g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.08.2013

[667-668] A Huncwota pan widział?

No początek nowina!
Avia została inspiracją! To dlatego wczoraj nie było notki, a dziś są w niej tylko dwa szablony.
Oczywiście moje łażenie po blogach nie pozwoliło mi tego wcześniej zauważyć.
Otóż, kojarzycie mego bloga z instrukcjami? Szalone instrukcje wariatki [demens-mulier]? Z boku jest link. To właśnie pierwsza instrukcja z tego bloga - ma pierwsza instrukcja stała się inspiracją!
Matko kochana! Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie dumna, że w ogóle się to komuś przydało! Proszę, to tu właśnie jestem inspiracją! KLIK!
Wiecie co? Nie chce być taką inspiracją...

Szablony:

Zamówienie dla Zaklinacze Dusz
Szablon może pobierać każdy - zamawiająca wyraziła zgodę.

Zamówienie dla Huncwockie Tajemnice

Wolnych nie ma, bo się nie skończyły.
Zamówień nie przyjmuje, bo już ich w ogóle nie będę robić. (Nie dotyczy zamówienia na anonimowy-krytyk.blogspot.com, bo przypomniałam o nim sobie niedawno i nie zdążyłam zrobić.)
Miałam się rozpisać, nie mam nastroju. Mam tylko obietnicę. Meth! OBIECUJE, że następna notka będzie władco-pierścieniowa - mam dwa szablony, które tylko czekają by im dopasować kody. :)

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

PS. Trwa głosowanie na najlepszą szabloniarnię sierpnia KLIK, organizowane przez Katalog Grafików.

35 komentarzy:

  1. Zazwyczaj nie komentuję u Was bo nie umiem komentować szablonów, które zazwyczaj są świetne...
    To dlaczego tym razem postanowiłam pozostawić po sobie ślad? Aby Cię uściskać za Władcę Pierścieni, który pojawi się za niedługo. Jej! Szablonów nie użyję ale popatrzę na nie z chęcią! Już nie mogę się doczekać następnej notki!
    Więc twórz szablony szybciutko xP

    A co do tych szablonów powyżej to 667 bardziej mi się podoba.. Jest takie mroczne.. Po prostu w moich klimatach. A 668 jest estetyczne ładne, ale nie w moim guście..


    Tak więc pozdrawiam i czekam na następną notkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że aż tyle osób z tego powodu się uciesz :)

      Zdradzę jeszcze tylko, że Legolas na 100% będzie. :D

      Ciesze się, że zmusiłam Cię do komentowania. [Mwahahaha!]

      Usuń
  2. Bardzo ładne... pierwszy bardziej mi se podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w 668 :) Szkoda tylko, że obsada nie bardzo mi pasuje...

    Pozdrawiam gorąco,
    summer-sky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... a kogo widzisz w rolach huncwotów?

      Usuń
  4. W drugim bardzo podoba mi się sposób rozmieszczenia stron (górne menu, tak jakby), ale za pierwszy podbił moje serce kolorystyką. Uwielbiam ciemne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest górne menu, tylko przesunięte lekko w prawo :D

      Usuń
  5. Na gg wypowiedziałam się na temat szablonu, ale chcę oficjalnie podziękować ;*
    Co do szablonu 668 to bardzo mi się podoba *.*
    Weny życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać notki z LOTR *w*
    A szablony, jak zwykle, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraken skomentuje. Wieki mnie nie było i trzeba by się nieco wziąć w garść.
    Avia, Avia, dziwisz się? Jesteś okropnie inspirującą osobą, nie ma rady na takie... wybryki(????). :>
    Ten pierwszy! Ah Łapa!!! I jak ja lubie czuć w szablonach taką magie. I widzieć takie kolory.
    Za to drugi powala pod względem... no tego. Sama wiesz. Wyglądu... bajerowego. O. Taki nie zbyt magiczny ale bajerancki właśnie. Do spacerowania z takim pod pachą i "Patrzajcie jaki bajer".
    Władca?! Władca?! Toż to najlepsza woadomość dzisiejszego poranka! 13 niby ale jednak!!!
    Czekam z niecierpkowatością.
    Pozdrowienia takie gorące, rozpływające się i chorwackie. A co! Moge się pochwalić :D
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraken komentuje... tam tam tam tam...
      Nie sądziłam, że akurat ja się okaże inspiracją...
      Jakoś tak z obydwu jestem zadowolona. Długo je robiłam, to są dopracowane. :D

      No i w końcu będzie władca!
      Legolas będzie na bank! A co do reszty, Krakenie mój drogi czy życzysz sobie kogoś konkretnego?

      Miłego wypoczynku.
      A niech Cię słońce spali¡

      Usuń
  8. Ojej! Avio, czy chcesz bym padła przed tobą na kolana i odmówiła litanię dziękczynną? Bo szablon jest nieziemski, nie wyobrażałam sobie go tak cudownego! Zaskoczyłaś mnie, nie powiem, ale bardzo miło zaskoczyłaś. Na taki szablon warto było czekać, warto.
    Co do numerta 667 to jest równie cudowny, ale mi do gustu bardziej ten mój przypadł. Jednak kolorystyka jest cudowna, lubię takie mroczne szablony, a ty je robisz znakomicie.

    Władca Pierścieni? To już się doczekać nie mogę :D
    Pozdrawiam cię cieplutko i jeszcze raz dziękuję za szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A panienka to napisać do mnie jak prosiłam o kontakt to nie e mogła ?
      Pisałam na blogu, który podałaś jako kontaktowy, a tu cisza...
      Przynajmniej sir cieszę, że się podoba :D

      Usuń
  9. Zawiniłam i przyszłam się wyspowiadać.

    Otóż przerobiłam szablon Jill - dokładnie ten -> http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon6-323066838

    Bardzo podobał mi się ten prosty układ. Jestem totalnym nowicjuszem jeśli chodzi o szablony na blogspocie. Te wszystkie kody Css mnie przerażają, a ten szablon wydał mi się na tyle prosty, że pomyślałam o spróbowaniu swoich sił. Szablon Jill był śliczny, tyle że ja mam inne wyobrażenie co do swoich postaci. Z tego co widzę, Jill jest na urlopie więc pomyślałam, że nie będę jej zawracać głowy.

    Dałam adnotację, że wzorowałam się na jej szablonie plus zamieściłam wszelkie linki, żeby było wiadomo co i jak.

    Nie wiem czy zechcecie mnie dodać na czarną listę, powiesić czy ukatrupić, ale proszę o ułaskawienie. Chciałam tylko jakąś pomoc w pierwszych krokach na obcej mi ścieżce Css - na przyszłość postaram się stawiać te kroki bardziej samodzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, blog na którym umieściłam szablon to tylko-moja.blogspot.com

      Usuń
    2. Ja bym Ci wybaczyła, bo ma szablonie jest Kat <3
      Ale to szablon Jill, więc za wiele nie mogę.

      Usuń
  10. Moją opinię na temat... kradzieży już znasz. Więc opowiadać, jak to ludzie są głupi i bezczelni, już nie będę, bo bym się jedynie powtarzała.
    Szablony tylko dwa. W sumie szkoda, że tylko, ale ważne, że są. Ech,k odzwyczaiłyście mnie jakoś od komentowania tu notek, bo ostatnio robiła to daaaawno temu.
    Avia! No nawet ty nie zalinkowałaś szablonu?! ;o
    667 - świetny szablon! Raz, że ponury, co bardzo mi się podoba, jest dużo ciemnych braw. Hm, no nie cieszę się aż tak, że to znowu HP, choć przecież to zamówienie i wy nie macie na to wpływu. Ale czy ostatnio podczas przyjmowania zamówień nie postawiłaś warunku, że ma być o HP? ;> Jakoś tak mi się kojarzy, ale bardzo możliwe, że bredzę, jak to ja. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki wykonałaś kolumny, miejsce na tekst itp. itd. Wyglądają tak prosto, wręcz bym powiedziała nowocześnie, co daje bardzo ciekawy efekt: świetny efekt! Taaak, szablon naprawdę bardzo udany!
    668 - No z takim czymś to się jeszcze nie spotkałam, powiem ci szczerze. Od razu rzuciło mi się w oczy to, jak ustawiłaś podstrony: w bardzo ciekawy sposób. Jest przejrzyście i wygodnie, na co ostatnio raczej mało osób zwraca uwagę. A to na dodatek wygląda ładnie. Barwy są jasne, a pewnego rodzaju kontrast stanowi zdjęcie, a może zdjęcia... mniejsza, wiesz przecież, o co mi chodzi xD Naprawdę bardzo... dziwny, ale genialnie, bo ciekawie wykonany szablon, brawo ^^
    Oijeeeiiiii <333 Avio, wiesz, że cię kocham? <3
    Te, a tak zapytam jeszcze: co znaczy, że nie będzie w ogóle zamówień robić? Weź wyjaśnij, bo ja osoba mało inteligentna i zaraz wyobraziłam sobie kilka dziwnych lub wręcz nieprzyjemnych scenariuszy (widzisz, jaki paradoks? Osoby mniej inteligentne zamiast nie myśleć, jak si.ę powszechnie uważa, myślą za dużo. Bo mądry, patrząc na zamknięte drzwi, będzie się zastanawiał, jak je otworzy innym sposobem, a głupi po prostu sprawdzi, czy czasem oby nie są otwarte i potem ewentualnie jeszcze pomyśli, co zrobić). So, czekam na wyjaśnienia.
    A głosować to ja już głsoowałam i wtedy byliśmy... na szóstym miejscu? Teraz jesteśmy na drugim:
    nadrabiamy, wiec i kwestia czasu, nim na pierwsze wskoczymy (mam nadzieję).
    Oki, czekam na kolejne notki w waszym wykonaniu (zwłaszcza na Twoją! ^^) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, przepraszam... Kompletnie zapomniałam... odzwyczaiłam się od linkowania, wybaczysz mi?
      Powiem Ci albo nie! Napisze Ci, że jestem dumna z tych szablonów. Robiłam je długo, ale za to podobają mi się.
      Nie wiem, który podoba mi się bardziej... :D
      A kochanie masz jakieś specjalne życzenia, oczywiście prócz Legolasa?

      To znaczy, że zamówień nie wykonuje i nie będę. No chyba, że po znajomości czy że współpracy. :D

      Usuń
    2. ze*

      Słownik w LG wie lepiej co myśle...

      Usuń
    3. Hm, a skąd taka decyzja? Za mało czasu na wykonywanie zamówień? Po znajomości... łeee, to ja się nie martwię, buhahaha XD A tak poważnie, to myślę że i tak masz tui od groma roboty ;) Hyhyy, teraz nie jestem metaafetamina tylko kochanie? :D No dooobra, też może być :D No Legolas koniecznie musi być, obie doskonale o tym wiemy. Ale też coś z Aragornem i Arweną, coś z wypranym z perwolu (a mnie wciąż to śmieszy XD)... w ogóóóóle z Elfami :3 Miło, że wreszcie Władca będzie nadrobiony: widzisz, jak się ludzie z tego cieszą? To bardzo opłacalna inwestycja. A skoro jesteś z nich zadowolona, to one muszą być naprawdę doskonałe! :O Uch, nie mogę się doczekać, aż je ujrzę! <33

      Usuń
    4. Och! No przecież. Zapomniałam o wypranym z perwolu. Jak mogłam?

      Jakoś tak stwierdziłam, że sama sobie będę tworzyć... Tak to zazwyczaj dostajesz wytyczne, konkretne zdjęcia, a teraz będę sobie robić szablony z kim i czym tylko będę miała ochotę.

      Oczywiście zrobię filmową wersję i taką bajkową (z artów).

      Usuń
    5. I oczywiście, przed wypraniem i po!
      Trzeba pokazać różnicę!

      Usuń
    6. Mówię do ludzi kochanie bądź podobnie, gdy mam naprawdę dobry humor.

      Usuń
    7. Uwierz mi, że da się zauważyć, że masz dobry humor :D Jesteś rozgadana, pod jednym komentarzem oddajesz swoich trzy, mówisz do ludzi 'kochanie'... aż miło! naprawdę bardzo sie cieszę,że się cieszysz :D
      Ano fajnie, że będziesz tak sobie szabloniki tworzyć, w końcu to strona z szablonami: równie dobrze mogłybyście usunąć opcję zamawiania, ale nadal można tu o szablon wpaść, więc nic nie mija się z celem.

      Usuń
    8. Od teraz Metaamfetamina będzie podrzucać pomysły na szablony, ewentualnie wyprany w perwolu Gandzio a Avu będzie tworzyć.

      Glosowałaś w sondzie?

      Usuń
    9. No śmiesz o to pytać?! Oczywiście, że tak! zagłosowałam jeszcze w momencie, kiedy byliśmy gdzieś tak na szóstym miejscu, czyli dość wcześnie, niedługo po tym, jak któraś z was, chyba nawet ty, walnęła link na czacie.
      Czyli co, mogę rzucać propozycjami? ;> No wiesz, ten tego... nadal nie doczekałam się szablonu z Attylą... xD

      Usuń
    10. Chodziło mi o tą z notką tematyczną.

      Ale ktoś mi nie pozwolił o nim czytać...
      Ale mogę Ci zrobić. Jeżeli chcesz. :D Za to że będę dostawała wcześniej szablony. :D

      Usuń
    11. Dopiero teraz spojrzałam notki! Tam miało być notki, ewentualnie rozdziały!

      Usuń
    12. Łe, no to ja bym, chciała coś z naturą, na to zagłosowałam. Bo nawet nie pomyślałam, że o to głosowanie ci chodziło XD Fantasy tez tu dużo, seriali też, a natura... byłyby góry, las, oczywiście bez słońca, bo tak to ja nie chcę xD Hm, tak, góry, łąki, lasy, w ponurym wydaniu, to jest to, co kocham. Wodospady, domek gdzieś w pobliżu rzeki na kompletnym odludziu... Yyyeee... sad! Morza nie chcę, mam go dość, ale jak najwięcej gór :3
      ...a o co chodzi w twoim drugim komentarzu? Ten o notce? XD

      Usuń
    13. Za to że będę dostawała wcześniej szablony. :D
      To notki, a nie szablony.

      Usuń
    14. Ja też wole naturę... ale wygrywa na razie fantasy

      Usuń
    15. Aaa, no dobra, co za różnica, notki, szablony... xD
      Fantasy tu jest zawsze i wszędzie, a natury cholernie mało :<

      Usuń
  11. LOTROWE <3<3<3


    TAK! TAK! TAK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na te wszystkie pochwały dla Twoich prac, to czuję się głupio, bo to co powiedziałam Ci na gg wydaje się być bardzo ubogie w stosunku z tutaj przedstawionymi opiniami ;_; Av zlituj się nade mną, proszę! Pierwszy szablon zabójczy (żeby nie używać wulgarnych, brzydkich słówek) , drugi drugi oszałamiający, i szczególnie mi się podoba a tego ci nie powiedziałam! :D No ale ważne, że pani do której należy pierwszy szablon przyjęła go z radością, :D
    Wybacz, że tak mało się rozpisałam, ja niedobra, no ale każdy ma niedobór weny, szczególnie taki brzydkie (a przynajmniej u mnie) dni. I biorąc jeszcze pod uwagę moją głupotę co do wstawiania komentarzy :D Dobra, ale jeszcze raz dzięki za pomoc.

    Na zawsze Twoja
    Eileen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Niektórzy mają dar do komentowania inni nie, a niektórym po prostu przypadnie zły dzień.
      Jest dobrze! Cieszę się, że znów komentujesz! Jej!
      Kochanie, ka nie mam w ogóle daru do komentowania...

      Usuń