g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.12.2013

[816 - 820] Wielki powrót Rowindale!

Hej Robaczki!
Oj dużo czasu mnie z wami nie było, oj dużo :) Tęskniliście? Pewnie nie :p W sumie się wam nie dziwię ;] Żeby tęsknić za takim osobnikiem jak ja, trzeba być mocno potłuczonym :p na umyśle XD. Ale ja w sumie to nie po to tu wpadłam. Oczywiście jak dałam znać wcześniej na FB (kto czytał ten wie), powracam do szablonowania! Uh jak za tym tęskniłam :D No ale na szczęście dzięki Raion (to on umożliwił mi pozyskanie programu graficznego), Jill (która wierzyła we mnie i molestowała o powrót) i Meth (ta z kolei kiedy byłam załamana pracami podtrzymywała mnie na duchu), udało mi się :) Oto i jestem robaczki i mam nadzieję, że tak szybko się nie wykruszę ponownie :]
Zanim przejdę do szablonów, chciałam pogratulować wszystkim dziewczynom, które przeszły staż i są już w stałej ekipie Zaczarowanych. Drogie panie, choć was jeszcze nie znam z pewnością poznam :p ale póki co podpowiadajcie mi kto jest kto :p
Dziś już późna godzina, (w zasadzie to bardzo wczesna jak na dziś, a na wczoraj to już nie :p) więc wrzucam 5 prac. Nie powiedziałabym, że są wysokich lotów, ale to przy każdej zatrzymam się na słów kilka.
Żeby nie przedłużać przechodzę do prezentacji :)

DARMÓWKI
Pierwszy i najmniej udany. Boshe jak ja się zlękłam widząc tak beznadziejny szablon, który wypełzł spod mych palców. Normalnie bym go nie publikowała, ale jest to pewien dowód, że człowiek musi od czegoś zacząć, żeby z czasem się rozkręcić. 


Już troszkę lepiej. Widać minimalistyczne postępy. Coś ciągle jeszcze zgrzyta, ale i tak diametralna różnica. No może nieco przesadziłam. Jest w każdym razie lepiej.

Dość niespotykane coś. Tak jakoś wyszło samo z siebie, a że Jill się spodobało to stwierdziłam, że może nie jest ze mną aż tak źle :p

Szablon wykonany z dedykacją dla Meth :P Mój aniołko-diablik, bardzo mocno we mnie wierzył i nie pozwalał kiedy chciałam się poddać. Tak więc raz jeszcze dziękuję kochana :) No i sama wiesz co i jak :p

Ostatnia praca na dzisiaj. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale koncepcja początkowa była zupełnie inna. To Jill zapytała czy nie chcę zrobić czegoś z zamkniętego układu. Pomyślałam - czemu nie! I tak właśnie powstał szablon, który mnie osobiście podoba się chyba najbardziej :)

Na dziś to tyle kochane robaczki. Mam nadzieję, że spodobają się wam moje prace :) Wiem, wiem nie jest najlepiej, ale dopiero co się wprawiam. Wszystko po kolei sobie przypominam i męczę naszą kochaną Jill by ciągle i ciągle coś mi podpowiadała :p Tyle musi wam wystarczyć :p
Gorąco pozdrawiam z Zielonej Holandii i do następnej noteczki!

UWAGA!!!
Zamówienie zostało wybrane. Tym razem nieszczęśnikiem, który otrzyma moją pracę jest Devilla. Twoje zamówienie pojawi się przy następnej notce. Prosiłabym także o kontakt na gg lub inny komunikator :D

68 komentarzy:

  1. Witam! :)
    Źródlana Kostucha, proszę o szablon na blog http://siostra-czarownika.blogspot.com
    Koncepcja: kolory - szary, beżowy i trochę czerni, ewentualnie brąz. Układ najlepiej prawokolumnowy. Chciałabym, aby na szablonie znalazło się zdjęcie młodej, czarnowłosej dziewczyny oraz Godfreya Gao. Najlepiej, aby dziewczyna była po lewej stronie, a Godfrey po prawej lub odwrotnie.
    Ewentualne zdjęcia: znalazłam dwa - http://3.bp.blogspot.com/-1MFAE0WFS30/UkBWWEooSdI/AAAAAAAABbA/WKA_E55vRmE/s1600/dziewczyna.jpg oraz http://www.independent.co.uk/migration_catalog/article5309831.ece/ALTERNATES/w460/AssetAccessCAGJBFGF.jpeg
    Cytat: ,,Jak to jest, kiedy rodzice są dobrymi, religijnymi ludźmi chodzącymi do kościoła, a ty nosisz diabelskie piętno?"
    Kontakt: nightienina@gmail.com
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że zamówienie zostanie przyjęte. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://przewrotnosc-losu-sasunaru-yaoi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://farm4.staticflickr.com/3659/3536987455_dd0c49dfc9_o.jpg
    Na tym by mi najbardziej zależało ale jeśli wymyślisz coś innego to mówi się trudno :). Wszystkie Twoje szablony będą ładne :)
    http://www.freefever.com/stock/naruto-en-sasuke-wallpaper-by-simon-dvutl.jpg
    http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120309/uchiha%20sasuke%20naruto%20shippuden%20naruto%20uzumaki%201024x768%20wallpaper_www.wall321.com_44.jpg
    http://static3.senpuu.net/images/fanzone/pictures/1242/1242_big.jpg?1377199306

    http://nyanyan.it/upload/2012/08/73031_qzsecrk8odlnhgp0917um2a6xwi5fvjby43t.jpg
    http://24.media.tumblr.com/eb7c9722e30ec26fe1be9c1abe017ea5/tumblr_ml5slnaUSs1rlva6ko1_400.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/270/5/2/sasunaru_render_by_bellscc-d4b5901.png
    http://imakumi242.deviantart.com/art/iYaoi-Sasunaru-connected-155701390
    http://atrika.deviantart.com/art/SasuNaru-The-Winter-Holiday-360571659
    http://lovedaria.deviantart.com/art/SasuNaru-343786801
    http://sakura-na-nowo.blog.pl/files/2013/02/narutooooo.jpg
    5.Cytat: Sa­mot­ność łączy ciała, a dusze cierpienie.
    6.Inne uwagi: Chciałabym żeby szablon był jak najbardziej funkcjonalny. Miał stronę na spam i spis treści ( tylko trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć jak uzupełniać rozdziały xD) ogólnie całość pozostawiam Twojej inwencji. Jest to blog męsko-męski yaoi z fandomu Naruto.
    7.Kontakt: e-mail: ewafinger@gmail.com

    Będę bardzo wdzięczna za przyjęcie zamówienia. Pozdrawiam Dita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uoo... Widać, że jeszcze śpię... Kurde, mój blog nie jest za bardzo z fantastyki, ale może zmienisz zdanie?;) (manga i anime to nie taki odległy świat :D). Szablony bardzo ładne, a najbardziej chyba podobał mi się ten ostatni. Ma to coś, jest taki intrygujący i magiczny. Zwłaszcza ta twarz przyciąga oko. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. land-of-the-moon.blogspot.com
    3. Koncepcja: Tu dam Ci pole do popisu, o ile oczywiście akurat to zamówienie zostanie wybrane. Generalnie ma to być szablon na blog grupowy, którego tematyką są zmiennokształtni, a konkretnie wilkołaki. Zero cywilizacji, życie w głuszy z dala od śmiertelników. Tylko to, co zaoferuje matka natura i co są w stanie stworzyć z tego ludzkie ręce. Przyjaźnie, spory, bitwy, śmierć... tego typu sprawy :P
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Cytat. No i tu pojawia się problem, a mianowicie nie mam pojęcia jaki cytat mógłby tu pasować. Może niech będzie to po prostu nazwa bloga: Land of the moon
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: nika20082@wp.pl

    Może i długo Cię nie było, ale wcale nie wyszłaś z wprawy w takim stopniu w jakim Ci się wydaje ;) Szablony są boskie, bez wyjątku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przyjmuję twoje zamówienie do wykonania :) Dziękuję za uwagę :p

      Usuń
  4. 1.Hasło:Źródlana Kostucha
    2.Adres Bloga:http://destory-what-destory-you.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Ciemna i smutna kolorystyka (szary itp.) Proszę aby na szablonie był Harry Styles (z 2013 r.) I Barbara Palvin.Jakieś ładne tło i poszczególne ciemne elementy.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://www.google.pl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Filovesprekenhus.com%2F2012%2F04%2F20%2Fbarbara-palvin%2F&h=0&w=0&sz=1&tbnid=AmqzZyZtIY-37M&tbnh=259&tbnw=194&zoom=1&docid=6_0VNrzgL99s9M&ei=CeKeUsWcHOeG0AWcp4CwDQ&ved=0CAQQsCUoAQ&biw=1366&bih=666

    file:///C:/Users/Zuzia/Pictures/One%20Direction%20i%20Little%20Mix/Hazza~69/89.png

    file:///C:/Users/Zuzia/Pictures/One%20Direction%20i%20Little%20Mix/Hazza~69/78.png

    5.Ewentualny cytat:Zmieniasz mnie,ja zmieniam ciebie...Ale zgadzamy się na wszystko co się zdarzy... (Po angielsku)
    6.Inne uwagi:Nie mam wielu uwag można dodać trochę kolorów i jakby można było to zdjęcia Harry'ego proszę żebyzrobić szare ;)
    7.Kontakt:zuzia.brzezinska@gmail.com

    Będe bardzo szczęśliwa jeśli przyjmiecie zamówienie.Pozdrawiam Zoe||a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?? To, że kopiujesz 'adres' z folderu na TWOIM komputerze to nie znaczy, że na NASZYM się wyświetli.

      Usuń
    2. Hahahaha, przepraszam, to mnie rozśmieszyło. Ale faktycznie Zuziek, kopiuj adres internetowy nie z folderu ;)

      Usuń
  5. Jak się cieszę, że wróciłaś! Nie mogę się powstrzymać, te szablony są piękne. Naprawdę. Ja się dopiero, uczę ale mam nadzieję że będę robiła kiedyś na twoim poziomie. ;)
    -Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko daleko mi jeszcze do umiejętności z których sama byłabym zadowolona, ale pamiętaj. Nie ważne czy dopiero zaczynasz, czy siedzisz w tym od dawna. Ważne by robić szablony z chęci tworzenia, a nie przymusu. No i najważniejsze. Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć, a także nie poddawać się jeśli coś nie wychodzi. Nie zawsze musi być coś idealnie, ale zawsze można się postarać :)
      Buziaki i pozdrawiam

      Usuń
  6. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://i-never-forgot-you.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorowo
    4.Ewentualne zdjęcia: http://data.whicdn.com/images/31506829/tumblr_m6a9u026W91qiqog8o1_500_large.jpg i http://images5.fanpop.com/image/photos/30100000/NiallHoran-niall-horan-30186937-1280-1024.jpg
    5. Ewentualny cytat : I never forgot you
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: crazyme6869@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Cześć :)
    1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:bookkpop.blogspot.com
    3.Koncepcja:Na szablonie powinien być napisać. Powinno być tajemnicze tło-ogólnie szablon i mają być ludzie:cały zespół NU'EST. Także może być coś związanego z Koreą Południową.
    4.Ewentualne zdjęcia:liczę na pomysł wykonującego. Byleby było tajemniczo.
    5.Ewentualny cytat:Musi być napis: Life is sprawling.
    6.Inne uwagi:Dobrze by było gdyby szablon na prawdę byłby czarny i górna część bloga z chłopakami tajemnicza. Także by wszystkie dodatki które są aktualnie na blogu też były,np.obserwatorzy,zakładki,tłumacz.
    7.Kontakt: e-mail:barbie.zuzanna@gmail.com i gg:47936173.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni szablon szczególnie przypadł mi do gustu. No nie wiem, jakiś jest taki magiczny ;3 Zaczarowany, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) To z pewnością mój ulubieniec tego posta :D

      Usuń
  9. Rowindale! No cóż, najwyraźniej ze mną jest coś nie tak psychicznie (nie żebym wcześniej tego nie wiedziała), bo bardzo, bardzo za tobą tęskniłam! Oczywiście czytałam twoje opowiadanie, ale myślę, że brakowało mi też twoich prac! :) A jeśli o nich mowa...
    numer 1 - wydaje mi się, że za dużo jest tu obrazków i mnie osobiście taki chaos niezbyt przypadł do gustu, choć koncepcja jest ciekawa. ;D
    numer 2 - ooooj, ładny, ładny! Szkoda, że modelka nie jest blondynką bo bym wzięła na swojego bloga <3 :D No, w każdym razie - ostatnio mam lekką "fazę" na zielony kolor, nie żebym zmieniła ulubiony, bo nim pozostanie niebieski, ale jednak szablony z zielenią bardzo mi się podobają. :)
    numer 3 - JAAAKIE CUDO! Nie dziwię się, że Jill się podoba. Mnie też! BARDZO! Te kolory, nagłówek i w ogóle całość... niesamowite! Niezwykłe! Wspaniałe! :o Mój ulubieniec!
    numer 4 - Oj również mi się podoba, aczkolwiek ognisty poprzednik jakoś bardziej ^^ Osobiście mam słabość do elfów, więc jakże ta praca mogłaby mi nie przypaść do gustu? Świetne obrazki i świetne napisy w gadżetach! Jestem pod wrażeniem!
    numer 5 - jakoś tak wolę jednolite tło, tak mi się wydaje. To użyte w tym szablonie jakoś mi nie pasuje. :( Ale to oczywiście jedynie mój nieco powalony gust ^^ Sam nagłówek jest ładny, ale moim skromnym zdaniem, to praca numer 3 i 4 jest najpiękniejsza <3
    W każdym razie... życzę wielu pomysłów, weny i wszystkiego co ci potrzeba do tworzenia tak ślicznych prac!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie za tak miłe przywitanie :) Cieszę się, że ci się podobają moje prace :p Mam nadzieję, że kolejne również cię nie zawiodą :D
      Gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  10. 1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:noweoblicza.blogspot.com
    3.Koncepcja: Układ może być prawokolumnowy. Jeśli chodzi o kolorystykę myślałam coś o brązach, czerni, granatowym...Krótko mówiąc zdałabym się na cb, gdyż wiem, że doskonale się na tym znasz. Zależy mi tylko by nie był to szablon w zamkniętym układzie. Między zdjęciami jakieś budowle, róże czy inne tego typu rzeczy również zostawiam w twojej dłoni.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=633&q=tom+fewl&oq=tom+fewl&gs_l=img.3..0l10.954.3897.0.5514.14.8.2.3.0.1.212.1100.2j4j2.8.0....0...1ac.1.32.img..7.7.893.Woy4UE-i4DY#hl=pl&q=tom+felton++sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=EeuSvlpQ5VM9VM%3A%3BX9ioFeWbyWXaMM%3Bhttp%253A%252F%252Fi2.pinger.pl%252Fpgr93%252F6cf2643500056c5e4e3a766b%252Ftom-felton-da-man-august-september-2011%252B-01.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinger.pl%252Fszukaj%252Fpo_tagu%253Ft%253DTom%252520Felton%3B897%3B1222

    https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=633&q=tom+fewl&oq=tom+fewl&gs_l=img.3..0l10.954.3897.0.5514.14.8.2.3.0.1.212.1100.2j4j2.8.0....0...1ac.1.32.img..7.7.893.Woy4UE-i4DY#hl=pl&q=emma+watson+sesja&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=4ug0PzJtyo4vNM%3A%3B85scG54Pklri1M%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F09%252Femma-watson-szelki.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Femma-watson-w-magazynie-elle-nowa-sesja-dluzsze-wlosy%252Femma-watson-szelki%252F%3B460%3B738


    5.Ewentualny cytat: Nie zalezy mi na jakimś szczególnym
    6.Inne uwagi:Dodatki, elementy menu zostawiam tobie. Ich ukłąd czy kolorystykę.
    7.Kontakt: Viviankamila99@gmail.com

    I tak od siebie: Strasznie byłabym Ci wdzięczna za wykonanie szablonu gdyż podziwiam Twojego autorstwa lecz jeśli wybierzesz inny będę próbowała dalej.
    Pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Silence to ta zła. Podmieniła nam Avię. Nie ufaj Sajlens!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajesz, na solówę.
      ROWI!
      Jak ja się cieszę, że wróciłaś. Ultrasławne opowiadanko swoją drogą, ale genialne szablony same się nie zrobią! :3
      816 jest straszny xD No po prostu aż mnie przestraszył, pewno tak jak ciebie ;D Ale reszta jest... po prostu przecudowna! Zwłaszcza... eee...820... Nie no, 819 pobił wszystko... No dobra, 818 jest najniesamowitszy. Taki ciepły i taki... fajnie wyrwany. CSS wymiata! 817 ma cudowne kolorki. Ona mi się kojarzy z tą z królewny śnieżki :D
      Wybacz mi, o Rowindale, że tak krótko i powierzchownie ale jestem leniwa i głowa mi pęka :CCCCCC (x100) Obiecuję poprawę i proszę o rozgrzeszenie.
      Ściskam cieplutko, bo zima :o
      Kraken

      Usuń
    2. Yeach! Zebrałam się ponownie w sobie i specjalnie dla Ciebie skomentuję obszerniej, bo to aż wstyd :c
      820 jest niezwykły. Cssowe miejsce na tytuł posta kojarzy mi się jakoś średniowiecznie, chociaż nie wiem czemu. Może nastraja mnie do tego ten elfikowaty rycerzyk? Ale dobrze zrobiłaś, że Pani Szef posłuchałaś i zamknięty układ wykombinowałaś, bo wygląda serio świetnie
      818 jest moim niekwestionowanym faworytem, chociaż strony mogłyby być nieco mniej rażące patrzydełka. Myślę, że ta żółć mogłaby lepiej wyglądać, ale co ja tam się znam ;x
      819 byłby idealny gdyby nie te zakochańce, które zupełnie zpspuły mi spojrzenie na ten szablon. Tak się strasznie w oczy rzucają i na pierwszym planie, a tej babiczce z łokcia kijaszek wystaje. Ale css kolumny mnie zachwycił po prostu :3
      I ty nielegalnym dilerem szablonów jesteś! No no no! Kto by się spodziewał...
      Pozdrawiam i ściskam ponownie, łamiąc co kruchsze kostki.
      Kraken

      Usuń
    3. Oj Krakenku ty wiesz jak wywołać u mnie szczerzuja na mordeczce :p Tak pierwszy szablon to dno, ale msusiałam go wrzucić ;p no musiałam XD Wiesz dobrze jest patrzeć na swe porażki :) W ten sposób człowiek się rozwija ;p
      Dalej no co rzec mogę ;p Każdy ma swojego faworyta ;D Ja tam uwielbiam kochanków :p bardzo mi się podobają. Zwłaszcza on :D Cud miód malina ;p A ty jak zawsze anty na takie sprawy ;p No nic xD I tak wdzięczna twym mackom za rozpisanie się o każdym po kolei :p
      Buziaki i do następnego tu albo tam ;p

      Usuń
  12. Ojej, ja również dołączam do grona podekscytowanych twoim powrotem :) Ty mnie jeszcze nie znasz, ja ciebie też nie, ale to się niedługo zmieni. Zapytaj się kogo chcesz, ja jestem wszędzie :3
    816 - Dziewczyna jest prześliczna, a ten pan w oddali (nie wiem czy to ten sam) jest bardzo...pociągający :D Wydaje mi się, że za dużo tu kolorów, a barwa tła pola tekstowego i kart nie pasuje do nagłówka. Zbyt dużo zdjęć i chaotycznie to wygląda, masz rację, szablon najsłabszy z notki. Ale i tak jest bardzo ładny :)
    817 - mój ulubiony. Piękna kolorystyka, mimo iż dużo zdjęć, wygląda to bardzo estetycznie. Chociaż może głowa środkowej pani zbyt wchodzi na dolną fotografię, przez co przypomina mi dwugłowego smoka, ale i tak szablon jest przepiękny. I ten cytat doskonale pasuje :)
    818 - jest również świetny. Taki magiczny i ciekawy, aczkolwiek bardzo dopracowany. I ma bardzo ciekawy css :)
    819- pierwsze co mi się rzuciło w oczy to css. Jest taki jak lubię, delikatny, zaokrąglone rogi, cienie. Nagłowek też jest świetny. Elfy zawsze dobrze wypadają na szablonach :)
    820 - Hmm...To zdjęcie kojarzy mi się z Methrylis, czy ona przypadkiem nie dała takiego w swoim zamówieniu? Anyway szablon jest na drugim miejscu po 817. Nie przepadam za niebieskim, ale tutaj wygląda bardzo ładnie. Może trochę ta biała plama od sukni dziewczyny razi w oczy, ale jest świetnie. :)
    No i mój ulubiony układ zamknięty, więc tym bardziej nie mam już sie czego czepić.
    Notka bardzo udana, pięć szablonów to według mnie po takiej przerwie i tak dużo.
    Życzę weny i pozdrawiam cieplutko,
    Silence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się znamy, ale nie znamy XD Lubimy ale nie lubimy XD Czuję, ze będzie nam się dobrze współpracowało :D Pamiętaj jednak, że to co ci wstrętni ludzie o mnie mówili to nie prawda XD Wcale nie jestem taka miła na jaką wyglądam :p No może troszkę ze mną lepiej, ale nie do końca XD W sumie nie wiem po co i co piszę ;p pewnie jeszcze cię zmolestuję na gg by cię lepiej poznać :p
      Pozdro siostro!

      Usuń
  13. Cześć Rowi! Cieszę się, że wróciłaś ale... Nie skomentuje szablonów. Powód jest prosty: komputer ku*** jest kaputt. Tak więc niestety piszę z komórki która toleruje tylko jedną kartę otwarą. Zielona Holandia... No jeszcze mi mów. Może jeszcze, nie wiem do Hiszpanii któraś z was chce jechać? Ja też chce...
    Ale. Cieszę się że wróciłaś, bo jesteś jednak częścią tej większej całości - Zaczarowanych.
    Pozdro, Ryx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, będę czekać aż kompik ci naprawię i będziesz mogła zobaczyć co tam wystrugałam. Na razie same począteczki więc bez rewelki, ale mam nadzieję, że z czasem się rozkręcę i będzie coraz lepiej z notki na notkę :) W końcu praktyka czyni mistrza.
      Kisses XD

      Usuń
  14. 1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://xiaolin-czern-i-biel-nowa-historia.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ dwukolumnowy. Kolory bloga czarny oraz biały, ale tak aby nie raziło w oczy (było czytelne). Jakieś dodatki przy zdjęciach. Zresztą zostawiam tobie, ponieważ się na tym znasz ^^
    4.Ewentualne zdjęcia: Liczyłabym na Chase Younga z Xiaolin Pojedynek Mistrzów i dziewczynę anime. Blond włosy i niebieskie oczy. Jeśli znajdziesz w internecie :)
    5.Ewentualny cytat: "Czerń i Biel… Śmierć i Życie… Księżyc i Słońce… Noc i Dzień… Ciemność i Światło… I… W Końcu… ZŁO i DOBRO… Czy kontrasty nie mają szansy na istnienie razem? Czy zawsze musi ich dzielić bariera?"
    6.Inne uwagi: Nie wiem, zdaje się na ciebie ^^ (chciałabym też, aby zakładki, które są na blogu nadal tam zostały) :)
    7.Kontakt: gg 47958840


    Jeśli się spóźniłam to zastanawiam się czy moje zamówienie nie mogłoby przejść do innej szabloniarki ?
    Bardzo zależy mi na szablonie :)

    POZDRAWIAM ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tęskniłam! Uwielbiam Twoje szablony ^^

    816 nie jest wcale zły! Podoba mi się bardziej niż, chociażby, 820.
    818 baaaardzo mi się spodobał. Piękne kolory i jakby troszkę naciągnąć to nawet pasuje mi do bloga... Muszę się powstrzymywać żaby go nie ukraść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że ktoś lubi moje prace :) Też się cieszę z powrotu i przyznam się bez bicia, że cholernie tęskniłam za całą atmosferą ZS. No ale teraz mam nadzieję będę tu na dłużej :p i już nie będę musiała iść na przymusowe przerwy czy coś ;p
      816 jest według mnie okropny ;p No cóż, ale każdemu podoba się co innego :) 818 czemu miałabyś się powstrzymywać? Kradnij do woli :) może przyda ci się za jakiś czas ;p
      Ciepło pozdrawiam :D

      Usuń
  16. rany zrobiłaś piękny szablon i się czepiasz. Pomyśl, że ci wszyscy co tu wchodzą nawet takiego beznadziejnego nie umieją zrobić, a ty się tu zaąłmujesz. Powinnaś się cieszyć, a ni od razu ,,Boshe jak ja się zlękłam widząc tak beznadziejny szablon, który wypełzł spod mych palców''
    To tyle z mojej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Już nawet nie można spojrzeć na swoją pracę obiektywnie, w porównaniu do innych dużo lepszych, żeby nie urazić delikatnych uczuć beztalenci? Heheh, zabawne :)

      Usuń
    2. Ja nie wiem jak to jest, ale wydaje mi się, że lepiej być krytycznym wobec siebie niż popaść w samouwielbienie. Jeżeli ktoś zauważa swoje błędy i niedociągnięcia, to znaczy, że wie, ze nie jest doskonały. Uczy się na błędach i dokształca.

      Dżizas.

      Usuń
    3. Droga Weroniko, fakt nie każdy potrafi zrobić nawet taki szablon. Nie każdy umie, czy ma do tego smykałkę. Ja uważam, że mam i potrafię robić dobre prace, ale to nie znaczy, że nie potrafię robić też beznadziejnych. Jest beznadziejny, bo po długiej przerwie. Jednak kolejne były już coraz lepsze. Nie są perfekcyjne jak zauważył Kraken XD te drzewo z ręki, no cóż... ale to kwestia praktyki. Jak się coś chce zrobić to nie można zadowalać się półśrodkami. Trzeba stawiać sobie wysoko poprzeczki. Siedzę w szablonach ponad rok, a i tak cienko z moim poziomem :) To wina tego, że jestem stara i długo idzie mi się uczenie ;p Nigdy jednak się nie poddaje i pnę się pod górkę.
      Weroniko nie cieszę się z gniotów, zadowalają mnie jedynie prace wysokich lotów. Nie chcę być przeciętna, chcę z czasem osiągnąć mistrzostwo :) I będę się starała z całych sił. Może przede mną czeka jeszcze ponad 1000000000000 szablonów do zrobienia :) Ale jak będzie trzeba to je zrobię. W końcu praktyka czyni mistrza :)
      Ciepło pozdrawiam i to tyle ode mnie :p

      Usuń
    4. Rowi, teraz ja jestem ta zła :c
      (A to wszystko Sajlens!)

      Usuń
    5. Dlaczego Krakenku to ty jesteś ta zła? XD ja to od zawsze wiedziałam, że jesteś ten Kraken zUy :p paskudny i taki tam :D Nie zwalaj mi tu na Sajlens :p To grzeczne dziecko :D i ciche :P a ty jesteś zUy :D

      Usuń
    6. Haha, grzeczne dziecko i ciche :c Dobre :C

      Usuń
    7. No pewnie :p Uciekaj, chowaj się XD udawaj, że cię nie ma :p i co złego to nie ty rzecz jasna ]:->

      Usuń
  17. Cześć Rowi! <33333
    No ja wiedziałam, że prędzej czy później wrócisz, miałam zaś nadzieję, że jednak prędzej :D I popacz: miałam rację! Ae to jasne jak słońce, ja zawsze mam rację. Prawda? No jasne, że prawd, przecież pisałam, że zawsze mam rację!
    Oczywiście, że nie tęskniliśmy, pfff!
    Ojooooj, nawet dzięki mnie? :3 No dobrz, to za takie wyróżnienie niech będzie, dalej będę podtrzymywała cię na duchu :3
    Nie są wysokich lotów?! A pierdzielnął ci ktoś kiedyś w łeb próbna maturą angielskiego?!
    No, to do roboty! :3
    816 - Jeżeli to jest twoja najsłabsza praca i to właśnie od tego zaczynasz,by dalej się rozkręcać, to ja ci powiem, że niezła jesteś! :O Zapewniam, że nie jedna szabloniarka chciałaby powiedzieć, że kiedy ma słabszy dni, tworzy coś takiego. Generalnie ja już swoją opinię wyraziłam o szablonikach, o czym doskonale wiesz. Bardzo mi się podobają kolumny, są takie dziwne, inne. Z nagłówkiem nieźle mieszałaś, dość wyraźnie widać różnicę między tym niebieskim na górze i tym pomarańczowym na dole, ale i tak jest świetnie ^^
    817 - ajajajaj, strasznie podoba mi się ten szablon, ale to tez już wiesz. Mmm... minimalistycznie, powiadasz? Wole kodziaste, przekombinowane, ale ok XD Nie no, ten aż tak minimalistyczny na szczęście nie jest ^^ ogóle ciekawa jestem, skąd wytrzasnęłaś tę sesję z tą babką, bo zdjęcia są absolutnie genialne! ^^ Achhh, jak ja lubię, jak kolumna suuunie w górę... :D Jest świetnie, ta zieleń bardzo fajnie współgra z ciemnymi barwami tła.
    818 - ech, ty jesteś strasznie krytyczna w stosunku do własnych prac :( Ale właśnie po to jestem tu ja, aby cię z tego stanu wykurzyć. Ten szablon jest genialny dlatego, że ma takie fajne coś. To wszystko. :D Nie no, chodzi mi o nagłówek umieszczony w takim fajnym kole z ognia (?) i ten fiolet po bokach, który jest tak genialny! Świetnie tu pasje! Po lewej ogień i bam! śliczny rysunek, a po prawej nic. I dobrze :D Genialnie ci wyszedł ten szablon, uwierz mi <3 Te karty mi się podobają, są takie proste, podłużne, a jednak wyglądają świetnie!
    819 - ach, kochana Rowi <3333 Oczywiście, że nigdy nie przestałam wierzyć i nie przestanę! Od tego tu jestem, by cie na duchu podnosić <3 I nie martw się, tak łatwo się mnie nie pozbędziesz :D A co do szablonu, to tak jak poprzednio, moją opinię znasz: ten szablon jest tak bardzo piękny! *___* No ale do rzeczy, po kolei. Po pierwsze: KOLUUMNA WYSOOOKAAA!! Już wspominałam, jak bardzo kocham takie, co to pną się od samego dołu po sama górę <3 No, ta może samej góry nie sięga, ale i tak wygląda to przepięknie! No i czcionka: powiedz mi koniecznie, co to za czcionka, bo jest piękna! Tzn mam na myśli tą, którą pisałaś 'Strony' itp. Biel i czerwień to ładne połączenie.Ach, no i nagłówek! <3 Po pierwsze: EEELLFFFYYY!!! <3 Po drugie: DŁUGOWŁOSY PAN!! <333 Tak ich tu mało, są jak ja szablon zamawiam, a tak to chyba wcale :C A ten jest doprawdy uroczy :3 Elfka też daje radę, ale nie tak, jak pan ^^ I ten zaaamek, i ten dziwny cieeeń... Heh, i te komentarze po boku zamiast na dole :D Kurcze, tak bardzo kocham ten szablon! <3 I kocham Panią Rowi, gdyż iż ponieważ zadedykowała go mi :3
    820 - ajajajaj, ty to mnie kochasz - kolejny szablon z długowłosym! :3 No czyż oni nie są boscy? <3 ACH!! JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE JEDNAK ZROBIŁAŚ DO TEGO NAGŁÓWKA SZABLON, BO WYSZŁO PRZEREWELACYJNIE! <3333 Jeej, jakie fajne tło, jaki boski pan, jaki fajny nagłówek: taki obramkowany, acz wciąż stanowiący jedną całość z tłem i znowu komentarze po boku - cholernie mi się coś takiego podoba :3 To jest po prostu tak genialne, że ojoj! <3333
    No, działaj dalej, moja kochana, działaj! A ja wreszcie zabiorę się za komentowanie twojego bloga :D Czekam na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak umrę to na mordzie zostanie mi taki wielki wyszczerz w kształcie banana. Tak się nacieszyłam czytając twój komentarz, że aż bolą mnie całe policzki :D Normalnie nie mogę :p Ałaaaa!!! Kochana jesteś najlepszym dowodem na to, że jak się mną potrząśnie to i można coś wycisnąć. Marudziłam, kadziłam, wkurzałam się, a proszę :) Można Ewika kopnąć w dupkę przez gg? Można :p Kochana jakbym miała nie dedykować ci elfiastych prac :) Wszystkie takie zawsze i na zawsze pozostaną w mej myśli właśnie dla ciebie :D
      Ja też bardzo lubię długowłosych panów :D Więc od teraz nie tylko w twoich zamówieniach będą się pojawiać :D Mam nadzieję, że się cieszysz z tego powodu :)
      Ja tym czasem uciekam na CM, żeby pokomentować twoje komcie :D A co :p
      Gorące buziaki i jeszcze raz wielkie dzięki!!!

      Usuń
  18. 819 i 820! <3 Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha! Rowi, masz magiczną moc! Zaraz po twoim komentarzu kompik mi przywieźli!
    Tak więc...
    816- straszne kolory! Sam nagłówek w porządku, mimo tego że obrazy w niektórych miejscach się nie zlewają za bardzo. I straszna czcionka. Słabo, Row, słabo.
    817 och... jakie mordki fajne. Ładny kolorki też fajne, atoli irytujące czasem jest jak wchodzi obraz pod tekst i czasami, jak jest czcionka typu Arial ciężko się czyta.
    Ale szliszny.
    818... B jak Bajka, O jak O Matko!, S jak Super, K jak Ku*** ja P****olę!, I jak... e tu nie mam przykładu.
    Pikny! Magiczny i piękny!
    819 no fajny, fajny czciona mi isę nie podba, ale to już tylko ja.
    I 820 też piękny. Czudny. Czudny, powiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemano Ryks ponownie! Widzisz Rowi czarodziejka :p
      Akurat jeśli chodzi o kolory to mnie się podobają, ale nic poza tym :p
      Uwielbiam 820, ale mam nadzieję, że kolejne będą jeszcze lepsze i fajniejsze i bardziej magiczne i w ogóle :p

      Usuń
  20. O żesz w mordę jeża! Ten ostatni... Normalnie zakochałam się!
    Te jego tajemnicze oczy i ta bródka, a te włosy!!!! :o
    Mam obsesję na punkcie facetów z długimi włosami *-*
    Szablon boski! mój ulubiony! :D i ten 819...
    O tak, ten też lubię :) A nawet bardzo :D Facet z białymi włosami ma super uśmiech... ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Reia Morgan (Pająk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tego modela :D Jest cudny jak nie wiem :p Oh takiego mieć na własność ;] w 819 ten elf to Fenris z Dragon Age :) Uwielbiam go po prostu :p Zawsze jak gram robię wszystko by został moim kochankiem ;p
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  21. To ja widocznie jestem bardzo potłuczona na umyśle, bo nawet nie wiesz, jak mi Cię tu brakowało ^^
    816 wcale nie jest zły ;) jak dla mnie trochę za bardzo przycięłaś tą dziewczynę od góry, ale za to kolory są mega ♡
    817 trochę nie w moim guście, jak dla mnie za dużo tych zdjęć jednej postaci, ale za to to sklepienie z cegieł jest bardzo klimatyczne i w ogóle cały szablon taki jakiś tajemniczy :)
    818 aaaaaa! Piękny! Świetny, genialny, kocham! ♥♥♥ Ten akurat jest bardzo w moim guście ^^ Mam od dawna chęć napisać opowiadanie, do którego akurat będzie pasował :3
    819 Super :D Te elfy wyglądają na jakieś trochę zdeformowane, ale co tam ;p za to tło nagłówka jest naprawdę świetne, szczególnie prawa strona ;*
    820 znowu nie w moim guście, ale i tak bardzo ładny :)
    A i tak w ogóle, to numery na ikonkach szablonów są urocze xD :3
    Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, że wróciłaś ^^ wprowadzasz tutaj magię ;*
    Życzę weny ;*
    Pozdro
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Melyinen wśród potłuczonych ;] Miło mi wiedząc, że wciąż są wśród nas tak szaleni ludzie, którzy tęsknią za równie szalonymi osobami takimi jak ja ;p
      Cieszę się również, że moje prace przypadły ci do gustu i, że twierdzisz iż wprowadzam na ZS magię :D To chyba najmilsze stwierdzenie jakie przeczytałam o sobie :D Dziękuję bardzo :*
      Pozdrawiam gorąco!!!

      Usuń
  22. 1. Źródlana kostucha
    2.adres bloga: http://bleblegrupowiec.blogspot.com/
    3. chicłabym żeby to był szablon z serialem tajemnice domu anubisa, mogą być bohaterowie, a nawet sam dom, po prostu żeby pasowało do tego tematu.
    kontakt: weraguzenda@gmail.com
    Mam prośbe abyście napisali mi pod komentarzem czy przyjmujecie, czy też nie, nawet jak nie przyjmujecie to napiszcie, żebym poprostu tu ciągle nie zaglądała i nie robiła sobie nadzieji.
    To chyba na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że spojrzysz na koniec posta, a dowiesz się co i jak,
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Witaj Rowi!
    Powiedz mi - czemu nie odmieniasz mojego nicku przez przypadki? Dobra, przejdę do prac.
    816 - Nagłówek jest fajny. Zestawiłaś obrazki w jasnej i ciemnej tonacji. Co do CSS, nie wiem po co używasz i żółtych i pomarańczowych ramek. Nie przemawia ten zabieg do mnie. Lecz nagłówek miodzio. :D
    817 - Bardzo podoba mi się ten szablon. Tylko napis mi się z Dodą kojarzy :D Królowa jest tylko jedna! Widzę, tylko, że za laską po środku widać ostro teksturę...
    818 - Ten mnie zachwycił, ale to już wiesz. Ten nagłówek i CSS genialnie do siebie pasują. Też taki chcę :D
    819 - Ten jest ciekawy. Podobają mi się zestawione kolory i pomysł na wygląd posta. Prosty, ale cieszy :D
    820 - Wiesz co Ci powiem, ten koleś z nagłówka skojarzył mi się z kolesiem z twojego opowiadania. Wiesz, ten z tym dziwnym imieniem :D A druga rzecz, ja też pracuję nad podobnym układem szablonu, teraz mam chociaż na kim się wzorować :D hahahah
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raion bo twojego nicku nie powinno się odmieniać przez przypadki ;D tak jak Rowindale powinna zostać niezmienna tak i Raion XD Inno języczne tak już mają ;p
      Cieszę się, że ci się podobają moje prace, ale ty już dobrze wiesz co ja sobie o nich myślę ;p No ale z pewnością później będzie coraz lepiej i lepiej i fajniej i lepiej ;p
      Sheridan wygląda nieco inaczej co możesz sprawdzić w bohaterach, ale to wiesz ;p Każdy widzi tak jak chce postrzegać bohaterów z czytanych opowieści :p
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Waszych może nie odmieniać (a może odmieniać, co ja tam wiem) ale co ja mam powiedzieć komuś zwracającemu się do mnie "Kraken'o" :c
      Tak, ja się muszę teraz wszędzie wtrącić, bo czuję, że mój komentarz był beznadziejny :C

      Usuń
    3. A co, mamy się zwracać Ośmiornica ;> a może pani Mątwa :p Mów jak, a takie miano do ciebie przylgnie :p Krakenku :D

      Usuń
  24. Jak miło, że wróciłaś. :) Cyzia, nowa-stała, się melduje!
    ykhym. Moim faworytem jest zdecydowanie 820, który jest po prostu prześliczny! Świetny CSS. Zdradzisz mi może jakim kodem obramowujesz nagłówek? Kilka razy próbowałam normalnie obramować z selektorem header lub .header, ale jakoś dziwnie to wygląda. :/ I taki prawdziwy napis! :) [Jezusie, ratujcie mnie! Słucham świątecznych piosenek. /Jest taki dzień tylko jeden raz do roooku/. Co się ze mną dzieje? :D].
    Najmniej podoba mi się 817. Jak dla mnie za rażąca kolorystyka /Merry Christmas everyone!/.
    Czekam na następną notkę i proszę o przesłanie szczypty weny i chęci, bo tak mi się nie chce tworzyć, a muszę. :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weniacza Inferno niestety nie oddam, Jestem do niego naprawdę przywiązana i jakby to ująć, sama go ciągle wykorzystuję do pisania i szablonowania ;p Ja używam do nagłówka #Header1 o ile dobrze pamiętam. Spróbuj tym, a jak nie to wejdź sobie na tajemniczy ogród w dział selektorów i tam z pewnością odnajdziesz odpowiedni. Gratuluję ci oczywiście przyjęcia do załogi i czekam na twoje szablony. Wiesz jestem nieco opóźniona :p Więc dopiero będę cię poznawać :D
      Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  25. Hm... Najbardziej trzeci i ostatni się mnie podobają. :D Ale chyba bardziej środkowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że ten magiczny :P Jill także chyba z tego co gadałyśmy podoba się właśnie ten :p

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hasło: Źródlana kostrucha
    Login: Imaginary Friend
    Adres bloga - http://only-believe-in-yourself.blogspot.com/
    Zdjęcia:
    DZIEWCZYNA :
    http://data3.whicdn.com/images/31682823/tumblr_m5oii0piEO1r2nqjxo1_1280_large.png
    LUB TO
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/326/4/f/colorizacion___barbara_palvin_by_krypteriahg-d4h0r2k.png
    ALBO TO
    http://media.tumblr.com/tumblr_ld8815Xrra1qe220b.jpg

    CHŁOPAK (wybierz to które bd przypomina wampira xD ale nw chyba nr 2 jest lepszy c'nie?)
    1.
    http://3.bp.blogspot.com/-I9yEzLvDtRc/UFiSZJSQV3I/AAAAAAAEnzs/TV_RsoH6xq4/s1600/05.jpg
    ALBO TO ALE ŻEBY BYŁO CZARNO BIAŁE
    2. http://24.media.tumblr.com/4443e7f97b83ebf58472257fd406607b/tumblr_ml5dcw3i1i1ruonemo1_500.jpg

    Tematyka: na 100% nw ale będzie to opowiadanie fantasty, kolory mroczne

    Preferowana kolorystyka i układ szablonu: Nie wiem. Nie orientuje się w tych sprawach i proszę cie abyś to ty wybrała, a jeśli chodzi o kolory to mroczne np. fiolet, szary, czerń, brąz itp.

    a i napis/cytat to : Only Believe in Yourself

    OdpowiedzUsuń
  28. ROWI, MOJE SŁOŃCE WRÓCIŁO!!! <3 <3 <3 <3
    Jak ja tęskniłam za Twoimi pracami!!!
    Wszystko piękne, cudowne i w ogóle och i ach, ale jednak trzeci jest najpiękniejszy 5ever! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj! Tyle cieplutkich słów, aż normalnie człowiekowi lepiej się robi :D Cieszę się, że mój powrót wywołał i uśmiech na twej twarzy.

      Usuń
  29. Chyba nigdy nie nauczę się komentować na bieżąco. Notki muszę trochę przeleżeć ;)
    Ja cię znam ze słuchu, a ty mnie nie znasz, więc musimy się zapoznać! Od kiedy dowiedziałam się, że wracasz to wyczekiwałam twojej notki i mam okazję zapoznać się z twoimi najświeższymi pracami. Mam nadzieję, że nie obrazisz się za odrobinę krytyki z mojej strony ;)
    816 - coś tak stocki dziwnie porozmieszczane, dużo mężczyzn... Myślę, że jakbyś odpuściła sobie chociażby jednego to już byłoby lepiej. CSS fajny, ale kolorki nie współgrają.
    817 - ten już jest o niebo lepszy od poprzedniego, chociaż napis nieco razi w oczy. Kolor tła gadżetów też mi zbytnio nie pasi. Ta pani ma bardzo fajną sesyjkę! Znalazłaś ja na dA, prawda? :)
    818 - ten to dla odmiany bardzo mi się podoba! Super wycięty nagłówek z minimalną ilością stocków, kolory oraz CSS pasują i jest świetnie!
    819 - Ten również jest śliczny! Nagłówek przyciąga oko, CSS też (najbardziej te czerwone kolorki). Gdybym miała gdzie to bym go użyła ♥
    820 - nagłówek śliczny, ale obrzydza go ten wielgaśny napis i jakaś dziwaczna czcionka, która mi się nie podoba! ;c Taki CSS był strzałem w dziesiątkę! Nie lubię kiedy nagłówek się - że tak powiem - odcina. Tutaj akurat jest to znośne.
    Ufff! Dotarłam do końca. Mam nadzieję, że nie skreślisz mnie już na starcie za moje okropne słowa ;c Z każdym szablonem jest jednak lepiej! Pozostaje mi tylko życzyć ci ogromnego nakładu weny i szczęścia, że nie uczestniczysz w takich śnieżycach jak na przykład u mnie.
    Cieplusio pozdrawiam,
    Faith

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowindale nie przyjmuje już zamówień. Napisała to na końcu swojego postu.

      Usuń
  31. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń