g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.12.2013

[825-831] Ziemniaczek

Nie mogę uwierzyć, jak szybko minął mi ten miesiąc. Jeszcze niedawno zaczynał się listopad, a teraz już trzeba szykować się na święta! Nie wiem, jak u Was, ale u mnie to straszny okres. W tym tygodniu mam sprawdziany z matematyki i polskiego, a że z obu tych przedmiotów mam ciężką sytuację, to po prostu nie mogę ich nie zaliczyć. Czarno to widzę.
Ostatnio coraz rzadziej wchodziłam na ZS, głównie za sprawą mojego nowego bloga. Straciłam ochotę do robienia szablonów, zamiast tego piszę recenzję i dodaje je na Magii. Nie sądziłam, że aż tak mi się to spodoba :)
Jak zauważycie w następnych szablonach, w dzisiejszej notce królują poszarpane krawędzie. Ładnie wyglądają i nadają charakter pracom, więc nie mogłam się powstrzymać. Nie będę mówić, czy jestem zadowolona z szablonów, bo znów powiecie, że narzekam ;)
(Jak tu mam cokolwiek napisać, skoro Sajlens podgląda, co pisze i na bieżąco to komentuje? Sio!)

Zamówienie dla Ca-lineczka
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon825-418552479?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=7

Zamówienie dla Nocne Szepty
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon826-418553673?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=6
[Podgląd

Zamówienie dla Time-changes-people
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon827-418554033?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=5

 Zamówienie  Szablon wolny
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon828-418554300?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=4

Szablon wolny
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon829-418554556?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=3
Hahaha, matko :C Selena jest przerażająca.

Szablon wolny
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon830-418554942?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=2

Szablon wolny
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon831-418555219?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=1

Szablon 832 został usunięty z uwagi na to, że wykorzystaliśmy go jako nowy główny :)

http://magia-ukryta-w-slowach.blogspot.com/2013/11/6-konkurs.html 
Jeśli ktoś jeszcze nie widział, to na drugim blogu organizuje konkurs. Do wygrania książka i szablon, a zasady są naprawdę proste. Zapraszam!
Jeśli psuje Wam się któryś z moich szablonów, to piszcie! Będziemy naprawiać.

Mam kilka zaległych zamówień, więc nowych nie przyjmuję.

136 komentarzy:

  1. Pierwsza :c Raion teraz możesz mi zazdrościć :C
    Ale oryginalny tytuł :C
    A ja kocham ten okres przygotowywania się do świąt. Praktycznie codziennie chodzę po prezenty i podziwiam te cudne dekoracje :3
    Tak, za sprawą twojego nowego bloga, a na Żniwa to ile trzeba czekać. :c Ty ni czytaj tyle tylko ucz się matemtyki boś tępa :C
    Bo to prawda, że cały czas narzekasz :c Nic ci się nie podoba :c
    Nigdzie sobie nie idę, błędy ci poprawiam, ciesz się :C
    Ale przejdźmy do szablonów. Swoją drogą ciekawe skąd masz takie śliczne miniaturki?
    825 - Ah, co za profesjonalny screen. Hohoho, kto by pomyślał :c Kolorystyka mnie urzekła, uwielbiam takie połączenie złota i brązu. Napis jest uroczy tak jak ta dziewczynka. Jedyne co mnie denerwuje to zbyt mocno poszarpany nagłówek po prawej stronie. :c Ale to tylkomoja uwaga.
    826- Himi, jak ja ci zazdroszczę :c Ten szablon jest taki wesoły, świąteczny i ciepły. Kocham te kolory i wygląd kart. No i umiejscowienie nagłówka i sposób jego wycięcia jest bardzo ciekawy. Śmiechłam z zachwytu :c
    827 - najmniej mi się podoba z całej notki. Taki jakiś rozmazany mi się wydaje. I to zdjęcie środkowe takie jakieś zboczone :c Ja wiem, że on ją ratuje, niesie na rękach czy coś tam, ale dziwnie to wygląda. Coś polubiłaś poszarpane krawędzie :c
    828 - Ten szablon jest taki...dziwny :c Podoba mi się css i kolorystyka jest genialna, ale te panele i twarz dziewczyny mi nie pasują. Ona wygląda jakby się dusiła :c Tusz taki rozmazany. Twarz taka brudna. Nie wow. Zdjęcie takie bleh :c Ale cytat jest genialny (:
    829 - Hahahahaha, omg :c Ślicznie <3 Nie no, ogólnie strasznie podoba mi się nagłówek, oprócz tego zdjęcia na plaży, bo są rozmazani :C Karty są ciekawie umiejscowione. Tylko denerwuje mnie ta kolumna prawa na blogu, ale na podglądzie tego nie widać :C Oszustka :c
    830 - agrr :c Ten nieruchomy nagłówek! :C Mówię ci, że byłoby ładniej gdyby był ruchomy. Ale oczywiście, kto się tam Sajlens będzie słuchał :c Cytat jak już mówiłąś, bardzo głęboki. I ostatnio pokochałam ten układ, bardzo ciekawie to wygląda. Tylko css stron ten sam co z Bieberem. :c
    831 - Oh, jeny, powoli zbliżamy się do 832 :C Ten szablon jest świetny. Zakochałam się w nim odkąd go pierwszy raz zobaczyłam. Nie wiem czy to przez święta, czy zimę czy sówkę, ale po prostu go uwielbiam. Jest taki elegancki, abstrakcyjny i przykuwający uwagę. Pani na nagłówku jest śliczna. I css też bardzo ładny :)
    832 - omg :C Jeju, kocham ten szablon i nie mogę znieść tego, że nie jest głównym :c Te kółka, to tło, ten nagłówek. Poległaś? :C Wyjdź. Jeny, idę płakać :c Ale najpierw pobiorę go na podstronę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Następnym razem ja będę pierwszy!

      Usuń
    2. Oszustka, napisałaś komentarz wcześniej :c Wszystkim powiem, WSZYSTKIM! :C
      Zawsze będę tępa matematycznie i nie sądzę, by cokolwiek mogłoby mi pomóc. Ludzie na matnie czy informatyce nigdy nie zrozumieją tego bólu. Wy w ogóle nic nie zrozumienie, bo serduszka nie macie. Tylko delty Wam w głowach! :C
      Tytuł taki, bo właśnie Pingwiny leciały i Mort mnie natchnął :(
      Teraz to narzekasz, a jak pokazuję, to nic nie mówisz. Skarbie, no co Ty :C
      827 zboczony? :C Haha Sajlent, co Ty gadasz :C ten szablon ma głębokie przesłanie w sobie, tylko musisz je odnaleźć? widzisz wzrok tej dziewczyny? Widzisz? Nooo, to teraz myśl :C
      Szablon ustawiony na główny. Wygrałaś :c

      Usuń
  2. PROSZĘ
    Hasło: Źródlana kostrucha
    Login: Imaginary Friend
    Adres bloga - http://only-believe-in-yourself.blogspot.com/
    Zdjęcia:
    DZIEWCZYNA :
    http://data3.whicdn.com/images/31682823/tumblr_m5oii0piEO1r2nqjxo1_1280_large.png
    LUB TO
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/326/4/f/colorizacion___barbara_palvin_by_krypteriahg-d4h0r2k.png
    ALBO TO
    http://media.tumblr.com/tumblr_ld8815Xrra1qe220b.jpg

    CHŁOPAK (wybierz to które bd przypomina wampira xD ale nw chyba nr 2 jest lepszy c'nie?)
    1.
    http://3.bp.blogspot.com/-I9yEzLvDtRc/UFiSZJSQV3I/AAAAAAAEnzs/TV_RsoH6xq4/s1600/05.jpg
    ALBO TO ALE ŻEBY BYŁO CZARNO BIAŁE
    2. http://24.media.tumblr.com/4443e7f97b83ebf58472257fd406607b/tumblr_ml5dcw3i1i1ruonemo1_500.jpg

    Tematyka: na 100% nw ale będzie to opowiadanie fantasty, kolory mroczne

    Preferowana kolorystyka i układ szablonu: Nie wiem. Nie orientuje się w tych sprawach i proszę cie abyś to ty wybrała, a jeśli chodzi o kolory to mroczne np. fiolet, szary, czerń, brąz itp.

    a i napis/cytat to : Only Believe in Yourself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty nie umiesz czytać? Ja nie wiem co trzeba zrobić żeby ludzie zaczeli myslec :C

      Usuń
    2. No hehe, tylko ludzie serio mózgów nie używają :C

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. piękny nowy szablon bloga, tak świątecznie, cudownie

      Usuń
    2. Dziękuję :) Cieszę się, ze Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Szablon nr 832 jest cudowny!!!!!!! I naprawdę nadaje sie na szablon główny! Jest przepiękny! Dlaczego nie chcesz aby byl na glownej!?;(((( Bozee piekny:CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wygrałyście! 832 idzie na główny :)

      Usuń
  5. Szablon 832 jest cudowny, nie mogę go opisać słowami, ale mogę coś zaśpiewać :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierdoleee szablony piękne!<3333333 Po prostu wszystkie piekne i jezzuu *.* Takie hjshajshajsajhsj<33 Normalnie ahhh zapiera dech w piersiach<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bobrze, cóż za entuzjazm! Ślicznie dziękuje :D

      Usuń
  7. O matko i córko! Jak to mówią niektórzy. Jak dużo!
    825 jest bardzo uroczy, bajkowy. 9/10. A co mnie tam, 10/10.
    826 jest oczo***ny strasznie więc tylkoza fajne wykonanie: 6/10
    827 jest bardzo fajny, mój ulubiony po jedynce. 9/10.
    828... no taki twój. Jillowatowatowaty. 6,8/10 bo nic takiego... zaskakującego.
    829 jest ładnie zrobiony ale nagłówek mnie oślepił na kilka minut. Muszę coś wziąć po nim po prostu. 7/10 bo wykonanie fajne.
    830 też jillowaty nico. 8/10.
    831 jest ładny, zimowy, kojarzy się z kakałkiem i kocykiem, lampeczkami, chanukiją, choinką(o nawet na nim jest!) i generalnie grudniem. 10/10 bo taki czas teraz.
    No i ostatni jest bardzo podobny, ale mniej mi się podoba.Za... bożonarodzeniowo-kiczowaty, ale tylko troszeńkę. 7/10.
    Pozdro, Ryx.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio moje notki miały po 2 szablony, więc dzisiaj postanowiłam zaszaleć ;)
      Dziękuję za komentarz. Ze wszystkimi spostrzeżeniami się zgadzam. Następnym razem postaram się być troszkę mniej jillowata ;)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
    2. A bądź se jillowata, na zdrowie! Puki jesteś Jill bądź se ile tylko chcesz.

      Usuń
  8. Te szablony są przepiękne! Zakochałam się praktycznie w każdym z nich! ♥
    Uwaga, uwaga, bo teraz Stacy będzie słodzić:

    Pewnie słyszałaś to już setki razy, pewnie dostawałaś miliony komentarzy, maili i innych wiadomości o tej treści, ale MUSZĘ to napisać: Kocham Cię kobieto! Ciebie i Twoje szablony! Jesteś moją ULUBIONĄ szabloniarką. Nie, nie z Zaczarowanych. Z całych internetów ♥
    Może i uznasz to za nic nie znaczące słowa, ale na prawdę mówię to co myślę. Wylewam wszystko co mi na serduchu leży! :D
    Dzięki Tobie zaczęłam bawić się z grafiką i to na Twoich szablonach najczęściej się wzoruję. Marzę, żeby być chociaż w połowie tak dobra jak ty, i mimo, że najprawdopodobniej nigdy w życiu Ci nawet do pięt nie dorównam, to i tak będę dążyć do celu!

    Pozdrawiam i całuję!
    Twoja fanka,
    Stacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, Stacy, bardzo dziękuję :) Nie spodziewałam się, ze komuś aż tak podobają się moje szablony :) Nawet nie wiesz, jak przyjemnie słyszeć takie słowa. Człowiek od razu dostaje mnóstwooo weny! :)
      Może pokażesz jakąś swoją pracę? :) Jestem pewna, że są o wiele lepsze, niż mówisz. Większość osób jest zbyt krytycznych co do swoich prac :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      J.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że ucieszyły Cię moje słowa! :D
      Chętnie pokażę Ci jakąś moją pracę, wątpię, żeby Ci się spodobała, ale cóż - wciąż się uczę. ;p

      Oto jeden z moich szablonów:
      http://hogwart-moimi-oczami.blogspot.com/

      Jest on na moim blogu (w najbliższym czasie, tj. gdy naprawię photoshopa, mam zamiar go zmienić).

      Pozdrawiam!
      Stacy

      Usuń
    3. Jeju, przepraszam, że się wtrącę, ale Stacy, Twój szablon jest naprawdę świetny! (: Nie wiem czy to przez rozdzielczość, ponieważ nie widze połowy dziewczyny, nagłówke jest najprawdopodobniej za duży, ale za to css jest świetny! (:
      Ćwicz, ćwicz a będzie ci dane. Nasze szablony z Jill nie były takie świetne jak zaczynałyśmy, prawda kochanie? :C
      Pozdrawiam i życzę sukcesów w grafice,
      Silence

      Usuń
    4. Ojejku, bardzo dziękuję! :D
      Ostatnio też coś takiego zauważyłam, będę musiała go troszkę zmniejszyć :p
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję,
      Stacy

      Usuń
    5. U mnie wielkość jest akurat :) Wpisywałaś kod na dopasowanie grafiki do ekranu? Wczoraj napis był wyraźniejszy, niż dzisiaj, więc zgaduję, że coś zmieniałaś ;)
      Szablon bardzo mi się podoba! Daj znać, jak jeszcze coś zrobisz. Takiego talentu nie wolno spuszczać z oczu ;)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
    6. Do dopasowania obrazu tła użyłam instrukcji, którą dodaliście na zaczarowanych instrukcjach. ;)
      Jejku, bardzo się cieszę, że Ci się spodobał! :D To strasznie miłe usłyszeć pochwałę z Twoich ust! :D
      Myślę, że wkrótce do Ciebie napiszę. Będę chyba potrzebowała Twojej pomocy... Ale to później, pisałaś, że masz zaległe zamówienia, więc teraz pewnie nie masz czasu. ;p
      Pozdrawiam!
      Stacy

      Usuń
    7. Domyśliłam się, ale musisz liczyć się z tym, że kiedy jej używasz, to jakość się trochę pogarsza i takie rzeczy jak napis stają się trochę niewyraźne ;) Myślę, że w tym przypadku lepiej zrobić większe tło, niż używać tej instrukcji :(
      E tam... zajęta... pisz, jak tylko będziesz czegoś potrzebowała :) Kontakt jest w zakładce ;)

      Usuń
  9. Ale piękne szablony!!! Normalnie aż nie wiadomo co brać! Bardzo dobrze, że widzę zimowe klimaty, coś w sam raz na grudzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam wejść na stronę Pobrania, więc piszę tutaj:

      Porywam dziewkę numer 831 do lochu http://erinti.blogspot.com/

      przepraszam za zamieszanie Jill, ale miałam komunikat, że strona nie istnieje

      Usuń
    2. Pobrania już naprawione :)
      Ciszę się, że szablony Ci się podobają ;)

      Usuń
    3. Już się wpisuję na miejsce, szablony boskie. Kocham zimę i od jakiegoś czasu szukałam zimowego. Wkręcam się, że tak zaklinam zimę by przyszła :-)))

      Usuń
  10. Kochanie oczywiście jak wiadomo szablon główny widziałam już z rana kiedy ze wszystkich stron walczyłaś z nim by osiągnąć zadowalający cię efekt. Muszę przyznać, że warto było czekać na finał ponieważ jest naprawdę świąteczny i cudowny. Wiesz, że zawsze cię chwalę ;p no może nie zawsze, ale w większości przypadków :) Uwielbiam twoje prace i w ogóle, ale jest jedno miejsce w nagłówku, które mi się nie podoba. Mianowicie łączenie ławki z bombkami. Jakoś coś tu nie bardzo. Zbyt się odcinają jak dla mnie. Wiem, że sama lepiej nie robię, ale akurat zwróciłam na to uwagę, bo zazwyczaj ciężko mi się do czegokolwiek przyczepić :p
    Wracając do notki :p
    825 - Bardzo spodobała mi się jego kolorystyka jeszcze kiedy siedział na twoim próbnym. Niby nic specjalnego, a jest tak cholernie urokliwy, że gdybym zostawiając spam zobaczyła gdzieś ten szablon z pewnością zaczęłabym czytać opowiadanie. Zachęca i to bardzo :) Krawędzie wyglądają bosko :)
    826 - Też widziałam wcześniej na blogu i powiem tak. Jest słodziachny, ale te karty wysuwane z góry nie wiem czemu kojarzą mi się z glutami XD Jakoś to było moje pierwsze o nich skojarzenie XD Wiem, że ze mną jest coś nie tak ale nic na to nie poradzę :p
    827 - Tego nigdzie nie widziałam. Ładny i prosty, ale bez rewelacji. Nie porywa mnie, ani nie zaskakuje. Puki co najmniej mi się podoba :)
    828 - Tego też widziałam na próbnym i jakoś mi nie do końca podszedł. Nieco mi tu za ciemno i choć kody fajnie się ze sobą łączą to jednak mimo wszystko jakoś coś gdzieś zgrzyta między zębami XD Nie mój gust i pewno dlatego :p
    829 - Tu mogę powiedzieć, że nagłówek bardzo fajnie skomponowany i ładnie dopasowany. Nie lubię tego pana, ale ślicznie wykonałaś to zamówienie. Brawo :)
    830 - Tego też nie miałam okazji widzieć. Choć jest piękny (mam na myśli nagłówek) to jakoś mnie specjalnie nie porywa. Nie wiem. Taki zwykły jak na ciebie :p
    831 - W tym się zakochałam o czym wspominałam ci już na gg. Jest boskościowo piękny cudny i w ogóle :) Taki delikatny, taki niesamowity, taki w twoim stylu :) Bardzo, bardzo mnie się podobuje :p urzekła mnie jego uroda :D
    832 - Patrz na początek komentarza jakbyś zapomniała co o nim myślę :p
    To by było na tyle. Oczywiście łatwo się wymądrzać kiedy samemu robi się gnioty, ale tak jakoś nie lubie obłudnie cię chwalić ;p Chciałabym robić prace jak twoje, pełne czaru i w ogóle, ale jeszcze będę z pewnością musiała duuuuużo poćwiczyć. Na razie cieplutko cię pozdrawiam moja kochana kradziejko kółek z wózków Tesco :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi bombkami. Śpieszyłam się, by jak najszybciej skończyć i jakoś tak wyszło. Myślałam, że jak machnę lekkim zamgleniem, to nie będzie widać, ale się przeliczyłam ;)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i tak szczegółowe opisanie szablonów :)

      Usuń
  11. Wchodzę, a tutaj tak zimowo i przyjemnie ;) Szablon główny jest naprawdę piękny i aż miło się na niego patrzy [uwielbiam jasną kolorystykę].
    Szablony są niezwykle ładne. Moim faworytem jest 827. Przyznam, że myślałam, że tych dzieciaczków więcej będzie, a nie tylko skrawek, ale naprawdę ładny. Przyjemny.
    Trochu się zdziwiłam jak zobaczyłam Sasuke i Sakure. Nie to, że takich nie robicie, jednak trzeba przyznać, że bardzo niewiele szablonów podejmuje tematykę anime i mangi. Choć szczerze nie lubię pary, szablon jest ładny.
    I jeszcze Justin B. Choć nie lubię, to naprawdę szablon jest doskonały. Szkoda, że to nie inna para xD

    Pozdrawiam,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się robić szablony we wszystkich tematykach, ale, wiadomo, niektórych szablonów zawsze będzie więcej niż innych. Anime prawie nie oglądam, więc jeśli nie trafi mi się takie zamówienie, to takich prac nie zrobię. Po prostu nie czuję tych klimatów ;)
      Pana B. też nie lubię, ale ciągle ktoś o niego prosił w "Znajdź szablon", więc postanowiłam coś zrobić.
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. Po pierwsze, moja Droga Jill, muszę Ci przyznać, że szablon Szablorniarni wygląda cudownie! *U*
    Co do dzisiejszej notki - jesteś Genialna i tyle ;d
    Piękne szablony, bardzo mi się podoba.
    Życzę dalszej weny i zobaczymy się na blogach książkowych :DD
    Pozdrawiam Serdecznie,

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, ile komplementów! Ślicznie dziękuję :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Widzę mój cudny szablon więc się szczerze ;))
    Ślicznie dziękuję, szablon na blogu widnieje i nie zamierza się stamtąd ruszać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, hej! Wiem co czujesz, ja co jakiś czas łapię takie coś i przez tydzień nie robię szablonów. Potem na chwilę mi przechodzi, a potem znowu i tak w kółko. :D U mnie w szkole też masakra. Klasówka za klasówką, nagle stwierdzili, że nie potrafimy się wypowiadać i nagle mamy trzydzieści referatów i prezentacji. A ja nie umiem zrobić takich poszarpanych krawędzie. :C Ale już umiem wgrać patterny! :D
    Przechodzimy do szablonów!
    825 - Ciekawe, ciekawe. CSS jest taki... typowo Twój. Weź, zrób jeden szablon, special for me, taki, żeby CSS był zupełnie inny niż we wszystkich Twoich szablonach. Tylko jeden. :D Ja nie mówię, że jest brzydki (w sensie kod). Co to, to nie! Ładna grafika. Lubię taką kolorystykę. Ciemna, ale nie mroczna. Fajny, fajny. :D
    826 - Średnio mi się podoba, ale wykonanie jest w porządku. Po prostu nie lubię anime (to jest anime? Mogłam coś pomieszać. Kompletnie się na tym nie znam) i ta pomarańczowa kolorystyka... Ale sama radziłam Ci coś zmienić, więc się nie odzywam. :D
    827 - Ale ładny! Podoba mi się, choć to anime (znowu nie wiem...). Te 'suwaczki' z boku są fajne. Jak na razie mój faworyt.
    828 - średnio mi się podoba. Podoba mi się CSS, z grafiką gorzej. Mam wrażenie, że dostałaś zdjęcia złej jakości i dlatego są takie, hm, dziwne. Ale ładnie zrobiony tekst. :3
    829 - Piękna grafika! Gorzej, że jakiś-tam bieber i jakaś-tam gomez, ale jestem to wstanie przeżyć, żeby napatrzeć się na piękno szablonu. :D CSS bardzo prosty, ale hm, efektowny.
    830 - ładny. Tak jak napisała Lizz: 'elegancki'. Koloryzacja od Yass? Jakoś mam takie wrażenie.
    831 - męczące to pisanie komentarza. Wiesz? Agrr... Ale ładny. Drugi faworyt! Ściągnę go sobie za kilka dni na biegnij-ze-mna. Let it snow, let it snow, let it snow!

    Więc do następnej notki i zagoń mnie do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :c Koloryzacja od Yass :c Hah :c

      Usuń
    2. Nie umiesz zrobić takich krawędzi? Służę pomocą! Tutaj masz instrukcje od Misao. Wszystko elegancko opisała, więc myślę, że w twojej następnej notce zobaczę chociaż jeden poszarpany szablon ;)
      Hm... pewnie, mogę zrobić szablon nie w moim stylu, tylko wypisz mi, czego powinnam unikać. Ciężko mi samej stwierdzić, co jesz jillowate, a co nie ;)
      Kurczę, 828 zrobiłam specjalnie efekt takich zdjęć. Wydawało mi się, ze dzięki temu będzie bardziej... klimatycznie? ;) Sama nie wiem.
      W 830 nie ma koloryzacji Yass. O ile pamiętam to dwie połączone koloryzacje od jakiegoś człeka z zagranicy. Jeśli chcesz, to mogę poszperać i Ci je przesłać :)
      Pogonić? Okey! Od dziś codziennie będę Ci wisieć nad głową. Szykuj się! :D


      Usuń
  15. Piękny wygląd bloga. Czuć zimę, choć nie ma jej za oknem. Czuć święta, choć jeszcze trochę czasu do nich. Jestem pod wrażeniem.
    Poza tym niezwykle miłe dla oka szablony.
    830 jest niezwykły w swej prostocie, a tym samym. I dzięki tobie odkryłam pierwszy w życiu szablon z Biebierem (czy jak on się tam nazywa), który mi się podoba. Wow. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha poważnie? Może częściej będę robiła z nim szablony :D
      Albo nie. Moja psychika nie przeżyłaby tego! ;)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  16. I po raz kolejny nie mam pojęcia w jakie słowa ubrać mój zachwyt :O Więc wpisuję w google wyrazy bliskoznaczne do "piękny". I oto co wychodzi: uroczy, urzekający, cudowny, śliczny, czarujący, urodziwy, zachwycający, gustowny, efektowny, wzorcowy, znakomity, pokazowy, doskonały, udany.
    Przy tych wyrazach są podane przykładowe wyrazy określane. Np. śliczna kobieta, doskonały wynik. A wiesz co tam powinno być napisane zamiast tego? Bo ja wiem. Mianowicie: Szablony Jill. :D Bo każde określenie idealnie do Twoich szablonów pasuje. C:
    Mój faworyt z dzisiejszej notki to zdecydowanie 831. Teraz wystarczy w tle puścić "Last Christmas" i będzie git. (chociaż w sumie już jest) :D
    Zaraz po 831 jest 830. Ładny układ i kolorystyka. Taki nastrojowy szablonik :D
    Jak już ktoś wyżej napisał dzięki Tobie mam ochotę spróbować swoich sił w tworzeniu szablonów, ogólnie grafice. Ściągnęłam już nawet gimpa! Szaleję, nieprawdaż? :D W każdym razie dziękuję za "zarażenie" mnie, kto wie, może kiedyś jeszcze będzie ze mnie szabloniarka B) *pogrąża się w marzeniach*
    Aha, mam jeszcze pytanie. A pytam z czystej ciekawości. Ile czasu zajmuje Ci tworzenie jednego szablonu? :>
    Pozdrawiam!
    Mystery :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widać, że zimowe szablony mają wzięcie :D Jak mi się uda, to w następnym tygodniu jeszcze jakieś wykombinuje ;)

      Próbuj, polecam! Jak będzie trzeba coś pomóc, to wiesz, gdzie mnie szukać :D Co do programów, to bardziej polecam Photoshopa. Ma więcej opcji, w necie jest mnóstwo instrukcji na szablony w tym programie... no i ma świetne koloryzacje. łatwiej byłoby Ci robić szablony :)

      Ja jestem typem, który dość długo robi szablony. Średnio poświęcam ok. 2/2.5 godzin na zrobienie grafiki i kodów. Czasem krócej, czasem dłużej. Zależy od weny i pomysłu :) Jednakże każdy ma inny czas. Z tego co wiem xslaveex czy Weasleyowa grafikę robią w pół godziny, także wiesz ;)

      Jak tylko uda Ci się coś zrobić, to daj znać. Jestem bardzo ciekawa, co Ci wyjdzie! :)

      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  17. Ja ci mówię, Sajlens jest wszędzie, to chore! :O
    Ja tam kocham święta, kocham grudzień, kocham śnieg, kocham koniec miesiąca! :3 Lubię też ten okres przygotowywania się do świąt, ale że w sensie ten kilka dni przed samymi świętami. Dla mnie będzie tym śmieszniej, że w pierwszy dzień świąt zorganizowana zostanie moja osiemnastka dla rodziny... śmiesznie xD Ale cii, będzie żarcie i kasa, więc fajno. A teennnn... HEJ! Zmartwiłaś mnie tym, że jakoś tak nie chce ci się tu siedzieć: nie denerwuj mnie! Mam kumpla wywodzącego się z rodziny informatyków, jak ładnie poproszę, to ci tego bloga usunie, żebyś miała więcej czasu tutaj, ot co! Także ty lepiej uważaj, Żilko moja droga, uważaj... ja mam na ciebie oko...
    HEHEHEHEHEHEHEH JAAAKI FAJNY JEST TEN SZABLON NA GŁÓWNEJ, HEHEHEHEHEHEHEH!! Zima, święta... ach! :3 Jest ślicznie! Ale wait. Kulki zrobiła jakaś M., a ogólnie szablon czyj? Chyba że znajdę odpowiedź w trakcie notki, ale mimo wszystko pytam.
    Dobrz, zajmijmy się częścią właściwą :3
    825 - o matko przenajświętsza!!! :O Faktycznie, pourywany nagłówek jest świetny, ale o tym później... później... raaaaanyyyy...
    1. karty na górze - jak jak to kocham! :3
    2. Jak fajnie wygląda to, że zarówno część tekstowa jak i kolumna wyrastają z nagłówka, a jednak są osobno - to tak świetnie wygląda!
    3. heh, w moim szablonie Rowi zastosowała ten sam myk: data, autor i komentarze po lewej. I powiem ci, że to jest genialne!!
    4. Nagłówek: ta dziewuszka jet taaaka urocza, choć zapewne każdy ci to mówi (o maaatko, zabrzmiało to tak, jakby była to co najmniej twoja córka XD) A ten kwiatek dodaje magii wszystkiemu, bo kwiatki normalnie nie są takie piękne i takie wielkie. Heeeeh, i jaki wspaniały cytat!! Genialny! To będzie moja dewiza, tak samo, że to, co małe, jest piękne. Co prawda w moi m przypadku w ogóle się nie sprawdza, ale kit xD
    5. Kolorystyka bardzo ciekawa, taka... kurczę, sam ciemnoniebieski jest nieco ponury, ale te pomarańczowe elementy stanowią tu cień nadziei niczym promienie zachodzącego słońca. Więc dzięki temu ciężko powiedzieć, jaki nastrój ma ten szablon :D Ale jest absolutnie boski!
    826 - HEHEHEHEHE, jakie śmieszne to! :D Takie chaotyczne, porąbane, nie wiadomo, co jest gdzie xD Ale to jest właśnie świetnie: na początku miałam wrażenie, że komentarze/autor/data są tak ustawione wzdłuż tych przerywanych linii oddzielających nagłówek od reszty. No i podstrony - jeeei, jak to jest świetnie zrobione! :D No i znowu motyw świąteczny :3 No ja nie mam pytań, pomysł cholernie oryginalny i świetnie wykonany!
    827 - hoho, sporo mangi tu widzę. No dobrz, niech będzie i tak 8) Hm, ten szablon z kolei taki dość zwyczajny: na pewno w odróżnieniu od pozostałych ;) Ciężko tu cokolwiek powiedzieć: postrzępiona krawędź wymiata 8) Taki zwyczajny, ale to jest właśnie fajne C:
    828 - ojoj, co ja widzę! :D Ech, czuję się winna, kiedy tak patrzę na to przekreślone słówko 'zamówienie :( Hm, już wyraziłam opinię na temat tego szbalonika, a biorąc pod uwagę fakt, że był robiony dla mnie, trochę ciężko mi tu cokolwiek napisać... :D Ale jak tyko zobaczyłam zapłakaną babę na podglądzie, to tak sobie pomyślałam, że to może być ten szablon xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 829 - hehehehehehe, faktycznie, ona jest straszna i przerażająca xD Czemu napisem zasłoniłaś mu gały? czy to tak miało być/tak już było? xD Ale te dziwne białe kwiatki, listki i inne takie tam są bardzo ładne, przy nich podstrony wyglądają doprawdy uroczo ^^ Ou! Tekst bez żadnej ramki, bez niczego... i powiem ci, że fajnie to wygląda! :D No i tak na prawo wszystko wysunięte, acz mimo to lewa pustką nie bije, na szczęście. Kolumna pasuje kolorystycznie do nagłówka, a więc i do szablonu. Tylko te zdjęcia... xD
      830 - ooo, wooow! Jakie to zacne! Ten podział na lewą, środkową i lewą stronę jest genialny! Pio lewo nagłówek: smutna, ponura pani, a przynajmniej jej kawałek... a nie! Jest też cała! xD Ale obrazek dość ponury. 'First day of my life'... <333333333333333333333333333 Jak ja kocham The Rasmus <333333
      "Still feels like the first time
      To stand here by your side
      Together regardless
      We'll walk through the darkness
      Still feels like the first day of my life" heheheehehehhhehegewgv qWTC UKWGFBXYGV <3
      Ogólnie jest bardzo ponuro i to się chwali ^^
      831 - znowu ona!! Zaraz - to ten szablon miał być na głównej, ale zachciało się wam kółeczek, więc jest tamten? Dobrze to rozgryzłam? ;> I znowu święta :3 Cóż, przy tym obecnym głównym te kółeczka wyglądają jak bombki, co z całą pewnością jest walorem, ale kolorystycznie podoba mi się bardziej właśnie 831 - jest dużo bieli i jasnoniebieskiego, a nagłówek aż tak się nie rozpierdziela, jest raczej dość skromnie ustawiony (nie skromnie wykonany! ustawiony). Chociaż fakt, że jednak 832 jest bardziej wyrazisty i jakoś tak bardziej dopracowany chyba... No., To tyle jeśli chodzi o charakterystykę porównawczą obu szablonów xD
      O konkursie wiem, zamówienia mam gdzieś, tak więc kończę! Czekam na kolejne notki (bardzo mnie cieszy dość obszerny kalendarzy :3 ) i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Kasa! To najmilej wspominam ze swojej osiemnastki To nic, ze roztrwoniłam ją w kilka dni - ważne, że przez chwilę byłam bogata! :D
      Swoją droga kiedy nas zapraszasz na imprezę? Życzenia były, teraz czas na picie. Nie myśl, że zapomnimy. Co to, to nie! Silence nie będzie na ten temat. Czekam na pisemne zaproszenie ;)
      Hłehłe, każdy mi grozi :C Spotkamy się w SONDZIE, zobaczysz. I żaden ADVOKAAD Ci nie pomoże.
      Szablon główny jest nasz! M zrobiła instrukcje, jak uzyskać takie rozsypane kółeczka :) Strasznie mi się podoba ten efekt.
      Oczy Biberka są celowo zasłonięte. Taki zamysł artystyczny :( często widzę obrazki z takimi napisami, a że w końcu pasował mi do szablonu, to pomyślałam, że będzie to jakaś odmiana ;)
      haha, coś poplątałaś z tymi głównymi :D Obecny główny na początku opublikowałam w notce, ale Sajlens i Fejf zrobiły bunt, więc skasowałam go zdałam na całe ZS.
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
    3. Taa, już się dowiedziałam, jak to było z tymi szablonami XDD A zapraszać zapraszam już teraz, tylko nie wiem jeszcze, na kiedy xD

      Usuń
  18. Tu będzie w przyszłości mój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecimy z tym koksem, nie? Ale wpierw. Ile ty żeś szablonów zrobiła, co? :D Ja tam elegancko wstawiam po 3-4, żeby się ktoś komentowaniem nie zmęczył, a ty co? Aż boję się, że pół nocy będę pisał ten komentarz. Jill, a ty masz matme podstawową, nie? Wierz mi, nie chciałabyś rozszerzonej... Sajlens się spytaj, mrugniesz tylko, a nie wiesz co na tablicy piszą xD A jak dołożysz fizykę na rozszerzeniu, to lepiej się w trumnie położyć :D I przedmioty zawodowe takie ciekawe xD Jak masz jakieś super problemy(jak to brzmi xD) to może będą umiał Ci jakoś pomóc? Tak, proponuję, wiesz obiecałem, że będę miły!
      825 - ten szablon ma w sobie magię. Te postrzępione krawędzie dodają uroku i pazura pracy. Kolorystyka też mi się podoba. Co mogę powiedzieć, zrób mi taki, co? :D
      826 - To tak, nagłóweczek świąteczny taki. I fajnie umiejscowiony. Kolorystyka pracy mi się nie podoba. Jest zbyt oczojebne. Na pewno przeszkadza to w czytaniu. I skąd ty masz takie menu, co? No, no pochwal się :D Albo nie, dajmy wykazać się piosence Shakiry. Jeśli to czytasz: WĘSZ, maleńka! xD
      827 - Naruto, jak mniemam. Sexualny ten nagłówek jakiś . Lubię to! I któż by się spodziewał, postrzępione krawędzie. Ogólnie fajnie tu róż i szarość razem wyglądają.
      828 - Pomysł na szablon ciekawy. Wykonanie też. Jedynie zmienił bym tą podłogę na coś innego, bo się strasznie odcina. Wiesz, ja lubię ciemne kolory, więc praca wpasowuje się w mój gust :D
      829 - To, tak... ile ty miałaś gorączki, że szablon z Bieberem zrobiłaś, co? 45? :D hahah Zrozumiałbym gdyby to, było zamówienie, ale wolny... Ej, a może ty mi ściemniasz. Zamiast rapu to ty jego słuchasz, co? No, no przyznaj się! xD Ogólnie podoba mi się styl nagłówka. Jest świetny, naumiej mnie, co? Ach, dzięki. To kiedy pierwsza lekcja? :D I ten wzrok Seleny, obok tej seleny z dzióbkiem. Jej myśl: "OMG! Co ja robię w szablonie?!"
      830 - Ten szablon jest genialny. Wszystko mi się podoba. Nagłówek. Cytat, CSS Brawo, moja droga!
      831 - Taki zimowy, nie? Jedyne co mnie wkurza, to ten żółty. Za nic tu nie pasuję xD Ale nagłówek spoko. I reszta też :D
      SZABLON GŁÓWNY - podoba mi się. Prócz tych kółeczek. Nie pasują mi tu, ale radocha z zabawy nimi. Więc niech zostaną. Nagłówek byłby super, gdyby nie łączenie bombek i ławki. Widać, to tekstura, nie? I postrzępione krawędzie też są :D hahaha Uzależniłaś się od nich!
      No, to już starczy tego komentowania na dziś.
      Pozdrawiam, Raion

      Usuń
    2. No faktycznie, na rozszerzonej matmie nie jest łatwo i czasami nie ogarniam co sie dzieje, ale ja lubie matme wiec tragedi nie ma. Fizykę kocham i rozumiem, wiec do trumny sie nie poloze, ale niektorzy to chyba powinni
      :C

      Też mówiłam, że ten nagłówek jest seksualny! Zboczone myśli <3
      Sile...to znaczy, Kraken.

      Usuń
    3. Pomoc z matmy zawsze spoko, chociaż nie wierzę, że ktoś umiałby mnie nauczyć przez internety :c Propozycję jednak doceniam :)
      A widzisz... menu! Zawsze miałam talent do takich rzeczy. Pewnego, grudniowego dnia nagle dostałam olśnienia... zrobię takie strony i każdy będzie mi zazdrościł. Widziałam, że jakieś biele nie biele mi je ukradły, ale taka już jest cena sławy :(
      Nie rozumiem, co Wy macie do tego nagłówka... jestem starsza i nie widzę żadnych podtekstów. Wstyd i hańba Wam ;)
      Nagłówek z Bieberkiem powstał na zasadzie, że wkleję cokolwiek i będzie takie artystyczne niewiadomo co :C Nie trzeba się tego uczyć, wystarczy mieć gorączkę i ćpać prochy garściami. Gwarantuję, że bez trudu zrobisz podobny nagłówek z 1D.
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz,
      J.

      Usuń
  19. Jeszcze troszkę, a skomentuję :c
    † † †

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czekaj. Co jest z tymi avatarami?

      Usuń
    2. Krakenie, czemu masz avatar Sajlens i rozmawiasz sam ze sobą? :C

      Usuń
    3. Ahaha :C To się leczy, dziewczyny :(

      Usuń
    4. Kraken, oddawaj moje krzyże :C

      Usuń
    5. Ziemniaczek. Hoho, ziemniaczki :c
      Hejka Jill. A może Yass, hę? Odkryłam Twoją mroczną tajemnicę :c Wstydź się.
      Jak można mieć jednocześnie trudną sytuację z polskiego i matematyki ja się pytam? :c Ni to umysł skisły, ni humanista, tylko oszczepem rzucić i patrzeć czy równo leci.
      Maggi chyba nie Magii :c Jeszcze trochę, a szablony zostawisz. Poszarpane krawędzie są szpanerskie, no, no, no Jill, no, no, no...
      Co za głupia Sajlens :c Wiem co mówię, jestem Sajlens :c Patrz, to moje krzyże i smutne buśki: † :c † :c † :c † :c † :c † :c † :c † :c † :c Wierzysz, prawda?
      825. Chyba bardziej Calineczkowatego i uroczego szablonu nie ma na tym świecie :c Chyba, że jest, a ten po prostu ukradłaś, to nie takie znowu nieprawdopodobne, no nie? :c I to wygląda zajebiaszczo. Bo takie porwane i z tego te dwie czarne kolumny. I strony na górze, co jest tak zajebiaszcze, że to mój ulubiony szablon. Ten nagłówek ma pinkne kolorki. I jest pinkny no. Od razu przypomina mi się ta bajeczka. A w szczególności to, jak ona spała w tym kwiatku bo ten kwiatek tutaj, łóżeczkopodobny. I cytacik taki uroczy. Jakbym była mała, to bym go używała, a tak go nigdy nie użyję, chyba, że żeby dręczyć pewnego Gandalfa. Taki mikrus jakich mało :c Ale szablon cudniuśki i ta panieneczka urocza. Aż mi się słodko zrobiło. I nagłówek kojarzy mi się z miodem, nie mam pojęcia czemu, ale to chyba dobrze, bo bardzo lubię miód. Jest słodki i wogle :c
      826. Przynajmniej dobrze numerujesz, jak na razie. Jestem z Ciebie dumna Pani Szef :c Aż masz tu takie sfitaśne hipsterskie serduszko, onli for ju <3 OOOOOOOOOO, a ten szablonik znam! Wyobraź sobie, że nie znoszę tego szablonu. Jest po prostu straszny :c Naczy, ładnie wykonany i tak dalej, ale jak widzę te kolory to mam ochotę uciekać na drugą stronę kuli ziemskiej. No i uciekałabym, ale tam Himi siedzi, jak w swoim pszczółkowym ulu, to jej nie zostawiam, mimo, żem trąba, bo nie komentuję :c Kody ładne, strony szpanerskie i fajne przejście z nagłówka w szablon ale kolory... moje oczy błagają o litość :C Ten pomarańcz i te wszystko :C Niby jest Jack, niby jest sfitaśnie (a właśnie... czemu wszędzie tak sfitaśnie hę???) ale kolory no... Nie dla mnie :c Ale obserwatorzy wyskakują o.o Aż się ich przestraszyłam. Chcesz mnie zamordować, no nie? Wiem, wiem, też cie nienawidzę :c
      827. Czo ta Żill z tymi animami całymi. Chińskie bajki znowusz się do mnie uśmiechają :c Sasusaku, czy jak to tam się zwie, tu widzę. Poszerza się horyzonty, co? Ale na tym dolnym obrazku Sasuke ma nieco krzywą mordkę xD Hehe. Nie powiem, żeby tematyka mi się podobała, mnie zwisai powiewa, ale szablon śliczny. I ten porwany nagłóweczek idealnie tu wygląda. I pasuje do cytatu. Cytatu, czy po prostu tych tych trzech słówek no. Wiadomo o co chodzi. Ale fajnie strony się zamykają jak się najedzie. Jak takie oczka mrugające i to jest sfitaśne (ZNOWU!). I oni są tak fajnie posmyrani tą bielą. Wiesz, takie smyr, smyr, smyr. Zawsze uważałam róż i czerń za dobre połączenie i tu wygląda naprawdę ładniutko. No, i zamknięty nagłóweczek. Nigdzie nie ucieka.
      828. Ojeja. Ten szablon jest niesamowicie Jillowaty. Nie zrozum mnie źle. Jak jesteś Dżilowata to ja się cieszę. Charakterystyczne kolorki i tematyka. I mi się podoba. Na środeczku łkająca tuszem dziewoja (chyba, że to krew, nie znam się), tam z boczku rączka wystająca z chmurki (czy tylko mnie to tak przeraża?) a siam jakaś przybita osóbka. Przybita, ogarniasz? Hahahahhahahahha. Czemu został odrzucony? ;-; Biedny szablonik, niechciany, porzucony i samotny... Nawet tak wygląda. Mam teorię. Może wcześniej wyglądał gorzej, dlatego nie przyjęty i się zasmutał i wyładniał? To pomysł geniusza (Kraken). Szablony jednak żyją!

      Usuń
    6. 829. :O Kto wpuścił Bibera do ładnego szablonu?!?!?!? Kto, ja się pytam?! To na pewno wina Sajlens! Naczy... moja wina... † :c † :c † :c † :c † :c † :c Selena przeraża? Heheheh xD Nie no, jakaś specjalnie straszna to ona nie jest, śnić po nocach się nie będzie, ale zapamiętam sobie, że się jej boisz >:] Hłehłe. I tem szablon jest po prostu genialny. Błagałabym Cię o jakąś inną parę do niego, bo jest ZA genialny, ale nie znam żadnej :c Fajne ma Bjeber okulary słoneczne. Też chcę takie szpanerskie. I chcę, żebyś przyjęła do wiadomości, że macie za dużo ładnych szablonów z Justysiem, które są za ładne. Pamiętam ten jeden, dawno, dawno temu... Nadal śni mi się po nocach. Oszczegam, bo jeszcze trochę i zacznę go lubić :c
      830. Hoho, znowusz dżilowato, ale tak "nowo" dżilowato. Bo ostatnio takie robisz czasem z tym starym zdżilowaceniem, ale z czymś nowym. To bardzo podejrzane i jestem pewna, że Si... że maczam w tym palce. O, ja podstępna i zUa! Trochę wkurzająco się ta twarz ucina, ale uznam, że to taki zamierzony efekt dzikiego artysty, już się nie będę czepiać. Lubię takie brąze i fajnie wygląda ta babiczka w ogródku. W ogóle jest fajnie, ale nie ma porwanych stron :c Co z nimi zrobiłaś?! Zjadłaś, przyznaj się! Albo raczej wyplułaś... To wymaga głębszej analizy, a ja chcę w końcu skończyć ten komentarz. Wiesz ile zajmuje mi już jego napisanie? Godzinę :C
      831 i 832. I te szablony są po prostu cudne. I kradzione, ale cśiiiii, nikt nie zauważy. Dont łory ebałt it, kradzieju. W tym pierwszym to tytuły gadżetów w kolumnie i postów mają fajne tetecosie. Ramki, czy jak to tak się fachowo mówi. A ja jestem fachofcem. W tym drugim kradzione kółeczka zdobywają moje serce, chociaż nie są kradzione. Nagłówek pierwszego jest po prostu cudaśny. Mimo tego, że jest zimowy i śniegowy to kojarzy mi się z kakałkiem i pierniczkami i otwieraniem prezentów. Ohhhh, ja chcę już, teraz, natychmiast! I ta sowa się tak gapi cudacznie. Takie "Czo ja tu robię?" A w drugim jest taki światowy. Bompki, latarnia i ten budynek, jakoś takie są... wielkopańskie i w ogóle. Nie wiem, który mi się bardziej podoba, ale 832 zdecydowanie lepiej nadaje się na szablon główny i ma czaderskie gwiazdki po bokach, więc fajosko.
      To ja kończę i odchodzę być złom i podłom kradziejkom Sajlens. Ukradnę ci kółka i wywiozę do etiopii.
      Jeszcze zobaczysz!

      Usuń
    7. Czo ta Sajlens takie poetyckie komentarze pisze? :C To jest podejrzane. Ona coś knuje Pani Szef, mówie ci. Wywal ją póki nie jest za późno.
      † † † † †

      Usuń
    8. Uczę się od ciebie, bo jesteś wspaniałym wzorem do naśladowania, dlatego ukradłam ci tożsamość :c

      Usuń
    9. Sajlens, nie przesadzaj. Wiadomo, że to ty jesteś najlepszą szabloniarką i jeszcze takie komentarze piszesz. Masz super krzyże w nicku, oryginalne, ale ci je ukradłam. Z całego serca przepraszam, oddam ci je, jeśli oddasz mi moją tożsamość.
      Pani Szef, czy ty to widzisz :c Sajlens taka wspaniała.
      ††††††

      Usuń
    10. Ja wiem, że ty tylko tak mówisz, żeby mnie pocieszyć. Komentarze się od ciebie pisać nauczyłam, podstępny kradziej ze mnie :c Oddam ci tożsamość, jak mi się znudzi :c
      Ludu, czy ty to widzisz? Kraken na prezydenta

      Usuń
    11. Sajlens, już odpowiadałam na twój komentarz. Schizofrenia jakaś czy czo :c

      Usuń
    12. Masz odpowiedzieć też na ten, bo więcej ode mnie nie dostaniesz :c

      Usuń
  20. Porywam dziewkę 565 do lochu http://milosc-jest-silniejsza-od-smierci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablony takie sobie. Mogłoby być lepiej Jill.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czo ten Kraken taki podejrzanie nie miły? :c Ogarnij się, bo ci szablonu nie zrobię

      Usuń
    2. Ty Sajlens siedź cicho jak na nick przystało. Jak nie zrobisz szablonu, to naskarżę (jak zwykle) Jill i wylecisz :c
      Patrz jaka jestem fajna, ukradłam ci krzyże ††††††††

      Usuń
    3. Podobno pozory mylą, a Kraken nie dość że zUy to jeszcze skarży :c

      Usuń
  22. Ten pierwszy szablon mnie urzekł! Nawet nie wiem, jak go opisać, bo jest w każdym calu idealny <3 Piękny, dobrze przemyślane rozmieszczenie, wspaniała kolorystyka, cudne rysunki, cytat, bla, bla, bla... <3 Jill, wspaniała robota :D
    Potem były jakieś dwa rysunkowe! Za takimi nie przepadam, ale jeśli chodzi o schemat i kollorystykę, to są bardzo fajne :D
    Ten ciemny szablon jest po prostu genialny! Taki... mroczny! I fajnie nad postem z tym autorem, datą itd wymyśliłaś :D Wspaniałe :D
    First day of my life również bardzo dobry :D nie mam się czego uczepić :D
    No i Wasz nowy główny jest uroczy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablony Ci się podobają :)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie,
      J.

      Usuń
  23. Porywam dziewkę 756 do lochu http://jedyna-niepowtarzalna-niezniszczalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Heej, wiem że pewnie jesteście zajęte, ale mam prośbę. Raczej duża, bo nie znam się na szablonach i tych sprawach, ale chciałabym jeden zamówić. Jeżeli o czymś zapomnę napisać to porszę powiedz mi. ;)

    1.Hasło: Na środku po lewej stronie. Wybierz jakąś ładną trzcionkę. Hasło " No Limits "
    2.Adres bloga: www.nolimits-fanfiction.blogspot.com
    3.Koncepcja: Będzie na nim Louis Tomlinson i Lily Collins.
    W takim stylu: http://after-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
    tylko, że oczywiście inne zdjęcia. A kolory to raczej jakieś nie strasznie ciemne. Chciałabym by był umieszczony gdzieś w tle motor wyścigowy (gdyż będzie to trochę o wyścigach i motorach).

    4.Ewentualne zdjęcia: Louis: http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&hs=QrC&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&biw=1344&bih=724&tbm=isch&tbnid=57D49c9iaue7wM:&imgrefurl=http://www.last.fm/music/Louis%2BTomlinson&docid=M6Z9Louw65svoM&imgurl=http://userserve-ak.last.fm/serve/_/82769065/Louis%252BTomlinson%252Blou%252Bfab%252Bmagazine.png&w=443&h=441&ei=0c2oUtfDLqiAywPT3YDQDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:3,s:0,i:111&iact=rc&page=1&tbnh=180&tbnw=202&start=0&ndsp=22&tx=121&ty=75
    Maya (Lily) - http://collider.com/wp-content/uploads/lily-collins2.jpg
    lub: - http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&biw=1344&bih=724&tbm=isch&tbnid=Npe5UeHliFLncM:&imgrefurl=http://blog.birchbox.co.uk/interview/joliestar-lily-collins.html&docid=Z9pMfzytnR6LFM&imgurl=http://d25ibc27l7tegw.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/05/lily-collins-550x412.jpg&w=550&h=412&ei=m8-oUufFC8ithQf9uIHYBw&zoom=1&ved=1t:3588,r:54,s:0,i:249&iact=rc&page=3&tbnh=164&tbnw=188&start=48&ndsp=29&tx=139&ty=77
    Możesz poszukać innych jeżeli chcesz ;)
    5.Ewentualny cytat:
    Miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj.
    ale możesz coś innego ;)
    6.Inne uwagi: W szególności to nic nie mam, ale w tle może być ten motor lub wyścig :)
    7.Kontakt: zawszedirectioners@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, wypadałoby przeczytać regulamin, nie sądzisz?
      Po drugie, jest napisane wielgachną czcionką, że zamówień Jill nie przyjmuje.
      Zacznijcie myśleć, ludzie.

      Usuń
    2. No właśnie, zero szacunku

      Usuń
    3. Kraken, czemu jesteś Kraken?

      Usuń
    4. Bo bycie Sajlens jest dla pospólstwa

      Usuń
    5. Czyli oddajesz mi moje krzyże? : ' )

      Usuń
    6. Nie mogę, Jill ukradła :c

      Usuń
  25. Bardzo dziękuję za mój Calineczkowy szablon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejciu, śliczny wygląd bloga *.* zakochałam sie! ^.^
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Chętnie wymieniam się komentarzami i obserwacjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż raczej nie stosujemy wymiany tego typu :)

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to lil nie przyjmuje już zamówień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O lil?
      Jeśli chodziło ci o Jill, to nie wiem co w tym dziwnego

      Usuń
    2. Na imię mi Legion, bo nas jest wielu.

      Usuń
  29. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli tutaj zostawię kom w którym zamawiam to mg napisać na górze kto ma to wykonywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź lepiej może przeczytaj regulamin, co? Zamiast pisać jakieś bzdury.

      Usuń
    2. w poniedziałek po szkole w tesco :C

      Usuń
    3. Będę czekał koło nabiału †

      Usuń
    4. Na mięsnym się spotkajcie :C

      Usuń
    5. Przeciez oddałeś krzyże, łajzo :c
      ††††††

      Usuń
    6. "Gdzie jest krzyż?! Gdzie jest krzyż?!"
      Z ostatniej chwili. Grupa Sajlensów zebrała się pod placem żeby strajkować przeciw przywiązanemu do krzyża Raionowi. Oddaję głos do studia.

      Usuń
    7. nie będziesz dobrym korespondentem :c

      Usuń
    8. †††††† Żegnajcie ††††††

      PS: Raion i krzyż forever †

      Usuń
  32. Żilllll! Jak zrobić takie zajebiszcze poszarpane krawędzie? Nie ogarniam O_O
    Masz to cudne, ale jak zobaczyłam szablon z Dżustingiem to zarąbałam łbem w biurko. W mojej klasie samie Beljebers! Ratujcie mnie od nich...!
    A, nie mam czo robić to się rozpiszę :D
    821 - Przypomina mi czasy kiedy jeszcze byłam normalna. Ah, te piękne czasy. Czytanie waszych rozmów mnie zepsuło -_- Te poszarpane krawędzie! Jak mi się to strasznieeee podoba! A ta dziwuszka taka słodziutka... Aż by się ją schrupało gdyby nie była tylko martwymi pikselami.
    Już wiem! Zgram podgląd, wydrukuję i zjem tą kartkę! Smak tuszu... :>
    826 - Zgadzam się z kimś tam powyżej (bez obrazy ktosiu za zapomnienie Twojego nicku <3) co napisał, że oczojebny. Poza swą oczojebną kolorystyką baaaardzo mi się podoba. Te dzieciaczki co w nagłówku są też bym schrupała, ale mam niestrawności po tamtej wydrukowanej dziewuszcze :<
    827- Ja dla mnie to do jest leggo sexsualne :D Bardziej to takie miłość, buziaczki i inne takie SWEET rzeczy. Aż fotka mojej koleżanki z fb mi się skojarzyła. Opis: "SWEET focia z Olcią w łazience" Normalnie jebłam, ale od tematu odbiegam :D
    Ludziów z tego szablonu bym nie schrupała c:
    828- Mam ten stock z tym budynkiem na kompie, ale jakoś nic mi z nim nie wychodzi :< Ogólnie szablon jest supper, ale ta pani na środku chyba sobie makijaż rozmazała O.O Wstyd i hańba!
    829- A tego nie skomentuję, bo jest na nim ten słitaśny Dżustinek co się maluje. SWAG i wgl...
    830- Żillll dobre to mosz! Wręcz aijfnesaugysui! Normalnie kopara opadła! Czemu ty w tak wielu szablonach ucinasz łeb do połowy na samej górze? Ludź aż chce się dowiedzieć co jest dalej. Jakiś potwór z mackami zamiast oczu czy zwykła babka? A tak poza tym frustrującym (mądre słowo!) elementem to naprawdę ślicznie!
    831- Moja koleżanka wrzuciła tą choinkę co jest po prawej na naszą grupę klasową i wesołych świąt życzyła :D Te latarenki (WTF?! - latarenki?) mi tam nie pasują. Tam ciemne tło a po drugiej stronie nagłówka jasne. No i jeszcze sowa ma taką "ałreolkę". Chodzi mi o tą jasną poświatę wokół jej głowy.

    I jeszcze raz Ci powiem Żillllowata, że te poszarpane krawędzie są super! Ja też tak chce! Wgl wszystkie Twoje szablony są super. Czemu ja tak nie umiem? To nie fair!
    A poza tym ma ktoś kod aktywacyjny do AP CS3? Jak nie to muszę przy gimpie zostać :<
    Dobra, pozdrawiam i miłego łikendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie krawędzi jest proste :D Misao wszystko pięknie wytłumaczyła w tej notce http://natt-liv.blogspot.com/2013/10/040-shes-gone.html Swoją drogą powinna mi płacić za reklamę, bo już chyba piąty raz daję komuś ten link ;)

      Kurczę, Neva, ależ głodna jesteś :C Prawie jak ja! Może załóżmy jakieś stowarzyszenie wiecznie głodnych :C Naszym mottem będzie "Jedzenia nigdy dość"! *.*

      Dzaastinka nie lubię, ale wiele osób szuka z nim szablonu. Klient nasz pan!

      Lubię ucinać twarze ludzi. Są wtedy tak bardzo tajemniczy i w ogóle cool :C Poza tym człowiek z połową twarzy jest ładniejszy, nieprawdaż?

      Cs3 ściągałam już z crackiem, o z tej strony http://kickass.to/adobe-photoshop-cs3-extended-version-full-crack-t788280.html Polecam :)

      Ślicznie dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
    2. Tak, niech Ci płaci Żillll! Najlepiej w ciastkach (podzielisz się ze mną) :D
      Ej fajne motto. Ale będziemy grube, więc odpada... Nie lubię być gruba :C

      Tag! Ucięte twarze są cool! A jakby nie mógł być ładniejszy? Dół może mieć fajny a na czole może hodować stado pryszczy :P

      Dziękuję za linki. Włączę pobieranie i będę pisać opowiadanie po angielsku (Serio? W 1 gimnazjum każą pisać opowiadanie na dwie strony po angielskiemu... Chore!).

      Usuń
  33. Cześć, mam do Was prośbę, czy mogłybyście wykonać taki jakby "słodki" szablon? z jakimiś babeczkami albo kropkami i tytułem teenagers thinks żeby po lewej stronie były starsze posty i wgl. Proszę o kontakt, pozdrawiam cieplutko :)
    Zapraszam na bloga, jeśli już wejdziecie zostawcie komentarz to zaobserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pytanko, czy wiecie co się dzieje z Alatum?
    Szczerze mówiąc potrzebuję pilnego kontaktu z nią, bo przyznam się, że jeden szablon, po prostu niesamowicie wyjątkowy totalnie mnie oczarował!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą słuchy, że wróciła jej wena i niedługo znów będzie w grze ;)

      Usuń
    2. Za pozwoleniem Jill podrzucam mój mail, przez który swobodnie można się ze mną skontaktować: tenebrae@onet.pl To prawda, że zniknęłam na jakiś czas z szablonowego światka, ale od dłuższego czasu planuję swój powrót (tj. przygotowuję prace na zapas), a na razie figuruję w internetach pod innymi nickami c:
      Jak miło, że ktoś jeszcze o mnie pamięta! <3

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń