g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.11.2013

[789-792] American Horror Silence


Zbliża się dziewiętnasty listopada. Zbliża się koniec mojego stażu. Zbliża się wywiadówka. Żegnajcie.

Zamówienia

Zamówienie dla Xara
Ciemność, widzę ciemność.


 Zamówienie dla Kadu
Zrobiłam szablon , a tam patrzę, blog został usunięty. No cóż.
Edit: Zamawiająca zmieniła adres bloga.
Nie ma dostępnego linku do pobrania dla wszystkich. Życzenie zamawiającej.


Szablony wolne

Ten szablon nie jest na legalu. Jill go nie widziała. Ale ze mnie jędza. Shhh.
Tak nawiasem mówiąc, nawet nie wiem czy to jest szablon. Jakiś dziwoląg mi wyszedł.

Taki o czerwony. Jak płatki róży i krew. Kocham czerwień.
A tam po lewej efekt po najechaniu na link.


To na tyle. Moje koty Was pozdrawiają. Agrr.
Śpi bestyjka, słodko śpi. \m/ Meth, przez Ciebie mam ochote ciągle tego słuchać. Zginiesz marnie :c

POD TĄ NOTKĄ NIE PRZYJMUJE ZAMÓWIEŃ

With all my hatred, 
Silence.

Ps: Nie zdążyłam zrobić Css do szablonu z Deanem. Wybaczcie :c

91 komentarzy:

  1. Tak jak ci już mówiłam szablon dla mnie jest genialny! Bardzo mi się podoba i bardzo za niego dziękuje!
    W 729 dużo bordu no i fajny pan na nagłówku :D mmrrr...
    W 791 jedyne co mi nie pasuje to ten obrazek poszatkowany z lewej strony xD A tak to jest całkiem spoko i kółeczkowe menu :D
    W 790 podoba mi się nagłówek, ale te paski nad i pod gadżetami są takiej niezespolone xD Jedno jest cieńsze od drugiego. Nie wiem, może to ma tak być?

    No, w każdym razie szablon dla mnie jest super i to mnie cieszy! Już go lecę wstawiać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, miło mi się z Tobądogadywało, więc i szablon poszedł gładko :) Pozdrawiam
      Silence.

      Usuń
  2. U Ciebie tez wywiadówka dziewiętnastego? ;;;;;;;;;;;;

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szablony !!

    1.Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://damonelenaa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: dwie kolumny, odcienie złotego i fioletowego
    4.Zdjęcia: http://images.wikia.com/victorious/images/6/66/Tvd-delena-dance-407.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-g6b-42rNQtw/UMPTdujhTAI/AAAAAAAAA9I/259qPZnGb5U/s1600/5198-the-vampire-diaries-damon-and-elena.jpg

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqNv6L8hrZoU-7OxyWHH9VuKsIrXj9lYXGHWAd4DKteUstkH-a

    5. Cytat: And when I feel Your eyes on my cheese the power of bi it ce them what justice or wia compatible, that I wish You like nothing in the ne of it
    6.-
    7.marysiap6@gmail.com
    GG:44148056

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAa zapomniałam, pod tą notką nie przyjmuję zamóiweń :C

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no nei zdążyłam z Cssem :c Jeśli przejde staż to zrobie kilka :C

      Usuń
  5. 1.hasło : Źródlana kostucha
    2. adres bloga : verca0601.blogspot.com
    3. koncepcja: Chciałabym mieć szablon taki jak jest obecny (nastawiłam go tylko na wzór) chodzi mi o to gdzie są komentarze, tytuł posta itd.. Natomiast tło, nagłówek chciałabym aby były wampirzyce i podane poniżej w linku zdjęcie emmy watson. Chodzi mi aby była jakaś wampirzyca aby nie odbiegać od tytułu bloga. Proszę aby tło tych postaci to był las. (taki las nocą)
    4. ewentualne zdjęcia : https://www.google.pl/search?q=emma+watson&rlz=1C1FDUM_enPL478PL479&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HGeCUsD9COaj4gTpooD4Cg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#es_sm=93&espv=210&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=KRCbXntajVRFQM%3A%3BUP0pToIkii9wuM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Femma-watson-natural-beauty-sesja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-nowej-sesji-wyciekly-zdjecia-naturalna-sesja%252F%3B460%3B610
    5. Ewentualny cytat: Aby żyć naprawdę musisz wiedzieć co możesz stracić.
    6. inne uwagi: -
    7. Kontakt : verca0601@gmail.com Tak wiem że wolicie gg ale ja nie mam. Najwyżej aby lepiej się skontaktować to jest moja poczta onet : lorraine.de.evan@onet.pl
    Dziękuję i proszę o przyjęcie zamówienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. TEN SZABLON 791 JEST TAKI SQFNZQFNESKFNSEIJKFBQJ *O*

    OdpowiedzUsuń
  7. 791 uważam za osobistego faworyta ;) Może go nawet kiedyś wykorzystam, ale to w odległej przyszłości.
    Życzę powodzenia na wywiadówce. Chyba nie będzie aż tak źle ;)
    Pozdrawiam,
    Lau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo się cieszę :)
      No zobaczymy,ale ciarki mnie przechodzą :c

      Usuń
  8. Szablon 791 jest genialny. Miałaś świetny pomysł, a wykonanie powalające na kolana. Poza tym 790 jest niezła, gdyby tylko inny mężczyzna był (tak, nie przepadam za Ianem, czy jak mu tam).

    Chyba zostanę fanką twoich szablonów, a co!

    P.S.
    Życzę przeżycia po wywiadówce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejcia, dziękuję Ci bardzo :) Widzę 791 wszystkim się podoba :D
      No to zapraszam do fanklubu :D
      Pozdrawiam,
      Silence

      Usuń
  9. Wiesz co Ci dobry, najarany Krakeniczek radzi?
    Nie pokazuj Żilce szablonów.
    Założę się o mackę, że ona je psuje swoim złym wzrokiem.
    Ha! Ten szablon jest cudaśny. Aż bys się chciało go wziąć. Ale mam 3 nowe blogi (nie tak jak ta kłamczucha, Pani Szef powiedziała) i nie zamierzam mieć 6. Jestem człowiekiem (?) stanowczym. O.
    Ten pierwszy jest taki zwyczajny. A mnie nawet ładne zwyczajne szablony nudzą. Od jakiegoś czasu.
    Chyba za bardzo mnie rozpieszczacie ;-;
    No i jest ten ten. Ale też jakoś... mdle mi. I tutaj wchodzi 791.
    A potem obiecany Keanu! Awww :3
    Gdzie Dean ja się pytam?!?!?! Mówiłam, kurde, nie czytaj tylko szablony robić! PF!
    JILCIU! Zwolnij tom niedobrom panią :c

    I ja Ci mówię.
    Wywiadówka.
    Cie.
    Pożre.
    Żywcem.
    Albo z Żywcem.
    Koty. Koty. Koteły....Pożarłabym szablon.z kotełem.
    Żegnaj.
    - K/M Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraken.
      Ja Ci coś powiem.
      Kraken nie powinien tyle ćpać.
      Dziękuję za uwagę.

      Wiesz co, zakładaj ty i pięćset blogów i tak wszysktie przeczytam.

      Wiedziałam, że 791 ci się spodoba. Wiedziałam. Przeczuwałam to :c

      Idź mi z tą wywiadówką. Idź i nie wracaj. Za góry, albo za doliny. Niech cie nie widać będzie.

      Usuń
    2. Ps: Robimy strajk i błagamy o notkę tematyczną "minimalizm"?

      Usuń
    3. Aj tam, aj tam.
      Jakby Kraken nie ćpała, to by nie było z niej żadnego pożytku. Zero genialnych blogów i komentarzy :c

      No i po co? Już niedługo pod każdą notką będzie "Miałam zajebisty szablon, ale go nie zrobiłam." :c I co ja wtedy zrobię?

      To wszystko przez minimalizm! >:c

      To idę. I nikt Ci w strajku nie pomoże :c No, Nikumu. Ale ja idę i nie wracam.

      Usuń
    4. Swoje genialne blogi i komentarze zawdzięczasz marihuanie? ZALEGALIZOWAĆ.

      Trudno. Wole czytać blogi twe niż nad szablonem męczyć się.

      I nie wrócisz nawet żeby zobaczyć kilkanaście szablonów minimalistycznych?:c Żadna z ciebie fanka.

      Usuń
    5. No, i mojej wspaniałości.

      No nie no, zaraz się wzruszem :'c

      Sama mnie wypędzasz, to się nie odzywaj :c

      Usuń
    6. Twojej wspaniałości? A po mamie czy po tacie?

      Chcesz chusteczkę? :'(

      Nie wypędzam cię, będzie mi brakować tych zakręconych komentarzy, które uwielbiam czytać (tak nawiasem mówiąc w nawiasie). Kradziej ze mnie, co nie? :C

      Usuń
    7. Po cioci.

      Poproszę :c

      Wiem, każdy je uwielbia ;_; bo są od SERCA <3
      Kradzieju przebrzydły.

      Usuń
    8. A ciocia też pisze?

      Łap!

      ojeju, to Kraken ma serce? o.o
      Samaś przebrzydła. Ja tu tylko kradnę.

      Usuń
  10. Ej, bo ja się dziwnie czuję, bo mam 19 urodziny xD 791 jest najlepszy, ja już się ucieszyłam po przeczytaniu nazwy, że będzie coś z AHS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, chociaż jedna dobra rzecz 19. :D
      Dziękuję Ci bardzo,
      pozdrawiam,
      Silence.

      Usuń
  11. Keanu Reeves?♥
    Silence! Przejdziesz staż!
    (Wywiadówkę też przeżyjesz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest Keanu :) Wiesz, że on ma 50 lat?
      No staż może i tak, ale co do drugiego to nie byłabym taka pewna :c
      Mamy po wywiadówkach są straszniejsze niż...niż wszystko :c

      Usuń
  12. Tak mi glupio... obiecalam, ze sie pospiesze i do Ciebie odezwe, ale nie mialam dostepu do komputera w tym tygodniu. Jesli moglabys napisac do mnie wieczorem w poniedzialek lub we wtorek, wtedy na pewno bede i sie dogadamy :) ( gg - 22990780)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało ;) Napisze do Ciebie, nie ma sprawy :)

      Usuń
  13. A co tam! Mam chwilę to sobie walnę komcia. xd

    789 - hm... jakiś taki zwyczajny(?). No taki klasyczny, no nie? Ale o to chodziło? Jak tak to jest całkiem okey. Chociaż jak dla mnie taki trochę nudnawy. ;_;
    790 - taki, taki, taki... kurde! Fajny jest! Kadu, zaaaaazdro. Usunięty? Nie, nie. Ona adres zmieniła, ale to Kadu jest to Cię nie poinformowała. Ja jej zwiastun robię i najwyraźniej też nie jestem godna jej powiadomienia i sama musiałam węszyć... ;_; No nic. Już się tu nie będę o Kadu rozgadywała, bo to jest ona i tego się nie ogarnie. XD Jak już wspominałam - ten jest genialny! :D
    791 - *-* Właśnie *-* w *-* tej *-* chwili *-* żałuję, *-* że *-* nie *-* mam *-* bloga, *-* na *-* którego *-* pasowałoby *-* to *-* cudeńko! Dobra, koniec z tymi gwiazdkami. Ale ten szablon jest taki wspaniały, że aż brak mi słów! No i jeszcze kółeczka... Uwielbiam je. Zdecydowanie mój faworyt. Kocham, kocham, kocham. <3
    792 - czerwony, Silence? O.O Mi to bardziej na róż wygląda, wiec chyba daltonistką jestem. XD Taki w sumie całkiem fajny gość się na mnie patrzy z tego ekranu. Ja tam w rogu widzę gitarę?! Fajny efekt linków. :D
    Ogólnie, no... hm... dobry jest!

    No także, tak trochę sobie pokomentowałam, bo dawno mnie tu nie było.
    Ach, tak to jest jak się śpi po 2 godziny dziennie. Przeklęty bio-chem! ;_;

    POWODZENIA NA WYWIADÓWCE!
    NO I NIE UMIERAJ, BO PEWNIE PRZEJDZIESZ, A JA LUBIĘ TWOJE PRACE.

    Pozdrawiam, K. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, odezwała się do mnie własnie Kadu, wredota
      791 - Jeja, miałam w głowie jego wizje od paru dni i ciągle o nim myślałam, byłam pewna, że wyjdzie jakiś chłam, no ale jak widać, myliłam się :D
      Jaki róż xD To jest czerwony, a tam na prawo to skrzypce :D Ten "całkiem w sumie fajny gość" to Keanu Reeves i jest moim mężem :C
      Przeklęty biol-chem? A co ja mam powiedzieć na mat fizie ;_;
      Dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że lubisz moje prace (:
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
    2. Eiii, dzięki za nazwanie mnie wredotą!
      To, że jestem od Was młodsza, nie oznacza, że możecie sobie na mnie pluć pfff... Jestem prawie o takiej samej inteligencji co wy, chamidła jedne XD.
      Ale, że Kika na prawdę?! Każdy kto mnie zna, mówi dokładnie te słowa "To je Kadu, tej nie ogarniesz". Coś z tym musi być! :D

      A teraz zabieram się za dłuższy komentarz, bo moja kochanatakathebestSilenceiwogólekochamjąno się fochnie i będzie zua. :C :D

      Usuń
    3. Wredota z ciebie i tyle. Małolata, haha :c
      Racja, fochne sie.

      Usuń
    4. Wbił mi się komć nie tam, gdzie chciałam. ;_;
      No to jeszcze raz:

      Silence, no ja mówię, że chyba daltonem jestem. xd
      Nie mam zielonego pojęcia, kim jest ten Kaenu, ale masz cudnego męża! O! *-*
      BOŻE. JAK MOŻNA BYĆ NA MAT-FIZIE?! SAMO ZŁO. TAK SAMO JAK HUMAN JILL. CO Z WAMI JEST NIE TAK? ;_;

      Tak, Kadu, naprawdę. To jesteś Ty i Ciebie się nie da ogarnąć, żeby nie wiem co! Musiałam przeszukiwać Twoje blogi, żeby Ci zwiastun dokończyć, ciołku, bo nie łaska było mnie poinformować?!

      No i popieram ostatni komentarz Silence. :D
      Trzymam kciuki za ten Twój staż.

      Pozdrawiam, K. x

      Usuń
    5. Błagam was! Pierwsza klasa to i tak lajt w porównaniu do drugiej!

      Usuń
    6. Wiem, Keanu jest nieziemski *.*
      Mat fiz jest świetny, chociaż szczerze to żałuje, że nie jestem na biol chemie :c
      Dziękuję Ci bardzo,
      pozdrawiam,
      Silence.

      Avia, nie strasz :c

      Usuń
    7. I kto sądzi inaczej niech tylko dostanie się w moje łapki! Mwahahahaha!
      Chociaż może dla Ciebie, Silence, to nie będzie aż taki szok. Z tego co pamiętam mat-fizy już mają nieco rozszerzenia, ale biol-chem to inna sprawa. Tam przeżyjecie szok.
      Najlepszy jest bio-chem-fiz :D (plus jebnięta poloniska przez którą to jest human-bio-chem-fiz)

      Usuń
    8. Dzięki, Avia. Teraz to mnie wystraszyłaś. ;_;
      human-bio-chem-faz? WTF? Nie przeżyłabym na takim czymś. Fizyka jest okropna, bo z polskim to jeszcze da się przeżyć.
      Ale i tak moje współczucie. ;c

      Usuń
    9. Ja tam wole fizykę niż polski.
      Fizyka jest logiczna.

      Usuń
  14. 791najlepszy. Psycho.
    792 też ładny, żywa kolorystyka. Niezły, niezły.
    789 najsłabszy, ale łandy. Ale tylko dlatego najsłabszy, bo mam awersję do HP.
    No i jeden się nie wyświetla :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psychiczne szablony są u mnie ostatnio na topie.
      Jak to się nie wyświetla :c

      Usuń
    2. Klikałam parę razy i oznajmił ze nie znajduje strony. Ale nie wiem, może to coś z moim internetem, ostatnio coś kompek nie łapie.

      Usuń
  15. Pierwszy jest bardzo ładny. Kolorystyka czaruje :)
    Drugi jest równie ładny co pierwszy, chociaż mniej mi się spodobał.
    Trzeci to cudo. Po prostu cudo! Więcej takich szablonów, bo masz talent!
    A czwarty taki prosty, ale również bardzo ładny. Spodobał mi się
    Życzę dalszej weny i miłego szablonowania! :))

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za opinię, cieszę się, że wszystkie szablony się podobają :)
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
  16. Według mnie dodajesz za dużo topaza/rozmycia. Twoje szablony byłyby śliczne bez tego, a teraz są takie rozmyte, że twarze bohaterów wyglądają na ulepione z plasteliny.
    Mój faworyt z notki to szablon z Pheobe i Snapem *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zapamiętam. Juz mi to Fejf mówiła :c
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam,
      Silence

      Usuń
  17. No hej. To tak długo zabierałam się za długi komentarz. ;___;
    Wypisywałaś do mnie w nocy, kiedy ja czytałam sobie akurat romantyk z wampirami, noo... Była taka gorąca scena, dalej zastanawiam się, dlaczego nie doszło do ten tego.. Głupia Abby, a Dante mógł by ją bardziej przycisnąć! Dobra sorki, że rozpisuję się tutaj o książce, którą czytam już ponad 20 raz. .__.

    789 - Widzę tutaj, że zrobiłaś szablon na mojego ulubionego (zresztą jedynego) bloga związanego z HP. Ale muszę Ci powiedzieć, że dobrze, że go zrobiłaś, bo tamten szablon, co Xara miała na blogu, był jednym słowem brzydki, a teraz wisi sobie tam taki śliczniutki, ładniutki Twojego wykonu. <3 Jedyne co mi się w nim nie podoba to ten zajebisty Snape, z tą swoją zajebistą miną, gdzieś tam z tyłu. Dałabym go bardziej w jakąś ramkę, żeby ujednolicić jego potężną moc... bla, bla, bla. Koniec.
    790 - JEST OCIEKAJĄCY ZAJEBISTOŚCIĄ, TAK SAMO JAK JEGO WŁAŚCICIELKA, MRAUUU... *___* :D Ian tu rozpala seksem, aż mi się robi gorąco, i wyobrażam sobie jak siedzi sobie u mnie na kanapie... A Shay! Shay Ci sama podałam, i bardzo dobrze, bo taka poza ma odzwierciedlać jej upartą, mrau, naturę. ;> (na gg ta minka wygląda lepiej). Ten CSS jest lepszy, niż wtedy kiedy go ustawiłaś za pierwszym razem. Może jedynie zmienię czcioninkę, bo ta jest za zwykła, a ja nie jestem zwykła, więc muszę ją zmienić. :D Ale ogółem jak Ci już mówiłam, świetny szablon i bardzo się cieszę, że będę miała takie cudeńko na blogu. ;*
    791 - BUUU, OCIEKA TAK SAMO ZAJEBISTOŚCIĄ, JAK JEGO AUTORKA *___* jest śliczny, CSS jest świetny, te kółeczka przede wszystkim. Chyba każdy lubi kółeczka, nie? ;>
    792 - Jakoś do gustu mi nie przypadł. Wybacz. xx Ale nagłówek ładny. ;)

    Tyle, że zgadzam się z innymi, co do tych plastelinowych ludźków. Tak czasami wyglądają, a czasem to ładnie wygląda (chyba w moim przypadku ładnie ^^), a czasem nie. :)

    POZDRAWIAM I KOCHAM CIĘ,
    Kadu ;*.

    + wiem, wiem, że nie ogarnęłaś tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się mój poprzedni szablon całkiem podobał, póki mi się nie znudził i nie mogłam już na niego patrzeć xD I skoro " na mojego ulubionego (zresztą jedynego) bloga związanego z HP." to czemu cię na nim nie widać? ;P

      Usuń
    2. Wypisywałam do Ciebie w nocy? To była 20 :c
      Hahaha, ty ociekająca zajebistością? No chyba nie ;c
      Dziękuję Ci bardzo za długi komentarz, masz rację za wiele to ja nie ogarnęłam, ale to tak zawsze jak z tobą rozmawiam.
      Pozdrawiam i również cię kocham brzydalu,
      Silence.

      Usuń
    3. Do Xary: Przepraszam, przepraszam, ale nasze pierdzielnięte panie z gimby się uwzięły na naszą klasę i codziennie po dwie kartkówki... Ale muszę to nadrobić, i skomentować. ;D Wyczekuj długiego komenarza. :)

      Silence, ty pipo mała! :D Sama żeś taki brzydal jest, że aż mi ekran pękł... Oj, płacisz za niego wieśniaku! ;*
      I TO NIE BYŁA 20.
      czekaj sprawdzę
      23 46, GUPIA WIEŚNIACZKO!
      pfffff, ale i tak Cię kochaam <3

      Usuń
    4. lol, napisałam do cb o 20 jak się zorientowałam, że zmieniłaś adres :c
      pf.

      Usuń
    5. Spoczko, spoczko ;P To ci nie dowalę speciala póki co ;P

      Usuń
  18. Witam, droga Silence.
    789 jest taki stonowany, całkiem ładny. Intrygujący ten napis na belce. Jest tłem czy też nagłówkiem? C:
    790. Am, ff do TVD? Taki cięższy, mroczniejszy, układ jest prosty i sensowny w odbiorze treści.
    Lubisz róże czy to zbieżność zamówień?
    791. Mój faworyt, chociaż przepadam raczej za szablonami w mniej nowoczesnym stylu. Tutaj jest inaczej; te dwa zdjęcia po lewej są znakomite i dobrze wkomponowane, a biały z brązem
    792. Najlepsza kolorystyka, świetnie skomponowana. Te kwiaty, ten pan. Osom.
    ... Przy czym: co tam robi zegar? q-q

    Zdrówka, Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diabelstwo, czekałam na Twój komentarz :c
      Jest tłem :)
      Nie, to ff do 50 twarzy Greya, Ian robi za Christiana. Lubię róże, ale zamawiająca też o nie prosiła.
      "i dobrze wkomponowane, a biały z brązem" i co dalej? :C
      Ten zegar to mi tam pasował :D
      Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
    2. Czemu, kim jestem? XD
      A biały z brązem pasują do siebie w śmiałym, trafnym stylu. Wiesz, nie zawsze to do siebie pasuje, ale te odcienie owszem.
      Btw, ładnie obrobiłaś zdjęcie po lewej. :D Lubię takie ciachanie, dobrze się komponuje i dodaje szablonikowi... czegoś *więcej*? Specyficznego szlifu.
      A na koniec dodam, że czytelnicy będą wdzięczni za szarą czcionkę, tak znacznie łatwiej i przyjemniej się czyta - często się o tym nie myśli, uch.

      Też pozdrawiam ciepło i w ogóle trzymaj się tam,
      Diabelstwo.

      Usuń
  19. W szablonie, w którym jest tekst "Don't be afraid of the dead" chyba powinno być death, co znaczyłoby wtedy "Nie bój się śmierci". Albo się mylę i "dead" użyłaś w takim kontekście: "Nie bój się zmarłych", co moim zdaniem ma trochę mniej sensu.

    Co do samych szablonów. Są świetne :) Najbardziej podoba mi się kolorystyka tego ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o "nie bój się zmarłych". Jest to dobrze napisane :) Czemu bez sensu :c
      Dziękuję Ci bardzo,
      pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
    2. Ale nie to, że źle xD Boże, nie potrafię się wysłowić xD No bo jak tak przeczytałam "nie bój się zmarłych" to moja pierwsza myśl: spóźnione Halloween? :D
      Nie chciałam Cię urazić :c

      Usuń
    3. Haha, daj spokój, przecież mnie nie uraziłaś :D Nie wiem czemu odniosłaś takie wrażenie.
      Chodziło tylko o to, że miałam na myśli zmarłych, a napisałam "zmarłych" zamiast śmierci, ponieważ skojarzyło mi się to z kolesiem z tego szablonu, który jest duchem :)

      Usuń
    4. Spoko :D Czyli już wszystko jasne :D

      Usuń
  20. 791! Aaaaaaaa! Normalnie jakby stworzony na mojego bloga :3 Ja go chcę! Przepraszam że tylko o nim mówię, ale zakochałam się w nim! Gratuluje dobrej roboty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję Ci bardzo :)
      Pobieraj, pobieraj :3
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej mówiłaś żebym spróbowała pod następną notką,ale widzę,że znów będę czekać. Nie miałam do 13 internetu więc szkoda ale spróbuję.
    Hasło : Źródlana Kostucha
    Adres Bloga : http://pamietnik--upadlego--aniola.blogspot.com/
    Koncepcja : Chciałabym aby tło bloga było szaro-różowe ,a w nagłówku znajdowała się tańcząca baletnica i sprytnie ukryte łóżko szpitalne. Chciałabym aby strony po najechaniu były bardzo efektowne np.jak na waszej stronie.
    Ewentualne zdjęcia : ----
    Ewentualny cytat : Nie ma gór nie do zdobycia,rzek nie do przepłynięcia czy dołów nie do wyjścia. Trzeba tylko wierzyć...
    Inne Uwagi : ----
    Kontakt : wiktorialopatto@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję zamówień, bo nie wiem czy przejdę staż i nie bede mogla Ci go oddać. Ale jutro jest nowa notka, wiec bądź w gotowości :)

      Usuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://scary-fan-fiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był w jakiś ciemnych kolorach, na przykład granatowy albo bordowy. Na nagłówku chciałabym żeby był Zayn Malik i Jade Thirlwall i to chyba wszystko.
    4.Ewentualne zdjęcia: Dobór zdjęć również zostawiam Tobie żebyś mogła dobrać takie z którymi łatwo będzie Ci pracować :)
    5.Ewentualny cytat: Scary oraz Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem
    6.Inne uwagi: Nie mam innych uwag. Zdaję się na twoją wyobraźnię <3
    7.Kontakt: e-mail: natalia-strozek@wp.pl
    Gg: 28484850 - wolałabym o kontakt przez gg, ponieważ prawie cały dzień jestem dostępna z pocztą jest troszeczkę gorzej
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie.
    Miłej pracy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuje zamówienia, jeju. Przecież napisałam, że nie pod tą notką.

      Usuń
  24. Koniec stażu, wywiadówka i ty się żegnasz? Słusznie, nareszcie :3
    789 - LOOOOL, TO ON MA CÓRKĘ?! jak to? :C Przecież... przecież... Ou ^^ fajnie, chyba zacznę czytać to opowiadanie :D Ale co do szablonu,t o faktycznie jest ciemno, ale to jak najbardziej zaleta, przynajmniej dla mnie :D A ten, ty to lubisz bawić się wygładzeniami, co? ;> W sumie to jest dobre, też je lubię, choć oczywiście nie w przesadnych ilościach. Podoba mi się sposób, w jaki wykonałaś kolumn, ale ja już tak mam, że kocham te wypełzające z góry. Ogólnie jest bosko, nie ma się czego czepić ^^
    Ej, czemu nie ma numerka na belce? Chodzi o 790.
    I znowu wygładzenia - o, stary, ostrożniej z tym ;) Ale fajnie to załatwiłaś: ładne są te kolumny,m pole tekstowe, te paseczki bordowe mi się podobają xD czy jakiego koloru one są... No i róże: poprzednio też były ;p Ale to akurat luźne spostrzeżenie i nic więcej :D Faajno.
    791 - YYYYCH, OSZUSTKA!! DO WIĘZIENIA Z NIĄ! WSTAWIŁA SZABLON PRZED POKAZANIEM GO SZEFOWEJ!! YYYYYCH!!!! Heh, faktycznie dziwoląg :D dziwny,a le cholernie fajny. Minimalistyczny, ale mimo to podoba mi się xD Taki trochę z modą mi się skojarzył, nie wiem, czemu...
    792 - ten widziałam i wciąż uważam, że koleś po prawo wygląda rozwalająco: no kurde, no z pleców mu wyrasta no! :D Ech, no i te twoje wygładzenia, znowu wygładzenia... Ten jest taki poważny, wręcz sztywny, ale to nie obelga, nie martw się :D To stwierdzenie... opinii xD
    JAK TO MNIE ZABIJESZ!!?!?!??? TO CHYBA DOBRZE, NIE?! Ta piosenka jest tak genialna, że aż cudowna <333 A ten, rozumiesz, że zamówiłam pre-order i nadal go nie mam? :c Świat mnie nienawidzi, a ja nienawidzę ciebie :C
    Ok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie...nareszcie...nareszcie...wyryję sobie to na nagrobku.

      Polecam szczerze bloga, dziewczyna ma talent do piasania :)
      Nie ma numerka, bo nie zdążyłam napisać, w ostatniej chwili zmieniałam na zwykły podgląd.
      Jaka oszustka :c Moja wina, że Jill znaleźć nie mogłam :c
      Nie wyrasta mu z pleców, lol :D Będę robić więcej takich szablonów :D

      Zabije cie, bo nie moge sluchac czegos innego, ta mnie tak wciagnela, ze normalnie nie wyrabiam :c
      Hahahahaha, jakbys pre ordera nie zamawiala, to byś teraz mogła kupić w sklepie :3
      Też Cię nienawidzę,
      Silence.

      Usuń
    2. Uduszę was za niedoczytywanie do końca!
      Meth tego nie zobaczy, ale to i tak do Silence - LINK.
      PO PROSTU UDUSZĘ!

      Usuń
    3. Avia, nie krzykaj. Głośniki mi wysiądą.
      Przepraszam :c

      Usuń
    4. Kogo udusisz za niedoczytanie czego? xD

      Usuń
    5. Silence - za nieczytanie do końca.

      Usuń
    6. A czego nie doczytała? ;>

      Usuń
  25. Aww *.*
    Pierwszy cudowny :3 I ten drugi też porażający :DDD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzoo :)
      Pozdrawiam,
      Silence.

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro już zajrzałam to czemu nie skomentować. Czas najwyższy.
    Oks, do działa Kario.
    789 - tematyka potterowska, więc już go lubię. Chyba nawet znam tego bloga, ale nie czytałam go tak bardzo, za dużo nauki w liceum. Większość i tak czytam, leżąc na łózku i chomikując telefon obok. Mamy Severusa w oddali i tą laskę. To jest wiem kto. Phoebe Tonkin, mam pamięć. Jest ładna. Ale kochana Silence...ten jej podbródek.. no wiesz, jest rozmazany. To mi już się jakoś niespecjalnie podoba, będę wybrzydzać.
    Fajny tekst.
    790 - tak, szablon dla Kadu. Ach, jak ja kocham Ian'a. I nie dlatego, ze gra w tym wampirzym serialu [głównie wampirzym], nawet odcinka nie oglądałam. Kurde, muszę spiąć dupę i obejrzeć. Nowe postanowienie. I drugie co to za klientela po prawo? Wyglądają mi trochę, jakby to ona szykowała na niego tajemny plan. No, ale nic. Pfff...Kadu ty zapominalska małolatko i nagle się okazuje, że sporo osób zna Kadu. Phi, ja się z nią zadaje, żeby skoczyła mi popularność.
    *poprawia nonszalancko fryzurę* [znaczy wiesz, Kadu, kocham Cię jak coś]
    791 - jest taki inny.. są kółeczka, jest mooc.xd
    Najpierwszą [tak miało być] uwagę przykuły szpileczki. ale fajne buty, kocham buty. kocham zakupy *,*
    Następnie jest jakaś dziewczyna wyrzucona do góry, tyle się głowiłam, co tam ją dźga, aż całe 3 minuty i wnioskuje, że tam wyczaiłam jakąś różyczkę, ale tą taką...miedzianą? dalej to widzę jakby coś takie kującego...nie wiem już..;/
    i to straszne monstrum. obożeiwszyscyświęcipomóżcieprzedzawałem!
    792 - i jakiś chłopina. ale fajny. nie znam gościa. jaka czerwień, skarbie? ja tu bardziej widzę, hmm...połączenie żurawinowego z fioletem. no serio. fajny nagłówek. schludnie, pięknie. cud, miód i orzeszki.
    chyba mi się trochę rozpisało. jak się nie zanudziłaś czytaniem, to życzę tam przeżycia.
    Mam nadzieję, że przejdziesz staż, ale nie dekonstruktuj mi tu podbródków.
    *Karia mruży oczy i grozi palcem*
    Pozdrawiam ze słonecznej doliny, która nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mi się rozmazało:c Próbowałam to naprawić i jeszcze bardziej namieszałam :c
      Kadu jest straszna, nie wiem jak można w ogóle się z nią zadawać (nawet jeżeli skoczy nam popularność).
      Kółeczka co prawda podchwyciłam od Jill, ale shh.
      To jest czerwień :c Czerwona jak czerwień.
      Nigdy się nie nudzę kiedy czytam czyjeś komentarze na temat moich prac. Bardzo Ci dziękuję za tak długaśną opinię, pozdrawiam ciepło,
      Silence.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jak będziesz miała czas, to zajrzysz ;P Że tak się wepchnę znowu w komentarze ^ ^'

      Usuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://but-memories-are-stay-strong.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby był on w ciemnych kolorach, na szablonie chciałabym zeby byli Liam Payne i Lucy Hale, a za nimi krajobrazy Los Angeles. Nazwę Bloga 'But memories are stay strong' możesz umieścić gdziekolwiek :)
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na cb :) Wybierz te które twoim zdaniem są najlepsze i pasują.
    5.Ewentualny cytat: No to jak juz mówiłam tylko nazwę bloga czyli ' But memories are stay strong'
    6.Inne uwagi: Nie mam :D
    7.Kontakt: tt - @sweetlovex31 email - weronisia_2000@poczta.fm :)
    Mam ogromną nadzieję, że przyjmiesz zamówienie ponieważ bardzooo potrzebuję tego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dotarłam! ^^
    789 - Mówiłam, że mi się podoba i zdania nie zmieniłam ^^ Podniesiona środkowa kolumna prezentuje się lepiej niż wcześniej, ale niestety Sev jest ściśnięty z lekka. Na blogu wygląda ślicznie;
    790 - za dużo tego efektu, co nałożyłaś. Myślę, że bez tego byłoby o wiele lepiej. Nad napisem też mogłaś się bardziej postarać! CSS mi się podoba. Ratuje ten szablon ;)
    791 - jest taki... inny? Chyba to dobre słowo. Ogólnie taki fajowski, ale ta biel trochę przeraża. Za dużo jej. Nie lubię bieli ;< No i KÓŁECZKA ♥ Bawiłam się, oj bawiłam!
    792 - Znów żeś zrobiła ten efekt. A fuuu! Byłby śliczny, gdyby nie to. A ta czerń w CSS odrzuca. Nie znasz innych kolorów? :)

    Zjechałam cię, ale nie zjedz mnie. PLISSSSSSSSSS *paczałki kotka z Shereka*

    OdpowiedzUsuń
  30. 789 - jaka fajna liczba. ;D Ogółem szablon bardzo mi się podoba, wszystko tworzy jedną, spójną całość. Jednak mogłabyś trochę bardziej wyróżnić spośród wszystkiego tę dziewczynę, trochę się gubi w tych chmurach (?) i różach.
    790 - strasznie przypomina mi 789, jeśli chodzi o kolorystykę. Jest dobry, jednak nie ma szału, sama nie mogę zgadnąć dlaczego. Jednak jest miły dla oka, spokojny. ;)
    791 - świetny. Mój faworyt z tej notki. Uwielbiam takie szablony - w kolorach czerni, szarości, bieli. Super zdjęcia, menu w postaci kółeczek jest cudowne. Ogółem - jest śliczny. Ech, sama bym się o taki pokusiła, gdyby mi się przydał. No cóż, zawsze mogę go po prostu podziwiać. ;D
    792 - świetna kompozycja nagłówka, postać na głównym miejscu, tak jak trzeba.
    Ogólnie wszystko w porządku i jest dobry, ale moją uwagę zwrócił jeden mały defekt - data postu. Wygląda co najmniej niechlujnie, nie podoba mi się, mogłoby nie być przynajmniej tego czarnego tła pod nią. Oprócz tego jest ok.
    No to tyle. Wydaje mi się, że ta notka nie należy do Twoich najlepszych, jednak nie jest źle. 791 wyszedł Ci świetnie - tak trzymaj.
    Cieszę się, że przeszłaś pomyślnie staż.
    Ściskam,
    Lizzy
    barwy-opalu.blogspot.com
    PS Wybacz, że komentuję dopiero teraz, miałam małe problemy techniczne.

    OdpowiedzUsuń