g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.02.2014

[1007-1010] Jesteś różowy krem na cieście

Muszę was trochę pozarażać polszczyzną! Muszę! <3
No i jestem! W sobotę miałam bal. Mam teraz straszne zakwasy w łydkach i na bokach. Każda osoba z którą gadałam, i z którą bawiłam się na tym całym balu skarżyła się na podobne bóle. Najgorsze, że ponad połowa mojej klasy całą imprezę spędziła w sali i niektórzy gadali, niektórzy grali w karty. Smutne. Ale przynajmniej ja się nieźle bawiłam. Cały bal na parkiecie (tak bym tej podłogi nie nazwała, no ale dobra) w końcu ^^
Mam zamówienia. Niektórzy nie odpisywali na moje maile, do niektórych nawet nie chciało mi się już pisać... ale szablony są - to najważniejsze.

Jestem zadowolona. Bardzo mi się podoba i to nie tylko ze względu na tych dwóch przystojniaków (których zresztą sama wybierałam <3) 


Może i niekoniecznie podobają mi się kolorki, ale grafika moim zdaniem udana. Tylko te czcionki... jakoś źle je dobrałam ;//

Szczerze powiedziawszy po jakimś czasie od przyjęcia zamówienia zastanawiałam się, co mnie podkusiło, żeby wybrać zamówienie z członkiem 1D, ale tak myślę, że to ze względu na Lily ^^
Ogółem mi się podoba. Jakichś większych zastrzeżeń do tego nie mam. Praca spoko. Wybrałam inne zdjęcie niż podesłała mi zamawiająca, to wybrałam inne, bo nie odpisała mi na mojego maila!!!

Po pierwsze nie mam pojęcia czy zamawiającej spodobają się kolorki. Po drugie - zamówienie skończyłam dosłownie przed chwilą (chodzi tu o css), więc proszę o wyrozumiałość. Chciałam zrobić ten szablon, żeby był jak najbardziej przejrzysty. Mam nadzieję, że mi się udało. Ale ten szablon podoba mi się najmniej ze względu na ich buraczkowe twarze... ale nie potrafiłam dobrać lepszej koloryzacji :c

To by było na tyle. Nie chce mi się przyjmować zamówień, przyznam szczerze.
No, ale w ostateczności mogę przyjąć jakieś 2 zamówienia wybrane przeze mnie. (edit pojawi się w czwartek)
Jeśli oczywiście chce wam się czekać do marca. 
Niedługo też egzaminy, więc nie powinnam za bardzo tracić czasu przed kompem. Dlatego też zamówienia będę raczej robiła na raty. Zresztą chcę coś jeszcze przygotować na tematyczną, a nie wiem czy mi się uda.
Jeszcze dodam, że we wszystkich próbnych w szablonach pojawił się fragment mojej najukochańszej książki pt "Szeptem" <3
Także tego... do napisania! ;*

Edit:
Przyjmuję zamówienia od:myaa, Tom i Carolina Szcześniak.

24 komentarze:

  1. 1007 - hmmm, wydaje mi się... dziwny. To chyba ze względu na czcionki, ale to kwestia gustu.
    1008 - A ten... teen jest świeeetny! *__* Sądzę, że jeden z lepszych, które masz na koncie. Świetnie dobrana kolorystyka i strasznie podobają mi się napisy - i gadżetów, i cytat na nagłówku. Dobra robota!
    1009 - Lily jak zwykle świetnie. Szablon jest prosty i dlatego tak bardzo mi się podoba. Kolorystyka też niczemu sobie.
    1010 - Na początku - Shaileenee (TRIIIIIS)!! *__* Podobają mi się kody CSS, jakie tutaj zastosowałaś i chyba nie mam nic do zarzucenia. Najprawdopodobniej.

    Ha! A teraz zamówienie...
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://overfly-lv.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Liczę na Twoją wenę twórczą!
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://oi60.tinypic.com/4i1xdu.jpg
    http://oi60.tinypic.com/7318iq.jpg
    http://oi60.tinypic.com/2mcybva.jpg
    http://oi57.tinypic.com/r8wfbk.jpg
    http://oi61.tinypic.com/6i4gg6.jpg
    Niekoniecznie, ale mi się podobają. W razie czego - niżej jest kontakt, znajdziemy coś razem.
    5.Ewentualny cytat: "Ja wiem, że nie mam pięciu lat, że nic nie będzie wiecznie trwać..."
    6.Inne uwagi: Sądzę, że wszystko wiesz. Byle nie we wszystkich kolorach tęczy!
    7.Kontakt: mnementhart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Balu to ja zazdroszczę :D
    Szablony obejrzałam wszystkie i są cudne, ale mój i tak najpiękniejszy *_* Dziękuję Ci z całego serca :* Jakie tam buraczkowe twarze?! Efekt wyszedł cudowny! <3 Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za szablon, wyszedł świetnie :) Pozostałe szablony też oczywiście super, ale i tak mój najładniejszy ;p Lece wstawić go na bloga i jeszcze raz dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAK. W KOŃCU!

    1007. Jest taki ciemny, ale jednak nie mroczny. Ten pan wkrada się w moje gusta. Kto to jest? Z chęcią go wykorzystam, w opowiadaniu oczywiście. Wszystko jest takie niezbyt wymyślne. I dobrze, podoba mi się.
    1008. OOOBOŻE. w sumie już go widziałam, ale i tak nie mogę się powstrzymać. Naprawdę, jest taki jak chciałam. Jest Megan, trójca i zmieniacz czasu. Wszystko to, o co chodzi w opowiadaniu. A ta czcionka, nie przejmuj się, jest znacznie lepiej. Spokojnie. Kolorystyka bardzo mi się podoba, bo oddaje charakterek czasów. CSS jak dla mnie cudowny. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Zaraz go u siebie ustawię.
    1009. W sumie lubię Louis'a. Bardzo fajna kolorystyka i strasznie podoba mi się napis. Jest cudowny *-* Ale nie lubię Lily ;c
    1010. Aaaach, jeden z moich ulubionych aktorów. Wyszedł fenomenalnie na tym zdjęciu.
    Jeszcze raz, bardzo dziękuję za szablon, jest cudowny. Naprawdę. Teraz tylko czekać na poprawe prologu.
    Jest wspaniały. :D
    Pozdrawiam ciepło,
    Kliii,

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jezu ktoś ma podniete, że jest pierwszy a ja się jaram, że jestem 5. Jupiiiii ;P

    1007 - zdecydowanie nie moje klimaty. Jednak ogółem wszystko jest ładnie, pięknie. Tylko czcionka na początku przeraża, oraz to, że post nie ma wyróżniającego się tła :c No ale i tak jest pięknie <3 ;)

    1008- A tutaj na przykład mi sie wszystko podoba. To już do ustaleń zamawiającego niby, kto ma być na szablonie, ale nie podoba mi się jedynie ta pani na środku :( Oj tak, napisałam, że mi sie wszystko podoba, a zaraz że ta pani jednak nie... Umiem się wyrazić, wiem.

    1009- Ajajajajaajajajjajajaj <3 Moja Clary *-* Lily Collins kojarzy mi sie tylko z Clary Fray :3 Louis'a też sobie lubie, ale nie tak bardzo, a co do szablonu jest piękny, prosty, ale śliczny :) Zazdroszczę zamawiającej ;)

    1010 - A tutaj troszeczkę jest tak ponuro u ciemno, że aż się strasznie dziwnie patrzy :( No, ale nie będę się mieszała do zamówienia ;P

    A teraz kochana moje zamówienie :)
    1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://walking-on-airr.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym, aby był on lewo-kolumnowy :) Ewentualnie prawo, jak będzie ci bardziej pasować ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: Tutaj podam kilka propozycji, ale prosiłbym, żebyś wybrała tylko dwa, jedno z dziewczyny a drugie z chłopaka ;)
    Dziewczyna:
    http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2013/02/astrid-7.jpg
    *
    http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2013/02/astrid-5.jpg
    *
    http://onairbyvickychavarri.files.wordpress.com/2013/02/studded-hearts-marie-claire-australia-march-2013-astrid-berges-frisbey-by-nicole-bentley-5.jpg

    Chłopak:
    http://collider.com/wp-content/uploads/logan-lerman-image.jpg
    *
    http://media.vogue.com/files/2011/10/24/img-logan-lerman_124759425110.jpg
    *
    http://images6.fanpop.com/image/photos/34300000/Logan-logan-lerman-34326580-963-1280.jpg
    *
    http://www.theplace2.ru/archive/logan_lerman/img/Logan_Lerman_32.jpg
    Jeżeli sie nie nadają to pisz ;)
    5.Ewentualny cytat: "Love is too happy to bring me down" bądź "Not to repeat yesterday's mistakes"
    6.Inne uwagi: Prosiłabym aby ten szablon był w jasnych kolorach ;) Resztę pozostawiam twojej wyobraźni ;D
    7.Kontakt: GG: 49413143
    Email: melanie.fray@wp.pl

    Jeżeli przyjmiesz to chyba się zsikam ze szczęścia *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... Wszystkie są śliczne! Najbardziej podoba mi się 1008, nie wiem czemu... :D
    Gratuluje i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, jest nowa notka! No to lecę z komentowaniem. :)

    1007 Prze-pię-kny nagłówek! Może dlatego, że są tutaj mroczne klimaty. Szalenie, szalenie podoba mi się czcionka z napisu - jest genialna! Fakt, że szablon jest głównie w czarnym odcieniu też chwyta mnie za serce. I te kadry z cmentarzy... No albo ja jestem jakaś nienormalna, albo... Pociesz mnie, że nie tylko ja uwielbiam szablony w takich klimatach, bo w innym wypadku pomyślę, że coś jest ze mną nie tak! Jestem zdecydowanie na tak, a szablon z wszystkich w tej notce jest chyba moim ulubieńcem. :)
    1008 Harry Potter! To po pierwsze. Za Megan Fox nie przepadam, ale nie mnie to oceniać. Urzeka mnie połączenie tekstur i stocków. Pod względem technicznym, jak i wizualnym nagłówek jest mistrzowski. W tej chwili zastanawiam się czy to 1007, czy ten jest moim ulubionym. Układ też jest świetny. I tu jestem na TAK.
    1009 Minimalistyczny, bardzo schludny i elegancki. Masz talent, bo i tutaj nagłówek ma w sobie ''to coś''. Podoba mi się układ szablonu. Fakt, że jest on bardzo... (nie wiem jak to ująć) czysty. Piąteczka z plusem.
    1010 Znowu Harry Potter! Jupi! Przez Was chyba poważnie urządzę sobie seans HP na DVD - dziękuję z całego serducha. :D Świetny dobór kolorystyczny. Pięknie wkomponowane kadry z filmu. Masz talent, nie zmarnuj go!
    Czekam na więcej Twoich szablonów, bo aż przyjemnie się je komentuje.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wstępie powiem, że od dawna podziwiam Waszą grafikę. Marzę o szablonie z tej strony od dawna...Sama próbuję robić grafikę, ale efekty są beznadziejne. Ja nie jestem nawet godna by Wam buty wyczyścić ;-;
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga:http://peetniss-love-story.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Blog jest o miłości. Widzę tam więc raczej delikatne, choć nieco przygaszone i złamane barwy, bowiem ta miłość natrafi na wiele przeciwności. Lekko zgaszone barwy będą symbolizować więc te trudności :D Więc delikatne, przygaszone barwy, kwiaty gdzieniegdzie. W zasadzie to wszystko. Oczywiście jestem nieco głupia, jeśli chodzi o rzeczy artystyczne, więc jeśli tylko zechcesz zrobić to inaczej-nie będę się nawet sprzeciwiać.
    4.Ewentualne zdjęcia:nie mam konkretnych, ale muszą się tam znaleźć Katniss Everdeen i Peeta Mellark z Igrzysk Śmierci.Mogą być na przykład te:
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1242&bih=585&q=katniss+everdeen&oq=katniss+everdeen&gs_l=img.3..0l10.3339.5434.0.5662.16.15.0.0.0.0.166.1407.6j9.15.0.starcocdw...0...1.1.35.img..6.10.720.FpFB9jFZg8E#facrc=_&imgdii=_&imgrc=84YHMBkbzkMi7M%253A%3BnTCtoavjtoIs8M%3Bhttp%253A%252F%252Fimages4.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F20900000%252FKatniss-Everdeen-the-hunger-games-trilogy-20992240-550-416.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Fthe-hunger-games%252Fimages%252F20992240%252Ftitle%252Fkatniss-everdeen-fanart%3B550%3B416
    albo takie
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1242&bih=585&q=katniss+everdeen&oq=katniss+everdeen&gs_l=img.3..0l10.3339.5434.0.5662.16.15.0.0.0.0.166.1407.6j9.15.0.starcocdw...0...1.1.35.img..6.10.720.FpFB9jFZg8E#facrc=_&imgdii=_&imgrc=gHJLoPnDjMu_2M%253A%3Bmboq2ygppVQ_HM%3Bhttp%253A%252F%252Fapi.ning.com%252Ffiles%252FGVA1dVPNUczRPzLneqq7NHj5SyCCfqgxTZXBYQ7j-7WK9hdhATn-oxr9f83IqC8Dc*xLIaPKQKFfnE1o337eJBG28yPVayTe%252FOfficialKatnissEverdeen.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.hungergamesarena.com%252Fprofiles%252Fblogs%252Fhunger-games-official-press%3B255%3B372
    a co do Peety to może być na przykład taki
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&hl=pl&biw=1242&bih=585&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=peeta+mellark&oq=peeta+m&gs_l=img.3.0.0l10.77515.82136.0.83190.25.11.0.0.0.1.139.645.6j3.9.0.starcocdw...0...1.1.35.img..18.7.457.QVPc99zVKH0#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ZzYcd0VhPDEDEM%253A%3BGg3Osw9IsyRp0M%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-x6dtcZS2s0M%252FUsbNDmi-L0I%252FAAAAAAAAAjE%252FYTXOdviygKI%252Fs1600%252FPeeta-3-peeta-mellark-26993468-500-615.png%3Bhttp%253A%252F%252Fdurnehistorie.blogspot.com%252F2014%252F01%252Fpeeta-kochanie-za-gorami-za-lasami-zy.html%3B500%3B615
    Ale jak już mówiłam-jeśli wybierzesz inne zdjęcia, nie będę się czepiać, choć te mi się podobają.
    5.Ewentualny cytat: ,,You love me. Real or not real?"I dalej, ale nieco niżej, najlepiej jakieś ozdobne i większe od pierwszej linijki ,,Real". Czyli dwie linijki. W pierwszej to ,,You love me. Real or not real?" I to jakąś mniejszą, prostą czcionką. I niżej od tego(pod tym) duże, ozdobne, pozakręcane choć czytelne ,,Real". :D
    6.Inne uwagi:Chcę żeby ten szablon był śliczny, ale biorąc pod uwagę Twoje umijętności,spodziewam się kosmicznie genialnego :D
    7.Kontakt: na facebooku: https://www.facebook.com/carolina.szczesniak?ref=tn_tnmn E-mail: carcia_cullen@o2.pl
    Z góry dziekuję, jeśli przyjmiesz, to do końca życia będę ci wdzięczna...Bardzo ładnie proszę o zrealizowanie mojej prośby :) Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ ZA PRZYJĘCIE MOJE ZAMÓWIENIA <3 Dziękuję !

      Usuń
  9. Heeej! To ja grzesznica ( czy jak to się tam piszę)! Ta co nie odpisała na maila. Przepraszam. Często nie wchodzę na pocztę, a jak już wejdę do kasuje niepotrzebne powiadomienia z Facebook'a ( i to samo zrobiłam chyba z twoim ;-; ). Zależy też kiedy go wysłałaś, bo nie pamiętam swojego hasła :x
    Ale wróćmy do szablonu.
    GENIALNY! ( Wiesz szpan na dzielni, mam szablon z ,, zaczarowanych szablonów'' )
    Gdy na niego spojrzałam to, aż nic nie mogłam z siebie wydusić. Po prostu piękny!!!
    Jestem taka podekscytowana, że chyba nie zasnę :O
    Dziękujeee!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne szablony. Najbardziej podoba mi się 1008, chociaż ciężko wybierać, bo wszystkie są cudne :)
    Chciałabym złożyć u ciebie zamówienie, bo jestem pod wrażeniem.
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: pisanie-jest-ok.blogspot.com
    3. Koncepcja: Piszę o dziewczynie, która jest córką żywiołów i cienia, więc coś w ten deseń. Przydałaby się jakaś blondynka jako zdjęcie i kolorystyka błękitu. Układ jakby się dało, to taki sam, a jak nie, to zostawiam go tobie.
    4. Ewentualne zdjęcia: Mam kilka, ale jak będą złe, to też liczę na twoją wyobraźnię https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=639&q=blondynki&oq=blondynki&gs_l=img.3..0.1640.6335.0.7184.9.6.0.3.3.0.157.668.3j3.6.0....0...1ac.1.35.img..0.9.684.DJ-GAbXcMOU#hl=pl&q=%C5%BCywio%C5%82y&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=B700dELNFm9maM%253A%3BY1wufJyDQ2qTyM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuploads%252Fpics%252Fshutterstock_29948326.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kobieta.pl%252Fuczucia-i-seks%252Fpsychologia%252Fzobacz%252Fartykul%252Fseksualna-natura-zywioly%252F%3B549%3B366

    https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=639&q=blondynki&oq=blondynki&gs_l=img.3..0.1640.6335.0.7184.9.6.0.3.3.0.157.668.3j3.6.0....0...1ac.1.35.img..0.9.684.DJ-GAbXcMOU#hl=pl&q=%C5%BCywio%C5%82y&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=dAjEaSDaVO3FVM%253A%3BvTPboZ6-ayqSBM%3Bhttp%253A%252F%252Fklubwtrakcie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F03%252Fcztery-zywioly-wpisane-w-okrag.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fklubwtrakcie.pl%252Fposzukiwacze-czterech-zywiolow-gra-terenowa%252F%3B1280%3B1024

    https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=639&q=blondynki&oq=blondynki&gs_l=img.3..0.1640.6335.0.7184.9.6.0.3.3.0.157.668.3j3.6.0....0...1ac.1.35.img..0.9.684.DJ-GAbXcMOU#hl=pl&q=%C5%BCywio%C5%82y&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=UEKGlSvRibJ1tM%253A%3B9EHsqry5Oi-ffM%3Bhttp%253A%252F%252Fimmopedia.immortall.pl%252Fimages%252FElementsl.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fimmopedia.immortall.pl%252Findex.php%253Ftitle%253DKult_Mon-_r%2525C3%2525BBna%3B500%3B308

    5.Ewentualny cytat: Life is hard but so beautiful.
    6. Inne uwagi. Zapomniałam dodać, że prosiłabym aby wszystko oprócz cytatu było napisane czcionką georgia. Chyba, że masz lepszy pomysł :)
    7. Kontakt : email to ola.rasinska@wp.pl a gg 49432156

    Proszę, przyjmij to zamówienie. Plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze jakbyś mogła zostawić zakładki, które są na górze, to byłabym bardzo wdzięczna, a jak nie to trudno:)

      Usuń
  11. Szablon 1007 - Podoba mi się w nim rozmieszczenie zdjęć. Ciekawe dodatki, które nadają mroczny charakter blogu. Nie czytam yaoi, ale chyba właścicielce/zamawiającej się spodobał.
    Szablon 1008 - W centrum znajduje się główna bohaterka opowiadania, co mi się podoba. Nie jest to jakiś strasznie zagmatwany szablon, ale jest w nim strasznie dużo szczegółów, które stanowią ładne tło dla głównych zdjęć.
    Szablon 1009 - Prosty, jasny i ładny. Tło nie jest zbytnio szczegółowe, z tego co widzę są to pióra i rośliny, ale stanowią ładny kontrast dla jasnego tła.
    Szablon 1010 - Trzy główne kolory, dopasowane i zgrane. Widać temat opowiadania i główne postacie co, jak już wspomniałam wyżej, bardzo mi się podoba i ładnie wygląda.
    Szablony ogólnie są dobrze i starannie wykonane. Bardzo mi się podobają. Naprawdę gratuluję ci StrayHeart, masz talent do ich tworzenia. Życzę powodzenia w dalszych szablonach!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Źródlana Kostucha
    2. okruszek-nieba.blogspot.com
    3. Wszystko wyjaśnione w linku. Wszystkie zdjęcia czarno-białe.
    4. Zamówienia chyba nie będzie trudne, bo to karty postaci.
    5. Kontakt gg: 3331338 e-meil: wera0609@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link: http://okruszek-nieba.blogspot.com/p/aktorzy.html

      Usuń
  13. Porywam dziewke numer 843 do lochu magiczna-szatynka-zhogwartu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przejmuję motyw dodawania jednego krótkiego komentarza, bo nie lubię być niezauważana na szarym końcu listy komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się otwierać ten link, wiesz? ;o Nie no, otworzyłam, ale zaraz wyłączyłam <3
      Bal, ale to znaczy się studniówkowy? Bo jak tak, to ja już... trzy tygodnie temu miałam. Albo dwa. Lol, nie pamiętam już O.O A nie, wiem. Był 14 lutego. Fajna data, nie? ;/ A ja zakwasów nie miałam, o dziwo. Ale jakikolwiek byłby to bal, to... JAK MOŻNA GRAĆ NA NIM W KARTY?! Weź mi to wyjaśnij. Ale najważniejsze, że ty się dobrze bawiłaś ^^
      Łokej, szablony.
      1007 - wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow aaaaaaaaleee faaajnyyy szaaaaboooon!!! Ej, ale serio, jestem zachwycona! Po pierwsze: ciemno tu ^^ ciemności zawsze spoko. Po drugie klima: dostrzegam bardzo fajne krzyże w tle ^^ Ogólnie jakieś cmentarze, kruki i inne takie. Podoba mi się! Człowieka nie znam, toteż bez komentarza to zostawię. Poza tym genialna czcionka <3 Powiedz mi koniecznie, jak ona się nazywa! No i wszystko jest bez jakichś ramek czy czegoś takiego, co również bardzo mi się podoba. Ogólnie kolumna jest genialna :D Jest bosko! <3
      1008 - a ja tam nie wiem, czego ty chcesz od czcionek, moim skromnym zdaniem są dobre. Ogólnie, jak już ostatnio dość często wspominałam, wreszcie pojawiają się tu jakieś urozmaicone nagłówki przy których można na dłużej oko zawiesić xD I tak samo, jak poprzednio, tekst jest bez żadnej ramki albo czegoś, tyle tylko, że kolumnę linią oddzieliłaś, ale drobną, subtelną, toteż piękne to wygląda ^^ No i, to już wspominałam, kocham cię za to, że zamieniasz nudne 'starsze/nowsze posty' na obrazy <3
      1009 - ech ech, stwierdzam, że twoje szablony są po prostu doskonałe! <3 Cholernie mi się podobają! Bawisz się czcionkami, za co cię uwielbiam, nie umieszczasz niczego w ramkach, co strasznie mi się podoba. Tu jest dość jasno, przyjemnie. Podoba mi się wykonanie liczny statystyk - w takim ładniusim kółeczku xD
      1010 - ten szablon też jest bardzo ładny, acz fakt faktem, poprzednie bardziej mi się podobały. W zasadzie one są chyba poukładane do najlepszego w dół xD Mmmm, Neville! Nie czepiaj się aż tak kolorystyki, jest dobrze. Hm, ale chyba jednak kolumnę na dół bym walnęła. Kody są jak najbardziej okej, także brawo! :D
      No dobrz, czekam na nexta i pozdrawiam! :D

      Usuń
  15. Ostatnio nie skomentowałam, to teraz to nadrobię ;)
    Szablon 1007 (jaka liczba!) jest świetny, niezwykle klimatyczny :) W życiu nie powiedziałabym, że z takich zdjęć można zrobić coś tak dobrego :) a poza tym, kurczę, boscy Ci chłopcy! Aż przyjemnie się patrzy :)
    Kolejny szablon i mój ulubiony Potter! Powtórzę się, ale pięknie ci to wyszło :) Bardzo podoba mi się kolorystyka. Okna, zamek... to wszystko sprawia, że od razu czuć magię. Jesteś niesamowita :)
    W 1009 kody sa perfekcyjne, ale grafika jakoś nie skradła mojego serca. Może to przez tego pana a może przez coś zupełnie innego - sama nie wiem.
    Ostatni...hm. Myślę, ze z inną koloryzacją byłoby lepiej, ta wydaje mi się ciut za mocna. Jednak sam układ i pomysł świetny :)
    Gratuluję świetnej notki, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://control-of-feelings.blogspot.com/
    Koncepcja: Blog Potterowski. Dotyczył on będzie głównie Dracona Malfoya i pewnej dziewczyny. Prosiłabym o jakieś zielono srebrne kolory ,jeśli to jest możliwe. Karty z odnośnikami : Postacie ; Spis treści ; Strona główna.
    Ewentualne zdjęcia :
    http://4.bp.blogspot.com/-tgd8z80ImzA/TrRF36SmJbI/AAAAAAAABZ8/z2FqcwF2m3w/s640/tumblr_lebbv080Nv1qcr2yto1_500_large.jpg

    Ewentualny cytat: "Kontrolować uczucia."
    Inne uwagi:-
    Kontakt: natalkagabi1998@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://odwrogadoidola.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon może być w fioletowym kolorze z dodatkiem granatu. Ogólnie ciemne kolory jak czarny. Ważne również dla mnie, aby na szablonie znalazł się napis ,,Od wroga do idola''
    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&tbm=isch&tbnid=RZlB0gTFNwc2iM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fcoronaniall.tumblr.com%2Fpost%2F45522706141%2Fpunk-niall-best-of-aka-niall-looking-fucking-hot&docid=k4jdt616e2qZLM&imgurl=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F9506a1df1a836e15a74dc2e63fcc1332%2Ftumblr_inline_mjrrmrPedP1qz4rgp.jpg&w=500&h=716&ei=DhX2Us24AoaatAaPs4GoCg&zoom=1&ved=0CO4BEIQcMCk&iact=rc&dur=696&page=2&start=16&ndsp=34&biw=1366&bih=643
    http://25.media.tumblr.com/8ad1ad98b9fce5f792b5a8d339132f8e/tumblr_msny6aanf31s9a57bo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: Mam ciebie, mam wszystko
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: horanowa1D69@wp.pl
    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. http://fanfiction-littlelies.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Myślałam nad jakimiś ciemnymi barwami.
    Układ:
    *http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon846-421152738
    4. Ewentualne zdjęcia: http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/wp-content/blogs.dir/4/files/entertainment-weekly-pretty-little-liars/shovels-pll-ew.png
    http://2.bp.blogspot.com/-0cXP2agakWc/UtvuuScHOSI/AAAAAAAAPEk/f58MTC1AurA/s1600/PLLee.png
    5. Ewentualny cytat: Little Lies
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: E-mail: nicolinka0904@gmail.com GG: nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamówienie :*
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://mlamsbyjulia.blogspot.com
    3.Koncepcja: Myślałam tak o bardziej ciemnych kolorach np granatowy, ciemny fiolet, ciemny róż i nie zapomnijmy także o czarnym. Gdybyś mogła spełnić moje żądanie chciałabym abyś zrobiła nagłówek all'a ,,podarty rysunek"
    4.Ewentualne zdjęcia: Bardzo bym chciała aby w szablonie znalazły się te oto zdjęcia:
    file:///C:/Users/Julia/Desktop/zam%F3wienia/1511277_734157699928416_1360809432_n.jpg
    file:///C:/Users/Julia/Desktop/zam%F3wienia/bb7ca483ebXWJCMJE_24703_260699f058.jpg
    file:///C:/Users/Julia/Desktop/zam%F3wienia/hunger_games_by_wesleychen-d4u39lx.jpg
    file:///C:/Users/Julia/Desktop/zam%F3wienia/resize_image.jpg
    file:///C:/Users/Julia/Desktop/zam%F3wienia/the-first-time_0000.jpeg
    5.Ewentualny cytat: ,,Jeśli ci zależy, walcz" i ,,The Second Page Of Heaven"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: listeczek13@gmail.com GG niestety nie mam ;__;

    OdpowiedzUsuń