g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.01.2014

[885 - 890] Sleepwalking


Badum tss. *sama strzela sobie fanfarami*
Dzięki uprzejmości Jill część z Was spodziewała się mnie w załodze Zaczarowanych Szablonów, część nie. Ogromnie się cieszę, że będę mogła tworzyć wraz z tak wspaniałą ekipą. Specjalnie na tak niepowtarzalną okazję, jaką jest reprezentacyjny pierwszy post, przygotowałam sześć zupełnie różnych od siebie prac, by w jakimś stopniu ukazać moje nowe możliwości. Czy Wam się spodobają? Powiem szczerze, że aż drżę z ciekawości! Hope you like it i takie tam c:

Zdecydowanie moje klimaty. Mrocznie, niepokojąco. Udało mi się znaleźć tak fantastyczne zdjęcia, iż nie mogłam się powstrzymać!

A tu z kolei coś zupełnie innego. Otworzyłam Photoshopa z absolutną pustką w głowie. Szablon jest sklejką najróżniejszych pomysłów, jakie wówczas wpadły mi do głowy (zarówno graficznie, jak i pod względem kodowania).

Bardzo prosty, ale obrazek urzeka. Jill, zabijesz mnie, lecz ta odmienność stylów kodowania komentarzy oraz linków za bardzo mi się podobała, bym ją usunęła. Uniżenie proszę o wybaczenie.

Znów psychodelicznie. Szablon umieściłam jeszcze w czerwcu ubiegłego roku na swoim grafiku i nie mogłam go nie wykorzystać raz jeszcze. Zmieniłam jednak CSS, ponieważ pierwsza wersja była weń uboga.

Gdyby nie Jill, która zrugała mnie za pierwotną koloryzację, szablon prezentowałby się zupełnie inaczej. To znaczy źle.

A tu zwykły nagłówek. Jedynym elementem, jaki naprawdę podoba mi się w tej pracy, jest napis. Tj. dobór czcionek. Oraz zdjęcia, ale to już jakby nie moja robota. Wybaczcie miniaturkę, jakoś tak mi pasowało.

O rany, nie sądziłam, że powrót do szablonowego światka będzie tak ekscytujący, choć to pewnie wyłącznie zasługa miejsca, do jakiego trafiłam. Tak czy inaczej, to wciąż miłe uczucie :)
Na zakończenie zafunduję sobie autoreklamę i niech mnie zjada, kto chce, o. Reanimowałam swój blog graficzny, a zatem, gdyby ktoś potrzebował dodatków (sygnatury, ikony, tekstury, stocki, karty postaci itd.), serdecznie zapraszam!

Zamówień nie przyjmuję!
W ogóle, niestety :< Lecz prawdopodobnym jest, iż kiedyś mi się odwidzi.

89 komentarzy:

  1. Pierwsza! Już Cię kocham za BMTH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dużo miłości <3

      Usuń
    2. To teraz pora na mój wielce wybitny komentarz, na który zapewne niesamowicie czekałaś, chociaż pewnie o tym nie wiedziałaś :c
      Dlaczego nie ma numerka na belce :c
      885-Jeny, jeny. Lubię mroczne szablony.Podoba mi się kolorystyka, choć może jest zbyt...matowa? Nie wiem czy tak to można określić :c Wydaje mi się, że jest na nagłówku zbyt dużo obrazków. Chyba lepiej by było z dwoma czachami i jedną, maks dwoma dziewczynami. Albo może mam tylko taką dziwną wizję :c No i napis. Kocham "Let it burn" :c Czcionki dobrze dobrane, tlyko nie pasuje mi jakoś ułożenie napisu. Nie wiem :c Marudzę :C
      No ale css jest świetny.
      886-Już na blogu próbnym napisałam, że kocham ten szablon. Mój ulubiony z notki. Ma coś w sobie takiego...magicznego. Te zdjęcia świetnie połączone i dobrane. Kolorystyka cudna i jeszcze napis. Css też świetny, no po prostu kocham :C
      887 - Nie podoba mi się :C To znaczy, css ma najlepszy chyba ze wszystkich szablonów w notce, ale grafika do mnie nie przemawia. Według mnie takie proste nagłówki, któe tak naprawdę są jednym obrazkiem powinny być w układzie zamkniętym. Co prawda to wygląda trochę jak chmurka a w środku aniołki, no ale :C Znowu marudzę, wybacz.
      Jeny, jaki to numerek teraz? :c Przydałyby się numerki na belce.
      888-Eh, jaki ten szablon byłby cudny bez tej pani z koralami w ustach. Nie podoba mi się połączenie tego obrazka z tą paniąpo lewej. No i tak jak w pierwszym szablonie, jak dla mnie za dużo obrazków. Śliczny napis no i css. :c
      889-strasznie mi się podoba. Ma drugie miejsce w rankingu, zaraz po 886. Kojarzy mi się z LOTR, a jak coś mi się z tym kojarzy to jest +123456789876543 do zajebistości. Smoki, czerwień, magia i w ogóle. Oh tak. Jedynie napis mi się nie podoba. Podzieliłabym go na krótsze wersy. A tak to genialnie. O kodach mówić nie będę, bo są zbyt zajebiste :C
      890-Jeszcze tylko 110 szablonów i będzie tysiąc! :C Jak to szybko leci. Hm. Nie podoba mi się :c Jeśli chodzi o napis, to mi podoba siętylko "inside you", ta pierwsza część - zbyt zakręcona czcionka :c Strasznie denerwuje mnie suknia tej pani, że tak powiem "jebie po oczach".
      Ugh, to na tyle. Idę już sobie, Doctor Who sam się nie obejrzy (3. raz od początku).
      Szablony są dobre, liczę na więcej i tak dalej, bla bla bla. Wiesz co chcę powiedzieć :C
      Pozdrawiam zimno,
      Silence †

      Usuń
    3. Nie ma numerków na belkach, ponieważ szablony miałam udostępniać zarówno tutaj, jak i na moim grafiku. Ludziom by się mieszało. Na szczęście zrezygnowałam z tego pomysłu, gdyż... to nie ma sensu, po prostu xD Zaraz podopisuję numerki.
      Ojej, ale czemu tyle smutnych emotek? :<<<
      W "smokach" starałam się podzielić cytat na mniejsze kawałki, ale ile by wtedy było tych linijek? Zgroza.
      Zauważyłam, że opinie na temat tych szablonów są tak zróżnicowane jak pogoda obecnej zimy o.O'
      O, a Jill wzdychała nad tymi napisami xD Co kto lubi.

      Za zimno dziękuję, już i tak prawie w ogóle nie wychodzę z domu, fuj!, śnieg jest paskudny. Dlaczego musiał spaść? Od nas do Syrii (heheh) jest bardzo daleko. Smóteg ._.

      Pozdrawiam Cię również,

      Usuń
    4. "Pozdrawiam Cię również," i?! i?! i co dalej?! Ten przecinek mnie dobija :C
      Jak jest tyle smutnych emotek to jest dobrze :C To znaczy, że jestem szczęśliwa :C
      Jak można nie lubić śniegu ._. No ale kaloryfery nie grzeją. Smuteczek :c

      Usuń
    5. Po przecinku powinien pojawić się podpis, ale skoro podpis znajduje się nad komentarzem, to nie ma sensu w przepisywaniu go xD
      Aa, okej, rozumiem. Zapamiętam.
      Można ._.

      Usuń
  2. Bring Me The Horizon *w*
    Szabloniki ciekawe, 888 śliczne, zdecydowanie mój klimat :D
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://one-story-with-many-tears.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Na szablonie znajduje się Kylie Jenner ( to jest jakby co siostra Kardashian), Zayn Malik i Liam Payne. Jeśli dałybyście radę to zrobić w stylu, że Kylie jest po środku i wygląda to tak, że nie wie kogo ma wybrać czy Liama czy Zayna. Co do kolorów to jak będzie wygodnie.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: justyna.waszakj@wp.pl gg niestety nie mam :)
    Chciałabym, (jeśli by miała oczywiście chęć) żeby go wykonała Silence :)

    Co do postu to podoba mi się szablon 887, jest taki uroczy, i taki jakiś wyjątkowy mi się zdaje pośród tych wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że skopiujesz formularz nie znaczy, że się zapoznałaś z regulaminem.
      Po pierwsze, jeśli chcesz zamówić u mnie szablon to zamówienie składasz pod MOJĄ najnowszą notką.
      Po drugie, alatum napisała, że pod tą notką zamówień nie przyjmuje. I mimo że zamówienie nie jest do niej, to jest to po prostu śmieszne.
      Pozdrawiam ciepło,
      jak zawsze radosna Silence.

      Usuń
    2. Silence - nie tłumacz! Niech przeczyta regulamin.

      Usuń
    3. To nie jest tak, że niw przeczytałam regulaminu, wręcz przeciwnie zrobiłam to kilka razy. Tylko przyznaje, że trochę źle to zrozumiałam. Mój błąd. Już teraz wiem co mam zrobić i zrobie to dobrze

      Usuń
  4. Raion jak skończy grać, albo w ferie skomentuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alatum. ma ferie dopiero w połowie lutego, smóteg :<

      Usuń
    2. Gra jest wieczna, nigdy się nie kończy (:

      Usuń
    3. Tak Siluś mamy ferie w tym samym czasie. Jillka, alatum, gramy dziś, nie?

      Usuń
    4. Jeśli nie macie mnie dość, to bardzo chętnie :D Ale na zaawansowane pewnie nie chcecie? xD Jill, ja Cię zmuszę na dniach do zagrania ze mną normala (Raiuś, nie wiem, jak z Tobą, bo nie pamiętam, od którego lvla można grać na ludziuf) :I

      Usuń
  5. Szablony bardzo ładne! :)
    Dałaś jedną z moich ulubionych piosenek w tytule. Jednak codziennie rano ją przeklinam, ponieważ jest ustawiona jako dzwonek na mój budzik xD
    No cóż... :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i ją znienawidzisz :D kiedyś lubiłam SOAD.. kiedyś, a potem wylądował jako budzik ;-;

      Usuń
    2. Dlatego ja na budzik ustawiam dźwięki systemowe xD
      I też lubię SOAD <3

      Usuń
    3. mieć Chop Suey na dzwonku <3

      Usuń
  6. ALATUM, SŁOŃCE TY MOJE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEŃ DOBRY, KOCHANIE ♥

      Usuń
    2. Nadszedł czas i na mój komentarz. Spóźniony, bo spóźniony, ale ważne, że jest ♥ Och, Alatum! Nawet nie wiesz jak ja się za twoimi pracami stęskniłam ;-; Niecierpliwie wyczekiwałam tego stycznia, w którym przyszłaś ty i przyszedł śnieg. Pewnie coś w pogodzie namieszałaś! Koniec żalów - trzeba się cieszyć, bo ferie mam! :)
      885 - Kocham, kocham, kocham! Idealny ♥ Gdybym miała bloga, na którego by pasował to bez zastanowienie bym go pobrała. Aż kusi mnie, abym zaczęła pisać opowiadanie pasujące do tego szablonu.
      886 - Taki... inny? To chyba odpowiednie słowo. Podoba mi się cała lewa kolumna oprócz kodu CSS na strony. Jakoś mi nie pasi. Te dymki są wręcz urocze, a opowieść o szczurku smutna ;c
      887 - Jakoś tak mi się nie podoba. Nic nie wpadło mi w oko oprócz teksu na nagłówku. Te ciemniejsze kolory (strony, komentarz) rażą mnie w oczy, bo wszystko inne takie delikatne, a tu nagle bum i jakaś ciemnota się wkrada ;c Boże, gdybym ja umiała tak pisać! ♥
      888 - Mam takie same odczucia jak do pierwszego. Wzięłabym, gdyby miała na co ;<
      889 - Nagłówek wpada w oko. Fajny jest, chociaż ja zmieniłabym czcionkę. Nie wiem jak, ale jakoś na pewno. CSS wydaje mi się taki dziwny. Nie wiem dlaczego mam takie odczucia.
      890 - Jak pierwszy raz spojrzałam to pierwsze, co przyszło mi na myśl to co ty do niego tak napchałaś?! Dopiero potem zauważyłam, że to jest częścią tej pani. Po dokładnym przeglądzie stwierdziłam, że mi się podoba, chociaż ta czcionka ;-; Nie wiem, co ja mam do tych fontów, że się ich tak czepiam. W tych sprawach jestem wybredna. Ale nie. W zasadzie to nie jest taka zła.
      Uff, dobrnęłam do końca! Jak na pierwszą notkę na ZS to podbiłaś moje serducho ♥
      Kłaniam się i pozdrawiam,
      F.

      Usuń
    3. Tak, ponoszę pełną odpowiedzialność za ten paskudny śnieg, gdyż jednego dnia wykrakałam: "Piękną mamy jesień tej zimy, mam nadzieję, że śniegu już nie będzie w tym roku" i tej samej nocy, jak na złość, zwalił się z nieba śnieg .______.' Nienawidzę Cię, zimo! Wracaj do Syrii, skąd Cię przywiało! |c'
      Ach joj *krecik*, ja ferie zaczynam dopiero od połowy lutego, smóteg.
      Kiedyś też tak miałam, że zaczynałam psica opowiadanie pod szablon xD
      Och, nie, a taka byłam dumna tych linków w 886... "Wyścig jednego szczura" jest smutny? Raczej pouczający. Myślisz, że dlaczego nosi taki tytuł (nawiązanie do "wyścigu szczurów", zjawiska często spotykanego w szkole/pracy)?
      Kobieto, "Ofiarę Brooklynu" napisałam trzy lata temu i jest potworna xD Nie miałam co wrzucić do posta, więc wzięłam pierwsze lepsze. Szczura pisałam w marcu 2013, więc jest trochę lepszy.
      888 jest jeszcze ze Skrzydeł, pamiętasz może? ;>
      Heheheh, a mnie się podoba ta sukienka xD A Jill właśnie zachwycała się napisem. Tyle różnych gustuf! Aż nie wiadomo, czym się sugerować.

      Rzekłam :3

      Usuń
  7. Ha! Ja cię tu będę prześladowała, bo wiesz, że ja lubię twoje prace i że jesteś głupia, i masz wszy, pamiętaj o tym! Zatem, do rzeczy...
    Ten pierwszy psychodeliczny pamiętam! Pokazywałaś mi go w czasie prac, już wtedy mi się podobał. Nadal uważam, że te zaklejone oczy są najgorsze - no i rozpiera mnie duma, że zamieściłaś cytat z piosenki, którą ci podesłałam, jestem taka fajna <3 Duża prostota, ale prostota jest dobra. No i - moje ulubione kółkowe avatary (awatary? Nigdy nie wiem :c) przy komciach!
    Powiem szczerze, ten drugi... jest mi zupełnie obojętny. Prawdopodobnie kwestia rozbieżności z moim gustem - ale muszę obiektywnie pochwalić z dobrze dobraną kolorystykę, nie razi w oczy. Kolaż jednak już mnie trochę frustruje, panuje tam zbyt duży chaos kompozycyjny; ale to może być zboczenie zawodowe, bo zdecydowanie bardziej przemawia do mnie harmonizacja formy oraz regularność płaszczyzny. Wiesz, quatrocento włoskie i te sprawy - tam co prawda aż do przesady, noale. Tak więc, ludzkim językiem: nie wstawiałabym :c
    Następny szablon by mi się znowu podobał - ładna otwarta kompozycja, uporządkowanie, nawet te skaczące zakładki by mi nie przeszkadzały - ale zabijają mnie postaci na użytym obrazku. Boleśnie kojarzą mi się z puto, których nie znosiłam i nie znoszę nadal xD Poza tym gryzie mnie tło pod tytuły ramek - takie jakieś... deus ex machina. Kompozycyjnie pasują, chodzi o to, że takie zawieszone w eterze. Ale dostaje notę wyżej od poprzedniego! ^^
    ...czy pokazywałaś mi tylko te psychodeliczne? Jeny, że ja jeszcze koszmarów nie miałam... Ale wracając! Ten mi się znowu bardzo podoba. Mroczna kolorystyka i powracający minimalizm, to lubię. Całkiem z głową przeniknięcia rozplanowane (Mistrz Yoda przemówił), ale zgrzyta mi tylko ta banda z dolnego lewego rogu. Te lustra i uśmiechnięci ludzie jakoś mi nie pasują, natomiast drobne połączenie z koralami sugeruje mojemu mózgowi, że to ich ta maska wyrzygała... No, ale dużo marudziłam, a przecież mi się podoba <3
    No i szablon ze smokiem, który szczerze kocham. No jest cudowny. Totalnie moje klimaty, nawet ten drobny przepych w kodach mi nie przeszkadza. I tutaj te ramki nie wywołują wrażenia zawieszenia w pustce - tak pomyślałam, że się podzielę. Za to kółko przy komciu śliczne, zakochałam się :3 W ogóle, na ten szablon można godzinami patrzeć.
    Och, nagłówek zacny. Tylko to zdjęcie przypomniało mi taką straszną laskę z uczelni, która ciągle lata bez stanika i wygląda jak krowa do wydojenia ;-; To boli. W ogóle, Nerka approves za ten gotycki kościół w tle, widzę maswerki i witraże <3 Gotycka architektura jest świetna, ale architektura na kolokwium już nie.
    Nie umiem komciać nagłówków. Boję się, że zrobię im opis inwentaryzacyjny, bo to w końcu poniekąd obraz :c
    W ogóle, możesz mnie zignorować. Bełkot pseudo historyka sztuki mi z tego wyszedł, już mnie te studia wypaczają.
    Podsumowując: jestem na tak, średnia ocen wyszła na plus :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historyk sztuki siedź cicho i zaniechaj opisów :D Bo Ci koło z Areczkiem następne zapowiem :D

      Usuń
    2. Koła z Areczkiem to sama przyjemność, bo można go podziwiać w pełnej okazałości! <3 <3 <3
      Weź, dostałam czwóreczkę od Jarosza i pochwałę za opisik obrazu, czuję się pro, najlepiej w grupie :3

      Usuń
    3. Jestem dumna :d Areczek maj lov <3

      Usuń
    4. Nie mam weszuf :< Tylko pchełki.
      Idź mi z tymi zaklejonymi oczami xD Specjalnie na urodziny zrobię Ci zdjęcie z czymś takim na ryjku. Si, to avatary. A piosenkę uwielbiam!
      Odmieniłam Twoje życie kółkowymi avatarami, czuję się taka zajebista.
      A ja przeciwnie - kocham ten obrazek, te chmury i te aniołki, no musiałam zrobić szablon <3
      Ym, nie, pokazywałam Ci wszystkie. Nie moja wina, że kojarzysz tylko te, które Cię przerażają, ale nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, przyjdę jutro xD Przy okazji - łote? Jaka maska? Tu nie ma żadnej maski, to jest twaszszsz.
      Przepych w kodach to był w pierwszej wersji, którą - dzięki marudzeniu Jill - przerobiłam, no. To już widzę, że jak będę kodowała szablon dla Ciebie, to sobie nie zaszaleję z avatarami, tylko kółka, kółka i koniec! xD
      Lul, czemu lata po uczelni bez stanika? I czemu jesteście razem z Nomi na uczelni, a mnie tam nie ma? ;_; I na jakiej w ogóle jesteście uczelni? Nikt mi niczego nie mówi.
      Trzy razy tak, dziękujemy!

      Usuń
    5. JASNE.
      Ale zdjęcie mnie czy siebie, czy jakiejś laski? Bo nie nadążam, psze pani xD
      Aniołki są zbyt tłuściutkie :c Przynajmniej nie są tak perfidnie blondynkami z urokliwymi loczkami... brr!
      Inaczej - najwyraźniej pamiętam te, które mi się faktycznie podobały xD Trzy na pięć to dobry wynik, cholera, chyba jestem dla ciebie zbyt łagodna, złoo. No to twarz, oesu, ale wygląda, jakby wyrzygała tamtych ludziów!
      A tam avatary, ogółem kodowanie przesadne nie bardzo mnie bawi. Jakoś... odwraca uwagę od treści? A według mnie powinno współgrać z treścią. I fokle. Ale ja zawsze minimalistką byłam xD
      Nie wiem czemu :c No bo jeszcze nie skończyłaś liceum? Co więcej - ledwie zaczęłaś? xD Na Uniwerku Wrocławskim, jest zajebiście. Zaliczenia przed sesją to będzie mój ulubiony okres w roku xD

      Usuń
  8. Tutaj będzie mój pierwszy komentarz na Zaczarowanych C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam, Demonku xD

      Usuń
    2. Ha! Mój pierwszy komentarz na Zaczarowanych czas zacząć!
      Po pierwsze: alatum. jeśli myślisz, że cię śledze, dręczę, stalkuje? O_O To poczekaj do soboty! Raion już się przekonał, więc teraz twoja kolej buhahahahaha xD
      Po drugie: Nie mogłam się doczekać aż dołączysz do Zaczarowanych! A gdy tylko zobaczyłam, że dodałaś notkę to nie wiele brakowało, a rozbiłabym sobie głowę o sufit xD ( To nic, że siedziałam pod skosem i nie musiałam wysoko podskakiwać. Dlatego zapomnij o tym i czytaj dalej xD)
      No i po trzecie ( nieważne, że to powinno być po pierwsze :P ): Twoje szablony! Aaa! Aghr! Są boskie, cudowne, perfekcyjne, idealne, genialne, lepsze nawet od Raiona! (Sorry men, ale dziewczyny muszą trzymać się razem ;p) Uwielbiam twoje szablony od samiutkiego początku. Kiedy zobaczyłam pierwszą twoją pracę zakochałam, a z każdym kolejnym szablonem zakochiwałam się od nowa i coraz mocniej. O właśnie! Jeszcze kiedyś powiesz, że robisz brzydki szablony i się do tego nie nadajesz, to znajdę cię i puknę w ten głupiutki łepek :p Dziewczyno jesteś super w tym co robisz! I bez zaprzeczania mi tu!
      No i znów zbaczyłam z tematu, ale mówi się trudno XD
      No to tak:
      885 - Psychoza <3 Zaklejone oczy! Kolory są genialne dość ciemne, ale bez przesady, czyli tak jak lubie. A cytat jest po prostu niezwykły <3I to mój ulubiony szablon, bo idealnie wpasowuje się w tematykę mojego opowiadania, bo są czaszki! <3 I w ogóle jest cudny, mhroczny i i i i... no po prostu boski! ( Tak w ogóle to czy mogę użyć tego określenia mówiąc o tym szablonie? xd)
      886 - I znów cytat perfekcyjny i tak bardzo w moim stylu, że aż strach się bać :P Zdjęcia idealnie do siebie pasują i bardzo fajnie połączyłaś je. O i jeszcze zakładki super zrobione! Po prostu cud miód i malina :3
      887 - Aniołki słodziutkie, pulchniutkie, piękniutkie, a i tak mam ochotę zrobić im krzywdę... ( Nie patrz tak na mnie! To wina Meth! No i Supernatural, ale oj tam...) Cytat znowu jest niezwykle trafnie dopasowany ( Dziewczyno gdzie ty je znajdujesz? Ja też chcę!)
      888 - Mój drugi faworyt! Znów ciemno, mroczno, w powietrzu czuć zapach strachu. I to jest takie... nawet nie wiem jak to nazwać... No, ale chodzi o to, że nie sposób przejść obojętnie obok tego szablonu. Tutaj cytat już mi się mniej podoba :C ( Chociaż to pewnie dlatego, że widziałam go już wiele razy i tak troszeczkę mi zbrzydł :C
      889 - Smok! Boże wkońcu ktoś zrobił szablon ze smokiem! No i tym nie kupiłaś. Cała się rozpływam w zachwycie <3 Szablon prosty, czyli tak jak lubię, cytat znów trafny jak cholera... No co więcej można powiedzieć?
      890 - No i nagłówek... Chyba najmniej mi się podoba O_O Nie przepadam za szablonami, gdy jest jedna postać ukazana po prostu w innych pozach :C No ale kolor pasuje, modelka śliczna wg mnie, wiec nie jest tak tragicznie :P
      Uf... Wreszcie skończyłam pisać komentarz ( zajęło mi to dwadzieścia minut) Wiem, że nie jest tak długi, jak komentarze Meth, ale dopiero zaczynam, więc myślę, że się wyrobię <3
      No to ja lecem się uczyć biologii ( matura eh :/ ) Papa <3

      Usuń
    3. Ale, ojej, muszę prowadzić soboty? :<' Muszę, głupie pytanie. A mogę założyć fikcyjne konto i dać tylko moje rzeczywiste zdjęcie na profilowe? (Jill, to pytanie do Ciebie) Nie chcę być potem śledzona prywatnie przez hejterów, o których tak rozprawiacie. Mogą mnie hejtować, jeśli jestem anonimowa - proszę bardzo. Ale wara od mojego życia prywatnego.
      Kocie, moja pierwsza praca (mówisz o pracach ze Skrzydeł, tak?) była do dupy xD
      [885] Pasuje do Wiecznej Agonii? Znalazłam kilka artów, które lepiej do niej nawiązują i przymierzam się, żeby coś z nich stworzyć. To jest chyba również mój ulubiony szablon z tego postu *myśli*
      [886] Linki to jedyna rzecz, z której tak naprawdę się cieszę, jeśli chodzi o ten szablon, hihi.
      [887] O nieeeee, biedne Aniołki :<<< Cytatów szukam w Google, zero kreatywności, wiem |D' Wybieram sobie element nagłówka, do którego miałby nawiązywać cytat, po czym wpisuję, np. "cytaty o niebie", "cytaty o aniołach", "cytaty o miłości". Odpalam stronę z cytatami i już :3
      [888] Ja widziałam ten cytat jeden raz (u Jill), a to i wtedy wiele miesięcy po tym, jak sama go wstawiłam (bo szablon, nie wiem, czy pamiętasz, pojawił się w czerwcu zeszłego roku na Skrzydłach). A myślałam, że jestem oryginalna ;_;
      [889] Coooo, a to nie było już wielu szablonów ze smokami? o_O' Gdzie ja się podziewałam przez ostatnie miesiące.

      Powodzenia na maturze! :)

      Usuń
    4. Mogę odpowiedzieć za Jill w sprawie sobót? Wiem, że mogę xD ( A nawet jeśli Jill się wścieknie to trudno :p) Możesz założyć fikcyjne i na fikcyjnym prowadzić soboty. Raion tak robi i nikt mu za to głowy nie urwał :P
      A jeśli chodzi o te arty, które lepiej nawiązują do Wiecznej Agonii, to nie mogę się doczekać aż coś stworzysz! A za "powodzenia" nie dziękuję, żeby nie przynieść sobie pecha :D

      Usuń
  9. Cudowne szablony: pierwszy i dwa ostatnie!!! <3 Nagłówek - miazga. Uwielbiam takie prace! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszy mnie to c:

      Usuń
  10. Masz u mnie Internety za 887. Skojarzyło mi się z okładką Heaven&Hell Black Sabbath i jednego z albumów Van Halen, nieświęte anioły. Za kolorystykę, promienie światła, wysmakowane połączenia, za odrobinę nieba, stonowane barwy, które jednak żyją. Za te małe kropeczki po lewej. Za śmielsze akcenty granatu. Za to, jakie to piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się. To bardzo miłe, a przede wszystkim budujące! Sądziłam, że wszyscy uznają ten szablon za najgorszy (autentycznie), ja głupia. Niezmiernie się cieszę, że szablon wywarł na Tobie aż takie wrażenie, przy czym mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mi się to uda - tyle że z inną pracą. Podejmuję się tego wyzwania!
      Och, wygrałam Internety! <3<3<3

      Usuń
    2. Nie do końca znam definicję wygranej Internetów, ale... Ale ciągle jej używam. XD
      Wywarł najgorsze wrażenie? Am, nie wiem, czemu, jakiś taki zachwycający jest. I z chęcią będę zaglądać na Twoje publikacje, nie wiadomo, jakie cudeńka zobaczę następnym razem. <2

      Usuń
  11. Jak miło Cię tu widzieć kochana! :D Cieszę się bardzo :)
    Będę śledzić Twoje poczynania ;)
    Te upiorne wychodzą Ci najlepiej ;P Kody w 1 podobają mi się bardzo i to bordo z beżem - świetne połączenie ;)
    Smoki, smoki, smoki :D jak dawno już nic takiego nie widziałam :D
    Ostatni nagłówek też mi się bardzo podoba ;)
    Pozdrawiam ciepło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mroczne klimaty, może to dlatego.
      Och jejku, tyle komplementów, jak miło <3
      Dawno? A myślałam, że smoki są wszędzie o.O Wychodzi na wierzch, że od dawna nie przeglądałam szabloniarni, trzeba to nadrobić!

      Pozdrawiam Cię również, kocie c:

      Usuń
  12. No, no, no, witamy w załodze! Mam nadzieję, że Ci się u nas spodoba i zostaniesz z nami juz na zawsze :)
    Pierwszy szablon to mistrzostwo świata. Jest perfekcyjny! Gdybym weszła na bloga z tym szablonem, to na pewno zostałabym na dłużej. Zdecydowanie 10 punktów na 10 :)
    Dwójka walczy z jedynką o tytuł faworyta. Niesamowicie podoba mi się kolorystyka (uwielbiam niebieski) i sam pomysł na szablon. Masz swój własny, oryginalny styl i wnosisz mnóstwo świeżości do szablonowego świata :)
    Sama wiesz, co myślę o trzecim - komentarze go psują, tyle ;)
    Psychoza znów w mrocznym klimacie. Podoba mi się, chociaż pierwszej pracy nie przebije :)
    Kolejny, ten ze smokami, jest śliczny. Świetny pomysł z ty tłem pod gadżetami!
    Uff, krótko, ale jest! Jeszcze raz serdecznie witam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalne powitanie - must have xD
      Ojej, bardzo się cieszę <3 Muszę znaleźć więcej schizowych zdjęć, bo najwyraźniej wychodzi to moim pracom na dobre.
      Świeżości? Żyłam w przekonaniu, że wszystko, co tworzę, już się gdzieś pojawiło (albo to schiza po Yassmine, heheh). A to nowość!
      No widzisz, a Athemoss doceniła mój artyzm xD Co kto lubi.
      Smoki są śliczne, bo dostałam od Ciebie po głowie za nagłówek w żółciach i fiolecie. Także obecną formę w dużej mierze zawdzięcza Tobie :3
      Kocie, gramy dzisiaj razem, czy już masz mnie dość? <D'

      Usuń
  13. Nio to witaj na ZS. Milusio tu i wgl, ale taki Kraken, albo Silence to Ci dadzą popalić ;x
    Ja już żyjem feriami... Ale ja skomentujem. Bój się.
    (Komentarz poniżej może sprawiż, że uznasz mnie za osobę nienormalną. Nie przejmuj się ;>)
    885- Ależ mhroczny *.* Kojarzy mi się z jakimś horrorem. Zawsze ludzi tak fajnie wrzeszczą :> Czachy zawsze spoko i krew też... Takim szablonem to żadne wampir nie pogardzi :P Jakbym umiałam po angielskiemu to bym wiedziała co tam pisze, ale że nie umiem to kicha :<
    886- Nie w moim typie, ale jest śliczny ^.^ No nic dodać nic ująć. Wszystko jak powinno być, przechodzę do następnego :D
    887- Gołe aniołki! jak dzieciarnia to zobaczy to się zgorszy :x Te pole z datą mogło być kapkę jaśniejsze, ale jest git. Dobre to mosz!
    888- Masz ten zaszczyt opublikować szablon, który ma te trzy ósemki :P
    Już się spotkałam z tym cytatem na wielu szablonach, ale tutaj pasuje jak nigdzie indziej :> No i znowu tyle mhroku i krwi. Już go kocham <3
    889- Smoki <3 Jak ja je uwielbiam :* Jedna jedyna uwaga co do tego szablonu. W tej ozdobnej czcionce nie masz polskich znaków, ale to taka mała wada. Poza tym prezentuje się świetnie :>
    890- Ja Ci już wyżej mówiłam, że przez gołe aniołki się dzieciarnia zgorszy, a tu cycki :x To co ta po lewej ma na głowie mnie dobija....Dziwne, ale czcionka rzeczywiście świetna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popalić? Mnie? A w życiu! Osobiście zachodzę ludziom za skórę na pełny etat :D
      Dobrze. *boi się*
      Nie masz pojęcia, jaki to dla mnie komplement, że 885 skojarzył Ci się z horrorem <3 Cytat z nagłówka to fragment piosenki zespołu RED "Let it burn", a znaczy on:
      "Możesz znosić ból?
      Jak długo będziesz ukrywać swoją twarz?
      Jak długo będziesz się bać?
      Boisz się?"
      Ja widziałam ten cytat (z 888) tylko na szablonie Jill, ale już długo po tym, jak opublikowałam swój na moim grafiku (w czerwcu 2013). Znam go z "Kłamcy" Jakuba Ćwieka (mimo że nie należy do tego autora), a książkę tę czytałam już dobre parę lat temu.
      Dziękuję za komentarz :3

      Usuń
    2. O, sorry, nie wylogowałam się z drugiego konta. Ale to ja, spokojnie xD

      Usuń
  14. Ja skomentuję, jak skończę grać, ale nie w takie gupie gry jak te całe Rajony i Jille.
    Powiem tylko, że strasznie się cieszę, że Cie tu widzę. Bo ja Cię znam, nawet jeśli ty mnie nie. Z Twoich skrzydełek (ja to ładnie brzmi) mam wszyściutkie moje favikonki a szablony również (po cichu, bo po cichu) podziwiałam i po wstępnych oględzinach tych tam na górze mogę się tylko cieszyć :D Już nawet planuję jeden skraść.
    To witam serdecznie i ostrzegam brzed bardzo złymi i podstępnymi ludźmi (w tym hejterami sobót i ludźmi(?) którzy są wszystkimi), którzy się tutaj legną :3
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gram w te same gópie gópoty, co Raiony i Jille, wczoraj żeśmy cisnęli razem w LoLca, huehuehue.
      No jak Cię nie znam, jak Cię znam ;_;
      Yy... co? xD A tam hejterzy. Zhejteruję ich bardziej, to przestaną hejterzyć, mwahahah.

      Usuń
    2. :c Jak możesz?
      Alatum. gra w LoLa, mój świat legł w gruzach ;-;

      Usuń
    3. alatum. gra w LoLa od dwóch lat, zamierza mieć złotą dywizję na rankedach w tym sezonie i jest takim no-lifem, że wydaje realne hajsy na skiny do postaci *tyle przegrać* :3

      Usuń
    4. No dobra, rób dalej takie szablony jak 889 (który kradnem) to Ci zapłacę za skiny :c
      Muszelkami

      Usuń
  15. Prześliczne szablony :). 887 boski. Zakochałam się <3. Jest taki... idealny. Czyżby cytat z szablonu 888 został wzięty z Wiedźmina? ;). Kocham twoje prace.
    Pozdrawiam i życzę weny do tworzenia dalszych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie pamiętam dokładnie, gdzie ów cytat się znalazł po raz pierwszy. Później wielu autorów go wykorzystywało. Możliwe, że pochodzi on z Wiedźmina, musiałabym sprawdzić.
      Bardzo dziękuję i cieszę się, że Ci się podobają :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  16. Hej! Przeczytałam mój komentarz pod poprzednim postem i jestem załamana moją niekompetencją. Tutaj postaram się piękniej napisać, co mi leży na duszy, gdy widzę szablony. W ogóle - gratulacje alatum. Wiedziałam, że skądś cię znam, a tu ze Skrzydeł.
    885 - zakochałam się w nim! Ta kolorystyka i te zdjęcia. Trochę dramatyczne i mi daje na przykład dużo do myślenia. Takie psychiczne, ho ho! Książeczki i czaszki, rzeczy, które kocham. Oczywiście pierwsze czytać, a drugie obserwować. Niekoniecznie na żywo. Ludzkie.
    886 - Fajna kombinacja z css. Szablon niestety nie jest w moim stylu. Fajna barwa nagłówka, ale czcionka napisu na nim kompletnie mi się nie podoba. Najchętniej nic bym o nim nie mówiła.
    887 - Śliczniutki i najlepsiejszy i w ogóle taki słodziaśny! Kodowania są prześwietne a nagłówek? Kocham go normalnie! Słodkie aniołeczki. <3 I do tego świetny cytat. Omnomnomnom, normalnie strasznie się mi podoba, obok 885 najśliczniejszy z tej notki.
    888 - Psychoza? Nie dla mnie. Zbyt mroczny. Niby lubię klimaty dramatu, ciemności, ale to nie moja bajka. Podoba mi się cytat. Taka ze mnie fanka literatury. Mińmy go, bo aż mi ciary po plecach przechodzą!
    889 - Smoki, jej! Uwielbiam te bestie, normalnie fanka ze mnie rts, rpg, mmo i tego wszystkiego, ale za cóż czcionka bez polskich literek? Art piękny, kolory i tło - ubóstwiam, kodowania podziwiam no i dopisuję + jeden z najlepszych tej notki.
    890 - Kolory, cytat, kolory, cytat, pani, kolory, cytat, kolory, klimat, klimat, kolory, cytat. <3

    Pozrzędziłam!
    Pozdrawiam, Hazel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, też uwielbiam czaszki i książki <3 Chociaż jednocześnie nie znoszę motywu czaszkowego np. na ubraniach, gdzie wykorzystywane są jako powtarzający się wzór (zamiast groszków na przykład), fuj! Prawie że rzygam, jak widzę breloczki z czaszkami i im podobne "gadżety". Obrzydliwa tandeta, nie ważne, jak dobrze zostałaby wykonana.
      Drugi szablon również nie jest w moim stylu. Kompletnie. Tak, jak pisałam w poście, bawiłam się po prostu od niechcenia grafiką, posklejałam trochę fotek, teł, pododawałam przypadkowe brushe, a potem to samo zrobiłam z kodami. Wyszło, jak wyszło, a - jak widać - wielu osobom się podoba. Nie ogarniam tej kuwety xD
      O, a Aniołki wydawały mi się najgorsiejsze. Ze względu na tę prostotę. Odniosłam wrażenie, że na Zaczarowanych wolą raczej przepych (w sensie czytelnicy).
      [888] - ogromnie się cieszę, że szablon wywołał u Ciebie ciarki! Tyle wygrać! <3
      Och, och, och, a grasz w LoLa? owo' Będę Was teraz wszystkich męczyła, niahahah!

      Pozdrawiam również c:

      Usuń
    2. Gram w LoLa, lecz to chyba bliższa jest noobieniu. :D

      Usuń
    3. Och, och, daj mi nick, daj mi nick, prooooooooszę! *^*'

      Usuń
  17. Witaj kochana na Zaczarowanych :D Miło mi cię poznać :D Widząc, że rodzinka rośnie jak na drożdżach człowiekowi aż w serduszku z radości trzepoczą skrzydełka ;P
    Serce rośnie rzec by można :D
    Co do szablonów to oczywiście nie omieszkam skomentować. A co :p Nie będę się wzbraniać :D
    885 - Podobają mi się zarówno obrazki jak i ich zestawienie oraz Css, ale jakoś tak troszkę pustawo. Nie wieje od niego grozą, a raczej chłodem. Podciągnęłabym nieco kolumny a linki dała na lewo w te puste miejsce :) Ale to każdy wymądrzać się potrafi :D Ogólne wrażenie pozytywne :p
    886 - Za pierwszym razem jak na niego spojrzałam było: O! Bardzo fajny. Jak chwilkę na niego popatrzyłam to przestał się mi podobać, ale kiedy ponownie na niego zerknęłam znów było wszystko w porządku. Nie będę zatem dłużej się przyglądać :D Powiem tylko jedno :p Nie jestem zwolenniczką takich nagłówków i może właśnie to mi w całej pracy psuje nieco efekt. Chodzi mi o sposób łączenia obrazków.
    887 - Bardzo podoba mi się ten obrazek i sposób rozmazania krawędzi, ale zupełnie nie podoba mi się css. Tu krawędzie zaokrąglone, tam znów prostokątne. Jakoś nie bardzo mi to współgra, ale może to tylko moje wrażenie ;]
    888 - Podoba mi się choć znów nieco za pusty jak dla mnie. Kiedy zostaje taka duża, czarna otchłań jakoś wszystko mi to psuje. Napis bardzo fajny :D P.S Uwielbiałam "Kłamcę" przez pierwsze trzy tomy :) Czwarty był chyba wymuszony przez wydawcę bo był do bani :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechcący mi się klikło opublikuj, więc będziesz miała dwa komcie zamiast jednego :p
      889 - Jill z pewnością miała rację co do koloryzacji. NIe wiem jak ona to robi tak poza tym, ale mam wrażenie, że posiada jakiś dodatkowy zmysł, który mówi jej jaka koloryzacja pasuje :D Szablon w końcu w moim stylu. Wygląda naprawdę cudnie, choć :D jest małe ale. Po pierwsze widać krawędź oddzielającą nagłówek od tła :p (ja ją widzę przynajmniej) Powinna być lepiej rozmazana by płynnie obrazek przechodził, po drugie uważam, że choć mnie też bardzo podoba się to tło pod postami, które idealnie współgra z resztą szablonu, to przy dłuższym czytaniu oczy będą naprawdę się męczyć. Szkoda, że nie widać efektu menu :(
      890 - Nagłówek bez zarzutów :) Po prostu śliczny. Ciekawa jestem jaki dobrałabyś do niego zestaw kodów :D
      No i na tym kończymy moje wymądrzanie :D Wiem, że najłatwiej mówić człowiekowi co by mógł poprawić, a samemu robi się tak jak się robi :D Ale zawsze to dodatkowe komentarze z opinią kogoś innego :p Nie ma to tamto :) Sądzę, że się przydaje :p Ja co prawda wciąż radzę sobie z niemałym ciężarem z krytyką i jeże się jak jeżozwierz czytając niekoniecznie pochlebne słowa, ale to tylko z powodu wciąż nieokiełznanej pychy :) Na szczęście już rzadziej mnie to uderza, więc nie jest źle :D Ale dość o mnie!
      Cieszę się, że do nas trafiłaś :) Życzę ci powodzenia, weny przy tworzeniu nowych prac i oczywiście radości z współpracy z całą rodzinką.
      Serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  18. Świetne szablony :) Najbardziej przypadł mi do gustu 888 :) Naprawdę dobra robota. :)

    Chciałabym także zamówić u ciebie szablon :)



    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres :http://corka-luicyfera.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był wykonany w kolorach szarości, może odrobinka błękitu :) Najlepiej by był to motyw związany jakoś z upadłymi aniołami , a także żeby ukazał się moty skrzydeł czarnych i białych jeżeli to możliwe :)
    Zdjęcia : http://shechive.files.wordpress.com/2011/05/eye-candy-colton-haynes-19.jpg%3Fw%3D500%26h%3D641
    http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/emily-didonato/savage-beauty-oct-2012/Emily%20DiDonato%20-%20Savage%20Beauty-02.jpg
    http://puhpuh.files.wordpress.com/2011/04/emily_didonato-kensie.jpg

    Cytat:'' Jedne anioły spadają z nieba inne wznoszą się z piekła.'' w śród blasku świec płoną skrzydła, gromki śmiech i rozpaczliwy gniew.

    Uwagi : Chciałabym żeby zdjęcia były czarno-białe :)

    Kontakt: Blilove@wp.pl
    bądź gg: 28933729

    Z góry bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając regulamin, a także chociaż końcówkę notki Alatum, wiedziałabyś, że ZAMÓWIEŃ DZIEWCZYNA NIE PRZYJMUJE WCALE!!! Ludzie do jasnej anieli nauczcie się czytać. Ja papierki palę, no kurczaki jedne, przecież takie rzeczy to i w podstawówce się człek uczy, no nie?!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. alatum wybacz za moją pomyłkę :) Rowindale każdy ma prawo do pomyłek prawda? Tym razem nie przeczytałam regulaminu, ani ostatnich notek mój błąd, przepraszam :)

      Usuń
    4. Nie przeczytanie regulaminu nazywasz pomyłką? Ja myślałam, że zapoznanie się z nim to pierwszy krok do złożenia zamówienia. Nawet hasło skopiowałaś z czyjegoś innego formularza. To raczej nie jest pomyłka :C

      Usuń
    5. O matko, ale z Was zołzy xD
      "Miej wyjebane, a będzie Ci dane".

      Usuń
    6. Czytałam regulamin wcześniej, ale nie czytam go za każdym razem, gdy zaglądam tu :) A formularz skopiowałam owszem, ze swojego wcześniejszego komentarza jeżeli o to chodzi :) A jeżeli chodzi o to zamówienie... Przeglądając komentarze zauważyłam, że ktoś także to zrobił, wiec nie przypuszczałam, że alatum ich nie przyjmuje i to jest pomyłka :P

      Usuń
    7. Nie chce się z wami kłócić, naprawdę mi przykro, a jeżeli którąś z was uraziłam to przepraszam, będę miała nauczkę, by następnym razem wszystko dobrze sprawdzać. :)

      Usuń
    8. Wiesz nie ma za co, ale zrozum nas i nasze zdenerwowanie. Nie jesteś pierwszą osobą "nie czytającą regulaminu", ani notki autorki. To się zdarza ciągle i nagminnie, a my, a raczej przynajmniej ja, mam już tego serdecznie dość. Ile można. Regulamin jest po coś, prawda? To trochę jak brak szacunku dla naszej pracy. My mamy stworzyć coś fajnego z czego zamawiający będzie zadowolony, poświęcimy temu kilka godzin, a zamawiającemu nie chce się nawet poświęcić kilku minut by zapoznać się z regułami bloga? Mnie się wydaje, że coś tu jest nie tak...
      Alatum :D zaraz tam ZOUZY Po prostu mów mi Pani Samo Zuo! Buahahahaha :D
      Pozdrawiam wszystkich serdecznie :D

      Usuń
  19. Zaglądam tu odkąd pamiętam, a jeszcze ani razu nie skłoniłam się do napisania chociażby krótkiego komentarza. W sumie trochę wstyd mi z tego powodu, więc od dzisiaj ogłaszam wszem i wobec, iż będę regularnie publikowała swoje opinie na temat waszych prac.
    Podobają mi się kolory, użyte fotografie. Nie doszukałam się niczego, co mogłoby mi się nie spodobać. Zadbałaś o najmniejsze szczegóły i to mi się podoba. Wszystko jest wykonanie starannie i estetycznie. Jestem zachwycona Twoimi umiejętnościami. Aż zazdrość mnie zżera, bo ja tak na przykład nie potrafię. Jeśli miałabym wybrać faworyta, zdecydowałabym się na dwa szablony. Pierwszy i czwarty. Ciemne kolory, które wprowadzają w zaniepokojenie. I to mi się podoba :)! Poza tym mam do mrocznych szablonów.
    Wstawiłabym z chęcią, któryś z waszych arcydzieł na bloga lecz mam pewien problem. Jakiś czas temu stworzyłam bloga, którego później usunęłam. Na tamtym blogu normalnie umieściłam szablon. Teraz, nie mogę wstawić żadnego szablonu z żadnej strony. Gdy próbuje go wstawić wyskakuje to :
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte.
    Proszę o pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajć, dawno mnie tu nie było! Mieliście tu jakąś takąś dłuższą przerwę w dostawie szablonów, ale wybaczam wam. Nie m wyjścia XD Notkę skomentowałabym wczoraj, ale niestety nie najlepiej się czułam. No, tyle na wstępie wstępu.
    I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard GARD-GARD-GARD-GARD-GARD-GARD-GARD-GARD I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard... :D
    Dobra, cicho. To tylko moja mała obsesja od kilku dni.
    WITAMY CIE W ZAŁODZE ZACZAROWANYCH SZABLONÓW!!! Chyba że ja o czymś nie wiem i już wcześniej się tu pojawiłaś - mówię, dawno jakoś mnie tu nie było i nie ogarniam :D Tak czy siak życzę Ci jak najdłuższego pobytu utaj, wspaniałej pracy z ekipą, udanych szablonów, dużo zapału, weny i pasji bo bez tego ani rusz. I obyś szybko z nami ześwirowała :3
    Dooobra, szablony. Bardzo mi się podoba wzmianka o tym, że każdy w zasadzie się czymś różni, jest inny. Toś mnie uszczęśliwiła ^^
    885 - ale czemu to nie ma numerka na belce? :c Skąd ja mam wiedzieć, który to szablon, jak już go otworzę w nowej karcie i zjadę na dół? :c No nic. Mrocznie i niepokojąco? I like it 8)
    Ojaaaaaaaacieeeeeee!! Ależ to genialne! Tak, taki brąz w połączeniu z czernią bardzo ładnie się komponuje. Czacha, kobitki z bandażami na gałach, odwrócony krzyż, pazurki, krew... ajajaj :3 Kolumny proste, dość zwyczajne, i bardo dobrze. Choć nie powiem, lubię te kodziaste prace ^^ Szablon przepiękny!
    886 - Hm, no jak na coś z niczego to wyszło ci wcale nieźle ^^ Te, a co to jest za tekst, hę? ;> To jest dym czy to są chmury? xD Hm, dzięki takiemu kombinowaniu ten blog nadaje się niemal do wszystkiego, to jest dobre.
    887 - Hm, od razu zwróciłam uwagę na to, o czym pisałaś w opisie i stwierdzam, że zgadzam się z Żilką. Masz aniołka, niebo, delikatne barwy, zaokrąglone rogi w tej części tekstu - to wszystko do siebie pasuje, łączy je delikatność. Zaś podstrony i komentarze wydają się być w porównaniu z resztą surowe, a to z kolei nie pasuje do klimatu tego szablonu. No, może aż tak nie przeszkadza, ale lepiej by było, gdyby jednak wszystko do siebie pasowało. Oczywiście to tylko moja opinia. Ale wracając: pięęęękny cytat... skąd go masz? Koniecznie mi powiedz! Tak jak mówiłam, jest delikatnie, uroczo, cudownie :3 Bardzo miło się na to patrzy :3 Coś niesamowitego! A tekst to kolejna twoja praca? ;>
    888 - ooo, jaka fajna liczba! :D Psychoza? Podoba mi się 8) Co ona, ko4rale wpierdziela/wypluwa? xD A a po lewo wygląda jak pirat, arrrr! :D To przez ten bandaż. Oj, połamana/pobita lalka, so sad ^^ Tak czy siak wyszło ci genialnie - bawienie się za bardzo kodami byłoby tu zbrodnią. Poza tym świetnie, że kolumny są najprostsze w świecie, inne by tu nie pasowały zbytnio. Ach, już cię lubię, ja też kocham takie klimaty! \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 889 - taaa, Żil to taki dobry duch, no nie? xD A jaka wcześniej była kolorystyka? Bo teraz faktycznie nie ma żadnych zastrzeżeń. Smoookiii! :3 Lubię je :3 Ach, fantasy - już kocham ten szablon! Nie wiem, co jeszcze powiedzieć - coś genialnego!
      890 - uch, nie cierpię komentować samych nagłówków. Musisz koniecznie zrobić do niego cały szablon, bo jest świetny! Ciemno, ponuro, ach! <3
      A czemu w ogóle zamówień nie przyjmujesz, że tak z ciekawości zapytam?
      A na koniec...
      I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard I'm taking the Hobbits to Isengard!!!
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! ^^

      Usuń
  21. Właśnie czegoś takiego jak ten szablon potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie są te szablony ,a szczególnie 885 i 888 <3 Bosz ... kocham BMTH ( choć jakby ktoś zrobiłby z BVB szablon to bym tego kogoś uwielbiała ) Jedyne co , to się do 886 i 887 bym przyczepiła bo sa za słodkie... ale reszta idealna *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) .Chciałam cię poinformować,że udostępniłam link waszego bloga na moim blogu ( http://is-life-is-beautiful-official.blogspot.com/ ) w zakładce "Ulubieni".Mam nadzieję,że się nie obrazicie :D Jeżeli nie chcecie,żeby widniał tam link,to po prostu napisz mi w komentarzach na blogu :) Pozdrawiam Keiko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hasło : Porywam dziewkę numer 889 do lochu http://gadzia-opoka.blogspot.com/
    Numer szablonu : 889
    Adres bloga : http://gadzia-opoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Porywam dziewkę numer 885 do lochu http://dom-bez-okien.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, czytałam. Umieściłam już button ;)

      Usuń
  26. Get all your favorite alcoholic drinks at Duty Free Depot!

    All the world famous brand name drinks for unbeatable discounted prices.

    OdpowiedzUsuń
  27. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals sent to your mobile phone daily.

    Follow our trades NOW and profit up to 270% per day.

    OdpowiedzUsuń