g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.02.2014

[1029-1035] Run you clever boy and remember



And now it's time for one last bow
Like all your other selves
Eleven's hour is over now
The clock is striking twelve's

Silence
Z dedykacją dla fejfuni :c

Kocham ten szablon i zastanawiałam się do ostatniej chwili, czy dać xml, no ale :c

A tutaj dedykacja dla Weasleyowej :c

Weasleyowa
http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1032-437310626?q=gallery%3AWeasleyowa%2F41780027&qo=3
 Sherlock, dla wszystkich fanów!
http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1033-437310664
 Jim, Jim był zarezerwowany dla Rayne. c:
http://weasleyowa.deviantart.com/#/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1034-437310683?hf=1
 Uwielbiam ją, moja Clara!
http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1035-437310711
 Dedykacja dla Sajlens i mój ulubiony szablon :<.

Dzisiaj Rajon ma urodziny więc cieszmy się i w ogóle yay :c Razem z Weasleyową i moim gołębiem życzymy Ci abyś robił lepsze szablony, bo aż wstyd, przestał w końcu kłamać (:c), nie przerzucał się ciągle z jednej na drugą i w ogóle najlepszego :c Krótkie życzenia, ale z miłości :c


Zamówień nie przyjmujemy :c
Zamówień nie przyjmujemy :c
Zamówień nie przyjmujemy :c

59 komentarzy:

  1. Eleven. :C Clara. :C Amy. :C Tyle zmarnowanego potencjału. :C
    Ale szablony bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmarnowanego? :c
      dziękujemy ♥

      Usuń
    2. Nie lubię ery Moffata. Myślę, że to podsumowuje moją opinię na temat tych postaci. :)
      Są odcinki, które mu wyszły, są odcinki, które doszczętnie schrzanił (ja już z litości pominę przywrócenie Gallifrey), ale postaci to on pisze płaskie. A jak nie płaskie, to obrzydliwe. A jak nie obrzydliwe, to są tylko statystami na odcinek/kilka odcinków. To... chyba tyle ode mnie. :D
      Ale szablony naprawdę śliczne i jakbym miała gdzie, to pewnie bym ukradła. :)

      Usuń
    3. Ja też wolę Russela, ale wydaje mi się, że Moffat miał dobry pomysł na przykład na postać Clary czy na związek Amy i Rory'ego :c

      Usuń
    4. Dziękujemy c: Masz dużo racji jeśli chodzi o Moffata...Potrafi stworzyć wspaniałe odcinki, które zapamiętujemy na bardzo, bardzo długo, jednak czasem nie wszystko było dobrze dopracowane, ale ja nie mam zamiaru się czepiać :<.

      Usuń
    5. Na przykład ja szczególnie zapamiętałam Time of the Angels, The girl who waited i The Angels take the Manhattan, a czasami na przykład nie pamietam o co chodziło w tym odcinku o piratach albo w Closing Time, chociaż tam był Craig ♥ :c Bardzo nierówny był poziom 5. 6. i 7, sezonu :c

      Usuń
  2. Po prostu kocham Wasze Sherlockowe szablony ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. O maj gad, Moriarty. ♥ Doctor i Amy ♥ Szkoda, że nie mam, gdzie ukraść wasze szablony :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :c Szkoda, że jest tak mało blogów o DW i Sherlocku :c
      Cieszę się, że szablony się podobają :c

      Usuń
  4. wlasnie wczoraj znalazlam ta piosenke i slucham do tej pory:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ją Weasleyowa pokazała jakieś dwa dni temu i słucham jej bez przerwy ._.

      Usuń
  5. Naprawdę świetna notka, jak patrzyłam na szablony z Sherlocka i Doktora Who, to schodziłam wielokrotnie na zawał i dzięki Waszym szablonom znów się odradzałam <3
    Pozdrawiam mocno, życzę dużo weny i mam nadzieję, że będzie więcej takich postów!

    Sherlockowa vel Niezrównoważona ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jaka świetna metafora :D
      Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa ♥ (:

      Usuń
  6. Przepiękne szablony z Doctorem Who <3 Szczególnie podoba mi się ten Pond i Doctorem, ale reszta też jest śliczna. Mam pytanie, czy robisz tylko szablony z DW od piątego sezonu z jedenastym, czy z dziesiątym i Rose też byłaby szansa jakieś zobaczyć? :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, 10. i Rose to moja najukochańsza para na świecie :C Tylko jakoś nie mogę znaleźć dobrych zdjęć. Nie wiem jak Weasleyowa, ale ja obiecuję, że w jutrzejszej notce na pewno się jakieś znajdą (:
      Dziękujemy bardzo za miłe słowa (:

      Usuń
  7. moglibyście zajrzeć do zakładki Pytania? Byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, Sherlock <3 x10 Och, Doctor Who <3 x100
    Ale czemu tylko Jedenasty Doktor? Ja osobiście wielbię Dziesiątego i chętnie zobaczyłabym szablon właśnie z nim. W niebieskim garniturku, z Donną albo z "Voyage of the Damned", gdzie wyglądał jak James Bond xD I koniecznie z potarganymi włosami :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę dziesiątego, Tennant był taki genialny :c Już mam jeden szablon z nim przygotowany na jutrzejszą notkę, ale zapewne zrobię o wiele więcej :)
      Voyage of the Damned był świetnym odcinkiem, chociaż nie lubię tych odcinków, kiedy podróżuje sam :C
      A włosy to on ma chyba zawsze potargane, więc problemy nie będzie :D
      Dziękujemy bardzo i pozdrawiamy serdecznie (:

      Usuń
    2. Jak dla mnie Tennant był najlepszym z "nowych" Doktorów (nie oglądałam starej serii, więc nie mogę powiedzieć, czy ze wszystkich w ogóle). I włosy faktycznie przez większość czasu ma potargane xD Faktycznie, odcinki, w których Doktor podróżuje sam są nieco inne, ale nie zmienia to faktu, że jak zawsze był w nich genialny.

      Ostatnio natknęłam się na YT na piosenki w wykonaniu jego i Catherine Tate i nie mogę przestać się uśmiechać na myśl o tej dwójce. Szczególnie po obejrzeniu klipu do "The Ballad of Russell & Julie". Mają niesamowity talent komediowy, nie zapominając też o Johnie Barrowmanie ;p

      Usuń
    3. Dla nie Tennant też jest najlepszym nowoczesnym Doctorem, chociaż Eccleston i Smith są również genialni.
      O tak, pamiętam jak śmiałam się przez większość Partners in Crime. Cath i David są niesamowici razem, jednak wolę Billie Piper :c

      Usuń
  9. Czas na przeglądnięcie :c

    Silence:
    1029 - ostatnio często używasz tej czcionki XD Podoba mi się ona :D Grafika niezwykle bogata, nałożyłaś na siebie chyba z milion obrazków :D Podoba mi się, że gdzieniegdzie wśród fioletu są jakieś takie purpurowe plamy.
    1030 - układ chyba podobny, czcionka też :D kolorki inne, ładnie zgrane :) Grafika jak najbardziej na tak :)
    1031 - coś innego :D dla mnie trochę pusto po prawej :c kolorki mi się podobają, a czcionka znowu ta sama XD

    Weasleyowa:
    1032 - cudo, cudeńko *_* kolory, tematyka! nic dodać, nic ująć :D
    1033 - kolejne cudo *_* podoba mi się ten zygzak :D
    1034 - podoba mi się obramowanie pól tekstowych :D przyjemny szablonik :D
    1035 - chyba mój faworyt :D świetny jest! Czerń i takie magiczne złoto jakieś turkusowe :D Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, czcionki na pierwszym uzylam drugi raz chyba ._. Na drugim i trzecim jest inna, ale tylko ta mi pasowala, bo jest taka skromna :c
      Dziekujemy za mile slowa (:

      Usuń
    2. Dla mnie tam może być :) Ale zauważyłam, że lubisz jej używać :3 Ładna jest :c

      Usuń
  10. Hej, miałabym takie pytanie, czy byłaby taka możliwość, żeby zmienić napis w tym szablonie http://freyamavor.deviantart.com/art/934-430836402?q=gallery%3AFreyaMavor%2F43390446&qo=2 na np. "Nie ma ideałów, ale są anioły, które spotyka się tylko raz w życiu" Bardzo proszę o odpowiedz! :) Bunko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do odpowiedniej zakładki :)

      Usuń
  11. Szablony świetne, wszystkie bez wyjątku, chociaż chętnie zobaczyłabym coś z ery R.T. Daviesa :c Najlepiej z Davidem i Catherine ;C

    A z Sherlocka mi brakuje Molly lub Sherolly :C Moje shipperskie szerduszko się odzywa :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro moja notka i mam już szablon z Sherlockiem i Molly, nie zdążyłam wczoraj :< I z Davidem też jutro będzie :<
      Dziękujemy bardzo ♥ :c

      Usuń
    2. jej :C więc będę miała szablon na podstronę :c

      Usuń
  12. Dziękuję za życzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu się zdecydowanie za szybko pojawiają szablony! Zaraz skomentuję, czekajcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sherlockowe szablony są takie cudowne :') <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę pierwszą i na pewno nie ostatnią, która pozachwyca się Sherlockiem i Doctorem Who ♡ mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ukraść, któryś z szablonów, bo są prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez to przypomniałam sobie że teraz trzeba czekać na 8 serie dw i 4 sherlocka ;/// A co do szablonów to są piękne, przepiękne. szkoda że odkryłam tą stronę kiedy mam już szablon. ale jeszcze raz muszę przyznać że są genialne. mi chyba najbardziej spodobał ten się z samą jenną, głównie przez to że ona tam jest ale ogólnie cały szablon piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, nie cierpię czekac na Sherlocka :<<<
      Dziekujemy bardzo za tak miłe słowa ♥ (:

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. O szablonach tak ogólnie, bo mnie cholera bierze, jak widzę notki codziennie.
      Przedobrzacie.
      (a piosenka jest dziwna :c uwolniłam się od niej w połowie, przepraszam ;-;)
      Sajlens! <3 Zrobiłaś takie cuda z bajkami (Haha, ja :c) a tutaj wszystkie podobne takie do siebie te szabloniszcza. Wszystkie napaćkane i oprócz postaci, kolorów i stocków są takie same... no dobra, to brzmi jakby miały różny tylko css, ale wiesz co mam na myśli. Takie... tak samo zrobione. Leniu jeden :c Dużo Dr.Kto. Wow. Dzięki Rowi wiem o co w nim chodzi i te szablony tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że ten gościu ma najdziwniejszą twarz, jaką widziałam w życiu. Nie masz pojęcia, czy powiedzieć, że jest brzydki, bo jest... No borze zielony no!
      Najbardziej mi się podoba ten najbardziej inny, bo ma czerwony kolor pośród tej szarości, a ona ma czerwoną sukienkę. Ślicznie :3 Także wiesz. Jest ładnie niby no, ale umiesz ładniej ;c
      Weasleyowa.
      Jak ładnie, guuurrlll :x Z Sherlockiem jest genialny. Mam zamiar zacząć oglądać (z tatuśkiem na dodatek). Szablon perfekcyjny. No, może oprócz napisu na nagłówku ale poza tym... Ostatecznie przekonałaś mnie do obejrzenia :c w 1033 fajne wykończenie nagłówka i ogółem ładnie, ale nie aż tak. 1034 najmniej mi się podoba, ale 1035 jest perfekcyjny :O Strasznie podoba mi się połączenia nagłówka z postem przez tą czerń i ta ramka z taśmy filmowej <3<3<3<3 Nagłówek też niczego sobie :3
      Najszybszy komć ever, ale muszę się zebrać.
      I znowu zero rozdziału :c
      Zmory przebrzydłe.

      Usuń
  18. Śliiiczneeee! Najładniejszy...eh, nie wiem który. Wszystkie bardzo mi się podobają (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulujemy!
    Zaczarowane Szablony otrzymały 62 głosy w sondzie naszego katalogu na najlepszą szabloniarnię i zdobyły przez to pierwsze miejsce.

    Poniżej znajduje się link do najnowszej sondy. Rzecz jasna, można umieścić go w widocznym miejscu na blogu.

    http://sonda.hanzo.pl/sondy,221355,V6ZE.html

    Aby zapoznać się z resztą wyników zapraszamy tutaj: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/03/wyniki-sond.html

    Pozdrawiamy serdecznie,
    załoga KG

    OdpowiedzUsuń
  20. Najładniejsze są cztery szablony (jednego nie umiałam wybrać, przepraszam!) Pierwsze dwa z notki czyli to chyba będzie 1029 i 1030, bo układ i grafika, przy czym z tych dwóch dużo bardziej spodobał mi się 1030, chociaż sama nie wiem dlaczego. Pewnie dlatego, że jasny i jakoś tak bardziej w moim guście. 1031 ma ładną kolorystykę, ale grafika zdecydowanie nie jest dla mnie, wybacz Silence. Pozostałe dwa jednak podbiły mi serce, a dwa na trzy to mega dobry wynik. <3.
    Co do szablonów Weasleyowej, to dwa ostatnie mi się bardzo spodobały, zwłaszcza całkiem ostatni czyli 1035. Ta kolorystyka... Cud i miód. Dziewczyny, kawał dobrej roboty, poproszę więcej takich postów. I szablonów. <3.

    OdpowiedzUsuń