g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.11.2013

[796-797] Islands

Ostatnio mam hopla na punkcie tej piosenki. W ogóle na punkcie całego The xx. Są świetni. :) 
Za tydzień kończy się mój staż, ale mam zamiar dodać jeszcze co najmniej jedną notkę, może dwie. Znowu dwa szablony. Wiem, miało być więcej, ale mam dużo na głowie i... no wiecie. Resztę zamówień oddam w poniedziałek + dodam te nagłówki z notki tematycznej, które miałam dla Was przerobić. :D I wiecie co? Do mojej fitnesowej rodziny dołącza orbitrek i piłka gimnastyczna. Ale jestem zadowolona! :)



Dla Aleksja
Zamówiłaś u mnie i u Faith. Tak się złożyło, że obie przyjęłyśmy Twoje zamówienie i umówiłyśmy się, że ja dodam szablon jako zamówienie, a Faith jako szablon wolny. Może być? :)

Dzisiaj nie przyjmuję zamówień, bo muszę jeszcze dwa zrobić. :)
Życzcie mi czwartku, piątku i soboty bez dużej liczby zajęć. :D 
W pierścieniu ognia! WPO!!!! Idziecie na premierę? Ja niestety nie mogę, ale idę w środę.  Nie mogę się doczekać!!! team Peeta & Katniss!!! :D 

46 komentarzy:

  1. Tak tak. Przepraszam za to i oczywiście dziękuję za szablon ;* Jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Jeny, jeny, wszyscy jarają się premierą WPO, a ja tak nie lubię tych filmów, że to się w głowie nie mieści. :D. Do książki w sumie też miałam problem się przekonać, ale w końcu się przekonałam i w sumie tego nie żałuję. ;)
    Co do szablonów - szkoda, że tylko dwa. :D.

    796 - piękne zdjęcie! Piękne, piękne, piękne! Aczkolwiek nie podoba mi się to, że ten nagłówek, który jest po boku, to później pod nim ten pasek jest tak tylko w połowie. Może gdyby układ był trochę inny to by mi się to dużo bardziej spodobało. Ale jest dobra kolorystyka. W ogóle całkiem ładny ten szablon, gdyby nie ten pasek po boku.

    797 - bardzo razi mnie w oczy kolor stron po prawej. Jest zbyt jaskrawy i jak dla mnie nie pasuje do całości. Cała reszta szablonu - cudowna. Zwłaszcza ta ruda dziewczyna. Może to dlatego, że mam słabość do rudych? :D.


    Więcej weny życzę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że są tylko dwa. :( Wolę książki, ale filmami też się jaram. :D A książki kocham ponad życie - Harry Potter i Igrzyska Śmierci, najlepsze książki EVER! A poza tym gra Jennifer Lawrence, lubię ją. Też mam słabość do rudych i właśnie dlatego przyjęłam zamówienie Aleksji. Rozumiem Cię. :D

      Dziękuję za opinię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pierwszy też jest ładny, ale drugi podbił moje serce ♥ jakiś taki... magiczny, delikatny, nieuchwytny... ^^ W dodatku dziewczyna wyjątkowo dobrze pasuje do cytatu ;* Aż chce się zacząć pisać pod ten szablon ♡
    Pozdro ;*
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dziewczyna jest piękna. Cieszę się, że moje szablony inspirują. :D
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://24htapety.cba.pl/pozostale/max/smoki/5_www.24htapety.cba.pl.jpg
    http://republika.pl/blog_cj_3059853/5209730/tr/kgjkfg.jpg
    http://gim44.home.pl/prace_uczniow/tym/images/smok12.jpg
    http://ja.gram.pl/upl/blogi/218775/img_wpisy/2007_19/Smok14.jpg
    http://hdmax.pl/obrazy/3/47/smoki67.jpg
    http://th.interia.pl/50,bc630a0e32103257/tapety_new611.jpg
    http://img.zszywka.pl/1/0096/w_6465/sztuka/kocham-smoki-i-gryfy-.jpg (na tym obrazku mi zależy )
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Szablon robiony na zwiastunownię, chcę aby jak najeżdża się na zakładkę była animacja oraz czcionka była taka sama jak na tym szablonie -->http://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/
    7.Kontakt: e-mail: tysia909@wp.pl gg:40081438

    Jeśli przyjmiesz zamówienie daj znać będę bardzo wdzięczna. I śliczne szablony

    PS: Pomyślisz że nie jestem właścicielką bloga ale prowadzę ten blog pod dwiema nazwami Smoczyca Shilla oraz Ruda;*

    Proszę o odpowiedź czy przyjęłaś zwiastun. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać prosiłabym abyś uniknęła takiego efektu załamania strony jak na tym blogu http://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/ jesli to możliwe bo to razi w oczy. Jeszcze raz proszę o wykonanie zwiastunu bardzo mi zależy. Pisałaś że masz słabość do rudych tak się składa że ja jestem ruda ;) Bardzo, bardzo proszę.

      Usuń
    2. Do jasnej, jak wół pisze, że nie przyjmuje zamówień, czytaj dokladniej posty rudzielcu.

      Usuń
  5. Cuuuudneeee *.* inaczej się tego określić nie da... Jutro muszę dopaść komputer....... Wielkie dzięki za ten cudny szablon :D
    Co do drugiego.... Też cudnyyy *.* śliczna dziewczyna i piękne kolory..... Nic dodać nic ująć :)
    Weny życzę i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę, że się cieszysz. :D

      Usuń
  6. Husky są tak cudne i słodkie, że aż się chce je pogłaskać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja idę na premierę, już nie mogę się doczekać. Ale team Gale&Katniss.
    796 - Podoba mi się pole tekstowe, karty i pole kolumny. Nagłówek też słodki, chociaż irytuje mnie zbyt przezroczyste futro psa po prawej i napis, który jest wg mnie nieczytelny. Taka brzydka czcionka trochę.
    797 - Agrr. Według mnie najgorszy w Twoich prac. Kolory dziewczyny i stocków po lewej strasznie rażą. Czemu ten zamek jest taki mały? Nie lepiej by go dać jako tło? Pieczątka Hogwartu czy co tam to jest wchodzi zbytnio na dziewczynę. Znicz po prawej sobie ot tak wisi, widze za nim jakiś tekst. Kolorystycznie też nie jest dobrze. Czcionka - kolejny minus. Nie pasuje mi tutaj to ich pomieszanie i kolorystyka i umieszczenie. Nie, nie, nie. No i wydaje mi się, że o wiele ładniej by było, gdybyś zrobiła nagłówek równocześnie jako tło, bo teraz oba kolory zbyt kontrastują i nie łądnie to wygląda. Co do Css, to nie widzę żadnego oddzielenia postu od kolumn, no i tło kart też odrzuca.
    Podsumowując, 796 jest ładny, 797 najgorszy.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Cię nie uraziłam,
    Silence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo nie lubię Gale. Irytuje mnie jak nie wiem. :D Oczywiście, że nie uraziłaś! Każda opinia jest ważna! Przeczytałam, przyswoiłam i wezmę oczywiście pod uwagę. Obiecuję poprawę. :D
      Pozdrawiam PEŁNOPRAWNĄ szabloniarkę! :3

      Usuń
    2. Mnie bardzo irytuje Peeta. Wydaje mi sie taki rozlazły i Katniss jest według mnie bardziej męska od niego. Nie wiem czemu, po prostu mnie wkurza :c

      Usuń
  8. Ja idę na maraton :3
    Co za emocje :D
    I jeszcze czekam aż przyjdzie moja broszka z kosogłosem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam iść, ale nie ma mnie kto zawieść (mieszkam na wsi - 30km od Łodzi). :(

      Usuń
  9. ja idę na film, ale na maraton nie, bo pierwsza część mi się nie podobała.
    A K. Bellum skad masz broszke z kosogłosem, zakówiłaś skadś, wow też bym taka chcaiał, mogłabyś napisać z kąd?
    Czekam na następne zamówienie i życze miłego filmu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broszkę mam z allegro :D
      Teem PEETA... and FINNICK :D

      Usuń
    2. Pierwsza część też nie przypadła mi do gustu, tak bardzo odbiega od książki... Broszkę chciałam sobie kupić, ale kurczę moja mama jest niezadowolona. :D KOCHAM Finnicka (i jego Anię :)) ale w filmie jest zdecydowanie za brzydki!

      Usuń
    3. mój tata też mi nie pozwolił kupic tej broszki. No trudno. Ale mam nadzieje, ze chociaż druga część okaże się fajna. Ja osobiście z koleżanką idziemy żeby sie pośmiać z mimiki twarzy Jennifer Lawrence, ale to nie znaczy, ze książki nie lubie, wręcz ja kocham, a najbardziej Peete i ten moment jak Glimmer pożarły osy, widocznie mam coś z głową :D

      Usuń
  10. O matko... Szablon 797 jest po prostu genialny. Rudowłosa dziewczyna na błękitno-białym tle... Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Też idę na premierę igrzysk :)
      Już nie mogę się doczekać. To jutro.

      Usuń
    2. Dziękujęę! :3 TEAM KATNISS!

      Usuń
  11. 796 - o ja cię! O mamusiu! Zakochałam się <3. Naprawdę, ten szablon jest naprawdę udany. Przejrzysty, o przyjemnym odcieniu błękitu i bieli, i oczywiście psy. Huuuuuusky <3333 Uwielbiam te psy i sama owego posiadam. Naprawdę, szablon mi się niezwykle podoba. Jest przyjemny, dobrze wykonany i aż chce się na niego patrzeć! Na pewno go kiedyś sobie pobiorę, a co tam, że do mojej tematyki pasuje jak pięść do oka ;D
    797 - tutaj już zachwytu nie ma. Kolorystyka wciąż podobna jak w poprzednim szablonie. Zdjęcie dziewczyny jest naprawdę ładne, szczególnie podobają mi się jej wyraziste włosy [dążę do takich!]. Wydaje mi się jednak, że trochę jest za pusto w tym nagłówku i brakuje mi... hm... jakby czegoś wspólnego, bo te zdjęcia wyglądają jakby każde sobie.

    Czemu wszyscy jarają się Igrzyskami? Czytałam sagę i jakoś zastanawiam się, czy wszyscy mówimy wciąż o tej samej książce >< Mi się ona nie podobała, aczkolwiek na film pewnie pójdę, ponieważ moja znajoma suszy mi już głowę =.=

    Pozdrawiam,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię! Husky'ego Ci zazdroszczę. Sama mam Labradorkę i choć kocham ją nad życie marzy mi się jeszcze jeden - husky. Ale są podobno trudne do ułożenia. Szczerze mówiąc sama wolę drugi szablon, ale wiadomo - ile ludzi tyle opinii. :) Ja uwielbiam igrzyska! Są moim zdaniem świetnie napisane i w ogóle GENIALNE. Bardzo się przywiązałam do Katniss, wszystkie przygody przeżywałam z nią. Podobnie jak z Harrym. :3

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. Oba szablony są świetne. Te kolory... Woow *.*


    Ja też nie idę na premierę WPO. Ale później oczywiście xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Piątek czy środa, co za różnica. A przynajmniej moja mama tak twierdzi. :D

      Usuń
  13. Czy byłabyś w stanie wykonać taki prosy szablon:

    binka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Klikajcie, nie klikajcie - nie chce mi się :C XD
    Dużo na łepetynie? Szkoła, coś tam, szkoła i szkoła? Rozumiem, zdecydowanie rozumiem. :D
    Co to orbitrek? xD
    796 - o, jaki fajny :D To "Piotr rzekł" skojarzyło mi się z piosenką Rubika i... Bajora, on tak się zwie, "Co ma przeminąć to przeminie" - kocham to :3 Tak czy siak fajny układ: kolumny niby takie proste, prostokątne, bez żadnych zawijasów czy ozdobników, tylko ten cień uroczy. Przeszkadza mi jedynie ta wyraźna różnica między nagłówkiem a tłem po lewej stronie. Bo przez nią nagłówek wygląda tak, jakby był po prostu wklejony: gdyby on jakoś się tam na dole rozmazał, wyglądałoby to lepiej c: Ale generalnie jest super, ciekawy temat, muszę powiedzieć i pochwalić zamawiającą ^^
    797 - oooo jaki piękny! <3 Domyślam się, że tego białego paska tam nie ma, co? ;) Chociaż nie lubię, kiedy tekst nie jest odgrodzony chociaż jakąś ramką tylko jest walnięty prosto na tło, to nie wygląda to tu źle ^^ Kolorystyka od razu mi się spodobała, ciekawe barwy ^^ Nagłówek uroczy, naprawdę cieszy oko :3 Brawo!
    Nie idę, bo się nie znam :D Oglądałam w domu pierwszą część i kto wie, może zabiorę się za drugą C:
    Czekam na kolejne nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 796 Hm... W sumie to nie wiem, co o nim myśleć. Bardzo mi się podoba, ale kolorystyka trochę razi w oczy, a lewa kolumna też kolorystycznie nie dopasowuje się do reszty szablonu.
    797 Jest naprawdę cuuuuuudny. Zakochałam się w nim. Ta ruda dziewczyna przyciąga do siebie wzrok, a Hogwart (bądź jakiś inny zamek, bo ten jako tako do Hagwartu podobny) z tyłu jest piękny. Jestem bardzo ciekawa, o czym jest opowiadanie. Za chwilę zajrzę na bloga!
    Bywaj, Cyziu! Niech wena będzie z Tobą ;)
    Thais

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja idę juutro! Taką mam fazę! !!! :p
    Boże zrobisz mi kiedyś szablon? Bo jesteś geenialna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szablony < 33 Bardzo mi się podoba ten pierwszy.. piękna kobieta do pięknego szablonu.. pasuję idealnie ! Mam nadzieje że zdąrzysz mi zrobić ten szablon ;)) Ja idę jutro na WPO < 3 Wiem że będzie świetnie ! Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz cudownego bloga! Naprawdę niesamowity :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Okey. Nareszcie chwileczka dla nowych szablonów.
    Komentarz może i krórki, ale biedna Kraken dysponuje aktualnie słabym zdrowiem psychicznym :C Smutam
    Pierwszy szablon jest po prostu przesłodki!!!! *-* Pieseły no!!! Trochę mogłoby być inne wykończenie nagłówka,.bo tak się ucina, ale jest taki straszliwie słodki, jasny i sympatyczny. W Twoich szablonach strasznie podobają mi się kody. Na przykład ten tutaj. Strasznie fajna kolumna na strony, po prostu się nią zachwycam, jakbym nie miała zupełnie co robić :x I ten Lenon, co tak zerka sobie z obrazeczka. Zawsze mnie śmieszy,.nie wiem czemu XD W cytatcie widzę "banany do wieczności" ale moja komórka mnie nie kocha :c
    Drugi szablon jakoś mniej mi się podoba. Ta dziewczyna jest prześliczna, ale nie podobają mi się kolory (jakoś mnie razi ten... jeszcze jak rano myślałam co napiszę to wiedziałam jak się zwie ;-;) i jakoś tak mi na tym nagłówku ubogo. No i te paski po bokach... Jakoś nie bardzo.
    Kurde, to brzmi jakbym go w całości dziko hejtowała.
    Ale on mi się nie niepodoba tak jak to może brzmieć.
    Whatever...
    Pewno teraz na WPO siedzisz, albo już po, a ja niewdzięczna obejżę najwcześniej za tydzień czy dwa. Jeśli w ogóle. Ktoś powinien mi odebrać prawa do pisania o igrzyskach :o
    Pozdrawiam cieplutko :3
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejo! Dawno nie zaglądałam na ZS, bo nie miałam niestety komputera dostępnego. Ale teraz to nadrobię. :)
    796 - uroczy nagłówek. Aż zrobiło mi się ciepło, taki słodki ten piesek, chociaż jak spojrzałam na ten śnieg w tle, to aż mnie ciarki przeszły. Brr, nienawidzę zimy! Ogólnie rzecz biorąc jest wszystko w porządku, tylko to błękitne (?) tło... zbyt jasne jak na mój gust, prawie nie widać tekstu. I w ogóle chyba troszeczkę zbyt dużo odcieni niebieskiego widzę. Ale za to menu równie świetne jak nagłówek, lubię takie. :)
    797 - kocham potterowskie szablony. Są takie... magiczne. ;D Ten również przypadł mi do gustu, chociaż znowu widzę ten sam problem - za jasne tło, za bardzo razi po oczach, nie widać treści. Musiałam nieźle odchylić ekran mojego laptopa, żeby zobaczyć cokolwiek. Hmmm, a może wystarczyłoby zmienić kolor liter? To też byłby niezły pomysł. "Ach, co za oszczędność czasu - zakochać się od pierwszego wejrzenia" - świetny cytat, od razu go polubiłam. ;)
    Ogółem z tego co widzę, to lepiej idzie Ci tworzenie nagłówków niż reszty szablonu, ale myślę, że to tylko kwestia czasu, w końcu praktyka czyni mistrza, a Ty ciągle praktykujesz. :)
    O tak, "W pierścieniu ognia"... Też mam zamiar pójść. ;D Nie, ja nie mam zamiaru, ja po prostu tam pójdę, rozsiądę się w fotelu na samej górze i będę gapiła się w ekran nie mrugając. I będę przy tym głośno chrupała popcorn i siorbała colę, o. ;D A potem wyjdę z tego kina z tłustymi łapami i czerwonymi oczami jak u ćpuna, haha.
    Ściskam,
    Lizzy
    barwy-opalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, szablony świetne. Ten z dziewczyną jest taki magiczny i klimatyczny. Przyjemny dla oka. A psy są śliczne. Może moja ocena nie jest zbyt obiektywna bo kocham te futrzaki:D.

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://przewrotnosc-losu-sasunaru-yaoi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.freefever.com/stock/naruto-en-sasuke-wallpaper-by-simon-dvutl.jpg
    http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120309/uchiha%20sasuke%20naruto%20shippuden%20naruto%20uzumaki%201024x768%20wallpaper_www.wall321.com_44.jpg
    http://static3.senpuu.net/images/fanzone/pictures/1242/1242_big.jpg?1377199306

    http://nyanyan.it/upload/2012/08/73031_qzsecrk8odlnhgp0917um2a6xwi5fvjby43t.jpg
    http://24.media.tumblr.com/eb7c9722e30ec26fe1be9c1abe017ea5/tumblr_ml5slnaUSs1rlva6ko1_400.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/270/5/2/sasunaru_render_by_bellscc-d4b5901.png
    http://imakumi242.deviantart.com/art/iYaoi-Sasunaru-connected-155701390
    http://atrika.deviantart.com/art/SasuNaru-The-Winter-Holiday-360571659
    http://lovedaria.deviantart.com/art/SasuNaru-343786801
    http://sakura-na-nowo.blog.pl/files/2013/02/narutooooo.jpg
    5.Cytat: Sa­mot­ność łączy ciała, a dusze cierpienie.
    6.Inne uwagi: Chciałabym żeby szablon był jak najbardziej funkcjonalny. Miał stronę na spam i spis treści ( tylko trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć jak uzupełniać rozdziały xD) ogólnie całość pozostawiam Twojej inwencji. Jest to blog męsko-męski yaoi z fandomu Naruto.
    7.Kontakt: e-mail: ewafinger@gmail.com

    Będę bardzo wdzięczna za przyjęcie zamówienia. Pozdrawiam Dita

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.hasło : Źródlana kostucha
    2. adres bloga : verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja: Chciałabym mieć szablon taki jak jest obecny (nastawiłam go tylko na wzór) chodzi mi o to gdzie są komentarze, tytuł posta itd.. Natomiast tło, nagłówek chciałabym aby były wampirzyce i podane poniżej w linku zdjęcie emmy watson. Chodzi mi aby była jakaś wampirzyca aby nie odbiegać od tytułu bloga. Proszę aby tło tych postaci to był las. (taki las nocą)
    4. ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?q=emma+watson&rlz=1C1FDUM_enPL478PL479&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HGeCUsD9COaj4gTpooD4Cg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#es_sm=93&espv=210&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=KRCbXntajVRFQM%3A%3BUP0pToIkii9wuM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Femma-watson-natural-beauty-sesja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-nowej-sesji-wyciekly-zdjecia-naturalna-sesja%252F%3B460%3B610
    5. Ewentualny cytat: Aby żyć naprawdę musisz wiedzieć co możesz stracić.
    6. inne uwagi: -
    7. Kontakt : verca0601@gmail.com Tak wiem że wolicie gg ale ja nie mam. Najwyżej aby lepiej się skontaktować to jest moja poczta onet : lorraine.de.evan@onet.pl
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://mojemysliopowiadania.blogspot.com/
    3.Koncepcja: ciemna/mroczna kolorystyka najlepiej ciemna, w tle mają sie znaleźć jakieś budynki lub miasto , zdj ma być u góry , układ mniej wiecej tak jak tu : http://poisonous-love-opowiadanie.blogspot.com/ , lekko zaokrąglone boki , troche przezroczyste i kolor taki aby pasował do reszty bloga
    4.Ewentualne zdjęcia:https://www.google.pl/search?q=sasha+pieterse&client=firefox-a&hs=2Bn&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PmuLUrgMqrnRBfSYgbgI&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=664#q=sasha+pieterse+sesja&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=PUsVH3w4bDw5UM%3A%3BbPJybDbrAhkrbM%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-9JLbB1Se8pM%252FT8o5sQ-uZpI%252FAAAAAAAAAQo%252FbE53OTGGurQ%252Fs1600%252F61272672brooke89811201062102AM.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpll-fansite.blogspot.com%252F2012%252F06%252Fsasha-pieterse-w-sesji-lauren-elaine.html%3B266%3B400 lub to https://www.google.pl/search?q=sasha+pieterse&client=firefox-a&hs=2Bn&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PmuLUrgMqrnRBfSYgbgI&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=664#q=sasha+pieterse+sesja&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=rVZtEIA5ZsMnvM%3A%3B9Q3VLzAf8izjEM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.pinger.pl%252Fpgr266%252F3ba3ec2c0026953c50ca4b9d%252Famershop%252520%286%29.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinger.pl%252Fszukaj%252Fpo_tagu%252Fp%252F4%252F%253Ft%253DPretty%252520Little%252520Liars%3B400%3B552
    5.Ewentualny cytat:Story Of My Life
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: paula857@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. kto już po ,,w pierścieniu ognia''?

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://you-will-meet-me.blogspot.com/
    3.Koncepcja:-
    4.Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=ml1teh&safe=off&client=opera&hs=lZ0&rls=pl&channel=suggest&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cA2RUsLXFOar4ASfhoDoDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1680&bih=927#facrc=_&imgrc=LHlBZKIWj-tB4M%3A%3BeM-nWRurzfoIxM%3Bhttp%253A%252F%252Fi2.pinger.pl%252Fpgr241%252F1a8890c6000a4c154ffc5d58%252Fml1teh.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fcharlottte.pinger.pl%252Fa%252F2012%252F7%252F10%252F%3B400%3B288 inne zdjęcia ty wybierz ale bardzo proszę aby to się znalazło. :)
    5.Ewentualny cytat: You hurt me but still I love you
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: elizswag69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:bookkpop.blogspot.com
    3.Koncepcja:Na szablonie powinien być napisać. Powinno być tajemnicze tło-ogólnie szablon i mają być ludzie:cały zespół NU'EST. Także może być coś związanego z Koreą Południową.
    4.Ewentualne zdjęcia:liczę na pomysł wykonującego. Byleby było tajemniczo.
    5.Ewentualny cytat:Musi być napis: Life is sprawling.
    6.Inne uwagi:Dobrze by było gdyby szablon na prawdę byłby czarny i górna część bloga z chłopakami tajemnicza. Także by wszystkie dodatki które są aktualnie na blogu też były,np.obserwatorzy,zakładki,tłumacz.
    7.Kontakt: e-mail:barbie.zuzanna@gmail.com i gg:47936173.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://transformice-online-pl.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jasna i żeby było jakaś myszka z gry.
    4.Ewentualne zdjęcia: Pozostawiam to już Ci, bo jak znajduję to za małe...
    5.Ewentualny cytat: Transformice my Life
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail NullGirl000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń