g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.10.2013

[756-765] Notka tematyczna - książki

Witamy, witamy,
dzisiaj mamy dla Was szablony związane z książkami. W akcji wzięły udział 4 szabloniarki: Jill, Nikumu, xslaveex i nasza najnowsza zdobycz - Cyzia. Jest to pierwsza notka tematyczna od dłuższego czasu, więc mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło. Za miesiąc zajmiemy się serialami.
Szablony Jill


Szablony Cyzi
Hi guys! Jestem Cyzia, nowa stażystka Zaczarowanych. :) Grafiką zajmuję się od dwóch lat. Przez praktycznie cały ten okres pracowałam w Gimpie, Photoshopa poznałam niedawno, dzięki hojności Jill, szczerze się w nim zakochałam. :-) Być może ktoś kojarzy mnie z Cissy Graphic, mojego bloga prywatnego. Przygotowałam trzy szablony i dwa nagłówki, których nie zdążyłam dostosować, jeśli komuś się podobają, nie ma problemu, mogę przerobić na szablon. ;)







Szablon Nikumu


 Zamówień nie przyjmujemy!

39 komentarzy:

  1. O rany! 756 - zdecydowanie najpiękniejszy! Sposób wykonania, tego nagłówek... ach! Jestem twoją fanką Jill! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 756 i 760 - zdecydowanie najlepsze z całej notki :) Jakpokazałam je przyjaciółce, która myśli o otwarciu bloga z ocenami stwierdziła, że teraz ma tylko jeden problem - nie wie, który szablon wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Bałam się, że nikomu nie spodobają się moje prace. ;-)

      Usuń
  3. Zakochałam się w 764, dobra robota Cyziu. Można go sobie wziąć, prawda? Bo czegoś takiego szukałam do bloga o moich przemyśleniach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no właśnie - czy mogłabyś 764 przerobić na szablon? Bardzo Cię o to proszę, bo naprawdę podoba mi się ten nagłówek...

      Usuń
    2. Oczywiście, odezwę się do Ciebie jak skończę, czyli prawdopodobnie jutro. Tylko podaj maila. ;) Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę. :-)

      Usuń
    3. Zapomniałam podać tego maila :)

      polatysz1@gmail.com

      Jak już zrobisz ten szablon, to odezwij się do mnie, proszę. I możesz wtedy ewentualnie pomóc z ustawieniem szablonu, bo ja z tego jestem beznadziejna :)

      Usuń
  4. Cyziu, 762 to absolutnie najpiękniejszy z tych prac, choć wszystkie są wspaniałe.
    Mam nadzieję, że mogę go użyć w moim blogu, prawda? Bardzo by mi na tym zależało. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oui, oui. :3 Dostosować go czy sama pobawisz się kodami? :)

      Usuń
    2. Jeśli możesz, to byłabym wdzięczna ;3

      Usuń
  5. Kocham 756, 760, 761 i 765 ♥♥♥ są naj! 757 i 758 też są piękne :) 759 trochę nie w moim guście ;) w 762 nagłówek jest genialny, tylko układ mi trochę nie pasuje. Szablon powinien być jednak dodatkiem do treści bloga, nie odwrotnie ^^. 763 i 764 są jak dla mnie trochę zbyt chaotyczne :/ ale mają swój urok ;) jeżeli chodzi zaś o moje "wybrane", to765 jest poprostu idealny ;* 760 taki ładny, minimalistyczny, uroczy, naprawdę świetny :) w 761 uwielbiam tą dziewczynę z nagłówka (czy mi się tylko wydaje, czy ona grała w "Leonie Zawodowcu"?) i kolorystykę!!! ♡ z kolei w 765 nie mogłam napatrzeć się na nagłówek *.* chociaż moim skromnym zdaniem lepiej byłoby, gdyby przechodził on łagodnie w tło (ale to tylko moja subiektywna opinia). Więcej notek z takimi wspaniałymi szablonami poproszę ;*
    Pozdro
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 762 miał być taki nietypowy. :3 761 a wiesz, że nie wiem, znalazłam zdjęcie na deviantarcie, więc nie wydaje mi się, aby to była ona, ale faktycznie, trochę podobna do Natalie Portman. ^^ Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Mi najbardziej przypadł do gustu szablon Nikumu. Po prostu wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablonu numer 756, 757, 759 i 765 podbiły moje serducho ♥ Są po prostu idealne! Wszystko w nich pasuje - stocki, kolory, CSS. Podobają mi się także 758 oraz 763. Reszta już troszeczkę mniej.
    Cyziu, życzę Ci pomyślnego stażu, bo twoje szablony są naprawdę urocze, choć nie wpadają w mój gust. Czekam na kolejne twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże ale śliczne, prosze tylko zróbcie w końcu jakis szablon z Tajemnice domu anubisa skoro już macie zamiar zająć się serialami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce robi łupu tupu do szablonu 762. Dobra robota, Cyziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, kocham Twoje komentarze. :) Dzięki. ♥

      Usuń
  10. A kiedy wy, do jasnej anielki cholerki, zajmiecie się naturą, co? :C Pewnie za trzy lata, bo ciągle będzie wygrywało coś innego. So sad :C No dobra. cztery szabloniarki to dosyć mało, ale jak widać, dałyście radę - brawo, medal za to! Cyzia? A cóż to za nowy nabytek? Matko, ta strona ściąga fanów HP jak magnez jakiś xD Mniejsza. Chciałabym przy okajzi serdecznie powitać naszą Cyzię i życzyć jej wspaniałej przygody z Zaczarowanymi! Mam nadzieję, że szybko od nas nie uciekniesz, będziesz się tu świetnie bawić, poznasz wiele genialnych i rąbniętych osób, wena i pasja cię nie opuści, a twój talent będzie się rozrastał! Oki, tyle wstępem wstępu, teraz przejdźmy do szablonów! ^^
    Pierwsza Szefowa, buhaha! No, szablony zalinkowane, masz szczęście.
    756 - OJOJ, JAKI FAJNIUCHNY!! *___* Po pierwsze te... otoczki: kształty nagłówka są genialne! I podstrony bardzo ładnie wyglądają: niby takie zwykłe, proste, a jednak! I nagłówek: matko, jaki uroczy! :3 Już miałam napisać, że cytatu mi brakuję, ale oki, jest, wcisnęłaś go p boku xD No i prawda: książka nie jest dwulicowa jak wszyscy inni ;c xD No mnie absolutnie urzekłaś tym szablonem kolorystyka genialna, kształty nagłówka genialne, sam nagłówek przepiękny. I tyle, bo więcej powtarzać się nie ma co :D
    757 - hm, od razu powiem, że podejrzana jest ta prawa strona: ona musi być taka pusta? ja to bym tu taki ledwie widoczny wzorek chociaż trzasnęła, żeby nie przytłaczał lewej strony czy coś, a jedynie cieszył spostrzegawcze oko. A tak to powiem, ze te kwiatki to fajny pomysł na wykończenie nagłówka. I generalnie szablonik bardzo ładny, tylko tak jak mówię: nie rozumiem istoty prawej strony.
    Oki, kolejna. Ta, ten, jak ty się zwiesz? Iks co...? :D
    Dobra, tylko żartowałam. Przecież wiem, że jesteś xsalvaax.
    758 - ooo, uwielbiam takie duże szablony :3 O wiele bardziej wolę takie od tych minimalistycznych. Jest do czego oko przyczepić, poza tym one zawsze mają w sobie od groma magii <3 Ty, a to coś zwisające z tyłu to co to takiego? xD A lew to Aslan, tak a propos książek, nie? :D NO i karty to bardzo ciekawy dodatek, Nie wiem, jak się mają do książek, ale cholernie ciekawy dodatek :D Ooo, i jakie fajne ptaaaszki walnęłaś po prawo! :3 także ten, piękny szablon!
    759 - ojoj, ta pani wygląda jak duch! :D ogóle taki klimat duchowaty jakiś, nie? :D No i fajnie oddzieliłaś nagłówek: jakbyś wyrwała kartkę. Podoba mi się efekt, jaki tym uzyskałaś. Ogólnie nagłówek jest świetny - pełen znaczków, czegoś tam, drzew i czegoś tam. I ogólnie szablon - brawo xD
    Hej, Cyzia! :D ja już się do ciebie zwracałam. Zobaczmy, czy słusznie życzyłam ci tak wspaniałych rzeczy, buhaha >:D (ostatnio aż zbyt często używam 'buhaha'. dziwne...)
    760 - A GDZIE ZALINKOWANE PODGLĄDY, DO JASNEJ ANIELKI?! Uuuuu, kochana, masz już u mnie minusa jak stąd do Chin! Bądź pewna, że będę się tego czepiała za każdym razem. Że też cię nikt nie uprzedził, że Metka jest na to cięta...?
    Kawa i książka? Od razu skojarzyło mi się z moją mamą. Jest kompletnie uzależniona od kawy, zwłaszcza porannej (bez niej jest jak zombie na kacu, przynajmniej sama tak twierdzi, może nie tak, jak to napisałam, ale to też dobre określenie), no i uwielbia czytać książki: kiedyś nawet, jak była w moim wieku, może trochę młodsza (a mam 18 lat), jedna książka pożyczona od koleżanki tak jej się spodobała, że... co zrobiła? ukradła? magicznie skopiowała? A gdzie tam!, przecież to moja mama! A ona to strasznie uparte stworzenie, więc ją przepisała! tak, dwa zeszyty jej to zajęło, do tej pory leżą u mnie na półce xD No ale do rzeczy. Ciekawy sposób wykonywania szablonów się na razie ujawnia, muszę ci powiedzieć. To jest taki szablon, który podkreśla, ze treść jest najważniejsza: nie jest nie wiedzieć jak przekombinowany i wypasiony, jest prosty, ładny, schludny wręcz. Cóż, ciężko powiedzieć cokolwiek więcej o tym szablonie. Jest przyjemny dla oka i ciekawy, to na pewno c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 761 - ta baba mnie przeraża.
      Boże, już się wystraszyłam, że te napisy po lewej stronie są częścią szablonu! :O To by było straszne... xD Oj, jakie fajne podstrony! ^^ I jak fajnie odskakują! :D Ej, co to za czcionka, której użyłaś w tym szablonie? Podoba mi się ^^ No i ciekawy dobór kolorów.
      762 - ty naprawdę umiesz robić cholernie ciekawe szablony! każdy jest inny! Zaśpiewajmy Alleluja!, że się tu pojawiłaś!
      Strony na dole? Z tym się jeszcze nie spotkałam, ci powiem. Uwielbiam, jak są na samej górze, nad nagłówkiem, ale na samym dole... no no! ^^ I obrazek bardzo ciekawy ^^ W ogóle świetnie to wykombinowałaś: nagłówek jest w samym środku. Heh, dobre xD No i czym mi się wydaje, czy to jest szablon nieruchomy? Bo informacji nie podałaś, a ta kolumna z tekstem wygląda tak intrygująco... xD
      763 - ojoj, tylko nagłówek? :C czemu? :C Nie lubię komentować samych nagłówków, bo to jest niepełna praca, nie współpracuje z całym szablonem, no i co ja mam ocenić? Kolorki ładne, dziewucha ładna, kotek wymiata. No i napisów też nie wiadomo jak dużo nie ma. I tyle.
      764 - bu. Ale chociaż ciekawszy niż poprzedni c: ładna literka 'W'. Jaka to czcionka? ;> Alicja czyta Alicję. No no, ciekawie :D Ale to jest bardzo fajny pomysł. A te takie kolorowe obłoczki to pewnie jej myśli xD Więc nic dziwnego, że są takie poplątane: nie masz pojęcia, jak książka 'Alicja w krainie czarów' jest porąbana! A dwójka jest jeszcze gorsza. Jest nawet taka choroba, właśnie choroba Alicji, tylko ja nie pamiętam, jak ona się naprawdę nazywa, i jest to choroba psychioczna. nazwa bierze się stąd, że właśnie autor był na nią chory i ponoć on po prostu opisał to, co widział... o.o :D
      Niku, co tak mało? ;c
      765 - ojoj, jaki świetny szablon! *__* Znowu spotykam się z fajnym pomysłem przedstawienia poprzedniego postu. Kurczę, ten chłopczyk z latawcem stojący na książce jest taki uroczy! :3 No i podstrony na samej górze!! <3 No i tło jest bardzo ładne. Nie no, ten szablon jest tak świetny, ze ojej! <33
      Tyle ode mnie, czekam na kolejne porcje szabloników (jakże miło, że znowu mogę tak często komentować!) i pozdrawiam cieplutko! :D

      Usuń
    2. Wybacz, od teraz będę o tym pamiętać. :) Ale lubię Twoją mamę! Jakbym miała przepisywać jakąkolwiek książkę to z pewnością zgodziłabym się tylko na HP, ewentualnie Igrzyska śmierci. Ale to musiałoby być męczące, ugh... Wolę czytać. :D Kawa wypłukuje magnez, przypomnij Jej o tym. ;-) Photoshop odkrył we mnie jakie niesamowite zdolności! Wcześniej nie potrafiłam robić minimalistycznych szablonów.
      Nie tylko Ciebie przeraża, huhu. :D Ta duża to często używana przez Jill "Before the rain", nazwy małej nie kojarzę, rzadko jej używam.
      Jeszcze muszę przejść staż. :D Ja chyba też nie widziałam wcześniej stron na dole, łuhuhu, jestem oryginalna (ale ja lubię onomatopeje. Muszę przestać). Oui, oui, nieruchomy.
      Nie zdążyłam dopasować. :C To wina szkoły! Też wolę dwójkę. 'W' to także "Before the rain". A wiesz, że nie czytałam. Mam w domu, kiedyś chciałam przeczytać, ale tata stwierdził, że jestem za mała i nie zrozumiem. Widocznie miał rację. Haha, ale miał fajnie. :3
      Pooozdrrawiam! C:

      Usuń
    3. A twój tata zrozumiał? :D

      Usuń
    4. Nie wiem, zapytam się go. :D

      Usuń
  11. Jak ja lubię takie notki tematyczne!
    No i oczywiście u każdej autorki znalazłam faworyta.
    756 - robi wrażenie. Jill, ten zwiastun jest wspaniały. Zakochałam się. *-*
    758 - coś wspaniałego. Zdecydowanie najlepszy z szablonów xslaveex (nie wiem czy to dobrze napisałam, jeżeli jest źle to przepraszam).
    761 - ma świetny CSS. Moje gratulację Cyziu, bardzo dobry szablon! No i oczywiście serdecznie witamy na ZS świeżą krew. :)
    765 - uwielbiam. Nikumu, szkoda, że tylko jeden szablon dziś, jednak ten latawiec, książka, ta ławeczka.... och, to wszystko jest takie wspaniałe!
    Kocham, kocham, kocham. No i widzę, że udaje wam się utrzymać notki, co dwa dni! Czekam na więcej nowości.
    Pozdrawiam, K. xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Was, dziewczyny, jesteście mega!
    Szablony są cudowne, w końcu natrafiłam na ciekawe i niebanalne szablony książkowe! Tylko pogratulować ;)

    Wiem, że nie zbieracie zamówień, ale na marginesie się zapytam, czy byłybyście chętne do wykonania samego nagłówka?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię szablony książkowe ;)
    A w waszym wykonaniu... to je kocham :D
    Cyzia - więcej wiary w siebie:
    "Bardzo się cieszę. Bałam się, że nikomu nie spodobają się moje prace. ;-)" Autorka: Cyzia

    Twoje szablony są fantastyczne, podobnie jak i pozostałych stażystek

    Hmmm... Którą to dziewkę porwać do mojego lochu blogowego ;P xD
    Trudny wybór... Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mi to powtarzają, oj tam. Z moją wiarą nie jest aż tak źle. :3 Dziękuję. ;) Rób tak jak ja, pobierz wszystkie i zmieniaj co dwa tygodnie. :D

      Usuń
  14. Mój ukochany temat ♥ Niezwykłe C:

    OdpowiedzUsuń
  15. 756, 765 i wszystkie szablony Cyzi to moje ulubione. Cyzia, robisz niesamowite szablony! :) Więcej pewności siebie i pomyślnego przejścia stażu! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie bardzo mi zależy na zamówieniu u was jednak czytała regulamin i posiadam bloga ale na onecie czyli nie mogę składać zamówienia? Pozdrawiam ciepło czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  17. 758!!! Chce bardzo!!!!
    Natalieindian@gmail.com
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go
    2.Adres bloga: http://lauughouutlouud.blogspot.com/
    3.Koncepcja: bardzo chciała bym żeby szablon podobny był do tego http://milky-wey.blogspot.com/ na takiej chmurce chciała bym napis LauughOuutLouud. kolor bloga może być niebieski, kakaowy lub miętowy :)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: na chmurce pod tytułem cytat tak jak na tym blogu http://www.willbefineee.blogspot.com/ tylko taki: always looking for a reason to smile
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: szczurek0123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne szablony, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne szablony! I fajnie, że zajęłyście się taką tematyką :) Zwłaszcza, że akurat prowadzę bloga książkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, 763 i 764 są boskie, boskie i jeszcze raz boskie. Mogłabyś je przerobić na szablony ? bo są wprost cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Chciałabym zamówić szablon Dramione.
    1. Źródlana kostucha
    2.http://gdy-wybierasz-serce-albo-rozum.blogspot.com/
    3.Szablon ma tematykę Dramione więc żeby była tam Hermiona i Draco. Kolorystyka ma być ciemna. Układ oddaję już do twojej dyspozycji :)
    4. -
    5. Gdy wybierasz serce albo rozum
    6. -
    7. email: senithionstanish@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Porywam dziewkę numer 756 do lochu http://plungedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Porywam dziewkę numer 758 do lochu http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam, że tak późno komentuję, ale cóż :'c Jill, nie obraź się, ale te szablony nie są twoimi najlepszymi. Widać w twoich ostatnich pracach, że coś się dzieje u ciebie nie tak jak powinno. Trzymam kciuki za twoje wyjście na prostą :) Te szablony, mówiąc ogólnie o notce, w większości są piękne, ale jeden w szczególności przykuł moją uwagę i zakochałam się w nim <33 Jest to numer 758. Gratulacje, xslaveex, dobra robota :) x

    OdpowiedzUsuń