g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.08.2013

[677-680] To jest proste, widzę, wiem

Niniejszym, dołączam do załogi zaczarowanych. Nie można spodziewać się po mnie zbyt wiele. Szablony to dla mnie głównie zabawa.




Tło nieruchome. W zamyśle szablon przeznaczony dla blogów z ocenami, recenzjami lub czymś w tym stylu.

Podgląd jest duże, źle go przycięłam, więc wydaje się, że menu ma jedno tło z ramką tekstową, w rzeczywistości mają osobne tła - w tym samym stylu. Tło nieruchome, więc na blogu nie ma problemu kafelkowania tekstury. Nagłówek wklejać trzeba samodzielnie. Uwielbiam żeglować...

Skórka wygląda lepiej przy dłuższych postach.

Najprostszy szablon, bez nagłówka, bez grafik. Będzie pasował do bloga, na którym liczy się tylko treść.


I to byłoby tyle na początek. Przyjmuję zamówienie Inez Grant i Ryksy Medlin. Pozostałym dziękuję za zgłoszenia i zapraszam kolejnym razem.


96 komentarzy:

  1. Łojeju jakie ładne! *-* Najbardziej chyba podoba mi się 379 :) Kocham dzikie zwierzątka. 680 niby proste, ale ciekawe i troszkę trudno mi oderwać wzrok od tych wzorków. 677 też bardzo ładne, choć nie w moim guście. Co do 678... Ach! Ta woda! ;p
    Miło, że dołączasz do ekipy ;)
    Co do zamówienia - z chęcią bym coś zamówiła, ale czekam na wybór xslaveex. Hm... Ciekawa ja jestem, za którym to ja razem zostanę wybrana...
    No nic. Życzę powodzenia i dużo kreatywności! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dopiero po komentarzu xslaveex zauważyłam, że 379 to nie 379 tylko 679 xD Oj, powinnam się przypatrzeć troszkę ;p

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Witam!
    Przede wszystkim chciałam powiedzieć, że bardzo podoba mi się prostota Twoich szablonów. Moim zdaniem, z tego co udało mi się zaobserwować na rynku szablonowym, Twoje prace nieco odcinają się od obecnych trendów :)
    Teraz zaś przejdę do meritum sprawy, czyli zamówienia :)

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://new--york--college.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Najbardziej zależy mi na tym, aby szablon był lewostronny, czyli: kolumna przeznaczona na posty po lewej stronie, kolumna na inne pierdółki po prawej stronie. I jak łatwo można się zorientować, układ pozostałby dwukolumnowy. Poza tym prosiłabym, aby szablon był w miarę przejrzysty, w ciepłych i miłych dla oka kolorach :)

    4. Ewentualne zdjęcie: -

    5. Ewentualny cytat: Witaj w mieście, które nigdy nie zasypia...

    6. Inne uwagi: Hm... Ogółem, co do szablonu, daję Ci wolną rękę. Wszelkie ulepszenia, rozwijane cosie i inne rzeczy związane z kodami, o których ja nie mam zielonego pojęcia - możesz tym wszystkim bawić się do woli.
    NYC to blog grupowy i dawno nie miał szablonu z prawdziwego zdarzenia, więc niech będzie to coś, co przyciąga wzrok. Liczę na Twoją kreatywność :)

    7. Kontakt: GG: 7763440 E-mail: hylinska.k@gmail.com

    Pięknie proszę o wykonanie szablonu i z góry dziękuję, gdyby moje zamówienie zostało przyjęte.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i odnośnik do Zaczarowanych już dodany ;)

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie

      Usuń
    3. O rany, rany, rany! Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałam się i jestem bardzo mile zaskoczona! Pięknie dziękuję, naprawdę bardzo ale to bardzo dziękuję :) Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na szablon i na pewno nie będzie to cierpliwe oczekiwanie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najbardziej spodobał mi się 679, który na miniaturce ma numerek 379 XD
    W każdym razie bardzo podobają mi się układy :)
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, witamy w załodze! Tylko ja się pytam, co ty tak mało o sobie opowiedziałaś, hm? Może by się tak przedstawić, Panno Adrianno, co? ;p No dobra, wybaczam tylko dlatego, ze udzielałaś się na czacie i na sobótkach,rzez co niektórzy (między innymi ja :D) mogą cię kojarzyć. No dobrz, wstęp krótki u ciebie, więc i u mnie powinien taki być.
    677 - szablonik jak stół: brązowy i z ceratą - oto moja pierwsza myśl, jak go zobaczyłam xD bardzo... delikatny, może nie przez barwy, ale... tak ogólnie, więc zapewne dobrze nadający się na pamiętniki i takiego typu blogi. Ładnie to wszystko ze sobą zestawiłaś i choć jak dla mnie jest za spokojnie (ale pod względem gustu, nie układu czy czegoś), to szablon jest naprawdę ładny!
    678 - o, czyli po twoich szablonach możemy się czegoś o tobie dowiedzieć? ;> na przykład tego, że lubisz żaglować. Ciekawe. Ja nigdy nie żaglowałam, kilka razy tylko statkiem płynęłam. I, co ciekawe, nie mam choroby morskiej, choć cierpię na lokomocyjną... Taaaak czy siak faktycznie zdawać by się mogło, że tła są takie same, ale tak czy siak i tak wyglądałoby to bardzo ładnie: ten szablon podoba mi się znacznie bardziej niż poprzedni, choćby dlatego, że jest wykonany w, tak powiem, klasycznej formie, jest taki prosty, nieprzekombinowany, tylko powiem ci, że jakiegoś napisu mi brakuje, nagłówek bez niego zdaje się być pusty. Nawet na tym pasku białym mogłabyś coś walnąć i już troszkę lepiej by to wyglądało. Ale to tylko moja opinia c:
    679 - wow! najpierw żagle, teraz tygrys czy inny kot... naprawdę ciekawe pomysły! To dobrze, będzie ciekawie z twoimi szablonami, tym bardziej że, jak w niektórych przypadkach, starasz się kombinować ze stylami, nie robisz kilku szablonów takich samych, a jedynie różniących się obrazkami i kolorami. Po prostu każdy się czymś różni, co jak najbardziej się chwali. Fakt, też mi się wydaje, że lepiej to wygląda przy dłuższych postach :D Chociaż dzięki tej ramce ładnie by wyglądał układ, gdzie post jest pod postem: wtedy te krótsze też ładnie by wyglądały, bo tak czy siak ciąg byłby zachowany. Doobra, bredzę, a ty pewnie nawet nie wiesz, o czym. Lecę dalej.
    680 - powiem ci, ze ten szablon jest chyba najładniejszy. rzeczywiście, mało takich teraz bez nagłówka, takich gdzie, jak to ujęłaś, liczy się tylko treść. Bardzo ładnie to wygląda C: Generalnie część tekstowa wygląda tak, jakby była to strona jakiejś starej książki no i bardzo mi się podobają podstrony. Brawo, to zdecydowanie najlepszy szablon z tej notki!
    Generalnie to każde zamówienie musi być zgodne z regulaminem :D Ale ładnie, że już po pierwszej notce zamawiasz, brawo ^^ No nic, czekam na następne szablony i pozdrawiam! :D Ach! No i naturalnie owocnej, radosnej i dłuugiej przygody z Zaczarowanymi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sobotach zazwyczaj dużo gadam o sobie, po co jeszcze w notce o przynudzać. Na pewno będziemy miały okazję się bliżej poznać. ;)

      Hihi cerata na stole też mi się tak skojarzyło po jakimś czasie, ale początkowo myślałam o kocyku piknikowym. Sama również nie wstawiłabym takiego szablonu na bloga, bo nie jest w moim stylu, ale
      co innego wykonać, a co innego wstawić.

      Z napisami mam zawsze ten problem, że nie mam pojęcia, co wpisać na wolnych. Myślę, że będzie fair jeśli udzielę zgody na wstawianie napisów na moje szablony osobom, które je pobiorą.


      Tak, koty też kocham. Szukam czegoś nowego. Nie lubię, jak niektórzy dodają ciągle ten sam szablon tylko w innej odsłonie. Właśnie przez to kilkadziesiąt blogów wygląda podobnie, a to tak jakby ubrać na przyjęcie tę samą sukienkę, co kilkanaście innych pań. Wtooopa. Tak, post pod postem z opcją "czytaj dalej" sprawdziłoby się jeszcze lepiej, ale to już wola użytwkownika.

      680 - mój ukochany, jakbym miała bloga z własną historią to właśnie ten szbalon bym wzięła. Do mojego ff nie pasuje.

      No musi, musi, ale to tak podkreślam, żeby jednak przeczytali dokładnie. .

      Dziękuję bardzo.

      Usuń
    2. O, jaka ładna, szeroka odpowiedź, takie lubię ^^ Oj, no ale wiesz, ja cię trochę znam, ale inni nie, nie każdy wbija na sobótki, więc coś tam, choćby dla zasady, skrobnąć mogłaś :D
      No w suumie... jakby się tak zastanowić, to faktycznie ciężko z tymi cytatami. Ale powiem ci, że możesz sobie wejść na mój profil na Facebooku, wejść w Informacje i Cytaty, tam mam ich od groma, na każdą okazję chyba xD No a dodawanie tych cytatów przez pobierających faktycznie jest dobrą ajdiją.
      Ja też kocham koty! :3 Mam w domu takiego jednego wariata, że o Matko Święta! Już teraz cholernie nudno byłoby bez niego.
      No i właśnie za to cię pochwaliłam: są inne, a to się chwali.
      A powiesz mi, co to za blog? ;> Prawdopodobnie gdzieś tam go już pokazywałaś, ale wiesz - ja am pamięć bardzo dobrą, ale krótką :D

      Usuń
  5. Zapowiadałam, że będę się rozpisywać o szablonach, ale to jak wrócę do Polski, więc o swoich szablonach będziesz mogła poczytać pod jedną z notek na początku września (albo i później...), ale z pewnością się to pojawi.
    Przechodząc do interesów...

    Hasło: hasający topielec

    Adres bloga: http://dlugotrwale.blogspot.com

    Kontakt: czytadela@gmail.com

    Koncepcja: minimalistycznie. Marzy mi się coś co pasowałoby do babskiego pamiętnika, dziennika. Nie musi mieć "typowo babskich" dodatków, ale chciałabym, żeby był utrzymany w jasnych kolorach. I musi mieć jedną kolumnę z boku ze względu na spis treści. Ot.

    Ewentualne zdjęcie: nie mam żadnych. Bo w sumie jedyne, co przychodziło mi do głowy to otwarty dziennik, ale w końcu w moich wizjach wyglądało to dziwnie, więc pozostawię to Tobie. Możesz użyć jakiegoś zdjęcia, a możesz i tego nie robić.

    Cytat: brak, znaczy się kreska ,,-"

    Inne uwagi: Kocham minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak zawsze się zachwycacie, a to jest zwyczajnie brzydkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka Blair? O.o
      Brzydką to Ty możesz mieć twarz, a szablony są minimalistyczne, zaś minimalizm jest sexy, ot!

      Usuń
    2. Blair z Kruczych Szablonów. Czasem komentuje z innego konta... :]

      Usuń
    3. Ty dalej myślisz, że jestem Blair? xD
      Myślałam, że jesteś mądrzejsza Dżilluś.
      I weź się od niej odchrzań, bo ona nie ma nic z tym wspólnego.



      Usuń
    4. Też chcę mieć takie alter-ego...!

      Usuń
    5. Oczywiście, że ma. Swoją droga co tam na Kruczych? Aż pójdę i skomentuję, bo dawno tam nie byłam ;)

      Usuń
    6. A dobrze tam czy można pójść i pogryźć? :D

      Usuń
    7. Jesteście śmieszne. Możecie pisać na Kruczych co chcecie, ale zrobicie przykrość niewinnym dziewczyną.
      Musicie zrozumieć, że są ludzie tacy jak ja. xD
      Ja po prostu was nie lubię. I ku*wa nie jestem Blair.
      Skończ już Dżiluś.

      Usuń
    8. "(...) zrobicie przykrość niewinnym dziewczyną"
      dziewczynom - liczba mnoga,
      dziewczyną to możesz co najwyżej być.
      Druga sprawa to netykieta i etykieta, która jest Ci chyba obca.

      Usuń
    9. Ee tam niewinnym. Ty wyrażasz swoje zdanie, to i ja mogę, Blair. Obiecuję, że zachowam ten sam poziom kultury co Ty kiedyś ;)

      Usuń
    10. "Co Ty kiedyś"?
      O! Jestem ciekawa! O co chodzi?

      Usuń
    11. Madziu dzięki za poprawkę słońce.
      Pisz sobie tak dalej. Ona wiedziała, że będziesz ją tępić, bo takie są internety. Nie wierzysz, to twój problem. Tylko jeśli ona zrezygnuje przez twoje pieprzenie z blogowania to... bardzo się zdenerwuje.

      Usuń
    12. Madziu możesz sobie mówić do koleżanki, ja mam na imię Magdalena, więc nie spoufalaj się.
      Jill z pewnością bardzo się boi Twojego zdenerwowania się.

      Usuń
    13. Przepraszam Madziu. Madzieńko.
      I jak chcecie dyskutować to ZE MNĄ.
      Możecie w skrócie pisać Beth, tak pieszczotliwie. :)

      Usuń
    14. Solówa o północy na boisku. JB na 70%, bo trochę się boję :(

      Usuń
    15. Masa jest. :D Z pewnością wygram. Lepiej nie ryzykuj. :P

      Usuń
    16. Tyle odwagi w każdym komentarzu serio. Gdyby nie fakt, że Zaczarowane Szalony są 9272736272828282 lepsze od Kruczych to może zaczelabym się kłócić. Nie każdemu musi się wszystko podobać, konstruktywna krytyka jest ważna (jeżeli nie znasz takiego trudnego słowa, to odsyłam do słownika ;-) ), ale powinna być uzasadniona 'Kochanie'. No ale rozumiem, zawiść, że nie potrafi się zrobić nic nawet w połowie tak pięknego jak to robi swoje.
      Buziaki 'Beth' :*

      Usuń
    17. Ahh jeszcze jedno: Jill nie ma co odplacac się tym samym, to nie Twój poziom :-D
      Przy pisaniu komentarzy powinien zamiast sprawdzania spamu być test na inteligencję... niektóre z komentujacych by oblaly...

      Usuń
    18. Nie atakuj Kruczych, bo ja tylko znam jedną z szabloniarek. Rzadko ich odwiedzam. Nawet bywam częściej na ziaciarowanych.
      Nigdy nie brałam się za robienie szablonów i nie zamierzam. Przykro mi, ale nie 'jestę szabloniarkom'.
      Jeśli widzę, że coś jest brzydkie to o tym piszę.
      Narazie 'Cyziulka' :3
      Fantastycznie się czuję jak popisze z taką nastolatką jak ty. To taki słodkie jak próbujesz być ironiczna i niemiła.

      Usuń
    19. Więc, jeśli Ci się nie podobają szablony, więc ja bardzo przeczytam dlaczego. Któraś powiedziała, że krata w pierwszym jest w nie jej stylu, inna, że na ostatnim odrzuca brak grafiki. Co nie podoba się Tobie? Nie strzelę w gusta wszystkich, ale bardzo chętnie zapoznam się z Twoją opinią. Czy, coś gdzieś lewituje? Może powielam jakiś schemat albo masz inne uwagi? Jestem otwarta na sugestie.

      Usuń
    20. 667 - ogólnie tragedia. Te koła i coś podobnego do ceraty w kratę...
      678 - nie w moim typie, bezpłciowe. Badziewne zdjęcie w nagłówku.
      679 - kojarzy mi się z domem publicznym (chociaż to najlepsza praca. :D)
      680 - takie tandetne, podobne kiedyś zrobiła Dżilluś i też mi się nie podobało.

      Proszę bardzo.

      Usuń
    21. Czyli do zarzucenia masz tylko to, że nie są w Twoim guście. Tak myślałam, dziękuję za opinię.

      Usuń
    22. Nie jest w moim guście, bo jest brzydkie. :E
      Dobra kończę moje hejtowanie na dzisiaj.
      Kotlet jest zmęczony i już mu się nie chce.
      Bajo bongo.

      Usuń
    23. Ja Ciebie też, Blair ;*

      Usuń
    24. Serio dziewczyny? Czy ja wam coś kiedyś zrobiłam? Dajcie spokój Kruczym szablonom i mi. Wszystko przez jedną pomyłkę. Aż odechciało mi się cokolwiek robić.
      Myślicie, że jestem świrnięta i wymyśliłam sobie drugie konto?! Wypraszam sobie. Myślałam, że zrozumiałyście całą sytuacje, ale najwidoczniej lepiej kogoś niszczyć bezpodstawnie. Wchodzę tutaj i chciałam skomentować, a tu kłótnia z Bethany (przepraszam! NIBY ZE MNĄ) Co to jest to świętej Anieli! Przynajmniej przypadkiem dowiedziałam się co sądzicie o Kruczych Szablonach. Takie z Was koleżanki po fachu. Jest mi bardzo przykro.

      Usuń
    25. To, że masz zjebany gust nie znaczy, że każdy ma tak spaczone poczucie piękna i estetyki ;) Sama nie brałaś się za robienie szablonów, więc nie wiesz ile to pracy, proponuję spróbować i wtedy wypowiedzieć się w jakiś bardziej konstruktywny sposób.
      Nie zauważyłaś, że większości się podoba? Może to z Tobą jest coś nie tak.
      Brawo, znasz nazwy figur geometrycznych!
      Ja też jeżeli coś mi się nie podoba to to mówię, ale pochwały jak i krytykę należy uzasadnić, a jeżeli nie to wsadzić ją sobie głęboko w dupę, bo jest ona nic nie wartymi słowami i próbą 'zhejtowania' szabloniarek z Zaczarowanych. Bo nikt tutaj nie będzie Cię gnębił za popartą argumentami krytykę nawet jeżeli będzie najgorsza, myślę, że Nikumu ma w sobie na tyle pokory by przyjąć każde słowa, bo wydaje się serio kochana. Zresztą według mnie nie ma jak krytykować za ogół, bo niektóre detale mogą odbiegać czasami od ideału, ale całość tworzy fantastyczną spójność.
      Tak mi przykro, że musiałam zniżyć się do Twojego poziomu pisząc te bezsensowne komentarze :*

      Do Twojej informacji ironiczna i niemiła jestem z natury, tylko wtedy, gdy ktoś mnie zdenerwuje. Wspaniale się czujesz jak porozmawiasz z kimś starszym od siebie? To może powiedz ile masz lat, bo po Twoim sposobie pisania wnioskuję, że więcej jak 14 to nie masz. Jestem nastolatką i co z tego? Mam 16 lat, kiedy będę miała udzielać się w blogosferze? Jak będę starą i zgorzkniałą babcią? Osobiście mojego wieku nie uważam za wadę, wręcz przeciwnie. Zwłaszcza, że 'taka nastolatka jak ja' jest 923874829378293 inteligentniejsza i ma bardziej rozbudowane słownictwo już teraz, niż Ty kiedykolwiek będziesz mogła sobie wymarzyć ;) Ja mając 16 lat, całe szczęście, nie muszę dowartościowywać się czyimś kosztem.
      Przepraszam, za przekleństwa, ale mam niski poziom tolerancji głupoty. ;)

      PS Zwracając się do kogoś, zazwyczaj piszemy wielką literą. Wszyscy zwracamy się do Ciebie z szacunkiem, Ty też powinnaś go trochę okazać, zwłaszcza, że jesteś niemalże anonimowa.
      D O B R A N O C :D

      Usuń
    26. Jedyną osobą, Blair, która powiedziała w całej rozmowie, że Zaczarowane są lepsze od Kruczych byłam ja, a ja nie jestem koleżanką po fachu, jestem jedynie szarym przechodniem :P
      Takie jest po prostu moje zdanie, jeżeli chcesz znać szczegóły mogę je przedstawić. ;)

      Usuń
    27. W jakim burdelu ty byłaś, że tygrysy i futerka sieci z nim kojarzą?
      Czytam sobie tę kłótnię(nic mi do ewentualnej zmiany kont nie znam sporu) i ręce mi opadają. Jak można napisać po prostu 'Brzydkie i tyle' przepraszam bardzo, ale brzmi to po prostu trollowato. Po cholerę hejtujesz, na co ci to? Po co denerwujesz innych i myslę że siebie także tym bezsensownym sporem?

      Usuń
    28. Przepraszam Cyziulka, że tak uogólniłam, ale poniosło mnie. Po prostu zbladłam jak zobaczyłam te wszystkie komentarze. Jestem wrażliwą osobą i nie potrafię rzucać nienawiścią na każde strony. Możecie się kłócić i co tylko chcecie, ale zostawcie mnie w spokoju. Ja nie należę do waszego sporu. Proszę.
      Ja chcę tylko robić to co kocham i nie chcę żeby kogokolwiek myślał, że jesteś jakaś nienormalna.

      Usuń
    29. Nie znam sytuacji między waszymi szabloniarniami, ani z zamianą kont, po prostu irytuje mnie fakt, że takie stworzenia, które myślą, że pozjadały wszystkie rozumy, chodzą po ziemi. Jednym podoba się zielony innym niebieski, o gustach się nie dyskutuje (jak nie o gustach to o czym? :P). Co kto lubi, dla każdego coś się znajdzie! Ale w granicach rozsądku. Po to jest opcja komentarze, żeby wrazić swoją opinię w KULTURALNY sposób, a nie jak gbur z Pipidowa Wielkiego, któremu słoma z butów wystaje (proszę nie myśleć, że mam coś do ludzi mieszkających na wsi, mówię o wieśniakach z prawdziwego zdarzenia hihihi :D ).

      Usuń
    30. To była głupia sprawa. Ja znam Bethany osobiście. Ten szalony popapraniec napisał coś okropnego z mojego konta. Ja to szybko usunęłam, ale Jill i tak to przeczytała i przypisała to mi. Tłumaczyłam się i chciałam żeby to się wyprostowało, ale najwyraźniej mi nie uwierzyły. Teraz takie straszne rzeczy o mnie myślą. :(

      Usuń
    31. Cóż na to już nic nie poradzę, mogę jedynie jako Ciocia Cyzia Dobra Rada powiedzieć, że na takie spory najlepsza jest rozmowa! Pomyslicie, że tak się mówi i w ogole, ale to serio działa... Ile ja sporów już rozwiazalam. :-D Chcialabym kiedyś ten wasz dopisać sobie do kolekcji :-*

      Usuń
    32. Zazwyczaj nie czytam komentarzy, aczkolwiek, jako, iż na Zaczarowanych pojawiła się nowa szabloniarka, postanowiłam zajrzeć. Jakoś tak wyszło, iż nigdy nie komentowałam, aczkolwiek tym razem nie mogę sobie odpuścić.
      Jeśli się czegoś nie lubi, zazwyczaj stara się to omijać z daleka. Tam mi się przynajmniej wydaje - choć może to ja jestem dziwna. No ale nic. Druga sprawa - krytyka a chamstwo to różnica. Komuś może się coś nie podobać, nie być w jego guście. Jasne, ten fakt jest zrozumiały. Ale skoro już się wygłasza swoją opinię, trzeba umieć to wyjaśnić. Argumenty, konkretne argumenty. To, że coś nie jest w czyimś stylu jakoś mnie nie przekonuje. Śmieszne i tyle. Jak widać, w internecie chojraków nie brakuje.
      Mnie osobiście szablony się podobają. Może i nie są w moim stylu, ale przecież jedno nie wyklucza drugiego, prawda? Jest to pewnego rodzaju odmiana na Zaczarowanych, szablony minimalistyczne pojawiają się tu stosunkowo rzadko. Bądź co bądź, zawsze to coś nowego. Szablony są proste i schludne. Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie - są takie... klimatyczne. Prostota i elegancja. Nic dodać, nic ująć.

      Usuń
    33. Cyziulka już tyle razy się tłumaczyłam, a Jill wierzy w swoje. Ignoruje mnie i nie słucha. Napisałabym maila, ale wyjdę na jakąś desperatkę. Z resztą myślcie sobie co chcecie. Odpuszczam, bo nie mam już na to siły.
      Tak poza tym ładne szablony Nikumu :). Miało to być napisane w normalnym komentarzu, ale widzisz...
      680 najpiękniejszy - wydaje się łatwy do zrobienia, ale nie jest. Sama z pewnością nie potrafiłabym stworzyć czegoś takiego. :P
      Zastanawiam się jak zrobiłaś 679. Moje ułożenia są zazwyczaj najprostsze i chciałabym się w końcu nauczyć czegoś takiego.
      Jestem pewna, że przejdziesz staż pozytywnie. ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    34. Nie lubię fałszywych ludzi, Blair i nic tego nie zmieni. Możesz wchodzić i pisać, co chcesz, ale to działa w obie strony.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    35. No i widzisz? Jezu, ktoś ci dał tak bardzo w kość, że nie możesz uwierzyć mi? Wybacz, ale pisanie wam oszczerstw nie dawałoby mi żadnej satysfakcji. (Ty byś potrafiła? Jest w Tobie Tyle złości, że wierzysz w taką intrygę?) Bethany jest trochę skomplikowana, ale musiałabyś ją poznać. Jeśli nadal uważasz swoje - zostaw to dla siebie, a nie oczerniaj mnie przed innymi ludźmi. Nie trzymam Bethany za rączkę i nie wiem co pisze i kiedy. Nie życzę sobie, by jej słowa były przypisywane mi. Myślałam, że jestem za stara na blogowanie i chyba miałam racje. Ręce opadają. Tłumacze się Ci jakby miało zależeć ode tego życie. -.- Wiesz czemu? Bo nie lubię, gdy ktoś uważa mnie za złą osobę. Nie jestem nią. Jedna pomyłka i takie zamieszanie. O Boże, zlituj się. Koniec. Zrób z tym co chcesz.

      Usuń
    36. Gdybym chciała Cię oczernić, to uwierz, zrobiłabym to inaczej. Za całą tę sytuację możesz dziękować tylko i wyłącznie sobie. Za każdym razem, gdy będziesz wchodziła i komentowała z innego konta, to ja też będę się odzywała. To mój blog i mam do tego całkowite prawo. Gdybym była wredna, to weszłabym na twojego bloga i również zostawiła kilka słów, ale to mnie zupełnie nie interesuje :)

      Usuń
  7. Niniejszym, witam cię bardzo serdecznie na Zaczarowanych. :) Mam nadzieję, że na szablonarni będziesz się dobrze bawić, a pomysły i wena przychylą ku tobie czoła. :) Ze swojej strony życzę ci wielu udanych prac oraz zadowolonych zamawiających, a tymczasem przejdźmy do szablonów. Jestem bardzo ciekawa co też nam zaprezentujesz w pierwszej notce.
    677 - Podoba mi się, choć to kratkowane tło i cień od kół, zmieniłabym na jakąś inną teksturę, bo jakoś nie do końca mi pasuje. Niemniej jednak, lubię nieruchome szablony, a w tej pracy cenię sobie oryginalny układ i sam pomysł.
    678 - Prosty, ale efektowny. Nieco irytują mnie te linie między deskami w tle, ale nie ważne. Nagłówek boski! Cała praca wydaje się z nim pomysłowa i świetnie wykonana. Co do żeglarstwa to się nie wypowiem, bo jeszcze w życiu z tym styczności nie miałam O_O
    679 - zdecydowanie podoba mi się jak na razie, najbardziej (choć jeszcze nie widziałam ostatniej pracy). Genialna robota. Minimalizm w najpiękniejszej formie. Oryginalny pomysł i oczywiście zniewalający zwierz robią swoje. :) Poza tym - granatowe tło w ramkach - zdecydowanie zdobyłaś tym moje serce.
    680 - Świetny, naprawdę świetny. Prosty, acz sensowny i robiące niezwykle dobre wrażenie. Być może kiedyś z niego skorzystam. :) Myślę, że blog, reprezentowany tym szablonem robiłby furorę, zwłaszcza jeśli zawierałby dobrą treść. :)
    To wszystko na dziś ode mnie. :) Życzę ci pomyślnego stażu i powodzenia z następnymi notkami.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe powitanie.

      Jeśli chodzi o poziome linie, to ich tak naprawdę nie ma, bo tło jest nieruchome, a winę ponosi tylko podgląd, co zresztą widać po miejscu cięcia. ;)

      również pozdrawiam

      Usuń
  8. Podoba mi się prostota w tych szablonach! Są świetne :) Miałam nic nie zamawiać, bo w sumie niedawno zmieniłam szablon, ale cóż... Kobieta zmienną jest, przekonałaś mnie :)

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: www.licencja-na-czytanie.blogspot.com

    3. Koncepcja: Przede wszystkim prostota i przejrzystość. Głównie liczy się treść, więc nie chcę przesytu grafiki, ale jakiś obrazek mile widziany. Ciepłe kolory, może coś w brązach. Dwie kolumny. Nie za bardzo ogarniam te dodatki, więc też żeby było prosto w nich :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Blog z recenzjami książek, więc coś w tym kierunku. Konkretny wybór pozostawiam Tobie :)

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG - 7995771, mail - sniezkamusiumrzec@gmail.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. zmieniłam szablon, ale nie zamawiałam tutaj :) Bo wiem, że można co 3 miesiące dopiero, ale to moje pierwsze zamówienie :)

      Usuń
  9. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://ministerstwo-ff-o-one-direction.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Na szablonie ma znajdować się zespół One Direction, flaga Wielkiej Brytanii i Irlandii.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    https://sphotos-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q71/1176157_441875105928480_959678954_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1002366_440834096032581_117565000_n.jpg
    http://31.media.tumblr.com/07d7bc842fa8511f535da727c6786687/tumblr_mrz2i27Azw1rswbr9o1_500.jpg
    http://24.media.tumblr.com/152545ab7ef81c13f1cf36adafe5bc3f/tumblr_mrz2i27Azw1rswbr9o4_500.png
    http://31.media.tumblr.com/aeb335aeec8469052afead787802bdb6/tumblr_mrz2i27Azw1rswbr9o5_500.png
    5. Ewentualny cytat: Ministerstwo FanFiction o One Direction
    6. Inne uwagi: Jeśli chodzi o kolory, to zdaję cię na ciebie ;).
    7. Kontakt: GG: lub e-mail: BlueLady1999@wp.pl

    Button już dodaję ;)
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swoją drogą czy wyczuwam w tytule Myslovitz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Myslovitz <3
      Kocham od pierwszych usłyszanych ich dźwięków.

      Usuń
    2. Też ich kocham <3
      A mój znajomy zawsze mi powtarza, że w Myslovitz śpiewa o gość o głosie wykastrowanego facia >___<

      Usuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://ciemna-strona-lustra-td.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam jakiś specjalnych wymagań, ale wolałabym, by kolory nie były ani za ciemne, ani za jasne. Zamawiam szablon na fan fiction Potterowskie, czasy huncwotów. Chciałabym, żeby pojawiła się na nim Ashley Benson, stare lustro ( chodzi o takie duże, wiszące w starych komnatach) i możesz dołożyć coś związanego z Hogwartem lub domem Gryffindor.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.najlepsze-demotywatory.pl/files/0/00/0047c9d86690b0214229e62778bdb807.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/--CmjW0fp2mk/UGdIFJmAwPI/AAAAAAAABMI/hSZ_i0ealiQ/s320/PATRONUS+SEAMUSA.jpg

    http://img.loveit.pl/obrazki/20130511/fotobig/sokkap-7c690c09244e0c962bfa.jpeg

    http://img.loveit.pl//obrazki/20130303/fotobig/sokkap-701feb0634a5c62b0855.jpeg


    http://www.pxleyes.com/images/contests/mirror-mirror/fullsize/Very-old-mirror-5086cc333f9be_hires.jpg

    5. Ewentualny cytat: " Wczoraj jest historią
    Jutro jest tajemnicą " / " Nie mogę się zmienić bez Ciebie, Ty mnie odzwierciedlasz, uwielbiam to w Tobie "

    6. Inne uwagi: " - " zdaje się na Ciebie :*

    7. Kontakt: terradawn@onet.pl / 37453219

    OdpowiedzUsuń
  12. No cześć! Powiem ci, że kocham minimalistyczne szablony, a ty je robisz cudownie! Najbardziem mi się podoba pierwszy, potem ten z tygryskiem <3 Za tygrysa cię kocham, bo to najpiękniejsze zwierzęta na świecie! Serio tak myślę.
    Nie obrazisz sie jak zamówię szablon? Mam nadzieję, że nie.

    1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga:http://stop--breathing.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Coś w stylu pierwszego szablonu z tej notki. Tylko, że w takim kółeczku miałby być Hogwart i to zdjęcie, które podałam poniżej.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://data.whicdn.com/images/50326493/tumblr_ly1jemkopq1qzoaqio1_1280_original.jpg

    5. Ewentualny cytat: "I don't want to kill you..." Really i/lub "I can kill you just like you killed me"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: hermionadraco@gmail.com lub na blogu podanym w zamówieniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te szablony. Proste, ale ładne :)
    Chciałabym u Ciebie zamówić. Wiem, że masz dużo zamówień, więc żebyś mnie wybrała potrzebuję dużo szczęścia. Od razu mówię, że tematyka mojego bloga to Dramione. Nie wiem, czy Ci odpowiada, jeżeli nie, to po prostu pomiń mój komentarz. Life is brutal, wiem :D Ale gdybyś jednak chciała to proszę:
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://dramione-always-and-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie znam się na tych kolumnach i tak dalej, więc chyba mi to bez różnicy, ale chciałabym żeby ten szablon był na całej długości strony, nie wiem czy rozumiesz. Jak coś to pisz XD Więc chciałabym, żeby na środku stała Hermiona z Draco, a za nimi Voldemort, Śmierciożery albo jak chcesz mroczny znak na niebie, wiesz, żeby było mrocznie. No i ostatnia rzecz. Chciałabym, żeby był w ciemnych barwach(czarny, szary, granatowy itp.) i czerwień- jako Gryffindor jak chcesz to może być z domieszką zieleni.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zostawiam Tobie wybór :D

    5. Ewentualny cytat: Odważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie, że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach. (Hasający topielec)

    6. Inne uwagi: Um.. Nie ma chyba

    7. Kontakt: e-mail: elizabi1@wp.pl
    gg- 4726210
    Z góry dziękuję! :) genezis

    OdpowiedzUsuń
  14. ŁAŁ! No powiem że jestem pod dużym wrażeniem kunsztu.
    Nowy, niezwykły charakter który niezwykle przypadł mi do gustu.
    No to...
    677 troszkę nie pasują mi te kraciaste brzeżki kół, ale wykończenie boku jest bardzo ładne. Chociaż z drugiej strony bez brzeżków te koła były by takie łyse, więc jest ok. 8/10
    678 jest piękny. Tyle mogę rzec. 9,5/10
    679 ŁOOOO! Cudeńko! Kocham ten szablon i gdyby tylko mi pasował od razu bym wzięła. 10/10
    680 no i ten najmniej mi się podoba. Wykończenie oczywiście dobre, ale dość nijaki jest. Zaledwie 6/10.
    Mam nadzieję, że tu zostaniesz, bardzo mi się te twoje szablony podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że zostanę ;)

      Usuń
  15. Witam :)
    Nick: Esther
    Adres bloga: http://everything-has-change.blogspot.com/
    Koncepcja: Nagłówek i tło. Szablon jednokolumnowy, kolumna na posty z lewej strony. Karty najlepiej, gdyby były z boku, w gadżetach. Blog jest o tematyce... Hmm, jakby Dramione, choć nie do końca. Szablon ma być pół na pół. Pół szablonu ma być zielona, z godłem Slytherinu i zdjęciem Draco *no i oczywiście czym tam sobie zamarzysz, ale to obowiązkowo ma się znaleźć*. Z drugiej strony zdjęcie Hermiony, niebieskie barwy, godło Ravenclaw *i tak samo jak wyżej - to obowiązkowe, resztę dodaj co tam chcesz*. Przy Slytherinie może być wąż, przy Ravenclaw kruk. Gdzieś w tle może się kryć płonący Hogwart, jakieś czarne róże, co tam będziesz chciała :)
    Nagłówek ma być dość duży, zajmujący sporo miejsca, by pięknie się prezentował. :3
    Obrazki: (zdjęcie każdego bohatera ma być jedno, ale podaję kilka do wyboru. ;))
    Hermiona -
    http://i99.beon.ru/static.tumblr.com/icq7a3v/vdgm7vcub/tumblr_m6tds2hsxm1r79ax9o1_500.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-8rCNrfsFnW0/UJX84ohvB2I/AAAAAAAAAG8/CuDHeUzwROc/s1600/tumblr_m75u20665r1rylps3o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/32649452/tumblr_m74e02nr9G1rn9h0ro1_500_large.jpg
    Draco -
    http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2011/117/9/d/draco_malfoy_by_judydepp-d3f05xs.jpg
    jeżeli nie byłby to problem, to zdjęcia Draco mogłabyś wyszukać sama? Miałam problemy ze znalezieniem jakiegokolwiek ładnego. :(
    Cytat: "W miłości i w zemście kobieta jest większym barbarzyńcą niż mężczyzna..."
    Hasło: Hasający topielec
    Inne uwagi: wstawię link szabloniarnii, jeśli przyjmiesz zamówienie ;)

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)
    Moje GG to 22990780, w razie jakichkolwiek pytań.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Składam zamówienie na rączki nowej stażystki:
    1. Hasający topielec!-Hasło
    2. Adres: http://historia-kosmy.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Myślę o czymś z podobnym układem jak 678 ze zdjęciem drogi okolonej drzewami bądź też zdjęciem sadu śródziemnomorskich roślin. Generalnie: ma być śródziemnomorsko, ale bez samego morza. Chyba że koniecznie będzie ci pasować, ale akcja opowiadania nie dzieje się na morzu poza może jednym rozdziałem, wiec nie ma to sensu. Tło jednak wolałabym mieć gładkie, chyba ze będzie ci pasowała jakaś teksturka przywodząca na myśl wieś albo suchy klimat, składam to na twe barki. Same posty chciałabym mieć wyświetlane najchętniej na takim... pergaminowym tle. Generalnie zależy mi na takim właśnie suchym klimacie szablonu.
    4. Brak ewentualnych zdjęć.
    5. Nie chcę mieć żadnego cytatu, ani opcji wyświetlenia tytułu bloga.
    6. Nie mam innych uwag.
    7. Kontakt: 43296411 to mój gg, a mail to ryksamedlin@gmail.com
    Byłabym wdzięczna za wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapomniałam dodać, że link znajduje się w zakładce 'Książki na półce'.

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie

      Usuń
  17. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://sekretna-strona.blogspot.com

    3. Koncepcja: Generalnie to nie mam jakiegoś specjalnego pomysłu na ten szablon. Chcę po prostu, żebyś wykonała go tak jak Ty to widzisz, bo według mnie to najlepsze rozwiązanie, wtedy wychodzą najpiękniejsze szablony!
    Kolorystyka hmmm... lubię jasne kolory, ale uwielbiam też granat, szkarłat i złoto. Właściwie, to jak szablon zrobiony jest ładnie, to nawet jaskrawe zielenie z czerwonymi napisami przejdą hahahah :D
    Zależy mi jedynie na tym, żeby łatwo się czytało i był łatwy dostęp do spisu treści. Ahh i jeszcze chciałabym żeby było gdzieś miejsce na strony ;)
    Ahh no i uwielbiam minimalizm, który przez niektórych jest tak tępiony :C

    4. Ewentualne zdjęcia: Stąd: http://viria13.deviantart.com/gallery/27401355 Fanie by było jakbyś wybrała te, które Ci będą pasować i te, na które miałabyś pomysł ;)

    5. Ewentualny cytat: Jeżeli ktoś nie kocha cię tak jak­byś te­go chciał, nie oz­nacza to, że nie kocha cię on z całego ser­ca i po­nad siły.

    6. Inne uwagi: Witam również na Zaczarowanych :D Jestem stałą klientką tutaj :D Muszę przeprosić inne szabloniarki, bo Twoje szablony są chyba najładniejsze :/ Serio, znienawidziłabym Cię za to tak jak Bethany lub Blair jak kto woli, ale nie umiem! No są po prostu C U D O W N E! Jeżeli mnie nie wybierzesz to 680, który jest najpiękniejszy ze wszystkich (chyba się w nim zakochałam), biorę do siebie, bo będzie idealnie pasował do mojego FF o Harrym Potterze, a raczej jego rodzicach :3 Wielbię Cię i Twoje szablony! Oddaję Ci pokłony, nie wiedziałam, że można wyczarować coś piękniejszego niż Jill, albo Weasleyowa! A jednak! Człowiek całe życie się uczy :P

    7. Kontakt: e-mail: aga.ta8@o2.pl
    GG: 1150089 <- trzeba pisać zawsze, bo zazwyczaj jestem ale na niewidocznym (Ukrywam się przed niektórymi :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh zapomniałam dodać, że odnośnik do Waszej szabloniarni to zakładka SZABLON, bo ten szablon, który mam teraz jest też z Zaczarowanych. Był i banner, ale wygasły obrazki i za nic nie umiem go naprawić wrrrr...

      Usuń
  18. 680 jest taki... prosty, ale cudowny! :D Podoba mi się najbardziej, ma w sobie coś takiego niezwykłego ^.^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie nową szabloniarkę.;)

    677 - ta krata nijak mi tu nie pasuje. Może gdyby była innego koloru, to wtedy... nie mogę jednak powiedzieć, że jest źle.

    678 - ten szablon odmawia mi współpracy i nie chce się wyświetlić - trudno, czekam dalej. Widzę tylko niepełne zdjęcie interesującego nagłówka.

    679 - fajny, tylko to obramowanie w panterkę jakoś nie pasuje. Te białe ramki ładnie się komponują z całością, takie oderwanie od tego wszechobecnego niebieskiego.

    680 - niektórzy pewnie się ze mną nie zgodzą, ale uważam, że to najlepszy szablon z tej publikacji. Gustuję raczej w minimalizmie, a tu jest to cudownie ukazane. Ten szablon przypomina mi te czasy Onetu, gdzie grafika na blogu nie była aż tak ważna, jak jego treść i zapał do pisania historii czy czegokolwiek innego. Teraz każdy patrzy głównie na wygląd... dobrze, też jest ważny, ale po co wydziwiać? Prosty obrazek (lub nawet jego brak) i dostosowane, stonowane tło wystarczą. ;)
    Pożyczę, na pewno w przyszłości pożyczę.

    OdpowiedzUsuń
  20. A Elfaby już nie ma w załodze? :OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miała dodać jeszcze jedną notkę, ale nie jestem pewna.
      W każdym bądź razie: Elfaba zrezygnowała.

      Usuń
  21. Uwielbiam zamawiać szablony u nowych szabloniarek c:
    Wydaje mi się, że minęły już 3 miesiące od mojego poprzedniego zamówienia. Przynajmniej mam taką nadzieję

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://cato-born-to-die.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Szablon trójkolumnowy. Kolorystyka - im ciemniejszy, tym lepszy ;]

    4. Ewentualne zdjęcia: w sumie nie ewentualne, lecz konieczne ;]
    To na pierwszym planie: http://4.bp.blogspot.com/-pczDrtHEHVs/T53JoeRQaLI/AAAAAAAAYN0/4A6omTn4iDo/s1600/alexander+ludwig+bello+6.jpg
    To na drugim: http://31.media.tumblr.com/ff248308823bc3359e73743617ffc4f7/tumblr_mrcwhjnv7A1rpvtaro1_400.jpg

    5. Ewentualny cytat: Konieczny cytat:
    "Życie to tylko gra.
    Ludzie to tylko pionki.
    Zwycięstwo to tylko złudzenie."
    I pod spodem tytuł "Cato - Born to Die"

    6. Inne uwagi: W sumie nie mam uwag. W pełni zdaję się na twój artyzm ;] Tylko może prośba, żeby ten szablon nie był za bardzo przepełniony różnymi elemetami

    7. Kontakt: e-mail: super.alice.98.pl@gmail.com | gg 35460370 | skype alicjaw1998

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie, bo ten szablon jest mi potrzebny bardzo bardzo. Dosłownie sprawa życia i śmierci ;]

    Pozdrawiam, AW

    OdpowiedzUsuń
  22. Hasło: Hasający topielec!
    Adres: kickin-it-nowa-aktorka.blogspot.com
    Koncepcja: prosiłabym o jasne barwy, mocne wiosenne, albo pastelowe, jak wolisz, najlepiej układ z jedną kolumną po lewej
    Ewentualne zdj:
    https://d8kyhhndkm363.cloudfront.net/39/179522/krystal_o.jpg
    zależy mi tylko na tym jednym
    Cytat:
    "Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbuj zdefiniować kształt gruszki."
    Inne uwagi:
    Właściwie to nie mam innych uwag. Całkowicie oddaję się twojej wyobraźni. Jeśli zdjęcie które podałam, nie będzie dość wyraźne, to zgadzam się na inne - Megan Nicole.
    Kontakt:
    e-mail: marlekna4@gmail.com
    gg: nie posiadam, no cóż
    ewentualnie napisz na blogu, często tam zaglądam
    dzięki z góry, bardzo mi zależy na tym szablonie. pozdrawiam
    Luna-Mar

    OdpowiedzUsuń
  23. Aww! Nie ma to jak się dowiedzieć, ze Nasza Nikumu została przyjęta do załogi z Sobótki *o* Dobrze, ze zachciało mi się komentować, bo bym pewnie do jutra czekała i gadała Ci w poście co jest oki, noale. Pierwsze co, to kocham Cię za początek, przynajmniej nie paplasz jak Jill (wybacz! <3) i jest fajnie, bo poszłaś do szablonów (Ty zawsze małomówna byłaś - uzupełniacie się z Meth :D). Ale za nim Cię schejtóje, to Ci powiem, ze Cię kocham. :D

    Skomentowałabym wszystkie, ale są taki fajne, ze nie mam co mówić :( Jedynie o moim faworycie pogadamy, o! Szablon nr 679 jest szablonem i-d-e-a-l-n-y-m, w kazdym tego słowa znaczeniu. Wszystko jest na swoim miejscu, jest oryginalnie i ciekawie (idę go ściągnąć zaraz eww). Wszystko jest tam dociągnięte, zapięte na ostatni guzik - ten szablon jest mój i tyle. Ja zaborcza.

    Ja Ci mówię, ze zostaniesz. Nie ma bata, jesteś oryginalna, tworzysz ciekawe i wyjątkowe prace - pasujesz tu jak ulał, mówię Ci! A Jill się zgadza, prawda? :D Powodzenia, hwaiting unnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://dramione-want.blogspot.com/
    3.Koncepcja: jestem w tym nowa, więc jedyne o co proszę to to żeby szablon był ciemny, jeżeli zostanie wykonany :) w każdym razie jest to blog o Draco i Hermionie
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: I want you to want me
    6.Inne uwagi: w sumie żadnych uwag byle szablon był stosunkowo ciemny (wielka prośba)
    7. Kontakt: juliet2134@gmail.com i gg: 38391330 Dziękuje pięknie

    OdpowiedzUsuń
  25. Dźdbry pani. :>
    Pierwszy jest uroczy przez te elementy krateczki. I obrazy wycięte w formie kół. Zupełnie nie mój styl, ale jest kochany. <2
    W drugim - czy TNR nie sprawdziłby się lepiej jako czcionka? c: To zdjęcie jest piękne, te ciężkie, mocno oświetlone chmury. Te białe dodatki wyglądają dosyć opornie, ale można przymknąć na to oko.
    Trzeci: rawl! :3 Ekstrawagancka panterka-lamówka i tygrys, ciemne tło, niezły układ. No, ładny, ładny. :3
    Czwórka jest piękna. Surowa, ascetyczna. Średniowieczna księga bez zdobień na dziwnym materiale, świetny efekt. Pergamin, ładne ustawiona kolorystycznie czcionka, piękny. Nie wiem, czy nie zbyt ascetyczny, ale zapowiedziałaś. Ten ascetyzm ma coś w sobie i tyle.
    Podsumowując, jak dla zielonej w szablonowaniu, niezły zestaw na debiut.
    Pozdrawiam,
    Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
  26. NIKUMU! Serdecznie witamy.

    677 - Nie mam pojęcia czemu im przeszkadza ta kratka. Moim zdaniem jak najbardziej tu pasuje. I współgra z tytułem postu i z datą... Ja tam nie wiem. Może jestem dziwna... E nie - to pewne!

    678 - Jest woda, są zajebiaszcze chmury, jakaś łódka, no i oczywiście pomościk. Las też jest... Nie wiem czy tło jest ruchome czy powielane, ale jak powielane to dechy mają okrutne przejścia... Jeszcze mi jakoś ten biały pasek (nie ten na obrazku, ale ten pod) zaaa szeroki się wydaje... Pomijając te dwa mankamenty wszystko jest ok.

    679 - Jest tygrys - jest zabawa. Lubię szablon, a lubię. Tygrysek mi przypadł do gustu, ramka jest genialna! Widżety również mają piękną obróbkę. Ciekawi mnie tylko czy komentarze mają jakieś urozmaicenie.

    680 - aaaaa znowu takie okrutne przejście w tle... i w tle pod postem... Jeszcze tylko jedno mi się nie podoba. To tło pod stronami, no jakoś mi nie pasuje. Tak po za tym to uważam, że szablon jest jak najbardziej godny uwagi, zrobiony z pomysłem, z genialnym pomysłem!

    Podsumowując: JA CHCE COŚ Z NARUTO!!! Koniec kropka, z trzema wykrzyknikami! I nawet nie chce słyszeć sprzeciwu :D Podsumowując szablony to muszę powiedzieć, że są udane, pomimo tych kilku mankamentów, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://learn-love-again.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym żeby pojawiły się zdjęcia tańca, koszykówki,może aparat ale nie musi, w tle zdj Ashley Tisdale w brązowych włosach i Daniel Sharman,fontanna, wesołe miesteczko

    4. Ewentualne zdjęcia: 1)http://www.google.pl/imgres?start=175&um=1&client=opera&hl=pl&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=bh3TE4qILm4Y6M:&imgrefurl=http://megahnnx.blogspot.com/2012/11/wednesday-hair-5.html&docid=YUkyZaXDlbJiXM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-baoQw4FevwU/UHr0hFAJhyI/AAAAAAAAAg0/Q8U2bhyAm8k/s320/Ashley-Aly-2010-Nylon-Shoot-ashley-tisdale-15219063-350-350.jpg&w=320&h=320&ei=-FUaUv2fEIfVtAa01YH4Cg&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:200,i:31&iact=rc&page=6&tbnh=187&tbnw=169&ndsp=36&tx=119&ty=85#imgdii=bh3TE4qILm4Y6M%3A%3BsOq6hIB_LP-n7M%3Bbh3TE4qILm4Y6M%3A

    2)http://www.google.pl/imgres?um=1&client=opera&hl=pl&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=G5ZZj3b_fFNJtM:&imgrefurl=http://ashashleytisdale.blog.onet.pl/2011/07/10/sesjaodwiedziny-przyjaciolsilownia/&docid=wf3qGJhQi085-M&imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/23500000/Sarah-Dunn-Photoshoot-ashley-tisdale-23552052-1310-1966.jpg&w=1310&h=1966&ei=OFYaUvqQPILPtAaEt4CIAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:13,s:0,i:119&iact=rc&page=1&tbnh=158&tbnw=105&start=0&ndsp=30&tx=56&ty=92#imgdii=G5ZZj3b_fFNJtM%3A%3BFBHiJNrA2Xr0jM%3BG5ZZj3b_fFNJtM%3A

    3)http://www.google.pl/imgres?um=1&client=opera&hl=pl&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=o1GQZkALQCcyGM:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/tagged/daniel-sharman&docid=jtz0DpFx5M4ObM&imgurl=http://24.media.tumblr.com/f797e384881f1624066a923fe3d02351/tumblr_mrxsx58qqT1snil4go1_500.png&w=500&h=544&ei=tVgaUuDMMIHf4wSxv4DIBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:30,s:0,i:177&iact=rc&page=2&tbnh=186&tbnw=177&start=24&ndsp=29&tx=48&ty=102

    4)http://www.google.pl/imgres?start=117&um=1&client=opera&hl=pl&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=EN4lrBBflI6woM:&imgrefurl=http://weheartit.com/entry/58905306&docid=n95JtJ7RY4QqPM&imgurl=http://data.whicdn.com/images/58905198/tumblr_m9vb6fQwP51rfpttyo1_500_large.jpg&w=500&h=700&ei=NVkaUuTyHMSO4ASItIDQAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:19,s:100,i:61&iact=rc&page=5&tbnh=176&tbnw=142&ndsp=32&tx=74&ty=74

    5. Ewentualny cytat: All I can do is be me. Whoever that is

    6. Inne uwagi: Zdaję sobie sprawę że jest tylko jeden post ale dopiero zaczynam i nie chcę żeby szablon był byle jaki stąd moja prośba. Bardzo mi zależy żebyś wykonała szablon dla mnie ;)

    7. Kontakt:mari.h@op.pl / gg:1823062

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://every-minute-is-like-the-last.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby na tym szablonie była Candice Accola i Liam Payne.Dodatkowo jakieś tam ozoby w tle, jakie tylko chcesz.Kolorystyka mogłaby być delikatna i subtelna, podpadająca w kolor jasno niebieski-morski.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdjęcia Candice Accoli i Liama Payna pozostawiam do waszego wyboru.
    5.Ewentualny cytat: Konieczny cytat:
    "Every minute's like the last so
    Let's just take it real slow
    Forget about the clock, that's tick-tick-ticking"
    6.Inne uwagi: Wybór zdjęć i dodatków pozostawiam do waszej dyspozycji. Jeśli wiesz o co chodzi to chciałąbym żeby w tym szablonie zakładki, tło posta, karty były zaokrąglone.
    7.Kontakt: email: kk111@onet.pl gg: 32348280

    Z góry baaardzo, bardzo dziękuję! i proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  30. prosiła bym o wykonanie mojego szablonu, gdyż na autorkach z tej szabloniarni, zawiodłam się: szablonownica.blogspot.com

    1.Hasło: Źródlana Kostucha

    2.Adres bloga: http://dance-history.blogspot.com/

    3.Koncepcja: fiolet, dużo fioletu najlepeij ciemnego. czcionki, linki itp. w kolorze złota. Szablon powinien tętnić życiem, być przepełniony tańcem, zdaję się na autorkę.

    4.Ewentualne zdjęcia: wykorzystaj:
    http://taniiec.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1272027/files/blog_gq_4760927_7285916_tr_blablabla.jpeg
    http://www.modarenkleri.com/wp-content/uploads/2013/03/hipho-k%C4%B1z-k%C4%B1yafet-modas%C4%B1.jpg4_.jpg
    http://wyszkow24.pl/wp-content/uploads/2013/06/Branko.jpg
    http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/76260_kolorowa_hatsune_miku.jpg
    http://www.tapeta-kolorowe-gwiazdki-abstrakcja.na-telefon.org/tapety/kolorowe-gwiazdki-abstrakcja.jpeg
    http://wallpaperpassion.com/upload_big_thumb/20124/dancing-wallpaper.jpg

    5.Ewentualny cytat: cytat znajduje się na blogu, ale powturzę: Taniec to nie układ figur, żeby się go nauczyć trzeba go pokochać.

    6.Inne uwagi: o ile czegoś w szablonie, według ciebie, by zabrakło możesz dodać coś od siebie.

    7.Kontakt: eliza789987@interia.pl

    tak, a o wykonianie szablonu prosze JILLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o przeczytanie regulaminu DO KOŃCA.


      PS. Szabloniarka nazywa się Jill, nie Jilla.

      Usuń
  31. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://theebeststoryever.blogspot.com/
    3.Koncepcja: ciemne i jasne odcienie fioletu, chciałabym aby strony były tak jak teraz czyli na środku. Na szablonie mieli by sie znajdować Justin Bieber i Olivia Gonzales.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://31.media.tumblr.com/1f9211992b3e1b1a9b494d28961c4228/tumblr_mqrsltr5HP1qhft5ko1_500.png
    http://thejustinbiebershrine.com/wp-content/uploads/2012/06/justin-bieber-live-mtv-june-2012.jpg
    http://thumbs.eska.pl/common/6/9/s/6926846Ukd.jpg/ru-0-r-640,0-n-6926846Ukd.jpg
    http://img004.lazygirls.info/people/chachi_gonzales/chachi_gonzales_photoshoot_nPTW2YQZ.sized.jpg
    http://pbs.twimg.com/media/BIJZFF5CMAE3XF_.jpg:large
    http://31.media.tumblr.com/225ef084156ccf4c1c2c87897cd0e2c1/tumblr_mrp0f7bbGJ1ry3ieeo1_500.png
    5.Ewentualny cytat: The Story About Us
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: boyfriend8991@gmail.com GG-nie mam
    Chciała bym aby szablon wykonała Weasleyowa
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o przeczytanie regulaminu DO KOŃCA.

      Usuń
  32. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://spojrz-w-moje-oczy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby kolory były jasne, pastelowe. Ogólny wygląd taki jak szablon 648 What I've seen. Tylko dziewczyną w górnej części będzie Maite Perroni.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://images5.fanpop.com/image/photos/27900000/Maite-maite-perroni-27926699-850-1276.jpg
    5.Ewentualny cytat: Spójrz mi w oczy, a zobaczysz miłość.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: niezapominajka_92@onet.pl GG: 875936
    Bardzo zależy mi na szablonie od Was, ponieważ nigdzie nie widziałam takiej perfekcji w wykonaniu, a to sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nikumu, masz wielki potencjał, choć wymagający oszlifowania. Wprawdzie nagromadzenie różnych deseni o nasyconej barwie w 680 mocno daje po oczach, jednak mimo to szablon nie jest głupi. Może byłoby ok, gdyby trochę go stonować...? W każdym razie łódka to jeden z najładniejszych szablonów, jakie kiedykolwiek widziałam na jakiejkolwiek blogspotowej szabloniarni. Gratuluję i życzę kolejnych równie udanych.

    Pozdrawiam,
    Wielki Inkwizytor Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, taki komĆ od Wielkiego Inkwizytora Internetu. Na pewno zastosuję się do sugestii i szablon 680 wykonam wkrótce jeszcze raz.

      Dziękuję

      Usuń
  34. Proszę, proszę, czyżby wreszcie pojawiła się jakaś perła wśród szablonów? Pierwszy i trzeci są mocno takie sobie, czwarty, gdyby był bardziej stonowany, byłby całkiem całkiem. Za to dwójka wygląda bardzo schludnie, estetycznie, mimo ogromnego zdjęcia w nagłówku. Pracuj dalej, dobrze ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie się ta cerata w kratę podoba, a co! Pierwszy szablon podbił moje serce, tak samo jak trzeci. Śliczny jest ten tygrys, chociaż czcionka w nagłówku nie przypadła mi do gustu. Nie mniej właśnie jakoś te dwa szablony najbardziej do mnie przemówiły i będę wyczekiwać twoich kolejnych szablonów. Ciekawi mnie jednak czy można było Cię już gdzieś wcześniej spotkać? Poza tym szablon drugi jako jedyny najmniej przypadł mi do gustu, ale to już jest kwestia moja, czyli co lubię, a czego nie ;).
    Ciekawi mnie również czy tworzysz czasem szablony z HP. Jako wielka fanka tego fandomu chętnie przeglądam wszystkie szablony z nim związane. :)
    Pozdrawiam i życzę więcej weny do robienia szablonów.

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://tlumaczenie--iknewyouweretrouble.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Prosiłabym aby kolory były ciemne, mroczne oraz żeby parą ze zdjęcia była Selena Gomez i Justin Bieber

    4.Ewentualne zdjęcia: http://31.media.tumblr.com/73f4349c1c772407348033103afb65a9/tumblr_mscpyo9LVq1sh6pboo1_400.jpg

    5.Ewentualny cytat: "I think that the worst part of it all wasn't losing him, it was losing me"

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: email: wikuska20001@wp.pl / gg: 40766931

    Jeśli to nie problem, to chciałabym aby szablon wykonała Jill. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń