g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.01.2014

[891-896] Long may she reign



"Odkąd Mary, Królowa Szkocji była dzieckiem Anglicy pragnęli jej kraju i korony.
Jest wysłana do Francji by poślubić następcę tronu, by uratować siebie i swoich ludzi.
Związek ten ma ją chronić, ale są jednak siły, które spiskują przeciwko niej, siły ciemności, siły serca.
Oby jej panowanie było długie."


Silence
Straszny ze mnie leń :c (z Rajne zresztą też). Wiedziałam o tej notce od bardzo długiego czasu, a zabrałam się za przygotowania tydzień temu ._. Jak nie serial to Simsy. Jak nie Simsy to książki :c
Mam przygotowane dla Was trzy szablony i dwie sygnatury.

 Szablony:
Nie ma miejsca na gadżety, no chyba, że ktoś koniecznie chce, to może umieścić je na dole. Strasznie podoba mi się kolorystyka.

Podobny do 891, wiem. Coś pomieszałam w kodach i wyszedł mi świetny css na strony. Możecie zobaczyć go na blogu próbnym. KLIK.

Ten szablon też możecie obejrzeć na blogu próbnym. KLIK.

Sygnatury:





Rayne
Cześć! Szkoła mnie wykańcza. Nie mam siły ani ochoty na nic, a seriale obejrzałam dopiero wczoraj ( przyznaję się tylko, że Teen Wolf obejrzałam od razu bo za bardzo go kocham żeby czekać ) jedyne co teraz robię w domu to uczenie się i wysyłanie Snapów ( to uzależnienie serio ).Uch mam nadzieję, że notka się podoba i, że jeszcze nam się uda jakoś z Sajlens zgadać.

Szablony:



 Sygnatury:




Rayne nie przyjmuje zamówień, ale ja owszem. Wybiorę maksymalnie 4 zamówienia spośród złożonych zgodnie z regulaminem. 

Pozdrawiamy i życzymy miłego wieczoru!
Silence&Rayne

edit
Przyjęłam zamówienia od: GallAnonim, Vakme, Emptiness i WonderstruckPL.




128 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://mandarynkowykacikblogowy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Temat główny mandarynki, w nieco pastelowej kolorystce, mogą pojawić się elementy fioletu. Dość proste i przejrzyste.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Mandarynkowy Kącik Blogowy
    6.Inne uwagi: Swojski klimat mile widziany.
    7.Kontakt: joannakumek@gmail.com, zastrzegam prawo do 2 dni odpowiedzi (praca), proszę o wyrozumiałość w tej kwestii, bo tak samo jak i Wam zdarza mi się nie mieć czasu bądź internetu (to drugie dość często).

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://niallanddemi.blogspot.com
    3.Koncepcja: Szablon z Demi Lovato i Niallem Horanem. Układ dowolny, kolorystyka jasna (biele, szarości itp)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://hydrogen-mag.com/wp-content/uploads/2013/10/glam-demi.jpg
    http://images.starpulse.com/news/bloggers/8/blog_images/demi-lovato-blue-hair.jpg
    http://palloc.com/wp-content/uploads/2013/06/Demi-Lovato-Wallpaper-Images.jpg
    http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/05/demi-lovato-nylon-topshop__oPt.jpg
    http://static.wetpaint.me/demi-lovato/ROOT/photos/INFphoto2725305-1382650849.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-BRJs_JuzVU0/UVNvE5up7_I/AAAAAAAABKU/PH8DgsJgtK0/s1600/gitara.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-K_qzB75Wmb8/UBaogHmVaLI/AAAAAAAAA_c/MT513yS-2Pc/s1600/Nialler.jpg
    http://m.ocdn.eu/_m/5c35b9ebddae242c181c8ea3b8a1ce75,62,37.jpg
    5.Ewentualny cytat:"Cause I don't wanna fall in love
    If I ever did that, I think I'd have a heart attack" i "Maybe she's just trying to test me
    Wanna see how hard I'm gonna work
    Wanna see if I can really tell how much she's worth"
    6.Inne uwagi: brak.
    7.Kontakt: ganonim007@gmail.com , GG - nie posiadam, Twitter - @mcamytry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJA! Dziękuję bardzo bardzo bardzo!! Już nie mogę się doczekać! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://odwrogadoidola.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon może być w fioletowym kolorze z dodatkiem granatu. Ogólnie ciemne kolory, może się też znaleźć szary. Ważne również dla mnie, aby na szablonie znalazł się napis ,,Od wroga do idola''
    4. Ewentualne zdjęcia: http://img.likely.pl/photo/large/20130908/1-one-direction-sesja-dla-magazynu-anan-japonia-likely-pl-8900e8a1.jpeg
    http://25.media.tumblr.com/8ad1ad98b9fce5f792b5a8d339132f8e/tumblr_msny6aanf31s9a57bo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: Mam ciebie, mam wszystko
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: horanowa1D69@wp.pl
    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Reign! Nie mogę się doczekać następnego odcinka, bo po ostatnim byłam okropnie rozbita emocjonalnie. Biedny Franciszek.
    Szablony i sygnatury cudowne. Az szkoda ich nie wykorzystać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać, ale przez Basha a nie Franciszka :D Team Bash ♥
      Dziękujemy ślicznie (:

      Usuń
  6. ja chcę szablon
    szczegóły komentarz poniżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: http://changes-forbetter.blogspot.com/
      3.Koncepcja: kolory ciepło mroczne tj: niebieski bordowy czarny
      4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam ale najważniejsze dla mnie jest to aby by były naturalne i w dobrej jakości.
      5.Ewentualny cytat: jest ich dużo, więc nie wiem jaki wybrać. Polegam na tobie.
      6.Inne uwagi: Chciałabym aby głównymi postaciami byli Emma roberts i Harry Styles.
      7.Kontakt: darkjools@gmail.com

      Usuń
  7. Kurdę, nie wiem już który raz próbuję, ale może tym razem los się do mnie uśmiechnie i przyjmiesz zamówienie.

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://przewrotnosc-losu-sasunaru-yaoi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://farm4.staticflickr.com/3659/3536987455_dd0c49dfc9_o.jpg
    Na tym by mi najbardziej zależało ale jeśli wymyślisz coś innego to mówi się trudno :).
    http://www.freefever.com/stock/naruto-en-sasuke-wallpaper-by-simon-dvutl.jpg
    http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120309/uchiha%20sasuke%20naruto%20shippuden%20naruto%20uzumaki%201024x768%20wallpaper_www.wall321.com_44.jpg
    http://static3.senpuu.net/images/fanzone/pictures/1242/1242_big.jpg?1377199306

    http://nyanyan.it/upload/2012/08/73031_qzsecrk8odlnhgp0917um2a6xwi5fvjby43t.jpg
    http://24.media.tumblr.com/eb7c9722e30ec26fe1be9c1abe017ea5/tumblr_ml5slnaUSs1rlva6ko1_400.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/270/5/2/sasunaru_render_by_bellscc-d4b5901.png
    http://imakumi242.deviantart.com/art/iYaoi-Sasunaru-connected-155701390
    http://atrika.deviantart.com/art/SasuNaru-The-Winter-Holiday-360571659
    http://lovedaria.deviantart.com/art/SasuNaru-343786801
    http://sakura-na-nowo.blog.pl/files/2013/02/narutooooo.jpg
    5.Cytat: Sa­mot­ność łączy ciała, a dusze cierpienie.
    6.Inne uwagi: Chciałabym żeby szablon był jak najbardziej funkcjonalny. Miał stronę na spam i spis treści i te inne pierdoły co mam teraz na blogu. Mianowicie listę czytanych blogów itd. ( W spisie treści trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć jak uzupełniać rozdziały xD) ogólnie całość pozostawiam Twojej inwencji. Jest to blog męsko-męski yaoi z fandomu Naruto.
    7.Kontakt: e-mail: ewafinger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu Ci powiem, że nie przyjmuję, ponieważ nie czuję się dobrze z taką tematyką. Ale zamówienie jest poprawne, zdjęcia są dobrej jakości, więc na pewno ktoś przyjmie Twoje zamóienie (:

      Usuń
    2. Kurka wodna, szkoda. Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź :). Jakoś mam dziwne wrażenie, że tu chyba nie znajdę nikogo chętnego na wykonanie takiego szablonu do tej tematyki :(.

      Usuń
    3. Szkoda, że Himi nie robi tu szablonów :c Ona od razu by przyjęła to zamówienie :C

      Usuń
    4. No załamałam się konkretnie :c

      Usuń
    5. Ja mogę zrobić takie zamówienie :) Lubię Naruto a Yaoi czy inne dziwne rzeczy wcale mi nie przeszkadzają, więc jak będę publikowała następnego posta, złóż zamówienie i się przypomnij jak coś :D

      Usuń
    6. I tym oto sposobem będę Cię wielbić po wsze czasy :"D. Spadłaś mi z nieba, bo już depresja pukała niecierpliwie do mych drzwi. Dziękować Ci za Twą nieustraszoną duszę nie bojącą się yaoi XD. Przypomnę się, a jakże :). Jeszcze raz dziękować :D.

      Usuń
    7. Słońce podziękujesz jak ci się spodoba zamówienie :) Wiesz bo do tego, daleka droga :D trochę czasu minie nim dostaniesz swój szablon :) Ale pamiętaj, żeby dobitnie się przypomnieć XD bo inaczej naprawdę mogę zapomnieć ;p
      Pozdrawiam

      Usuń
    8. Żeby Himi zrobiła szablon to trza zamówić z Tomem i Harrym :C

      Usuń
    9. Rowindale, a kiedy planujesz kolejną notkę? :)

      Usuń
  8. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://changes-forbetter.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolory ciepło mroczne tj: niebieski bordowy czarny.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam ale najważniejsze dla mnie jest to aby by były naturalne i w dobrej jakości.
    5.Ewentualny cytat: jest ich dużo, więc nie wiem jaki wybrać. Polegam na tobie. Dobierz najlepiej do tematyki bloga.
    6.Inne uwagi: Chciałabym aby głównymi postaciami byli Emma Roberts i Harry Styles.
    7.Kontakt: darkjools@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam złożyć taką jakby 'kulturalną skargę' ponieważ w poprzednim poście Rayne napisała "Edit. Przyjmuje zamówienia : Kaleid, Queens of Disaster, Real__Charlotte
    Jeśli zamawiacie czytajcie regulamin bo potem choćbym chciała nie mogę wykonać zamówienia."
    Szablon na moje zamówienie pomimo przyjęcia nie został wykonany :)
    Mogę wiedzieć dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że Rayne ma nieograniczony czas na wykonanie zamówienia. Jak widzisz nie tylko Twojego zamówienia nie ma w tej notce. Na pewno ukaże się w następnej. Spokojnie, bez nerwów.

      Usuń
    2. Dobrze, dobrze. Dlatego pytam :) Pozostaje czekać.

      Usuń
    3. Ja od zeszłego roku czekam na szablony. Trzeba opatulić się kocykiem i czekać ;-;

      Usuń
  10. To ja się biorę ochoczo za komentowanie :) Cześć, cześć i czołem, może będę jedną z pierwszych!
    Sajlens, ty leniu! Tylko trzy szablony? Ale co ja cię będę osądzać, sama miałam dzisiaj pisać sześć pracy na polski i nic nie napisałam...
    891 - Ale ładny szablonik! Lubię fioletowy, za co masz u mnie wielgachnego plusa na starcie! Podoba mi się to tło pod posta, takie ładne wzroki znalazłaś... A ta pani, nie wiem czemu, to mi na czarownicę wygląda, zwłaszcza, że obok niej jest ta gwiazda narysowana, pewnie do jakiegoś mrocznego rytuału. Taka cisza przed burzą. Pewnie ona jeszcze mężczyzn uwodzi i ich jako ofiary Siedmiu składa! Tak, to na pewno tak!
    892 - Czyżby partnerka do spisku? Tym razem w eleganckiej sukni, taaak? No i te pioruny, to zwiastun burzy, wspomnianej przed chwilą! A ogółem to szablon prosty, ale cieszy oko. Zwłaszcza to tło pod tytułem postu ^^ I te gwiazdki takie ładne są, tworzą taki... klimacik. Magiczny. Bo to w końcu czarownica jest.
    893 - I znowu trochę fioletu! ^^ Być może zrobię z siebie idiotkę, ale kim jest ta para na szablonie? I błagam, nie zabijaj mnie za to, że nie wiem! A ten szablon za to taki trochę wróżkowy... nie pytaj czemu, naczytałam się fantasy i wszystko to czarownice, elfy, wróżki i inne istoty... I te gwiazdki (znowu) tam tak pasują...
    Sygnatura1 - Aaaaaaaaa! Czerwono mi! To pewnie krew niewinnych krasnoludów, wylana przez mściwe, brutalne elfy, w której wytarzali się głupi ludzie... Ale interesująca ta czerwień. Pierwsze wrażenie nie jest zbyt dobre, ale jak tak się dłużej popatrzy... to całkiem ciekawa. Tylko mi ten napis nie pasuje, czcionka znaczy.
    Sygnatura2 - ta sygnatura o wiele lepsza od poprzedniej! Taka tajemnicza. To pewnie trzecia czarownica, znowu ta gwiazda narysowana, chyba popularny ten rytuał. I te takie rozjaśnienia... wyglądają jak blask księżyca. I tym razem napis mi pasuje, nawet bardzo :D
    No hej, Rajne, nie tylko ciebie wykańcza szkoła (tak, wiem, nie pocieszam). A to czy notka mi się podoba, to się okaże.
    894 - Uuuuuuuu... Aż się chce stworzyć bloga osadzonego w realiach historycznych, z taką ładną panią jako główną bohaterką. Lubię tego typu szablony, a ten ci wyszedł bardzo ładnie, taki delikatny... Zwłaszcza, przez te kwiatki w tle. A pani to pewnie jakaś córka lorda, która będzie ofiarą rytuału tych czarownic od Sajlens, które były zazdrosne o jej bogactwo i urodę... czy coś.
    895 - dobra, czuję się głupio, bo nie mam pojęcia kim sa te człowieki :/ Za to szablon... Ło matko! Cudo! Nie dość, że śliczne zdjęcia dobrałaś, to jeszcze całe wykonanie tła! Te motyle skrzydła, które tam wcisnęłaś (o ile mnie wzrok nie myli) są piękne, kody niby takie nic, a pasują idealnie, całość ze sobą współgra i śpiewa. O wiele lepiej niż ja, tak na marginesie.
    896 - It’s going down, I’m yellin timber You better move, you better dance Let’s make a night, you won’t remember I’ll be the one, you won’t forget! Będę teraz to sobie śpiewać przez ciebie! Ale sympatyczny szablonik! To menu bardzo mi się podoba. A nagłówek... ładne jest to łukowate przejście z ciemniejszego koloru do jaśniejszego... Jeśli wiesz o co mi chodzi...
    Sygnatura1 - A ja nadal nie wiem kto to.. dołujące. Ale sygnaturka ładna, te rysowane kwiatki są ładne, kolorystyka delikatna, mimo czerwieni. Wszystko się ładnie prezentuje, tylko napis jest jakiś taki... zbyt mało wyrazisty. Nie wiem jak to powiedzieć, ale czegoś mi w nim brakuje.
    Sygnatura2 - I znowu ta pani... a może inna, ale nie rozróżniam. Róże. Albo i nie. Co to za kwiatki? Bo ja ślepa jestem i nie widze. Aaaaaa, co za różnica. Ta sygnaturka mniej mi się podoba niż poprzednia, za pusta jakaś jest... No, ale to tylko moje zdanie.
    Sygnatura3 - Tysiąc, nie, wróć, milion razy lepsza niż dwie poprzednie! To powtórzenie zdjęcia tworzy niesamowity efekt, ten piorun stwarza tajemniczy klimacik, trochę jak w horrorze, taki tajemniczy, a pani ze zdjęcia to pewnie masowy morderca, który szuka nowej ofiary. I kolorki ładne. I napis też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Durny blogger, całego komenta nie chce mi wstawić! Foch!

      Sygnatura4 - Znowu takie ładne, malowane kwiatki! Podobają mi się, sygnaturka też, chociaż coś bym tam wepchnęła jeszcze, bo po bokach tak trochę ponurawo. Ale całość ładnie się prezentuje, więc co za różnica, co ja myślę, a co nie. I pani ładna :)

      To ja powiem tak:
      Notka mi się podoba, prace ładne, ogółem jest dobrze.
      Tez pozdrawiam!

      Usuń
    2. Pani na 1. 2. i 3. oraz na obu sygnaturkach to jedna i ta sama :C I nie jest to wiedźma, a Mary, królowa Szkocji. Cała ta notka jest o niej, ponieważ gra główną rolę w serialu "Reign". Ja i Rajne wielbimy ten serial więc postanowiłyśmy zrobić z nim szablony.
      A para na szablonie numer 3 i na 1. sygnaturze to Mary i Franciszek, jej narzeczony. I takie tam, bla bla bla, lepiej obejrzyj serial, a nie :D
      Bardzo Ci dziękuję za opinię o moich szablonach. Rajne niech się męczy i sama Ci odpisuje :C
      Tyle miłych słów, ajajaj.
      Kocham Twoje komentarze ♥
      Pozdrawiam cieplutko,
      Silence.

      Usuń
    3. Boże jak miło czytać takie fajne komentarze bez obrażania nas, że leniwe albo, że nie się w nas nie wierzyło ( patrz Kraken ) i nawet oceniłaś sygnaturki no <3 najmilszy komentarz i normalnie za to jakieś nagrody powinni rozdawać.

      Usuń
    4. Sajlens, może i ta sama, ale tak różnie wygląda :c Mary i Franciszek, już nawet ogarniam którzy, bo zamiast rano pisać pracy obejrzałam pierwszy odcinek :3 Zaraz idę oglądać dalej.
      To dobrze, że kochasz, będę takie pisać częściej :)
      Rajne, bo Kraken to czyste zUo, ukryte w ciele krakena. A sygnaturki oceniłam, bo lubię sobie pooceniać :)
      Nagroda za najmilszy komentarz należy się... Caireann! Brawa dla niej! *oczami wyobraźni widzi statuetkę na swoim biurku*
      To ja też pozdrawiam i lecę oglądać Reign, bo się chyba po pierwszym odcinku wciągnęłam <3

      Usuń
    5. O Boziu wciągnęłyśmy cię w Reign <3 Och jak cudownie i wspaniale im więcej fanów tym lepiej <3

      Usuń
    6. Muszę się zgodzić, bo jest cudownie :D

      Usuń
  11. Mało prac, nie wiem zasłużyłyście na komentarz :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres Bloga: http://fanficaboutlouis.blogspot.com/
    Koncepcja: Może być każdy kolor z wyjątkiem zielonego. Koncepcja może być każda.
    Ewentualne zdjęcia: file:///C:/Users/aaaaa/Desktop/1D/Louis/1525581_249370368563599_251084699_n.png
    and girl:
    http://24.media.tumblr.com/c212870da30a1c5d0a3a410b383d1745/tumblr_ml7ykr0nHu1rie27io1_500.png
    Ewentualny cytat: ,, Otwórz szerzej drzwi swego serca... i zaufaj mi ( lepiej by było jakby ten tekst był po ang. :> )
    Inne uwagi:
    Kontakt: ChmielKatu@interia.pl :)
    Bardzo bym prosiła :> ''Poluje'' już bardzo długo xd
    Dzięki, chociaż za przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ._. jak skopiujesz zdjęcie ze swojego folderu, to raczej nam się ono nie otworzy

      Usuń
    2. Jeju jaki wstyd...
      Zamiast otworzyć za pomocą Google
      to skopiowałam to zdjęcie z folderu ;__;
      Przepraszam za utrudnienia i daje teraz inne zdjęcie i mam nadzieje, że dobrze ty razem skopiowałam. ( Cóż za wstyd ;-; )
      http://data1.whicdn.com/images/94957919/large.png

      Usuń
    3. Spokojnie, nie ty pierwsza tak zrobiłaś. Teraz jest okej (:

      Usuń
  13. Jakie boskie są te szablony, jeju też chcę takie robić!! :3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Zauroczona( tą notką) c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że prace się podobają.
      Serdecznie dziękujemy i również pozdrawiamy (:

      Usuń
  14. A już się bałam, że nic się dzisiaj nie pojawi! Niespodziewajka ^o^'

    Silence
    [891] - mimo że nie w moich klimatach, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Szablon jest tak perfekcyjny, piękny, magiczny, że wgapiałam się w niego dobre kilka minut. Niesamowicie dopracowany oraz schludny, zdecydowanie przyciągający wzrok (szkoda tylko, że pewnie będzie odciągał całą uwagę od treści bloga, no ale cóż, ni ma rady :c). Bardzo podoba mi się kolorystyka i... BOŻE, KOCHAM GO PO PROSTU.
    [892] - ten nie podoba mi się już tak bardzo. Sprawia trochę wrażenie niechlujnego (to przez te ramki zrobione na odwal się - bez urazy). Czarne tło zdecydowanie nie było dobrym pomysłem, ponieważ przytłacza w zetknięciu z delikatnymi barwami, hm, nagłówka. Sam nagłówek jest całkiem ładny, subtelny, skromny. Nie ma przepychu, a to duży plus.
    [893] - jest mi w gruncie rzeczy obojętny, jednak osobiście zmniejszyłabym ilość ozdobników, w szczególności gwiazdek, ponieważ nagłówek jest w moim odczuciu zbyt słodki. Można by również poprawić jego przejście w tło, ale to już pomniejszy problem. Ponownie muszę przyczepić się do prawej ramki. Jest brzydka :<

    Rayne
    [894] - łączenie obrazków jest z deczka nieestetyczne. Zdjęcia prześwitują przez siebie nawzajem, tekstury nakładają się na siebie, bez przyglądania się nagłówek wygląda jak jednobarwna masa. Przezroczystość ramki bloga jest zbyt duża, a ciemny tekst ginie w kłębowisku barw i trzeba niemało się natrudzić, żeby go odczytać. Męczą się przy tym oczy.
    [895] - z kolei ten szablon to zupełnie inna bajka. Łagodna, choć zimna, kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu. Nie ma misz-maszu i mimo że krawędzie postaci wciąż zanikają, nie jest to takie denerwujące. Pięknej urody dziewczyna przyciąga spojrzenie. Och, czy mogłabyś zdradzić mi, kimże jest owa niewiasta? Ramki również bardzo mi się podobają (szczególnie to obramowanie), a wyróżnione pierwsze litery nadają CSS-owi charakteru. Mimo wszystko tło postów trochę bym zagęściła, aby łatwiej i przyjemniej się czytało.
    [896] - skromnie, minimalistycznie, a jednocześnie urzekająco. Chociaż zdjęcia przywodzą mi na myśl program (w tej chwili nie mogę przypomnieć sobie nazwy, w każdym razie coś z łabędziem), gdzie kobiety poddawały się operacjom plastycznym, a potem, gdy stawiano je przed lustrem, a one zachwycały się swoją nową urodą, obsypywano je piórami. Wiem, mam dziwne skojarzenia. Nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Osobiście wrzuciłabym jeszcze delikatny wzór jako tło posta, ale to kwestia gustu.

    Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alatóm jak się rozpisała :c Dziękuję Ci bardzo za opinię i uwagi. Cieszę się, że szablony się podobają. A ramek w drugim nie robiłam na odwal się. Mi się właśnie bardzo podobają :C
      Dziewczyna na wszystkich szablonach oprócz 894 to jedna i ta sama Adelaide Kane.
      Pozdrawiam zimno,
      Silence.

      Usuń
    2. Adelaide jest śliczna i cudowna i jak w końcu ogarnę bloga to kradnę pierwszy szablon Sajlens.

      Usuń
    3. Ja bym ukradła twój drugi szablon Rajne :C Zakładamy bloga o tym serialu? :C

      Usuń
  15. Nie ma moich szablonów, nie zasłużyłyście na komentarz od takiego fejma ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest notka tematyczna, łajzo :c

      Usuń
    2. No i co z tego? :C
      Dobra, skontrolowałam komentarze, mogę łaskawie coś dodać od siebie.
      Nic nie powiem o "jej władzy" bo coś mi tu śmierdzi serialami, które zawzięcie bojkotuję z powodu lenistwa.
      No. Ale jest Sajlens, jest Rajne, jest impreza z dwójką absolutnie do tej pory nieznanych mi ludziów! :3
      Najpierw poznęcam się nad Sajlens. Pochłoń moje pozbawione szczerości i przesiąknięte ironią opinie <3
      891. Gwiazdka szatana z dymu! Wyczuwam tutaj zue moce :c Sajlens propaguje sekty, czujecie to ludzie? Fajne gwiazdeczki na tle tytułu posta i tło posta. Podoba mi się cytat. Lubie takie czcioneczki sfisztaśne. I ogólnie ładnie całkiem jakoś, aż się dziwię. Fajna kobitka do szablonów. Niom. I I zdjęcie fajne, fajne. Okno bardzo światło. Wow. Dużo dramaturgia. I kolorki. Fioletowy został mi ostatnio wszczepiony jako lubiany kolor. Fajno. Tylko albo mi się zdaje, albo czcionka posta trochę nieczytelna :c buuuuuuu.
      892. Mam deżawi. Coś już takiegoś gdzieśniecoś widziałam. Chyba. Albo mi się śniło. Szatańskich gwiazdek nie ma, ale są pioruny, szykuj się na hejty. Jeszcze tylko zegarków brakuje i jakiegoś harego stajlsa z głowy. Żeby wypączkowała. No i jakoś mi się nie podoba. Jakoś coś dziwnie z tym nagłówkiem zrobiłaś. Dziwnie umieszczony a nawet pod nim gadżetów nie ma i to robi brzydką pustkę w brzydkim miejscu. I te czarne pomiędzy rzeczami po lewej. Brrrrr. Jestem na nie, bo śnieg. Czy tylko u mnie jest tak zimno, że nie chcę wyjść na dwór? A nie, ja zwykle siedzę w domu, pomyłka.
      893. Ha. Ostatni! Nie bądź leń Sajlens :c Ten szablon jest normalny. Nie taki ładny jak 891, lepsiejszy od 892 i normalny. Tu już mamy jakiegoś seksiaka, czy coś, przynajmniej z głowy nie wyrasta. Ten nagłówek wygląda jakby się czaił. Jakbyś go tam upchnęła po lewej w górze a przy najmniejszym dźgnięciu, wstawieniu na bloga, czy coś to jakby miał wybuchnąć i rozpaćkać się po całym ekranie. To by było fajne. Kolorki nie som złe (jakoś bardzo) i ogólnie całkiem słodziaśny szabloniaś. I wszędzie gwiazdki wpychasz. Czo te gwiazdki, kobito? Nie te szatańskie, tylko w ogóle.
      Rayyyyyyyyyneeeeee *tututututuuuuu tututu!* Weź podźgaj Sajlens, żeby czasem też zrobiła notkę sama, bo ona nie chce mi dać szablonu :C
      894. Taki trochę niewyraźny. Zapodałabym trochę rutinoskorbina i byłoby lepiej. Ładne brązy, niomniom, ale twarz ucięta mnie nie przekonuje i napis. Jakiś taki dziwacznie zrobiony. Fajne totote listki wokół tej kobieciny a CSSsik prosty taki. Szablonik ładny całkiem, ale teki normalny no. Nie wiem co powiedzieć :c
      895. OOOOOOOOkejjj. To to jest piękne po prostu. Mój faworyt z całej notki, nawet powiem. Począwszy od kolorów (niebieski<3), poprzez parkę, która wygląda tu wyjątkowo fajnie, te motyle skrzydełka, przy których aż się wzruszam, aż po CSS, choć nie jakiś wyszalany specjalnie to taki ładny i pasujący, że ah! Gdybym wiedziała co to za serial, oglądała go i chciała napisać fanfika to bym zabrała ten szablon o tu. I tyle. No i fajne to, że pierwsza literka w tytułach jest inna :3 Hłehłehłehłe.
      896. Ostatni no :c Co ta Rajne taki leń? Szablony robić, nie nastoletnie wilkołaki oglądać! Hmmm... Powiem szczerze, że nie wiem co myśleć o tym szablonie. Niby wszystko jest okej. Cieplutkie kolorki, fajny, chociaż całkiem proste kody, radość ogólna, jest Rajne, jest impeza. Ale jakoś nie do końca mnie przekonuje. Może to ta niewyraźna, ale nadal wkurzająca babka po prawej? Patrzę na nią morderczo a ona nadal tam jest i udaje, że biegnie przecięta na pół a stoi w miejscu. Nah. Podoba mi się patent na cytat z tym machnięciem teksturką, chociaż trochę za różowa na ten szablon jak dla mnie. W sensie za jasna, czy coś.
      No, ogólnie dobrze się spisałyście, że w ogóle zrobiłyście, bo jakoś nie wierzyłam, że Wy dwie się wyrobicie. A tu klops, jestem winna dwie dychy pani z kiosku ;c
      Pozdrawiam obie, elegancko machając macką, jako nowo narodzony fejm morzosfery ;c
      Kraken
      (autografów nie rozdaję)

      Usuń
    3. Nie odpiszę ci, bo jestem niemiła :/ :C

      Usuń
    4. To nie odpisuj, tylko odpyskuj :c

      Usuń
    5. Sajlens następną notkę znowu ma z kimś więc znowu ci szablonu nie odda. Ona tak specjalnie bo jest ZUA. Cieszę się, że 895 się podoba bo był robiony w 5 minut tuż przed dodaniem notki ale jeszcze nikt chyba tego nie zauważył. :D

      Usuń
    6. I jeszcze wstyd żeby myśleć, że nam się nie uda po prostu wstyd.

      Usuń
    7. Sekty to propaguje ten kto zrobił tę teksturę :c Chyba ty, Kraken. Kłamiesz i obrażasz wszystkich dookoła. To że masz fanpejdż, nie znaczy że jesteś fejmem :C
      (to miała być pyskówka :c)

      Usuń
    8. Rajne... Rajne, Rajne. Po pierwsze, to masz racje, bo pewno nawet tego nagłówka co niby miała mi pokazać nie zrobiła a po drugie to chyba sobbie żartujesz ;________;
      Sekty propaguje ten, co wstawia na szablony :c Robisz w bambuko osiemset ludzi. Czy tam ile ich tam jest, nie chce mi się jechać na dół strony :C Ja? Ja obrażam? Ha! To nie na mnie są skargi.
      To niby czego mi brakuje to fejmostwa? Mam fanpejdż, mówią żem fejm :C Jesteś po prostu zazdrosna!

      Usuń
    9. Zrobiłam ten nagłówek! I nawet pół css :C Dostaniesz go 31.01 :c
      Już prawie 900 ludzi, nie zmniejszaj fejmu zaczarowanych :C
      Do fejmostwa to musisz zostać szabloniarką :C

      Usuń
  16. Jejku, jak ja kocham Reign! *.* Najlepszy nowy serial, który wyszedł. A Mary jest śliczna! Szablony równie śliczne, jak ona, oczywiście.
    Pragnęłabym złożyć zamówienie :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: zaplatani-w-mitologie.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, by układ był podobny do mojego obecnego. Ta kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/313/2/8/783_by_silence_by_lunlaire-d6tm53h.png Jeśli można to chciałabym, by szablon (w kwestii kolorystycznej i tych wszystkich takich "bąbelków" był podobny do tego, do którego link dałam wyżej, ale układ był taki, jaki mam obecnie :)
    4.Ewentualne zdjęcia: https://imagizer.imageshack.us/v2/618x550q90/197/daiv.jpg (nie wiem, czy nie jest za małe. Jeśli tak to mogę poszukać innego lub jeśli Ty może znasz jakieś podobne zdjęcie, możesz je zastąpić ;).
    5.Ewentualny cytat: "I'm afraid I can't explain myself, sir. Because I am not myself, you see?"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: shaaunee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję (: Tylko w regulaminie jest napisane, że button/link powinien być umieszczony na stronie głównej, więc jakbyś mogła to go przenieś ze stron :)

      Usuń
    2. Ok, nie doczytałam, już przenoszę.
      Dziękuję za przyjęcie!

      Usuń
  17. Hejka Silence! Mam nadzieję że przyjmiesz!
    Hasło:Źródlana kostucha.
    Adres Bloga: http://ross-and-laura-love-story.blogspot.com
    Koncepcja:Chciałabym taki sam szablon jak 783 (TY go robiłaś<3).No i nwm czy to problem,ale tło niech będzie galaxy chyba wiesz o co mi cho XD(robią takie leginsy) ale niech posty nie będą przeźroczyste!Tylko normalne ok???Jak nie dasz rady to nwm weź coś innego ale taki szablon od tak utalentowanej dziewczyny właśnie mi się marzy <3
    Ewentualne zdjęcia:Zależy mi by były tam wszystkie <3

    http://1.bp.blogspot.com/-ThZYcaq81X4/UsAVxqHnVKI/AAAAAAAAByM/2J-MIKq_alE/s1600/BTyBOa2IEAA3_of.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-3tMKsFPQ2bU/UsAVwpmO5II/AAAAAAAABxs/l0VaPg9xihc/s1600/BTfuxsdCMAABizY.jpg
    http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2013/04/laura-marano-photo-shoot-april-13-2013-4.jpg
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/04/article-2212960-1559BE3D000005DC-709_634x424.jpg

    Ewentualny cytat:You'll always be my hero,even though you lost your mind...
    Inne uwagi:raczej brak.
    Kontakt:nie mam gg niestety :( ale pisz na gmaila.ausllyisbeautiful@gmail.com
    Mam nadzieję że przyjmiesz <3
    W sumie to BŁAGAM PRZYJMIJ URATUJ MNIE!proszę cię ... ;D

    Jeżeli zdj mogą być tylko dwa..to weź rossa w okularach i te lau w Londynie ok??
    Czekam na odp.
    Pozdrawiam ^-^
    I liczę że przyjmiesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak chodzi o te tło to jak w szablonie nr.783 były dynie i bąbelki to ja chcę galaxy XD

      Usuń
  18. sroki że tak zmieniam ale jedno zd rossa jest mało wyraźne więc oto ostateczne zdjęcia:
    http://2.bp.blogspot.com/-ay6qn5G2sgE/UsAWiLnh3RI/AAAAAAAAB5A/ecKpCLaLDKs/s1600/tumblr_mt1n4yDvu01s0ffboo1_1280.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-bX34p7cw0c8/UtgMD6CvalI/AAAAAAAAGSs/bP-YJJbZIYI/s1600/tumblr_mzgh72qQbH1rkka94o1_500.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-3tMKsFPQ2bU/UsAVwpmO5II/AAAAAAAABxs/l0VaPg9xihc/s1600/BTfuxsdCMAABizY.jpg

    http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2013/04/laura-marano-photo-shoot-april-13-2013-4.jpg

    Wierzę że przyjmiesz moje zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, szablony są śliczne *.* Najbardziej podoba mi się 891, ale pozostałe też super. Podziwiam was ^^

    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://die-live-look-for-find.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był ciemny, głównie czerń i czerwień. I by nagłówek był z boku.
    4.Ewentualne zdjęcia: 1) http://www.deviantart.com/art/Mental-Hospital-78316439
    2) http://www.deviantart.com/art/MENTAL-HOSPITAL-367831420
    3) http://www.deviantart.com/art/Larundel-Mental-Asylum-333527532
    4) http://www.deviantart.com/art/Empty-room-63299127
    5) http://www.deviantart.com/art/empty-room-58991341
    6) http://www.deviantart.com/art/empty-room-124555812
    7)http://24.media.tumblr.com/1be23c9429c4a5b6387b38ebe63fffcd/tumblr_mqg3j4WEEY1rg62wno2_500.jpg
    8)http://25.media.tumblr.com/f0964872adfcc4307922c0bba3700138/tumblr_mrs9uevh421qat62po1_500.png
    9)http://25.media.tumblr.com/18239706de323091016401c50f25acec/tumblr_mu5hjb02GF1qkwbyqo1_500.png
    10)http://25.media.tumblr.com/fec1ef451dbf06a604c9ed1aef14a602/tumblr_mxlvlxffzH1r55olto1_500.jpg
    11) http://pl.tinypic.com/view.php?pic=16kymb8&s=5#.UsK8TdLuIZM
    12) http://pl.tinypic.com/r/9i5rlv/5
    Zdjęcie Astrid ma być tylko jedno, wybierz to, które ci się podoba ;)
    5.Ewentualny cytat: Let’s play in game. This game… is a life.
    Lub:
    I’m broken, misunderstood and crazy. Hello.
    Lub:
    „I've been looking in the mirror for so long
    That I've come to believe my soul's on the other side”
    Lub:
    „Without the mask where will you hide
    Can't find yourself lost in your lie”

    Wybierz ten, który według ciebie najbardziej pasuje ;)

    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: clarie.weasley@gmail.com , GG: 34149585

    A tak z innej beczki... Zastanawiałam się, czy nie obejrzeć właśnie Reign... Opłaca się?

    PS Silence, ładny avatar :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpiszę tak na razie nie na temat zamówienia tylko końcówki. Więc tak, Reign opłaca się obejrzeć, jest dopiero 8 odcinków i najnowszy będzie 23.01.
      Omg, oglądasz Doctora Who? Bo właśnie jego mam na avatarze. Nikt tego nie ogląda z osób, które znam więc jeśli powiesz, że oglądasz to będę najszczęśliwszą osobą na świecie :C

      Usuń
    2. To sobie obejrzę Regin, jak znajdę chwilkę :3
      Uszczęśliwię cię i powiem, że tak, oglądam :D Uwielbiam ten serial, choć na razie oglądałam tylko New Who. Classic na razie nie mogę nigdzie znaleźć :C

      Usuń
    3. Pfu, Reign, literówka xD

      Usuń
    4. ._. wiesz, że cie kocham? Jeny, nareszcie będę miała w razie czego do kogoś napisać jak znowu będę płakać :C Mam totalną obsesję na ich punkcie, zobacz sobie moją podstronę ._.
      Dopiero teraz zauważyłam, że masz Davida i Cath na avatarze ._. Tęsknie za dziesiątką :C

      Usuń
    5. Też za nim tęsknię :C Przy oglądaniu tego serialu wypłakałam się bardziej, niż przez całe życie ;C A propos, wysłałam ci zaproszenie na GG.

      Usuń
    6. Ja też ._. Oglądam z 50 seriali, ale ten jest po prostu straszny :C Boję się oglądać następny odcinek, bo zaraz ktoś umrze :C
      Już zaakceptowałam :c

      Usuń
  20. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://exo-story.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Trzykolumnwy. różowy lub czerwony
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://images6.fanpop.com/image/photos/35500000/Tao-3-exo-35566475-500-709.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/6016167/tumblr_legki2srtF1qd3ldlo1_500_large.jpg
    (proszę, żeby były obydwa w szablonie :) )
    5.Ewentualny cytat: Skoro oczy są odzwierciedleniem duszy to dlaczego, ten drań ma TAKIE PIĘKNE?
    6.Inne uwagi: chciałabym, żeby szablon był jak wcześniej wspomniałam różowy lub czerwony, a w skrócie mówia "Walentynkowy". Chciałabym, żeby ten szablon pojawił się po walentynkach lub w walentynki, ale ja do niczego nie zmuszam, chodź też nie chce mi sie tak długo czekać, bo zapewne zrobisz wspaniały szablon ^_^
    7.Kontakt: 45860799 lub SamaKama14@gmail.com

    Pozdrawiam, Sama ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym prosic, żeby obrazki miały jakieś dodatki po najechaniu na nie kursorem?

      Usuń
    2. Odwołuję te zamówienie

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło:Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: http://harrypotterimagiczneigrzyska.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablony był ciemy
      4.Ewentualne zdjęcia:
      http://www.snitchseeker.com/gallery/albums/userpics/84186/normal_Howarts_in_the_Snow_%28LR%29.jpg
      5.Ewentualny cytat: Harry Potter i magiczne igrzyska
      6.Inne uwagi:
      7.Kontakt: StylesTrousers@gmail.com

      Usuń
  22. dlaczego Silence obraża innych? napisałaś do jednej osoby "łajzo" i jeszcze "pozdrwiam zimno" jesteś strasznie nie miła...na pewno do bloga osób nie przyciągniesz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z osobami do których tak napisałam utrzymuję kontakt poza tą stroną. Nie zwracam się tak do osób nieznajomych, które na przykład zamawiają. Poczytaj sobie komentarze pod wcześniejszymi notkami to zobaczysz, że ludzie tak też odzywają się do mnie :)

      Usuń
    2. Ja sobie wypraszam takie spoufalanie się! :c Trochę szacunku, ty... niekulturalna dziewojo!

      Usuń
    3. Zła Sajlens tutaj wszystkich obraża.

      Usuń
    4. Na stos z nią, na stos!

      Usuń
    5. Dlaczego nikt nie napisze, że wy jesteście niemiłe :c Tylko zawsze ja :C

      Usuń
    6. Cała załoga Zaczarowanych to wredni ludzie są. Inaczej Jill nie przyjmuje :c

      Usuń
    7. jedna na jedenaście osób... przypadek? nie sondzę.

      Usuń
    8. Na 13, bo jeszcze alatóm i nowa stażystka :C

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Sajlens to koza i na wszystkich... kozia?

      Usuń
    11. Uuu, a kto jest nowom stażystkom?

      Usuń
    12. Na wtajeniczonych w rozpisce galerii jest na samym dole ;c

      Usuń
  23. Te amo! Te ama Bash!
    Dziękuje za dodanie tej zaistej, pięknej notki.
    Jesteście genialne.. No i jak ja teraz wytrzymam do czwartku!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Team Bash ♥
      To my bardzo dziękujemy (:
      Pozdrawiam ciepło,
      Silence

      Usuń
    2. Team Francis i tyle się nie znacie.

      Usuń
    3. Ja jestem team Bash ale też team Francis. Nie umiem się zdecydować :c
      A szczególnie Francis jeśli jest w swoim czarnym sweterku ♥

      Usuń
    4. Mary w każdym odcinku ubrana inaczej, a francis ma białą koszulę, czarny sweter i te czerwone cóś ... tak wysilają się bardzo

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Sebastianowi ostatnio fryzurę spiernicz.. popsuli. Przylizali mu. Te jego rozwiane włosy :D
      Bądź co bądź, zwiała z Bashem.. Nie no, nie denerwuję już Was.
      Ale fajnie! CW dodał pełną zapowiedź następnego odcinka (1o). Zobaczymy twarz Clarissy, zobaczymy twarz.. No i po co ja się tym podniecam.

      Szkoda, że Aylee została otruta ;( Wolałam ją, niż Kennę, która prawdę mówiąc zaczyna mnie już denerwować..

      Usuń
    7. No, za bardzo przylizane ma :c Ale kocham jego oczy ♥
      Mnie Aylee denerowałą tym, że była taka cicha :c A Kenne lubiłam, póki nie stała się tak azazdrosna ._.

      Usuń
    8. A ja uwielbiam Greer+Leith! <3
      Co do team Bash i team Francis to na razie trudno zdecydować, obaj są kochani! Trzeba jednak przyznać, że Bash jest przystojniejszy... ^^

      Usuń
    9. Nooo :C Bash jest mega :c
      Też kocham Greer+Leith ♥ Czasami mi go szkoda, ale i tak jest świetny :c

      Usuń
    10. Wtrącam się - BASH FOREVAH AND EVAH ♥

      Usuń
    11. Mary: "- Mówią też, że Bash ma w sobie całą urodę i namiętność, a wszystko co ty masz, to nudne..." *kiss Francis*

      Zgadzacie się z tym? :3

      Usuń
  24. Cześć chciałabym złożyć zamówienie :)

    1. Hasło : Źródlana Kostucha
    2. http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Prosiłabym żeby zdjęcia znajdowały się po prawej stronie, kolorystyka aby była bardzo ciemna. Czarny i szary. Ewentualnie trochę czerwieni (czerwieni krwi). Ogólnie prosiłabym żeby szablon był mroczny i tajemniczy
    4. Ewentualne zdjęcia :
    http://24.media.tumblr.com/146c5774e5f6783b45bd35a8718592e7/tumblr_mke9j7QBEX1s2zfd9o1_500.jpg

    http://img.likely.pl/photo/large/20130203/barbara-palvin-tumblr-likely-pl-07608503.jpeg

    http://old.ro.com.pl/public/grafika/zakrwawiony_noz.jpg

    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/108679_stary-zegarek-nuty.jpg

    5. Ewentualny cytat : Uncover, For the love of a man is able to do everything

    6. Inne uwagi : Prosiłabym również fafcionkę ( nie wiem jak to się pisze) w kształcie złamanego serca

    7. Kontakt : green-eyes1709@wp.pl
    Z gg nie korzystam :)

    Myślę,że rozpatrzycie moje zamówienie i je przyjmiecie. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://frenzygaming.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Coś ciemnego z grami mogą być kolory zieleni i niebieskiego.Półprzezroczyste tło posta białe.
    4.Ewentualne zdjęcia: Z lola,battlefielda
    5.Ewentualny cytat:
    6.Inne uwagi:Oddnośniki do stron typu facebook.
    7.Kontakt: contactfrenzygaming@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: heart-by-heart-fanfiction.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kendall Jenner i Harry Styles, kolor ciemny, najlepiej trzy kolumny
    4. Ewentualne Zdjęcia;
    Kendall Jenner:
    https://24.media.tumblr.com/0a7505684826e2430d8a7ed9494e1f40/tumblr_mznaaqRsZM1s2cy4ko1_500.png
    https://24.media.tumblr.com/2e740fe5cd40c5e9c628e753fb3fab18/tumblr_mzn4liWZoC1qzfdmbo1_400.jpg
    https://24.media.tumblr.com/b39df734267215eda834b33abd811af3/tumblr_mzn3tfiePr1qzfdmbo1_500.jpg
    Harry Styles:
    https://24.media.tumblr.com/c9c5429aab220244c688d653837d8528/tumblr_my4a7jhU4K1qd78r1o1_400.png
    https://31.media.tumblr.com/a280b749aaad786835fa2e9d48d4f212/tumblr_mynanihnd11ra3gfvo1_500.jpg
    https://24.media.tumblr.com/76eda8f955f2b6c5bd533d97e4cfb326/tumblr_myw7d9lT0z1su3w3ko1_500.jpg
    https://24.media.tumblr.com/d166440a24f937499f38b22db7316a67/tumblr_mzitifls3g1r4ueyro1_500.jpg
    https://31.media.tumblr.com/4fe28ce83a67cba7de8f40eb4d51a5b4/tumblr_mr7suaTs5U1qbnhtpo1_500.jpg
    https://24.media.tumblr.com/408674f27945aff3f82f1fe2b283f1ca/tumblr_mgv151QSzm1s0ynuwo1_500.jpg
    https://31.media.tumblr.com/e4809af917290b9a0a63f5f782c241a8/tumblr_mj5gcop1F01qfji2jo1_500.jpg
    Cytat: "what's a king bed without a queen?"
    6.Inne uwagi: brak.
    7.Kontakt: lloyd.blahut@gmail.com , GG - 49541876

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://fryne-the-magi-world.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Raczej kolory ciepłe, żadnych ciemnych (czarny i granat odpadają), może być kremowy albo cappuccino, żeby budowało miły nastój po wejściu na bloga.
    4.Ewentualne zdjęcia: Bym poprosiła o jakieś grupowe z One Piece (Załogi Słomianego Kapelusza). Jest tego bardzo dużo, nie mam jakiś wyjątkowych do wyboru, które by czyniły je lepsze od innych. Może być po przeskoku lub i też przed nim(chyba są ciekawsze). Zdaje się na dobry gust mistrzyni.
    5.Ewentualny cytat: "Często krzywda sprowadza lepszy Los. Wiele rzeczy runęło, aby wznieść się wyżej"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: fryne.tiny-froggy@wp.pl
    GG nie posiadam.

    Pozdrawiam,
    Fryne

    OdpowiedzUsuń
  28. Reign to jest fajne coś. Muszę to obejrzeć. Widziałam tylko pierwszy odcinek, ale dzięki tej notce nabrałam ochoty na obejrzenie reszty :3 Niech producenci Reign wam podziękują, bo może to dzięki wam uzyskają nową fankę :3
    Sygnatura z Anną Popplewell jest cudna ♥ I sama Anna jest cudna ♥
    Z szablonów Silence najładniejszy jest 891. Taki ładny fioletowy. c; I druga sygnatura też ładniutka.
    A Rayne najlepiej wyszedł 895. Zdjęcie ( jak ona się nazywa...? ;D ) jest śliczne i strasznie pasuje mi do tego szablonu ^^
    A więcej nie napiszę, bo się nie znam. :c
    Robienie szablonów jest obrzydliwie trudne. Ostatnio próbowałam zrobić nagłówek i robiłam go 3 dni. A był tak brzydki, że sama się z niego śmiałam. :c Tekstury nie chcą się na siebie nakładać i w ogóle to taka czarna magia, ta grafika komputerowa. :c Prędzej zjem szpinak niż to zrozumiem :c Ale Wasze szablony są śliczne (co jeszcze bardziej mnie dołuje, bo takich nie umiem zrobić ;/ )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj, oglądaj. Naprawdę się opłaca ♥
      Robienie szablonów zawsze jest trudne na początku. Nie wiem jak Rajne, ale ja sama kiedyś męczyłam się nad jednym przez kilka godzin i nic mi nie wychodziło. Gdybyś zobaczyła mój pierwszy szablon to byś zaliczyła zgon na miejscu. Dopiero po trzech, czterech dniach załapałam o co chodzi i coś mi tam wyszło. Trzeba mieć do tego mnóstwo cierpliwości, ale także trzeba być kreatywnym.
      A szpinak jest pyszny :c
      Pozdrawiamy ciepło i dziękujemy za komentarz (:

      Usuń
  29. A ten tekst a początku to co że niby miał znaczyć? Ale fajny :D
    Simsomaniak? Simsy, wszęęędzie Simsy. Jakie? ;> U książki jakie? I seriale jakie?
    Mam gdzieś sygnatury. Nie znam się, bo skończyłyśmy na pierwszej lekcji Photoshopa xD
    891 - a czemu nie ma miejsca na gadżety, ty draniu przebrzydły?! Btw co to za tekst? Bo genialny. Anioł otwierający Puszkę Pandory. Po cholerę on tam zaglądał?! Przypomniała mi się moja ostatnia rozmowa z koleżanką:
    Justyna: Idę zaraz do Atrium (centrum handlowe).
    Metka: Po cholerę?
    Justyna: Nie, po buty XDDD
    Ale mniejsza. Hm, dość ciekawy szablonik, nie ma co. Ten fiolet tak ładnie tu wyszedł. A nagłówek iście genialny: tajemniczy, subtelny, niby delikatny, ale jednak coś w sobie ma. Faaajne to c:
    892 - faktycznie, kody fajne, ale przy najechaniu na podstrony efekt niewyraźnego napisu jest nie potrzebny, bo jest... niewyraźny! xD Ale ogólne jest super ^^ A szablon wcale nie jest aż tak podobny, widywałam większe podobieństwa między szablonami. Chociaż widzę, że polubiłaś gwiazdki XD Piękny szablon!
    893 - o, ten już całkiem inny, ale wolałam tamte ;p Widzę charakterystyczne coś na cytaty xD Ale ładny. Fajnie wyczarowałaś nagłówek, choć na dole jest pusto - dołowi jest smutno :c
    Oj, Rayne... biedna szkoła... :C xD
    894 - o, znam ją! Kim ona jest? :D Nie no, poważnie, kojarzę ją nooo :c
    Ejjj, szablon jest naprawdę prześliczny! Ale... to po lewo to jest tak ucięte zdjęcie...? To kiepsko raczej, co? Chociaż żeby oki były, oki to zwierciadła duszy przecie! Ale ogólnie strasznie mi się podoba c:
    895 - ooooo, już mi się podoba! Jest ciemno i ponuro ^^ Wiesz, że oni wyglądają, jakby mieli motyle skrzydła? Takie tam skojarzenie. Fajna czcionka przy tytułach kolumn. Generalnie bosko! Spieszę się na obiad, to tak szybko i krótko jest.
    896 - mmmmm, podstrony na górze :3 Hm, ciekawe zagranie: wokół pusto, tylko w środku nagłówek i tekst, nic więcej. Powiem ci, że wygląda to wyśmienicie! <3333 Więcej takich szablonów poproszę.
    Ok, znikam! Papapa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała notka jest o serialu "Reign". Tekst z początku to tekst z czołówki. Łap http://www.youtube.com/watch?v=9jQbG-J0sNY
      Simsy 3. Udało mi się zebrać wszystkie dodatki i teraz komputer mi się psuje, no ale :c
      Książki to "Sekrety", "Percy Jackson", "Miasto Kości". A seriale to Doctor Who ♥ Chirurdzy i Modern Family.
      Nie skończyłyśmy, bo cie nigdy na gg nie ma :C Kiedy masz ferie? To się zgadamy :c
      Ten tekt to prolog, który napisałam do mojego opowiadania. I tak go nie opublikuję, więc wstawiam na blogi próbne, żeby jakaś treść była :C
      Nie ma miejsca na gadzety, bo nagłówek zajął połowę ekranu, nie chciałam go pomniejszać, bo mi się podoba :c
      Charakterystyczne coś na cytaty? :C Chodzi o to tło za napisem? ;c
      Ale krótki ten komentarz :c Weź :c

      Usuń
    2. Głodna byłam nooo :C To musiałam szybko kończyć XD A na gadu już włażę ;p A OPOWIADANIE PUBLIKUJ, BO GENIALNE!!!!!! I tak, to tło z napisem xD

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej laski :D Normalnie widzę, że szalejecie :D Coś się dzieje ;] Dobrze, a nawet bardzo dobrze. Szkoda, że ja nie mam tyle samozaparcia aby wziąć się w końcu do roboty :p No ale nie w każdego żyłach płynie świeża krew :p Ale nie przybyłam po to, aby o tym mówić :D tak więc czas na kilka słów na temat :]
    Silence
    891 - Szablon cudny. Grafika taka delikatna i w pięknym kolorze. Napis delikatny i subtelny niczego nie psuje. Jest niewielkim dodatkiem, ale ma swój urok. Tekstura pod postem bardzo fajna i świetne tło pod nagłówkiem. Niestety choć teksturka pod postami jest urocza, to sądzę, że będzie męczyła oczy. Podłożyłabym pod sam tekst przeźroczyste, jedno-kolorowe tło :) To tyle. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
    892 - Gdybym miała oceniać z podglądu, zapytałabym po co ten czarny pasek pod obrazkiem :p Weszłam na twoją stronkę :D i patrzę, a tu o wiele lepiej :D Bardzo ładnie tylko strony jak jest na nich kursor to przez cień są zupełnie nieczytelne. W podobnym stylu do poprzedniego, ale to nie zmienia faktu, że całość również bardzo ładna.
    893 - Choć grafika bardzo ładna, to przechodzenie jej w tło już nie. Wygląda jakby ktoś, albo coś ją ponadgryzało. Głodna byłaś? A nie lepiej iść zrobić sobie kanapkę? :p Patrząc na twojego bloga szablon wydaje mi się bardzo pusty. Nie wiem, może to tylko moje wrażenie. Jak do tej pory podoba mi się najmniej.
    Rayne
    894 - Nie lubię takich pustych szablonów, ale twój wygląda ładnie. Osobiście co prawda tło po za, zmieniłabym na jakąś teksturę :) Zdaje mi się, że wtedy byłby pełniejszy. Grafika w ładnych odcieniach, napis bardzo fajny :p Mały, ale współgra :D
    895 - Też bardzo fajna grafika, ale przez to, że najeżdżasz ramką z postami, połowa tekstu jest ledwo widoczna. Przyciemniłabym po prostu tło pod ramką centralną, albo przesunęła wszystko bardziej w prawo. A!!! No i brakuje mi jednak jakiegoś napisu :D
    896 - Ładny, ale tak jak i w pierwszym jakiś taki pustawy. Wiem, że dużo osób gustuje w tego typu pracach, dlatego to tylko moja opinia :) Wolę jak na blogu panuje harmonijny przepych :D
    Co do waszych sygnatur to wypowiadać się nie będę bo się na tym niestety nie znam. Ogólne podsumowanie waszej notki to: miła dla oka z ciekawymi pracami. Poziom graficzny obie macie wysoki, ale to już wiecie :p Serdecznie was pozdrawiam i życzę wam jeszcze więcej weny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Rajne sama niech ci podziękuje. :C
      Co do 892 to właśnie fajnie jak jest nieczytelne to w stronach :C To znaczy jest czytelne zanim najedziesz i to chyba najważniejsze, bo wiesz w co klikasz :C
      Ogólnie cieszę się, że Ci się podobała notka :c Będziesz oglądać Reign? :C

      Usuń
    2. Czemu wszędzie te smutne buźki?! Co to za parszywie depresyjna moda? XD Normalnie za karę więcej nie będę komentować XD Wiem, że wczoraj był blue mondey, ale żeby aż tak?
      Reign będzie kolejny na mojej liście, zaraz jak skończę Supernatural, Bones, a później Arrow XD no i miałam wrócić jeszcze do Teen Wolfa XD Jeśli jednak dalej będę robiła jeden szablon dziennie, to może się trochę zejść :P Przynajmniej większość odcinków już będzie :D
      Pozdrawiam ;p

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. A o szablonach ani słowa :c

      Usuń
    2. samokrytycyzm pierwsza klasa

      Usuń
    3. Bo nie było czasu.
      Później coś opowiem, jak będę na komputerze, choć nie wiem czy to potrzebne, skoro macie wyrobioną już opinię :P

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma to jak zobaczyć piękne szablony, zainteresować się serialem i obejrzeć wszystkie odcinki w ciągu dwóch dni (y)
    Ja jestem zdecydowanie Team Francis <3 :D
    Choć przez większość odcinków nie umiałam wybrać strony, bo Sebastian przekonywał mnie w sobie wszystkim.
    Huh, jednak Francis wygrał ;)

    OdpowiedzUsuń