g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.10.2013

[731-732] W ramionach słodyczy

Pierwsza notka już nie jako stażystka. Dziękuję za miłe przyjęcie.

Niestety mam dziś tylko dwa szablony. Tylko tyle, bo po pierwsze - brak czasu, a po drugie szlaban. Aż się zdziwiłam, że mogę jeszcze usłyszeć zakaz korzystania z internetu.




Moim zdaniem ten jest zdecydowanie lepszy od drugiego. Tło jest nieruchome.  Po lewej znajduje się kolumna na szerokość tego buraczkowego paska. Można w nią zmieścić jakieś drobiazgi we własnym zakresie. Nie pamiętam, czy po najechaniu na linki pojawia się jakaś atrakcja w postaci transformacji... Chyba nie.
Ponownie tło nieruchome, nieruchomy jest również gazet z boku. Do tego szablonu lepiej również nie dorzucać zbędnych pierdółek. Po najechaniu kursorem na link karty, karta się trochę powiększa, napis staje się biały, a u dołu pojawia się biały cienki pasek. Ten szablon jest jeszcze widoczny na podglądzie "na żywo".


Przyjmę jedno ciekawe zamówienie spośród wszystkich zamówionych do godziny 22 w niedzielę.
Lubię jak w zamówieniu są już podane dobrej jakości obrazy.

31 komentarzy:

  1. Pewnie nie będę mieć tego zaszczytu że przyjmiesz moje zamówienie,ale warto spróbować:

    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: watahakresu.blogspot.com
    Koncepcja: Szare kolory,ewentualnie jakieś szczegóły z ciemnym zielonym.Głównym tematem szablonu,są wilki.Jeśli jest taka możliwość,proszę o umieszczenie kobiety z szablonu Jill nr 563.Zależy mi aby układ był dwukolumnowy.Jedna po prawej,druga po lewej a miejsce na posty pośrodku.Prosiłam bym o karty na górze.Btw jeśli mnie zrozumiesz to weź to pod uwagę : Nie chcę żadnych "gadżetów" typu "Czytaj więcej" i "Spis" na samym dole oraz nie prosiłam bym o Czat.
    Blog w kwestii czytania pozostał by taki sam.
    Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-3szigIF-kac/Ueku97zJbyI/AAAAAAAAAGQ/2yaowbATxwY/s400/Izyis.PNG

    http://fc03.deviantart.net/fs27/f/2009/247/0/3/Ryuk_by_TheSacredMushroom.jpg

    Ewentualny cytat: "Śmierci! Otwórz swe wrota, okaż mi krztę litości. Niech wiatr połamie życia mego srebrne filary. "
    Jeśli jest taka możliwość umiejscowienia dwóch cytatów:
    "Zrozumieć śmierć? Proszę bardzo. Śmierć przychodzi wtedy, gdy dopadnie cię któryś z potworów."
    ~Stephen King
    Inne uwagi: Co do pierwszego zdjęcia,możesz zrobić tak,aby była sama postać?Ewentualnie ledwie widoczne te napisy.
    Odnośnie drugiego zdjęcia,prosiłam bym aby postać również była w szarych kolorach,prócz oczu.Wszelkie inne duperele pozostawiam Tobie.Gdy zdecydujesz się wybrać mój szablon,skontaktuję się z Tobą,i dam Ci jeszcze jedno zdjęcie.Ale to tak prywatnie,gdyż nie chce aby ono zostało wykorzystane do innych prac.
    Kontakt: e-mail- avalonpl123@gmail.com GG- 42481032

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikumuś <3
    Szablon drugi jest cudowny, na serio. Mi bardziej przypadł do gustu, niz pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano może dlatego, że ja się już na ten drugi napatrzyłam, bo robiłam go tak na raty, był męczący. Za to pierwszy poszedł mi bardzo szybko.

      Usuń
  3. Byłabym wniebowzięta, gdybyś wykonała moje zamówienie =D

    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: btrwerka.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był w czarnych barwach przeplatany z czerwienią i gdzieniegdzie biel. Zależałoby mi na tym, żeby na samej górze znalazła się grafika z Big Time Rush 2013r.
    Wygląd tła pod postem, czyli to miejsce gdzie pisze się post, żeby jego rogi były zaokrąglone, a zakładki oddalone trochę od postu.
    Ewentualny cytat: Life's too short to sit and wait
    for luck to come our way
    Kontakt: e-mail- werabtr@gmail.com

    Z góry dziękuję =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zaczynam bloggowanie, i byłabym naprawdę bardzo wdzięczna gdybyś zrealizowała moje zamówienie :3
    Komentarz usunięty 2 razy, ze względu na kilka poprawek~
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://soushichan.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym, żeby kolory były bardzo delikatne, "słodkie". szablon podobny do tego na blogu http://himeayumi.blogspot.com/.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: cytatu nie chcę, ale prosiłabym o napis "Himesoushi no yume" w czcionce podobnej do czcionki na http://himeayumi.blogspot.com/
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: numer gg: 21560872- rzadko bywam. e-mail: olciadesu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakaz korzystania z Internetu? Coś przeskrobała? :D
    Och, no oczywiście my też cię witamy w gronie oficjalnych szabloniarek na Zaczarowanych i życzymy ci jak najdłuższej współpracy, dużo radości i WENY! <3
    731- ta pani przypomina mi boginię Hekate, może to dlatego, ze rysunki jej wizerunku też były w podobny sposób malowane. Szablon prościutki, ale właśnie takie tworzysz, więc wszystko w porządku ^^ Faajny, cóż, nie mogę o nim zbyt wiele powiedzieć, jak tyle, że mi się podoba C:
    732 - ojej, jaki ten szablo jest świetny! :3 Genialnie i tu wyszło to nieruchome tło: ta kolumna boczna zjeżdża po krawędzi pola tekstowego niczym winda, łiii! :D Nie wiem tylko, czy ten niewielki pasek na górze nie jest zbyt pusty ale ogółem jest ok. początkowo myślałam, że ta pani po boku to zgniłe coś, ale potem (z niemałym rozczarowaniem) zauważyłam, że to zwykła ładna pani :C xD T%ak jak mówię, gdyby tam coś jeszcze prcz niej dodać, byłoby bosko, ale tak też jest super ^^
    Oki, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm moja mama jest bardzo czuła na punkcie porządku, a ja się w takowym po prostu nie orientuję. Lubię jak na biurku leży stos książek, a na krześle pożyczona bluza. No in wyszło niby, że mam trzymać łapki z dala od internetu, ale jak widać - ups! nie wyszło.

      731 - mi ona przywodzi na myśl pewną mangę o syrenach, chociaż kompletnie nie mogę zrozumieć czemu, tamte syreny były potworne...

      Uwielbiam prostotę jeśli chodzi o szablony.

      732 - już mi się tak przejadł, że nawet odpowiadanie na komentarz o nim jest trudne. W każdym razie cieszę się, że znajduje swoich sympatyków.

      Również pozdrawiam

      Usuń
  8. Nie wiem czy jeszcze przyjmujesz, była bym wdzięczna :D
    1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:http://uczucia-zakazane.blogspot.co.uk/
    3.Koncepcja:Myślę o beżowym tle, proszę także żeby był 2 kolumnowy :)
    4.Zdjęcia:

    -http://images4.fanpop.com/image/photos/20800000/Hot-pics-tom-felton-20899124-539-720.jpg
    -http://images6.fanpop.com/image/photos/32200000/Tom-tom-felton-32272249-500-822.png
    -http://bensonhalebr.com/wp-content/uploads/2012/09/2809capa3.jpg
    -https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/575727_356464351131500_2129098311_n.jpg
    -http://im9.gulfup.com/2011-09-10/1315704828712.jpg

    5.Ewentualny cytat: (Duże litery) Między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. (Mniejsze litery) Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. Oraz adres bloga :)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: Taodmienna@Gmail.com GG. 48319938

    Dziękuję z góry i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz o szablonach:

    Szablon pierwszy jest bardzo zmysłowy, podoba mi się jest taki... Inny, to zdecydowanie dodaje mu uroooku. Chociaż ja bym nie mogła wytrzymać z jedną paskiem, o nie :D

    Szblon drugi, śliczne! Przepiękne! Uwielbiam ten szablon jest zwykły, a jednak nie zwykły. Śliczny, zastanowię się co do urzycia go do mojego prywatnego pamiętnika *-* Okej :D Już się zastanowiłam i TAK biorę go <3 Wybacz że nie pokażę ci bloga bo i tak byś się do niego nie dostała XD

    Pozdrawiam i życzę weny. Marina

    http://uczucia-zakazane.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.
      No tak przy tych szablonach trzeba umieć wyrzec się zbędnych dodatków.

      Jeśli pobierasz szablon to zapraszam do przeczytania regulaminu dla pobierających oraz do zakładki pobrania, która służy do informowania o użyciu szablonu.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny szablon (to wyżej zgłoszenie usunęłam bo patrząc na bloga za dużo macie już zgłoszeń)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładne szablony takie proste, szczególnie podobają mi się kody, które dodajesz do szablonów, bo fajnie współgrają. Według mnie drugi ma znakomite kolory, niestety w pierwszy nie spodobał mi się do końca obrazek, ale też jest bardzo ładny :)

    Przechodzę do zamówienia :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://corka-severusa.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Szablon utrzymany w jasnej kolorystyce, ale chodzi mi tu raczej o niebieski, szarawy, może jakieś brązy. Chciałabym, aby tło było równocześnie nagłówkiem, po lewej stronie. Całe menu po prawej, bez tzw. stron na gorze, tylko z boku. Układ z menu po prawej stronie.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1. http://i2.listal.com/image/3877867/600full-phoebe-tonkin.jpg
    2. http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/329942_fibi-tonkin_tajnyj-krug_krasivaya_1200x900_(www.GdeFon.ru).jpg
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/phoebe-phoebe-tonkin-35373066-936-1248.jpg
    Lub inne. Ale nie chce żadnego powielania zdjęć, czy coś w tym guście.
    + zdjęcie Severusa Snape'a
    5.Ewentualny cytat: Główny: Córka Severusa Snape'a
    i niżej: Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
    6.Inne uwagi: Ogólnie tematyka HP, tak więc oprócz zdjęć głównej bohaterki i Snape, jakiś Hogwart coś w tym rodzaju. No i chciałabym też css do menu, linków, etc :)
    7.Kontakt: 10447852 tescka@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://abc-makijzau-skory.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon dwukolumnowy, w jasnych kolorach o tematyce związanej z kosmetykami
    4.Ewentualne zdjęcia: http://ekaterinakozlova.com/wp-content/themes/HyperSpace/2013/06/kosmetyki.jpg
    http://www.pollenafok.pl/wp-content/uploads/2013/05/kosmetyki99.jpg
    http://hiperogloszenia.pl/x-pl/inz/84/84705-polskie-kosmetyki-w-uk-i-ie-ziaja-aa-eveline-joanna-1.jpg
    http://urodaizdrowie.pl/wp-content/uploads/2011/08/z7683843QHit-czy-kit-rozowe-kosmetyki-do-makijazu.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Dziś czuję się nieat­rakcyj­na i zos­taję w do­mu w kap­ciach i bez ma­kijażu, żeby jut­ro wy­ruszyć w mias­to pew­nym kro­kiem, przy­ciągając wzrok mężczyzn." lub "Ma­kijaż pod­kreśla urodę ko­biety ale to uśmiech czy­ni ją piękną. "
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: e-mail: cysia002@o2.pl GG: 16218007

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wasze szablony są cudowne, jednak nie znalazłam żadnego pasującego tematycznie do mojego bloga, więc chciałabym poprosić o szablon na swojego bloga.
    Hasło: Maria Clara Alonso
    Adres bloga: germangie-story.blogspot.com
    Koncepcja: Szablon z kolumną po prawej, najlepiej w ciemnych kolorach typu czarny + róż.
    Ewentualne zdjęcia:
    http://1.bp.blogspot.com/-4GidrlNVYkU/Uf_EeMet8LI/AAAAAAAAATs/BWBZKZJxjfo/s1600/Angeles~~.jpg
    http://i.pinger.pl/pgr290/f055d4a0000a5cf251bdff4b/15.jpg
    Ewentualny cytat: "Puedes ser nada para el mundo pero para alquien puedes ser el mundo entero."
    Inne uwagi: ----------------
    Kontakt: GG 45516555 lub email (chaoscobra@hotmail.co.uk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło masz w instrukcji ;/ Widocznie nie przeczytałaś...

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Pani awansu. :) Z tym większą przyjemnością proszę teraz o wykonanie dla mnie szablonu, bardzo by było miło gdyby ktoś zainteresował się "moim" owczarkiem. :) A więc do rzeczy:

    1.Hasło:

    Źródlana kostucha

    2.Adres bloga:

    komisarz-ares.blogspot.com

    3.Koncepcja:

    Ma być ładnie i już, nie mam większych wymogów :) Nie znam się na szablonach to fachowymi nazwami tutaj niestety nie zarzucę. Ale tak przed oczami staje mi blog w nieco ciemnych kolorkach, bo to opowiadanie kryminalne, więc ciemność będzie mile widziana. Może coś z ciemnoniebieskich barw pomieszanych z czernią? :) Nie wiem, ale bardzo jasne i jaskrawe kolorki odpadają na pewno. Widzi mi się też duży, piękny nagłówek z kilkoma obrazkami, nie wiem jak to powiedzieć, ale np. na środeczku zdjęcie faceta z psem (niżej dodaję te foty), a wokoło nich takie jakby przezroczyste obrazki samego owczarka niemieckiego. :) Jeśli by się dało oczywiście. :) I to chyba wszystko... Liczę w dużej mierze na Pani kreatywność i pomysłowość, bo sama nie jestem dobra w te klocki. :)

    4.Ewentualne zdjęcia:

    Oczywiście, są, a jakże. :) Bardzo bym była wdzięczna gdyby w szablonie znalazła się ta oto fotka:
    1. http://i43.tinypic.com/2csau0w.jpg

    A jak nie będzie pasowała to nic się nie stanie, wywalić ją i już. :)
    I kilka zdjęć owczarka niemieckiego długowłosego:

    2.http://i44.tinypic.com/mw3b4k.jpg
    3. http://i40.tinypic.com/ic1e06.jpg
    4. http://i39.tinypic.com/ico7s0.jpg

    Foty psa są tylko przykładowe, oczywiście mogą być inne, byle tylko był to owczarek niemiecki DŁUGOWŁOSY (bo są jeszcze krótkowłose, a mi chodzi o tego z długą sierścią). :)

    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt:

    dragonowa93@gmail.com
    GG: 37037887

    (Jeśli mogę coś zaznaczyć, to wolałabym o kontakt przez GG niż przez maila, rzadziej po prostu zaglądam na pocztę, a na GG praktycznie można mnie "złapać" cały czas. :)

    Tyle ode mnie, bardzo dziękuję, trzymajcie się wszyscy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba świetne, ale drugi bardziej mi się podoba. Jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra jedank się zgłoszę :)
    Hasło:
    żródlana kostucha
    Adres bloga:
    http://verca0601.blogspot.com/
    koncepcja:
    Proszę o zakładki takie jak SPAM, o mnie. Ogólnie to kolorystykę chciałabym taką jak jest na tym blogu co podałam LINK. Jednak co do najeżdzania kursorem na linki to chciałabym aby był wtedy napis żółty i litery rozsuwały się. Co do obrazka .. chciałabym też aby była jakaś ładna dziewczyna z grzywką ! i na przykład pamiętnik .. chodzi mi o to że tematyką bloga będą tak jak by opowieści. Prosiłabym, aby był na blogu (w sensie że w tym szablonie) jakiś ładny ANGIELSKI cytat. Zależy mi aby zdjęcia komentujących (w sensie że obramówki) były okrągłę... proszę aby zdjęcia którę będę dodawać do postów miałły zaokrąglenia... resztę zostawiam Wam.
    Ewentualne zdjęcia:
    Co do tematu ze zdjąciami wszystko zostawiam wam :)
    5. ewentualny cytat:
    You are beautiful! believe it ( ale jak znacie lepszy ? to poproszę
    7. kontakt:
    verca0601@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło: źródlana kostucha
    Adres bloga: pisanie-jest-ok.blogspot.com
    Koncepcja: Piszę o żywiołach i ich połączeniu. Prosiłabym o zachowanie gadżetów, które już są na blogu ( jeśli to możliwe ). Kolory delikatne, np. błękit.
    Ewentualne zdjęcia: To zdjęcie jest podpowiedzią o co mi chodzi. Jeśli jest nieodpowiednie rozmiarowo, to przepraszam.
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=1019&q=%C5%BCywio%C5%82y&oq=%C5%BCywio%C5%82y&gs_l=img.3...55.1207.0.1861.4.4.0.0.0.0.410.1212.3-1j2.3.0....0...1ac.1.27.img..3.1.397.rFaV_jyXqMA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=B700dELNFm9maM%3A%3BY1wufJyDQ2qTyM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuploads%252Fpics%252Fshutterstock_29948326.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuczucia-i-seks%252Fpsychologia%252Fzobacz%252Fartykul%252Fseksualna-natura-zywioly%252F%3B549%3B366
    Ewentualny cytat: -
    Uwagi: -
    Kontakt: gitarzystko.pisarka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Źródlana Kostucha
      Blog: http://siostra-czarownika.blogspot.com/
      Koncepcja: kolory wolałabym raczej ciemne, najlepsze byłyby odcienie szarości, czerni, a na szablonie zdjęcie młodej dziewczyny (nastolatki, nie dorosłej) z czarnymi włosami. Jeśli będzie to możliwe, prosiłabym o układ prawokolumnowy. Dobrze byłoby, gdyby gdzieś na szablonie było zdjęcie Godfreya Gao.
      Ewentualne zdjęcia: mam tylko dwie propozycje: http://3.bp.blogspot.com/-1MFAE0WFS30/UkBWWEooSdI/AAAAAAAABbA/WKA_E55vRmE/s1600/dziewczyna.jpg
      i drugą:
      http://www.independent.co.uk/migration_catalog/article5309831.ece/ALTERNATES/w460/AssetAccessCAGJBFGF.jpeg
      Ewentualny cytat: ,,Jak to jest, kiedy rodzice są dobrymi, religijnymi ludźmi chodzącymi do kościoła, a ty nosisz diabelskie piętno?''
      Inne uwagi: w tej chwili na blogu nie ma żadnego postu, ale jeden ukaże się za jakąś godzinę, a drugi jutro.
      Kontakt: email - nightienina@gmail.com GG - teoretycznie mój numer to 47068245, wchodzę na nie bardzo rzadko, więc nie mogę zapewnić, że odbiorę wiadomość.

      Usuń
  24. Hasło: Źródlana kostucha

    Adres bloga: http://a-difficult-life.blogspot.com/

    Koncepcja: Bardzo prosta... na tzw. nagłówku chciałabym Nathana Sykesa i Lily Collins, a między nimi gdzieś jakieś aparatu (w sensie paparazzi), kolorystyka... czarno czerwona lub beżowa to zależy od was (byleby nie niebieski). Resztę pozostawiam waszej wyobraźni ^^

    Ewentualne zdjęcia: -
    Byleby były ładne :)

    Ewentualne cytaty: -

    Inne uwagi: -

    Kontakt:
    camille.lelek@gmail.com
    48131990

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń