g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.09.2013

[711-715] Pożegnanie...

Witajcie! Dziś niestety bardzo skromnie i niezbyt twórczo. Niestety od dłuższego czasu mam po prostu bardzo dużo na głowie. Wiecie szykowanie się do opuszczenia kraju jednak pochłania nieco czasu. Powinnam jeszcze tyle zrobić, a zostały mi tylko dwa dni. Walizka wydaje się za mała kiedy ma się spakować pół swojego życia. Najbardziej boli, że nie mam wystarczającego miejsca na książki :( i tak zmuszona zostałam ograniczyć się jedynie do czterech tomów. Może jak się ulokuję w Londynie, ktoś mi podeśle jakiś ciekawy tytuł ;p Na razie jednak musi wystarczyć mi to co mam :( Buuu... Choć z jednej strony maksymalnie się cieszę, to chyba powoli ogarnia mnie delikatny smutek. Niestety ze względu na kiepski osprzęt tak jak wspominała już Jill, nie będę mogła wykonywać pracy szabloniarki. To smutne, ale prawdziwe. Pewnie czasu i siły na to też nie będę miała, więc nawet jakbym miała mojego fotoczopa, to nic bym nie zdziałała, ale lepiej zwalić na brak programów graficznych XD Eh... Bardzo wam dziękuję za te wszystkie chwile i komentarze jakie zostawialiście pod moimi postami. Z krwawiącym sercem mówię wam do widzenia. Niestety nie wiem kiedy wrócę, raczej nie prędko, przynajmniej taki mam zamiar, ale kto wie jak potoczy się ścieżka mojego życia. Może wrócę za miesiąc z nowymi cud pracami, a może... może nie będę kończyła tego zdania. Chciałabym przeprosić tych którym cokolwiek obiecałam. Niestety nie zdążyłam. Wybaczcie...
Dziś podrzucam wam kilka wolnych prac. Nic specjalnego... Cóż odchodzę w dość kiepskim stylu, ale nic na to nie poradzę. Trzymajcie kochani za mnie kciuki :) Buziaki!



Praca wykonana dzięki kodom od Jill. Jednak jak człowiek długo nie pracuje nad szablonami zaczyna zapominać to i owo. Na szczęście szefowa na gg i można było działać ;p



Szablon wzorowany na pracy LizzKaviste. Jej szablony są naprawdę niesamowite i nieczęsto to dzięki nim wpadam na jakotakie pomysły :)

Oczywiście nie przyjmuję żadnych zamówień! 

28 komentarzy:

  1. 713 i 714 - cudowne!
    Bardzo podobały mi się Twoje szablony, dlatego na pewno będzie Ciebie brakować tutaj. Jednak w życiu różnie bywa, czasem musi z pewnych rzeczy zrezygnować. Życzę Ci powodzenia i obyś szybko odnalazła się w nowym świecie!

    PS. Zazdroszczę Ci pobytu w Londynie! Ale pewnie na dłuższą metę tęskniłabym za domem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pewne też będę tęsknić. Ale jak to w życiu bywa nie zawsze można mieć to co się chce. Także aby coś zdziałać nie można siedzieć bezczynnie, a trzeba się ruszyć. Zdecydowałam sięgnąć po nową przygodę :) Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć i naprawdę miło czytać, że podobały ci się moje prace :)

      Usuń
  2. Najbardziej do gustu przypadł mi 711.
    Taki prosty, ale ma te coś w sobie ;)
    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę i chęć na tworzenie kolejnych prac, bo naprawdę szkoda by było jakbyś tak całkiem zniknęła :C
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że na początku nie miałam w ogóle na niego pomysłu, ale jak widać wyszło całkiem nie najgorzej :)Ja też bym chciała mieć czas i natchnienie na nowe pracy, ale wiadomo jak to w życiu bywa. Dużo oczekiwań, a mało spełnienia :(
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie wiem co napisać. Jedyne co mi przychodzi do głowy to tylko rada, żebyś zamiast książek wzięła e-booki, albo kupiła sobie audiobooki. Nie znam się na pożegnaniach i nie znałam cię też praktycznie w ogóle.
    Szablony są piękne. Wszystkie, bez wyjątku, cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mimo iż uważasz, że mnie nie znałaś ja rozpoznaję cię z daleka :) Twoje komentarze były częste i zawsze radowały oko :) Co do e-booków, wiem, że tak by było łatwiej, ale nie cierpię czytać z ekraniku...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie, Rowi, tylko nie Ty! Wiem, że to bardzo samolubne z mojej strony,że powinnam Ci raczej życzyć szczęścia i wgl. I życzę Ci tego z całego serca, ale równocześnie tak mi smutno, że odchodzisz... Już nawet nie chodzi o Twoje piękne szablony, którymi nas obdarowałaś, ale w szczególności o to co wniosłaś do Zaczarowanych. Niesamowita energia, optymizm, magia - to wszystko kojarzy mi się z Tobą. Ale jak zwykle w takich sytuacjach nic nie jestem wstanie zmienić, więc pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia i mam nadzieję, że będzie Ci się.w Londynie podobało.
    Trzymaj się cieplutko :)
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, Rowi, tylko nie Ty! Wiem, że to bardzo samolubne z mojej strony,że powinnam Ci raczej życzyć szczęścia i wgl. I życzę Ci tego z całego serca, ale równocześnie tak mi smutno, że odchodzisz... Już nawet nie chodzi o Twoje piękne szablony, którymi nas obdarowałaś, ale w szczególności o to co wniosłaś do Zaczarowanych. Niesamowita energia, optymizm, magia - to wszystko kojarzy mi się z Tobą. Ale jak zwykle w takich sytuacjach nic nie jestem wstanie zmienić, więc pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia i mam nadzieję, że będzie Ci się.w Londynie podobało.
    Trzymaj się cieplutko :)
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych emocji, aż ci się dwa komcie publiknęły ;p Czytając twoje słowa, aż dostałam wypieków na twarzy. Miło słyszeć, że odbierałaś mnie w ten sposób. To naprawdę budujące kiedy człowiek widzi jak jego kwintesencja trafia do innych :) Dzięki :* Też mam nadzieję, że Londyn mnie nie wchłonie, a jedynie rozwinie i da lepsze spojrzenie w przyszłość.

      Usuń
  6. Zawsze jest smutno jak ktoś odchodzi i co poradzić. Ja powiem, że strasznie Ci zazdroszczę :D Niech nic Cie nie zje, żebyś wróciła i robiła równie wspaniałe szablony, jak ten pierwszy, który jestvtak nieziemski... w dosłownym tego słowa znaczeniu.
    Co do książek, to się zagdzam z Ryksą, e-book to nie to samo, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam za e-bookami nie przepadam, ale chyba nie będę miała wyjścia. Cóż nie można mieć wszystkiego czego się chce, prawda? Cieszę się, że ci się podoba :) Miło słyszeć te słowa od Ciebie. Dziękuję bardzo i pozdrawiam z całego serca :)

      Usuń
  7. Powiem tylko, że cię nienawidzę!
    A tak poważnie, to doskonale wiesz, co sądzę o twoim wyjeździe. Ty się poniekąd cieszysz: w końcu to dla ciebie szansa. A my tu będziemy rozpaczać. Cholera, jesteś tak barwną postacią: tak sympatyczną, kochaną, wesołą, i ty nas opuszczasz?! Rany, strasznie cię polubiłam, wiesz? Mam nadzieję, że jakoś będzie można się z tobą kontaktować :D Bo choćbyś szablonów miała nie robić, to i tak się ode mnie nie uwolnisz 8) No cóż, co ja mogę powiedzieć lub zrobić? Pozostaje mi tylko życzyć ci powodzeni, szczęścia, radości, spełnienia. Wszystkiego,l co najlepsze i tego, o czy marzysz. <3
    A co do szablonów, tot y mnie lepiej nie denerwuj: co ty chcesz od swoich prac?! Heh, podoba mi się czcionka, którą zapisałaś numerki na podglądzie :3
    711 - jej, jaki ten szablo jest boski! *____* Ponury, mroczny: ta babka, pół anioł, pół diabeł. każdy z nas ma w sobie takie dwie połówki, prawda? Ponoć w człowieku żyją dwie istoty: Dobro i Zło. Wygrywa to, które karmisz. Proste, czyż nie? A może i nie? Ach, i jeszcze to lustro, czy cholera go wie, co to jest: w czym ona się odbija? Może to jakiś obraz, nie wiem, ale to wygląda nieziemsko, uwierz mi: to jest tak genialnie klimatyczne! <3 I te czerwone paski zdobiące każdą kolumnę, to naprawdę świetnie do siebie pasuje! Kolorystyka jest fantastyczna! Brakowało mi tu ostatnio takiego porządnego, mrocznego szablonu i oto jest! jest boski, jak na razie to faworyt, zobaczymy, co będzie dalej ^^
    712 - no taaak, Szefowa zawsze spoko 8) Choć ona twierdzi, ze w kodach dobra nie jest. wasza skromność jest czasem denerwująca, wiecie? xD
    ELFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Przyznaj się, robiłaś ten szablon z myślą o mnie 8) Żartuję :D Moja skromność nie zna granic i wychodzi poza wszelkie ramy, kiedy się ją umyślnie obudzi. Hmm układ tych kolumn, tzn nie tyle układ, co... hm, pozycja? tych kolumn jest ciekawa, bo lewa jest szeroka i niska, a prawa wąska i wysoka. Ej!!! Ten sam pasek przy cytacie, którego użyła Jill w każdym z szablonów w ostatniej notce xD Ok, faktycznie widać ślady Szefowej xD Ale mi się to jak najbardziej podoba, już jej o tym pisałam: ten pasek jest boski! Lubię takie magicznowate szabloniki :3
    713 - ojei, jaki dziwny szablon! ;o Ale dziwny, to nie znaczy, że zły, a w życiu! Po prostu... inny! Zaskoczyłaś mnie... HAHAHAHAHHA, CO TO ZA TEKST O CYTRYNÓWCE?!?! ROWI, TY JESTEŚ ALKOHOLICZKĄ!! :DA tak poważnie, choć to zdecydowanie nie moje barwy, ten szablon jest wspaniały! Dobrze, że nie boisz się kombinować. I te obrazki w kółkach są przepiękne: mimo że to przecież niby zwykły szablon, właśnie te obrazki sprawiają, że ten szablon zdaje się mieć jakąś magię. A przynajmniej mi się tak wydaje :D A to już coś!
    714 - ojej, kolejny dziwny!! Rowi, zaskakujesz mnie dziś i to cholernie! <3 Pozytywnie, rzecz jasna. Tzn. jeśli chodzi o szablony :D Jej, ten szablon wygląda jak taka jedna całość, jeden obrazek z czymś wpierdzielonym do środka (czyt. ramka z tekstem). Ale to wygląda świetnie, doskonale!! :O A te takie dziwne te po lewo to mi się na początku z maską skojarzyły, a jak już się przyjrzałam, to stwierdziłam, że w końcu nie wiem, co to jest :D Ale szablon nieziemski, choć faworyt wciąż zostaje ten sam! Acz konkurencja poważna!
    715 - hm, LizzKaviste? A wiesz, ze tak jakby wydaj mi się, że nick skądś kojarzę Pominę to, że na początku przeczytałam 'Kovac' XD Hm, kolejny z ciekawych pomysłów na szablon i ciekawych wykonań, rzecz jasna. Naprawdę, ta notka wyszła ci popisowo!! Ou, a ja wczoraj Jill pisałam, że mało tu szablonów z długowłosymi panami, a tu proszę! :3 Fajny :3 Szkoda tylko, że rysunkowy :< Ale dobre i to :D czarno, pomarańczowo, ciekawie, fajnie ^^
    Oj Rowiii, jak my będziemy za tobą tęsknić!!!! :(
    No dobrz czekam na kojne szablony w Waszym wykonaniu, a z tobą, moja droga Rowindale, się jeszcze rozmówię! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Jak przeczytałam pierwsze zdanie to normalnie padłam :D Dokładnie tak wita mnie za każdym razem jedna moja przyjaciółka (nie Sandra ani Ania, trzeci muszkieter :p). Kiedy odbieram telefon słyszę: Ewka ty wiesz, że cię nienawidzę! :D Aż mi się mordka rozjechała w kształcior banana :p Oh moja kochana Meth! Ty nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo JA CIĘ POLUBIŁAM! Normalnie ubóstwiam cię od twojego pierwszego zajebiście długiego komentarza. Za każdym razem gdy czytam wiadomości od ciebie, cieszę się jak głupi do sera :D Normalnie wielbię te twoje wypocinki :) I wewnętrzne rozkminki :) Czuję się jakbym cię znała od dawna. Dodatkowo kiedy zaczęłaś czytać mojego CMa myślałam, że po prostu pęknę z dumy. Dajesz lepszego powera niż nie jeden energetyk :) Dodatkowo chciałabym, abyś wiedziała, że każde napisane przez ciebie słowo na zawsze pozostanie w mej pamięci :) I kiedy będę wracać wspomnieniami do tych kilku chwil, będę się do siebie uśmiechać i niech się inni dziwnie patrzą :D
      Jeśli chodzi o szablony, to wcale się nie mylisz. Z elfem był specjalnie dla CIEBIE :) W zasadzie to jest on dla NAS :) Wielbicielek elfiej populacji!
      Dziękuję ci za wszystkie te chwile :*

      Usuń
    2. Och, kochana, jak ja cię uwielbiam! <3 A i ja się tym razem szczerzyłam jak głupi do sera, jak czytałam te wszystkie cieplutkie słowa <3 Kurde, przez ciebie zdrabniam wyrazy, jest źle ;_; Tak czy tak. Oj, ja jak już wspominałam, nie zamierzam dawać ci spokoju :D
      OJEIII, DLA MNIE!!! DLA NAS!!! O tak, Elfy łączą ludzi :D

      Usuń
    3. KOCHANIE PISZ DO MNIE JAK NAJCZĘŚCIEJ :) BĘDĘ CZUŁA, ŻE KTOŚ TĘSKNI :)Poza tym mówiłam, że jak ty nie piszesz to nie mam natchnienia :) Wielbię cię Meth zawsze na zawsze :D

      Usuń
  8. Rowiś! :( Jest mi naprawdę smutno, że cię nie będzie. Że nie będę miała kogo męczyć na gg od czasu do czasu głupimi pytaniami XD Że nie będę mogła podziwiać twoich prac... :( Aczkolwiek życzę ci, aby wszystko potoczyło się tak jak sobie tego wymarzyłaś i żebyś w nowym miejscu, znalazła szczęście, które pozwoliłoby ci zrealizować marzenia. :) Powodzenia!
    Tymczasem szablony... naprawdę NIE ROZUMIEM jak możesz mówić, że to "nic specjalnego"! Wchodzę na pierwszy, a tu - ŁAŁ. Świetny klimat, cud miód kolory! Nic tylko podziwiać! Zachwycający obrazek, świetna technika, cudowny szablon! Jakże ja uwielbiam połączenie czerwieni z szarościami! :)
    712 - Wspaniały! Absolutnie cudowny! Niesamowita mieszanka barw, których połączenie było... genialnym pomysłem! Klimat fantasy oczywiście - czyli, a jakże - mój ulubiony gatunek prac ^^ No i wilczek... ach. Wilczek! <3
    713 - Skromny, aczkolwiek naprawdę mi się podoba. Co prawda ten pierwszy różowy z boku trochę drażni moje oczęta, ale generalnie te obrazki.. coś pięknego. Tym bardziej doceniam pomysł! I wykonanie! Na ciebie zawsze można liczyć, gdy ma się ochotę na coś delikatnego, acz z nutką magii... :)
    714 - ZAKOCHAŁAM SIĘ. Nie wiem jaki jest ostatni szablon, ale ten... RANY! Aż mi dech zaparło! Szczerze zazdroszczę osobie, która będzie mieć ten szablon na swoim blogu. :) Niestety do moich opowiadań niekoniecznie pasuje tematyka, aczkolwiek gdyby nie napis, można by wykorzystać go do jakiegoś paranormala ^^ Piękna technika, piękne kolory, piękna praca. CUDO!
    No i 715 - Ostatni niestety szablon w tej notce... :( Cóż. Jest skromny, za to urokliwy pod pewnym względem. Lubujący w tematyce i prostocie (nie mylić z banalnością!!!) z pewnością ta praca zapadnie w pamięci. :) Ja osobiście lubię bogactwo, choć i minimalizmem zdarza się, że nie gardzę ^^
    W każdym razie! Notka jak najbardziej udana... aczkolwiek ja jestem zbyt przejęta twoim pożegnaniem, aniżeli szablonami. Niestety. :( Przykro mi, że muszę się z tobą rozstać, aczkolwiek wiem, że nie samą grafiką i przyjemnością żyje człowiek. Życzę ci, jak już wspomniałam sukcesów, mnóstwa nowych książek i początku fascynującej przygody w całkiem innym miejscu. :)
    Pozdrawiam i całuję gorąco!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Sherry, zapewniam, że żadne z twych pytań nie było mi ani uciążliwe, ani nie uważałam je za głupie. Miałam przyjemność ćwiczyć dzięki tobie swoje umiejętności szabloniarskie za co ci serdecznie dziękuję :) Nie dziękuję natomiast za życzenie powodzenia, żeby nie zapeszyć :D
      Cieszę się, że ci się spodobały moje prace. Szablon 714 to szablon wykonany na bloga z pięknymi ręcznie robioną biżuterią. http://mmartbizu.blogspot.com Zachęcam do zajrzenia bo naprawdę warto, choć blog dopiero się rozkręca :) Sama mam jeden naszyjnik z tych, które widać na szablonie :) Wykonałam jeszcze jeden taki blog, ale nie zdążyłam już dodać swojej pracy.
      Bardzo ci dziękuję za te wszystkie komentarze jakimi mnie uraczyłaś. Wiedz, że twe uwagi i spostrzeżenia, a także pochwały wielokrotnie przyczyniły się do mojego powolnego acz zawsze jakiegoś rozwoju :)
      Bardzo dziękuję buziaki i do zobaczenia niebawem mam nadzieję :*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=9s6EJ3CgFNEXmM:&imgrefurl=http://www.yworld.co.za/social/entertainment/justin-bieber-in-the-may-issue-of-teen-vogue/&docid=9ecXsumy1yzdyM&imgurl=http://www.yworld.co.za/wp-content/uploads/2013/04/JUSTIN-BIEBER-2-teenvogue.jpg&w=696&h=900&ei=vTc3UsLbIOOg4gTWtoF4&zoom=1

    TO : http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=-WSnGWRNPOoH2M:&imgrefurl=http://unicornsandbunnies.blogspot.com/2012/08/miley-cyrus-covers-marie-claire.html&docid=a0Yk-GYlUuJ6eM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-0XTfzSI_R10/UB_VRQMjzdI/AAAAAAAAbWM/r_cjGG7TQTw/s640/miley-cyrus-marie-claire-september-2012-%252B(7).jpg&w=500&h=761&ei=6Tc3UsjZNqfP4QSdqYGIAQ&zoom=1

    LUB TO: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=69_glmL_eKsQHM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/miley-cyrus/images/31863312/title/miley-cyrus-2012-photo&docid=hJic8mSXfF4BoM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31800000/miley-cyrus-2012-miley-cyrus-31863312-403-403.jpg&w=403&h=403&ei=FDg3UsCGOefI4AT60IDoAQ&zoom=1

    https://www.google.pl/search?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&sa=1&q=CZARMY+KO%C5%83&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=J2ejLfvBIo5cBM%3A%3BbhGKvlacQDvzCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252Ftapety%252Fnormalne%252F82368_czarny_kon_skok.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252F82368_czarny_kon_skok.html%3B2560%3B1600
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pofatygowałaś się chociaż aby przeczytać ostatnią linijkę gdzie było napisane, że NIE PRZYJMUJĘ DO CHOLERY ŻADNYCH ZAMÓWIEŃ!

      Usuń
    2. W regulaminie jest napisane, że zamówienia składamy pod ostatnim postem. Więc ? Poza tym jeśli nie ty to może ktoś inny. Bez spiny.

      Usuń
    3. Pod ostatnią notką jeśli szabloniarz napisze, że przyjmuje jakieś zamówienia. Pisząc pod ostatnią notką do danej osoby automatycznie właśnie do niej się zgłaszasz... To nie spida, tylko umiejętność czytania dosłownie kilku linijek tekstu :]

      Usuń
    4. Och, okej. Mój błąd. Wybacz :) Nie chciałam cię urazić.

      Usuń
  11. Moja muza odchodzi, wee! :(((( Kto będzie moją Boginią teraz?! Kto będzie miał tak cudowne prace?! No komu będę zazdrościła talentu?! Co ja bez Ciebie pocznę?!
    Tak bardzo mi będzie tęęęęskno :CCC Strasznie strasznie.
    Ale cóz, powodzenia w Londynie! I pakuj się tak, abyś mogła zmieścić jak najwięcej. :)
    Szablony są piękne, jak zawsze! Ale co tam, ja zawsze Ci to mówię ;p
    Wracaj do nas prędko i najlepszego jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie komentowałam, wiem ale zawsze przeglądalam Twoje szablony :) Szczerze zazdroszczę Ci wyjazdu do Londynu, to moje największe marzenie (zamieszkać tam) i mam nadzieję, że będzie Ci tam dobrze :) Szkoda, że odchodzisz, ale kazdy kiedyś musi. Nie przestawaj jednak tworzyć - czy to dla siebie, czy na inną stronę - masz zbyt duży talent :3
    Chaotycznie, wiem, ale piszę na telefonie.

    Powodzenia w Londynie! :*
    Alicia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak mi smutno, że się z nami żegnasz! Zazdroszczę Ci, że wyjeżdżasz do Londynu, ale może za rok, dwa lub trzy się spotkamy, bo sama tam wyjeżdżam mieszkać, do wujka :). Ach, naprawdę szkoda...;(.

    Co do prac!
    711 - Jejku, cudowny, mroczny, a ta kobieta jest przepiękna!
    712 - Mam ciarki, gdy widzę ten szablon. Jestem wielką fanką takowych dzieł. Po prostu uwielbiam klimaty średniowiecza, fantasty! Miód!
    713 - Ładny, acz nie podoba mi się ten róż, zbyt krzykliwy, ale i tak bardzo fajny szablonik :)
    714 - Oo! Uroczy! Bardzo lubię takie kolory. Czcionka troszeczkę mi nie pasuje, ale to może tylko mi się wydaje ^^
    715 - Wilkołak? Chyba dobrze zgadłam. Bardzo mi się podoba, może nie mój styl, ale jest niesamowity :).

    Buziaki i trzymaj się w tym pięknym Londynie! Jejku, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń