g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.02.2014

[964 - 966] Fallen leaves


Z niesamowitą ulgą przywitałam ferie (dlaczego Mazowsze musi mieć akurat trzeci termin w tym roku?). Szkoła porządnie dała mi w kość, a i problemy prywatne bardzo dołożyły się do mojej depresji. Chandra jesienno-zimowa nie mija, a niby już wiosna, phi!
Tak czy owak, wyjeżdżam na całe dwa tygodnie i niestety nie zdążę ze wszystkim. Ponownie bardzo chciałam stworzyć coś do notki tematycznej, ale szlag to trafił. Nie będę miała przy sobie mojego cudeńka, tj. lapka, a co za tym idzie - dzisiejsze prace są jedynymi w lutym :< Niestety nie wyrobię normy, przepraszam Jill. Jeśli będziesz chciała przedłużyć mój staż lub mnie usunąć, nie będę miała o to żadnych pretensji.
Przygotowany miałam wprawdzie jeszcze jeden szablon, ale tak długo się w niego wpatrywałam, iż w końcu doszłam do wniosku, że praca jest do bani. Tak więc mam dla Was dwa szablony oraz jeden nagłówek, cóż, to będzie musiało na razie wystarczyć. Jeśli pozostanę na Zaczarowanych, obiecuję szablon z Krainy Lodu, Gry o Tron oraz Mrocznego Rycerza (w ramach uzupełnienia), a także kilka schizowców i kociaków :)
Muszę również przeprosić Arashi Kyomu, ponieważ obiecałam jej szablon (niby zamówień nie przyjmuję, ale zapytanie o szablon z marionetkami - w "Znajdź szablon" - mnie zaintrygowało, więc się podjęłam), ale do tej pory go nie wykończyłam. Graficznie został już dawno ukończony, trzeba tylko dorobić odpowiedni CSS. Przepraszam Cię zatem. Jeśli nie masz ochoty czekać do marca, zrozumiem.

Mój faworyt. Nie tylko spośród prac umieszczonych w niniejszym poście, lecz ze wszystkich szablonów, jakie do tej pory stworzyłam. Och, po prostu zakochałam się we własnej pracy!

Ten zaś stworzyłam na potrzeby własnego grafika. Wciąż na nim widnieje, jednak wkrótce zostanie zmieniony, zatem można śmiało się częstować :)

Wydaje się bardzo prosty - w rzeczywistości użyłam bardzo wielu różnorodnych stocków oraz tekstur, a także więcej niż jednej koloryzacji. Wszystko ładnie się połączyło, dlatego nie widać tego przepychu. I dobrze.

Zamówień nie przyjmuję!

Udanych ferii, a tym, którzy je zakończyli, dalszych sukcesów! :)

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Płaczę ze szczęścia patrząc na te piękne "Pierwsza!" ;-; Ogarnia mnie bezkresne wzruszenie, niczym rozstępujące się przed Mojżeszem morze dające wiarę w Pana :'c
      alatum.! ALATUM.! Witaj alatum.. Wreszcie zebrałam się w sobie i uznałam "alatum. potrzebuje krakenowego komentarza!" A nawet jeśli nie, to go dostanie. Z głempi serca :c
      Jeśli Jill Cię usunie to zorganizuję represje, bunt i powstanie lutniowe(oh... to dlatego w polsce nie organizowało się dużych powstań w lutym :0 brzmi fatalnie). Obalimy mhroczne i zue rządy bobrów i powstanie nowe, potężne i zUe imperium. Zobaczysz.
      964. Wisz ty có? Ten szablon jest wspaniały. Minimalistyczny, to jedno, biało-czerwony, to drugie z fantastycznymi wzorkami, to trzecie i cudnie w tym wyglądającym sisiesem ale ta świnka... Ta świnka wygląda jakby całe swoje życie szukała miejsca, w którym mogłaby się odnaleźć, pokonała wszystkie siedem gór i przemierzyła wszystkie siedem lasów by znaleźć się na tym szablonie. I teraz patrzy, z tą dumną satysfakcją osoby/zwierzęcia, które znalazło się na zajebistym szablonie. Patrzy tymi pustymi oczkami w głąb mojej duszy, prężąc dumnie blizny i wali we mnie najcudowniejszym tekstem we wszech świecie, jaki może powiedzieć świnka.
      Widzę w tym szablonie tyle den, że aż tonę. Serio mówię. W końcu świnia to wieprzowina, więc pewno chodziło o jakiegoś żydowskiego rzeźnika, który chciał ją zabić, bo była nieczysta, a ona zabiła go. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że ta świnka jest Panem zielonego boru, ale nie chcę ranić niczyich uczuć religijnych moim nietaktem.
      No i ten zajefajniasty efekt stron.
      O reszcie szablonów jutro, bo w końcu muszę zabrać się za robotę dla Rowi.
      (zostałam przeciągnięta na złom stronę mocy :c nawet ja "gram" w lola)

      Usuń
    2. alatum. zawsze potrzebuje Twojego komentarza, krakeniku :<
      Ym, ale powstanie w lutym to powstanie lutowe, nie lutniowe xD Aczkolwiek powstanie zorganizowane przez lutnie byłoby interesujące.
      Twój wywód był bardzo piękny, powiedz mi tylko - jak można utonąć w dnach? Całym sercem pożądam poznania tejże sztuki tajemnej, a kto, jak nie Ty, mógłby nauczyć mnie tak wiele o tonięciu?
      Ojej! Muszę napisać opowiadanie o świni zabijającej rzeźnika (piekarza przy okazji)! Czy mogę sobie ukraść ten pomysł? Czy jestem godna?

      O MÓJ BOŻE, CHRYSTUS PONOWNIE ZSTĄPIŁ NA ZIEMIĘ (co oznaczałoby apokalipsę, noale...). DAJ MI NICK NATYCHMIAST, albowiem inaczej sczeźniesz w dziewiątym kręgu, zaklinam!

      Usuń
    3. Lutowe ma jeszcze mniej sensu, niż lutniowe :c
      Tonięcie w dnach to sztuka dla wtajemniczonych. Najpierw musisz ogarnąć życie w matrixsie i zanurkować na dno rowu mariańskiego.
      Kto jest godny, jak nie twórca tego szablonu? :c (no i ja)

      Nick mój: KrakenzUy Wiem, nie domyśliłabyś się :c Mam wiele twarzy.

      Usuń
  2. Łódzkie już zdążyło zapomnieć o feriach w nawale nauki. :C
    Urlop się bierze to ma się czas komentować, a co!
    Masz rację, 964 jest zdecydowanie najładniejszy, choć nie byłabym taka pewna czy ze wszystkich Twoich prac. :) Czy tylko ja miałam ochotę wydać z siebie coś na wzór buahahahahaha na widok cytatu?
    Nagłówek jest taki Jillowaty. Ale w moich ustach (palcach) to chyba największy graficzny komplement, haha. :D
    965 najmniej mi się podoba.

    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam pierwszą turę :C Do bani...
    964 - minimalistyczny!!!!! *_* Świetny! Taki, no, ta świnka taka, no!
    965 - cieeeeeemny *_*
    966 - wspaniały! <3
    Nie mam czasu na dokładne komentarze, bo szkoła :C wybacz :'C

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza ♥ (wmawiam sobie :c)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MŁAHAHAHAHAHAH
      (już alatum. już idę komentować :c)

      Usuń
    2. Hahaha kraken zobaczymy kto air bedzie smial ostatni :c

      Usuń
  5. Nagłówek jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ty robisz takie cudeńka?! Tłumacz się! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudeńka? .__. Cudeńka to Jill robi (tak, Żil, będę to powtarzać w nieskończoność). Ja jestem dobra w LoLu co najwyżej xD

      Usuń
    2. No, w lola grać umiesz :D Szablony też umiesz robić... Jest coś czego nie potrafisz? xD

      Usuń
    3. Odejmując łucznictwo sportowe, jazdę konną, cosplayowanie, gotowanie oraz pisanie (może, to zależy od opinii publicznej :D), to chyba nie umiem niczego.

      Usuń
  7. W porządku, poczekam. Nigdzie mi się nie spieszy ;)
    A zamieszczone w tym poście Twoje prace wszystkie uważam za bardzo dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kamień z serca! Ogromnie dziękuję za wyrozumiałość. Dołożę wszelkich starań, by Cię nie zawieźć, obiecuję.

      Usuń
  8. Oficjalnie nienawidzę tej laski z lewej strony szablonu. Straciłam przez nią 1/2 komcia.

    Spróbuję odtworzyć moje jęczenie.

    Ignorujesz mnie na gadulcu, zatem ja powinnam zignorować tę notkę i się nie wypowiedzieć, bo foch, ale dobra, niech i tak będzie. Dumę schowam do kieszeni i pochwalę, może też zganię, zobaczymy, co mi wyjdzie. Nie będę taka i fokle.

    964 - podejrzewam, że doskonale wiesz, iż mnie także się podoba. Minimalizm, przejrzystość, dobrze dobrane kolory, sporo przestrzeni, w którą nie naćkałaś miliona różnych pierdółek, co w dzisiejszych szablonach zawsze mnie zabija. Dom wyrastający postaci z głowy zawsze w cenie, nie?
    Wracając. Cieszę się, że zrezygnowałaś z dodatkowej czerwieni, tylko psuła efekt i bolała w oczy. Obrazek jak i cytat zabijają, połączone brzmią trochę psychopatycznie, a przy tej niewinnej bieli... Tak, chyba już widzisz, do czego zmierzam.

    965 - zawsze to miło patrzy się na normalne, porządne połączenie zdjęć, a nie naćkanie ich jedno na drugim i dumne chwalenie się nad umiejętnością beznadziejnego wtapiania. Brr. Kolorystykę także zastosowałaś przyjemną, nieco jesienną, ale w tych cieplejszych odcieniach, co jednak podnosi w pewien sposób na duchu. Chociaż jak teraz się przyjrzałam i zauważyłam tych ludzi w tle... wtf? Znaczy, może mają być częścią kompozycji, tylko że jak ich nie widziałam, było ładniej :c Na szczęście uwagę skupia kwiat oraz pani. Reszta jest po prostu przejrzysta oraz funkcjonalna, a to najważniejsze.

    966 - znowu przyzwoite wtopienia. Jedyne, co mi nie pasuje, to ten liść z prawej, zupełnie nie wiem dlaczego. Zwalam to na karb prywatnych gustów, więc się nie przejmuj. Nie rozumiem tylko, dlaczego początek zdania jest na końcu. Jako literacko poprawna osoba zupełnie nie ogarniam tego szablonowego trendu, żeby zaczynać od końca. Ludzie, posrało was, z całym szacunkiem?
    To była taka ogólna refleksja. Poza tym, psze pani, nagłówek bardzo przyjemny, zimowo-wiosenny, powiem szczerze. Jeszcze czuć od niech chłód, ale robi się cieplej.

    No i to chyba tyle. Trzymam kciuki, żebyś dokończyła te zaczęte prace, które widziałam na próbnych. Tak, zaglądam tam czasami, bo nie mogę spytać o postępy, więc muszę szpiegować :c
    (konik jest fajny, ale ucięłaś mu pysia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnia jest kochana <3 I tak, rzeczywiście, ta czerwień zepsułaby tę pracę :< Nie, gdzie tam zepsuła! Ona by ją zeżarła, przetrawiła i wysrała.
      Ojej, tyle dużo komplementów! *rumieni się* Ale tak serio, "porządne połączenie zdjęć" jest dla mnie ogromną pochwałą. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. Nie lubię tłoku, nie lubię przepychu oraz nie lubię zbytniego surrealizmu (dom wyrastający z głowy może i miałby jakiś sens - symbolika myśli ifokle - ale, no ustalmy, większość tego typu szablonów to zwykłe, bez urazy dla kogokolwiek, dziadostwa). A wszyscy ganią za zbyt proste kodowanie, buuu :< Nie rozumiem - jeśli nagłówek jest rozbudowany, to CSS też musi być? Bezsens.
      Ponieważ taki jest koncept i ma to swój urok, ale nie każdemu musi się ten sposób podobać, wiadomo :)
      Nee, te zaczęte są ujowe :<

      Usuń
    2. Była niby dobrym nawiązaniem do wizji zombie-świniaka mszczącego się na swoich katach, ale za dużo tej krwi nagle zostało przelanej xD Generalnie sam akcent wystarczająco działa na wyobraźnię i podtrzymuje efekt. Dobry wybór, bless ya.
      Ja w ogóle strasznie nie lubię... baroku w szablonach, może tak to nazwijmy. Bo co to ma być, parada kodów CSS, czy jednak szata graficzna dla czegoś ważniejszego - treści? Dlatego szczerze popieram każdego szabloniarza (w tym właśnie ciebie!), którzy potrafią połączyć elegancję z prostotą.
      Powiem szczerze, także aktualny szablon na Zaczarowanych to dla mnie dużo-za-dużo dobra. Wiadomo, gusta są różne, ale zaraz napada mnie jakieś takie poczucie, że szabloniarze próbują się popisywać, kiedy to skromność właśnie potrafi podbić serca.
      Zdecydowanie potrafisz epatować tą skromnością w swoich pracach, słońce ^^
      No, to widzisz, jestę hipsterę, nie podoba mi się xD Ale nie wątpię, że znajdzie multum swoich sympatyków, dlatego jak najbardziej użyteczna praca. No i, jak wspomniałam, bardzo klimatyczna oraz przyjemna dla oka. Gdyby nie napis! xD
      E, przesadzasz. Nagłówek marionetek wygląda bardzo dobrze, w końcu to twój klimat, ten z konikiem także niezgorszy, tylko najwięcej ujmuje mu ucięty pyszczek.
      Natomiast co do ostatniego zaczętego... mówisz, że granicowy też ujowy?! Zaraz cię palnę, laska xD

      Usuń
    3. Dlatego nie przepadam za pracami, chociażby, Yassmine z Terriblecrash. Tam zawsze jest nasrane (za przeproszeniem i bez urazy) kodami, efektami i teksturami (same tekstury są w porządku, no ale ile można ich nałożyć na jedną pracę?!), ogólnie mówiąc - do wyrzygania. Chociaż najbardziej chyba drażnią mnie właśnie kody. Albo oczojebne, albo - no cóż - kiczowate oraz odpustowe. Oczywiście, takich prac widziałam w blogosferze setki, nie tyczy się to więc jedynie Y., ale co kto lubi. Ostatnio szerzy się kompletne bezguście (nie tylko, jeśli chodzi o grafikę).
      Nagłówek marionetek, który widziałaś, to prototyp. Zrezygnowałam z tej wersji i stworzyłam nową z użyciem większej ilości zdjęć. Układ otwarty.
      Ten z koniem jest ohydny.
      Granicowy nie trafi na Zaczarowane, cn? Nie spinaj się, laska xD

      Usuń
  9. 964 Jest bardzo fajny. Minimalistyczny i za wiele się na nim nie dzieje, ale niczego mu to nie ujmuje. Dobry pomysł z patternem w tle. Dobrze się dopasował. I ta dziwna świnia... To wszystko tworzy naprawdę ciekawą całość. Dobry motyw na napis w tle... Taka świnia zombie i martwy piekarz dają do myślenia. xD
    Kolorystyka też mi się podoba. Kto by pomyślał, że taka czerwień będzie pasowała do pozornie stonowanego, delikatnego szablonu? No i ta barwa bez wątpienia podkreśla taką... szaloną, groteskową tematykę szablonu.
    965 Tutaj ciekawie dobrałaś tło. Panienka w lesie prezentuje się tak.. Jesiennie. O! Takie miałam uczucie jak zobaczyłam ten podgląd. Że jest piękna, złota jesień, a nie zima... Czy wiosna. Bo ciężko ostatnio stwierdzić co tam się rodzi za oknem.
    Wracając jednak do szablonu! Graficznie bardzo ładnie, ale CSS na kolana nie powala. Bardzo prosty. A czy to dobrze, czy źle? Ciężko mi ocenić... Znaczy nie potrafię stwierdzić, czy tu akurat był potrzebny, czy nie. Może zrobią to mądrzejsi ode mnie!
    966Bardzo mi się podoba. Rzeczywiście nie widać przepychu, choć z drugiej strony widać, że się do niego przyłożyłaś. Delikatny... Widać po nim, że grafika jest Twoją mocną stroną.

    I mam nadzieję, że zostaniesz, bo chciałabym zobaczyć tu kotki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień miała dodać szablonowi charakteru, aby nie był mdły. Osobiście uważam, że udało mi się to osiągnąć i jednocześnie nie przesadzić. Między innymi dlatego jestem tak bardzo z niego zadowolona. Elementy szablonu wydają się lekko do siebie nie pasować, ale to też było zamierzone. Sama nie wiem, taki po prostu miałam kaprysik c: Bardzo się cieszę, że praca przypadła Ci do gustu.
      Faktycznie, chodziło mi o przedstawienie jesieni. To moja ulubiona pora roku (oczywiście, jeśli jest złoto i czerwono, a nie brunatno i zgniło, jak w ostatnich latach. To przez te mrozy z zeszłego roku. Śnieg w październiku! Chociaż, to i tak mniej zadziwiające od śniegu w Syrii xD). Tęsknię za "polską, złotą jesienią". CSSa nie chciałam zbytnio podrasowywać, gdyż miałam na celu skierowanie uwagi na nagłówek. Poza tym szablon został stworzony na potrzeby mojego grafika, a tam potrzebny mi był prosty, przejrzysty układ. Wszyscy teraz na niego psioczą, smóteg :<
      Nagłówek mi się akurat nie podoba, sama nie wiem... Wszyscy tak go chwalą, a on jest po prostu zwyczajny. Taki sam jak miliony innych prac.

      Będą kociaczki, będą <3

      Usuń
  10. Następna, co zamówień nie przyjmuje. Chyba się nie doczekam Azkabanu :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj oj śliczne te pracki, szczególnie podoba mi się bardzo nagłówek :3
    Czekam na Twój powrót kochana <3 i na więcej szabloników :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejkuś! Ale piękne, mi się teraz w poniedziałek skończyły ferie. A to pech... -_-
    No więc...szablon nr. 964 mnie oczarował. Niby taki trochę minimalistyczny, ale ładny (:
    A szablon 965 też jest śliczny! Zresztą wszystko z tej notki mi się podoba. No i nagłówek, boski! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu nie chce mi się komentować jak poprzedniczki. Wybacz, jestem leniem. :C
    Najbardziej podoba mi się 2. Właściwie nie wiem dlaczego. Kolorystyka i w ogóle.... No ogólnie fajne ♥
    Będe czekać na inne, które (może) skomentuje rozwleklej (?).
    No i jestem *liczy* chyba 13
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli kiedykolwiek,kiedykolwiek napiszę opowiadanie związane ze świniami i morderczymi piekarzami możesz być pewna, że użyję tego szablonu. Nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał. Pomijając urodę szablonów, zrobiony jest genialnie opening strony!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkarpackie już zapomniało o feriach :( (foch, rok temu mieliśmy ostatni).
    Nagłówek najbardziej mi się podoba, a szablon ze świnką mnie rozśmieszył.
    Prace są ładne, ba śliczne! Może kiedyś mi się uda coś takiego zrobić xD
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  17. E no, wiosny jeszcze nie ma. To znaczy pogodowo niestety tak, ale na szczęście jeszcze nie kalendarzowo i może coś się zmieni. A i ja mam już ferie, bo ja z zachodniopomorskiego, a więc też zazwuczaj mamy na końcu. I powiem ci, że to uwielbiam. Bo jak są ferie na początku, to przeleci,a potem inni cię denerwują, bo im się zaczynają, a ty kończysz. W tamtym roku miałam jakoś tak w środku i czułam się z tym jakoś tak dziwnie xD A teraz jest w sam raz choć przyznaję, że i mi szkołą dałą w kość. I w zasadzie nadal daje, bo matura tuż tuż, a ja się dopiero za powtórki biorę O.o
    A gdzie się wybierasz? ;>
    Yyyyyeee powinnaś go dać, bo zawsze znajdzie się ktoś, komu się spodoba. Poza tym nawet dyby był taki zły, jak sądzisz, to byśmy ci powiedzieli, co jest nie tak, ty byś na pewno zapamiętałą to na przyszłość i bylibyśmy wszyscy happy ^^ A co do Krainy Lodu, Gry o Tron i Mrocznego Rycerza to jestem jaaaak najbaaaardziej zaaaaa, taralalalaaaaa!!!
    Oj, moja droga, trochę z tobą problemu XD Wyjeżdżasz, nie masz zamówienia... ciuś ciuś :D Nie no, oczywiście żartuję ^^
    964 - zakochana w swojej pracy? :D O, to musi być naprawdę nieźle! :D
    Pierwsza myśl po zobaczeniu nagłówka i po przeczytaniu tekstu? 'THE FUCK?!' Ej, serio, o co tu chodzi? :D Biedna świnka, która wcześniej robiła jako seryjna morderczyni, postanowiła powstać z grobu za pomocą świnkowego czarnoksiężnika i dokonać brutalnego mordu na rzeźniku, który przerobił ją na kiełbasę, której zresztą nie zdążył nawet zjeść? Tylko jestem w takim razie ciekawa, czym to pocięte zwierzę ma wypchane wnętrzności. Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to trawa. Nie wnikaj, dlaczego, ale to musi być trawa.
    Tak się zastanawiam, do czego może się przydać ten szablon, to znaczy do jakiej tematyki bloga. Ciekawi mnie też, co sprawiło, że coś takiego stworzyłaś. Przez 'co' mam na myśli jakieś środki odurzające, bo innego pomysłu na to nie mam :D Nie no, szablon absolutnie zarąbisty :D
    965 - częstować? To to się je? Cudownie :3
    Ojej, czekoladowy! Super, mam ochotę na słodkie cuś. Tylko niech to nie będzie gorzka czekolada, co? ;c Mniejsza. Bardzo urodziwy szablonik c: Ej, to... ramka, czy cokolwiek to jest wokół nagłówka, jest świetne! Chodzi mi o ten efekt, jakby kredką porozmazywał zdjęcie. Kolumny proste, ładniutkie. I jest gut!
    966 - Ech, jak ja nienawidzę komentować nagłówków ;/ Twarz tej pani mnie nieco przeraża, a mianowicie ten uśmiech. A tak to faktycznie przepychu nie widać, więc jest oki ^^
    A ja tam życzę ty, co to już w szkole są, by tam zgnili. O.
    Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie są świetne, a pierwszy rozwala system :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 hasło: źródlana kostucha
    2 adres bloga: http://james-hermiona-true-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: zależy mi na tym aby blog wyglądał mniej więcej w ułożeniu tak jak na twoim szablonie nr. 876 ( http://4.bp.blogspot.com/-XVrAYA9I3OY/Us2d7aoOyCI/AAAAAAAACM0/1TkRwizGun0/s1600/Szablon+114.png ) tylko w tle ma być aktorka: Boonie Wright z aktorem: Daniel Radcliffe;
    4.Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=bonnie+wright&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=n1IGU8muO9Dy7AafpIG4CQ&ved=0CLYBEIke&biw=1241&bih=584#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4qYtn-_7NtsXGM%253A%3BUBfn2_9CLplnFM%3Bhttp%253A%252F%252Ffc03.deviantart.net%252Ffs70%252Ff%252F2011%252F203%252Fa%252F8%252Fbonnie_wright_by_maxtegman-d41a8xc.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmaxtegman.deviantart.com%252Fart%252FBonnie-Wright-244022448%3B1920%3B1200 a daniela pozastawiam tobie do wyboru żeby pasowały
    5.Ewentualny cytat: Hinny forever and everywhe
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: maniaw2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ! Nauczcie się czytać do cholery!

      Usuń
    2. Wiem, kapnęłam się po opublikowaniu i było za późno xD

      Usuń
  20. Hejka ;* szukam szablonu z Niallem Horanem , z gitarą albo jak słodko się uśmiecha. Pliss pomóż. Z góry dziena za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do odpowiedniej zakładki.

      Usuń
  21. Porywam dziewkę numer 692 do lochu http://love-story-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szablony ładne, ale pamiętajcie aby NIGDY nie zapominać przy wpisywaniu linka w wyszukiwarkę ,,s'' bo wychodzi zupełnie co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mi się u was podoba! Ten CSS *-*
    Ja już niestety po feriach :c Wolałabym mieć je teraz tak szczerze :p :) Nagłówek świetny *-* Szablony również fajne, ale nie moim stylu, dlatego nie oceniam :p.
    Billy Talent ♥

    OdpowiedzUsuń