska ukazuje nasze prawdziwe oblicza
    Inne uwagi: W zasadzie brak
    Kontakt: sloneczko.yellow@gmail.com

    Nie wiem czy w ogóle robisz zamówienia na potterowskie fan fiction, ale musiałam spróbować.

    Pozdrawiam
    XX
    Daisy D.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://hogwart-home.blogspot.com/

    3. Koncepcja: jako takiej nie ma, liczymy na twoją twórczość :D

    4. Ewentualne zdjęcia: Lucy Hale http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2009/01/lucy_official_dscf8170.jpg + Chelsea Staub http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/03/jonas-staub/joe-jonas-chelsea-staub-01.jpg + Hogwart w tle :D http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20070323190518/fantasy/pl/images/0/0e/Hogwart.jpg

    5. Ewentualny cytat: 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends'

    6. Inne uwagi: chyba najlepiej ciemne kolory, ale to wszystko :D

    7. Kontakt: shiizzlybiizzly@gmail.com, lub nasze Twittery @ShizzlyBizzly i @Annalena3252

    OdpowiedzUsuń
  27. 666! :> A zatem... Zupełnie inaczej wyobrażałam sobie swój szablon, ale ten jednak sprostał mym oczekiwaniom. Jest nieziemski - księżyc jest przepiękny, praca ma TEN klimat, most i mgła świetnie się wtapiają, a kolorystyka jest boska. Jednak brakuje mi tutaj smoka, który wchodziłby na pierwszy plan. Niestety nie wiedziałam, że przedstawisz to w taki sposób, ale to moja wina gdyż nie uwzględniłam tego w zamówieniu. Wszystko jest naprawdę piękne, przeogromnie dziękuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://galehungergames.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Coś w tym stylu: http://cwiercwieczeposkromienia.blogspot.com/2012/11/rozdzia-4.html Tylko żeby zamiast tej dziewczyny był Gale (Liam Hemsworth) i Katniss (Jeniffer Lawrence) Bardzo podoba mi się pomysł że to wygląda jakby płonęło. Chciałabym aby Katniss miała na sobie "płomienną" sukienkę gdy odbył się wywiad z Caesarem Flickermanem a Gale ewentualnie Liam Hemsworth jakiś garnitur (do tego musiałabyś wykorzystać jakieś jego zdj gdy był na jakiejś gali a nie planie zdj ;) ) Gdyby te stroje były niemożliwe to jakieś z polowań lub strój Katniss na arenie a jeżeli byłoby to możliwe to Galeowi także mogłabyś dokleić strój trybutów.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdam się na twój gust, ale chciałabym żeby było gdzieś z boku zdj z broszką w kształcie kosogłosa.
    5. Ewentualny cytat: For her happiness I have to die

    6. Inne uwagi: Ciemne kolory i płomienie (tak jak na linku do bloga wyżej)

    7. Kontakt: thehungergame75@gmail.com

    jeżeli coś sprawiłoby wam problem to napiszcie a wtedy zmiejsze oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy mogłabym się spodziewać tego szablonu?

      Usuń
  29. Heeeej... Ja tak skromnie... Poszukuję kogoś, kto zrobi mi nagłówek na blog, bo ja nie umiem... Tak czaję się u was i czaję, ale nikogo wolnego nigdy nie było... Moze teraz się uda... Tak więc:
    Hasło: Hasający Topielec ,3
    Adres bloga: flowers-on-the-precipice.blogspot.com
    Koncepcja: chciałabym tylko, aby był ciemny i nawiązywał do głównego paringu (ItaSasu). Może z jakimś kwiatem, któremu wiatr odrywa płatki... Taka moja koncepcja, ale zdaję się na Ciebie ,3
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat: Podziwiamy kwiaty rosnące na urwiskach, gdyż zatrzymując się tuż nad przepaścią nie mamy odwagi by tak jak one, pójść o krok dalej, ku niebu. - Tite Kubo
    Inne uwagi: -
    Kontakt: rena.su.gothime@gmail.com / 35360003

    Z góry bardzo dziękuję ,3




    OdpowiedzUsuń
  30. Hasło: Hasający Topielec :P
    Adres bloga: http://nadnaturalnie.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym, aby dominował kolor ognisto pomarańczowy. Rudą dziewczynę i smoka gdzieś obok niej. To takie moje wyobrażenie, ale pozostawiam to Tobie :)
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat: -
    Inne uwagi:
    Kontakt: lolak.tak.bejbe@gmail.com/GG niestety nie posiadam :(
    Z góry bardzo dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie szablony super wyszły.
    Mogę wasz baner wkleić do zakładki Inne>Wymiana Bannerów ???
    Chodzi o rozgłos zaczarowanych, a wy nie musicie się odwdzięczyć. Jak co piszcie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres bloga: http://tajemnicarollywitch.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby na nagłówku pojawiła się dziewczyna w jasnej, przewiewnej sukience, z ciemnymi długimi włosami. Mogłaby nawet stać tyłem. Mógłby również pojawić się stary, piętrowy dom, gdyż jest on częścią opowiadania + stara huśtawka na łańcuchach. Prosiłabym też o róże.
    4. Ewentualne zdjęcia: tutaj raczej postawię na Twoją wyobraźnię kochana :)
    5. Ewentualny cytat: Pokonaj strach, by postawić pierwszy krok ku przyszłości..
    6. Inne uwagi: Jeżeli mogę prosić, to chciałabym aby tonacja była ciemna, ale magiczna. Jest to powieść fantazji, więc bez żadnych zahamowań magia musi się pojawić. Do do ustawień kart, gadżetów itd, to również pozostawiam to to Tobie, z nadzieję, iż będzie cudaśnie.
    7. Kontakt: Gadu już posiadasz: 45560789, a email: goldheart2012@wp.pl

    Pozdrawiam radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry '-' C..chciałam złożyć zamówienie ;;

    1.Hasło:
    Hasający topielec
    2.Adres bloga:
    http://kpop-fanficki-pl.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Blog jest o tematyce Yaoi. Chciałabym by był w jasnych kolorach. Fajnie by było jakby w nagłówku były złączone 3 zdjęcia. http://yaoi-kpop.blogspot.com/ <--- mniej więcej takie coś. CHODZI MI TYLKO O TO ZDJĘCIE ;=; To w sumie tutaj tyle.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    Ja jednak bym prosiła by te zdjęcia jednak były w tym zagłówku ;-;
    http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/321/d/7/2min_maypole_render_by_becauseimashawol_by_becauseimashawol-d5laiqi.png
    http://24.media.tumblr.com/ed10d0de0f532a6f9c95cab6d03be60c/tumblr_mphh6yBbnt1snm36ro1_500.png
    http://4.bp.blogspot.com/-dcBpqqHE3TQ/UCc4bvzsUJI/AAAAAAAAAC4/YVjRnHymYOo/s758/taoris%2B3.png
    5.Ewentualny cytat:
    "Kochać to także umieć się roz­stać. Umieć poz­wo­lić ko­muś odejść, na­wet jeśli darzy się go wiel­kim uczu­ciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skiero­waniem się ku dru­giej oso­bie, jest prag­nieniem prze­de wszys­tkim jej szczęścia, cza­sem wbrew włas­ne­mu" -Vincent van Gogh
    6. Inne uwagi
    -
    7. Kontakt:
    Email: Maknae9989@gmail.com
    GG: 45837598

    Mam nadzieję, że nic nie popierniczyłam ;o;

    OdpowiedzUsuń
  36. moze zechcialabys pomoc w stworzeniu szablona na mojego bloga?:>

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Hasło: Hasający Tropiciel

    2. Adres bloga: http://homra-k-project.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chce by był on wykonany pod anime k project. Co do kolorystyki to nie mam pomysłu konkretnego, ale raczej mroczne kolorki. W nagłówku niech bedzie Mikoto i jeszcze srebrny król oraz może kapitan berła4. Jeśli bedziesz wiedziała jak to proszę menu w tekim stylu jak na tym blogu: http://pl-monster-high.blogspot.com/ nie musi być identylko ale z tak wysuwającymi się zakładkami i jeśli to nie probllem to by był u góry tak jak na waszej szabloniarnie. Jesli to bedze jednak problem to prosze pod nagłówiem a jeśli chodzi o układ to z boczną kolumną po prawej. resztę zostawiam tobie

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam konkretnych zdjęc ale jeśli bedziesz miała problem z naleziemiem tych co w poprzednim punkcie opisałam to może być to: http://data.whicdn.com/images/47835914/K.Project.600.1386252_large.jpg

    5. Ewentualny cytat: cytat jakiś o walce z innymi lub samym sobą

    6. Inne uwagi:Blog będzie grupowy wiec chce by szablon był dopasowany do tego typu bloga.

    7. Kontakt: 13316123 gg
    Mam nadzieje że wszystko wpisałam popranie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Hasło: Hasający Tropiciel
    2.Adres Bloga: http://girlunfabulous.blogspot.com/
    3.Chce żeby był kolorowy,wesoły bez ciemnych kolorów.Blog bedzie o bieganiu i darzeniu do celu.Moga być jakieś zdjecia biegaczy itp.
    Najlepiej zeby był w kolorach zielieni,niebieskości zeby dodawał energi :)Co do menu czy dało by sie takie wykobinowac jak na tym blogu http://www.anwen.pl/ ? Układ z boczna kolumna po prawej.
    Licze na twoja orginalność.
    4.Ewentualne zdjecia: nie mam jakis konkretnych zdjeć ale https://www.google.pl/search?um=1&client=opera&channel=suggest&hl=pl&biw=1247&bih=738&tbm=isch&sa=1&q=zielono&oq=zielono&gs_l=img.3..0l10.637750.640673.0.640992.13.11.2.0.0.0.274.1408.0j4j3.7.0....0...1c.1.25.img..4.9.1426.zaQb7nOSLGI głownie zeby wystepowały zywe kolory niebieskości i zieleni <3
    5.Ewentualny cytat: Może być "Wygrywa tylko ten kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie aby go osiągnąć."
    6.Inne uwagi: Jestem nowa wiec nie zależy mi kto zrobi szablon :)
    7.Kontakt: GG 45878176 gmail: szara980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Heej, chciałabym złożyć zamówienie u Ciebie, bo bardzo podobają mi się Twoje szablony. Z tych tutaj chyba trzeci najbardziej ;> Ale przejdę do zamówienia ;)
    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://lovemeagainsunshine.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Blog chciałabym utrzymać w takich jesiennych kolorach, czyli brązowy beżowy pomarańczowy i może trochę szarego.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?um=1&newwindow=1&hl=pl&tbm=isch&tbnid=Eh0xoA25WOJ35M:&imgrefurl=http://peerie.com/Acting/11001/Sean-Faris/&docid=BuC0moNg4azRtM&imgurl=http://c420561.r61.cf1.rackcdn.com/4/11001-184856.jpg&w=390&h=468&ei=wxgNUsOACc_Psgbj8IDYAg&zoom=1&ved=1t:3588,r:18,s:0,i:135&iact=rc&page=1&tbnh=218&tbnw=192&start=0&ndsp=32&tx=123&ty=87&biw=1920&bih=917

    http://www.google.pl/imgres?um=1&newwindow=1&hl=pl&tbm=isch&tbnid=aRGtZMqGzBzD7M:&imgrefurl=http://www.public.fr/News/Photos/Photos-Vanessa-Hudgens-Selena-Gomez-et-Ashley-Benson-shopping-tourisme-resto-Elles-s-eclatent-a-Paris-374629&docid=0r92iBnl81hPiM&imgurl=http://cdn2-public.ladmedia.fr/var/public/storage/images/news/photos/photos-vanessa-hudgens-selena-gomez-et-ashley-benson-shopping-tourisme-resto-elles-s-eclatent-a-paris-374629/vanessa-hudgens-selena-gomez-et-ashley-benson-a-paris-le-16-fevrier-2013-374649/4754548-1-fre-FR/Vanessa-Hudgens-Selena-Gomez-et-Ashley-Benson-a-Paris-le-16-fevrier-2013_portrait_w674.jpg&w=674&h=356&ei=FRgNUtWEFIjWswbllIHQBw&zoom=1&ved=1t:3588,r:48,s:0,i:243&iact=rc&page=2&tbnh=163&tbnw=295&start=33&ndsp=53&tx=166&ty=54&biw=1920&bih=917

    http://www.google.pl/imgres?um=1&newwindow=1&hl=pl&tbm=isch&tbnid=aqwNzNlPyxV0OM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/harry-styles/images/32165667/title/harrys-wallpaper-3333-wallpaper&docid=aYJhPjdUoxCd-M&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/32100000/Harry-s-Wallpaper-3333-harry-styles-32165667-1280-800.png&w=1280&h=800&ei=UxgNUv6DLMmWtQbt7IFo&zoom=1&ved=1t:3588,r:12,s:0,i:126&iact=rc&page=1&tbnh=173&tbnw=263&start=0&ndsp=30&tx=145&ty=78&biw=1920&bih=917

    http://www.google.pl/imgres?um=1&newwindow=1&hl=pl&tbm=isch&tbnid=ZDvoBM2qytOKRM:&imgrefurl=http://vientoenpopaatodaletra.blogspot.com/2013/05/reto-requiem-vamos-ponerle-cara3.html&docid=1XaaR06uYRJhjM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-RQegtsWvCdU/UYOoz2c9QgI/AAAAAAAAB2Y/yg5nLUskxy0/s320/alex_pettyfer_guapisimo-31366.jpg&w=467&h=363&ei=ZxgNUr6HAoOJtAaYw4CYDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:47,s:0,i:240&iact=rc&page=2&tbnh=176&tbnw=227&start=35&ndsp=55&tx=196&ty=66&biw=1920&bih=917

    5. Ewentualny cytat: You’re all I want but not like this.

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: email: martalyskiw@gmail.com gg: 10930375

    OdpowiedzUsuń
  40. Banner już jest na blogu. A o to i moje zamówienie na szablon:
    Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: corka-aniolow.blogspot.com
    Koncepcja: kolory to najlepiej jakieś ciemne, ewentualnie brąz. Fajne by były odcienie niebieskiego, ale to już zostawiam tobie. A i bym prosiła, żeby główną ,, postacią'' w tym szablonie była Selena Gomez, tylko nie w takiej ,, słodziutkiej wersji'', tylko w bardziej tajemniczej i mroczniejszej. I jeżeli dałoby radę to jakieś tło np. Nowy York czy coś, ale nie jest baardzo potrzebne. Głównie to, żeby była ona, ale nie w takiej słodkiej wersji tylko bardziej tajemniczej i mroczeniejszej.
    Ewentualne zdjęcia: http://www.deviantart.com/art/Selena-Gomez-279154008
    http://www.deviantart.com/art/Selena-Gomez-321862621
    http://www.deviantart.com/art/Selena-Gomez-Lay-4-122918970
    To są takie propozycje. Najbardziej do tej mojej prośby pasuje ten trzeci obrazek, po prostu, żeby ona wyglądała poważnie, a nie jak rozchichotana dziewczynka.
    Ewentualny cytat: Największą naszą tajemnicą jesteśmy my sami.
    Inne uwagi:-
    Kontakt: email: iskra4403@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. OOO BRDA ! ^^ płynęłam dzisiaj, wczoraj na niej kajakiem, jutro także się wybieram, najpiękniejsza rzeka jaką widziałam XD

    OdpowiedzUsuń
  42. hasło:Hasający topielec
    adres:http://koszmarnyhorroronedirection.blogspot.com/
    koncepcja:na tym szablonie ma być Selena Gomez,Taylor Swift,Barbara Palvin i Miley Cyrus oraz one direction .Kolory to najlepiej ciemne bo ten blog jest tak jakby mroczny ,ale bym chciała też odcienie czerwieni oraz brązu.W tle musi być stary budynek a wokoło jakieś wiaty i tu powinny byc odcienie czerwieni lub pomarańcz.
    A tu są zdięcia pomyślalam że ci pomogą:
    1.http://www.deviantart.com/?q=barbara+palvin#/art/palvin-barbara-png-340312136?_sid=5e28af45

    2.http://www.deviantart.com/?q=selena+gomez#/art/Selena-Gomez-png-6-221372160?_sid=67c5a7a3

    3.http://www.deviantart.com/?q=Taylor+Swift#/art/Taylor-Swift-PNG-251438348?_sid=2983001

    4.http://www.deviantart.com/?q=Miley+Cyrus#/art/Miley-Cyrus-png-251712413?_sid=59bf26c5

    Inne uwagi:-
    kontakt:
    email:blogxxx@o2.pl
    gg:35569835
    z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Hasło: Hasający Topielec!

    2.Adres: http://pampampam69.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Chciałabym aby dominowały kolor błękitny i nieco mniej ciemnego niebieskiego.

    4.Ewentualne zdjęcia:http://ash-benson.org/info/wp-content/uploads/2013/03/Ashley-Benson-for-Faviana.jpg oraz http://smartidblog.files.wordpress.com/2013/01/niall-horan-fabulous-magazine-2012-one-direction-32323660-1075-1600.jpg

    5.Ewentualny cytat: New Day – New Life

    6.Inne uwagi: Chciałabym aby to wyglądało jakby Ashley myśli o Niallu. I fajnie by było jakby gdzieś się tam wkradł Londyn.

    7.Kontakt: karola.piegza@gmail.com, GG: 48102834 (często jestem niewidoczna)

    Z góry dziękuję ^^


    OdpowiedzUsuń
  44. 1.Hasło : Hasający topielec
    2.Adres: pisanie-jest-ok.blogspot.com
    3.Koncepcja : Piszę o żywiołach i ich połączeniu, więc chciałabym, aby była to właśnie mieszanka wody, ognia, ziemi i wiatru.
    4.Ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=1019&q=%C5%BCywio%C5%82y&oq=%C5%BCywio%C5%82y&gs_l=img.3..0l10.1899.7073.0.7190.7.6.0.1.1.0.326.1176.0j2j2j1.5.0....0...1ac.1.25.img..2.5.856.dh_tUFgNMbk#facrc=_&imgdii=_&imgrc=B700dELNFm9maM%3A%3B6mUN-W_U1HRdPM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-0r2yanHXOEQ%252FUZol-6OokjI%252FAAAAAAAAAkU%252FnEW8BvsgM6E%252Fs200%252F4%252B%2525C5%2525BCywio%2525C5%252582y.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmalekroczkidoszczescia.blogspot.com%252F2013%252F05%252Foddychanie-zywioami.html%3B549%3B366

    5.Ewentualny cytat : -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt : gitarzystko.pisarka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hasło: Hasający topielec!
    Adres bloga: http://zaynmalikfuckinglove.blogspot.co.uk/
    Koncepcja: Chciałabym aby na tle znajdowała się Miley Cyrus i Zayn Malik. Również chciałabym żeby tło było siwe-czarne w sensie ciemne ;D
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat: Your hand fits in mine like it's made just for me..
    Inne uwagi: -
    Kontakt: asiaborchardt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń