g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.09.2013

[706-710] Podajcie tlen

Notka ze sporym opóźnieniem, ale co ja biedna mogę poradzić? Książki same się nie przeczytają! Wczoraj dorwałam pierwszym tom "Jutra" i totalnie wymiękłam. Pomysł, że wybucha wojna i zwykli ludzie muszą odnaleźć się w tej rzeczywistości jest świetny. Absolutnie moje klimaty :) Poza tym jest mnóstwo ff potterowskich, które wciąż zerkają na mnie nieśmiało i czekają, aż się nimi zajmę. Powiedzcie, nooo, jak w takich okolicznościach pracować? 
Swoją drogą ostatnio mam ochotę przeczytać jakąś totalnie babską książkę i pomyślałam o "Dzienniku Briget Jones".  Trochę się jednak boję, że się zawiodę. Czytaliście ją? Co sądzicie? Będę wdzięczna za wszelkie opinie,
Może co poniektórzy zauważyli, że na samej górze pojawiła się nowa zakładka. Mówię tu o "Naborze". Zanim zaczniecie mówić, że mamy przecież dużą ekipę, chciałabym zaznaczyć, że połowa naszych szabloniarek w najbliższym czasie będzie niedostępna. Leslie już od jakiegoś czasu jest na urlopie i z tego, co wiem, to szybko się to nie zmieni. Rowindale za kilka dni wyjeżdża do Holandii (buuu, zablokujmy lotnisko! Co Wy na to?) i jej nieobecność może potrwać nawet kilka miesięcy. Xslaveex dzisiaj zdradziła, że doda jeszcze jeden post i na jakiś czas zniknie. W tej sytuacji zostają nam 4 dziewczyny, w tym jedna stażystka. Mało, prawda? Także zapraszam wszystkich chętnych do zajrzenia tutaj. Proszę jednak, żebyście przed wysłaniem zgłoszenia porządnie się zastanowili. Szukamy osób na stałe, a nie na kilka tygodni :)
O dzisiejszych szablonach powiem, że... w sumie nic nie powiem, bo zawsze mówię to samo. Chyba nigdy nie będę w pełni zadowolona.

Zamówienie dla  Just Imagine Something


Zamówienie dla Nowe Zycie Niny 

Zamówienie dla Dramione zaufaj mi. 
Podoba mi się kolorystyka. W sumie miałam nie robić szablonów Dramione, ale jakoś tak wyszło. Brałam zamówienia jak leci, a to było stosunkowo proste, bo przynajmniej nie musiałam szukać zdjęć, bo już je miałam na dysku.

Zamówienie dla Maskazycia 

Szablon wolny
Tekst z szablonu i tytuł notki zaczerpnięty został z tego numeru. W ostatnich dniach ciągle u mnie leci.

Ejejejej, głosowaliście na nas w konkursie na najlepszą graficzkę lata? Za wszystkie głosy wielkie dzię-ku-je-my! :)

Przyjmę 5 zamówień wybranych z 10 pierwszych, które zostaną złożone.
Nie ma żadnego ograniczenia co do tematyki.

59 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają :D
    A więc no, co do naboru, mam nadzieję, że zgłosi się ktoś faaajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję Ci za ten szablon!
    Jest po prostu cudowny :)
    Od razu zabieram się za wstawianie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie na FB niedawno zglosilam z szablonem, bo pierwsza polubilam wpis :D i czekam :D :P Szablony bardzo fajneeee, strasznie mi sie podobaja ;)
    Jestem ciekawa nowej ekipy i oby sie zglaszali :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Witaj! Tak się cieszę, że dodałaś notkę! ^^
    "Jutro" jest w moich planach czytelniczych już od jakiegoś czasu, aczkolwiek zawsze gdy chcę nabyć całą serię, coś innego wpada mi w ręce ^^ Mam nadzieję, że w końcu się do niej dorwę. No, ale! Przejdźmy do szablonów!
    Dziś nieco skąpo skomentuję, gdyż za wiele czasu niestety nie mam.:(
    Pierwszy szablon absolutnie zapadł mi w pamięci! Jest fantastyczny i to nie tylko dlatego, że uwielbiam element kwiatów w szablonach ^^ Kolorystyka świetna, no i przepiękne modelki! :)
    Drugi - Victoria wyjątkowo przypomina mi Ninę Dobrev. Są... tak strasznie podobne do siebie, że to aż nierealne ^^ I znów nasze piękne kwiaty! I świetne kolory! Strasznie ładne elementy widzę w tej pracy. I ta latarnia i ten zegarek - a nawet świece - dodają szablonowi specyficzną nutkę tajemniczości. :)
    Trzeci - Dramione - jakże mogłoby zabraknąć naszej uroczej parki? :) Ja niekoniecznie przepadam za nią, ale nie ważne ^^ Szablon... Hm.. zaskakujący! Niebieski i żółty? Tego bym się nie spodziewała! A gdzie duma Gryffindoru - czerwień, gdzie zieleń - oznaka Ślizgonów? Podejrzewam, że tak wyglądało zamówienie i... nie powiem - ładnie ci to wyszło. ^^
    Czwarty - wiedziałam, że na dłuższą metę nie będziecie się mogły pozbyć zamówień związanych z Miastem Kości ^^ Aczkolwiek mimo, iż ekranizacja mi sie nie podobała, to Magnus Bane... ach <3 Przystojniak! Szablon skromny, aczkolwiek ładny. :)
    Ostatni - Łał! Piękny! Mimo, iż moim faworytem z tej notki będzie jedynka, to ten... zachwycający :) Kolory, które zwykle nie zyskałyby mojej sympatii, tym razem wyjątkowo mnie oczarowały. :)
    Wiem, wiem. Nie umiem komentować, gdy się śpieszę. :( Przepraszam!
    Życzę miłego wyjazdu Rowi, owocnego naboru, przyjemnego czytania i kolejnych wspaniałych szablonów!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: psia-rada.blogspot.com
    3.Koncepcja: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon692-398118593?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=4 Podobny do tego, ale w kolorystyce zielonej (oliwka, albo jasna zieleń), żółtej.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://psiarada.deviantart.com/ Jeszcze dziś uploaduje nowe zdjęcia z wystawy krajowej :) Prosiłabym o wybranie dwóch/trzech i wstawienie ich w podobny sposób jak w szablonie z koncepcji :)
    5.Ewentualny cytat: Pies to jedyna istota na świecie, która bardziej kocha Ciebie niż siebie samego ~ Josh Billings
    W miarę możliwości prosiłabym o zawarcie jeszcze napisu Psia Rada.
    6.Inne uwagi: Miłej pracy życzę (oczywiście jeżeli przyjmiesz moje zamówienie).
    7.Kontakt: psiarada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, może jeszcze - jak w szablonie "koncepcyjnym" są te brushe kwiaty, to mile widziałabym psie łapy ;) W sensie odciski xD

      Usuń
    2. NIE MA LINKU. Kurczę, Weronika, poważnie? Zamówienie odrzucone.

      Usuń
    3. Kurde faktycznie nie było :/ Czytałam regulamin, ale musiałam się zagapić. Uzupełniłam już, ale co z tego.

      Usuń
  7. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: im-here-with-you-jbff.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był mroczny, w tle jakiś las z drewnianym domkiem, żeby pojawił się jakiś zegarek i policja. Postacie chciałabym Justin Bieber i Nina Dobrev.
    4.-
    5.Ewentualny cytat: Love is pain, you are my pain.
    6. -
    7.Kontakt: imjasonmccan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam przyjąć, ale nie ma linku do nas. Zamówienie odrzucone.

      Usuń
  8. Hasło: Źródlana kostnica
    Adres: http://demon-zadzy.blogspot.com/
    Koncepcja: Szablon w stylu mrocznym, motywem ognia, gdyż jest to blog o demonie żądzy. Może być trochę erotyczno-mroczny, czarny, czerwony. dziewczyną z skrzydłami, jako feniks, brunetka. Zdaje się na wenę twórczą.
    Kontakt dominikaa12@wp.pl lub 2280449

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. http://strefa-buntu.blogspot.com/
    3. Koncepcja: no to tak. Nie wywieram presji, proszę tylko o trochę krwii, pistoletów, szpiegów. Dawka emocji też nie zaszkodzi! Postacie? Dziewczyna i chłopak, tylko tyle.
    4. Brak
    5. Możesz wybrać.
    6. Uwagi? Hmm, może być coś minimalistycznego?
    7. houseofnina@wp.pl / 39992989 - gg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę jednak, że nie ma linku do nas, więc cofam to, co napisałam w poprzednim komentarzu. Zamówienie odrzucone.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres http://hogwart-z-ztamtych-lat.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym aby ten szablon był z Dianną Agron i Benem Barnsem, w zimnych kolorach z Hogwartem w tle i żeby był cytat : "Najtrudniej wyleczyć się z miłości, która przyszła nagle..." I to tyle jeżeli chodzi o koncepcje.
    Kontakt : GG:44309518 biszkopt140@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: dealer-marzen.blogspot.com
    3.Koncepcja: chodzi mi o ciepłe, kontrastujące ze sobą, kolory. Tylko bez białego. Bez niepotrzebnych dodatków, żeby nie było zbyt pstrokato ;). I w tle Hogwart albo mapa Huncwotów.
    4.Ewentualne zdjęcia: Konkretnych nie mam, blondynka tylko. http://harlequinfever.deviantart.com/art/winterlights-342486279 to może.
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: karou.monia@gmail.com gg: 48350290
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://mystery-granger.blogspot.com/
    3.Koncepcja: A więc tak. Chciałabym, aby układ był dwukolumnowy, lub trzy. Co do kolorstyki. Bord, czerń, biel, odcienie szarości, pomarańcze czy granaty zdecydowanie najlepsze. Ogólnie niech znajdą się tam kolory jesienne i zimowe. Na nagłówku chciałabym, żeby znalazła się Hermiona Granger, ewentualnie Harry Potter, Draco Malfoy, Luna Lovegood i inni bohaterowie Potterowscy, ale na pierwszym planie musi być Hermiona. Jakiś Hogwart w tle, Hogsmeade, Mapa Huncwotów i inne przedmioty pasujące do tematyki potterowskiej (zmieniacz czasu itd.) A no i wolałabym, żeby nagłówek nie był jednocześnie tłem.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://data1.whicdn.com/images/77440062/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/77419460/large.png
    http://data2.whicdn.com/images/77437898/large.png
    http://data3.whicdn.com/images/77365485/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/77250207/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/77109347/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/77030768/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/76366970/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/76311600/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/76304214/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/77448947/large.png
    http://data3.whicdn.com/images/77430913/large.jpg
    5.Ewentualny cytat: secrets cause that we are walking away from the ones which we love oraz we accept the love we think we deserve
    6. Inne uwagi: dałam tylko przykłady zdjęć, jednak chciałabym, żebyś sama wybrała które użyjesz, nie tylko z tych, które podałam.
    7.Kontakt: gg - 25602335 ; e-mail - suicidal.requiem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie wykonamy zamówienia również gdy na blogu nie pojawił się żaden post. " - fragment regulaminu

      Usuń
    2. Oj przepraszam. Wczoraj dopiero założyłam bloga i pamiętałam żeby jakiś post opublikować, ale jakimś cudem potem zapomniałam... Już dodaję i przepraszam c:

      Usuń
  15. 1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres: http://a-little-big-change.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon utrzymany był w kolorystyce niebiesko-szarej. Najlepiej gdyby nie były to strasznie rażące odcienie, raczej coś bardziej stonowanego. Na szablonie powinny się pojawić postaci Demi Lovato i Joe Jonasa. Jeżeli tylko pasowałoby do twojej koncepcji, to w tle mogłyby znaleźć się jakieś panoramy Nowego Jorku bądź też coś związanego z małym dzieckiem.
    4. Proponowane zdjęcia;
    http://imgur.com/MEm0lk6,S4RHds3,U1M7wQN,r5DShm8,XVhHVa2,ILgMIT3,6hVPY03#0 Joe
    http://imgur.com/hFMokXI,X4yeMvj,DeadRkm,i00mBQZ,KIAYiCb,RBvRDuM,bL8t1EQ Demi
    Oczywiście zaakceptuje wszelkie zmiany, jeżeli żadne z powyższych fotografii nijak ci nie spasują.
    5. Proponowany cytat: "Bad woman is a sort of woman a man never gets tired of."
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: biggestjemifan@onet.pl gg: 36231322
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) Od jakiegoś czasu próbuję coś u Was zamówić - może tym razem mi się poszczęści :p
    Nick: Esther
    Adres bloga: http://lew-oplatany-wezami.blogspot.com/
    Koncepcja: Nagłówek i tło. Szablon jednokolumnowy, kolumna na posty z lewej strony. Karty najlepiej, gdyby były z boku, w gadżetach. Blog jest o tematyce Dramione. Szablon ma być pół na pół. Pół szablonu ma być zielona, z godłem Slytherinu i zdjęciem Draco *no i oczywiście czym tam sobie zamarzysz, ale to obowiązkowo ma się znaleźć*. Z drugiej strony zdjęcie Hermiony, czerwone barwy, godło Gryffindor *i tak samo jak wyżej - to obowiązkowe*. Przy Slytherinie może być wąż, przy Gryffindorze lew. Gdzieś w tle może się kryć płonący Hogwart, jakieś czarne róże, co tam będziesz chciała :)
    Obrazki: (zdjęcie każdego bohatera ma być jedno, ale podaję kilka do wyboru. ;))
    Hermiona -
    http://i99.beon.ru/static.tumblr.com/icq7a3v/vdgm7vcub/tumblr_m6tds2hsxm1r79ax9o1_500.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-8rCNrfsFnW0/UJX84ohvB2I/AAAAAAAAAG8/CuDHeUzwROc/s1600/tumblr_m75u20665r1rylps3o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/32649452/tumblr_m74e02nr9G1rn9h0ro1_500_large.jpg
    Draco -
    http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2011/117/9/d/draco_malfoy_by_judydepp-d3f05xs.jpg
    jeżeli nie byłby to problem, to zdjęcia Draco mogłabyś wyszukać sama? Miałam problemy ze znalezieniem jakiegokolwiek ładnego.
    Cytat: "Nieważne, jak długo lew będzie się opierał - i tak prędzej czy później oplecie go zdradliwy uścisk jadowitego węża."
    Hasł: źródlana kostucha
    Inne uwagi: -

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)
    Moje GG to 22990780, a e-mail: nika10star@onet.pl, w razie jakichkolwiek pytań.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca rozumiem, czemu odesłałaś mnie do regulaminu... Z tego co widzę, mam hasło i wszystko, co potrzebne.

      Usuń
    2. Ja tam widzę, że regulamin w całości nie przeczytany.

      Usuń
  18. 1.Hasło: Żródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://ginny--draco.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ bloga taki jak na moim obecnym szablonie Ginny-Draco. Bardzo podoba mi się obramowanie postu w stylu myślinków oraz prosty, ale charakterystyczny nagłówek. Czcionka w kolumnie po lewej mogłaby być inna, bardziej wyróżniająca się. Ma na nim być Draco i Ginny. Kolorystyka ciemna, lub jasno-ciemna. Mówię stanowcze nie przepychowi jaskrawych kolorów, ciemnozielony, ciemnofioletowy, granatowy...złoty, biały i czarny w niedużych ilościach. Na obecnym szablonie fajnie obrazki fajnie połączone są takim złotym pruszkiem, brokatem. To mi się też podoba.
    4.Ewentualne zdjęcia: Na pewno tutaj prosiłabym o jakieś charakterystyczne rzeczy, wiążące się z serią HP, np. Hedwiga, znak Śmierciożercy, tabliczka z napisem "peron nr. 9 i 3/4. Takie drobnostki, ale zawsze dodają uroku. Pozostawiam ci tu wolną rękę, w razie czego dodaję zdjęcia do niektórych z nich:
    (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Morkets_MerkeTMB2007.jpg/100px-Morkets_MerkeTMB2007.jpg), (http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101025172951/harrypotter/pl/images/1/10/1001.JPG), (http://hogsmeade.pl/images/photoalbum/album_24/day_after_end_by_apofiss-d3ll2yn.jpg)
    Chciałabym także to zdjęcie Draco: (http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4vttgkZEi1qca1k8o19_r1_400.jpg) lub to (http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/199/4/e/Tom_Felton_by_Dhesia.jpg) a Ginny to: (http://25.media.tumblr.com/tumblr_lrpvxdfPhV1r22wruo1_500.jpg) lub to: (http://iamahugefan2.files.wordpress.com/2013/07/600full-bonnie-wright_large.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Its too cold outside, for angel to fly..."
    6.Inne uwagi: Co do reszty pozostawiam ci wolną rękę :)
    7.Kontakt: puchatek1012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mówię stanowcze nie przepychowi jaskrawych kolorów, ciemnozielony, ciemnofioletowy, granatowy...złoty, biały i czarny w niedużych ilościach. " dziwnie to zabrzmiało xD Miało być: " Mówię stanowcze nie przepychowi jaskrawych kolorów. Ciemnozielony, ciemnofioletowy, granatowy jak najbardziej na tak...złoty, biały i czarny w niedużych ilościach."

      Usuń
  19. Briget Jones? Serio?
    Ja osobiście zawsze i wszędzie polecam Martina, a w klimatach nie fantastycznych, to książki o książkach. Np. 'Złodziejka Książek', albo to co teraz czytam- 'Gra Anioła'. Totalnie boska książka. Gruba strasznie, ale świetnie się ją czyta.
    706-Matko boska! Te kobiety... Zwłaszcza te wpatrzone we mnie hipnotyczne, zielone spojrzenie... małe ło.
    707 ma fajną kolorystykę, ale dziewczyny nie przypadły mi do gustu. Zbyt powszednie.
    708 no to wiadomo, co ja uważam. Pamiętam, że był już jeden ff-kowski szablon z tymi błyskawicami, nie przedobrzyj.
    709 jest boski. Piękny. Kocham go. No i zaczynam mówić w dziwny sposób. Patrzaj co mi zrobiłaś.
    710. Slicny. Slicny powiadam. Ładnie wygląda ta matowa zieleń wpadająca w szarość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio! Mam ochotę na książke bez magii, ale za to bardzo lekką i zabawną. Od razu pomyślałam o BJ. Obawiam się jednak, czy bohaterka nie będzie zbyt głupia. Nie lubię takich.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  20. To teraz tylko mieć nadzieję, że któreś zamówienie nie jest zgodne z regulaminem. A skomentuję szablony po południu, dobrze? :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://stop--breathing.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon przedstawiałby Hogwart oczywiście, ale chciałabym by znalazły się na nim jeszcze jakieś plamy krwi, pistolet albo sztylet, jak wolisz, i może jakaś dziewczyna biorąca głęboki wdech. Najbardziej podobałby mi się szablon w brązach i przesuwalny, że tak powiem (tło ma się przesuwać :D). I mógłby tam jeszcze być jakiś budynek z Madrytu, jakieś miajsce jak np. Puerta del Sol, albo budyneczek podany w przykładowych obrazkach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.eluniverso.pl/wp-content/uploads/2011/03/madrid-spain1.jpg
    http://www.bloblo.pl/image/265973/oryginal/Hiszpania-Madryt-3-big.jpg
    http://www.eluniverso.pl/wp-content/uploads/2011/03/Pomnik-Alfonsa-II.jpg
    5.Ewentualny cytat: I can kill you just like you killed me
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG: 48477093, e-mail: amydus22@gmail.com lub na podanym w zamówieniu blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja na innym koncie dziękuję i przystępuję do obiecanego wcześniej komentowania szablonów.

      706 - Czy to nie jest przypadkiem cytat z piosenki Marsów "A Beautiful Lie"? Bo to było moje pierwsze skojarzenie... A szablon jest taki delikatny, z pięknymi paniami przy okazji. No i te róże dodają jeszcze takiego "kobiecego" klimatu, że tak powiem. Bardzo mi się podoba, może bym sobie na jakiegoś bloga wstawiła, tylko nigdzie nie pasuje :(
      707 - mimo że kolorystyka nie jest żywa, to ten szablon jest taki radosny. Chyba przez tę szczerzącą się dziewczynę. Najbardziej to mi się na nim te świece podobają, i ta lampa po prawej. Dodają tekiego kimaciku, bo bez nich szablon byłby az nadto radosny. No i mi się strasznie podoba tło na posty i kolumny. Lubię jak tło posta jest inne, ale umieszczone w tym samym co kolumny. I wszyscy wiedzą o co chodzi :D
      708 - Znowu Mionka plus butelka Ognistej <3 Na taki widok czekałam. Wielki plus dla tego szablonu za kolorystykę - uwielbiam błękity pomieszane z złoto-żółto-pomarańczowo-brązowym, czy jak ten kolor się nazywa... No i znowy ta piękna lampa :D
      709 - Ten szablon jest... inny. Ale w takim pozytywnym sensie. Totalnie mnie zaskoczył, naprawdę! Ten facet (kimkolwiek by nie był) ma takie hipnotyzujące spojrzenie. I cały czas nie moge oderwać oczu od tej świeczki. Masz może ten obrazek gdzieś? Link znaczy? Albo możliwość przesłania go na mojego maila(amydus22@gmail.com)? Bo jest niesamowity! Prosty, z konkretnym, minimalistycznym wręcz nagłówkiem.
      710 - No i chyba mamy mojego faworyta. Amanda <3 Chciałam ci powiedzieć, że oprócz ciekawej kolorystyki, zakochałam się w ramce posta :D Jest piękna, uwielbiam takie kwiatkowe wzroki. No i ten ogień w nagłówku - me gusta.

      Szablony robisz piękne, każdy ma w sobie to coś, co przyciąga wzrok. Jak ta świeczka w 709 :D
      A "Briget", niestety, za to "Jutro" polecała mi koleżanka i mam zamiar się za to zabrać :)
      Pozdrawiam cię cieplutko i kolejnych wspaniałych szablonów!

      Usuń
  21. Dzięki! Wielkie dzięki! Szablon jest suuuuuuuuper! (opłacało się tyle czekać xD).

    OdpowiedzUsuń
  22. Tuturututu! Tuturutuu!
    To: Ja.
    Muszę skomentować, bo ostatnio jakoś nie komentowałam, ale można mi to wybaczyć:3, są rzeczy, które sprawiają, że sama nie wiem, co się dzieje (szkoła, KV, sabaty).
    UGHR! Znów nie ma szablonu, który by mnie powalił, rozwalił na łopatki i zatańczył kankana (chyba powinnam złożyć zamówienie ;P) a połowa irytuje mnie bohaterową ilością. No, cóż, dlatego tak podoba mi się szablon z Magnusem. Ta świeczka wodna!!! Jak w jakimś równoległym wymiarze. My żyjemy w powietrzu, palimy ogniem, syrenki może palą... ziemią! Ziemiostwory palą powietrzem a w wulanach wodą.
    Teoria może nie do końca przemyślana, ale można ją dopracować.
    Szablon z Dramione mnie przeraża. Lubię bogate szablony, ale tu jest tyle WSZYSTKIEGO. I ten Drac w swetrku, po prawej xd Jak taki mieszkaniec miasteczka, przykładny ojciec i mąż, ma żonę, dwójkę dzieci i jest burmistrzem. Sołtysem. Czy coś. Tylko malutkich okularków brakuje.
    Wolny mi się podoba. Może nie tak jak z Magnusem, ani wogle, specjalnie, ale jest bardzo fajny. Kolorystyka, raka na posty, nagłówek. No fajnie no.
    Ten taki z różami, różowy jest ładniutki. Ale nie mój gust. Co poradzić.
    Został jeszcze... A, tan o życiu Niny. Jest, a właściwie byłby piękny, gdyby nie ta twarz na środku. Ta największa. Popsuj-zabawa. Jakby menel spod biedronki wpakował się na herbatkę.
    Szukasz książki? Briget... Nie no, jest fajna, można się pośmiać, pocośtamić (najlepszy jest Tom xd to imię kojaży mi się tylko z jednym (Tomem oczywiście)) ale jak chcesz coś naprawdę genialnego to... Córka Czarownic? Trochę może za bardzo bajkowe, Kraken powinna sobie (i nie tylko) poszukać bardziej adekwatnej do wieku lektury... Eh.
    Pozdrawiam. Bo już nie wiem co powiadać.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Kraken. Yoł!
      Czuję się urażona tym, że nie zapraszasz mnie na sabaty. Uważasz, że nie zasługuję na taniec nago przy ognisku raz na jakiś czas? Jestem zszokowana twoją haniebną postawą.
      Haha, mnie też żaden szablon nie powalił :D Ostatnio ciągle tak mam i nie potrafię powiedzieć czemu :(
      Córkę Czarownic czytałam. Co prawda dawno temu, ale czytałam. Mam teraz ochotę na coś totalnie lekkiego i bez magii. Dlatego pomyślałam o BJ :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      J.

      Usuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: jednoczesniedwieosoby.blogspot.com

    3.Koncepcja: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon683-397173415?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=7 - chciałabym, aby szablon był podobny do tego szablonu. W kolorach beżu, brązu. Gdzieś zboku mógłby być widoczny Hogwart i jakieś elementy Londynu.

    4.Ewentualne zdjęcia: Ze zdjęciami zdaję się na Ciebie, bo wiem, że świetnie wybierzesz.

    5.Ewentualny cytat: "Kochając jednocześnie dwie osoby wybierz tę drugą, bo jeżeli naprawdę kochałabyś pierwszą, nie zakochałabyś się w drugiej."

    6.Inne uwagi: Nie mam żadnych uwag, ale jeśli zdecydujesz się zrobić mi szablon, to życzę miłej pracy nad nim. ♥

    7.Kontakt: e-mail: kocham.draco@onet.pl // GG: 45020591

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś kochana, naprawdę dziękuję ci za szablon! <3 Pokochałam go od razu, kiedy tylko wysłałaś mi go na maila w próbnym. Dzięki, dzięki, dzięki! :)
    Reszta szablonów też niczego sobie, o matko, czemu ja nie potrafię robić takich rzeczy?! :'c

    Cedricellina.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam cię, moja droga, całkowicie rozumiem! Książki rzecz święta, wspaniała i przepiękna, obok nich nie można przejść tak sobie, bez zerknięcia choćby. A jak już spojrzysz, to koniec, pożre cię, wypierze mózg, sprawi, że zapomnisz o całym bożym świecie. Ja sama mam ich sporo do przeczytania: Zielona Mila, Gra o Tron, coś tam jeszcze... a! Hobbit. No, lektur nie liczę xD Choć też książka i też przeczytać trzeb. Mnie teraz Chłopi czekają, co mnie nieco przeraża, ale to często na maturze jest, więc trzeba zacisnąć zęby i się za to zabrać. Ale to potem :D
    ja tam przeczytałam tylko jedną książkę... hm, może nie tyle babską, co nie w moim stylu i była to 'Akademia Księżniczek'. Po prostu przeglądałam książki w bibliotece i jakoś tak zatrzymałam się przy tym, choć tytuł tandetny. kurde, ale książka naprawdę fajna, polecam! :D A o Dzienniku słyszałam tyle, że fajne i jakoś tak wątpię, byś się zawiodła, więc spokojnie dodaj ją do swojej listy oczekujących książek :D
    Aaaach... to wyjaśnienie a propos naboru przydało się, bo ja sama się zastanawiałam, o co tu chodzi. No ja też jestem na nie, jeśli chodzi o wyjazd Rowi do Holandii ;c No kurde, to takie sympatyczne stworzenie i nam tu zniknie. No właśnie, o Leslie nic nie słychać, co jest grane w sumie? I xslaveex... zniknie? A co to się dzieje? ;o No cztery panie to faktycznie mało. Aj, zapewne i tak, jak się zgłoszą, to na chwilę,a szkoda: człowiek się przyzwyczaja, ale i tak jest jak jest, coś wypadnie i klops. Rekordzistką jest chyba Elfaba, nie? Nikogo tu nie było tak krótko ;c No dobrz. W internetach jest od groma zdolnych ludzi z zapałem, cierpliwością, pasją, wytrwałością. A tego teraz trzeba, czyż nie? ;> No więc ja trzymam kciuki za przyszłych stażystów i za sam nabór, aby się przez niego dużo zdolnych przewinęło!
    A teraz najlepsza część ^^ łech, faktycznie zawsze mówisz, że mogłyby być lepsze. Z jednej strony mam ochotę palnąć cię w łeb z przyczyn jak najbardziej oczywistych, ale z innej... każdy autor tak ma, co też pewnie już mówiłam (pisałam). Chodzi o to, że nie ważne, jak coś może być dobre, twórca i tak ma świadomość, że mogło być lepiej, mógł się bardziej postarać itp., itd. I często bywa, że bezpodstawnie tak myśli, ale twórcy nie da się tego wytłumaczyć :D Ja to samo mam z opowiadaniami.
    No dobrz, przejmy do rzeczy właściwej.
    706 - od razu w oczy rzucił mi się ten pasek, na którym umieściłaś cytat - jest świetny! Hm, jest... różano. No ładnie, od razu kojarzy mi się z miłością i tymi sprawami, szczególnie że mamy tu też ładną panią. Chyba że to kilka innych,a le chyba jednak jedna i ta sama. ładny, ładny ^^ Oczywiście nie w moim stylu, bo w ogóle nie jest ponury i barwy jasne, ale to nie ma znaczenia. Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje, wszystko tworzy zgrabną, jedna całość. I jest gut ^^
    707 - ojej, tak bardzo cholernie oczarowałaś mnie tym szablonem!! Podoba mi się tu niemal wszystko: na początku przyszło mi do głowy, że jest całkiem ponuro xD Te barwy sa takie... niecodzienne, dość ciekawe, ale nagłówek to jeszcze kit w porównaniu z resztą (o, właśnie zauważyłam, że cytat znowu jest na tym takim fajnym przezroczystym pasku - nowa mania? ;> Ale do tego jeszcze dojdę przy omawianiu nagłówka). Przede wszystkim pozostałą część: tekst, ramki, kolumny: kocham pomysł, by wszystko ogrodzić jedną ramką! <3 T wygląda tak pięknie, jeszcze ten kolor, taki ciemnoczerwony... Kurczę no! <333 Podoba mi się właśnie taki numer z podstronami, jaki ty odwaliłaś: że nie są niczym od siebie oddzielone, są same napisy na jednolitym tle. To jest fajne :3 Kurde, to wszystko ze sobą tak idealnie współgra!! No dobr, a nagłówek! Tak jak mówiłam, jest dosyć ponuro jak na mój gust i bardzo dobrze - zwłaszcza podoba mi się ta lampa ^^ ma genialny klimat. Tzn. nadaje genialnego klimatu, może tak :D I świeczusie, i ptaki, i chmury! Panie mam gdzieś, szczerze powiedziawszy, ale też ładne xD A właśnie: tu jest mało szablonów z panami, o długowłosych nawet nie wspomnę :< Także ten... mam na razie faworyta <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 708 - no tak, Dramione jest wszędzie, świat opanowuje Dramione XD Ja tam, muszę ci powiedzieć, średnio lubię te wszystkie parringi prócz tych opisanych w książce. A w zasadzie nawet mniej niż średnio. Wyjątkiem jest Drapple (z którego po prostu nie mogę xD) i Fremione, bo chciałabym, by byli faktycznie razem. Może nawet wolałabym jego od Rona - przynajmniej Fred by żył! Ale pewnie wcięłoby wtedy George'a albo kogoś innego...
      Ale dość bzdur, zajmijmy się szablonem. Ou, błyskawice wracają do łask? :D I znowu przezroczysto-białawy paseczek :D Ale mi się on jak najbardziej podoba :D (co to, do groma, jest 'eis'?! Ilekroć napiszę 'się' bez ogonka i chcę to szybko poprawić, klika mi się na 'eis' w automatycznej korekcie. o to jest?!). Ładne podstrony, podoba mi się C: No cóż, ten blady niebieski ładnie tu wygląda, ogólnie szablonik bardzo ładny i ładnie wykonany ^^
      709 - hm, fajnie wygląda... ta linia oddzielająca nagłówek od pola z tekstem, jest taka poszarpana, więc wygląda to trochę tak, jakby to była rozerwana byle jak kartka. I to nadaje sporo tajemniczości, zwłaszcza że mamy tu same odcienie szarości i czerni. Nie powiem, że ten szablon jest poważny, bo to zdecydowanie niepasujące słowo, ale jest w nim coś takiego... hm, klasycznego? prostego? No ja nie wiem nawet, jak to określić xD Tak czy siak jest bosko, ale faworyt wciąż pozostaje ten sam 8)
      710 - o, ten szablon to w sumie taki zwyczajny dosyć, nie? Choć z całą pewnością nie był taki podczas wykonywania go, jestem tego świadoma C: No cóż, w sumie nie wiem, co tu o nim powiedzieć: bardzo ładny jest :D O! POWIEDZ MI, CO TO ZA CZCIONKA, TA W DRUGIM WERSIE!! Lubię od was kraść czcionki ^^
      Taaaaaaaaak, proszę paaani, głosowaliiiiiiśmy!!!
      No dobrz, to tyle ode mnie dnia dzisiejszego (wiem, dniowy poślizg, ale już się tłumaczyłam). Lecem, uciekam, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
  27. BJ jest świetna ;) Ja tam się uśmiałam! Z tego typu "babskich książek" polecam gorąco "Klub Miłośniczek Czekolady" autorstwa Carole Matthews. Lucy jest jeszcze bardziej udana niż Bridget <3

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://la-vie-lex.blogspot.com

    3. Koncepcja: Zdaję się na Ciebie ale najlepiej, żeby tło było jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:


    http://www.buffalo.com/images/uploads/buffalo_com/content/arts/Screen_shot_2013-03-04_at_4.00.35_PM.png lub http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/127302d1351661522-lindsey-stirling-lindsey-stirling-picture-1366-x-768.jpg lub http://khongthe.com/wallpapers/entertainment/lindsey-stirling-250632.jpg
    jak coś to nazywa się Lindsey Stirling :)

    http://1.bp.blogspot.com/-GoAkq3k87f8/TlbcNwNZ6oI/AAAAAAAACy0/3pwKvF-jZDs/s400/hogwart.jpg lub to http://4.bp.blogspot.com/_ylTf528VeGg/TUCaTKrx78I/AAAAAAAAACU/WAkUJeSVSO4/s320/hogwarts_final.jpg

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130313202431/poohadventures/images/5/58/The_Hogwarts_Express.jpg
    http://farm8.staticflickr.com/7267/7077737669_39a860ef71_z.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_A_LNaiP5ijs/TUHmattFZ4I/AAAAAAAADN0/WHHkEKl6yPM/s640/signpost.JPG
    http://www.cooltura.wm.pl/wp-content/uploads/2010/03/normal_nkk13162.jpg
    albo jakieś inne jak znajdziesz :)

    5. Ewentualny cytat: “Without music, life would be a mistake” ale jeśli będzie go brakowało tak w ostateczności

    6. Inne uwagi: To na bloga z fan fiction o tematyce potterowskiej.

    7. Kontakt: gg używam 36997218, ale maila nie za bardzo :P essie.nielsen@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam szans na przyjęcie zamówienia,ale może mi się uda:
    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: watahakresu.blogspot.com
    Koncepcja: Szare kolory,ewentualnie jakieś szczegóły z ciemnym zielonym.Głównym tematem szablonu,są wilki.Jeśli jest taka możliwość,proszę o umieszczenie kobiety z szablonu Jill nr 563.Zależy mi aby układ był dwukolumnowy.Jedna po prawej,druga po lewej a miejsce na posty pośrodku.Prosiłam bym o karty na górze.Btw jeśli mnie zrozumiesz to weź to pod uwagę : Nie chcę żadnych "gadżetów" typu "Czytaj więcej" i "Spis" na samym dole oraz nie prosiłam bym o Czat.
    Blog w kwestii czytania pozostał by taki sam.
    Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-3szigIF-kac/Ueku97zJbyI/AAAAAAAAAGQ/2yaowbATxwY/s400/Izyis.PNG

    http://fc03.deviantart.net/fs27/f/2009/247/0/3/Ryuk_by_TheSacredMushroom.jpg

    Ewentualny cytat: "Śmierci! Otwórz swe wrota, okaż mi krztę litości. Niech wiatr połamie życia mego srebrne filary. "
    Jeśli jest taka możliwość umiejscowienia dwóch cytatów:
    "Zrozumieć śmierć? Proszę bardzo. Śmierć przychodzi wtedy, gdy dopadnie cię któryś z potworów."
    ~Stephen King
    Inne uwagi: Co do pierwszego zdjęcia,możesz zrobić tak,aby była sama postać?Ewentualnie ledwie widoczne te napisy.
    Odnośnie drugiego zdjęcia,prosiłam bym aby postać również była w szarych kolorach,prócz oczu.Wszelkie inne duperele pozostawiam Tobie.
    Kontakt: e-mail- avalonpl123@gmail.com GG- 42481032

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.huhuhuhuncwoci.blogspot.com
    3.Koncepcja: chodzi mi oczywiście o Huncwotów. Mogą być domieszki Lily, ale głównym tematem są Huncwoci. Kolorystyka? W miarę jasna, ale nie za bardzo. Chodzi o to, by wszystko było przejrzyste i jasne.
    4. Ewentualne zdjęcie: Zdaję się na Ciebie.(jeśli to nie jest problemem, oczywiście) byle nie takie przeróbki anime :C Arty :)
    5.Ewentualny cytat: "Bez ryzyka nie ma zabawy"
    6.Inne: raczej nie :) Proste.
    7. email: huhuhuhuncwoci@gmail.com - jesteśmy tam codziennie /gg- brak :/

    Mam nadzieję, że mój komentarz nie zginie, no i że wszystko zrobiłam w miarę poprawnie.
    Ach, no i napiszę, że korzystam z jednego Waszego szablonu, jest świetny, naprawdę, cała jego "konstrukcja" jest genialna...ale piszę tą prośbę, ponieważ jest trochę dla nas za ciemny :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Hasło: Źródlana kostucha.

    2. Adres Bloga: w-zyciu-wszystko-moze-sie-zmienic.blogspot.com

    3. Koncepcja: Kolorystyka... mroczna oczywiście... coś szarego, jakaś mgiełka... Musi być smutno... Układ jednokolumnowy. Chcę, żeby była na nim Miley Cyrus ( w długich włosach ) Harry Styles i Barbara Palvin. Proszę, aby tekst był widoczny. Najlepiej biały kolor.

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://s.bravo.pl/download/multimedia/pictures/1105/72246052208192074440840.jpg

    http://24.media.tumblr.com/5c2567821a88b357f733be2d950ac05f/tumblr_mlo3jm88881rz55dmo1_500.jpg

    ( oba zdjęcia czarno-białe )

    5. Ewentualny cytat:

    In life, things can change ...

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt:

    e-mail - mileyholicy@wp.pl

    gg - 37301911

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: stay-or-die.blogspot.com
    3.Kolorystyka:Mroczna, jakiś ukryty w tym smutek.Układ jednokolumnowy, chcę by strony były u góry, a reszta na poboczu :)
    Chcę by w szablonie znalazł się: Jensen Ackles i Arielle Kebbel

    4.Zdjęcia:
    http://images2.fanpop.com/images/photos/6400000/Dean-Winchester-dean-winchester-6436766-1000-1450.jpg

    http://static.tumblr.com/8fdd5c28ead608b519b7ff6f5edef8b7/zqwtbv0/OkImj80mo/tumblr_static_lexx.png

    5.Cytat:
    Stay or die, remember?

    6. ---
    7.Kontakt:
    GG; 4230374
    email: liampayneuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Get all your favorite spirits and wines at Duty Free Depot!

    All the popular brand name beverages for unbelievable low price tags.

    OdpowiedzUsuń