g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.11.2013

[787-788] Silence taka wspaniała

Kolejny raz mam dwa Was tylko dwie prace, a do tego obie są zamówieniami. Dziewczyny prosiły mnie, by nie udostępniać innym tych szablonów, dlatego tym razem wstawiłam tylko podglądy. 
W końcu zrobiliśmy losowanie, a raczej Silence się poświęciła i je zrobiła *oklaski*. Niestety, wyszło na to, że tylko 7 autorek się zakwalifikowało. Reszta blogów była zawieszona albo nie miała linku do ZS. W tym wypadku wszyscy wygrają. Oto lista pełna lista:
  1. http://blekitna-zaraza.blogspot.com/
  2. http://hogwarts-memories.blogspot.com/
  3. http://spowiednik-smierci.blogspot.com/
  4. http://zaczarowany-czarny-pamietnik.blogspot.com/
  5. http://when-i-close-my-eyes-i-think-of-you.blogspot.com/
  6. http://driadatestuje.blogspot.com/
  7. http://confusion-and-desire.blogspot.com/
Przypominam wygranym, że możecie zamawiać na dowolnego bloga. Nie wybieracie szabloniarki, zamówienia rozdzielamy same. Zamówienia składacie pod tą notką wpisując "Losowanie" na początku komentarza. Macie na to tydzień.

 Zamówienie dla Collegium-magicae
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon787-412949559
W mojej wyobraźni ten szablon wyglądał zdecydowanie lepiej. W każdym razie na blogu jest również miejsce na czat wystający z boku, tak jak u nas. W praktyce wygląda to tak

 Zamówienie dla Goodbye-my-tears
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon788-412949948
Obserwatorzy się wysuwają, co możecie zobaczyć tutaj. Nie jestem całkowicie przekonana co do tego szablonu. Grafika bardzo mi się podobała, ale kiedy zaczęłam ją wstawiać na bloga, to coś się zepsuło.

Na koniec chciałabym Was zaprosić na mój nowy blog z recenzjami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Przyjmę 1/2 zamówienia, które wybiorę z pierwszych 5.
Zostały mi tylko jakieś 3 zaległe, więc chyba mogę sobie na to pozwolić.

128 komentarzy:

  1. Jest mój szablon, jest mój szablon!
    I co, mówiłam, że będzie świetny? Mówiłam! Mnie baaaaardzo się podoba, chociaż widzę, że Tobie nie bardzo... No, ale trudno. W tej dziedzinie moja opinia bardziej się liczy xD
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że go zrobiłaś. Jesteś geniuszem, Jill. Po raz kolejny DZIĘKUJĘ za szablon ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że się nie podoba, tylko mam wrażenie, że mógłby być lepszy. W każdym razie grunt, że Tobie odpowiada. Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      J.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. :')
    Kocham drugi szablon, ładnie się te gwiazdki wtapiają w prawą kolumnę. I jest taki abstrakcyjny ale elegancki :D
    A pierwszy szablon jest bardzo ciekawie wykonany, ja bym nie wpadła na to, żeby nagłówek zrobić jako księżyc :c I ta dziewczyna jest śliczna (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem geniuszem, nie? Dobrze wymyśliłam z tymi gwiazdkami :D

      Usuń
    2. Halo, halo. Ktoś tu ma samouwielbienie ;_;

      Usuń
  4. Spieszyłam się, żeby jak najszybciej złożyć zamówienie. a teraz mogę się rozpisać o szablonach :D
    787 - świetna kolorystyka! I ciekawie wyszło z tym półkolem u góry, które zapoczątkowało rysunek :D Napis bardzo fajny (w dwóch kolorach) i menu bardzo, ale to bardzo mi się podoba :D
    788 - świetny, świetny, świetny! Szkoda, że do niczego mi się nie przyda XD Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To półkole, to miał być księżyc :c A przynajmniej był - kiedyś ;)
      Cieszę się, że szablony Ci się spodobały :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  5. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://chateau-spectrale.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ trójkolumnowy – jak obecny. Kolory: Może coś w szarościach, lub w ciemnym fiolecie. Prosiłabym, aby tytuł posta był wyśrodkowany i innego koloru niż jego tło. Wiem, że obecny szablon bloga wykonałaś właśnie ty, więc teraz zaufam Tobie i Twojemu talentowi do tworzenia pięknej grafiki *,*
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.gotravel.ro/blog/wp-content/uploads/2011/07/Chambord-Castle2.jpg
    http://img.gawkerassets.com/img/18lpga638466ojpg/k-bigpic.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/79230838/large.jpg
    http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/042/8/0/vampire__s_embrace_2_by_wolfbane652-d39b3d3.jpg
    http://zaberaj.ru/wp-content/uploads/2013/04/%D0%9E%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C-%D0%B6%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7_2.jpg

    5.Ewentualny cytat: Akademia Istot Ciemności imienia Serge’a Senapusa Chaloux’a
    6.Inne uwagi: Akademia to blog grupowy o tematyce fantastycznej. Mówi o francuskiej akademii ukrytej przed ludzkim wzrokiem, dającej schronienie istotom takim jak: elfy, wilkołaki, wampiry, nefilim, zmiennokształtki oraz czarownice.
    7.Kontakt: gg: 40380159, meil: kruczytalizman@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Robisz boskie szablony *,*

      Usuń
    2. Teraz mam trochę czasu, więc zacznę chwalić XD
      787 podoba mi się ze względu na wilka i ładny obwód księżyca *O*
      To tak magicznie wygląda. Serio, nie gnę teraz XD
      788 Hmm...Szablony, które czasem widzę i są one stworzone z postaci takich jak ty użyła w tym...Mi się nie podobają. Ale właśnie teraz, dzięki tobie...mi się spodobały :) Ładna kompozycja. Nie za dużo obrazków, fajnie zrobiony układ.
      Nie mam zastrzeżeń. Absolutnie żadnych.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. No hej.
    Pierwszy szablon jest taki mmm.. Po pierwsze css...kółeczka. One tak fajnie wyglągają. są takie...[sory za niepoprawność, ale ja wymyslam nowe słowa] fikuśne.
    Ta dziewczyna, no też chce być ładna. Kompleksy.
    Ten wilczek i kolorystyka.
    czemu ja tak nie moge umieć? ;c
    Ten napis i jeszcze ten gmach z tyłu. Brak mi słów, no!
    Drugi to taki trochę rysunkowy, nie? Ale i tak mi się podoba. Taki słodki, bo się całują. Kto nie marzy o pięknej miłości? No kto? Ach, teraz mi się przypomina, ze mi tego brakuje. A dobra, jednak nie. Blondyneczka. jest taki niecodzienny. Może i wolę z normalnymi postaciami, ale jakoś wpada mi w gusta.
    No więc może teraz przejdę do zamówienia.

    Od razu wspomnę, ze jest on z tematyki potterowskiej, ale dość inny? Chyba tak.

    1. Hasło : Źródlana kostucha.

    2. Adres bloga : http://lord-voldemort-fanfiction.blogspot.com

    3. Koncepcja : Okej, więc chciałabym żeby był on utrzymany raczej w ciemniejszych kolorach, ale nie był mroczny. Trochę niejasno, ale zaraz wyjaśnię. Otóż, widzę to tak, żeby były ciemniejsze kolory, ale nie strasznie czarne, wiesz o co kaman, nie? :D CSS i te takie duperele z nim związane to już liczę na Ciebie, bo ja tam tego nie ogarniam. A i chciałabym, żeby nagłówek był i na centralnej części, ale też tak lekko z lewego boku, bo wiesz mam tak w swej nienormalnej głowie ułożony, że będzie prawokolumnowy, no ale ciekawe czy by pasowało.. Może być fajnie, ale to już ty tam ogarniesz [o ile przyjmiesz].

    4. Ewentualne zdjęcia : no jak już zauważyłaś z adresu, blog jest opowiadaniem o Tomie Marvolo Riddle'u. Więc trochę wiadome, ze chciałabym jego wizerunek

    W sumie nie ma za wiele dobrej jakości i fajnych jego zdjęć, ale no może masz coś, czego ja nie mam.

    Chciałabym widzieć na nim 2 lub 3 zdjęcia [jako ucznia w młodych latach, tego z Komnaty Tajemnic i tego paskudę, ale tego paskudę jakoś gdzieś bardziej z boku, ale też dość widocznego]

    Trochę takie masło maślane z mojej gatki, no ale :

    http://images.wikia.com/harrypotterfanon/images/d/d5/Tom_Marvolo_Riddle.jpg [młodzik, jeśli masz lepsze zasoby, to je zastąp]

    tutaj nie mogłam znaleźć nic dobrego, ale nich bedzie : http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130529115102/ksiazkopedia/pl/images/2/26/Tom_marvolo_riddle.jpg

    LUB:

    http://s.bravo.pl/download/multimedia/pictures/1204/418765041619431846169722.jpg

    i coś z trzeciego :

    http://1.fwcdn.pl/ph/30/08/113008/104220.1.jpg

    Osobiście, uważam, ze ostatnie zdjęcie jest okej, naprawdę. Reszta jakaś taka no...słabej jakości, ale trudno było mi coś znaleźć, jeśli masz [i zechcesz przyjąć], to proszę użyj lepszych.

    W sumie to nawet nie musi być tego z Komnaty Tajemnic, ale tego jako młodego [w sensie, że ucznia] i jako pozbawionego nosa. A i bym tak strasznie chciała zobaczyć tam albo Nagini lub bazyliszka :

    http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130720101804/harrypotter/pl/images/f/fe/Naginislither.png [niespecjalne jakieś -,- ale to już ty zdecyduj]

    http://hektoeninternational.org/images/Fig.-2.-Modern-Basilisk-web.jpg [też słabe ;c]

    to są tylko propozycje moich zdjęć, jak wywalisz większość to też będzie okej,bo w końcu wiesz co robisz, znasz się na tym.

    Ale no żeby Voldemorta tam było, no chociaż te dwie fotki. w sensie mały i ten beznosowy [wiesz o co chodzi]

    5. Ewentualny cytat : Śmierć też jest obawą, obawą przed śmiercią.

    Co do tego to byłabym mega happy, gdyby ta druga część zdania, czyli po przecinku, byłaby pod tym do przecinka i trochę na prawo, żeby się fajnie czytało. Daj tam jakąś ciekawą czcionkę, przede wszystkim dobrze czytelną.

    6. Inne uwagi : w sumie chyba wszystko wyjaśniłam, jakbym to widziała. Jest napisane, żeby nie za szczegółowo, ale no ja dałam tylko to co może się znaleźć a nie musi. Takim musikiem byłby tylko jego wizerunek, w sumie to ten dwojaki.

    7. Kontakt : mail - true.another.girl@gmail.com lub Gadu : 47852433

    Mam nadzieję, że przyjmiesz.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Justyna K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam na początku wkradła mi się literówka.
      miało być wygląda, a nie wygląga. -,-

      Usuń
    2. + Przepraszam za chaotyczność.

      Usuń
  7. Aż się nie mogłam doczekać tej notki ♥_♥ Liczyłam na więcej szablonów, ale jak jesienna depresja Cię dopadła to kłócić się nie będę ;)
    787 - KÓŁECZKA! Oczywiście weszłam i pobawiłam się XD Podoba mi się. Jest śliczny. Lubię jak szablony są w takim jakby księżycu. Wychodzi świetny efekt.
    788 - Jak powiedziała Silence, cytuję "ładnie się te gwiazdki wtapiają w prawą kolumnę. I jest taki abstrakcyjny ale elegancki" - idealnie określiła ten szablon. Aż mi się świąt zachciało.
    Koniec końców to te dwa szablony zostały moimi faworytami ♥ Oby jak najwięcej takich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się spodobało to, że notki pojawiają się regularnie, że wolę dodawać częściej, chociaż z mniejsza ilością szablonów ;)
      Yayay, każdy lubi kółeczka! Uzależniające, prawda? ;)
      Bardzo się cieszę, że szablony Ci się podobają. Oby kolejne również przypadły Ci do gustu :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      J.

      Usuń
  8. Po pierwsze bardzo podoba mi się drugi szablon. Jest taki tajemniczy i kolory bardzo pomogły w tym, że się w nim zakochałam *.* :)
    Wgl uważam, że wasza szabloniarnia jest na bardzo wysokim poziomie. Zawsze macie bardzo dużo komentarzy, zamówień itd.. A prace rzeczywiście są cudowne, czego nie da się ukryć! Ciesze się, że mogłam na fb kliknąć, że was lubię.. A w sumie to nie lubię.. uwielbiam :3

    Pragnę złożyć zamówienie.. I modle się, żeby było przyjęte :)
    1. Hasło: źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://double-feeling.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, by szablon był z Elijah Mikaelson, Katheirne Pierce oraz Eleną Gilbert ponieważ o nich jest opowiadanie (trójkąt miłosny). Kath może być jak zwykle seksowna i zadziorna, Elena sobą a Elijah z krótszymi włosami z 4 sezonu ♥ Kolorystyka? Myślałam głównie o żywym brązie, ewentualnie czerni, złocie.. Nie chcę żadnych jaskrawych i zbyt żywych :D Ale wiem (widzę oglądając wasze szablony), że potraficie doksonale bawić się kolorami, więc jak coś zmienione zostanie to nic się nie stanie, byleby był to klimat tajemniczy, mroczny i odrobinę też romantyczny :) Na tym mi zależy głównie. Prosiłabym o taki układ jak tutaj w Twojej notce na drugim szablonie z Lily Collins. :) Boki (gadżety) zaokrąglone :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "If there are wings of love I flew far away, because I can't have you. The only salvation is our humanity"
    6. Inne uwagi: nie wiem. nie zapomniałam chyba o niczym.
    7. GG: 28955237

    Mam wielką nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte :)
    Pozdrawiam was gorąco zdolniachy! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, wiesz, że jeśli na blogu nie ma linku, to zamówienie się nie kwalifikuje? :(

      Usuń
    2. Nie mam teraż dostępu do komputera..przepraszam..wstawiew wweekend, obiecuję! Jejku ale ze mnie gapa :(

      Usuń
  9. Ojejkujejkujekju, ale fajnie! Tyle wygrać! :D

    Zanim złożę zamówienie, czy mogłabym się dowiedzieć, czy istnieję możliwość otrzymania takiego cudnego szablonu z menu w postaci kręcących kółeczek i z wysuwanym shoutboxem? *.* <3
    Szkoda jedynie, że nie ma możliwości wybrania szabloniarki :(

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam cieplutko,
    summer-sky [hogwarts-memories]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że istenieje taka możliwość, wszystko możesz uzgodnić z szabloniarką, która weźmie Twoje zamówienie :)

      Usuń
  10. Niby, że jest jeszcze czas, ale nie jestem pewna, czy zamawiać tak na ostatnią chwilę jest dobrze.

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.blogobranie.blogspot.com
    3.Koncepcja: chciałabym, aby to już była wersja zimowa, bo zamierzam wstawić ten szablon 1 grudnia. tak więc zdecydowanie dużo bieli, kilka zielonych gałązek, mogą być też bombki albo fajerwerki i kieliszki (na pewno będzie na stronie głównej przez cały miesiąc). Pomyślałam, że byłoby też ładnie, gdyby po lewej stronie były kółeczka na strony (tak jak w szablonie nr. 777) przypominające bombki lub płatki śniegu. A jeśli nie, to miejsce na strony niech będzie nad nagłówkiem. I wystarczy jedna kolumna - najlepiej prawa.
    4.Ewentualne zdjęcia: Tak naprawdę to pozostawiam to do wyboru Tobie. Ostatecznie jako przykładowe mogę podać to: http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/niebieskie-bombki-2.jpeg
    5.Ewentualny cytat: Życie może być piękne nawet dla kogoś, kto przeżył piekło, a cuda się zdarzają.
    6.Inne uwagi: raczej więcej nie mam uwag.
    7.Kontakt: hijodelaluna876@gmail.com

    Link w współpraca

    OdpowiedzUsuń
  11. ...co to za tytuł? xD Wy dwie jesteście naprawdę nieźle rąbnięte :D Niech będzie, że pozytywnie, ale jednak :D
    Hehehe, wreszcie szablon Rowi - dzięki temu będę mogła wreszcie przeczytać kolejny rozdział: czekała tylko na ciebie, ty zła i wstrętna istoto!
    Aaaa, losowanie! To stąd ten tytuł! XD No, niech będzie, brawa. *klasku klasku*
    Wylosowanym też gratuluję, farciarze jedne *klasku*
    787 - o, śmieszne kółeczka, którymi się ostatnio bawiłam :D Teraz znowu będę mogła się nimi bawić 8) Ee tam, nie wiem, czego ty chcez od tego szablonu, jest świetny! Choć może jest za mało elementów ze świata magii, ale to już to Rowi jako do zamawiającej. Tzn. niby zamek jest, ruda małpa też xD Wilku ładny. A w praktyce to ja sobie sama sprawdzę, jak to wygląda, bo zaraz po skomentowaniu tego lecę czytać dzieło Rowi ^^ tak czy siak szablon naprawdę świetny! Jest dobrze 8)
    788 - Jill, mi na Mozilli chyba ten szablon szwankuje, albo tak powinno być i coś ja namieszałam, bo jak otwieram blog próbny, to jest coś takiego: http://scr.hu/0ada/fmlvf Nie powiem, wygląda to fajnie :D Ale nie wiem, czy to prosto nie powinno być. Pomijając to, urzekłaś mnie tym szablonem: on jest taaaaki piękny! ^^ te takie roślinki/wzorki po boku kojarzą mi się ze świętami (<3), obrazki jak obrazki, niech sobie będą, zaś te smugi otaczające nagłówek są genialne! No i wysuwający się obserwatorzy też bardzo fajna rzecz! 8) Trzasnęłaś podstrony w bardzo ładne miejsce, naprawdę świetnie to wygląda! No i ten kolorek taki urodziwy ^^
    Trzy zaległe? ;> Tak nieśmiało zapytam, czy w tym mój? :C Wieeesz, to z tymi recenzjami to żart był, pewno, że pomogę ;c xD
    No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D
    PS. A właśnie: ty już notkę dodałaś i co dalej? uzupełnijcie grafik jak najszybciej, proszę: nawet nie wiesz, jakie to przyjemne odganiać cholerny chat i spoglądać na kolejne daty, nie mogąc się ich doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, a czyj to był pomysł ze śnieżynkami po boku? Jestem taka wspaniała :'')

      Usuń
    2. To nie wina mozilli - to rozdzielczość ekranu...

      Usuń
    3. Ktoś tu w Goodgame empire pogrywa :D

      Usuń
    4. Nie ja, moja siostra, ja mam teraz fazę na Neverwinter. Rozdzielczość ekranu? Ano może, ja tylko pokazałam, co zobaczyłam xD Silence, twoja skromność, jak widzę, nie zna granic xD A Żil jak zwykle nie odpowiada na komentarze :C

      Usuń
    5. To wina Silence. Cokolwiek by się nie działo, to jej wina. Ja tu tylko sprzątam.
      Taak, trochę to trwało z tym szablonem dla Rowi. Ale, widzisz, tak to trzeba załatwiać... przypominała się codziennie aż dla świętego spokoju zrobiłam *taka sugestia*.
      Haha wiesz, w sumie twój szablon zaczęłam robić, potem jakoś przeczytałam tamten komentarz na fejsie i wena mi uciekła ; c Dużo już rozdziałów masz gotowych?
      I, ej, patrz jak ładnie odpowiadam!
      wow
      odpowiedzialność taka pożądana c :

      Usuń
    6. Jasne, to wszystko wina stażystki, którą można wyrzucić w każdej chwili z byle powodu ;_;
      Milena taka niepoważna :c

      Usuń
    7. W ogóle co wy? jesteście jak siostry jakieś, wszędzie razem: jak Silence,t o i Jill, jak Jill, to i Silence, zauważyłyście to? xD
      Żil, to ty to na poważnie wzięłaś? Matko, tak strasznie cię przepraszam! :( Mnie nie można brać na poważnie, pamiętaj o tym! :(

      Usuń
    8. Hahahaha :c
      Jill, widzisz to? Silence taka wzruszona. :c

      Usuń
    9. ...no ja nie wiem, czy to powód do wzruszeń... :D

      Usuń
  12. Kurcze, znowu zabrakło mi trochę, żeby spełniać jeden z wymogów (pierwsze piec prac) Szkoda, może następnym razem ;/

    A co do Szablonu zamieszczonego w notce:
    Piękny, Przejrzysty. Słów mi brakuje, żebym się mogła wysłowić ;c
    Po prostu Piękny!

    Pozdrawiam!
    Clar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ślepa ja, 788 *o*
      Jeszcze bardziej mi się podoba niż 787!
      Dwa wspaniałe Cuda!

      Usuń
    2. Przyjęłabym więcej, ale niestety nie jestem w stanie. I tak zamawiające muszą długo czekać... :(
      Cieszę się, że szabloniki Ci się spodobały.
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jakbym chciała, byś przyjęła moje zamówienie ;c No nic, mam przynajmniej nadzieję.

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: hp-szeptane-tajemnice.blogspot.com.
    3.Koncepcja: Na szablonie ma być Lucy Hale i Daniel Radcliffe (byle nie w okularach! Prosiłabym, by był taki, jak jest teraz na szablonie) kolorystyka ciemna, najlepiej granatowa, klasyczny układ - nagłówek i tło (nagłówek na górze, choć pewnie to wiesz)
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie wiem jakie, niestety. Mam nadzieję, że coś znajdziesz, strasznie mi przykro, że nie mam takich
    5.Ewentualny cytat: Someone told me love will all save us.
    6.Inne uwagi: link do szabloniarni znajduje się w zakładce ,,Świstokliki"
    7.Kontakt: E-mail – hp.szeptane.tajemnice@gmail.com
    GG: 47992601

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno, może następnym razem, skoro się nie zmieściłam w pierwszych pięciu ;c

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że mojego nie przyjęto... w poprzedniej notce składałam zamówienie... a dałam odnośnik do waszego bloga u mnie... ; ((( No chyba, że chodzi o jeszcze inną notkę... No ale oke :) Może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj pod następną notką, ja rozważałam Twoje zamówienie, na pewno komuś się spodoba (:

      Usuń
    2. Ok, no trudno ;) Dzięki ... Będę próbowała ;) A wiecie może kiedy będzie kolejna notka ;) ?

      Usuń
    3. Na razie nie wiemy, jak coś to będzie napisane w aktualnościach po prawo :) Ja dodaję 16, ale wcześniej ktoś pewnie się wtrąci :)

      Usuń
    4. Ok :P Może tym razem zdążę :P ;)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże Boże ten pierwszy jest tak bardzo cudownie, piękny! [ tak wiem dziwnie to brzmi ] kolory i dopasowanie Jezu no zrobiłabyś kiedyś coś brzydkiego żeby ludzi nie dołować ciągle nooo :D ten drugi też ładny ale ja nie za bardzo lubię rysunkowy, ale tobie jak zwykle się to udało. Za bardzo się zachwycam następnym razem coś skrytykuję coś żeby nie było, że nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Rayne wróciła! Gdzieś to się szwendałaś przez te tygodnie? Smutno jakoś bez Ciebie było.
      Często robię brzydkie szablony, ale te najgorsze staram się eliminować jak najszybciej. Byle tylko nikt ich nie zobaczył ;)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie,
      J.

      Usuń
    2. Szkoła się zaczęła, nowa klasa i tak jakoś nie miałam siły na nic... a teraz już mniej więcej się ogarnęłam i zarażam ludzi moim nadmiernym entuzjazmem i optymizmem. :P Nie ma człowieka kilka tygodni, a tu wszystko się zmienia, szablon nowy, ludzie nowi i nie wiadomo co się w ogóle dzieje i jak to ogarnąć no :D

      Usuń
  19. Losowanie. Nawet nie macie pojęcia jak strasznie się cieszę z tej wygranej :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://hogwarts-memories.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Gorąco proszę, aby: blog miał nieruchome tło, te cudne kręcące kółeczka, wysuwany shoutbox, a zamiast ikony anonimowego komentatora pojawiło się coś takiego: http://1.bp.blogspot.com/-tRx4xsNh20U/UoHGNUcf0qI/AAAAAAAADBo/RLCtBtMfw_s/s1600/Untitled-2.png (wybaczcie, że proszę o takie bzdety, próbowałam to kiedyś zrobić sama, ale nic dobrego z tego nie wyszło, jedynie popsułam kod...)
    Długo zastanawiałam się nad kolorami, i powiem szczerze, że jestem w kropce. Chyba najbardziej pasowałoby mi coś w kolorystyce takiej jak na szablonie 787, z tym, że zamiast brązu bardziej coś pod złoto lub czerwień, ewentualnie myślałam o szarościach z zielonym (w okolicach szmaragdu) lub fioletowym, ale niezbyt pasuje mi to do tematyki opowiadania... Nie chcę żadnych twarzy ani rysunków, raczej zdjęcia i brushe. Myślałam sobie, że jako wypełnienie fajne byłyby te z fragmentami mapy huncwotów (link poniżej). Bardzo zależałoby mi na zdjęciu płomyka w słoiku, ale niestety nic takiego nie umiałam znaleźć... Poza tym, fajnie by było gdyby na szablonie znalazły się elementy takie jak: mapa huncwotów, złoty znicz, fiolki z eliksirami, może jakaś różdzka czy sowa, godło Gryffindorru oraz może być Hogwart w tle.
    Starałam się jak mogłam, ale pewnie i tak zapomniałam o masie rzeczy... Najwyżej resztę będę dopisywać lub kontaktować się z konkretną szabloniarką.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://nyvelvet.deviantart.com/art/Marauder-s-Map-Brush-Set-295793660
    http://aru-mecchen.deviantart.com/art/Power-of-the-Name-201091114?q=favby%3Aby-summer%2F2486168&qo=8
    http://data.whicdn.com/images/18716358/199711_160845927304065_100001359755581_290411_4310336_n_large_large.jpg

    Co do reszty, to pozwolicie, że zdam się na Wasze, zapewne już rozbudowane, biblioteki obrazów.

    5.Ewentualny cytat: „Do not fear death, but rather the unlived life”
    6.Inne uwagi: Nie wiem czy mogę prosić o to, aby szablon był tylko do mojego użytku, albo chociaż żeby ten do pobrania dla wszystkich znalazł się tam z innym cytatem? Czcionka "specjalna", której używam na blogu to Scriptina Pro, w sumie ładnie było by, gdyba ta na szablonie pasowała do całości. I bardzo proszę: żadnych zegarków.

    7.Kontakt: hello_sunshine@onet.eu, GG nie posiadam.

    Wiem, że nie można wybrać szabloniarki, ale chciałabym się tak bardzo, ale to bardzo ciepło uśmiechnąć do Jill i Avii ;) Czujecie te endorfiny lecące w Waszą stronę? :)

    No to pozostaje mi jedynie czekać na werdykt.
    Pozdrawiam gorąco,
    summer-sky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, teraz mi się przypomniało! Mogłabym jeszcze prosić o tło pod tytuł posta? (Coś takiego jak mam teraz:))

      Dziękuję i pozdrawiam gorąco,
      summer-sky

      Usuń
  20. Wow. Jesteś wspaniała, wiesz? Tym razem przeszłaś samą siebie, szablony są po prostu CUDOWNE. Ładniejszego wybrać nie potrafię, ale 788 oczarował mnie trójkątami. Agrr, są piękne.
    Mogłabyś dodać obserwowanych na MUWS (magia ukryta w słowach, swoją drogą fajny adres wymyśliłaś)?
    No, no. Czekam na następne notki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyzia, uważaj, bo jeszcze ego za bardzo mi urośnie ; ) Cieszę się jednak, że oba szzablony Ci się podobają.
      Możesz zaobserwować MUSW (prawie jak MÓZG : D ) klikając na jedno z kółeczek po lewej stronie ;)
      Dziękuję za komentarz,
      J.

      Usuń
  21. Hej :) Zamawiałam u ciebie szablon pod nickiem "Angie" jeśli dobrze pamiętam, a link mojego bloga był to "morze-krwi". Usunęłam tego bloga, więc nie musisz już robić dla mnie szablonu (jeśli wgl planowałaś, bo różnie to bywa). Jeśli zaczęłaś go robić, to przepraszam, że w takiej chwili musisz go albo przerobić na darmowy, albo usunąć. Wolałam, abyś wiedziała o usunięciu, niżeli zrobiłabyś na darmo.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie? Hmm nie przypominam sobie, żebym takie zamówienie przyjmowała.

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. A teraz komentarz!
      Tyle wygrać! Oczywiście, normalnie się nie dało, musiałam "wygrać" w drodze eliminacji nie stosujących się do regulaminu... Ehhh.
      Czy dwa szablony, czy jeden, to jednak pozwoliły mi przeżyć dzień w radosnym uniesieniu :3 Podpisuję się pod tytułem notki. Absolutnie :D
      To teraz szablony z racji, że są dwa, długo mi nie zleci, będę mogła popanikować, czego chcę od biednych, poczciwych szabloniarek. Szabloniarzeczek. Szabloniaruszek kochanych!
      787! YAYAYY! CM, ah, tak! Ten bardziej lubię z notki, ale poprzednie na Collegiuma lepsiejsze były. Moim skromnym zdaniem. Podobają mi się na szablonach te "łuny" a tutaj też tak fajnie wygląda. Zwłaszcza, że kojarzą mi się z księżycem, a tam jest wilk. Mógłby wyć, no ale nie wyje i jestem w stanie mu to wybaczyć. Zwłaszcza, że siedzi na chmurce, a z istotami siedzącymi na chmurach, lepiej nie dyskutować (to brzmi tak mądrze, że chyba sobie gdzieś zapiszę o:). Trochę za bardzo w lewo przesunięte, ale jestem już z tym oswojona (Yassmine) Fajne w tym księżyco-łuku jest też to, że wszystko jest w nim. Poza nim, czyli już nie w nim, wszystko znika i go nie ma.
      No i kółeczka. I podoba mi się to (w kółeczkach), oprócz tego że są zupełnie szalone i nieruchome, to że po ich lewej, jest takie granatowe i się nie rusza. No, wiesz o co mi chodzi, prawda? :< Także ładnie. Zacznę skreślać dni, do skrytykowania szablonu z ZC.
      788... No, no, no... Kogo my tu mamy? Annabeth i Percy! *zagląda na bloga* Bingo! Jakoś widzę, że po lewej zbuntowani (a to mi do nich nie pasuje), ale co poradzić. Ja się nie znam. Te trójkąty są zajedwabiste. Po prostu... strasznie mi się podobają. I ogólnie te rysunki, kocham taki sposób rysowania.
      Ale nie lubię tego szablonu, bo przypomina mi o Ricku Riordanie, na którego mam definitywnego focha (o ile taki istnieje. Foch, oczywiście), po tym, jak zrobił wszystko, żeby unieszczęśliwić mojego ulubionego bohatera :C Także bojkotuję ten szablon. Pf.
      Te gwiazdki po lewej są świetne, że są nieruchome. Chociaż nie mam pojęcia co gwiazdki tu robią. Poza faktem, że są po lewej fajne, to mi nie pasują.
      Ha!
      Znaj moją niesamowitą krytyczność w stosunku do twoich prac, Pani Szef!
      Jeszcze się nie żegnam.
      K.

      Usuń
    2. Blog z szablonem 788 zdecydowanie nie jest o Percy'm i Annabeth, postaciach stworzonych przez Ricka Riordana. Po prostu mają świetne imiona i je sobie zapożyczyłam ;)

      Usuń
    3. No, o nich mi chodziło. Tak, tylko zerknęłam to można się pomylić :) Jak wyglądają, mają imiona, no to o nich mi chodziło :D

      Usuń
    4. Kraken, do tej pory myślałam, że masz marihuanę w avatarze, wchodzę na profil, a tam jakiś potwór ;_;

      Usuń
    5. Czuję, że cie zawiodłam ;_;

      Usuń
    6. Marihuana byłaby ciekawa :c

      Usuń
    7. Spoko. Tak tylko mówię xD

      Usuń
    8. Kraken, wyglądający jak marihuana lepszy niż nic :C

      Usuń
    9. Taaak... Brzmi jak pytanie podchwytliwe, ale tak...

      Usuń
    10. LOSOWANIE!
      Ah, jak ja dawno nie zamawiałam! :0
      1.Hasło: Źródlana Kostucha (skrząca w porannej rosie, w oczekiwaniu na spływającego rzeką topielca)
      2.Adres bloga: zagubione-krolestwo.blogspot.com
      3.Koncepcja: Dotychczas szło dobrze... teraz zaczynają się schody. Bo nie mam zdjęć.
      Chciałabym szablon minimalistyczny (nie, żeby to sugerowało szabloniarkę, broń (latający) potworze spaghetti!). Nagłówek po prawej, bez układu zamkniętego. O. Ja to widzę w jasnych kolorach (bieeelll) i takimi najwyżej przebłyskami, żółci, zieleni, fioletu, czerwieni (tęęcza) w postaci najwyżej takich przebłysków jak... małe światełka. Kojarzące mi się z wróżkami. Na nagłówku, zamek. Taki jasny, bez zieleni wokoło, tylko nawet taki jego kontur a pod nim (jakby zmierzając w jego stronę) trzy postacie. Takie malusie, żeby rozpoznać nie dało rady, albo stojące tyłem, a większe. I kruk. Latający gdzieś w tle, czy cósiek.
      4.Ewentualne zdjęcia: -
      5.Ewentualny cytat: (pewno będę błagać o jego zmiane, także UWAGA) "Zabłąkani w własnym życiu, szukamy drogi do Zagubionego Królestwa"
      6.Inne uwagi: Chciałabym prosić (i chyba się na to odważę) o obserwatorów jakoś zarameczkownych i strony na górze szablonu, unieruchomione. A słowa "Zagubione Królestwo" w cytacie, wyróżnione.
      7.Kontakt: GGGGG: 41847931 MAJLIK: krakenzuy@gmail.com
      Za minimalną (miniminiminimalną) pomoc dziękuję pewnemu wstrętnemu orkowi.
      Chyba zmienię nick na marihuana :<
      -Maryśka zUy

      Usuń
    11. Robię z nim szablon i przy okazji się spytałam :c
      Biel <3 Mam ostatnio fazę na biel ;_;
      Kraken brzmi bardzo niemiecko (tak nawiasem mówiąc w nawiasie).

      Usuń
    12. Chociaż w sumie...kojarzy mi się z ciasteczkami :c

      Usuń
    13. Dobrych Kaenów nigdy za wiele, zaprawdę powiadam.
      Taaaaak, bieeeelll!
      Niemiecko?! D: A jak... pozamieniam K na C? Albo na Dżoana Krupa?! (tak nawiasem w nawiasie, to mój tekst (nawiasem w nawiasie nawiasem mówiąc) kradzieju)
      Ciasteczka to lepiej. Ciasteczka zawsze spoko.
      Ale nie dawać Pani Szef, bo utyje.

      Usuń
    14. Niektórzy, na przykład Ji...aaaaapsik, nie doceniają bieli, minimalizmu i sztuki ;_;
      Cracken jest cul jak już tak po amerykańsku spikamy.
      :O Nigdy nie widziałam, żebyś tak pisała i myślałam, że wymyśliłam to na poczekaniu :c
      Utyć to nie utyje, bo chyba już przekroczyła maksymalność maksymalności.

      Usuń
    15. Na stos z niewdzięcznymi hejterami.
      Cracken, ahhh... Takie pikne, takie tafff!
      :c Teraz pozwę cie o naruszanie praw ałtorskich. Spotkamy się w sondzie.
      To wybuchnie.

      Usuń
    16. Kraken nie umie się bronić. Kraken przegra.

      Usuń
    17. Kraken będzie oskarżać.
      A Silence będzie siedzieć cicho, jak przystało na nick.

      Usuń
    18. Podobno pozory mylą, a Kraken nie dość że zUy to jeszcze marihuana w avatarze.

      Usuń
    19. Bo ja sadzę w ogródku i sprzedaję pod szkołom niewinnym dzieciom.

      Usuń
    20. Poważnie wolisz stary szablon na CM? Ja osobiście nigdy nie byłam z niego zadowolona i wydaje mi się, ze ten jest lepszy.

      Ahahaha, jakaś najarana ta twoja marychuanina w avatarze :D Taka trochę na kacu ;)

      Usuń
    21. Chyba biję rekord wagonika pod komentarzem, ale jeszcze jedno zamówienie losowaniowe. A jak nie mogę, to to wszystko wina pewnej stażystki na S i trza ją natychmiast wyrzucić, żeby nie było.
      LOSOWANIE!
      1.Hasło: Źródlana Kostucha. (Teraz już z topielczykiem pod ramionkiem)
      2.Adres bloga: igrzyska-rosalie.blogspot.com
      3.Koncepcja: KONCEPCJA. Którą mam średnio na jeża. Bo nie chcę, żeby był ciemny, ale chcę biele, szarości i czernie. I akcenty w postaci czerwonych róż (najlepiej od krwi:), ale w minimalnych ilościach. I minimalizm, który ostatnio kocham, ale nie obowiązkowo. Ważna białowłosa dziewczyna. I smutna. Albo zła. Albo cokolwiek, byle nie śmieszna i rozśmieszona. Ważna jest właściwie ona, reszta, po prostu ponura i tajemnicza. Może Kapitol w tle, jak nie minimalistycznie.
      Po szczegóły to szczegółowiej zapytać najwyżej, jeśli aż tak nieznośnie to brzmi. Kontakt jest.
      Jak widać zostawiam spore pole do popisu.
      4.Ewentualne zdjęcia: I ewentualne to baaaardzo dobre słowo.
      http://imabeautygeek.com/wp-content/uploads/2012/08/white-hair-dark-brows.jpg
      5.Ewentualny cytat: "Za oko oko, ząb za ząb, nikt mi nie zajrzy w duszy głąb"
      6.Inne uwagi: Rameczka na obserwatorów mile widziana.
      7.Kontakt: jak wyżej krakenzuy@gmail.com GG. 41847931
      Nareszcie.
      Happy End.
      Ściskam wszystkich do zupełnej śmierci klinicznej i idę rozpaczać nad wstawaniem o 7.
      Kraken/Marichuana (zua bardzo)

      Usuń
    22. Jak mnie wyrzucą to nie będzie tu nikogo, kto by podzielał Twą miłość do minimalizmu :C
      Czemu ja wcześniej nie znałam tego bloga?! Idę czytać :c

      Usuń
    23. Będzie, będzie, jestem największą miłośniczką minimalizmu i byłam nią zanim to było modne. Taki ze mnie hipster

      Usuń
    24. Zapomniałam o Tobie :c No to w takim razie, mogę pakować manatki :c

      Usuń
    25. Nikumu, nie możesz być hipsterem, mówiąc, że jesteś hipsterem. Pierwsza zasada hipsterstwa. Wiem, bo edukuję się na nonsensopedii :3
      Silence, skończ z czytaniem, tylko rób szablony >:[

      Usuń
    26. Wciągnął mnie ten blog, jak nie skończe dzisiaj, to umre :c

      Usuń
    27. Jestem tak hipsterska, że zasady są dla mnie zbyt mainstreamowe.

      Usuń
    28. :c Skoro Avia jest niedobrym pogromcą krakenów, to spytam tutaj (ładnie) czy byłaby możliwość, możliwa, aby szablon na Zagubione Królestwo nie był do pobrania dla nie-Kraken.

      Usuń
    29. Ależ oczywiście Krakeniku mój drogi!

      Usuń
  23. Cześć, chciałabym zamówić szablon u ciebie na mój blog, to zaczynam :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:http://milosna-historia-violi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był z Violettą i Leonem na środku razem a po bokach osobno. Kolory chciałabym podobne do tych co teraz są na moim blogu ale bardziej pastelowe jak dasz radę a jak nie to nawet się nie męcz, tylko daj troszkę jasnego fioletu też.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://wars-stars.pl/files/stars/55fe1e6ba13d3bedcb4096802020e320839adcf2l.jpg http://cs311922.vk.me/v311922392/40cb/-Zxrbh90Oxk.jpg http://1.bp.blogspot.com/-Xcwg92_XIFY/UlmNOlO-mHI/AAAAAAAADwo/7hrga3lcnJs/s640/BWXmIfuCUAEd2xS.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Dwie osoby, jedna wielka miłość"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: wikuskaxdlol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię przepraszam ale anuluję zamówienie.
      Rozmyśliłam się, jeszcze raz bardzo cię przepraszam.

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  25. 1.hasło : Źródlana kostucha
    2. adres bloga : verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja: Chciałabym mieć szablon taki jak jest obecny (nastawiłam go tylko na wzór) chodzi mi o to gdzie są komentarze, tytuł posta itd.. Natomiast tło, nagłówek chciałabym aby były wampirzyce i podane poniżej w linku zdjęcie emmy watson. Chodzi mi aby była jakaś wampirzyca aby nie odbiegać od tytułu bloga. Proszę aby tło tych postaci to był las. (taki las nocą)
    4. ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?q=emma+watson&rlz=1C1FDUM_enPL478PL479&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HGeCUsD9COaj4gTpooD4Cg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#es_sm=93&espv=210&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=KRCbXntajVRFQM%3A%3BUP0pToIkii9wuM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Femma-watson-natural-beauty-sesja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-nowej-sesji-wyciekly-zdjecia-naturalna-sesja%252F%3B460%3B610
    5. Ewentualny cytat: Aby żyć naprawdę musisz wiedzieć co możesz stracić.
    6. inne uwagi: -
    7. Kontakt : verca0601@gmail.com Tak wiem że wolicie gg ale ja nie mam. Najwyżej aby lepiej się skontaktować to jest moja poczta onet : lorraine.de.evan@onet.pl
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym pierwszym się po prostu zakochałam *-* Zazdroszę osobie, której on jest przeznaczony ;p
    Czyżby na drugim było moje kochane Percabeth? Chyba tak :) Jest śliczny, ale wolę, gdy na szablonie są zdjęcia, a nie rysunki.
    To chyba tyle. Nigdy nie lubiłam rozpisywać się w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę zdjęcia, ale trzeba robić to, co klienci chcą ;)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  27. Och, Jiiiiiiiiiiiiiiilluś, jak ja się cieszę, że mi komputerek wrócił, bo myślałam, że umrę bez niego! Co za masakra, tyle mnie na Zaczarowanych ominęło! Miałam ambitny plan, żeby skomentować wszystkie notki od jakiejśtam, ale jestem leniem i nie chce mi się.
    Och, ten mój komputer, najpierw stwierdził, że nie będzie się włączał to zadzwoniliśmy po informatyka. Informatyk po upływie kilku dni przyjechał i stwierdził, że to tylko wentylator i trzeba go wymienić. Dobra, komputer działał, ale... no właśnie, ale. Wyłączał się jeśli nie ruszało się myszką dłużej niż minutę, chociaż automatyczne wchodzenie w stan uśpienia miał wyłączone. I okazało się (jak przyszedł informatyk, po raz kolejny, po tygodniu) że trzeba przeinstalować system. Ale już mam go z powrotem, więc szybciutko przejdę do twoich dzisiejszych szablonów!
    787 - Uuuuu, jaka ładna liczba! Od dwóch stron czyta sie tak samo! A szablon... takie samo menu było w innym szablonie, z twojej poprzedniej notki, prawda? Bardzo mi się ono podoba, tak się ten napis kręci i kręci... No i nagłówek świetny, to umieszczenie zdjęć w tym księżycu (bo to księżyc, tak?) jest bardzo pomysłowe i ładnie, oryginalnie wygląda. No i widzę, że użyłaś więcej topazu niż zwykle... Ale ładnie wygląda, zwłaszcza ten wilczek z lewej <3 Napis jak zwykle cudny, kody proste, ale ładnie się prezentujące, zwłaszcza ta pierwsza litera w tytule notki, co ma inny kolor niż reszta. Bardzo fajny i ciekawy efekt :) No i te gwiazdki i chmurki wokół księżyca są emejzing! I kolorystyka jak zwykle perfect! Ty chyba z jej dobieraniem nigdy nie miałaś problemów, nie to co niektórzy...
    788 - kolejna sympatyczna liczba, chociaż nie taka sympatyczna jak poprzednia, ale... szablon bardziej cudowny niż pierwszy! Te zielone kolorki to mi się ze świętami kojarzą (w końcu w sklepach już ozdoby i choinki, przecież do świąt tylko ponad miesiąc!) Nagłówek jest przepiękny, rysunki cudne (skąd je wzięłaś?) i te takie trójkąciki... *o* To wygląda zajefajnie! I znowy napis z prostą, ale ujmującą czcionką na tym ciekawym, świetlno-dymkowym tle. I wysuwani obserwatorzy! Ale zabawa, że ojeju! No i kolorystyka, nie dość, że świateczna, to taka delikatna, z ciekawym zestawieniem kolorów, zwłaszcza tych brązów z zielenią. I kody znowu takie hmmm.... nie wiem jak to powiedzieć, surowe(?) ale doskonale pasujące do całości.
    Dzisiaj się rozpisałam, bo to taka euforia z powodu odzyskania kochanego komputera. Co prawda nie mam już nawet gimpa, ale tym razem wybłagam u taty Photoshopa :D
    Co jeszcze mogę napisać? Że gratuluję Silence za zorganizowanie losowania. No i że już wchodzę na twojego bloga z recenzjami ;)
    P.S. Kooooocham jazz <333

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha (błąd w zdaniu: "Hasło znajduję się W gdzieś w regulaminie". Przepraszam za poprawkę )
    2.Adres bloga: http://obojetna-na-swiat.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Szary, z jedną kolumną po prawej stronie. Szablon raczej będzie na stałe.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://kayiglerart.deviantart.com/art/Tenchu-Ayame-82915923
    5.Ewentualny cytat: Nie bój się ciemności, bój się tego co może w niej być.
    Może być coś podobnego.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: andzia35@onet.eu 33010238

    OdpowiedzUsuń
  29. hej :)
    chciałabym zamowić szablon :)

    1. Źródlana kostucha
    2. http:kim-jack-one-shot.blogspot.com
    3. miłosny - gadżety po obu stronach. na nagłowki kim i jack (olivia holt i leo howard) + motyw koszykarski
    4. zdaje się na ciebie
    5. cytat chciałabym coś o miłości/ o sporcie
    6. brak
    7. ines4agg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.hasło : Źródlana kostucha
    2. adres bloga : verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja: Chciałabym mieć szablon taki jak jest obecny (nastawiłam go tylko na wzór) chodzi mi o to gdzie są komentarze, tytuł posta itd.. Natomiast tło, nagłówek chciałabym aby były wampirzyce i podane poniżej w linku zdjęcie emmy watson. Chodzi mi aby była jakaś wampirzyca aby nie odbiegać od tytułu bloga. Proszę aby tło tych postaci to był las. (taki las nocą)
    4. ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?q=emma+watson&rlz=1C1FDUM_enPL478PL479&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HGeCUsD9COaj4gTpooD4Cg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#es_sm=93&espv=210&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=KRCbXntajVRFQM%3A%3BUP0pToIkii9wuM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Femma-watson-natural-beauty-sesja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-nowej-sesji-wyciekly-zdjecia-naturalna-sesja%252F%3B460%3B610
    5. Ewentualny cytat: Aby żyć naprawdę musisz wiedzieć co możesz stracić.
    6. inne uwagi: -
    7. Kontakt : verca0601@gmail.com Tak wiem że wolicie gg ale ja nie mam. Najwyżej aby lepiej się skontaktować to jest moja poczta onet : lorraine.de.evan@onet.pl
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Losowanie:
    Ogólne kolory szablonu to szary i czarny. Na zdjęciu powinien znajdować się Harry Styles i Nina Dobrev. Układ trój kolumnowy, podobny do tego: its-just-a-scar.blogspotcom i cytat:'You were my dream, my world. '
    Pozdrawiam :** i Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, a regulamin poszedł robić miłość.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: love-or-hate-onedirection.blogspot.com
      3.Koncepcja: szary i czarny.
      4.Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=nina+dobrev&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YKaDUvSrB8qZtAbLoYDoDQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=803#q=nina%20dobrev%202013&revid=1694849838&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=YVo_XR3ZIL5iYM%3A%3BsMTsGQILiTbW4M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.teen.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F01%252Fnina-dobrev-birthday-january-9-2013.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.teen.com%252F2013%252F01%252F09%252Fcelebrities%252Fnina-dobrev-birthday-january-9-2013-pictures-gifs%252F%3B600%3B400
      https://www.google.pl/search?q=nina+dobrev&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YKaDUvSrB8qZtAbLoYDoDQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=803#q=harry+styles+dark&tbm=isch&facrc=_&imgdii=fhkJAth4lUo7KM%3A%3BdbRTPVMfV38j6M%3BfhkJAth4lUo7KM%3A&imgrc=fhkJAth4lUo7KM%3A%3BzJSA2FU0MAMoeM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-9xHjaK-3Ui8%252FUkFTsspVmNI%252FAAAAAAAAAQk%252Fy6_f7QX2JRI%252Fs72-c%252Ftumblr_mj1n0dxC6J1qzwl3io1_400.png%3Bhttp%253A%252F%252Ffiveboysstolemyheartforforever.blogspot.com%252F2013%252F03%252Fimagine-4-harry-part-i.html%3B62%3B72
      5.Ewentualny cytat: You were my dream, my world.
      6.Inne uwagi: układ podobny do: its-just-a-scar.blogspot.com
      7.Kontakt: nowakowa2234@gmail.com
      Przepraszam, ale jak zwykle o czymś zapomniałam :) Dziękuje (po raz drugi) :***

      Usuń
    4. Wszystko jest teraz okej, ale wiesz, że jak otwiera się link do zdjęć, to wyświetlają się google? Chyba, że tak miało być (:

      Usuń
    5. Ups.. W takim razie zostawiam Tobie wolną rękę tylko, żeby była Nina Dobrev i Harry Styles. Oczywiście jeżeli można :)))

      Usuń
    6. A i jeszcze, żeby później nie było niespodzianki. Zmieniłam adres bloga: http://hope-is-dying-last.blogspot.com :)

      Usuń
  32. 1. Źródlana kostucha.
    2. pieciastki.blogspot.com
    3. Zwierzaki, zwierzaki, zwierzakiii ~ tekst po środku, dwie kolumny. Kolory ciepłe, takie przyjemne i przypominające przyjemny wieczór przy kominku.... Tak, zdecydowanie. Resztę możecie sobie domówić, przyjmę dosłownie każdą propozycję, bo robicie świetne szablony i każdy wytwór z waszych dłoni będzie dla mnie świętością, której nigdy nie będę miała zamiaru naruszyć ~ ♥
    4. hm hm? okaaay.
    http://aconitum-napellus.deviantart.com/art/Hilly-Liketh-Not-The-Kittens-138280222
    ___
    http://aconitum-napellus.deviantart.com/art/Attack-138281023
    ____

    http://fc04.deviantart.net/fs36/i/2008/272/4/6/My_Hamster_by_aznweirdo.jpg
    ___

    5. hm, cytat... ,,Człowiek jest do­wodem bos­kości zwierzęcia. "
    6. najn
    7. princes173@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.hasło : Źródlana kostucha
    2. adres bloga : verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja: Chciałabym mieć szablon taki jak jest obecny (nastawiłam go tylko na wzór) chodzi mi o to gdzie są komentarze, tytuł posta itd.. Natomiast tło, nagłówek chciałabym aby były wampirzyce i podane poniżej w linku zdjęcie emmy watson. Chodzi mi aby była jakaś wampirzyca aby nie odbiegać od tytułu bloga. Proszę aby tło tych postaci to był las. (taki las nocą)
    4. ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?q=emma+watson&rlz=1C1FDUM_enPL478PL479&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HGeCUsD9COaj4gTpooD4Cg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#es_sm=93&espv=210&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=KRCbXntajVRFQM%3A%3BUP0pToIkii9wuM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Femma-watson-natural-beauty-sesja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-nowej-sesji-wyciekly-zdjecia-naturalna-sesja%252F%3B460%3B610
    5. Ewentualny cytat: Aby żyć naprawdę musisz wiedzieć co możesz stracić.
    6. inne uwagi: -
    7. Kontakt : verca0601@gmail.com Tak wiem że wolicie gg ale ja nie mam. Najwyżej aby lepiej się skontaktować to jest moja poczta onet : lorraine.de.evan@onet.pl
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. hej :) mam pytanie. Mogłabyś mi zrobić szablon na bloga? jeśli tak to chętnie ci powiem co i jak :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknięcie w zakładkę regulamin nie boli (wbrew pozorom) (:

      Usuń
  35. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://you-is-angle.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Chciała bym by na szablonie pojawiła się Barbara Palvin,Harry Styles,Lucy Hale,Niall Horan
    w tle dobrze żeby był londyn,a co do kolorystyki to ciemne kolory
    4.Ewentualne zdjęcia:tam gdzieś w tle:http://img.likely.pl/photo/large/20120706/dziewczyna-z-papierosem-w-kapeluszu-likely-pl-aa8baf4a.jpeg,
    http://www.likely.pl/zdjecie/118966/dziewczyna-na-lawce,http://i2.pinger.pl/pgr302/440cf3c20012bd9750981f7b/alkohol,+dziewczyna.jpg
    5.Ewentualny cytat:My life is not the same
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt:GG-16070129 E-mail-smiler123@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://rozspiewana-historia.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Cóż, polegam na Tobie. Twoje szablony są wspaniałe, bardzo mi się podobają i nie wiem czy mogłabym Ci powiedzieć co dokładnie bym chciała... Mniej więcej zależy mi na tajemnicy, oraz na kluczowym w moim opowiadaniu elemencie- śpiewu. Zdjęcia głównych bohaterów, a w tle reszty moich postaci (podane niżej, wybierz te, które będą Ci najbardziej odpowiadać lub jeżeli Twoim zdaniem nie nadają się do użytku wybierz sama ;) Muszą się tam tylko znaleźć na pierwszym planie: Jade Thirlwall i Harry Styles, w tle-One Direction oraz Little Mix) kolorystyka: albo żółć z brązem, złotem i pomarańczem (po prostu jaśniejsze kolory) lub fiolet, czerń, błękit (po prostu ciemne :P ) Zależy mi także, aby tekst był po środku i zakładki po prawej: bohaterowie, kontakt, strona główna, obserwatorzy, archiwum bloga (nie jestem pewna, ale te dwie ostatnie chyba sama będę mogła potem dodać prawda?) A i jeszcze jedno, a dosyć istotne: blog będzie mi służył do prowadzenia opowiadania fantasy. Fajnie by było gdyby w szablonie były jakieś elementy tego typu.
    4.Ewentualne zdjęcia: Jade http://img004.lazygirls.info/people/jade_thirlwall/jade_thirlwall_jade_thirlwall_oLjCoKxO.sized.png
    http://data2.whicdn.com/images/54638601/Jade-jade-thirlwall-32209652-498-750_large.png
    http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/302/e/7/jade_thirlwall_by_littlemixfans-d5jamgv.jpg

    Harry: http://images6.fanpop.com/image/photos/33000000/harry-styles-photoshoot-2012-one-direction-33087050-1130-1500.jpg
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0kQpOu8nLin8BxnacQZR79ZUE0dIae6mtfHF7hKDE293szhWb

    Reszta: http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/one-direction-you-magazine-Fhotoshoot-2012-one-direction-32741658-1600-1037.jpg
    http://i1.mirror.co.uk/incoming/article1583288.ece/ALTERNATES/s2197/little-mix-image-2-95054106-1583288.jpg

    5.Ewentualny cytat: „Śpiew to wyraz radości, a ściśle mówiąc - wyraz miłości”.
    6.Inne uwagi: To chyba na tyle ;) Wiem, masz sporo roboty i w ogóle, ale bardzo bardzo bardzo proszę, przyjmij moje zamówienie! Od kilku miesięcy nie mogę sobie poradzić z szablonem (sama próbowałam robić ale na marne) i wtedy napotkałam na te stronkę. Twoje szablony mnie po prostu olśniły! Masz wielki talent. Z góry dziękuję i jeszcze raz: proooooooszę :) Poczułabym się zaszczycona posiadaniem szablonu wykonanego przez Ciebie ;)
    7.Kontakt: NatisiaKos@gmail.com
    Bardzo dziękuję za przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. nie posiadam GG, przepraszam za trudności :(

      Usuń
  37. Nienawidzę Was wszystkich.
    A mi się zaczęła podobac moja praca :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurde, mnie to się nigdy nigdy nie uda chyba nic zamówić u was! Zawsze spoźniona docieram, zawsze... Och, biedna, ułmona, nieszczesliwa ja! Czasu malo cholernie i o. Czaję się już z pół roku z górką, a o szablonie śnię, którego w internetach niii ma nic! A bez szablonu tego historyjki co ją z bratową piszemy ni da się dać (hueh), bo żaden inny ni pasuje!

    A w pracach Waszych się kocham po cichu, po kryjomu od dawna, milością niespełnioną! Mam wrazenie, ze ten mój komentarzyk utonie w morzu mu podobnych... Ale gdyby się którą z Waszych Promienności ulitowała się nad biedną, nieporadną kobietą... Czekać będę na wskazówkę, kiedy może się udać złożyć zamówionko i oczekiwać na pozytywne prośby rozpatrzenie.

    Pozdrawiam, kocham, uwielbiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Eh, zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze. Czas nauczyć się robić szablony Saiorku ~ No, ale w każdym razie śliczne szablony.


    Sajsaj głupia sajsajsaj.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, mogłabyś wysłać na moją pocztę instrukcję jak w ogóle zmienić szablon, bo nie rozkminiam. :( Pozdrawiam i z góry dzięki szablo 757 z taką rudą dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, bardzo bym chciała, abyś zrobiła dla mnie szablon :)
    Hasło - Źródlana kostucha
    Adres - possible-fanfiction.blogspot.com
    Prosiłabym, aby szablon był biały, a z boku widniały postacie : Selena Gomez, Jade Thirwall i Demi Lovato.
    Kontakt - destiny.carter.hopkins@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. LOSOWANIE! :D
    Już bym przegapiła, tak całkiem zapomniałam.
    Na początek pytanie, czy istnieje możliwość zrobienia szablonu jaki sobie narysowałam? Bo chciałabym mieć mniej więcej taki szablon https://dl.dropboxusercontent.com/u/37830477/blog/projektyszablon%C3%B3w3.png a nie ma mi kto pokodować. Jak nie da rady to trudno.


    Więc jesli nie to inne zamówienie.
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://driadatworzy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jakiś taki artystyczny, maziaje, farba, pędzle. Miejsce na posty może być jak taka kartka papieru, czy z notesu. Kolorystycznie niech dominują brązy i zieleń. Z prawej posty, z lewej inne widżety(na linkach mi głównie zależy głównie). Jeszcze menu gdzieś wystające z góry, albo z boku w kółeczkach albo w formie kolorowych karteczek z boku kartki. W sumie to zależy mi głównie na kolorystyce i jakieś to artystyczne żeby było, reszta nie jest tak ważna.
    4.Ewentualne zdjęcia: w tym wypadku brak
    5.Ewentualny cytat: żaden
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: nocna.zmorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://unromanticgirlfriend.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon głównie w odcieniu beżu i turkusu, ale trochę szarości i czerni może też się pojawić. Co do układu strony pozostawiam ci wolną rękę. W nagłówku ma być koniecznie Crystal Reed i Harry Styles. Widżety najlepiej jako kulki.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "I feel loved when I see your face. But all these scars, I can't replace..."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: anita12100@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:bitter-mystery.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby ten szablon był w odcieniu sepi, ale takiej ciemnej :)). Co do układu strony to fajnie by było gdyby był dwu kolumnowy. W nagłówku chciałabym, żeby była Acacia Clark i Niall Horan. możesz umieścić też coś od siebie :) Może jakaś róża, fortepian, jakieś nuty. Co ci się tylko spdoba :)
    4.Ewentualne zdjęcia: Pozostawiam tobie wolną rękę :))
    5.Ewentualny cytat: "If you love, you survive everything !"
    6.Inne uwagi: Nie mam żadnych :)
    7.Kontakt: biitheeso.o@gmail.com lub Gadu: 36318488
    Jeśli mogłabym prosić to chciałabym abyś dała mi znać czy wkonasz moje zamówienie :))

    Z góry dziękuje :))

    A co do szablonów to naprawdę świetnee są !! <333 Boże zakochałam się w twoich pracach *.*

    OdpowiedzUsuń