g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

31.01.2014

[927-944] MR SEX

No rush.



*MR SEX*

Witamy, 
na zapewne długo wyczekiwanej przez was notce, gdzie moja osoba wraz z Silence i uwaga, uwaga - pierwsza niespodzianka tego wieczoru - Rayne, przygotowałyśmy dla was post "pełen" szablonów! Mamy nadzieję, ze będziecie się dobrze z nami dzisiaj bawić!


Silence

Wiecie, że miałyśmy zamiar dobić do 1000? Nawet zwerbowałyśmy dodatkową osobę, żeby nam pomogła. Miałam naprawdę pełno grafiki i jeszcze więcej pomysłów, ale mój genialny plan pochłonął cały czas jaki miałam.
Wszystkie szablony wykonane zostały dla Viv, którą możecie znaleźć między innymi tutaj.


SZABLONY SILENCE NIE SĄ DO POBRANIA!

http://sta.sh/024qyzuixy05
[Podgląd]  

http://sta.sh/01e8wuqdzdis
 [Podgląd]

Możecie go skądś kojarzyć. Ma on identyczny układ jak szablon AHS, który kiedyś robiłam.


http://sta.sh/01xfyqtbjbd3
[Podgląd]

Chyba mój najlepszy szablon jaki zrobiłam :c Przynajmniej ja tak uważam. Jakoś tak mi się podoba :c

http://sta.sh/06qpnoolfl1
 [Podgląd]
  Rayne


http://freyamavor.deviantart.com/art/931-430833829?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=5
[Podgląd/pobierz]

To jest zamówienie! Resztę oddam w przeciągu tygodnia.


http://freyamavor.deviantart.com/art/932-430835300?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=4
[Pobierz/podgląd]

Chwilowe natchnienie Zmierzchem. Gdzieś widziałam tą aktorkę jako Bellę i tak jakoś wyszło.

http://freyamavor.deviantart.com/art/933-430836049?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=3
 [Podgląd/podgląd]

http://freyamavor.deviantart.com/art/934-430836402?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=2
 [Pobierz/podgląd]

http://freyamavor.deviantart.com/art/935-430836637?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=1
 [Pobierz/podgląd]


http://freyamavor.deviantart.com/art/936-430836862?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=0
[Pobierz/podgląd]

Faith

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-937-by-FAITH-430871678?ga_submit_new=10%253A1391202801
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-938-by-FAITH-430872402?ga_submit_new=10%253A1391202962
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-939-by-FAITH-430872848?ga_submit_new=10%253A1391203096
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-940-by-FAITH-430873581?ga_submit_new=10%253A1391203291
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-941-by-FAITH-430873969?ga_submit_new=10%253A1391203425
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-942-by-FAITH-430874378?ga_submit_new=10%253A1391203627
 [Pobierz/podgląd]

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Naglowek-943-by-FAITH-430875433?ga_submit_new=10%253A1391203857&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1
 [Pobierz/podgląd]


 UWAGA, UWAGA! NIESPODZIEWAJKA WIECZORU!

http://sta.sh/02ymu5usiwl
 [Podgląd]

Szablon wykonałyśmy we trzy. Ja zajęłam się częścią środkową, Fejf górną a Rajne dolną.
A teraz, skoro już doszłyśmy do tego szablonu, nadszedł czas na niespodziankę, którą zapowiadałam wszystkim i wszędzie od kilku dni. Otóż razem z Fejf i Rajne założyłyśmy bloga - Switch it over. Jest to blog jednocześnie graficzny, jak i serialowy. Główną uwagę skupiamy na 15 serialach, jednak to może ulec zmianie, jeśli ktoś napisze w zakładkach 'propozycje' serial, który chciałby widzieć na SIO. Będą pojawiać tam się analizy ważniejszych odcinków, aktualności, sondy, a także szablony serialowe.


Wykonałam także zwiastun bloga, który możecie obejrzeć, klikając w poniższą miniaturę:


Uwaga! Film zawiera spoilerowe sceny z następujących seriali : Doctor Who, Sherlock, Grey's Anatomy, New Girl, Teen Wolf.



http://www.youtube.com/watch?v=mTg27sRez64

Udało mi się zrobić w HD ♥
Właśnie w tej chwili Agent Rajne dodaje pierwszy wpis na blogu, czyli analizę setnego odcinka The Vampire Diaries. Zapraszamy serdecznie do dzielenia się Waszymi opiniami w komentarzach :)


Silence z Wichrowych Wzgórz
Faith z  Piekiełka
Rayne z CBI

Jeszcze dwie wiadomości ode mnie [Faith]. Dobra i zła lub zła i zła, albo dobra i dobra - jak kto woli. Zacznę od złej - do maja jestem nieobecna, ponieważ egzaminy tuż, tuż, a dobra jest taka, że 
RAION PRZESZEDŁ STAŻ POMYŚLNIE!
Gratulujemy i pozdrawiamy! 

Zamówień nie przyjmujemy!

85 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się zjeżdżać gdzieś na sam dół :) więc wcisnę się tutaj :D
      Silence
      927 - Grafika ładna, choć na pis (przynajmniej na podglądzie) wcale nie czytelny. Co do ogólnej kompozycji szablonu, to przyznam, że podgląd nie jest dla niego zbyt łaskawy. Nagłówek skończony tak ni w pięć ni w dziesięć psuje ogólny obraz. Wiem, że obserwatorzy się zapewne wysuwają i dlatego miejsce zostawiłaś, ale jakoś nie pasuje mi to. Poza tym duża litera przy dacie wygląda fatalnie w tym wypadku. Za dużo białego cienia. Powinien być znacznie subtelniejszy.
      928 - Chciałaś wykombinować coś zupełnie innego i to ci się chwali, ale niestety eksperyment nie wyszedł. Szablon wygląda na strasznie niedopracowany. Trochę tak jakbyś miała jakiś pomysł, który po drodze gdzieś się ulotnił. Zdecydowanie mi się nie podoba, choć z pewnością miał potencjał.
      929 - Szablon jak do tej pory najładniejszy, choć to chyba trzecia praca z tymi gwiazdami. A może by tak jakąś inną texturę? Wiem, że jak człowiek coś lubi, to ciągle tego używa (sama tak mam) :) więc już milknę ;p Ogólnie szablon wygląda inaczej i to mi się podoba, lecz te rozsypane linki jakieś takie za ciemne (o ile to linki). Fajny napis. Mam nadzieję, że ucina go tylko na podglądzie?
      930 - Bardzo fajny pomysł na linki. Świetnie to wygląda, choć ten pasek w duł, kojarzy mi się z menu Jill na kółka w tym samy miejscu. Szablon wygląda bardzo ciekawie. Choć jak wszystkie twoje poprzednie prace, w strasznie ciemne i zimne kolory. Co do grafiki w nagłówku świetne, ale napisy znowu nie czytelne.
      Rayne
      931 - Bardzo ładne kolory i śliczny nagłówek. Szablon jednak przez tą dużą pustą przestrzeń, wydaje mi się jakby nie skończony. Może gdyby dać go w układzie zamkniętym? Nie jestem zwolenniczką dużych, pustych przestrzeni.
      932 - Dziwnie dobrane kolory, ale o dziwo wszystko ładnie pasuje :). Oprócz opustoszałej prawej strony, podniosłabym lekko posty. Nic więcej bym nie tknęła, bo szablon naprawdę robi sympatyczne wrażenie. Jest ciepły i taki budujący :)
      933 - W sumie te same uwagi co przy 931. Pusto!
      934 - Jak wyżej.
      935 - Bardzo ładny nagłówek :) Fajne kolorki i textury :) Dobra praca.
      936 - Śliczny nagłówek i aż się prosi o zrobienie z nim szablonu! Bardzo ładna i miła dla oka praca. Ten zielony jest taki kojący :) Super
      Faith
      937 - Mroczny, fajny i w klimacie. Css prosty, ale ciekawie dobrany. Tylko linki bym jakoś inaczej zrobiła, bo tak wyglądają... no w sumie wcale nie wyglądają, bo prawie ich nie widać ;]

      Usuń
    2. 938 - Fajny nagłówek, świetnie cieniowane tło pod kolumny, tylko zionie pustką. Sądzę, że takie prace wyglądają o wiele lepiej w formie szablonów o zamkniętym układzie. Nagłówek pobudzający wyobraźnię :D
      939 - Jak na razie chyba najfajniejsza z prac, tylko ja się głowię nad tymi nogami. Niby chyba siedzi na facecie, a nogi jakby drugie jej wyrastały z okolic czterech liter XD Dość ciekawe złudzenie, nie ma co ;p
      940 - W takim układzie twoje cudne nagłówki znakomicie się prezentują i szablon od razu nie wygląda na pusty. Kolory delikatne jak i reszta pracy. Kawał porządnej roboty. Bardzo przypadł mi do gustu i ujął mnie swą delikatnością.
      941 - Cudny nagłówek, a co do reszty, to chyba wiesz co bym napisała XD
      942 - Jak powyżej.
      943 - Ten z kolei nagłówek w ogóle mi się nie podoba. Same tekstury i jeden obrazek. Zdecydowanie nie wygląda najlepiej.
      Praca wspólna!
      944 - Fajny pomysł o prace zespołową, ale rezultat niekoniecznie zadowalający. Zdaje się lekko niedopracowany. Jakbyście zbytnio się śpieszyły. Obrazki nie zawsze są dobrze wtopione w tło, a linki jakoś dziwnie wyglądają z tą dużą ilością kresek. Napisy na podglądzie w ogóle nie czytelnie. Ciekawa jestem jak szablon prezentuje się na blogu, bo tak naprawdę podgląd niewiele oddaje.
      To by było na tyle. Dziękuję za uwagę, przepraszam za marudzenie, życzę dużo weny i natchnienia i moooooocno pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Trzecia (wciąż foch na Sajlens) :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fochaj się, fochaj. Sajlens na mnie krzykała, więc też powinnam się fochać ;c

      Usuń
    2. Nie dość, że nie umie pisać, to liczyć też nie :C

      Usuń
    3. Potrafię liczyć (i pisać też). Po prostu Twoja osoba tam na górze się dla mnie nie liczy. Nie zaklepałaś :c

      Usuń
  3. To kółeczko wam nie wyszło. Nadałyście jego wysokość i szerokość, ale wy-pozycjonować napis to nie łaska :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zamówię sobie jakiś szablon ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam nigdzie w notce mowy o tym, że można zamawiać szablony, więc jeszcze raz spróbuje.
    Hasło: Źródlana Kostucha

    Adres Bloga: http://www.stipant-veritatis.blogspot.com

    Koncepcja: Moim zdaniem szablon ma wyglądać mniej więcej tak, że cztery wilki siedzą lub stoją gdzieś np. na skale, trawie i wpatrują się w nocne niebo pełne gwiazd i jedna się tak bardzo wyróżnia - i właśnie w nią się tak wpatrują (to jakby mogło być obowiązkowo? :3) Tu chodzi o nagłówek, a kolory może coś w ciemnym granacie, szarości lub czerni? Najlepiej trój kolumnowy.

    Ewentualne zdjęcia:

    http://1.bp.blogspot.com/-2d4rgoojgoQ/UudnJ1AbZUI/AAAAAAAAAlc/F2_bQzbYfM8/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82usaa.png

    http://4.bp.blogspot.com/-bNuBuXCgDFM/UEFh4TRtixI/AAAAAAAABHc/79x_2Y8cMVQ/s1600/lobo+no+azul.jpg

    http://img72.imageshack.us/img72/3012/wil2ul7.jpg

    http://www.allfons.ru/pic/201112/1366x768/allfons.ru-327.jpg

    Ewentualny cytat: To co było nie wróci. Nadzieja umiera ostatnia.

    Inne uwagi: Zdjęcia to tylko przykład, ale to co opisane w koncepcji to najważniejsza jest ta gwiazda i motyw wilków, resztę zostawiam w ręku tworzącego :)

    Kontakt: saphira.wolf.blood@gmail.com GG podam przez email.
    Notka wspaniała, TYYYYLE WYGRAĆ *-* I TYYYYLE NOWYCH SZABLONÓW! a bloga będe obserwować bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz błąd, nic o tym nie napisałyśmy. Zamówień nie przyjmeujemy pod tą notką. Faith jak będzie to dopisze. Przepraszamy i pozdrawiamy.

      Usuń
    2. Silence i ty Brutusie przeciwko mnie!!
      Jeżeli szabloniarka nie podała limitu zamówień oznacza to, że nie przyjmuje ich wcale. - Regulamin

      Usuń
    3. Jeny, wybacz Avia, ale ja nie pamiętam w ogóle naszego regulaminu :c

      Usuń
  6. Raion, gratulacje ;)

    Szablony przepiękne :D Sama chciałabym się nauczyć je robić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz ty ku**a *.* Jakie beautiful!! *.* Amazing! <33 Jeżu piękne są, na serio. Sajlens śliczne najbardziej mi się u ciebie podoba 2 <3 3 *.* 4 !♥♥ zaś u Rayne 3 ♥ 4<3 oraz 5 *.* a u Faith 1 oraz 2 <333 Te mi sie najbardziej podobaja :C a z calej notki jakbym miala wybrac to mi sie podoba najbardziej u sajlens 2 i 4 jakos tak szczegolnie mi do gustu przypadly nie wiem czemu:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle minek, że Rajne musiała oczy zasłaniać :c
      Oli, dziękuję Ci bardzo ♥ Ale i tak idziemy do sauny :c

      Usuń
    2. Sajlens ja nigdzie z tobą nie ide:CCC Jeśli mnie uśmiercisz zbrodnią doskonałą to kto będzie oceniał twoje szablony huh?! No kto:C Myśl mózgiem a nie cyckami:CC

      Usuń
    3. Lecz sie :C Nie przyznaje sie do ciebie :c

      Usuń
    4. Szarap:C To,że robisz KUREWSKO DOBRE SZABLONY to nie znaczy ze mozesz mnie sobie zabijac ot tak :CC

      Usuń
    5. Wyjdź z tym słownictwem :c

      Usuń
    6. Bo czo? :CC Czo mi zrobisz?! Chcesz na solówke!?!? :CC

      Usuń
  8. Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres Bloga: http://violetta-2-newsy-photo-and-movie.blogspot.com/ (blog mojej siostry :) )
    Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w kolorze lekko różowy, nagłówek to zdjęcie Federica, Violetty, Leona Diega, Ludmiły i Naty (serial Violetta)
    Ewentualne zdjęcia: https://pbs.twimg.com/media/BGaNfCQCUAEn4KC.jpg:large
    Ewentualny cytat: El amor, la pasión de la música
    Inne uwagi: Moja siostra prosi gdy najedzie się kursorem na zdjęcie ma efekt rozjaśniania się, trochę jej nie rozumiem więc jeśli tego nie zrobilibyście to się nic nie dzieję :).
    Kontakt: truskawka557@interia.pl
    GG: Brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką nie przyjmujemy zamówień. Faith jak będzie to napisze, przepraszamy :c

      Usuń
    2. Nic się nie dzieję :)

      Usuń
  9. NIE MAM POJĘCIA, KTÓRA JESTEM. Skomentuję na pewno potem! ^^

    TYLKO CHCĘ NAPISAĆ: JIM MORIARTY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 927 - Nie lubię One Direction, ale szablon jest ładny. Kolorki mi się strasznie podobają :).
      928 - Świetny CSS, naprawdę zazdroszczę :).
      929 - Przepiękny, jeju! Ciemne barwy, mroczny, cudeńko.
      930 - Ładny, naprawdę mi się podoba ^^.
      931 - Ten mi się najbardziej podoba, ale nie dojechałam jeszcze do innych, więc nic nie mówię :D.
      932 - Ten z kolei jest ładny, ale nie mój typ :).
      933 - Oo, śliczny! Uwielbiam fiolet.
      934 - Phoebe, och uwielbiam ją! Szablon dość mroczny, czegoś mi brakuje, ale i tak miód :).
      935/936 - Do tych nagłówków mam szczególną słabość, tak strasznie mi się podobają :))
      937 - Nienawidzę tego aktora...Naprawdę, nie cierpię, wolę Jace'a książkowego, ale cóż...Szablon nic dodać nic ująć. ^^
      938 - Adelaide, uwielbiam ją, szczególnie w Teen Wolf :D. Szablon jak zwykle śliczny, eh, na słodziłam :P.
      939 - Ooo, ten mi się mniej podoba, to znaczy wszystko jest jak należy, ale nie chwycił mnie jak pozostałe ^^.
      940 - CANDICE! Candice! T-e-n szablon podbił moje serce w tejże chwili :). Wszystko jest tak bardzo idealne :D.
      941 - Once upon a time? Hook? ^^ Ślinię się na sam widok owego mężczyzny, a co dopiero szablonu.
      942 - Słodka Emma z nią każdy szablon jest cudowny. C:
      943 - Kolejny nagłówek, który jest po prostu niesamowity ^^.

      Ten blog...to coś dla mnie, gdyż oglądam niemożliwą ilość seriali, ostatnio chyba dobiło do 20-tki. Moje małe uzależnienie...:D
      Na prawdę jestem wniebowzięta!
      Na bloga będę wpadać często!

      Usuń
    2. Ups. jeszcze jeden!
      944 - Jim, Amy Pond i Stiles. Chcecie mnie doprowadzić do zawału? Naprawdę, nie wytrzymam, myślałam, że takie serialowe uzależnienie posiadam tylko ja!

      Usuń
    3. Tyle miłych słów ♥ I wszystkie szablony się podobają! :c
      Mówisz 20? Ja oglądam 70 .____.
      Wpadaj, wpadaj. I mów co myślisz :C
      Tak przy okazji, to mam do ciebie sprawę, spodziewaj się, że napiszę na gg :c

      Usuń
    4. Będę czekać :D. 70? To już choroba! ;_; Nie no żartuję, ja oglądałam więcej, lecz większość moich seriali już dawno się skończyło, a moje fandomowe serce jest wciąż złamane :/.

      Usuń
    5. Najgorzej jak się kończą nie tak jak byśmy chcieli. Jestem wtedy taka WAT i mam ochotę coś rozwalić

      Usuń
    6. Fejf wstawiłaby mleko :c

      Usuń
    7. Fangirlujmy Hooka razem! ♥

      Usuń
  10. Taka dawka szablonów to coś cudownego dla osoby uzależnionej od oglądania waszych pracy. Aż się chce kolejne blogi zakładać :D Gęba się cieszy na widok tak dobrych szablonów.
    Dorzućmy do tego, że jestem urzeczona i w ogóle szablonami z Zaynem. Niewiele dobrych widziałam, a te są wspaniałe.
    Jednak moimi faworytami zostają: 937 - bo Dary Anioła, 939 - bo zdjęcie.

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Jak widzę jakie cudowne prace dziewczyny dodają jestem o krook od założenia kolejnego bloga :c
      Bardzo dziękujemy za miłe słowa, cieszę się, że szablony się podobają. (:
      Czy to Grayson na avatarze? ♥

      Usuń
    2. Dokładnie tak, Pan Grayson we własnej osobie. ;) Toż to, ja już rozpoznawalna jestem po wykorzystywaniu wizerunku Rhys-Meyersa XD

      Usuń
  11. Szablony przepiękne. *w*
    Takie pytanie, będziecie robić jakieś BoyxBoy? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy (:
      Nie wydaje mi się :c Chyba że będzie jakieś zamówienie.

      Usuń
  12. EEEe gdzie mój piękny długi komć o wszystkich szablonach...? czyżby się nie dodał...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodał się :c Pisz jeszcze raz ♥

      Usuń
  13. Aż muszę skomentować :o Zaskoczenie, i to wielkie jak dla mnie :3 Szablony piękne *.* Szczególnie ten wasz wspólny <3 Cieszę się bardzo, że będę miała kolejnego bloga do czytania :3 Tylko kiedy ja je wszystkie ogarnę? O.o No nic... Życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Zapraszamy, zapraszamy. Już dzisiaj kolejna notka (:
      Wiesz co? Ja Cię skądś kojarzę. Twój nick i avatar. Nie mogę sobie przypomnieć skąd ._.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie wiem do czego to się odnosi, ale dziękujemy :c ♥

      Usuń
  15. Piękne są. Może w jednym troszkę mi kolory zgrzytają, noale poza tym ładne.
    Troszkę nie mam weny na długi komentarz, ale następnym razem dodam! :c

    PS. Przeczytałam to, co miała przeczytać tylko Sajlens, wygrałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WAT? Co miałam przeczytać tylko ja, co o co chodzi cooo :C

      Usuń
    2. U Rayne no. :c http://freyamavor.deviantart.com/art/931-430833829?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=5 Tekst w pasku gadżetów. ;_;

      Usuń
    3. Już nic nie mówię. :c

      Usuń
    4. loool, hahaha, ja tego też nie widziałam :c
      Masz +452 do spostrzegawczości :D

      Usuń
    5. Zapiszę sobie. XD<2
      Ale właśnie copypasty w szablonach są najlepsze, czasem to schizowe zdanka, czasem komunikaty, nieśmiertelne Lorem Ipsum albo czyjaś twórczość, polecam. XD

      Usuń
    6. Akurat wtedy Sajlens zepsuła mi menu i musiałam odreagować :c

      Usuń
    7. Przepraszam :c Nigdy sobie tego nie wybacze :c

      Usuń
  16. ostatni - mistrzostwo ♥
    i umiecie człowiekowi humor poprawić Moriartym na przywitanie :P ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy (:
      Moriarty jest boski ♥

      Usuń
  17. Ja mam tylko jedno pytanie? xd
    Jak mogę pobrać szablony wykonane przez Silence? Bo wszystkie są do pobrania jako obrazki. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szablony nie sa do pobrania :c Zamawiająca nie chciała. Przepraszamy za utrudnienia, za chwilę dopiszemy.

      Usuń
    2. Szablony nie są niestety do pobrania. Sajlens zapomniała mnie o tym powiadomić, dlatego nie ma takiej adnotacji przy jej grafikach.

      Usuń
    3. Och, szkoda. ;c
      Są fenomenalne. *-*

      Usuń
  18. Wszystkie cudne, ale najbardziej do gustu przypadły mi 930, 934, 940, 942 i oczywiście niespodziewajka ;)
    Bardzo ładne kolory w 940, i cytat z niesamowicie "klimatycznej" piosenki na 934 genialnie wg. mnie dobrany do kolorystyki :D

    I... God, uwielbiam jedenastego Doktorka *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy (: Ja też kocham 11. :c ♥

      Usuń
  19. Rayne

    1. Zródlana kostucha
    2. http://temptation-harrystyles.blogspot.com/
    3. Chciałabym prosić o szablon z Harrym Stylesem i Danielle Campbell.
    4. Danielle może być np ta http://www.listal.com/viewimage/2607884, ale jeśli znajdziesz jakieś inne, również może być.
    Harry jakieś aktualne zdj, fajnie byłoby gdyby było to foto z różą na przedramieniu.
    5. Never leave someone, who touches your soul more than your body.
    6. Szablon może byc czarno-biały, ale niekoniecznie. To już zostawiam do wybrania przez osobę wykonującą.
    7. uptowngirl96@op.pl
    17564245, ale ja rzadko bywam na gg, więc myślę, że kontakt prze maila będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrubioną i podkreśloną czcionką jest napisane,że zamówień nie przyjmujemy :c

      Usuń
  20. Szablony są przecudowne, widać kawał dobrej roboty *^*
    Ale tym razem szablony schodzą na drugi plan, no bo Moriarty <3
    Jezu. Jak ja go uwielbiam. Sherlock taki cudowny serial <3
    Skradliście moje serce tym postem, bo Moriarty. tak po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moriarty jest po prostu genialną postacią, a Andrew Scott jednym z lepszych aktorów serialowych.
      Dziękujemy bardzo i pozdrawiamy (:

      Usuń
  21. Ja Cię! Ile szablonów! 937 to zdecydowanie mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dużo szablonów :D wszystkie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejo :D Mogę was na początek wkurzyć?
    Mogę? Świetnie. No więc... Pojęcia nie mam, czemu właściwie, bo przecież nie mam żadnych powodów, ale wkurzają mnie te współprace :c Nie wiem, aż mi się komentować odechciewa. Wolę pojedyncze notki, takie zwyczajne. Ale to tylko moje zdanie, że ostatnio pojawia się tutaj dużo przekombinowanych rzeczy. A przecież było dobrze.
    Wszystkie szablony dla Viv... ok... ale... JAK MOŻNA MIEĆ AŻ TYLE KOMENTARZY?!?!?! ;O matko święta, ale jej zazdroszczę :C Tak czy siak żałuję, że jednak nie dotarłyście do 1000, acz z drugiej strony komu chciałoby się komentować tyle szablonów? Obawiam się, że nie mi... XD
    927 - Nie lubię 1D, ale kit, powiedzmy, że to jakiś obcy koleś. Hm, w zasadzie szkoda, że nagłówek jest zamknięty w ramce, wolę jak hasa wesoło po całym szablonie xD Ale jest fanie, ponuro, podejrzewam też, że kody są całkiem miłe ^^ Pięknie wygląda napis 'Niedziela' z ta ładną literką 'N' ^^
    928 - ale dziwna rzecz! ;o Nieźle się pobawiłaś wszelakimi kombinacjami xD Aż trochę pogubić się można: gdzie co, jak... 'Bohaterowie' ledwo mieszczą se w to kółeczko, ale jest ok. Nie no, generalnie to ja się chyba jeszcze nigdy z takim szablonem nie spotkałam, ciekawe doświadczenie, ciekawe... ^^
    929 - o, oto szablon, który wybrała sobie ta całą Viv, bo już byłam tan, zaglądałam, oglądałam. Szablon od razu mi się spodobał, ale mam wrażenie, że już go widziałam, a może po prostu podobny. Naturalnie z tej strony. Ale po prostu takie wrażenie... Na początku myślałam, że te te słówka po prawej od nagłówka, a raczej po prawej od kuli, to podstrony - to byłoby dosyć ciekawe, nie sądzisz? ;> Nie wiem, czy to możliwe, ale wy zdolne dziewczyny (i chłopaki!), więc pewnie dacie radę ^^ Tak czy siak. ładnie, bo ponuro, bez przepychu, acz jednak z pazurkiem. Tajemniczy... nie no, ja już na pewno ten szablon widziałam!!!
    930 - no fakt, poprzedni szablon był najlepszy <3 Ale ten też niczego sobie. Podoba mi się efekt przewracanych podstron ^^ 223 obserwatorów? Nienawidzę jej.
    931 - ech, za dużo tych szablonów walnęliście, nie chce mi się komentować XD Na przyszłość dawajcie mniej. Róóż, róż, wszędzie róż, ble. Ale wykonanie ciekawe, nie ma co c: To biaława tełko jest bardzo ładne :3
    932 - ta aktorka jako Bella? każda jest lepsza od tej kretynki Steward, co to wiecznie wygląda jak naćpana. Albo śpiąca. Hm, ale ta zieleń w ogóle mi tu nie pasuje. Tak intensywna zieleń nadaje się do szablonów z natura itp., a tam, gdzie pojawiają się postacie, wypada raczej kiepsko. Ech, nienawidzę Jacoba :c
    933 - I znowu róż :c Ale i tak nie ma się czego czepić, jest bardzo ładnie c: Podoba mi się, kiedy te całe rameczki są przezroczyste. Mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi.
    934 - ooo,m ciemnie kolory, jak miło ^^ Hm, jest prosto, zwyczajnie, tajemniczo, ponuro. Jak dla mnie nic dodać, nic odjąć c: Wybacz, że te komentarze takie okrojone, ale jakoś tak nie wiem, cóż jeszcze mogłabym tu dodać. I tak kiedyś komentowałam tylko te, które mi się podobały, więc to i tak postęp.
    935 - buu, sam nagłówek. Nienawidzę komentować samych nagłówków. Ale muszę przyznać, że genialnie ci wyszedł: te ciemne piórka wokół postaci a dookoła jasne tło... ach! <3
    936 - znowu tylko nagłówek, so sad :c A idź w cholerę ;c Nie no, ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 937 - oooo, coś ciekawego, wreszcie coś baardzo ciekawego :3 Po pierwsze: świetne są te ramki, znaczy się wiesz, kolumny. Mniejsza, tak czy siak wygląda to genialnie. Ale nazwy podstron powinny być chyba jaśniejsze. Ale to drobnostka. Ciekawy nagłówek, wręcz bardzo ciekawy. Mamy tajemniczego kolesia, góry i czaszki. Ach :3 Jestem zdecydowanie za <3
      938 - Fejf, coraz bardziej cię lubię, serio :3 Ten szablon jest tak bardzo genialny, że ojojojoj... ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM! Niby nic nadzwyczajnego: pani na środku, niebieskawe tło, puste boki. Ale ta czarnowłosa osobistość wygląda bardzo tajemniczo, chyba ją polubiłam. Poza tym mamy laaaas i maamy zaaaameeek i łapacza seeenóóów... A te kolumny całe niby dość zwykłe, ale wyglądają genialnie. Jeszcze fakt, że im niżej, tym są ciemniejsze...Wiesz, że kocham cię za ten szablon? <3
      939 - kuuurde, staaary... jesteś genialna! Co prawda wolę, jak nagłówki są na górze, ale doobrze jest. Znowu ponuro i tajemniczo, czyli tak, jak lubię. Tylko jest jeden problem. Chyba nie potrafię ogarnąć, ile ona ma par nóg... XDDD
      940 - o, zima? :3 Ech, odeszła :c JA CHCĘ MOJĄ ZIMĘ STULECIA, KTÓRĄ MI RUSKI OBIECYWAŁY!!!! Ale mniejsza. Mmm, delikatne kolorki, delikatne wzroki... w sumie wszystko tu jest delikatne. Lubie takie długie kolumny c: Piękne c;
      941 - o wooooww! Uwielbiam takie kombinacje w szablonach. Ładne są te... rami, nie wiem co, ale to coś po bokach. Te takie ciemnofioletowe. No i znowu jest ponuro, hehe <3 Nagłówek niezwykle ujmujący, pan niczego sobie, ale i tak wolę oryginalnego Kapitana Haka :D
      942 - o, zegarki wracają do łask? ;> Mniejsza. To jest Emma Watson? Wygląda mi na Emmę Watson. Mniejsza. Te chmurki mi tu nie pasują. A poza tym jest jak najbardziej ładnie ^^
      943 - o nie, nagłówek. Sam nagłówek. Ej, ja już widziałam to zdjęcie - użyliście go przy pokazywaniu, jak tworzycie jakiś tam szablon ^^ I serio, to foto jest nieźle rąbnięte, cholernie je lubię!
      NIESPODZIEWAJKA, powiadacie? ;> Szablonik bardzo ładny, ale... hm, no nieee wiem... ładny c; Powodzenia w prowadzeniu nowego bloga! A że Raion przeszedł, to było oczywiste - mówiłam (pisałam) już, że to osoba zbyt denerwująca i walnięta, by tu nie pasował.
      czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. nie chce mi sie odpisywać na ten komentarz, bo ostatnio coś za bardzo marudzisz i komentujesz jeden szablon jednym zdaniem :c a idź ty :c
      Nie no, dziękuję ci za opinie i te takie, a ten 929 to ci na gg pokazywałam :c
      A wspólne notki są super. Mi się bardzo podobają, bo się integruje z ludźmi. :c

      Usuń
    3. O ty mendo :C To ja się rozpisuje na dwa komentarze, a tobie się nie chce odpisywać? ;c ok, to ja przestane :c I tak nikt ostatnio nie odpisuje :c A że marudzę, to wydaje mi się, że nie komentuję tu, by słodzić, tylko wyrazić opinię :c

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie przyjmujemy zamówień pod tą notką co jest napisane, pogrubione, powiększone i podkreślone.
      Po drugie, nikt w życiu nie zrobi szablonu ze zdjęciem o takich wymiarach.

      Usuń