g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.12.2013

[842-854] It came upon a Midnight Clear

“Then the Grinch thought of something he hadn't before! What if Christmas, he thought, doesn't come from a store. What if Christmas...perhaps...means a little bit more!”


 Witam wszystkich w ten grudniowy, chłodny wieczór. Bombki na choince pięknie się mienią, z drugiego pokoju dochodzi do mnie melodia najróżniejszych kolęd, a wokół roznosi się zapach świerku. Według mnie nie ma nic wspanialszego od świąt. Nie chodzi tylko o to, że ten czas spędza się z rodziną, że można spotkać się po latach. W okresie Bożego Narodzenia wszystko po prostu staje się lepsze. Gdziekolwiek bym nie pojechała tam widzę pięknie przystrojone latarnie, drzewa i budynki. W sklepach roi się od ludzi i ciężko jest dostrzec własne buty w tym tłoku, ale to właśnie kocham. Dzieci, które namawiają rodziców na kupno kolejnych kolorowych bombek, dorośli, którzy w ukryciu idą do kasy z uroczymi bałwankami, aby później powiesić je na choince. Wszystkie świąteczne filmy, odcinki seriali, kolędy lecące w radiu. Cały świat w tym samym czasie ekscytuje się świętami. Oczywiście jest masa ludzi, którzy uważają, że jest to prymitywne i po prostu śmieszne, ale niektórych z nich udaje się przekonać do wspólnego świętowania.
Na początku miała to być zwykła notka z kilkoma szablonami i  życzeniami dla czytelników, ale pod wpływem chwili pomyślałyśmy, że może każda z nas coś dołoży od siebie. Tak więc przygotowane są na dzisiaj nie tylko szablony, ale także nagłówki, koloryzacje, ikony, paczki stocków, sygnatury, czcionki a nawet krótkie video. W trakcie notki pojawi się także kilka niespodzianek.



Cyzia
Chciałabym życzyć wszystkim zaczarowanych świąt, Jillowatych prezentów, potterowo-Weasleyowych kolęd, Aviowych snów, jedzenia z Rayne, Rowindalowego mikołaja, kilku seriali z Xslaveex, miłego sprzątania z Nikumu, porannego biegania z Silence i szampana-noworocznego z Faith. WESOŁYCH ŚWIĄT!

szablony:



nagłówek:


ikony:


 sygnatury:





 paczki stocków:





Raion

Wesołych świąt spędzonych z rodziną, bogatego Mikołaja, prezentów pod choinką i spokoju ducha!

Raion, admin Krytycznej Bieli, przygotował dla Was szablon i krótki filmik z jego wykonaniem.

szablon:


 filmik:


Korzystając z okazji, bardzo serdecznie zapraszam na Krytyczną Biel , gdzie również własnie opublikowana została notka autorstwa Raiona.

Rayne
Wesołych świąt i mnóstwo dobrego jedzenia!

sygnatury:



czcionki:


 paczka stocków:



Teraz krótka przerwa od grafiki. Zapraszam do przeczytania opowieści autorstwa Himitsu, którą na co dzień możecie znaleźć tutaj.

"Opowieść Wigilijna"

- Adaś, musisz iść spać. Inaczej Mikołaj nie przyjdzie i nie zostawi prezentów.
- Dobrze wiem, że to nieprawda. I tak przyjdzie!
- A chcesz wiedzieć, co się dzieje z chłopcami, którzy nie słuchają starszych braci i nie chcą grzecznie spać w swoich łóżkach, kiedy powinni?
- No co?
- Skoro chcesz, dobrze. Opowiem ci. Powiem ci, co spotkało pewnego chłopca o twoim imieniu, który wolał noce spędzać inaczej i tak jak ty wierzył kolegom.

W dawnych czasach, wśród ludzi, mieszkających w okolicznych wioskach, krążyła legenda. Wszyscy wiedzą, że legendy to albo bujdy, albo prawda wzbogacona bujdami. Ta konkretna opowiadała o Czarach. Ale nie takich, którymi posługują się wymyśleni czarodzieje. Nie takich, które udawał, że potrafi robić magik. Nie. Opowieść była o Czarach i ich krainie. Wielu twierdziło, że z biegiem czasu w nazwie tej zgubiono literę "t". Kiedy więc, co prawdopodobne, przodkowie opowiadali tę legendę, z obawy przed Czartami, nie używali ich pełnego imienia. Wielu twierdziło, że to bujdy i Czary nie mają z Czartami nic wspólnego. Ale inni wierzyli. Wielu wierzyło, że Czary były miłymi stworzeniami. Ale wielu mówiło, że były to potwory. Tylko jedno było pewne: ludzie ginęli. Legenda mówiła, że jeśli zagłębisz się w las i zostaniesz w nim przez noc, możesz znaleźć sekretne wejście do krainy Czarów. Albo Czary mogą cię porwać. Wielu twierdziło, że to bujdy. Ale Adaś wierzył. Bał się lasu; nie chciał do niego wchodzić, odkąd dziadek opowiedział mu tę historię, a potem zniknął. Ale Marcin nie wierzył. A Marcin był starszy.
Adaś miał tylko jedenaście lat, Marcin piętnaście. Starsi chłopcy z reguły nie bawili się z młodszymi, ale kiedy Adaś został sam, po zaginięciu dziadka, Marcin był dla niego bardzo dobry. I był dla Adasia jak starszy brat. Dlatego, kiedy powiedział, że pójdą do lasu, Adaś, pomimo strachu, poszedł. A teraz się zgubili. Było ciemno, zimno i strasznie. I Marcin też chciał wracać. Ale w ciemności nie mógł znaleźć drogi.
- Nie bój się - powiedział starszy chłopiec. - Zostaniemy tu teraz, a rano znajdziemy drogę.
To trochę pokrzepiło Adasia, pewność siebie Marcina wzbudzała odwagę. Adaś miał powiedzieć coś o Czarach, ale nie chciał, żeby przyjaciel uznał go za głupiego i tchórzliwego. Dlatego położył się przy drzewie, obok Marcina, i w końcu zasnął.
Obudził się, kiedy usłyszał dziwne szmery i szepty dookoła siebie. Bał się poruszyć. Mimo to, powoli otworzył oczy. Przez chwilę nie widział nic, a potem przyzwyczaił się do ciemności i coś uderzyło go w kark. Krzyknął. A potem krzyknął też Marcin. Adaś nie wiedział, co ten zobaczył za jego plecami, ale nim zdążył się odwrócić i się przekonać, przyjaciel go powstrzymał:
- Nie patrz na nich!
Adaś nie spojrzał, nerwowo popatrując na Marcina. Co mogło tam być?
- Chodź tu, Adaś. - Chłopiec zbliżył się do przyjaciela. - I zamknij oczy. Nie patrz.
- Co tam jest? - zapytał niepewnie.
- Nie wiem. Ale wyglądają spokojnie. Nie zbliżają się.
- Ale coś mnie uderzyło. W szyję.
Marcin obejrzał delikatnie jego kark i Adaś syknął cicho, kiedy zabolało, gdy chłopiec dotknął zranionego miejsca.
- Jest zaczerwienione, ale nie wygląda źle. Może tylko coś się ugryzło.
- Może.
Przesiedzieli tak kilka godzin, nie zasypiając ponownie. Ale wciąż było ciemno, a Marcin wciąż nie pozwalał mu się odwrócić, co oznaczało, że to coś jeszcze tam było. Adaś był pewien, że to Czary. Jednak wkrótce, pomimo napięcia i strachu, oczy zaczęły mu się zamykać. Przyjaciel pozwolił mu spać.
Zaczął żałować tego krótkiego momentu odpoczynku, kiedy się obudził. Nigdzie nie widział starszego chłopca, a on sam znajdował się w jakimś dziwnym miejscu. To wyglądało jak las, ale nie ten ich. Nieliczne liście były postrzępione, drzewa ogołocone, trawa zżółkniała. Chłopiec bał się tak bardzo, że nawet nie chciał się poruszyć. Nie słyszał niczego. Ani wycia wiatru, ani śpiewu ptaków. Niczego. A potem... potem zobaczył dziadka! I nie przejmując się niczym, podbiegł do uśmiechniętego staruszka i przytulił się do niego.
- Witaj, Adasiu - powiedział miło, choć chłopcu zdawało się, że słyszy coś groźnego w jego głosie, jakby był zły. Był zły na Adasia? Bo wszedł do lasu? Nie wiedział. Ale został z nim, z jedyną rodziną, jaką miał. Natychmiast zapomniał o Marcinie, o wszystkim. W tym miejscu było więcej ludzi. A on mógł być z dziadkiem. I tylko czasami widział złe, okrutne, migoczące w ciemnościach twarze.
Starszego chłopca znaleziono kilka dni później. Ktoś zauważył go na obrzeżasz lasu. Rozszarpanego, zmasakrowanego tak, że nie chcieli nawet pokazać ciała jego matce. Jedynie twarz pozostała nietknięta. Ale jej wyraz był tak przerażający, że nikt nie chciał na nią patrzeć. Zastygło na niej czyste, prawdziwe przerażenie. Tak, jakby przed śmiercią zobaczył naprawdę straszny widok.
Adaś nigdy nie wrócił do wioski. Nikt nie wiedział, co się z nim stało. Przez jakiś czas szukali, jednak, kiedy to nie przynosiło efektów, zaprzestali i pogrzebali wspomnienia o nim. Kto miałby go pamiętać? Z czasem do miejskiej legendy o Czarach, dołączyła opowieść o chłopcu, zagubionym w lesie przez wieki. Podobno, jeśli zajdzie się wystarczająco daleko, można usłyszeć jego płacz. Wielu twierdziło, że to bujdy. A może po prostu, chcieli, żeby okazały się bujdami.

- I co? Czy teraz pójdziesz spać?
- Specjalnie dałeś mu moje imię, prawda?
- Oczywiście, że nie. Opowiedziałem ci prawdziwą historię.
- Nie wierzę ci! Poza tym… przecież on był szczęśliwy na koniec, tak? Spotkał się z dziadkiem i w ogóle!
- Jesteś tego pewien? A co jeśli to nie był jego dziadek?
- …ale przecież… był…
- Może jednak pozwolisz Mikołajowi podrzucić ci prezenty, kiedy spokojnie będziesz spał w swoim łóżku?
- Może jednak.
- Świetnie. Wesołych świąt.


Jill

Dużo jedzenia! I niczego więcej Wam nie potrzeba.

szablony:




Dawno nie robiłam tak prostego szablony, jeśli chodzi o grafikę. Dodałam jedynie napis i machnęłam kilka razy gumką. Starałam się nie zepsuć tego zdjęcia, ale chyba do końca mi nie wyszło.


Od jakiegoś czasu obiecywałam, że zrobię filmik pokazujący, jak powstają moje szablony. W końcu się to udało :) Obróbką zajął się Raion za co bardzo, bardzo dziękuję.
Ogólnie nagłówek jest bardzo prosty. Jeśli macie wybrane zdjęcia, to możecie go zrobić w 10, 15 minut. Strasznie dużo czasu zajęło mi zrobienie napisu, bo wciąż coś mi nie odpowiadało.

 filmik:



 Nikumu

Wszystkim życzę spokojnej wigilii w rodzinnym gronie, wymarzonych prezentów (które wcale nie są najważniejsze, ale całkiem miło się nimi obdarowywać). Żeby w te święta każdy poczuł ich magię i wyjątkowość. Jak wtedy, gdy ledwo dosięgało się do dziurki od klucza, ale z wielkim przejęciem oczekiwało się pierwszej gwiazdki, Mikołaja, który ukradkiem podkładał prezenty lub przychodził osobiście. Życzę Wam, żeby barszcz smakował lepiej niż rok temu, żeby smakował tak jak robiła go babcia zanim przyzwyczaiła się do barszczu z torebki. Żeby spadł śnieg na dwadzieścia centymetrów, który sprawi, że wcale nie będzie chciało nam się opuszczać ciepłych domków. Aby te święta mijały powoli, żeby się nigdzie nie spieszyć i spędzić je w gronie tych naprawdę kochanych przez nas osób. Żeby pod obrusem było sianko, na stole dodatkowe nakrycie dla wszystkich tych, którzy nie będą mogli być z nami.  I miałabym ochotę ciągnąć jeszcze te życzenia i mówić o sylwestrze, ale to jeszcze będzie okazja. 

szablony:


Tło jest nieruchome, nie mam pojęcia, jak reaguje na inne rozdzielczości, 
ale u mnie (1366×768 Google Chrome) jest tak i jestem z tego zadowolona. Na pewno szablon nie nadaje się do opowiadań, bo za dużo przewijania, ale pamiętnik, recenzje - czemu nie? Kolorystycznie kojarzy mi się ze świętami no i do tego przystojniak, którego chciałoby się dostać pod choinkę. Która z Was zatańczy?


Nad diabelstwem siedziałam bardzo długo i ponownie nie wiem jak prezentuje się przy innej przeglądarce/ innej rozdzielczości.Tu jest nagłówek, który miał się znaleźć w szablonie w poprzedniej notce, ale nie zdążyłam. Uwielbiam ten szablon, jest jednocześnie elegancki i z takim zadziornym akcentem, taka trochę ja. Napis w nagłówku  inspirowany Laną Del Rey, ale bardziej optymistyczny. Kolorystycznie zimowo.


Kiczowaty tytuł

Była wtedy w Polsce piękna zima. Śnieg całkowicie stopniał, pozostawiając po sobie pluchę i zimno.
Właśnie tego dnia dziewiątka szabloniarek zasiadła przy okrągłym, owalnym stole, zastawionym jedzeniem składającym się głównie z krokietów z kota.
- Boże drogi, co to jest?!
- Skąd żeś to wytrzasnęła?... Czekaj... To zegarek?!
- Nie, ja nie mogę na to patrzeć...
Podczas gdy narrator leżał schlany w kącie, dziewięć głów nachyliło się nad stołem, a dołączone w gratisie usta wyrażały bezgraniczne przerażenie.
Czym?
Ano szablonem, który zaburzył spokój wigilijnego wieczoru.
- Leżał na ulicy, jak tu szłam - poinformowała Jill, nerwowo poprawiając mikołajową czapkę. I tym samym ustawiając się na początku listy podejrzanych o wykonanie... potwora.
- W życiu nie widziałam niczego brzydszego - oznajmiła pewnie Weasleyowa, wyrażając tym samym myśli wszystkich obecnych. Od trupa w szafie po okruszki na bluzce Jill.
- Trzeba go zniszczyć zanim w padnie w niepowołane ręce - rozległ się głos i do pomieszczenia wtargnął Raion, łopocząc elfowymi szatami i wywołując ogólne poruszenie.
- Ja tu się tylko informuję - oznajmił. Po czym odchrząknął z powaga. - Jeden, by wszystkie zgromadzić, jeden, by wszystkimi rządzić. Jeden, by wszystkie zwołać i w ciemności złączyć!* - wyrecytował, po czym uniósł ręce i wyszedł, zanim ktokolwiek zdążyłby zareagować. Nie, żeby to było coś specjalnie dziwnego. Pracując na Zaczarowanych nie jedno się w życiu widziało.
- Trzeba udać się do Góry Przeznaczenia i wrzucić szablon w jej ogień - oświadczyła Avia, obracając w rękach zardzewiałą kosę. - Oczywiście idę z tobą. - rzuciła do Jill, która zanim się zorientowała, została hobbitem.
- Ja też idę! - wykrzyknęła Cyzia.
- Nie żebym szła, ale jakby co, to ja idę - dodała Faith.
- Też idę. Masz mój wielofunkcyjny scyzoryk - oznajmiła dumnie Weasleyowa. - A nie... Nie mam wielofunkcyjnego scyzoryka...
- Masz mój numer telefonu - przypomniała xsalveex.
- Masz moje pachnące czekoladą włosy - dodała Rayne.
- Oooh... - westchnęła Rowindale, oglądając po kryjomu Supernatural.
- Masz... Cholera... - Nikumu zaczęła przeszukiwać kieszenie. - Masz moją minimalistyczną hipsterskość, jeśli nie pogardzisz. Nie mam drobnych.
- I mój krzyż - rozległ się kolejny głos i spod stołu wyczołgała się Silence, obejmując obronnie krucyfiks. Nikt nie pytał, co robi pod stołem w Wigilię, ale jakby spytał, to albo narrator mruknąłby coś wymijająco, a pytający nie ujrzałby nigdy więcej światła dziennego, zamknięty w komórce pod schodami, albo... nie wiadomo, ale zemsta z pewnością byłaby podawana na zimno i wyrafinowana (a Silence z pewnością knuła, jakby ktoś chciał wiedzieć).
Wtedy przez (zamknięte) okno wleciała kolejna postać, łopocząc szatami, wymachując kijem i przewracając choinkę.
- Himi?! - wykrzyknęła Jill, ignorując rozpryskujące się radośnie na wszystkie strony szkło, a tamta jedynie wygrzebała z kieszeni wymiętą kartkę papieru i przeczytała ją pobieżnie.
- Ee... bla bla bla... - Himitsu uniosła wzrok na osłupiałą dziewiątkę (pomijając Rowi, która podziwiała umięśnioną klatę Deana Winchestera). - Ogólnie chodzi o to, że powinnam was nieprzekonująco nakłaniać do złego - poinformowała. - Ale chyba po prostu dam wam TO. - Wyciągnęła kolejną kartkę i wręczyła ją Cyzi (która równie dobrze mogła być Silence, kto je tam wie), po czym wyszła z dramatycznymi bębnami w tle.
- Nieee! - wydarła się kolejna osoba i przez okno (z już wybitą szybą) wpadła Methrylis.
- Ja mam dość - oznajmiła xsalveex. - Powinnyśmy sobie wręczać prezenty, a nie walczyć ze złem.
- Albo walczyć ze złem po kolacji! - dodała energicznie Jill.
- Ej, czekaj... to nie Mikołaj przynosi prezenty? - spytała zdezorientowana Faith.
- Już nie - odparła Avia z mściwym uśmieszkiem, gładząc swoją kosę.
- Halooo! To ja! - wykrzyknęła Meth, zirytowana byciem ignorowaną.
- Jeśli masz zamiar nakłaniać nas do ratowania świata, to nie teraz - poinformowała Rayne, wcinając krokiet z kota doprawiany oknem. Reszta szabloniarek przytaknęła i zasiadły do stołu jak jeden mąż (czy raczej żona), i zabrały się ochoczo do jedzenia, ostentacyjnie ignorując chrupiące między zębami szkło.
- Świetnie! I tak nie chciałam tu przychodzić! - I Methrylis wyszła, trzaskając drzwiami i mamrocząc coś pod nosem o małych, wrednych karaluchach, i tym samym skazując świat na zagładę.
Ciąg dalszy nastąpi.
Chyba, że już nastąpił.
Chyba, że nie nastąpi, bo jesteśmy martwi.
Wszyscy.
Oprócz Elvisa, oczywiście.
(Świąt nie będzie, Avia zabiła świętego Mikołaja.)

*wolne tłumaczenie fragmentu Dżejerowo Tolkjenowego

Silence
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chciałabym złożyć Wam, wspaniałym czytelnikom, najserdeczniejsze życzenia. Spełnienia marzeń, gwiazdki z nieba, miłości, odwagi i determinacji. Ciepłego serca, głębokich rozmyślań oraz dużo, dużo zdrówka. Abyście nigdy nie byli sami i mieli kogoś, komu możecie zaufać. Prawdziwego przyjaciela, wiary w siebie i uśmiechu każdego dnia.
Ażeby Kevina w przyszłym roku wyemitowali w święta, a nie w listopadzie, ciepłych kapci, dużo farszu w pierogach i żeby poszło w c...czoło. :c Czterolistnej koniczyny, dobrej kondycji, śniadania do łóżka i miękkiej poduszki. Anielskiej cierpliwości, niekończących się czekoladowych mikołaji, dobrego wzroku i kopalni złota. Sprawnego roweru, weny w pisaniu, sukcesów w nauce i niezacinających się płyt. Wiary w Mikołaja i elfy, przyjaznych zwierząt i ciepłych rajstop :3

szablony:



sygnatura:


Sygnatur miało być o wiele więcej, ale gdzieś je zgubiłam ;_; Pewnie walają się w koszu. Może zrobię edit i dodam, a jeśli nie to będą w notce, 31.12!


Faith

Czegoż tu moja skromna osóbka może Wam życzyć? Nie jestem dobra w pisaniu życzeń (szczególnie na ostatnią chwilę!), ale jedno wiem na pewno - chciałabym, abyście spędzili te zaczarowane święta w szczęściu i radości. Smacznego jajka, czy tam karpia - jak kto woli. Pogoda nie rozpieszcza, ale mam nadzieję, że pojawi się chociaż trochę śniegu. Trzymajmy kciuki! Również mnóstwo prezentów, z których będziecie jak najbardziej zadowoleni! Nie pozostało mi nic innego jak użyc oklepanej formułki - WESOŁYCH ŚWIĄT!
P.S. Nie ufajcie Silence!

koloryzacje:



paczka stocków:

szablon:




Avia i Rowindale niestety nie zdążyły lub nie mogły niczego przygotować, ale obie napisały życzenia.

Niech rozpocznie się kolęda, bo na ZS mamy Święta! 
Radości więc Rowi wam życzy kupę i z pewnością nie rózg na waszą dupę 
Byście w tłuszczyk obrastali i się śmiali, radowali! Magii życzę wam na Święta, gdzie jest kurna ta kolęda?

A Avia życzy Wam krwawych świąt!

Notkę zakończymy krótkim, aczkolwiek bardzo wesołym wierszykiem. Napisała go dla Was Methrylis, która możecie znaleźć tutaj.

Drogie Panie i Panowie
Chodźcie tutaj, coś Wam powiem:
Pewna stronka, cudna, świetna
Bawić się zaczyna w Święta!

Szefu skromny, wielce zdolny
Dyryguje durnym ludem
Avu to kompletny psychopata
Chociaż w sumie to nieprawda

Rowindale człek światowy
I pisarsko uzdolniony
Jest też ktoś, kto wszystko wie
Toć to Sajlens zowie się

Weasleyowa też tu jest
I sztuczne drzewko ubiera
Iksslejw bombką bawi się
Nikumu prezent otwiera

Fejf i Cyzia gonią stworki
Metkę, Himi i Krakenka
Porwą je i wsadzą w worki
Rayne wszystkie powystrzela

Już na koniec tej historii
Szabloniarki życzą Wam
Świąt wesołych i radosnych!
Aby nikt już nie był sam 

I tak kończymy dziesiejszą notkę. Mam nadzieję, że się Wam podobało, a nam udało się Was trochę zaskoczyć. Jeszcze raz wesołych świąt!


edit:
Pod tą notką zamówień nie przyjmujemy!

116 komentarzy:

  1. Odpowiedzi

    1. Fejf i Cyzia gonią stworki
      Metkę, Himi i Krakenka
      Porwą je i wsadzą w worki
      Rayne wszystkie powystrzela

      Ten fragment... Po prostu powtarzam go sobie od rana. Himi... No cóż. Nie spałam przez ciebie w nocy :C
      A szablony? Jak zawsze beznadzieja. Kiedy Wy się w końcu nauczycie je robić? lolxDrotflomgżal.pl
      Najgorsze życzenia!
      (Sajlens, jestem z ciebie dumna, ale nikomu nie mów, bo sobie zszargam reputację :c)

      Usuń
    2. Ha! Zapomniałam o Raionie xD
      Powinieneś zaśpiewać, a nie szablon zrobić, tyle powiem. I jak zobaczyłam to... cudo to przez pięć minut się śmiałam.
      I mam pytanie kiedy losowaniowe szablony? :c Bo ja mam wiadomość to tej szczęściary co ma moje Zagubione-Królestwo *macha flagami* Chciałabym zmienić napis na "Żadnego bohaterstwa nie można zaplanować; może się ono jedynie przytrafić" Oszczegałam :c

      Usuń
    3. Kraken, też jestem z ciebie dumna :c
      A losowaniowe szablony chyba w tym roku jeszcze będą :c

      Usuń
    4. "Żadnego bohaterstwa nie można zaplanować; może się ono jedynie przytrafić" - mój ulubiony cytat, krakenie <3

      Usuń
  2. A ja się ścigać nie będę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :)
    Oraz życzę Wam moje drogie owocnego nowego roku! Abyście mile spędziły święta w towarzystwie najbliższych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy za życzenia! :)

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia i prezenty są od Was. <3
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zmobilizujemy i połączymy siły nie tylko z szabloniarkami, ale także z czytelnikami, to od razu wszystko jest lepsze :)
      Bardzo dziękujemy :)

      Usuń
  5. nie mam siły komentować całości na razie ale wierszyk cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ulubiona linijka to "Rayne wszystkie powystrzela" <3

      Usuń
  6. A teraz SIO PAKOWAĆ SZABLONY DO GALERII!
    ALE JUŻ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też pogonię. Rózgą.

      Usuń
    2. Dziękuje Himi za wsparcie.
      Tak na marginesie - zacne opowiadanie.

      Usuń
    3. Ja mogę macką na nie pomachać!

      Usuń
    4. Takie niedokończone! W mojej głowie jest ono znacznie bardziej rozbudowane, ale no... To wersja okrojona. Niemniej, dziękuję :>

      Usuń
    5. Właśnie! Ruszać się lenie jedne!

      Usuń
    6. hm... moim zdaniem jest idealna. Pozostawia wielkie pole do popisu wyobraźni - a to uwielbiam najbardziej w opowiadaniach... Co się jednak stało? Co było dalej? Kim on tak naprawdę był? W książkach zazwyczaj jest większość wyjaśnione. Są grubsze jest bardziej rozbudowana historia. Troszkę okrajają myślenie.

      Usuń
    7. Tak, domyślanie się jest fajne, ale jednak ja wolę, kiedy wszystko jest wyjaśnione. Dlatego że mogę mieć całe milion pomysłów na ciąg dalszy i i tak go sobie dopowiem, ale chciałabym poznać ten koniec autora.

      Usuń
    8. Choć wersja rozbudowana też pozostawia wiele wątpliwości, po prostu jest więcej... szczegółów. I staje się dzięki nim bardziej logiczna ;).

      Usuń
    9. łaaaa a ja uwielbiam ten moment gdy wpadam na pomysł sama i wtedy historia staje się logiczna! Więc to tak było!
      Wiesz, Himi ile głów tyle preferencji. Dajmy na to ja jestem kompletnym zaprzeczeniem siebie w jednej kwestii (pewnie nie w jednej). Uwielbiam tą tajemniczość, ale nienawidzę niespodzianek. Po prostu nienawidzę. Lubie wiedzieć na czym stoję, co się zdarzy - mieć wszystko zaplanowane. Z kolei kocham tą tajemniczość - nie wiem jak to inaczej opisać...

      Usuń
    10. Rozumiem :D. Mam w sumie podobnie, a jednak lubię mieć wszystko zakończone, bo inaczej mi odbija.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarz dłuższy się tu pojawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamstwo stulecia. Trzeci dzień mija, a komentarza nie ma.

      Usuń
    2. Ta Jill, nie myśl, że nie wiem co tu się dzieje :C

      Usuń
  9. Przepiękne szablony, dziewczyny, tylko pozazdrościć talentu. :)

    Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy!
      Wesołych i spokojnych świąt :)

      Usuń
  10. Ale się zaczytałam!Wam również życze Weosłych Świąt, ale,ale...Ileż grafiki! Przez was zabraknie mi zakładek w przeglądarce. No i Worda na pisanie zainspirowanych waszymi szablonami opwiadań. Nie powiem, które z tych cudów było najlepsze, bo poprostu takiego nie było. Wszystkie prezentują się olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło! Żeby czytelnicy się zaczytali i na chwilę zapomnieli o wszystkim innym :) A to, że Cię inspirujemy jest chyba jedną z najpiękniejszych rzeczy jakie można usłyszeć.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Wesołych! :P
    Przegenialne szablony i dodatki! A szczególnie te dwie miniaturki. "Kiczowaty tytuł" podobała mi się najbardziej. Świetny pomysł, aby umieścić tam załogę Zaczarowanych!
    Pobieram dwie pierwsze paczki stocków od Cyzi :)
    Pozdrawiam !
    Niedoskonała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy i mamy nadzieję, że dodatki się przydadzą :)
      Kraken, fejm ci rośnie :c

      Usuń
  12. Hej! Chciałabym u Ciebie zamówić szablon... Możliwie?
    Jak coś, zawczasu zostawię po sobie to, co powinnam...
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://sophiasmit.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym mieć szablon na samej górze, nie mam więcej wymagań XD
    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/bagno-las-noc.jpeg - jeśli można to bez tego napisu w prawym górnym roku
    http://www.google.pl/imgres?start=246&hl=pl&biw=1366&bih=649&tbm=isch&tbnid=xk7OwM1kVsiSIM:&imgrefurl=http://www.tapejty.pl/miranda-kerr-hd/miranda_kerr_hd_044&docid=aRDHVF06mkdoOM&imgurl=http://www.tapejty.pl/file/221/600x338/16:9/miranda_kerr_hd_044_1753099816.jpg&w=600&h=338&ei=oYVIUdLqN8iRtAadhIHoCg&zoom=1&sa=X&ved=0CMoBEIQcMEI4yAE&ved=1t:3588,r:66,s:200,i:202&iact=rc&dur=542&page=9&tbnh=168&tbnw=299&ndsp=29&tx=177&ty=100 - jeśli można, to żeby było to ciemniejsze
    5.Ewentualny cytat:
    I smile. I try. But truth is I want to die
    6.Inne uwagi: Chyba nie mam... :D
    7.Kontakt: klaudiawer13@p.pl
    niestety nie mam GG
    Z góry dziękuję, jeśli się tego podejmiesz :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. punkt 7 źle napisałam
      klaudiawer13@wp.pl
      :)

      Usuń
    2. Pod tą notką nie przyjmujemy zamówień :c Zaraz to dopiszę,

      Usuń
  13. 1. Źródlana kostucha
    2.http://damonelenaa.blogspot.com/
    3.Układ dwukolumnowy, a z resztą zdaję się na Szabloniarkę.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNmtapIKQ1MeC8107NZLxR8naF_p7CgDHgmZXZyxuTlqIzZj_wFQ

    http://1.bp.blogspot.com/-g6b-42rNQtw/UMPTdujhTAI/AAAAAAAAA9I/259qPZnGb5U/s1600/5198-the-vampire-diaries-damon-and-elena.jpg

    http://images.wikia.com/vampirediaries/images/e/e9/Damon_and_elena_dance.jpg

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7q7J9EHWkzZtz1fPh1p6q5vgYBii4TxnR7my3UAZXFaz74iCk

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20131108100350/vampirediaries/images/4/48/Delena_TVD_5x06.jpg

    Nie muszą być wszystkie <3

    5. Ewentualny cytat: I will never leave you.
    6.Kontakt: marysiap6@gmail.com GG: 44148056

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!
    Dziewczyny wasze szablony to cudeńka !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pod tą notką zamówień nie przyjmujemy :c

      Usuń
  14. jejku *.* ale tu wszystko piękne *//////* gratuluję talentu :3
    pobieram wszystkie paczki ze stockami ^^
    Ja również życzę wam wesołych świąt :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Mam nadzieję, że stocki się przydadzą.
      Wesołych i spokojnych świąt (:
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  15. Piękne szablony! Wszystkie mi się podobają, mam swoich faworytów, ale szczerze mówiąc nie chce mi się ich tu wyróżniać xd Powiem tylko, że jak zwykle oczarowały mnie szablony Jill, ale dziś moją uwage przykuły też prace Silence, które także strasznie mi się spodobały!
    Ale tak jak mówiłam - wszystkie są piękne ♥
    W życzeniach słaba jestem i to bardzo, więc powiem wam tylko:
    Życzę wam wszystkiego, wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że dobrze wypoczniecie przez te święta ;) Wesołych Świąt!
    Stacy

    P.S
    Pobieram wszystkie paczki ze stockami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękujemy za takie miłe słowa.
      Miło mi, że moja prace przykuły Twoją uwagę (: Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą.
      Tobie również życzymy wesołych, spokojnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych Ci osób.
      Trzymaj się ciepło (:

      Usuń
    2. Stacy, jak tam szablony? Coś nowego zrobiłaś maybe? ;)

      Usuń
  16. Avia, jak mogłaś zabić Mikołaja? :C :O :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobrałam wszystkie paczki ze stockami i życzę wesołych świąt całej załodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że dodatki się przydadzą. Tobie również życzymy wesołych świąt, spędzonych z tymi, którzy są dla Ciebie najważniejsi (:
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  18. Zdecydowanie najlepsza notka na Zaczarowanych. Tyle świetnych szablonów, że aż trudno się zdecydować, który jest najlepszy. Dziewczyny, zazdroszczę Wam talentu! :)
    Życzę Wam, żebyście rozwijały swój talent, żeby nigdy nie brakowało Wam chęci do tworzenia tak cudownej grafiki i w ogóle wszystkiego, co najlepsze. Wesołych świąt!
    Całuję, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, ciepło się robi na sercu, czytając tak wspaniałe słowa (:
      Dziękujemy Ci bardzo za cudne życzenia i mamy nadzieję, że te święta będą dla Ciebie spokojne i warte zapamiętania (:
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  19. Łoooo matulu! Ale dłuuugi post! I ja mam to czytać? Dobra, przeczytam :D
    Święta, święta! Kocham je! Wszyscy wtedy są tacy szczęśliwi i nawet ja staram się z nikim wtedy nie kłócić a każdy kto mnie zna wie, że ja bardzo to lubię :P

    Cyziu, Twoje życzenia są bardzo miłe, ale nie będę biegać z Silence, bo nie mam w zwyczaju wstawać rano :>
    Szabloniki masz śliczne, ale ta pani w pierwszym tak dziwnie pacza. Boję się ;< Za to drugi jest po prostu piękny. Już go kocham <3
    Jutro sobie pobiorę stocki, bo dzisiaj nie mam czasu :<

    Yyy...? Raion? WTF? Z jakiej racji? Ale dobra, nie marudzę. Ważne, że jest szablon więcej :] Szablon jest bardzo świąteczny, ale kobita po lewej ma coś z jednym okiem :P Jakoś tak dziwnie jej... wystaje (?) No a filmiku nie obejrzę, bo jak już wyżej wspomniałam, dzisiaj nie mam czasu. Jutro :}

    Rayne, strasznie ubogo tu masz -_- Żadnego szablonu... Ale strasznie mi się ta druga sygnatura podoba *_* No i pobiorę sobie czcionki i stocki. To też jutro :P

    Himitsu, pogratulowałabym Ci osobiście, ale nie wiem gdzie mieszkasz, więc przyjmij słowa uznania. Świetne, ale krótkie :< Tak szczerze to mój brat ma na imię Marcin :D Tak go wysłać do tego lasu...

    Jill! Ja nie chcę jedzenia! Za dużo jem... Zgrubne :'< Ale co do szablonów to drugi jest cudny :* Kocham go <3 No i kolejny filmik... Pogrzało was z tym?

    Nikumu aż mi łezka poleciała jak czytałam. To wzruszające, że ktoś jeszcze potrafi składać tak piękne życzenia <3 Szablony oczywiście są śliczne. Jakby inaczej...

    Xslaveex tak dużo koloryzacji a ja nie mam AP (nie umiałam pobrać z tej stronki co mi Jill podała - kalectwo) Szablon śliczny (zresztą jak każdy z tej notki), ale nie lubię Emmy z tymi krótkimi włosami :<

    Ja piernikuje... Kraken rozjebała system! Szacunek ty zUy potworze :> Jesteś jakaś chora, ale w tym pozytywnym sensie... Ja bym czegoś takiego nie wymyśliła... W życiu. No nic, tzeba jeszcze skomentować resztę notki i idę tam do nich. Może mi zostawiły jednego krokieta z kota :3

    Kolejna co takie piękne życzenia składa. Dziękuję Silence :> Kopalnia złota rzeczywiście się przyda przy moich wydatkach :P
    Dementor na szablonie w notce świątecznej? WTF? Szablon jest naprawdę super, ale w notce świątecznej? Tylko ty tak możesz...
    I kolejny taki straszny... Weź idź się lecz! A jak dzieci to zobaczą i pomyślą, że tak wygląda mikołaj?!

    Faith, ja nie ufam Silence. Ona jest zUa jak nikt inny. Nawet ode mnie jest gorsza :D A ty jako kolejna wstawiłaś mi tu koloryzacje :'< No nic, pobiorę stocki :)
    Szablonik bym pobrała na mojego bloga o wilkołakach gdybym go nie zawiesiła... Okropna jestem, wiem :<

    Meth, gratuluję wierszyka, ale coś się nie rymuje w niektórych miejscach.

    Napiszę też coś od siebie (ludu kryć się!):
    Już niedługo będą święta,
    Sajlens biega uśmiechnięta.
    Rowi szepcze nam do ucha,
    Ale Kraken się nie słucha...
    Jill szablonem rzuca w okno,
    Cyzia nos ma jak Pinokio.
    Jest to znak, że nam skłamała,
    No a Nikumu Faith za to ukarała.
    Biedna ona, jest stracona,
    A za oknem kracze wrona.
    Jest własnością Weasleyowej,
    Która Ryane w szafie chowie...
    Wiersz ten skończy nam Xslaveex,
    Bo się pośliznęła w wannie...

    Dobra, wiem, że masakryczny, ale napisałam na szybko. Wesołych świąt dziewuszki <3
    No i przepraszam jeśli nie połapałyście się w tym komentarzu, ale chciałam skomentować większość :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwóch wersów nie skopiowałam... Miało być tak:
      Już niedługo będą święta,
      Sajlens biega uśmiechnięta.
      Rowi szepcze nam do ucha,
      Ale Kraken się nie słucha...
      Jill szablonem rzuca w okno,
      Cyzia nos ma jak Pinokio.
      Jest to znak, że nam skłamała,
      No a Nikumu Faith za to ukarała.
      Biedna ona, jest stracona,
      A za oknem kracze wrona.
      Jest własnością Weasleyowej,
      Która Ryane w szafie chowie...
      Wiersz ten skończy nam Xslaveex,
      Bo się pośliznęła w wannie...
      Choć to było winą Avii,
      To przynajmniej jej nie strawi...

      Usuń
    2. "Ale Kraken się nie słucha..." :D ZUY Kraken.

      Dziękuję za słowo uznania! Ano krótkie, bo to wersja okrojona. W mojej głowie jest bardziej rozbudowane, o!

      Usuń
    3. Musisz mi kiedyś podesłać pełną wersję!
      Tak, Kraken się nie słucha bo jest bardzo zUy :P

      Usuń
    4. A nie sprawy, nie ma sprawy, do stycznia zamierzam ją uzupełnić :D

      Usuń
    5. nie ma sprawy, nie ma sprawy*, czyli ja i moje zjadanie wyrazów...

      Usuń
    6. kochana - ja sie na wierszach w ogółe nie znam! Miałam pomóc Silence i te wierszyk miał wyglądać o wiele lepiej, ale oczywiście jak zwykle pisałam go na ostatnią chwilę. Nienawidzę go, bo jest żąłosny xD Ale obiecałam Sajlens, że coś naskrobię, więć wysłąłam, a ona zdecydowałą się to wysłać. A twój wieszyk jest genialny :D

      Usuń
    7. Co o mnie plotkujecie?! Nie ładnie :C

      Usuń
    8. Meth, ja nie wiem co wy wszyscy widzicie w moich wierszach :P Napisałam na chemię, bo miałam z koleżankami referat, pani dała mi szóstkę i wysyła go na konkurs -_- Na zakończenie roku też napisałam wiersz. Ostatnio koleżance na urodziny też napisałam i wszyscy mieli podjarke... Dla mnie są średnie a niektóre to w ogóle mi się nie podobają :<

      Yyy... Nie Krakeniku...Tak Ci się tylko wydaje :3

      Usuń
    9. Też nie wiem z jakiej racji, ale co tam xD

      Usuń
    10. No, no, no... ile to talentów literackich objawiło się nam na święta :D

      Usuń
  20. No nareszcie ktoś, kto tak samo jak ja kocha święta! Ostatnio ciągle słyszę, jak to ludzie mają ich już dość, jak to ich nie lubią, jakie to beznadziejne i sztuczne ;/ Nie kumam tego. Poza tym przepięknie to wszystko opisałaś, niezwykle przyjemnie się to czytało :3 Wszystko się zgadza, ja też mam takie odczucia <3
    Cyzia - przepiękne i jakże genialne życzenia :D A i my życzymy Ci wszystkiego najwspanialszego w te magiczne dni! <3
    Szabloniki! :3
    ej no, na belce nie ma numerka :c
    842 - hahaha, wiesz (albo raczej wiecie), na co najpierw zwróciłam uwagę? Na komentarze :D Są absolutnie genialne, zwłaszcza ostatni - nie mam pojęcia, o co w nim chodzi :D Ten szablonik taki nieco pusty się wydaje: mogłaś dać dłuższą notkę, miałabym większe pojęcie, jak ona wygląda. I jak na dosyć blade barwy to nagłówek jest strasznie jasny :D Ale i tak jest dobrze. No i te boczne kolumienki są takie fajne :3
    843 - ojei, ten jest przepiękny! :3 NIEPRAWDA!! Zima nie jest zła! Jest wspaniała i kochana! :3 Jest tak czerwono-biało, barwy idealne. I to ciemne tło idealnie tu psuje. Są lampki, śnieg, zaśnieżona szopka, ładna, daleka droga... Ten szablon jest przepiękny! <3
    Gupi nagłówek. Nie lubię komentować samych nagłówków. Ale cóż - trzeba! xD Faaajny, te bombki są tu bardzo ładnym uzupełnieniem :3 Tylko szkoda, że słońce dostrzegam :C xD
    Na reszcie się nie znam. Ale ikonka z uliczką jest przepiękna! <3
    Raaaaioooon, i Tobie wszystkiego naj naj naj! I niech Cię bałwan śniegowy pożre <3 Niech was wszystkich pożre! <3
    844 - ...ona mnie przeraża. Że Gaga w sensie. No ale cóż... zimowo jest? No jest. Więc się wszystko zgadza xD
    Ten filmik... matko jedyna! jak ja Was podziwiam! Chociaż powiem Wam, że po obejrzeniu tego filmik ogarniam już kilka rzeczy i wiem, co jak robicie xD Niemej Photoshop to dzieło jakiegoś czarodzieja, no naprawdę! ;o Coś wspaniałego, no po prostu coś wspaniałego!
    Rayne - ty to wiedziałaś, czego życzyć! <3 Tylko żeby w cycki poszło, nie? xD A sygnaturki bardzo śliczne! Nic więcej o nich nie powiem, bo nie wiem, czym są XD
    Himi, ale faaajna ta opowiastka! :3 Masz talenta i kawał wyobraźni 8)
    Żil - racja, nam trzeba tylko żarcia. duuużo dobrego żarełka :3 Ty tez chcesz? No dobra, to masz. Tobie też go życzę az w nadmiarze <3 Żarcie zawsze spoko :3
    845 - Mmm, ponury dość ten szablon. I dobrze. Ale jakoś tak mało świąteczny :D Dotąd każdy miał jakieś takieś elementy, a tu nic, stąd ta uwaga. Ale tylko uwaga, a nie zarzut :3 Hm, kojarzy mi się z gotykiem. Panny, jakiś zamek, kwiaty... No, może nie zamek, ale to okno jest takie pasujące. Ale wiesz co? Jak się tak spojrzy na szablon, to widać, kiedy jest twój, a kiedy kogoś innego c:
    846 - o! I mamy zimę! :D Jej, ale ładnie to zrobiłaś: to oddzielenie nagłówka od reszty niebieską linią jest genialne! I te wzroki, to jest niebieskie liście, czy jak to tam nazwać: nieraz wspominałam, że takie wzroki są dobre na puste tło, poza tym najnormalniej w świecie bardzo fajnie wyglądają. Kolumny świetnie ci wyszły, a zwłaszcza te paski z napisami (wiesz, o co mi chodzi xD) Mmmm, ten obrazek po prawo jest przepiękny :3 Ogólnie szablon boski! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 847 - No tym szablonem to aż mnie zaskoczyłaś, wiesz? xD Nie wiem, nie spodziewałam się tego napisu tak niemal na środku nagłówka, tak widocznego... Wygląda to dobrze, tylko po prostu mnie zaskoczyłaś xD Bo jednak faktycznie, bez niego nagłówek zdawałby się pusty. No i przede wszystkim cytat jest przepiękny :3 Wygląda to naprawdę ślicznie :3 Także nie martw się, niczego nie zepsułaś.
      848 - jej, to jest coś wspaniałego! Ale po kolei! Tło, to jest ta czarna tekstura ze ślimaczkowatymi wzorkami jest boska! Bardzo fajnie to wygląda: tu takie tło, a obok zamknięta w ramce reszta. Mmm, efekt urwanej kartki, ale, co świetne, tylko po lewej stronie, bo kolumny już to nie dotyczy. Tytuł wygląda wspaniale: świetnie wygląda efekt tych rozstąpionych liter. No i nagłówek! Ponury, co się jak najbardziej chwali, ale... nie. Nie jestem gotowa na śmierć. Jeszcze nie przeczytałam "Gry o Tron"! Więc nie, jeszcze nie. Heh, te lampy są świetne :D Kurcze, najlepszy szablon, jest przewspaniały! <3
      Jej, Żilka, ależ ten speedart był genialny... :O I powiedz mi, co to była za piosenka w tle, bo mi się podobała xD Tak czy siak tak cholernie przyjemnie się to oglądało, że ty pojęcia nie masz! :3
      Kochana Nikumu! Twoje życzenia były prześliczne! Najbardziej jednak trafiły do mnie te o śniegu: ja Rusków zabiję, na księżyc ich wypierdzielę! OBIECALI MI ZIMĘ STULECIA!!! Tymczasem co?! NO CO?! Śnigu jak ni ma tak ni ma :C No, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu :C To i ja życzę Ci ciepła dni świątecznych spędzonych w gronie rodziny. Pewien mądry człowiek powiedział, że najpiękniejsze życzenia, jakie dostał, brzmiały tak: "spełnienia marzeń, ale nie wszystkich", a więc i ja Ci tego życzę. Wiesz, czemu nie wszystkich? ;>
      849 - ojoj, znowu ten fajny efekt, który zastosowała Żilka: tło tłem, a w ramce reszta, to jest nagłówek, pole z tekstem. Tylko strony się wymknęły, ale wygląda to genialnie C: No i te pole na tekst wpuszczone tak w środek nagłówka... z czymś takim się jeszcze nie spotkałam! To jest naprawdę genialnie wykonana robota! :3
      850 - ojej, jaki ten szablon uroczy! ^^ faktycznie, opis się zgadza: barwy chłodne i faktycznie niby elegancki, miły, a jednak niezupełnie ^^ Tylko napis trochę słabo widać. ja i tak wolę 'We are born to die'. Tak, umrzyjmy wszyscy :3 Heh, no aż mi się gęba uśmiecha, jak na ten szablon patrzę :D
      Na koloryzacjach się nie znam, więc się nie wypowiem.
      851 - bardzo fajny ten szablonik :3 Dość mały ten nagłówek, ale dobrze to wygląda! No, z kolorami, jak widzę, poszalałaś :D Jakoś ciężko powiedzieć mi o nim cokolwiek więcej, ale jest bardzo ładny ^^
      Kraken - "Kiczowaty tytuł"? Serio? Jesteś po prostu geniuszem! :D
      KRAKEN!! JESTEŚ MOIM MISTRZEM! To było absolutnie genialne! :3 I czemu mnie ie dziwi, że Avia zabiła Mikusia? I czemu mnie nie dziwi, że skazałam świat na zagładę? I że nazwałam wszystkich karaluchami? Jak to się genialnie zgadza! <3 A Rowi wymiata - ja dziś przy SPN ryczałam ;_; I żadnych klatek nie było :C

      Usuń
    2. Sajlens! <3 Wiesz dobrze, jak bardzo Cię nienawidzę. Toteż bardzo Ci dziękuję za życzenia; czytało się je nieco dziwnie, ponieważ pierwsza część była dość... normalna xD Na szczęście druga już nie :3 Tak czy siak Tobie życzę góry żarcia, bo żarcie zawsze dobre, tego, co sobie marzysz z rzeczy materialnych i dążenia do marzeń tych większych. Dlaczego dążenia a nie spełnienia? Ano dlatego, że sama życzyłaś nam determinacji. Bo cóż byśmy robili w życiu bez niej, choćby odrobiny? Życzę też radosnych świąt i oby nie zostały zepsute absolutnie niczym. I aby przyszły rok był jeszcze lepszy niż ten nasz stary <3 Zawsze pamiętaj, że cię nienawidzę tak jak ty (rzecz jasna i oczywista!) nienawidzisz mnie!
      852 - hm, no w sumie fakt - HP dziwnie dawno tu nie było xD Tzn był jeden szablon w tej notce, ale to zamówienie. Kurcze, on jest genialny! Ten dementor i ten patronus... ach! :3 Niby ten szablon trochę taki minimalistyczny, ale jest absolutnie genialny! <3 A cytat znałam jak tylko przeczytałam 'śmierć' - to już wiedziałam, co będzie dalej xD W końcu każdy, kto HP zna i kocha, ten cytat zna. Jeeej, no szablon cud miód malina! <3
      853 - woooooooooooow... rany! Znowu szablon tak świetny, że aż dość ciężko go opisać! Ale poważnie! Nagłówek boski. Kościak wymiata. Te ramki są świetne, wysokie kolumny uwielbiam. Tło zwyczajne, w sumie niby tu wszystko jest "zwyczajne", a jednak o raaany! <3 tak bardzo kocham ten szablon!!!
      Fejf - kocham Cię za końcówkę!!! Tak idealnie ukazuje istotę Sajlens, że nie wiem! Tak czy siak hm... życzyć jajka? Nienawidzę ani jajek ani Wielkanocy XD Ale kit. Kochana ty moja! Życzę Ci wszystkiego najwspanialszego, niechaj cię radość rozpiera od środka, niechaj wszystko wydaje ci się być lepsze i piękniejsze. Po prostu wszystkiego naj naj!
      Na koloryzacjach się nie znam. Nie wiem, po cholerę one są tu dodawane. Wytłumaczcie mi to :c
      Nie wiem też, o co chodzi ze stockami.
      Oooo, jest i szablonik! :3
      854 - jedyna mądra, co to numerek na belkę walnęła! Mmm, wilki zawsze spoko! Ale ogółem szablon piękny: kolorystyka znakomita, te kolumny są takie ładne... wszystko delikatne, zimowe... Kurcze, tak przyjemnie patrzy się na ten szablon! <3 Kocham go! <3
      Ach, kochane Rowi i Avu, bez was nie byłoby zabawy! Rowi, wszystkiego naj naj naj, dużo weny, radości we wszystkich dziedzinach i niech Ci się życie pięknie ułoży <3
      A Avu... ODDAWAJ MIKUSIA!!!
      Wiersza nie skomentuję. taki on zabawny, że aż wcale. Tak to jest, jak się zabiera za pisanie dwa tygodnie i piszę w ostatnie pół godziny.
      Ok, a teraz tak już zupełnie na poważnie.

      Usuń
    3. Moje drogie Zaczarowane. Z dumą największą powiem, że jestem tu z Wami już czas jakiś i to nawet całkiem spory. Mam wielką nadzieję, że niejedną Gwiazdkę z Wami przeżyję. Odwalacie kawał niesamowitej roboty! Szefowa już nieraz wspominała, że miała już kilka blogów o podobnej tematyce, ale jakoś tak czegoś zawsze brakowało i tak mijał jeden za drugim. Zastanawiałyście się kiedyś, co stoi za sukcesem Zaczarowanych? Zastanawiałyście się, jak to się stało, że stałyście się najpopularniejszą szabloniarnią (nie, moje drogie, miłe Panie, nie przesadzam), jak to się stało, że kiedy przeglądałam różne blogi, by promować mój nowy twór, natrafiałam w znacznej większości na Wasze szablony? Kochane, niebawem stuknie Wam TYSIĘCZNY szablon! A przecież jeszcze niedawno świętowaliśmy 500 szablon: jakaż to była radość, jakaż duma! A więc pytam: co stoi za tym sukcesem? Soi za nim Szefowa. Że też wciąż jest zdrowa psychicznie, że mimo chwilowych słabości wciąż wraca i poświęca stronie wiele czasu, sił i umiejętności! Żil to wszystko podtrzymuje, a z cała pewnością byle kto nie dałby rady. Stary, wiedz, że Cię podziwiam! Ale cóż to by było bez Avu, która silną ręką wszystko podtrzymuje i nad wszystkim czuwa? Tak, Wy dwie tworzycie coś niesamowitego. Gdyby nie Wy, ta wielka konstrukcja mogłaby runąć. Z tego, co widzę, pooli bardzo ważną rolę zaczyna odgrywać tu Silence. Mam wrażenie, że wkładasz w to mnóstwo serca! Że Zaczarowane nie są po prostu zwyczajną stroną, na której należy pojawić się od czasu do czasu. To ty zorganizowałaś notkę świąteczną, ty zwerbowałaś i zmotywowałaś resztę, by wzięła w tym udział. To coś niesamowitego! Poza tym nasze kochane szabloniarki: Weasleyowa, Nikumu, xslaveex, Faith, Cyzia, Rayne no i oczywiście moja kochana Rowi! Wielokrotnie Wam mówiłam, że Was podziwiam: że Wam się chce odwalać dla nas taką robotę! W końcu nikt Wam za to nie płaci, a jednak dajecie radę i to jak! Zawodowo! Każde Wasze prace są po prostu niesamowite, to już jest talent!
      Tak więc, skoro to notka świąteczna, życzę Wam wszystkim niekończącej się weny, natchnienia, pasji, zapału i determinacji - bez tego wiele nie osiągnięcie, ale to cudowne, że to widać, iż jest w was tego wszystkiego od groma! Życzę też, aby przybywało Wam fanów, aby prace były wciąż piękniejsze i piękniejsze, aby dobrze się Wam pracowało w swoim gronie. A przede wszystkim życzę, aby to wszystko trwało i trwało. Aby Zaczarowane świętowały drugi rok, trzeci i piąty i aby to wciąż jeszcze nie był koniec. Abyśmy mogli świętować tysięczną notkę i aby po tym wydarzeniu kolejne tysiące przybywały coraz szybciej. A Wam jako osóbkom życzę spokojnych świąt, dużo dobrego żarcia, miłej rodzinnej atmosfery, nawet jeśli któraś z was nie przepada za takimi zjazdami. Niechaj spełnią się Wam życzenia, ale nie wszystkie - i to podam odpowiedź na pytanie zadane przeze mnie pewnym paniom - bo gdyby spełniły się wszystkie, co motywowałoby Was do dalszego działania? A nie ma nic, co tak napędza człowieka jak właśnie marzenia. I oby następny rok był wolny od nawet najmniejszych tragedii, obiecujący, pełen atrakcji, miłych niespodzianek i cudownych, pamiętnych wydarzeń.
      A my, wierni słudzy, wciąż tu jesteśmy, tak jak byliśmy i tak będziemy. W końcu to stronka nas wszystkich! <3
      Pozdrawiam cieplutko!
      Methrylis Meth Metka Metaamfetamina Gollum i jak Wy tam mnie jeszcze nazywacie i utożsamiacie.

      PS. Taa, czytajcie to sobie teraz.

      Usuń
    4. Dobra, przeczytałam.
      Jeny, jakie to piękne :C Tak strasznie cie nienawidzę i tak strasznie płakałam jak czytałam Twoje życzenia :C I te miłe słowa o moich szablonach i w ogóle...Ah, Meth. Zaczarowane bez ciebie to nie to samo i życzę ci żebyś została z nami na sto lat, nawet jak bedziesz już pomarszczona i stara :C
      Też sie ciesze, że kochasz święta tak jak ja i mogę się nimi z kimś ekscytować :c
      Dziewczyny nie dawały numerków na szablonach, bo nie wiedziały jakie dostaną numerki. Dopiero jak zrobiłam miniaturki i opublikowałam notke to wiedziały :c
      Zauważyłaś, że ci reklamę zrobiłam? :C

      Usuń
    5. Koloryzacje pobiera się po to, żeby nadać szablonowi kolor xd Czasami jak piszesz "ah, jaki ładny niebieski" albo "o nie, znowu zielony?!" to to wina koloryzacji :c
      A jak piszesz "ale fajna lampa tam w tle" to to są stocki :C

      Usuń
    6. HAHAHAHAHA, oki, już kumam, co jest czym :D
      Ryczałaś? No weź nie ściemniaj, bo mi naiwnej się miło robi!
      A reklamę zauważyłam, a jakże, za którą ogromnie dziękuję ^^
      No jasne, że tu będę! Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie 8)

      Usuń
    7. Co do mnie wyczytałam, reszty mi nie trzeba :3.
      Dziękuję. A Twój wierszyk cudny poza jednym fragmentem (do którego napiszę stosowny komentarz, jak już znajdę chwilę!) xD

      Usuń
    8. BEZCZELNA!!
      Ciekaw, o jaki fragment chodzi... :D

      Usuń
    9. może ten, gdzie psychopata i nieprawda się nie rymuje :C

      Usuń
    10. spadaj :C tam się niemal nic nie rymuje. poza tym to jest tak zwany rym niedokładny. Bardzo niedokładny. xD Co wy sie tak tego wiersza czepiacie, jest beznadziejny i tyle :C

      Usuń
    11. Piosenka z filmiku to Les Friction - World On Fire :)
      Kocham twoje komentarze. Człowiekowi od razu robi się ciepło w serduszku :)

      Usuń
    12. A i się robi miło, jak czytam, że się wam robi miło :3 <3

      Usuń
  21. Pierwszy moment: jaki znowu Raion!?

    Daaawnooo nie komentowałam, więc - tak świątecznie - w końcu zbieram się do kupy. Uwaga, Mag przemawia.

    A! I uprzedzam, że zajmę się tylko szablonami. O.

    Cyzia

    W pierwszym drażni mnie to urwanie i kolumny po obu bokach nagłówka. I kolorystyka taka nie w moim guście. Ale za komentarz „Długi ługi ługi bogi” masz Mistrza :d
    Drugi natomiast pochłonął mnie od razu. Idealne umiejscowienie tej dziewczyny. Strona się załadowała, a ona patrzy prosto na mnie. Mega. Kolorystycznie też świetnie. Tylko ten napis jakoś mało mi pasuje ;)

    Jill
    ta wie czego nam trzeba. Jedzenia, i niczego więcej ^^

    Pierwszy. Uwielbiam takie kobiece szablony. Kwiatki, kobietki, stonowana kolorystyka, czerwień w znikomych ilościach, która się tak odbija od reszty i złoto (dobra, mogę mylić kolory).... Ajajajaj.
    Drugi: Z pewnością jest ładny, ale jest niebieski i ma takie koliste zakończenia, co mnie się nigdy nie podoba. Może gdyby był czerwony. Albo z elfami. Ale muszę przyznać, że wykonanie świetne, zwłaszcza te zimowe zdjęcia i tło.
    Trzeci: A trzeci... No cóż, trafił od razu do ulubionych na DA, więc nie mam jeszcze komentarza, bo się zachwycam.
    Czwarty: Na czwarty też nie mam zbyt dużo komentarza poza „jeeej”, bo obejrzałam filmik i jestem w lekkim „shocku” i... I no ten. Wiesz. Rozumiesz.

    Nikumu!
    Pierwszy: ojej, jak fajnie. Lubię takie awangardowe rozwiązania i strasznie mi się to podoba. Obrazek, umiejscowienie postów. KOLORY. Tym można zwyciężyć od razu.
    Drugi: nie lubię kraty, ale dobrze się to wpasowuje w obrazek/szablon i pięknie ze sobą współgra. Może ja bym tego do siebie na blog nie wzięła, ale do favda dodałam.

    Ale jak to, prezentów nie będzie? Avio... ;<

    Silence
    Pierwszy: ten obrazek jest super, a napis potwierdził moje przekonanie, że to HP, hyhy. Prosto i ładnie.
    Drugi: Obrazek przywiódł mi na myśl parę szablonów Jill, ale wykonanie dobre ;) Może tylko za bardzo rozmazany ten nagłówek. Czy jak Wy to spece mówicie: za dużo topazu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyllleee kometnowaaaniaa! Osiemdziesiąta pierwsza! Ta notka ma tylko 575 wyświetleń i 80 (81) komentarzy! KONIECZNIE trzeba dobić do 1000 i 100, Silence tak się postarała. :C Ja powinnam dodawać szablony do galerii, a nie komentować, bo Avia bije. :C
      bla, bla bla
      (skorzystam z pomysłu Karła vel Maga, bo mi się spodobał)
      Raion
      Szpan na nową wersję AP. :O A ja mam trójkę. JILLLLLL!!!! Oooo, nauczyłeś mnie obracać obrazki (w sensie o 180 stopni). Ale nadal nie kumam magicznej gumki. :< ALE WY WSZYSCY MACIE BAJZER W FOLDERACH. Patrzcie i się uczcie!
      http://img801.imageshack.us/img801/2333/vlsw.png
      http://img812.imageshack.us/img812/5282/xkyx.png
      http://img594.imageshack.us/img594/9484/tmol.png
      Pięknie, nie prawdaż?
      Obejrzałam (prawie) cały, podpatrzyłam jak pracują zawodowcy. :D Szablon jest całkiem OK, choć Topaz mi się nie podoba i kolor tła postu też mi nie pasuję. Ale już się nie czepiam. :3
      Rayne
      Czcionki takie nieświąteczne, Selena na drugiej sygnaturce taka brzydka. :C

      Przyznam się, że Opowieści nie czytałam, taka leniwa. :(
      Jill
      845 - ładne, ale nieświąteczne. Czemu nieświąteczny? Ale jest śliczny, tylko taka smutna kolorystyka, ale się nie czepiam, bo pasuje.
      846 - faworyt notki! Zimowyyyy! Niby taki prosty, ale widać, że włożyłaś w niego naprawdę dużo pracy. Jest cudny.
      NAPISAŁAM, ale się skasowało. :< Obrażona. Później dokończę. ZŁA. :C

      Usuń
    2. Jak to nie kumasz magicznej gumki? Ja Ci wszystko powiem! :C
      Z tymi folderami to naprawdę wstyd. Po naprawie laptopa miałam plan, by wszystko ładnie porządkować, ale, jak widać, nie wypalił :D Czasem zdjęcia mam pomieszane z gotowymi szablonami, tekstury lądują w folderze z pngs'ami - ogólnie bajzel, jakich mało. Musisz mnie nauczyć, jak utrzymywać porządek na dysku :D

      Usuń
  22. Napisałam taki piękny, długi, artystyczny komentarz i miałam go opublikować, ale komputer mi się wyłączył ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale notka bardzo mi się podoba, zwłaszcza te opowiadania

      Usuń
    2. :c Długie komentarze są super :C

      Usuń
    3. ...ale za krótkie też ślicznie dziękujemy ;)

      Usuń
  23. Dobrze, komentarz wyszedłby za długi. WSZYSTKO OSOM. ;_;

    Wesołych Świąt, dużo weny, zdrowia, powodzenia w spełnianiu swoich zamierzeń! I żeby nowy rok był jeszcze lepszy niż ten!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :C Komentarze nigdy nie są za długie :C
      Dziękujemy bardzo i również życzymy wesołych świąt i przede wszystkim zdrówka :)

      Usuń
  24. Bardzo ciekawa notka :) A szablony przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłabym prosić o nagłówek ?
    Prosze o odpowiedź tutaj
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bym cię prosiła o przeczytanie regulaminu :c

      Usuń
  26. Ponieważ jest tego wszystkiego tak dużo... i ponieważ wykonujecie swoją robotę tak dobrze to trudno cokolwiek napisać. Świetne... wszystko. Szablony, teksty... no jesteście zajebiste.
    Nie mam talentu do składania życzeń, zwłaszcza, że wiele wybitnych osób już mnie wyręczyło...
    I nie znam was tak, by wiedzieć co wam życzyć.
    Życzę więc dobrych, szczęśliwych świąt, z przyjemną kolacją w zadowolonym gronie, wyrabianych w pocie czoła pierniczków, pięknych kolęd i innych piosenek, ryb i pieczonego drobiu, braku kłótni, świąt bez zbędnych wyjazdów do przeróżnych dalekich krewnych których i tak się nie zna, tylko życzę wam świąt własnych. Takich które można spędzić dając coś od siebie, ale nie dając wszystkiego, tyle tylko by czuć się samemu z tego zadowolonym. I życzę sylwestrowej nocy z szampanem i przyjaciółmi.
    Życzę tego co sama chciałabym by mi życzono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie to nie pochwalisz?! :c Nici z picia mleka pod mostem!

      Usuń
    2. Ojojojojojojojojojoj. Już chwalę: zajebisty Krakenie Koci jesteś zajebisty, atoli nie jest to tu miejsce na moje słodzenie, bo dla cię mam oddzielny prezent.

      Usuń
    3. Jakie piękne życzenia :c Tobie też wszystkiego najlepszego, zdorwych, spokojnych i radosnych świąt :C

      Usuń
  27. Dziękujemy za taką piękną niespodzianką i życzenia!
    Wesołych, radosnych i spokojnych świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo dziękujemy :)
      Wesołych i spokojnych świąt (:

      Usuń
  28. Taaak, to znowu ja. Bo DZIŚ są święta. I tu, bo piszę z smartnotrilliunga, który bojkotuje tradycyjne "odpowiedz" :C
    Przygotujcie szklanki z wodą, bo zrobi się przesłodzenie.
    Nie mam pojęcia, co mnie pchnęło do komentowania na ZC, po dostaniu szablonu dla Jill.
    Ale no.... jestem, co nie?
    I jak Sajlens, która jest podstępna i zła (ale i tak ją kocham, bo Was wszystkie kocham i tyle :c) powiedziała mi o tej notce to aż się wzruszyłam. Nie mam pojęcia co w niej robię, ale cholernie się z tego cieszę.
    Z okazji świąt życzę Wam, każdej z osobna i wszystkim razem wszystkiego najlepszego. Jill worka krokietów z kota, możesz sobie przygnieść pół Polski. Avia, Tobie nowej kosy, którą pokonasz armię mikołajów na motocyklach (mnóstwo ich w Gdańdku :c). Weasleyowej to po pierwsze, żebyś wróciła a potem dostała dużo rudych zamówień, żeby starczyło do końca życia :c Rowi, żebyś pisała i robiła szablony nawet z wiatrakami w nosie. Xslavexx, żeby Jill nie zjadła Co numeru telefonu i żeby się nie bała pisać życzeń :c Nikumu, żeby nikt nie był hipsterściekszym hipsterem od Ciebie a Fineasz nie próbował podpatrywać tak trójkątnych trójkątów. Sajlens, masz swój krzyż  † i żeby nikt Cie nie kopał, jak będziesz knuła pod stołem. Fejf, żeby Ci ta paskuda butów nie pogryzła jak jusz dźgniesz. Cyzia, żebyś miała jeszcze bardziej Zaczarowane święta niż sama życzysz, żeby było sprawiedliwiej. A tobie Rayne, nie życzę przejścia stażu, bo to zmarnowane życzenie, tylko, żeby muchy Ci nie siadały na czekoladowe włosy :C Praktyczne prezenty przede wszystkim. Bo to co tutaj wyprawiacie, to same cuda i nie wyobrażam sobie blogspotu bez Was :C Może nie znam wszystkich tak jakbym chciała i po cholerę się odzywam, ale i tak was kocham.
    No i Himi, Raionowi i Meth też życzę. Macie mój worek z prezentami i sobie wybierzcie. Nie polecam pasztata, coś z nim nie tak :C Himi, bierz strój pszczółki i nie marudź, Raion masz czołg, wiesz gdzie jechać c: Meth, chyba nie pogardzisz kontraktem na rolę Golluma?
    No i wszystkim Zaczarowanym czytelnikom ciepłych skarpet!
    Ah, te święta, jaka ja szczodra :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszyłam się :'c ta pamiętna chwila, kiedy oddajesz mi krzyż :c

      Usuń
  29. Szablony wszystkie są jak najbardziej świetne! Z resztą jak zawsze! Nic dodać nic ująć. Moim skromnym zdaniem to na Waszym blogu z szablonami czuć taką magiczną, świąteczną atmosferę. Od zawsze uważałam, że Zaczarowane Szablony to jest coś! Nigdzie nie jest tak dobrze jak u Was. Szabloniarki świetnie dobrane, które mają talent i to wielki! Nawet nie chciałabym słyszeć sprzeciwów! Atmosfera na blogu bardzo przyjemna, aż nie chce się stąd wychodzić! No dobrze, ale już kończąc, bo obowiązki świąteczne mnie wzywają muszę napisać parę dodatkowych słów.
    Z racji tego, iż nadeszły już Święta, życzę Wam wszystkim tutaj co wkładają tyle wysiłku w tego bloga i oczywiście osobom go odwiedzającym - zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt! Oby wigilijne posiłki poszły nie w brzuch, czy tyłek, a w cycki (wiem, ileż razy można to powtarzać, ale może za którymś razem w końcu się to spełni)! Sylwestra bardziej szalonego, niż w tamtym roku! I szczęśliwego Nowego Roku, i by szablonarnia przetrwała kolejny rok 2014!
    Życzy: Eunice Farro! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, jesteś kochana :C Takie piękne słowa, że aż się wzruszyłam :C Bardzo, bardzo dziękujemy za to co napisałaś, to znaczy tak wiele, że nawet sobie nie wyobrażasz.
      Tobie również wesołych świąt, takich żebyś je zapamiętała i wspominała z uśmiechem. Gwiazdki z nieba i spełnienia marzeń
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  30. Kradnę stocki, czcionki i koloryzacje.

    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielbie cie za 111 komentarzy <3 Trzy jedynki :c

      Usuń
  31. Kradnę wszystkie paczki ze stockami<3 Piękne *O*

    OdpowiedzUsuń
  32. Did you think about picking the ultimate Bitcoin exchange company - CoinMama.

    OdpowiedzUsuń
  33. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

    Follow our signals right now and profit up to 270% daily.

    OdpowiedzUsuń