g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.02.2014

[960-963] My friend's got a girlfriend and he hates that bitch

Piosenkę dedykuję Avii, notkę Fejf z porcelany i siedmioletniej Rajne, a całą resztę Krakenowi, Meth, Himi, Jill, Rowindale, Weasleyowej, Cyzi, Alatum, StrayHeart, Nikumu i xslaveex :c Bierzcie co chcecie :c

Zaparzyłam sobie ostatnio wodę. Czajnik coś się mi psuje i czekałam 35 minut aż woda się zagotuje. Wiecie ile można zrobić w 35 minut? Można pójść na spacer, wykąpać psa, 21 razy wyrecytować IX pieśń Kochanowskiego, kupić ciepłe skarpetki, nauczyć się wiązać krawat albo nauczyć się na kartkówkę z fotonów. A ja robiłam zupełnie nic. Taki ze mnie leń.


Vakme
Koloryzację wybierałam przez godzinę.

Emptiness
Wiem, że jest podobny do 960, ale nie chciałam go psuć układem otwartym. W razie buntu/konfliktu/większego niezadowolenia pisz.

GallAnonim
Użyłam innego zdjęcia Demi, tamte w ogóle mi nie pasowały. Denerwuje mnie to, że na podglądzie nie widać kolumny,więc tutaj macie blog próbny.

WonderstruckPL
Wybrałam zupełnie inne zdjęcia niż podałaś,  z tamtymi mi nic nie wychodziło.

Uwaga, teraz zrobię rzecz niesypmatyczną(tylko dla tych, którym podobały się moje prace), aczkolwiek bardzo ważną. Chciałabym wyjaśnić dwie sprawy.
Po pierwsze od dzisiaj nie przyjmuje zamówień i nie robię żadnych wyjątków. Szablony wolne wykonuję w 15 minut i jestem z nich zadowolona, a zamówienia robię przez kilka godzin i w ogóle mi to nie idzie. Będę jednak zaglądała w zakładkę "propozycje" i być może wykonam kilka szablonów z Waszymi sugestiami.
Po drugie proszę nie kontaktować się ze mną przez maila/gadu gadu/facebooka/twittera w sprawie szablonu. Co chwila dostaję kilkanaście próśb o wykonanie pracy, a to jest bardzo irytujące. Mam zaśmieconą pocztę zamówieniami, mimo iż w regulaminie wyraźnie jest napisane 
Zamówienia składamy pod najnowszym postem szabloniarki mieszcząc się w podanym przez nią limicie.
Można napisać do mnie o porady w sprawie grafiki lub po prostu żeby lepiej mnie poznać. Każde zamówienie będzie ignorowane.
Miłej nocy.

Jeżeli ktoś złoży zamówienie pod tą notką, to się zastrzelę. :c

98 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Internety rządzą się swoimi prawami ;c

      Usuń
    2. Sajlens nie marudź, bo ktoś cię na kręgielni z kręglem pomyli i dostaniesz kulą w łepcio ♥

      Usuń
    3. albo ewentualnie jutro się z tobą nie spotkamy i będziesz stać sama jak sierotka.

      Usuń
    4. to my sie jutro spotykamy? :C

      Usuń
    5. Zapomniałaś?! Dżill miała ci przypomnieć pod karą ścięcia włosów :c

      Usuń
    6. koło mc bo ja muszę coś zjeść :c Boże zawsze zapominasz.

      Usuń
    7. to przez to, ze zobaczylam jak wyglada fejf :C wylecialy mi wazniejsze rzeczy z glowy :c

      Usuń
    8. Miałyśmy iść do tej restauracji, co niedawno otworzyli :C
      Fejf szokuje ludzi zawsze i wszędzie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dałam Ci nawet dedykację :c

      Usuń
    2. Dziękuję! Dziękuje! taki miły gest :)

      Usuń
    3. a proszę :c miłością do muzyki zawsze się dzielę :c

      Usuń
  3. klepię sobie miejsce na mój wyczapiście długi komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :c Coś czuję, że to miało być potterowskie zamówienie i będę żałować, ale nie! Będę twarda :c Notka alatum w poniedziałek, mam nadzieję, że się uda :c

      Usuń
    2. Taaak, kanapkę xD
      To co, czekam do następnej notki, może się uda :c
      (Szablon miał być z Azkabanem, czyli potterowski, jak coś)

      Usuń
    3. ehh, wiedziałam, że będę żałować. Szablon z Azkabanem to jest coś :c Zrobię wolny taki, na sto procent :C Życzę powodzenia :c

      Usuń
  5. A ja sobie skomentuje później właśnie tutaj w tym miejscu, bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh! Szablon jest przecudny *.* Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo mi się podoba :) Zresztą pozostałe trzy także są śliczne :)
    Dziękuję bardzo za wykonane zamówienie w 100% spełniło moje oczekiwania!
    Pozdrawiam,
    Amy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, bardzo się cieszę (: Na początku miałam problemy i myślałam, że będę musiała do Ciebie pisać i się żalić, ale później znalazłam nowe zdjęcie Demi i wszystko poszło gładko :)
      Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Składam zamówienie... Nie, no, żartuję nie zrobię Ci tego :*
    Na czajnik prosta rada :D Masz do czynienia z zaawansowaną czarownicą :D REPARO i po sprawie :)))
    A teraz moje opinie :D :D :D
    960 - najlepszy ze wszystkich! Gdyby mi do czegoś pasował, już bym pobierała :D Jednakże... :'C Ale jest świetny. Niby skromny, a jednak ładny. Świetny obrazek i kolorystyka wyszła genialnie. Jakiś taki granatowy? Ciemnofioletowy? Stawiam na to drugie, bo są liliowe (?) wykończenia. Mam rozładowany telefon i przyciemniony ekran, więc nie zabijaj za ten daltonizm! Cytat na obrazku taką czcionką wygląda świetnie! Przyzwyczaiłam się do wyszukanych czcionek, pełnych zawijasów i innych ozdób, a Ty wstawiłaś "najprostszą" czcionkę i pokazałaś, że wygląda To świetnie! No i wszystko jest takie przejrzyste. Z boku tło/nagłówek (?) (ach, to moje ogarnięcie), później tekst, a na końcu gadżety. Wszystko wygląda wspaniale *_*
    961 - układ komentuję "jak wyżej", bo jedyne co zmieniłaś, to miejsce tekstu i gadżetów (na moją korzyść, bo jestem leworęczna i wolę mieć gadżety po lewej). Taki ciemny, mroczny wyszedł... Fajny :) Cytat już różną czcionką. Też wygląda świetnie. Pasuje do całej reszty.
    962 - z początku w ogóle nie zauważyłam, że cytaty są w dwóch miejscach (ale znowu mogę zwalić na ciemny ekran na telefonie). Jakiś szary, niebieski... Ładnie się ze sobą komponują te kolory. I ciekawie to wygląda, że tylko postacie mają naturalny kolor, a reszta w jednym odcieniu. Pomysłowe :D
    963 - ogólnie nie lubię szablonów, gdzie gadżety są po obu stronach. Nie wiem czemu, ale rozprasza mnie to przy czytaniu O.o Ale to tylko moje przyzwyczajenie... Świetna czcionka w tytułach. Nagłówek wyszedł świetnie. Wszystko jest przejrzyste.

    Ale i tak moim faworytem jest numer jeden <3 Dobranooooooooooooc! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ._. Przez moment myślałam, że naprawdę składasz zamówienie :C
      Kij z czajnikiem. I tak nie korzystam zniego zbyt często, chyba że na kisiel albo coś, bo herbaty nie ciepię ;c
      Nigdy nie wiem jak odpisać na takie długie komentarze, bo mi głupio, zę ktoś napisał tyle słów, a ja odpowiadam jednym zdaniem ._. Więc tak, w pierwszym kolorystyka sama nie wiem jaka to i w ogóle w głowie mi się miesza, bo wybierałam ją przez godzinę ._. Ale też mi się podoba efekt końcowy i czcionka również :c
      Wiem, że jest podobny, ale css stron ma zupełnie inny i w ogóle no :c W rzeczywistości inaczej wygląda ;C
      Podziwiam, że chciało Ci się komentować z telefonu, ja dostaje szału jak mam użyć internetu z komórki ._. Za mały ekran :C
      I teraz pytanie..skąd ja Cię znam? :C Kojarzę Twoje nazwisko i po prostu wiem, że gdzieś już o Tobie słyszałam ._.

      Usuń
    2. Jill też skądś mnie zna ;O Jaka ja sławna jestem >•< Nie wiem skąd! :O Są dwie opcje :D Albo z tych ciągłych zamówień, do których mam pecha, albo z jakiegoś bloga :) Ale nie musisz odpisywać długo :) A kawy nie robisz? :O Ja potrzebuję czajnika do kawy!

      Usuń
    3. No ale serio moge przysiąc, że Cię znam! :C Nie z zamwówień, z bloga raczej też nie. Czuję, że Cię spotkałam ._. Albo gdzieś w telewizji :c
      Kawy nie lubię :c ugh

      Usuń
    4. Byłam w telewizji :( Ale się nie przedstawiałam T.T Kawa jest wspaniała ;c ale nie wiem jak działa, bo dzisiaj wypiłam i od razu zasnęłam XD

      Usuń
  8. He he nie strzelaj, bo kto będzie robił takie piękne szalony?! XD
    Cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że nie będę zmuszona strzelać :c
      Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że szablony się podobają (:
      Pozdrawiam,
      Silence (z Wichrowych Wzgórz)

      Usuń
  9. Ja i tak pewnie nie skomentuję. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :C Tak się nie robi!

      Co do prac... Pierwsza jeszcze jak cie mogę. Reszta, obiecałem Ci, że będę miły. I tak wyszło, że lepiej zamilknę :P

      R.

      Usuń
  10. Wsadzą Cię, a to może się skończyć dożywociem! Lepiej nie strzelać. ;D
    Bardzo mi się podobają Twoje szablony. Pierwszy chyba najlepszy jest! :D Podoba mi się taka nieco mroczna, tajemnicza aura, która się w okół niego tworzy. No... Chyba rozumiesz o co mi chodzi, prawda?
    Drugi też jest świetny. Nie przepadam za takimi kolorami w szablonach, ale tutaj znów wszystko ładnie się łączy tworząc dobrze skomponowaną całość. Taki troszkę ponury, depresyjny jest. Kojarzy mi się z jesienią.
    962 podoba mi się najmniej ze zgromadzonych tutaj. Ten chłopiec z gitarą ma chyba źle wygumkowane ramię, bo... Płot na nie przebija. :D Ten troszkę... Rozpikselowany napis to zamierzony zabieg?
    Kolorystyka nie mniej jest tu bardzo ładna. CSS też dopasowany, fajnie prezentuje się ta przezroczystość w postach ładnie się zgrała... :D Większych wad nie ma. To, że mi się nie spodobał to pewnie kwestia gustu.
    W ostatnim też wszystko gra. Ładnie dobrane czcionki, ze strony graficznej wręcz genialnie. :D Jest w nim to coś. Te postacie do siebie pasują. Dobrze dobrałaś nie tylko kolory, ale i stocki.
    Jeśli mam być szczera - przez moją rozdzielczość - nie przepadam za tego typu układami (nawet sobie nie wyobrażacie jak wiele traci na prezencji szablon główny z zaczarowanych w rozdzielczości 1024x768 pikseli!).
    Fajne są szablony, które dobrze wyglądają na wszystkich komputerach, a można to osiągnąć!
    Czasem... :D
    Mimo wszystko pewnie dla większości użytkowników bloggera nie stanowi to problemu. :) Chyba większość ma bardziej... Panoramiczną rozdzielczość.
    No i na podglądach wygląda to naprawdę ślicznie!
    Pozdrawiam!
    I życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nagłówek na górze w szablonie zaczarowanych jest zrobiony tak specjalnie, aby u wielkich ekranów nie wyświetlało się puste tło? :D w taki właśnie sposób jest dopasowany do wszystkich ekranów :) (No może nie do netbooków - netbooki są złe!)

      Usuń
    2. 13 godzin od dodania notki i nikt zamówienia nie złożył, cud :c Może nie będę musiała strzelać:c
      Pierwszy u mnie też wywołuje takie poczucie tajemniczości (?). W każdym razie Cię rozumiem :c
      Drugi miał być taki smutny, tam jest psychiatryk w tle i w ogóle. Taki mroczny :c
      Wiem, że ma źle wygumkowane ramię, ale już nie zdążyłam poprawić :c Jakby zamawiającej przeszkadzało to zawsze może do mnie napisać :c A mi się chyba najbardziej ten szablon podoba ._. Css mi ładny wyszedł i w ogóle podoba mi się :c *skromność wychodzi za drzwi*.
      Ten napis nie jest rozpikselowany :c Czy jest? U mnie nie jest :c
      W ostatnim nie ma stocków xd Są tam DWIE, podkreślam DWIE tekstury. I postacie ._. Bardzo prosto się go robiło i szybko, a nawet wyszło :C
      Właśnie ja mam nadzieję, że dziewczyny od zamówień mają laptopy, bo na komputerze nie wyglądają za dobrze szablony nr 1 i 2. 3 i 4 są chyba uniwersalne jeżeli chodzi o rozdzielczość ekranu. Ale przystosowane są do google chrome i na innej przeglądarce może wyglądać kiepsko :c
      Bardzo Ci dziękuję za tak długi komentarz! Tyle miłych słów, ajajaj :c Pierwszy raz chyba komentujesz moją notkę? (mam nadzieję, że tak, bo wyjdzie, że Cię nie pamiętam :C)
      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam
      Silence z Wichrowych Wzgórz.

      Usuń
    3. Avia
      No, ja mam laptopa, a u mnie to jest nieco nieprzejrzyste. :) Znaczy przy poprzednim szablonie przykładowo nie mogłam nawet bez trudności napisać komentarza, a tutaj jak sobie oddalę to mogę nawet poczytać shoutboxa, co poprzednio było nie do pomyślenia.. :D No, ale tak jak pisałam - to wina lapka z epoki kamienia łupanego. :)

      Silence
      Tak, chyba pierwszy raz komentuję akurat Twoje prace, bo pojawiać się tu czasem pojawiam i oglądam Wasze arcydzieła! Jesteście bardzo zdolne. Wszystkie. :)

      Usuń
    4. Arcydzieła? :c Przez to słowo wyobraziłam sobie rok 3000 i muzeum ze screenami szablonów wywieszonymi na ścianach ._.
      Ugh :c
      Dziękujemy bardzo za miłe słowa (:

      Usuń
  11. Szablon jest cudowny, ale mam mam jeden problem ;C Albo głupia ja coś pochrzaniłam, ale na blogu nie jest widoczny nagłówek ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ._. to moja wina, zapomniałam popakować nagłówki .__. Przesyłam Ci na gg.
      głupia ja :c

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że dało mi się załapać na Twoje ostatnie wykonane zamówienia (: Szablon śliczny, bardzo bardzo dziękuję! :* Reszta prac równie ładna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT. U mnie też nie widać nagłówka... :c

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, ale moja wina, że nie ma nagłóka, bo zapomniałam go spakować ._. Przesyłam go na maila :c

      Usuń
  13. Bardzo dziękuje za szablon. Jest idealny. Wszystko dobrze się wczytuje. x :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to bardzo się cieszę (:
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Wchodzę na tego bloga już od dłuższego czasu, a pierwszy raz komentuję. Ależ ja wredna... szablony jak zwykle śliczne ♥ Nigdy nie umiem wybierać faworytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaszczyt, że dostanę pierwszy komentarz od Ciebie :C
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, cieszę się, że szablony się podobają (:

      Usuń
  15. Jestem oczarowana tymi szablonami ! Dobra robota !

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja bym chciała u Ciebie zamówić... żartowałam :D.
    Szkoda, że nie będziesz już wykonywać zamówień, ale jeśli ma Ci to nie sprawiać przyjemności to naprawdę nie ma to sensu. Tworzenie szablonów (pięknych zresztą) ma być czymś fajnym, ciekawym, czymś co sprawia radość. Wymuszanie na siłę nie ma sensu. Mam nadzieję, że w twoich szablonach wolnych pojawią się jakieś potterowskie, bo na takie to zawsze lubię popatrzeć, albo szablony z rudymi, bo tego mi zawsze mało. :D. Co do twoich dzisiejszych szablonów... Układ 960 i 961 jest układem, który podbił mi serce wieki temu. UWIELBIAM takie szablony. Nie umiem jednak wybrać czy 960 czy 961 jest ładniejszy. :D. Oba są śliczne. Więcej takich poproszę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię, nie strasz :c Już myślałam, że będę miała się na kogo wydrzeć :C
      Trafiłaś w sedno. Wykonywanie szablonów to nie powinna być kara czy tam męka, ale powinno to sprawiać przyjemność. Jak mam pomysł na jakiś wolny szablon to aż nie mogę wysiedzieć w oczekiwaniu na otworzenie się photoshopa.
      Tutaj też trafiłaś, ponieważ w mojej następnej notce, będzie jakieś 8 szablonów, 4 z rudymi i 4 z HP .__. Już mam grafiki wykonane, teraz muszę tylko dorobić kody css. Także będzie na co patrzeć :C I pewnie ze dwa będą z tym układem z 960 i 961.
      Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów, cieszę się, że mnie rozumiesz i że szablony się podobają (:
      Pozdrawiam
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
    2. Silence, kiedy dodajesz notkę? Bo chyba już zaczęłam się ślinić na myśl o szablonach z rudymi, z HP i z układem z szablonów 960 i 961. <3.
      Nie martw się, ja czytam posty, nie zawsze mi się chce, ale jak chcę złożyć zamówienie to czytam od początku do końca (i jak są długie to też czytam, by wiedzieć co się dzieje XD). Wychodzę z założenia, że jednak szabloniarki i szabloniarze wykonują kawał dobrej, nie raz męczącej pracy, więc fajnie by było docenić to, co robią, a nie tylko przelecieć wzrokiem jakie tam są szablony i "o, nikt nie zamawia, walnę sobie zamówienie, nie poczytam posta i regulaminu też nie", bo czasami to nawet ja mam ochotę wydrzeć się na tych "czytających regulamin". XD.
      Przyjemność w tym, co się robi, jest najważniejsza, więc nie wolno się do niczego zmuszać, bo praca nie przyniesie ani radości ani skutku - wymuszone szablony raczej nie wyglądają później najładniej. ;). No i do propozycji bardziej się można przyłożyć, jest większe pole do popisu, bo można mieć kompletnie własną, odjazdową wizję. :D.
      Czekam z utęsknieniem na twoją notkę!
      Pozdrawiam,
      Papryczka Chili. ;)

      Usuń
    3. Nie wiem jeszcze kiedy będzie notka :c
      Chciałabym, żeby wszyscy ludzie mieli taki tok myślenia jak Ty. Nie wiem co jest trudnego w przeczytaniu regulaminu, albo chociaż jednego zdania z notki na temat zamówień :c
      Jak tak mówisz, to jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że podjęłam dobrą decyzję. Może jeszcze kiedyś wrócę do zamówień, ale teraz mówię o bardzo odległej przyszłości.
      Bardzo Ci dziękuję, jesteś naprawdę bardzo sympatyczna :c Czekam z utęsknieniem na Twoje komentarze,
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  17. O! Jakie śliczne, ale mój faworyt to zdecydowanie ten dla Emptiness! Jest powalający... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że szablony się podobają (:

      Usuń
  18. Obraziłam się. Nie dostałam dedykacji. Foch. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że jesteś na urlopie i nie zaglądasz na zs, tak dawno Cięnie było :c Ale zadedykuję Ci :c

      Usuń
    2. Wszystkim zadedykowałam :c Tyle miłości

      Usuń
  19. A dziękuję za dedykację C:.
    Pierwszy szablon...Ach, jednak wybrałaś tę koloryzację :P. I dobrze, bo ta jest o wiele lepsza. Tak czy siak i tak jest sam w sobie bardzo ładny! ^^.
    Druuuugi, straszliwie podoba mi się nagłówek, szczególnie kobita, dość mroczny, no, no.
    Trzeci, Nie przepadam za Demi ani za tym,hm, nie wiem jak się nazywa (?), prawdopodobnie Niall. Ale co do szablonu jest śliczny, lubię te zimne kolorki.
    Czwarty, a zarazem ostatni. Chwila zgubiłam link T_T. A już mam. Oo, w sam raz na walentynki :). Świetna robota, koleżanko >:
    Pozdrawiam i znikam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No posłuchałam się ciebie, bo kilka osób było za fioletem :C
      Co taki krótki komentarz :C Nie jesteś w formie :c Na sio to komentujesz, że olaboga :C
      Ale dziękuję za bardzo miłe słowa, koleżanko :C

      Usuń
    2. Spieszyłam się na urodziny :c

      Usuń
  20. Mehmeh dedykacje - nowość.
    960 - koloryzacja wybrana dobrze, więc czas nie był zmarnowany. Te tekstury są dość dziwne, ale całość ładnie się prezentuje, taka tam przyjemna abstrakcja na każdego blogaska. Ten nagłówek jest unieruchomiony czy jak na SiO? zamawiającej an pewno się spodoba.
    961 - niby podobny w układzie, a jednak dużo brzydszy. zdjęcia połączone są fatalnie, do tego jeszcze za dużo topaz clean i kolory jak popioły wymiecione ze starego pieca. Ułożenie tekstu całkiem na prawo niepraktyczne, niewygodnie czyta się z najważniejszym tekstem wywalonym na prawy skraj ekranu.

    962 - tu znowu wycięcie wszystko psuje. plus wyciągnięcie na pierwszy plan chłopca mniejszego niż kobieta. Kobitka wygląda jak ducha, miejscami jest półprzezroczysta. Bez ludzi byłoby tym razem lepiej.

    963 - dokładnie to samo co wyżej. Dodatkowo postaci są ze sobą zrośnięte i kalekie.

    Jedyny szablon, który mi się podoba to pierwszy. Reszta kompletnie nie wyszła... Myślę, że wykonywanie tylko wolnych szablonów to nic niesympatycznego, skoro wychodzą Ci lepiej i lepiej się w nich odnajdujesz to jak najbardziej popieram ;)

    Pozdrawiam,
    Nikumu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dedykacje to tak walentynkowo :c Już nie będę się dzielić miłością :c
      W drugim szablonie w ogóle nie użyłam topazu, dałam jedną koloryzację. Tekst po prawej wygodnie się czyta, jak już ktoś to napisał w komentarzu, osobom leworęcznym. Ja jestem praworęczna i mi takę czyta się wygodnie.No ale pewnie nie wszystkim tak jest :c
      W trzecim szablonie to właśnie chłopak jest bardziej przezroczysty, a nie Demi. Chyba ;c
      Dziękuję za długiego komcia,
      pozdrawiam :c

      Usuń
    2. a nagłówek nieruchomy w 1. :C

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zaszczelisz się. (Bł specjal).
    Bo nikt nie złożył zamowienia. Ja mam pecha, nigdy nie zdążam w limit. Wszędzie i zawsze. Nie będe się rozpisywać. Szablony są ładne. Moim faworytem jest pierwszy. Uroku dodaje mu to, że kolorystyka była dobierana godzinę. Szablony wolne, nie narzucone z góry robi się najlepiej, bo można dać upust wyobraźni. Nie opisuje wrażeń po wszystkich szablonach, bo ze mnie taki leń jak z Ciebie. Kup nowy czajnik jak się psuje, ale jak używasz go tylko do kisielka to jednak nie kupuj....No koniec z pisaniem.... wracam do nudnej lektury do szkoły, bo niewyrozumiałe ( nie wiem czy razem czy osobno xD) ferie się skończyły.
    Pozdrawiam :3
    Raini ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze mają dwa dni na złożenie, zobaczymy :C
      jak ja nie umialam robic szablonow to na bloga tez chcialam zamowic i zawsze nie zdarzałam i nie miescilam sie w limicie czy cos. Więc powiedziałam, że mam to w czterech literach i sama sie naucze :C W sumie tak zaczelam robić szablony o.O
      Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że szablony się podobają :C Ja też muszę czytać lekture ._. Ale to Makbet, to spoko :c
      Pozdrawiam,
      Silence z Wichrowych Wzgóz

      Usuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://sometimes-you-can-be-annoyed.blogspot.com/
    3.Koncepcja: układ lewo kolumnowy, kolorystyka czerwień z fioletem albo czarno-biale
    4.Ewentualne zdjęcia:http://i1204.photobucket.com/albums/bb404/whoopeeyoo/zayn_zps5bdac805.jpg

    http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2013/06/Ariana-Grande-Album.jpg
    5.Ewentualny cytat:Can evil be able to turn into love?
    6.Inne uwagi:---
    7.Kontakt: spongebob556@wp.pl GG: 47242069

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś wiaderko miłości.

      Usuń
    2. wyobrażam sobie radość na twojej twarzy Sajlens

      Usuń
    3. tylko jedna rzecz oddaje w tej chwili mój nastrój
      https://31.media.tumblr.com/d68fc4e8743a01be5ade54e1c529e175/tumblr_mxh1iuPLOp1sp8qt3o1_500.gif

      Usuń
    4. http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130324202531/degrassi/images/e/eb/HAHAHA.gif

      a to moja reakcja

      Usuń
    5. Sajlens (jeśli tak mogę:)) teraz pozwalam Ci się zaszczelić (bł.spc.)....

      Usuń
    6. dziękuję :c ale teraz to już w sumie się śmieję z ich głupoty :c

      Usuń
  24. Ou. No ja pizgam.
    Cudne wszystkie, ale jak dla mnie bezsprzecznie wygrywa 960. Ma takie śliczne kolorki + jest jakiś taki... ekhem, klimatyczny. Boże, nawet nie wiesz, jak on mi się podoba :D Mogłabym wlepiać gały jeszcze więcej czasu, niż Ty koloryzację wybierałaś. I chyba mówię w tym momencie serio :D Doskonały jest *-*
    Pozostałe tez jak najbardziej mi się podobają, ale... ale kurde, chopoki z 1D :c 961 jest u mnie na drugim miejscu, choć wypchnąłby go pewnie szablon 962/963, gdyby nie.. czekaj, jak im tam było... No, nieważne c; W każdym razie pozdrawiam i gratuluję duużego talentu c:

    PS 960 naprawdę jest cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo (: Tyle miłych słów :C
      Ja nie wiem co ludzie mają do tego, że oni są na szablonach. To tylko chłopcy, gdyby nie byli w 1d to nikt by nie zwracał na nich uwagi ._. No ale :c
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  25. Hej :) Chcialabym dokonac zamowienia :P Nigdy wczesniej nie zamawialam szablonu, nie robilam ani nie wstawialam na bloga. Dasz link do aska albo maila? To napisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi w szablonach daj maila to napisze. Pomoglabys mi? ;)

      Usuń
    2. Przeczytaj całą notkę jeszcze raz. (:
      Jak już przeczytasz to możesz wejść na moją podstronę i napisać tylko w celu, który podałam w notce (:

      Usuń
  26. <3 <- Dla Sajlens za dedyk.
    Idę szlochać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHAA.
      Rajon nie dostał :> *ociera kryształową łzę wzruszenia*

      Usuń
    2. Też Cię kocham i Twojego syrenokota :c
      Chodź na kawę :c

      Usuń
  27. Trololololo, dziękuję za dedyk! A za co on? O.o
    Serio, żałosne podejście. Ja to bym chociaż muzyki posłuchała :c Ponarzekała, podenerwowała siostrę, obejrzała telewizję, zaczęła książkę, włączyła laptopa... COKOLWIEK! ;__; Że ty jeszcze szablony tworzysz ;o Chce ci się? ;>
    Chyba chce, bo są cztery. Zobaczmy, jakie ;p
    960 - czemu aż tyle wybierałaś koloryzację? A jakie były inne możliwości? Ciekawe, jakby wyglądały inne. Tak czy siak chyba dokonałaś właściwego wyboru, bo szablonik doprawdy urodziwy :) Jest ciemno, niewesoło, całe szczęście, bo nadchodzi wiosna, której serdecznie nienawidzę. Hm, nagłówek wygląda tak, jakby to wszystko wokół światła i dziewczyny były jakimiś krzakami, a stąd wniosek, że to las. A więc idzie przez las w stronę światła. YYYCH!!! ONA UMIERA!!! No i po cholerę pchasz ją w tamtą stronę? :c Chcesz ją uśmiercić :c Jesteś gorsza nawet ode mnie :c Ale nie gorsza od mojej koleżanki, która ostatnio przyniosła do szkoły nogi sarny. Obandażowane. Jeszcze śmierdziały. Ciekawe, czemu nazywana jest Szatanem... :D Ale odbiegam od tematu. Jak zwykle. Hm, po prawo całkiem zwyczajnie, ładnie. Podoba mi się to, że tuż obok tekstu, bez żadnej przerwy, jest zaraz kolumna, fajnie to wygląda.
    961 - ou, no faktycznie podobny. Czemu twierdzisz, że byś go zepsuła? Mmm, kocham nagłówek, jest cholernie ponury :3 Wyszedł ci doskonale! A poza tym raczej nie mam co pisać, bo zawarłam to w poprzednim komentarzu ;) Btw czemu kolumna jest po lewo a nie po prawo? ładna była ta po prawo ^^
    962 - ojoj, jaki delikatny szablonik! Ale faktycznie - gdyby nie wiadomość pod podglądem, to nie kapnęłabym się, że na podglądzie jest kolumna. Dopiero zobaczenie szablonu na blogu mnie uświadomiło. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki wykombinowałaś miejsce na komentarz - jest genialny! Taka delikatna ramka po boku... a w zasadzie nie ramka, bo to na jakimś takim prostokątnym tle jest. Mniejsza, tak czy siak wygląda to bardzo ładnie c: Fajnie zmieniają się podstrony, jak się na nie najedzie kursorem - raaany, jak wy kombinujecie z tymi kodami! ;o xD Hm w zasadzie nie obraziłabym się, gdyby postacie na nagłówku też były w tej kolorystyce, co reszta, ale i tak jest gut c:
    963 - ajć, wszędzie 1D. No cóż, taka moda ;) Hm, ale wreszcie normalny układ, klasyczny: nagłówek na górze, pod spodem tekst,a po bokach kolumny. I też dość ponuro. Zdjęcie pana po prawo naprawdę urodziwe, nie powiem, fajnie tam wyszedł. A może to wina kolorystyki? Tak, zdecydowanie to zasługa kolorystyki. Lubię taką :3 Bardzo ładny szablonik ^^ Bardzo ładne szabloniki ^^
    Hm, to podobnie jak Avu, zamówień nie przyjmujesz. Tylko że ja już nie pamiętam, kiedy ja notkę od Avu widziałam. Mam nadzieję, że z tobą tak nie będzie :D
    No nic, czekam na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dedyk trochę z przeprosinami za to, że opóźniam się z komentowaniem i tez z miłością :c
      A ja sobie siedziałam na krześle i patrzyłam na ten czajnik ._. Nawet chyba nie myślałam o niczym konkretnym. Leń:c
      Tamta druga była bordowa/fioletowa. Taka ciemniejsza i jakby bardziej tajemnicza. Obie wyglądały genialnie, ale ta jakas bardziej wyrazista i do mnie przemówiła :c
      WAT. Nogi sarny? :c Takie prawdziwe? Co, gdzie, jak i po co :c
      Zepsułabym go, bo jestem fajtłapą jeśli chodzi o wtapianie nagłówka w tło i pewnie by mi to okropnie wyszło. Tak było bezpieczniej :c
      Jakie miejsce na komentarz? ._. Ja tam nic nie widze :c Jaka ramka, cooo :c
      Dziękuję Ci Meth za taki piękny i artystyczny komentarz :c Miło mi i w ogóle fajna jesteś :c
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
    2. w sensie nie komentarz, tylko cytat xD napis :D

      Usuń
  28. Już nie wiem co mi dedykowane, ale ---------> dziękuję <3

    Moim faworytem jest zdecydowanie 962 ♥ kolory świetnie dobrane, układ świetnie dostosowany, a nagłówek taki akjdhjgdcjf ♥
    Jeszcze bardzo podoba mi się 960. Taki nie przekombinowany, prosty nagłówek, do tego idealnie pasujący css <3
    Ogółem bardzo udana notka :)
    No i kocham za Offspring <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem, Walentynki więc miłość rozdaje wszystkim :c
      Dziękuję bardzo za opinię, cieszę się, że szablony się podobają ♥
      Myślałam, że już nikt nie słucha Offspring, a tu jeszcze Avia i ty :c
      Pozdrawiam,
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  29. To wszystko jest za ładne :c Takich pięknych rzeczy przeciętny człowiek nie potrafi zrobić. Więc wniosek jest taki, że ludzie, którzy tworzą szablony są podejrzani. Im nie można ufać. ;D
    Z całej notki najbardziej podoba mi się szablon 961. Bloga Emptiness już od dłuższego czasu czytam i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że pasuje idealnie! Jak fajny blog, to i szablon musi być fajny ^^ Ta dziewczyna na nagłówku to Astrid Bergès-Frisbey? O ile się nie mylę, miała grać Annie w Kosogłosie i bardzo ubolewam nad tym, że tej roli nie dostała. Tylko jakaś Stef. Ugh. W każdym razie szablony z Astrid bardzo ładnie wychodzą i tak jest i tym razem :) Podoba mi się jeszcze kolorystyka i napis ładną czcionką napisany i zdjęcia na nagłówku idealnie się komponują... No cudo! ♥
    Na drugim miejscu umieszczam 960. Gdybym to ja miała godzinę siedzieć nad koloryzacją, to pewnie bym rozwaliła laptop. Bo do cierpliwych osób to ja nie należę.
    W tym szablonie strasznie podoba mi się układ. *.*
    962 - Czy tylko mi się wydaje, że Demi ma sztuczny uśmiech? Szczerzy się jakoś za bardzo. Tak nienaturalnie. Ale szablonik ładny, przyjemny dla oka. Tylko Demi mnie denerwuje.
    963 podoba mi się najmniej, ale nie będę wypisywać dlaczego, bo się nie znam. :c
    Czytając komentarze pod prawie wszystkimi notkami, uzależniłam się od pisania smutnych buziek. Silence, to wszystko przez Ciebie! xD Ostatnio koleżanki spytały się mnie, dlaczego wszędzie wpisuję właśnie te smutne buźki. Heh.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Twój nick, Twój avatar (Anne ♥) i komentarz :c
      Tak, to jest Astrid. Też ubolewałam jak sie dowiedziałam, że nie dostała roli ._.
      Ja też nie mam cierpliwości, ale do tego nagłowka pasowały dosłownie wszystkie koloryzacje i nawet przyjemnie mi się je przełączało :c
      Wszyscy mnie oskarżają, że zaczęli używać smutnych minek przeze mnie ._. Nie wiem dlaczego, ale ja już tak mam. Tak wyrażam radość :c ♥
      Dziękuję Ci bardzo za taki długi komentarz, życzę wełnianych skarpetek
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  30. Did you think about using the ultimate Bitcoin exchange company: YoBit.

    OdpowiedzUsuń