g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.11.2013

[798-800] Seven devils all around you


Ostatnio zaczęłam oglądać serial Dracula - na początku nie byłam do niego przekonana, ale z każdym odcinkiem jest lepiej. Kolejny serial dołącza do mojej listy fangirlowania ♥ Szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia jakim cudem wytrzymałam CAŁY tydzień bez The Originals. Mam nadzieję, że w zbliżającym się odcinku będzie duuuużo fajnych scen, bo nie na jakiś byle badziew tyle czekałam! Oglądał ktoś z was ostatni odcinek The Vampire Diaries? Ja tak i stwierdzam, że sam odcinek taki super ekstra nie był. Podobała mi się scena z Katherine oraz Damonem i doktorkiem. A ostatnia to po prostu mnie rozwaliła! Oni to zawsze wiedzą w jakim momencie zakończyć. No, ale nie przeciągam. Przechodzę do szablonów. 

Problem rozwiązany! Już wszystko śmiga :)

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-798-416955814

Miał być na mojego bloga z opowiadaniem o Pierwotnych, ale chyba się rozmyśliłam. Podoba mi się. Starsznie ;)

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-798-416955814

Dedykowany Silence za cudną koloryzację! Kocham to zdjęcie Amy, CSS mi się podoba.

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Lucifer-s-Angel-416960645?ga_submit_new=10%253A1385847945

Kocham po prostu ten nagłówek. Uwielbiam. Nie mogłam zaokrąglić rogów gadżetów, ani nagłówka ;( 
Ten szablon ma bardzo fajny numerek, no nie? ;) 


Zamówień nie przyjmuję, bo jutro sąd ostateczny - koniec mojego stażu tutaj ;) 

70 komentarzy:

  1. PIERWSZA! Choć cała we łzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaczę i płaczę i płakać nie mogę przestać.
      Ostatni odcinek mnie załamał, bo znowu zaczyna sie Stefan i Katerina, a ja wole, żeby ona była z Damonem :C No ale nieważne przejdźmy do szablonów.
      *sięga po chusteczkę* Denny, dlaczego musiałeś umrzeć :C
      798 - jak już mówiłam, bardzo mi się podoba, chociaż przeszkadza mi ta skóra pod sukienką ;_; Ogólnie bardzo magiczny :3
      799 - ah, dziękuję :3 Nie ogarniam tylko czemu ta wieża jest od niej większa i dlaczego tak pusto w tle, ale też kocha to zdjęcie. No i koloryzacja urzeka *hehe*
      800-Chyba najbardziej mi sie podoba, chociaż mówiłąm już, że bez koloryzacji by ładniejszy. No i może lepiej by wyglądało, gdyby nagłówek wchodził w tło. Ale i tak jest ekstra (:
      *pociąga nosem*
      No to idę dalej oglądać :C Spodziewaj się filmików na gg :C
      Kocham Cię, kocham Twoje prace, kocham cały świat i mojego kota.
      Pozdrawiam upalnie,
      Enjoy the Silence.

      Usuń
    2. Nie płakaj ;C Katherine właśnie pasuje do Damona, ale do kogoś mogłaby pasować jeszcze bardziej... Nie wiem do kogo, ale okej.
      798 - Skóra? To chyba dobrze, że ją ma, a pod sukienkę nie zaglądałam więc nie wiem XD
      799 - Bo wieża ma być taka. Mnie nie ogarniesz, sorry. Tak, tak zdjęcie i koloryzacja wyjątkowo urocza ;)
      800 - A ja ci mówię, ze tak też jest ładnie! Chciałam zmiany, więc nagłówek nie jest wtopiony w tło ^^
      Nie robię nic tylko czekam na filmiki od twej skromnej osoby ;)
      Też cię kocham. I moją dzwoniącą Lunkę ♥
      Papatki,
      I'm a creep, I'm a weirdo.

      Usuń
    3. I don't belong here. What am I doing here?

      Usuń
  2. Sama się wkręciłam w ten serial - Dracula... też z początku nie ale z każdym następnym o Boziu... w ogóle główny bohater jest przystojny ale te jego zachowanie to tej dziewczyny jest dziwne ale zarazem szlachetne... z jednej strony kocha ją bo przypomina mu jego zmarłą tragicznie ukochaną ale nie przemieni ją (jak na tą chwilę!) i w dodatku kieruje jej chłopakiem aby ten się z nią pogodził - trochę to głupie ale wspaniałe na swój sposób. Dobra a co do szablonów:
    798 - mój faworyt; najbardziej mi odpowiada kolorystyka i ułożenie wszystkiego.
    799 - też ładny ale trochę jak dla mnie za biednie w tym nagłówku i ta wieża Eiffla, tak niewiadoma do czego doczepiona.
    800 - interesująca na swój sposób;]
    Tak jak pisałam moim faworytem jest 798 ;]
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to w nim podziwiam - kocha ją, ale da jej odejść. Jak w tym sławnym cytacie ♥
      798 - to wszystko za sprawą Gemmy ;)
      799 - Biednie, ponieważ nie chciałam tam napychać niepotrzebnie. A wieża Eiffla jest tutaj, ponieważ na zdjęciu z Amy była, ale niestety musiała być wytarta.
      800 - interesujący to bardzo fajne słowo!
      Dziękuję i pozdrawiam,
      F.

      Usuń
  3. Świetne szablony, zwłaszcza 798! To mój faworyt, zdecydowanie.
    Ach, serial Dracula! Jako fanka Jonathana ślę pochwały, za to, że oglądasz :D

    rzułf vel. de Sade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 798 - coś się wszystkim ten szablon podoba ^^
      Dracula, Dracula, Dracula ♥ Na notce tematycznej będzie prawdopodobnie z nim szablon ;)

      Usuń
    2. Ach, jeśli ujrzę z nim szablon to na pewno będę wrzeszczeć z radości! To moje marzenie! :D

      Usuń
    3. No to już się szykuj ;)

      Usuń
  4. Piękne szablony,zwłaszcza 799.Normalnie kocham ten szablon *,*
    Ta kolorystyka jest po prostu asdfghsgahj brak słów ;*
    Mam nadzieje że przyjmą cię na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja również mam taką nadzieję ^.^

      Usuń
  5. Yayyy! Jakie śliczne szabloniki ;-;
    Ten ten pierwszy jest taki pocieszny. Kolorowy i wogle.
    Fajne latające ramki boczne i ten wilczuch zarombiaszczo wygląda sobie i wyje. Czy tylko mi Bourbon kojaży się z alkocholem? xD
    799 Jest genialny. Okropnie mi się p odoba ten nagłówek, jest taki nieskomplikowny (nie mówię, że prosty) i niesamowicie klimatyczny. Kolorki są bombowe. CSS też mnie powala. Ramka na strony jest taka piękna <3 I w ogóle, te tytuły postów i ramek w fajoskich, lewych dyngsach... Ojeaja *-*
    800 To oprócz fajneg numerka (jakąś impre trzeba urządzić z okazji 800 szablonu) jest czudaśny. Nagłówek mógłby mieć inne wykończenie,.bo tak ostro w szablon przechodzi (np, ja go widzę w formie kółka) ale i tak jest boszki. Myślę, że wiesz już, że jestem fanką "Szablon wykonany przez FAITH". Ah, ta Yass :3
    I... i nie wiem co onim powiedzieć!
    Ale jest świetnie.
    Jeśli nie przejdziesz stażu, to napadnę Żill i podpalę jej biblioteczkę :[
    Pozdrawiam. O.
    Kramen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Bourbon kojarzy się z alkoholem ;_;

      Usuń
    2. Mi też Bourbon kojarzy się z alkoholem, ale od niedawna też z ulicą w Nowym Orleanie. 799 tak mało napchane, a jednak trafia w dziesiątkę! ;) Oj, ramka na strony to mi się udała. Lewe dyngsy XD
      800 - jeszcze tylko 200 do 1000 i będzie impra ^^ Właśnie nagłówek miał być z góry zaokrąglony, ale coś kod mi nie działał. "Szablon wykonany..." - taki bajerek. Staram się go ulepszyć ;)
      Ta notka jest chyba najlepszą jaką do tego czasu dodałam. Nie musisz już napadać Żill (awwww), bo jestem już na stałe.
      Cieplusio pozdrawiam,
      F. ♥

      Usuń
  6. Wszystkie szablony są cudowne. <33
    Kath nie powinna być ze Stefanem już bym wolała Setroline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak wolę Klausa z Caroline ;)

      Usuń
    2. Klaroline 4ever. Chociaż Steroline też ostatnio polubiłam.

      Usuń
  7. Piękne szablony! Szkoda, że ci na DA nie chcą się wgrać, to takie... smuteczek :(
    798 - Czemu z niego zrezygnowałaś? :O Jest świetny, zwłaszcza ten wyjący wilczek i szachy (znowu :D)
    799 - O matko, o matko, o matko! Jaki zajebiszczy szablonik! Ta kolorystyka, ta wieża Eiffla, ten kluczyk ze wstązeczką Zaczarowane Szablony! I ta dziewczyna! Jak się nazywa? Bo napisałaś tylko Amy, a zdjęcie jest zajebiszcze!
    800 - Ale inny szablon! Ło matko! Ale bardzo mi się podoba, taki w miare prosty (wiesz, chodzi mi nie tylko o układ, ale też rameczki) Ma taki swój nieziemski klimacik :D
    Ja przepraszam, że koment taki krótki, ale nie mam siły bardziej się wysilać. Dobre szablony nie są złe, o, tak powiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję znów za kilka dni. Może coś się odblokuje, a jak nie to nie wiem, co zrobię ;P
      798 - najpierw pomysł miałam, a potem wyparował, więc stwierdziłam, że nie będzie wisiał na opuszczonym blogu.
      799 - najmniej się nad nim napracowałam, a każdemu się podoba ^^ To nie wstążeczka tylko gałązka tak na marginesie. Kobitka to Amy Adams. To było chyba jej najlepsze zdjęcie jakie znalazłam ;D
      800 - CSS taki sobie, ale za to grafika mi się mega podoba!
      Mnie też coś ostatnio brak chęci na komentowanie. To chyba przez tą pogodę ;_;
      Cieplusio pozdrawiam, bo śnieg ma już niedługo sypać ♥

      Usuń
  8. O Boże. Szablon 799... Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrz, a więc powiedz mi coś więcej o tym serialu 'Dracula', bo się zastanawiam, czy oglądać.
    Hm, na TVD się nie znam.
    798 - co to są Pierwotni? :D Mi też szablon bardzo się podoba, bo jest ponury, a to wielki atut ^^ 'dark paradise' - jaką to czcionką było napisane? Szkoda, że tło dalej jest po prostu szare, ale nie narzekam, bo jest bardzo ładnie C:
    799 - No naprawdę, Silence wszędzie się wpierdzieli no! :D Heh, mam taką samą wieżyczkę Eiffla, prosto spod oryginału, od przyjaciółki. A szablon jest przecudny! *___* Rzeczywiście, kolorystyka jest doskonała! No i znowu to samo pytanie: jaką czcionką napisałaś 'Brokenhearted' i tak dalej? Fajny sposób na wykonanie kolumn, a ten klucz po lewej jest genialny :D Ta lewa kolumienka mnie urzekła, jest świetna! Naprawdę, szablon wyszedł ci doskonale! <3
    800 - o tak, to jest genialna liczba \m/ Cóż, jeszcze dwie setki i wyjdzie nam jeszcze ładniejsza ^^ Ej,. czemu ta pani jest taka gruba? :C XD Hm, no rzeczywiście wielka szkoda, że nie zaokrągliłaś rogów, wyglądałoby to wszystko wówczas jeszcze lepiej! W mordę... nagłówek rzeczywiście cudny, ale wygląda tak, jakby to był zwykły wklejony obrazek, właśnie przez brak zaokrąglenia albo chociaż rozmycia przy krańcach. Nie lubię, kiedy widać takie surowe różnice między nagłówkiem/kolumnami a tłem, ale to naprawdę nie wygląda źle, przeciwnie, szablon jest naprawdę bardzo ładny c:Acz nie przebije poprzedniego 8)
    Tyle ode mnie, czekam na nowości no i tobie naturalnie życzę powodzenia! :D Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie, nie życzę powodzenia. Przecież ty już przeszłaś staż

      Usuń
    2. Silence tu, Silence tam, z Silence nigdy nie jesteś sam. Gdy ci smutno, gdy ci źle, tu jest Silence i tu też. (8

      Usuń
    3. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHA BOŻE, TO MUSI POZOSTAĆ TWOJĄ DEWIZĄ!

      Usuń
    4. Śniegi, mrozy, upał, deszcz
      Silence zawsze z Tobą jest
      Nie straszna jej Methrylis ani Jill
      Ona będzie tu za kilka chwil
      Wszędzie Silence spotkać można
      To tytułach, to na blogu
      Na gg też czasem wita
      A nawet w zakurzonym rogu
      Więc nie wahaj się, nie lękaj
      Gdy zbyt duża Twa udręka
      Z Silence zawsze możesz gadać
      Czy jest zimno, czy nie pada
      Poplotkować zawsze skora
      Wie jak obrać pomidora
      W każdej sprawie dopomoże
      Co ja piszę, Boże, Boże. (8

      Usuń
    5. HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA

      Usuń
    6. W następnej notce opublikuję cały poemat "Jak to jest, że gdzie nie spojrzysz to Silence".

      Usuń
    7. Powiem tak - dopiero się rozkręca. Są dopiero 4 odcinki, ale z każdym jest coraz lepiej. Ma swój osobisty klimat. Swoją drogą to temat przewodni serialu chyba nie wystarczy na kilka sezonów, co najwyżej na 1. No chyba, że dołożą jeszcze kilka[naście] ciekawych wątków. Ko wie, kto wiem ;)
      Pierwotni to pierwsze wampiry z The Vampire Diaries/The Originals ^^ Ta czcionka to Windsong, a ta z 799 to Recorda Script. Szablon z początku był niebieski, więc trudno było dopasować odpowiednią koloryzację. Silecne wszędzie się wpierdzieli, ale moja koza ♥ Pani w 800 gruba? Gdzie? ;_; Może przez koloryzację, albo teksturę, która swoją drogą jest zajefajna. Z zaokrąglonymi rogami spróbuję raz jeszcze na innym blogu jak znajdę chwilę czasu. A mnie się takie surowe wykończenie akurat tutaj podoba! A co! :)
      Ja też ciebie ciepluśko pozdrawiam. Grudzień nadchodzi i zima idzie ♥

      Usuń
    8. SILENCE ROZWALIŁA SYSTEM. CZUJ SIĘ MOIM BOSSEM XD

      Usuń
    9. Ja ci dam koza ♥
      JESTEM WIERSZYKOWYM BOSSEM <3

      Usuń
    10. Koza, koza, mniam wiam ♥

      Usuń
    11. Hahahahahahahahahahhaahhahahahahahahaha, ciągle mnie to śmieszy <3

      Usuń
    12. Bo Fejf sobie mówi tak na mnie ;c

      Usuń
    13. Silence - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH. Nagram to w wersji śpiewanej, opublikuję na YT i zarobię miliony XD

      Usuń
    14. Hahahahahhaha, okej, to poczekaj na mój cały tomik poezji śpiewanej i nagrywaj ile chcesz (8 Tylko dzielimy się hajsem 8)

      Usuń
    15. Okej, to ja czekam na tomik w wersji papierowej XD Masakra, poprawiasz mi dzień :D

      Usuń
    16. Silence, ty niedługo weźmiesz, rzucisz szablony karierę zrobisz śpiewaczo-poetyczną :c Wstydź się.

      Usuń
    17. Przynajmniej jak nie wytrzymam z Jill, to bede miala gdzie sie podziac :C Taki plan B :c

      Usuń
  10. Też zaczęłam oglądać Dracule, ale zobaczyłam tylko pierwszy odcinek. Miałam obejrzeć więcej, ale jakoś nie mam czasu :(
    Pierwszy szablon bardzo mi się podoba. Świetna kolorystyk i ten wilk! Bardzo klimatyczny, powiem Ci :) Prace zdecydowanie na 6+
    W drugim szablonie bardzo podoba mi się grafika, ale nie jestem do końca przekonana do kodów. Osobiście zrobiłabym to trochę inaczej ;) Przydałoby się jakieś półprzezroczyste tło pod gadzetami.
    Kocham nagłówek w trzecim szablonie. Jest doskonały! Aż chce się założyć bloga, aby pobrać sobie ten szablon :D Jedyne, co bym zmieniła, to odsunęłabym trochę gadżety, aby nie przylegały do środkowej kolumny :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy następny odcinek jest lepszy od poprzedniego, więc myślę, że warto dokończyć ^^
      Wilk mi z początku nie pasił, ale zostawiłam go tak jak jest. Teraz jak patrzę to myślę, że to był dobry pomysł. W 799 nie miałam jakiejś wielkiej weny na kody. Wybacz ;> Próbowałam tak ułożyć gadżety w 800, ale brzydko to wyglądało. Uważam, że tak jest o wiele lepiej.
      Cieszę się, że wszystkie szablony ci się spodobały, a także dziękuję za przyjęcie mnie na stałe. Uratowałam się od napaści Krakena ^^
      Pozdrawiam cieplusio spod nagrzanej kołderki! ♥

      Usuń
  11. Szablon pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu :D Taki trochę mroczny, ale nie do końca. Kolorystyka dobrana bardzo fajnie i wgl tak przyjemnie się na niego patrzy :)
    Drugi również mi si bardzo podoba, choć nie aż tak bardzo, jak pierwszy. Ale to tło... Takie błękitno fioletowe? Bardzo mi się spodobało, jak również sam układ :D
    Natomiast trzeci... Nie wiem czemu, ale nie przypadł mi do gustu :C Coś mi w niem nie siedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż część szablonów przypadła ci do gustu. Nawet nie wiesz jak to motywuje do dalszej pracy ^^

      Usuń
    2. One WSZYSTKIE są WSPANIAŁE, tylko ten ostatni nie w moim guście ;) Jestem Waszą wierną fanką <3 Rzadko komentuję, bo mało czasu, ale na bieżąco sprawdzam postępy <3 WIELKIE POSTĘPY! Szacunek dla Was wszystkich :*

      Usuń
  12. Dobry wieczór!
    Ty mnie nie znasz, ja cię też, ale szablony robisz fajne. Rzadko komentuję czyjeś prace, ale jeden z nagłówków mnie urzekł. Ciekawi mnie czemu DA się zbuntował? To zło wcielone po prostu :D
    798 - Co to za kobitka? ładna jest. Lubię brunetki bądź ciemniejsze :D Stocki też chyba nieprzypadkowe. Jakieś drogowskazy i wilczuś ^^ Co do CSS, podoba mi się. Ciekawi mnie jak by wyglądało gdybyś kolumny boczne zrobiła symetrycznie do siebie :)
    799 - Na początku myślałem, że to Gaga, podobna do niej jest w sumie xD Wieża Eiffla ciekawie wkomponowana, ogólnie kolorystyka miodzio i ten gradient w tle :P Cytat ładnie się komponuję :D Co do CSS, ja bym jedynie dołożył jakieś tło na dużej przezroczystości.
    800 - Fajna cyferka :D Ten nagłówek jest genialny!. Masz dziewczyno talent! Ona ma skrzydła, nie? I te połówki księżyca. Cud, miód, malina :D A teraz czas na CSS, podoba mi się. Zaokrąglił bym zewnętrzne rogi widżetów i dorobił jakąś tam rameczkę, ale i tak jest fajnie :P
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpowiadam z takim opóźnieniem.
      Zawsze możemy się poznać, prawda? Cóż, to dla mnie swego rodzaju wyróżnienie, że postanowiłeś skomentować akurat moje prace! Wcześniej nie miałam żadnych problemów z dA, więc nie wiem, czy to jest spowodowane. Wgrywa się, wgrywa i nagle przerywa. I tak w kółko.
      798 - to Gemma Arterton. Ma niesamowitą urodę. Pasuje (że tak powiem) wszędzie. Miał być z myślą o blogu, więc stocki jak najbardziej nieprzypadkowe ;) CSS od początku mi się podobał, więc już nie zmieniałam ;3
      799 - Gaga? Gdzieżby! Wcale niepodobna według mnie. Tak na marginesie - to jest Amy Adams. Silence Wieża Eiffla się nie podobała. Smuteczek ;c Nie przywykłam robić z gradientem w tle, bo nie u wszystkich się ładnie wyświetla. U mnie, na przykład, po bokach są jeszcze spore kawałki pustego miejsca, które tutaj ucięłam. Zawsze patrzę tło, ale tym razem źle pasowało ;)
      800 - Talent? Jaki talent? Nic o żadnym nie słyszałam ;) Przyznaję się bez bicia - ta notka mi się wyjątkowo podoba! Tak, tak ma skrzydełka. Te księżyce się tak super świecą, nie? ^^ Jak wspominałam wcześniej - próbowałam zaokrąglić i nagłówek i rogi widżetów, ale coś się na mnie uwzięło i nie chciało współpracować. Ramki tylko przy zaokrąglonych rogach, ale takich niestety nie ma ;c
      Dziękuję za tyle miłych słów i cieplusio pozdrawiam, bo mrozy idą,
      F.

      Usuń
  13. Katalog grafików organizuje nowy konkurs pt."Zimowa abstrakcja". Zainteresowani graficy tworzą nagłówek będący abstrakcją (koniecznie zimową!). Jeżeli jesteś ciekawa(y) szczegółów akcji, zapraszam TUTAJ, gdzie wypisane są wszystkie zasady konkursu oraz termin oddawania prac.

    Otrzymałaś(eś) tę wiadomość, ponieważ twój blog przynależy do naszego spisu.

    Pozdrawiam,
    główna administrator katalogu grafików

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak więc, wpadłam skomentować szablony *o*

    798 - zdecydowanie mój faworyt. Cudowna kolorystyka, nie jest "nackane". Bardzo mi się podoba ten wilk! Css - nie wiem czy znajdę na niego określenie. Ale chodzi mi o coś w stylu przecudownofantastycznowspaniały!
    Tak! To ewidentnie mój favoryt!!

    799 - No cóż.. Szkoda, zę zrezygnowałaś:c Ale sam szablon też jest piękny. Świetne zdjęcie Niny. Tylko nie bardzo rozumiem co tu robi ta Wieża Eiffla, ale to nie ważne, ja jestem taka mało kumata XD Kolorystyka też mi się bardzo podoba *.*

    no i 800- masz rację, bardzo fajny numerek. Jednak ja wciąż czekam na 1000 *o*
    Przyznam szczerze, nie jestem fanką układów zamkniętych, jednak zrobiłaś ten szablon tak, że zaczynam się do nich coraz bardziej przekonywać *o*
    I również kolorystyka mi sie bardzo podoba. A najlepszym w szablonie jest według mnie CSS!!!

    Tak więc pozdrawiam serdecznie, i życzę przejścia przez staż (trzymam kciuki) i weny w tworzeniu :D

    ~Clar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wpadaj sobie kiedy tylko zechcesz! :)
      Wybacz, ale po prostu, po ludzku nie chce mi się opisywać każdy szablon z osoba (robiłam już to wiele razy powyżej), więc tylko serdecznie ci podziękuję za tyle pochwał. Cieszę się, że ci się wszystko spodobało i zapraszam na Zaczarowane ponownie.
      P.S. Coś się chyba zaplątałaś ^^

      Usuń
  15. Cześć. Ja niedługo zacznę przygodę z pisaniem i zwracam się do Ciebie z prośbą. Czy mogłabyś zrobić szablon na mojego bloga? Jeśli tak, to czy możesz podać mi swojego twittera lub coś przez co będę mogła się z tobą skontaktować i wszystko dokładnie ci opisać. Bardzo proszę. Bardzo podobają mi się twoje szablony. Są one bardzo dokładne i starannie zrobione. Więc, ja czekam na odpowiedź ;D
    Pozdrawiam ; 3 ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że tutaj w komentarzu mam wszystko to napisać ? xd ; D

      Usuń
    2. tylko Fejf napisała, że pod tą notką zamówień nie przyjmuje, więc musisz poczekać do następnej ;)

      Usuń
    3. Silence na straży prawa...

      Usuń
    4. ja w załodzei tak już jestem ta wredna, więc nie mam nic do stracenia :c

      Usuń
  16. Przyjmuje ktoś zamówienia?
    1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:bookkpop.blogspot.com
    3.Koncepcja:Na szablonie powinien być napisać. Powinno być tajemnicze tło-ogólnie szablon i mają być ludzie:cały zespół NU'EST. Także może być coś związanego z Koreą Południową.
    4.Ewentualne zdjęcia:liczę na pomysł wykonującego. Byleby było tajemniczo.
    5.Ewentualny cytat:Musi być napis: Life is sprawling.
    6.Inne uwagi:Dobrze by było gdyby szablon na prawdę byłby czarny i górna część bloga z chłopakami tajemnicza. Także by wszystkie dodatki które są aktualnie na blogu też były,np.obserwatorzy,zakładki,tłumacz.
    7.Kontakt: e-mail:barbie.zuzanna@gmail.com i gg:47936173.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem napiszę większą czcionką, bo może teraz nie widać ;C

      Usuń
    2. Nie rozumiem o co chodzi? Zrobiłam wszystko zgodnie z regulaminem.

      Usuń
    3. I właśnie chciałam wspomnieć,że inaczej nie umiem zrobić button, czy jak to tam się zwie. Mam nadzieje,ze taka reklama starczy.

      Usuń
    4. Nie zrobiłaś wszystkiego zgodnie z regulaminem, ponieważ:
      "Zamówienia składamy pod najnowszym postem szabloniarki mieszcząc się w podanym przez nią limicie. Jeżeli szabloniarka nie podała limitu zamówień oznacza to, że nie przyjmuje ich wcale."
      A teraz przewiń stronę do góry i przeczytaj notkę Faith :)

      Usuń
    5. Zależy mi na porządnym szablonie, więc poczekam do następnego posta.

      Usuń
  17. Pobieram szablon 500 na bloga:
    http://onedirectionhistorie6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin! Po lewej stronie masz menu. Wybierasz zakładkę regulamin, zjeżdżasz trochę na dół i masz: ...dla pobierających. Tam jest wszystko napisane i wyjaśnione. Wystarczy przeczytać. To naprawdę nie boli.

      Usuń