g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.10.2013

[ 733 - 737 ] - This Is Us


Cześć wszystkim :-) Z tej strony Coleman, jestem nową stażystką na Zaczarowanych Szablonach.
Mam nadzieję, że Ciepło mnie przyjmiecie i że moje "pracę" wam się spodobają.
Cóż mogę jeszcze o sobie powiedzieć? Grafiką interesuję się od dwóch lat, ale swoją przygodę z szablonami zaczęłam dopiero jakieś 5-6 miesięcy temu. Zaczynałam od Gimpa ale aktualnie pracuję w Photoshopie 7.0. Nie przedłużając oddaje wam kilka szablonów ;-)

                                                                                               WOLNE














Szablonów jest pięć, mam nadzieję że któryś wam przypadnie do gustu ;)
Ostatni jest szablonem nieruchomy. 

Przed pobraniem bądź zamówieniem czegokolwiek zapoznajcie się z Regulaminem. 

Chętnie wykonam 2-3 zamówienia zgodnie z regulaminem. 
[ o ile ktoś złoży zamówienie ]


Pozdrawiam Coleman ;-*

EDIT o8.1o.13 r.

Wykonam szablony dla Paulina Samash i Emily S. ( proszę abyś dodała button/link )

56 komentarzy:

  1. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://big-time-rush-forever-my-life.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosze tylko niech nie będzie różu. Szblon ma być o big time rush. Tylko zdjęcia mogłam bym prosić z 2013 roku.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: „Życie jest za krótkie, by zaprzątać sobie głowę jego organizowaniem” - Kendall Schmidt ozdobną czcionką :):):):)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: rusherka4116@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te szblony naprawde :D podobają mi sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow dziewczyna jakie ty robisz piękne szablony. Ten ostatni szczególnie mi się podoba. Chciałabym złożyć zamówienie :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: hoa-story.blogspot,com
    3.Koncepcja: co do kolorystyki prosiłabym o różne odcienie czerwieni, trochę pomarańczu... ciepłe barwy stwarzające jesienny, przyjemny nastrój
    4.Ewentualne zdjęcia: (http://separatestories.files.wordpress.com/2012/11/tumblr_lr0s81fnkj1qephdlo1_500.jpg),(http://31.media.tumblr.com/97108366752e12860e9fdb0094f9d354/tumblr_mra08evPrI1qbb7qqo1_500.jpg) i wybierz proszę jedno z tych dwóch lub jeśli będzie ci odpowiadało (bo wiem, że nie zawsze tak jest) zastosuj te wszystkie c: (http://31.media.tumblr.com/tumblr_ma2h89QpBK1rvtznuo1_r1_500.jpg) lub (https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/935932_526647100717773_785218939_n.png)
    5.Ewentualny cytat: tak bardziej wyraziście "HoA Story", gdzieś u dołu "Nothing happens without a reason"
    6.Inne uwagi: Skazuję się na Twój gust :)
    7.Kontakt: email: cayaboska@onet.eu GG: 37313514 choć wolałabym kontaktować się za pomocą emaila :)

    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha :D
    2. Adres bloga: http://dracoihermionasielofciajaxd.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Ogólnie chciałabym dużo różnorodnych zdjęć Draco i Hermiony :) Reszta do twojej dyspozycji ;D
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat : Draco i Hermiona na wieki (tytuł bloga)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: klaudiakwasek1999@gmail.com

    Dzięki ;*
    Witam na Zaczarowanych :D Widzę widzę że masz fajne pomysły i wychodzą przecudne szablony :D
    Życzę powodzenia w dalszej pracy ;D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://harry-styles-fan-fiction.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Szablon musi być w ciemnych kolorach, najlepiej szary,czarny,biały ewentualnie może znaleźć się jeszcze "zgniły" zielony. Najlepiej aby była jedna kolumna ale to zależy jak będzie pasować do szablonu (jeśli będzie lepiej z dwoma, mogą być dwie). W szablonie może znajdować się ale nie musi:
    -stary zegar
    -skrzydła, najlepiej czarne, ewentualnie pióra


    4.Ewentualne zdjęcia: Kaya Scodelario oraz Harry Styles, zdjęcia oddaje do twojej dyspozycji abyś znalazła taki, który ci pasuje. (tylko aby zdjęcia były z 2013roku)

    5.Ewentualny cytat: Dark Angel

    6.Inne uwagi: strasznie spodobał mi się szablon nr. 736 oraz 735, gdybyś przyjęła moje zamówienie, chciałabym aby był w takim stylu jak jeden z szablonów (jeśli ci będzie odpowiadać)

    7.Kontakt: maja.styles12@gmail.com gg.47272613


    pozdrawiam i życzę weny na dalsze szablony :)
    Będę wdzięczna gdy spodoba ci się mój pomysł i zrobisz dla mnie szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykonam tylko dodaj button//link szabloniarni ;)

      Usuń
  7. No dobrze, ja spróbuję napisać w miarę konstruktywny komentarz i ładnie wypowiedzieć się o wszystkich szablonach.
    Po pierwsze, witaj droga Coleman na Zaczarowanych. Nie wiem, czy mnie kojarzysz, niemniej, witam Cię serdecznie.

    Zacznę może od faktu, że wszystkie podglądy są strasznie niewyraźne. Nie wiem co jest tego powodem, ale nieco to drażni. Spróbuj to poprawić przy następnych.
    A teraz przejdę już do prac.

    Szablon numer 733 - Nigdy nie przepadałam za tego typu nagłówkami, więc wydaje mi się on nieco przepełniony, ale nie mam problemu z patrzeniem na niego, bo z mojego punktu widzenia - laika - zdjęcia połączone są całkiem nieźle. Sam szablon jest ładny i denerwuje mnie w nim jedynie czcionka w kartach. Jest zbyt... ciężka.

    Szablon numer 734 - O nim nie mam jakiegoś specjalnego zdania. Tylko kilka uwag. Po pierwsze, wyrównałabym tekst w bocznej kolumnie, bo tak wygląda nieestetycznie (wiem, wiem, szczegóły, ale bardzo wpływają na odbiór). Po drugie, ten szary kolor kart nie komponuje się z całością. Może jakiś jaśniejszy fiolet w zamian? I wreszcie po trzecie, choć zakończenie gadżetów jest dość ciekawie, to jednak leciutko bym je zaokrągliła, bo teraz wydają się zbyt kanciaste.

    Szablon numer 735 - To chyba mój faworyt. Jest taki delikatny i przyjemny. Naprawdę mi się podoba. Jedyne dwa mankamenty to znów wyśrodkowanie tekstu w bocznej kolumnie i usunięcie napisu. Tak czy inaczej jest nieczytelny, więc tylko zaburza tę delikatność całości. Tak samo gramofon przy nim.

    Szablon numer 736 - To mój drugi faworyt. Kobieta w nagłówku przypomina mi nieco Lilly Colins, ale z moją znajomością aktorów, pewnie nie mam racji i to nie ona. W każdym razie, podoba mi się. Jedyne, co bym zmieniła, to ta ramka wokół obserwatorów. Trzeba by było ją dokończyć.

    Szablon numer 737 - Ten, prawdę mówiąc, nie bardzo mi się podoba. Jakoś tak... nie odpowiada mi układ, a po drugie na tym nagłówku jest naprawdę za dużo różnych rzeczy, przynajmniej w moim przeświadczeniu. Kolumnę z tekstem przesunęłabym jednak do samej góry.

    To tyle. Czekam na więcej Twoich prac i jeszcze raz serdecznie Cię witam :).

    Pozdrawiam,
    Himitsu

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablony są niezłe, ale żaden do mnie.. nie 'przemówił''
    Kto zrobił główny? Bo jest boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiałabym na Avię. Takie jej klimaty chyba. Wiem, że przy kodach pracowała ona. Jill i Avia?

      Usuń
    2. Ja robiłam grafikę i podstawy kodów, Avia dopracowała szczegóły. Zrobiła między innymi tej fajny efekt w linkach i wygląd komentarzy :)

      Usuń
    3. Nie widzicie piorunów w nagłówku? Przecież to widać, że robota JILL!

      Usuń
    4. FAKTYCZNIE! Pioruny. O tym zapomniałam.
      Ale wygląd komentarzy jest świetny! :D

      Usuń
    5. Właśnie, dziewczyny, szablon główny jest cu-do-wny. Jak zwykle jestem pod wrażeniem, możecie sobie wyobrazić mnie - dziewczynę siedzącą przed komputerem i klaszczącą do monitora - serio xD
      Tylko kłaniać się Wam nisko! :D

      Usuń
    6. Boże, Himitsu ty naprawdę rozpoznajesz kto robił szablon? Jesteś niezła. I gratuluję nagłówka Jill! Przemiły.

      Usuń
    7. Ach, nie, absolutnie tego nie rozpoznaję ;). Wiem tylko parę rzeczy, które są takie... hm, charakterystyczne dla niektórych. Niemniej, dziękuję :D.

      Usuń
    8. Akurat tutaj to nie może być robota kogoś innego, niż Jill. Ona ma taki specyficzny styl ich wykonywania. Są cudne. Najbardziej mi się zawsze podobają właśnie szablony Jill oraz Avii, która też swój styl ma i porównywalne jakościowo cuda tworzy.

      Ale co ja tam wiem. Sama ledwo GIMPa otwieram ;p

      Usuń
  9. Witamy Cię, Coleman! Powiem szczerze, że zaskoczyło mnie to, że Jillka tak szybko wybrała nowy nabytek, ale chwali się to, jak najbardziej się chwali! ^^ Cóż, mam nadzieję, że przetrwasz staż i zostaniesz z nami na dłużej, czego bardzo ci życzę. Życzę też radości z przynależenia do załogi ZS i z wykonywania swojej roboty, satysfakcji z wykonywanych szablonów, dużo weny i tego, byś do końca tu nie ześwirowała... albo nie. Życzę, byś ześwirowała do końca z nami, bo uwierz mi, że ZS łączy ludzi! Szybko się zaznajomisz z wieloma osobami no i... będzie git :D
    Tymczasem przejrzyjmy twoje dzieła ^^
    uuu, kochana, masz już ode mnie minusa stąd do Chin, choć niestety nie ma tu wiele szbaloniarek, które by tego minusa u mnie nie miały :C Mianowicie chodzi o linkowanie podglądów. Uwierz mi, to wielce irytujące, kiedy klikasz na podgląd a w następnej karcie zamiast pełnego szablonu pojawia ci się... podgląd. Tak więc linkujemy!!
    Jeszcze jedna uwaga: ...jak to się nazywa... ten, o! na belce, tam gdzie jest napisane 'Wolny1 by Colemanxx (...)' powinien być widoczny numerek szablonu.
    733 - szkoda, że nie ma tu jakiegoś cytatu czy innego czorta, niby po prawo od gęby panienki coś tam napisane jest, ale małą czcionką, więc nie za bardzo to widać. A nie, po zbliżeniu stwierdzam, że to (chyba) twój podpis. Albo i nie...? Mniejsza. Szablonik ładny, delikat5ny, różowy i kawiatkowy. W sumie za takimi nie przepadam, ale kwestę gustu stanowią drugi plan, najważniejsza jest kwestia techniki.Nie widzę nic, do czego można się przyczepić, choć może gdyby kolumny... były... jakieś takie zaokrąglone czy coś, też oddawałyby delikatność szablonu, tymczasem na tle ego różu i kwiatów ta zieleń i te ostre kąty wyglądają dość surowo. Ale generalnie szablon ładny ^^
    734 - uchhh! I znowu kliknęłam na podgląd zamiast na link! ;/
    O, właśnie o coś takiego mi chodzi! Delikatny szablon z delikatnymi kolumnami i ładnym napisikiem! POOOODAAAJ MI NAZWĘ TEJ CZCIOOOONKIII!!! Błagam cię, nie zapomnij o tym!!! Tak, zdecydowanie ten szablon jest prześliczny, tylko... znowu ten cholerny róż! Trudno. Tej pracy można to zdecydowanie wybaczyć, bo jest naprawdę świetny!
    735 - cholernie mi się podoba to, że masz jakiegoś powtarzalnego stylu, każdy szablon, który dotychczas obejrzałam, jest wykonany w inny sposób! A więc na razie nie byłabym w stanie rozpoznać po jednym szablonie, kto go wykonał, na szczęście. Choć zapewne jakieś elementy się ujawnią, ale to z czasem. Tak czy siak brawo za kombinowanie! Tutaj nie mamy nawału obrazków czy coś, jest jeden po lewej, ładna dziewczynka z aparatem. I gut. I ZNOWU TEN RÓŻOWY!!! Szlag. Lubisz ten kolor czy to tylko przypadek? :D Ale tutaj też najzwyczajniej w świecie nie mam się czego przyczepić, chyba że tych ptaków na górze, które najpierw przypominały mi pióra, a potem broń. Od razu rzuciły mi się w oczy, jak tylko otworzyłam karcie szablon xD Ale w sumie też nie ma się co czepiać, bo jednak wygląda to fajnie c:
    736 - o, i znowu zupełnie inny szablonik, bosko! ^^ I nie ma różowego, nareszcie!! :3 Hm, dość prosty, dosyć poważny, z wyraźnie oddzielonym nagłówkiem, kolumną i częścią tekstową. Lubię takie prace ^^ Barwy są do siebie dobrze dopasowane, nic nie odstaje, za to całkiem ładnie widać róże. Jest gut ^^
    737 - nie wiem, czy zbyt... hm, brutalnie nie oddzieliłaś nagłówka po lewej z resztą szablonu - tę linię widać dosyć wyraźnie. No i przez to góra też zdaje się być pusta, choć w sumie przestrzeni zbyt wiele tam nie ma. Ale jednak coś by się tam przydało. Za bardzo nie wiem, co o tym szablonie powiedzieć, a jeszcze pani średnio mi się podoba, dziwnie otworzyła gębę xD Choć te białe wzroki wokół niej wyglądają fajnie ;)
    No i jest super! Pierwszą notkę na Zaczarowanych możesz zdecydowanie uznać za udaną, a więc gratulujemy! :D I oby tak dalej 8) I, jak widzisz, zamówienia masz, więc będziesz miała łapki pełne roboty :D Ale przyzwyczaj się.
    Oki, tyle ode mnie, czekam na kolejne prace i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) A co do różu nawet nie zauważyłam że jest go "aż" tyle ;)

      Usuń
    2. No ale podaj mi nazwę tej czcionki nooo :<

      Usuń
    3. Prawdopodobnie jest to "Before the rain" ;)

      Usuń
    4. Hm... a to ciekawe, mam ją xD na pewno to ta?

      Usuń
    5. Zdaję mi się, że tak. Zapewne Colemanxxq użyła jakichś fajnych efektów :)

      Usuń
    6. tak to " Before the Rain " użyłam do tego topazu i jeszcze jakieś funkcji i może dlatego tak jej nie przypomina :)

      Usuń
  10. Hey stworzyłabyś mi do następnej soboty szablon miętowy z białymi kropeczkami?bardzo mi zależy jak tak to napisz kom.
    iwibloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: źródlana kostucha

    2. Adres bloga: www.recensione-libretto.blogspot.com

    3. Koncepcja: Prosiłabym szablon na bloga z recenzjami książek w stonowanych kolorach. Najbardziej interesują mnie odcienie fioletu, beżu, brązu, zieleni. Prosiłabym także, aby nagłówek był do góry, nie z boku ;)

    4.Ewentualne zdjęcia: -

    5.Ewentualny cytat: Recensione libretto

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: paulinasamash@gamil.com gadu: 549385

    Będę bardzo szczęśliwa jeśli stworzysz dla mnie szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeeść!
    Tak się zastanawiam... Byłaś na sobótce? ^_^
    Szablony są całkiem, całkiem, ale jeśli mam byc szczera - troche Ci brakuje do poziomu reszty (i mówi to kompletny brak talentu do grafiki, aha). Masz jednak serio ogromny potencjał, więc ja tak mysle, ze jak będziesz ostro pracować, to będziesz jedną z lepszych! Przechodząc do szablonów.
    Najgorszym jest szablon nr 734, za to najlepszy 736. I 736 to na serio bardzo ładny szablon, pod względem wszystkiego, oprócz jednego.
    Napisy.
    Sama mam z nimi problem i w ogóle, ale mnie sie one strasznie rzucają w oczy i są takie... Identyczne? Poza tym, w szablonie 735 byłoby super, gdyby właśnie nie napis.
    Pracuj wiele, pracuj, a będzie bardzo dobrze, bo jak mówię, masz duzy talent!
    Buźka, Szataniątko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje szablony bardzo mi się podobają, szczególnie przemówił do mnie 735, ten układ jest strasznie urzekający ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: obietnica-zwrot-prestiz.blogspot.com

    3.Koncepcja: ciemne barwy, odcienie szarości, granatu; w tle mogą pojawić się jakieś spalone budynki lub zniszczone miasto :) Najlepiej by było, gdyby mężczyzna znajdował się na środku, a po jego dwóch bokach dziewczyny :) Układ szablonu jednokolumnowy.

    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://fuck-yeah-rdj.tumblr.com/post/60006057439/sherlokided-x

    http://thumbs.mywallpapers.org/files/wallpapers/3/376/Liv_Tyler-024.jpg

    http://25.media.tumblr.com/25620088a410cb9a02d003ea41494adf/tumblr_mj76o6gLBI1rzd0l2o1_500.jpg

    5.Ewentualny cytat: Przeszkodzić komuś w śmierci wcale nie znaczy wrócić go życiu...

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: nyota71@gmail.com

    Pozdrawiam i z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę zgłosić się jeszcze raz (bardzo zależy mi na szablonie)
    1. hasło:
    Źródlana Kostucha.
    2. Adres bloga:
    verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja:
    barwy kolorowe, zależy mi o czymś niepowtarzalnym.. (blog ma być o modzie)
    Co do kolumn to zależało by mi na tym aby była jedna po prawej stronie. a druga po lewej na góże.. (tam mają być tylko zakładki) Chciała bym aby było coś takiego że jak najeżdżasz myszką na link to wtedy litery się rozsuwają i są żółte.
    4. ewentualne zdjęcia:
    co do zdjęć nie koniecznie mam takie już wybranę. chciałabym aby była jakaś ładna dziewczyna z grzywką i na tle reszte to jakies modelki (ale aby nie bylo za dużo) do tego jakieś notesy z projektami .. no coś w tym stylu.
    5. ewentualny cytat:
    ,,zewnętrze liczy się tak samo jak wnętrze''
    6. inne uwagi:
    -
    7. kontakt:
    verca06010@gmail.com albo ask.fm ... http://ask.fm/Veronica0601

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszczę aby w komentarzy zdjęcia były okrągłę tak jak u was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanie ! czy moje zamówienie zostało przyjęte?

      Usuń
  18. Ajajaj *.* Nie noo, cudo ♥ Mi się bardzo podoba ;)

    __________________________
    Zapraszam, nowy PBF o czarodziejach :D
    http://www.czarodzieje.pun.pl/forums.php

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajajaj *.* Nie noo, cudo ♥ Mi się bardzo podoba ;)

    __________________________
    Zapraszam, nowy PBF o czarodziejach :D
    http://www.czarodzieje.pun.pl/forums.php

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.bestrongerr.blogspot.com
    3.Kolor dowolny. Zakładki: Strona główna (zamieszczane posty), Prolog, Bohaterowie, O autorkach. Chciałybyśmy, aby były widoczne wyświetlenia oraz jeśli to możliwe "Tablica ogłoszeń"
    4.Ewentualne zdjęcia "http://noticiasar.com/wp-content/uploads/2013/07/Justin-Bieber-otra-vez-en-Argentina.jpg", "http://data.whicdn.com/images/47389019/Demi-Lovato-Blue-Dip-Dyed-Side-Swept-Braid-Hairstyle_large.jpeg", "http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2012/10/miley-cyrus-nowa-sesja.jpg".
    5.Ewentualny cytat: Jakąś zgrabną czcionką, pochyloną. Coś w stylu, jakby było pisane ręcznie. :) Cytat: "Ludzie zawsze mówią o miłości tak, jakby była czymś codziennym."
    6.Inne uwagi: Zdajemy się na Ciebie! :)
    7.Kontakt: GG 46319932, email: kalka1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://iwibloog.blogspot.com/

    3.Koncepcja:Chciałabym by szablon był prosty,najlepiej turkusowy w białe kropeczki;zakładki:strona główna(posty),kontakt,ask.fm,poznaj mnie(info o mnie)
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: Taką pochyloną czcionką ``
    Kto przestaje być przyjacielem, nigdy nim nie był...``
    6.-
    7.Kontakt: lenastaniurska@gmail.com


    Pozdrawiam i dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=9s6EJ3CgFNEXmM:&imgrefurl=http://www.yworld.co.za/social/entertainment/justin-bieber-in-the-may-issue-of-teen-vogue/&docid=9ecXsumy1yzdyM&imgurl=http://www.yworld.co.za/wp-content/uploads/2013/04/JUSTIN-BIEBER-2-teenvogue.jpg&w=696&h=900&ei=vTc3UsLbIOOg4gTWtoF4&zoom=1

    TO : http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=-WSnGWRNPOoH2M:&imgrefurl=http://unicornsandbunnies.blogspot.com/2012/08/miley-cyrus-covers-marie-claire.html&docid=a0Yk-GYlUuJ6eM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-0XTfzSI_R10/UB_VRQMjzdI/AAAAAAAAbWM/r_cjGG7TQTw/s640/miley-cyrus-marie-claire-september-2012-%252B(7).jpg&w=500&h=761&ei=6Tc3UsjZNqfP4QSdqYGIAQ&zoom=1

    LUB TO: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=69_glmL_eKsQHM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/miley-cyrus/images/31863312/title/miley-cyrus-2012-photo&docid=hJic8mSXfF4BoM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31800000/miley-cyrus-2012-miley-cyrus-31863312-403-403.jpg&w=403&h=403&ei=FDg3UsCGOefI4AT60IDoAQ&zoom=1

    https://www.google.pl/search?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&sa=1&q=CZARMY+KO%C5%83&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=J2ejLfvBIo5cBM%3A%3BbhGKvlacQDvzCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252Ftapety%252Fnormalne%252F82368_czarny_kon_skok.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252F82368_czarny_kon_skok.html%3B2560%3B1600
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, kochanie! Och, teraz ja się będę nad twoimi szablonami zachwycać, bo ubóstwiam topaz! Jeszcze kilka dni temu ściągnęłam sobie Adobe Photoshopa CS3 i do tego topazik i teraz się nim bawię, bo to takie fajne!
    Powiem tak. Cieszę się, że Jill cię przyjęła, będzie z ciebie o wiele większy pożytek niż byłby ze mnie. No ale cóż, jak się dysponuje GIMPem to nie można liczyć na cud, czyż nie? :)
    733 - Grafika mnie zachwyciła! Ta pani na środku (skąd masz to zdjęcie?) jest cudna, ma ten hmm... makijaż tak ładnie zrobiony, że wygląda troszkę przerażająco. Do kodów bym się przyczepiła, mam kodową manię odkąd tylko zaczęłam oglądać szablony, ale przecież to tylko ja, więc się nie przejmuj!
    734 - Lily! Jaka ona jest piękna, prawda? I te jej brwi wcale mi nie przeszkadzają, u niej jakoś tak naturalnie wyglądają, nie sądzisz? A teraz śpiewajmy: TOPAZ TOPAZ TOPAZ!!! HODOR HODOR HODOR!!! BO TOPAZ KAŻDY KOCHAĆ MUSI< OŁ JE! Efekt napisu jest (znów zaśpiewam): IMPOSSIBLEEEEE! IMPOSSIBLEEEEE! IMPOSSIBLEEEEE! IMPOSSIBLEE! Jak to zrobiłaś? Zdradź mi, zdradź mi, zdradź mi!!!!! Znowu bym się przyczepiła kodów, ale dziś jest dzień dobroci dla zwierząt, więc nie.
    735 - Oł maj gasz! Um-cy um-cy um-cy! Sry, mam dziś dzień na śpiewanie, ale spokojnie, to niezaraźliwe. :) Ta pani na rusunku, Jezu, znaczy się rysunku jest piękna! No i całość wygląda wery bjutiful! I się nawet nie mogę do kodów przyczepić! Idzie mi coraz lepiej, jak widzę! :D
    736 - LIIIIILY LILY LILY LIIIILY!!! WSZYSCY KOCHAJĄ LILY, A ONA KOCHA ICH! Jak słodko <3 Różyczki, wodospady no i Lily oczywiście! I kolorystyka po prostu emejzing! No i napis! Znowu ten efekt... Ja też chcem robić taki napis!
    737 - No i mamy ostatni szablonik! Ta pani być ładna, ty mi powiedzieć kim ona być i jak się nazywać! Ja CHCEM!!! W tym szablonie również mi kody elegancko pasują, i masz szczęście! No i ten pomarańcz (nie jestem daltonistką, prawda?) nadaje szablonowi charakteru.
    No dobra, Coleman, wywinęłaś się z tego prawie śpiewająco! Chociaż w większości to ja śpiewałam, nie ty, ale to tylko nic nie znaczące szczegóły! Spokojnie, ja zawsze się kodów czepiam, to takie moje widzimisię, chociaż sama nie jestem w ich używaniu jakimś mistrzem. A ten efekt czcionki przed chwilą odkryłam, już nie musisz mi nic zdradzać.
    Mam szczerą nadzieję, że zostaniesz na Zaczarowanych na dłużej. Może nawet się jeszcze spotkamy, bo gdy znowu otworzy się nabór, zgłoszę się szybciutko! :D Do tego czasu będziesz musiała znosić moje głupie komentarze. Do tego śpiewające.
    Do następnej notki, Coleman.
    A teraz przesyłam ci moją buźkę z pozdrowieniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. , jak się dysponuje GIMPem to nie można liczyć na cud
      Dziękuje.

      Usuń
    2. Ty się nie liczysz! Bo ja nie wiem jakiego gimpa posiadasz, ale chyba jakiegoś innego niż mój, bo tobie wychodzą piękne szablony, a mi jakieś badziewia... :(

      Usuń
  24. Hasło: Źródlana kostucha

    Adres bloga: http://a-difficult-life.blogspot.com/

    Koncepcja: Bardzo prosta... na tzw. nagłówku chciałabym Nathana Sykesa i Lily Collins, a między nimi gdzieś jakieś aparatu (w sensie paparazzi), kolorystyka... czarno czerwona lub beżowa to zależy od was (byleby nie niebieski). Resztę pozostawiam waszej wyobraźni ^^

    Ewentualne zdjęcia: -
    Byleby były ładne :)

    Ewentualne cytaty: -

    Inne uwagi: -

    Kontakt:
    camille.lelek@gmail.com
    48131990

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Więc button dodałam.;)
    1. Hasło : Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga : http://miss--blood.blogspot.com
    3. Koncepcja : układ dwukolumnowy - którostronny obojętnie., kolorystyka ciemna... raczej.
    4. Ewentualne zdjęcia :
    http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Underworld-Evolution-underworld-1168766_1600_1200.jpg

    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130706190140/underworld/images/thumb/4/44/Selene_in_the_subway_station.jpg/640px-Selene_in_the_subway_station.jpg

    http://www.hdwallpapers.in/walls/megan_fox_2011-normal.jpg

    http://www.sketchoholic.com/uploads/old_files/11100/MeganFox2008.jpg

    http://img709.imageshack.us/img709/1640/ymeganfox1920x1200005.jpg

    ( Dałam więcej zdjęć, ale chodzi mi aby na szablonie znalazły się te dwie damy ;) )
    Możesz dodać coś od siebie, jakąś czaszkę, mroczny cmentarz, czy krzyż... jest to blog o wampirach i m.in miłości dwóch kobiet - wampirzycy i człowieka...

    5. Ewentualny cytat : Ludzi naj­bar­dziej prze­raża nie to co jest mroczne, lecz to co jest prawdziwe.
    6. Inne uwagi : strony wyśrodkowane tak macie tutaj i takiej szerokości też mogą być... i jak się najedzie na nie myszką, żeby były ruchome. ;)

    KONTAKT :
    kostek30@buziaczek.pl
    gg: 47543169

    Mam nadzieję, że ktoś przyjmie moje zamówienie, bedzie mi bardzo miło :*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie może być 3 kolumnowy :-P o ile ktoś przyjmie zamówienie ;D;)

      Usuń
  26. 1.Hasło :Every day is like a blank page ,you never known what is going to be written
    2.Adres bloga: tw-fanblog.blogspot.com
    3.Koncepcja: chciałabym aby kolorystyka była jasna ,żeby pojawiał się kolor niebieski.Chciałabym aby pojawiło się zdjęcie Zayna Malika i Barbary Palvin i jakieś ciekawe dodatki czy coś (na tle)
    4.Ewentualne zdjęcia : brak ,byleby było ładnie w efekcie końcowym
    5.Ewentualny cytat: Każdą przeszkodę należy pokonywać
    6.Inne uwagi:brak

    Kontakt:
    twfamilyolisykes@gmail.com
    GG :47659091

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://commentarius-lily.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolorystyka ciemna. Czerń, szarość, trochę żółtego i białego. Dziewczyna na zdjęciu niech będzie ruda, dobrze by było, gdyby miałą zielone oczy, ale nie wymagam
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Pamiętaj, że kochałam, i że to miłość skazała mnie na śmierć
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: Iga666@vip.onet.pl GG nie posiadam. Mam nadzieję, że ktoś sie zajmie moim szablonem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy moje zgłoszenie zostało przyjęte ?

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://the--end-of-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Najtrudniejszy pod punkt :)
    A, więc chcę, żeby układ był na trzy kolumny. Chcę, żeby po lewej stronie były przezroczyste ''tabelki'' na gadżety bloggera. Tytuł gadżetu chcę, żeby był w koloże pasującym do kolorystyki bloga, którą podam potem. Zależy mi na tym by były osadzone niżej niż miejsce na tekst i żeby były w miarę szerokie, ale bez przesady. A no i jeszcze, żeby rogi nie były zaokrąglone. To tyczy się też prawej kolumny i tej środkowej na tekst posta. Miejsce na tekst chcę by było takie jak u was na blogu - przezroczyste i nie za szerokie. Prawa kolumna to również ma być miejsce na gadżety. Kolumna ma być osadzona na tej samej wysokości co lewa.
    Menu ma być umieszczone po boku w jednej z kolumn, więc nie chcę żadnych tabelek na górze.
    Kolorystyka szablony chcę, żeby była taka bardziej ciemna. Pogrążona w czerni, brązie i takim ciemnym beżu. Możesz też użyć innych kolorów.
    Chcę, żeby 'nagłówek był taki jak tu czyli, że rozmyty na końcu i po bokach. Chcę też, żeby kolumna na tekst wnikała w nagłówek. Tak jak mam obecnie. Nagłowek, żeby na koniec wnikał w tło, ale nie chcę by był umieszczony po boku, a na środku. Tak jak mam obecnie na blogu.
    Pisze opowiadanie i akcja toczy się w Londynie, więc chcę byś umieściła no nie wiem np. Most, Tower Bridge. Zależy mi też by z tego wyszedł taki obraz. By wszystko coś tworzyło. Umieść też latarnie, zegar ścienny z Rzymskimi liczbami, róże (tylko, żeby nie były czerwone ani białe i czarne), jakieś ptaki lecące w oddali, dwoje ludzi (kobietę i mężczyznę) całujących się, ale, żeby chłopak nie miał zarostu. Chcę by były tylko ich złączone usta.
    4.Ewentualne zdjęcia: Obowiązkowe zdjęcie: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_hjij76671&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748795682&sads=var45HS9cmLX6mPWobTgRyRHdaU&sadssc=1 Ma byc ono umieszczona na środku. Umieścić możesz też to zdj: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.4&disp=inline&realattid=f_hjijbsxs3&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748855565&sads=jPkBVlVrX0aA4BEcytAEAZanLHI i to: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.5&disp=inline&realattid=f_hjijg2ut4&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748877795&sads=bwDMTL3j1SoixAAO_rERB7Au61w .
    5.Ewentualny cytat: Umieść obowiązkowo tej cytat: ''Pisząc historię swojego życia, nie pozwól nikomu trzymać pióra'' . Czcionka chcę, żeby była pochyła, i zawiła, ale czytelna.
    6.Inne uwagi: brak.
    7.Kontakt: GG: 35328281 (zazwyczaj jestem dostępna na gg i łatwiej się jest ze mna skontaktować) e-mal: trampek12365@gazeta.pl

    Na blogu będę miała dwa buttony (jeden starej szabloniarnii ponieważ taki jest regulamin i wasz.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, a jak nie to przynajmniej podasz mi link do jakiejś dobrej szabloniarnii, bo nie mogę znaleźć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,
    Nie wiem, gdzie mam to napisać - napisałam do Ciebie maila, droga Colemanxxq. ;) Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres bloga: www.malfoysdiary.blogspot.com
    Koncepcja: Barwy zimne, najlepiej czerń, biel i zieleń; jakieś zdjęcie związane ze śmierciożercami oraz fotka z Draco i Hermioną
    Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/-wAXmiWRvFTg/Uj8kmGX9GLI/AAAAAAAAAL8/WKI9OKunHa8/s1600/herdrac.jpeg
    Ewentualny cytat - tu zostawiam tobie wolną rękę :)
    Inne uwagi - brak
    Kontakt - kamka2103@gmail.com
    Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej proszę o jakiś fajny szablon z Lily Evans (książka/film: Harry Potter).
    Czy jest taka możliwość? <3
    Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  33. this is a great background like a hollow and dead if you have time visit www.notemagazines.com

    OdpowiedzUsuń