g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.11.2013

[775-777] Jesienna depresja

     Trzy szablony, tylko jedno zamówienie. Wybaczcie, ale nie miałam chęci, by robić coś więcej. Za dużo rzeczy się psuję, bym mogła w pełni skupić się na blogach.
     Wyniki losowania ukażą się w ciągu kilku dni.

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon775-412140164?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=2

  Szablon wolny
 http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon776-412140697?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=1
Szablon z propozycji. Zmieniałam 3 razy, bo pewna osoba ciągle miała jakieś ale (nie będę wskazywała palcem, ale jej nick zaczyna się od S. i jest u nas na stażu). Na stos z nią ;)

 Szablon wolny
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon777-412142243
Szablon jest tymczasowo na blogu próbnym. Pokręćcie sobie kółeczkami. To wciąga!

Zamówień nie przyjmuję!

53 komentarze:

  1. zepsułaś drugi szablon, tyle ci powiem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 775 jest bardzo ładny, tylko taki depresyjny jak tytuł notki. :c Podoba mi się to zdjęcie Emmy, chociaż patrząc na nie mam wrażenie, że blog będzie o mrocznej córce Voldemorta ;_; Ale szablon ogólnie jest bardzo estetyczny i wszystko gra (:
      776 :c :c :c Lily już nie wygląda jak naelektryzowany słup, ale ten napis...:c :c :c No mówię ci, że wygląda jak nadruk na jej koszuli. Leń z ciebie i tyle. :c Ale nie będę już nic mówić, bo zaraz po raz setny usłyszę "pakuj sie, wylatujesz :c.
      777 mój ulubiony :) Wszystko do siebie bardzo pasuje, a efekt kółeczek jest świetny (:

      Idę zjeść leczo.

      Usuń
    2. Drugi szablon powinien być czarno biały. Wtedy byłby lepszy, wiem to! Kto tu jest leniem? Nie będę mówiła, co zrobiłaś z piesełem, bo to wstyd na całą blogosferę ; C

      Jedzenie jest przereklamowane. Pij wodę!

      Usuń
    3. :O To ty mi podsunęłaś numer z piesełem :c
      Wodę piją tylko ci co się odchudzają :c

      Usuń
    4. Cicho, nikt nie musi wiedzieć.
      Kawa, woda, omlet, woda, placki, mięso,woda, serek. Kawa, woda, omlet, woda, placki, mięso,woda, serek. Kawa, woda, omlet, woda, placki, mięso,woda, serek. Kawa, woda, omlet, woda, placki, mięso,woda, serek. Kawa, woda, omlet, woda, placki, mięso,woda, serek.
      Fuj!

      Usuń
    5. Niedługo nam znikniesz przez tę dietę ;_; zostanie tylko twój wysuszony mózg :c

      Usuń
  2. Czy szablony przyjęte z 27 października zostaną wykonane? Bo nie wiem czy mam składać zamówienie u innej szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 27 października była notka tematyczna i zamówienia nie były przyjmowane ;)

      Usuń
    2. Eh, to był 17 październik, pomyliłam się :)

      Usuń
    3. Skoro Jill przyjęła Twoje zamówienie, to najprawdopodobniej je zrobi. W innym przypadku by cię o tym poinformowała. Szablon pewnie pojawi się w nastęnych notkach ;)

      Usuń
    4. Tak, zostanie wykonany. Po prostu narazie nic dobrego mi nie wyszło :( Zależy Ci na czasie?

      Usuń
    5. Nie, skąd. Po prostu nie należę do osób cierpliwych i jestem ciekawa szablonu ;)

      Usuń
    6. W zamian za to, że mówisz tyle czekać obiecuję, że będziesz mogła wybrzydzać do woli, jeśli Ci się nie spodoba :)

      Usuń
    7. Ufam Ci, Jill. Ten szablon i tak będzie świetny, więc nie wciskaj mi kitu o wybrzydzaniu xD

      Usuń
  3. Mi osobiście drugi szablon, bardzo podoba. Gdybym miała takich bohaterów w którymś z moich blogów, na pewno bym go pobrała... Bardzo ładny ;)

    Pierwszy szablon śliczny !!! <3 Piękna panna Granger. :)
    Trzeci szablon : jest chyba moim ulubionym, mimo iż nie przepadam za Panną Lovegood ;D Ale jest czysty, przejrzysty ;)

    Świetna robota ! <3 weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz Luny? Jak możesz! Dla mnie to zawsze była bardzo sympatyczna postać. Uwielbiam takie szalone charaktery :) Gdyby jeszcze bawiła się czarną magią, to ah! Ideał :)
      Ślicznie dziękuję za opinię. Twoje słowa wiele dla mnie znaczą :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
    2. Nie mówię, że jej aż tak nie lubię... nie przepadam. Choć je charakterek jest cudowny i jej pomysły z przebierankami ;D :P No ale ulubioną nie jest ;D
      Nie ma za co :))
      Wasze - a zwłaszcza Twoje prace , zawsze podziwiałam ;) Zazdroszczę talentu :) Kiedyś próbowałam zrobić sama jakiś szablon, ale wychodziły same ... szkoda gadać :P

      Pozdrówka ;)

      Usuń
  4. 775 najładniejszy :)

    1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: http://la-vie-lex.blogspot.com

    3. Koncepcja: Zdaję się na Ciebie ale najlepiej, żeby tło było jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:


    http://www.buffalo.com/images/uploads/buffalo_com/content/arts/Screen_shot_2013-03-04_at_4.00.35_PM.png lub http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/127302d1351661522-lindsey-stirling-lindsey-stirling-picture-1366-x-768.jpg lub http://khongthe.com/wallpapers/entertainment/lindsey-stirling-250632.jpg
    jak coś to nazywa się Lindsey Stirling :)

    http://1.bp.blogspot.com/-GoAkq3k87f8/TlbcNwNZ6oI/AAAAAAAACy0/3pwKvF-jZDs/s400/hogwart.jpg lub to http://4.bp.blogspot.com/_ylTf528VeGg/TUCaTKrx78I/AAAAAAAAACU/WAkUJeSVSO4/s320/hogwarts_final.jpg

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130313202431/poohadventures/images/5/58/The_Hogwarts_Express.jpg
    http://farm8.staticflickr.com/7267/7077737669_39a860ef71_z.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_A_LNaiP5ijs/TUHmattFZ4I/AAAAAAAADN0/WHHkEKl6yPM/s640/signpost.JPG
    http://www.cooltura.wm.pl/wp-content/uploads/2010/03/normal_nkk13162.jpg
    albo jakieś inne jak znajdziesz :)

    5. Ewentualny cytat: “Without music, life would be a mistake” ale jeśli będzie go brakowało tak w ostateczności

    6. Inne uwagi: To na bloga z fan fiction o tematyce potterowskiej.

    7. Kontakt: gg używam 36997218, ale maila nie za bardzo :P essie.nielsen@gmail.com

    Mam nadzieję, że w końcu mi się uda zamówić :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką nie przyjmują zamówień ;)

      Usuń
    2. AJJ Moja ślepota xD Wybacz :D

      Usuń
  5. Gdyby ostatni szablon nie był z Luną to pewnie bym go do siebie przygarnęła. Ale Luny to ja nie piszę, niestety. Tak czy inaczej - 777 jest moim ulubionym szablonem. Cudo. W ogóle jakoś ta notka jest magicznie cudowna i w moim klimacie. Wszystkie szablony poszły do ulubionych :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, że nie piszesz. Mało jest dobrych opowiadań o Lunie :)
      Ślicznie dziękuję za komentarz. Mam nadzieję, że szablony z kolejnej notki również Ci się spodobają :)
      Pozdrawia ciepło,
      J.

      Usuń
  6. Podejście do komentarza dla Pani Szef: nr. 4
    Stopień absolutnej furii w skali od 1-10: 9 (na szczęście skopiowany zawczasu)
    ZARAZ PRZEROBIĘ BLOGSPOT NA PALUSZKI RYBNE!
    Najpierw kasuje mi pół przepięknego, przecudownego rozdziału a potem komentarz dla Jill... BOGOWIE KALFU, NIECO LITOŚCI!
    Do rzeczy!
    Jesienna depresja!!! Yay! To brzmi radośnie! Czuje się jak właściwa osoba na właściwym miejscu :3
    Zacznę od tego, że deviantart to kłamliwe nie powiem co. Pisze "deviantart loves you <3" ale już szablonu 777 i 776 nie wyświetli!!!
    Rzucę zaraz moim smartnotrillafonem z androidem o sufit. Jak 775 skomentuję, bo jest i ją widać a na niej Hermionka jako sexowny Voldemort. Nawet trzech >:3
    Jest dym. Jest mhrok. Jest naprawdę zacny szablon, który z chęcią by można schrupać na obiadek z przepyszną szklaneczką wody z aż 13,5% H2O! Reszta to czysta, wysokoprocentowana naturalnie mroczna gleba! Do tego wszystkiego bita śmietana z szarej mgły i zajadamy.
    Okey, rzut smartnotrillą nie pomaga. Doprowadza do konieczności ponownego pisania komentarza, i włosy robią mi się białe, ale do trzech razy sztuka, jak powiedział skazaniec pod ścianą, którego minęły dwie kule.
    Blogspot mnie nienawidzi, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić, jak to powiedział wisielec.
    776 ewidentnie ma mnie w niezbyt przyzwoitym miejscu, to udaję się na bloga, by zobaczyć 777.
    Jestem jak najlepszej myśli, jako urodzona 07.07. Bond. James Bond.
    O jeny.
    O jeny.
    Jestem z siebie dumna :D
    No i z Pani Szef teżBo jest genialny. I go uwielbiam. I jakby go połączyć z pewnym szablonem Avii to bym zhakowała całe zaczarowane, żeby nikt inny go nie dostał. Ale ten nagłówek jest cudny. I CCS jeszcze lepszy. A KÓŁECZKA TO JUŻ ZUPEŁNIE!
    Jak... gałki lodów na deser. Takie waniliowo czekoladowe.
    Luna została wzywającym mroczne dusze królem indian, i z niej też jestem dumna. Życie byłoby piękne gdybym nie miała jutro testu na który nic się nie uczyłam ;-;
    776 może jeszcze skomentuję, kto wie. Drugie danie zawsze spoko.
    Póki co uciekam. W te pędy. Albo kiełki.
    Rzodkiewki.
    Ściskam do uduszenia, droga Pani Szef!
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ufaj blogspotowi. Ostatnio ma jakieś fochy, więc lepiej wszystko starannie chować na dysku. Nie damy się IM! CHCĄ NAS ZNISZCZYĆ, ALE NIE DADZĄ RADY :(
      SPALIĆ BRZOZY, SPALIĆ BRZZZOOOZY! Wina brzóz, tyle Ci powiem :(
      Krakeniku, nie mogę z twoich porównań. Twoje komentarze zawsze są strasznie pocieszne, ale tym razem przeszłaś samą siebie :D Luna królem Indian, serio? :D
      Ślicznie dziękuję za komentarz i za poprawę humoru,
      pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  7. 777- najcudowniejsze cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi szablon mi się piekielnie podoba, w najbliższym czasie go porwę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, Jill, przez godzinę wpatruję się w 777 szablon. Jest taki piękny, że aż jestem pod wrażeniem - nic, tylko umrzeć dla takiego szablonu :) Większość szablonów z Luną jest zrobiona w wesołych i jasnych kolorach, ale Twoja wersja szczerze napisawszy, bardziej przypadła mi do gustu. Mimo wszystko szkoda, że jest to Luna, a nie Draco i Hermiona, bo bym ten szablon porwała na swojego bloga i nie oddała:c

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze jestem zachwycona drugim szablonem. Uwielbiam tą aktorkę a film "Dary Aniołów" był mega, więc to jeszcze bardziej spowodowało, że zakochałam się w nim *.*
    Wgl uważam, że wasza szabloniarnia jest na bardzo wysokim poziomie. Zawsze macie bardzo dużo komentrzy, zamówień itd.. A prace rzeczywiście są cudowne, czego nie da się ukryć! Ciesze się, że mogłam na fb kliknąć, że was lubię.. A w sumie to nie lubię.. uwielbiam :3

    Pragnę złożyć zamówienie.. I modle się, żeby było przyjęte :)
    1. Hasło: źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://double-feeling.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, by szablon był z Elijah Mikaelson, Katheirne Pierce oraz Eleną Gilbert ponieważ o nich jest opowiadanie (trójkąt miłosny). Kath może być jak zwykle seksowna i zadziorna, Elena sobą a Elijah z krótszymi włosami z 4 sezonu ♥ Kolorystyka? Myślałam głównie o żywym brązie, ewentualnie czerni, złocie.. Nie chcę żadnych jaskrawych i zbyt żywych :D Ale wiem (widzę oglądając wasze szablony), że potraficie doksonale bawić się kolorami, więc jak coś zmienione zostanie to nic się nie stanie, byleby był to klimat tajemniczy, mroczny i odrobinę też romantyczny :) Na tym mi zależy głównie. Prosiłabym o taki układ jak tutaj w Twojej notce na drugim szablonie z Lily Collins. :) Boki (gadżety) zaokrąglone :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "If there are wings of love I flew far away, because I can't have you. The only salvation is our humanity"
    6. Inne uwagi: nie wiem. nie zapomniałam chyba o niczym.
    7. GG: 28955237

    Mam wielką nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte :)
    Pozdrawiam was gorąco zdolniachy! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Jill napisała pogrubioną czcionką i nawet postawiła na końcu wykrzyknik : "Zamówień nie przyjmuję!" (:

      Usuń
    2. OMG, przepraszam, nie zauważyłam :(

      Usuń
  11. Ja się nie wypowiadam, bo popadam w kompleksy... Zbyt piękne.... a 776 i 777 to już wgl. się zakochałam!
    Wiem, króciutko, ale popadłam w zachwyt i nie potrafię się wysłowić. Po prostu są niesamowite ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... kocham kocham kocham <3333
    Przepiękne szablony, a zwłaszcza ten pierwszy i trzeci *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Żiiiiil, no weź mnie nie smuć :< Czemu ci źle? :c To przez listopad? Ech, a ja tam lubię ten miesiąc. Tak czy siak mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz do 'zdrowia' i będziesz tak samo durna jak zawsze! :D
    A że notka jest, to i tak doskonale! Bo skoro tak źle się czujesz, to równie dobrze nie musisz dodawać żadnej notki, a jednak to zrobiłaś. Tak więc, jak to się mówiło w zerówce albo w pierwszych KLasach podstawówki, jak ktoś obcy właził: "DZIĘĘĘĘKUUUJEEEEEMYYYY!"
    775 - pozwól, że nie skomentuję tematyki szablonu - dlaczego mnie nie dziwi, że ja widzę tu Emmę, no powiedz mi? xD Aaa, to zamówienhie, a to ok, ale to nie zmienia faktu, że i tas, mnie to nie zdziwiło xD Ojoj, ale ten szablon jest świetny! I jaki bajer: komentarze po boku! *____* Podoba mi się (taka tam sugestia... kolejna... xD Nie no, żartuję, bo nie wiem, jak by to wyglądało przy całości). Ogólnie te kolumny wyglądają genialnie: szablon wygląda dość ponuro dzięki kolorystyce, więc te kolumny i inne takie naprawdę świetnie wyglądają: są niby przezroczyste, ale jednak ciemniejsze. Wiesz o co mi chodzi :D Tak czy siak to jest genialne! *___* Ogólnie szablon przepiękny, taki... kurczę, aż poważny... i ponury :3
    776 - to Silence to taka maruda? :D No proszę, będę pamiętać :D Nie znam człowieka, ale to raczej nie ma znaczenia. W końcu ja nikogo tu nie znam :D To znaczy większości z tych, których umieszczacie na szablonach.
    A, miałam zapytać, bo tak mi się przypomniała niedoszła władcopierścieniowa notka Avii: gdzie ona jest?! Właśnie, co z Avią? :C I co z Fin? :C
    Tak czy siak, wracając do szablonu, to to są te Dary Anioła, czy jak to się zwie? Nieee wiem, coś z aniołami, było ostatnio w kinach. Kojarzę jedną ze scen umieszczoną na tym szablonie z gazety xD Ooo, błyskawice! :D Dawno ich tu nie było 8)
    A, miałam spytać: skąd ty bierzesz takie fajne cytaty? ^^ Bo ten z 775 był świetny, ale zapomniałam dodać xD o i ogólnie lubię twoje cytaty ^^ Tzn. nie tyle twoje, co te, które znajduję na twoich szablonach xD
    Ale ja wciąż się wcinam! Ta, wcinam, we własna wypowiedź. Ale rzez w tym, że nie mogę dokończyć komentować notki! A więc tematyka mi za wiele nie powiedziała, więc mniejsza. Akurat tutaj ta przerywana ramka chyba pasuje, więc dobrze, że się tu znalazła, choć ciekawy efekt byłby chyba bez niej? Ale nie wiem. Tak czy siak szablonik ładny, choć sprawia wrażenie... ja wiem? Ciasnego? xD W sensie wszystko gdzieś tam ma swoje miejsce, w wyniku czego nie ba byt wiele wolnej przestrzeni. Ale to ani plus ani tym bardziej minus, to spostrzeżenie xD
    777 - o, jaka fajna liczba :D
    Faktycznie, twój nastrój udziela się też w szablonach: są cholernie ponure! Nawet Luna jest na tle krzyży! xD O, a ten cytat wyjątkowo znam i to chyba właśnie z tej strony, co by znaczyło, że już gdzieś tu był. A że ja zawsze czytam cytaty, to jest to naprawdę możliwe. fajnie to wygląda, że tytuł jest na samej górze, wyżej nie ma niemal nic: naprawdę mi się to podoba! No i ten efekt zerwanej kartki zawsze spoko 8) NO I KULECKA!!! *_____* Faktycznie, są zarąbiste! :D Ach, sama nie wiem, który szablon jest najlepszy! :(
    Tyle ode mnie. Wracaj do zdrowia, Jill! Czekam na kolejne nowości z największa niecierpliwością i pozdrawiam cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka maruda :c Gdyby nie ja, to na szablonie znajodwałby się tysiąc piorunów i Lily by wyglądała jak naelektryzowany słup :c To z Jill taki leń, że jej się nie chce poprawiać :c

      Usuń
  14. Piękne szablony i tyle!
    Masz talent!
    Najbardziej podoba mi się pierwszy ^^
    Pozdrawiam się Serdecznie! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon 776 jest świetny. I to nie tylko dlatego, że jest związany z DA :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 775 - Bardzo mi się podoba. Nie przepadam za czarno-białymi szablonami, ale tobie wyszło genialnie.
    776 - Nie wiem czemu Silence ma uprzedzenia do tego szablonu, według mnie najlepszy z notki ^.^ Cudnie wszystko zgrane no i oczywiście Jillowe błyskawice muszą być :D
    777 - Uwielbiam Lunę i jej fazy z dziwnymi akcesoriami strojów. Uwielbiam kółeczkowate menu! Szablon naprawdę dobry :)
    Przepraszam, ale grafika jest dla mnie jak czarna magia. Nie wiem co i jak użyłaś, więc nie mogę tego pochwalić. Jednak potrafię docenić piękno prac i twoje są moimi ulubionymi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dopiero co zmieniła szablon na blogu, Jill :'( Będę musiała poczekać z kolejną zmianą, ech.
    Silence maruuuuuuuuda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez kwadrans się tymi kółkami bawiłam o,o

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, ta jesienna depresja widocznie odbiła się na Twoich szablonach, Jill. Ale to nic, one i tak zachwycają. ;D Muszę przyznać, że wszystkie są świetne, ale po kolei.
    775 - trzeba zaznaczyć, że to ten z tej notki wydaje mi się być najgorszy. Niby wszystko z nim okej, panna Watson jest jak trzeba, ale... brakuje mi tu czegoś specjalnego. Może to przez tę kolorystykę? Poza tym może to też wynikać z tego, że szablon wydaje mi się być na typowego bloga Fremione, a za tym paringiem nie przepadam. No cóż, tyle o tym.
    776 - ten z kolei mnie zachwyca. Dary Anioła to coś, co lubię prawie tak samo jak Harry'ego Pottera, a to już naprawdę coś. Całość prezentuje się obłędnie, gdybym prowadziła bloga o adekwatnej tematyce, to porwałabym ten szablon od razu do siebie. I te błyskawice... Jest w tym wszystkim coś Jillowatego, że tak to ujmę. ;D
    777 - Świetna grafika, świetny cytat, świetne kółeczka. Haha, naprawdę się w nie wkręciłam i chyba z pięć minut się nimi bawiłam. Cud po prostu. I ta Luna... jak nie ona normalnie, ale podoba mi się w takim mhrocznym wydaniu. Śmiem sądzić, że to właśnie ten szablon jest najlepszy z dzisiejszej notki. Normalnie zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia (albo może raczej przekręcenia kółeczkiem ;D). Tak, to jest to, chcę więcej szablonów z kółeczkami. Eh, chyba kiedy będę składała zamówienie u Ciebie (a mam nadzieję, że uda mi się to pod następną Twoją notką) to specjalnie poproszę o te magiczne kółeczka. No, ale dość o kółeczkach.
    Ogółem mogę napisać, że wykonałaś świetną robotę (jak zwykle z resztą).
    Pozdrówki,
    Lizzy

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja już porwałam 776 idealnie pasował do mojej tematyki. Kocham cię Jill 3 raz już zmieniałam szablon i znowu to twój wybrałam trudno mnie zachwycić więc gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. 775 - podoba mi się. Podziwiam, że umiesz wstawić do szablonu tyle zdjęć tak, aby jakoś to wyglądało! Bardzo ładny ;3
    776 - ten niestety niezbyt mi się podoba. Gdyby Lily była sama i jeszcze ten napis umieścić gdzieś indziej to byłoby cudnie ^^
    777 - Mój faworyt z tej notki! Kółeczkami sobie pokręciłam, a jakże! Sama kiedyś próbowałam, coś takiego zrobić, ale moje próby skończyły się fiaskiem niestety. Lunę po prostu kocham i wielbię ♥ Znajomi mnie nawet do niej porównują! :)

    Cóż, czekam na więcej szablonów, a jesienna depresja niech znika! Śnieg ma niedługo spaść, święta też się zbliżają. Pozostało nam tylko czekać na świąteczną reklamę Coca Coli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja krew :3 Prawda,ze ten napis wygląda jak nadruk na jej koszuli? :D

      Usuń
  22. kocham drugi i trzeci, bardziej trzeci nie wiem czy to przez Lunę czy przez kody, które są po prostu nieziemskie i po prostu jestem taka zła, że ja tak nie umiem noo. Ale tak wchodzę sobie na zaczarowane po długim urlopie od życia i co widzę same stażystki. Pół ekipy się wymieniło no aż byłam zaskoczona mam nadzieję, że uda się wam znaleźć kogoś kto zostanie na dłużej bo z tego co widzę to stażystki robią naprawdę śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehhh, Dary Anioła <3333 - bosko.
    Ale szablon do mnie nie przemawia ...

    OdpowiedzUsuń