g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.09.2013

[692-696] Do lewej hop!

Dobijamy do 700 szablonów i 400 (Chciałam napisać 300! Kiedy to zleciało?) tysięcy odwiedzin. Wypadałoby to jakoś uczcić, ale zupełnie nie mam pomysłu. Może Wy coś zaproponujecie?
Jeśli ktoś czeka na szablony od Elfaby, to proszę o cierpliwość. Zostaną opublikowane w tym miesiącu.  Szabloniarka też człowiek, więc miejcie litość. Szkoła każdemu daje w kość. Osobiście po zaledwie czterech dniach ledwo zipie. Przydałby się mały zmieniacz czasu  ;)
Ostatnio odbyłam miłą rozmowę z Dominiką. Efekty możecie zobaczyć tutaj.
Dzisiaj nie mam dla Was nic szczególnego. Szablony mogłyby być lepsze, ale ostatnio nic nie wychodzi mi tak, jak powinno. Tytuł postu wziął się z tego, że wpadłam w fazę przesuwania szablonów do lewej strony. Nie mogę się temu oprzeć, dlatego pierwsze co robię w kodach, to wpisanie kodu na przesuniecie. To naprawdę uzależnia!

Zamówienie dla Kiziaigieniaprzedstawiaja
 
Zamysł był taki, by było jak najbardziej brytyjsko, dlatego mamy taką kolorystykę. W sumie na początku byłam bardzo zadowolona z tego szablonu, ale minęło kilka dni i sama nie wiem.


Zamówienie dla Anxo e do demo

 Zamówienie dla Jednokierunkowy
 Nie taki Harry straszny, jak go malują.

 Zamówienie dla Krytyka Dla Odważnych
Jest mega prosty, ale było to zamówienie na ocenialnie, więc chyba tak powinno być. 

Szablon wolny
W tym przypadku strasznie podoba mi się kolorystyka. Dawno nie robiłam żadnego zielonego szablonu.

Zamówienie dla Fobos i poprawkę dla Sherry oddam w następnej notce. Bardzo Was przepraszam, ale mam jakąś blokadę w waszych szablonach. Nie potrafię wymyślić nic dobrego albo chociaż poprawnego.
Zamówień radzę nie składać. A szczególnie zamówień z konkretnymi zdjęciami. Wciąż grzebię sobie w komentarzach z ostatniej notki i co jakiś czas sobie coś wybieram. Może w weekend, po porządnej dawce snu, wezmę stamtąd jeszcze kilka.
Na sam koniec zapraszam jeszcze raz na mojego prywatnego bloga

36 komentarzy:

  1. Jeszcze raz, Dziękuje,Dziękuje :)
    Jest prześliczny.
    Reszta szablonów także jest ładna, masz dar do robienia szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daję zamówienie, zrealizujesz je, jeżeli będziesz miała ochotę, nie naciskam. :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.bestrongerr.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kolory zachowane w jasnych tonacjach niebieskiego (błękit, turkus itp.) Chciałybyśmy, aby szablon przypominał ten "układ bloga, "obrazki" tła w tym miejscu, zakładki itd) : http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon564-375193979. Zakładki: Strona główna (zamieszczane posty), Prolog, Bohaterowie, O autorkach. Chciałybyśmy, aby były widoczne wyświetlenia oraz jeśli to możliwe "Tablica ogłoszeń"
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdjęcia, jeżeli jest taka opcja chciałybyśmy abyś sama dobrała, takie jakie będą pasować. Po prostu ma się tam znaleźć Justin Bieber, Miley Cyrus (w krótkich blond włosach) i Demi Lovato (blond włosy). Oczywiście nie na scenie, z mikrofonem itd. Jeżeli Ci wygodniej użyj tych zdjęć: "http://noticiasar.com/wp-content/uploads/2013/07/Justin-Bieber-otra-vez-en-Argentina.jpg", "http://data.whicdn.com/images/47389019/Demi-Lovato-Blue-Dip-Dyed-Side-Swept-Braid-Hairstyle_large.jpeg", "http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2012/10/miley-cyrus-nowa-sesja.jpg".
    5.Ewentualny cytat: (Niech będzie umieszczony tak jak na szablonie, który podałyśmy wyżej" lub podobnie) :) Jakąś zgrabną czcionką, pochyloną. Coś w stylu, jakby było pisane ręcznie. :) Cytat: "Ludzie zawsze mówią o miłości tak, jakby była czymś codziennym."
    6.Inne uwagi: Zdajemy się na Ciebie! :)
    7.Kontakt: GG 46319932, email: kalka1998@interia.eu


    PS Genialne, piękne szablony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Kompozycja jest świetna. I cudne kolorki; biel, czewień, trochę niebieskawości.
    2. Znów świetna kolorystyka. Plus gładkie tło i skromny układ.
    3. Czy to Stajls? D: Ok, o gustach się nie dyskutuje.
    Poza tym, szablon jest cudny. Cięższy. Wszystko jest pięknie umieszczone, spojone, słów mi brak.
    4. Śliczny. Prosty, lekki, przyjemny, taki osom.
    5. To rób więcej zielonych szablonów. ;u; Aż miło patrzeć.

    Nie mam weny na konstruktywny, piękny i długi komentarz, no cóż.
    Pozdrawiam, Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że następna notka może być cała zielona, bo mi również podoba się taka kolorystyka ;)

      Ślicznie dziękuję za opinię. Miło wiedzieć, że komuś podoba się to, co robię :)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Zielono. .m. To chyba jedne z najpiękniejszych, które mogą być. .m.

      Usuń
  4. Ja już mówiłam co sądzę, więc teraz tylko stwierdzę, że szablon już sobie pięknie wisi na blogu i można go podziwiać - www.anxo-e-do-demo.blogspot.com :) Jill, słońce, jesteś niesamowita <3.
    Jak nie masz jakiś zdjęć - wal do mnie, ja mam ileśtam GB zdjęć na laptopie i nie wiem co z nimi zrobić. :D. A ty byś je mogła pięknie wykorzystać u siebie. :D.
    Dziękuję jeszcze raz, bardzo <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz na mejla czy gdzie? :D. Na mejla będzie bezpieczniej, bo mam chyba 50 folderów czy ile tam. XD

      Usuń
  5. Rozumiem, że skoro Elfaba odeszła (tak szybko...?), zgłoszenia do niej stały się nieważne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia, które przyjęła, zostaną oddane do końca miesiąca :)

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź. :)

      Usuń
  6. Nie no, spodziewałam się dwóch-trzech szablonów, a więc nie jest źle :D
    Ty, a wiesz, że ja też byłam kompletnie padnięta po pierwszym dniu? Po tygodniu jest to samo, ale cóż: jutro czeka nas ostatni wysiłek. Przetrwamy! :D
    Te, ty się ostatnio coraz sławniejsza robisz :D To już chyba drugi wywiad, przynajmniej ja tyle naliczyłam, a niewykluczone przecież, że było ich już więcej 8) Nie no, ale tak odnośnie wywiadu, to fajnie by było za to zarabiać... za kilka lat przemyśl to. :D
    To nie uzależniające, tylko... przejściowo-modowe, jak zegarki, kratki i błyskawice. Było coś jeszcze? Chyba nie. No, może Potter xD A, że tak zapytam, czemu nic ci nie wychodzi? Ej, mam się niepokoić? ;c
    Dobrz, sprawdźmy, cóż ty nam tam naskrobałaś.
    692 - bo może ten... ciemny kolor powinien być bardziej... niebieski? :D Tak, zdecydowanie. A poza ty, jest po brytyjskiemu, więc nie martw się. Powiem ci, że pomijając aspekt wielkiejbrtajności, to ten szablon jest cholernie ciekawie wykonany! Te koła stanowią tu bardzo ciekawy element, kolumna boczna dzięki barwie bardzo fajnie się wyróżnia na tle reszty, z umiejscowieniem i dopasowaniem cytatów nigdy nie miałaś problemu, a wręcz wychodziło i nadal wychodzi ci to świetnie, a i strony mi tu fajnie wyglądają. Jest naprawdę świetny!
    693 - czy to jest to, co ja myślę? A myślę, ze to jest Dramione! Dużo jasnycyh barw, ble! Wystarczy, ze dziś słońce perfidnie we mnie świeciło. Zazwyczaj przy słonecznej pogodzie to jest dla mnie -20 do samopoczucia, ale dziś było chyba -50, a jeszcze doszedł do tego ból brzucha. Żyć nie umierać! -.- Tak w sumie to szablonik całkiem prosty: ma swoje miejsce na tekst, równo ustawione kolumienki, a i kolorystyka jest pod siebie dopasowana. No i to Dramione1 uch, ja to chyba jednak nie lubię wymyślonych pariingów w HP. Hm, w sumie 'wymyślone parringi' to zabrzmiało dziwnie, bo przecież te 'prawdziwe' też nie są prawdziwe XD Dobra, bo już drugi raz bredzę i to przy jednym szablonie! Rekord jakiś. O!. trzecie bredzenie!
    694 - Harry nadal straszny, za to szablon zdecydowanie nie, chociaż ponury. I bardzo dobrze ^^ Hm, wreszcie koleś nie szczerzy się jak głupi do sera tylko walnął jakąś normalna minę. I teraz wygląda nawet przystojnie. Ty, no serio! ;o Ok, teraz zgadzam się z twoim podpisem pod tym szablonem! Ale dość o nim. Tak jak powiedziałam, jest ponuro, choć ten zachód słońca mnie przygnębia. I nie chodzi o to, że za kimś tęsknię, że wspomnienia ożywają czy inne takie bzdury. Po prostu SŁOŃCE! Brrr! No ale jak miłość to miłość, więc nawet taki głupi zachód musi być. EJ!! PODAJ MI NAZWĘ CZCIONKI, KTÓRĄ WALNĘŁAŚ LITERĘ 'H'!!!! BŁAGAM CIĘ, NIE ZAPOMNIJ O TYM!!! Bo już nie raz was o to pytałam i w sumie tylko raz mi Rowi odpowiedziała xD
    Ok.
    695 - Jak na ocenialnię, to faktycznie nie powinien to być szablon skomplikowany, bo się ludność pogubi xD A wiem to po sobie, ja też się w takich przypadkach gubię. Ja to mam więcej niż beznadziejną orientację w miastach (miałam napisać 'dużych miastach', ale usunęłam, bo ja się gubię w KAŻDYCH, nawet tych najmniejszych), ale na stronach widocznie też nie jest najlepsza. Także nie masz się raczej czego obawiać. Heh, fajne są te talerze na samej górze :D ładna robota, bo jak dla mnie to szablon idealnie pasuje do tematyki bloga. Brawo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 696 - OJEI, KOCHAM TEN SZABLON, KOOCHAAAM! Masz rację kolorystyka jest tu po prostu nieziemska!! Wiesz, z czym mi się kojarzy połączenie takiej zieleni i bieli? Z cholernie dobrym fantasy. Chodzi o książki. Nie wiem, czemu akurat tak, ale ja tylko fakty stwierdzam. Poza tym ta babka naprawdę wygląda jak wyjęta z jakiegoś fantasy, głównie to za sprawa tego czegoś na jej czole. Kuuurde, no nie mogę się napatrzeć na te kolory! <3333 rany, tak doskonale to wykonałaś, że jestem cholernie pełna podziwu! Jeszcze ta zielkona farba, która jakby wylewa się na szaro-białe tło... ładna barwa ramki z tekstem, ale nie ta sama, co farba, która również 'oblewa' tę ramkę... I te kruki, te skały, ta czerń i mrok... JILL, KOCHAM CIĘ! A raczej twoje pracę, ciebie nienawidzę :D Kurcze, no czapki z głów, kłaniam się nisko, bo to jest kawał tak dobrej roboty, że aż mam ochotę cię potężnie trzepnąć w łeb za stwierdzenie, że te szablony mogłyby by lepsze. Gdybyś chciała je poprawić, gdyby one rzeczywiście miałyby być lepsze, to byś je zwyczajnie zepsuła, ot co. Po prostu nie ma co mieniać! Są piękne, a zwłaszcza ten <3333
      Oki, wyczytałam tam coś o potężnej dawce snu. To dobranoc! Ja też idę spać, bo mi się oczy zamykają. Leżałabym już łóżku, ale nie! Szefowa Jill (tak, Szefowa!) zażyczyła sobie dodać notkę! I już jakieś pół godziny w łeb :< No ale teraz idę spać :3 Do następnej notki i pozdrawiam! :D

      PS. Lol, dwa komentarze?! Przecież to wcale takie długie nie jest! o.o

      Usuń
    2. No i nie przetrwałam, poddałam się na starcie. Byłam tak zmęczona, że zignorowałam budzik. Niech inny się nim martwią ;) Ale dzięki temu mogę tak szybko odpisać na twój komentarz! Ha!
      Haha, weź przestań... fejm musi sie zgadzać ; )
      Pewnie masz rację, że lewostronne szablony zaraz mi przejdą, ale hej! Nie umieszczaj w tej samej kategorii Pottera! To nie jest zauroczenie tylko jedyna, prawdziwa i słuszna miłość ;)
      Haha, poważny Harry - to jest to! Też mnie zaskoczył tym zdjęciem, bo pamiętam, że jak kiedyś szukałam jakieś jego foty do szablonu, to na wszystkich wyglądał dziwnie. Może trochę wydoroślał.
      Czcionka, której użyłam - Before the rain. Najładniejsza, jaka istnieje.
      Łiii, ile pochwał za ostatni szablon! Więcej fantasy, więcej zieleni - muszę to zapamiętać.
      Dziękuję ślicznie za komentarz,
      J.

      Usuń
  7. 692 - Strasznie podoba mi się ten szablon, ale kolorystyki jakoś bym nie skojarzyła z wielką Brytanią. Nie wiem ten brązowy powinien być bardziej czerwony chyba dla mnie. To jest jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć :D Napisy i całe zestawienie jest po prostu prześliczne.
    693 - Za bardzo pusto po prawej. Nie wiem czemu, ale definitywnie ten szablon zupełnie mi nie podchodzi i mówiąc krótko, po prostu mi nie pasuje i się nie podoba.
    694 - Świetny :) Bardzo ładnie scalone obrazki, świetny pomysł i kawał dobrej roboty. Ciemne kolory dają nastrój i widząc taki szablon z pewnością od razu wzięłabym się za czytanie notki. Naprawdę dobra robota, a ci bohaterowie w kółku no istne miodzio. Szablon niby prosty, a urzeka :)
    695 - Nie w moim guście. Te kółka na górze są straszne, ale piękna wstęga :D Dobry myk!
    696 - Cudny, strasznie mi się podoba :) jest mroczny i urzekający, ale nie ciemny dzięki czemu widać w nim pełną harmonię :D Świetny pomysł ;p (sposób wykonania).
    No i to by było na tyle :D W końcu udało mi się skomentować ;p No i dzięki tobie dostałam natchnienia :D Świetne sprawy i może w końcu sama wezmę się do robotki ;p
    Buziaki i do następnego mama nadzieję, że pod moją notką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo proszę!
    ja wiem że inni też chcą szablon i w ogóle, ale ja nie mam zbyt wielu wymagań :(

    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://itsmy-mylife.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciała bym by w szablonie znajdowały się tylko psy, koty, konie, wilki, smok Saphira, książki, rysunki/szkice (właśnie zwierząt) jakieś pióro, ołówek, notes/zeszyt/kartka papieru i aparat. ŻADNYCH POSTACI! kolor:
    http://cudownydom.com/img/p/416-472-thickbox.jpg
    4.Ewentualne zdjęcia: hmy... może te:
    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=Y8jmKsnMXQIQLM:&imgrefurl=http://www.zdjecia-zwierzat.com/wilki-rysunek-nieg.html&docid=fPj4x5PkTQZb3M&imgurl=http://www.zdjecia-zwierzat.com/n/wilki-rysunek-nieg.jpeg&w=1366&h=768&ei=vsMpUrKFEZDOswaQ74HICA&zoom=1&ved=1t:3588,r:22,s:0,i:165&iact=rc&page=2&tbnh=168&tbnw=300&start=8&ndsp=16&tx=132&ty=76
    http://www.google.pl/imgres?biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=eMgQKM1e5kBC_M:&imgrefurl=http://www.tapeteos.pl/details.php%3Fimage_id%3D33018&docid=bD8zy0AZmT2H0M&imgurl=http://www.tapeteos.pl/data/media/636/big/pies_2560x1600_028_retriever_z_nowej_szkocji.jpg&w=2560&h=1600&ei=QcQpUqycL4fCtQbdxoGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:110&iact=rc&page=2&tbnh=175&tbnw=260&start=8&ndsp=16&tx=146&ty=63
    http://g.wieszjak.pl/p/_wspolne/pliki_infornext/220000/dachowiec_kot_4.jpg
    http://blackdevil.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1061439/files/blog_rt_4304911_6384080_tr_devil_na_lakach_nowochudzkich.jpg
    http://www.google.pl/imgres?biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=re-herg71Xtg1M:&imgrefurl=http://www.scenicreflections.com/download/232629/Saphira_Wallpaper/&docid=OMKOQcvG_vyCuM&imgurl=http://www.scenicreflections.com/files/Saphira_Wallpaper_vo2we.jpg&w=1024&h=768&ei=9sQpUq_DLoXVswaLp4GIBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:18,s:0,i:142&iact=rc&page=2&tbnh=166&tbnw=246&start=8&ndsp=15&tx=207&ty=25
    reszte zdjęć znajdź sama :]
    5.Ewentualny cytat: ---
    6.Inne uwagi: proszę o spakowany z jedną kolumną po prawej. pole na posty na środku lub po lewej ale tak i by była np. 1cm przerwa między krawiędzą a granicą. A i bez dodatkowego nagłówka.
    7.Kontakt: eliza789987@interia.pl

    proszę! bardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że bardzo prosiłaś o ten szablon wyjaśnię, czemu go nie zrobię. Po pierwsze - za dużo elementów. Nie lubię robić takich prac, zwłaszcza, jak nie ma jednej, głównej postaci. Zdjęcia, które podałaś tworzą jeden, długi zlepek, dlatego ciężko mi chociażby spojrzeć na nie. Poza tym w regulaminie jest napisane, ze w chwili złożenia zamówienia na blogu musi znajdować się link do Zaczarowanych, a u Ciebie tego nie widzę.
      Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że poszczęści Ci się u kogoś innego.
      J.

      Usuń
  9. Robi mi się coraz głupiej... Zapadam się powoli pod ziemię... przez ten mój pomysł z zamówieniem szablonu i moich pomysłach. :-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu wątpisz w swój nieziemski talent, Jill! Mój szablon jest dokładnie taki, jak go sobie wyobraziłam! Już za chwilę go ustawiam, oczywiście! Ta "wielkabrytajność" tylko dopełnia dzieła!
    Po raz nie wiem już który dziękuję Ci za wszystko, życzę kolejnych tak cudownych prac i pozdrawiam,
    GUN♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://hungergameshistory.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym szablon dotyczący Igrzysk Śmierci. Najlepiej by było, gdyby po prawej były dodatki, a po lewej treść postów. Bardzo bym chciała, żeby szablon nie był wykonany przesadnie. Liczę na coś prostego, aczkolwiek ładnego. Żeby stylem pasowało do Igrzysk, ale bez zdjęcia Katniss itp. Zdjęcie poniżej, czyli logo Capitolu nie chciałabym żeby było gdzieś z boku.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.hungergamestrilogy.net/wp-content/uploads/2011/08/Seal-of-The-Capitol-Hunger-Games.jpg
    5.Ewentualny cytat: Dużymi literami jako tytuł: "Hunger Games History", a pod tym (najlepiej pisaną czcionką) "may the odds be ever in your favor"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: weera@op.pl , GG: 25139066

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyplątałam się tutaj, ponieważ od nie dawna obserwuję Twoje prace, które mnie zachwycają. Moje oczy kochają Twój artyzm i pomyślałam sobie o zamówieniu szablonu.

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://love-in-a-city-that-dosent-sleep.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Policyjna miłość w Nowym Jorku. Chciałabym coś prostego, ale i zachwycającego. Oczywiście widzi mi się kolor czarny. Dodatki mogłyby znajdować się nad treścią posta. Zdjęcia - kubki, kajdanki i naszywkę - chciałabym prosić, aby znalazły się po lewej stronie, a Empire i dwie postacie po drugiej + cytat.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://31.media.tumblr.com/57a7e69ec0c96ada0f30f2a5fc838a5b/tumblr_mqd3jomyQ41qitc0qo1_500.jpg http://hotmessfolder.com/wp-content/uploads/2013/07/50ShadesOfGrey.jpg http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.108875!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/alg-nypd-police-badge-jpg.jpg http://picture-cdn.wheretoget.it/ivqd45-l-610x610-jewels-mr-right-mrs--cups-sweet-cute-love-couple-lips-moustache-breakfast-coffee-tea-mr--mrs-always-right-mug.jpg http://i295.photobucket.com/albums/mm128/Bonasera93/204_0199.jpg http://www.imfdb.org/images/thumb/7/75/Vlcsnap-129217.jpg/400px-Vlcsnap-129217.jpg
    5. Ewentualny cytat: "I'll be there for you, when the sky falls down"
    6. Inne uwagi: Zdaję się na Ciebie. :)
    7. Kontakt: anusia589@wp.pl, GG: 8547735

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne szablony, tylko podsyciły moją niecierpliwość do mojego zamówienia! Dobrze wybrałam szabloniarnię <3 Podoba mi się szczególnie ten ostatni, gra barw jest tak pięknie wykorzystana, że aż miło patrzeć :)
    Wygrałaś nim wiadro internetów, łap.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może zacznę od odpowiedzi co do Twojej odpowiedzi pod ostatnim postem? :D Aż tak długo nie będzie Leslie i Row? :( Głupia szkoła, kradziej czasu!
    A wiesz, że nie wiem, Bleachowa zajmuje się konkursem, ale zaraz do niej napiszę. ;)

    Z okazji tak licznych odwiedzin proponowałabym, aby każda szabloniarka przygotowała tutorial. Co Ty/Wy na to?
    Wywiad bardzo mi się podoba, spisałaś się, jak zwykle. ;) Dobra, przechodzę do szablonów.

    692 - kocham Wielką Brytanię, więc szablonami o takiej tematyce łatwo skraść mi serce. Jednak gdyby nie perfekcyjny CSS i piękna grafika nie podobałby mi się AŻ tak bardzo. I wiesz co, jesteś coraz lepsza w "robieniu" cytatów.
    693 - Moje pierwsze skojarzenie - Lily i James. W sumie, nie wiem dlaczego. Po wejściu na bloga Zamawiającej zdałam sobie sprawę, że to nie Ci bohaterowie, choć istotnie coś wspólnego z Harrym mają. Nie lubię tej kolorystyki, ale sama mówiłam, że powinnaś urozmaicać, więc jestem zadowolona z efektów Twojej pracy. :D Nie podoba mi się to puste beżowe pole po prawej stronie. Wiesz o co mi chodzi? Ale, jakby się zastanowić, nie miałaś co z nim zrobić...
    694 - zrobiło się jesiennie. :D Tobie też brąz kojarzy się TYLKO z jasieniom i zimnem? Szablon jest całkiem ładny. Taki typowo Twój. :3
    695 - JEST IDEALNY! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Zdradzisz jak zrobiłaś tą "chorągiewkę" przy dacie? :)
    696 - oj, ostatni, chyba przebija na głowę wszystkie. Jest ciekawy i niebanalny, a takie w Twoim wykonaniu lubię najbardziej.

    A Alternatywy przeczytane, czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział, piszesz też świetnie. <3
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leslie jest na urlopie z powodów zdrowotnych. Co prawda ostatnio coś wspomniała, że może doda jakąś notkę w najbliższym czasie, ale... to nie to samo, co praca na "pełny etat". Rowindale natomiast wyjeżdża z kraju i nie będzie jej co najmniej miesiąc. Zresztą pewnie sama wszystko wyjaśni przed 18 września.

      Kiedyś już myślałam o tutorialach, ale, kurczę, nie potrafię. Robię tak proste rzeczy, że cała instrukcja zawierałaby raptem kilka punktów. Trochę ubogo.

      Ślicznie dziękuję za opinię i wszystkie uwagi :)
      Pozdrawiam gorąco,
      J.

      Usuń
  15. Jill, mam do Ciebie ogromną prośbę.. ;c Naprawdę podobają mi się Twoje szablony, są wyjątkowe i każdy wydaje się być dopracowany w każdym calu :) Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie, a jeśli będziesz miała czas i chęci to zajrzyj do tego komentarza :) Będę Ci bardzo wdzięczna ;*
    Mam już Twój szablon, wiem, ale nie bardzo pasuje mi tematyka na nim, bo przejawia się tam tematyka elfów i nie bardzo pasuje to do mojej historii.

    1.Hasło: Źródlana kostucha (mam nadzieję, że dobrze przepisałam )
    2.Adres bloga: http://the-black-star-hunter.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Tematyka średniowiecza... Akcja opowiadania toczy się właśnie w czasach średniowiecza w 1378 roku. Bardzo bym chciała, żeby głównym zdjęciem była kobieta strzelająca z łuku, ale też pojawiła się kobieta w sukni/w płaszczu z kapturem na głowie... Walczący mężczyźni i może jeszcze jakiś tajemniczy medalion (mam nadzieję, że to nie jest zbyt wymagające) a i ogólnie lubuję się w mrocznych kolorach ;d
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "Here in the darkness I know myself" lub po prostu tytuł bloga "Łowczyni Czarnej Gwiazdy"/"The Black Star Hunter" (jak lepiej będzie wyglądać :))
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG: 32667353 / email: evelynmoore.166@gmail.com

    Z góry bardzo dziękuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace są po prostu cudowne! Dlatego i ja chciałabym Cię poprosić o wykonanie takowego dla mojego bloga :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dramione-zaufaj-mi.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym szablon dotyczący Dramione. Zależałoby mi na tym, aby nie był zbyt przesłodzony. Mógłby być utrzymany w tonacji niebieskiej albo kremowej. Zależałoby mi także na trochę tajemniczym klimacie. Chciałabym aby posty mogły być dodawane pośrodku (z lewej i prawej strony byłoby archiwum itp.) albo post przesunięty w lewo, a reszta po prawej.
    4.Ewentualne zdjęcia: (Jeżeli nie będą pasowały to nie musisz ich dodawać). http://hogsmeade.pl/images/photoalbum/album_15/emma-watson-harry-potter-11508886-1540-791.jpg http://shechive.files.wordpress.com/2012/08/a-ec-tom-felton-21.jpg?w=500&h=375 albo http://cdn.evilbeetgossip.com/wp-content/uploads/2011/08/Tom-Felton-7.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Skalecz się żyletką, a ktoś inny zacznie krwawić. Pomóż komuś, a może uratujesz samego siebie." (Jodi Picoult)
    6.Inne uwagi: Bardzo bym prosiła o zdjęcia Emmy w długich włosach.
    7.Kontakt: madameverdelemon@gmail.com / gg: 10012327

    Życzę owocnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Składam zamówienie, choć podejrzewam, że marne moje szczęście wśród tylu osób jakie już zamówienia złożyło, zapewne jest ich dużo, ba cała chmara, ale niezmiernie zależy mi na szablonie wykonanym własnie przez Ciebie.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: nowe-zycie-niny.blogspot.com
    3.Koncepcja: Nie mam zbyt dużych wymagać, jako że mój blog jest opowiadaniem o wampirach, życzyłabym sobie szablon o klimacie mrocznym, ale nie strasznym. Czarny, czerwony i biały. Mile widzane czarne róże oplatane kolumny. Tekst na środku i dwie kolumny jedna po lewej a druga po prawej stronie, a karty? Obojętne, fajnie by było gdyby szablon ogólnie był nieco skomplikowany w użyciu ;D Że żeby coś znaleść trzeba by było się nieco bardziej natrudzić. No i by tytuł opowiadania tj. Nowe życie Niny był napisany jakąś egzotyczną czcionką.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam konkretnych zdjęć, ale mam konkretne postacie: Francisco Lachowski i Victoria Justice, gdyż te osoby grają dwie głowne postacie w moim opowiadaniu. Kochają się itd xD ;)
    5.Ewentualny cytat: "Bo choćbym nie wiem gdzie była, co robiła i jak cie nienawidziła zawsze będę myśleć o Tobie. Ale to nie zmienia faktu, że cie nienawidzę." - Inna. Czyli ja :D Tak, jestem autorką cytatu i chcę by było to napisane. Jeśli cytat jest za długi można go w ogóle nie wpisywać.
    6.Cała reszta zalezy od Ciebie, mogę czekać nie wiem jak długo, nie spieszy mi się, mam czas :) Bardzo ważne jest jednak, by gadżety nie były oddzielnie w chmurach czy czymś innym, ma być to jedna, ciągła kolumna po lewej i po prawej jak już wspomniałam. Pragnę tez podkreślić by np postacie w tle nie były jakoś wyodrębnione, to samo cytat, by nie był w chmurce, albo karty, tez by w żadnych chmurkach nie były.
    7.Kontakt: tofciaa1@gmail.com / gg brak.

    Liczę, ze mój komentarz zostanie zauważony pośród tłumu całej reszty. :D Serdecznie pozdrawiam Ciebie i całą ekipę.
    PS. W dniach od 9 - 11.09.2013 mnie nie będzie, lecz od 12 codziennie sprawdzam skrzynkę pocztową.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.huhuhuhuncwoci.blogspot.com
    3.Koncepcja: chodzi mi oczywiście o Huncwotów. Mogą być domieszki Lily, ale głównym tematem są Huncwoci. Kolorystyka? W miarę jasna, ale nie za bardzo. Chodzi o to, by wszystko było przejrzyste i jasne.
    4. Ewentualne zdjęcie: Zdaję się na Ciebie.(jeśli to nie jest problemem, oczywiście) byle nie takie przeróbki anime :C
    5.Ewentualny cytat: "Bez ryzyka nie ma zabawy"
    6.Inne: raczej nie :) Proste.
    7. email: huhuhuhuncwoci@gmail.com - jesteśmy tam codziennie /gg- brak :/

    Mam nadzieję, że mój komentarz nie zginie, no i że wszystko zrobiłam w miarę poprawnie.
    Ach, no i napiszę, że korzystam z jednego Waszego szablonu, jest świetny, naprawdę, cała jego "konstrukcja" jest genialna...ale piszę tą prośbę, ponieważ jest trochę dla nas za ciemny :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://angiebtr.blogspot.com/
    3.Koncepcja: To tak. Chciałabym, żeby nagłówek był związany z miłością. Czyli najlepiej jakby były pary czy para, która może całować się, trzymać za ręce i takie tam. Ważne, żeby było widać, że blog jest o miłości.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Everything I Want Is Love
    6.Inne uwagi: Prosiłabym o duuużo CSS i kodu HTML, ale więcej css ^ ^ Lubię jak jest dużo kodów na blogu :D
    7.Kontakt: gg - 2484733

    Mam taką nadzieję, że przyjęłabyś moje zamówienie. Jest ono dla mnie bardzo ważne. :)
    Pozdrawiam cieplutko, Ang :*

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.źródlana kostucha
    2.http://hermione-and-draco.blogspot.com
    3. Najlepiej w jakiś ciemnych kolorach.. Może ciemny zielonym czy ciemne odcienie szarości
    4.chciałabym żeby zdjęcie hermiony było z insygni (smutne) i draco też.
    5. Bez miłości świat nic nie jest wart
    6.-
    7.kreciolekk2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń