g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.12.2013

[836-837] Fate is coming, that I know

*płaczę*  

MARSY W POLSZY, CZAJACIE LUDZISKA?!

Nawet nie wiecie jak się cieszę! Jest tu ktoś kto planuje jechać do Rybnika? Ja swój bilet kupuję w styczniu, a przynajmniej mam taką nadzieję. Jeśli nie wykupią mi biletów na GC to się tam spotkamy! Nic nie popsuje mi mojej radości spowodowanej przyjazdem Marsuufff do Polszy ;-; 
Takie pytanko - co planujecie robić w sylwestra? :)

A teraz informacja dnia!


Silence przeprowadziła LOSOWANIE, w którym brało udział 19 blogów z czego wygrało tylko 5.



Wygranym blogom serdecznie gratuluję i życzę zadowolenia z szablonów!

Avia się wtrynia: zamówienia składacie pod tą notką, poprzedzając je słowem: LOSOWANIE!


Mam również informację dla osób, które zostały wylosowane ostatnim razem - wasze zamówienia zostaną oddane na dniach, więc się nie martwcie ;)

 Nie przeciągam tylko przechodzę do swoich szablonów ;)


Szablony wolne:


http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-836-by-FAITH-420382965?ga_submit_new=10%253A1387298555
[Podgląd/Pobierz]

Obiecałam, że pojawi się szablon z Draculą i Miną, więc jest. Na nowy odcinek trzeba czekać do stycznia ;c

Zamówienie:

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-837-by-FAITH-420396586?ga_submit_new=10%253A1387304203
[Podgląd]
Summer-Sky - szablon wyślę ci jeszcze dzisiaj.
SZABLON NIE JEST DO POBRANIA!

Dzisiaj tylko dwa szablony, ale za to zobaczycie mnie jeszcze niedługo - 27 dodam szablony w notce tematycznej, a 31 mam wspólną notkę z Sajlens, więc do zobaczenia jeszcze w tym roku ♥

Wiecie, ze prawie zapomniałam o tym, że mam dzisiaj dodać notkę? :) Przypomniałam sobie o 17, przez co nie nauczyłam się na jutrzejszy sprawdzian z WOS'u. Teraz idę na siłownię i wrócę gdzieś o 22, więc położę się spać o nie wiadomo której ;(

ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ,
ale zapraszam TUTAJ  ;)

90 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Najpierw tylko powiem, że chyba nie daje się apostrofu po "WOS", a po 27 i 31 powinny być kropeczki :c Bo wyszło, że 27 szablonów dodasz :c
      Oj tak, 31. będzie się działo <3
      Marsy *.* Najprawdopodobniej pojadę, ale jeszcze nie wiem jak z biletami :c Pewnie kasy nie będzie :c
      Co to za śliczna czcionka na miniaturkach? Też ją chcę :c
      836 - strasznie mi się podoba :c Szkoda tylko, że taki rozmazany Dracula, ale jest okej. Mina jak zwykle śliczna, kolorki super, napis cudny i nawet nie mogę przyczepić się do tego, że jest pusto :c Css również zacny.
      837 - kółeczka się kręcą, kolumna działa, napis trochę rozjechany i zbyt niebiesko, ale i tak go lubię :c
      Tyle miałaś czasu, a tylko dwa szablony :c Fstyć się Fejf.

      Usuń
    2. Marudzisz! Musimy się na Marsach spotkać! Zauważysz mnie w tłumie, bo taki pulpet jestem ;-; No chyba, że do czerwca zrobi się ze mnie laska, w co wątpię. Spadaj, nie podam ci czcionki. Ona jest moja ;>
      836 - on miał taki być! W następnej będzie cały *_*
      837 - nie do wszystkich ekranów pasuje, ale kto by się przejmował!
      Szpadaj :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trzecia raczej :c Śmiechłam :c

      Usuń
    2. Skasowało mi komentarz -_- No nic, piszę jeszcze raz...
      Hahaha! Mieszkam niedaleko Rybnika! Ale ze mnie miszcz i wgl.
      Ja na sylwestra robię imprezę na sześć osób (za mało!)
      Ale przejdźmy do szablonów :) No a zanim to zrobimy to gratuluję zwycięzcą losowania ;)
      836- Jest taki wiohriue, ale ten pan z tyłu wygląda niewyraźnie... No a ta pani ma minę jak moja koleżanka, kiedy chłopakowi z naszej klasy spadły gacie na chemii jak się schylał. Trauma do końca życia...
      No ale masz tu gwiazdki a ja kocham gwiazdki <3
      837- Łania! Ona świeci! Na niebiesko! A niebieski jest takie fajny... No i kółeczka! Uwielbiam nimi kręcić! A na górze malutkie gwiazki. Mogę śmiało powiedzieć, że kocham ten szablon. Jest moją drugą miłością... Wszystko jest w nim takie ładne i dopasowane! Kocham <333

      Dobra, kończę ten komentarz i idę robić "szablony".

      Tak Silence, zauważyłam -_-

      Usuń
    3. Mi kasuje, albo nie dodaje zawsze wtedy, kiedy jest superaśny ;-; No to na sylwestra będzie się działo! XD
      836 - nie mam pojęcia, co znaczy to słowo, ale uznam to za komplement! :) Pan taki miał być ;) Ja mam takiego wielkoluda w klasie, co mu gacie z tyłu wystają zawsze. Ostatnio miał różowe ;O
      837 - Jelonek jest patronusem z Harrego Pottera. Mi jest za niebiesko, kółeczka kręcą się cudnie i potem takie tło gwieździste wchodzi. Te gwiazdki są wszędzie, bo to tekstura. Nigdy takich nie robiłam, ale cieszę się, że wzbudził zachwyt!

      Pewnie już zdążyłaś pójść 100 razy robić te szablony zanim odpowiedziałam, ale życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Tra la la nie działa mi Devianart i nie mogę zobaczyć podglądów, ale fajnie tra la la la la. Powiedzcie mi kto/co jest na szablonach, proooszę O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym jest Dracula z Miną. Na drugim patronus, mapa huncwotów i ogólnie potterowsko, ale bez postaci.
      Szablony beznadziejne, nie polecam. Nic nie tracisz.

      Hehe :c

      Usuń
    2. Dziękuję za info. Jeszcze lepiej, że nigdzie szablonów nie widzę, jak są z DA :cc

      Usuń
    3. Sajlens, jaka niemiła :c

      Usuń
  4. Na pierwszym jest tekst z "Dark In My Imagination" <3
    Szablony strasznie mi się podobają, a w szczególności drugi. Ach, ten sentyment do Harry'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek znalazłam tą piosenkę na YT i od razu znalazła miejsce na mojej playliście ♥ Harry to moje dzieciństwo! :)

      Usuń
  5. Nominowałam blog do Liebster Blog Award :) damonelenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałaś blog z szablonami? SERIO?!

      Usuń
  6. Drugi jest taki śliczny ^^

    ~ Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogspot odmawia posłuszeństwa. Po raz piąty piszę komentarz, bo wszystkie poprzednie mi wywaliło -.-'
    Uradowałaś mnie szablonem z Draculą, choć nienawidzę Miny >.< Ale ważne, że szablon jest :D
    Normalnie masz u mnie piwo (o ile masz +18) XD
    Co do Marsów, ja się tak jaram Black Sabbath w PL <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łódź, 11 czerwca 2014

      Usuń
    2. Dracula i tak wszystkich przyćmiewa! ♥ Trzeba czekać do stycznia. Nie lubię piwa, nie mam 18 lat ;-;
      Pierwsze słyszę, ze Black Sabbath w Polszy, ale się rozejrzę oczywiście ^^

      Usuń
  8. Czy mi się wydaje czy mój blog został wylosowany? Bo jak tak to AAAAAAAAAAAA. Ale jestem szczęśliwa <3 A gdzie złożyc zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj :D
      Przed zamówieniem dodaj słowo LOSOWANIE

      Usuń
  9. LOSOWANIE
    Chciałabym szablon mroczny najlepiej w kolorach czerni i bieli. Najlepiej żeby była tan kobieta w czarnym płaszczu i kapturze.Mniej więcej taka jaką ma Avia na swoim blogu tyle że najlepiej byłoby gdyby ona stała. Musi też byc wilk bo o tym ogólnie jest blog. Fajnie by było gdyby było tam coś z Hogwartu bo to też jest istotne.A co do napisu... Hmm sama nie wiem... Może :Dla swoich bliskich można poświecić wszystko nawet człowieczeństwo? No mniej więcej coś w tym stylu. Aaa bym zapomniała fajnie by było aby był też tam księżyc w pełni bo to przecież wtedy dochodzi do przemiany. Ogólnie blog jest o tym że Lily Evans dla bezpieczeństwa swoich bliskich zgadza się na zostanie najniebezpieczniejszą istotą w świecie czarodziejów. Dlatego ten mrok :3 Pamiętacie może ten napis na ręce Hermiony? mudblood? Możecie też go gdzieś wciąc lecz to nie jest konieczne :> No myślę że to by było na tyle co do układu strony: zostawiam to w rękach profesjonalistów :3 Mam nadzieję że uda Wam się coś stworzyc z tego niezbyt składnego zamówienia. W razie jak byście chciały coś jeszcze omówic piszcie na bloga. Tam jestem najczęściej :3 Pozdrawiam cieplutko :D
    PS. Przepraszam za brak literki ci ale moja klawiatura jest tak stara i nie mogę tego zrobic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że jest coś takiego jak regulamin i bez niego to kicha...

      Usuń
    2. 1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres: tainnahistoria-hogwart.blogspot.com
      3. Koncepcja:Chciałabym szablon mroczny najlepiej w kolorach czerni i bieli. Najlepiej żeby była tan kobieta w czarnym płaszczu i kapturze.Mniej więcej taka jaką ma Avia na swoim blogu tyle że najlepiej byłoby gdyby ona stała. Musi też byc wilk bo o tym ogólnie jest blog. Fajnie by było gdyby było tam coś z Hogwartu bo to też jest istotne.Księżyc w pełni bo to przecież wtedy dochodzi do przemiany. Ogólnie blog jest o tym że Lily Evans dla bezpieczeństwa swoich bliskich zgadza się na zostanie najniebezpieczniejszą istotą w świecie czarodziejów. Dlatego ten mrok :3 Pamiętacie może ten napis na ręce Hermiony? mudblood? Możecie też go gdzieś wciąć lecz to nie jest konieczne. :3
      4.Ewentualne zdjęcia: -
      5.Ewentualny cytat: Dla swoich bliskich można poświecić wszystko nawet człowieczeństwo
      6.Inne uwagi: Raczej ich nie ma..Wszystko napisałam w koncepcji...
      7.Kontakt: nastka9912@gmail.com

      Usuń
    3. Zapomniałam dopisać LOSOWANIE przepraszam :3

      Usuń
  10. 837 jest boski ^^ Kółeczka, patronus, Harry Potter i, i, i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. *pisk* fanka 30StM! Ubóstwiam Cię! <3
    pierwszy szablon - ciekawe rozmazanie faceta, naprawdę :D
    drugi szablon - patronus zawsze będzie okej, zwłaszcza, jeżeli to jeleń *.*
    Weny życzę! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30STM kocham nad życie ♥
      836 - takie tajemnicze, prawda? :)
      837 - jeleń, jeleń, jeleń ;-;
      Dziękuję i nawzajem! :)

      Usuń
  12. Ja też się z Marsów cieszę, choć nie pojadę. Ale i tak mam zaciesz :D I ten. A w Sylwka nie wiem, a czego chcesz? XD
    Bla bla bla, reszta mało mnie interesuje.
    SZABLONY!
    836 - że niby jest serial o Draculi? Serio? Czy ja coś źle zrozumiałam? Oby xD O właśnie, muszę sobie to obejrzeć, jak będzie czas, a wolne się zbliża, więc... <3 Tzn. mam na myśli tego z Oldmanem ;p Ale wracając. Heh, znowu charakterystyczne ramki z tą różnicą, że teraz pogrubione pasy są po bokach, a nie, jak wcześniej, na górze i dole :D Ale ta kolumienka po prawej wygląda naprawdę uroczo! :3 :D No ładno, bardzo ładno ^^
    837 - o, kółeczka! :D Ostatnio dość często się tu z nimi spotykam :3 I znowu charakterystyczna rameczka - ty ją chyba naprawdę lubisz, co? :D Hm, fajne jest to, że jako tako nagłówka w sumie nie ma, tylko tło jest bardzo urozmaicone, zwłaszcza wyraźny jest patronus. I powiem ci, że ten efekt wyszedł ci fenomenalnie! <3 Bo nie pamiętam, kiedy spotkałam się z czymś takim ^^ To jest cudowne! <3
    Ejjj, co tak mało? :<
    Jak to notka wspólna z Sajlens?! Ona naprawdę wszędzie się wpierdzieli! :C
    hehehehehe, gupia, nie nauczyła się z wosu! Ale racja, lepsze szablony niż wos :D
    No nic, uciekam. Czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólną notke to ja wymyśliłam, więc faktycznie sie wpierdzieliłam.

      Usuń
    2. 836 - no jest, jest! Ale nie taki prawdziwy Dracula jak z 1992 roku. Taki inny, ale podoba mi się to jak go przedstawiają. Lubię rameczki! Prawie wszędzie pasują ^^
      837 - kółeczka zapożyczone od Jill. Cieszę się, że tak chwalisz [wszyscy chwalą] ten szablon. Ja myślę, że za ładny to on nie jest, no ale to moje zdanie.
      Mało, bo czasu nie ma ;< Sajlens wpierdziela się wszędzie, ale faktycznie to jest jej pomysł. A na wos uczyłam się na przerwie XD
      Wesołych Świąt,
      F.

      Usuń
  13. cześć! przeczytałam, że nie przyjmujesz zamówień, ale czy mogę pod tą notką zamówić u kogoś innego? czy czekać na jego notkę i pod nią złożyć zamówienie?
    PS: Szablony piękne i wogóle mdfbz krjf,fgbfjgbkgjb szczególnie ten potterowski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a umiesz czytać? to przeczytaj regulamin

      Usuń
  14. Ha Ha.
    Heloł :3 Przybyłam z głębokiego oceanu morzosfery, by skomentować te szbloniątka! Takie moje zadanie, takie me powołanie. Gratuluję wylosowanym (nie mogę się doczeknąć moich szablonów) i życzę... dobrych szablonów czy cóś.
    Faith... Faith, Faith, Faith. Dwa szablony? No coś ty :c Dobra, wygląda na to, że wcześniej pójdę spać, więc nie będę niewdzięczna i podziękuję :D
    836. Jest taki zwyczajny. Ładny, schludny z fajnym fioletem. Ci ludkowie to chyba jacyś ministrowie, bo wokół nich gwiazdki z falgi unii fruwają. Nie, serio mi to flażke tą przypomina xD Czadreski w Csssie ten prawie zupełnie okrągły ramek po prawej. Strasznie mi się podoba. I ci ludzie wyglądają, jakby ona patrzyła z niedowierzaniem na te okno, a on za nią szedł. Mam taką wizjię "O muj bosze, nowe okno wstawiłeś?!" "Jestem tuż za tobą.....".... Nie pytan Faith, proszę ;-;
    837. I ten szablon jest po prostu cudowny. Nie wiem na czym się skupić, czy na zajebistości kuleczek, nagłówka czy cssu, więc skupię się na wszystkim razem, bo jest świetne! Niebieskie i bardzo potterowskie w najlepszym tego słowa znaczeniu... Awwwwwww! <3 I ta sówka patrzy :D Gratuluję, gratuluję *ociera łzem z oczęcia*
    I to na tyle, do zobaczenia w notce z Sajlens(samo Zło). Czymam za ciebie kciuki! I w ogóle.
    Pozdrawiem cieplutko
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. To nie ministrowie. Te gwiazdki tu są, bo mi się spodobały. A co! :) CSS jest taki zwyczajny. Jak w każdym moim szablonie :) NOWE OKNO?! Hahahahahhahahaha XD Kraken zjadł za dużo ludzi ;-;
      Cudowny? A niech ci będzie! Jak się podoba wszystkim to mi też zaczyna ♥

      Usuń
  15. Szablon zamówiony - piękny! Uwielbiam takie układy i prostotę. :D
    Na Marsów - Ja, ja się wybieram! Ja! Ja! Tylko bilet muszę kupić. :D
    Jak dobrze pójdzie to 2014 będzie moim koncertowym rokiem - najpierw Marsi a później Sonisphere. <3. Tylko skąd ja wezmę na to kasę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz cudy avatar ♥
      Ja dostanę bilet najprawdopodobniej pod choinkę! Sonisphere? Nie słyszałam o nich, ale wpiszę ich w YT. Kasa na koncerty zawsze się znajdzie :)

      Usuń
  16. Drugi szablon jest MEGA! Aż zapragnęłam go xD
    No zawsze tak jest, że jak nie do pobrania, to musi być jakieś cuuuuuuuuuuuuudo! Urzekł mnie tak bardzo, że gwarantuję (nie grożę xd), że jak będzie można go już sobie przywłaszczyć, to go sobie wezmę, o! Jest taki wspaniały, że napatrzeć się nie mogę *_____________*

    Marsy <33 Widzimy się tam^^

    Sylwester? Jaki Sylwester? Aaa... To w tym roku xD Ogólnie mój plan to siedzenie na ławce w parku z odpowiednim prowiantem i z odpowiednim towarzystwem, bośmy oskubani (studenci biedujący), bośmy niezdecydowani (każdy ma sto pomysłów) i chcemy za friko oglądać miastowe fajerwerki, a co!

    Pozdrawiam,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Oj, widzimy, widzimy! :) Biedni studenci ;c Mnie jeszcze to nie czeka XD
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  17. Więc tak, hasła szukałam już od kilku miesięcy i cały czas nie ogarniałam, które to to jest :D
    1. " lecimy z tym koksem" ? - nie wiem czy dobrze :(
    2. http://dramione-czas-wyboru.blogspot.com/
    3. blog dramione. Akcja dzieje się w czasie wojny, którą feniksy raczej przegrywają. Działają, ale w ukryciu. Wszystko zmienia się, gdy w czasie jednej z misji, przez tchórzostwo jednego ze śmierciożerców dwoje z nich, w tym Draco Malfoy , zostają jeńcami feniksów i zostają tam w charakterze jeńców. Z tym, że są dobrze ( całkiem dobrze) traktowani. Czy Draco Malfoya i Hermionę Granger w tak trudnej sytuacji połączy coś więcej niż akceptacja?
    4. -
    5. "Nig­dy w dziejach wo­jen tak liczni nie zaw­dzięcza­li tak wiele tak nielicznym. "
    6. Proszę aby Draco na zdjęciach miał jasne włosy i żeby nie miał brody, i żeby Hermiona miała dość długie, lub średnio długie brązowe włosy. Kolorystyka raczej ciemna- ciemnozielony, niebieski, bordowy lub brązowy, szary
    7. julita113@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała cały regulamin to byś wiedziała, które to jest hasło.

      Usuń
    2. No, ale Sajlens... Lecimy z tym koksem! xD

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, czy tylko mi sie wydaje, że tój blog nie został wylosowany? o.o

      Usuń
    2. Aaaaa sorry głupek ze mnie o.O
      nie wiedzialem o co chodzi :cc
      dobra sorry już usuwam *.*

      Usuń
    3. Aaaaa sorrry głupi ja o.O
      Wgl nie wiedzialem o co chodzi z tym losowaniem, juz rozumiem, *.*
      bardzo przepraszam za to nieporozumienie, wyrażam skruchę ;cc

      Usuń
    4. haha, okej, nic się nie stało (:

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi śliczny. Prosty, ale z klimatem.

    OdpowiedzUsuń
  21. LOSOWANIE--> amulet-duszy.blogspot.com
    Hasło: Źródlana kostucha
    Adres: amulet-duszy.blogspot.com
    Koncepcja: Blog jest o dziewczynie widzącej duchy. Najlepiej gdyby nie zawierał prawdziwych zdjęć, tylko takie "narysowane", że tak to ujmę. Może połączenie czarnego z fioletem, albo błękitu z białym.
    Zdjęcia: http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecie,kapelusz-czarodziejka-miecz.php
    http://www.tapeta-kobieta-berlo-czarodziejka.na-pulpit.com/
    Oczywiście to są tylko sugestie. Ogólnie, zależy mi na tym by na szablonie była dziewczyna w roli czarodziejki. Dobrze, by było gdyby nosiła jakiś naszyjnik, choć nie jest to konieczne.
    Cytat: "Z każdym darem przychodzi odpowiedzialność."
    Kontakt: GG:39951150
    E-mail: chirecristel@gmail.com
    Szabloniarka: Faith
    Dziękuję bardzo za wylosowanie i szablon. Button już jest na blogu, w ramce "Przyszły szablon".
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wybierasz szabloniarki. Rozdzielamy zamówienia miedzy siebie.

      Usuń
    2. Ok. Musiałam z rozpędu napisać. Wybaczcie.

      Usuń
  22. Cześć, Faith!
    O, świetnie. C: Nie znam się na nich, ale mam w znajomych kilku wiernych fanów, a poza tym znam to cudowne uczucie, kiedy ukochany zespół przyjeżdża do Polszy. Reagowałam tak samo na informację o koncercie Black Sabbath i Pearl Jamie.

    A, szablony. W pierwszym podoba mi się pomysł użycia tych gwiazdek i okna, jakoś dobrze to wygląda na szablonach. I rozmycie pana z tyłu też jest interesujące.

    Dwójka. Ten patronus. Jest świetny sam w sobie, świetnie nałożony i wkomponowany, a poza tym sama idea leżących gazet jest znakomita. Ponadto tło posta zostało ślicznie zrobione, współgra z resztą bloga i nie męczy oczu, co jest jednak ważne, a często zapominane.

    Przepraszam, że tak krótko, nie mam weny.

    Pozdrawiam. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam, witam!
      Wielkie szczęście. Szczególnie wtedy, kiedy są 1 raz, albo po długiej przerwie.
      Lubię gwiazdki, a okno (jeśli można to tak nazwać) dodałam, ponieważ ma w sobie coś tajemniczego tak jak Dracula - rozmyty pan :)
      Szczerze powiedziawszy to mój pierwszy taki szablon. Ciężko było go dostosować, bo mam wielki ekran, ale jakoś się udało.

      Usuń
  23. Nie ma to jak mieć 100% pewność darmowego wejścia jako medyczna ^.^
    Skakałam z radości jak się dowiedziałam, kto gra w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajowsko! Będziesz mnie ratować jak coś :)

      Usuń
  24. ja jade pawdopodobnie na Marsów i też kupuje bilety w styczniu jezu mam nadzieje,ze nie wykupią
    a szablony śliczne ogólnie uwielbiam waszze szablony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się okazało, ze jednak pod choinkę dostanę bilet na Golden Circle ♥

      Usuń
  25. Cześć chciałabym złożyć zamówienie na szablon bloga do Cyzi :)
    Długo i kilkakrotnie przeczytałam regulamin i nie wiem czy dobrze napiszę hasło,ale warto próbować ..

    Hasło : ,,Nasza szabloniarnia'' - pewnie źle ;c
    Adres bloga : http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    Koncepcja : Chciałabym żeby zdjęcia były po prawej stronie. Kolorystyka bardzo ciemna,czarny ewentualnie odcienie szarości. Jeśli dałoby radę prosiłabym też o reflektory w każdym z rogów,ale obejdzie się i bez nich :)
    4.Ewentualne zdjęcia :
    http://a.wattpad.net/cover/7244084-256-k298057.jpg

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=676&tbm=isch&tbnid=hgT-KmA_LOA18M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/barbara-palvin-model/images/34245533/title/barbara-wallpaper&docid=-fyRFqxf2q0fGM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/34200000/Barbara-barbara-palvin-model-34245533-1920-1200.jpg&w=1920&h=1200&ei=Gz-zUuy1G8yShQfS2oCgAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:59,s:0,i:288&iact=rc&page=3&tbnh=163&tbnw=251&start=38&ndsp=26&tx=177&ty=104

    Połączone razem,dodatki możesz jeszcze dobrać sama :)

    6.Inne uwagi : -


    7.Kontakt : green-eyes1709@wp.pl
    GG : 25188314

    Robicie wspaniałe szablony <3 Proszę nie bądźcie na mnie złe,jeśli napisałam coś źle ;c Od razu za to przepraszam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie bądźcie na mnie złe jeśli napisałam coś źle."
      Źle to mało powiedziane. Znasz znaczenie słowa regulamin? To radzę zajrzeć. Poza tym, Faith napisała, że zamówień nie przyjmuje. Radze zainwestować w okulary.

      Usuń
    2. A jeśli naprawdę byś przeczytała kilkakrotnie regulamin to z hasłem nie miałabyś problemu.

      Usuń
    3. Jesteś nie miła ... Czemu wy wszystkie takie jesteście ? A zamówienia nie składam do Faith. Serio ? Ukryłyście to głupie hasło i nikt nie może go wyszukać. Ja chciałam być dla was miła,pierwszy raz zamawiam na tym blogu.

      Usuń
    4. Nie jestem niemiła tylko stwierdzam fakt. "Ukryłyście to głupie hasło"
      Wiesz, hasło jest ukryte po to żeby sprawdzić czy ktoś zaznajomił się z regulaminem. Ty widocznie tego nie zrobiłaś.
      "Zamówienia nie skladam do Faith". Po raz kolejny - regulamin. Jakbyś go rpzeczytała to byś wiedziała, że zamóienie do Cyzi składasz tylko pod jej notką ;)

      Usuń
    5. a ja tutaj tak bo mogę Silence cudowny avek kocham go bardzo i ciągle się na niego patrzę. dziękuję do widzenia

      Usuń
    6. Zuzo, jeśli przeczytasz regulamin, to z chęcią przyjmiemy twoje zamówienie. Musimy kierować się pewnymi zasadami, by nie robić zamieszania :)
      Sądzę, że regulamin czytasz tylko do pewnego punktu, a przecież cała treść jest ważna, prawda? :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję gorąco za szablon :)) Przepraszam za opóźnienie, ale ostatni tydzień przed świętami to prawdziwy wyścig z czasem, żeby pooddawać jak najwięcej, co by nie zostać z tym na święta... Jeszcze raz gorąco dziękuję i pozdrawiam ;)

    P.S. Mogłabym jedynie prosić o poprawienie mojego nicku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Wiem jak to jest. Ups, wcięło mi myślnik. Przepraszam, już poprawiam :)

      Wesołych świąt, F.

      Usuń
  28. Jill czytam ten regulamin i nie mogę wyszukać hasła :c Zapoznałam się z regulaminem,ale jeśli chcecie mogę jeszcze raz go przeczytać i znaleźć hasło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeczytałaś również wyjaśniania odnośnie formularza? Dam Ci podpowiedz, że tam powinnaś szukać :)

      Usuń
    2. Hasło : Źródlana kostucha.
      Dobrze ? Tak wlg jak się dodaje button ?

      Usuń
    3. Tak, natomiast Faith nie przyjmuje zamówień pod tą notką. Musisz poczekać na jakiś nowy post, gdzie zamówienia będą przyjmowane i wtedy złożyć właśnie z tym hasłem :)

      Usuń
    4. Jill,a ty nie mogłabyś wykonać dla mnie szablonu ?

      Usuń
    5. Niestety, ale na obecną chwilę nie jestem w stanie przyjąć nowych zamówień. Dopiero po nowym roku będę wolna ;)

      Usuń
    6. Pod nową notką można zamawiać ?

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. LOSOWANIE !
    Hasło: Źródlana kostucha
    ~
    Adres: http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/
    ~
    Koncepcja: Trójkolumnowy. Kolor? Takie... pomarańcz zmieszane z czerwienią i złotem, jeżeli to nie będzie problemem :) . Na temat postaci dam w "Inne uwagi"
    ~
    Ewentualne zdjęcia:
    Hermiona -> http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2013/01/emma-watson-marie-claire-sesja.jpg
    Dracon -> http://i.pinger.pl/pgr280/4466a00a001b0c134e280791/2011rogerrichviasnitchs11.jpg
    Harry (Malfoy - syn Hermy i Dracona) -> https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-pGcSh8uYNFbAuDNyV6-LpMqxdzG8DG-Ebl27PmtBiHQoir1leA
    Jean Zabini (Córka Miony i Dracona) -> http://bi.gazeta.pl/im/5/8409/z8409935X,Harry-Potter-i-Insygnia-Smierci Ewentualny cytat: {Większy} "Til I Forget About You" ; {Mniejszy, pod większym} "Dopóki o Tobie nie zapomnę"
    ~
    Inne uwagi: Temat zdjęć:
    Hermiona i Draco na pierwszym planie. Harry tuż za Hermioną (przy niej), Jean tuż za Draconem (przy nim)
    --
    Pierwszy raz wzięłam udział w losowaniu… I nie wiem, czy mam wpisać kto ma zrobić szablon…
    ~
    Kontakt: GG: 13267306 ; Gmail: kaja.snape1999@gmail.com albo klaudinka1999.1999@gmail.com (to moje oba konta).
    --czesc-I.jpg
    ~
    Ewentualny cytat: {Większy} "Til I Forget About You" ; {Mniejszy, pod większym} "Dopóki o Tobie nie zapomnę"
    ~
    Inne uwagi: Temat zdjęć:
    Hermiona i Draco na pierwszym planie. Harry tuż za Hermioną (przy niej), Jean tuż za Draconem (przy nim)
    --
    Pierwszy raz wzięłam udział w losowaniu… I nie wiem, czy mam wpisać kto ma zrobić szablon…
    ~
    Kontakt: GG: 13267306 ; Gmail: kaja.snape1999@gmail.com albo klaudinka1999.1999@gmail.com (to moje oba konta).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć... Coś mi się zrobiło z linkiem do zdjęcia Jean... Tutaj jest prawidłowy: http://bi.gazeta.pl/im/5/8409/z8409935X,Harry-Potter-i-Insygnia-Smierci--czesc-I.jpg

      Usuń
    2. Nie no... te zamówienie jest skomplikowane :_: . Jeżeli idzie się połapać, to ok, a jak nie -> Proszę o powiadomienie mnie i napiszę uproszczony xD :)

      Usuń
  31. Wybacz, że komentuję tak późno. Jakoś nie mogłam się zebrać ;)

    Pierwszy szablon jest cudny. Doskonale wpasowuje się w tematykę szablonu. Jest tajemniczy, intrygujący... a lekko rozmazany Dracula na drugim planie wprowadza nutkę niepokoju :) Lubię takie przemyślane i dopracowane prace. Zdecydowanie 10/10 punktów!

    Drugi szablon nie do końca mnie przekonuje. Coś mi nie odpowiada w kolorystyce i widoczności tekstu. Sama nie wiem... jakbym miała ocenić, to dałabym 7/10 ;)

    Pozdrawiam ciepło i życzę mnóstwa weny!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest - czasami nawet jakbym chciał to nie skomentuje, bo po prostu mi się nie chce, albo właśnie nie mogę się do tego zabrać.
      836 - Czy ta praca była przemyślana? Raczej nie, ale mi podoba się najbardziej!
      837 - W końcu, ktoś kto skrytykował ten szablon! HELL YEAH! To dziwne, ale cieszę się z tego ^^

      Ty również trzymaj się cieplusio i wcinaj ciastka! :)

      Usuń
  32. Ajć.... Przepraszam!!!
    Dopiero zauważyłam, że mój blog też został wylosowany.... Sorki wielkie!
    LOSOWANIE
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://burlesque-new-orleans.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Cóż chciałabym by szablon był utrzymany w delikatnych i możliwie jasnych kolorach. Chodzi mi tutaj o kolor kawy z mlekiem, pudrowy róż, beż. Układ będzie lewostronny. Chciałabym by nagłówek nie był zbyt duży. Postacie to Christina Aguilera oraz Daniel Gilles.
    4.Ewentualne zdjęcia: Mała prośba. Zdjęcia Christiny z filmu Burlesque, obojętnie jakie byle by kojarzyły się z filmem, a zdjęcie Daniela w gajerze :)
    5.Ewentualny cytat: This is war New Orleans Burlesque drugi napis jako nagłówek pośrodku, a pierwszy na dole kursywą.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: niestety tylko e-mail : niepoprawna.pisarka@gmial.com

    I kiedy dodasz rozdział na Kryptonimie?!!?! @ThatIsOnlyAGame..... Twoja fanka z Twittera :)

    OdpowiedzUsuń
  33. LOSOWANIE
    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://you-are-my-target-ari.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był wykonany w różnych odcieniach szarości i w czerni, a także w bieli. Układ chciałabym prawostronny. Nagłówek może być duży, ale nie przesadzając. Chciałabym także, aby szablon był lekko tajemniczy. W nagłówku mogłaby pojawić się postać dziewczyny, brunetki, najlepiej gdyby była ona smutna, bądź przygnębiona.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualne cytaty: Chciałaby aby gdzieś w nagłówku pojawił się napis "You're my target, baby" oraz gdzieś obok "Eventually there will come a moment in which they ask you what you choose ... Love or life? And you choose to love."
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail aka.ari.g@gmail.com
    gg 48625951

    OdpowiedzUsuń