g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.09.2013

[697-701] Więc nie bój się fal

Jutro będę miała mniej czasu, więc publikuję szablony dzisiaj. Na początek zamówienia. Przypominam, że przyjęłam dwa: Inez Grant i Ryksy Medlin.

Zamówienie dla Inez Grant
 
Tego białego paseczka oczywiście nie ma. To tylko efekt przycinania w pośpiechu. Szablon wyszedł mniej więcej tak jak chciałam. Jedynie górne karty miały wyglądać inaczej, noale...


Zamówienie dla Ryksy Medlin
To zdjęcie jest takie piękne, że nie trzeba było go przerabiać. Jak widać kodowanie jest niemal identyczne jak w numerze 678.  Tutaj również tło jest nieruchome. Widoczne na podglądzie przejścia tła w rzeczywistości nie istnieją, jakby kogoś to raziło.

Szablon wolny:
Ten szablon powstał przez przypadek. Głowiłam się nad układem dla kolejnego szablonu i w pewnym momencie się poddałam, wyrzuciłam nagłówek i zamiast niego dałam prosty stamp w tle. Nie lubię tego rodzaju kolorów, więc sama bym takiego szablonu nigdzie nie wstawiła, ale może znajdzie się jakaś amatorka nieco pastelowych barw.

Szablon wolny:
{Podgląd/Pobierz} 
A oto właśnie sprawca szablonu 699. Kolorystyka ta sama, więc ponownie nie na moje twory. W zasadzie w tej pracy chodziło mi o układ, suwaki, znalezienie jakiegoś sposobu, żeby cały szablon mieścił się "w jednym ekranie".  Do tego napis z pupy wzięty i mały miszmasz na nagłówku (nagłówek umieszczony w widgecie "obraz").  

Szablon wolny:
 To już ostatni szablon i jednocześnie mój ulubiony - chyba. Taki prosty, może nie całkiem minimalistyczny, ale opierający się na niewielu kolorach.



Przyjmuję zamówienia, nie podam liczby, po prostu wybiorę te, które mi się spodobają.
[edit] Postanowiłam nie przyjmować tym razem zamówień.

30 komentarzy:

  1. Witam :) Od jakiegoś czasu próbuję coś u Was zamówić - może tym razem mi się poszczęści :p
    Nick: Esther
    Adres bloga: http://everything-has-change.blogspot.com/
    Koncepcja: Nagłówek i tło. Szablon jednokolumnowy, kolumna na posty z lewej strony. Karty najlepiej, gdyby były z boku, w gadżetach. Blog jest o tematyce Dramione. Szablon ma być pół na pół. Pół szablonu ma być zielona, z godłem Slytherinu i zdjęciem Draco *no i oczywiście czym tam sobie zamarzysz, ale to obowiązkowo ma się znaleźć*. Z drugiej strony zdjęcie Hermiony, czerwone barwy, godło Gryffindor *i tak samo jak wyżej - to obowiązkowe*. Przy Slytherinie może być wąż, przy Gryffindorze lew. Gdzieś w tle może się kryć płonący Hogwart, jakieś czarne róże, co tam będziesz chciała :)
    Nagłówek ma być dość duży, zajmujący sporo miejsca, by pięknie się prezentował. :3
    Obrazki: (zdjęcie każdego bohatera ma być jedno, ale podaję kilka do wyboru. ;))
    Hermiona -
    http://i99.beon.ru/static.tumblr.com/icq7a3v/vdgm7vcub/tumblr_m6tds2hsxm1r79ax9o1_500.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-8rCNrfsFnW0/UJX84ohvB2I/AAAAAAAAAG8/CuDHeUzwROc/s1600/tumblr_m75u20665r1rylps3o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/32649452/tumblr_m74e02nr9G1rn9h0ro1_500_large.jpg
    Draco -
    http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2011/117/9/d/draco_malfoy_by_judydepp-d3f05xs.jpg
    jeżeli nie byłby to problem, to zdjęcia Draco mogłabyś wyszukać sama? Miałam problemy ze znalezieniem jakiegokolwiek ładnego.
    Cytat: "Stojąc nad kanionem wiesz, że zaraz zginiesz, ale to tak bardzo fascynuje..."
    Hasł: źródlana kostucha
    Inne uwagi: -

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)
    Moje GG to 22990780, a e-mail: nika10star@onet.pl, w razie jakichkolwiek pytań.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Wiem, że tematyka Dramione jest oklepana, ale piszę już 12 rozdział, a blog wciąż wygląda paskudnie :< Składałam mnóstwo zamówień, ale nie mam szczęścia i nigdy się nie udało :/ Dlatego liczę na szczęście i modlę się, żebyś przyjęła :D

    1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://dramione-gorycz-milosci.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby dominowały ciemne kolory, czerń, granat, ew. czerwień :) Takie mroczne klimaty :) Prosiłabym o kolumnę z lewej strony i umieszczone gdzieś odnośniki do stron.

    4. Ew. zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-503-VmmLVqs/Uf5y_b6_sxI/AAAAAAAAAFQ/YyN3qSAW6tc/s1600/Tomu%C5%9B.jpg , http://1.bp.blogspot.com/-fi1kl1AJVPg/Uf5yA1qbN5I/AAAAAAAAAD0/HRBFl-QQsQM/s1600/Emma+Watson.jpg , http://4.bp.blogspot.com/-9Vnz5Lmew-s/UgwQGuptN6I/AAAAAAAAAFg/LHlHncI_nKM/s1600/Inne+2.jpg :) To ostatnie jest najmniej ważne, więc chciałabym, żeby było umieszczone gdzieś w tle :) Zdjęcia Emmy i Toma możesz wybrać inne, według uznania, ale prosiłabym, żeby się nie uśmiechali ;)

    5. Ewentualny cytat: Prosiłabym o brak :)

    6. Inne uwagi: Chciałabym, żeby gdzieś umieszczony został tutuł bloga :)

    7. Kontakt: email - alicia.blog@interia.pl
    GG - 39686893

    Pozdrawiam i z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz coś o szablonach :)

      697 - Piękne zdjęcie Nowego Yorku (dobrze mówię? :D ) *_*

      698 - Bardzo ciekawe jest to drewniane tło :) Masz rację, krajobraz piękny!

      699 - Uwielbiam minimalizm! Też nie lubię tych kolorów (różu, brrr), ale muszę przyznać, że całość ładnie się komponuje :)

      700 - właśnie od razu zwróciłam uwagę na kolorystykę i takie - Zaraz zaraz... Identyczna! Podoba mi się to "upchnięcie" obrazka pomiędzy tekstem, a kolumną boczną, dość nietypowe ;) Ale nie jestem fanką anime, więc nie wzięłabym go.

      701 - faktycznie cudo *_* Uwielbiam tematykę morską, a ten statek jest wspaniały! No i śliczna kolorystyka - biel i brąz zawsze dobrze wyglądają razem :)

      Usuń
    2. Nowego Yorku (dobrze mówię? :D )
      Nie. Nowy Jork (nazwa jest w pełni spolonizowana) albo New York.

      I jeszcze gratis od firmy.
      Podoba mi się to "upchnięcie" obrazka pomiędzy tekstem, a kolumną boczną, dość nietypowe
      Bez przecinka. http://www.prosteprzecinki.pl/przecinek-przed-a

      Z poważaniem,
      Wielki Inkwizytor Internetu

      Usuń
    3. Chodziło mi raczej o to, czy faktycznie New York jest w tle :) A za gratis dzięki ;)

      Usuń
  3. Może rym razem mi się poszczęści :D

    1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. books-smell.blogspot.com
    3. Jest to blog z recenzjami więc coś związanego z książkami.
    zdaję się na Twoją wyobraźnię, jednak jeśli chodzi o kolory to odpowiada mi połączenie miętowego koloru z pastelowym fioletem. Co do reszty to zdaję się na Ciebie. A no i żeby był ruchomy a nie tak żeby się obrazek nie ruszał ;d
    4. -
    5. "Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco
    6. -
    7. klaudiagambus@gmail.com
    Gorąco pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: oplatana-wezami-blogspot.com
    3.Koncepcja: Typowe Dramione, tylko wciśnij mi gdzieś na drugim planie Snape'a :) Kolorystycznie nie za ciemno, gdyby Ci się udało to proszę o połączenie barw Slytherinu i Gryffindoru. Układ obojętnie jaki, byle nie jednokolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Miłość niszczy lód w naszych sercach.
    6.Inne uwagi: Tylko jedna, żadnych zegarów i schodów!
    7.Kontakt: muffinek.nikam@gmail.com
    Pozdrawiam ;)
    PS Śliczne szablony. Talencik! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: titanic-gdyby-jack-przezyl.blogspot.com
    3.Koncepcja:Inne uwagi:Chciałabym, aby szablon był jasny i romantyczny. Mogłabyś dodać dużo białych róż i zegar? Nagłówek w kolorze białym, kremowym i beżowym.
    4.Ewentualne zdjęcia: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwLqD5l0CHrpPtuVB3-737t7rrxAd1su_WVo_DQUJhOsMI9owydQ | https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPRbd4rpNXiVfReLMY2df4AZO7PcWJQncF-3GIciTL4oRkQ9Nz
    5.Ewentualny cytat:Because true love overcome all the obstacles fate
    6.Zdaję się na Ciebie, masz naprawdę talent:)
    7.Kontakt: jem.bo.lubie@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha.

    2.Adres bloga: http://harry-styles-fan-fiction.blogspot.com/

    3.Koncepcja: kolorystyka może być w tym stylu: http://s6.ifotos.pl/img/podgldjpg_nesherq.jpg Na szablonie ma być Harry styles i Kaya scodelario. Jednokolumnowy, strony mogą być albo w kolumnie, albo na samej górze jak wy macie.
    Na szablonie mogą, nie muszą znaleźć się białe pióra, ewentualnie też czarne (wątpię byś znalazła gdyż ja nie mogłam znaleźć) Oraz nie musi się znaleźć Zegar w takim stylu http://tapety.joe.pl/tapeta/zrobione-przez-czlowieka/zegarki/rzymskie-cyfry-starego-zegara.jpg.
    Co do postaci, najlepiej by były z 2013 roku oraz aby nie były szeroko uśmiechnięte, jedynie Kaya może Harry nie. Mogę jedynie powiedzieć że okey, Harry może mieć uśmiech bo rzadkością jest znalezienia zdjęcia gdy nie jest uśmiechnięty no jedynie gdy się wpisze "Harry Styles dark"

    4.Ewentualne zdjęcia: --->Wszystko Oddaje tobie<----

    5.Ewentualny cytat: "Dark Angel"

    6.Inne uwagi: ---

    7.Kontakt: maja.styles12@gmail.com lub tt: @grey_styles_
    gdybyś chciała się ze mną skontaktować to polecam g-maila gdyż jestem tam ciągle.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do szablonów:

      697-Cudowne dobrane kolory, gdzieś podobny widziałam lecz nie taki sam.
      698-Troszkę jest podobny do 678 ale jeden i drugi mimo iż wygląda na prostu ma w sobie to coś że staje się piękny.
      699-Jeden chyba z najprostszych i najlepszych szablonów. Nie ma za dużo (prawie wcale) nie wygląda jak by nic w nim nie było, lubię takie szablony, nigdy nie wiadomo co twórca, który zgra sobie szablon piszę na tym blogu.
      700-Mimo iż nie przepadam za tymi...bajkami czy jak one się nazywają (przepraszam za to ze tak to ujęłam, nie znam sie na tym) to kolorystyka i nagłówek pasują do siebie perfekcyjnie.
      701- szablon wygląda na tajemniczy, trochę jesienny. Ale jest Ładny, bardzo fajnie dobrane kolory i pomysł. Kolorystyka kart (stron) zielony i żółty...świetne.

      Moim faworytem jest chyba 697 chociaż że musiałam długo nad tym myśleć by zdecydować, który mi się najbardziej podoba, nie wiem, który najmniej gdyż reszta jest u mnie na drugim miejscu.
      Zauważyłam że zdjęcie w komentarzach u niektórych są inne typu " O " czy " U " z kreską, bardzo pasują do tych szablonów.

      Usuń
  7. Hej! Po pierwsze bardzo podobają mi się twoje szablony. Ten pierwszy z wolnych jest super! Idealne kolory i obrazek też jest super. Taki słodziutki, w 100% do mnie trafia.
    Ale w sumie przyszłam tu z zamówieniem, mam nadzieję, że mi się poszczęści.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://corka-severusa.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Szablon utrzymany w jasnej kolorystyce, ale chodzi mi tu raczej o niebieski, szarawy, może jakieś brązy. Chciałabym, aby tło było równocześnie nagłówkiem, po lewej stronie. Całe menu po prawej, bez tzw. stron na gorze, tylko z boku. Układ z menu po prawej stronie.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1. http://i2.listal.com/image/3877867/600full-phoebe-tonkin.jpg
    2. http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/329942_fibi-tonkin_tajnyj-krug_krasivaya_1200x900_(www.GdeFon.ru).jpg
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/phoebe-phoebe-tonkin-35373066-936-1248.jpg
    Lub inne. Ale nie chce żadnego powielania zdjęć, czy coś w tym guście.
    + zdjęcie Severusa Snape'a
    5.Ewentualny cytat: Główny: Córka Severusa Snape'a
    i niżej: Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
    6.Inne uwagi: Ogólnie tematyka HP, tak więc oprócz zdjęć głównej bohaterki i Snape, jakiś Hogwart coś w tym rodzaju. No i chciałabym też css do menu, linków, etc :)
    7.Kontakt: 10447852 tescka@hotmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd! Nie pierwszy z wolnych, tylko drugi z wolnych. To on jest taki genialny. Co nie zmienia faktu, że ten pierwszy też ma cudne kolory :)

      Usuń
  8. Bardzo bardzo proszę!
    ja wiem że inni też chcą szablon i w ogóle, ale ja nie mam zbyt wielu wymagań :(

    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://itsmy-mylife.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciała bym by w szablonie znajdowały się tylko psy, koty, konie, wilki, smok Saphira, książki, rysunki/szkice (właśnie zwierząt) jakieś pióro, ołówek, notes/zeszyt/kartka papieru i aparat. ŻADNYCH POSTACI! kolor:
    http://cudownydom.com/img/p/416-472-thickbox.jpg
    4.Ewentualne zdjęcia: hmy... może te:
    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=Y8jmKsnMXQIQLM:&imgrefurl=http://www.zdjecia-zwierzat.com/wilki-rysunek-nieg.html&docid=fPj4x5PkTQZb3M&imgurl=http://www.zdjecia-zwierzat.com/n/wilki-rysunek-nieg.jpeg&w=1366&h=768&ei=vsMpUrKFEZDOswaQ74HICA&zoom=1&ved=1t:3588,r:22,s:0,i:165&iact=rc&page=2&tbnh=168&tbnw=300&start=8&ndsp=16&tx=132&ty=76
    http://www.google.pl/imgres?biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=eMgQKM1e5kBC_M:&imgrefurl=http://www.tapeteos.pl/details.php%3Fimage_id%3D33018&docid=bD8zy0AZmT2H0M&imgurl=http://www.tapeteos.pl/data/media/636/big/pies_2560x1600_028_retriever_z_nowej_szkocji.jpg&w=2560&h=1600&ei=QcQpUqycL4fCtQbdxoGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:110&iact=rc&page=2&tbnh=175&tbnw=260&start=8&ndsp=16&tx=146&ty=63
    http://g.wieszjak.pl/p/_wspolne/pliki_infornext/220000/dachowiec_kot_4.jpg
    http://blackdevil.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1061439/files/blog_rt_4304911_6384080_tr_devil_na_lakach_nowochudzkich.jpg
    http://www.google.pl/imgres?biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=re-herg71Xtg1M:&imgrefurl=http://www.scenicreflections.com/download/232629/Saphira_Wallpaper/&docid=OMKOQcvG_vyCuM&imgurl=http://www.scenicreflections.com/files/Saphira_Wallpaper_vo2we.jpg&w=1024&h=768&ei=9sQpUq_DLoXVswaLp4GIBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:18,s:0,i:142&iact=rc&page=2&tbnh=166&tbnw=246&start=8&ndsp=15&tx=207&ty=25
    reszte zdjęć znajdź sama :]
    5.Ewentualny cytat: ---
    6.Inne uwagi: proszę o spakowany z jedną kolumną po prawej. pole na posty na środku lub po lewej ale tak i by była np. 1cm przerwa między krawiędzą a granicą. A i bez dodatkowego nagłówka.
    7.Kontakt: eliza789987@interia.pl

    proszę! bardzo proszę...
    ps. cudowne szablony, naprawdę! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Wiem, że zgłoszenie dałam Twojej koleżance ale ogarnęłam teraz, że blogi do szablonów już wybrała :c

    1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://weheartfraisee.blogspot.com/

    3.Koncepcja:

    Zaczynając od kolorystyki to chciałabym chyba utrzymać go w czerni, szarości i brązu.

    Jeśli chodzi o sam układ szablonu to bardzo podoba mi się ułożenie takie jak u tej dziewczyny: http://angelikamartko.blogspot.co.uk/

    z tym, że ja pasek gadżetów chciałabym po prawej stronie.

    Nagłówek chciałabym mieć w stylu taki jaki mam (moja ksywa + adres bloga) lecz nie koniecznie w tej kolorystyce.

    Jeśli chodzi o samo tło to nie chciałabym żeby było jednolite. Może być w nim jakiś delikatny wzorek (mówimy tu o tym tle 'drugim', nie na tym w którym umieszczany jest tekst postów).

    Ogólnie pragnę aby wygląd mojego bloga nie był ciężki lecz przyjemny i ciepły dla oka.

    Chciałabym też aby data nagłówka była inna niż nagłówki gadżetów. (data mała, nagłówki dość spore) i żeby miesiące w archiwum oddzielane były serduszkami. http://angelikamartko.blogspot.co.uk/

    coś podobnego jak tu.

    4.Ewentualne zdjęcia:

    5.Ewentualny cytat:

    6.Inne uwagi: Resztę zostawiam Tobie.

    7.Kontakt: jbanaszek93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu powiem, że 701 jest absolutnym ideałem i przejawem czystego geniuszu, a 700 byłoby perfekcyjne (świetna grafika, dobry pomysł ze zdjęciami, niczego sobie wybór kolorów), gdyby ogarnąć czcionki w kolumnie. No.
    697 - za dużo naraz. Choć nie można powiedzieć, że szablon wyżera oczy, na pewno nie można powiedzieć też, że jest estetyczny. W szablonach minimalistycznych musi być jedna... jedna... rzecz lub idea, której podporządkowany jest koncept. (No, w ogóle musi być koncept.) Liczy się każda drobnostka i wszystko musi być ze sobą zgrane. Więc albo obrazek (701), albo detale wykończenia (699), albo deseń (698). Limit wyczerpuje właściwie już samo to, jak zagospodarowałaś "część właściwą" bloga - za błękitną ramką mogłoby być tylko czarne tło bez nagłówka, a i tak wystarczyłoby wrażeń. Mocne, dekoracyjne akcenty to: wykończenie menu, nagłówek, błękitna ramka, deseń w tle. Wzrok najbardziej ściąga ramka, a to ze względu na 1) jasny, wybijający się spośród stonowanych barw i zarazem niepasujący do niczego kolor, 2) jej kompletną zbyteczność, skoro nic nie odgranicza, 3) ostry kształt. Widzę, że masz słabość do takich cudów, ale przemyśl sobie, czy wstawianie ich do każdego jednego szablonu ma sens. Menu - za sprawą doboru kolorów, obecności deseniu w tle i wielkości kratek - jest ciężkie jak gąsienice czołgowe (w sumie porównanie nawet pasuje, no bo te kreseczki, brr). Stokroć lepszy byłby zwykły, lekki paczek bez bajerów. I... tak gdzieś między jednym bajerem a drugim niknie niemalże neonowy nagłówek. Wcale Ładny nagłówek ładnie komponujący się z tłem. (No dobra, napis jest trochę kiepski i trochę za duży, ale gorsze rzeczy się już widziało.) Generalnie trudno się skupić na czymś konkretnym. Jak szablon z nagłówkiem, to eksponuj nagłówek. Jak bez nagłówka, idź w fantazyjne wykończenie.
    698 - Matko Bosko Od Pierogów, takie ładne zdjęcie, taki fajny pomysł, taki skandalicznie niechlujny szablon. >.< Wytłumacz mi proszę, czemu miały służyć trzy różne deskowe desenie w tym samym kolorze i ta przedziwna czarna plama z tyłu, bo nie ogarniam zamierzeń?
    699 - podoba mi się i broń Borze nie mam zastrzeżeń, natomiast chciałabym zwrócić uwagę, że szarość i pastele są na ogół bardzo kiepskim połączeniem i na przyszłość radzę go unikać, łącząc szary z bardziej nasyconymi barwami.

    Pozdrawiam,
    Wielki Inkwizytor Internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. 700 - czyżby to była Alicja z Pandora Hearts? Szablon mi się bardzo podoba, jest lekki... No i posiada jedną z moich ulubionych postaci z anime :D
    698 - szablon jest po prostu wspaniały, a motyw drewna mnie po prostu urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Hasło:źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://avedianhistory.blogspot.com/
    3.Koncepcja: marzy mi się jakiś szablon z klepsydrą i szarymi, opuszczonymi budynkami oraz drogimi kamieniami: rubin szmaragd itp.. Poza tym szablon ma być ładny i nie chaotyczny, skromny i elegancki, a zarazem tajemniczy.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: gdy już nic nie możesz zrobić...
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: werciabook4@gmail.com

    Nie mogę sobie poradzić z szablonem na blogu, więc proszę Ciebie bardzo o zrobienie go. Jeśli to zrobisz, będę Ci bardzo wdzięczna


    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry.
    Powiem od razu, które najbardziej przypadły mi do gustu - 698 i 701. Pierwszy ma śliczne zdjęcie, ładny układ, coś lubisz te deski, ale są w porządku, szkoda trochę, że wielobarwne, no ale nic to. Drugi natomiast... Mehmeh, jeśli istnieje Idealny Szablon Minimalistyczny Roku, głosuję na ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omszałam. Mój komentarz jest też minimalistyczny. ;__;
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.bestrongerr.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kolory zachowane w jasnych tonacjach niebieskiego (błękit, turkus itp.) Chciałybyśmy, aby szablon przypominał ten "układ bloga, "obrazki" tła w tym miejscu, zakładki itd) : http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon564-375193979. Zakładki: Strona główna (zamieszczane posty), Prolog, Bohaterowie, O autorkach. Chciałybyśmy, aby były widoczne wyświetlenia oraz jeśli to możliwe "Tablica ogłoszeń"
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdjęcia, jeżeli jest taka opcja chciałybyśmy abyś sama dobrała, takie jakie będą pasować. Po prostu ma się tam znaleźć Justin Bieber, Miley Cyrus (w krótkich blond włosach) i Demi Lovato (blond włosy). Oczywiście nie na scenie, z mikrofonem itd. Jeżeli Ci wygodniej użyj tych zdjęć: "http://noticiasar.com/wp-content/uploads/2013/07/Justin-Bieber-otra-vez-en-Argentina.jpg", "http://data.whicdn.com/images/47389019/Demi-Lovato-Blue-Dip-Dyed-Side-Swept-Braid-Hairstyle_large.jpeg", "http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2012/10/miley-cyrus-nowa-sesja.jpg".
    5.Ewentualny cytat: (Niech będzie umieszczony tak jak na szablonie, który podałyśmy wyżej" lub podobnie) :) Jakąś zgrabną czcionką, pochyloną. Coś w stylu, jakby było pisane ręcznie. :) Cytat: "Ludzie zawsze mówią o miłości tak, jakby była czymś codziennym."
    6.Inne uwagi: Zdajemy się na Ciebie! :)
    7.Kontakt: GG 46319932, email: kalka1998@interia.eu
    :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1:Hasło: Źródlana kostucha
    2: http://awrakadawraimaginyo1d.blogspot.com/
    3:Chcę by na szablonie była jedna z Londyńskich ulic,bym też bardzo chciała by znajdowało się na nim 1D (Tez może być w ciemnych kolorach ) Wszystko bym prosiła w ciemnych kolorach (nie koniecznie czarny,szary po prostu nie za ciemne, nie za jasne )
    4:-
    5: "Jeden Przypadek może tak wiele zmienić"
    6:-
    7: E-mail: madziula1585@poczta.fm GG: 37961859

    Z Góry Wielkie Wielkie dziękuję !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon 700 - KOCHAM!!!!
    Nikumu moim Bogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, szablonik piękny, niestety ustawię go dopiero w weekend, bo komp w naprawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dziękuje za szablon :) Z pewnymi krzywiznami sobie poradziłyśmy i wszystko jest elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doobra, a więc to jest dobry czas na nadrabianie wszystkiego. Niestety ostatnimi czasy miałam ogromne problemy z netem (z niewiadomych przyczyn wieczorami niemal wcale mi nie działał), ale wychodzi na to, że teraz jest dobrze i mogę wreszcie skomentować te dwie zaległe notki.
    LIN-KO-WA-NIE!! Linkowanie! Błagam, linkuj podglądy :<
    697 - a jakby miały wyglądać te karty na górze, gdyby wyszły idealnie po twojej myśli? Bom ciekawa. ja osobiście uwielbiam, jak karty są na samej górze, choć nie za bardzo wiem, czemu właściwie. Ale takie są fakty :3 Powiem niestety szczerze: cytat mi się nie podoba. Tzn sama jego treść jest w porządku, tu bez zastrzeżeń, ale po pierwsze: na początku zdawał mi się niezbyt wyraźny po mimo tego że, po drugie, jest bardzo duży. Za duży. I, po trzecie, ta otoczka wokół niego moim zdaniem nie jest potrzebna. Nie wygląda to źle, ale wolałabym, gdyby ten cytat został dodany jakoś tak... hm, subtelniej? ;) Ciekawe zestawienie kolorów, ci powiem. Ale podoba mi się: może się to wydawać dziwne, ale to naprawdę do siebie pasuje! I ten... niebieskawy (?) bardzo mi się podoba, jest jak dla mnie dość ponury, bo kojarzy mi się z ciemnymi burzowymi chmurami, które tak uwielbiam :3 Także szablonik ogólnie bardzo ładny, tylko jeszcze ten cytat...
    698 - faktycznie, szablon bardzo podobny do tego podanego w opisie, ale nie przeszkadza mi to nawet troszeczkę: oba cholernie mi się podobają, mimo że jak dla mnie im mniej minimalistycznie, tym lepiej xD Jej, zdjęcie jest rzeczywiście przepiękne, tylko ten napis 'Zaczarowane Szablony' mogłaś walnąć gdzieś z boku/na dole, ale nie tak na środku, zwłaszcza kiedy na tym środku w sumie nie ma nic prócz tła. Ale to i tak wygląda dobrze, więc jest... dobrze :D szablon bardzo przyjemny dla oka, jestem pewna, że szybko znajdzie się na czyimś blogu C:
    699 - łooj, ja też nie przepadam za takimi barwami :D Ale powiem ci, że to jest naprawdę ładny szablon c: Zwłaszcza ten wzorek po prawo mi się podoba. Szablonik bardzo prosty, ale przyjemny, schludny, ładny, niczego w nim nie brakuje, a przecież niby ma tak mało... wszystkiego :D Ciężko cokolwiek innego o nim powiedzieć, chyba mnie rozumiesz :D
    700 - o, ładna liczba ^^ Niebawem będzie 777, kto wie: może trzy siódemki przyniosą szczęście? ;> A co do szablonu, to niby taki sam, ale zupełnie inny :D bary jak barwy, powiem ci szczerze, że ten róż wcale nie oszpeca szablonu, nie odpycha czy coś takiego, mimo że przecież tego koloru nienawidzę. Jest dobrze dopasowany, podobnie zresztą jak w poprzedniej pracy. I ten błękit podobnie; te kolory idealnie mi pasują do mangi, choć nie za bardzo potrafię wyjaśnić, czemu xD Jest spoko 8)
    701 - ach, jak ja nienawidzę momentu, kiedy klikam na szablon i już uciekam na sam dół, by zacząć komentować, kiedy okazuje się, że... że co? Że włączyłam samą miniaturkę, bo szablon nie jest zalinkowany. So sad :<
    Taaaaaak, ja też bardzo ten szablon lubię :3 Ty coś chyba wspominałaś o tym, że lubisz żeglować, nie? ;) Faktycznie szablonik prosty, ale podoba mi się ta krecha koloru tła, która oddziela nagłówek od reszty.
    No dobra, TY bez zakończenia to i ja bez zbędnej gadaniny. Czekam na kolejne wasze twory i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. AAA! Niku, w folderze z szablnem który pobrałam znajduje siętylko nagłówek i instrukcja obrazkowa, mogłabyś zamieścić wszystko potrzebne do zastosowania szablonu? Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Hasło: żródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dracoiastoria.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby na szablonie znajdowało się zdjęcie Toma Feltona, Mili Kunis, może tam być jeszcze zdjęcie Jamiego
    Campbela Bowera oraz jakiś wątek związany ze śmierciożercami. Chciałabym żeby szablon był utrzymany w ciemniejszych kolorach i był minimalistyczny.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Na pewno nazwa bloga czyli Bez Wyboru. Gdybyś miała jakaś koncepcję to możesz dodać także jakiś swój cytat :)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG 48485713 E-mail janinakorybska@o2.pl
    Zdaję się całkowicie na twoją wyobraźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło: źródlana kostucha

    2.Adres bloga:http://tenebris-

    tokiobizarre.blogspot.com/

    3.Koncepcja: co do kolorystki: głównie

    chodzi mi o kolory pasujące do zdjęć, do

    których linki wam zamieszczę poniżej
    w tym stylu także chcę by ten szablon był

    utrzymany.trochę jakby retro, w stylu

    starych fotografii, troszkę melancholijny,

    ale jednocześnie miał w sobie jakąś energię

    a nie był smutny
    zależy mi na w miare podobnym (do obecnego)

    rozstawieniu
    jak to widzę: jedno ze zdjęć chciałabym mieć

    jako nagłówek, tło do nazwy bloga. moim

    obecnym problemem jest to że chciałabym całe

    zdjęcie na tło, lecz wtedy nie widać tekstu

    postów. więc najlepiej by wg mnie wyszło

    gdyby zdjęcie było widoczne na górze i po

    bokach, a w samym centrum widniało jednolite

    tło.

    4.Ewentualne

    zdjęcia:http://www.facebook.com/anikka.mojec

    ka/media_set?

    set=a.429502347159681.1073741833.10000299758

    4583&type=3&uploaded=3

    5.Ewentualny cytat:

    6.Inne uwagi: ważną dla mnie rzeczą są

    zakładki znajdujące się pod tytułem bloga,

    zależy mi pozostały one w tym miejscu gdzie

    są, a przynajmniej zbliżonym

    7.Kontakt: anikka@autograf.pl GG: 28029675

    OdpowiedzUsuń
  23. Niku ponawiam swoja prośbę, nie mogę wprowadzić szablonu na blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka.
    Potrzebuję szablon.
    1.Hasło:źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://opowiadaniawariatki.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby to był smutny szablon. Chciałabym w nim zdjęcia, które podałam poniżej, to znaczy, że chciałabym, żeby to było jak dusze, które splatają się ze sobą. Przepraszam, że to takie pogmatwane ;(
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.teenidols4you.com/picture.html?g=Actors&pe=jaderamsey&foto=554&act=2326&mv=4&pic=324934#.Uj88d3_VfLk

    http://thehungergames.wikia.com/wiki/User_blog:MR.Clove14/Camp_Half_Blood_Games!!?file=Burkely-as-Eddie-burkely-duffield-30870909-370-518.jpg

    5.Ewentualny cytat: Prawdziwa miłość połączyła ich..

    6.Inne uwagi: na moim blogu, znajduje się szablon tymczasowy z innej szabloniarni.
    7.Kontakt: e- mail: paula001@onet.pl
    Dziękuję z góry i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń