g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.10.2013

[743-746] All monsters are human

Witam wszystkich serdecznie. Jestem Silence - nową stażystką na Zaczarowanych Szablonach. Grafiką zajmuję się od niecałego miesiąca, więc moje doświadczenie jest raczej ubogie, ale liczę na to, że któryś z szablonów wam się spodoba.



Podoba mi się Css, szablon już mniej.



Zdecydowany faworyt. Uwielbiam to zdjęcie Candice.



Szablon bardzo prosty, nadaje się na bloga, gdzie liczy się treść. Kolumny są nieruchome.



Szablon mi się podoba. Są tu jacyś fani AHS? 


Przyjmę maksymalnie  dwa  cztery zamówienia, które wybiorę spośród złożonych. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu (:

68 komentarzy:

  1. No heeeeeeej! Nowa stażystka, jak miło! Witamy, witamy, mamy nadzieję, że czas spędzisz tutaj miło.
    No, no to powiedz coś o sobie. Jaki kolor lubisz najbardziej? Ile masz lat? Lubisz tygrysy? A może jadasz sushi(czy jak to tam się pisze)? Bo ja nie jadam, nie lubię, nie nawidzę wręcz!
    A teraz szablony, tak.
    743 - Czy tylko ja twierdzę, że Emma zawsze wygląda pięknie? No bo to jest kurczę nie fair, bo ja jestem brzydka, a ona nie! Ale ja tu miałam o szablonie gadać, nie o... nieważne. A więc szablon jest taki... wróżkowy. Nie umiem tego inaczej nazwać, bo te wszystkie kropeczki i kółeczka z wróżkami mi się kojarzą. O kurdyja, o rajuśku, to są lampiony?! Ale ty mi nie narzekaj, że ci się szablon nie podoba, bo mi się podoba, a przecież Cai wie lepiej! (leciał kiedyś na Comedy Central taki serial "Jim wie lepiej") No a css jak to css, ładnie wygląda, super pokręcony nie jest, ale to się z czasem zmieni.
    744 - Aaaale sympatyczny szablon! Taki radosny, a Candice (bo to Candice Accola jest, prawda?) ma taki ładny uśmiech! No i napis mi się bardzo podoba, komponuje się z całym szablonem i, o jezus maria!, tam jest biedronka! Ślicznaaaa!
    745 - Minimalizm w czystej postaci, tak powiem. Ale szablon świetny, skąd wzięłaś ten rysunek do nagłówka? O i widzę, że użyłaś formy elves (elfowie), a nie elfs (elfy). To się chwiali, to się bardzo chwali. Bo jak to powiedział Tolkien ta pierwsza wersja jest wersją poprawną, a ludzie ją sobie skrócili czy jakos tak... No i bardzo ładnie wyglądają te kreseczki(kreskowe ramki) nad datą i gadżetami.
    746 - Ze wszystkich szablonów, ten mi się najmniej podoba. Niby jest pełny, ale mi jest tak... pusto na nim. Brakuje jakiejś teksturki, która by tę pracę troszkę urozmaiciła. A tak przy okazji to ten facet ma strasznie owłosione nogi O.o
    Moimi faworytami są 744 i 745. Powiem tak. Ty niby robisz szablony od miesiąca? Nigdy bym nie zgadła, gdyby przyszło mi zgadywać. Dobrze ci idzie, wierzę, że na Zaczarowanych rozwiniesz swe umiejętności i będziesz nas zachwycać swoimi pracami!
    Pozdrawiam i również życzę ci miłego weekendu!
    ~Cai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jaki zakręcony komentarz :D
      Mój ulubiony kolor to czarny, mam 15 lat, lubię tygrysy i jadam sushi, no ale więcej dowiesz się z mojej podstrony jak już będzie gotowa.
      Masz rację, Emma zawsze wygląda pięknie i też jej bardzo zazdroszczę :c
      Znowu masz rację, to Candice Accola, uwielbiam ją i szablony z jej zdjęciami będą pojawiać się często.
      Po raz trzeci przyznaję Ci rację, specjalnie zastosowałam formę elves, bo bardziej kojarzy mi się z takimi klimatami Tolkiena i ładniej to wygląda :D
      Jest pełny ale ci na nim pusto? Nie rozumiem :D
      Bardzo ci dziękuję za opinię i cieszę się, że szablony się podobają. Pozdrawiam ciepło (:

      Usuń
  2. A przyjmujesz już zamówienia ? :3
    Ten szablon ma cudny CSS.
    Chciałabym taki, tylko nagłówek nieco inny.... Mogłabyś napisać do mnie ? E-mail - msbaggins6@gmail.com

    Jeśli zrobiłam coś złego ... przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale który szablon? o.O
      No i zapraszam do regulaminu. (:

      Usuń
  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=9s6EJ3CgFNEXmM:&imgrefurl=http://www.yworld.co.za/social/entertainment/justin-bieber-in-the-may-issue-of-teen-vogue/&docid=9ecXsumy1yzdyM&imgurl=http://www.yworld.co.za/wp-content/uploads/2013/04/JUSTIN-BIEBER-2-teenvogue.jpg&w=696&h=900&ei=vTc3UsLbIOOg4gTWtoF4&zoom=1

    TO : http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=-WSnGWRNPOoH2M:&imgrefurl=http://unicornsandbunnies.blogspot.com/2012/08/miley-cyrus-covers-marie-claire.html&docid=a0Yk-GYlUuJ6eM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-0XTfzSI_R10/UB_VRQMjzdI/AAAAAAAAbWM/r_cjGG7TQTw/s640/miley-cyrus-marie-claire-september-2012-%252B(7).jpg&w=500&h=761&ei=6Tc3UsjZNqfP4QSdqYGIAQ&zoom=1

    LUB TO: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=G&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=69_glmL_eKsQHM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/miley-cyrus/images/31863312/title/miley-cyrus-2012-photo&docid=hJic8mSXfF4BoM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31800000/miley-cyrus-2012-miley-cyrus-31863312-403-403.jpg&w=403&h=403&ei=FDg3UsCGOefI4AT60IDoAQ&zoom=1

    https://www.google.pl/search?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=705&tbm=isch&sa=1&q=CZARMY+KO%C5%83&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=J2ejLfvBIo5cBM%3A%3BbhGKvlacQDvzCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252Ftapety%252Fnormalne%252F82368_czarny_kon_skok.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapeciarnia.pl%252F82368_czarny_kon_skok.html%3B2560%3B1600
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest button, hasło i wszystko fajnie, tylko że na twoim blogu nie ma żadnego rozdziału :c Niestety nie mogę wykonać tego zamówienia, jest ono niezgodne z regulaminem. Kiedy opublikujesz notkę złóż zamówienie ponownie :)

      Usuń
    2. Tak, wiem, że jeszcze nie ma żadnego rozdziału ponieważ prolog właśnie piszę, a gdy pisałam do Finranthill z pytaniem, czy zakładka "Bohaterowie" liczy się oddzielny post to ona powiedziała, że wszystko gra.

      Usuń
    3. Hmm, no cóż, skoro tak to okej. Tylko, że ja już wybrałam 4 zamówienia, więc złóż je pod następną notką innej szabloniarki.
      Przepraszam i pozdrawiam (:

      Usuń
    4. To trzeba pod każdym postem dodawać prośbę o zrobienie szablonu?
      Jeśli tak to nie wiedziałam i mogę to zrobić :)

      Usuń
    5. Zamówienie składasz pod ostatnim postem szabloniarki. Jeżeli nie wybrała Twojego zamówienia, to musisz zgłosić się pod następną notką. ;)

      Usuń
    6. Okej, okej :) nie masz za co przepraszać :D
      mam nadzieję, że następnym razem uda mi się złożyć zamówienie u Ciebie :)

      Usuń
  4. Witam.
    Zanim opatrzę na szablony... Tate! Alias: Kit! No, AHS ogółem!!!
    743. Bardzo ładny tylko ponieważ cała góra jest ciemna, to na twoim miejscu umieściłabym tam zakładki. 7/10
    744. Jaki wesoły. Nie dla mnie, ale przemiły. 8/10
    745. 10/10, Mimo, że następny jest z Petersem, to jednak ten po prostu chwyta. Jest boski. Widziałabym chętniej na nim jakiś cytat, ale jest taki cudny, no!
    746. Peters. Peters. AHS. AHS. Piękny. 8/10.
    Pozdro,
    Ryx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pjona, też się jaram AHS.
      Bardzo dziękuję za opinię i cieszę się, że nigdzie nie dostałam 0 punktów :D

      Usuń
    2. No, bez przesady, jesteś naprawdę dobra w tym co robisz! A dopiero od miesiąca... Ech jak się tu utrzymasz, to chętnie coś u ciebie zamówię do któregoś z moich opowiadań. Zajrzyj, nawiasem mówiąc jak chcesz.

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo. Szczerze to trochę się bałam tego co napiszesz, bo również czytałam Twoje poprzednie komentarze i czasami pojawiła się ostra krytyka :D
      Na Twoje blogi już wchodziłam i Adelstana (: Jestem na trzecim rozdziale, myślę, że jutro nadrobię zaległości :D
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
    4. Ech, wszyscy kochająAdelstana Howarda, tylko ja go nienawidzę. To znaczy facet jest w porządku, blog mi się nudzi. Ale już zostały chyba mi tylko 3 rozdziały, albo nawet mniej, więc na pewno to dokończę. Nie zostawiam opowieści.
      Ja nie krytykuję aż tak ostro... no dobra czasami wdaję się w duperelowate szczegóły. Ale miło mi, że ktoś przejmuje się Moją opinią.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://storia-molto-complicata.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon raczej w ciepłych kolorach - preferowana żółć i pomarańcz. Jest to blog o moim psie, więc zdjęcia będą podane poniżej.
    4.Ewentualne zdjęcia: https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1146722_509479102460199_2065102357_n.jpg

    https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1146585_505338736207569_536224399_n.jpg

    Jeśli to możliwe wolałabym to z przeszkodą ;)
    5.Ewentualny cytat: Bardzo zawiła historia pewnej przyjaźni.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: email - tricolorka@gmail.com
    GG - 48810706

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonam zamówienie, ale jeżeli nie dodasz jakiegoś odnośnika do Zaczarowanych, to je anuluję i przyjmę inne :)

      Usuń
    2. Okej, w takim razie zamówienie przyjete! :)

      Usuń
  7. Oooo, nowy nabytek Zaczarowanych <33 Jill mi coś wspominała, ale oczywiście nie zdradziła nicku ani nic innego, po prostu powiedziała, ze ktoś nowy dołączy, więc oczekiwałam tej soboty, żeby tylko zobaczyć, cóż to do nas przyfrunęło! ^^ No dobrze, a więc, droga Silence (fajny nick, jeszcze lepszy krzyż ^^) - życzę ci, abyś jak najdłużej zagościła tutaj i abyś nie wyfrunęła zbyt szybko ;) Życzę też, żeby pasja tworzenia szablonów od ciebie nie odchodziła, bo bez niej i weny (której też ci życzę!) niewiele zdziałasz. Zapewniam też, że zarówno załoga jak i my (te wszystkie inne gadziny) jesteśmy bardzo sympatyczni, ogólnie panuje tu wspaniała atmosfera, ale o tym sama się przekonasz ^^
    No, tyle ode mnie, a teraz przeczytajmy... twój wstęp :D
    Tylko miesiąc? Ou, ciekawie... ale skoro jesteś na stażu, to musisz jednak jakiś talent mieć 8) Dobrze, zajmijmy się najważniejszą częścią, to jest szablonami. Ja też mam nadzieję, że mi się spodobają c:
    JUŻ CIĘ KOCHAM!! rzecz w tym, że linkujesz podglądy (jak tylko ktoś ich nie linkuję, natychmiast z tym walczę i drę się, by linkowali xD), poza tym na belce jest wszystko, co trzeba: wyraźny numerek, podpis... cudownie ^^
    743 - hm, pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to dosyć wyraźna różnica między tłem a obrazkiem w nagłówku. Nie wiem, czy to specjalnie czy też nie: gdyby ta linia trafiała dokładnie w prawą krawędź pola tekstowego można by było pomyśleć, że to celowy zabieg mający podkreślić dwie części: tło+tekst i nagłówek+kolumny. Mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi. Poza tym absolutnie nie mam zastrzeżeń: z nagłówkiem sobie poradziłaś, jest łady, elementy zostały delikatne i subtelnie połączone... Również strasznie podoba mi się pole tekstowe, kolumny - sposób, w jaki to wykonałaś, i ramka, i tło... Naprawdę wygląda to bardzo ładnie ^^
    744 - widzę, że polubiłaś ten sposób wykonywania kolumn, ogólnie ten wzór, bo jest podobny do tego z poprzedniego szablonu :D Co do ogółu, to człowieka niestety nie znam xD Ale nie przejmuj się, nie znam większości ludzi występujących na tutejszych szablonach. No i jest biało-różowo :C Nie lubię różowego :< l to jedynie kwestia gustu, czyli nie ma nic do rzeczy. Ogólnie szablonik spokojny, bez wariacji i przepychu. Jest super ^^
    745 - ojei, uwielbiam ten szablon!! *__* Elfy, elfy, eeelfyyy *___* Generalnie może cytat powinien pójść troszeczkę bardziej w lewo? Ale to tylko luźna sugestia, bo i tak jest super C: Co prawda wolę szablony bardziej.. hm, 'wypasione' niż te minimalistyczne, ale te jest świetny! To znaczy nawet nieważne, czy minimalistyczny, czy też nie, ważne, żeby został dobrze wykonany. A ten niewątpliwie jest. Urzekłaś mnie kolumnami, bardzo ciekawie to wykombinowałaś. Rzeczywiście, jest prosty, ale pełen uroku. To nie tak, że to dla blogów, gdzie liczy się treść, bo ten szablon naprawdę cieszy oko! :3 To na razie mój faworyt ^^
    746 - Ech, kim są AHS? :( Generalnie szablon jest naprawdę świetny, ale znowu dostrzegam ten sam sposób wykonywania kolumn ;) No i nareszcie ciemne barwy ^^ Bardzo takie lubię i poproszę więcej szablonów. Więcej ponurych, mrocznych i tajemniczych <3 Motyw pajęczyny też spoko :D No cóż, wiele o tym szablonie nie powiem, ale podoba mi się :)
    Tyle ode mnie. Pozdrawiam serdecznie i liczę na to, że zostaniesz z nami dłuuuugo i jeszcze dłużej. Czekam na następną notkę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to specjalnie zalinkowałam obrazki, bo widziałam jak kiedyś na kogoś krzyczałaś :D (ale ciii)
      Faktycznie, kolumny są w trzech szablonach podobne, ale dopiero zaczynam i trochę poszłam na łatwiznę. Jeszcze będzie czas na zabawy z Css'em.
      Trochę dziwi mnie to, że 745 jest jak na razie ulubieńcem, bo dla mnie jest taki sobie, ale to bardzo miłe usłyszeć takie słowa (:
      "Kim są AHS", haha. American Horror Story, to jest serial. Chłopak z szablonu gra jedną z głównych ról ;)
      Uff, twój komentarz mam już za sobą. Byłam bardzo ciekawa co napiszesz, bo zawsze czytam twoje opinie i są naprawdę szczere i przydatne :)
      No i cieszę się, że zwróciłaś uwagę na mój nick :D
      Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
    2. Ojej, miło mi, że 1. zalinkowałaś je ze względu na mnie, 2. czytasz moje opinie. Jeeei, czuję się jak jakiś celebryta 8) Ano ulubiony - to chyba między innymi siła elfów tak kazała :D Hm, ciekawa nazwa, to AHS :D Słyszałam o tym gdzieś, acz chyb woli zabrakło, by zainteresować się tym bardziej.
      I cholernie mi miło, że byłaś ciekawa mojego komenta :3
      Będziesz na sobótce? ;>

      Usuń
    3. Właśnie minutę temu dowiedziałam się, że ją prowadzę XD

      Usuń
  8. 1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://before-and-after-by-merr.blogspot.com/


    3. Szablon 744 jest wspaniały *.* Prawie identycznie sobie wyobrażam swój. Idealne połączenia kolorów ;). A z walorów praktycznych – tło pod tekstem posta musi być w takim odcieniu, żeby czytelnik nie musiał się wysilać, żeby dojrzeć literki. Pasek boczny musi koniecznie pomieścić dużo widgetów (patrz na bloga).
    Co do postaci… Główną musi być Miranda Kerr. Najlepiej w rozpuszczonych, lekko zakręconych włosach. Prosiłabym również o Harry’ego Stylesa, aczkolwiek to Miranda ma być dominującą postacią. Może jedno po prawej, a drugie po lewej stronie? Zresztą, zrobisz jak zechcesz :) W końcu Ty jesteś ekspertem, choć dopiero jako stażystka :P Prosiłabym jednak, aby nagłówek nie zajmował całego wyświetlanego okna strony i nie było na nim "naćkane". Tło obojętne, byle nie w kwiatuszki i motylki xd. Może być panorama nocnego, dużego miasta.
    Przepraszam, że aż tyle wymagań, ale myślę, że to ułatwi Ci pracę, gdyż nie będziesz główkować „co by tu jeszcze dodać” :) Oczywiście, gdyby było za trudno, nie musisz spełnić wszystkich warunków. Jestem całkowicie otwarta na nowe propozycje. Nawet bardzo otwarta na nowe propozycje xd.

    4. W kwestii zdjęć stawiam na Ciebie. Jak już pisałam, chciałabym jedynie, żeby Miranda Kerr miała rozpuszczone, lekko kręcone włosy (jeśli znajdziesz w kasztanowym odcieniu pozostaniesz moim szablonowym mistrzem).

    5. Większymi literami: Before and After.
    Mniejszymi: I’ll always love you…
    6. Właściwie wszystko już podałam w koncepcji :)

    7. mary00614@gmail.com
    Niestety gg nie posiadam, ale maila sprawdzam na bieżąco :)

    Buziaki,
    Czekająca na szablon i mająca nadzieję, że tym razem się jednak uda,
    Merr




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, przyjmuję. Po pierwsze przez przypadek weszłam dzisiaj na twojego bloga i przeczytałam trochę. Po drugie tydzień temu ściągnęłam na komputer prawie 30 zdjęć Mirandy i jeden szablon z nią miałam nawet dzisiaj opublikować. Jak tu zignorować twoje zamówienie?

      Usuń
    2. Ojeju, dziękuję <3 Nareszcie będę miała szablon! :) Już mi się podobasz jako stażystka xd.
      + wystarczy Ci to co napisałam czy chciałabyś jakieś inne szczegóły? Jak coś pisz na maila lub na blogu c:
      Dziękuję <3
      Pozdrawiam i życzę miłej pracy :)

      Usuń
    3. Niedługo napiszę do ciebie na maila więc sprawdzaj go codziennie ;)
      Dziękuję i również pozdrawiam (:

      Usuń
  9. Wow, tylko miesiąc się zajmujesz grafiką? No to gratulacje O.o Bardzo mi się podobają Twoje szablony, najbardziej 744. No, a teraz złożę zamówienie xD

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://avedianhistory.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Poprosiłabym szablon, który będzie nawiązywał do nowoczesności i starości w jednym. Mogłoby to być przedstawione po dwóch stronach, np. Po lewej komputery, druty telefoniczne, laboratoria, a po prawej stare listy, sukienki itp.
    Jeśli chciałabyś dodać jakąś postać, to tylko i wyłącznie anielica lub anioł z blond włosami. I chciałabym najpierw zobaczyć zdjęcie ;)
    Blog powinien być utrzymany w smutnych i nie wyróżniających się niczym barwach. Jeśli chpdzi o odsłonę nowoczesności to preferowałabym biel i szarość, a stary styl to żółty, brązowy i szary z czarnym.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: werciabook4@gmail.com
    GG: 44203690 - pojawiam się częściej niż na emailu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło: Źródlana Kostucha Blog: http://siostra-czarownika.blogspot.com/Koncepcja: kolory wolałabym raczej ciemne, najlepsze byłyby odcienie szarości, czerni, a na szablonie zdjęcie młodej dziewczyny (nastolatki, nie dorosłej) z czarnymi włosami. Jeśli będzie to możliwe, prosiłabym o układ prawokolumnowy. Dobrze byłoby, gdyby gdzieś na szablonie było zdjęcie Godfreya Gao. Ewentualne zdjęcia: mam tylko jedną propozycje, co do dziewczyny, którą chciałabym na szablonie: http://3.bp.blogspot.com/-1MFAE0WFS30/UkBWWEooSdI/AAAAAAAABbA/WKA_E55vRmE/s1600/dziewczyna.jpg Ewentualny cytat: ,,Jak to jest, kiedy rodzice są dobrymi, religijnymi ludźmi chodzącymi do kościoła, a ty nosisz diabelskie piętno?'' Inne uwagi: w tej chwili na blogu nie ma żadnego postu, ale jeden ukaże się za jakąś godzinę, a drugi jutro. Kontakt: email - nightienina@gmail.com GG - teoretycznie mój numer to 47068245, wchodzę na nie bardzo rzadko, więc nie mogę zapewnić, że odbiorę wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbuję już pięćdziesiąty raz... może w końcu się uda :) A szablon prześliczne, szczególnie podoba mi się drugi :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: obietnica-zwrot-prestiz.blogspot.com

    3.Koncepcja: ciemne barwy, odcienie szarości, granatu; w tle mogą pojawić się jakieś spalone budynki lub zniszczone miasto :) Najlepiej by było, gdyby mężczyzna znajdował się na środku, a po jego dwóch bokach dziewczyny :) Układ szablonu jednokolumnowy.

    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://fuck-yeah-rdj.tumblr.com/post/60006057439/sherlokided-x

    http://thumbs.mywallpapers.org/files/wallpapers/3/376/Liv_Tyler-024.jpg

    http://25.media.tumblr.com/25620088a410cb9a02d003ea41494adf/tumblr_mj76o6gLBI1rzd0l2o1_500.jpg

    5.Ewentualny cytat: Przeszkodzić komuś w śmierci wcale nie znaczy wrócić go życiu...

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: nyota71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, chętnie bym się zmierzyła z tym zamówieniem, ale nie mogę sobie wyobrazić układu zdjęć na szablonie. Z dwoma postaciami jeszcze by uszło, ale z trzema? :c Jeżeli możesz, to może zmodyfikuj trochę zamówienie i wtedy je wykonam (:

      Usuń
    2. Ojej, bardzo dziękuję :)
      Skoro tak, to poprosiłabym wtedy o szablon bez ostatniego zdjęcia.

      Usuń
  12. Próba nr 2 :D
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://kroniki-adeonii.blogspot.com/
    3.Koncepcja: proszę o dziewczynę leżącą w lesie i jakieś motywy magii, najlepiej jakieś odcienie fioletu
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: In­ny to niepow­tarzal­ny, a niepow­tarzal­ny to uni­kato­wy, a uni­kato­wy to bezcenny...
    6.Inne uwagi: Nic związanego z filmami jakimikolwiek :P
    7.Kontakt: nikolaz@o2.pl / nie mam GG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lakehurst-images.deviantart.com/art/Fainted-in-the-forest-335446155
      Mam zdjęcie dziewczyny, możesz wykorzystać :)
      P.S. Drobna poprawka 5.Ewentualny cytat: In­ny to niepow­tarzal­ny, niepow­tarzal­ny to uni­kato­wy, a uni­kato­wy to bezcenny...

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz Kraken.
    Kraken serdecznie wita świeżą krew, w najlepszym tego słowa znaczeniu. Zaczarowane to naprawdę... wdqcifbd talentów. No, nie mogę znaleźć słów! Może nie mam w zwyczaju pisać przydatnych komentarzy, ani długich, ani nawet zbyt inteligentnych czy chociaż na temat ale będzie głęboki niezwykle. Mogę poświadczyć, że głęboki pisać umiem. W dowolnym tego słowa znaczeniu.
    743. Taak, przyznam Ci rację, droga Silence (bardzo ciekawy nick dosłownym nawiasem mówiąc (pisząc)), że szablon jeśli chodzi o grafikę nie powala na kolana, a nawet powiem, że nie znoszę tej pustki. Na dodatek jest na "środku" tak jakby i to nie najlepiej wygląda. Za to Css jest przyjemny dla oka, półprzeźroczystość fajnie wygląda i te ramki ramek mi pasują. I powiem jeszcze, że miejsce cytatu mi się podoba. A to takie tam, mini gusta, kapusta. Kapusta jest niezwykle głęboka, nie wiem czy zauważyłaś. Tak jak sałata. Jeden listek, kolejny, kolejny i dobierasz się do środka. Amatorką warzyw nie jestem ale głębię trzeba im przyznać.
    744. Ten jest lepsiejszy, Zdjęcie rzeczywiście urocze, nagłówek jest bajeczny i pustka nawet mi nie przeszkadza. Jest tak... leciutko. Kojarzy mi się z tęczą, lizakami i chmurkami (a chmurki są na niebie, a niebo jest głębokie. Im dalej, tym bardziej w kosmos a kosmos jest głęboki nieskończenie!!!) ale nie w złym znaczeniu. Nie cukierkowym, mam na myśli. Jest uroczy!!! No!!! Co więcej mogę powiedzieć?! Ah, tak. "Szare" tło, Css i strony,dobór kolorów też mi się podobają. Póki co najlepszy i nabieram coraz większego apetytu na kolejne. Ale co ja mogę wiedzieć, że najlepszy, skoro obejrzałam dotychczas tylko ten i (mam nadzieje) najgorszy? A dzielą ich miliony lat świetlnych głębokiego i dalekiego kosmosu, zaznaczę.
    Chyba najwyższy czas ruszyć dalej. Następny szablon! Numerek:
    745 ... Oh jeny, jeny, jeny. Jest boski. To jest coś, co chciałam zobaczyć patrząc na miniaturę. Nie dość,że elfka. To jeszcze rysunek. I cytat. I ten Css z fajnymi kreseczkami. Olaboga. Jedyne co mi przeszkadza to ta kreska po lewej elfki, psuje mi estetykę, co poradzić, reszta jest idealna. Czekaj, czekaj. MIESIĄC??? Chcesz mi powiedzieć, że nauczyłaś się robić coś TAKIEGO? I takiego jak powyżej i poniżej w MIESIĄC?! ... Mało to budujące ;_; Życie nie każdego obdarzyło talentem, co poradzić... (<-- głemboka myśl!) Może ja już pójdę dalej, zanim uznam, że samobójstwo z nadużycia czekolady to genialny pomysł.
    746 Od razu czuje się lepiej ;_; Jest podobnie wykonany do pierwszego (CSS!!!) ale nie ma takiej pustki u góry. Chociaż mogłabyś tam dać nieco więcej czegoś. I przyznam, że rozwala mnie ten szablon na łopatki. "MOM" XD Huehuehueh. Co, że AHS (nie oglądam, ale wiem cóż to za wytwór), co że coś go zaraz pokroi. Mom... Tak, myśl o mamie w trudnych chwilach jest bardzo ważna i... TAK! Głęboka. Kwiknę sobie z rozbawienia, jeszcze z raz, czy dwa i zajmę się pożegnaniem.
    Już. A więc tak. Nie obiecuję, że moje niezwykle "wspaniałe" komentarze jeszcze odwiedzą Cię w koszmarach, ale wiedz, że będę śledzić Twoje poczynania, i że życzę Ci naprawdę jak najlepiej mogę w dalszej (naprawdę obiecującej) karierze ZCowej. Kraken się pożegna, odpłynie sobie, by nauczyć się nieco poprawnej polszczyzny. Takich ludzi powinno się trzymać z dala od bloggera. Co poradzić.
    Wiele czasu, wiele weny, wiele głębokości... Whatever.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, szczerzyłam się jak głupi do sera czytając cały twój komentarz. Jestem ogromnie wdzięczna i aż nie mogę uwierzyć, że tyle chciało ci się pisać.
      Skoro tak podoba się szablon 745 to będzie więcej takich, a co! Jeśli chodzi o tę kreskę co, jak to napisałaś, psuje estetykę, to jest chyba podpis autorki rysunku i nie chciałam go zamazywać.
      Tak, też mam bekę z tatuażu Petersa.
      Oczywiście biorę sobie twoje rady głęboko do serca i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. Ohh, szablon z Evanem jest genialny! Ja sama uwielbiam American Horror Story i jestem od niego uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :) A mi podoba się twój avatar, bo uwielbiam Kayę.
      No to piąteczka i tylko czekać do środy na nowy odcinek :D

      Usuń
    2. Się cieszę, że Evan jest w każdym sezonie. Chociaż na początku drugiego, byłam zawiedziona, że nie ma kontynuacji, byłam tak cholernie ciekawe, czy Violet wybaczy Tate'owi, ale jednak, 2 sezon był genialny. I co, Violet jest dziewczyną Tate w innym życiu, hah :D

      Usuń
    3. No ja też się bardzo cieszę, że we wszystkich gra, bo jest świetnym aktorem (nieziemsko przystojnym jahsdfsgdbwefns). I mam w planach szablon z Taissą i Evanem tylko muszę jeszcze dobrze się zastanowić. I teraz tylko czekać, aż Kyle będzie mógł normalnie się zachowywać :D

      Usuń
    4. Ohh, błagam, zrób ten szablon! Sama właśnie zastanawiałam się, czy nie zacząć pisać o nich bloga, tyle, że jest jakby jak pierwszy sezon, tyle, że to właśni Taissa jest duchem, ale nie wiem czy wyjdzie mi ten blog. Poza tym, Evan jest też najbardziej uroczym chłopakiem na świecie, no patrz tylko
      http://i-want-tate.tumblr.com/post/64210193239/this-is-my-americanhorrorstory-evan-peters

      Usuń
    5. O Boże, ta muzyka i od razu kojarzy mi się jak Violet szła przez korytarz z papierosem w ręce :c
      Ale Evan faktycznie jest strasznie uroczy i inteligentny, co można wywnioskować po wywiadach z nim ;)
      Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakiś porządny szablon.
      Tak, to ja cię błagam, napisz o nich bloga! Szukałam wiele, wiele godzin i nie mogłam znaleźć nic o tej parze :c A jeżeli masz chęci, to to wykorzystaj! :)

      Usuń
    6. Ale mi najbardziej chodzi po głowie piosenka z drugiego sezonu, "Dominique" czy jakoś tak :D
      Zobaczę czy uda mi się zrobić tego bloga, ale jeśli uda, to napiszę ci od razu.

      Usuń
    7. http://www.youtube.com/watch?v=f0dJeB3RAtc
      Proszę bardzo, 12 godzin Dominique :D
      A teraz zapraszam na sobotę z szabloniarkami, bo ją prowadzę i boję się, że nikt nie przyjdzie xD
      To czekam na wieści :D

      Usuń
    8. A gdzie to jest? :D Nie zawsze wszystko czytam, tylko jak mnie post zaciekawi, to wchodzę, więc nie za bardzo ogarniam.

      Usuń
    9. Na facebooku, na grupie Zaczarowane Szabalony. Dołącz do niej i wszystko będziesz miała :D

      Usuń
    10. Poprosiła o dojście do grupy, więc czekam, aż ktoś mi zaakceptuje.

      Usuń
  16. 1. Hasło: Żródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://la-vie-lex.blogspot.com

    3. Koncepcja: Zdaję się na Ciebie ale najlepiej, żeby tło było jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:


    http://www.buffalo.com/images/uploads/buffalo_com/content/arts/Screen_shot_2013-03-04_at_4.00.35_PM.png lub http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/127302d1351661522-lindsey-stirling-lindsey-stirling-picture-1366-x-768.jpg lub http://khongthe.com/wallpapers/entertainment/lindsey-stirling-250632.jpg
    jak coś to nazywa się Lindsey Stirling :)

    http://1.bp.blogspot.com/-GoAkq3k87f8/TlbcNwNZ6oI/AAAAAAAACy0/3pwKvF-jZDs/s400/hogwart.jpg lub to http://4.bp.blogspot.com/_ylTf528VeGg/TUCaTKrx78I/AAAAAAAAACU/WAkUJeSVSO4/s320/hogwarts_final.jpg

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130313202431/poohadventures/images/5/58/The_Hogwarts_Express.jpg
    http://farm8.staticflickr.com/7267/7077737669_39a860ef71_z.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_A_LNaiP5ijs/TUHmattFZ4I/AAAAAAAADN0/WHHkEKl6yPM/s640/signpost.JPG
    http://www.cooltura.wm.pl/wp-content/uploads/2010/03/normal_nkk13162.jpg
    albo jakieś inne jak znajdziesz :)

    5. Ewentualny cytat: “Without music, life would be a mistake” ale jeśli będzie go brakowało tak w ostateczności

    6. Inne uwagi: To na bloga z fan fiction o tematyce potterowskiej.

    7. Kontakt: gg używam 36997218, ale maila nie za bardzo :P essie.nielsen@gmail.com

    przyjmiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: absencja-usmiechu.blogspot.com
    Koncepcja : chcę żeby było biała i minimalistycznie. Ze zdjęć które podsyłam, wybierz lepsze według ciebie i chciałabym, żeby było z jednej strony, bardzo duże, a z drugiej miejsce na posty. Menu tam gdzie uznasz za stosowne. Wiem, że dość szczegółowo określam kryteria, ale po prostu szukam kogoś na tyle zdolnego, żeby umiał się do nich zastosować, bo sama w szablonach się nie odnajduje :/
    Ewentualne zdjęcia:
    http://www.tapeciarnia.pl/160394_twarz_kobiety.html
    http://www.tapetus.pl/116138,twarz-kobiety-szkic-zamkniete-oczy.php
    Albo inne w podobnym stylu, jeżeli uważasz że lepiej się wpasuje.
    5.Ewentualny cytat: "A wtedy uśmiech postanowił mnie porzucić...", ale nie ipieram się przy nim, może być o prostu ,,Absencja uśmiechu" albo w ogóle możesz nic nie pisać. Jak ci będzie pasować :)
    Inne uwagi: W tej koncepcji najważniejszy jest dla mnie ten kontrast : ciemny zarys twarzy i zupełnie białe, minimalistyczne tło. Jeżeli będziesz miała inną koncepcję, w której ten kontrast mogłabyś zastosować, również będę bardzo zadowolona :)
    Ślę wirtualne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, ale proszę daj jakiś kontakt do siebie i wstaw odnośnik do Zaczarowanych :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Link już wstawiony na stronie głównej. Mój mail to rausa007@gmail.com
      Bardzo dziękuję za przyjęcie! :)

      Usuń
  18. Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: historia-niezwyklej-dziewczyny.blogspot.com

    3.Koncepcja: jest to blog potterowski, a konkretniej o parringu Fred-Hermiona, wiec chciałabym zeby te postacie sie pojawiły. Nie chce jednak by były takim, ugh jak to powiedzieć, najbardziej dominujące w tym szablonie. Oczywiscie, to jest najważniejsze, ale chce tez by pojawiło sie w tle kilka ciekawych rzeczy (to pozostawia Tobie). Szablon niech bedzie utrzymany w ciemniejszych kolorach.

    4.Ewentualne zdjęcia: -

    5.Ewentualny cytat: Dla całego świata możesz być nikim. Dla kogoś możesz być całym światem.
    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: gg: 45742142

    OdpowiedzUsuń
  19. hasło: Żródlana kostucha.
    2. Adres bloga:http://vampiresreallyexist.blogspot.com/
    3. Koncepcje:Chciałabym aby szablon był ciemny fioletowy i na nim ma się pojawić lily colins Justin bieber i czerwone oczy dziewczyny. W tle mogą pojawić się jakieś może zęby jeszcze wampira i no te oczy.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    lily colins wybierz sama jeżeli możesz bo nie wiem które będzie pasowało.
    Justin bieber :http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=eADCdHxZTFGLfM&tbnid=YQ4ARoXc3YQ4EM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fweheartit.com%2FEmilyann_Murphy_1&ei=J6BjUuTsDZO10QX79YCYDw&bvm=bv.54934254,d.d2k&psig=AFQjCNHfrV8XakPVytY3ygDJ83lP0-5JLg&ust=1382347173385835- jeżeli nie odpowiada Ci z wielkością możesz sama wybrać. Ale żeby zdjęcie Justina w szablonie przypominało wampira.

    oczy wampira dziewczyny w tle:http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=7KNbz-PG5ByxtM&tbnid=Kw_utctbHKMTQM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fzapytaj.onet.pl%2FCategory%2F019%2C002%2F2%2C18846484%2CCo_zmieni_sie_w_wygladzie_Belli_po_przemianie_.html&ei=2J9jUq7qB-PX0QWekIHAAg&psig=AFQjCNGA2aSLlJs6WDMN1gyGyibBANlRXw&ust=1382347066501567 - jeżeli możesz to wytnij belle i pozostaw same oczy.
    zęby wampira w tle : zostawiam Ci to ponieważ nie umiem szukać za bardzo takich rzeczy.'
    5. Ewentualny cytat:'vampires really exist, it is not a fairytale, then the world''
    Inne uwagi : -
    Kontakt : gg: 39602213 email - amelka_xdd@tlen.pl
    Mam nadzieje , że da się ten szablon zrobić. I mam takie pytanie gdzie będę mogła potem 'odebrać' go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już wybrałam komplet zamówień, ale możesz zgłosić się pod następną notką którejś szabloniarki. Jeśli zamówienie zostanie przyjęte, to pojawi się on w następnej notce autorstwa szabloniarki, ktora je przyjęła. (:

      Usuń
  20. Kurczę, ale dużo komentarzy! Widać, ze już na wejściu robisz furorę :3
    Z twoich szablonów najbardziej podoba mi się drugi i czwarty. Na pewno wiesz czemu, bo trochę Ci już ględziłam o tych szablonach :P Miałam napisać długi komentarz, ale, kurczę, sama nie wiem co napisać, bo moją opinię doskonale znasz. Powiem tylko, że bardzo się cieszę, iż do nas dołączyłaś i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej (płać 5 zł, płać).
    Pozdrawiam cieplutko,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że pojadę z piesełem do Sosnowca, to mnie już nie zobaczysz :c

      Usuń
  21. 1. Źródlana kostucha
    2. http://trust-fanfiction-1d.blogspot.com/
    3. Chciałabym, aby na szablonie znalazła się Lili Colins, Harry Styles i Louis Tomlinson. Stonowane kolory, szary, jasny niebieski, ciemny fiolet, bordowy itp. Chciałabym, aby na szablonie był gdzieś fortepian, może nie być aż tak wyróżniony, mógłby być samolot, odjeżdżający samochód. Resztę zostawiam dla Ciebie, bo w końcu to Ty jesteś ekspertem. :)
    4. Zdjęcia mogą być jakie chcesz. Fajnie by było gdyby Harry i Lili byli by zwróceni do siebie uśmiechnięci, a Louis z boku z taką poważną miną, patrzył na nich. :)
    5. Granicy między przyjaźnią a miłością nikt ani nic nie upilnuje.
    6. -
    7. Kontakt: youngfree1oo1@gmail.com

    Podziwiam to co robisz, na prawdę piękne szablony. Dziękuje gdybyś wybrała moje zamówienie. ♥
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę masz ogromny talent!! Jestem pod ogromnym wrażeniem (powtarzam ogromnym, ale nie mam innych słów ;D) Szczerze podoba mi sie każdy szablon i każdy ma w sobie to Coś ;). Jednak pomimo mojej miłości do Emmy Watson, najlepszy jest zdecydowanie 2 szablon. Boże jak ja kocham Candice!! Ona jest taka bajeczna!! Swoją drogą, że jestem fanką TVD ;D ale szablon po prostu bajkowy!! Strasznie mi się podoba. Tą rzekomą pustkę w zupełności wypełnia bomba kolorów z Candice w roli głównej. Oj tylko więcej takich szablonów. A może następnym razem coś z TVD albo TO?? Było by super.
    Pozdrawiam serdecznie,
    (szczerząca się jak głupia) MacDusia ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci bardzo (: Mi też się podoba drugi szablon, ta kolorystyka jakoś sama wyszła :D Postaram się zrobić jakiś szablon z TVD :) Pozdrawiam i jeszcze raz ciepło dziękuję,
      Silence

      Usuń