g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.01.2014

[909-920] Notka tematyczna - Filmowo

Kosmiczne Video niedawno obchodziły urodziny. Z tej okazji chciałybyśmy życzyć im kolejnego wspaniałego roku, mnóstwa nowych stażystek i masę radości z wykonywanej pracy. Oby wasze zwiastuny były jeszcze lepsze! Dla nas już jesteście najlepszym blogiem tego typu na blogspocie :)

Szablony Weasleyowej

 [Podgląd/Pobierz]

Szablon Jill
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon912-429940151?ga_submit_new=10%253A1390850776
 [Podgląd/Pobierz]
Meth tak wiele razy wspominała o Hobbicie, że postanowiłam zrobić z nim szablon. Co prawda praca nie jest utrzymana w klimatach fantasy, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
A jeśli już o Władcy itp.mowa...widzieliście ten filmik?
Miałam zamiar zrobić jeszcze jeden szablon, ale nie wyszło. Niedługo wracam z urlopu - troszkę już prac mam zrobionych, więc... do zobaczenia! :)

Szablony Cyzi
Dawno się nie odzywałam. Najpierw laptop był w naprawie, a potem... jakoś tak... Ale teraz mam ferie i aby wynagrodzić moją długą nieobecność przygotowałam sześć szablonów. Po naprawie coś się stało z Photoshopem. Nie da się dodać tekstu i właśnie dlatego żaden z szablonów nie zawiera napisów, a miniaturki są z Painta. :C Ktoś wie jak to naprawić?
Ostatnia rzecz - polecicie jakiś film/serial? Pooglądałabym coś. Tylko nie American Horror Story (jak na tą godzinę jest za głupie, obejrzę o trzeciej), House'a (prawie obejrzany), TVD (za bardzo przypomina Zmierzch) i to chyba tyle. Będę wdzięczna. :)
/Amelia, którą jestem ciągle zauroczona/
Bardzo prosty szablon, z którego jestem najmniej zadowolona.  

/Igrzyska śmierci/

/Igrzyska śmierci, W pierścieniu ognia/

/Intruz/

/Harry Potter/
Aaaa! Tom Felton. <33 Nie byłabym sobą, gdybym przepuściła taką okazję i nie dodała żadnego Potterowskiego szablonu. <33

/Piraci z Karaibów/
Co prawda widziałam tylko jeden blog związany z tą tematyką, ale może kogoś zainspiruję?... :D

Poza tym zapraszam Was na mojego nowego bloga z opowiadaniem Tajemnica przyciąga tajemnicę. Będę baaaardzo wdzięczna jeśli wejdziecie, przeczytacie, skomentujecie, zostaniecie.... :)

Szablon StrayHeart
Witam! Jestem tu nowa i to mój pierwszy szablon tutaj (jeej).
Oczywiście zaczynam z Igrzyskami, bo jakże by inaczej <3
Nie mam pojęcia co mogę więcej napisać...
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie miło :D
/Igrzyska Śmierci/


Szablon Rayne
No cóż miało być więcej ale Sajlens mnie zwerbowała do swojego genialnego planu. Obiecuję, że się poprawię. 

Zamówień nie przyjmujemy!

50 komentarzy:

  1. StrayHeart - wyczuwam kolejną perłę w załodze. <3 I - muszę o to spytać - jaki team (Igrzyska)? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyźka, 918 nie zalinkowany :c A ja tak lubię Piratów ;c

      Usuń
    2. Jejciu, Cyzia, nie przesadzaj :3
      Oczywiście, że Peeniss XD

      Usuń
    3. Dla mnie tam jest tylko team Peeta i Katniss i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej :D

      Usuń
    4. Peenissy wygrywają, że się tak wyrażę. xD Ja jeszcze kocham Finnicka, ale trochę mi zbrzydł, bo zrobił się strasznie popularny (nalot sezonowców wyczuwam).

      Usuń
    5. Taaaa bo wam tylko penisy w głowach... zboczuchy jedne!

      Usuń
  2. 920 jest śliczny, genialny, cudny. To dla ciebie zaszczyt, że jesteś w tym planie :c Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszczyt i radość sprawia mi sama rozmowa z tobą Sajlens.

      Usuń
  3. Później skomentuje, a na razie miejsce na początku zarezerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weasleyowa
      Na dzień dobry witaj z powrotem! Szczerze bałam się, że porzuciłaś nas na dobre. Ten twój kilkotygodniowy urlop, strasznie się wydłużył :) Ale oto jesteś z nową porcją szablonów.
      909 - Fajna grafika, ale zdecydowanie źle dobrany css. Ramki nie powinny się przewijać, a tło być nieruchome. Wygląda to dziwnie i psuje kawał dobrej pracy jaką wykonałaś. Lewa kolumna powinna zająć to puste miejsce, a tło wraz z resztą ramek powinno normalnie się przesuwać. To tyle z mądrzenia :p
      910 - Ooooo! Ten już o wiele ładniejszy, bo nie ruchomy :) choć css zwyczajny, to ładnie komponuje się z grafiką, dlatego mi się podoba :)
      911 - Prosty, ale ładny i przyjemny :) Widać, że jeśli mowa o grafice, to z pewnością nie wyszłaś z wprawy :D
      Jill
      912 - Widziałam tą graficzkę wcześniej:D i tak jak mówiłam, bardzo mi się podoba :) Fajnie też dobrane kolory co do ramek :D Nie podoba mi się jednak most na którym stoi Bilbo (tak jak mówiłam od razu, że nie powinien w połowie być przeźroczysty) oraz tło. Jednolity kolor jakoś sprawia, że mnie osobiście szablon wydaje się bardzo pusty. Może gdyby miał jakiś delikatny wzorek...?
      Cyzia
      913 - Kocham ten film, bo ma swój niepowtarzalny klimat i wzbudziłaś moją ciekawość, kiedy zobaczyłam miniaturkę. Niestety, gdy weszłam do podglądu... Cóż... szablon z pewnością nie w moim stylu. Nie podoba mi się. Jest mdły i bez wyrazu.
      914 - Nie gustuje w tego rodzaju sztuki, więc nic dziwnego, że mi się nie podoba. Na szczęście każdy jest inny :p
      915 - Tu już bardziej w moim guście, ale dalej mi czegoś brakuje...
      916 - Ooooo! I tu w końcu coś się zaczęło dziać :) Świetna krawędź kończąca nagłówek :) Dzięki niej wszystko wydaje się takie niezwykłe. Bardzo fajnie pomyślane i zrobione.
      917 - Mało i pustawo. W takim układzie spokojnie zmieściłaby się jeszcze jedna kolumna :) Wolę szersze nagłówki.
      918 - Piraci nie działają, więc nie wiem jak wyglądają.
      StrayHeart
      919 - Śliczne kolorki, śliczny szablon :) Bardzo podoba mi się koloryzacja i napis. Może ta latarnia po prawo lekko mi nie pasuje, ale to już czepianie się szczegółów :) Zdecydowanie ten numer jest dla mnie faworytem tej notki :D Świetna praca!
      Rayne
      920 - Ładny, ale bez szczególnej rewelacji. Taki po prostu o :)
      Sama prac nie oddałam, a się wymądrzam jak mało kto XD No nic. Pamiętajcie, że to tylko moja opinia i mój wypaczony gust :) Sama tworzę dziadostwo, a mam czelność krytykować innych :P Ale wszak krytycy to w końcu niedoszli artyści, co nie potrafią sami tworzyć, wiec wyżywają się na dziełach innych :p
      Gorąco pozdrawiam dziewczyny! Gratuluję tylu prac :D

      Usuń
  4. Cyziu, ja mam dl Ciebie pytanie - kiedy można się spodziewać od Ciebie notki z zamówieniami? Nie żebym pośpieszała, po prostu nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam... Prześlesz mi swoje zamówienie na moją pocztę: poziomka.pozioma@gmail.com? Dobrze, że się przypomniałaś...

      Usuń
  5. Ojej, ja też miałam coś stworzyć do tej notki, ale temperatura 38+ wysysa z człowieka całą energię :C

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, dziewczyny! Szablony są cudowne, 912, podbił moje serducho, ponieważ uwielbiam LOTR i Hobbita :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale nie byłam na drugiej części Hobbita. Wstyd i hańba :(

      Usuń
  7. Nagłówki z 911, 912 i 919 są prześliczne. Sama nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej, bo wszystkie mają w sobie coś przyciągającego uwagę. Ten Weasleyowej chyba wygrywa - ślicznie dobrane kolory i napis. Ja pewnie przeniosłabym kolorystykę z nagłówka na resztę bloga (ciemne tło kolumn, jasna czcionka), ale... każdy ma własną wizję (: A że ja zdecydowanie jestem fanką mrocznych szablonów, takie marudzenie trzeba mi czasami wybaczyć.

    A teraz, odbijając od tematu... tak się rozglądam i rozglądam, i widzę, że odkąd ostatni raz tutaj zaglądałam, pojawiły się zmiany w załodze. Zaczarowane jak zawsze pełną parą do przodu - aż miło na to patrzeć! Ale Jill na urlopie?! No to widzę pierwszy raz! Wracaj, wracaj, ktoś tu musi tworzyć prześliczne szablony fantasy. A ja powoli, w wolnych chwilach, będę nadrabiać zaległości i oglądać sobie wasze prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz? Od jakiegoś czasu wiecznie jestem na urlopie :( Co to Avia ze mną ma, to głowa mała ;)
      Ciesze się, że szablony przypadły Ci do gustu <3

      Usuń
    2. Weszłam na twoje blogi i OMGOMGOMG! Jesteś genialna! Szablony są piękne, od razu podbiły moje serducho :)

      Usuń
    3. No niiiieeee, nieładnie! Marsz do szablonów! Mam do Twoich prac ogromny sentyment! A ostatnim razem jak tu byłam, miałam w planach mały projekt do zrealizowania, o którym nawet pisałam Ci bodajże na facebooku. Kojarzysz taką pannicę, co to ma milion pomysłów, ale za mało czasu, żeby je realizować i tak od czasu do czasu robi sobie przerwy w blogosferze, a później za każdym razem wpraca pod nowym nickiem?

      Usuń
    4. Haha, kurczę, ile Ty masz oblicz! no i masz - teraz każdą zdolną dziewczynę będę podejrzewać o bycie tobą. Ładnie to tak? ;)
      Czekam na jakieś instrukcje, bo robisz coś niesamowitego z kodami *wielkie zazdro*

      Usuń
    5. Hahaha, bez przesady! Jest jedna, flagowa wręcz rzecz na moich blogach zawsze, po której można mnie poznać, niezależnie od tego jakim nickiem się posługuję! No, a przynajmniej w naszej polskiej, graficznej blogosferze, bo szerzę u siebie dość rzadką praktykę wstawiania pełnych kredytów pod każdy, pojedynczym szablonem, a jeszcze nie spotkałam się z blogiem, na którym ktoś by to robił.

      Coś niesamowitego? Przesadzasz! Instrukcje się pojawią, ale sama jeszcze nie mam pomysłu na zbyt wiele - może ty mi coś podpowiesz?

      Usuń
  8. Weasleyowa wróciła <3

    Czas wypluć trochę jadu.
    909 - nie wiem co to za ludzie, ale szablon całkiem przyjemny. Zbyt dużo napisów jak dla mnie. No i wyrzuciłabym jedną z kolumn. Zawartość bloga przesunęła w lewo i do góry, tak żeby zakryć tę pustkę w górnym lewym i żebym nagłówek nie był zasłonięty po przesunięciu. Ale oczywiście jak na Ciebie przystało - graficznie świetnie, dobre kadrowanie postaci, dobrane kolory, topaz taki delikatny i prosty css do dość bogatej graiki.

    910 - uwielbiam Jace'a, ta jego mina jest świetna. Dobór zdjęć fajny, ale twarz postaci, w szczególności Clary, zdają się lewitować. I martwi mnie to coś na szyi Simona, czy to rak skóry? Dobór czcionek i kolorystyka - bezbłędne.
    911 - Twój najlepszy szablon z tej notki. Świetny w każdym calu i tak bardzo Weasleyowy ;> Nic bym w nim nie zmieniała.
    912 - może gdyby to nie był Twój szablon, Jill, to by był na szóstkę, ale że jest Twój to tylko 5+. Fajnie zaczęłaś z przejściami obrazków W miejscach, gdzie ścieżka zmienia się w sklepienie, a drzewo w schody, ale niepotrzebnie to miękki mazanie i wtapianie. Nie wiem czemu "nie jest utrzymana w klimatach fantasy", wielkie mozaikowe nagłówki to wcale nie klimat fantasy. Szablon świetny.

    913 - z jednej strony minimalizm, z drugiej pół-abstrakcyjny a pół-melancholijny nagłówek. Kolorystycznie trochę nie trafiłaś. Jeszcze przeszkadza ten biały pół-przezroczysty obszar pod postami. Może lepiej wyglądałaby całość bez suwaka?

    914 - podoba mi się, chociaż jest zbyt szeroki, ale całość znowu nie gra kolorystycznie. Na nagłówku jest misz-masz kolorystyczny. Trzeba było całość potraktować jakąś koloryzacją. Ale szablon jest na swój sposób minimalistyczny, więc na plus.
    915 - Grafika - ładna. Css znośny, ale brakuje takich czerwonych akcentów o odcieniu ust. Masz tendencję do wybierania stonowanych kolorów. Ożyw je mocnym akcentem w czcionkach nagłóków/linków lub w ramkach.

    916 - te same kolumny co w szablonie wcześniej, ale tu jakoś bardziej pasują. W przeciwieństwie do tego oka znikąd i urwanej ręki.

    917 - całkiem ładny, ale znów bez popisów w css-ie. Za to kolorystycznie lepiej.

    918 - zaraz ja go już znam. Ach tak. No to nie będę się powtarzać.

    StayHeart, witam w ekipie. Świetny debiut. Ośmielę się powiedzieć, że to najlepszy szablon w tej notce. Jest typowo abstrakcyjny. Postać wygląda jakby zawsze była na tym tle, a abstrakcja z tyłu, świetna. Kolorystycznie dośc ciemno, ale rozjaśniasz czcionkami. Idę o zakład, że ten szablon wyglądał by równie dobrze bez kolumn bocznych. Uwielbiam go.

    920 - Rayne, robisz postępy ;> Te kwiatki wyglądają jedynie sztucznie, a tak poza tym to szablon jest bardzo ładny. Chociaż dokładnie połączyłaś dwa zdjęcia tych dziewczyn, że jedna wygląda jak wielkolud. Trochę przerażające ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te kwiatki mi się źle ścięły. Faktycznie wygląda jak wielkolud. Hue hue nie zauważyłam wcześniej.

      Usuń
    2. A witam serdecznie!
      Co do 909, to wiem, wiem trochę popsułam, ale cóż. Nie zawsze wszystko wychodzi ^^.

      Usuń
    3. Rayne, ja też zauważyłam dopiero po chwili.

      Weasleyowa, 909 jest do naprawienia i będzie cud malina ;>

      Usuń
  9. Strasznie podoba mi się szablon z Hobbita i z Ameli :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi szablon Weasleyowej niekoniecznie mi się podoba. Te spolenia między poszczególnymi postaciami jak dla mnie są zbyt wyraźne... Co do reszty - genialne! Zwłaszcza ten ostatni przypadł mi do gustu! Bardzo delikatny, naprawdę fajny. Zupełnie w moim guście.

    Jill - pisałam już na DA, że szablon jest genialny. :) Rzec mogę, że... Nieszablonowy. Różni się od reszty tutaj prezentowanych prac. Ma w sobie to coś - ciężko mi to określić.

    U Cyzi prosto, minimalistycznie. :) Wpadają w oko! Przy tym z Draco niemal złapałam się za serce!

    Moim faworytem jest szablon Rayne. Jestem po prostu zakochana w nim! Taki naturalny... Nawet pani ze zdjęcia nie przesadzona. Jak dla mnie - idealny. :)

    Weny dziewczyny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podoba Kociaku :) Ostatnio u Ciebie widziałam szablon, który totalnie mnie zauroczył. Jeszcze go nie skomentowałam, ale obiecuję, że zrobię to niedługo :)
      Pozdrawiam ciepło,
      J.

      Usuń
  11. Nie obraźcie się, ale mi najbardziej podoba się szablon StayHeart ^^ Jest naprawdę boski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta, wszystkiego naj XD Nie znam człowieków, ale wszystkiego naj!
    WEASLEYOWA, LINKOWANIE!!!!!!!!! Ale miło, że w końcu jesteś <3
    909 - hm, numerka na belce też nie widać :C Ale mniejsza. Tak patrzę na ten szablon i sobie myślę: 'wut?' Bo na początku nie ogarnęłam, dziwnie skleiłaś podgląd. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to puste tło po lewej. Czym sobie zasłużyła prawa, by była tak nagrodzona, a lewa stoi sobie biedna, puściutka? :C Hm, moim zdaniem... czekaj, bo nie wiem, jak to powiedzieć. Tło jest nieruchome, tak? Ono stoi, kolumny zjeżdżają sobie w górę i w dół. No, wiesz, o co chodzi. Rzecz w tym, że jestem wówczas na nie. A generalnie szablon byłby bardzo ładny c:
    910 - o, kolumna sięgająca do nieba, to znaczy do samej góry - lubię to! :3 Ogólnie szablon mi się podoba, już dawno nie widziałam takiego prostego, czarnego tła. A tutaj na szczęście pasuje C: Jest prosto, ale to dobrze, nic dodać, nic ująć c:
    911 - ooooo, Opowieści z Narnii!!! No, Edmunda to akurat lubię najmniej, ale kit. Podoba mi się to, że każdy szablon jest inny, nie ma powtarzających się elementów. Tło po bokach puste, ale nie przeszkadza to za bardzo. Tylko nie wiem, czy nie lepiej by to wyglądało bez tej cienkiej białej rameczki. A generalnie jest gut! ^^
    Żiiiil! Czeeść!!
    912 - kochaaaaanaaa, pomyślałaś o mnie! :3 Ach! :3 A filmika nie widziałąm, choc ostatnio ludzie wokół mnie co jakiś czas palnęli 'Yooou shall not pass!' I nie kumałam, o co im chodzi XD A filmik absolutnie genialny <33333 Tak czy siak, wracając, jak napisałaś, że zrobiłaś szablon o Hobbicie, to nie spodziewałam się takiego efektu! Niby fantasy, ale ten szablon zdaje się być taki... nowoczesny! Nagłówek jest jak najbardziej genialny, ale... kolumna... Po prostu nie spodziewałam się czegoś takiego! Ciekawe połączenie xD Ale to wygląda naprawdę genialnie, niesamowite! xDDDD
    CYZIA - SUPERNATURAL!!! ja to bym jeszcze Ostry Dyżur poleciła, ale chyba nie takie seriale masz na myśli XD
    913 - o, faktycznie bardzo prosty. Hm, ja to bym coś z nagłówkiem zrobiła, bo nie ma ani ramki ani nic, a po lewej stronie tło wygląda na puste, co nie daje najlepszego efektu. Bo do pola tekstu nie mam zastrzeżeń, tylko ta lewa strona...
    914 - btw chociaż jedna, która zapisuje, jaki to film, skoro to notka filmowa XD Hm, tu trochę podobnie do poprzedniego szablonu. To znaczy nie chodzi o uwagi, a raczej o ogół. Też jest prosto, też są pastelowe barwy, a i nagłówek nie jest nie wiadomo jak skomplikowany :D Ale nagłówek jest gut, jego nie ma się co czepiać. Jest ładnie, a na pewno ładniej niż poprzednio c:
    915 - znów dość prosto. I znów ten biały paseczek między tekstem a kolumną ;) Tutaj puste tło po bokach jest ok, tak ma być. Jest ładny, chociaż może te podstrony można by było chociaż trochę oddzielić od nagłówka.
    916 - o, o dziwo lubię Intruza C: Hm, cholera, szablon bardzo podobny do poprzedniego z tą różnicą, że do nagłówka dodano efekt wyrwanej kartki. Jest ślicznie, to najlepszy jak dotąd szablon, ale martwi mnie, że wszystkie są do siebie tak podobne...
    917 - no, a niedawno wspominałam o tym, że coś HP dawno tu nie widziałam ;) Ale nie bylibyście sobą, gdybyście nie walnęli do notki filmowej chociaż jednego szablonu z HP :D O, wreszcie jakiś inny szablon! ^^ Ech, a co z prawą stroną? Może druga kolumna? Chociaż nie, bo po lewej jest ta wysoka, więc po cóż druga?... No dobra, ale może nagłówek po prawej stronie? No bo nie wiem, dobrze by było czymś to wypełnić. Do pola z tekstem mogłabyś dorzucić tę ramkę, której użyłaś dla kolumny. Ale i tak to bardzo ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 918 - Piraaaaciiii! <333 Widziałaś takiego bloga? A pamiętasz adres??? Oooby! Podaj mi go, jak sobie przypomnisz c:
      ...nie, to są żarty, tak? On jest identyczny, jak 914! A już się ucieszyłam, jak przeczytałam, że jest szablon z Piratami! A i miniaturka wyglądała ładnie, a tu takie cuś... jestem na nie :<
      StrayHeart - witamy uprzejmie! Ach, nowi przybywają ostatnio jak grzyby na deszczu,a le bardzo mnie to cieszy :) Mam nadzieję, że wytrwasz tu z nami dłuugo i jeszcze trochę dłużej oraz że nigdy nie zabraknie ci pomysłów i inspiracji, weny oraz pasji <3
      Hm, na sam początek wskazówka: podglądy należy linkować, bo wtedy wredna Meth się wkurza. Zapytaj innych, oni potwierdzą.
      919 - WOW WOW OWOWOWOWOWOWOWOOWOWOWWEJRGCUKGTUHVFGHR!!!!!!!!!!! ALEŻ GENIALNY SZABLON! Jak na razie dla mnie najlepszy z tej notki! Nagłówek jest tak pięknie wkomponowany w całość... Toć to wygląda jak dzieło sztuki! I zastosowałaś różne dziwne obrazki, to znaczy zamieniłaś nudne 'Starszy/nowszy post' na szczałeczki! :3 ta ramka oddzielająca tekst od reszty genialnie tu wygląda, nagłówek pięknie wtapia się w całość, co wygląda niesamowicie, ale o tym już wspominałam... Kurde, nie potrafię opisać, jak bardzo podoba mi się ten szablon, a t bardzo źle, bo powinnam to umieć - chcę być pisarką :c XD Po prostu szablon absolutnie cudowny, zakochałam się w nim!
      920 - Sajlens? Ona naprawdę jest wszędzie! -.- O, a jednak linkujesz podglądy! Miło :3 Ohoho, jaki łagodniutki szablonik... wolałam tamten, hihihi 3:-> Ale wyszło ci to naprawdę ładnie. Nie moje klimaty, ale praca dobrze wykonana :)
      AJM CEJKIN DACHOWIEC CU AJZENGAA!
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! ^^

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam, że ekipa tutaj jest gigantyczna. Też mam taką nadzieję :D.
      Dobrze, że uprzedzasz! Na następny raz się o to postaram :D
      Jejciu, nie wiem co powiedzieć, bo chyba dziękuję to za mało ;o
      Dajesz wielkiego kopa do pracy! <33

      Usuń
    3. Linkuję podglądy specjalnie dla ciebie bo wiem, że inaczej byś mnie zabiła :D

      Usuń
    4. Jak miło :3 W gruncie rzeczy masz rację. Zabiłabym cię.

      Usuń
    5. Jesteś, jak moim znajomi - kiedy rzucam im ten teks, oni tez nie rozumieją :C Ale i tak mnie to bawi :D
      Widzisz, ja o tobie pamiętałam, a tamte łajzy nie! Kochaj mnie mocniej niż ich :D

      Usuń
    6. A Kosmiczne, to Kraken. Jak możesz nie znać?

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja się przywitam cieplutko i już biorę się za komentowanie!
    Weasleyowa
    A miniaturek nie chciało się zalinkować, taaaak? A tak przy okazji witamy z powrotem po długim urlopie! Miło cię znowu widzieć... twoje prace... czytać ciebie... czy co tam jeszcze innego.
    909 - Co ja widzę, Lena i ten, tego… jak on się nazywał? Bo nie pamiętam… W każdym bądź razie Piękne istoty się ukazały moim słodkim oczętom (jedynej słodkiej części mojego ciała). A, Ethan! Już pamiętam! A co do samego szablonu, to niechętnie muszę powiedzieć, że mi się podoba, ale troszkę wyszłaś z wprawy, przynajmniej to moje odczucie, nie wiem jak jest naprawdę. Bardzo mi się podoba napis w nagłówku, jest naprawdę prześliczny :) tylko by się zachwycać i zachwycać. Do kodów bym się przyczepiła, ale nie przyczepię się, bo mi się nie chce. Najważniejsze, że nagłówek piękny, co tam kody.
    910 - Oooooooooooooooooo… *.* To zdjęcie Lily! I te jej oczy. No i dary anioła! Plusik u mnie, dawno nie widziałam szablonów na ich temat. No dobra, ostatnio dwa, ale nie ważne. Najważniejsze jest to, że nagłówek tak pięknie ci wyszedł, wszystko współgra i śpiewa, całość jest troszkę tajemnicza. Tylko kody… ech, co ja z nimi mam. Są takie same jak w poprzednim szablonie, a ja tak nie lubiem!
    911 - Edmund! Edzio, mój ty kochany, jak tam w Narnii? Kocham Narnię, jest taka magiczna i piękna. I od razu mówię, że to jak na razie najlepszy z twoich trzech szablonów. I raczej najlepszy pozostanie, bo więcej nie wstawiłaś. Kody lepsze niż w dwóch poprzednich, ładniej wyglądają, tak elegancko :) No i całe skomponowanie zdjęć, te cegiełki w tle, to wszystko do siebie bardzo pasuje, chociaż ja bym nigdy nie połączyła Narnii z cegłami. Jakoś w moich myślach to do siebie nie pasuje, ale twój szablon jest najlepszym dowodem, że się mylę.
    Jiiiiiiiill
    Filmik mnie rozwalił! Ja podziwiam takich idiotów. Sama bym na coś takiego nie wpadła, a wyszło to genialnie :D
    912 - Bilbuś! Watson! Kocham ich obu i kocham Martina Freemana. I nie mów, że szablon klimatu fantasy nie ma, bo ma! Jest w nim to… to coś! Nie potrafię tego do końca określić, ale najważniejsze, że szablon oddaje naturę hobbita, od razu kojarzy się ze Śródziemiem. Chyba o to chodziło, prawda? No i ta kolumna, niby taka prosta, ale ma swój urok i tak jakoś jest na miejscu, pasuje do nagłówka. I od razu mówię, że twoich napisów to ja jestem fanką, zawsze jakoś tak potrafisz dobrać czcionkę i kolor, by to wyglądało oszałamiająco. Ja nie potrafię… :c
    Cyzia
    Photoshopik się psuje? Nie fajnie… nawet bardzo nie fajnie, źle i nie dobrze! Mam nadzieję, że sam się magicznym sposobem naprawi, gdyby moi rodzice nie schowali mi mojego listu z Hogwartu na pewno bym ci pomogła, ale teraz nie do końca wiem jak :(
    913 - Przyznam się bez bicia, że nigdy nie oglądałam Amelii, ale słyszałam, że światna, kilka osób wychwalało i polecało mi ten film, czyli znajduje się na mojej liście rzeczy do obejrzenia, zaraz za trzecim sezonem Sherlocka. Kody proste, może chwilami zbyt proste, ale ja lubię takie pokręcone, jak wszystko się rusza, zmienia kolory, kręci i nie wiadomo co jeszcze, a to znaczy, że nie jest u ciebie źle, tylko ja mam jakieś nie wiadomo jakie wymagania :D ale nagłówek nadrabia wszystkie braki, taki jasny i spokojny, urzekający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 914 - Za Igrzyska cię kocham, nie ważne co się stanie i jak będą wyglądac kody! Chociaż to pole na notkę moim zdaniem trochę za szerokie, tak mi się wydaje. Ja osobiście preferuję węższe, wtedy wydaje się, że tekstu jest więcej ;P Mogłaś dodać więcej Effie (ona tam najlepsza) i Haymitcha nie ma :c Jak tak możesz? Bez Haymitcha nie ma Igrzysk, bez Igrzysk nie ma… Igrzysk? Tak, wiem, to bez sensu. Ale… Haymitch.
      915 - I znowu Igrzyska, tym razem Kotna. A gdzie Gale? Effie? Haymitch? No gdzie, ja pytam, gdzie? To przecież morderstwo na mentorze, nie wstawić do nawet jednego szablon, na samym rożku… Co prawda zdjęcie Kotnej ładne, teksturki czy stocki tez ciekawe, ale nie ma Haymitcha, foch!
      916 - Intruz? Czytałam książkę, filmu nie widziałam, ale Saoirse jest słodka. Bardzo mi się podoba to niebieskie-niebieskie oko, tam na środku, w górze i teksturki widze, że od Yass ;) i użyłaś mojego ulubionego poszarpania krawędzi nagłówka, za to muszem ciem kochać! Nie ma to jak porządne poszarpanie krawędzi obrazka. A tak ogółem to kolorystyka ciekawa, nie powiem, że nie, te sopelki w lewym górnym rogu są po prostu urocze.
      917 - Draco? No nie wiem, czy jego obecność na nagłówku skradła me serce, no bo… Draco w swetrze? Nie, to mi nie pasuje, ale chyba to tylko moje odczucia. W swetrze czy bez, ta czerwień użyta w tle posta i kolumny mi nie pasuje, gryzie się z ciemnoniebieskim tłem i jak się dłużej popatrzy to daje po oczach. :C ale, ale, zauważyłam mroczny znak obok Smoczka, bardzo miło, ze tam się znalazł.
      918 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jack!!!! <333 Moja ty miłości ty! Ile ja na ciebie czekałam! Czy tylko ja tak mam, że wystarczy, że na niego spojrzę i już się uśmiecham, a bicie serca przyspiesza? Na samego Johnny’ego tak nie reaguję, ale ustylizowany na Jacka… zawsze podbija moje serce. A cała reszta szablonu jest taka sama jak w pierwszym do Igrzysk. Smuteczek…
      Stray Heart
      A witamy, witamy! Zaczarowane lubią nowych. Zwłaszcza, gdy szabloniki takie ładne. A raczej szablonie, bo tylko jeden, ale za to jaki! 919 Po pierwsze Igrzyska, po drugie Igrzyska i po trzecie… nie zgadniesz! Igrzyska! No po prostu lepiej wybrać nie mogłaś (dobra, mogłaś, ale nie ważne). Uwielbiam to zdjęcie Kotnej. Tylko znowu mi Haymitcha mojego kochanego brak. Przecież to taka świetna postać! A jeszcze nigdy nie widziałam szablonu z nim :C Ale podoba mi się mroczna kolorystyka i tło pod nagłówki postów. No.. to czekam na twoją pierwszą, samodzielną, że tak powiem, notkę.
      Rayne
      No wiesz co? Tylko jeden szablon? Jak możesz, Rajne?! No, ale skoro znowu robisz coś z Sajlens to chyba ci wybaczę…
      920 - Nie wiem co to za kobieta, ale ma nieciekawą twarz. Taką jakąś… jak wyrzeźbioną z drewna. Taką z ostrymi rysami. Nie lubię takich twarzy, bo mam dziewczynę w szkole, która taką ma i do tego jeszcze wygląda jakby z całej siły przywaliła w ścianę, albo ją upuścili jak była dzieckiem i jej się czaszka spłaszczyła :/ Ale szablon ładny, ciekawy, delikatny, kobiecy wręcz bym mogła powiedzieć. Te błękity… *.* Świetna robota, tyle powiem.

      Dobra, kończem ten koment, bo musze skomentować notkę Weasleyowej C:
      Pozdrawiam was!

      Usuń
    2. Cair! Dawno Cię nie widziałam :) jak tam u Ciebie? Tworzysz? :P

      Usuń
    3. Ach, coś tam i tworzę, ale co to już inna sprawa :)

      Usuń
    4. Właśnie sobie podejrzałam. Nie ukryjesz się ;)

      Usuń
    5. No nie! A już miałam nadzieję, że przed tobą ucieknę... ;P Chyba zacznę do ciebie mówić Jill-wszechwiedząca :D

      Usuń
    6. ona tak chodzi po blogach i grafików kradnie dlatego mamy taak dużo ludzi. " Upuścili jak była dzieckiem " wielu ludzi ma ten problem ale najczęściej przejawia się on głupotą. Robię z Sajlens i Fejf na dodatek! Normalnie apokalipsa. Nic tylko się kłócą :c

      Usuń
  15. Omygy <3
    Dziękujemy ślicznie za życzenia. :D
    Szablony cut mniut, bla bla, nie chcę nadrabiać :c

    OdpowiedzUsuń