g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.11.2013

[778-786] Zabiłam chomika co robił 'puf' i znikał


Czy wy też macie ostatnio ochotę zawinąć się w folię aluminiową, nałożyć na siebie karton, wejść do wielkiego sejfu, zamknąć się na kłódkę, wprowadzić szyfr, który znasz tylko ty, przeturlać się w tym sejfie do Amazonki i mieć święty spokój?

No więc witam wszystkich (:
Zacznijmy od tego, że chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za ciepłe przyjęcie na Zaczarowanych. Naprawdę nie spodziewałam się takiej reakcji (:
Moja podstrona jest już gotowa. Jakby ktoś chciał zajrzeć *klik*.
Zbliża się 19. listopad, a co za tym idzie koniec mojego stażu. Szybko to zleciało. :c
W dzisiejszej notce mam przygotowanych 9 szablonów, w tym 5 zamówień. Miałam ochotę zrobić szablon z Crowley'em, ale nie mogłam znaleźć dobrych zdjęć, więc jeśli takowe znajdziecie, to podzielcie się w komentarzach (:

Zamówienia

 Zamówienie dla Nikonoowata
Nie mogłam przejść obojętnie obok tak ślicznego pieseła :c


Zamówienie dla Rausa
Miało być biało i minimalistycznie, więc chyba mi się udało.

Zamówienie dla Wilk
Znalezienie jakiegoś dobrego zdjęcia Jamesa trwało kilka dobrych godzin. Cały czas je zmieniałam i poprawiałam. Ogólnie szablon miał być w ciemnych kolorach, jednak uważam, że tak wygląda lepiej.

Zamówienie dla Merr
Szablon mi się podoba, chociaż włosy Harry'ego trochę dziwnie wyglądają. Co do gadżetów, to droga Merr odpiszę Ci w mailu (:

Zamówienie dla Frank
Jill mówi, że to najlepszy szablon, jaki do tej pory wykonałam. Według mnie jest zupełnie na odwrót, no ale mam nadzieję, że przypadnie do gustu Frank.


Szablony wolne

Patrząc na ten szablon, czuję się jakbym była w przedszkolu ;_;


Miało być biało, jest fioletowo.


Strony miały wisieć na tych zawijasach na górze, ale już nie miałam czasu, żeby to wykombinować. Ktoś tu ogląda Glee?

Szablon zainspirowany piosenką od freedom. Tęsknię za Tate&Violet.

Uf, dodanie wszystkich szablonów na DA, robienie miniatur i pisanie tej notki zajęło mi więcej czasu niż wykonanie jednego szablonu. :c

Przyjmę maksymalnie dwa zamówienia, które oddam przed końcem stażu.

Pozdrawiam wszystkich ciepło (:

Ps:Czy tylko mnie rozwalił Dean w ostatnim odcinku SPN?

78 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczniusie. Szczególnie podoba mi się szablon 781 :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: esme-carlisle-cullen-love-story.blogspot.com
    3.Koncepcja: Blog o Esme i Carlislu. (ze Zmierzchu xd) Szablon w miarę ciemnych kolorach.
    4.Ewentualne zdjęcia: Esme ma mieć ciemne włosy. Carlisle ma wyglądać... ee... młodo.
    5.Ewentualny cytat: "Jest taka miłość, która nie umiera choć zakochani od siebie odejdą."
    6.Inne uwagi: Układ prawo-kolumnowy.
    7.Kontakt: GG: 46449034

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hasło : Źródlana kostucha.
    2. Adres : http://four-shortbread-hearts.blogspot.com/
    3. Koncepcja : to blog o Harrym Potterze ( mój FF ) jest to ich życie w szkole od 6 roku. Moja wersja, dzieją się różne dziwne rzeczy, walki, rozterki miłosne... itp.
    4. Ewentualne zdjęcia : Możesz sama zadecydować które wybrać, jeśli uznasz że znasz lepsze, to możesz dać ...

    * http://draco--malfoy.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/710918/files/blog_ec_4711200_7219544_tr_hermiona2wl6.jpg

    * http://www.fondos10.net/wp-content/uploads/2010/07/Emma-Watson-1.jpg

    * http://images5.fanpop.com/image/photos/28300000/Draco-Malfoy-Pictures-draco-malfoy-28309657-634-459.jpg

    * http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/66/663974__harry-potter-castle-hogwarts-wallpapers-wallpaper_p.jpg

    * http://images2.fanpop.com/images/photos/7300000/Trio-in-HBP-harry-ron-and-hermione-7390810-1024-683.jpg

    Chciałabym aby na szablonie po prostu była ta trójka, draco gdzieś się przewijał i wstawka zamku, korytarzu, lub jakiejś sali z Hogwartu... ;)
    Ewentualny Cytat : ''Z poranionymi kolanami, wędrówka dostarcza więcej wrażeń''
    Inne uwagi : Kolorystyka ciemna, może być coś bordo, srebro, delikatny fiolet, ognisty, zieleń, błękit, złoty... to kolory dozwolone :P
    Układ dowolny... fajnie by było, jakby strony były wyśrodkowane ( tekst w nich ) mogą być lekko ruchome po najechaniu.
    Kontakt : 47543169

    Będzie mi bardzooo miło , gdybyś przyjęła zamówienie :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny! Bardzo dziękuję, zaraz go ustawię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo się cieszę :) Dziękuję c:

      Usuń
  5. 1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: http://white-and-black-angels.blogspot.com/
    3. Kolorystyka - wolałabym, żeby dominowały ciemne kolory jako, że jest to blog o Czarnych Aniołach :> Czarnie, brązy, granatowe i/lub białe elementy.
    4. Ewentualne zdjecia: http://www.google.pl/search?q=czarne+anielice&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=L1pxUvHCFKPF7Abb_oGgBA&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1365&bih=800&dpr=0.75#biv=i%7C10%3Bd%7CSqX8VYWs2tvohM%3A
    http://www.google.pl/search?q=czarne+anielice&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=WlxxUu_HKMfb7Aa4m4HYCg&ved=0CCgQsAQ&biw=1365&bih=800&dpr=0.75#biv=i%7C80%3Bd%7CxvRtQoBwAN8qGM%3A
    To tylko moje propozycje, zawsze możesz poszukać innych anielic :)
    5. Ewentualny cytat: "Mama powiedziała mi, że każdy ma swojego anioła, że każdy ma i będzie go miał" A ja mówię, że ma nawet dwa.
    6. Chciałabym, żeby tło było jednocześnie nagłówkiem.
    7. Kontakt: marysia.opolczyk1999@gmail.com, 35375952

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję Twojego zamówienia, raczej mu nie podołam, ale leć jak najszybciej skaładaj je gdzieś indziej (: Tylko mam małą radę, zdjęcia się nie otwierają, tylko przeglądarka google, więc lepiej kopiuj adres url grafiki (:

      Usuń
    2. Ok :) Co do szablonu trochę mi przykro, bo robicie je naprawdę śliczne :3 A zdjęcia... poprawię tak, żeby teraz otwierały się poprawnie :D

      Usuń
  6. Śliczne. Za psami nie przepadam, może dlatego że mam trzy i mam ich dość więc nie czytałabym bloga o psie. 779 jest piękny. Naprawdę, boski, boski, boski. Ach szkoda że to zamówienie, nie darmówka.780 jest ładny, ale nie dla mnie, myślę. 781 ma bardzo fajne wykonanie, ale zdjęcie by mi tutaj pasowało jednej osoby. to tylko moje zdanie. 782 jest taki... psychodeliczny. Dlaczego to nie darmówka, po raz kolejy tak idealnie by mi pasował... :(. 783 jest przesłdziaczny. Słownie. bardzo ładnie wszystko skomponowałaś ale opowiadania na takim tle nie można by było czytać. Pasuje do jakiejś ocenialni labo nieangażującego fanfica.784 bardzo mi isę podba, ale jakby... za szybko w tło jendolite rysunek przychodzi. Ale jest świetny. Och tak. Winter is trurly coming. 785 piękny. Taki... Poważny, skupiajacy uwagę, ale pozwalający na czytanie. Możliwe że użyję go do mojego następnego projektu. No a 786 oczywiście dla fanów AHSu i do fanficków chyba tylko. No albo jak bohaterów się przyjmuje o wyglądzie bo tak to nie ma opcji. O! Mam pomysł. Buehehehehe. Dzieci ci! I AHSowi! Obudził sie mój mały wewnętrzny psychopata.
    Hihi. Hiehiehie.
    Pozdro .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę psów, ja mam dwa koty :c
      Z tego co wiem, to zamówienia chyba i tak można pobierać :D W 782 wydaje mi się, że nie byłoby takiego efektu psychodelii gdyby nie te ręce zombie :c 785 to mój faworyt, a robiony dzisiaj tuż przed dodaniem notki. Miał być zupełnie inny układ, no ale :D
      Zgłoszę cię do psychiatryka :c
      Dziękuję bardzo z ataki długi komentarz i szczerze wyrażoną opinię :)
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
    2. Koty ą lepsze od psów. Psy są wkurzające, brudne, głupie, gryza i hałasują. Koty są inteligentne i mają klasę. Są u mnie trzy koty.

      Usuń
    3. :O
      Co ci te psy zrobiły ;_; Podobno są bardziej inteligentne od kotów. Koty też gryzą i hałasują, a najgorzej jak ci sie taki jeden uczepi firanki i masz wielką dziurę :c

      Usuń
    4. Moje psy zjadły książkę która miał 50 lat. Przynajmniej koty mają więcej szacunku. Poza tym to że robią to co im się karze nie świadczy o ich inteligencji. Pies jak będzie chciał to w kuchni dostanie się do jedzenia dla ludzi, a kot przyjdzie i będzie miauczał aż dostanie jeść. Psy po prostu są słabsze od kotów. Są nudne, a koty nieprzewidywalne.

      Usuń
    5. :c Daj mi swoje psy, ja ci dam koty :C

      Usuń
  7. Winter is coming kojarzy mi się z "Pieśnią Lodu i Ognia". ^__^ A włosy Harry'ego rzeczywiście wyglądają dziwnie. Jakby miał afro, czy coś. xD Poza tym szablony baaaaardzo śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Grę o tron, to dlatego :D
      Dziękuję Ci ślicznie :)

      Usuń
  8. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://swiat-bez-lordiego-voldiego.blogspot.com/
    3.Koncepcja: fajnie by było gdyby na zdjęciach były główne postacie (Harry Potter, Ron Weasley, Seamus Finnigan, Dean Thomas, Hermiona Granger, Draco Malfoy) i wilkołak. Kolory: złote, czarne, granatowe i trochę czerwieni.
    4.Ewentualne zdjęcia: ---------
    5.Ewentualny cytat: "Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony" ~Rowling
    6.Inne uwagi: --------
    7.Kontakt: martyna___chmielecka@wp.pl, (jeśli chodzi o " _ " jest ich trzy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waszą szabloniarnię dodałam do zakładki linki :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: 50-twarzy-greya.blogspot.com
    3.Koncepcja: Szablon prosiłabym, aby był dwu kolumnowy. Coś w stylu tego, co robiłaś dla Frank. Byłoby ciekawie, gdybyś dodała po bokach jakieś czerwone róże, czy coś w tym stylu. Kolorystyka dość ciemna, jednak nie za. Lekki kontrast był by idealny. Odcienie granatu, czerwieni, bieli, czarnego. Blog jest bardziej erotyczny, więc chyba zrozumiesz klimat. Tak jak już pisałam, CSS podobny do tego co masz w szablonie dla Frank. A przynajmniej podobny. Sama nie wiem, co więcej. Chyba będziesz wiedziała. Strony najlepiej żeby się rozjeżdżały. Co do zdjęć w tle, mogą to być np. willa, piękny widok na drapacze chmur, jeśli wiesz o co mi chodzi, namiętność pary.
    4.Ewentualne zdjęcia: Dianę gra Shay Mitchell. Mam tutaj parę zdjęć, jednak nie wiem, czy są one idealne.

    * http://i.imm.io/rdDo.jpeg

    * http://fault-magazine.com/wp-content/uploads/2012/10/shay-outtake.jpg - szczerze mówiąc, to najbardziej mi odpowiada.

    * http://fault-magazine.com/wp-content/uploads/2012/10/shay-mitchell-inside3-800x667.jpg - tutaj słaba jakość, ale może gdzieś w tle?

    Mężczyznę gra Ian Somelhalder. Na pewno znajdziesz lepsze zdjęcia. Chodzi mi o takie... seksowne.

    5.Ewentualny cytat: Większymi literami "50 twarzy Greya" i pod dołem "Człowiek żyje po to, aby kochać"
    6.Inne uwagi. ----
    7.Kontakt: u mnie chyba jedynie przez GG: 47920939

    Mam nadzieję, że podejmiesz się tego wykonu.
    Serdecznie pozdrawiam całą załogę,
    Kadu ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... Szablon 780 jest taki śliczny! *.*
    Chciałabym złożyć u ciebie zamówienie :D Do tej pory nikt mojego nie przyjął :(
    Hasło : źródlana kostucha

    Adres bloga: www.malfoysdiary.blogspot.com

    Koncepcja: wszystko w ciemnych kolorach, najlepiej szmaragd, czerń, szarość albo... biel, szarość i czerń, no i może trochę czerwieni :D

    Ewentualne zdjęcia: http://images4.fanpop.com/image/photos/16200000/dramione-deathly-hallows-poster-dramione-16293861-700-1120.jpg

    http://images5.fanpop.com/image/photos/26400000/Dramione-dramione-26437485-1280-945.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgEQxlsQA83Gyh1-gm_cNpucwoBUzDSWHlaqgy-ENQBKlUTpWXTA

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXRWT70UZJnU6X2iOZiwA6ve-_c2cQNahGfHyNbSDvWUKjFwyHNA

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-32824247-900-600.jpg

    http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/042/9/b/hermione_granger_by_jadee2xx-d4pendz.jpg

    http://www.mtv.com/content/ontv/movieawards/2013/photo/flipbooks/emma-watson-movie-roles/09-harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-1.jpg

    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120609141635/harrypotterfanon/images/7/79/Draco_Malfoy_hp6pr0003.jpg

    Może coś z tych? Oczywiście wszystkich nie musisz użyć xD To tylko moje propozycje :D O! I może mroczny znak?

    ewentualny cytat: "Nie są godni miłości ci, którzy niczym nie ryzykują." - Teokryt

    Inne uwagi: Jak już jakimś wspaniałym cudem przyjmiesz moje zamówienie,

    to proszę powiadom mnie o tym mailem :)

    Kontakt: kamka2103@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. żaden mi się nie podoba :(
    A szkoda, bo po tobie spodziewałam się szału

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacznę od szablonu na mojego bloga.
    Kolorki inne niż się spodziewałam, ale wyszło o niebo lepiej. Chyba trochę nasyciłaś barwy przy zdjęciu aby bardziej się 'wpasowało' ;) Czcionka na nagłówku ok, chociaż zazwyczaj nie lubię mieszania. Świetne detale: kostki, łapki... Wszystko wspaniale się ze sobą komponuję. Brawo, jest obłędny! Kocham mój szablon *.*

    Z wolnych najbardziej mi się podoba 784 i 786. I zgadzam się z Jill, 782 jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci bardzo :) Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam
      Silence

      Usuń
  15. źródlana kostucha

    No więc; na szablonie mają znaleźć się Hermiona Granger (Emma Watson) oraz Fred Weasley (James Phelps). Wybrałam kilka zdjęć, ale oczywiście możesz dać inne.
    http://www.dektube.com/files/articles/6fad979b110cf06L.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/67158378/large.png
    http://data.whicdn.com/images/69283051/large.jpg
    http://www.thecitrusreport.com/wp-content/uploads/2010/07/tumblr_l61sxkSA721qz9qooo1_500.jpg

    byłabym wdzięczna, gdybyś zdjęcie Freda wybrała sama - ja nie mogę zdecydować się tylko na jedno. ;-;

    Kolorystyka jasna. Pastelowe, jasne barwy mile widziane. Jasny fiolet, delikatny pomarańcz, nawet róż. Klimat ma być przesycony magią i "Harrym Potterem". Wszystko, co kojarzy się z tą serią *oprócz godła Slytherinu* jest na szablonie mile widziane. :)
    Poprosiłabym o krótki napis "Can I Start Again?", tak jak mam teraz, bo on idealnie odzwierciedla moje opowiadanie.

    Adres bloga:
    http://nie-badz-taka-hermiono.blogspot.com

    Kontakt: gg - 22990780

    Inne uwagi: Jeżeli przyjmiesz zamówienie, proszę, powiadom mnie o tym na gg :)

    Mam nadzieję, że mi się poszczęści i dostanę własne cudo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie szablony z tej notki mi się spodobały, chociaż muszę przyznać, że niektóre z nich mają swoje minusy.
    778 - ten był pierwszym, który otworzyłam i... zostałam miło zaskoczona. Nie sądziłam, że można stworzyć tak świetny szablon z psem, a jednak Tobie się to udało. Nic dodać, nic ująć. ;)
    779 - mój faworyt z tej notki. Taki minimalistyczny i estetyczny - to to, co Lizzy lubi najbardziej (wśród innych rzeczy oczywiście ;D). "A wtedy uśmiech postanowił mnie porzucić" - nie wiem, skąd wzięłaś ten cytat, ale go kocham, ubóstwiam i nie wiem, co jeszcze. On po prostu... jest genialny. Ogółem szablon jest świetny. I love it po prostu.
    780 - jak ja nienawidzę Fremione, po prostu nie cierpię tego paringu. Ale mimo wszystko szablon mi się podoba. Jest taki przejrzysty. I może to dziwne, ale nie urzekły mnie w nim dwie główne postacie, ale całe to tło za nimi. Jest takie... potterowate. ;D I to mi się podoba!
    781 - niby wszystko gra, niby wszystko ok, ale... szczerze mówiąc (a raczej pisząc) pierwsze, co przyciągnęło moją uwagę to... włosy Harry'ego, które prezentują się niczym lwia grzywa. Nie bardzo podoba mi się ten efekt i to, że jego fryzura aż tak bardzo przyciąga wzrok (przynajmniej mój). Poza tym szablon mi się wydaje jakiś taki niepełny. Może to przez tą białą przestrzeń pomiędzy nagłówkiem a paskiem bocznym? Sama nie wiem...
    782 - szablon jest bardzo ciekawy. Może nie jest najlepszym z tej notki, ale zajmuje na liście najlepszych drugie miejsce, a to również coś. ;D Chociaż muszę przyznać, że gdyby nie te ręce po bokach, to szablon nie wydałby mi się chyba aż tak ciekawy. Poza tym cytat też świetny, lubię to!
    783 - ojej, jakie to słodkie - to była moja pierwsza myśl po ujrzeniu tego szablonu. Jest naprawdę świetny i uroczy. Ten kociak, te oczka... mrrr normalnie. Mogę patrzeć na niego godzinami.
    784 - ten szablon za bardzo razi po oczach. Musiałam przymrużyć powieki, aby lepiej mu się przyjrzeć, a to nie jest najlepszy sposób na podziwianie jakiegokolwiek bloga, na którym szablon miałby się znaleźć. Nie ma też w tym szablonie nic takiego... specjalnego. Uważam, że jest najgorszy z tej notki, chociaż gdyby zmienić kolorystykę, to byłby dobry.
    785 - szaro białe kolory, prosty nagłówek - szablon jest świetny. Przyciąga wzrok i zachwyca. O tak, ten jest moim trzecim faworytem, bardzo go polubiłam.
    786 - i like it! Jest świetny, chociaż w pewnym momencie odniosłam wrażenie, że za dużo się dzieje w tym tle. Jednak to tylko takie moje spostrzeżenie i być może nie mam racji. Ogólnie rzecz biorąc, przypadł mi do gustu.
    No, to oceny szablonów mam za sobą. Ach, wybacz, że komentarz taki przydługi. Na pocieszenie powiem, że i tak starałam się zapisywać tylko te najistotniejsze uwagi. ;D
    Ściskam i życzę pomyślnego przejścia stażu,
    Lizzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci za tak długi komentarz (: To wspaniałe uczucie kiedy wiem, że ktoś poświęcił mi tyle czasu i uwagi (:
      779 - cytat też mi się strasznie podoba, aczkolwiek to nie mój wymysł, a Rausy, która składała zamówienie, więc brawa dla niej (:
      780 - też mi się bardziej podoba tło, bo takie magiczne jest czy jak tam ujęłaś potterowate :3
      781 - też napisałam w komentarzu do tego szablonu, że włosy Harryego wyglądają dziwnie :D Jakieś takie jasne przy końcach :D
      783 - Dziwne, że ten szablon robi taką furorę, jest na nim tylko kot z dynią, no ale :D
      "Wybacz", że komentarz taki przydługi? Żartujesz? :D Kocham kiedy ktoś tak długo pisze, wtedy wiem, że naprawdę przyjrzał się każdemu z szablonów (:
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło,
      Silence †

      Usuń
  17. Piękne szablony robisz! Czaiłam się na twoją notke i jest, może uda mi się i przyjmiesz moje zamówienie :)

    hasło: źródlana kostucha

    adres bloga: http://dramione-never-say-never.blogspot.com/?m=1
    Jest to ff o tematyce Dramione.

    koncepcja: Chciałabym, zeby szablon wykonany był w kolorze czerwonym, brązowym etc.
    Wolałabym, aby był raczej neutralny. Nie mroczny, ale też nie "cukierkowy".
    Wymarzylam sobie, zeby naglowek był również szablonem, a na środku znajdowało się miejsce na tekst, tzn. wydzielone miejsce, ramka. Mam nadzieję, ze mnie rozumiesz, bo ogólnie mnie jest ciężko ogarnąć :D

    ewentualne zdjęcia: Nie mam wybranycj zdjęć, ale chciałabym, zeby na naglowku znajdowała się Hermiona ( Emma Watson ) razem z Draconem ( Tom Felton ). W tle jakieś pojedyncze ich zdjęcia lub przedstawiające ich razem, ale nie koniecznie :) Wszystko zalezy od Ciebie. Ogólnie ma być tematyka Harrego Pottera, więc jakieś motywy związane z tym ^^

    ewentualny cytat: Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości. ~ William Shakespeare

    inne uwagi: brak :)
    kontakt:
    e-mail: teenshii20@gmail.com

    Byłabym bardzo szczęśliwa, jakbyś przyjęła moje zamówienie, gdyż dopiero zaczynam przygodę z bloggerem i ogólnie blogowaniem i to pierwsza szabloniarnia i osoba, którą proszę o wykonanie szablonu :)

    Buttonu nie ma bo piszę z telefonu ale na pewno pojawi się jak najszybciej dam radę, o to możesz być spokojna. Jeśli to problem to wstrzymaj się z decyzją czy przyjmiesz, aż do,wystawienia przeze mnie buttonu, ale,proszę, nie przekreślaj od razu mojego zgłoszenia :)
    Pozdrawiam Avis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miejsce to chodziło mi o to, jak zrobiłas to przy szablonie 783 :)
      Ile słowa "to"...
      Mam nadzieję, ze mnie rozumiesz ^^

      Usuń
  18. O boże! Same genialne szablony. Najbardziej spodobały mi się:
    778 - pies i kolory są cudowne, aczkolwiek czcionka napisu "przyjaźni" mi ewidentnie nie pasuje. Ale jakby na to nie patrzeć to szablon jest super ładny!
    780 - Potterowski *.* Hermiona i Geogre/Fred? Nigdy nie wiem, który to który. Nie licząc momentu kiedy w filmie nosili swetry z pierwszymi literami swoich imion. Bardzo ładne kolory, prosty, ale tło jest po prostu śliczne :) Pełno tego, ale zupełnie nie jest napaćkane.
    783 - A tu jest kotek *.* śliczny, przepiękny, słodziaśny kotek *.* Wybór obrazka fenomenalny i jeszcze zrobiłaś z tego tak genialny szablon *.* Według mnie nadawałby się na jakiś zbiór bajek dla dzieci xD
    785 - urzekło mnie swoją prostotą. Jest tak prosty, mało skomplikowany, że aż bardzo śliczny. Fajna kobieta w nagłówku i podoba mi się czcionka nad jej głową :)

    A teraz składam zamówienie, mam nadzieję, że je przyjmiesz. Byłabym bardzo wdzięczna :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://corka-severusa.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Szablon utrzymany w jasnej kolorystyce, ale chodzi mi tu raczej o niebieski, szarawy, może jakieś brązy. Chciałabym, aby tło było równocześnie nagłówkiem, po lewej stronie. Całe menu po prawej, bez tzw. stron na gorze, tylko z boku. Układ z menu po prawej stronie.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1. http://i2.listal.com/image/3877867/600full-phoebe-tonkin.jpg
    2. http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/329942_fibi-tonkin_tajnyj-krug_krasivaya_1200x900_(www.GdeFon.ru).jpg
    3. http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/phoebe-phoebe-tonkin-35373066-936-1248.jpg
    Lub inne. Ale nie chce żadnego powielania zdjęć, czy coś w tym guście.
    + zdjęcie Severusa Snape'a
    5.Ewentualny cytat: Główny: Córka Severusa Snape'a
    i niżej: Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
    6.Inne uwagi: Ogólnie tematyka HP, tak więc oprócz zdjęć głównej bohaterki i Snape, jakiś Hogwart coś w tym rodzaju. No i chciałabym też css do menu, linków, etc :)
    7.Kontakt: 10447852 tescka@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Ci za opinię (:
      783 - na zbiór bajek dla dzieci? :D Istnieje jakiś blog o tej tematyce? Szkoda, że taki słitaśny szablon (którego fenomenu nie rozumiem) się zmarnuje :c
      No i....przyjmuję twoje zamówienie :)
      Uwielbiam Snape'a, Phoebe Tonkin i w ogóle, wszystko w tym zamóieniu mi się podoba :D
      Dziękuję bardzo za opinię i pozdrawiam ciepło,
      Silence †

      Usuń
    2. No wiesz, jakby ktoś nagle wpadł na pomysł, aby stworzyć bloga gdzie będzie zapisywał swoje bajki, które stworzy, to to będzie idealny szablon. Kojarzy mi się z takim leżeniem w ciepłym łóżeczku, wieczorem, przy zapalonej lampce ;P
      Dziękuje za przyjęcie zamówienia! Jestem przeszczęśliwa i czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
  19. Piękne szablony! :)
    Ja to nie mam talentu .____.
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę dalszej weny! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo (: Wierz mi, ja dwa miesiące temu myślałam, ze szablony robi się w paincie, wiec...:D
      Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam ciepło,
      Silence †

      Usuń
  20. Nasza zaczarowana Maruda dodała notkę, jak fajnie! <3
    Nienawidzę Cię za Sraj Dajrekszyn w notce, ok.
    A mnie się najbardziej podoba ten z fioletowym kotkiem hahahah! Bo to kotek, prawda? Nie wiem co to, ale jest uroczy :3 Reszta szablonów taka sobie, ale moje ukochane Vate (nie wiem, kto to wymyślił, ale muszę tak na nich mówić hahah) jest wprost cudowne :3 Właśnie oglądam American Horror Story od samiusieńiego początku, soł na nowo jaram się tą parką. Smuteczeq.
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi rodzice pracują w FBI i przyjdą po ciebie w nocy, zobaczysz :c
      Tak, to jest kotek. Jeju, czemu wszystkim się podoba, a na złośc nikt go pewnie nie pobierze, bo nijak on nie pasuje do żadnej tematyki :c
      Pjona, też oglądam AHS od początku (: Kocham nazwę Vate <3
      Dziękuję ci bardzo za opinię i pozdrawiam ciepło,
      Silence †

      Usuń
  21. Mój faworyt to 783 ;)

    Wszystkie inne szablony również są ładne, no ale tylko koteczek czy cokolwiek to za zwierzę jest, mnie ujął.
    Jak zawsze do załogi Zaczarowanych trafia kolejna utalentowana szabloniarka.

    Pozdrawiam,
    Lau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) I kolejna osoba, której najbardziej podoba się 783 :D Tak nawiasem mówiąc, to miał być szablon halloweenowy, ale wyszło zbyt słodko :D
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence †

      Usuń
  22. 783 - cudo <3 Najgorzej, że nie pasuje mi do tematyki bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikomu nie pasuje :c Smuteczek :C
      Dziękuję Ci bardzo,
      Silence †

      Usuń
  23. 1.Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://damonelenaa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: dwie kolumny, odcienie złotego i fioletowego
    4.Zdjęcia: http://images.wikia.com/victorious/images/6/66/Tvd-delena-dance-407.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-g6b-42rNQtw/UMPTdujhTAI/AAAAAAAAA9I/259qPZnGb5U/s1600/5198-the-vampire-diaries-damon-and-elena.jpg

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqNv6L8hrZoU-7OxyWHH9VuKsIrXj9lYXGHWAd4DKteUstkH-a

    5. Cytat: And when I feel Your eyes on my cheese the power of bi it ce them what justice or wia compatible, that I wish You like nothing in the ne of it
    6.-
    7.marysiap6@gmail.com
    GG:44148056

    OdpowiedzUsuń
  24. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://zaczarowany-czarny-pamietnik.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był utrzymany w ciemnej kolorystyce, jednak nie za ciemnej! Chciałabym, by na nagłówku były delikatne akcenty fioletu.
    Ewentualne zdjęcia: http://www.dobroni.pl/foto_kontent/wojna_secesyjna_obozy.jpg
    http://img2.myefox.pl/images/20130816/FHEM00128/FHEM00128_e7113e7d-c162-4679-9a80-ebfa6d1969d1.images.305x.jpg
    Ewentualny cytat: ,,Nienawiść może zniszczyć nawet największe uczucie..."
    Inne uwagi: Ogólnie akcja opowiadania odbywa się podczas trwania wojny secesyjnej, dlatego proszę o wklejenie jeszcze jakiegoś zdjęcia z dużym, ładnym dworze.
    Kontakt: domtwojgdziesercetwoje@gmail.com


    PS. Szablony są piękne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WSZYSTKIE SZABLONY SĄ NIEZIEMSKIE <333

    OdpowiedzUsuń
  26. HEHEHEHEHHE, wypad na Amazonkę w folii aluminiowej i w sejfie wymiata! \m/ Nie. ja nie mam takiej ochoty ;p Choooociaż... nie. Nie mam :D A to dlatego, że wtedy miałabym trudności ze słuchaniem muzyki, a że teraz mam świra na punkcie Imperium Miłości autorstwa Huntera, to tak nie można. Nie da się.
    Jakie ciepłe przywitanie? :C Mówiłam ci, że z ciebie wredota jest! Biedną Jill męczysz i w ogóle wszystkich! Co z tego, że nie mam jako takich dowodów. i tak jesteś wredota.
    A podstrony przejrzę, bo muszę powiem szczerze, że nie czytałam jeszcze o żadnym z nowych nabytków, co koniecznie muszę nadrobić. Trzeba w końcu wiedzieć, czym kogo szantażować, nie?
    HAHAHA, niedługo kończy się staż - to dlatego wyskoczyłaś nam z dziewięcioma szablonami? :D Wszystko jasne 8) Ale to dobrze, będzie na co popatrzeć i o czym pobredzić
    No. Podglądy zalinkowane, jest dobrze ^^
    778 - ojoj, piesiu! A idź mi z tym, dziś czytałam lekturę,w której opisano okropny los pewnego pieska - aż łzy w oczach miałam ;_; A dziś na spacerze mój psiak sobie do lasu uciekł (to znaczy spuszczony był, ale tak gdzieś polazł, że już z nami nie wrócił). No i co, nigdzie go nie było: całą drogę powrotną go wołaliśmy! A co zrobił szanowny Bruder? Zmaterializował się magicznym sposobem tuż przy naszym ogrodzie warzywnym XD Dobra, ale a propos szablonu. Tylko cytat mi tu nie pasuje, no nie wiem, chodzi o lokalizację. A w sumie może byłoby ok gdyby nie wyraz 'przyjaźni'. A ogólnie jest fajnie - dobry pomysł z tymi łapkami między kolumnami a tekstem! Ogólnie kolorystyka taka niby delikatna, a jednak wyraźna, tak czy siak dobrze dopasowana, nie ma się czego czepić ^^
    779 - ech, szablony minimalistyczne. Wolę nieminimalistyczne xD Oj, ale tym szablonem zaskoczyłaś mnie bardzo pozytywnie! O, tu, dla przykładu, umiejscowienie cytatu i sprawienie, by jednak jako tako wyglądał, wyszło ci świetnie! Ejejejej, co to jest to coś, ten tekst? ;> Bom ciekawa. Twoje jakieś opowiadanie czy ki czort? ;> No dobra, ale dalej. Kolumienka fajna: mała, czarna, z białymi napisami, zwyczajna, acz stanowiąca kontrast. Pięknie. Wygląda to o wiele ciekawiej, niż gdyby podstrony miałyby mieć po prostu czarne nazwy na tym białym tle. No i pani - naprawdę genialnie to wygląda! także ten szablon cholernie mi się podoba!
    780 - tak sobie myślę, patrząc na numerki, że jeszcze niedawno świętowaliśmy pół tysiąca szablonów, a tu zaraz nam pełny tysiak stuknie! No czyż to nie napawa radością i dumą? :3
    Fremione? 8) Lubię ten parring, ale tylko dlatego, że tak naprawdę miało być w książkach :C Hm, powiem ci, że w ciemnych barwach też wyglądałoby to dobrze, no i pasowałoby to do ich ponurych min xD I tak jak ogólnie czepiam się do miejsc, gdzie jest pusto, tak ta prawa strona jest ok i nie zmieniałabym jej. Oki, nie mam zastrzeżeń, podoba mi się. Acz dalej jestem po stronie ciemnych barw ;)
    781 - faktycznie, jego włosy wymiatają xD Jakby go piorun trzasnął ;c XD Hm, ty chyba lubisz robić takie tła, gdzie jedna strona, pełna wszystkiego, powoli przeistacza się w puste pole. Ale fajnie to wygląda, ci powiem c: No i ta kolumna też jest fajna, już takie widziałam w twoich szablonach. Te, a czemu ten cytat jest taki przekrzywiony? xD Nie lepiej by to wyglądało, gdyby było równo? ;) Hm,a le jednego nie zauważyłam: cały dół jest taki pusty, biały? A to jednak źle, przynajmniej mi skromnym zdaniem. Bo w takim razie nagłówek to tylko prawa strona i to na górze, a reszta to białe tło. Hm, no nie wiem. Aż pozwoliłam sobie wejść na bloga dziewczyny i zobaczyć, jak to tam wygląda. A, już wiem. Jestem zdecydowanie na nie.
    782 - Ejj, Jill może mieć naprawdę rację! Te łapki są naprawdę genialne, inaczej bałabym się, że czarne tło jest trochę zbyt puste. A tak to jest dobrze ^^ No i przede wszystkim ponuro, a takie szablony zawsze u mnie plusują ^^ Kolumny wyszły ci genialnie, a te kolory strasznie mi się podobają! Tylko te postacie w nagłówku, np. ten koleś: wciśnięty jest na prawo, a co z lewą stroną, która jest troszku opustoszała? No, ale ogólnie szablon bardzo ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 783 - ojo, faktycznie, przedszkole! :D Ej, ja ci już o tym na pewno wspominałam, ale ty masz taki swój styl w tworzeniu kolumn, pola tekstowego itp. wiesz, o co mi chodzi: ramka jest zaokrąglona i ma pogrubiony pasek na górze i na dole. Często można je spotkać w twoich szablonach, może zbyt często, co? ;> A ogólnie to mam słabość do tych podstron wystających z góry :3
      784 - a wiesz co, to chyba nawet dobrze, że walnęłaś tu fiolet zamiast bieli ^^ Szablon baaardzo ładny, ale schemat się powtarza: znowu charakterystyczne dla ciebie kolumny, to znaczy o ramki chodzi o i nagłówek w prawym górnym rogu, podczas gdy caaała reszta to jedynie jednolite tło. To, moim zdaniem, należy poprawić, a raczej zmienić, to tak na przyszłość. A ogólnie szablon jest naprawdę piękny <3 Wiiinterm winter, winter!!! <3 Wierzę rosyjskim synoptykom, którzy twierdzą, że Polskę nawiedzi zima stulecia <333333
      785 - niet, ja tego nie oglądam ;p Hm, po bokach jest pusto, ale jednak jakoś tak te pustki nie straszą i jest nawet ok. A tak to ogólnie genialny jest ten szablon - prosty, klasyczny, świetny! I faktycznie cholerna szkoda, że wykombinowałaś czegoś z tymi zawijasami na górze, bo to stanowiłoby fajną atrakcję bloga ^^
      786 - nie mam pojęcia, o co chodzi w opisie, nie znam się xD ooo, a kysz!, szablony minimalistyczne! <3 O, podoba mi się, cholernie mi się podoba, bo wszystko jest inne, wyjątkowe i, jak już wczoraj wspominałam, uwielbiam, jak kolumny i to wszystko inne mają tylko odrobinkę ciemniejsze, acz jakby przezroczyste tło i tutaj też to jest ^^ Mm, dużo wygładzania, ale akurat lubię ten efekt, tutaj tez bardzo ładnie to wygląda C: Tak, to zdecydowanie bardzo udany szablon ^^
      No co ty, to ile ty to wszystko tu robiłaś? :O A ile, dla przykładu, wykonujesz jeden szablon? Bo zawsze byłam ciekawa, ile czasu coś takiego zabiera, a jakoś tak nigdy nikogo o to nie zapytałam.
      Dean w ostatnim odcinku SPN? Nie wiem, który ostatni masz na myśli, bo jeśli o Krainie OZ, to nie wiem, o co może chodzić, ale zapewne masz na myśli ten, który zamierzam oglądać dosłownie tuż po zakończeniu pisania tego komentarza (oczywiście mogłam obejrzeć go wcześniej, ale biorąc pod uwagę fakt, że to dzięki mojej ukochanej mamusi odkryłam ten serial, tak oglądamy go od tamtej pory razem od pierwszego odcinka pierwszego sezonu, przy czym jako że ona pracuje, to w niedzielę sobie wszystko na spokojnie, przy kawce i słoneczniku, nadrabiamy), więc jak obejrzę, dodam komentarz do tego komentarza i ci odpowiem :D
      No nic, czekam na kolejne szabloniki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. "Śpi bestyjka, słodko śpi" \m/
      Goń się :c Nie jestem wredna :c
      Wyskoczyłam z dziewięcioma szablonami, bo miałam 5 zamówień i mnóstwo pomysłów na wolne :D
      Tak, ten tekst to powielany na wszystkich szablonach to moje opowiadanie, którego boję się opublikować, ale nie miałam co dać na treść posta :c
      Tak, mam słabość do takich szablonów z grafiką po boku i pustym tłem :c Nie wiem czemu, cholernie mi się podobają :C
      Wiem, ten styl tworzenia kolumn mi się bardzo często powiela, ale skoro to szablony wolne to tak sobie daje jak mi pasuje. Nie lubię się bawić kolumnami, wolę raczej jakieś efekty dać fajne po najechaniu albo coś, ale postaram się to zmienić 8)
      784 - to zasługa Jill, która mi kazała dać fiolet :c
      Robienie grafiki do szablonu zajmuje mi od 15 minut do nawet dwóch godzin, z tej notki szablon z piesełem i fremione mi zajął najwięcej czasu,a le na przykład ostatni tylko jakieś 15 minut :)
      Chodzi mi o Deana, który rozmawiał z gołębiem i zachowywał się jak pies <3
      Dziękuję bardzo za długaśny komentarz, pozdrawiam ciepło,
      Silence

      Usuń
    3. Ty też słuchasz Huntera? *_____*
      Jesteś :c
      No i słusznie, żeś twórcza! Przynajmniej jest ciekawie! :D
      Dlaczego się niby boisz opublikować swoje opowiadanie?!
      Hm... słabość, powiadasz? No a chociaż takie wzroki, ie wiem, np. takie zawijasy, załóżmy na białym tle byłyby kremowe wzr4oki, które spływałyby w dół... nie wiem no, cokolwiek! ;c
      No w sumie fakt, że jak wolne, to można po swojemu. Ale ja lubię, jak szbaloniarki kombinują, toteż napisałam jak uważałam c:
      Oooo!!!!!!!!!! Najpierw ty opierdzielasz Żil, teraz ona się rewanżuje i opierdziela ciebie? :D Nieźle! 8)
      Weeee! 15?! Mało! :D
      Wieeem, obejrzałam już odcinek!! "Morda, latający szczurze!" <3333333333333 HAHAHAHAHA JAK JA GO KOCHAM!!! Przecież ja tam z mamą ryczałyśmy ze śmiechu xD Jestem tylko ciekawa, po cholerę są psy, jeśli nie są naszymi najlepszymi przyjaciółmi :D na początku przyszło mi na myśl haftowanie do samochodu, ale nie wiem... :D

      Usuń
    4. Zauważyłam, że słucham tego co ty XD
      Pomyślę nad tymi zawijasami, cokolwiek miałaś na myśli :D
      Ja jej nie opierdzielałam, no! Ona mnie tez nie, to były luźne sugestie. A weź idź :D
      W ogóle ten odcinek był jakiś dziwny, przypomniał mi stare Supernatural :')

      Usuń
    5. A opowiadanie boję się opublikować, bo jest beznadziejne xD

      Usuń
    6. Bzdura. Daj, to ci to opowiadanie ocenię :D
      No, strare SPN było najlepsze <3 Bo stare, a wszyustko, co pierwsze, jest najlepsze.
      Nie, nie pójdę! Bo jak pójdę, to pożałujecie ;p

      Usuń
    7. Pfff, hahahahaha, nie :c
      Ja sobie je sama oceniłam i wyszło jednoznacznie, że jest beznadziejne :D

      Usuń
    8. Takie ocenianie to żadne ocenianie, pff! xD

      Usuń
  27. Jeżeli masz chęci, byłoby mi bardzo miło, gdybyś zechciała ubrać mojego bloga ;3

    hasło : Żródlana kostucha.
    Adres bloga: http://wyobraznia-to-klucz-do-nowego-swiata.blogspot.com/
    Koncepcja: Najbardziej by mi pasował szablon w ciemnych kolorach (granat, czerń, ciemnyfiolet) z (najlepiej, aczkolwiek niekoniecznie (to zależy jak Ci będzie pasować)) srebrną czcionką. Na blogu występują wszelkiego rodzaju stworzenia nadnaturalne, i chciałabym aby pojawiły się w tle. Stworzenia takie jak: Zombie, Wróżki, Anioły, Dżiny, Czarownice, wilkołaki, wampiry i inne.
    Układ standardowo - 2 kolumnowy
    Zdjęcia http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130225142924/tvd/pl/images/4/45/Nina-nina-dobrev-32661125-500-589.png - główna bohaterka (Nina Dobrev) to takie dowolne zdjęcie, ale nie ma najmniejszego problemu, mogę być inne ;D
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9zmvtqBBW1qdbo6yo1_500.jpg -główny bohater (douglas booth) - tak jak wyżej. Mogą być inne jego zdjęcia, jednak zależy mi na tym by miał na wybranym zdjęciu jak najmniejszy, najmniej widoczny zarost ;D
    Cytat: Wszystko co możesz sobie wyobrazić, jest realne.
    Uwagi:Brak
    Kontakt: clariecollins@wp.pl i gg: 46009849

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli coś Ci się nie będzie pasować, to zapraszam na gg, to wymyślę coś innego, postaram się dostosować ;3

      Usuń
  28. Ja chcę coś z Supernatural *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie w następnej notce (:

      Usuń
    2. Uwielbiam Supernatural, chociaż jestem w połowie 7-ego sezonu :-)
      A szablon z pieskiem śliczny! <3

      Usuń
  29. hasło: Źródlana kostucha
    adres bloga: zmiana-nam-dobrze-zrobi-dramione-love.blogspot.pl
    koncepcja: najbardziej by mi pasowały kolory domów slytherinu i gryffindoru tak jakby zlane ze sobą w jedno...
    cytat:"Tylko najgłębsze, najbardziej utęsknione pragnienie naszego serca:.
    zdjęcia: tobie pozostawiam wybór, to blog dramione więc na pewno ta dwójka...
    kontakt: kasia.bialkowska@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. W końcu dotarłam! Te 9 szablonów na początku mnie odstraszyło, że ho ho, ale powracam ponownie. Moja opinia nie ma żadnego związku z tym, że jesteś Echelonem. Nic, a nic ;)
    778 - też obok takiego ślicznego psiaka nie przeszłabym obojętnie. Cudaśny jest *-* Ciekawy pomysł na obramowanie kolumn, fiolet jest śliczny, ale ten kremowo-pomarańczowy (?) mi się nie podoba. Tak samo napisy. Przepraszam, ale są okropnie i w ogóle nie pasują. Z ciekawości weszłam na bloga i zerknęłam na linki licząc, że będą fajne, ale się niestety przeliczyłam. Szału nie ma, dupy nie urywa ;)
    779 - o! Ten już lepszy, ale za dużo bieli. Nie lubimy jak nas razi w paczałki, oj nie. Jest taki nawet minimalistyczny. No, ale klient nasz pan (nie szukać podtekstów!). Ja zamiast tej dziwnej czcionki użyłabym Trajan Pro - ona wszędzie pasuje!
    780 - ładniusi. Serio mi się podoba. Faktycznie znaleźć jakieś dobre, pasujące zdjęcie Jamesa to wysiłek - kiedyś szukałam i niestety nie znalazłam. Ogólnie kolorystycznie mi się podoba, ale zastanawiam się jakby to wyglądało w ciemniejszych odcieniach. O, i jest! Trajan Pro wchodzi na scenę! Prosimy o oklaski! ^^ Zmieniłabym czarny na jakiś inny kolorek, ale to moje zdanie. A co moje oczy widzą? Czy to niewytarta krawędź wchodząca na Jamesa? Oj chyba tak, ale powiem ci w tajemnicy, że na początku myślałam, że tak ma być, jednak jeśli ma tak być na serio to zwracam honor!
    781 - powiem tak - jeśli te postaci byłby inne to szablon wyglądałby lepiej. Widzę odciętą łapę Harrego! Dokładnie to lewa rąsia. Tekst byłby fajny, gdyby nie to czarne obramowanie. Coś się tak tej czerni czepiła, co? :) Tło też mogłoby mieć inny kolorek. I tak z ciekawości - czy postacie są pod wpływem koloryzacji jeśli takowej użyłaś?
    782 - JILL MA RACJĘ I NIE DYSKUTUJ, BO CI PRZYŁOŻĘ! Szablon naprawdę mi się podoba. To te ręce dają chyba taki efekt *-* Zmieniłabym chyba tylko czcionkę słowa "życie". I znów linki pozostawione same sobie...
    783 - Śliczny! Ten kotek jest wprost przeuroczy! Kolorystycznie wszystko pasuje, czcionka również. Nie mam się czego czepić (bo nie wiem jak działają linki!).
    784 - podoba mi się kolor szablonu, chociaż tło mogłoby być inne. I znów czepiam się czcionki i ogólnie tekstu. Coś mi nie pasi. Nie lubię jak nagłówek tak się odcina od tła. Czasami jest to nieuniknione, wiec rozumiem.
    785 - o! I to jest bardzo ładny, minimalistyczny szablon! Gdyby udało ci się te strony umieścić na zawijaskach wyszłoby fenomenalnie! A jakby te strony były jeszcze kółeczkami to wprost magia. Uczepię się tła stron - mogłoby być inne, ale lekko przezroczyste.
    786 - bardzo ładny. Kolorystyka pasująca, stocki też dobrze dobrane, ale przeraża mnie trochę kapelusz tej dziewczyny. Jest za czarny, że tak powiem. Tekstu się nie czepię - pasuje tutaj. Mam nadzieję, że linki toś ty ładne zrobiła! ;)
    Tak oto doszłam do końca tego komentarza. Trochę zjechałam, trochę pochwaliłam - mam nadzieję, że nie potniesz się mydłem w płynie ;_; Faworytami okazały się numerki: 782, 783, 785 oraz 786 - oby więcej takich szablonów!

    Życzę dużooooo weny i cieplusio pozdrawiam, bo zima się zbliża ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widze żadnej uciętej reki Harry'ego :D Jest po prostu zamazana :D
      Gdybyś nie była w Echelonie to bym cię pogryzła.
      Trojan Pro zawsze spoko :D
      Dziękuję Ci za opinię, nareszcie mogłam się dowiedzieć, co myślisz o moich szablonach :D
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence

      Usuń
  31. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: verca0601.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym coś w stylu http://tanczacazduchami.blogspot.com/
    chodzi o ten nagłówek, aby też był przezroczysty (tylko o to). Co do nagłówka też chciałabym mieć taką postać (grafika) Moja postać ma czerwone oczy, czarne włosy. Co do szablonu to może on być jednolity, tylko żeby był jakiś bardziej jasny biało,czarno, niebieski. Nie wiem.
    4.Ewentualne zdjęcia: Postać do nagłówka (grafika) jak na podanym blogu
    5.Ewentualny cytat: By Verca.0601
    6.Inne uwagi: Chciałabym, aby po najechaniu kursorem na link. Litery robiły się żółte i rozsuwały się.
    7.Kontakt: verca0601@gmail.com
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia Okropnie mi zależy LINK JUŻ JEST W ZAKŁADCĘ SZABLON IŻ OBECNY SZABLON JEST Z GOTOWYCH

    OdpowiedzUsuń
  32. AAAAAA!
    779 doprowadził mnie na skraj załamania nerwowego.
    A dwa dziennie to już przesada.
    Pani Szef się nie zna.
    779,powiadam wam. Jest idealny. Może to przez moją słabość do bieli. Może do minimalizmu. Może do rzeczy pięknych.
    Ale jest genialny.
    Ja chcę więcej takich szablonów!
    A a reszta też jest cudna. Psiak po prostu rozbrajający. Pani z zimowego powinna coś na siebie narzucić. I... tek dalej no!
    I zamykanie się w sejfie z amazonką jest czymś, o czym marzę od pewnego czasu... Ehhgahg!
    Przepraszam za ten okropny komentarz ;-;
    Obiecuję poprawę.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  33. Ło matko, 9 szablonów! Przyprawiasz mnie o wyrzuty sumienia! Ja to więcej niż 3 nie potrafię opublikować. Giń :(
    Uhuhuh, widzę kostki na podglądzie! Podejrzana sprawa, powiem Ci! Skąd one tam się wzięły? :D Pieseł wygląda naprawdę dumnie, podobaje mi się!
    Drugi szablon jest dla mnie za biały. Lubię proste grafiki, ale ta twarz troszkę mnie przeraża.
    Trójeczka jest idealna. Wciąż nie mogę się nadziwić, że przyjęłyśmy to samo zamówienie :D Mało brakowało, a nawet zdjęcie Emmy takie samo byśmy wstawił :D To chyba jakaś telepatia.
    Czwóreczka... nie lubię Harrego! Znaczy Harrego kocham, ale nie tego. Jak on śmie się tak nazywać? :C Ogólnie szablon bardzo ładny, ale znów za dużo bieli! Prawie jak w psychiatryku.
    Ej
    Byłaś w psychiatryku? :D
    Piąteczka jest najładniejsza z tych szablonów, jakie kiedykolwiek zrobiłaś. Bardzo mi się podoba i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Jest idealny :)
    Kotełek. Hmm. Koteły są straszne. Zachowują się okropnie, a i tak je kochamy. Gdzie tu logika? :( Szablon śliczny. No i napis doskonale dopasowany :D
    Zima nadchodzi, strzeżcie się uhauhauhauah :( Poważnie, o co chodzi z Tobą i bielą? :D
    785 jest bardzo ładny. Prosty i z klasą, czyli to, co tygryski lubią najbardziej. Zajmuje drugie miejsce wśród szablonów z dzisiejszej notki.
    Kolejny szablon i znowu AHS. Widać, że go uwielbiasz :D Jak tam 3 sezon? Obejrzałam 1 odcinek i jakoś nie mam czasu, aby zobaczyć resztę.
    Ogólnie notka świetna. Jestem pod wrażeniem. Stanik zgubiłam już przy piesele,
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie kosteczki? Nie wiem o czym mówisz ;_;

      Usuń
  34. Dziękuję ci bardzo za mój szablon! :) Dokładnie o taki efekt mi chodziło, jestem w pełni zadowolona.
    Rausa

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Silence. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon
    1.Hasło:Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga:http://pamietnik--upadlego--aniola.blogspot.com/
    3.Koncepcja:To mam być pamiętnik o dziewczynie ,która uwielbia tańczyć balet lecz pewnego dnia dowiaduje się, że ma raka. Prosiłabym cię ,aby tło szablonu było szaroróżowe oraz aby na zdjęciu w nagłówku znajdowała się tańcząca baletnica.Resztę elementów powierzam tobie. A ! Chciałabym też aby strony na blogu po najechaniu były jakieś efektowne.
    4.Ewentualne zdjęcia: -------
    5.Ewentualny cytat: Nie ma gór nie do zdobycia,rzek do przepłynięcia czy dołów nie do wyjścia. Liczy się twoja wiara.
    6.Inne uwagi: Dobrze by było aby na szablonie znajdowała się też bardzo mało widoczna twarz chłopaka oraz baletki.
    7.Kontakt: wiktorialopatto@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. przepraszam! cytat ma brzmieć tak : Nie ma gór nie do zdobycia, rzek nie do przepłynięcia czy dołów nie do wyjścia. Liczy się twoja wiara. Przepraszam za literówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już przyjęłam zamówienia. Spróbuj pod następną notką :)

      Usuń
  37. hej byłabyś zainteresowana zrobieniem szablonu do ocenialni :) nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu więc jeśli na coś wpadniesz napisz do mnie [teczowa-ocenialnia] i tak na wszelki wypadek żeby nie było, że nie znam regulaminu źródlana kostucha a kontakt to marlekna4@gmail.com pozdrawiam
    ps najlepszy jest ten 783 :) słodki

    OdpowiedzUsuń
  38. You might be qualified to receive a $1,000 Amazon Gift Card.

    OdpowiedzUsuń