g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.12.2013

[801-815] Notka tematyczna - Seriale

Nareszcie publikujemy notkę o naszych kochanych pożeraczach czasu, czyli serialach. Notka troszkę później, ale jest i tego się trzymajmy! W tej edycji notki tematycznej biorą udział: Avia, Cyzia i Silence. Jestem zadowolona z tej liczby :) 
Może nie przedłużając oddamy pod wasz osąd i użytek stworzone szablony.
Enjoy!

~Avia
Nie pytajcie mnie. Nie wiem jak to jest możliwe, że wyszedł mi szablon o takiej tematyce.
Beauty & the Beast

 Dean i Sam. Sam i Dean.
Supernatural

~Cyzia
która jest od dzisiaj pełnoprawną szabloniarką!
Laptop mi padł, odzyskałam go dopiero dzisiaj, stąd cisza z mojej strony. Na szybko zrobiłam dwa minimalistyczne szablony, z których nie jestem jakoś specjalnie zadowolona. Lepsze to niż nic. :)

Obrazek jest gifem. Nie potrafię zmienić w Ps na tryb RGB. Dopomoże ktoś? :D
Gra o tron

Jakże by tu nie dodać szablony z moim ukochanym Housem?
Dr House


~Silence
O matulu. Tyle było czasu, a ja jak zwykle się nie wyrobiłam. Mam tylko 7 prac, w tym jeden nagłówek, a miałam ponad 15, w tym dwa z Supernatural, trzy z American Horror Story, cztery z Pretty Little Liars. W ogóle miałam zaplanowanych tyle seriali, że by mi Photoshopa nie starczyło.Niestety gdybym dłużej wpisywała kody css, to moja głowa rozpadłaby sie na milion drobnych kawałeczków. Także ten. Pewnie słyszeliście, że przeszłam staż. Dobre wieści szybko się rozchodzą.
Fejf, zabije cie za nasz szablon :c


Mogłabym robić szablony tylko z Dianną Agron. Kropka.

Poprawka. Jeszcze z Candice.

Wyczekiwane Supernatural. Miał być zupełnie inny układ, inny Css, ale nowe Simsy wzywały.

Uwielbiam cytat, mimo iż za piosenką nie przepadam.

Poznajecie tę panią?

No no no. Ktoś tu przesadził z brązem.

Jakby kto chciał z tego szablon, pisać w komentarzu.
Mój ulubiony nagłówek, a nie zdążyłam z css. Jędza.


~~~~~~~~~~

Nie przyjmujemy pod tym postem żadnych zamówień. 
Kolejna notka tematyczna będzie dotyczyła natury.
Mam dla was nowinkę! Ktoś do nas wraca! (czas na spekulacje!)

82 komentarze:

  1. A jak tu dziś fajnie! Tyleeeee szablonów *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj :C Gdzie są twoje szablony ja się pytam?!

      Usuń
    2. Szama szpadaj! Moje szablony? Kici kici, szablony! Gdzie jesteście? Nie przychodzą ;c

      Usuń
    3. Faith mam to samo, tylko ja kici kici wołam na nowe notki. XD

      Usuń
    4. To ja też spróbuję! Kici kici szablony Faith :( Gdzie jesteście? Kici kici!

      Usuń
    5. Szablony Fejf to nie są koty, dlatego nie reagują. One są coś jakby krówkami :c

      Usuń
    6. Krówki? A może jednorożce? Będzie tak tenczoffo ;-;

      Usuń
    7. nie zasługujesz na jednorożce :C

      Usuń
    8. No chyba ty ;x Ja sama jestem jednorożcem, a ty? Kozą jesteś, kozą.

      Usuń
  2. Uwielbiam notki tematyczne! Tak duuużo szablonów!
    Reign <3 to zdecydowanie serial z którym powinno się robić szablony ;)
    Świetna robota dziewczyny, szablony wyszły genialne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach jeszcze spekulacje! Obstawiam Rowindale :) Co wygrałam? :D

      Usuń
    2. Rowindale ogłosiła to na fb, ale tu chodzi o kogoś innego (:

      Usuń
    3. Ogłoszenia Rowindale nie widziałam, więc gratuluję sobie pomyślunku. Wracają dwie szabloniarki, cudnie :))
      Elfaba może? W każdym razie, więcej szablonów to szerszy mój uśmiech :D

      Usuń
    4. Nie, to nie Elfaba ;)

      Usuń
  3. O jeny, jeny, jeny. Ile szablonów.
    801-Zaczęłam oglądać TP, ale po trzech odcinkach trochę mi się znudziło. Co do szablonu bardzo mi się podoba, może trochę denerwują mnie te paski obok twarzy bohaterów, ale znając życie nikt ich poza mną nie widzi :c
    802-Ojeju! Kocham ten szablon! Oglądam PLL od początku i zawsze najbardziej lubiłam Hannę. Wyszła ślicznie na tych zdjęciach, a całość wygląda cudnie. Aż może go pobiorę na mojego bloga :3
    803-Reign też bardzo lubię. Szablon ma świetną kolorystykę. Aż mnie naszło na szablon z Adelaide.
    804-Też tęsknię za Plotkarą :c Przez długi czas czekałam na jakiś spin-off po nieco obiecującej scenie z finału 6. sezonu, ale niestety. Szczególnie tesknię za Blair i jej tekstami.
    805 - Beauty and the Beast <3 Niestety najprawdopodobniej będzie skasowany, no ale nie o tym teraz. Szablon bardzo mi się podoba,szczególnie dlatego, że jest minimalistyczny. Może trochę za blado, ale i tak jest ładnie.
    806- Mój ulubiony z tej notki. Po prostu nie moge oderwać od niego wzroku. Mam ochotę go pobrać :c Szkoda, że nie mam żadnego bloga o takiej tematyce :c
    808-(numerki w złej kolejności!) Cersei <3 Moja ukochana postać. Szablon niestety nie wygląda zbyt ciekawie, ale jeżeli to jest gif, to kto tam wie. Szkoda, że nie dałaś podglądu na blog próbny :c
    807-House <3 Jak ja za nim tęsknie :c A szczególnie za pierwszymi sezonami :C
    Szablon jest okej, tylko ja bym powiększyła zdjęcie Grega i usunęła te serduszka z linków :C
    No a od 809 do 815 to same dzieła sztuki. Jakiś geniusz je robił normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne szablony ^^

    Co do spekulacji... Czyżby to Jill? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy Jill odeszła? Nic o tym nie słyszałam!

      Usuń
    2. Przecież ja jeszcze nie odeszłam : C

      Usuń
    3. Chodzi o to, że miała urlop do końca listopada.

      Usuń
    4. ...ale nigdy nie odeszła żeby musiała wracać.

      Usuń
    5. Jill widzisz, mówiłam, że cie nie ma tutaj :c

      Usuń
    6. Chodzi nam o kogoś, kto odszedł z załogi i po długich miesiącach wraca ;)

      Usuń
    7. No tak, to pewnie Sajlens takie podłe ploty roznosi :C

      Usuń
    8. Sorry, ja już dziś nie myślę ^^' xD
      Myślałam, że o to chodzi...

      Usuń
    9. Wiadomo, że jak coś złego to ja :c

      Usuń
    10. A z utęsknieniem wyczekuję szablonu na bloga :c

      Usuń
  5. Taka sytuacja... Tyle szablonów!
    Silence znów mnie zachwyciłaś. Wszystko co robisz jest taaaakie genialne <3

    Szablon 803 jest świetny! xslaveex dobra robota, bo serial też dobry. :)

    Smuteczek, bo nie ma Draculi, a tak bardzo chciałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cie :'') Aż zrobie szablon z Draculą.

      Usuń
    2. To normalnie pomnik Ci postawię! Albo kwiaty i czekoladki wyślę! :D

      Usuń
    3. Możesz pomnik postawić tuż przed oknem Jill i tej małpy Fejf. Żeby doceniły prawdziwą sztukę.

      Usuń
    4. Szpadaj kozo niemyta! Rzułfió (a żeby było nieortograficznie!) w następnej notce będzie jeden z Draculą, a drugi z panem Alexandrem i Miną (który miał być dzisiaj, ale nie wyszło).
      Oglądałaś ostatni odcinek? ACH, DZIAŁO SIĘ DZIAŁO! Renfield, taniec z Miną i ogólnie aahfaiaighkdapognvpadb! Aż się kolejnego nie mogę doczekać! Będzie chodził po słońcu *-*
      P.S. I co Sajlens, pobijesz? ;]

      Usuń
    5. O! Ja kocham Draculę, i samego Jonathana! Więc to co piszesz cieszy mnie podwójnie. :)
      Oczywiście, że oglądałam. Jestem na bieżąco, jako wierna fanka <3 Renfield sam w sobie doskonały i to co musiał przejść, i w ogóle.... brakło mi słów.
      Szkoda, że tylko 10 odcinków będzie w sumie.

      Usuń
    6. Sajlens, ja już mam twój ołtarzyk na pół ściany. Po co mi jeszcze pomnik? :C

      Usuń
  6. Do Silence: Tak geniuszu tak<3 Szablony wyszły cudownie,nie mam nic do zarzucenia<33 Szablony są takie sjdhsjdhsjdhjs*.* ALe to ci juz mowilam,jednak nie mowilam reszcie zalogi a wiec teraz mowie wasze szablony są BEAUTIFUL!<33333 zawsze bede je ogladac,zawsze sa cudowne i matko nie moge sie doczekac aby zobaczyc nastepne prace:333 Silence a ty spadaj grać w simsy a nie....:D hahah;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Ile emocji w jednym komentarzu :3
      Też cie kocham i ide grać, bo zrobiłam sobie sezy pana :3

      Usuń
    2. Hahahah Ahh Silence;p Idz idź tylko ty pamietaj pobudka o 4 nad ranem i zapieprzać do szkoły hahahah<33

      Usuń
    3. Sprawdzian z matmy o 7 zawsze spoko \m/

      Usuń
  7. Reign!!!! Może zrobicie jakiś szablon z Anną Popplewell?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem kto! No, ale jak powiem od razu, a biorę udział w pewnym konkursie i pewna osoba możliwe, że pozna mój adres... i nie chcę młodo umierać!
    Szablony oczywiście piękne. Cieszy mnie powrót Avii, nie ma to jak po obcować z geniuszem. Teraz brak mi prac Jill na przykład.
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Geniuszem. To dobre, a więc? Co chcesz?
      (ale ja nie odchodziłam)
      Jill była na urlopie, trzeba jej wybaczyć!

      Usuń
    2. Każdy szablon komentuj, a nie tak ogólnie! Procesory mogę poczekać! ;)

      Usuń
  9. Notka świetna dziewczyny ;) Przez jedną was, albo dzięki niej zaczęłam oglądać Reign. Świetny! Brakuje mi seriali o takim klimacie po obejrzeniu Tudorów i Borgiów ;) Jeśli jeszcze coś znacie, polećcie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutam bo nie ma skinsów :c

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku! Uwielbiam The Tommorow People! A teraz zaczęło się dziać jeszcze ciekawiej :D Szablony śliczne, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne szablony! Przez Was mam ochotę wszystkie pobrać i zacząć pisać następne blogi, ale więcej niż trzy opowiadania to nie dla mnie! Co Wy ze mną zrobiłyście... ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie skinsy?!?!
    Foch na Was pfi pfi pfi pfi.
    JILL NIE MA PRAC JILL JA UBOLEWAM :((((((((
    Ach, jak mi brakowało szablonów od Avii <////3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile szabloników *_* Seriale! Nie oglądam, ale skomentuję :D Tak przy okazji to co byście poleciły do obejrzenia?
    Szablony są takie oiegjiosngeiu i wgl. Jakby mi pasowało to bym pobrała, ale nie pasuje :c
    Kiedy kolejna notka, bo nic nie pisze? :c

    A poza tym to Rayne wraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 punktów dla Slytherinu! ;)

      Usuń
    2. A skąd wiesz, że ona Ślizgonka?

      Usuń
    3. Jak nie jest ślizgonką, to nie dostanie punktów - proste :(

      Usuń
    4. Zawsze wiedziałam Jill, że jesteś bez stronnicza, ale sądzę, że tym razem powinnaś przymknąć na to oko i w tym wypadku punkty odjąć :c

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Jill, dobrze mówisz. Ze Slytherinu jestem ;) Slytherin forever!
      A ty Kraken, weź se słownik kup!

      Usuń
    7. Kraken nie potrzebuje słownika. Ona jest chodzącym słownikiem :c

      Usuń
  15. Jesteście po prostu złośliwe :C
    Założe się, że specjalnie wybrałyście seriale, żeby biedna Kraken nie wiedziała o co chodzi ;-;
    I co to za grupowiec, że połowę wywiało? Możecie się spodziewać wezwania na rozprawę od jakiegoś szabloniarniowego sędziego, bo to po prostu niedopuszczalne.
    Ale mam szablony do skomentowania, to się nie będę odzywać, tylko komentować. O.
    Na pierwszy ogień idzie xslaveex. I to dosłownie, rozgrzewam już patelnię. A wracają (jedna wraca wraca, a druga z walki z wiatrakami) osoby o pierwszej literce "R" i ostatniej "e" O. :33
    Dobra, wracając do xslaveex!!!
    801 Czemu Ci się nie podoba?! Pożądny, ładniutki szablon z aż 4 osób, więc szacuneczek. Podobają mi się kolorki. I to, że oni są w takiej jakby... kulce. No i CSS fajny. Taki prosty, ale rozdzielne rameczki na widżety (o innych niż reszta szablonu, ale pasujących kolorach) i kwadratowa ramka na posty z fajnym zaokrąglonym fioletowym czymś na datę.
    802 a ten mi się mniej podoba. Głównie nagłówek, kodom nie będe pyskować. Nie lubię takiej kolorystyki. Na tym większym zdjęciu, ta damulka wygląda jakby miała jakoś nienaturalnie przekręconą głowę, opentana jakaś :C
    803 Ten jest świetny! Układ zamknięty (czy jakkolwiek to nazwać) bosko tu wygląda i tak fajnie się nagłówek z postową ramką łączy, ahhh! CSS jest przeboski. Nagłówek wygląda wyśmienicie a kolorystyka to wisienka na torcie. Aż się głodna zrobiłam.
    804... Nagłówek no... zły nie jest. Niezły nawet. Ale ja tu po szablony przyszłam.
    AVIIIIAAAA! Ah, jak ja się za tobą stęskniłam Aviusiu ;-; Twe prace mniót na me oczenta. Długo dzieł geniusza nie widziałam :3
    805 Ojej. Ja tu oczekiwałam na krew lejącą się z monitora, albo jakiś porządny nóż prosto w serce, a tu zakochańce! Buziaczek, pastelowe beże, delikatne brązy i łagodnie pozaokrąglane ramki... Ten szablon jest piękny, ale obawiam się, że ktoś nam podmienił Avię :C Silence, wstydź się! I pośpiesz z tym przelewem, bo mam rachunki do zapłacenia.
    806 JEEEEEEJ! Nareszcie serial który kojarzę! Co z tego, że tylko dlatego, bo musiałam zrobić z nimi zwiastun, wiem, że to Supernatural!!!! <3 <- hipsterskie serduszko sztuk jedna. Podobają mi się tu CSSy i prosty nagłówek. Tak elegancko to wszystko razem wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz, drodzy państwo - Cyzia!!!! Cyzia, kurde kocham Cię. Obydwa seriale kojarzę, Grę o Tron tylko z widzenia, ale Hałs... <3 <3 <- Hipsterskie serduszka sztuk dwie.
      807 Gif mi się nie odtwarza, ale nawet bez niego jest ładnie :3 Prosto, ale ze smakiem, jakby to powiedziała moja pani od plasty I kolorki ładne, i CSS, i jestem zadowolona.
      808 AGDJDJAJGFFAGAG! JEST PIĘKNY!!!! Przyznałabym Ci za niego moją statuetkę za cudowny szablon, ale musiałabym szukać jej po dysku, a ja leń jestem. Ale... jest niesamowity. Kolory, kody, Hałs na nagłówku... Ahhh! Nie wiem naprawdę co powiedzieć.
      A więc Silence... Nie masz za grosz zrozumienia dla komentujących. 7 szablonów? Dobra, doceń moje poświęcenie, a poświęcam oprócz czasu rozdział na Igrzyska Rosalie :c
      809. I tu pojawia się malutkie och w zachwycie nad kolorami i CSSem. Te tło i półprzeźroczysta kolumna.... *-*
      810 I to, jest po prostu zajebiste. Ten nagłówek jest genialny... Przyznaj się, kto za ciebie robi te wszystkie szablony, hę?! I sprawia, że są te genialne linie przerywane i idealnie wpasowana kolumna?
      811 UFFFFF... Ten mi się nie podoba. Te skrzydła tak dziwnie wyglądają i ich twarze w tym pasku. Ale kody są spoczko.
      812 A ten mi się zdaje taki zwyczajny. Jest fajny, chociaż ta babiczka głodna, że pazury własne zjada, tło takie pełne przepychu. A cytat faktycznie niezły.
      813 AJAJAJAJAJAJAAJAJ!!!!! JEST PIĘKNY! Takie pół-pół, ostatnio przypada mi do gustu, a tutaj wygląda nieziemsko. Ten nagłówek ma ładne kolorki (reszta też) i jest... no śliczny no. Więcej takich!
      814 A ten znowusz mi do gustu nie przypada. Kolor taki... kupow... brązowy i nudny i brzydki. I dziwny układ, że z takim wielkim nagłówkiem po lewej to strony są pod nim. Nagłówek się buntuje i nie chce wyświetlić, więc tym radosnym akcentem zakończę dzisiejszy komentarz. Długo wyszło, dwie godzinki pisania, ale pewno i tak nie doceni, po co się w ogóle starać ;_;
      Buśka, buśka misiaczki :c
      Kraken

      Usuń
    2. No tak, nakryłaś mnie. Prawdziwą Avię schowałam w piwnicy i od czasu do czasu dokarmiam, a na bloga ściągnęłam Avię podmienioną.

      Przelew nie dla ciebie. Od czasu kiedy zjadłaś mi łódź.

      Kto robi za mnie te wszystkie szablony...No, przyznawać się! Nikt? No tak, ja sama. Kto by się spodziewał :c

      Usuń
    3. Wiedziałam, od samego początku!

      A ja już zaczęłam spłacać raty na nowy wycieczkowiec :c

      Ty?! Robisz za siebie te wszystkie szablony?! JILLL! Wywal ją! Widzisz, co tu się dzieje?!

      Usuń
    4. Dzięki za opinię ;)
      Pozdrawiam, xslaveex.

      Usuń
  16. Śliczne szablonki < 33 Kocham notki tematyczne < 33 Jest co oglądać ! Najbardziej z tych wszystkich szablonów przypadł mi do gustu 802, wydaje mi się tajemniczy i ciekawy ;)) Nie wiem dlaczego xD Chodź Cyzi też szablon z haus'em nie odstaje od reszty < 33 Jest naprawdę piękny ! Zazdroszczę talentu, naprawdę ;3
    Ah, zapomiałabym xD Cyzia, wykonasz dla mnie ten szablon czy nie ? Bo napisałaś że jak zdąrzysz i nie wiem czy składać u kogoś innego lub na innej szablonarni czy wykonasz ;)) Mam nadzieje że wykonasz ! Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. A następna ma być o naturze, inaczej zabiję. I jeszcze raz powtórzę: robienie sond, w których walnięcie 'fantasy' nie ma sensu, bo wiadomo, że to wygra.
    Ok, wstęp krótki u was, to i u mnie za długi nie będzie. W sumie to już go skończyłam.

    xslaveex - no tak, szkoła to absolutne zło. Ale ja mam do ciebie prośbę, kochana: odpowiadaj na komentarze zamieszczone pod twoją notką, co? :3 Bo inaczej strzelę :3
    801 - nie jesteś zadowolona? A co tam jest? Hm, pusto jest po bokach, tzn. mam na myśli tło. Ale to da się wybaczyć. Genialne są fioletowe (czy jakie one tam są) kolumienki :D Tak fajnie wyglądają przy tak dużej ilości szarości! A tak to jako takich uwag nie mam. Oczywiście nie mam pojęcia, co to za serial XD Tylko, kurde, za dużo widać tego jednolitego tła.
    802 - ou, ten rzeczywiście jest bardzo urodziwy ^^ Tego przeklętego tła już tak nie widać, ale to dlatego, że nagłówek jest znacznie szerszy niż poprzednio. te gwiazdki stanowią naprawdę fajny dodatek. Widzę, że stosujesz dość charakterystyczne kolumny, zobaczymy, jak będzie w kolejnych szablonach - czy wyskoczysz nam z jakaś innością :D Jestem zdecydowanie za, rzeczywiście masz być z czego dumna ^^
    803 - a ta cholerna strzałka to po cholerę? Zapewne po to, by poinformować, iż kolumna się przesuwa albo coś takiego? A może szablon jest... jak to się mówiło? Ej no, zapomniałam! Nieruchomy, o!, a kolumna sobie i tak zjeżdża. No nie wiem, nie poinformowałaś nas o niej w opisie, więc pozostaje gdybać. Nie znam serialu, o czym to? :D Tutaj też jednolite tło nie razi w oczy, jest ładne, niczego nie brak. W sumie ja tez nie mam temu szablonowi nic do zarzucenia c:
    804 - ech, bardzo nie lubię komentować samych nagłówków: wydają się być takie niepełne! O wiele lepiej opisywać je jako dodatek do szablonu, jego uzupełnienie. Hm, no patrzę na ten nagłówek i znowu nie wiem, co napisać ;/ Jest naprawdę bardzo ładny, ale to wszystko.

    Avu!

    805 - Co ty kombinujesz...? Faktycznie, co cię podkusiło? :D Ale szablonik jest absolutne genialny i przepiękny! Niby taki zwyczajny i jasny (więc nie bardzo powinien mi się podobać xD), ale ma w sobie cholernie dużo uroku! ^^ Nie wiem za bardzo, co tu jeszcze dodać, no ale jest naprawdę ładniutki ^^
    806 - NO JA WIEDZIAŁAM, ŻE ONI MUSZĄ TUTAJ BYĆ! Ajjj, kocham cię za ten szablon! <3 Mmm, ponuro jak trzeba, tylko ie wiem, czy ten napis nie jest zbyt długi. Choć przyznać trzeba, że pasuje idealnie :D Jest fantastycznie :D I też dosyć prosto, szkoda: tęsknię za twoimi wariacjami, za pełnymi kodów szablonikami :3
    No i co? To tyle? :(

    Cyzia! To gratulejszyn 8) Ech, a ja przed momentem wspominałam, że tęsknię za kodziastymi szablonami, a ty mi tu z minimalistycznymi wyjeżdżasz :C
    808 - ja się niestety na tym nie znam, ja tu tylko oceniam xD Hm... minimalistyczne, ech :c xD Całkiem ładne to, ale trochę pusto, nie uważasz?
    807... co jest? Nie powinno być odwrotnie z numerkami? xD A czemu tam po prawo jest tak czarno? :C Ta jego głowa na tym tle nieco mnie przeraża XD Ale podoba mi się, oj podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ou nou, Sajlens. Tylko nie ty, ty jesteś dosłownie wszędzie!!
      jeśli nie będzie tu szablonu z SPN, to będzesz miała u mnie KOLEJNEGO minusa tak długiego jak stąd do Chin. A jestem 20 km od Koszalina, który leży na północno-zachodnim krańcu Polski, więc to daleko!
      809 - nie, nie rób tego. Rób z innymi :D
      Heh, ale ci fajnie te wzorki wyszły :D Ciekawe, że i kolumna jest taka wzorkowata, a kolor inny - naprawdę fajnie to wygląda! I podstrony dosyć urodziwe ^^ szkoda, że tez nie ma tu zbyt wiele, bo im mniej, tym mniej mam do pisania, ale powiem ci, że piękny początek twojego przedziału w tej notce! :D Ale nie mówię o babie tylko o szablonie, rzecz jasna i oczywista.
      810 - koleeejna? Ty weź się zdecyduj!
      O, ta jest o wiele ładniejsza. I w ogóle szablon jest jeszcze ładniejszy. Nagłówek wyszedł ci wprost rewelacyjnie! Ogólnie szablon cholernie mi się podoba: kolumna taka wielka i szeroka, ale to w dalszym ciągu wygląda rewelacyjnie! I te kresuunie przerywane, one są takie fajne! :3
      811 - SUPERNATURAL!!!! <3333333333333 No, będziesz żyć. A jakie to simsy mogą być ważniejsze od SPN?! -.- A możesz mi powiedzieć, jaki to miał być układ itp., to znaczy jak ten szablon wyglądał w twojej chorej wyobraźni? ;> Dość dziwny ten twór, ale raczej w pozytywnym znaczeniu :D No nieee wiem, te skrzydła trochę mnie wkurzają xD Ale to tylko kwestia gustu na szczęście. Ale ogólnie piękny: te ich rozpaczliwe spojrzenia, ten cytat... ach! <3
      Matko święta, miałam pisać, a zamiast tego co robię? Szablony komentuję! Uch, co za strata czasu! :C
      812 - heh, co za dziwny szablon :D O, dostrzegam charakterystyczne cienie na górnych i dolnych krańcach ^^ Nie wie czy za bardzo nie wygładziłaś tej babki po lewo. Ogólnie dostrzegam mnóóstwo wygładzeń, ale nie mam nic przeciwko temu. A co do cytatu, to nawet piosenki nie znam, ale cytat faktycznie fantastyczny <3 Ale szablonik ma swój klimacik i tego należy się trzymać ^^
      813 - ou, jaki fajniutki ten szablonik ^^ Wygląda to doprawdy interesująco. Taki niby drobny,a le dość ponury, można by wręcz rzec.Ale za bardzo nie wiem, co jeszcze napisać, piszę ten komentarz już chyba od 1,5 godziny, bo ciągle mam jakieś przerwy XD I bolą mnie plecy i kark po koncercie... xD
      814 - fakt faktem, jest go tu o cholery xD Nie znam tego serialu... Swego czasu kojarzył mi się z 12- i 13-latkami kochającymi się w jednym albo drugim, więc nie kojarzę tego serialu zbyt dobrze. Hm... tego brązu chyba faktycznie jest zbyt dużo.
      815 - ou nou, znowu sam nagłówek! Jak ja tego nie lubię :c Cóż, nagłówek zapowiada się naprawdę nieźle, więc myślę, że warto wykonać z nim szablon.
      A JEDNAK NATURA?!?!? KOCHAM WAS, KOCHAM WAS, KOCHAM WAS, KOCHAM WS, KOOCHAAAM!!! <333333
      Żartowałam. Jazda do roboty.
      Pfe, spekulacje. Ja to bym Rewę z powrotem chciała :c A żę Rowi wraca to już wiem, chwaliła się ;p
      Tyle ode mnie, czekam na kolejne notki wszelkiej maści i pozdrawiam! :D I przepraszam za opóźnienie, ale szaleństwo koncertowe ważniejsze.

      Usuń
    2. Jak słodko, cały drugi komentarz poświęcony mi <3
      KOLEJNEGO?! A za co mam jeszcze? :C Myślałam, że moja wszechobecność wszystko rekompensuje :c
      Ja jestem 70 km od Wrocławia, dalej mi do Chin :c
      Simsy Rajska Wyspa :3 Są po prostu de best. Tylko Kraken zżarł mi łódź ;_;
      W mojej chorej wyobraźni ten szablon miał być na środku ekranu i miał być suwak na dole z polem tekstowym, na górze tak różnie ułożone strony, jakby w schodki, a skrzydła miały wystawać z boków strony nie z nagłówka :C
      Szaleństwo koncertowe \m/

      Usuń
    3. Ech... znowu ty... Nikt inny nie może odpowiedzieć?

      Usuń
    4. Nigdy więcej już ci nie odpowiem na komentarz.

      Usuń
    5. Dziękuję za opinię. ;)
      Lubię twoje komentarze - zawsze są długie i rzeczywiście przedstawiają szczegółowo co jest okej a co nie ;)
      Pozdrawiam, xslaveex.

      Usuń
  18. skoro dałas notke o tematyce serialowej to trzeba było zrobić szablon z TDA, fajne wychodzą, jeden mam u siebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie dałaś tylko dałyśmy, po drugie my same decydowałyśmy o tym jakie seriale wybierzemy. Jeżel zależy ci na temtyce TDA cokolwiek to jest, to poczekaj do następnej notki i złóż zamóienie.

      Usuń
    2. właśnie to taka moja teoretyczna sugestia

      Usuń
  19. może po kolei. Dawno mnie tu nie było i z góry przepraszam, ale spoko - wiem, co straciłam. :c

    Boże, xslaveex! serialowo, czyli zauważyłam Hannę z Pretty Little Liars i się zakochałam, inne odpadają mój faworyt, awwwwwwww jest cudowny. myślę, że go wykorzystam niedługo. :D

    Avia - spodobał mi się bardziej 805 z Beauty and the Beast jest dość delikatny, nawet trochę minimalistyczny (jak dla mnie), ale zawiera wszystko, co zawierać powinien ;3


    Cyzia - niestety mnie za bardzo nie zadowoliłaś, ale Dr. House jest w miarę ciekawy. :x może innym razem będzie coś dla mnie ale oczywiście bez nerwów :D

    Silence - moją uwagę przykuł Twój pierwszy w tej notce (809?;o nie chce mi się tam na górę wjeżdżać :P) aczkolwiek całkowity efekt mnie nie zadowolił. Następnie jednak pokochałam #810, a #813 zawładnęło moim serduszkiem, awwwwwww! amazing!

    Podsumowując, najbardziej spodobała mi się praca xslaaveex z Hanną i Silence, wyżej wymieniony :)

    Pozdrawiam, Wasza kochana Wiedźma ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiście stanowczo brakowało mi dawki energii od Jill . :CCCCCCcc

      Usuń
  20. 808 - House! House! ty stary draniu XD
    810 - Candice Accola! Moja ulubiona aktorka ;33 uwielbiam ten szablon <3
    813 - Pewnie, że tak. Trzynastka :D No, znaczy się Olivia Wilde ^^

    Te trzy najbardziej mi się spodobały. Weny i dużo czasu na szablonowanie życzę.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń