g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.12.2013

[821 - 824] Oh my hair smells like chocolate

No kilka osób domyśliło się, że to ja wracam :) Sprawdzałam właśnie kiedy dodałam ostatnią notkę i było to 3 czerwca. Z jednej strony kupa czasu z drugiej w sumie nie tak dawno :D. Jeszcze te zaczarowane są dla mnie trochę nierealne ale może po tygodniu jakoś się przyzwyczaję. Tak to jest z Jill rozmawiacie sobie, a tu nie wiedzieć kiedy cię rekrutuje no :D Co się u mnie działo przez ten czas... zaczęłam liceum co jest najważniejszym wydarzeniem chyba. Mam kilku nowych, świetnych znajomych i nie uczę się wcale tak źle. Wybrałam profil społeczny to znaczy, że powinnam zostać prawnikiem ale nigdy nie wiadomo bo to wcale nie takie łatwe, a ja często zmieniam zdanie. No nie wiem co tu jeszcze mogę dodać. Cieszę się z powrotu, a jak naprawdę będziecie chcieli się czegoś dowiedzieć piszcie :D Boże piszę to od 10 minut bo moi znajomi zamęczają mnie naszymi zdjęciami i które mają wstawić :D Dobra do szablonów:

coś mi się w kodach nie podoba ale już dobra no. :D


mam wrażenie, że ten szablon jest kradziony to takie głupie bo robiłam go wczoraj no -,-.


musiałam dwa razy robić kody ale wyszło nawet okej 

Byłoby więcej ale robiłam Szlachetną Paczkę i to zajmuje kupę czasu. Właśnie obczaiłam, że cyferki są średnio widoczne przepraszam ale już nie mam siły poprawiać następnym razem będzie lepiej :)

Przyjęłabym jakieś zamówienie może? Jedno albo dwa. Do niedzieli wybiorę :)

EDIT przyjęłam zamówienia Martu. , Amandy Styles i K.Bellum
I przypominam żebyście dodawali button bo potem choćbym chciała nie mogę przyjąć zamówienia niestety :)


69 komentarzy:

  1. Witam bardzo ciepło, słodko, wietrznie i świątecznie. Coraz więcej nas tutaj się robi i bardzo dobrze :D
    821-swgsws :C Wiedz, że nie cierpię zielonego koloru, agrr.Nie wiem co ta za mieszanina, turkus czy jakies inne zło, ale paskuda :C Kocham ten układ, ostatanio jest bardzo popularny, a dzisiaj sobie nawet ustawiłam taki na podstronie. Fajny pomysł, żeby nagłówek tak postrzępić. Ogólnie grafika jest śliczna, podoba mi się to zdjęcie Niny, tylko jakoś kolory mi się brzydko łączą. Ona brązowa, on zielony. I napis mało widoczny. A strony może być bardziej na prawo dała. Ale ogólnie jest dobrze (:
    822 - dobra, znowu Delena czy tym razem Katerina, co mogę wnioskować po kręconych włosach i cytacie? Podoba mi się nagłówek, jest taki...minimalistyczny, ale z drugiej strony abstrakcyjny. Może trochę za pusto w lewym dolnym rogu, ale i tak jest piękny. Denerwuje mnie ta przerwa pomiędzy polem tekstowym a nagłówkiem i zmieniłabym tez kolor tła. podwyższyła prawa kolumnę, bo trochę zjechała :c
    823 - Nagłowek jest przecudny, ten królik/mysz/jakiś ssak przesłodki. Jednak znowu bym się przyczepiła dwóch rzeczy,a jak teraz pomyślę to nawet i trzech. Kolor tła (*) Zielony :CC Fuj :c Nie pasuje mi do tego różowego czy jaki to jest. Napis mało widoczny :C Znowu strony jakoś tak wiszą sobie byle jak. Nie ładniej by było przesunąć je na lewo?
    824 - Taki sam układ jak 823 :C. ZIELEŃ. ZNOWU. Widać, że bardzo lubisz ten kolor :C No cóż, chcąc nie chcąc musze powiedzieć, że ta zieleń tutaj pasuje. Ładnie dobrane odcienie. Leighton (bo to ona, prawda?) wyszła ślicznie. W końcu inna czcionka głównego słowa, ale te małe literki takie same. Taka ze mnie hipokrytka. Sama używam ciągle Trajana Pro, ale to przez Fejf. Karty znowu mnie denerwują ;_; No nie można ich wyśrodkować, co nie? :C Ale i tak szablon najlepszy z notki wg mnie (:
    Jeszcze taka drobna uwaga. Nie za dobra jakość podglądów, przynajmniej u mnie, są trochę zamazane.
    Ogólnie notka udana i ciekawa, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej, pozdrawiam
    Silence †

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bogowie, a tej zawsze wszędzie pełno :p A skoro ona jest jako pierwsza, wcisnę się tuż pod nią :D
      Po pierwsze! Witaj z powrotem :]
      Po drugie. Bardzo ładne i delikatne szablony. Podobają mi się kolorystyki :] Co do reszty komentarza poczekaj do jutra, bo oczy mi się zamykają i nie mam siły czegoś konstruktywnego wymyślić ;p
      Jeszcze raz big HELLO!

      Usuń
    2. Nie jestem wielką fanką zielonego! :D Jakoś tak wyszło, że są zielone ale to na prawdę przypadek no a co do podglądów to postaram się je poprawić i dziękuję za wskazówki i słowo daję, że w następnej notce nie będzie zielonego :P będę się wystrzegać jak zarazy. I dziękuję bardzo za powitanie Rowi :)

      Usuń
    3. Nie no, wiesz nie mogę oceniać szablonów i mówić, że jest brzydki bo nie lubię zielonego. Rób sobie z zielonym ile chcesz, ja tylko ostrzegłam, że nie znoszę tego koloru :D Jak to Meth powiedziała, znienawidziłam cię za ten kolor, ale tylko wczoraj tak od razu po obejrzeniu Twoich prac. Już mi przeszło :D

      Usuń
  2. No! Cieszę się, że przyjmiesz zamówienie, bo nikt jakoś się mojego nie podjął... Cóż tak bywa, ale w końcu musi się udać :D

    Hasło : źródlana kostucha

    Adres bloga: www.malfoysdiary.blogspot.com

    Koncepcja: wszystko w ciemnych kolorach, najlepiej szmaragd, czerń, szarość albo... biel, szarość i czerń, no i może trochę czerwieni :D Bardzo podają mi się szablony 571, 567 i 500 i chciałabym, żeby w tym dla mnie wszystko było rozmieszczone podobnie :)

    Ewentualne zdjęcia: http://images4.fanpop.com/image/photos/16200000/dramione-deathly-hallows-poster-dramione-16293861-700-1120.jpg

    http://images5.fanpop.com/image/photos/26400000/Dramione-dramione-26437485-1280-945.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgEQxlsQA83Gyh1-gm_cNpucwoBUzDSWHlaqgy-ENQBKlUTpWXTA

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXRWT70UZJnU6X2iOZiwA6ve-_c2cQNahGfHyNbSDvWUKjFwyHNA

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-32824247-900-600.jpg

    http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/042/9/b/hermione_granger_by_jadee2xx-d4pendz.jpg

    http://www.mtv.com/content/ontv/movieawards/2013/photo/flipbooks/emma-watson-movie-roles/09-harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-1.jpg

    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120609141635/harrypotterfanon/images/7/79/Draco_Malfoy_hp6pr0003.jpg

    Może coś z tych? Oczywiście wszystkich nie musisz użyć xD To tylko moje propozycje :D O! I może mroczny znak?

    ewentualny cytat: "Nie są godni miłości ci, którzy niczym nie ryzykują." - Teokryt

    Inne uwagi: Jak już jakimś wspaniałym cudem przyjmiesz moje zamówienie,

    to proszę powiadom mnie o tym mailem :)

    Kontakt: kamka2103@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłam bym zamówić u ciebie szablon na bloga, który jeszcze nie istnieje? Bardzo mi na ty zależy. Opowiadanie które ma się na nim pojawić jest już pisane na innym blogu, ale ja bd stwarzać bloga dla tego opowiadania. Wszystko co do tego bloga mam mniej-więcej już przemyślane. Było by to o SasuSaku z Mangi&Anime Naruto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmujemy zamówień na blogi nieistniejące. Posiadamy kilka szablonów z Naruto (btw. jestem wielką fanką tego anime jak i mangi).
      Możesz założyć bloga wstawić jeden z darmowych szablonów i wtedy zamówić szablon.

      Usuń
  4. Cześć! Miło poznać kolejną autorkę.
    1.Hasło:Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:bookkpop.blogspot.com
    3.Koncepcja:Na szablonie powinien być napisać. Powinno być tajemnicze tło-ogólnie szablon i mają być ludzie:cały zespół NU'EST. Także może być coś związanego z Koreą Południową.
    4.Ewentualne zdjęcia:liczę na pomysł wykonującego. Byleby było tajemniczo.
    5.Ewentualny cytat:Musi być napis: Life is sprawling.
    6.Inne uwagi:Dobrze by było gdyby szablon na prawdę byłby czarny i górna część bloga z chłopakami tajemnicza. Także by wszystkie dodatki które są aktualnie na blogu też były,np.obserwatorzy,zakładki,tłumacz.
    7.Kontakt: e-mail:barbie.zuzanna@gmail.com i gg:47936173.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wredna, ale mój mózg po godzinie z Mrs. K. (polonistka) nie potrafi skonstruować porządnego komentarza. Wiem, że gdy będę odkładała komentowanie to w końcu nie skomentuje, więc...
    Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni. Sądzę, że wszystko jest tak jak powinno, no może prócz tytułu postu, bo mogłaś go jakoś... hm... wyróżnić. Teraz mi zniknął gdzieś w poście.

    Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie zauważyłam, że tytuł postu jest tak mało widoczny bo to miał być szablon na mojego bloga ale znowu nie miałam pomysłu co dalej robić i skończyło się na szablonie no. Sama mam polonistkę która wysysa ze mnie wszystkie siły więc łączę się w bólu :D

      Usuń
    2. Hmm... szkoda.
      Ah tak łączymy się w bólu! A ja idę chyba w końcu napisać rozprawkę.

      Usuń
    3. ja też muszę na wtorek ale nawet nie pamiętam tematu

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Nie chciałabym tylko takich poszczególnych prostokątów tylko taką całą jedność, nie wiem jak to określić, jeśli przyjmiesz zamówienie i będziesz mieć pytania albo będę mogła co w jakiś sposób pomóc - PISZ!

      Usuń
  7. Rayne! A ja, ci powiem, nie domyśliłam się, wycisnęłam to z innej Panny Szabloniarki (która jest wszędzie!!!), więc to już nie jest niespodzianka. Ale nie powiem, była, kiedy mi wszechobecna szabloniareczka o tym powiedziała. Mniejsza. Bo ja bredzę, a ty się pewnie zastanawiasz, o co mi chodzi XD Zastanawia mnie tylko, czy mnie pamiętasz... :D Pewnie nie, ale taki tylko pytam XD
    Ok, no więc witamy ponownie! Mam nadzieję, że tym razem tak szybko nie wyfruniesz ;)
    Dobrz, podglądy zalinkowane, jest plus ^^
    821 - Ech, znowu TVD, oi są wszędzie :C A nie można tak SPN? :D A tak poważnie, to nie znam się na serialu, więc pominę tę kwestię, aaalee.. doszczegam minimalistyczne zapędy :D Wolę kodziaste, wielkie, pogmatwane szabloniki, ale te też mogą być xD Podoba mi się efekt wyrwanej kartki, fajnie tu pasuje c: A tak to dość zwyczajnie, prosto c: No i gut c:
    822 - kto to? Te ludzie na nagłówku? Szkoda, że podgląd ucina część z tekstem, przez to nie widzę szablonu zbyt dobrze, ale cóż, dobre i to. Ten koleś jest dziwnie wklejony i chyba mu rękę ukradło xD Ale bardzo podoba mi się kolumna boczna ^^ Ogólnie te ramki to fajny pomysł C:
    823 - ajjjjć, uwielbiam podstrony umieszczone na górze <33 Ale barwy mi przeszkadzają... Nie martw się! o tylko kwestia gustu, bo mi się z wiosną kojarzą, a ja tej pory roku nienawidzę. Hm, wciąż tworzysz dość minimalistycznie. Szkoda, bo nie ma wówczas o czym gadać :C XD No łaadny no.
    824 - Sajlens już cię nienawidzi, każdy ma w sobie zieleń xDDD I dobrze jej tak :C Hm, ten jest wręcz bardzo podobny do poprzedniego, a szkoda. Nagłówek jest bardzo ładny, chyba najładniejszy z całej notki, wygładzenia wyszły ci rewelacyjnie! Tak, to chyba mój ulubiony szablon z tej notki :3
    O, Szlachetna Paczka? No proszę, jaki aniołek xD No nic, tyle ode mnie, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem światowa, na Krytycznej Bieli jestem nawet na szablonie głownym.

      Hahaha :c Ludzie z drugiego szablonu to ci samo ci z pierwszego, ślepa Meth :c

      ZIELEŃ, JAK JA NIE CIERPIĘ ZIELENI. Stop zieleni :C No bo co można lubić w tak paskudnym kolorze? :c aggr

      Usuń
    2. Jak mogłabym cię nie pamiętać no? :D Ja niestety nie umiem robić takich szpanerskich wielkich szablonów bo po prostu nic mi nie pasuje. TVD są wszędzie może to jakiś trend? Nawet nie zwróciłam uwagi, że ich tak dużo ale słowo, że w następnej notce będzie Supernatural bo też kocham ten serial. Tylko nie zielony bo obiecałam też, że nie będzie zielonego :D.

      Usuń
    3. O, jak milo :D I miło x2, że będzie SPN - czymam za słowo :D

      Sajlens - ...spadaj. Po jakimś czasie sama sie domysliłam :( xD

      Usuń
  8. Bardzo, bardzo, bardzo proszę o przyjęcie zamówienia. ;c Czyham już od dawna najpierw na pierwszego bloga, teraz na tego i nikt nie chce mi zrobić. ;c
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dramione-niekontrolowana-milosc.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Po pierwsze, chciałabym by strony w menu były z efektem (jak np. u was, chodzi mi o to by był nie tylko efekt poszerzenia przerw między literami, tylko takie coś np. jak tu: http://smocze-recenzje.blogspot.com/),
    po drugie, kolory poproszę ciemne. :)
    po trzecie menu poproszę po boku, nieważne po którym, ważne by było po boku :)
    4.Ewentualne zdjęcia: brak
    5.Ewentualny cytat: Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć.
    6.Inne uwagi: klimat poproszę mroczny. :) żadnych tęczy xD ani serduszek ;p
    7.Kontakt: ja.millva@gmail.com / 47919062

    OdpowiedzUsuń
  9. A witam, jak to mawiała pewna papuga zanim zdechła.
    821. Układ fajny, fajne te takie poszarpane brzegi ale nie lubię VD. To samo tyczy się następnego który ma piękny układ i laska na nagłówku naprawde dobrze wygląda, ale jednak. VD. Oba 9/10
    823 najmniej mi isę podoba, bo jest dla mnie za słodki, ale to już kwestia gustu. 7/10
    824- mój ulubiony. Ta dziewczyna jest piękna! To znaczy ma dość głupią minę, ale te włosy rozwiane... fajne są rozwiane włosy. I kolory przyjemne dla oka, nie męczą.
    10/10.
    Bravissssssimo, moje uznanie i uścisk dłoni szeryfa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i nienawidzę pamiętniki wampirów więc nawet trochę cię rozumiem :). 823 rzeczywiście jest słodki ale po prostu z tymi króliczkami nie wyobrażałam sobie zrobienia tego inaczej :D. Nie masz pojęcia jak ciężko było zrobić te włosy więc cieszę się, że mi się udało. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Nie to żebym jakoś nienawidziła 'Pamiętniki...' ja po prostu nie przepadam ani za pomysłem, ani za fanfiction. No, a króliczek, króliczkiem, po prostu wiem, że taki szablon mi się nie przyda. Ale ten włochaty może...

      Usuń
  10. Cudowne szablony, szczególnie 823 przypadł mi do gustu.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: wiara-polkrwi.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym szablon z Phobe Tonkin, Insygniami Śmierci, Hogwartem i patronusem łani gdzieś w tle. Zależy mi na stronach tak jak w tym szablonie - http://1.bp.blogspot.com/-MM5ZsmM1ix0/UokRxVse-oI/AAAAAAAAF2o/KldBf9s0_WE/s320/podglad.png.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.wallpapers-photos.net/wp-content/uploads/2012/10/Phoebe-Tonkin-pictures.jpg

    http://www.bloblo.pl/image/366194/oryginal/HOGWART+CASTLE+-+HARRY+POTTER.jpg

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100824102233/harrypotter/pl/images/thumb/b/b4/Symbol_insygni%C3%B3w.jpg/200px-Symbol_insygni%C3%B3w.jpg
    5.Ewentualny cytat: Bo widzisz, Faith, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności.

    6.Inne uwagi: Brak.
    7.Kontakt: may.name.blue@gamil.com
    Kłaniam się nisko, Eileen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę zrobić szablonu na bloga który nie istnieje przykro mi

      Usuń
    2. A, przepraszam, mój błąd. Blogger szwankuje. Teraz powinno działać.

      Usuń
  11. 1. Źródlana kostucha
    2.adres bloga: http://bleblegrupowiec.blogspot.com/
    3. chicłabym żeby to był szablon z serialem tajemnice domu anubisa, mogą być bohaterowie, a nawet sam dom, po prostu żeby pasowało do tego tematu.
    kontakt: weraguzenda@gmail.com
    Mam prośbe abyście napisali mi pod komentarzem czy przyjmujecie, czy też nie, nawet jak nie przyjmujecie to napiszcie, żebym poprostu tu ciągle nie zaglądała i nie robiła sobie nadzieji.
    To chyba na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło: Źródlana kostrucha
    Login: Imaginary Friend
    Adres bloga - http://only-believe-in-yourself.blogspot.com/
    Zdjęcia:
    DZIEWCZYNA :
    http://data3.whicdn.com/images/31682823/tumblr_m5oii0piEO1r2nqjxo1_1280_large.png
    LUB TO
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/326/4/f/colorizacion___barbara_palvin_by_krypteriahg-d4h0r2k.png
    ALBO TO
    http://media.tumblr.com/tumblr_ld8815Xrra1qe220b.jpg

    CHŁOPAK (wybierz to które bd przypomina wampira xD ale nw chyba nr 2 jest lepszy c'nie?)
    1.
    http://3.bp.blogspot.com/-I9yEzLvDtRc/UFiSZJSQV3I/AAAAAAAEnzs/TV_RsoH6xq4/s1600/05.jpg
    ALBO TO ALE ŻEBY BYŁO CZARNO BIAŁE
    2. http://24.media.tumblr.com/4443e7f97b83ebf58472257fd406607b/tumblr_ml5dcw3i1i1ruonemo1_500.jpg

    Tematyka: na 100% nw ale będzie to opowiadanie fantasty, kolory mroczne

    Preferowana kolorystyka i układ szablonu: Nie wiem. Nie orientuje się w tych sprawach i proszę cie abyś to ty wybrała, a jeśli chodzi o kolory to mroczne np. fiolet, szary, czerń, brąz itp.

    a i napis/cytat to : Only Believe in Yourself

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://przewrotnosc-losu-sasunaru-yaoi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://farm4.staticflickr.com/3659/3536987455_dd0c49dfc9_o.jpg
    Na tym by mi najbardziej zależało ale jeśli wymyślisz coś innego to mówi się trudno :). Wszystkie Twoje szablony będą ładne :)
    http://www.freefever.com/stock/naruto-en-sasuke-wallpaper-by-simon-dvutl.jpg
    http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120309/uchiha%20sasuke%20naruto%20shippuden%20naruto%20uzumaki%201024x768%20wallpaper_www.wall321.com_44.jpg
    http://static3.senpuu.net/images/fanzone/pictures/1242/1242_big.jpg?1377199306

    http://nyanyan.it/upload/2012/08/73031_qzsecrk8odlnhgp0917um2a6xwi5fvjby43t.jpg
    http://24.media.tumblr.com/eb7c9722e30ec26fe1be9c1abe017ea5/tumblr_ml5slnaUSs1rlva6ko1_400.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/270/5/2/sasunaru_render_by_bellscc-d4b5901.png
    http://imakumi242.deviantart.com/art/iYaoi-Sasunaru-connected-155701390
    http://atrika.deviantart.com/art/SasuNaru-The-Winter-Holiday-360571659
    http://lovedaria.deviantart.com/art/SasuNaru-343786801
    http://sakura-na-nowo.blog.pl/files/2013/02/narutooooo.jpg
    5.Cytat: Sa­mot­ność łączy ciała, a dusze cierpienie.
    6.Inne uwagi: Chciałabym żeby szablon był jak najbardziej funkcjonalny. Miał stronę na spam i spis treści i te inne pierdoły co mam na blogu. Mianowicie listę czytanych blogów itd. ( tylko trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć jak uzupełniać rozdziały xD) ogólnie całość pozostawiam Twojej inwencji. Jest to blog męsko-męski yaoi z fandomu Naruto.
    7.Kontakt: e-mail: ewafinger@gmail.com
    Bardzo zależy na zrobionym szablonie.
    Będę bardzo wdzięczna za przyjęcie zamówienia. Pozdrawiam Dita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czytałam, że Jesteś fanką Naruto więc może Ty się skusisz i zrobisz mi szablon? Rany, nawet nie wiesz jaka byłabym szczęśliwa:). Nie to, że coś ale byłby to jeden z lepszych prezentów na urodziny, a mam je w wigilię:D.

      Usuń
    2. Rayne! Czemu ja nic nie wiedziałam, że jesteś fanką Naruto?

      Usuń
    3. Cholera, nie doczytałam kto się deklarował z tym lubieniem Naruto XD. Myślałam, że to autorka posta tam odpisywała :). Wybaczcie * bije się w pierś* ale może jednak ktoś się pokusi o ten szablon dla mnie? Proooooooszę :D

      Usuń
    4. Ja też nie wiedziałam Aviu ale się nie gniewam za tę pomyłkę chociaż nieźle się przestraszyłam, że gdzieś tak napisałam i zaraz ktoś na mnie nakrzyczy, że nie robię z nimi szablonów :D. A co do szablonu nie wiem jeszcze czy go zrobię bo napisałam, że dam znać do niedzieli i dopiero wtedy przejrzę zamówienia :D

      Usuń
    5. Będę czekać z bijącym sercem, że to może jednak ja XD. Tak, tak, nadzieja umiera ostatnia:). Jeszcze raz przepraszam za to zamieszanie.

      Usuń
    6. Łeeee, a ja już się cieszyłam. :(

      Usuń
  14. Przepraszam za słowo, ale te szablony są zajebiste !!! A co się dziwić, że w najlepszej szabloniarni miałby być nie zajebisty ? No sens :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciała bym wstawić sobie na bloga szablon 821 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem ustawić tego szablonu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na gg - 48422763 i chętnie pomogę :)

      Usuń
  17. Hasło:Żródlana Kostucha
    Adres bloga:http://mymindproblem.blogspot.com/
    Koncepcja:chciałabym żeby szablon był fioletowy lub granatowy ,zależy jak ci się będzie bardziej podobało ;) fajnie by było gdyby byłą tam Ariana Grande Louis Tomlinson i Finn Harries.A w tle serio nie wiem myślałam żeby było NY nocą ale serio nie wiem może sama coś wymyślisz.
    Ewentualne zdjęcia:https://31.media.tumblr.com/1079b0fdb9f3c19384bbc24697adf713/tumblr_mf3kgq2FDH1rm9pdro4_250.png

    https://31.media.tumblr.com/e65dcd6556b1b73d0948b04d6cd6d42a/tumblr_mx3215oePr1s6k4sbo1_500.jpg

    https://31.media.tumblr.com/23d1188bb34214a040094fdd56fecfe4/tumblr_mxe5m6oNTg1r7gu0fo1_500.jpg

    https://31.media.tumblr.com/c3248a24f665450151c0d5ab9828a0f7/tumblr_mlgcklNinu1rs2pmjo1_500.jpg

    5.Ewentualny cytat:"Nie bądź plastikowa,bo wiem że jesteś fantastyczna"
    6.------------------
    7.olccia21@wp.pl gg:47126273

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorka pomyliło mi się
      nie dodawaj zdjęcia marcela :)

      Usuń
  18. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: everyone-is-busy-with-each-other.blogspot.com
    3. Koncepcja: Najlepiej, żeby były to kolory raczej ciemne, lecz nie tak bardzo. Odcienie szarości, czerni, może granatu.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://i.pinger.pl/pgr315/f24c253900163229509d639b/ZZZZZAYN.jpg
    5. Cytat: Wol­nym bo­wiem jest człowiek tyl­ko wte­dy, gdy jest samotny.
    6. Inne uwagi: Chciałabym, aby w szablonie była także jakaś dziewczyna, tylko żadnej odpowiedniej nie mogłam znaleźć. Jak można tak zrobić to chciałabym, żeby ona również była w ciemnych odcieniach.
    7. Kontakt: TT- @anne_diamondd, e-mail- anne.rotho@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Źródlana kostucha

    2. Adres bloga: solar-glow.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był inny niż te w notce do góry. Bardzo podobają mi się takie, w których pole posta znajduje się po lewej stronie i jest prostokątne, a miejsce na zakładki jest na górze również prostokątne. A po prawej stronie jest tylko i wyłącznie nagłówek. :) Mniej więcej chodzi mi o taki szablon (oczywiście usuwając z niego tą małą kolumnę ze statystykami itp.) http://funkyimg.com/i/E4xE.png Wiem, że to nie jest wasz szablon, ale jakiś przykład musiałam podać. ;)
    Co do kolorów obowiązujących na szablonie to zależałoby mi by były one utrzymane w bordo, szarościach i czerni.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://data1.whicdn.com/images/87577854/large.png
    http://data1.whicdn.com/images/60841646/large.png
    http://data2.whicdn.com/images/86792305/large.jpg
    W tle za nimi chciałabym jakieś wierzowce, gitarę, nuty na pięciolinii i mikrofon.

    5. Cytat: My one reg­ret in li­fe is that I am not so­meone el­se.

    6. Inne uwagi: wszystko napisane powyżej.

    7. Kontakt: email: mowmiimartaa@gmail.com lub blog który prowadzę solar-glow.blogspot.com

    UWIELBIAM WASZE SZABLONY.
    BUTON JUŻ WSTAWIONY. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przed ostatni szablon - Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Hasło:Źródlana kostucha.

    2.Adres bloga: http://xiaolin-czern-i-biel-nowa-historia.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Układ dwukolumnowy. Kolory bloga czarny oraz biały, ale tak aby nie raziło w oczy (było czytelne). Jakieś dodatki przy zdjęciach. Zresztą zostawiam tobie, ponieważ się na tym znasz ^^

    4.Ewentualne zdjęcia: Liczyłabym na Chase Younga z Xiaolin Pojedynek Mistrzów i dziewczynę anime. Blond włosy i niebieskie oczy. Jeśli znajdziesz w internecie :)

    5.Ewentualny cytat: "Czerń i Biel… Śmierć i Życie… Księżyc i Słońce… Noc i Dzień… Ciemność i Światło… I… W Końcu… ZŁO i DOBRO… Czy kontrasty nie mają szansy na istnienie razem? Czy zawsze musi ich dzielić bariera?" (ale może być innyc, jesli znasz taki o "czerni i bieli" ^^

    6.Inne uwagi: Nie wiem, zdaje się na ciebie ^^ (chciałabym też, aby zakładki, które są na blogu nadal tam zostały) :)

    7.Kontakt: gg 47958840

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: wilczyca1315.blogspot.com
    3.Koncepcja: może być w ciemnych barwach, wtedy prosiłabym coś z lasem albo coś w tym stylu i jakieś kruki. Ewentualnie w jaśniejszym kolorze ale wtedy prosiłabym, by miało to jakiś związek z pustynią i egiptem
    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.globtroter.pl/zdjecia/maroko/36110_maroko_pustynia_erg_szebbi.jpg
    http://www.widoczki.com/widoczki/2/pustynia-afryka-namibia-lady.jpeg
    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/146/4/5/anubis_by_mribby294-d5179f2.jpg
    http://9.s.dziennik.pl/pliki/1151000/1151369.jpg
    http://znaczenie-aniolow.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1117175/files/blog_bo_4497526_6669191_tr_bdfd6862825c32210d1e528980c3c001.jpg
    http://www.tapeta-3d-kobieta-aniol-skrzydla.na-pulpit.com/zdjecia/3d-kobieta-aniol-skrzydla.jpeg
    http://i.pinger.pl/pgr459/c51224e30005cd394f78438a/kontury-sylwetki-aniola.jpg
    5.Ewentualny cytat: Istnieją takie miejsca, które trzeba i można oglądać jedynie w ciemnościach.
    6.Inne uwagi: Proszę nie wstawiać ludzi (inne stworzenia mogą być) tak by było widać ich twarz
    7.Kontakt: solento1315@gmail.com 33014533

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://young-and-crazy13.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym coś w jasnych barwach, niebieski, fioletowy... To blog pamiętnik, dlatego chcę coś takiego jak w tego typu blogach, jakieś zdjęcia site models, prosty ale efektowny ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: co by pasowało, nie znam się ;)
    5.Ewentualny cytat: Perfect is boring
    6.Inne uwagi: Nie wiem, zdaję się na twą opinię ;)
    7.Kontakt: patqa98@onet.pl gg 8589694

    OdpowiedzUsuń
  24. Ra-Ra-Ra-Rayne, szablony daje fajne. A ja rapuję w wannie.

    Heheh, piękny powrót. Bo piękne szablony i ja powiedziałam, że wrócisz. Ostatnio prorokuję :3
    821 najmniej mi się podoba, ale nie jest zły. Nagłówek z tymi podartymi końcówkami nie wygląda dobrze w tym.kwadracie i jakoś ogólnie mi nienpodpada, ale Css fajny.
    822 Oooooooo, to to jest pinkne. Nagłówek skomplikowany jakiś nie jest, ale te kolorki mnie powaliły. Lubie jak.jest tak ładnie. Prosto, ale ciepło i z klasą. I oni się świetnie prezentują na tle tych czarno-brązowych i białych sznytów. Mój skromniutki faworycik :3
    823 Z mojej perspektywy wygląda na to, że ta dziewoja ma na ramieniu królika. A to, w połączeniu z tymi kwiatami za nią,.kolorami (znowusz świetnie dobranymi) kojaży mi się z Alicją w Krainie Czarów. Strony na górze!!! <3 Nie no, jest ślicznie i delikatnie i podoba mi się strasznie. I plasuje się na drugim miejscu z tej noteczki.
    824 No no no, te kody wyglądają zadziwiająco podobnie do 823 :3 Nie, przepraszam, te urocze strony u góry są zrobione nieco inaczej, ale równo fajosko. Tym razem w kolorkach głównie zielonki i coś w stylu bladej oliwki, czy jak to yam.nazwać. Nie no, Rayne, strasznie kolorki w twym wykonaniu mnie urzekają. A ten nagłówek równierz, szczerzy się do mnie. Tajemniczy i cudny. Kobitka ma szczęście :D
    I na tym się kończy, szablono-komenotowanie, a ja się żegnam, radośnie patrząc na nie :3
    Pozdrawiam cieplutko
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czo ten Kraken taki podejrzanie miły ;_;

      Usuń
    2. No tak miło napisane, same dobre słowa aż mi miło się zrobiło no. :D Samoocena mi się zaraz podniesie i co wtedy? Będę kazała ludziom płacić za oglądanie prac czy coś.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanko, czy będziesz jeszcze pisać bloga POGOŃ ZA PRAWDĄ I MIŁOŚCIĄ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://tlumaczenie-irreplaceable.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w ciemnych kolorach, głównie ciemny brąz ale też już nie AŻ za ciemny :) Układ i wygląd mniej więcej podobny do tego: http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2013/242/8/c/517_by_catianax-d6kdqho.png
    Postacie w szablonie chciałabym żeby były: Justin Bieber i Nina Dobrev
    4.Ewentualne zdjęcia:
    Justin:
    1.http://imageshack.com/a/img40/1493/3zha.jpg 2.http://imageshack.com/a/img812/2117/0buu.jpg 3.http://imageshack.com/a/img593/6712/kk2b.jpg
    Nina:
    1.http://imageshack.com/a/img843/1778/0vnv.png 2.http://imageshack.com/a/img5/7532/7y61.jpg 3.http://imageshack.com/a/img547/3982/ui57.jpg
    Jakby co prosiłabym wybrać coś z tych zdjęć :)
    5.Ewentualny cytat: I thought you'd never leave me, but instead you left me broken...
    6.Inne uwagi:Chciałabym żeby ten szablon był w pewnym stopniu wzorowany na szablonie, do którego umieściłam link w punkcie 3.
    7.Kontakt: brylant1268@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: zatancz-z-morderca.blogspot.com
    Koncepcja: Uhm... Szablon w ciemnych kolorach. Nie wiem... Może brązowy? Układ prawokolumnowy.
    Zdjęcia:
    1. http://2.bp.blogspot.com/-L7QA1x45OiA/UYWdC_OyaSI/AAAAAAAAAGk/wTZcpND4S80/s640/302918_657827974242916_1709281486_n.jpg

    2. http://1.bp.blogspot.com/-VMteP9CLLaM/UcnKOTLNKRI/AAAAAAAAA_o/nXmB2bkWzhE/s1600/stylowi_pl_moda-meska_zayn-malik_3455955.gif

    3. http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/ashley-benson/nylon-magazine-may-2013/Ashley-Benson---Nylon-Magazine-2013--03.png

    Ewentualny cytat:
    Hm... Tutaj możesz wstawić to, co Ci się podoba. :)

    Inne uwagi: -
    Kontakt: angels_007@onet.pl

    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejo ;)
    Kontakt: TT: @LoveMe_SWAG1 email: alyson4321@wp.pl
    hasło: Źródlana kostucha
    blog: http://evilcanbedanger.blogspot.com/
    Zamówienie do: nancy
    Bohaterowie : Justin Bieber(zwykły chłopak) , Emily Evil (Vanessa Hudgens, szefowa gangu) , Ashley ( Ashley Tisdale, wróg emily)
    Prosiłabym żeby Ashley była z tyłu na drugim planie a Justin i Vanessa i żeby na nagłówku były narkotyki, pistolet, żyletka i papierosy, coś w stylu : http://tlumaczenie-danger.blogspot.com/ , czarno białe i jeszcze pytanie, czy czytacie bohaterów? Bo Ashley to wróg emily i żeby ten nagłówek nie był taki słodki, bardziej w stylu emo albo coś takiego :) Napis na nagłówku to : Nothing Happens Without A Reason. Ma być widoczny ale nie za duży.
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wiesz, że istnieje coś takiego jak regulamin? :)

      Usuń
    2. co tam regulamin, kto to nancy? o.o

      Usuń
    3. pseudonim artystyczny. człowiek codziennie uczy się o sobie czegoś nowego

      Usuń
    4. Tak wiem, a co się stało? Kurcze, to zamówienie do: nancy , tego tam nie ma być ._.

      Usuń
  31. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://wordvioletta.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym aby szablon był w jasnych barwach. Obowiązkowo muszą być na nim akcenty fioletowe. :) Chcę aby był dziewczęcy, w stylu serialu Violetta. Główną "bohaterką" na szablonie ma być Martina Stoessel- grająca Violettę. Zdjęcia mogą być zarówno z jej życia prywatnego jak i zdjęcia z serialu. (z czym że jeśli będą to zdjęcia z serialu proszę także o inne postacie np. Diego, Francesca, Leon, Ludmiła)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://4.bp.blogspot.com/-HZPV6yIiC-o/UkHxlX-kBbI/AAAAAAAABFY/IfiZPEbjV3w/s1600/000.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-ZG4W8DC2hCA/UkHxkdz1SAI/AAAAAAAABFQ/Kb_EXDrGLiU/s1600/0000.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-cUalfpeV4Ps/UkHxqN_OGaI/AAAAAAAABFw/HKcYBcoUG7g/s1600/00001.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-LS7HeHpfD3M/UkGr-t7lvxI/AAAAAAAABAc/NUGq_GcEDrQ/s1600/BUi3AjOCcAA3oMk.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr103/9c37cc98000482675221d438/

    Z Violetty
    http://i2.pinger.pl/pgr11/c765d6b000001e3d51db18cf/violetta_13-1.jpg

    http://i2.pinger.pl/pgr134/f1832d4d002110a65196b6bd/Violetta_Disney+Channel++(12).jpg
    To są tylko przykładowe zdjęcia. Ważne aby były z drugiego sezonu
    5.Ewentualny cytat: Miłość, muzyka, pasja- w przypadku zdjęć z Violetty ///All you need is love- w przypadku zdjęć z Martina
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: wordvioletta@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: Asleep-fanfiction.blogspot.com
    3. Chciałabym, aby szablon był wykonany w takim typie: http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/340/8/1/821_by_freyamavor-d6wy12f.jpg . Ewentualnie trzykolumnowy. Prosiłabym o wykonanie go w ciemnych barwach (czarny, szary, biały) oraz aby znajdowała się na nim Giza Lagarce, Harry Styles oraz zdjęcie zakochanej pary, a co do reszty zostawiam to wam :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    https://24.media.tumblr.com/e8d7b68504d8fc112a02f81f3a335b92/tumblr_mwqe1ypPKe1qan1eeo1_500.jpg

    https://31.media.tumblr.com/068123e8cf27110e8fc6213a24207f59/tumblr_mxhp3z4LqI1so8fz7o1_500.png

    5. Ewentualny Cytat: How long will I love you? As long as stars are above you and longer if I can.
    6. Inne uwagi: Brak.
    7. Kontakt: E-mail mustbepr0ud@gmail.com GG - 45306640

    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam! Pierwszy raz na tej stronce i muszę przyznać, że jestem w szoku, ale oczywiście bardzo pozytywnym! Bynajmniej pisuję teraz z ogromną prośbą! Oczywiście, co nie powinno być zaskoczeniem, chodzi o szablon do nowo powstałego blogu:)
    1.Hasło:Źródlana Kostucha
    2.Adres Bloga: krainakhadir.blogspot.com
    3.Koncepcja: Czarny (ciemny?) kolor w tle, chociaż niekoniecznie. Przede wszystkim marzy mi się zdjęcie(widok) pięknej, baśniowej doliny rzucone najlepiej od strony jednej z jaskiń lub szczytu, na którym stać będą przynajmniej jeden człekokształtny (chociaż w zamyśle miał być elf:D) a za nim, obok czy jakkolwiek , potężny smok :)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny Cytat: "Po królestwie chodzą słuchy, że pradawne zło zbudziło się, by zawładnąć swoim królestwem..." (niekoniecznie)
    6. Inne uwagi: -
    7. E-mail:
    Trei00007@gmail.com
    GG : 16088072

    Jest to wyzwanie myślę, ale patrząc na wasze dzieła, jakoś jestem spokojny, gdyby mi się udało zakwalifikować;) A blog na pewno ruszy, prolog już niemal gotowy, za niedługo ciągnę dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Bardzo mi się podobają twoje pracę :) jesteś świetna
    1 Hasło Źródlana Kostucha
    2 Adres http://kissyouonedirecton.blogspot.com/
    3 Koncepcją jest że mój blog ma aż 4 bohaterów głównych tutaj koorystykę prosiłabym jak w twoim szablonie nr 571 czyli ciepła i wg w nim fajnie by było jakby znalazł się gdzieś w tle opuszczony blok bo z tamta pochodzą moje bohaterki oczywiście jakies kwiaty i wg prosiłabym tez o fortepian ale to gdzieś ju w oddali i wiadomo to ciepło prosiłabym o coś podobnego jak jest w szablonie 571
    4 Ewentualne zdj http://data.whicdn.com/images/68057708/large.jpg

    http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Barbara+Palvin+Day+8+Cannes+Film+Festival+LKLOGfxBEVmx.jpg

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/537010_636601216361518_492661155_n.jpg

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/7687_230332103794414_1747713300_n.png
    5 Ewentualny cytat -Miłość jest piękna ale strach zawsze czuwa
    6 Inne uwagi - Wiesz chciałabym aby szablon budził uczucie ciepła Szablon 571 :)
    7 Kontakt gg 42359584

    Robisz cudowne rzeczy i czekam na szablon Pozdrawiam Gorąco :)) :*


    OdpowiedzUsuń