g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.10.2013

[738-742] Skucha

To nie był dobry miesiąc. Może nie zająłby pierwszego miejsca w rankingu Najgorszych Miesięcy Ever, ale dobry nie był, co odbiło się na szablonach. Niby czasu miałam więcej, bo zaczęłam praktyki i nie chodziłam do szkoły, ale wciąż chodziłam zła i na każdego warczałam. Wrr.
Nabór wciąż jest otwarty. Czekamy na nowe zgłoszenie, więc jeśli interesujecie się grafiką, to zapraszam. Gwarantuję, że nie gryziemy ;)
Gadżet z tekstem wciąż nam nie działa, dlatego nie ma aktualność. Na początku myślałam, że to tylko nam coś szwankuje, ale okazuje się, że nie. Od razu naszły mnie przykre skojarzenia związane z onetem.
Zapraszamy do głosowania w sondach tutaj i tutaj. Za wszystkie głosy wielkie dzięki!


Nie wiem, jak to jest, że niby nie przyjmuję zamówień Dramione, a zawsze jakieś mi się znajdzie w notce. 

Zamówienie dla  Dealer-marzen
Miało być inne zdjęcie, ale mi nie pasowało. Jeżeli to, które użyłam Ci nie odpowiada, to daj znać. Zrobimy coś innego.

Zamówienie dla Stop--breathing
 Pisałam do Ciebie kilka dni temu, ale nie odezwałaś się. Jeżeli coś trzeba poprawić, to pisz.

 Szablon wolny
Haha, nie krzyczcie na mnie. Przynajmniej nie jakoś szczególnie głośno. Coś nie wyszło i tyle.

 Szablon wolny

Przyjmę kilka zamówień, które wybiorę spośród złożonych do 23:59 w piątek.

89 komentarzy:

  1. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://kroniki-adeonii.blogspot.com/
    3.Koncepcja: proszę o dziewczynę leżącą w lesie i jakieś motywy magii, najlepiej jakieś odcienie fioletu
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: In­ny, nie znaczy gor­szy; jak w przy­rodzie zwią, in­ny to niepow­tarzal­ny, a niepow­tarzal­ny to uni­kato­wy, a uni­kato­wy to bezcenny... (źródło Cytaty.info)
    6.Inne uwagi: Nic związanego z filmami jakimikolwiek :P
    7.Kontakt: nikolaz@o2.pl / nie mam GG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o omdlałą dziewczynę w lesie :P*

      Usuń
    2. Jestem pewna, że bez trudu znalazłabym takie zdjęcie :C
      A tak w ogóle, to chyba nie przeczytałaś do końca regulaminu :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Mam kilka zdjęć:
      http://lakehurst-images.deviantart.com/art/Fainted-in-the-forest-335446155
      http://s604.photobucket.com/user/Anju-chan33/media/Pictures/Elf.jpg.html
      http://www.tapetus.pl/obrazki/n/160937_kobieta-uk-strzala.jpg
      http://i83.servimg.com/u/f83/14/43/99/39/archer10.jpg

      Usuń
  2. 742: O Matko! Ten szablon to mistrzostwo świata! :o Strasznie mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie sądziłam, że akurat ten szablon tak się spodoba innym :)

      Usuń
  3. Nie wiem, który raz już to składam, ale może w końcu się uda, bo bardzo mi zależy :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: obietnica-zwrot-prestiz.blogspot.com

    3.Koncepcja: ciemne barwy, odcienie szarości, granatu; w tle mogą pojawić się jakieś spalone budynki lub zniszczone miasto :) Najlepiej by było, gdyby mężczyzna znajdował się na środku, a po jego dwóch bokach dziewczyny. Układ szablonu jednokolumnowy.

    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://fuck-yeah-rdj.tumblr.com/post/60006057439/sherlokided-x

    http://thumbs.mywallpapers.org/files/wallpapers/3/376/Liv_Tyler-024.jpg

    http://25.media.tumblr.com/25620088a410cb9a02d003ea41494adf/tumblr_mj76o6gLBI1rzd0l2o1_500.jpg

    5.Ewentualny cytat: Przeszkodzić komuś w śmierci wcale nie znaczy wrócić go życiu...

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: nyota71@gmail.com

    A szablony prześliczne, szczególnie podoba mi się ostatni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mi nie pasują, więc raczej nie przyjmę zamówienia :C

      Usuń
    2. Szkoda, przynajmniej próbowałam :(

      Usuń
  4. O, wreszcie nowa notka i to od Jill! Miło, bardzo miło! Dawno tu nie komentowałam, to bardzo niepokojące spostrzeżenie, nieb uważasz? Ale jestem ciekawa soboty z powodów oczywistych :D Tyle wstępem wstępu, a teraz przejdę do twojego wstępu.
    No fakt, najlepszy nie jest, ale lutego nic nie pobije 8)
    Kurde, ty mnie nawet nie strasz historią z onetem - pamiętam, jaki horror wszyscy z nim mieliśmy! To była kompletna masakra, ileż on mi krwi napsuł! Zresztą przecież nie tylko mi. A blogspot na tym skorzystał i jak to spierdzieli, to ja już nie wiem, co mam powiedzieć ;/ A głosnąc naturalnie głosnełam ^^^ I o ile w pierwszej wygrywamy, tak niepokoi mnie druga, bo jesteśmy może na 5-6 miejsc... ? o.o
    Oki, notki, noteczki ^^
    738 - zacznijmy od tego, że szablony o tematyce potterowskiej zawsze się na tej stronce znajdą, bez nich nie byłoby pełnego ZS XD O,l podoba mi się taki układ, strasznie lubię, kiedy kolumny sięgają aż do nieba (to znaczy jest od samego dołu aż po samą górę i sięgają krawędzi strony - mniej to na uwadze, zamawiam szablon :D) Fajnie też, że nie ma jako takiej różnicy między polem tekstu a nagłówkiem - w sumie nie ma różnicy żądnej, i bardzo dobrze, bo tak to wygląda bardzo ładnie ^^ Ech, to Dramione... nie wiem, co w tym takiego fascynującego, ale kit xD Mhmhmmm.... róże, czerwień, czerń, a i z Hermy i Draco też eleganciki... czyli wszystko bardzo klimatyczne :D Jest bosko :3
    739 - diler marzeń? Poszłabym. Chociaż nie. Ale fana by z tego przygoda wyszła... MAM POMYSŁ NA OPOWIADANIE!!! Pewnie już jutro o tym zapomnę, ale teraz mi się podoba ^^ Ale mniejsza, bo ja znowu odbiegam od temat (lubię odbiegać od tematu :D) Nawet tu wpierdzieliłaś jakiś element z HP? jesteś niemożliwa, wiesz? xD Kim jest ta baba? Ou, faza na gwiazdunie? ;> Dawno nie zaobserwowałam u was żadnej 'mody', jeśli wiesz, co mam na myśli :D Szablon nie w moim guście, ale ładnie wykonany ^^
    740 - ou, lubię takie klimaty ^^ Chociaż, szczerze powiedziawszy, jak pierwszy raz zobaczyłam ten szablon to myślałam, że babka trzyma się za brzuch, bo ma pod łapami wieelką czerwoiuśką plamę, a tu bu... taakie rozczarowanie... Ale jest dość ponuro, choć ja bym przy takim obrazku barwy ciemniejsze walnęła, żeby iść za ciosem i klimat budować. Tak na marginesie to czytam opis do tego szablonu na DV i widzę, że polubiłaś tego bloga natt-liv? ;> Hasła już nie odstraszają? :D
    741 - hm, czy ja wiem, czy nie wyszło? karty są na górze, co absolutnie uwielbiam (kolejna sugestia :D), tyle tylko, że pierwszy raz zdarzyło ci się chybić z cytatem: kit z treścią i miejscem, rzecz raczej w tym, że jest napisany bardzo prostą czcionką (w takim szablonie jak ten [a jaki on jest, jeszcze o tym napiszę] przydałaby się nieco bardziej... hm, urozmaicona, ozdobna, acz tylko trochę), a podkreślony jest tłem takim samym, jakie jest pod datą publikacji posta. Do reszty nie ma się co przyczepić, bo kolorystyka jest wyśmienita, cholernie mi się podoba, no i dobrze zrobiłaś, że po lewej stronie nie ma jako takiej wyraźnej granicy między polem tekstowym a tłem (to znaczy jakaś tam jest, ale na szczęście niewidoczna aż tak). Poza tym te łapy są bardzo ciekawe :D Generalnie szablon naprawdę świetny! Tylko cytat...
    742 - ble, urocze klimaty. Szczęście i wiosna, fuj :< Ale reszta z nagłówka całkiem obiecująca, bo i wilka widać, i zamczysko jakieś... i starą księgę: te trzy elementy do siebie pasują. Zapewne baba i drzewko z białymi kwiatuszkami też, ale czyż nie lepiej wyglądałaby ciemna sylwetka przemykająca obok nagiego, ponurego drzewa? :3 Lepiej :3 Kolorystyka bardzo ciekawa, naprawdę idealnie to wszystko ze sobą zgrałaś. Jestem na tak ^^
    Oki, tyle ode mnie. Mam nadzieję, że od teraz częściej będzie mi dane komentować wasze wpisy, co? Tęskniłam za tym :( Oki, toja czekam nha kolejne wpisy i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onet przynajmniej był polską stroną, więc można było się skontaktować z administratorami. Na blogspocie tego nie umiem, więc nie wiem, jak zgłosić błąd :( Ten gadżet z tekstem to już drugi tydzień nie działa, więc dobrze nie jest.
      Mówisz, że Pottera zawsze tu dużo... ostatnio doszłam do wniosku, że nikt nie robi szablonów fantasy i próbowałam to zmienić, ale, kurczę, nic mi nie wychodziło. Gdzie jest Rewa, kiedy jej potrzebujemy? :(
      Uwielbiam gwiazdy. Widziałam tę teksture już dawno, ale jakoś mi się nie podobało. Dopiero po zrobieniu pracy na podstawie instrukcji Misao coś mnie wzięło i nie mogę się pozbyć tych gwiazdek. Więcej haseł nie mają, więc jest spoko :D
      Czekam na zamówienie od Ciebie :)

      Usuń
    2. Ok, no to zamawiam!
      1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: http://atyohi-rmoje.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Oki, w komentarzu wyżej czytałaś, co mi się podoba, prawda? ;> Podstrony na samiutkiej górze i kolumna aż do samego nieba :3 Oczywiście to nie jest tak, że muszą być oba, jak ci będzie pasowało, ty tworzysz, nie ja :D Tylko żeby chociaż jeden z tych elementów był, byłoby cudownie ^^ Hm, co tam jeszcze. jak juz ci kiedyś wspominałam, lubię kodziaste szablony: a to tu jakaś sztuczka, a to tam się coś wysunie i tak dalej XD Wiem, jak ta kwestia wygląda u ciebie, więc broń Boże nie kombinuj nie wiadomo jak, tylko... yhm, zrób, jak możesz xD Kurcze głupio zabrzmiało. Po porostu: lubię takie smaczki, wiec jeśli coś ci w szablonie podpasuje, to jakiś można walnąć. A jak nie to nie, to tylko luźna (najluźniejsza z tych wszystkich propozycji) sugestia. Kolorystyka rzecz jasna ciemna, uwielbiam klimaty mroczne, tajemnicze, z odrobiną magii (o to też bym cię prosiła: to szablon, jakby nie było, o tematyce fantasy, ale o tym też wspomnę przy zdjęciach). O postaciach też potem wspomnę.
      4.Ewentualne zdjęcia: O, tu się schody zaczynają.
      http://scr.hu/0ada/2e2zf - to by była kandydatka na główną bohaterkę, mam jeszcze kilka jej zdjęć do wyboru.
      http://scr.hu/0ada/8mm4l - że też musiało być przycięte…
      http://scr.hu/0ada/o5izm
      http://scr.hu/0ada/qyyoj - tę już znasz, jest na moim innym blogu, do którego robiłaś mi szablon, ale po prostu ją lubię, wygląda jak taka ponura zadziora.
      http://scr.hu/0ada/gl4m8 - gdyby nie tamta pani, to jest jeszcze taka opcja.
      http://scr.hu/0ada/nhe9q - albo taka.
      http://scr.hu/0ada/t1u25 - nie wiem, czy to zdjęcie się do czegokolwiek nada, ale koleś z białymi gałami stanowiłby bardzo fajny dodatek jeśli masz inne zdjęcia kogoś ponurego z białymi, psychopatycznymi ślepiami, to jestem otwarta na propozycje xD Ale on to tylko dodatek, jego nie musi być, acz byłoby miło.
      http://scr.hu/0ada/nbnz8 - i któryś z podanych panów.
      http://scr.hu/0ada/ujr3x
      http://scr.hu/0ada/4nmwx
      http://scr.hu/0ada/x0y7t
      5.Ewentualny cytat: ""Ludzie są bezradni wobec losu, są ofiarami czasu. I własnych uczuć..." - ładne, co? :3 I zawiera wszystko to, czego potrzebuję. No, może prócz uczuć, ale to bardzo ładne uzupełnienie xD
      6.Inne uwagi: Niee, chyba wszystko zawarłam wyżej Zdaję się na twój talent <3 jak masz jakieś ciekawe zdjęcia, które by pasowały twoim zdaniem do klimatu, to jak najbardziej! Kontakt masz, więc… ^^ No wiem, ciężkie zadanie, ale jestem wredna i wybredna, nie? :< Zresztą, ty już to wiesz :<
      7.Kontakt: xmavix@op.pl — mail. Gadu: 42714428.

      A co do komentarza - taaak, ja też tęsknię za Rewą :C Hm, a nie ma tu jakiegoś 'polskiego wydziału do spraw blogspota'? xD Poza tym mam koleżankę, która się do USA wyniosła, więc jak coś, to zawsze wiadomość przetłumaczyć może C: Ej no, polubiłam blogspota!

      Usuń
  5. Pewnie nie będę mieć tego zaszczytu że przyjmiesz moje zamówienie,ale warto spróbować:

    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: watahakresu.blogspot.com
    Koncepcja: Szare kolory,ewentualnie jakieś szczegóły z ciemnym zielonym.Głównym tematem szablonu,są wilki.Jeśli jest taka możliwość,proszę o umieszczenie kobiety z szablonu Jill nr 563.Zależy mi aby układ był dwukolumnowy.Jedna po prawej,druga po lewej a miejsce na posty pośrodku.Prosiłam bym o karty na górze.Btw jeśli mnie zrozumiesz to weź to pod uwagę : Nie chcę żadnych "gadżetów" typu "Czytaj więcej" i "Spis" na samym dole oraz nie prosiłam bym o Czat.
    Blog w kwestii czytania pozostał by taki sam.
    Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-3szigIF-kac/Ueku97zJbyI/AAAAAAAAAGQ/2yaowbATxwY/s400/Izyis.PNG

    http://fc03.deviantart.net/fs27/f/2009/247/0/3/Ryuk_by_TheSacredMushroom.jpg

    Ewentualny cytat: "Śmierci! Otwórz swe wrota, okaż mi krztę litości. Niech wiatr połamie życia mego srebrne filary. "
    Jeśli jest taka możliwość umiejscowienia dwóch cytatów:
    "Zrozumieć śmierć? Proszę bardzo. Śmierć przychodzi wtedy, gdy dopadnie cię któryś z potworów."
    ~Stephen King
    Inne uwagi: Co do pierwszego zdjęcia,możesz zrobić tak,aby była sama postać?Ewentualnie ledwie widoczne te napisy.
    Odnośnie drugiego zdjęcia,prosiłam bym aby postać również była w szarych kolorach,prócz oczu.Wszelkie inne duperele pozostawiam Tobie.Gdy zdecydujesz się wybrać mój szablon,skontaktuję się z Tobą,i dam Ci jeszcze jedno zdjęcie.Ale to tak prywatnie,gdyż nie chce aby ono zostało wykorzystane do innych prac.
    Kontakt: e-mail- avalonpl123@gmail.com GG- 42481032

    OdpowiedzUsuń

  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: historia-niezwyklej-dziewczyny.blogspot.com

    3.Koncepcja: jest to blog potterowski, a konkretniej o parringu Fred-Hermiona, wiec chciałabym zeby te postacie sie pojawiły. Nie chce jednak by były takim, ugh jak to powiedzieć, najbardziej dominujące w tym szablonie. Oczywiscie, to jest najważniejsze, ale chce tez by pojawiło sie w tle kilka ciekawych rzeczy (to pozostawia Tobie). Szablon niech bedzie utrzymany w ciemniejszych kolorach.

    4.Ewentualne zdjęcia: -

    5.Ewentualny cytat: Dla całego świata możesz być nikim. Dla kogoś możesz być całym światem.
    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: gg: 45742142

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + uwaga do zdjęć: proszę o Mario Casas! Jakoś tak w tle żeby był! ;)

      Usuń
  8. To może ja najpierw złoże zamówienie, a za chwilę skomentuję zwiastuny.
    1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: i-will-never-forget-you-baby.blogspot.com
    3. Koncepcja: najważniejsze, żeby szablon był w mrocznych kolorach (mógłby być wręcz przerażający – główna bohaterka jest morderczynią); no i żeby znalazła się na nim Kaya Scodelario.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: W nienawiści kryje się strach.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    mail: kika.zm@o2.pl
    GG: 13504124.

    Pozdrawiam, Kinga. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc, tak:
      738. Kolorystyka jest śliczna. Wszystko ślicznie ze sobą współgra. Emma Watson ogólnie jest moją ulubioną aktorką, co sprawiło, że jeszcze bardziej zakochałam się w tym szablonie.
      739. Ogólnie szablon jest bardzo ładny, tylko jakoś te gwiazdki mi tam przeszkadzają. Widzę Hogwart w tle, który ładnie wkomponował się w całość. Ale serio te gwiazdy mi tam przeszkadzają. xd
      740. No i tu też masz te gwiazdy. Tyle, że tu jakoś lepiej wyglądają. Ogólnie strasznie podoba zdjęcie tej dziewczyny i ogień dookoła (bo o jest ogień, prawda?). Taki niby prosty, a jaki cudowny.
      741. No ten szablon nie jest najlepszym jakie wykonałaś. Przynajmniej mi osobiście się on nie podoba. Coś nie poszło tak, jak powinno.
      742. No i to jest zdecydowanie mój faworyt. Zakochałam się w nim i gdyby pasował, do któregokolwiek z moich blogów to od razu by na nim wylądował. Niestety nigdzie mi nie pasuje. :( Wszystko jest takie delikatne, ale wilki w lewym górnym rogu ślicznie się z tym komponują. Naprawdę jest wspaniały.
      Ode mnie to tyle. Strasznie długo czekałam na Twoją notkę i wreszcie się jej doczekałam! :D
      Życzę powodzenia w dalszej twórczości i oczywiście będę czekała na Twoje dalsze prace, bo są nieziemskie.
      Pozdrawiam. xx

      Usuń
    2. Haha, gwiazdki Ci przeszkadzają, a ja mam na nie totalną fazę. Coś czuję, że moje następne szablony też będą nimi zapełnione :(
      Cieszę się, że ktoś mimo moich nieobecności wciąż na mnie czeka :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
    3. Zamówienie przyjęte i już wykonane. Pisałam do Ciebie na gg. Czekam na odpowiedz :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://miasto-zbokow.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jasne barwy, coś wesołego. "Miasto zboków" to nie coś 18+, to bardziej twórczość mojej koleżanki, to blog dla wszystkich.
    4.Ewentualne zdjęcia: Sama nie jestem pewna, może jakieś ładne kobitki anime :D
    może być też jakieś zboczone, oby nie hentai! ;3
    5.Ewentualny cytat: "Tu każdy zbok znajdzie miejsce"
    Kontakt: nelly0829@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Źródlana kostucha
    2. http://hermione-and-draco.blogspot.com
    3. Ciemne, smutne barwy
    4.Draco i Hermiona z insygni śmierci
    5. Świat bez miłości nic nie jest wart
    6.inne uwagi: -
    7. kreciolekk2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy gadżet z tekstem to chodzi o to, że nie chce wam zapisać (javascript void 0 error)? Bo taki problem miałam na blogu grupowym, tyle że chodziło o gadżet lista linków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę dodać ani zmienić już istniejącego :(

      Usuń
  13. Po raz drugi składam zamówienie. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda!

    1. Hasło: źródlana kostucha

    2. Adres bloga: goodbye-my-tears.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon miał ciemną kolorystykę: granatowy, czarny, ogólnie rzecz biorąc mieszanina z niebieskim kolorem.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://viria.tumblr.com/image/53939268065

    http://viria.tumblr.com/image/48776381605

    http://viria.tumblr.com/image/47372064599

    http://viria.tumblr.com/image/45843033916

    http://viria.tumblr.com/image/44709120198

    http://viria.tumblr.com/image/43738241423

    http://viria.tumblr.com/image/42360903356

    http://viria.tumblr.com/image/62831518006

    5. Ewentualny cytat: w tej dziedzinie zdam się na Ciebie, ale chciałabym, żeby był po angielsku.

    6. Inne uwagi: Nie mam, chociaż bardzo chciałabym, aby szablon techniką wyglądał mniej więcej jak ten: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon708-400216027 .

    7. Kontakt: gg: 44747710.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że brak linku dyskwalifikuje zamówienie? :C

      Usuń
    2. Już dodaję! Ulituj się, Jill!

      Usuń
  14. Przepiękny! :D Naprawdę niesamowity, magiczny, napatrzeć się nie mogę. Niezmiernie dziękuję! A modelka w sam raz.
    Co do gadżetu z tekstem też mam problemy. Ale przynajmniej wiem, że nie tylko ja :).
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablon Ci się podoba :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń

  15. 1. Źródlana kostucha.
    2. http://bitewny-kurz.blogspot.com
    3. Nie mam żadnej szczególnej - zależy mi tylko na albo barwach ciepłych (ale stonowanych, w żadnym wypadku nie jaskrawych), albo kolorystyce czarno-białej z różnymi odcieniami szarości.
    4. Jestem absolutnie zakochana w tym zdjęciu:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/24900000/h-g-love-harry-and-ginny-24991364-1024-768.jpg
    5. "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca".
    6. Zależy mi na nieruchomym nagłówku. I chyba tylko tyle - w innych sprawach zdaję się na Ciebie :) Ostatnio coraz bardziej cenię minimalizm, więc to może też będzie jakąś podpowiedzią.
    7. Mail: damakier93@wp.pl

    Serdecznie pozdrawiam,
    Dama Kier

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.time-changes-people.blogspot.com
    3.Koncepcja: Blog jest fanfickiem o Naruto, a dokładniej o paringu Sasuke i Sakura. Jeśli chodzi o kolorystykę to zostawiam to twojemu osądowi (Nie chcę tylko nic różowego ani nic totalnie jaskrawego) Układ jednokolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://img12.imageshack.us/img12/9421/vnhc.jpg
    http://img841.imageshack.us/img841/1219/7biu.jpg
    http://img31.imageshack.us/img31/3164/tug9.png
    http://img266.imageshack.us/img266/6463/6efb.png
    http://img12.imageshack.us/img12/7676/9p74.png
    http://img7.imageshack.us/img7/306/q48d.jpg
    http://img12.imageshack.us/img12/6066/mwll.jpg
    http://img20.imageshack.us/img20/9131/bqw9.jpg
    http://img534.imageshack.us/img534/695/ze9j.jpg
    5.Ewentualny cytat: Time changes people
    6.Inne uwagi: Nie musisz użyć wszystkich artów, skorzystaj z tych z których chcesz.
    7.Kontakt: kurotenshi@onet.pl
    GG: 10908458 (łatwiej mnie złapać)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kraken wita.
    Kraken skomentuje jak nie będzie akurat szedł do szkoły.
    Tylko co do tekstu: Prawda. Ale jak się.napisze w Htmlu to jest okey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niewdzięczna. Teraz dopiero komentarz pozostawiam, gdy już stażystka nowa ukazała swoje dzieła. Także pochwalę ostatni, bo jest bajkowy, i niezwykły i powiem, że ten Felton w pierwszym XD jak wskazówki zegarka,
      Ja, kończę by popodziwiać nowy talent i obiecuję poprawę :>

      Usuń
  19. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://grupa-liryczna.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Jesteśmy świeżo upieczoną grupą liryczną. Chodzi nam o jasne tło, podobne do tła fotografii poniżej, lub tło związane z kolorami piór. One mają mistyczną siłę i właśnie o to mi chodzi, żeby w tle była głębia. A także żeby cytat Norwida był napisany trochę zawijasowo, ciekawie.
    chciałabym trochę poetyckie impresji.... miszmasz drewna z kolorami piórek, to doda tajemnicy.
    4.Ewentualne zdjęcia: https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1392076_550277358374041_1441673277_n.jpg
    5.Ewentualny cytat: "O, pióro! Tyś mi żaglem anielskiego skrzydła" ~ Norwid
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: angelika1000@op.pl // gg: 1661677

    OdpowiedzUsuń
  20. Szablony wolne są piękne. Zakochałam się w nich *.* Awww, nie mogę się napatrzeć *.* Poza tym szablon z Draco i Hermioną też jest genialny. Zresztą, pozostałe dwie prace także, ale wolne to po prostu cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak pozytywną opinię :). Mi osobiście najbardziej podoba się 3 szablon, ale chyba jestem w tym odosobniona.
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  21. Hasło: Źródlana kostucha
    Szabloniarka: Jill
    Blog: http://debt-fanfiction.blogspot.com/
    Śliczny jest ten ostatni szablon! Dosłownie podbił moje serce <3
    Chciałabym u ciebie zamówić,mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie.
    Układ: Taki jak na tym szablonie http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon742-407820219 lub jeśli z tym ci się nie uda to tak jak na tym http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon740-407819344?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=2
    Kolorystyka: Czerwony, jakiś element czerwonego musi być. Poza tym, to szablon ogólnie w ciemnych kolorach :)
    Napis: " And you laugh every day to me like God, your mind's like diamond"
    Postacie na szablonie : No więc mam nadzieję, że się nie zrazisz, jeżeli powiem, że szablon ma być z Lily Collins i Zaynem Malikiem ? Dużo osób nie lubi lub ma dość wykonywania z nimi szablonów, ale naprawdę mi zależy.
    Zayn: http://www.1dphotos.pl/albums/userpics/10011/normal_BSFk-pqCcAA4lAE.jpg lub http://data2.whicdn.com/images/82445398/large.jpg lub http://data3.whicdn.com/images/82406890/large.jpg
    Lily: http://data1.whicdn.com/images/82401721/large.jpg lub http://data1.whicdn.com/images/82426363/large.jpg lub http://data2.whicdn.com/images/81729313/large.png
    Zdjęcia możesz zmieniać.
    Button zaraz wstawiam na bloga **
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, każdy tak pisze, ale naprawdę liczę na to :c
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, i jeszcze kontakt : http://ask.fm/DameArianator

      Usuń
    2. Brak postów dyskwalifikuje zamówienie :C Czytałaś regulamin?

      Usuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://morze-krwi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog jest o tematyce fantasty i jest on związany z morderstwami, wampirami i w ogóle jest duużo krwi. Szablon chciałabym aby był mroczny i też straszny, w końcu jest to Fantasty - Horror.Więc mogą być jakieś noże, powieszone ciała, wszystko to co jest straszne i nadaję się na bloga o tematyce fantasty
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Ofiar jest dużo, ale mamy w tym swój cel
    6.Inne uwagi: Bardzo lubię CSS, więc prosiłabym duuuuużo CSS ;)
    7.Kontakt: Możesz do mnie pisać na maila: angelika2713@gmail.com lub na gg: 2484733
    Z góry dziękuje i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo potrzebuje takiego szablonu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do szablonów, 740 to mój faworyt - taki tajemniczy i mroczny. Ta dziewczyna jakoś tak dziwnie patrzy i trzyma się za brzuch, że nie powiem, co o tym myślę. I lepiej, żeby nie wyciągać ode mnie tego na siłę. : D

    Dziś spróbuje swojego szczęścia, i złoże zamówienie.
    Button wstawiony od jakiegoś czasu. ; )
    1. Hasło: Źródlana kostucha (napiszę od razu, że kreatywne, nigdy bym na coś takiego nie wpadła).
    2. Adres bloga: http://skrawek-nadziei.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby na szablonie znalazła się: Kaya Scodelario, Gaspard Ulliel, Luke Pasqualino i jakaś postać ducha (najlepiej mężczyzna). Kaya, Ulliel i Luke po jednej stronie, a zdjęcie ducha, które podałam po niżej z boku (tak, jakby się tej trójce przyglądał) [zdjęcia oczywiście zaproponuje niżej]. Co do kolorystyki, to mrocznie i ciemnawo. Rozmieszczenie... hm, tu nie mam pomysłu. Może samej Ci wpadłoby coś do głowy?
    4. Ewentualne zdjęcia: Co do Luke'a nie mam pojęcia, nie znalazłam nic, co mogłoby być dobre.. Co do Kay: http://www.deviantart.com/art/Kaya-Scodelario-wallpaper-165946140, to: http://www.deviantart.com/art/kaya-284827774, lub jeszcze: http://www.deviantart.com/art/Drown-in-my-regrets-333220589. Ulliel: możesz wyciąć coś z tego: http://www.deviantart.com/art/Gaspard-Ulliel-64010495, albo coś z tego: http://www.deviantart.com/art/Gaspard-Ulliel-Wallpaper-78737163. Duch: http://i44.tinypic.com/2z9mgpt.jpg (może to nie jest duch, ale fanie by było, gdyby był na szaro)
    5. Ewentualny cytat: Everything ends badly.
    6. Inne uwagi - -
    7. Kontakt: kathvele@gmail.com, gg:48914240

    Myślę, że to wszystko. Nie łudzę się, że akurat mnie wybierzesz, jest wiele osób, które modlą się, żebyś przyjęła ich zamówienia. To cóż, tyle?

    Pozdrawiam i życzę dalszej weny, Kath~.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Trzykolumnowy :) . Po bokach gadżety, a na samym środku miejsce na posty :) . Byłoby mi miło, gdyby, jak się np: najeżdża na strony, to kiedy się kursorem myszy na to najedzie, to się tak bowiem... "powiększa" :) . Kolory? Takie... niebieskawe :)
    Tematyka Dramione (przy okazji... z tej notki najbardziej mi się podoba te Dramione <3) . Na środku Emma Watson w krótkich włosach, a obok niej Tom Felton, tyle że z filmu "From The Rough" jako Edward. Po stronie Dracona, zdjęcie też Toma Feltona, tyle że z... trzeciej/czwartej części "Harry'ego Pottera" :) . A obok Emmy, też Emma, tyle że z filmu "Zaczarowane Baletki" jako Pauline :) . Mogłabyś także dodać za nimi Hogwart w tle :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Draco: http://feltbeats.com/wp-content/uploads/2011/02/splash2.jpg
    Hermiona: http://2.bp.blogspot.com/-ZhiOEz2OwOI/UZIfT8g6PPI/AAAAAAAAAvg/na-cmZGByW8/s1600/Alexi-Lubomirski-2012-emma-watson-33208111-680-1019.jpg
    Jean (Emma z "Zaczarowanych Baletek") : http://25.media.tumblr.com/tumblr_lteeplgubf1qdoyv4o1_500.png
    Harry (Tom z HP) : nie umiem znaleźć :(

    5. Ewentualny cytat:
    ""Kocham Cię" - dwa słowa, które niszczą przyjaźń
    "Zostańmy przyjaciółmi" - dwa słowa, które niszczą miłość"

    6: Inne uwagi: Tylko tyle, że byłoby mi bardzo miło, gdybyś przyjęła. Bardzo mi na tym zależy :)

    7. Kontakt: GG: 13267306 ; gmail: klaudinka1999.1999@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę Ci weny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. 738 - gdyby nie było tam Toma/Draco było by idealnie. Jakoś nie wpasowuje się w ten szablon ;/ Ale i tak jest pięknie.
    739, 740, 741 - moje ulubieńce, są takie fajnie mroczne, mistrzostwo.
    742 - jest śliczny, ale nie podoba mi się. Jakiś taki zbyt wesoły jak na mój aktualny humor.
    Cudowny szablon główny, zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne szablony. Moim ulubieńcem jest 742. Podoba mi się jego wygląd, kolorystyka, ale też układ. Masz do tego talent =D

    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: btrwerka.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był w czarnych barwach przeplatany z czerwienią i gdzieniegdzie biel. Zależałoby mi na tym, żeby na samej górze znalazła się grafika z Big Time Rush 2013r.
    Wygląd tła pod postem, czyli to miejsce gdzie pisze się post, żeby jego rogi były zaokrąglone, a zakładki oddalone trochę od postu.
    Ewentualny cytat: Life's too short to sit and wait
    for luck to come our way
    Kontakt: e-mail- werabtr@gmail.com

    Z góry dziękuję =D

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=9s6EJ3CgFNEXmM:&imgrefurl=http://www.yworld.co.za/social/entertainment/justin-bieber-in-the-may-issue-of-teen-vogue/&docid=9ecXsumy1yzdyM&imgurl=http://www.yworld.co.za/wp-content/uploads/2013/04/JUSTIN-BIEBER-2-teenvogue.jpg&w=696&h=900&ei=vTc3UsLbIOOg4gTWtoF4&zoom=1

    TO : http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=-WSnGWRNPOoH2M:&imgrefurl=http://unicornsandbunnies.blogspot.com/2012/08/miley-cyrus-covers-marie-claire.html&docid=a0Yk-GYlUuJ6eM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-0XTfzSI_R10/UB_VRQMjzdI/AAAAAAAAbWM/r_cjGG7TQTw/s640/miley-cyrus-marie-claire-september-2012-%252B(7).jpg&w=500&h=761&ei=6Tc3UsjZNqfP4QSdqYGIAQ&zoom=1

    LUB TO: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=69_glmL_eKsQHM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/miley-cyrus/images/31863312/title/miley-cyrus-2012-photo&docid=hJic8mSXfF4BoM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31800000/miley-cyrus-2012-miley-cyrus-31863312-403-403.jpg&w=403&h=403&ei=FDg3UsCGOefI4AT60IDoAQ&zoom=1

    https://www.google.pl/search?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&sa=1&q=CZARMY+KO%C5%83&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=J2ejLfvBIo5cBM%3A%3BbhGKvlacQDvzCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252Ftapety%252Fnormalne%252F82368_czarny_kon_skok.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252F82368_czarny_kon_skok.html%3B2560%3B1600
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.źródlana kostucha.
    2.http://nowepokolenie-albus-i-bella.blogspot.com/
    3.Chciałabym ,aby kolory były raczej ciemne ,ale żeby nie zabrakło jasnego(najlepiej trochę zielonego). Układ prawostronny.Na szablonie chciałabym aby była ta dziewczyna:
    4.http://2.bp.blogspot.com/-rZPYth1-woo/UauUOpqoZQI/AAAAAAAAAC8/0_AOROGAaF0/s1600/comment_n8Q9PPf9YooV8n2LqJzSSQPYEyLbhrip.jpg ( może być inna ale żeby miała rude włosy i zielone oczy,tak wiem nie ma dużego wybory. :) )
    5.-
    6.Może pojawić się coś związane z HP lub Hogwartem.
    7.kontakt : potteromaniaczkaa@gmail.com.
    Mam nadzieję,że przyjmiesz zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Baaardzo ci dziękuję za ten szablon! *.* Nie musiałaś go robić a jednak! :D Jeszcze raz baardzo dziękuję :* Jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Źródlana kostucha
    2. http://trust-fanfiction-1d.blogspot.com/
    3. Chciałabym, aby na szablonie znalazła się Lili Colins, Harry Styles i Louis Tomlinson. Stonowane kolory, szary, jasny niebieski, ciemny fiolet, bordowy itp. Chciałabym, aby na szablonie był gdzieś fortepian, może nie być aż tak wyróżniony, mógłby być samolot, odjeżdżający samochód. Resztę zostawiam dla Ciebie, bo w końcu to Ty jesteś ekspertem. :)
    4. Zdjęcia mogą być jakie chcesz. Fajnie by było gdyby Harry i Lili byli by zwróceni do siebie uśmiechnięci, a Louis z boku z taką poważną miną, patrzył na nich. :)
    5. Granicy między przyjaźnią a miłością nikt ani nic nie upilnuje.
    6. -
    7. Kontakt: youngfree1oo1@gmail.com

    Dziękuje jeśli, wybrałabyś moje zamówienie. ♥ Podziwiam Cię za to co robisz. :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę Ci powiedzieć jeszcze, że nie tylko ty masz z tym problem!
    U mnie wiele gadżetów nie chce się dodać, a w szczególności z tekstem!
    Jestem jednym słowem wkur***a na blogspot!
    Zauważyłam, że wielu blogom to się stało.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skomentuję krótko.
    739 ładny, ale u siebie bym nie postawiła. Jakoś taki... ekspansywny.
    740 ach... czy to przez moja ostatnią manię związaną z AHS Asylum czy nie ale boski, boski ,boski,
    741 też, ale ten tekst! Za długi dla mnie Za długi. Mim zdaniem lepiej by wyglądało bez tego pierwszego zdania.
    742 ładny, można popatrzeć, chociaż dla mnie za łagodny. Ale u kogoś chętnie bym zobaczyła.
    738... no wiesz. No wiesz,zwłaszcza że taki zwykły jest. Bez ciekawych elementów. Wiesz no...
    Całość notki...
    7/10.
    Współczu z powodu złego czasu.
    Ryx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Następnym razem postaram się lepiej!
      Pozdrawiam,
      J.

      Usuń
  34. 1. Źródlana kostucha
    2. http://books-smell.blogspot.com/
    3. Prowadzę bloga recenzenckiego tak więc coś związane z książkami. Jeśli chodzi o kolorystykę to kolor miętowy w połączeniu z pastelowym fioletem najbardziej by mi odpowiadał :) co do reszty zdaję się na Ciebie :)
    4. -
    5. Kto czyta książki, żyje podwójne - Umberto Eco
    6. -
    7. klaudiagambus@gmail.com z GG nie korzystam :)

    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://the--end-of-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Najtrudniejszy pod punkt :)
    A, więc chcę, żeby układ był na trzy kolumny. Chcę, żeby po lewej stronie były przezroczyste ''tabelki'' na gadżety bloggera. Tytuł gadżetu chcę, żeby był w koloże pasującym do kolorystyki bloga, którą podam potem. Zależy mi na tym by były osadzone niżej niż miejsce na tekst i żeby były w miarę szerokie, ale bez przesady. A no i jeszcze, żeby rogi nie były zaokrąglone. To tyczy się też prawej kolumny i tej środkowej na tekst posta. Miejsce na tekst chcę by było takie jak u was na blogu - przezroczyste i nie za szerokie. Prawa kolumna to również ma być miejsce na gadżety. Kolumna ma być osadzona na tej samej wysokości co lewa.
    Menu ma być umieszczone po boku w jednej z kolumn, więc nie chcę żadnych tabelek na górze.
    Kolorystyka szablony chcę, żeby była taka bardziej ciemna. Pogrążona w czerni, brązie i takim ciemnym beżu. Możesz też użyć innych kolorów.
    Chcę, żeby 'nagłówek był taki jak tu czyli, że rozmyty na końcu i po bokach. Chcę też, żeby kolumna na tekst wnikała w nagłówek. Tak jak mam obecnie. Nagłowek, żeby na koniec wnikał w tło, ale nie chcę by był umieszczony po boku, a na środku. Tak jak mam obecnie na blogu.
    Pisze opowiadanie i akcja toczy się w Londynie, więc chcę byś umieściła no nie wiem np. Most, Tower Bridge. Zależy mi też by z tego wyszedł taki obraz. By wszystko coś tworzyło. Umieść też latarnie, zegar ścienny z Rzymskimi liczbami, róże (tylko, żeby nie były czerwone ani białe i czarne), jakieś ptaki lecące w oddali, dwoje ludzi (kobietę i mężczyznę) całujących się, ale, żeby chłopak nie miał zarostu. Chcę by były tylko ich złączone usta.
    4.Ewentualne zdjęcia: Obowiązkowe zdjęcie: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_hjij76671&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748795682&sads=var45HS9cmLX6mPWobTgRyRHdaU&sadssc=1 Ma byc ono umieszczona na środku. Umieścić możesz też to zdj: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.4&disp=inline&realattid=f_hjijbsxs3&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748855565&sads=jPkBVlVrX0aA4BEcytAEAZanLHI i to: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/1/?ui=2&ik=6f78bf8037&view=att&th=14010c9e98927a53&attid=0.5&disp=inline&realattid=f_hjijg2ut4&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DEejVhAe27qXprTz7W8DM&sadet=1381748877795&sads=bwDMTL3j1SoixAAO_rERB7Au61w .
    5.Ewentualny cytat: Umieść obowiązkowo tej cytat: ''Pisząc historię swojego życia, nie pozwól nikomu trzymać pióra'' . Czcionka chcę, żeby była pochyła, i zawiła, ale czytelna.
    6.Inne uwagi: brak.
    7.Kontakt: GG: 35328281 (zazwyczaj jestem dostępna na gg i łatwiej się jest ze mna skontaktować) e-mal: trampek12365@gazeta.pl

    Na blogu będę miała dwa buttony (jeden starej szabloniarnii ponieważ taki jest regulamin i wasz.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, a jak nie to przynajmniej podasz mi link do jakiejś dobrej szabloniarnii, bo nie mogę znaleźć.
    Pozdrawiam.

    Bardzo zależy mi byś zrealizowała moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 742 - czyli jak zabić od pierwszego spojrzenia. Piękny, po prostu jedno wielkie WOW

    OdpowiedzUsuń
  37. Złożyłam pod którymś z twoich postów zamówienie i chciałabym się dowiedzieć czy ono jest aktualne czy też powinnam złożyć nowe. Wiem, że jesteś naprawdę zawalona różnymi zamówieniami, ale niezwykle mi zależy abyś to właśnie ty wykonała szablon na mojego bloga. Bardzo proszę o kontakt : MacDusia12@gmail.com
    A co do szablonów to są naprawdę przecudowne chociaż przyznam, że najbardziej spodobały mi się 738 i 742 bo są bajkowe, magiczne, prześliczne.
    Pozdrawiam, MacDusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli szabloniarka nie przyjęła zamówienia, to trzeba je złożyć jeszcze raz.

      Usuń
  38. 1. Źródlana kostucha.
    2. www.yaoi-by-mio.blogspot.com
    3. Myślałam nad kolorystyką błękitno-czarną lub coś w ten deseń, ale zdam się na Ciebie.
    4. Prosiłabym, abyś połączyła te dwie postacie jakoś ze sobą w nagłówku :3
    http://heise.deviantart.com/art/demon-lord-117850079
    http://shuangwen.deviantart.com/art/commission-Angel-60954683
    5. "Life is not made ​​up of desires, but with deeds."
    6.Gdzieś w rogu prosiłabym, abyś małą czcionką napisała tytuł nastepnego opowiadani - Pragnienie.
    7. Mail: mionaokichan@gmail.com
    gg:33695712

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje szablony są niesmowite *_*
    Złoże zamówienie chociaż wątpię,że mi się uda
    Hasło: Źródlana Kostucha
    Blog: www.youre-missing-my-love.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym szablon mroczny.Kolor może byc czarny z granatem. W tle może byc jakiś zamek,albo jakaś ławka coś mrocznego.Chciałabym,żeby znalazła się na nagłówku Lucy Hale.Szablon może byc podobny do tego http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon742-407820219
    Ewentualne zdjęcia: pozostawiam to Tobie
    Cytat: I need a new direction cause I have lost my way
    Kontakt: olaaa5@onet.pl gg 7916376

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że składając zamówienie trzeba dodać odnośnik do nas? :(

      Usuń
    2. a tak przepraszam zapomniałam.Już dodaje

      Usuń
  40. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: pisanie-jest-ok.blogspot.com
    Koncepcja: Piszę o wszystkich żywiołach i dobrze by było, gdyby były z nimi zdjęcia. Kolory delikatne np. błękit
    Zdjęcia: To zdjęcie nie musi być w szablonie, jeśli jest złe. Ważne, żeby to była ta tematyka. https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=2144&bih=1055&q=%C5%BCywio%C5%82y&oq=%C5%BCywio%C5%82y&gs_l=img.3..0l10.930.4526.0.4873.7.6.0.1.1.0.173.678.2j4.6.0....0...1ac.1.29.img..0.7.681.7RWzSgtj-uQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=B700dELNFm9maM%3A%3BY1wufJyDQ2qTyM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuploads%252Fpics%252Fshutterstock_29948326.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuczucia-i-seks%252Fpsychologia%252Fzobacz%252Fartykul%252Fseksualna-natura-zywioly%252F%3B549%3B366
    Cytat: -
    Uwagi: -
    Kontakt: gitarzystko.pisarka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://avedianhistory.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Poprosiłabym szablon, który będzie nawiązywał do nowoczesności i starości w jednym. Mogłoby to być przedstawione po dwóch stronach, np. Po lewej komputery, druty telefoniczne, laboratoria, a po prawej stare listy, sukienki itp. (Tylko bez żadnych wizerunków ludzi!!!)
    Blog powinien być utrzymany w smutnych i nie wyróżniających się niczym barwach. Jeśli chpdzi o odsłonę nowoczesności to preferowałabym biel i szarość, a stary styl to żółty, brązowy i szary z czarnym.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: werciabook4@gmail.com
    GG: 44203690 - pojawiam się częściej niż na emailu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o Twoje szablony to mogę powiedzieć tylko .... WOW!
      Szczególnie przypadł mi do gustu 742 *.* kocham!

      Usuń
  42. 1.Hasło : Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga : http://horrorthislife.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Chciałabym aby szablon w był w odcieniach lekko ciemnych. Występowałabym w nim tylko jedna dziewczyna, a dokładniej Phoebe tonkin. Obok niej, za nią chciałabym aby były oznaki lub coś co dawało by znak, że chodzi m.in o : miłość, śmierć, szczęście, dziecko, smutek, zdrada, zabójstwo. Układ prosiłabym o środowo-kolumnowy. Zdjęcia... mam ich dwa i nie umiem się zastanowić http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbnid=pG8ijl2ldSivbM:&imgrefurl=http://www.fashiongonerogue.com/phoebe-tonkin-zanita-morgan-phoebe-takes-la-fashion-rogue/&docid=oLVC05vPSwczrM&imgurl=http://fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2013/02/phoebe-tonkin-zanita-morgan6-798x1200.jpg&w=798&h=1200&ei=cdNhUt_BKomP0AXHtYHgDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:0,i:117&iact=rc&page=1&tbnh=194&tbnw=123&start=0&ndsp=17&tx=51&ty=99 i http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbnid=EIafrfW2FZduCM:&imgrefurl=http://www.sassisamblog.com/2012/12/06/phoebe-tonkin-for-jan-logan-jewellery-2013-collection/&docid=AO0PBnv54mCXcM&imgurl=http://sassisamblog.com/wp-content/uploads/2012/12/Phoebe_Tonkin_Jan_Logan_Jewellery_Campaign_01.jpg&w=1001&h=750&ei=cdNhUt_BKomP0AXHtYHgDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:21,s:0,i:162&iact=rc&page=2&tbnh=179&tbnw=229&start=17&ndsp=31&tx=88&ty=99 Wybierz jedno z nich, które najbardziej przydało tobie do gustu to i także za pewne mi przypadnie :)
    4. Ewentualny cytat : " Bądź przy gotowany na niebezpieczeństwo i miłość. Zawsze "
    5. Inne uwagi : nie mam.
    6. Kontakt : ania1012@poczta.onet.pl
    GG : 43764752 - jestem tutaj przeważnie 24 h :)
    7. Autorka szablonu : Jill :)

    + Z góry dziękuje i mam nadzieję, że przekona cię moje zamówienie i z miłą chęcią go zrobisz :) :* Buziaczki Ania! :]

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Jill!
    Już na początku powiem, że myślałam, że tylko ja mam z blogspotem problemy, ale najwidoczniej nie tylko.
    No a teraz przejdźmy do szablonów.
    738 - Baaardzo mi się podoba kolorystyka. I za to duży plus. I ta data w kółeczku wygląda pięknie! ^^ Co prawda to trochę za dużo mi tu tych Malfoyów, ale całościowo wszystko pięknie się ze sobą komponuje.
    739 - Znowu dałaś obok siebie dwa takie same zdjęcia, tylko jedno pod kątem! Bardzo fajny efekt to daje. Jedna gwiazdka mi nie pasuje, ale za to ta dziewczyna ma takie spojrzenie... Niby nie groźne, ale jednak coś w nim jest.
    740 - CSS podobny do tego z poprzedniego szablonu, ale... Jest świetny! Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! Ta dziewczyna (nie wiem gdzie znalazłaś to zdjęcie) wygląda tak, jak chciałam żeby wyglądała! Szablon jest taki mroczny, strasznie mi się podoba!
    741 - Kolejny, jeszcze mroczniejszy szablon? Tam jest ręka trupa, tam na dole, i trzyma tę dziewczynę? O matko. Za dużo rąk, za dużo rąk, na horrory to ja odporna nie jestem, a to mi wygląda na dłonie trupów, fuj! Ale jeśli ktoś lubi takie klimaty, to szablon dla niego idealny.
    742 - Magia. Ten szablon można określić jednym słowem, a jest nim magia. Nie wiem jakich koloryzacji użyłaś, ale szablon jest cudny, kolorystyka jeszcze bardziej magiczna. Piękny, przepiękny wręcz szablon ze śliczną dziewczyną (kim ona jest?) Bardzo mi się podoba.

    Jeszcze raz strasznie dziękuję ci za szablon. Jest cudny, wraz z 742 to moje faworyty :D Pozdrawiam cię cieplutko i kolejnych takich prac życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację co do tych Malfoy'ów. Nie miałam za bardzo, co tam dać, więc pomyślałam, że takie coś będzie w porządku :(
      Co do Css'a, to nie jestem w nim najlepsza. Niektórzy lubię kombinować, zmieniać, dodawać nowe rzeczy, ale mnie to trochę męczy. Wolę skupić się na podstawowych kodach.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  44. Jill, jakiś czas temu wysłałam do Ciebie e-maila z zapytaniem, czy byłabyś w stanie zmienić napis na jednym z szablonów na potrzeby mojego bloga. Nie wiem, czy wiadomość nie dotarła, czy po prostu ją pominęłaś, ale chciałabym otrzymać jak najszybszą odpowiedź, abym wiedziała na czym stoję. Możesz odpisać na moim blogu (dramione-wiecej-niz-magia.blogspot.com) lub na e-maila (martark20092@gmail.com)? Z góry dziękuję za poświęconą mi uwagę.
    Pozdrawiam,
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
  45. No hej Jiiiiill! Ciekawe jakie cudeńka dla nas przygotowałaś? :D
    No to ja już bez zbędnych wstępów, maila ci wysłałam, przejdę więc do rzeczy. Znaczy szablonów.
    738 - Och, Darmione, chyba bez tego parringu nie byłoby połowy szablonów na Zaczarowanych ;P Nie no, dobra, aż tak z potterowskimi szablonami w tej tematyce źle nie jest, jeszcze nie ma samych takich zamówień (na szczęście). Hmmm, cały czas odnoszę wrażenie, że szablony potterowskie najlepiej ci wychodzą. Nie wiem czamu, ale tak jakąś taką inną magią niż reszta emanują... taak i wszyscy wiedzą o co chodzi. Ale kolorki mi się podobają i okrągła data też! I ta kolumna, co tak zdaje się ciągnąć w górę i w górę.
    739 - Diler marzeń. Zapowiada się ciekawie, nie powiem, że nie. Ale, czy to Hogwart tam w tle? :) Takie były wymagania zamawiającej, czy sama stwierdziłaś, że pasuje? (bo pasuje) Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że ta kobieta ma wzrok jak Sauron z LOTR (I see you)? No i chyba gwiazdową fazę masz, bo gwiazdki wszędzie są! Będą mnie teraz po nocach prześladywać :D No i powiem ci, że mnie osobiście te łagodne fiolety zachwyciły. Ty to jednak umiesz dobierać kolorystyke do szablonów!
    740 - Uuuuuuuuuuuu, czyżbyśmy zbliżały się do faworyta? Tak, jak narazie najlepszy ze wszystkich! Szablon jest niby taki ponury, taki mroczny, ale ten ogień nadaje takich kolorów. I znowu pewnie nie wiesz o co mi chodzi... I znowu gwiazdki! O, i Hogwart, lekko widoczny, ale jednak! A tak ogółem to szablon baaaardzo miły dla oka.
    741 - Ręce, ręce, peło rąk, za dużo rąk, na które ręce się patrzeć? Tak wpatruję się w ten szablon i nagle dostrzegłam tę czarną rękę, tam w dole. To chyba własnosć truposza, prawda? :) Bardzo mi się podoba, że data jest taka ciemna ciemna, a tło posta takie jasne jasne. Jeśli wiesz o co mi chodzi. Ten napis... troszkę długi, ale mi nie przeszkadza, patrząc na te dziewczyny, które do szablonu wstawiłaś aż ciśnie mi się na usta "True story" :D I te takie czerwono-pomarańczowe plamy - me gusta :)
    742 - A co tu tak wesoło? No eeeeej, ja się spodziewałam kolejnych truposzy, istnej armi zombie czy czegoś, a ty mi dajesz uśmiechniętą panią? Jakby się ją wymazało, zostawiło tem jakis budynek, wilka i tę hmm... książkę to byłoby lepiej. No ale szablon magiczny, tego ukryć nie można, no i kolorystyka świetna. Lubię takie połączenia ciemnego czerwionio-różu (czy jak to nazywa się ten kolor) i no, e, no tego drugiego, jasnego!
    Czyli tak. Pierwsze miejsce zajmujeeeeee...
    ...
    Szablon numer 740!!!
    Gratulacje! Nagrodę odbierzesz w punktach Lotto!

    No to ja ciem pozdrawiam i kolejnych "truposzowych" prac życzę, kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że potterowskie twory wychodzą mi lepiej. To pewnie dlatego, że mam obsesje i uwielbiam ta tematykę :) Fani Pottera - łączmy się!
      W drugim szablonie zamawiająca sobie zażyczyła coś potterowskiego. Po formacie nie mogę znaleźć żadnych dobrych stócków, dlatego niektóre mogą się powtarzać :( Ale wracając do właściwego komentarza - tak, uwielbiam gwiazdki i się tego nie wstydzę. Są takie... gwiezdne :D
      W końcu ktoś się zgadza ze mną, co do 740. Jak dla mnie jest to najlepszy szablon z tej notki :)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  46. 1. Hasło: źródlana kostucha

    2. Adres bloga:http://my-another-story.blogspot.com

    3. Koncepcja:Szablon w barwach mrocznych, czyli granatowy i czarny, ewentualnie szmaragdowy . Opowiadanie jest na temat problemów życiowych i emocjonalnych, o braku panowania nad sobą, także całą resztę czyli zdjęcia i tak dalej pozostawiam Tobie. Jedynie o co proszę to, żeby szablon był dość tajemniczy i niecodzienny

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: "Nieujarzmieni- będąc więźniem własnych emocji"

    6. Inne uwagi:Opowiadanie jest typu Dramione więc prosiłabym aby w szablonie byli umieszczeni Hermiona i Draco.

    7. Kontakt: e-mail: MacDusia12@gmail.com
    Pozdrawiam, MacDusia

    OdpowiedzUsuń
  47. Hasło: Źródlana kostucha

    Adres bloga: http://a-difficult-life.blogspot.com/

    Koncepcja: Bardzo prosta... na tzw. nagłówku chciałabym Nathana Sykesa i Lily Collins, a między nimi gdzieś jakieś aparatu (w sensie paparazzi), kolorystyka... czarno czerwona lub beżowa to zależy od was (byleby nie niebieski). Resztę pozostawiam waszej wyobraźni ^^

    Ewentualne zdjęcia: -
    Byleby były ładne :)

    Ewentualne cytaty: -

    Inne uwagi: -

    Kontakt:
    camille.lelek@gmail.com
    48131990

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://psychika-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym o szablon dwukolumnowy. Strasznie spodobały mi się układy Twoich szablonów, a z tej pracy szczególnie ten na dearlen marzeń. Kolorystyka byłaby raczej kontrastowa. Przewaga kolorów ciemnych, ale aby nie zabrakło jasności. Strasznie lubię, gdy strony jak się na nie najeżdża np. zmieniają czcioninkę, mają cienie, no chyba sama wiesz, bo tak właśnie robisz! ;) Reszta to już chyba Twoja koncepcja - najważniejsze, aby nie zabrakło tego kontrastu. Opowiadanie jest fanfiction, dramatem z lekką nutką dobrego romansu! Wydaje mi się, że będziesz wiedziała o co chodzi.
    4.Ewentualne zdjęcia: Jakieś śliczne zdjęcie Shay Mitchel i jakieś w tle Mario Casas np. na motorze.
    Tutaj jeszcze coś napiszę; proszę o zdjęcia z Trzy Metry Nad Niebem! Nie umiem tego dokładnie opisać, ale chodzi o zdjęcia, gdy np. Ache i Babi się przytulają. Gdzie nie widać za bardzo twarzy dziewczyny.
    5.Ewentualny cytat: "Chcę, aby twój świat zaczynał się i kończył się na mnie."
    6.Inne uwagi: ---
    7.Kontakt: e mail: inna.samobojczyni@gmail.com, chociaż szybciej złapiecie mnie na gg: 47920939

    Przepraszam za błędy, ale się spieszę, bo czeka mnie jeszcze zakuwanie z matematyki!

    Dziękuję i myślę, że podejmiesz się tego zamówienia.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Kadu ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: shinee-and-me-stories-of-love.blogspot.com
    3.Koncepcja: Lee Tae Min (członek zespołu SHINee), Lee Yeon Hee (koreańska aktorka)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat:Spójrzcie – w tym pudełku znajduje się całe moje poczucie winy! Ojej – jest puste!
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: get.up.and.dance.with.me@gmail.com

    OdpowiedzUsuń