g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.12.2013

[832-835] Troje to więcej niż jeden

Witam po długiej przerwie. Mogłabym od razu zasypać szablonami jak jakiś czas temu zasypało mnie śniegiem, z tym, że wolę sztucznie przedłużyć tę notkę, bo szablonów mam tylko sztuk cztery. Miałam wprawdzie bazy na pięć a nawet sześć, ale nie mam już siły ich kodować, także dorzucę je do następnej notki.
Jestem z tego szablonu bardzo dumna i naprawdę mi się podoba. No cóż chyba najlepiej odnajduję się w szablonach anime. Nagłówek wkłada się do ramki "nagłówek" zanim wrzuci się kod, nie wiem jak to jest po ostatnich zmianach, ale wcześniej ze względu na przesunięcia, marginesy itp. przycisk "edytuj" przy nagłówku był zakryty po wrzuceniu kodu.




Miał trafić do postu serialowego, ale byłam odcięta od internetu. Pojawia się więc teraz, w nieco zmienionej formie. Ktoś ogląda? Też tak nie możecie doczekać się sezonu 4b? Ja po prostu nie chcę przełknąć, że akurat ta osoba ma być tym złym charakterem. Niby wszystko by się zgadzało, ale ja tę postać za bardzo lubię... To niesprawiedliwe.
Jeszcze a propos szablonu, to nie zmieniałam wyglądu kart zbytnio jak widać. Jak ktoś pobierze, to nie mam nic przeciwko, aby sam sobie coś wymyślił lub w razie co pisał o pomoc, to dostosuję je według zleconego widzimisię.

Mój faworyt, stąd dzisiejszy tytuł notki. Obrazek leżał na moim dysku od marca, bo zamierzałam użyć go u siebie. Dodałam napis i postawiłam na prostotę. Nie mogę się napatrzeć. To jeden z tych szablonów, które nie znudziły mi się po dodaniu kodu. Kto wie czy sama go niedługo nie użyję.

[Pobierz/podgląd]
Taki tam efekt różnorakich przemyśleń i czytania na temat ostatnich "nurtów w sztuce szablonowania". Tło jest nieruchome, tego ciemnego paska w rzeczywistości nie ma, po prostu tak przycięłam.


Jeśli chodzi o zamówienia to mam do oddania jedno z losowania i trochę zobowiązań, ale można podrzucać pomysły i grafikę typowo świąteczne lub związane z zimą, to może coś mnie zainteresuje i chętnie wykonam.

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz szablonów sztuk 4 nie pięć :c
      832 - o jeny, jaki śliczny :c Chociaż zielony. Nagłówek wręcz czaruje kolorami, no i ten minimalistyczny układ <3
      833 - Pll! Kocham ten serial, jestem z nim od pierwszego odcinka i nei moge przebolec tego jak 3 i 4 sezon zepsuli :c To znaczy według mnie, z abardzo namieszali. Pierwszy i drugi były najlepsze. A ja musze powiedziec, że nie cierpię go i mam nadzieję, że niedługo sobie pójdzie :c Wg mnie jest taki nijaki i ciągle ma jakieś problemy :c
      No ale wracając do szablonu. O jeny, jaki różowy :c Przypomina mi trochę ten szablon z BTR. Świetny css i fajny pomysł z trójkątami, tylko troche przeszkadza mi ta ramka wokół Spence, ale jest śliczny :)
      834 - ale minimalistyczny! Faktycznie jest świetny. Css storn może bym zmieniła, ale szablon i tak przyjemny dla oka. Nie razi ta biel, jest elegancko i prosto. I zdjęcie bardzo fajne :)
      835 - Bardzo podoba mi się kolorystyka i układ. Cssteż jest świetny. Tylko dlaczego głowa tej pani wychodzi dziewczynie z pleców? :c Ogólnie szablon kojarzy mi się z latami 20 i takim starym, miejskim stylem.e wiem dlaczego :c I ten naips, w jakim jest języku? Łacina? Włoski? :c
      Wszystkie szablony sa świetne, ale najbardziej spodobał mi się pierwszy :)
      Pozdrawiam,
      Silence †

      Usuń
    2. No właśnie niepotrzebnie ciągną tak długo ten serial i szukają różnych wątków, które giną. Wszystko na siłę, a teraz jeszcze ten spin off, kompletnie tego nie rozumiem.
      Mnie ten wspomniany osobnik fascynuje, bardzo nie chcę żeby był A, ale o tym podyskutujemy kiedyś gdzieś, gdzie bez obaw będzie można zdradzać szczegóły przed obawą spoilerowania komuś.

      No ramka wokół Spece nie wyszła i choć zazwyczaj lubię taki sposób wycięcia, bo wygląda trochę na taki kolaż dadaistyczny, to tym razem zepsułam tym efekt. Może, gdybym najpierw koloryzowała a potem dodała ramki, to byłoby lepiej, ale no cóż.

      835 - francuski, ten szablon nie był robiony na poważnie, to raczej dla osób z dużym dystansem lub skłonnością do krytykowania.

      Dziękuję za komcia,
      również pozdrówki,
      Nikumu.

      Usuń
  2. Nikumu, uwielbiam twoje szablony. Masz swój własny, niepowtarzalny styl, który zawsze sprawia, że moje serduszko robi łupu tupu ;)

    Z notki najbardziej podoba mi się szablon 833.Chociaż już od jakiegoś czasu nie oglądam PLL, to jestem pewna, że fanki tego serialu będą zachwycone. Świetna kolorystyka, perfekcyjne wykonanie... cała Ty :)

    Najmniej przypadła mi do gustu ostatnia praca. Nie przekonuję mnie ten brąz, podobnie jak trójkąt na nagłówku.

    Zaciekawiłaś mnie tematem "nurtów w sztuce szablonowania". Podzielisz się linkiem? :)

    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nurty w sztuce szablonowania to raczej nie konkretny artykuł, ale moje uogólnienie dla całości zjawisk. Swego czasu na sznaucerku były posty na temat szablonów, musiałabyś odszukać, ale przyjemnie się czyta i korzystając z tych wszystkich rad "jak nie robić szablonów" wykonałam szablon-koszmar. To zabrzmi dziwnie, ale cieszę się, że ostatni szablon Ci się nie podoba ;D

      Usuń
  3. Robisz mi wodę z mózgu! W tytule notki są od 832 do 835 czyli cztery szablony, Czytam wstęp a tam :"szablonów mam tylko sztuk pięć". Dobra, może jej się coś w tytule pomyliło. Patrze, cztery szablony. A już mi dałaś nadzieję :<
    832 - To jest mój faworyt! Wszystko pięknie dobrane a kolorystyka się nie gryzie! Jest śliczny, no po prostu słów mi brak!
    833 - A ten podoba mi się najmniej :< Nie lubię takich ramek wokół postaci na szablonach. Dobijają mnie. Poza tym różowy to nie mój kolor :D
    834- Rzeczywiście bardzo ładny, ale wolę coś kolorowego :P Obrazek jest hewbfiefu. Też nie umiem się na niego napatrzeć, ale i tak nie pobije pierwszego!
    835- Bardzoooo by mi się podobał, gdyby ta głowa nie była w trójkącie. Nie lubię trójkątów. A tak to bardzo ładny. Jedynie te kwiatki na dole nagłówka wydają się jakby wciśnięte na siłę :< Psują ten efekt...

    Jakbym miała jakiś pomysł to bym Ci podrzuciła, ale ja mam w głowie tylko fantastykę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano bo miałam na początku mieć pięć szablonów, o czym mowa zaraz dalej, więc tak z rozpędu napisałam, już zmieniam.
      Nad pierwszym siedziałam najdłużej, chyba ze trzy razy do niego podchodziłam, bo nie byłam w stanie usunąć punktatorów przy stronach w tym prostym szablonie jak karty są w gadżecie z boku. Więc musiałam zacząć od rewelacji, ale zanim do tego doszłam to trochę minęło...

      Każdemu grają w duszy inne kolory i szczerze powiedziawszy, na początku miało być fioletowo, potem miało być beżowo, ale musiałam wypośrodkować ze względu na małe komplikacje.
      834 - ja też ogólnie nie lubię szablonów białych, wydaje mi się jakby czegoś brakowało, a kompozycja była zbyt otwarta, ale akurat dla mnie wystarczyło dodanie tej ramki. Nie wszystko jest dla wszystkich ;D

      835 a no wszystko na siłę, racja, psują efekt

      Jakby jednak przyszło coś do głowy to śmiało, czekam ;)

      Dziękuję,
      również pozdrawiam,
      Nikumu.

      Usuń
  4. Jak zawsze świetnie :3; czemu zima? ;c A nie może ktoś zrobić szablonów z Avengers? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Avengersach wspomnij w takim razie tak w ostatnich dniach stycznia, na razie zima, może mandarynki.

      Usuń
  5. Jeśli mam być szczera to nie podoba mi się żaden z szablonów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doceniasz cudzej pracy, potworze! :C

      Usuń
    2. Doceniam, ale nie mogę pochwalić skoro mi się nie podoba :p

      Usuń
    3. Nie wszystkim muszą podobać się moje szablony. Mam konkretny styl i nie będę niczego udawać. Są osoby, które podzielają mój gust i takie, które go nie podzielają i to też jest ok. ;>

      Usuń
  6. A ja powiem tak: albo mam coś ze wzrokiem, albo na przedostatnim szablonie jest błąd w tekście :)

    Szablony śliczne, oby tak dalej!

    Pozdrawiam,
    Ronnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżizys jest błąd. dziwne że nie zauważyłam tego wcześniej, no i nikt inny też xD

      Usuń
    2. chyba też mam coś ze wzrokiem :p Widzę "znaznaczy".

      Usuń
    3. W zapakowanym pliku poprawione, podgląd został z błędem na pamiątkę.

      Usuń
  7. No fakt, to trochę kiepsko, że tak długo cię nie było, ale grunt, że wróciłaś, czyż nie? ;) I obyś wpadała tu częściej :D Ale przejdźmy do twojej roboty ;)
    832 - oo, powiem ci, że faktycznie jest bardzo ładny c: Ale zaraz, jak to jest z tym nagłówkiem? Załóżmy, że jest dłuższy post i co się wówczas dzieje z nagłówkiem? Bo w podglądzie wygląda tak, jakby po prostu się powielał, ukazując wyraźnie krawędzie między początkiem jednego a końcem drugiego. Mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi. Nie wiem, nie znam się na tym, dlatego pytam ;) Hm, trzeba się przyjrzeć, żeby dostrzec coś w mozaice tych wszystkich kolorów, dopiero wtedy dostrzeże się postać, przynajmniej tak było w moim przypadku, ale to jest świetne! :D Wygląda to naprawdę genialnie C:
    833 - O serialu słyszałam, ale nie znam, nie oglądałam i jakoś takoś się raczej na to nie zapowiada. Ale szablon, chociaż różowy, jest absolutnie genialny, muszę ci powiedzieć! Niby taki prosty, minimalistyczny i choć za takimi nie przepadam, tym mnie urzekłaś. Ech, same sprzeczności - teoretycznie nie powinien mi się podobać, a jednak!
    834 - szablony nudzą ci się po dodaniu kodów? Jak to? xD O, znowu anime :D I znowu taki dziwny podgląd, z którego nie mogę wywnioskować, jak to jest z tym nagłówkiem po prawej. No ładny, ładny c: Ale więcej nie powiem, bo naprawdę ciężko komentuje mi się szablony minimalistyczne xD
    835 - nurty w sztuce szablonowania, powiadasz? xD I one kazały dodać ten dziwny trójkącik? :D Ale ten szablon podoba mi się najbardziej, ci powiem, jak dla mnie jest taki... najnormalniejszy xD Charakterystyczne barwy i ogólnie klimat, ale to jest właśnie dobre c: Jestem za, jest ślicznie ^^
    No nic, czekam na następne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 832 - nagłówek jest zakotwiczony. W razie dłuższego posta przewijane są tylko kolumny, a nagłówek sobie zostaje, tak jak tu nam zostaje czat po prawej stronie. Przy mojej rozdzielczości komputera jest super (taki typowy laptop), ale już niestety przy innych rozdzielczościach ten nagłówek jest "odklejony" od krawędzi.

      z szablonem 834 jest tak samo. To po prostu tak, jakby wstawić obrazek jako nieruchome tło. A tak to nagłówek przy odpowiednim kombinowaniu robi za odnośnik do strony głównej. No zazwyczaj się nudzą, bo dodawanie kodów trwa dużo czasu i jak patrzysz tak i odświeżasz, to w końcu szablon zbrzydnie.

      835 - robiony według mody na szablony. Tektury, bzdury wszystko co do siebie nie pasuje. Taki przepis na koszmarek.

      Pozdrawiam,
      Nikumu

      Usuń
    2. Tak też myślałam, że nagłówek nieruchomy, ale z braku informacji w opisie wolałam zapytać ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony 832 i 834 to moi faworyci. Aż zatęskniłam za anime i mangami...

    OdpowiedzUsuń
  10. O MEIN GOTT!
    Właśnie zdobyłaś moje małe, wybredne serduszko - szablon 834 to absolutne cudo <3
    Co prawda mogę być nieobiektywna, bo uwielbiam Naruto, to jednak naprawdę szablon wyszedł ci świetnie. Niby nic - prosty z jednym obrazkiem, ale ten fanart oddaje wszystko to, co możliwe, że chciałaś zamieścić. Aż czuję, że wen mi rośnie i kwiczy żałośnie, by chociaż one-shota z Naruto napisać xD
    Inne szablony jakoś już do mnie nie trafiły, no ale każdy ma swoje gusta ;D

    Pozdrawiam,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy szablon mnie oczarował :)

    Reszta również jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrania chyba nie działają, więc napiszę tutaj, dobrze?
    Porywam dziewkę numer 156A do lochu http://nigdy-nie-przestawaj-marzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. NIKUUUMUUUU! *biegnie wymachując łapkami* Minimalistyczna miszczyni Zaczarowanych ;-; Czekałam na tą notkę, możesz mi wierzyć! I moja cierpliwość została nagrodzona :3 Ahhh, Twe szablony *tu wstaw jakiś wiersz* i wogle.
    832. Ja się nie dziwię, żeś Ty dumna, ja na widok czegoś równie cudnego spod mej maczki chybabym zemdlała, (albo zgłosiła się na sznaucerka, że Nikumu kopiuję) bo jest świetny. Pierwsze słowo, które mi się kojarzy z tym szablonem to chaos. Drugie to tęcza. Nagłóweczek jest cudniutki, a siesesik jeszcze lepszy. Poplątanie z.pomieszaniem, ale ładnie ułożone.
    833. Nie oglądałam. Ale ten szablon wygląda mi na esencję tefgo serialu. W sensie, gdy pomyślę "Priti lityl lajers" to widzę ten szablon. Co tworzy mi mały paradoks, bo sam serial dobrze mi się nie kojarzy, a szablon wręcz przeciwnie. Bo niby róż, niby tych dziewoj mnóstwo ale.jet minimalistycznie pięknie i css jest idealny. Jakbym miała bloga z taką tematyką, to porwałabym go.na drugi konjec internetów i nie oddała.
    834. I serce me mocniej zabiło, wznoszone potężną siłą. O zachwyty, okrzyki, radości, napotkane w maluteńkim niebie. Wyciągam drżące ręce i stoję i patrzę i tęsknię do ciebie, a ty jak gwiazda jaśniejąca w niebie, na twym tle inne bledną i mrą... Muszę teraz mówić jak bardzo ten szablon jest perfekcyjny? Nie? Dziękuję za litość...
    835..Jeśli, żeby znaleźć się na szablonie trzeba mieć twarz jak Fineasz, to warto. Bo to jest ten... Esencja nowoczesnej mainstreamowości z subtelną domieszką kubizmu i z dobranymi z wyidealizowanym smaczkiem akcentami świadczącymi o niezależności i dobrym.stylu.
    Mogę skończyć ten komentarz zanim zrobi się jeszcze dziwniejszy, o i le to możliwe?
    To się żegnam, uciekając w popłochu.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraken zUy to tak naprawdę dobry pomiocik zła, ale ciśś nikt nie może o tym wiedzieć. Jestem rozradowana komentarzem i dziękuję za tak wnikliwe analizy, w szczególności ostatniego szablonu bo dojrzałaś w nim to skryte pod płaszczem ironii piękno. Toż to sztuka, której Fineasz może mi zazdrościć, bo nie wynajdzie czegoś tak doskonałego, a i Paolo Coelho (czy jak on się honoruje) ma mi w tej pracy czego zazdrościć. No cóż, mam nadzieję, że nie osiądę na laurach, bo uwierają w pupkę.

      Nikumu

      Usuń
  16. Można złożyć tutaj zamówienie? Tak czytałam regulamin i wiem, że zamówienia składa się pod najnowszym postem jaki doda jedna z was i jeżeli nie ma limitu czasu nie zbiera zamówień. Jednak chcę się upewnić i za jakąkolwiek odpowiedź dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tym razem zamówień nie przyjmuję, ale jeżeli chcesz się podzielić swoim pomysłem na szablon to śmiało. Nie baw się wtedy w formularz, ale po prostu podrzuć ciekawe zdjęcia lub co mogłoby być na szablonie.

      Usuń
    2. Okej, wykreśliłam informacje, które teraz nie są potrzebne.

      zdjęcie- http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7h87l4alI1rthbito1_500.jpg
      Szablon nie będzie z nikim sławnym i nie do ff.
      Czarno-białe, w tle może być jakaś filiżanka z herbatą, fotografie, świecące lampki jeżeli da się. Taki miły nastrój.

      Zamówienie nie było długie więc to także nie świeci swoją długością.

      @larrehismine

      Usuń
    3. zmieniłam konto, jestem teraz @jsdvex ;)

      Usuń