g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.10.2013

[750-751] Alone

Tak, dobrze widzicie. To znowu ja. Sama jestem zdziwiona, że tak szybko dodaję notkę, ale uznałam, że mamy tak dobrą passe (co drugi dzień post), że muszę ją podtrzymać. Przychodzę tylko z dwoma szablonami, jednakże oba jako tako mi się podobają, więc tragedii nie ma.
Planowałam w piątek iść na maraton, a tu nie ma żadnych chętnych. Czaicie? 4 horrory i nikt nie chce iść! Nie rozumiem tych ludzi ;)
Chyba zaczynam wariować, bo mam jeszcze półtora roku do matury, a już zaczęłam się uczyć. Zdaje ktoś z Was rozszerzony WOS? Zastanawia mnie, czy tylko ja tak mam, że tekst wydaje się prosty, a jak dochodzi do zadań, to nagle nic nie umiem.

Dawno nie robiłam wieeeelkich szablonów, więc uznałam, że czas to zmienić. Kody proste - jak zawsze. Nie lubię za bardzo kombinować. 
 Szablon wolny

Ten szablon miał wyglądać zupełnie inaczej. Na początku robiłam go jako zamówienie, ale tak odbiegał od tego, co miało powstać, że nawet ja nie miałam serca wcisnąć go zamawiającej ;)

Dzisiaj szukałam obrazków do zamówienia i znalazłam mnóstwo ładnych, mangowych prac, więc w moim następnym poście na pewno pojawią się szablony tego typu.
Swoją drogą jaka tematyka szablonów jest teraz popularna? Nie mam pojęcia z czym robić wolne, pomóżcie.

Nie przyjmuję nowych zamówień.
Jednakże jeżeli złożyliście u mnie zamówienia pod ostatnią notką, to wciąż jest możliwość, że je przyjmę. Zrobię to jednak dopiero w weekend, bo teraz mam mało czas i energii.

Edit.
69 komentarzy! Pszypadek? Nie sondze ;)

74 komentarze:

  1. O tematyce Harry Potter możesz robić. :3
    Piękne szablony! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co konkretnie? Już tyle zrobiłam szablonów potterowskich :(

      Usuń
    2. Z samym zamkiem! Mało jest takich, a na grupowce się przyda.

      Usuń
    3. Ooo! Właśnie! NP. Szablony z samymi miejscami: wieża astronomiczna, jadalnia, zamek, Hogsmeade, las, albo dormitoria... Mmm :)
      A może szablony z postaciami drugoplanowymi? Luna, Neville, Cho, Cedric czy choćby Syriusz? Albo Glizdogon? Albo lepiej! SCARBIOR <3

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o zwykły zamek, to może coś wykombinuję, bo rzeczywiście mamy tylko jeden taki szablon.
      A co Hogwartu, to sama nie wiem, bo ostatnio nie mogę znaleźć żadnych dobrych zdjęć w tej tematyce :(
      Postacie drugoplanowe... są jeszcze jakieś blogi o nich? ;)

      Usuń
    5. Te szablony nie muszą być konkretnie do opowiadań o tych bohaterach. Takie szablony z drugoplanowymi - jak zauważyłam ostatnio, cieszą się popularnością na blogach o tematyce HP. Coś typu: zbiory opowiadań i te sprawy. :)

      Usuń
    6. hmm o tym nie pomyślałam.
      Dzięki, postaram się coś wyczarować ;)

      Usuń
    7. Jill, o zdjęcia to do mnie się możesz zgłaszać. :D. Jak się w końcu ogarnę z kontem na google to wrzucę tam wszystko i będziesz miała, mam nadzieję, z czego wybierać. :D

      Usuń
    8. Polecam szablony z Dramione ♥ Dawno nie było :c Śliczne Ci wychodzą te szablony :)

      Usuń
    9. Papryczko, wysłałaś mi tyle zdjęć, że wystarczy mi jeszcze na kilka miesięcy! :D
      Claudia, w co drugiej mojej notce jest Dramione! Nie zgadzam się z tym, że dawno ich nie było ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 27 będzie tematyczna o książkach ;)

      Usuń
  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: verca0601.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym coś w stylu http://tanczacazduchami.blogspot.com/
    chodzi o ten nagłówek, aby też był przezroczysty (tylko o to). Co do nagłówka też chciałabym mieć taką postać (grafika) Moja postać ma czerwone oczy, czarne włosy. Co do szablonu to może on być jednolity, tylko żeby był jakiś bardziej jasny biało,czarno, niebieski. Nie wiem.
    4.Ewentualne zdjęcia: Postać do nagłówka (grafika) jak na podanym blogu
    5.Ewentualny cytat: By Verca.0601
    6.Inne uwagi: Chciałabym, aby po najechaniu kursorem na link. Litery robiły się żółte i rozsuwały się.
    7.Kontakt: verca0601@gmail.com
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia :( Okropnie mi zależy :( LINK JUŻ JEST W ZAKŁADCĘ SZABLON IŻ OBECNY SZABLON JEST Z GOTOWYCH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o podtqwierdzenie zgłoszenia :( Już tyle razy się zgłaszałam

      Usuń
    2. Napisałam w notce, że nie przyjmuję nowych zamówień :(

      Usuń
    3. Tak, ale napisałaś że może w weekend (dlatego wolałam ju teraz)

      Usuń
    4. Tyczy się to tylko zamówień, które zostały opublikowane pod moją poprzednią notką. Żadne inne, dodane po terminie, się nie liczą ;) Może następnym razem.

      Usuń
    5. PROSZĘ !! może zrobisz wyjątek ?>>>??? Prosze, prosze

      Usuń
    6. Czy któraś ze szabloniarek przyjmie moje zamówienie ?

      Usuń
  4. Może jakieś szablony makabryczne z dużą ilością krwi? :D
    Albo... związane z modą? Wybieg, sukienki, modelki ? Może ktoś stworzy kiedyś bloga z modelkami itp. ?
    Albo np. z piratami ? :)) Tak rzucam luźno ;) może coś zainspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makabryczny? Duża ilość krwi? To chyba działka Avii ;)
      Z modą próbowałam robić, ale takie blogi raczej są w stylu tumblr'a, a to słabo mi wychodzi. Ale jeszcze poćwiczę! :)
      Dziękuję za propozycje :)

      Usuń
  5. No to witaj ponownie, Jill! Faktycznie, dobra passa, skoro już nowa notka! Nie ważne, że tylko dwa szablony, na pewno są piękne!
    750 - Kaya! O, jak miło ^^ Nie wiem jak ty, ale ja uwazam, że ona ma nie dość że oryginalną, to jeszcze interesującą urodę. Na pewno nie możnaby było nazwać ją brzydką. A co do samego szablonu to... Co z tego, że kody proste? Szablon jest piękny, te kartki na dole podobają mi się najbardziej. No i kolorystyka jak zwykle dobrana perfekcyjnie (czemu ja tak nie potrafię? :<) Jeszcze ta kolumna ze stronami zdaje się tak ciągnąć i ciągnąć w górę i w górę... Pięknie to wygląda!
    751 - Żle nazwałaś szablon na Deviantarcie! Masz napisane szablon 752, a przecież to jest numer 751! Tak ci mówię, żebyś poprawiła, bo mnie niechcący w błąd wprowadziłaś :) Sam szablon jest cudny, delikatny i kobiecy, jakbym miała bloga o takiej tematyce, na pewno bym go wstawiła! Cintia to piękna kobieta, te rude włosy pasują do niej idealnie! Też chciałabym być ruda... I ta czcionka! I cytacik <3 Szablon cudny, mimo mało zaawansowanych kodów (na pierwszy rzut oka) które bardzo do szablonu pasują.
    Jaka tematyka? Może jakieś LOTRowe szablony? Albo GoT? Albo jakiś film na podstawie Kinga (Under the dome, Carrie z 2013)? Potterowskich zawsze było dużo, ale jakieś zamkowe szablony by się przydały. A może... wilki? Tygrysy? Dżungla i papugi? Coś zwierzęcego może? Rekiny? :D Albo coś z Heleną Bonham-Carter? (dobrze napisałam?) Taka świetna aktorka! Jeszcze mogę tylko zaproponować coś tanecznego (koooocham jazz <3)
    No to ja cię pozdrawiam i rozumiem, że zaraz kolejna twoja notka? :D Nie no, dobra żartowałam, będę cierpliwa i poczekam
    ~Cai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam i o zdrowie pytam :)
      Passa jest i jak narazie nie zniknie, bo Nikumu jutro dodaje notkę. Magia! :)
      Również uwielbiam aktorkę z pierwszego szablonu. Ma w sobie coś niesamowicie magnetycznego i niepokojącego ;)
      Masz rację, co do numeracji. Miałam dwa szablony, a i tak się pomyliłam! Haha :(
      W drugim najbardziej namęczyłam się w koloryzacją. Nic mi nie pasowało, więc połowa warstw miała tylko dwie koloryzacje, a połowa cztery. Może tego nie widać, ale miałam z tym mega kłopot ;)
      Szablony fantasy od jakiegoś czasu w ogóle mi nie wychodzą, więc LOTR i GOT odpada. Może jak wena wróci na takie szablony to wtedy... :( Co do pozostałych propozycji, to na pewno się zastanowię (oprócz rekinów! Rekiny są nie wow ;) )
      Kolejną notkę dodam zapewne na początku następnego tygodnia Mam nadzieję, ze nas wtedy odwiedzisz ;)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz!
      J.

      Usuń
  6. Ja się wcale nie gniewam, że znowu dodajesz notkę, wręcz przeciwnie, niezmiernie mnie to cieszy :3 Passa jest i tak ma być! ^^ Przynajmniej to już nie luty albo początek października, nie? :D Nie, nigdy wam tego lutego nie zapomnę ;p Btw co się dzieje z Avu? Wieki nie widziałam jej szablonów :( Yy ten coś jeszcze miałam napisać. A!, już wiem. JILL ZADOWOLONA ZE SWOICH SZABLONÓW?! Święto. Ale w takim razie muszą być naprawdę genialne - ach, nie mogę się doczekać, kiedy je ogarnę :D Ale to potem.
    Ja na maraton mogę iść :( Co prawda jak przeczytałam o maratonie, to pomyślałam, że nie masz z kim biegać xD Oj tam, sport dobra rzecz. To znaczy ja tam nienawidzę biegać, ale to wciąż dobra rzecz. Tak się mówi... :D A czemu nie chcą horrorów oglądać? :c Oglądałaś 'Topór'? :D Jak nie, to polecam. Nieźle rąbnięty. Aaalboo... czekaj, nie pamiętam tytułu. Ale mam go w ulubionych na zalukaju. Czekaj, nie ruszaj się, stój. Albo siedź, cokolwiek tam teraz robisz. Czekaj. O, mam! SINISTER! Nieźle rąbnięty horror. Ale fajny :3
    Ja się w I liceum nad wosem zastanawiałam, ale w II dałam spokój, znienawidziłam wówczas ten przedmiot. Za to zdaję historię 8) A wos na jakim poziome? I z czego już się zaczynasz uczyć To znaczy jak te twoje nauki już wyglądają, hm? No wiesz, ja też mam niebawem maturę i trzeba od kogoś przykład brać xD A jeśli nie ma od kogo, to chociaż od Żil.
    A z zadaniami to i ja tak mam :D
    No dobrz, wreszcie zajmę się tymi dwoma dziwnymi szablonami. dziwnymi, bo zyskały twoje uznanie.
    750 - też lubię takie duże szablony :3 O, i cytat genialny ^^ Skąd go wytrzasnęłaś? Jest genialnie, więcej mi nie trzeba: ponuro, mamy domek, mamy babsko, nawet krzyż! Absolutnie urzekłaś mnie podstronami: wywaliłaś je tak na górę, umieściłaś w jednej ramce, ale wygląda to naprawdę urodziwie ^^ Ja niczego więcej od tego szablonu nie oczekuję, jest świetny!
    752 - ej, stary, numerki ci się pierdzielnęły: zazwyczaj p 750 jest 751, nie 752 :D No aaaale moja matma jest na naprawdę opłakanym poziomie, więc ten... :D
    Ojej, ale dziwny ten szablon! ;o Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu, ale jednak taki... inny. Tekst walnięty po lewej: jeszcze jaka czcionka! nagłówek po lewej przedstawiający między innymi babę, która nieco mnie przeraża. Ale skądś ją znam tylko nie wiem, skąd. No i podstrony na górze :3 Kwiatki, biel i... znowu te takie dziwne trójkąty! Wiesz, o co mi chodzi :D Pojawiły się w po-przednim szablonie - a ja ostatnio wspominałam, że dawno u was nie było mody na jakiś element - czyżbym się pospieszyła z tym stwierdzeniem? ;> Kurcze, szablon niby całkiem prosty, nieskomplikowany, a cholernie urokliwy, naprawdę! Jest genialny w swojej wyjątkowości i nie tylko! Ale nadal uważam, że dziwny xD
    Manga, manga, manga... ostatnio kumpel ciągle mnie faszeruje jakimiś anime.
    Nie mam zielonego pojęcia, co jest teraz na topie, nie znam się. Wiem za to, że mogłabyś porobić jakieś z naturą: tu naprawdę nie ma niemal żadnych szablonów z górami, rzeczkami, wzgórzami, łąkami, drewnianymi, uroczymi, małymi domkami itp. Natura sromotnie porzerypała w głosowaniu na tematykę notki tematycznej (a właśnie, jak pojawi się kolejna podobna sonda, wywalcie z niej fantasy, bo ona zawsze wygrywa, a w takim razie to mija się z celem sondy) i to w sumie właśnie wtedy zatęskniłam za takimi widokami na szablonach. Także... do pracy rodacy!
    A ten, właśnie... wybrałaś zamówienia? ;c
    No nic, tyle ode mnie, czekam na nowości (oby wciąż przybywały tak prędko!) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Lubie cię, wiesz? :D Słuchasz Silencera, oglądałaś Sinistara... ^^

      Usuń
    3. Komentarz mi się nie opublikował ; x

      Usuń
    4. No weź no ;c Pisz jeszcze raz :<

      Usuń
    5. Co ja tam mówiłam...
      Nigdy nam nie zapomnisz tego lutego, co? ;) Ale to dobrze, przynajmniej mamy jakąś motywacje! Swoją droga zerknęłam na statystykę i wychodzi na to, że październik ma podobną popularność co luty. Nie jest dobrze :(
      Matko boska! Ja i bieganie? Biegam tylko na pociąg, Bieganie i biochem mnie przeraża. Tyle Ci powiem ;)
      WOS na rozszerzeniu zdaję. Historię też chcę wziąć, ale nie wiem jeszcze na jakim poziomie. Narazie kupiłam książki i sobie czytam tak z godzinkę dziennie. Potem testy i się kręci ;) A Ty jakie jeszcze przedmioty bierzesz?
      Zamówień jeszcze nie wybrała, ale przecież wiesz, że twoje przyjęłam automatycznie. Nie masz czym się martwić :)
      Pozdrawiam,
      J.

      Usuń
    6. Cudownie <3 Ja biorę polski rozszerzony i historię na podstawce. Ooo, pociąg? <3 Nigdy nim nie jechałam, wiesz? NIGDY! Miałam jechać do Warszawy i byłam tym niezwykle podjarana, ale stanęło na autobusie -.- A teraz marzę o takiej przejażdżce. Byleby nie w nocy i nie samem xD
      No tak, lutego nie zapon i no tak, motywacja to przecież ważna rzecz! Od tego tutaj jestem, nie? :3 Nie no, początek października faktycznie nie był najlepszy, ale ostatnio się rozkręciło, poza tym widzę, że grafik na najbliższe dni zajęty, co mnie szalenie cieszy :3 Także się nadrobi statystyki tymi ostatnimi dniami października. A luty był caaały pusty (nie licząc faktu, że ma najmniej dni w roku xD)
      Ej... szabloniarek na razie jakoś dziwnie mało - czy to znaczy, że tematyczna będzie nieco uboższa niż zazwyczaj? :C

      Usuń
  7. nonono, Jill jestem twoją fanką od dawna. oooch, mogę autograf? dobra, a teraz juz się ogarniam i nie zachowuję jak nienormalna. spokój!
    matura..ach. serio półtora? ja 2,5 jeszcze, ale nie, nie uczę się jeszcze xd.
    Naprawdę zdawać będziesz rozszerzony WOS?! Szacuneczek Jill. Ja bardziej umysł ścisły, chociaż pisałam opowiadania, wciąż to robię, do szuflady. Może kiedyś znów moje wypociny zawitają do świata. Who knows.
    A co do szablonów, to :
    750. No więc tego... Kaya Scodelario. Uwielbiam tą aktorkę, naprawdę. Jak dla mnie, to zawsze mi pasowała do ról narkomatnki, takiej ćpunki, co tylko myśli kiedy zajara. Sorry, noale. Mimo wszystko darzę ją ogromną sympatią.
    A co do szablonu, to podoba mi się, jednak ta jej mordeczka taka tam..strasznie duża. No wiadomo, że ma być widoczna, ale no jakoś tak.. ;x
    jeeezu, to drugie jest zdjęcie też cudne. i stocki. ta droga, ten opuszczony dom.
    weeeeź, czemu musisz być tak utalentowana?! ja nie mogę? (pomyślisz, że Ci strasznie słodzę, ale ja też chce tak umieć).
    751. Łał, fantastyczne zdjęcie tej kobiety. Piękne ma włosy. Tylko twarz, gdy siedzi jakaś przyciemniona, może tak miało być?
    Taki jasny, kwiecisty. Śliczny całkiem. Wiesz, te kwiaty mi przypominają dzieciństwo. Zawsze je wplatałam we włosy, a moja mama mi je zabierała. ;/
    No cóż, czekam na kolejne cudeńka.
    Pozdrawiam ciepło.
    Powodzenia w bardzo przedwczesnej nauce. :D
    Karia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja złapałam jakąś fobię, że nie zaliczę matury i zaczęłam się stresować. To powinno się leczyć! ;)
      Materiału z WOSu jest dużo, ale to nic w porównaniu do takiej fizyki... jak sobie pomyślę. że musiałabym zdawać jakiś egzamin z tego przedmiotu, to mam dreszcze! Jak dobrze, że nie jest obowiązkowy. Szacuneczek dla Ciebie. Chciałabym mieć ścisły umysł.
      Cieszę się, że moje szablony Ci się podobają. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      J.

      Usuń
  8. Bardzo ładne prace. Drugi szablon bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie mam zielonego pojęcia o grafice i tego typu rzeczach, to drugi szablon jest jak dla mnie fantastyczny! Gdyby tylko pasował tematycznie do mojego bloga, to na pewno by się na nim znalazł. :) Bardzo spodobała mi się kolorystyka. C:
    A szablony wolne: może jakieś rozgwieżdżone niebo? Takie spokojne? W sumie to nie mam pojęcia co jest teraz modne ;p
    Pozdrawiam,
    Mystery :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolorystyka w drugim Ci się podoba, bo sprawiła mi trochę problemów. Patrzyłam chyba 100 koloryzacji pod kontem tego szablonu i nic mi nie pasowało :(
      Co do propozycji, to na pewno nad nią pomyślę.
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz,
      J.

      Usuń
  10. Boże. Dodałaś. *,*
    No i ogólnie to znowu będę Ci dziękowała. Pewnie jeszcze wiele razy w tym komentarzu znajdziesz podziękowania, ale naprawdę nie mogę Ci zaoferowania. No nie! Mogłabym Ci jedynie zrobić zwiastun. Nie mam tak wielkiego talentu jak Ty, więc to jedyne, co mam do zaoferowania. ;_;
    Więc już Ci pisałam, że szablon jest fenomenalny i uwierz mi, że jestem nim tak strasznie zachwycona, że nie wiem, co mam Ci napisać, więc po prostu Ci podziękuję, znowu. Serio. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, DZIĘKUJĘ!
    Ogólnie jest wspaniale, a szablon zaraz wyląduje na blogu. *,*
    No, a co do drugiego szablonu to jest równie niesamowity, co pierwszy. Ogólnie jest bardzo dużo szablonów z tym cytatem, ale Twój będzie zdecydowanie moim ulubionym. Te kwiatki dodają uroku, bo sama kobieta jest lekko przerażająca, ale ma cudne włosy. xd
    Ode mnie to by było tyle. Oczywiście czekam na Twoje kolejne prace!
    No i życzę powodzenia w nauce. Rozszerzony WOS, samo zło. Dlatego aktualnie jestem na bio-chemie, ale do matury to jeszcze trochę mi zostało, na szczęście. ;3
    No i chyba nadszedł mój czas, więc jeszcze raz bardzo dziękuję za szablon.
    Pozdrawiam, Kinga. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiastuny to bardzo dobra rzecz! Uwielbiam oglądać takie filmiki, ale dla mnie to czarna magia, więc podziwiam osoby, które się tym zajmują. Wydaje mi się, że na zrobienie dobrego zwiastunu potrzeba mnóstwa czasu, więc szacuneczek, że się tym zajmujesz :)
      Bio-chem... przerażasz mnie! ;)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz,
      J.

      Usuń
    2. Niby dobra, ale nie tak jak szablony. Zwiastuny są bardzo łatwe. Ja się nauczyłam w jeden dzień wszystkiego. :D
      Dlaczego? Lepszy bio-chem niż rozszerzony WOS. No i jeszcze historia... Samo zło!
      No i, co do wyglądu komentarzy, bo odczytałam Twój - nie musisz nic zmieniać, teraz jest całkiem dobrze, więc niech zostanie. ;3
      Pozdrawiam, K.

      Usuń
    3. Jeden dzień? Jesteś geniuszem :D Przyznam, że próbowałam kiedyś zrobić zwiastun, ale poległam od razu :P
      Pozdrawiam,
      J.

      Usuń
  11. Cudowne szablony! Widać, że masz talent :)
    A z kim wolne szablony? Może coś z dramione? :D
    Dawno tu nic takiego nie było :3

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejejej, Dramione jest dość często, przynajmniej w moim wydaniu ;)

      Usuń
  12. Szablony po prostu cudowne <3
    Pierwszy podoba mi się bardziej. Nie tylko ze względu na Kayę. Świetnie dobrane zdjęcia. I kolorystyka taka w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam pod tamtą notką, jednak nie wiem, czy przyjęto moje zamówienie.
    Chciałabym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne szablnki.
    No ja się ludziom nie dziwię że nie chcą maratonować. Wariactwo. Badania wykazały że wszyscy ludzie którzy uprawiali sport umarli, więc co się dziwisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noale mi chodziło o maraton filmowy :(

      Usuń
  15. Oh, Jilll - jak to melancholijnie zabrzmiało ;) Szablony po prostu cudowne! W 750 podobają mi się kolory i stocki. Lubię takie klimaty. W 751 wszystko do siepie pasuje, no może poza tą małą dziewczyną, ale da się przeżyć! Ogółem - wszystko pięknie, ładnie i cudnie jak zwykle (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wy nie lubicie tej małej dziewczyny... :D
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  16. OKEEEEYYYYY! Teraz wypowiem się ja. Nieco lepiej niż ostatnio, mam nadzieję. A zatem: Te szablony są piękne. No kurcze piękne są no! 750 jest perfekcyjna, jak dla mnie, pomimo faktu, że ostatnio mam ciemnoszablonowstręt. Ale jest niesamowity ;_; Profesjonalnie moja droga i czuć Twą łapkę w tym szablonie chociaż myślę, że te strony takie z góry zwisają nieco niepotrzebnie. Ładnie by wyglądały tak sobie w prawej kolumnie, grzeczniutko :3 Ten drugi... 751 mam na myśli... Byłby jeszcze lepszy. Może mniej przypadający tematycznie ale jakoś bardziej... ładniutki gdyby nie ta dziewczyna. Bo szablon jest delikatny, ma przelubione (tak, tak, nie ma takiego słowa) kody ale ona wszystko psuje tą kwadratową mordką. Rude włosy owszem, ładnie skontrastują, ale tu delikatny szablonik a tu twarz jak toporem wydziergana. Przynajmniej tak wygląda na tym tle :p
    Teraz przejdę do luźnej części wypowiedzi, którą można pominąć radosnym (KONIECZNIE RADOSNYM) machnięciem ręki. No na maraton horrorów poszłabym z chęcią!!! Absoutną!!! Ale chyba nie da rady. Ale pogawędzić radośnie mogę. Także się nie strasz tylko korzystaj z dobrej passy! :D Ja to mam złą, do czegokolwiek się zabiorę. Ni to bloga nie tknę, ni to movie makera nie dźgnę, tylko czytam slash
    ... Eeee... może inaczej.
    Siedzę na YT i oglądam idiotów drących szwedzkie i amerykańskie ryjki i grających w gry.
    Cóż...
    Gdzie ten maraton?

    Mam dla ciebie propozycyjem. Chciałabym zobaczyć szablon z kosmonautą. I nie mówię tu o KV (chociaż może bym chapnęła) ale chciałabym zobaczyć coś takiego. Kosmonauci są bardzo fotogeniczni, wierz mi! Tylko im hełmy błyskają, nie maja twarzy. I miałam iść na "Grawitacja" (albo cokolwiek, no ludzie!) do kina, ale nikt nie chce ze sobą Krakena zabrać, także nie jesteś sama. Albo... szablonnn. Z zombie, młodym chłopakiem i dziewczynką. Dobra, nie nadaję się do propozycji xc
    Rozszerzony WOS? No cóż... ale nie jesteś w mat-fizie, jak niektórzy szaleńcy, no nie? *znaczące spojrzenie na pewien psychiczny wilczy pyszczuk* Eh, zmywam się. Uczyć się trza! Tia...
    Krakeniczek pozdrawia cieplusio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakeniku! Jak miło, że komentujesz :D
      Rozwaliłaś mnie tą twarzą wydzierganą toporem :D Naprawdę tak to wygląda? Kurczę, a byłam pewna, że ta dziewczyna idealnie mi pasuje.
      Na maraton zapraszam do Warszawy, chociaż odbywają się one w każdym multikinie, więc w twoim mieście też pewnie jest :( Uwielbiam takie rzeczy, chociaż jestem tchórzem i wszystkiego się boję ;)
      Kurczę, co się dzieje... każdy tutaj jest na biochemie... mam nadzieję, że Ty się do nich nie zaliczasz ;)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  17. Pragnę poinformować, iż na katalogu grafików został opublikowany post z serii pojedynek graficzny, w którym bierze udział Szablonownica oraz Zaczarowane Szablony. Zapraszam do zapoznania się z całokształtem :)

    http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/10/pojedynek-graficzny-zaczarowane.html

    Pozdrawiam,
    główna administrator

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrób o tematyce Darów Anioła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Książka była cudowna (jak i reszta serii) pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Chętnie zobaczyłabym jakiś nowy "smoczy" szablon, a najlepiej coś z Eragona. I bylbe by był Murtagh <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm...
    okej, więc, droga Jill. cudne twe szablony, naprawdę. od daaaaawna je podziwiam, ale nie komentowałam, bo albo to, albo tamto. i się rozpraszałam.
    no nic, pierwszy szablon jest świetny. naprawdę. kolorystyka taka lekko ciemniejsza, stocki świetnie dopasowane. te kartki na dole.. *,* i ten dom.
    cuuudo.
    świetna postać.. Kaya.
    okej, drugi.. fajny rudzielec. ale ta mniejsza mnie lekko przeraża. jej wzrok.. strach się bać.
    świetne, naprawde.
    rozszerzony WOS? zginęłabym. ja biochemiczka. no coz, powodzenia życzę w dalszym wykonywaniu szablonów.
    a i co do propozycji na szablon, to nie wiem co modne, ale ja mam ostatnio coraz wiekszą zajawkę na HP, więc może coś tego?
    i nie, nie podpisuje sie pod komentarzem gdzieś wyżej, że Dramione. może tak coś z Voldemortem? np. że on, ten wspaniały bazyliszek, jacyś dementorzy, krew, magia.
    nie widziałam takich, albo jestem ślepa, albo nie ma takich.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz komentujesz? Oby nie ostatni ;)
      Nie czaję, jak można być na biochemie. Oba te przedmioty mnie przerażają :D
      Hmm z Voldemortem mam kilka szablonów, ale zawsze jest z nim Harry. Jak znajdę jakieś ładne foty, to z robię z samym Tomem ;)

      Usuń
  21. Chciałabym zamówić szablon 724, dodałam notke na mojego bloga o was, tylko gdzie mam podać hasło, adres ... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówić? Chyba raczej pobrać ;) W regulaminie masz wszystkie informacje.

      Usuń
  22. Szablony świetne, już nie mogę doczekać się swojego ^^

    Jeśli chodzi o tematykę wolnych szablonów to co powiesz na Ao no Exorcist?
    Ostatnio zakochałam się w tej mandze i anime <3
    Popieram też pomysł nowego "smoczego" szablonu ^^'

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.źródlana kostucha
    2.www.uszynszyla.blogspot.com
    3. Koncepcja - nie mam nic konkretnego, myślałam może o animowanym szynszylu, takim grubasku, co by np oko puszczał do czytelnika, albo taki, który by siedział i jakby gryzł kartkę, na którą wrzucam posty (nie wiem czy tworzysz też tego typu grafiki), nie musi to być zbyt zaawansowana czy precyzyjna grafika, chodzi mi o coś zabawnego. Inną koncepcją jest wykorzystanie realnego zdjęcia, np mojego szynszyla - głowy, która zagląda na stronę, tak w stronę postów - nie musi to być obrazek 3d, jednak chciałabym, żeby było jak najjaśniejsze to na czym mi zależy ;) Szynszyl powinien miec dłuuuuugie wąsy, żeby to było jego charakterystycznym elementem dodatkowo chciałaby, żeby było on bardzo słodki, wesoły, kolorystyka jasna, a szynszyl szzary z czarnymi elementami (taka odmiana).Chciałabym też, żeby na dole szablonu (tło gradient, u góry ciemniejsze do dołu jaśniejsze), żeby był po skosie od połowy strony ślad łapek szynszyla, jakby wszedł w farbę i je zostawił,
    4.póki co nie mam, ale w razie czego podrzucę - muszę zrobić
    5. Lovely Chinchilla lub Witaj u Szynszyla! - chociaż jeśli szablon będzie bogaty, to może napis będzie niepotrzebny ;)
    6.to chyba wyjdzie w praniu, może Ty masz pytania co do mojej koncepcji.
    7. szynszylowyswiat@gmail.com gg 2890603

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń