g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.12.2013

[838-841] Give me love like never before

Cześć! Jestem taka zalatana, że dzisiaj tylko trzy nagłówki i jeden szablon. Byłby jeszcze jeden nagłówek ale tak mi się podoba, że stwierdziłam, że zrobię z niego szablon ale nie miała na razie czasu. Kurczę numerowanie szablonów miało być lepsze a wyszło jeszcze gorzej no ale cóż jestem niezłym łosiem. Muszę się wam pochwalić bo mam cudownych przyjaciół którzy kupili mi niesamowite prezenty na wigilię i płakałam jak głupia. Uwielbiam ich i nie wyobrażam sobie życia bez nic. Niestety zamówień dzisiaj nie oddam bo mam tylko jedno zrobione i jeszcze muszę dopracować. Koniec mojego gadania :) Jeszcze raz ponarzekam na te numerki i chyba je poprawię jutro z rana bo teraz lecę oglądać serial :D


nagłówki : 



na podstawie instrukcji Carllton

szablon :

tak jestem team Dean :D




39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 838 taki o. Ładne kolorki, trochę za jasne, ale pozytywne ;c Napis trochę kulawy i modelka nie za ładna, ale jest okej :c
      839 mój ulubiony z notki. Trochę za jasne krawędzie według mnie, w sensie te kwiatuszki i tak dalej no i napis trochę brzydki, ale jest ładnie :c
      840 Oh nie. Co za róż. I czemu taka pustka :c Trzy stocki i modelka? :c Pusto, pusto. Znowu napis kuleje. Najgorszy z notki :c
      841 Dean! Rowi się ucieszy. Winchester jak zwykle mraśny, tylko znowu jakoś pusto :c No i pioruny, na które ostatnio też mam fazę. No i świetny cytat, chociaż wykonanie takie o. :c
      Notka udana:c Pozdrawiam :c

      Usuń
    2. w 839 napis faktycznie jest tragiczny, ale nie chciałam zostawiać bez napisu co chyba było błędem :D resztę przyjałam do wiadomości i muszę popracować nad napisami i ilością stocków bo rzeczywiście jest trochę za pusto :D

      Usuń
    3. Ej, Silence! 838 to Wagabunda, z Intruza. :C

      Usuń
    4. Przepraszam, nie oglądałam, nie wiem :c Ale mi się nie podoba w ogóle :c

      Usuń
    5. No, brzydka to ona jest, ale ciii... W książce była ładniejsza. :D

      Usuń
  2. To mi przypada przywilej bycia drugą XD
    Lecę po kolei:
    1) Jak dla mnie tło jest za bardzo białe. Postać źle wycięta (chodzi mi o te tło na górze - mogłaś bardziej wtopić). Czarna czcionka psuje efekt.
    2) Wszystko byłoby dobrze gdyby nie koloryzacja, która mi kompletnie nie pasi. No i znowu czarny napis, który się odróżnia.
    3) Jak dla mnie to jest za pusty. I znowu podpis w czarnym kolorze.
    4) Ostatnia praca najlepsza. Wtopiłabym tylko bardziej podpis.

    Tyle ode mnie. Pracuj dalej, czekam na efekty.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za opinię i wskazówki i postaram się wziąć to pod uwagę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. następnym razem dam ci znać o której wstawię notkę to będziesz pierwsza :D

      Usuń
  4. Według mnie najlepsza praca jest ostatnią ^.^. Pozostałe też są fajnie o3o

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Deana *.* I Castiela ^^ Team Destiel all the way :D

    A nagłówki fajne ^^ Czekam niecierpliwie na szablony :D

    Pozdrawiam, Nella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i zgadzam się w 100 % :D

      Usuń
  6. E tam, numerowanie, tym to się ie musisz wcale przejmować. Mnie najbardziej przeraża, że dodałaś aż trzy nagłówki: nienawidzę ich komentować. Same nagłówki to po prostu ładny obrazek i tylko z szablonem jako całość tworzą coś pięknego. A tak to ech...
    A co to za prezenciki? ;>
    No dooobra, komentujmy te nagłówki ;/ xD
    838 - no i widzisz? nie wiem, co powiedzieć ;/ a raczej napisać. Dość jasno tu jest, co mnie przeraża, bo wygląda to na wiosnę, której nienawidzę xD Szkoda, że jest aż trak jasno, chyba lepiej by to wyglądało, jakby barwy były intensywne. Ale nagłówek ogółem ładny c:
    839 - ych, kicha, że nie można podglądu walnąć. Tzn przybliżyć. Ale trudno. Hmm, czcionka cytatu mi tu nie pasuje, powinna być chyba nieco subtelniejsza. Ale klimacik bardzo mi się podoba: zamek, ciemne chmury, nagie drzewa... <3 No i te kwiatki po bokach są ciekawym dodatkiem. Bardzo bym chciała zobaczyć szablon dla tego nagłówka, bo jest genialny <3
    840 - znowu zamek? :D jestem za ^^ Tylko szkoda, ze jest aż tak różowiasto xD Jest tak dosyć spokojnie, ale to jest fajne. Podoba mi się ten nagłówek c: Ale za wiele o nim powiedzieć nie mogę. Bo to nie szablon.
    841 - SZAAAAAAAABLOOON!!! I TO Z DEAAAANEEEEM!!!! <3333 Ja też jestem team Dean :3 Ale czemu nie ma na belce podglądu numerka? ;> No, mniejsza. Ekhm... czy to nie miał być czasem szablon? Tymczasem ja znowu widzę tylko nagłówek... Ech ;////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dzięki tobie zauważyłam, że zupełnie ucięło część z kodami i ostatni wygląda tylko jak nagłówek -,- tępa ja nie zauważyłam. Chyba nawet zrobię szablon do nagłówka 839 bo mam na niego poysł ale muszę najpierw zmienić koloryzajcę bo coś mi w niej przeszkadza. Dostałam obudowę na tableta o której marudzę już od trzech miesięcy, a moja najlepsza przyjaciółka "zrobiła" dla mnie płyty moich ulubionych zespołów i kiedy otwiera się opakowanie jest tam nasze zdjęcie. Zupełnie się rozkleiłam :D

      Usuń
    2. Ojeeeeeiiiiii, jakie to kochane i urocze!! *______* Ale cię kochają, co? 8) Serio tego nie zauważyłaś? xD A szablonów rób jak najwięcej ^^

      Usuń
  7. A pochwal się co Ci kupili :D Aż mnie ciekawość zżera! Ja się osobiście tak nażarłam na wigilii klasowej, że zgrubne o kilka kilo :<
    Ale przejdźmy do twych prac...
    Bam, bam, bam (buduję napięcie :D)
    838- Za jasne! No i taki niefajny napis... A ta pani też niezbyt ładna :< Dodatkowo ta furtka z tymi kwiatkami czy tam krzaczkami niezbyt mi tam pasuje... Takie jasne a tu nagle zieleń. Tak szczerze mówiąc to podoba mi się najmniej ze wszystkich z tej notki. Nie ma tutaj żadnych elementów, które by mnie zachwyciła, ale nie martw się, ja jestem jakaś dziwna :P
    839- Piękny! Jedynie napis mi się nie podoba i te kwiatki z boku, ale poza tym to cud, miód i orzeszki *.*
    Są gwiazdki, jest zameczek no i ładna modelka. No i jeszcze jakiś budyneczek po lewej! Bardzo ładny nagłówek ;)
    840- Nie lubię różowego i masz tam za psuto :< Ten zameczek mi też tam nie pasuje. Jakby był większy to ok, ale jest za mały. No i ta kobitka jakaś dziwna mi się wydaje... Jedyny pozytywny element to ta lampa na górze... Daję mu drugie miejsce od końca...
    841- Tak szczerze to walnę mu też pierwsze miejsce, bo podoba mi się na równi z 829 :>
    Nie wiem kim jest koleś na zdjęciu (nie bić, plis ;>), ale ładny jest ;D No i pioruny tam masz. Co ja gadam? Pioruny? Błyskawice do jasnej cholery! Zacne to masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przytyłam niestety, ale cały wczorajszy dzień nie zjadłam nic więcej. Obudowę na tablt na której bardzo mi zależało i zrobione przez przyjaciółkę płyty moich ulubionych wykonawców. Ale za nie znanie Deana należy się pobicie :D Supernatural tutaj na Zaczarowanych ma niezłą rzeszę fanów i trzeba takie rzeczy wiedzieć :D

      Usuń
    2. Dobra, mam nadzieję, że jak zacznę oglądać to mnie nie pobijecie c:

      Usuń
  8. 1. Źródlana kostucha
    2.http://damonelenaa.blogspot.com/
    3.Układ dwukolumnowy, a z resztą zdaję się na Szabloniarkę.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNmtapIKQ1MeC8107NZLxR8naF_p7CgDHgmZXZyxuTlqIzZj_wFQ

    http://1.bp.blogspot.com/-g6b-42rNQtw/UMPTdujhTAI/AAAAAAAAA9I/259qPZnGb5U/s1600/5198-the-vampire-diaries-damon-and-elena.jpg

    http://images.wikia.com/vampirediaries/images/e/e9/Damon_and_elena_dance.jpg

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7q7J9EHWkzZtz1fPh1p6q5vgYBii4TxnR7my3UAZXFaz74iCk

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20131108100350/vampirediaries/images/4/48/Delena_TVD_5x06.jpg

    Nie muszą być wszystkie <3

    5. Ewentualny cytat: I will never leave you.
    6.Kontakt: marysiap6@gmail.com GG: 44148056

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przyjmuję zamówień w tej notce bo mam jeszcze trzy nie oddane :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne prace :)
    Przyjmujesz może zamówienia? Bo z regulaminu wywnioskowałam, że jak nie podałaś limitu to chyba nie, ale wole się upewnić. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przyjmuję bo mam jeszcze zaległe :)

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie za odpowiedź ;)

      Usuń
  10. Nie wiem jak takie cuda robisz D:, ja zrobiłam tylko takie śmieci XD:
    https://imagizer.imageshack.us/v2/554x369q90/844/ixq3.jpg
    i
    https://imagizer.imageshack.us/v2/554x369q90/19/uitu.jpg
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy jakoś zaczynał ! Wycinasz dużo lepiej ode mnie i to jest duży plus ważne żeby się nie poddawać i próbować dalej :)

      Usuń
  11. *kaszle*
    no więc, na początek wesołych świąt! :)
    A teraz już ta bardziej oficjalna część. Poczułem nagłą chęć skomentowania twojego bloga bo komentarzowa wena spływa po mnie jak cytrynowe dropsy po Dumblu *o*
    Okeeey, więc tak...
    Wszystkie prace są naprawdę PRZEŚLICZNE, jednak moim zdaniem najpiękniejsza jest druga. Nie znam się na żeńskich ff, ale ośmielę się stwierdzić, że tak naprawdę pasowałyby do każdego bloga. :D Zgadzam się z Pudding, nie wiem, jak ty takie cudeńka robisz XD
    Pozdrawiam i wesołych świąt Bożego Narodzenia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo to wiele dla mnie znaczy, że komuś się podoba i, że ktoś komentuje :D

      Usuń
    2. Ach, widzisz, Żako jest miłosierny i zawsze znajdzie czas żeby coś tam pokomentować :D

      Usuń
  12. Yolo :)
    Pierwsze co rzuca mi się w oczy to tytuł posta i czytam komentarze czy ktoś cokolwiek o tym wspomniał, ale chyba nikt nie zwrócił uwagi... Ed Sheeran *-* po prostu uwielbiam jego piosenki... Chociaż ktoś nie mojarzy Give Me Love z majem i mamą XD Moja przyjaciółka gdy o nim mówid śpiewa "mama, mama, ma, oh give me love".

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się pierwszy nagłówek. Taki klimatyczny. Wyglądałby ładnie na jakimś minimalistycznym szablonie.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Hasło: Żródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://rusherka-big-time-rush-opowiadanie.blogspot.com/
    3.Koncepcja: emma roberts tylko jak jest blądynką ponieważ na blogu jest zdjęcie jak ma bląd włosy
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat:Nie ma idealnych osób. Są za to osoby które sprawiają że się uśmiechamy i że nasze serce szybciej biją
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG:49374256 lub email : Rusherka4116@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zalezy mi na tym szablonie, a wiem, że inna szabloniarnia nie wykona lepiej tego zadania. Mam nadzieje, że moje zamówienie zostanie zrealizowane.
    1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://still-better-than-u.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym, żeby szablon miał zakładkę tumblr, kontakt, oraz chce żeby był czarny ten kolor jest doskonały
    4.Ewentualne zdjęcia: w nagłówku chciałabym, aby znalazło się logo zespołu the xx bądz znak yin yang
    5.Ewentualny cytat:-
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: gg-44112829

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaa... ten szablon z Deanem.... boski! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie na mojego bloga :D
    1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres http://dramione-emily.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Głowne Dramione, gdzieś z boku Ginny z Blaise'm a i niebiesko jasne tło
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat:-
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: E-mail: emilkamilka0910@gmail.com gg: 46268767

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć.Chciałabym złożyć zamówienie na swojego bloga.Mam nadzieję,że zrobisz ten szablon :) Bardzo mi na nim zależy.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://iloveyouisabellaa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Harry Styles i Lily Collins.Kolory: biały i jasny róż.
    4.Ewentualne zdjęcia: daje ci to do dyspozycji :)
    5.Ewentualny cytat: "Not even the Gods above,can seperate the two of us"
    6.Inne uwagi: --
    7.Kontakt: e-mail: isabellamont14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń