g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.01.2014

[900-908] Lipstick on the glass

      Sobotni poranek przyłapał Raiona na kończeniu ostatniego z szablonów. Chłopak miał zaczerwienione oczy, które niemiłosiernie szczypały, gdy po raz kolejny wgapiał się w linijkę cssa.
- Niech to szlag! - Zawołał zdenerwowany, kiedy kolumna znów przesunęła się nie tak jak powinna. - Jeszcze chwila i zastrzelę siebie, a potem komputer!
- A może na odwrót?
Za plecami chłopaka odezwał się dźwięczny, kobiecy głos.
- Wiesz, w końcu to ja chciałabym mieć tą przyjemność pozbawienia cię życia. 
      Raion momentalnie zdębiał. Domyślał się do kogo mogą należeć wypowiedziane słowa, i wcale mu się nie podobało, że słyszał je za sobą.
- Eeee... Siemasz Rowi. - Głos lekko mu drżał. Wiedział, dlaczego dziewczyna pofatygowała się do niego osobiście.
      Zamówienie, które złożył jakiś czas temu u Rowindale, przysporzyło jej całkiem sporo trudności, zwłaszcza, kiedy po zakończeniu prac, zaczął dorzucać swoje trzy grosze. Najpierw nie pasowało mu tło, potem ramki, potem jeszcze wiele, wiele innych rzeczy. 
      Wiedział, że są na świecie pewne osoby, których nie należy wyprowadzać z równowagi. Jedną z nich była z pewnością Rowindale. On jednak ogarnięty pragnieniem otrzymania pracy idealnej, i zemszczenia się za to jak swego czasu Rowi prosiła, aby w jej zamówieniu zrobił poprawki, przekroczył pewną granicę zza której nie było powrotu. 
- No cześć. - Głos choć spokojny, niósł ze sobą nutkę niewypowiedzianej groźby. - Widzę, że kończysz naszą wspólną notkę. To dobrze. Nie zapomnij tylko ładnie się pożegnać na końcu. 
      Chłopak powoli odwrócił się w stronę Rowindale starając się zachować jak najwięcej ze swej godności. 
- Nie przesadzasz trochę? - Nerwowo poprawił okulary, które zsunęły mu się na czubek nosa. 
- A czy wyglądam jakbym przesadzała?
      Pytanie oczywiście było retoryczne, więc nie zamierzał na nie odpowiadać. Powoli podniósł się z krzesła i wyprostował ubranie, strzepując zarazem kilka pyłków kurzu.
- Jestem gotowy - odpowiedział szykując się na nieuniknione. 
      Rowindale uśmiechnęła się kącikiem różanych ust, po czym pstryknęła palcami. 
      Raion poczuł mocne szarpnięcie w okolicach żołądka i następne co zobaczył, to wielkie wrzosowisko. Chłodnawy wiatr owiał jego twarz, a w nozdrza uderzył zapach kwiatów. Było ich krocie i przykrywały ziemię, aż po horyzont. 
      Kiedy tak stał rozglądając się w koło, u jego stóp pojawiła się piękna katana, schowana w zdobionej złotą nicią, czerwonej pochwie. Schylił się po nią i wyciągnął ostrze. 
      Od razu domyślił się, o co chodzi. Rowindale wyzywała go na pojedynek, na swoją ulubioną broń.
      Głęboko odetchnął, ustawiając się zarazem w pozycji bojowej. Wiedział, że atak może pojawić się w każdej chwili. Rowi podczas walk bywała nieobliczalna.
      Kiedy tylko broń ułożyła się w odpowiedniej pozycji, poczuł mocne uderzenie. Dziewczyna pojawiła się tuż przed nim, od razu atakując swoją lśniącą, czarną kataną.
- Może porozmawiamy? - Odepchnął wrogie ostrze i od razu znów przygotował się do starcia.
- A może nie?
      Rowindale bawiła się wyśmienicie. W jej oczach jarzyły się iskierki, które przyprawiały chłopaka o ciarki. Dopiero teraz miało, tak naprawdę, rozpocząć się prawdziwe starcie.
      Rowi wykonała piruet i ponownie rozpoczęła atak, ale nie spotkała łatwego przeciwnika. Raion przywykł już do swej broni i łatwo nie zamierzał się poddać. 
      Kiedy po raz kolejny zrównali się ze sobą, to właśnie chłopak upuścił pierwszą krew z ramienia Rowi. Dziewczyna syknęła jedynie i jeszcze mocniej naparła na przeciwnika. Raion musiał się cofnąć, ale wciąż nie zamierzał oddać jej pola. Walczył najzacieklej jak tylko potrafił.
      Słońce już dawno zmieniło pozycję na nieboskłonie, kiedy oboje ciężko zmęczeni, dalej ścierali się ze sobą. Żadne nie chciało odpuścić, a Rowi nie zamierzała skończyć na przecięciu policzka przeciwnika i ranieniu go w nogę. Pragnęła przelać całą krew, buzującą w żyłach chłopaka.
      Kiedy dziewczyna ocierała krew, z rozcięcia na łuku brwiowym, Raion wykonał sztych i ranił przeciwniczkę w bok. Na zielonej koszulce od razu pokazała się krew.
      To był jego błąd, o czym jeszcze nie wiedział. Rowi wpadła w prawdziwą furię i kiedy chłopak słaniał się na nogach, ona odzyskała siły i naparła z nową determinacją.
- Nigdy więcej nie będę z tobą współpracować! - Mówiąc to zamachnęła się po raz ostatni, ścinając Raionowi głowę, która potoczyła się po wrzosowisku, niczym dorodne jabłko. Ciało bryzgające krwią upadło u stóp Rowindale.
      Raion podskoczył jak oparzony. Monitor migał jasnym blaskiem, a twarz bolała od długiego leżenia na klawiaturze. 
- Musiałem zasnąć - wymruczał przeciągając się na krześle. 
      Powoli przetarł oczy, i w tedy to zobaczył. Na ekranie wyświetliła się żółta koperta. Za specjalnie się nie ociągając, kliknął na nią, by przeczytać wiadomość:
"Rowindale: Mamy dziś piękny poranek 25. Czy jesteś gotowy na danie czadu mój partnerze?!"
- Tak! - Odpisał klikając zarazem ikonkę "Opublikuj".
THE END
by Rowindale

Raion
Cześć ludzie! Dawno mnie tu nie było, nie? No, ale nie przychodzę dziś sam. Pod spodem macie prace od Rowi! Jestem zdziwiony. Przyjąłem dwa zamówienia, a przygotowałem 4... Fuck Yeah! Niestety nie mam nawet pół darmówki. Taki, z przyczajonym gostkiem postaram się... No, ale jak mnie nie wywalą to porobię do nowego postu. Tak, zgadliście - staż mi się kończy :) Podstrona czeka już w kolumnie, można sobie kliknąć i popodziwiać widoki xD Dobra, przechodzę do prac.

ZAMÓWIENIA

Ryksa swój szablon ma od dawna na blogu, ale jakoś nie było okazji żeby go wstawić. Nagłówek mi się nawet podoba. Choć do CSS nie jestem pewien. No, ale grunt, że Ryksie się podoba. 

O, a ten szablon robiłem od razu na blogu Yohao. Nie ma tam dziś jeszcze nic, ale już jutro pojawi się prolog. Znam jej dzieła i jestem przekonany, że warto będzie przeczytać to opowiadanie. Bo, kto nie chciałby się wcielić w członka słynnych Wyrzutków z anime Shaman King? Co do szablonu, wyposażony został w wysuwaną stopkę, a całość mnie nawet zadowala.

Bartek Olejnik
[podgląd || pobierz]
Zaczynając ten szablon miałem pustkę w głowie. Jako, że na podanym przez Bartka obrazku dostrzegłem zarówno współczesnego żołnierza jak i członka słynnej Husarii to postanowiłem je jakoś połączyć. Mam nadzieje, że szablon mimo tego dziejowego miszmaszu się spodoba :)

 Nomida
[podgląd || pobierz]
 Hm... Troszkę się głowiłem jak się wziąć za ten szablon. No i wyszło coś takiego. W sumie, nie mam do niego zdania. Choć mam nadzieję, że przypadnie do gustu... Jeśli nie, to popróbujemy inaczej.

Zamówień niestety nie przyjmuję. Wiecie, koniec stażu, te sprawy :D Mam nadzieję, że prace zamawiającym przypadną do gustu. Jeśli nie, to spróbujemy jakoś zaradzić. Dobra, zjeżdzajcie kursorem popatrzeć na ciekawsze prace Rowi :D 
Pozdrawiam!

Rowindale
Cześć robaczki! Dziś jak widzicie, wcisnęłam się razem z Raionem :) Nie mogłam się już doczekać kiedy oddam zamówienie i będę mogła pobrać następne, a ponieważ chciałam dać choć jedną notkę w tym miesięcu, oto jestem.  Dziś zaprezentuję wam kilka różnych prac. Z niektórych jestem bardziej dumna, z innych mniej jak to zawsze bywa w takich sytuacjach. Mam jednak nadzieję, że spodobają się wam chociaż pojedyncze z nich :p

ZAMÓWIENIA

Pierwsze zamówienie należy do Raiona. Tak, tak do naszego wspaniałego rodzynka. Nie pytajcie ile nerwów przy nim straciłam, bo mogłabym znów wybuchnąć. Przez niego stwierdzam, że nigdy więcej nie podejmę się zamówienia dla grafika :D Jesteśmy strasznie wybredni i wiele rzeczy nam nie pasuje. Nie oszukujmy się jednak, teraz szablon prezentuje się o niebo, niebo lepiej niż na początku. Raion miał rację każąc zmieniać wiele rzeczy, które teraz w sumie są oczywiste. No, ale co moje nerwy, to moje XD Dogadaliśmy się, a piękne (przynajmniej moim zdaniem) tego efekty, możemy podziwiać powyżej. Dzięki Raion za współpracę, aleklnę się na wszystkich znanych i nie znanych bogów… NIGDY WIĘCEJ ROBACZKU!
P.S I kogo ja oszukuję. Już się zgodziłam na kolejny szablon w okolicach maja XD

Adminka Pomyluna
[Pobierz/Podgląd]
Kolejny szablon, który powstał, to praca z której jestem chyba najbardziej dumna. Oczywiście po wielogodzinnym dopieszczaniu poprzedniego zamówienia, naszła mnie ochota na… jeszcze większe dopieszczanie szablonu. Cóż można powiedzieć, że jestem z siebie bardzo dumna i jeszcze bardziej zadowolona. Kilkugodzinne przeszukiwanie netu i rozmyślanie, co na tym stole mogłoby się jeszcze znaleźć, przyniosło więcej niż zadowalające efekty. Wiecie, że wśród typowanych przeze mnie przedmiotów był: nadgryziony donuts, kilka znaczków, książka z różdżką, mapa Huncwotów, krawat Gryffindoru, szalik Gryffindoru, żelki i tym podobne. Praca ma tylko jeden wielki mankament (jak to zawsze w tego typu szablonach bywa). Szablon przystosowany jest do rozdzielczości 1366X768. Wiem, nie fajnie, ale nie wiem jak zrobić by dostosować tego typu pracę do każdego monitora :(

Praca nietypowa jak dla mnie. Wiem, że sama wybrałam to zamówienie (podobały mi się obrazki), ale jakoś nie wiem… Jestem zadowolona z ogólnego efektu, tylko, że to bardzo nie w moim stylu, prawda? Wiem, wiem co powiedzie. Ramka mogłaby być innego koloru. Ano mogła, ale mnie się jakoś tak w sumie podoba. Zobaczymy czy zamawiającej przypadnie do gustu. Oby :)

Ann Varcon
[Pobierz/Podgląd]
Jakiś czas temu wykonałam dla Ann zamówienie, ale ponieważ nieco się nie dogadałyśmy, obiecałam wykonać pracę ponownie. Wiem, że ta praca przypadła jej do gustu i cieszę się bardzo, bo ponowne wracanie do jakiegoś zamówienia, nie jest tym, co tygryski lubią najbardziej ;p No nic. Praca dość prosta (takie miałam założenie kiedy zaczynałam) choć jak zaczęłam dopasowywać css okazało się, że jednak nie będzie to tak szybkie zamówienie, jak myślałam. Cóż jeden dzień dopieszczania i wszystko działa :)

Yucchi
[Pobierz/Podgląd]
                  Ostatnia praca na dzisiejszy przegląd. Nie będę się za specjalnie wypowiadać, bo tak mnie wkurzyło robienie tego szablonu, że chciałam aż uśmiercić komputer. Oczywiście wszystko było przeciwko mnie. A to css nie działał jak powinien, a to znowu wszystko się zawieszało. Raion świadkiem, że chciałam popełnić harakiri. Może i nie jest mistrzem notki, ale chyba nie wygląda tak źle XD

Jakiś czas temu wykonałam dla Ann zamówienie, ale ponieważ nieco się nie dogadałyśmy, obiecałam wykonać pracę ponownie. Wiem, że tym razem przypadła do gustu i cieszę się bardzo, bo ponowne wracanie do jakiegoś zamówienia, nie jest tym, co tygryski lubią najbardziej ;p No nic. Praca dość prosta (takie miałam założenie kiedy zaczynałam) choć, jak zaczęłam dopasowywać css okazało się, że jednak nie będzie, to tak szybkie zamówienie, jak myślałam. Cóż jeden dzień dopieszczania i wszystko 
To tyle jeśli idzie o szablony ode mnie. Wiem, że dziś zaszalałam z opisami, ale tak dawno nic nie dodawała i mam chwilowo dużo czasu, więc stwierdziłam, że wam pokadzę :p Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, a szablony choć trochę przypadną do gustu. Oczywiście wszelakie zmiany w zamówieniach, w razie potrzeby wykonam. Nie dotyczy to Raiona. Tam już nic nie zmienię :p
Żegnam się z wami ciepło i do następnego razu!
Ajaj! Zapomniałam :) o zamówieniach!

UWAGA!
Ponieważ obiecałam dwóm osobom, że przyjmę ich zamówienia, wybiorę jeszcze 2 dodatkowe. Kto chce spróbować swoich sił, niech śmiało składa poprawne zamówienia. Najciekawsze z nich (niekoniecznie fantasy) trafią do losowania, które wyłoni zwycięzców :) Chętnie wykonam coś na jakąś ocenialnię, jak co :P

Edit!
Raion przyjął zamówienie od Technika. Za to Rowindale wykona prace dla: Dity Finger, Denon, Virtue Dragonis oraz jedno jeszcze wybierze!

50 komentarzy:

  1. Haha! I będę pierwsza XD Dziwnie trochę komentować swój post, ale na szczęście nie wystąpiłam w nim sama. Raionie oto kilka słów o twych pracach :)
    900 -Ten szablon widziałam wcześniej u Ryksy i przyznam, że bardzo mi się spodobał. Oczywiście nie dość, że lubię tego typu tematykę, to jeszcze ładne wykonanie. Jak dla mnie tylko nieco za duża przerwa między kolumnami.
    901 - Szablon spoko, bez zarzutów, ale nic więcej nie umiem o nim powiedzieć. Jakoś taki... prosty :D
    902 - Całkiem ciekawy, dość niespotykana tematyka wręcz. Podobają mi się kolory, mimo, że ciemne. :) Fajnie zrobiony i ładny napis. Wszystko gra, tylko to podświetlenie stron zielone... Jakoś za jasne i nieco się wyróżniające :p
    903 - Ten szablon jest zdecydowanie moim faworytem. Piękne kolorki, świetna grafika i ogólnie cud, miód i malina :) Świetna praca! Jestem ciekawa tylko, czy poprawiłeś te trzęsące się jak galareta, menu :)
    To by było na tyle. Uciekam spać, bo niektórzy o tej to wstają do pracy :p Trochę dziś przesadziłam :D Ale czego to się nie robi :P dla Zaczarowanych :D
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Hasło:
    Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:
    http://smocza-ocenialnia.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym by na szablonie pojawił się jakiś smok, może jeszcze stary pergamin z kałamarzem i piórem.
    Menu proszę o oddzielenie od reszty kolumny, gdzieś wyżej, może na nagłówku, albo gdzieś z boku. :>
    4.Ewentualne zdjęcia:
    -
    5.Ewentualny cytat:
    Dragon and books
    it's my life
    6.Inne uwagi:
    Prosiłabym o jakis efekt animowany w menu. :)
    7.Kontakt:
    vitis.equo@gmail.com / GG 49321910

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za przyjęcie zamówienia. :)
      Pozdrawiam
      Virtue

      Usuń
  4. 1.Hasło:
    Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:
    http://dark-paradise-loki.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym o szablon w kolorach: szmaragd-czerń-biel. Może stare księgi?
    Menu po prawej stronie (niekoniecznie animowane ;)), tekst na środku. :D
    4.Ewentualne zdjęcia:
    file:///C:/Users/Gabi/Desktop/Emily-Browning-Sucker-Punch-.jpg
    file:///C:/Users/Gabi/Desktop/tumblr_m96odfZUvr1r8dzo2o1_500.jpg
    5.Ewentualny cytat:
    Good people are monsters...
    6.Inne uwagi:
    -brak-
    7.Kontakt:
    xxyskaxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale, ale, żeby ni było że przylazłam tylko ubłagać szablon, wypowiem się co do szablonów no i w ogóle..

    Hm, nie podejrzewałam, że Ty, Rowindale, jesteś aż tak rządna krwi.. xD a przynajmniej w śnie Raiona.. Nie, no ja tak w ogóle takiego snu współczuję... żeby tak z zimną krwią uciąć komuś głowę... Brr! ;D

    NIE umiem jakoś szczególnie oceniać prac szabloniarzy, dlatego proszę o wybaczenie, gdybym napisała coś niesensownego.

    900. - Zdecydowanie ujął mnie nagłówek. I choć na ogół nie lubię szablonów w tej kolorystyce, ten mnie oczarował w pewnym sensie . Nie ma przesady, wszystko ze sobą współgra. ;)

    901. Co prawda nie w moim stylu, zbyt minimalistyczny, ale.. no, ma w sobie to coś.

    902. Nie interesują mnie klimaty wojskowe, ale ten szablon przypadł mi do gustu. Nie jest w żadnym stopniu "ograniczony" czy "surowy". Przyciąga wzrok ;D szczególnie ciekawie dobrana kolorystyka.

    903. Tutaj.. zdecydowanie zimna kolorystyka mnie ujęła i oraz kolumny, Na ten szablon aż chce się patrzeć.

    904. Hehe ;p podobają mi się te płomienie. Szablon wydaje się dość klimatyczny. Szkoda tylko, że tło nie przewija się, a mamy tę samą teksturę kilka razy.

    905. Tak, ten mi sie zdecydowanie podoba, szczególnie blok z postami ;) jest inny, a przez to wyjątkowy ;)

    906. Ślicznym po prostu. Naprawdę piękny i widać Twoje starania (wiadomo, jak w każdym ;p).

    No i z ostatnich dwóch, zdecydowanie jestem za 908. Lubię styl, w jakim jest utrzymany, sposób wykorzystania barw, a nade wszystko, swojego rodzaju wyjątkowość. Nagłówek przyciąga wzrok. ;)

    Pozdrawiam!
    Inata Shinjitsu

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hasło : Źródlana Kostucha
    2. http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Prosiłabym żeby zdjęcia znajdowały się po prawej stronie, kolorystyka aby była bardzo ciemna. Czarny i szary. Ewentualnie trochę czerwieni (czerwieni krwi). Ogólnie prosiłabym żeby szablon był mroczny i tajemniczy
    4. Ewentualne zdjęcia :
    http://24.media.tumblr.com/146c5774e5f6783b45bd35a8718592e7/tumblr_mke9j7QBEX1s2zfd9o1_500.jpg

    http://img.likely.pl/photo/large/20130203/barbara-palvin-tumblr-likely-pl-07608503.jpeg

    http://old.ro.com.pl/public/grafika/zakrwawiony_noz.jpg

    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/108679_stary-zegarek-nuty.jpg
    5. Ewentualny cytat : Uncover, For the love of a man is able to do everything
    6. Inne uwagi : Prosiłabym również fafcionkę ( nie wiem jak to się pisze) w kształcie złamanego serca
    7. Kontakt : green-eyes1709@wp.pl
    Z gg nie korzystam :)

    Myślę,że rozpatrzycie moje zamówienie i je przyjmiecie. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ach! Jakie to przepiękne! Mimo, że proste to jestem oczarowana!
    I straszliwie podobają mi się efekty cytatów, które mi są niezmiernie potrzebne. A ramka... nie dramatyzujmy! Całokształt odrabia za wszystko, a rameczka dodaje delikatności.
    Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowuś (XD) coś mnie razi w oczka. Mianowicie na moim komputerze nagłówek się dwoi. Zalinkowałam Ci mój problem :c http://oi42.tinypic.com/s3oryf.jpg
      Jeśli tak ma być, to ja przeżyję. Być może tylko na moim komputerze coś się psuje.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ustawiałam szablon na innym blogu i mi się komentarz dodało nie z tego konta co trzeba :D Tak więc Velvette oczywiście dzieje się tak zapewne dlatego, że masz inną rozdzielczość ode mnie :) Nic to, nie martw się. Pod wieczór naprawię wszystko, żeby i u ciebie było oki :) Odezwij się tylko do mnie na gg, proszę :) Pozdrawiam ciepło :D

      Usuń
  9. Hej!
    Przeboski początek. Sprawia, że człowiek szczerzy ryj do monitora nawet o tym nie wiedząc.
    No to teraz szablony:
    900- no wiesz co ja sądzę o szablonie dla mnie wykonanym. Męczyłam cię o niego i męczyłam cię potem z twoim zamówieniem, ale dzielnie zdzierżyłeś moją upierdliwość za co dozgonną winnam ci wdzięczność.
    901- hm... nie lubię tej kolorystki, ale na tym szablonie prezentuje się wyjątkowo dobrze. Podoba mi się, że strony są na górze i nie odciągają wzroku od posta. 9/10
    902 zrobiłeś w cienistym, półprzezroczystym stylu, podobny jest do mojego. Co bym może zmieniła to kontrast teksu posta i kart w stosunku do tła, może się nieco ciężko czytać. 9/10
    903 jest genialny i piękny, piękny i genialny i tyle mam do powiedzenia na ten temat. 10/10
    No i Rowi(tak długo męczyłaś go kataną? Kataną? Co się z nim cackałaś trza było od razu dziab go w łepek, w łepek!):
    904- jest piękny. Jest genialny i to jedyny przypadek dla którego zaczęłabym czytać bloga ze względu na szablon. No ale ponieważ to ff, w dodatku do fandomu którego nie znam no to nie. Ale jest... ponadzajebisty. 11/10 Row, a w moich ustach to pochwała.
    905- ładny, utrzymany w jednym duchu tylko w oczy mnie dziabią te proste zakładki, które są jakby oderwane zupełnie od reszty. 8/10
    906- fajny, ale od słodkości zęby bolą. Słodka twarzyczka, słodkie płatki róż, słodkie kwiatki, słodkie zakładki... i już tęcza podchodzi do gardła. 8/10
    907- well, byłby naprawdę godny 10, atoli w oczy gryzie mnie ten wilk na górze. Nie pasuje za bardzo do reszty nagłówka, a w internecie są wilki rysowane, chociażby z anime Wolf's Rain. 9/10
    908 no ten z kolei denerwuje mnie ta szachownica, ja po prostu tego stylu nie lubię. 9,7/10.
    Pozdrawiam,
    Ryx M.


    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja mogę cię zabić, Rowi? Naprawdę mam ochotę ściągnąć te ostrzez z mojej ściany i iść do ciebie. Dlaczego? Zastanawiasz się "dlaczego"? To ci odpowiem, za ten bajeczny szablon, który przekroczył moje oczekiwania. Z niczego zrobiłaś coś pięknego. Czytając początek notki wpadłam w głupawkę i zaczęłam tarzać się na łóżku >_<
    Niestety po chwili bolała mnie głowa @.@ Tata przyszedł.
    No nic. Bardzo mi się podba pierwsza praca Raion'a. Gihi~
    Reszta jest równie świetna, co pierwszy, ale i tak wolę pierwszy.
    Rowi ma się szykować na śmierć. Jej szablony zawsze chwytają mnie za serce, a dzisiaj byłby zawał i wywieźli by mnie na Ligotę, wystarczy, że w następny wtorek muszę tam tydzień przeleżeć ;__;
    To co wykonałaś dla mnie jest idealne, nie przejmuj się, że coś jest niiie tak. Jestem zadowolona i to się liczy! Raion ci pomagał? Dziękuję i przepraszam go, że przeze mnie przepadł mu czas.
    -Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło:Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://zwiastunownia.blogspot.com/
    koncepcja: chciałabym szablon w ciemnych kolorach.Może być szary albo jakiś granatowy z czarnym.W tle chciałabym żeby była jakaś taśma filmowa,ekran,coś związanego z filmem.Nagłówek na środku.
    cytat: Zwiastunownia,Zwiastuny opowiadań.
    kontakt:
    gg 7916376
    e-mail: olaaa5@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyliłam się przy cytacie: Zwiastunownia.Zwiastuny opowiadać

      Usuń
  12. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://secret-of-serenity.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ jednokolumnowy. Kolorystyka... tutaj jest problem. Przydało by się coś, co wzbudza od razu smutek, kiedy wchodzi się na bloga. Trochę tajemniczości itd. Ogólnie kolorystyka ciemna. Może wpadać w zieleń. Na szablonie chciałabym aby znajdowała się jakaś wojowniczka i zwykły chłopak. W tle jakiś księżyc. To będzie opowiadanie fantasy.
    4.Ewentualne zdjęcia: Znalazłam idealne zdjęcia, które znajdują się w tym szablonie: http://img833.imageshack.us/img833/4909/s8u2.png . Wiem, że mogłabym pobrać od razu ten szablon, jednak nie podobają mi się kolory, czcionki i css.
    5.Ewentualny cytat: " Secret of Serenity "
    6.Inne uwagi: Mała czcionka i żeby szablon był niewielki.
    7.Kontakt: e-mail: shandie@wp.pl gg: nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh, Rowi twierdzisz, że grafiką trudno się dogadać? No to już wiem dlaczego my się nie zrozumiałyśmy na początku z zamówieniem xD
    Tak jak już wcześniej mówiłam, szablon mi się bardzo podoba :)
    Choć może Ryksa Medlin ma rację z tym wilkiem... Dobra nie będę Cię już męczyć ;)
    Ogólnie spodobało mi się to opowiadanie na początku :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1, Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://natalia-oreiro-pl.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ jednokolumnowy.. Kolorystyka, raczej jasna. Chciałabym żeby był to szablon z Natalią Oreirą.
    3. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: -
    6. Inne uwagi: Jest to blog o tematyce fan page.
    7.Kontakt: emile: ronnie.weasley@wp.pl gg: 41076330 (częściej jestem na gg, więc jeśli chodzi o kontakt to wolę gg)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, Rowindale!!! To ja Dita, od tego strasznego YAOI! Tego kto nikt nie miał ochoty się podjąć, ale Ty wykazałaś się sercem i mnie uratowałaś:). Pamiętasz, obiecałaś przygarnąć moje zamówienie :3. Więc jestem i się zgłaszam. Miałam się jakoś dobitnie przypomnieć :D.


    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://przewrotnosc-losu-sasunaru-yaoi.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka może być przyciemniona ale nie za bardzo. I tylko proszę o szerokie pole w postach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://farm4.staticflickr.com/3659/3536987455_dd0c49dfc9_o.jpg
    Na tym by mi najbardziej zależało ale jeśli wymyślisz coś innego to mówi się trudno :).
    http://www.freefever.com/stock/naruto-en-sasuke-wallpaper-by-simon-dvutl.jpg
    http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120309/uchiha%20sasuke%20naruto%20shippuden%20naruto%20uzumaki%201024x768%20wallpaper_www.wall321.com_44.jpg
    http://static3.senpuu.net/images/fanzone/pictures/1242/1242_big.jpg?1377199306

    http://nyanyan.it/upload/2012/08/73031_qzsecrk8odlnhgp0917um2a6xwi5fvjby43t.jpg
    http://24.media.tumblr.com/eb7c9722e30ec26fe1be9c1abe017ea5/tumblr_ml5slnaUSs1rlva6ko1_400.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/270/5/2/sasunaru_render_by_bellscc-d4b5901.png
    http://imakumi242.deviantart.com/art/iYaoi-Sasunaru-connected-155701390
    http://atrika.deviantart.com/art/SasuNaru-The-Winter-Holiday-360571659
    http://lovedaria.deviantart.com/art/SasuNaru-343786801
    http://sakura-na-nowo.blog.pl/files/2013/02/narutooooo.jpg
    5.Cytat: Sa­mot­ność łączy ciała, a dusze cierpienie.
    6.Inne uwagi: Chciałabym żeby szablon był jak najbardziej funkcjonalny. Miał stronę na spam i spis treści i te inne pierdoły co mam teraz na blogu. Mianowicie listę czytanych blogów itd. No i członków bloga czy jak to się tam zwie XD. Reszta może być jakoś poukrywana, żeby np po najechaniu się rozwijało. To tylko takie moje sugestie oczywiście :>. ( W spisie treści trzeba mi łopatologicznie wytłumaczyć jak uzupełniać rozdziały xD) ogólnie całość pozostawiam Twojej inwencji. Jest to blog męsko-męski yaoi z fandomu Naruto.
    7.Kontakt: e-mail: ewafinger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałaś o mnie, czy nie bardzo? :3

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak :) Jesteś jedną z tych dwóch osób, o których pisałam :D Więc pamiętam, pamiętam :D Poproszę Raiona, żeby wstawił pod posta małego edita, gdzie będziesz wymieniona jako zamawiająca :D

      Usuń
    3. Kamień z serducha :D. Teraz grzecznie czekam :)

      Usuń
  16. 900-taki ładny nawet :c Podoba mi się ten Feniks czy jak mu tam. Dobra kolorystyka, fajny css, kolumna od samego nieba, co pewnie spodoba się Meth. Wszystko ładnie :c
    901-strasznie zimny. Nie podoba mi się. Kolorystyka nie w moim guście, nie lubię takich "wielkich" szablonów. Nie jestem także zwolenniczką kart nad postem. Nie, nie, nie.
    902-tu już jest lepiej, gęsto i ciepła czerwień. Aczkolwiek za dużo według mnie tych rozmyć i plam. I dlaczego karty po najechaniu są zielone, a nie czerwone?:c
    903-lubię ten układ :c Tylko dlaczego tak pusto na nagłówku? Za pusto. I przydałby się jakiś jaśniejszy kolor tła stron, bo musiałam się gapić na nie pięć minut, żeby dostrzec inną odmianę niebieskiego.
    I powiedz mi, dlaczego miniatury nie są zalinkowane? Zajęłoby ci to pół minuty.
    Zły dzień dzisiaj. Hejty lecą :c
    904-nie podoba mi się. Zbyt dużo postaci, nie przemawia do mnei ta kolorystyka i ten układ szablonu. Zbyt dużo ognia. Tło pod postem jakieś takie dziwne :C Strony jak dla mnie za duże. Nie, nie, nie :c
    905-ja już się wypowiedziałam na temat tego szablonu. Piękny i tyle.
    906-dużo różu :c Śliczne zdjęcie modelki, ale dlaczego takie wykonanie napisu? Taki trochę niechlujny, nie wiem dlaczego :c I ta żółta ramka okropnie nie pasuje do całości. I nie wiem po co tam te zawijasy, płatki i kwiaty dookoła. Wydaje mi się, że ładniej wyglądałaby taka pusta ramka.
    907-to samo co 904. Zbyt dużo postaci. Napaćkane tam jest bez sensu, układ mi się nie podoba. No i znowu te duże strony. Eh.
    908-ten jest ładny. Śliczna kolorystyka i css bardzo fajny. Tylko dlaczego są upchnięte trzy postacie po lewej stronie, a na prawo pusto? Ale ogólnie jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne szablony ♥ Najbardziej spodobał mi się 907 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam tutaj Technik od maila z FrenzyGamingu ;)

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://frenzygaming.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Coś ciemnego z grami mogą być kolory zieleni i niebieskiego.Półprzezroczyste tło posta białe.
    4.Ewentualne zdjęcia: Z lola,battlefielda,cs:go,dawngate
    5.Ewentualny cytat:
    6.Inne uwagi:Oddnośniki do stron typu facebook.
    7.Kontakt: contactfrenzygaming@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raion mail pamięta i szablon wykona.

      Usuń
  19. Od razu się przyznaję, że nie przeczytałam wstępu! Wybaczcie, ale był za długi xD
    Szablonów na razie nie skomentuję, bo taaaaak strasznie nie mam siły. Obiecuję jednak, że jak tylko mi przejdzie to skomentuję je od deski do deski :p


    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://grzech-lucyfera.blogspot.com
    3.Koncepcja: Prosiłabym o ciemną kolorystykę. Układ prawokolumnowy jeśli można :3 Prosiłabym o najbardziej minimalistyczny szablon jaki się da (Żadnych zegarków w tle xD)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2012/298/8/7/870a5c7eeaf9cbd4db3f972dc70e2a8e-d5ixil9.jpg
    http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/003/c/f/headphones_by_andreewallin-d5qblxo.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2012/176/3/7/one_day_fly_by_jaimeibarra-d54s6n5.jpg
    http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2013/047/9/5/crow_by_igreeny-d5v3y9o.jpg
    http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/327/8/8/881bbf6cd4b6652d15b293f465a9ccf4-d33fo2y.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/27700000/Eva-Green-ghost-retouched-cemetery-horror-WALLPAPER-1920x1080-eva-green-27765737-1920-1080.jpg
    http://desktop.freewallpaper4.me/view/original/7177/the-apocalypse.jpg
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/080/8/9/apocalypse_by_roeyl-d3c59f9.jpg
    5.Ewentualny cytat: I am a monster
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: Już masz Rowi :3

    ~*~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana dopisuję twoje zamówienie :D, otrzymasz je przy kolejnej notce :p
      (Nie ma to jak się prosić o zrobienie szablonu, no nie :P)

      Usuń
  20. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://odwrogadoidola.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon może być w fioletowym kolorze z dodatkiem granatu. Ogólnie ciemne kolory, może się też znaleźć szary. Ważne również dla mnie, aby na szablonie znalazł się napis ,,Od wroga do idola''
    4. Ewentualne zdjęcia: http://img.likely.pl/photo/large/20130908/1-one-direction-sesja-dla-magazynu-anan-japonia-likely-pl-8900e8a1.jpeg
    http://25.media.tumblr.com/8ad1ad98b9fce5f792b5a8d339132f8e/tumblr_msny6aanf31s9a57bo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: Mam ciebie, mam wszystko
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: horanowa1D69@wp.pl
    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. 900 i 905 są piękne. Reszcie też nic nie brakuje, ale te dwa podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to za nowa moda na opka zapychające niezwiązane z opowiadaniami posty? Sorki, ale nie...

    900 - szablon w stylu Rowi, ale jej wychodzi to lepiej, jakoś nie przypadł mi ten szablon do gustu. Fakt nagłówek jest całkiem niezły, ale css już nie, tyle różności, że nie wiadomo o co chodzi, nie ma na co patrzeć. Ale nagłówek jest świetny, całkiem zgrabna abstrakcja, mógłbyś "przecssować" szablon na coś porządniejszego do wolnych ;> No i nie ma żadnego cytatu pokroju Paolo Koehlo.
    901 - nie wiem, ale nie umiem znaleźć w nim nic ładnego. Znaczy jest schludny i porządny, ale nie jest to ani typowy szablon minimalistyczny - przez ogromną i jaskrawą grafikę, ani nie jest to typowy miszmasz, bo jest jakiś umiar. Ale właśnie nie ma jakiegoś akcentu. Może gdyby była inna kolorystyka albo css, nie wiem...
    902 - w tym szablonie znowuż widzę Jill, ze względu na tę koloryzację. Graficznie całkiem ok, ale deptanie przez żołnierza po jeźdźcu husarii jest brzydkie. To ma związek coś z tym, że Polacy w I wojnie wystawiali przeciwko czołgom właśnie konnych?
    903 - nagłówek jest świetny, css jest doskonały, tekstura z tyłu też świetna, kurczę - to będzie chamówa, ale to razem nie pasuje.Te wyraźne kształty ramek i ostrości tekstury plus delikatne przejścia, wymazania brzegów, brak rąk. To by mogły być dwa odzielnie szablony takie na szóstkę, razem jest słabiej, ale i tak się podoba.
    904 - Widać, że to nie jest pomysł Rowindale, bo to wygląda strasznie. Nagłówek jest fajny, postaci są łądnie połączone i tylko w jednym momencie widać sklejanie i serio nagłówek to cud tak na siódemkę nawet, gdyby była taka ocena, ale reszta odpada. Brak umiaru... Z tyłu jaskrawa tekstura, która nie pasuje do stylu anime, z przodu kolejna tego typu tekstura - zbyt realistyczna, zbyt wyraźna, zbyt kontrastowa. I css z dziurami, jakby czegoś brakowało, ale w sumie skoro taka była wola zamawiającego.
    905 - doskonały. Podoba mi się zarówno pomysł jak i wykonanie, świetne przycięcia, nie ma białych konturów, rozpływam się nad tym szablonem. Jest tal dobry, że aż nieblogspotowy. Całkowicie rozumiem Twoją dumę, masz z czego. Szkoda, że to szablon potterowski. Gdzie został wstawiony? Chciałabym go zobaczyć "na żywo".

    906 - kolorystycznie jest jakiś dziwny, tak żywe kolory plus pastele, to połączenie bardzo be. Tą koloryzacją powinnaś była machnąć całość, a nie tylko obrazek wewnątrz ramki.

    907 - na pierwszy rzut oka bardzo mi się spodobał, ze względu na tło, ale potem spojrzałam na nagłówek. Każda postać w innym stylu plus jedna z dziewczyn ma białe ślady po złym wycięciu. Najgorsze jest jednak łączenie prac w różnym stylu. Przy zdjęciach wystarczy zazwyczaj koloryzacja, ale przy rysunkach już nie. Realistyczny i rysunkowe postaci się gryzą. Css jest za to świetny. No może ja bym zrobiła mniejsze karty. Ta biała ramka wokół całości<3
    908 - Twój styl ;) bardzo ładny. Taki abstrakcyjny. Tylko szkoda, że postaci tak niechlujnie poucinanie. I piękne ramki.;)

    Pozdrawiam,
    Nikumu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Hasło:
    Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:
    http://bol-przemija-cierpienie-zostaje.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym by na szablonie pojawiła się Acacia Clarck, i Justin Bieber. Blog jest o smutku cierpieniu, żeby pojawiła się tam też żyletka i jakieś jeszcze smutne rzeczy
    Tło proszę ciemne.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://24.media.tumblr.com/79b97e4e45e1f64bd9ca2db0a7a49cc9/tumblr_mzo9hrpy2O1sgh4yoo1_500.jpg
    5.Ewentualny cytat:
    Cierpienie to codzienność, ta przeklęta codzienność
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    http://ask.fm/Karola207, karolina200303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Hasło:
    Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:
    http://miloscczyzauroczenie.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym by na szablonie pojawiła się Acacia Clarck, może jeszcze parę jak się obejmują, taki nastrój miłości
    Menu proszę o oddzielenie od reszty kolumny, gdzieś wyżej, może na nagłówku, albo gdzieś z boku. :>
    4.Ewentualne zdjęcia:
    -
    5.Ewentualny cytat:
    W pogoni za marzeniami
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    http://ask.fm/Karola207, karolina200303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szablon bardzo mi się podoba, więc możesz być spokojny, nie przewiduję poprawek :D Dziękuję pięknie i powodzenia przy następnych!

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: http://moments-iremember.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Najbardziej zależy mi na tym, by na szablonie znalazł się Andreas Wellinger :) Jeżeli się uda to może jeszcze Karl Geiger, ale to na Andreasie zależy mi najbardziej. Chciałabym coś w stylu szablonu 908, jednak w odcieniach niebieskiego.
    4. Zdjęcia:
    (najważniejsze) http://www.skokipolska.pl/wp-content/uploads/2013/03/Wellinger_Andreas_2_S.Piwowar.JPG
    (mniej ważne) http://www.skokinarciarskie.pl/zdjecia/pliki/lgpwisla2013e/IMG_6422.jpg
    5. Cytat:
    You make me complete
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt:
    beata.czarnik419@gmail.com LUB dieyoungwithyou@gmail.com
    (częściej jestem na pierwszym)

    Z góry dzięki ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:
    http://ramsointt.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym o szablon w kolorach ciemnych niebieskich, może brązu i typu 908. Inwencje twórczą pozostawiam tobie < 3
    4.Zdjęcia:
    http://img.loveit.pl/obrazki/20120326/fotobig/7f51344e4ca3f5feb12ad9e.jpeg
    http://data.whicdn.com/images/26720881/indie-tumblr-boys-i6_large.png
    http://www.rumburak.friko.pl/img/ksiezyc.jpg
    5.Cytat:
    People are monsters. Monsters are people
    6.Inne uwagi:
    - żadnych -
    7.Kontakt:
    thelastdie@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z góry bardzo, ale to bardzo dziękuję ;*

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  32. Drogi Raion'ie,

    Chciałbym Ci jeszcze raz bardzo podziękować za szablon. Jest genialny i przerósł moje oczekiwania.

    W tym miejscu również chciałbym życzyć Ci wielu sukcesów i kolejnych wyśmienitych prac szablonowych.Jeżeli pomiędzy życiem prywatnym a pracą znajdę troszkę czasu, podeślę Ci na maila małą niespodziankę.

    Serdecznie pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie wysyłasz gołych babek, to Raion nie ma co zaglądać na maila ;p

      PS Ten apostrof kole w oczy.

      Usuń
  33. Hej chciałabym zamówić szblon do mojego i mojej przyjaciółki bloga.
    1,Hasło: Work Hard Party Harder
    2,Blog: workhard-partyharder-with-you.blogspot.com
    3,Chciałabym aby na szablonie pojawiły sie postacie ale zdjęcia możesz wybrać sama:
    Harry Styles- szef agencji modelek
    Niall Horan- znany wytwórca płytowy
    Barbara Palvin- modelka
    Kate Tomlinson- modelka
    4, Chcem aby blog wyglądał imprezowo czyli ciepłe i zimne kolory ale żeby wszystko było trochę ciemniejszym klimacie.
    5, Kontakt:
    desirelove333@gmail.com lub Klaudunia26040@interia.pl
    6, Dziękuje za prezczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne jest to wasze opowiadanie! Nie słuchajcie Nikumu, to jest naprawdę fajny pomysł, bo stanowi świetny i zabawny dodatek, a ci, którzy nie chcą czytać, a obejrzeć szablon, zjeżdżają niżej i tyle c: I dlaczego mnie nie zdziwiło, że to Rowi była tą złą? :D
    Właśnie, Raion, przyczajony gostek!!
    NIEZALIKOWAŁEŚ PODGLĄDÓW?!?!?!!? zaraz ja będę ta zła, która odetnie ci łeb!!!
    900 - ładna liczba ^^ Jeszcze stówka i będzie jeszcze ładniejsza. Ach, co za nagłówek! :O Jest po prostu doskonały! Niby tylko smok, ale, kurde, wygląda to tak tajemniczo, tak potężnie xD Tło idealnie dopasowane. Kolumna niby zwyczajna... ech, po cholerę się rozpisywać? To jest genialne!
    901 - ja się na anime nie znam, więc się nie znam. Ale szablon taki barwny, to chyba pasuje, co? xD A czemu te podstrony tak nierówno? ;> Co to jest to z nagłówka? XD Szablon ciekawy, ładny C:
    902 - o faktycznie misz masz. Ale takiej tematyki to tu chyba jeszcze nie było! ;o Podziwiam, że odważyłeś się wykonać oś takiego i co więcej podołałeś zadaniu. Cóż, ciemne barwy są tu jak najbardziej wskazane i genialnie pasują. No i trochę zieleni i czerwieni. Wow, to jest naprawdę fantastyczne! Mimo nieznajomości tematyki szablon i tak może się podobać.
    903 - o, to jest najlepszy szablon z twojej części notki, przynajmniej moim zdaniem C: Jest ciemno, ponuro i czuje się klimaty fantasy c: Ale, jak widzę, kwadracik to coś, co kocha cała ekipa ZS, bez wyjątku XD Hm, nie ma miejsca na górze i powiem ci, że fajnie to wygląda. W sumie nigdzie nie ma miejsca, nie ma tła, są po prostu kolumny i nagłówek. Tak, zdecydowanie kocham ten szablon, choć trochę szkoda, że nie ma jakiegoś cytatu...
    Powiem tylko tyle: ROOOOOOWIIIIIIII!!! <333
    904 - opis rozwala XD Poważnie jesteś tak słaba, że znowu będziesz z nim coś tworzyć? xDD A tak z ciekawości spytam... jak ten szablon wyglądał przed wprowadzeniem poprawek Raiona? ;> Ejjejejj... ale jeśl;i chodzi o tło, to tych kresek nie ma? Bo jak są, to raczej kiepsko... Jeśli chodzi o to, co zamknięte w ramce, to fajnie wygląda to wulkaniczne tło C: Jak wspominałam, na anime się nie znam, ale jest gut ^^
    905 - aaach, nie mogłam się doczekać tego szablonu! Widziałam go już, toteż ucieszyłam się niezmiernie, jak go zobaczyłam. 1. Huncwoci :3 Tak bardzo ich uwielbiam! O ile często narzekam, że tu jest za dużo HP, tak o Huncwotach możecie robić szablony zawsze i wszędzie! Chociaż właśnie do mnie dotarło, że ostatnio jakoś tak mniej jest tych szablonów ;) To znaczy z HP. Chyba za nimi zatęskniłam ;_; Mniejsza. Także nagłówek piękny, ale to, coś ty odwaliła z polem na tekst, to jest op prostu magia *___* Stary!, to jest absolutnie genialne! Stary pergamin, piękna, ozdobna czcionka, te dziwne wzroki przy tytule... AAAACHHHH!!! TAK BARDZO KOCHAM TEN SZABLON!!!
    907 - heh, faktycznie, dość ciekawy szablonik xD Pastelowe barwy, płatki róż, ładna pani w obrazku. Ale nagłówek ładnie odwaliłaś ^^ Tylko kolor tła wydaje mi się nieco przytłaczający, ale to może dlatego, że zawsze ten kolor tak na mnie działał. To znaczy nie dołował mnie, ale kojarzył mi się z mało radosnymi rzeczami.
    907 - o, znowu anime! Coś ostatnio lubujecie się w tej tematyce ;) Ale ramka genialna, tło bardzo ładnie pasuje, yyyeeee... ogarnęła mnie niemoc. Nie wiem, co jeszcze o nim napisać. Urzekła mnie biała ramka nooo XD Ale ogólnie szablonik śliczny, to musisz wiedzieć.
    908 - WOW WOW WOW WOOOOWW! Ale fajniutki szablon! ^^ Kolumny i okienko tekstowe jest bardzo fajne, te przezroczyste bardzo fajnie na ogół wyglądają. No i nagłówek! Kwadraty to ja widziałam, ale trójkątów to jeszcze nie xD Pozytywnie 8) Hm, mimo realnych postaci tak jakoś z fantasty mi się to kojarzy. I słusznie. Szablon bardzo miły dla oków :3
    JA TU NADAL JESTEM!!! Po prostu mam zapieprz. Pasja ważniejsza od wszystkiego. także ten... notkę tematyczną tez niebawem skomentuję, ale dajcie mi moment ;) No nic, o cierpliwość proszę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. 1 hasło: źródlana kostucha
    2 adres bloga: http://james-hermiona-true-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: zależy mi na tym aby blog wyglądał mniej więcej w ułożeniu tak jak na twoim szablonie nr. 876 ( http://4.bp.blogspot.com/-XVrAYA9I3OY/Us2d7aoOyCI/AAAAAAAACM0/1TkRwizGun0/s1600/Szablon+114.png ) tylko w tle ma być aktorka: Boonie Wright z aktorem: Daniel Radcliffe;
    4.Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=bonnie+wright&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=n1IGU8muO9Dy7AafpIG4CQ&ved=0CLYBEIke&biw=1241&bih=584#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4qYtn-_7NtsXGM%253A%3BUBfn2_9CLplnFM%3Bhttp%253A%252F%252Ffc03.deviantart.net%252Ffs70%252Ff%252F2011%252F203%252Fa%252F8%252Fbonnie_wright_by_maxtegman-d41a8xc.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmaxtegman.deviantart.com%252Fart%252FBonnie-Wright-244022448%3B1920%3B1200 a daniela pozastawiam tobie do wyboru żeby pasowały
    5.Ewentualny cytat: Hinny forever and everywhe
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: maniaw2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you have to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń