g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.11.2013

[770-772] Raise The Dead


Witam, witam w ten niedzielny wieczór! 
Jak Wam miną długi weekend? Ja się najeździłam porządnie, ale za to nie zmarzłam jak w tamtym roku. Ten był nawet przyjemny. Kilka tygodni temu zepsułam swój telefon. Miał do tego prawo, bo przeżył naprawdę dużo upadków, a nie wytrzymał niestety tego ostatniego - na kafelki w szkolnej szatni. Z jednej strony mam zielono-biały wyświetlacz, ale najlepsze jest to, że nadal działa! :) Teraz szukam kolejnego. Ma ktoś polecić jakiś fajny z dużym wyświetlaczem, aparatem nie mniejszym niż 5mpx i nie droższym niż 400 złotych? Mam kilka pozycji, ale Wasze propozycje również się przydadzą. Pewnie zadajecie sobie pytanie, dlaczego to nie Cyzia dodaje dzisiaj swoją notkę. Otóż, nie wyrobiła się, każdemu się zdarza. Jej notki możecie spodziewać się już 5 listopada!
Ogląda ktoś z Was może "The Originals"? Ja dokończyłam wszystkie odcinki we czwartek i po prostu zakochałam się od pierwszej sceny ♥ Ten serial jest po prostu MEGA SUPER EKSTA i nie mogę się doczekać kolejnych odcinków! W TVD też wiele się dzieje i po prostu czasami nie wyrabiam. Przecież wykończę się wielbieniem tych seriali ♥ 
A dzisiaj w ostatniej chwili dowiedziałam się, że w TV leci "Mój przyjaciel Hachiko". To jest nieziemski film. Nigdy na żadnym nie ryczałam tak bardzo jak na tym. Polecam go serdecznie!
Jestem uzależniona od zakładania blogów. Serio! :) Obejrzałam The Originals i od razu mam mnóstwo pomysłów na opowiadanie. Niestety nie powstrzymałam się i powstał kolejny już blog, a także szablon na niego. Wiem jednak, że na tym się skończy, bo zawsze tak robię i nici z pisania KOLEJNEGO opowiadania ;) Poza tym mam 4 blogi, które prowadzę z trudem, bo podczas roku szkolnego za dużo czasu to nie ma, a w tym roku dochodzą testy, więc już w ogóle masakra.
Oj, to się rozpisałam! Nie wiem, po co, ale natchnęło mnie. Nie przedłużam tylko przechodzę do szablonów:

 Wolne:



Grafika mi się podoba, ale zwaliłam CSS.
 


Strasznie mi się podoba! Na palcach mogę policzyć jakie szablony mi się na prawdę udały.

Zamówienie dla CrazyMofos:

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-772-by-FAITH-411342542


Moje pierwsze zamówienie. Nie za bardzo mi się podoba, ale mam nadzieję, że zamawiającej tak ;)  


Przyjmę 1-3 zamówień złożonych do czwartku do godziny 23:23.
 EDIT w piątek.

EDIT 09.11.13 godz. 15:57
Przyjmuję zamówienie dla Aleksji. 

46 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon bardzo mi się podoba. Tylko ta plama na twarzy jest trochę zbyt intensywna. Chyba pierwszy szablon, któremu tak bardzo pasuje takie napaćkanie tekstur, stocków mało ze sobą związanych. Po prostu pasuje mi to do zamyślonej kobitki. Miliard myśli na sekundę. Nie wiem co wystaje jej z ust, ale to jest świetne. Szkoda, że powielone przysłania szyję. Css jest taki minimalny, doskonale do tak rozbudowanej grafiki. Zastanawia mnie jaką rozdzielczość monitora posiadasz, bo wszystkie te szablony są takie szerokie, no i jak wyglądałoby to u mnie.

    Drugi szablon jest niestety brzydki. Kobitka na nim jest podobna do Kirsten Dunst albo to ona... Tekstury się gryzą. Zdaje się, że są to jakieś grzyby, ślimaki, muszle, pajęczyny, erytrocyty, trawa, rosa, liście... nie ogarniam. No i postać, która przypomina ducha. Kolorystyka też słaba. Szablon zdecydowanie najgorszy.

    Trzeci szablon taki prosty, całkiem zgrabny, ale kolorystycznie kuleje. Ostrość kolorów motyli w rogach zbyt mocno kontrastuje z delikatnym odcieniami niebieskiego, a są przecież jeszcze wielokolorowe motyle w zupełnie innych odcieniach na nagłówku. Słabo idzie Ci wycinanie grafik. Wokół motyli widać białe obwódki, które są efektem krzywego przycinania, albo zaznaczenia tylko białego koloru. Szczególnie kiepsko wyszedł ten u góry po prawej. Nagłówek z lewej ma pion. Znaczy zbyt blisko krawędzi obrazka mazałaś i widać jej ślad. Przedobrzyłaś też z CSS-em. Za dużo zaokrągleń na tak szarpany nagłówek. Szablon ma za dużo rozbieżności w kształcie i kolorze. I mogłaś zrobić coś z suwakiem, bo rzuca się w oczy, przecina grafikę i jest zwyczajnie brzydki.


    Pierwszy to zdecydowanie mój faworyt.

    Pozdrawiam,
    Nikumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubimy Kirsten Dunst ^.^
      To jest Dunst ^.^

      Usuń
    2. Ja tam ja lubię, świetnie zagrała Marię Antoninę, ale w tym szablonie jej nie ma, jest duch, który wyrasta z czerwonych krwinek pod mikroskopem. xD

      Usuń
    3. Zgodzę się z Nikumu, oprócz tego, że z całej paczki właśnie drugi szablon jest najlepszy, choć css raczej kuleje. Po prostu jest zbyt... wyraźny i taki wielki, zupełnie nie pasuje do nagłówka w minimalistycznym stylu (genialnego nagłówka!). Natomiast szablon ostatni faktycznie słabo wycięty, a przecież ten obrazek jest bardzo ładny i można go było inaczej wykorzystać (chociaż wiem, że o gustach się nie dyskutuje :D). Myślę, że jak jeszcze popracujesz nad ogółem, to szablony będą cud, miód i orzeszki, o!

      Usuń
    4. 772 - na mniejszych ekranach (sprawdzałam na drugim komputerze) wygląda w sam raz! Ja mam nienaturalnie duży, więc to widać :)
      771 - próbowałam zrobić jednokolorowy szablon, a że Kirsten (swoją drogą to lubię jej postać w Wywiadzie z wampirem♥) się napatoczyła XD
      770 - plama była od razu na kobitce, więc ja nie maczałam w tym palców. Z jej ust zwisają jakieś korale, a to takie "powielone" też chyba było tylko się nie załapało to koloryzacji. Chyba (:
      Rozdzielczość mojego monitor to 1920x1080.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 1. Źródlana kostucha
      2.adres bloga; http://hermione-and-draco.blogspot.com
      3.koncepcja: szablon dwukolumnowyo. Ciemne kolory. Raczej żeby był smutny i pasował do historii.
      4.Ewentualne zdjęcia: tu zdaje się na Ciebie :) jeśli chcesz to mogę podesłać jakieś zdjęcia
      5.Ewentualny cytaty: Świat bez miłości nic nie jest wart.
      6. -
      7. Kontakt: kreciolekk2@gmail.com

      Mam nadzieje, że przyjmiesz moje zamówienie :) Miłego tygodnia.

      Usuń

    2. Zdjęcia (Nie chcę dużo. To tylko propozycje.) :
      http://www.google.pl/imgres?start=104&as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=xFFVZ8wbhV3ZcM:&imgrefurl=http://www.hotflick.net/movies/2010_Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows__Part_1.html&docid=C9xDcEStdvl7-M&imgurl=http://www.hotflick.net/flicks/2010_Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows__Part_1/fhd010DHO_Emma_Watson_011.jpg&w=1920&h=800&ei=NcR7UpbeLaWn4ASDr4G4DA&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:100,i:25&iact=rc&page=8&tbnh=145&tbnw=293&ndsp=21&tx=194&ty=80

      http://www.google.pl/imgres?start=142&as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=-FL7ysBcYiWg4M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/hermione-granger/images/26304006/title/hermione-granger-wallpaper-wallpaper&docid=7A-0XwY5wC-fRM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/26300000/Hermione-Granger-Wallpaper-hermione-granger-26304006-1280-800.jpg&w=1280&h=800&ei=NcR7UpbeLaWn4ASDr4G4DA&zoom=1&ved=1t:3588,r:57,s:100,i:175&iact=rc&page=10&tbnh=177&tbnw=284&ndsp=16&tx=179&ty=85

      http://www.google.pl/imgres?as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=vVw8bKFhSa1o_M:&imgrefurl=http://herocomplex.latimes.com/movies/harry-potter-emma-watson-hermione-granger-deathly-hallows-movie-final-scene-grown-up-rupert-grint/attachment/harry-potter-and-the-deathly-hallows-d-part-2-2/&docid=foocXtIyifY4EM&imgurl=http://latimesherocomplex.files.wordpress.com/2011/07/hp72-fp-00600.jpg&w=1914&h=813&ei=HcR7UrX9AoTv4QT1x4HoDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:49,s:0,i:235&iact=rc&page=4&tbnh=146&tbnw=282&start=43&ndsp=15&tx=95&ty=50

      http://www.google.pl/imgres?as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=x9F_qVHQlCV8jM:&imgrefurl=http://plashingvole.blogspot.com/2013/09/books-and-cleverness.html&docid=4dMMZCK3nMFSwM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-tH3k5J8iAZE/UjrPTGcUy9I/AAAAAAAAIZ0/tGId1KUVM3o/s1600/New-promotional-pictures-of-Emma-Watson-for-Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows-part-1-harry-potter-and-the-deathly-hallows-31933970-1920-2560.jpg&w=1200&h=1600&ei=HcR7UrX9AoTv4QT1x4HoDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:79,s:0,i:325&iact=rc&page=6&tbnh=188&tbnw=134&start=74&ndsp=15&tx=103&ty=68

      http://images5.fanpop.com/image/photos/31900000/New-promotional-pictures-of-Emma-Watson-for-Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows-part-1-hermione-granger-31934019-1920-2560.jpg

      Usuń
    3. I tu jeszcze Draco:
      http://www.google.pl/imgres?as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=vHFiARQ0OQzySM:&imgrefurl=http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/2013/10/766-769-do-i-wanna-know.html&docid=gy8PBdnmWqgOZM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Asos-Magazine-Photoshoots-tom-felton-32814211-1348-899.jpg&w=1348&h=899&ei=58V7Ut_5PKWn4ASDr4G4DA&zoom=1&ved=1t:3588,r:10,s:0,i:110&iact=rc&page=1&tbnh=184&tbnw=265&start=0&ndsp=11&tx=45&ty=73

      http://www.google.pl/imgres?as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=lVS3jzxQz1fQ3M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/tom-felton/images/31399455/title/tom-felton-wallpaper-wallpaper&docid=Pzvc0CDIm2JZQM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31300000/Tom-Felton-Wallpaper-tom-felton-31399455-1024-768.jpg&w=1024&h=768&ei=CcZ7UuaYE4i44AS_qYCwCg&zoom=1&ved=1t:3588,r:39,s:0,i:214&iact=rc&page=3&tbnh=186&tbnw=224&start=34&ndsp=20&tx=92&ty=140

      http://www.google.pl/imgres?start=155&as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=M_RqU_guDmuu4M:&imgrefurl=http://www.gossiprocks.com/forum/magazines-photoshoots/156315-tom-felton-da-man-august-september-2011-a.html&docid=0CWS-oRKjpFJBM&imgurl=http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2011/08/felton-daman/tom-felton-da-man-august-september-2011%252520-06.jpg&w=801&h=1222&ei=HMZ7Uqy1E8KD4ASfjIDwCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:60,s:100,i:184&iact=rc&page=9&tbnh=215&tbnw=126&ndsp=21&tx=66&ty=128

      http://www.google.pl/imgres?start=215&as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=EeuSvlpQ5VM9VM:&imgrefurl=http://www.justjared.com/photo-gallery/2566136/tom-felton-da-man-august-september-2011%2520-01/&docid=A10DZM71gENPjM&imgurl=http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/08/felton-daman/tom-felton-da-man-august-september-2011%252520-01.jpg&w=897&h=1222&ei=RMZ7Ut6VNeKG4ASz-YGADw&zoom=1&ved=1t:3588,r:15,s:200,i:49&iact=rc&page=12&tbnh=179&tbnw=129&ndsp=21&tx=65&ty=61

      http://www.google.pl/imgres?start=284&as_st=y&hl=pl&biw=1241&bih=584&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=PLXmaBqXt7929M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/tom-felton/images/35215671/title/harry-potter-deathly-hallows-part-ii-photoshoot-photo&docid=WdeDu_uXNpwWZM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/Harry-Potter-The-Deathly-Hallows-Part-II-Photoshoot-tom-felton-35215671-1950-2600.jpg&w=1950&h=2600&ei=RMZ7Ut6VNeKG4ASz-YGADw&zoom=1&ved=1t:3588,r:86,s:200,i:262&iact=rc&page=15&tbnh=194&tbnw=151&ndsp=21&tx=88&ty=123
      Dzięki :)

      Usuń

  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.zendaya-justin.blogspot.com
    3.Koncepcja: Szablon dwu kolumnowy, odcienie fioletu, niebieskiego. Ważne jest także by na szablonie były kwiaty i motyle.
    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://zendaya-coleman.org/gallery/albums/userpics/normal_480399_350149965102465_1588629356_n.jpg

    http://zendaya-coleman.org/gallery/albums/userpics/normal_150748_350149825102479_850068301_n.jpg

    5.Ewentualny cytat: "A moje serce wciąż powtarza to perfekcyjne kłamstwo."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: nieidealnanierealna@gmail.com
    Jeśli przyjmiesz, to proszę napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój zdecydowany faworyt to 771 . Nie znam się na grafice, więc ciężko mi się jakoś bardziej rozpisać. Po prostu mi się podoba. I już. :)
    A co do telefonu: ja jestem w posiadaniu Sony Xperia J. Aparat 5mpx, dość spory wyświetlacz, a cena- to zależy od sklepu. Myślę, że nie powinien być droższy niż 600 zł. Ja mój kupiłam za 400, ale to w salonie Plusa :) Ogólnie telefon jest godny polecenia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 771 również mi się podoba! Co do telefonu - w przyszłym tygodniu chciałabym już zamówić, ale nadal mam ze 20 telefonów na liście i nie mogę się zdecydować który. Głębiej zastanawiam się nad kupnem HTC ONE V i HTC 8S i jeszcze kilku. Musiałabym się ze 2 stówy dołożyć, ale co tam! ^^
      Xperia J jeż jest na mojej liście (:

      Usuń
  6. Według mnie wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, choć polemizowałabym ;)

      Usuń
  7. 1.Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://damonelenaa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: dwie kolumny, odcienie złotego i fioletowego
    4.Zdjęcia: http://images.wikia.com/victorious/images/6/66/Tvd-delena-dance-407.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-g6b-42rNQtw/UMPTdujhTAI/AAAAAAAAA9I/259qPZnGb5U/s1600/5198-the-vampire-diaries-damon-and-elena.jpg

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqNv6L8hrZoU-7OxyWHH9VuKsIrXj9lYXGHWAd4DKteUstkH-a

    5. Cytat: And when I feel Your eyes on my cheese the power of bi it ce them what justice or wia compatible, that I wish You like nothing in the ne of it
    6.-
    7.marysiap6@gmail.com
    GG:44148056

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: lilyanne-james-potter.blogspot.com
    3. Koncepcja: die kolumny, odcienie pastelowej zieleni lub błękitu. Jest to blog potterowski więc proszę, aby znalazł się tam np. złoty znicz, książki, korytarze lub zamek ;)
    4. Zdjęcie: http://i43.tinypic.com/2qdww9u.jpg
    5. Cytat: Ach, co za oszczędność czasu- zakochać się od pierwszego wejrzenia.
    6. -
    7. GG: 36667575

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wstępie powiem, że ja też uwielbiam The Originals wraz z Pamiętnikami. Kocham Klausa i Elijah'a :) I też strasznie lubię "Mój przyjaciel Hachiko", bo gra w nim Richard Gere, ale niestety kilka opakowań chusteczek się zużyło :c Mamy podobny gust (;
    Przejdźmy do szablonów. (Zalinkowałaś podglądy <3 Methrylis will be proud)
    770 - bardzo mi się podoba układ, w sensie lubię kiedy nagłówki są tak w rogu i reszta jest pusta. No i uwielbiam złotą i czerwoną kolorystykę. Jak już bodajże Nikumu wspomniała, trochę przeszkadza ta czerwona plama, zbyt jaskrawa i nachodząca na twarz modelki. I tak nawiasem mówiąc, to też planowałam zrobić szablon z tym zdjęciem :D
    771 - Szablon byłby świetny gdyby nie tylko (a może i aż) trzy rzeczy.
    *postać, powinna być większa, bo się gubi i wygląda jak kolejny stock, nie warty uwagi
    *kolorystyka może by uszła, ale ja po prostu nie lubię zieleni :c
    *ten sam napis co na szablonie z Caroline, w poprzedniej Twojej notce. Nie chodzi o treść, ale sposób wykonania. taki sami wyraz "eyes", identyczna czcionka i obramowanie. Wyjdę na hipokrytkę, bo sama uczepiłam się dwóch czcionek i na wszystkich szablonach praktycznie je używam :c
    772 - to mój ulubiony. Widać, że jesteś bardzo kreatywna, fajnie to wymyśliłaś, cały układ i tę dziewczynę idealnie umieściłaś. No i świetny jest ten ekeft po najechaniu na tytuł posta. A motylki są urocze.
    To by było na tyle ode mnie. Ah, co do telefonu, to polecam któryś z serii Nokia Lumia. Ja mam 610, więc ot jest jeden z pierwszych, ale praktycznie większośc moich znajomych ma np. 720, 1000 czy 920. Są naprawdę świetne. Mój uada mi przynajmniej trzy razy dziennie, na kafelki czy na panele i nawet nie jest zarysowany. Działa idealnie od dwóch lat. Są też bardzo lekkie i mają ciekawy kształt i kolorowe obudowy. I zdjęcia i filmy robione są bardzo wysokiej jakości. No i wiele ciekawych funkcji ;) No i mają Windows 8. Jejku, jaka recenzja mi s tego wyszła o.o
    W każdym razie, życzę powodzenia w znalezieniu dobrego telefonu. ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Silence †

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaus jest supeeeeeeeeeer ♥ Boże, wielbię go! A Elijah wymiata w ostatnim odcinku! "Mój przyjaciel Hachiko" to jedyny film, na którym tak bardzo się popłakałam wraz z tatą (oczywiście, że on się tylko wzruszył, bo gdzieżby płakał!) i bratem. Za każdym razem jest to samo.
      770 - jaskrawa plama jest wynikiem koloryzacji - jedynej pasującej. Ja się do tego zdjęcie zbierałam i zbierałam, aż w końcu mnie coś tchnęło. Gdzieś w jakichś folderach mam inne z podobnych sesji, z których coś może pokombinuję.
      771 - ostatnio pobrałam tą czcionkę i po prostu wszędzie chcę jej używać, bo jest cudowna. Trajan PRO to też można wszędzie znaleźć :P
      772 - A mnie się zbytnio nie podoba, ale czuję się świetnie z tym, że komuś się podoba!
      Powiem tak - Nokia Lumia 610 by przeszła, gdyby tylko miała wejście na kartę, a takowego nie ma niestety. Nokia Lumia 720, 1000 i 920 są wysoko budżetowe, więc nie przejdą niestety. Zamawiam telefon z Allegro, więc nie mam co liczyć na jakieś niższe ceny w Play, do którego przechodzę.
      Dziękuję i cieplusio pozdrawiam! ♥

      Usuń
  10. O, długi, długaaaśn wstęp! Zaskoczyłaś mnie tym, ale zdecydowanie pozytywnie - więcej takich poproszę.
    No to powiem ci, że mój też był nawet przyjemny, ale zdecydowanie minął za szybko. To znaczy, ten, hehe, ja jeszcze mam weekend, choć wcześniej o tym nie wiedziałam xD rzecz w tym, że idę sobie kulturalnie na przystanek i czekam na autobus. A jako że ja mieszkam na końcu świata (tam, gdzie ulica się kończy xD), to mało autobusów zajeżdża, a busy to już wcale. Więc do szkoły mam dwa autobusy: o 7.00 i o 8.00. A jako że ja klasa maturalna, to cały tydzień jeżdżę sobie tym drugim. I co się dzisiaj wydarzyło? Ano to, że po pół godziny czekania poszłam do domu xD Tak więc to dlatego o tak wczesnej poniedziałkowej piszę komentuję tę notkę.
    Ale wracając do weekendu. Cóż, faktycznie nie było chłodno, a wielka szkoda! Pocieszam się tym, że Ruskie zapowiadają nam zimę stulecia <3 trzymam ich za jęzor, poważnie. Ale na szczęście pochmurno było :3 Bo jak to tak - słońce an Wszystkich Świętych? O.o No właśnie. Piątek minął jak zawsze co roku: na jedzeniu oglądaniu filmów z kuzynką. Moja lista filmów, które należy obejrzeć znacznie się powiększyła. Tylko wczoraj zawiodła mnie największa nadzieja: pyszne ciasteczka! mama kupiła je, bo ponoć jakaś rodzina miała do nas po 15 latach przyjechać w sobotę. Ale ie przyjechali, ku mojej uciesze, bo ciasteczka bym mogła zeżreć. Ale nie przyjechali w niedzielę. I mi je wszystkie zeżarli -.- Ech... :(
    Hm, mój telefon to też już twardziel: teraz, nawet jak rzucę go na łózko, które stoi pod ścianą, i telefon odbije się od łózka, uderzy o ścianę i jeszcze na podłogę spadnie, ja już się nawet tym nie przejmuję xD Ale cały jest nadal! :D Ale niestety ja się na telefonach nie znam, więc nic ci nie polecę.
    A o czym jest ten serial? Bo nie znam?
    Wooo! Blogi, duuużo blogów! zamierzam się nimi zająć, a jak jakiś mnie wciągnie, to zyskasz we mnie stałą czytelniczkę ^^
    No ale ok, zajmijmy się szablonami.
    770 - łee, co jej wypływa z gęby? :C Myślałam na początku, że to jakaś ciemna maź, a to... korale? To ona korale zżera? Ok, nie czepiam się, może być i tak xD Hm, szablonik nawet urodziwy, powiem ci ^^ ech, ostatni mam jakieś trudności z komentowaniem szablonów ciekawe, skąd się to bierze. Ale to chyba po prostu stąd, że nie mam zastrzeżeń c: Jest ciemno acz nie ponuro, nie ma też miliona opcji i dodatków, a jednak niczego nie brakuje. Gut ^^
    771 - na palcach? Aż taka jesteś wobec siebie krytyczna? ;> Ooo, ty, muszę ci powiedzieć, że mi też się podoba ^^ Bardzo ładna kolorystyka, to znaczy ten kolor jest świetny: ta... hm, blada wręcz zieleń w połączeniu z czarnymi i białymi akcentami wygląda naprawdę genialnie! Tylko... po co są dwa cytaty? Jeden już nie starczy? :D Nagłówek fajny, bo taki tajemniczy, poplątany dosłownie i w przenośni :D Jestem ciekawa, jak to by wyglądało, gdybyś kolumny walnę,la innym kolorem, ale nie wiem c:
    772 - ojoj. jaaaaki faaaajny szaaabloooon!! *_____* Jest absolutnie świetny i genialny! Mam słabość do tego typu nieruchomych szablonów, gdzie magiczny suwak prowadzi nas w dół i w dół rameczki <3 I e motyle tak fajnie ci wyszły, i ta pani w białej otoczce, przy czym ta otoczka tak fajnie wyrywa się poza ramkę... <3 No matko jedyna, wszystko jest wprost idealne! Kocham ten szablon i kocham ciebie - za ten szablon! :D No ja po prostu nie mam pytań, zachwyciłaś mnie absolutnie, ajajajaj!! <333333
    Dobrz, tyle ode mnie. Czekam na kolejene notki wraz z porcjami szablonów i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się sama zdziwiłam, że taki wstęp mi wyszedł! Co do zimy - śnieg ma spaść już w ten czwartek z tego co słyszałam w piątek rano w RMF'ie, a czy to prawda to nie wiem. Ja niestety nie przepadam za zimą, za to mój piesio bardzo i cały czas się domaga wyjścia, wredota jedna (:
      Mój telefon przez pewien czas był naprawdę niezniszczalny, ale o jeden upadek za dużo i wyświetlacz padł.
      The Originals? To taka inna część The Vampire Diaries. Opowiada o życiu pierwotnych wampirów i po prostu wielbię go ♥
      Już szykuję się na twoje długie komentarze! Kocham długie komentarze.
      770 - tak to korale. Zdjęcie wygląda cudnie, ale tutaj je zepsułam. Ja na przykład uważam, że CSS padł i nie powstał.
      771 - niewiele mam NAPRAWDĘ ŁADNYCH SZABLONÓW. Serio! :) Szablon jednokolorowy. Pierwszy w mojej karierze. Podoba mi się, ponieważ przedstawia chaos, który zawsze panuje w mojej głowie. Bez tego cytatu po lewej było pusto ;( Jaśniejsze kolumny raziły po oczach, a ciemniejsze się zlewały.
      772 - sporo się namęczyłam, żeby ten magiczny suwaczek ustawić! :) Na panią nie miałam pomysłu, więc powstało takie cuś, a motylki to png'sy z dA - mojej skarbnicy ♥

      Dziękuję za tyle miłych słów i cieplusio pozdrawiam, bo robi się coraz chłodniej ^^

      Usuń
    2. Aż się sama zdziwiłam, że taki wstęp mi wyszedł! Co do zimy - śnieg ma spaść już w ten czwartek z tego co słyszałam w piątek rano w RMF'ie, a czy to prawda to nie wiem. Ja niestety nie przepadam za zimą, za to mój piesio bardzo i cały czas się domaga wyjścia, wredota jedna (:
      Mój telefon przez pewien czas był naprawdę niezniszczalny, ale o jeden upadek za dużo i wyświetlacz padł.
      The Originals? To taka inna część The Vampire Diaries. Opowiada o życiu pierwotnych wampirów i po prostu wielbię go ♥
      Już szykuję się na twoje długie komentarze! Kocham długie komentarze.
      770 - tak to korale. Zdjęcie wygląda cudnie, ale tutaj je zepsułam. Ja na przykład uważam, że CSS padł i nie powstał.
      771 - niewiele mam NAPRAWDĘ ŁADNYCH SZABLONÓW. Serio! :) Szablon jednokolorowy. Pierwszy w mojej karierze. Podoba mi się, ponieważ przedstawia chaos, który zawsze panuje w mojej głowie. Bez tego cytatu po lewej było pusto ;( Jaśniejsze kolumny raziły po oczach, a ciemniejsze się zlewały.
      772 - sporo się namęczyłam, żeby ten magiczny suwaczek ustawić! :) Na panią nie miałam pomysłu, więc powstało takie cuś, a motylki to png'sy z dA - mojej skarbnicy ♥

      Dziękuję za tyle miłych słów i cieplusio pozdrawiam, bo robi się coraz chłodniej ^^

      Usuń
  11. No czeeeść, chcę zamówić szablon c:

    1.Hasło: Źródlana Kostucha

    2.Adres bloga: inicadion.blogspot.com

    3.Koncepcja: Kolory dosyć ciemne, by bylo wygodnie czytać beez oczopląsu. Odcienie błękitu, zdecydowanie.
    Hm, chciałabym, żeby przede wszystkim widać bylo opowiadanie, a rzeczy typu kolumny etc. trochę z boku, żeby się nie wdzierały w posty.
    Chciałabym... Jakieś ciekawe menu. Wysuwane albo coś w tym stylu - ty napewno będziesz wiedzała, obiecuję, że przyję wszystko, to mój 1 blog z opowiadaniami...

    4.Ewentualne zdjęcia: Hm, a obrazeczki mogą być? :3
    http://pllns.deviantart.com/art/BLUE-306503865
    http://maverick-t11.deviantart.com/art/blue-21979774

    5.Ewentualny cytat: ,,Podpalmy świat, utopmy uczucia i ucieknijmy niszcząc czas i przestrzeń." Preaze, ja to wymyśliłam ;-;

    6.Inne uwagi: Nie chcę nic wysuwanego. Porosiłabym o cienie... Tak, cienie.

    7.Kontakt: Hm? princes173@wp.pl a gg... nie mam. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aajj, może jeszze to do ewentualnych zdjęć: http://fusioneuphoria.deviantart.com/art/Blue-12107685

      Usuń
  12. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres Bloga:http://one-life-with-him.blogspot.com/
    Kolumna po lewej na arhiwum i wyświetlenia,
    Pośrodku posty a po prawej ni
    Strony mają były z boku.Kolory ;pastelowy fiolet.Układ prosty
    Zdjęcia; Nie musisz ich używac ale z tymi postaciami bym prosiła
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSiFerpHCP1dFbJxka505Rud1uZCx-UL51VscY6QNApxlN4C5rihQ

    http://0.tqn.com/d/movies/1/0/R/D/Y/Roshon-Fegan-photo-real-steel-premiere.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0KT1S1n7V-dmPRlbgZ6wMPNgmRjWhOFfChzumRSv9xrZTRrtyFQ

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?
    q=tbn:ANd9GcRd2X74L26OMPKDxsLZikDO9Nh5b2zgFVx-LgFLX9vfA_i1ZoEl

    http://ic.pics.livejournal.com/davidnolan/44473259/799212/799212_original.jpg

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShkmdrin4lO95mEDnqDxiuZ2o3AL6sCRH06esYq7qZoN9l1c-3FA

    Ewentualne cytaty; ,,Uśmiechnij się, wszystkie problemy świata nie należą do ciebie'' Styl dowolny
    Inne uwagi-
    Kontakt; wisenka0082gmail.com
    Szabloniarka AVIA Tinar
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. 770: spodziewałam się czegoś innego, ale bardzo ładny. Nie co przeszkadza mi ta wielka czerwona plama, mogła by być nieco bardziej przezroczysta, ale jest ładny, naprawdę. 9/10
    771 jest dość nijaki. Taki niezwykle ogólny, ale wykonanie i barwa są bardzo ładne. 7/10
    772, moim zdaniem wyglądałby lepiej bez tych motylków w rogach, no i suwak mogłaś zrobić ładniejszy. Ale koncepcja jest boska, świetny do pamiętników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze: czy w pierwszym nie powinno być 'FOUND' skoro wcześniej była przeszła forma?Nie wiem ale jakoś mi tak bardziej pasuje, no ale nie znam zamysłu.

      Usuń
    2. 770 - plama jest wynikiem koloryzacji (jedynej pasującej).\
      771 - A mnie się podoba! Przedstawia chaos w mojej głowie.
      772 - Motyki się pojawiły, ponieważ takie gołe rogi brzydko wyglądały, a CSS na suwak nie chciały działać ;(
      Co do tekstu - to są 2 zdania wyrwane z różnych linijek piosenki. Pomiędzy tymi dwoma był chyba jeszcze jeden wers. Tak mi się wydaje ^^

      Usuń
  14. 1. Hasło: Żródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://la-vie-lex.blogspot.com

    3. Koncepcja: Zdaję się na Ciebie ale najlepiej, żeby tło było jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:


    http://www.buffalo.com/images/uploads/buffalo_com/content/arts/Screen_shot_2013-03-04_at_4.00.35_PM.png lub http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/127302d1351661522-lindsey-stirling-lindsey-stirling-picture-1366-x-768.jpg lub http://khongthe.com/wallpapers/entertainment/lindsey-stirling-250632.jpg
    jak coś to nazywa się Lindsey Stirling :)

    http://1.bp.blogspot.com/-GoAkq3k87f8/TlbcNwNZ6oI/AAAAAAAACy0/3pwKvF-jZDs/s400/hogwart.jpg lub to http://4.bp.blogspot.com/_ylTf528VeGg/TUCaTKrx78I/AAAAAAAAACU/WAkUJeSVSO4/s320/hogwarts_final.jpg

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130313202431/poohadventures/images/5/58/The_Hogwarts_Express.jpg
    http://farm8.staticflickr.com/7267/7077737669_39a860ef71_z.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_A_LNaiP5ijs/TUHmattFZ4I/AAAAAAAADN0/WHHkEKl6yPM/s640/signpost.JPG
    http://www.cooltura.wm.pl/wp-content/uploads/2010/03/normal_nkk13162.jpg
    albo jakieś inne jak znajdziesz :)

    5. Ewentualny cytat: “Without music, life would be a mistake” ale jeśli będzie go brakowało tak w ostateczności

    6. Inne uwagi: To na bloga z fan fiction o tematyce potterowskiej.

    7. Kontakt: gg używam 36997218, ale maila nie za bardzo :P essie.nielsen@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://krainaeventy.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kolorystyka: na pewno dużo zieleni, ale nie może być zbyt ciemno, ewentualnie czerwone akcenty.
    Fajnie by było, gdyby znalazł się na nim las i ognisko, ale przede wszystkim LAS :3

    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz tego dokonać - Walt Disney
    6.Inne uwagi: szablon może być trochę tajemniczy, mogą pojawić się postacie w płaszczach
    7.Kontakt:kumpelsto@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I <3 771
      Śliczne!
      A co do koncepcji zamawianego szablonu, to zamiast lasu moze byc jezioro/moczary/bagno czy mgła

      Usuń
    2. I jescze jedna sprawa - naprawdę nie chcę się podlizywać, naprawdę, ale mieć na swoim blogu Zaczarowany Szablon to moje marzenie.
      Duże marzenie.

      Usuń
  16. Najbardziej podoba mi się 772. Naprawdę wyszedł ci super.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://sogno-quattro-grandi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chodzi mi o szablon z tematyką Wielka Czwórka czyli Merida i Roszpunka (Disney) oraz Czkawka i Jack Frost (Dreamworks). Może być zróżnicowana kolorystyka żeby nie był jakiś ponury.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/086/f/f/big_four_by_ogrodniczka-d5zgfb3.png http://4.bp.blogspot.com/-exI2i3M_6eA/UaE8IAuhADI/AAAAAAAAAiQ/YJ99y7g0aKY/s1600/the_big_four_by_sakura_rose12-d5seh5z.jpg
    5.Ewentualny cytat: Magia to największy skarb, jednak tylko dzieci potrafią ją dostrzec
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: paulinafiolet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę zamówić szablon na bloga którego właśnie zaczełam

    1)hasło: Źródlana kostucha
    2) adres bloga: http://janienormalna67.blogspot.com/
    3)koncepcja: chcę żeby tło było czarno-białe z kolorami szlachetnymi (np. szafirowy, rubinowy, szmaragdowy itp), tematem są głównie książki i muzyka, ale prosiłabym dodać gdzieś w rogu coś z świętem holi, całość ma mieć taki trochę "magiczny charakter"
    4) ewentualne zdjęcia: http://distilleryimage4.ak.instagram.com/c0d22006faf311e28a2722000a9f1925_7.jpg ale wole zdać się na was
    5) ewentualny cytat: Ludzie boją się tego co nie widoczne
    6)inne uwagi: -
    7)kontakt wika7415@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i strasznie mi się podoba 674, 704 i 662 ale wszystkie są nieziemskie ^^

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1)hasło: Źródlana kostucha
    2) adres bloga: http://rubinowe-wino.blogspot.com/
    3)koncepcja: chciałabym żeby tło było w kolorze rubinowym, i ogółem cały szablon w ciemniejszych odcieniach czerwieni.
    4) ewentualne zdjęcia:-
    5) ewentualny cytat: "Najgorsze rzeczy w życiu przychodzą do nas za darmo" - Ed Sheeran
    6)inne uwagi: -
    7)kontakt: rubinowewinoblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd ja znam te problemy z telefonami... niestety, zamiast je psuć, gubię je. Średnio jeden na trzy miesiące. Koszmar! Możesz sobie wyobrazić, co moja rodzicielka sądzi na ten temat ;)
    Z szablonów najbardziej podoba mi się dwójeczka, ale to już wiem. Ma w sobie taki tajemniczy, niepowtarzalny klimat. Świetna praca :) Oby tak dalej!
    Mnóstwa weny,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice by mnie zabili gdybym gubiła tak telefony! Oj, wyobrażam sobie, wyobrażam całkiem dobrze ;)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam ♥

      Usuń
  21. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://mymindproblem.blogspot.com/
    3.Koncepcja: no to kolor ogółem najlepiej granatowy lub ciemniejszy fioletowy zależy jak lepiej będzie wygladało ale wg mnie lepiej granatowy . no i chciałabym żeby tam były takie kółka 2 i w jednym ariana grande a w drugim marcel styles louis tomlinson i finn harries najlepeij jakby mieli okulary znaczy się żeby nie wygądali tak bosko że tak powiem hahah . i w tle NY jak by dało radę .
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: tak jak na nagłówku bloga czyli "nie bądź plastikowa ,bo jestem pewien ,że jesteś fantastyczna";
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: olccia21@wp.pl gg - 471 262 73

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam jeszcze pytanie : jak mam wstawić ten button bo serio nwm XD

      Usuń
    2. możesz zapisać button na komputerze, a później wchodzisz w układ--->dodaj gadżet--->obraz (:

      Usuń
  22. 1. Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga----> http://dangerous-harry.blogspot.com/
    3. Koncepcja- Poprosiłabym głównie o ciemniejsze kolory, takie mroczne nawet. Jedna kolumna, ale czy z lewej czy z prawej, to naprawdę nie ma dużego znaczenia.
    4. Ewentualne zdjęcia - Cóż wybór pozostawiam tobie, tylko żeby był Harry Styles - a co do bohaterki to dobrze żeby była to brunetka :)
    5. Ewentualny cytat -
    6. Inne uwagi - jeśli da radę to chciałabym żeby strony były ruchome (nie wiem czy dobrze napisałam)
    7. kontakt - agatorek29@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, mam nadzieję, że przyjmujesz zamówienia? :)
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://klarexx.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chodzi mi o jasną kolorystykę, przejrzystą czcionkę, kolumne po prawym lub lewym boku z moim zdjęciem i polem tekstowym :) wygląd podobny, taki sam jak tutaj http://wiska-wiskaa.blogspot.com/
    4.Ewentualne zdjęcia: chodzi o zdjęcie w kolumnie
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: tło jakiś kremowe, szare, tak jak na blosu wiski :) ps, a nagłówek tez robicie bo nie wiem...
    7.Kontakt: klarawojnicka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń