g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.02.2014

[945-947] I blog about it, and he forgets his pants.

No i uzależniłam się od Sherlocka. Przypomina mi trochę House'a. Dzisiaj tylko trzy szablony bo nie spodziewałam się, że będę dodawać 31 i wyczerpałam wszystko wtedy. Mam jeszcze ferie więc praktycznie cały czas czytam książki albo oglądam seriale. Przydałaby się jakaś dobra książka macie może jakieś pomysły? Ech nie bardzo wiem co napisać zawsze mam ten problem jestem raczej małomówna. Nie przeciągając:

Zamówienie!
Ciągle zostało mi jeszcze jedno, ale skontaktuje się z zamawiającą jeszcze w tym tygodniu.

Szablony wolne
Nagłówek bardzo, bardzo stary. Robiłam porządek na komputerze i go znalazłam.

Natchnął mnie ten filmik [ klik ]. Jest naprawdę świetny i uwielbiam ten szablon

I to koniec na dzisiaj. Następnym razem bardziej się postaram. 
Pozdrowienia dla Sajlens którą uwielbiam :) [ patrz nawet buźkę dałam ]

Przyjmę 4 zamówienia

Przyjmuję zamówienia Mystery, Firefly, mosane, Misertus, i Pauli 




52 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Cudowne prace, jestem pod wielkim wrażeniem ;))

      Usuń
  2. Pierwsza jako niezamawiająca :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would not hold on too much hope ♥
      Stej alajf, stej alajf, a a a jea, stej alaaaaaaajf.
      Mi też Sherlock przypomina House'a, z tym że Sherlock jest chyba bardziej ludzki i częściej okazuje uczucia :C Ale co tam Sherlock, Molly to dopiero kochanie :c
      Ja ci książkę polecam "Seria niefortunnych zdarzeń" (moja ukochana książka z dzieciństwa). Ostatnio znowu się za nie zabrałam i nie mogę przestać czytać. Tylko że mają strasznie dużo części ._.
      Ale ale, przejdźmy do szablonów.
      945-Agr. Co to za straszne kolorki :c Nie pasuje ten niebieski. Czarny byłby ładniejszy. Albo szary. Albo brązowy. Czcionka też bez rewelacji i te tekstury mnie denerwują :c Ale css zacny.
      946-o esu esu esu :C Kocham go. Jest idealny. Nienawidzę zielonego, ale teraz akurat kij z tym. Śliczny nagłówek i napis pasuje i css i w ogóle jest przepiękny. Aż mam ochotę pobrać ._.
      947- ja już ci mówiłam, że ten piorun mnie denerwuje :C Ale reszta jest śliczna. Takie starodawne mi się wydaje, jak ten filmik co pokazywałaś. Ładne, ładne to :c Kocham te napisy w gadżetach <3
      Ojeju, ja ciebie też uwielbiam :c Mam ciebie głęboko w serduszku i myślę o tobie ol dej ol najt. Nie no, trochę rzadziej. Ale wiesz o co chodzi :c I mi tutaj tak nie szalej z tymi minkami. Chcesz żebym zawału dostała? :C

      Usuń
    2. Myślałam, że zejdę jak on zrobił tą minę przy odbieraniu telefonu ♥ Boże jak go nie kochać. I ta cała akcja z Sherlockiem w prześcieradle najpierw rozwiązywał sprawę, a potem on tam tak siedzi, a ja takie Boże. Cały ten serial jest taki cudowny. Okazało się, że moja przyjaciółka też go ogląda. ( Właśnie dotarło do mnie jak dziwne jest odpisywanie ci tutaj skoro mam otwarte gady gadu i ciągle tam gadamy ) Czasami minki są niezbędne, ale przeważnie mi się nie chcą bo to strata czasu i tyle. Mój kolega narzeka bo przecinków też zazwyczaj nie stawiam Rajne leń.

      Usuń
  3. Ostatni szablon boski :)

    1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://james-i-alex.blogspot.com/
    3.Koncepcja: prosiłabym o szablon w kolorach szarości lub czerni. Na pierwszym planie prosiłabym o zdjęcie jakiegoś bruneta i szatyna stojących obok siebie, a w tle cmentarz. Układ dowolny.
    4.Ewentualne zdjęcia: zdaje się na ciebie :) Zależy mi tylko na tym żeby brunet nie uśmiechał się i wyglądał poważnie.
    5.Ewentualny cytat: ,, Frozen inside without your touch, without your love Darling only you are the life among the dead…”
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: killer51523@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2.Adres bloga: love-is-veriable.blogspot.com
    3.Koncepcja: ładnie poproszę by szablon był w delikatnych kolorach.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://m.weheartit.com/entry/99527140/search?context_type=search&context_user=Akii_chii&query=shounen+ai

    http://m.weheartit.com/entry/98900771/search?context_type=search&context_user=10Tsuki&page=2&query=shounen+ai

    http://m.weheartit.com/entry/97994406/search?context_type=search&context_user=0AikaChan0&page=4&query=shounen+ai

    http://m.weheartit.com/entry/97737511/search?context_type=search&context_user=Akii_chii&page=6&query=shounen+ai
    5.Ewentualny cytat: "Bo miłość jest nie tylko damsko-męska"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: onodera.chaaan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała poprawka... pisałam to na telefonie i tak jakoś wyszło...
      2.Adres bloga: love-is-variable.blogspot.com

      Usuń
  6. No więc tak:
    945 - nie podoba mi się. I to już nawet nie dlatego, że nie lubię One Direction. Dobór zdjęć kiepski. jak kobieta wygląda bardziej męsko od... chłopaka, to wiedz, że coś się dzieje. Nie umiejszając kobitce, która jest niczego sobie i ma ładne włosy.Kolorystycznie - nie. Tekstury chyba wybierałaś na chybił-trafił. W tym jedna z nich postarza rękę ładnej pani, dodając jej zmarszczek.

    946 - Baaardzo ładny. kolorystycznie fajnie dobrany. Może i bez szaleństwa, ale fajnie się uzupełniają.Kobitka ładna, choć może zbyt ciemna twarz, nie wiem czy kombinowałaś z kontrastami czy tak było, ale w sumie nie jest źle. Dużo roślinek, ale wyglądaja bardziej abstrakcyjnie niż kwiatowo. Te włosy trochę może zbyt miękko oddzielone, ale przy takim rozwichrzeniu to pewnie dość trudne. podoba mi się układ, klasyczny porządeczek. No pięknie.
    947 - całkiem ładny, ale mogło być lepiej, przedobrzyłaś. Ten piorun to na pewno ciekawe rozwiązanie do łączenia zdjęć, ale połaczenie mogło być bardziej ostro, bo i tak widac te przejścia mazane gumką. No i głupkowato wyglądają te napisy pod Somerhalderem (Jeny właśnie się zorientowałam, że ten gnojek grał moją ulubioną postać w zagubionych[!]). Bez napisów i zawijasków byłoby lepiej. No i CSS trochę słaby, ale szablon niczego sobie.

    Pieprzony Somerhalder, jako Boone przyspieszał bicie mojego serduszka, a jako Damon śliniący się za Eleną sprawia, że mam ochotę go walnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz takie same zdanie o Damonie jak Sajlens :D Ja tam go kocham i może się w końcu ogarnie. ten piorun to był ratunek! bez niego to wyglądało dużo dużo gorzej i jakoś tak nie zrobiłam tego dokładnie :c jak zwykle. A co do tekstury na ręce to też właśnie zauważyłam, że trochę źle wygląda ale udaję, że to henna jest :D

      Usuń
    2. W najnowszym odcinku się ogarnął! nie wiem czy już oglądałaś. w każdym razie Damon-singiel-bad boy to ktoś kogo uwielbiam, a w towarzystwie Enzo (który ma najwspanialszy akcent na świecie) jest jeszcze genialniejszy.

      Usuń
    3. nie oglądam bo na razie ten serial tylko mnie irytuje. jak się ogarną scenarzyści to może ale na razie to jest zmarnowane 45 minut mojego życia

      Usuń
    4. Boone :C Jak ja go kochałam. Głupi Locke :C

      Usuń
    5. Był Boone - był serial.No dobra może nie do końca, bo Ford też był świetny, już nawet nie chodzi o wygląd, bo znudził się po jakimś czasie. Lost zeszmacił się jakoś po 3/4 sezonie... Szóstego nawet nie próbowałam oglądać. Piąty tylko przelotnie...

      Usuń
    6. To chyba choroba wszystkich seriali, że po pewnym czasie pozostaje nam tylko płakać :c

      Usuń
    7. 1. i 2. sezon były najlepsze, 3. też fajny, ale 4. i 5. były okropne, a 6. to oglądałam tylko dlatego, że chciałam wiedzieć jak sie skonczy, a i tak polowe odcinków przeskoczyłam :C
      Wkurzyłam się jak Boone i Charlie odeszli ._. Serial się strasznie spsuł bez nich. I jeszcze Charlie :C

      Usuń
  7. Najbardziej z szablonów podoba mi się 946 ♥ Ładne kolory, takie delikatne. I nagłówek śliczny. Taką minę ponętną ta pani ma. : o No i wszystko mi się podoba! W 947 układ podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo mocno ♥ I napis idealnie pasuje. Ta błyskawica jest trochę dziwna, niemniej jednak, cały szablon jest cudny!

    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://harrypotter-narnia.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Nagłówek z boku, jeśli można. Prosiłabym też, aby szablon był minimalistyczny w miarę możliwości :)
    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20130514141003/harrypotter/images/3/37/Hogwarts-castle-harry-potter-166431.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/_9cdrhKOflnY/S8dqcJYY-8I/AAAAAAAAAE0/NxVPyrksajE/s1600/narnia.jpg

    Blog jest połączeniem Opowieści z Narnii i HP, więc jeśli znajdziesz jakieś ładniejsze zdjęcia, to oczywiście możesz je wykorzystać zamiast tych wyżej podanych. ;D
    5.Ewentualny cytat: "Extraordinary things only happen to extraordinary people."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: mystery1starkidfan@wp.pl GG nie posiadam :c

    Pozdrawiam!
    PS Sherlock ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa! Dziękuję za przyjęcie zamówienia! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! :3
      Bym zapomniała! Śliczny ten nowy szablon! <3

      Usuń
  8. Podejrzewam, że zostało Ci jeszcze moje zamówienie. :) Napisz mi maila, podam Ci tam swojego facebooka - nie chce tutaj, bo nie lubię go upubliczniać. :)

    A szablony jak zawsze - cudowne. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzależnienie od Sherlocka to dobre uzależnienie xD Najbardziej spodobał mi się ostatni szablon, choć drugi też jest śliczny ;)
    Pozdrawiam i weny! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz muszę czekać dwa lata! To jakiś koszmar. Na szczęście jestem dopiero na 2x02 więc mogę trochę przedłużyć przyjemność

      Usuń
  10. "Gratulacje Twój blog został Nominowany do nagrody za
    Najlepszy Blog i Najlepszy Blog pod względem graficznym.
    Prosimy o Kontakt pod e-mail
    amateurblogaward@gmail.com
    Powodzenia w dalszej rywalizacji
    Komitet Nominacji"

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło:źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dziedzic-voldemorta.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałbym mroczny klimat szablonu. Najlepiej kolory: czarny, granat, krwawa czerwień. zieleń w stylu ślizgońskiej. Karty z 6 odnośnikami (strona główna, O blogu, Postacie, Spis treści, Linki, SPAM).
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://fc03.deviantart.net/fs49/i/2009/233/2/6/Someone_Behind_You_by_Gerry_And_Me.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28000000/Johnny-Depp-johnny-depp-28001121-1024-768.jpg
    http://i.pinger.pl/pgr212/278e24a2002376004d35d97f/Ben-Barnes-ben-barnes-2187708-1966-.jpg
    http://thetvchick.com/wp-content/uploads/2013/06/281x211-650x376.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2011/026/3/b/skies_over_hogwarts_v2_by_ciarrai_manning1852-d384wc8.jpg
    http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/201/f/a/slytherin_common_room_by_nelphotography-d57ybnq.jpg
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2013/142/2/7/slytherin_student_by_apparate-d664v7s.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Wielkość wzbudza zawiść, zawiść rodzi złość, złość sprzyja kłamstwom"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: 1144675

    Z góry dziękuje za pozytywnie rozpatrzenie mojego zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://learn-love-again.blogspot.com
    3. Koncepcja: zdjęcie Ashley Tisdale w brązowych włosach i Daniel Sharman. Fajnie jakby się pojawiły elementy:taniec,koszykówka,fontanna,wesołe miasteczko,może jakaś sala taneczna, molo. Układ najlepiej taki jak w 744 LUB 707 (Oba są prześliczne <3). Jeśli chodzi o kolor to zdaje się na ciebie, żeby tylko nie były to kolory zimne.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    1)http://www.google.pl/imgres?client=opera&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=g7p11LH8LYhrGM:&imgrefurl=http://emosquanda.buzznet.com/user/polls/209761/blonde-brown/&docid=99aiqdRjLI6skM&imgurl=http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/4/2/3/9/1/5/1/orig-14239151.jpg&w=313&h=500&ei=a6--UtK0AuWO7QbQg4G4Cg&zoom=1&ved=1t:3588,r:16,s:0,i:127&iact=rc&page=1&tbnh=191&tbnw=122&start=0&ndsp=32&tx=57&ty=95

    2)http://www.google.pl/imgres?client=opera&hs=rBt&sa=X&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=HZ0_4IsoKySDcM:&imgrefurl=http://agnesmonroe.buzznet.com/photos/fashioniconofthedaya/%3Fid%3D68318115&docid=aktZgF3Py6ukrM&imgurl=http://cdn.buzznet.com/assets/users16/agnesmonroe/default/fashion-icon-day-ashley-tisdale--large-msg-134649788213.jpg&w=500&h=409&ei=aq6-UoCuMOuM7AbpnYD4Cw&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:93&iact=rc&page=1&tbnh=173&tbnw=200&start=0&ndsp=24&tx=135&ty=72

    3)http://www.google.pl/imgres?start=117&um=1&client=opera&hl=pl&biw=1280&bih=922&tbm=isch&tbnid=EN4lrBBflI6woM:&imgrefurl=http://weheartit.com/entry/58905306&docid=n95JtJ7RY4QqPM&imgurl=http://data.whicdn.com/images/58905198/tumblr_m9vb6fQwP51rfpttyo1_500_large.jpg&w=500&h=700&ei=NVkaUuTyHMSO4ASItIDQAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:19,s:100,i:61&iact=rc&page=5&tbnh=176&tbnw=142&ndsp=32&tx=74&ty=74

    5. Ewentualny cytat: All I can do is be me. Whoever that is
    6. Inne uwagi: Chciałabym, żeby pojawiły się elementy tańca i koszykówki, ale może Ci być ciężko gdzię je umieścić albo nie będzie jak je wpleść w szablon, więc nie muszą być
    7. Kontakt: mari.h@op.pl / gg:1823062

    Hm co do książek, jeśli lubisz kryminały to polecam książki Jo Nesbo, Dan Browna, a jeżeli fantasy to polecam sagę "Ludzi Lodu" która ma 47 części ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak ogólnie to wszystkie szablony przepiękne. Ostatni jest po prostu cudny (ten Daniel ). Heh, ja mam uzależnienie od wszelkich kryminałów.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://ta-chwila-nalezy-do-nas.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Prosiłabym żeby na szablonie byli Ashley Greene i Kelan Lutz a w tle znajdował sie samochód to jednak zostawiam wam do wyboru, bo może byc ale nie musi. Chciałabym jednak aby szablon był niebieski.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: „ Lubimy adrenalinę i ryzyko. Poniekąd i miłość należy do ekstremalnych zadań ”.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: Cornelia9856@gmail.com

    Z góry dziękuję.

    Cornalia Grey..

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://odwrogadoidola.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon może być w fioletowym kolorze z dodatkiem granatu. Ogólnie ciemne kolory, może się też znaleźć szary. Ważne również dla mnie, aby na szablonie znalazł się napis ,,Od wroga do idola''
    4. Ewentualne zdjęcia: http://img.likely.pl/photo/large/20130908/1-one-direction-sesja-dla-magazynu-anan-japonia-likely-pl-8900e8a1.jpeg
    http://25.media.tumblr.com/8ad1ad98b9fce5f792b5a8d339132f8e/tumblr_msny6aanf31s9a57bo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: Mam ciebie, mam wszystko
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: horanowa1D69@wp.pl
    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. http://adieumonpetitamour.blogspot.com/
    3. Cos jasnego, delikatnego i na swoj sposob ujmujace, najwazniejsze zeby pojawila sie Amanda Seyfried i ewentualnie Ben Barnes ale niekoniecznie. Preferowałabm jej bardzej dziewczęce zdjęcia :)
    4. ewentualne zdjęcia: http://data3.whicdn.com/images/99694172/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/98790563/large.jpg nie musza byc te same, chodzi mi o to, by byly one utrzymane mniej wiecej w tym stylu
    5. adieu mon petit amour
    6. brak
    7. assasymphonie@wp.pl
    Z gory dzieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Z tej notki najbardziej podoba mi się szablon nr. 947. Jest przepiękny. Nie ma żadnych wymyślnych ozdób i jest minimalistyczny na swój sposób. Właśnie takie szablony uwielbiam. (:
    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: zamarznieteserca.blogspot.com
    3. Koncepcja: Uwielbiam szablony jasne, delikatne oraz minimalistyczne. Fajnie by było gdyby układ został taki jaki jest. To znaczy nagłówek po lewej stronie, strony nad notką. Bez żadnych wymyślnych gadżetów, po prostu nagłówek i strony. W nagłówku mogłaby się znaleźć Nina Dobrev albo Selena Gomez, ktoś kto ma brązowe włosy i ewentualnie Zayn Malik, ale nie musi się znaleźć bo wiem jak większość grafików marudzi na One Direction. Tak przyglądam się nagłówkowi z szablonu nr.947 i strasznie podoba mi się ten piorun rozdzielający bohaterów. Chciałabym aby coś podobnego znalazło się również u mnie, ale również nie musi. Och no i proszę cię aby nie było żadnych zaokrągleń, czy czego podobnego bo tego wręcz nienawidzę.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://31.media.tumblr.com/8f5f34dd88bbb0d23665e2863d297036/tumblr_n02vrq8u0L1somh8ao1_500.png lub http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/Photoshoot-2013-nina-dobrev-34154732-500-600.png
    http://31.media.tumblr.com/8f79b4bda81b4e3af2ca5ede12fb7c2b/tumblr_myyfhd2RyW1qg9q0qo1_500.png lub http://24.media.tumblr.com/933268e53d7ce7d9e093462dcc039ce6/tumblr_mz1e0hw0qS1rkkqzto1_500.png
    5. Cytat: What seemed like a good idea has turned into a battlefield
    6. Inne uwagi: Brak
    7. Kontakt: misetus@onet.pl lub GG 41797818
    Z góry strasznie Ci dziękuje i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://amazing-dark-story.blogspot.com
    3. Koncepcja: Blog będzie o aniołach i demonach, więc moja jakaś jego wizja jest następująca; prosiłabym, aby szablon był raczej w ciemnych kolorach. Gdzieś w rogu jakieś czarne pióro (lub nawet kilka), przypominające te anielskie. Chciałabym również aby w nagłówku znajdowała się dziewczyna ze zdjęcia poniżej.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    • http://3.bp.blogspot.com/-0psj74ROQeU/Uuz-Nay7HQI/AAAAAAAAABc/xBnwu_85GD8/s1600/bialywilk9.jpg

    (jeśli byłyby potrzebne dwa zdjęcia, może pojawić się także to http://1.bp.blogspot.com/-iAtmIDDwmqY/UipyhV3pp7I/AAAAAAAAAbY/RgPv_2-ZM2k/s640/3b.jpg ).

    5. Ewentualny cytat:
    Difficult decisions best to entrust the fate.
    6. Inne uwagi: Układ bloga chciałabym podobny do tego z numerem 467 lub (jeśli z takim nie będzie się dało to podobny do nr 705). Tło nagłówka i całą resztę pozostawiam wam, robicie najlepsze i najładniejsze szablony więc jestem pewna, że będzie świetny! ;)
    7. Kontakt:
    e-mail: paula.rusherka@gmail.com
    gg: 49318284

    Z góry dziękuję, chociaż nie oczekuję, że wybierzesz akurat moje zamówienie, jednak byłoby miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne <3
    A książkę to polecam "Złodziejka Książek". Moja ukochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: pozar-cierpienia.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby w nagłówku znajdowała się gitara elektryczna i mikrofon, a także książki i conversy. Może być także odwrócona tyłem dziewczyna z długimi, kręconymi włosami. Blog będzie z opowiadaniem o nieszczęśliwej miłości, więc może jakaś czerwień - ale bez przesady, bardziej jako kolor uzupełniający -oddająca owy 'pożar'? :)
    4.Ewentualne zdjęcia: stawiam na Twoją wyobraźnię i wiem, że będzie dobrze :)
    5.Ewentualny cytat: "Everyone needs love
    You know that it's true
    6.Inne uwagi: ----
    7.Kontakt: gg 9975661

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit. 3. Tzn. niech ta dziewczyna będzie, a jeśli nie odwrócona tyłem, to siedząca ze smutnym wyrazem twarzy.
      Na moim blogu jest nagłówek z takim rozmieszczeniem obrazków jaki bym chciała :) ale zamiast kart, niech będą książki :)

      Usuń
  21. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: magic-can-do-everything.blogspot.com

    3.Koncepcja: blog jest o ff potterowskim, ale nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiadającego szablonu. Chciałabym, żeby gdzieś w tle był Hogwart. Układ z nagłówkiem, albo taki, jaki jest na blogu aktualnie. Chociaż na nagłówku wygląda chyba przejrzyściej :) Chciałabym, żeby była na nim Shailene Woodley i Matthew Lewis – jako główni bohaterowie. Blog o miłości :D Kolorystyka – raczej kolorowa, albo czarno-biała z dodatkami w jednym odcieniu, np. czerwień, fiolet… zdaję się na Ciebie :) No i czcionkę prosiłabym taką, w której są polskie znaki, bo nie lubię jak ą czy ę są inne :)

    4.Ewentualne zdjęcia:
    Wersja 1: http://data3.whicdn.com/images/82602179/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/83729177/large.jpg
    Wersja 2: http://data1.whicdn.com/images/76012754/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/83359885/large.jpg
    Tutaj to chciałabym tak, żeby Shai i Matt byli po takich stronach, żeby „patrzyli” na siebie :D
    A co do Hogwartu, to nie mam dobrych zdjęć, więc zdaję się na Ciebie. Tylko nie ten palący się bym prosiła :D nie wiem, jaki pasuje najlepiej.

    5.Ewentualny cytat:
    Magic can do everything. If you only believe.
    No i Wy często robicie tak, że pierwsze zdanie jest trochę większe, drugie trochę mniejsze, podoba mi się to :D Ale też wszystko zależy od tego, czy pasuje itd. :)

    6.Inne uwagi: chyba brak :)

    7.Kontakt: GG: 20945477
    Mail: adina.adrianna98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: historieleonettypolska.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w odcieniach lila i fioletu. Jest to blog z fanfiction o miłości, więc myślę, że powinien być w delikatnych odcieniach. Układ mi jest obojętny.
    4: Ewentualne zdjęcia:
    http://25.media.tumblr.com/c33367391be92b32809ec16fc1499ceb/tumblr_mughqwGOrH1sqg594o1_500.jpg
    http://photos.nasza-klasa.pl/55017196/12/main/8bdfb18f52.jpeg
    http://3.bp.blogspot.com/-LqViUBsiZR8/UfRbyFXGVHI/AAAAAAAAAqc/iPzhHIwqlJo/s1600/BQNOb9xCEAAUdej.jpg
    5. Ewentualny cytat: Miłość jest tym, co czuję. Jest dla mnie wszystkim...
    6. Inne uwagi: ---
    7. Kontakt: e-mail - violettoners@gmail.com gg - 36352569
    Dziękuję z góry. Szanuję waszą ciężką pracę :)
    Mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź.
    Całuski,
    Mechi :**

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://vilu-y-leon.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon utrzymywał się w jasnych kolorach, najlepiej jasny różowy albo żółty, ewentualnie niebieski. Układ dwukolumnowy, chociaż nic się nie stanie, jak będzie inny.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://cdn22.se.smcloud.net/t/photos/t/249737/violetta-2-sezon-leon-jorge-blanco_17477113.jpg
    http://www.disney.pl/disney-channel/sites/default/files/styles/retina_reduction/public/local_territories/pl-PL/galery_image_list/emea_vio_img_gal_08.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Dame tu amor"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: madziagabi91@wp.pl gg: 44261124
    Z góry dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://potomkowieherosow.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jedyną moją prośbą jest to, żeby kolorystyka była mroczna,a tło czarne. Same ciemne kolory może trochę odcieni niebieskiego, ale jak już to nie za wiele. Mój blog opowiada o potomku Hadesa ( w tle mogę być jakieś kościotrupy) i Zeusa ( może jakiś piorun). Ogólnie zdaję się całkowicie na ciebie. Z tyłu gdzieś na niebie mógłby lecieć smok, ale nie musi być bardzo widoczny :)
    4.Zdjęcia: http://viria.tumblr.com/image/56984070677
    http://flockeinc.deviantart.com/art/Nico-di-Angelo-Child-of-the-Underworld-345484526
    http://incredibru.deviantart.com/art/Nico-smiling-334319545
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/23/d4/6b/23d46ba2988262660026ed53491be163.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Potomkowie Herosów" i gdzieś z boku
    Pamiętaj także o tym, że kochałam, i że to miłość skazała mnie na śmierć"
    6. Inne uwagi:-
    7.Kontakt: limonkaps@wp.pl gg: 21409191
    To dla mnie bardzo ważne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  26. 1) Hasło: Źródlana kostucha
    2) adres: onedirectionhistorie6.blogspot.com
    3) Koncepcja: chciałabym, żeby szablon wyglądał tak: na środku Harry Styles, obok z jego jednej strony Lili Collins, a z drugiej Dianna Agron, mogą być też jakieś elementy Londynu za nimi
    4) Zdjęcia: tych osób które powyżej wymieniłam, ale nie wiem jakie, uważam, że ty sama lepiej wybierzesz, bo nie chce cie ograniczac i to chyba ty lepiej dopasujesz zdjecia.
    5) Ewentualny cytat: Dwie historie, dwa opowiadania, dwie dziewczyny (w dowolnej kolejności)
    6) inne uwagi: -
    7)kontakt: weraguzenda@gmail.com
    Prosze wrazie naprawde jakichkolwiek problemów kontaktować się ze mną, bo już raz miałam taki problem, że podałam niechcący błędny link i szabloniarka nawet sie ze mna nie skontaktowala, zeby sie dopytac, czy usunelam blog.
    Z góry dziękuje
    Pozdrawia wytrwala na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow widzę, że nowy szabblon, piękny, macie naprawde wielki talent

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. SZABLON GŁÓWNY *.*

    nie jestem w stanie wydobyć słów, idę się dusić dalej :O

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: http://rose-and-scorpius-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Kolorystyka? Mogłyby być jakiś odcień szarości ^-^ Nie za jasny nie za ciemny :3 (mam nadzieje, że nie wymagam za dużo :c jeśli tak to przepraszam).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://data3.whicdn.com/images/35595279/large.jpg
    http://i697.photobucket.com/albums/vv339/DrusillaRoxBB/Rose-3.png
    5. Ewentualny cytat: 'Never forget that I love you.'
    6. -
    7. E-mail: mi99ki@tlen.pl lub Piequsek@gmail.com a GG: 48145855

    Z góry dziękuję oraz pozdrawiam :3
    //Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://3.bp.blogspot.com/-zMtQ3Wtwf1I/UB2N95FcFaI/AAAAAAAAA5w/ysRkzGBG3Mc/s1600/6.png
      Button bo zapomniałam c:

      Usuń
  31. Zrobicie szablony o tematyce ,,Ever After High'' BO takie teraz pięknie wychodzą i chciałabym zobaczyć jakiś zrobiony przez Was bo wy macie na prawdę talent ?

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2. Adres bloga : http://nobody-can-not-take-me-these-memories.blogspot.com/
    3. Koncepcja:Kolorystyka jasny fiolet :)) nic po za tym zdaję się na Ciebie :)
    4. Ewentualne Zdjęcia: http://img.zszywka.pl/0/0119/w_6418/uroda/lily-collins.png i http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2012/362/6/7/harry_styles_by_hajarm-d5ph7kg.jpg
    5.Ewentualny cytat : ----
    6.Napis na szablonie : Beautiful Memories Will Come With Time
    7.E-mail : natalja9893@gmail.com GG : 49415187 :)

    Bardzo bym chciała byś zrobiła ten szablon bo widziałam tamte i są świetne <3 i też chcę taki :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Co do książek, to Siewca Wiatru! Polskie fantasy, coś genialnego!!!
    945 - Hm, 1D za bardzo nie lubię, po prostu nie mój typ, ale to nie jest tu ważne. Hm, lubię połączenie dość twórczego, ciekawego nagłówka z prostotą kolumn i tych całych wszystkich ramek - mam nadzieję, że wiesz, co mam na myśli xD No i te paseczki po bokach tekstu są bardzo urodziwe ^^ ogólnie szablon bardzo ładny, niebieski tu świetnie pasuje ^^
    946 - nagłówek stary, ale jary :D Chociaż wolę, jak hasa sobie wolno poza ramkami, więc szkoda, że jest w niej uwięziony XD Hm, kolory trochę przytłaczające :D Ale to nie wada, to spostrzeżenie, które wcale wadą nie musi być ;) Hm, ciekawa to rzecz, że nagłówek jest na równi z tekstem, ale kolumna wychyla się na bok. To znaczy nie ma nagłówka nad kolumną i dość ciekawie to wygląda c:
    947 - Co tak ich piorunem rozdzieliłaś? :C Hm, to mój ulubiony szablon, ci powiem, bo ponury, ciemny :D Mmmm, i znowu te paseczki po bokach - rany, jak ja je uwielbiam! <3 Kurde, ten szablon jest tak genialny... Dość poważny, acz prosty, ponury, tajemniczy. Po lewej mi trochę pusto, ale geniusz tego szablonu przyćmiewa tę pustkę xDD Trolololo, piękna rzecz ^^
    No dobra, kończę. Wybacz, że dopiero teraz odpisuję, ale ten tydzień miałam zabiegany. Czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. WEEEHIHI!!! :D Przyjelas moje zamowienie! :D Jaram sie! ;3 Dziekuje! :3

    OdpowiedzUsuń