g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.02.2014

[1015-1028] Notka tematyczna - Bajkowo

W naszym tajnym głosowaniu, wygrał temat bajek. Chociaż były inne tematyki również zaciekle walczyły. A teraz wracamy myślami to tych wszystkich cudownych bajek. Przypominamy sobie nasze wczesne dzieciństwo i zaczynamy przeglądać szablony! 


Nikumu

http://nikumu-san.deviantart.com/art/Tematyczna-436383247 

http://nikumu-san.deviantart.com/art/Bajkowo-436386758 

http://nikumu-san.deviantart.com/art/Piekna-I-Bestia-436398052


Weasleyowa



Avia 
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1021-Buka-437077385
Jest bajkowo, wiec i Buka musiała być. Niestety ze względu na moje zdrowie jest tylko jeden szablon od Avii.


Silence (z Wichrowych Wzgórz)
Bajka głupia jakich mało, ale lubiłam Lady :c


Koteł z Alicji, moja ulubiona postać ze wszystkich bajek :c ♥
W ogólnym zamieszaniu nie zapisałam cssa, więc szablon do pobrania nie jest.

Tardis i chyba nic nie muszę mówić więcej :c No chyba że chodzi o głupią lewą kolumnę, której nie widać na podglądzie :c

Stitch jest zaraz po kotele :c
:c

Hehe, Kraken :c

Jedyna bajka, która miała jakiś sens :c


Zamówień nie przyjmujemy!

51 komentarzy:

  1. Nie wiem czy pierwsza, ale jeśli tak to ok!
    Szablony są ekstra, tylko szablon z Buką (AAA!!!) nie wchodzi, nie wiem dlaczego O.o
    Powracamy do swoich dawnych idoli? Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie szablony są śliczne, ale mnie najbardziej urzekł szablon z Puchatkiem i Prosiaczkiem. Jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję (: Wzrusza mnie ten szablon :c

      Usuń
  3. Tak w ogóle, to kocham oglądać bajki :3 Bajki są super :)

    Nikumu:
    1015 - nie wiem, co to za bajka :c ale układ mi się podoba. Że po dwóch stronach są rysunki, a cytat na samej górze. To chyba pierwszy taki tutaj. Kolory mi się podobają. Błękitny, różowy i szary. Ten granatowy fajnie z takimi delikatnościami kontrastuje.
    1016 - kolory piękne! Cytat wspaniały! Rysunek jak najbardziej też *_* Podoba mi się to, że przesuwa się tekst i zakładki. To chyba też widzę po raz pierwszy, choć mogłam coś pominąć :3
    1017 - Piękna i Bestia *_* gdzie gadżety? :O Tutaj też tekst się tak fajnie przesuwa! <3 I te fiolety!

    Weasleyowa:
    Twoich bajek w ogóle nie kojarzę :c
    1018 - jakie piękne kolorki :* I mój ulubiony układ! Uwielbiam taki! Czy na obrazku jest jakaś konkretna aktorka?
    1019 - podoba mi się delikatność tego szablonu. Znowu zrobiłaś takie fajne chmurki jak w Dramione ostatnim, choć te są mniej widoczne <3 Cytat taki prawdziwy!
    1020 - jak mrocznie :O za tym układem nie przepadam, ale to tylko moje odczucia. Sama grafika mi się podoba :D I kolory jak najbardziej zgrane ze sobą, chociaż tam w lewym górnym rogu... twarz kobiety ma całkiem inny kolor, niż reszta. Tak bardziej się w oczy rzuca. JA bym wolała, gdyby była w takim samym odcieniu jak ta druga kobieta :)

    Avia:
    przez Ciebie i Twoją Bukę będę miała koszmary :c Zmora z dzieciństwa powróciła...
    1021 - ten mroczny fiolet w odcieniu Buka... Boję się Buki. Strony mi się podobają tam, gdzie są :D I Tytuł posta mi się bardzo podoba :D

    Silence:
    1022 - nie lubiłam "Zakochanego Kundla"... Takie to jakieś bez sensu było. Ale szablon fajny :3 Ostatnio dużo rzeczy jest w fiolecie i to mnie wkurza, ale tutaj ten kolor pasuje idealnie :3 Nazwa gadżetów jest bardzo delikatna i jak ktoś by miał cztery strony w menu (albo mniej) tak, jak Ty, bo tam na tym białym strzępku tekst staje się trochę niewidoczny :( Wyróżnienie daty mi się podoba. Układ jak najbardziej na tak :3
    1023 - nie wiem, co to za bajka :( Układ mi się podoba, Wszystko jest wyraźne i przejrzyste. Super :)
    1024 - szkoda, że nie do pobrania, ale i tak nie mam go gdzie wsadzić XD Ale to mój faworyt ze względu na główną postać w tym szablonie XD Super! Wszystko czarne, tylko dodatki w kolorze oczu koteła.
    1025 - kropkowane oddzielenie pól tekstowych *_* I like it! Nie mam się czego przyczepić :( Podoba mi się szablon :(
    1026 - moja najukochańsza bajka ever! *_* W ogóle wspaniały szablon (mój kolejny faworyt). Świetne jest to, że menu jest ze Stichem, a gadżety osobno! Czcionka w gadżetach mi się podoba :D Kolorki w menu są super *_* Takie... Stichowe!
    1027 - Piotruś Pan *_* Kolory są genialne <3 Czcionka super, obrazek super :* Ale jest jedno ale... Niedawno dowiedziałam się, że Piotruś Pan był aniołkiem, który pomagał dzieciom z nieba. To dlatego one nigdy nie urosły. Były martwe :'( Moje dzieciństwo zniszczone...
    1028 - odwieczny dylemat... Las był Stumilowy, czy Stuwiekowy? -_- Ja obstawiam na pierwsze, ale... Kubuś i Prosiaszek <3 Ten szablon jest przecudowieńki *_* Taki delikatny! I ten cytat, który znają prawie wszyscy <3 Kocham go <3

    No to skomentowałam :c a teraz idę coś zjeść, bo się zmęczyłam... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIESZ, ŻE LILO I STITCH MA JUŻ 12 LAT?! WAT ;___;
      Zakochany kundel serio był bez sensi :< Głupia jakaś ta bajka xd
      1023 to Atlantyda:Zaginiony Ląd :< Moja najukochańsza bajka zaraz po lilo i stitch i Alicji :c
      Kto ci nagadał takich bzdur :c Chociaż Piotruś Pan jest na drugim miejscu najbardziej bezsensownch bajek (zaraz po Roszpunce) to uważam, że miał dobre serduszko :c
      Ja też obstawiam Stumilowy :< Jak to tak Stuwiekowy, nawet nie brzmi :C Ten cytat jakoś mnie tak wzrusza :<

      Usuń
    2. Młodszy niż ja :(
      Moja mama mi powiedziała :c uznała, że jestem już na tyle duża, że mogę znać prawdę :c Ja kiedyś chciałam mieć włosy jak Roszpunka :( Ten cytat jest po prostu wspaniały, no :c

      Usuń
  4. Szablon z Bellą i Tardisem, to najpiękniejszy szablon jaki kiedykolwiek widziałam. Z miejsca się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję Ci kochana bardzo, bardzo :c ♥

      Usuń
  5. Dla mnie również szablon z Tardisem przepiękny. Mogłabym się znaleźć na miejscu tej dziewczyny. c; No i zazdroszczę talentu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo (: Takie słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  6. Zaklepuję sobie tu komentarz c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kłamię dodam jak będę miała czas :c

      Usuń
  7. Zaklepuję sobie tutaj komentarz. Bo potem nikt nie przeczyta :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochem mi się nie chce, ale komentarz bedzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Rezerwuję sobie komentarz, kiedyś, może i jeszcze dzisiaj, tu wpadnę. Widzicie, jaki ja zapracowany człowiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co? za szybko notki dodajecie, ja bym musiała tu warować całymi dniami, żeby na bieżąco być ;p
      JAKIE TAJNE GŁOSOWANIE I DLACZEGO JA NIC O NIM NIE WIEM?!!?!? Foch z przytupem :c Ale przyznam, że temat absolutnie boski i aż jestem ciekawa, co wy tam wyczarujecie C:
      NIKUMU
      1015 - czemu na belce nie ma numerka? :c Btw no tak,anime... mam nadzieję, że nie będzie go tu dużo, nie o tym myślałam, przeczytawszy tytuł notki tematycznej. Tak czy siak łożesz - ładnie ^^ Cholernie podoba mi się nagłówek, który jest... po obu stronach... ale fajne to :3 Ta pani po prawo bardzo ładna, nie ma co! Fajny, taki prosty, uroczy :D Kolorystyka łagodna, jest gut! ^^
      1016 - TO JEST GENIALNE!!! Kurde, nie wiem, od czego zacząć. Dobra, po kolei. Na początku nie wiedziałam, co przedstawia nagłówek, ale potem rozpoznałam tam postacie Disneya. Najważniejsze, że dojrzałam Aladyna i Mulan :3 Kolorystyka jest znakomita, no i cholerne podoba mi się to, że pasek podstron i kolumny są w zasadzie jednością, wygląda to tak, jakby tekst i nagłówek wlazły na bordowe tło (czy jakie tam, nie znam się na kolorach). Cytat umieszczony w fajnym miejscu, a jego treść nieco mnie przeraża... ;c To ja znam taki, że dorastamy wtedy, kiedy zaczynamy wspominać czasy dzieciństwa. A, no i dwie podstawy: karty na górze! :3 I ruga rzecz, czyli okienko, w którym jest tekst - bardzo takie lubię. Coś fantastycznego!!!
      1017 - ojooooj, Piękna i Bestyja! Mmm, prościutkie to, zwyczajne, ale ile uroku w tym jest! Myślę, że to całkiem dobre na pamiętnik albo opowiastkę o pięknej miłości. Ble. I znowu podstrony na górze, co niezwykle mi się podoba!
      WEASLEYOWA (tak, piszę drukowanymi, żebyście widzieli!!)
      1018 - yyyych, jaki piękny art! :O Tak tu spokojnie, tak tu delikatnie... Serio, w zasadzie nie wiem, co tu jeszcze napisać! ;o Ale szablon naprawdę prześliczny!
      1019 - mmm, znowu dość podobny art i ogólnie szablon dość podobny, tylko że kolory nieco inne i nagłówek po lewej, a nie po prawej. Więc w zasadzie komentarz do szablonu wyżej tyczy się też tego.
      1020 - lecicie z tymi szablonami jak burza, wiecie? Mniejsza. czo to... nowoczesna wersja Czerwonego Kapturka, czy jaka cholera? Ooo, dwie kolumny! :3 Jak to świetnie wygląda! To znaczy mam na myśli to, że są obok siebie. Jest dość ponuro i ciekawie, podoba mi się ten szablonik ^^
      AVU, co ciebie tak mało? Jakie problemy ze zdrowiem? ;c Ech, chyba musimy sobie pogadać, dawno tego nie robiłyśmy :c
      1021 - powiedz ty mi, dlaczego mnie nie dziwi fakt, że akurat ty wykonałaś szablon z Buką? :D Ja tam się go nigdy nie bałam, choć uwielbiam Muminki do dziś, w przeciwieństwie do jakichś Gumisiów czy Smerfów. Uroczy szablonik: ponury, a jednocześnie przyjazny, taki mi się przynajmniej wydaje. Hm, kolumny w dwóch rzędach, ok może być, choć jestem ciekawa ich umieszczenia gdzie indziej. Nie wiem, gdzie, ale gdzie indziej xD Trololo szablon z Buką to marzenie - nawet ja na to nie wpadłam! *__*
      SAJLENS z Wichrowych Wzgórz? Lol?
      1022 - ojeiii, jaki uroczy szablon! <3 No taaaak, słynna scena, to i szablon z nią musi być. Ja tylko jestem ciekawa, czy ujrzę tu moje ukochane bajki. No, ale się zobaczy. Fajnie, że dla kolumny nie ma żadnej ramki, tylko kropki oddzielające poszczególne... coś. Podoba mi się kolorystyka - nie zniosłabym, gdyby było tam jasno -tyle słodyczy to dla mnie zdecydowanie za dużo.

      Usuń
    2. 1023 - o, ty, a co to za baja, bo nie kojarzę? To znaczy postać już chyba gdzieś widziałam, ale nie wiem... Hm, fajniutki, ponury dość szablon! Lubię takie kolory. Te kropeczki to naprawdę fajna rzecz xD Jak dla mnie jest super, prócz tego, że nie za bardzo wiem, co pisać dalej ;_;
      1024 - koteł wymiata!!!! \m/ Uwielbiam go! Tak samo jak ten szablon, bo jest absolutnie genialny!!! No nic dodać, nic ująć! Wielokrotnie zaznaczałam, że wolę nagłówki pełne wszystkiego, ale kiedy ty na czarne tło walnęłaś tego koteła, to to wygląda naprawdę świetnie! I to jeszcze tak nad kolumnami, tylko chyba trochę nierówno wyszło ;p Szkoda, że nie dodałaś cssa, bo jestem naprawdę ciekawa całości! Koniecznie napraw błąd, bo ten szablon jest rewelacyjny!! <3
      1025 - heh, śmieszny ten nagłówek, muszę ci powiedzieć :D E tam, kolumnę trochę widać. Jak widzę, te twoje szablony teraz takie dosyć ponure, za co naturalnie masz dużego plusa! Jest bardzo ładnie, ale znowu nie wiem, co jeszcze tu napisać xD A ta baba to Kopciuszek czy jaki inny grzyb?
      1026 - a Stitcha to tak średnio lubię, choć przyznam, że jak leciało, to się oglądało, bo to jednak naprawdę fajna bajka jest :D Ale powiem ci, że ten szablon jest prześwietny! Ten Stitch po lewej wygląda tak genialnie... :D Ale on nie powinien się na post gapić? xD Nie no, tu jest świetnie! Znowu dośc ponuro, poza tym po lewej jest kolumna i jeszcze dalej po lewej podstrony, a to wygląda naprawdę świetnie! Kocham ten szablon! <3
      Oj, biedny kochany Stitch :CCCC
      1027 - Never grow up? Ok? :C Ale chyba za późno :C Hm, jak dla tej bajki chyba całkiem nieźle dobrałaś kolorystykę. Ogólnie całkiem zwyczajnie, ale w pozytywnym sensie, nie martw się. Kurdę, no ta kolorystyka jest naprawdę fajna, wszystko tu ładnie do siebie pasuje ^^ A ja naprawdę nie mam dziś weny do komentowania O.o
      1028 - mmm, no tak, Kubusia Puchatka nie mogło tu zabraknąć c: Boooożeeeee, jaaaaki pięęękny cytat!!!!!! <333 Aż sobie go zapisałam! Jest tu tak zwyczajnie niby, ale ta biel kojarzy mi się ze wspomnieniami, a te z kolei idealnie pasują mi do obrazka i do cytatu. Cud miód orzeszki! *___*
      Ech, a Aladyna i Mulan nie było... ok, to ja ŻĄDAM SZABLONU Z ALLADYNEM I MULAN, DZIĘKUJĘ, DOBRANOC!!!

      Usuń
    3. *Aladynem, lol, że też ja taki błąd czasłam :c

      Usuń
    4. ._. Nie dodałam cssa? :<

      Usuń
    5. Nom, Avu ma troszkę problemy ze zdrowiem, ale przecież ty doskonale wiesz, że ja zawsze na niewidoku :D
      Hm... dlaczego Cię to nie dziwi? Hm... widocznie coś znasz Avu :D

      Meth! Jak możesz nie znać bajki z 1023?! Jesteś straszna... To to: Atlantyda - zaginiony ląd

      PS. Niku nie ponumerowała ich bo jest na urlopie i ma problemy z kompem, a szablony zrobiła dawno, więc Avia je wstawiała. Jak Niku wrzucała je na dA, nie wiedziała jakie numerki będą miały :)

      Usuń
    6. Aaa, no tak myślałam, że jednak tę babkę kojarzę - widziałam jej krwawą wersję, nawet mam ją na kompie xD

      Usuń
  10. Sama jesteś głupia jak ich mało, Zakochany Kundel to najlepsza bajka ever :c

    Karzeł

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy Silence jest przepiękny :)
    A praca Avii chyba najlepsza z notki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :c :c :c
      Czy naprawdę tak ciężko jest przeczytać regulamin i notkę? ;-;

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te szblony podoba mi sie najbardziej ze stichem

    OdpowiedzUsuń
  15. In my consideration, the best Bitcoin exchange company is YoBit.

    OdpowiedzUsuń