g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.12.2013

[860-873] Notka tematyczna - natura

Dzisiejsza notka jest ostatnią z postów tematycznych, które zaplanowaliśmy. W swoim gronie zastanawiamy się, co by tu jeszcze zrobić. Padły pomysły, aby za miesiąc skupić się na Harrym Potterze, Darach Aniołach, Igrzyskach Śmierci czy szablonach minimalistycznych. Macie swoich faworytów? Jaki temat przypadł Wam najbardziej do gustu? Będziemy wdzięczne za wszelkie sugestie :)

Od przyszłego roku dołączy do nas jedna zdolna osóbka... a może nawet dwie? Wszystko okaże się w najbliższych dniach.

Jill
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon860-422339643?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=1
Przyznaję, że mi się podoba. Szablon prosty, ale mam słabość do kotów. Są urocze, prawda? :)

http://www.deviantart.com/submit/deviation?deviationids=8648272930026987

FAITH

Jak tam po świętach? Obżarliście się? Prezentów dużo? :)
Ja nadrobiłam filmy jedząc ciastka, ciasteczka, cukierki zerwane ukradkiem z choinki i inne niemięsne dania, które zostały. Obejrzałam ekranizację Darów Anioła (Na początku mnie nie przekonywały, ale teraz to po prostu brak słów!) i powiem wam, że po prostu szaleję na punkcie Jace'a ♥ Już niedługo kolejna część, a w trakcie oczekiwania zamierzam przeczytać książki z tej serii. Na swojej liście odhaczyć mogę też Igrzyska Śmierci. Fajowe, ale nie wiem, czy obejrzę następną część.


Zaszalałam i zrobiłam minimalistyczny szablon. Mnie się nawet podoba, chociaż żadne tło nie pasowało i musiałam zostawić takie jakie jest ;c Poza tym kocham lwy (jako ciekawostkę podam, że jestem spod znaku lwa ;), więc coś musiało się takiego pojawić. 


Uwielbiam psy *-* Jestem w stanie wymienić około 100 ras z pamięci, ale kiedy byłam mniejsza pamiętałam więcej. Sama mam jedną bestię, ale gdybym tylko mogła i nikt by mi nie zabraniał to miałabym w mieszkaniu schronisko. Pamiętam wszystkie psy, które dokarmiałam lub miałam tymczasowo w domu. Od pewnego momentu zaczęłam im nawet robić zdjęcia. Mam na nie oddzielny folder ;) Co do szablonu - jedno zdjęcie, kilka tekstur i voila! Nagłówek gotowy :)

Cyzia
Hey, guys! Nie powinnam pisać o 24:34, bo mózg mi świdruje. Swoją drogą, zastanawiam się co będzie jak wrócę do szkoły, jeśli codziennie idę spać po 24, a czasem po 1. Gorzej będzie jak zacznę ćwiczyć, ale... mam jeszcze trzy dni, które zapowiadają się przynajmniej na wpół-bezsenne. Właśnie - od dzisiaj (27) nie ma ze mną łączności, ale tylko na trzy dni. A potem sylwester, z którym mam problem, bo nie wiem jak go spędzić. Nevermind. Co tam u Was? Waga pokazuje tyle samo po świętach? U mnie na szczęście tak. :D Co robicie w Sylwka?
[Podgląd/Pobierz]
Nagłówek moim zdaniem jest ładny, gorzej z CSS. 


Chyba jeden z pierwszych minimalistycznych szablonów jakie kiedykolwiek zrobiłam. :) Kot jest przecudowny, ale tylko dlatego, że jest mały. W przeciwieństwie do Pana, który jest autorem słów z nagłówka, ja kotów zbytnio nie lubię. Wyjątkiem jest ta piękna, najpiękniejsza Luna. Którą widzę tag rzadko. :C 
 Szablon jest unieruchomimy, ma miejsce jedynie na post i komentarze.

Szablony 866 i 867 niedługo się tu ukażą.
Prosimy o cierpliwość.

Rayne
Święta, święta i po świętach. Raz na rok wystarczy bo to strasznie męczy nie uważacie?  Mój brat drugiego dnia świąt wyjechał do Hiszpanii i strasznie mu zazdroszczę. Ja sama jadę do Włoch w kwietniu i już się nie mogę doczekać. Miałam duży problem z notką tematyczną bo nie bardzo wiem co powinno się znaleźć w notce o nazwie natura więc od razu przepraszam jeśli moje szablony średnio nadają się do tego tematu. Myślałam, że może coś ze zwierzętami, ale przyznam się wam, że boję się wszystkich zwierząt i po prostu jakoś tak nie miałam ochoty. Więc ode mnie macie takie średnio naturalne ale mam nadzieję, że się spodobają.
Przepraszam, że podgląd taki pocięty ale był za duży na jednego screena i  jakoś to rozwaliłam.


Avia
 Cieszę się, że już po świętach, ale... pierogi mi się skończyły. To niedobrze... Nie mam co tu zjeść. Jakoś muszę nadrobić te dwa kilo, które mi zniknęły podczas świąt.
http://avia-tinar.deviantart.com/art/870-Peace-422632985 
Ten mi się bardziej podoba.

http://avia-tinar.deviantart.com/art/871-Breather-422633102

Idę przeżywać stratę pierogów i zawieszenia Ministerstwa.


Silence nie zdążyła na czas wrzucić szablonów, ale obiecała, że w ciągu kilku godzin doda edit ze swoimi pracami.


edit
Silence (z Wichrowych Wzgórz)
A ja słynę z tego, że obietnic dotrzymuję :c
Mam zrobionych chyba 10 nagłówków, ale taki ze mnie leń, że przez cały tydzień wolałam oglądać Doctora Who (♥) :c No i w ogóle jakoś tak smutno ostatnio, nie zauważyliście? Tyle zła na tym świecie, chyba pójdę płakać :c
Dziwny ten szablon. Jakiś taki. No dziwny ogólnie :c Czuję do niego niechęć. Czarne oczy tej pani mi się śnią po nocach :c Sen taki niespokojny. Koszmary takie straszne :c 

Jeny :c

Już niedługo notka z Fejf . Co prawda zostanie ona dodana o północy z 31. na 1. więc dużo Was tutaj nie będzie, a później jeszcze trzeba będzie czekać tydzień, aż kac i inne skutki uboczne imprezowania przeminą. Ale my z Fejf jesteśmy fajne człowieki i wybaczamy wszystkim wszystko :c Nawet jeśli nie ma co wybaczać :c
Obrazek z szablonu 873 jest dziełem Apofiss. :c
Idę oglądać Doctora ♥ :c

60 komentarzy:

  1. Pierwsza! <3
    Piękne szablony!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi faworytami są osiemset sześćdziesiąt, sześćdziesiąt pięć i sześćdziesiąt sześć. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, może podam jakąś propozycję, głowę mi odebrało :D
      ja mam ostatnio niedobór fantasy. no, wiecie te klimaty; elfy, driady, upadłe anioły. tak, zdecydowanie trudno o taki szablon, do tego dobry. a jak już znajdę, to brakuje mi tej subtelności i delikatności. wszędzie czarne i czerwone. a gdzież to podziały się błękity, limonki i cytryny?
      ewentualnie minimalistyczne cudownie byłoby zobaczyć u Was. ^^ tą notką jestem zachwycona, ze względu na te koty! są takie rozkoszne! za to animozję odczuwam chwilowo do szablonów z Potterem. natknęłam się na szabloniarnię, w której śmigano w PF siódemce za pan brat z paintem i zobaczyłam pracę Dramione. teraz mam taki niesamowity uraz, że ugh.

      Usuń
  3. A może coś z komiksami albo uniwersami DC lub Marvelowymi? :)
    Z szablonów tutaj najfajniejsze jak dla mnie 860 i 862.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skupcie się na Potterze, jeśli chodzi o moją sugestię :) Szablony bardzo ładne i profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. 860 i 866 cuda <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jill
      860 - może i mnie nie rzucił na kolana ale jest przesłodki, w miarę prostu, delikatny, taka kocia elegancja, a ja uwielbiam koty.

      Faith
      862 - świetny nagłówek i kolorystyka, ale przy takiej grafice trzeba było postawić w pełni na minimalizm i zdecydować się na jedną kolumnę boczną lub nawet bez tych bocznych. Tak jest zbyt sztuczny, ciężki, bardzo szeroki,a przecież ten lew jest taki drapieżny, ma duuuży potencjał. Pasowaoby naprawdę porzucenie bocznych kolumn, ustawienie stron kart pod nagłówkiem w formie najprostszej - mała czcionka linków oddzielona jakimś ukośnikiem czy kocią łapą

      863 - CSS taki pospolity, ale ciekawy graficznie i całkiem nieźle użyty topaz, chociaż go nie lubię to podoba mi się, bo użyłaś go z takim wyważeniem.

      Faith! Ja też oglądałam dary anioła i mam podobne odczucia. Tak bardzo polubiłam Jace'a, że przeczytałam w półtora dnia (wigilia i pierwszy dzień świąt) miasto popiołów i miasto szkła, ale niestety w książce Jace jest trochę cipką z charakteru, chociaż w tych ważniejszych sprawach potrafi postawić na swoim. Chodzi mi głównie o jego relację z Clary, no ale cóż, ja czekam na ekranizację drugiej części. Dziś zmusiłam chłopaka do oglądania ze mną Dziennika Bridget Jones i chyba stwierdzam, że nie podobało mi się równie mocno jak jemu, a może nawet bardziej, bo on przynajmniej oglądał kobiece tyłki i cycki (ostatecznie był zawiedziony, że na koniec nie było żadnego seksu czy coś).

      Cyzia
      Na początek - nie ma godziny 24:34, bo doba ma tylko 24 godziny, więc pewnie chodziło Ci o 00:34. Na pewno sobie poradzisz, potrzeba zmusza do szybkiej zmiany. Nie masz pomysłu na Sylwestra, wbijaj do Koszalina do klubu studenckiego Kreślarnia ;> Jeśli chodzi o mój wynik na wadze, to boję się patrzeć, mam tak zazwyczaj, że po tych "wielkich obżarstwach" raczej chudnę niż tyję, bo nastoję się przy gotowaniu i potem mało co tknę.

      864 - nagłówek świetny, ale w ręce rzuca się ucięta ręka. Uwielbiam makijaż tej dziewczyny. a i zauważcie, że ta modelka wcale nie ma tak idealnego brzucha, jakim nas bombardują na prawo i lewo.

      865 - po prostu wspaniały, do wyrzucenia tylko poziomy suwaczek, bo trochę psuje efekt.

      Rowindale
      Ciebie nie można mieć dosyć.
      866 - Nie podoba mi się. Nie lubię tego mówić, ale naprawdę zawaliłaś na całej linii. Jaskrawa czerwień sprawia, że ten oranż i kakao zamiast ładnie się łączyć stają się krzykliwe. To naprawdę najgorszy Twój szablon, oby nigdy więcej takich potworków, chociaż podoba mi się to zdjęcie i półprzezroczyste karty umieszczone na nim.

      867 - wolę zostawić bez komentarza

      Rowindale ja zazwyczaj wielbię Twoje szablony, dlatego nie rób ich tak naprędce, jak nie masz czasu, to nie rób nic na siłę, bo to kompletnie nie Twój styl.

      Usuń
    2. Rayne
      Zazdroszczę Twojemu bratu (tyle przystojnych Hiszpanów, którzy bezcelowo czekają na to by mogli mnie poznać i bym mogła w hipsterski sposób złamać im serca) i Tobie też (bo Włosi wcale nie brzydsi też na mnie tam czekają i wzdychają). Natura to właściwie wszystko czego nie stworzył człowiek i jego twory. Kwiatki się kwalifikują
      868 - CSS nieadekwatny do grafiki, a kolorystyka nagłówka do kolorów reszty bloga. No i ten dziwny filtr, nie wiem czy to topaz czy jakieś tekstury, ale odpychają. No i znowu ucięte dłonie. Podobają mi się za to czcionki w nagłówku, świetnie je dobrałaś i wycięcie nagłówka. Jest bardzo kontrastowe, ładniutkie, trochę w stylu Jill ;>

      869 - Blake <3 i to z kózką <3x2 Znowu fajna czcionka i dobrze wtopiona. Ale znów dziwne wycięcia z nóg jednej postaci wyrasta druga postać, która swoją drogą jednocześnie wyrasta z mleczy. Nie rozumiem przesłania.

      Na Twoim miejscu próbowałabym nowych rzeczy z CSS trzymasz się sztywno jakiegoś schematu i dajesz proste komendy zmieniając naprawdę mało. Do odważnych świat należy ;>

      Avia
      Memehmeh, jak mnie zachwycisz to wyślę Ci sekretne ciasteczka mojej siostry, za które można mordować.
      870 - najlepszy z tej notki szablon, trochę mi nie pasują zaokrąglenia w kolumnach, ale ostre wyglądałyby dziwnie przy tym nagłówku. Tło jest super, nagłówek jest spokojny i komcie dopracowane. Szablon świetny, ale na te ciasteczka nie jestem pewna czy zasłużyłaś, bo wiesz jeśli chodzi o ciasteczka to ciężko mnie przejednać xD Możemy się potargować.

      871 - rama wtopiona w nagłówek zepsuła efekt bez niej byłoby idealnie. Bambusek <3 i podwójna ramka przy tytule, która imituje bambusek <3


      Zwyciężczynią jest Avia z szablone 870 - doskonały w każdym calu
      Drugie Faith i lew, który byłby pierwszym gdyby nie te kolumny,
      a trzecie Jill i jej cudne kotki

      Pozdrawiam
      Nikumu - ta Wasza.

      Usuń
    3. O kurczki! Pieski Jill wymiatają, to one zasłużyły na ciasteczka i miejsce pierwsze w moim rankingu. Sorki dziewczęta spadacie w dół.

      No ale żeby nie było Jill to ja tu widzę uderzające podobieństwo do mojego szablonu z Elvisem xD Moje prawa aŁtorskie są tu naruszane. xD [ok wcale nie ma podobieństwa, ale mogę się powygłupiać]

      Usuń
  7. Ja bym stawiała na Igrzyska :)
    Najbardziej podobają mi się: 860 i 863.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym postawiła na Dary Anioła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YESSSS! PIERWSZA OSOBA, KTÓRA POSTAWIŁA NA DARY ANIOŁA! ♥

      Usuń
  9. Ja stawiałabym na minimalistyczne :3 i tak się zastanawiam czy przypadkiem nie dołączy do was Alatum (Heroina, Idariale xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło, wręcz gorąco! :D

      Usuń
    2. Zgadłam? To co dostanę? Kolejny odcinek Supernatural? *_* Błagam powiedz,że tak! xD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który to szablon? :)

      Usuń
    2. 867 i z tego co się orientuję zostało to już zgłoszone właścicielce zdjęć. Po komentarzu pod szablonem widać, że nie była zadowolona.

      Usuń
    3. Dziękujemy za informację. Nasz błąd. Usuniemy szablon i postaramy się, by takich sytuacji więcej nie było :)

      Usuń
  11. Tak szczerze mówiąc to mi się najbardziej podoba 863. Reszta też jest śliczna, ale ten jest najładniejszy ze wszystkich *___*
    Ja bym tak szczerze mówiąc postawiła na Dary Anioła. Teraz wszyscy mają na to jazdę a zanim powstał film to mało kto o tym wiedział -_- Ja osobiście przeczytałam całą serię Darów i Diabelskie Maszyny też. Maszyny są o przodkach bohaterów z Darów. Wiktoriańska Anglia, gorsety i te klimaty. Kocham <3 Ma powstać nowa seria. Główną bohaterką ma być dziewczyna, z którą Clary będzie rozmawiać w ostatniej części Darów, której nie mogę się już doczekać *.*
    Film też oglądała, ale cały czas miałam wąty, że pominęli jakieś ważne scenki. Jak dla mnie Jamie nie nadaje się do roli Jace'a tak dobrze jak Alex Pettyfer. No ale chłopak zrezygnował czy coś tam :D
    Tego wyżej raczej nikt nie przeczyta, ale jeśli ktoś się za to zabrał to już wie, że mam fazę na punkcie Darów <3 SEBASTIAN/JONATHAN (pojawi się w trzeciej części) jest tak mrrrrraśny. Uwielbiam czarne charaktery.

    Zmykam oglądać Supernatural *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaa! 860, 862, 865 i 866! Tak pięknie i tak kociakowo! Kocham Kocham Kocham!!!! ♥♥♥♥ Po takiej dawce piękna i kotów nie potrafię napisać już nic kreatywnego ;*
    Pozdro ^^
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablony są jak zawsze cudowne! Ale szczerze mówiąc tego to już chyba nie muszę mówić bo same o tym dobrze wiecie. 862 to mój faworyt. Jest cudowny, cudowny i jeszcze raz cudowny. Urzekł mnie ten lew na nagłówku c; i oczywiście 860. Cytat jest cudowny i do tego świetna grafika = prześliczny szablon. :) Ze swojej strony pragnę dodać co do tych notek tematycznych, że chciałabym zobaczyć tutaj szablony z Igrzysk Śmierci. Ostatnio była premiera, a tu u was na Zaczarowanych nie ma za dużo szablonów odnośnie tego filmu. Najlepiej szablony z Katniss, Peetą, Johanną i szczególnie Finnickiem oczywiście (oglądała któraś z was może? no powiedzcie, czy on nie jest przystojny? :D). Strasznie chciałabym zobaczyć je w waszym wykonaniu. No i Harry Potter, wiadomo. Na szablony z tej tematyki nadal jest duże zapotrzebowanie. Fanficki na temat Harry'ego na blogspocie rządzą więc każdy potterheads będzie zadowolony :)
    Pozdrawiam ciepło wszystkie szabloniarki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalistyczne ;)
    na fanfiki jest dużo szablonów, a minimalistycznych brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stawiam na Pottera :D
    Na nie jest chyba największe zapotrzebowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://zaczytan-a.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolorystyka pastelowa. Zdjęcia prosiłabym z jakimiś książkami.
    4.Ewentualne zdjęcia: Przykład : http://data3.whicdn.com/images/93095260/large.jpg , http://data1.whicdn.com/images/93060023/large.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Kto czyta książki, żyje podwójnie"
    Umberto Eco
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: alexzabek7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hasło : Źródlana Kostucha
    Adres bloga : http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    Koncepcja : Chciałabym żeby zdjęcia były po prawej stronie. Kolorystyka bardzo ciemna,czarny ewentualnie odcienie szarości. Jeśli dałoby radę prosiłabym też o reflektory w każdym z rogów,ale obejdzie się i bez nich :)
    4.Ewentualne zdjęcia :
    http://a.wattpad.net/cover/7244084-256-k298057.jpg

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=676&tbm=isch&tbnid=hgT-KmA_LOA18M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/barbara-palvin-model/images/34245533/title/barbara-wallpaper&docid=-fyRFqxf2q0fGM&imgurl=http://images6.fanpop.com/image/photos/34200000/Barbara-barbara-palvin-model-34245533-1920-1200.jpg&w=1920&h=1200&ei=Gz-zUuy1G8yShQfS2oCgAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:59,s:0,i:288&iact=rc&page=3&tbnh=163&tbnw=251&start=38&ndsp=26&tx=177&ty=104

    Połączone razem,dodatki możesz jeszcze dobrać sama :)

    6.Inne uwagi : , Pain & Fear .. Jeśli kiedyś upadniesz wstaniesz kilkakrotnie razy silniejszy''

    7.Kontakt : green-eyes1709@wp.pl
    GG : 25188314

    Może w końcu uda mi się zamówić tutaj szablon !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd pomysł,że przyjmujemy zamówienia pod tą notką?

      Usuń
    2. Hmm... Z mojej głowy .. Jezu ja nigdy tu się nie załapię na szablony -.-

      Usuń
    3. Nie martw sę też tak mam. Nigdy nie załapie się na szablon :( Takie jest moje szczęście

      Usuń
    4. wytrwała na zawsze - No spoko moje też ;c

      Usuń
  18. 860 <333 Wszystkie szablony są piękne <3

    Aha, co do szablonów... Mogłyby być z Darami Aniołów i Igrzyskami <3

    OdpowiedzUsuń
  19. 862 to cudo *.* Po prostu kocham lwy <33

    Jak już ktoś wcześniej zauważył, brakuje trochę szablonów minimalistycznych. Potterowych jest naprawdę dużo, chociaż bym jeszcze sobie na nie popatrzyła. Ewentualnie mogą być szablony z Igrzysk Śmierci, a Darów Anioła po prostu nie trawię :/

    OdpowiedzUsuń
  20. ohohoho, widzę, że załoga szybko do pracy się wzięła by wszystkich zadowolić. i dobrze. a co!
    tak, ja osobiście mogę stwierdzić, że po tym czasie jestem tak najedzona jak nigdy [oprócz każdych świąt], tylko by w Ciebie wpychali ile wlezie, co ja mam pęknąć?
    no, a propo szablonów.

    860 - jest piękny. taki jaśniuteńki, cuuudo *,* kocham kotki. wiesz Jill, miałam nawet jednego Miko, ale tylko 4 tygodnie, przez niedopilnowanie go, mój brat go jakby, niechcący, zabił. Ale cóż, to dawno było... ;c mam inną, bo tym razem kotkę. Cudna jest, prezent od przyjaciółki. Serio, wspaniałe zdjęcia, Urzekł mnie niezmiernie napis.
    Szablon jest...słodki.
    861 - nie podoba mi się jakoś...znaczy wszyscy doceniamy waszą pracę, ale te psiaczki...te ich zdjęcia są jakieś...niezbyt mi pasujące...w sensie, że mi się one akurat nie podobają. kwestia gustu...
    862 - lew. jest lew. hahaha, cóż za stwierdzenie, nie? jest minimalistycznie, to prawda, ale jakoś mi się nie podoba kolor. znaczy się, mi to się ten szablon teraz kojarzy z pokoleniem :
    piiiis, jooooł i palimy. :D
    863 - aaaaaaaaaa, jest wspaniały. kocham, kocham, kocham. psiaczek jest taki uroczy, chyba się zakochałam. boska kolorystyka, wszystko takie żywe, eh...wiosenne. i napis jest...inny. ^^
    864 - jejku, paczę na ten szablon i myślę o krwi, to przez ten kolorek. tło jakieś...no jakieś takie. średnio podoba mi się, ale źle nie jest. taa, najlepiej krytykuje ten, co sie nie zna jak ja... ;/
    865 - mój faworyt. kocham, kocham i jeszcze raz kocham kotki. a ten to taka kruszynka. nie jest jakiś strasznie przesadzony, a cudowny. *,*
    A GDZIE TU 867? ; O ZAGINĄŁ WAM GDZIEŚ CHYBA. ;/
    868 - kolorystyka ciekawa, taka zieleń i jakby wytarta czerwień...sama juz nie wiem. ale błagam, jak się nazywają te dwie klientele? jestem złakniona informacji. ^^
    869 - nagłówek niezły, ale reszta och nie. Blake jest piękna, o tak. ^^ CSS taki dość skromny, ale nie podoba mi się czcionka tytułu gadżetów. jest straszna.
    870 - jest taki kojący. od razu uspokaja człowieka od tego zgiełku miastowego i tak dalej. napis mówi wszystko za siebie.
    871 - jakoś mi nie bardzo podchodzi. nie wiem czemu, jakoś nie dla mnie.

    Ale ja tam se mogę krytykować...jak nic nie umiem...
    No, ale cóż, jestem taka, że czasem lubię, musicie mnie przeboleć. Postaram się wpadać bardziej regularnie.
    Co do kolejnej notki tematycznej to ja bym postawiła na Harry'ego Pottera. Zgadzam się, że jest coraz większe na nie zapotrzebowanie. Ale jeśli mogę to bym nie leciała na Dramione, dość dużo jest tych szablonów, ale np. na czysto Hogwartowskie [nwm jak to odmienić] lub coś z mniej znanych, znaczy znanych, ale takich, co nie ma ich tak wiele. Typu : coś z Huncwotami, ale bez Lilki czy np. Gwardią Dumbledore'a lub Śmierciożercy, ogólnie coś z ciemnej strony. ^^
    Pozdrawiam, Justyna K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne szablony, a w szczególności podoba mi się 860. Bardzo fajne są też 864, 865 i 869 ;) inne dzieła zrobione przez Was w tej notce również przypadły mi do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do wstępu, to nie chcę żadnego z wymienionych tematów. Chcęęę... hm, zaraz się zastanowię. HP jest i tak za dużo, minimalistycznych za bardzo nie lubię, Dary i Igrzyska podchodzą pod książki/filmy, a filmowa (a raczej serialowa notka) już była, nie wiem, jak z książkową, chyba też. No więc co jeszcze można wymyślić? Zaraz, była notka facetowska. To czemu nie babska? Chociaż nie lubię szablonów z babami, chyba że idzie o fantasy, w sensie jakieś elfy czy innego rodzaju dziewoje. Ale mimo wszystko mogłaby być. Dalej. Może miasta? Noc. Legendy (mity itp.). Zwierzęta xD KREEEEEEEW!!!!!!!!!!!!! Zróbcie maraton z krwawymi szablonami. Jakoś ich tak strasznie mało ostatnio. Więc krew, psychopaci i mordercy (oraz ewentualnie ich ofiary) są jak najbardziej wskazane. No, to macie już temat na kolejną tematyczną, teraz tylko termin, ale to wy sobie same planujcie :3
    Jestem ciekawa tych nowych nabytków. Piękne jest to, że ostatnio nie szukacie nowych, by zapełnić luki kadrowe, a jednak wciażź was przybywa! A przecież żadnego naboru nie ma, bo i tak jest was sporo no i grudzie idealnie pokazuje, że4 dajecie radę i to zawodowo! Za co oczywiście chwalę, bo to zmniejsza prawdopodobieństwo pojawienia się kolejnego lutego ;) nie, nigdy wam nie zapomnę tego miesiąca. Żółtodzioby (na przykład SAJLENS!) nie wiedzą, o co chodzi ;p A jak wiedzą, to tego nie przeżyły, gupie dzieciaki.
    No dooobra, zajmijmy się może szablonami.
    Żil! Jak miło, że to ty otwierasz notkę! Byle nie Sami-Wiecie-Kto. Bo wiecie, prawda? Ty mi lepiej powiedz, co z Fin :C
    860 - taaa, koty zawsze spoko :3 A właśnie, gdzie moje? :c A raczej mój, bo mam jednego. Nie pytaj o imię, bo bym ich musiała kilka wymienić. Ou! Szablon rzeczywiście prosty! MRUCZĘ, WIĘC JESTEM! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA Zabiło mnie to. Ale ten kot z pomarańczową kokardką nieco mnie niepokoi. Jest za chudy, poza tym mu nie ufam. A ten po lewo wygląda jak naćpany. Albo nachlany. Wygląda jak taki boss (narkotykowy czy jaki tam sobie chcesz), który spogląda na podwładnego i pyta leniwie: "Czego chcesz, psie?". Lol, psie! XD Czyli teraz koty stoją nad psami. W przypadku tego kota to na pewno - on zabija wzrokiem! Tylko ten po prawo taki normalny, bardzo uroczy :3 Ach,k to przenikliwe spojrzenie :3 Taaa, te barwy zdecydowanie pasują do nagłówka, który, jakby nie było, jest tu częścią najważniejszą xD I te romby są takie delikatne... Bosko :3
    861 - Hm... tak patrzę... nie wiem, jak z innymi szablonami, ale ja nieco inaczej pojęłam temat 'natura'. Ale ok, zwierzęta zawsze spoko! W takim razie zapomnij o mojej propozycji tematycznej o zwierzakach, bo to już jest tutaj :D Ale mniejsza. Jak nie koty, to psy ^^ Ładny układ, bardzo ładny c: JEEEEEEEEEEEEEIIIII, TEN PSIAK NA DOLE I JEGO OCZYDEŁKA!!! *____________* Jaki on śliczny! :3 Chociaż ten nad im też bardzo mi się podoba i nie wiem, dlaczego, ale przypomina mi....Jona z 'Gry o Tron' (właśnie kończę czytać i powiem ci, że to jest absolutny geniusz!!). Naprawdę, nie pytaj, czemu, ale to było moje pierwsze skojarzenie xD I te kwiatki/listki to ładne uzupełnienie. Jest super ^^
    Fejf! No jasne, że się obżarłam! Ale mi do tego świąt nie potrzeba :D Tak czy siak z prezentów jestem zadowolona: książki, biżuteria, słodycze i kasa :3 Teraz ty się chwal podarkami! Taaa, ja też na to wolne planowałam seans filmowy, ale coś mi nie wychodzi. Ale jest jeszcze Sylwek 8) ja tam się do Darów Anioła przekonywać nie zamierzam. Za to jaram się Gierką o Tronki <3 Chociaż podchodzę do tego drug raz. Ale kit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 862 - kurde, znowu psy... I z tego, co widzę, zwierzaków będzie jeszcze więcej. Ajć, a ja miałam nadzieję na jakieś jeziora, górki, domki w lesie... :C ja tak rozumiem naturę :( Przez was znienawidzę zwierzęta :( Wow, ale powiem ci, że ten szablon zrobił na mnie wrażenie! No dobra, tym razem to nie pies, to kot. Ale muszę ci powiedzieć, że wyszło ci to popisowo! Ten lew jest doskonały! To znaczy nagłówek jest doskonały ^^ Ogólnie układ, tło... Jedno wielkie WOW! Kurczę, dziewczyno, nie wiem, co powiedzieć! trochę mi się z jakimiś takimiś plemionami kojarzy, to pewnie przez dość charakterystyczny rysunek lwa. Co cudownego, naprawdę!
      863 - o, tu są psy :c No dobra, jest zieleń, są listki to są chyba listki...) no i jest pieseł. Dlaczego w ogonie? Bo merda? xD Wiesz, o cytat mi chodzi ;) No jest ładnie, ale jakoś tak nie wiem, co jeszcze powiedzieć. Nie powiem, że mnie zdołowałyście tym, że nie ma mojego wyobrażeni natury, bo byłoby to nietaktem :D
      Cyziu! ja w Sylwka nie robię nic, To znaczy obżeram się i oglądam filmy. A waga chyba ta sama, choć pewna nie jestem. Ale za bardzo o to nie dbam - co jak co, ale ja się o swoją wagę martwić nie muszę! ^^
      864 - na początku chciałam zapytać, co to ma z naturą wspólnego, a potem zobaczyłam... kwiaty... ja będę dołować, ale rozczarowujecie mnie no :( Nie ma gór, jeziorków, lasów :( W nosie mam taką naturę :( Ajć, tło pola tekstowego jakoś mi do tej intensywnej czerwieni nie pasuje... To stanowi za duży kontrast. A ogólnie jest ładnie :3 masz rację, żeś zadowolona z nagłówka, bo bardzo ładny c:
      865 - no i znowu zwierzaki :c Ale mimo to JEEEEEEEEEEJ, JAKI ŁAAADNY SZAABLOOOON!!!! Chociaż nie przepadam za minimalistycznymi, miło jest mi oznajmić, że ostatnio pojawia się coraz więcej wyjątków ^^ Ten kotełek z nagłówka jest tak boski, że ojoj <3 No i uwielbiam te takie ramki, w których jest pole tekstowe... no, chodzi mi o nieruchome tło! Bardzo mi się coś takiego podoba ^^ No naprawdę, szablonik przepiękny <3 I kolorystycznie wszystko pasuje... Cudo!
      A co się dzieje z 866 i 867, że dopiero później zostaną wstawione? To je dokomentuję później w odpowiedzi.
      RAYNE!! KOCHANIE TY MOJE!! CHOCIAŻ JEDNA, CO SIĘ OD ZWIERZĄT ODCZEPIŁA! <3 U mnie już masz przeogromnego plusa. O po co do Włoch? ;> No proooszę... :D
      868 - e tam, wybaczam pocięcie ^^ jakie dzikie panny! I w ogóle dziki taki ten szablon, jak z dżungli wyjęty XD A więc jak najbardziej psuje do tematu notki! Efekt porwanego nagłówka jest bardzo fajny ^^ Mmm, ogólnie układ fajny, kolumny ładnie zaokrąglone... Kurczę, podoba mi się, fajnie to urządziłaś C:
      869 - no, zwierze jest, ale przynajmniej nie pies i kot, a... owieczka? Chyba, nie wiem. 'Tak bardzo próbny' - HAHAHAHAH :D Fajna jest ta kolumna, tak sobie wisi u góry :D Szablon przepiękny z dotychczas obejrzanych trafia do mnie najbardziej jeśli chodzi o temat notki, jest najbliższy moim oczekiwaniom. Acz wciąż jest dość daleko :C

      Usuń
    2. Avu... zaraz, ja chyba źle zrozumiałam... To ty GUBISZ kilogramy podczas świąt, zamiast je łapać? Nie kumam o.o Tak czy siak faktycznie, nie ma pierogów, to przegrana sprawa. Ja też nie mam (to znaczy są niby ruskie, ale do tych się nie zbliżam),a le za to są gołąbki :3 Tak czy siak jak to miło obejrzeć w końcu twoje szablony! <3 I przypominam ci o tym moim władcopierścieniowym! I skoro już przy tym jesteśmy, to gdzieś tam kiedyś mogłabyś zrobić też graotronowy :3
      No dobra. Szablony.
      870 - oj, Avu, ty to jednak potrafisz. Bardzo ładne kolumny, ogólnie te takie kwestie układowe są niebanalne. na początku zastanawiałam się, co przedstawia to coś na nagłówku i usiłowałam odczytać napis, bo 'pogoni' jest trochę niewyraźne (to przez pierwszą literę, która łączy się z tą jasnozieloną plamką). Ale już wiem, co to jest :D Tylko... jak na spokój, to to tło jest trochę dołujące XD Po prostu chyba lesze byłoby nieco jaśniejsze, acz też nie za bardzo, by się z nagłówkiem za bardzo nie zlało. Ale tak czy siak całość prezentuje się naprawdę świetnie C:
      871 - oooo, niejeden chciałby przy takiej ławeczce posiedzieć... Pokochałabym to miejsce. Ty to lubisz ostatnio prostotę. Nie eksperymentujesz za dużo. Ej, Avuuuu! Jak będziesz robić ten wladcopierścieniowy, to żeby on za bardzo minimalistyczny nie był, co? :C xD Ten szablon ładnie nadaje się na jakiś pamiętnik czy coś w tym rodzaju, tak myślę. Jest taki spokojny...
      A bez Sajlens mogło być tak miło!
      Jakie, do cholery jasnej, zło?
      872 - heh, mam te obrazek ;p Chyba nawet na telefonie.. TAK! Długo miałam to jako tapetę. Te jej czarne oczka są bardzo ujmujące. Tak samo jak szpony i w ogóle cała reszta. Ale nie wiem, jakoś tak ta ramka mi to przeszkadza, to znaczy nie wiem, czy to potrzebne, że odgrodziłaś obrazek od reszty. Można było rozmyć jakoś dolną krawędź, jakoś złączyć to z tłem, by tworzyło jedną całość. A tak to jest dość spokojnie. Ale jakie karty ładniusie! ^^
      873 - łech, znowu zwierzak... Co prawda bardzo ładniuchny, ale jednak. Szablon całkiem podobny do poprzedniego, tylko kolorki, zdjęcie i karty gdzie indziej. Ale ładniejszy iż poprzedni, ten jest taki... magiczny! No i ten koteł! :3 Jest przecudny! Tak, szablon bardzo ładniusi ^^
      No, moje panie! Wybaczcie, że ten komentarz taki kulawy i dziwnie krytyczny, ale... mogę to powiedzieć? No, po prostu nie tak sobie wyobrażałam tę notkę. Tak cholernie się na nią cieszyłam, tymczasem okazało się, że... wybaczcie mi, ale nie było na co. Nie mam na myśli tego, że szablony są be, bo są piękne jak zawsze, ale rzecz w tematyce. Ech ech... ale ja jeszcze z wami zawalczę i zobaczę na tej stronce lasy, jeziorki i góry. Inaczej was spalę, a tego nie chcemy, prawda? :C
      Dooooobra, idę od was, wy złe panie :c
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! I spłońcie, nie zapomnijcie o tym, proszę was.

      Usuń
    3. znowu ja ci odpowiem pierwsza :c widzisz, tylko ja cie tu kocham ;c

      Usuń
    4. zauważyłam i to się trochę przykre robi... ;c

      Usuń
    5. Przepraszam bardzo - ja Ci odpisałam! na gg... ale odpisałam!
      A graotronowy nie zrobi :P

      Usuń
  23. Hasło : Źródlana Kostucha
    Adres: http://nina-i-jej-historia.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciała bym aby na szablonie pojawiła się Mackenzie Foy. Jak byś mogła to strony ułóż z boku. Kolory żywe( mogły by się pojawić nuty).
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat:"Talent był i pozostanie darem, za który odpowiadają wszyscy, choć otrzymuje go tylko jednostka....''
    Inne uwagi: -
    Kontakt: gabimaslanka1@interia.pl
    GG:45385979

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przyjmujemy zamówień pod tą notką

      Usuń
    2. ok.Napiszę pod nowym postem

      Usuń
  24. To ja dzisiaj przychodzę z dlugim komentarzem, komputer mi nie zrobi strajku, nie tym razem!
    Tak, najadłam się i przytyłam kilogram (och, nie!) dlatego zaczynam ćwiczyć Hodakowską (już to widzę) żeby to spalić. Chociaż nie, znajdę coś ambitniejszego i bardziej męczącego, o!
    860 - Kotki! Tak, Jill, kotki są urocze, a te na zdjęciach z szablonu jeszcze bardziej urocze niż inne! Ja już deklarowałam rodzinie, ze zostanę starą panną z kotami (co z tego, że dzikimi, ważne, że koty). Za napis cię kocham. Taki prawdziwy...
    861 - Najpierw kotki, potem pieski, zaraz jeszcze walniecie delfiny XD Dobre pieski nie są złe, tak samo szablony. Nagłówek jest cudny, podoba mi się, że sa te takie rameczki na każde zdjęcie osobna i spod nich wychodzi ten liść i kwiatki. I ładnych odcieni zieleni użyłaś, takich delikatnych...
    862 - O matko, Faith, zdobyłas tym szablonem me serce! Zla ja prosty człek jest, to i prosty szablon mi się podoba. Lew zawżdy to znak zodiaku mojego taty (jam ostatnim dniem raka jest)... Dobry lew nie jest zły, dobry szablon też nie jest zły, minimalizm teraz w modzie, a zielony lubię. Tyle.
    863 - Pieeeees! Piesunio kochany z banieczkami, jak słodkoooo! Banieczki, babeczki, a życie płynie dalej! Grasz w zielone? Gram! Zielony jest ssssuper! Te liście stopazowane (moje nowe słowo) też są super. I te jasne plamy, te takie pod zdjęciem. Super!
    864 - Kobitka na środku nie jest zła, dobra też nie jest, ale wpasowuje się w klimacik szablonu! I ta czerwień - me gusta :D Ładnych obrazków użyłaś, Cyziu, podoba mi się, mimo, że róże czerwone są z boku, a ja róż czerwonych nie lubię, bo są takie... pospolite? Niebieskie lepsze, o! Cytacik też niczego sobie.
    865 - Kotecek! <33333 Kocham kotki, a kotki kochają mnie! Skąd wzięłaś to fantastyczne zdjęcie? Przecież on tak słodko przekrzywia tą główkę i ociera nią o ziemię! Aż się ciepło na sercu robi! A szablonik elegancko się prezentuje, tak trzymać!
    866 - hmm... interesujące...
    867 - tak, ja nadal czekam...
    868 - Nie przesadzaj, że takie średnio naturalne, mi się podobają. Te dziewczyny jakieś za ładne jak dla mnie, a wokoło... to jakaż dżungla? Zawsze chciałam pojechać do dżungli... A w Hiszpani byłam, w Barcelonie i Lloret de Mar. A co do szablonu, to nagłówek śliczny, kolorystyka jeszcze śliczniejsza, taka naturalna XD
    869 - Wolę zielony od żółtego, ale ten szablonik też fajny! Kózkaaaa :3 (bo to koza, tak? a może owca? nie rozróżniam xD) I widzę teksturki od Yassmine :) Ciekawie ci wyszedł, ma w sobie coś
    870 - Avia! Jak dawno nie widziałam twojej notki! A czekałam na jakieś twoje prace i doczekać się nie mogłam! Pewnie są bardzo kodowe, takie, że można się nimi bawic całymi dniami! Ale przejdźmy do szablonu. Znowu zielony. Dobrze, że ostatnio nie mam go dość :) Nawet wiem jak zrobić to coś z woda, co jest w nagłówku, z kija bambusowego. A szablonik taki... delikatny, powiedziałabym, spokojny, o! Co prawda efektów ciekawych (które są w nim na 100%) na podglądzie nie zobaczę, ale całość pięknie się prezentuje.
    871 - Jakiego gimpa ty używasz, że robisz to wszystko takie piękne? I czemu ja tak nie potrafię? :/ Ten szablon nawet bardziej mi się podoba niż poprzedni, ta ławka wygląda tak intrygująco, w tej przeźroczystej, wodnej rameczce (nie wiem jak to nazwać :P) Ten tez taki spokojny, statyczny, ciekawych kolorów użyłaś.
    872 - Sajlens nie martw się, ja też obietnic nie dotrzymuję :c Smuteczek... A szablon mi się podoba, chociaż ta pani przerażająca jest... Mi chyba też będą się śnić jej oczy :c
    873 - Ojej! Ale ładny koteł! :3 Kolejny minimalistyczny szablon, tak? Ładnie ci idzie, zwłaszcza, że kolorek ładny, a kotełek jeszcze ładniejszy! Lubię fioletowy, nawet bardzo. A szablon mi się z magia kojarzy, taki ma klimacik :)

    Dobra, nie chce mi się więcej pisać, idę coś zjeść, bo głodna jestem. Notka się wam udała, te szablony co nie wstawione dokomentuję kiedy indziej.

    Pozdrawiam całą załogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I stawiam na fantasy; Władca Pierścieni, bo wszyscy i Hobbit, bo Kili <3 I Smaug <3 I Bilbo <3 I Legolas <3
      I może jeszcze Igrzyska, bo lubiem. O i smoczki. Smoczki zawsze spoko. Tygryskami nie pogardzem, śniegiem też nie. To jeszcze jestem za... Kosmosem! Niebem! Gwiazdy, planety i te sprawy.

      Usuń
    2. O! Kosmos też fajna sprawa! Tego też tu chyba jeszcze nie było! :3

      Usuń
  25. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga:http://itachi-i-sakura-wielka-milosc-shinobi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym o ciemne kolory. Chciała bum żeby menu czyli podstrony zostały w jakiś sposób wkomponowane. Można pominąć spis treści. Prosiłabym by zjęcie było albo z boku albo na górze. Prosiłabym również o to by postacie Itachi' ego i Sakury były otoczone delikatnie kwiatami wiśni.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: 'Jeśli masz siłę, w końcu staniesz się samotny, a w ostateczności arogancki. Nawet jeśli byłeś wszystkim czego ludzie życzyli Ci od początku." lub "Ludzie boją się i nienawidzą tych, których nie rozumieją."
    6.Inne uwagi:menu poproszę takie jak w szablonie nr 812
    7.Kontakt: annagrobelka@gmail.com lub moje gg: 46504155

    P.S.
    Czy mogłabyś zrobić także button?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośba wykonania szablonu jest skierowana do Jill

      Usuń
  26. Szablony bardzo fajne, jak zwykle! A co do kolejnej notki tematycznej to ja bym w końcu chciała zobaczyć tu jakieś szablony z postaciami z gier, więc może to? Polecam League of Legends, World of Warcraft, Diablo, itd... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://zpasjadozycia.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Cechy szablonu: delikatny, dziewczęcy, może być vintage. Dużo miejsca do pisania (pole posta nie za wąskie). Po lewej stronie kolumna (czcionka tytułów gadżetów jakaś delikatna, mogę sobie sama je potem dodać). Szablon interesujący i przykuwający uwagę, ale nie przesadzony ( nie za dużo elementów). Tło jednokolorowe lub z jakimś delikatnym wzorem. Jeśli byłabyś w stanie, proszę o coś w stylu: http://jwasiaa.blogspot.com/ (nie identyczny, nie chcę nikogo kopiować, po prostu ten blog ukazuje mój gust dotyczący designów), ale niekoniecznie, jeśli nie dasz rady. Nagłówek chcę mieć u góry strony. Kolorystyka: kolory pastelowe oraz kolor bordowy (oczywiście nie wszystkie kolory pastelowe, podałam ogólnie, możesz wybrać według Twojego gustu).
    4.Ewentualne zdjęcia: W nagłówku musi pojawić się moje zdjęcie (możesz odrzucić jedno z nich jeśli nie będzie Ci pasować), a w tle coś delikatnego (np. kwiatki, kokardki, jakieś słodkie elementy, mile widziane coś związanego z Japonią np. krajobraz).
    http://oi44.tinypic.com/59u6gh.jpg
    http://oi42.tinypic.com/14ijsld.jpg
    http://oi43.tinypic.com/35be87t.jpg
    5.Ewentualny cytat: Fiki Blog. Z pasją do życia. (ta druga część napisu może być niżej). Napisany jakąś ładną, ozdobną czcionką.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: wiktorias.blog@gmail.com, nie mam gg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym również dodać, że chcę mieć u siebie menu (strony). Najlepiej, żeby były jakoś fajnie skomponowane z nagłówkiem. Tytuły i treść sama dodam, ale będą na pewno takie jak mam obecnie (są na pasku przewijanym wraz ze stroną).

      Usuń
  28. 1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: http://do-milosci-jeden-krok.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Cechy szablonu: Delikatny, Pole posta nie za wąskie ;) , Prawo kolumnowy, czcionka tytułów gadżetów niech będzie hm... delikatna. Nagłówek chciałabym mieć u góry. W szablonie chodzi mi o taki mniej więcej efekt tylko może trochę mniejsze postacie: http://dramione-sheireen.blogspot.com/ Kolorystyka: Jasno niebieska, wchodząca w fiolet. Różne odcienie niebieskiego.
    4. Ewentualne zdjęcia: Zdjęcia w tle to np. jakiś zegar, książki/a. chodzi mi o podobny(broń Boże nie taki sam!!!!) jak tu: http://dramione-sheireen.blogspot.com/. W nagłówku mogą się pojawić zdjęcia:
    http://images4.fanpop.com/image/photos/22900000/Hermione-DH-hermione-granger-22914458-598-800.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/Emma-Watson-hermione-granger-34114024-640-960.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2012/240/f/e/tom_felton_by_dramia99-d5creic.jpg
    wierzę że zdziałasz cuda z nimi sądząc po innych szablonach ;D
    5. Ewentualny cytat: Dramione - "Nienawiść nie jest przeciwieństwem miłości, tylko inną jej odmianą" napisany jakąś ozdobną, czytelną czcionką.
    6.Inne uwagi: -
    7. Kontakt: misialuna46@gmail.com, gg nie mam - założę niedługo kiedy Internet u mnie w domu zostanie naprawiony. Wpiszę wtedy numer GG do komentarza, ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój numer GG ;D ------------>>>>> 49999347

      Usuń