g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.10.2013

[752-755] Elvis żyje, to my jesteśmy martwi

Grafik zaczarowanych jest ostatnio napięty, więc ciężko było znaleźć wolny termin, który jednocześnie byłby dla mnie dogodny. Uwaga, uwaga!, robię prawko, więc strzeżcie się. I to wcale nie są żarty, bo jak na razie naprawdę stanowię zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego.
Takżetenteges, znalazłam czas, więc wykonałam zamówienie, które przyjęłam ostatni i wykonałam dwa szablony, trzeci przyleciał z mojej podstrony.
Szablon wolny:
Pod ostatnią notką były ze dwa zamówienia z "Big Time Rush". Google podpowiedziało mi, że to coś w rodzaju Jonas Brothers, ale natknęłam się na tapetę czwórką tych chłopaków w garniturach. Mam słabość do garniturów, więc zobowiązana byłam do wykonania szablonu. Minął się co prawda z moją wizją, ale nie jest najgorszy.


 Zamówienie dla: Uczucia-zakazane
Kolorystyka była tutaj kompletną improwizacją, ale wyszło chyba całkiem, całkiem. Nie lubię, gdy na szablonie umieszcza się długie napisy. Wtedy za bardzo odwraca uwagę od treści właściwej bloga, żeby więc znaleźć jakąś równowagę postawiłam na prostotę nagłówka. W paczce dostępna jest również nagłówek bez cytatu i adresu bloga, na który przyjęłam zamówienie.

Szablon wolny:
Kocham Elvisa Presleya i nieskromnie powiem, że jestem dumna z wykonania tego szablonu. Wyszedł mi świetnie. Do niedawna wisiał na moim prywatnym blogu, a teraz wciąż jest na podstronie o mnie, pomyślałam, że czas się nim podzielić.  
Ta genialna myśl na nagłówku jest autorstwa Bono.

Szablon wolny:
Kolejny już szablon bez nagłówka w moim wykonaniu. Sama aktualnie z niego korzystam na moim pamiętniczku. Po kliknięciu w pojedynczy post, szerokość zawartości bloga różni się od tej na stronie głównej. Taki bardzo praktyczny, uniwersalny, schludny, przy moim monitorze bardzo czytelny, nie razi po oczach.


Chodź na podglądach nie ma napisu "zaczarowane-szablony" to w zapakowanych plikach jest wszędzie, dorabiałam po napisaniu kodów.

Zamówień raczej nie przyjmę (raczej), ale można podrzucać luźne propozycje. Na pewno nie ma co proponować szablonu z Bieberem czy One Direction.

19 komentarzy:

  1. 752- Boski, śliczny, nieziemski =D Podoba mi się bardzo i to bardzo.
    753, 754, 755- Śliczne połączenia kolorów, układ itd. =D

    OdpowiedzUsuń
  2. szablon z Big Time Rush bardzo ciekawy :>
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie z Bieberem, nie z One Direction, a z Michaelem Jacksonem zrobisz? :3 Dawno żadnego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak może szablon z mroczną wróżką? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy szablon zaskakuje mnie estetyką wykonania i dbałością o szczegóły. No i oczywiście wyraźną pasją, jaką wkładasz w tworzenie każdego z nich.
    Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lub szablon z łuczniczką i tym zdjęciem? http://lakehurst-images.deviantart.com/art/Fainted-in-the-forest-335446155
    Proszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od tego, że tytuł jest absolutnie genialny :D
    Ou, prawko? Dochodzi kolejny wariat drogowy :D No fakt, grafik tu ostatnio dość napięty ale to dobrze! Trzeba przyznać, że ostatnio było tu dosyć cicho, więc taka zmiana jest jak najbardziej pozytywna.
    752 - Hm, BTR, powiadasz? ;> Można i tak :D ...trochę chyba dziwny ten podgląd, bo ten pasek z podstronami normalnie nie przecina tak postu, nie? Chodzi mi o ten pierwszy podgląd, na górze. Ale generalnie szablon bardzo ładny - dość ponury gdyby nie ich roześmiane gęby. Urzekłaś mnie tymi ramkami, a szare tło wpasowało się tu idealnie. generalnie szablon bardzo udany ^^
    753 - propos opisu - och, jakaś ty kochana, że się poświęciłaś i stworzyłaś kilka nagłówków :D Hm, no nie powiem, faktycznie nieźle to wykombinowałaś. Ale: nie widać tego białego napisu na górze, jest tam taki ślaczek na tym żółtawym tle. Za to niestety widać białe obwódki wokół postaci - nie wiem, czy to specjalnie, ale... może lepiej byłoby bez nich. No i poszalałabym trochę bardziej z czcionkami. A tak to, jak powiedziałam, ciekawe wykonanie c:
    754 - ty widzę wszędzie te białe obwódki walisz xD Tu też pokombinowałabym z cytatem, to jest z jego ułożeniem i czcionką. Ale powiem ci, że szablon jest naprawdę oryginalny! ;o Dawno się z takim nie spotkałam, o ile kiedykolwiek. Nie wiem, jak to nazwać, ale często się takiego czegoś nie spotyka :D także wielki plus za oryginalność ^^
    755 - masz łapę do ciekawych szablonów! Nie są takie jak większość, lubisz kombinować, co bardzo mnie cieszy! Jestem nim zachwycona, to mój ulubieniec z tej notki! :3 Choć w sumie nie można o nim wiele powiedzieć: nie ma nagłówka, kolorystyka jest łagodna... rzeczywiście, jest schludny, spokojny, bardzo ładny C: Pomysł ze wcześniejszymi postami jest doskonały! Także brawo!!
    Oki, tyle ode mnie, czekam na kolejne nowości (których na szczęście w najbliższym czasie będzie sporo) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się najbardziej podoba 754 i 755, chociaż chyba ten drugi wygrywa. Bardzo lubię takie proste szablony (: Pierwszy z Big Time Rush również jest ciekawie wykonany.
    Ogólnie podobają mi się bardzo układy w twoich szablonach :D
    Pozdrawiam,
    Silence.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, proszę - nie sądziłam, że można zrobić tak dobry szablon z boysbandem, a tu taka niespodzianka! Świetny szablon z Big Time Rush. Jego wykonanie niezwykle przypadło mi do gustu.
    Drugi szablon, który mnie zachwyca to ten z Elvisem! Make my day! :D Nic lepszego nie mogło mnie dziś spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elvis jest dobry na wszystko, wstawienie szablonu z nim zapewnia powodzenie w rzyciu - tak mówi wróżka Nikumu.

      Ja ogólnie nie tykam się boysbandów, nie wiadomo jak to ugryźć, bo wiadomo, że co czterech facetów to nie jeden, ale tak jak napisałam - garnitury. Żałuję nawet, że wycięłam same twarze, bo to akurat nic specjalnego

      Dziękuję za komcia

      Usuń
  11. 752 - Mimo iż nie przepadam za BTR, bo to nie mój klimat i w ogóle, to szablon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jest taki prosty, a nietypowy nagłówek strasznie mi się spodobał! Można prosić o więcej szablonów z takimi niesamowitymi nagłówkami? ;)

    753 - Lubię ten układ i prostotę tego szablonu, chociaż na pierwszy rzut oka to nie bardzo spodobały mi się zdjęcia Feltona i tej blondynki, tak mi się wydały sztucznie wklejone, chociaż im dłużej patrzyłam na ten szablon tym mniej widziałam tę sztuczność. Cóż, może to ze mną coś nie tak? ;)

    754 - Elvis rządzi. Szablon ten widziałam już dużo wcześniej, na pewno u Ciebie na podstronie, ale nie wiem dlaczego ubzdurałam sobie, że jeszcze gdzieś był taki sam szablon. A może był on podobny? No nie wiem, tak czy inaczej bardzo mi się spodobał. Uwielbiam takie style szablonów.

    755 - Wstyd się przyznać, ale nie ogarnęłam tego podglądu. Serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 754 - pierwotnie był an moje-rzycie, może kiedyś tam trafiłaś przypadkiem i zapamiętałaś ten szablon.

      755- szersza część to strona główna, niżej - węższe to pojedynczy post.

      Usuń
    2. A no i oczywiście, że będzie więcej takich nietypowych nagłówków.


      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  12. Jak ty dbasz o szczegóły! Jesteś naprawdę utalentowana! Dziękuję za szablon dla mnie, za chwilkę postaram się to rozwinąć :D ~Marina

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej...
    Robisz bardzo ciekawe szablony :))
    Mam taką propozycję na następny szablon ;D
    Wiem, że nie wszyscy ją lubią, ale zawsze znajdzie się jakaś mała grupa fanów Miley Cyrus :)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam propozycje na szablon. Nie znalazłam jeszcze nigdzie szablonu z serialem Tajemnice domu anubisa, a wiadomo, że jest mnóstwo blogów o tym serialu i na pewno przydałyby się takie szablony, bo ja akurat na swojego bloga potrzebuje: http://tajemnicedomuanubisaforfun.blogspot.com/
    Jakbyś postanowiła zrobić to zrób z Werą i Agatą, tam kilka postów dalej w marcu są zdjęcia i opis,
    bardzo bym prosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I co ja mam powiedzieć? Co ja mam powiedzieć?!?!?! Profesjonalność, piękno i prostota, bo chyba nic innego nie przejdzie mi przez gardło opróć pełnego zachwytu bulgotu.
    To jest moment, w którym nie mam pojęcia co powiedzieć, oprócz "Nie mam pojęcia ci powiedzieć." Te wszystkie szablony są po prostu perfekcyjne. NIESAMOWITE. Nie jestem w stanie wybrać najlepszego. Nie da rady. Ten, na który akurat patrzę jet moim faworytem.
    Po głębszym zastanowieniu (naprawde głębokim) stwierdzam, że Elvis. Elvos wyszedł najbardziej potrójnie P z tych wszystkich (co do potrójnego P, patrz wyżej).
    Jestem naprawdę skonfundowana. Zdezroientowana. I przerażona swoją reakcją, więc ni do tego komentarza już nie wymyślę.
    No i... pozdrawiam.
    Bo że czekam na więcej, chyba nie muszę mówić?
    Kraken.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, mam pytanie odnoście wykonania szablonu. Mam pomysł, ale zero umiejętności z obsługą css i html, więc mi nie idzie. Dlatego pytanie, do którejś z was: czy podejmiecie się wykonania? Wiem jak co ma wyglądać, mam potrzebne fotki i wszystko ładnie mogę opisać, ale haczyk jest w tym, iż wymaga to (tak sądzę) trochę zabawy z kodami. Jeżeli ktoś będzie tak życzliwy i poświęci się wykonaniu mojej dziwnej wizji, proszę o kontakt na e-mail: rai_chan@onet.pl
    Dziękuję z góry, życzę udanej dalszej pracy w wykonywaniu szablonów i pozdrawiam. Disarray.

    OdpowiedzUsuń