g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.02.2014

[967-1001] If we only live once I wanna live with you




Rayne

Nigdy więcej
Choćby mnie kroili
nie dodaję tak dużej notki
Do widzenia
Umieram
A Fejf mnie torturuje 

Zamówienia

mosane


Nie pisałaś nic o kolorach ale jakby ci przeszkadzały to chętnie zmienię :)



dwóch szablonów z zamówień nie oddałam i przepraszam, ale postaram się oddać je jak najszybciej

Wolne


 Nagłówki



Faith 
Witam, witam! Zaskoczeni moim widokiem? Mam nadzieję, że bardzo! Nie będę długo gadać, bo bidna Rajne musi to wklejać, więc powiem tylko, że u mnie wiosna, ptaszki ćwierkają, a tysięczny szablon należy do nas! 

 Miał być na zamówienie, ale wyszło tak, że jednak nie. Miało go tu nie być, ale zgubiłam jeden numerek i tak oto jest.

Wygrzebany z folderu. Jakiś taki dziwny na podglądzie, ale to racji tego, że mam duży monitor. Na małych wygląda o wiele lepiej.

Dacie wiarę, że to mężczyzna?  Zdjęcie z filmu, którego wyczekuje - Dallas Buyers Club. Ktoś ma zamiar iść do kina? 

Pusto i głucho tutaj, ale jeden stock więcej i już był przepych, więc zostało tak.

Zamówienie Skazana Na Rocka
[ podgląd  ]
Czerwona wersja nie jest do pobrania, ale filetowa na dole [ 982 ] już tak


Zamówienie Troche--milosci
Ponownie Ian w swej anielskiej poświacie. 

Zgaduj zgadula! Czyja to klata? Nie podglądać!

Tego też miało nie być, ale Rajne i Sajlens się uparły, że ładny

Ten tekst taki niewidoczny i w ogóle taki ciemny, ale jest. A nóż komuś się spodoba?

Poprawa zamówienia summer-sky
Pierwsza wersja tego szablonu niestety nie działała tak ja powinna, więc zrobiłam nową - lepszą mam nadzieję.

Nagłówek 
Miał być z kodami, ale nie zdążyłam. Sajlens ubolewa :c

Silence 
Z okazji tysięcznego szablonu życzę Wam 

kota czarnego

miłego

wesołego

smacznego





Szablon z mojej podstrony, niedługo go zmienię, może komuś się przyda







Zamówienie dla Kraken
Nie marudź

Tutaj fanfary, werble i w ogóle radość.
Stwierdziłyśmy, że nikt inny nie jest godny tego szablonu.
Z dedykacją dla Weasleyowej

I znowu Faith
Do 1001 - Mój ulubieniec! Strasznie mi się podoba, chociaż na początku nie wiedziałam jak się do niego zabrać.

ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJEMY! 

Jeszcze raz smacznego kota i Bogusiowi dzięki za koniec tej męczarni bo trochę tego jednak jest.
Zapomniałam dodać, że wiemy, że szablonów jest dużo więc będziemy wdzięczne nawet za symboliczne skomentowanie trzech albo czterech :)







94 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Uważaj, bo Sajlens ciebie zje! Wyprzedziłaś nas ;-;

      Usuń
    2. to wszystko przez panią z nagłówka :C

      Usuń
    3. Jestem tak bardzo zła :<.

      967 - Ładny. Lubię tę kolorystykę. Taka jaśniutka i przyjemna. Cudnie.
      968 - Czyż to nie Daniel? C: Cudowny...Nie pasuje mi ta kobietka, eh. Całość i tak prezentuje się ślicznie.
      969 - Jejku, kocham ten szablonik :<. Kocham narnię, kocham Łucję, Piotra, Edmunda i Zuzię (ją mniej :<).
      970 - A ciekawy, ciekawy. Choć nie dla mnie. Dziewczyna jest śliczna. :D
      971 - Takie szablony jak najbardziej! Ten cytat z IŚ.Czytałam wczoraj 3 część, uwielbiam!
      972 - Chloe...CHLOE! Masz pojęcie jak ja uwielbiam tę aktorkę! Zaraz spadnę z krzesła, choć leżę w łóżku. Szablon jest świetny :<.
      973 - Leighton? Chyba tak, kojarzę z Plotkary. Kurcze, bardzo mi się podoba, ogólnie lubię taki układ w szablonie.
      974 - Jeju! Adelaide, tak?!! :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Kocham ją, czemu mi to robicie! Nagłówek piękny.
      975 - Ten jest jeszcze lepszy!
      976 - Nie spodobał mi się aż tak, ale jest ładny. :)
      977 - Jaki piękny!!!! Najlepszy jak na razie! Według mnie oczywiście :P. Śliczne te kolorki, jeju.
      978 - Nie lubię Niny :<. Szablonik jednak ładny.
      979 - oOo, jaki jasny. Będę słodzić i słodzić, bo Sajlens jest zła.
      980 - Śliczna kobietka! Inne barwy, nieco mroczne, no, no, no, super!
      981 - Nie lubię Deleny! Tak, tak, będę marudzić D:. Ale ostatecznie muszę przyznać, że szablon i tak jest śliczny, trochę pusto po boku, ale mi to osobiście nie przeszkadza.
      982 - Tamta kolorystyka lepsza :C.
      983 - Delena :(. No dobra, shipowałam Damona z Alarickiem :<. Nie, żartuje...D: Chyba wolałam go z Rose. + Kocham nagłówek.
      984 - .........:) Już mogę wrzeszczeć? KLAUS! KLAUS! DŻOSEP. :< Umarłam. Kocham, kocham, jeszcze taki rozebrany! Ulala.
      985 - Nagłówek mistrzowski! Mi osobiście przeszkadzałyby strony po lewej, ale to moje widzimisie.
      986 - Nie lubię Jace'a. Znowu marudzę...To znaczy kocham książkowego Jace'a, ale aktora - nie. Co do szablonu to lubię te morskie kolory :<.
      987 - Moje serce się raduje! Szablon jest przeprzeprzepiękny.
      Jeszcze patronus po prawej, ach tyle wspomnień.
      988 - Nagłówek jest bardzo ładny, ale nie podbił mojego serduszka jak poprzednie.
      989 - Karen! UWIELBIAM TO ZDJĘCIE! Ona jest tak nieziemsko śliczna! Moja Amy Pond :<.
      990 - Bardzo mi się podoba...Taki nastrojowy!
      991 - Znowu cudowny, eh, po co ja to pisze. Wszystko wiecie!
      992 - Doctor! Zrobiło mi się smutno, tęsknie za Pondami! :(
      Szablonik jest śliczny.
      993 - Katniss! I ta jej genialna suknia! Podoba mi się układ.
      994 - Kolejna Katniss, nieco inny, ale cudowny.
      995 - Lubię szabloniki z różami, jakaś moja obsesja :<. Kolorystyka mnie ujęła.
      996 - Karen, ponownie! Nagłówek jest ładny. Może dla mnie za dużo siwego :<.
      997 - Naga pani w wodzie, no, no. Całość prezentuje się super. Naprawdę jeden z moich ulubionych.
      998 - Cass! Misha! Obsesja! Aniołek! Fajny układ, pomysłowy bardzo, mnie by się nie chciało, eh. :(
      999 - Fajny pomysł ze stronami! Tyle słodyczy.

      1000 - Po pierwsze dziękuję za dedykacje! I ja wiem, wiem, że jestem jędzą i wepchałam się do tego honorowego 1 komentarza, ale cóż. :< Benek i Andrew! Są tak bardzo cudowni, że nie ma słów by móc to opisać. :< Szablon oczywiście ULUBIONY! Chyba się w nim zakochałam :((.
      1001 - Demoniczny! W końcu coś krwistego! Tak bardzo świetny!

      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za dedykację!!!




      Usuń
    4. Czy mi się wydaje czy to Kira :D ? Gratulację! Pierwszy komentarz i to jeszcze odebranie tego Sajlens. Serce rośnie. I jeszcze miałaś siłę komentować aż tyle szablonów. Ja bym umarła chyba. Bardzo się cieszę, że brałam udział w tej notce to nie muszę komentować :D

      Usuń
    5. Tak, Kira, a raczej Arden c:

      Usuń
    6. Ale słodzisz :c ♥ Dobrze, że się wszystkie podobają. Zgadzam się, że Karen jest prześliczna. Zazdrość czuję :c
      Dziękuję i pozdrawiam,
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kutfa. A wszystko przez to, że mnie wylogowało i zapomniałam hasła ;-;

      Usuń
    2. Nie gdakaj, bo ty też nie pierwsza!

      Usuń
    3. ja jestem waeslejową, więc jestem pierwsza :c

      Usuń
    4. Jasne, a ja jestem koniem XD

      Usuń
    5. No co do tego nie mam wątpliwości :c

      Usuń
  3. Jest cudowny! <3 <3 Tak bardzo dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ledwo co kompa wylaczylam :/ jutro obejrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogowie ile tych pierwszych :P To ja będę druga :] Koniec komentarza ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, wszystkie cudowne! Jest coś z Doctora Who, dużo Karen Gillan, Igrzyska Śmierci i hit wieczoru - szablon 1000 z Sherlockiem i Moriartym :D
    Jestem w Raju ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoo, kochamy te same rzeczy :c
      Dziękujemy, cieszymy się, że szablony się podobają,
      Silence z Wichrowych Wzgórz

      Usuń
  7. Ojej...
    Tyle do skomentowania!
    Powiem na wstępie, że liczba cudeniek, które tu zostały dodane nieco zniechęca... No, ale przecież we wszystko włożyłyście sporo pracy, więc grzech tego nie zrobić.
    Dlatego też Zielony Kociak przybywa ze swoim najdłuższym komentarzem ever.

    Rayne

    Podgląd szablonu 967 mnie rozbroił. Tak dużo zakładek... :D I widzę, że nie tylko ja korzystam z webgadu!
    Tak czy siak jest bardzo ładny. Grafika powala na kolana. Świetnie do siebie dwa zdjęcia pasują, a w połączeniu z wtopionymi w tło stockami... No cudo! :) Bardzo dobry szablon, naprawdę!

    968 jest taki prosty i skromniutki. I tu graficznie bardzo ładnie to wygląda. Widzę, że nie skupiasz się zanadto na CSSie, ale to chyba dobrze. Nie zawsze musi to być takie dopracowane. Niektórzy ( w tym często ja ;_;) często z tym przesadzają i robi się tak... Nadziabane... Tu tak nie jest!

    Jeśli chodzi 969 to chyba pierwszy raz widzę tego typu układ. No i odważny dobór kolorystyki. Na pierwszy rzut oka mogło by się zdawać, że się te zdjęcia będą gryźć z tłami, ale tak nie jest.
    Szablon bardzo wyraźny, przejrzysty.

    970 podoba mi się chyba najmniej. Znaczy niby wszystko do siebie pasuje, ale te obiekty (to chyba sa kwiaty jakieś?) w tle są troszkę za duże w mojej opinii. Pajęczyna za to ładnie wygląda. :) No i wygumkowane ładne... Po prostu to w tle jest za duże jak dla mnie. No, ale to tylko moje zdanie. Kwestia gustu zapewne.

    971Skromniutki. Mogłaś troszkę niżej tę datę ustawić, ale... Fajne wrażenie robi. Delikatny, nieprzesadzony. Bez jakichś fajerwerków, ale nie jest zły.
    Ładnie dopasowałaś długi cytat - ja zawsze mam z tym problemy. :)
    I fajnie się prezentuje ten kontrast między kolumną, a postem.

    972 jest idealny! Tutaj kwiatki ładnie wyglądają przy modelce (?). Cytat ładnie w poście zrobiłaś i ta przezroczystość w jego ciele świetnie się zgrywa z resztą.
    CSS bajeczny, pod względem graficznym również.
    No nie mam się czego przyczepić.
    Taki do schrupania jest. :D

    973 - tu znów ten przyjemny dla oka kontrast. Bardzo ładnie dobrałaś kolory. Graficznie też fajnie...
    Nie ma tu zbyt wiele, nie dzieje się na nim przesadnie dużo. Też taki delikatny i skromny.
    I w bardzo fajnych barwach. Podoba mi się taki ich dobór. :)
    Napis ładnie wtopiłaśw tło.
    I ten background w nagłówku jest taki... Domowy - chyba przez te obrazy.
    Fajnie by ten szablon wyglądał na jakimś blogu o pani domu. :D

    974, 975, 976 - czyli nagłóweczki.
    Graficzką jesteś cudną, także chyba nie ma nic dziwnego w tym, żę mi się podobają, prawda?
    Moim faworytem jak się pewnie domyślasz jest ten ostatni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faith

      977 - tło tutaj jest nieruchome, prawda? :)
      Podoba mi się od strony graficznej. Dziwnie mi się początkowo skojarzył z Labiryntem Fauna (pewnie to przez Huntera, który mi przygrywa). Fajne barwy tu są. CSS też niczego sobie.
      I ta dziwna korona na stole... I gwiazdy w tle...
      Zaskakujące, że takie pozornie niepasujące do siebie rzeczy mogą tworzyć razem taką spójną całość.

      978 ładnie wygląda na podglądzie. Nie wiem skąd to kręcenie nosem!
      Tak czy siak powiedzieć muszę, że fajną rzecz z tego folderu wygrzebałaś. :) Podoba mi się kolorystyka, ciekawa akcja, którą dodałaś i te nutki w tle.
      Masz dobre wyczucie jeśli chodzi o stocki.
      I ten szablon to potwierdza.

      <979> Tak, daję wiarę, że to mężczyzna. Film może być interesujący - bo aż pogrzebałam w internetach co to może być.
      Fajny CSS, fajna kolorystyka i dobrze dobrane obiekty do tła (żadna nowość, nie? :D). Nie spodziewałabym się, że taki delikatny pomarańcz będzie pasował do jasnego, szarego koloru.

      980
      Układ bardzo podobny do poprzedniego. Jeśli chodzi o kształty itd. Tu CSS z jakiegoś powodu mi się nie podoba. Bardzo skromniutki jest, a taki nagłówek chyba wymaga czegoś z pompą. :)
      No, ale graficznie rzecz jasna bez najmniejszej wady.
      Tak tutaj troszkę... hazardowo.
      Przez te karty tam po prawej.
      Aż by się zagrało w makao... :D

      981 tu jest idealnie! Ta para po lewej, te barwy... Dziwne, ale wydaje mi się, że pasują do ich min. Szablon z taką nutką tajemniczości. Bardzo fajny (choć skromny) CSS. Podobają mi się tytuły ramek i posta.
      I napis ładnie dopasowałaś... ;) 982 zbyt wiele się od poprzedniego nie różni, bo tylko nieco zmieniłaś kolory, ale... W 981 podobał mi się bardziej. Właśnie ze względu na to.

      W 983 ten pan jest chyba źle wygumkowany. Ian ma więc nierówną tę anielską poświatę. I te ramki jakoś mi nie pasują. Stocki jednak rzecz jasna dobrze dobrałaś. No i kolorystycznie wszystko gra. :)
      Nie wiem tylko, czy wysuwana (bo chyba taka jest) lewa kolumna to był dobry pomysł w tym wypadku.

      984 - niestety nie poznaję panów po klatkach piersiowych... No jedną może bym poznała, ale tutaj chyba lepiej tego nie wykładać. :D
      Znów fajny CSS, znów fajna kolorystyka i znów genialnie pod względem graficznym.
      Rozpalony, czerwony model dodaje czegoś takiego... Pikantnego. :)
      I ramki dolne i górne świetnie pasują.

      985 na podglądzie skojarzył mi się z Titanicem! Powinnam to chyba przestać oglądać... Bo to tylko stateczek w butelce. :)
      Jeden z ładniejszych szablonów z tej notki. Komentuję na bieżąco (nie sposób otworzyć ich wszystkich w osobnych kartach @.@) więc nie powiem, że najlepszy, ale... No ma ku temu potencjał! :D
      Aż wyląduje w moich favach na DA. :)

      No aż westchnęłam, gdy otworzyłam szablon numer 986. Śliczna scena uchwycona w nagłówku. Taka bardzo zakochana, rozmarzona dziewczyna i zawiadiackie spojrzenie tego mężczyzny... No ahhh! Ślicznie skomponowałaś ten nagłówek!
      Napis mi się bardzo podoba. Skojarzył mi się w pierwszej chwili z LOTRem.
      Układ też fajny. Dobrze, że zdecydowałaś się na lekką przezroczystość w kolumnach i notce. :)
      NOW KISS! :D

      987 jest świetny! Magiczny! Świetnie pasuje do klimatu HP! Kompletnie nie mam do czego się tu przyczepić... Podobywuje mi się!
      Strony fajnie zrobiłaś, wysuwana stopka, te ramki, tytuł posta... Ten jeleń po prawej... Aż nie mogę się na to wszystko napatrzeć. :)

      Nagłówek pod numerem 988 jest w jednym z moich ulubionych kolorów. Fajnie dopasowałaś tutaj swój nick, a i napis i stocki są niczego sobie. Dobrze, że pełnią rolę tła, a ta pani na pierwszym miejscu rzuca się w oczy!
      Szkoda, że nie dorobiłaś do niego szablonu, bo moim zdaniem nagłówek ma potencjał.

      Usuń
    2. Silence
      989 - jeśli spojrzę na niego jak na szablon to oczywiście jest piękny. Graficznie fajnie dopasowałaś wszystko, akcje tu są piękne, CSS też niczego sobie, ale... Ta modelka... Dziwna jest. Ma taką wielką głowę. O_o
      Chyba bym się nie zdecydowała na ustawienie go gdzieś. Bałabym się jej... :D

      990 Skromniutki - zbyt wiele nie mam o nim do napisania. :) Ani go chwalić, ani krytykować. Taki... Zwyczajny jest.
      To jakieś Igrzyska Śmierci, prawda? Jakoś nie mogę się do tego przekonać, nie oglądałam, nie czytałam, choć wszyscy dookoła wychwalają pod niebiosa.
      Podoba mi się ponura, mroczna kolorystyka. Sieje ziarnko takiego niepokoju w człowieku.
      Ale ja bym chyba ustawiła kolumnę nieco bliżej.

      991 ma dziwny układ. Zwykle się ustawia raczej po lewej stronie obrazek, a tu jest na odwrót. Początkowo robi dziwne wrażenie, ale im dłużej się mu przyglądam, tym bardziej mi się podoba.
      Bardzo ładną texturę wybrałaś.
      I napis też jest ślicznie dopasowany.

      992 O! Bardzo mi się podoba! Fajny pattern. Sama go zrobiłaś, czy gdzieś znalazłaś? Jeśli to drugie to zdradzisz skąd go zgarnęłaś? :)
      Ciekawy miałaś pomysł z ustawieniem tych zdjęć po lewej stronie naprzemiennie z napisami.
      Do tego tytuły widgetów, oraz tło bloga... No ładnie, ładnie.
      Nie mam się tutaj czego przyczepić.
      Nawet ja, z tak dziwnym, specyficznym gustem...

      993 jest przepiękny. Modelka jest śliczna, a Ty zdecydowałaś się na idealny układ i zrobiłaś ze zdjęciem wszystko co można było zrobić dla takiego szablonu.
      Bardzo podobają mi się te górne i dolne ramki w gadżetach w kolumnie.

      994 Fajne karty, układ znów mi się podoba i tylko ten obrazek jakiś taki mi się wydaje... Niby scena poruszająca i epicka- ta publika, skrzydła... Ale jakoś tak mdło mi się to prezentuje.
      Nie mam pojęcia dlaczego, ale moim zdaniem szablonowi brakuje tego czegoś.
      Nie mniej jednak fajnie wykombinowałaś z tymi kartami.

      995 jest taki spokojny. Znaczy niby dużo się na nim dzieje, ale modelka jest zamyślona co ujmuje wyrazistości, "błyszczącemu" tłu takiego potrzebnego tutaj spokoju.
      Fajnie wygląda to światło biegnące pod ciałem posta do jego tytułu.
      Moim zdaniem chyba niepotrzebnie ustawiałaś kąt w napisie. :)

      996 - szablon bardzo w moim guście. Jest taki rockowy, wyraźny. Ładna modelka... I tutaj nie mam się zanadto czego przeczepić. Wszystko mi odpowiada. Takie szablony sa modne i z pewnością ten znajdzie niejeden dom. :)

      Usuń
    3. Szablon 997 ma ciekawą, przyjemną dla oka kolorystykę. Te światła ładnie się tak zaplatają w okół modelki. Rude włosy, rumiane policzki... Piękna jest ta kobieta i z pewnością jej aparycja działa na duży plus!
      Układ bardzo ładny, barwy tak jak pisałam - badzo przystępne. Wszystko jest wyraźne, wszystko jest przejrzyste... No, a to chyba najważniejsze w szablonie, prawda? Żeby dobrze się czytało.

      998 - tu widzę Supernatural, prawda? :)
      Inna szabloniarka na Twoim miejscu z pewnością wrzuciłaby te kolumny pod nagłówek - bardzo dobrze moim zdaniem, że postąpiłaś inaczej. Podobywuje mi się bardzo! Jest oryginalnie, a to cenię sobie w szablonach najbardziej. Nie lubię kalek, kopii różnych innych, które zdają się niczym od siebie nie różnić.
      Owszem, uważam, że są ładne, ale... Cenię sobie i powiew świeżości, który czasem jest naprawdę potrzebny.
      A tu jest obecny. :)

      Gdy spojrzałam na szablon numer 999 początkowo się wystraszyłam, że tamta czcionka nie ma polskich znaków! No, ale ma.
      Szkoda, że nie ustawiłaś troszę niżej... Nawet tak o dwa piksele tej "mniejszej" części zdania.
      I szkoda, że nie ustawiłaś tytułu bloga nieco wyżej, bo tamta przestrzeń między nim, a datą wydaje mi się nie pasować.
      Graficznie jest bardzo ładnie. :) Jak zawsze.
      Bo wszystkie jesteście takie genialne, że aż miło patrzeć!

      1000 i tu jest oryginalnie! Szablon zasługujący na okrągły tysiąc. :)
      Wszystko jest idealnie, wszystko do siebie pasuje, nie mam się absolutnie do czego przyczepić. :)

      1001 mi również się podoba. Jest mroczny. Pasuje do jakiegoś bardziej... Horrorowatego bloga.
      Fajnie to szkło wygląda, ta krew... Te napisy ładnie się komponują... :D
      Do tego CSS jest genialny. Dobrze, że zdecydowałaś się na te grubsze ramki po prawych stronach w tytule postu i tytułach ramek. :)


      Pozdrawiam Was ciepło dziewczyny!
      I gratuluję 1000 szablonów... Oby jeszcze wiele tysięcy na Was czekało.
      Weny życzę rzecz jasna wszystkim.
      I dziękuję za ucztę dla oczu.

      Usuń
    4. Chyba najdłuższy komentarz na zaczarowanych! Podziwiam cię bo ja jestem zbyt leniwa żeby nawet skomentować cztery, a co dopiero tyle. Ja korzystam z Webgadu bo normalny nie chce mi się pobrać, a muszę mieć kontakt z Sajlens i Fejf :D Chyba najwięcej można się dowiedzieć o mnie właśnie z zakładek. Czego słucham, co robię na komputerze normalnie kopalnia informacji :D Boże CSS dla mnie to jakaś tortura więc ja w sumie nie skupiam się na nim wcale i u mnie wszystko jest proste. Zawsze powtarzam, że na onecie nie było tego problemu bo nie było kodów :c Pierwszy raz widzisz taki układ jak w 969 ? A ja się właśnie czuję jakbym okradła Avię bo miała taki układ kiedyś :c Może mnie nie zabije za to :c Boziu blog o pani domu? Tego chyba jeszcze nie było :D, a jak ktoś jednak założy to od razu polecę mu ten szablon. Jeszcze raz dziękuję za komentarz i mam nadzieję, że Sajlens i Fejf się ogarną do 13-14 (wstać muszą lenie) i też podziękują :c I niby ten mój komentarz tak skromniutko wygląda przy twoim to przyznam się, że chyba to jest mój najdłuższy :D.

      Usuń
    5. Najdłuższy komentarz na Zaczarowanych należy prawdopodobnie do Methrylis pod notką świąteczną, o ile dobrze pamiętam. Ale byłaś blisko! :c
      Ja też używam web gadu, bo nie chce mi się pobrać to normalne ._. Ale już się przyzwyczaiłam i je kocham ♥
      Śmieszne jest to, że pani z 989 i 996 to ta sama, a na jednym ci się nie podoba, a na drugim już tak :c Ale to pewnie zależy od zdjęcia.
      Tak, to są Igrzyska Śmierci. Szczerze polecam przeczytanie książek, a z filmami trochę gorzej. Co prawda są świetni aktorzy, twórcy trzymają się książkowej fabuły, ale zupełnie nie przypadły mi do gustu :c
      Ten pattern to najzwyklejszy z bloggera. Jak wejdziesz w szablon/dostosuj/tło to tam bodajże w kategorii przezroczyste (o ile taka istnieje, zupełnie nie pamiętam) będzie ten wzorek, a kolor to zależy od ustawienia koloru tła w zaawansowanych.
      W 993 modelka to główna bohaterka Igrzysk Śmierci, a to jej suknia ślubna. Zdjęcie było czarno-białe, ale zdecydowałam się dać jakąś ciekawą koloryzację.
      994 to znowu główna bohaterka z IŚ ta sama, co w 993. :c
      995-ten kąt w napisie też mnie irytuje, ale inaczej był albo niewidoczny, albo brzydko jakoś wyglądał._.
      998-oglądasz Supernatural? :c Właśnie ostatnio próbuję tworzyć nowe układy, żeby było oryginalnie. Mam jakiś taki szał na rózne kombinacje.
      Nie jestem leniem, Rajne :c (co z tego, że wstałam o 14 :c)
      Dziękujemy za komentarz, teraz tylko czekać na odpowiedź Fejf.
      Pozdrawiam, Silence z Wichrowych Wzgórz.

      Usuń
    6. Ha ha, ja też z webgadu korzystam, bo normalnie włącza mi się pół dnia :)
      Pozdrawiam Zoe (dawniej atena).

      Usuń
  8. Dobra koniec spamu! Jestem 1998! I co?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde blade, to ja chcę być trzecia :c
    No.
    Tak patrzę. I zastanawiam się jakim cudem mam to skomentować...
    Będzie zabawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie, będzie :c Ale znając życie i tak nie skomentujesz :c

      Usuń
  10. Aaaaaa szablon z Sherlockiem! Asdfghjkl *-* no i z Ianem *@*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moriarty i Sherlock na jednym szablonie :c Nic tylko się zachwycać :c

      Usuń
  11. Nie ma to jak wyłączyć kartę pod koniec pisania komentarza :C Wszystkie szablony widziałam i wszystkie są piękne! <3 A taki dłuuuuugi miał być :( A czas goni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne. Taka wymówka, bo się nie chce tylu komentować :c

      Usuń
  12. dzięki wielkie za szablon! :) jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego nie można pobrać szablonu nr 987? : /
    Jest taki... kajhdkadhg, że aż idealny *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie :c moja pomyłka, że jest pobierz podgląd. przepraszam :)

      Usuń
    2. Jak długo zajmuje ci zrobienie tego typu cudeńka? *o*

      Usuń
  14. Bardzo dziękuje za szablon! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. 990 i 1001 wbiły mnie w krzesło *****^^^^^^*****'

    OdpowiedzUsuń
  16. Mlask. Kot smaczny był.
    A szabloniki...
    988- ładny, zimowy raczej nagłówek 7/10, bo nie wbija w fotel.
    967- bardzo ładny, ale strasznie nie lubię, jak obraz wchodzi pod post i słabo widać literki. Ale fajny 8/10.
    968 nie. Nie podoba mi się po prostu. Nie przemawia do mnie. No wszystko w porządku ale ten szablon do mnie nie gada :C. 6/10
    969 jest fajny, podoba mi się, ale jednak jest podporządkować tylko i wyłącznie Narnii, albo innym ff, a drżę na myśl o tym, że ktoś mógłby do niej pisać ff. 8/10.
    970 ech. Auł. Ojej. Co mi ten facet przypomina... pamiętam: mojego psa jak się czegoś boi. Nie podoba mi się. Nie i już. 6/10.
    971 o JC! 'Drzewo Wisielców'. Patrze, taki lightowy kolor, lightowe zdjęcie, a tekst... boziu nie lubię być straszona. Trochę gryzie mi się ten 'Śpiew Kosogłosów' moim zdaniem już tu zbędny jest, lepiej by moim zdaniem wyglądało tyko z "Drzewem Wisielców'. 9,9/10.
    972 jest fajny. Zatrzymuje oko. Fajny fajny, tylko kiecka tej laski mi się nie podoba, ale kwestia gustu. 9/10, bo wchodzi pod tekst. Naprawdę uczulona na to jestem.
    973 bardzo fajne wykonanie. Tylko tej kobiety miny nie lubię, ale naprawdę fajnie. Kolorki menu i posta mogły być nieco bledsze, ale tak też jest dobrze. 9,5/10.
    974 i 975 są fajne, ale to tylko nagłóweczki a szkoda. 9/10 oba.
    975 tak samo, niestety tylko nagłówek. 8/10.
    977 no. Tu wchodzenie pod post dobrze wygląda i nie drażni. Tylko nie wiem gdzie karty się podziały. Jak są na dole to strasznie jest to niewygodne. No chyba, że z prawej je dać... 9/10.
    978 fajny. Lubię go. Fajny, fajny. 9,9/10.
    979 dziwny. Ale fajny. 9/10.
    980 też ładny. Tylko ta kobieta ma minę jakby planowała mi coś zrobić. Skubana. 9/10.
    981 nie! Nawet jakby nie był apropos VD to to wszystko na górze jest takie napaćkane na siebie.
    982 mi się podoba, ale są dwie rzeczy: facet niekrzywa obok posta. Ale gdyby nie to niewycięcie byłby naprawdę piękny szablon. Ech. 8/10.
    984. Tak. O tak. Zajebisty jest. 10/10.
    985 Ładny. Śliczny wręcz. 9/10.
    986 też. Łandy, ale bardziej tajemniczy, niezły no. 10/10.
    987. Mam jedno pytanie: po kiego borowika ten klucz wiolinowy? I dlaczego takie piękne szablony muszą być do HP ff? To było drugie pytanie. No dlaczego? 11/10 dla niego, ale dlaczego do HP?!
    999- ja po prostu nie lubię tego wykonania. Nie lubię tego stylu. |Dlatego też pozostawiam go bez mojej oceny.
    989- jejku co za mina. Przypomina mi tę idiotkę z 'Lalki'. Ale ciekawie zrobiony. Ładnie. 10/10.
    990 niezły. I gdyby nie to, że za każdy praktycznie fanfick mam ochotę zaciągnąć autora od mojej prywatnej izby tortur to byłoby 10/10. Ale ponieważ wiem, że to do ff to będę okrutna i dam 9,9/10.
    981 jest w porządku, ale po raz kolejny: milczy. Szkoda. 8/10.
    992 bardziej podobałby mi się gdyby czcionki były bardziej jednolite, ale i tak jest świetny. 9,5/10.
    993 hm... nie wiem co rzec o nim. Rzeknę wiec jedno: 8,7/10.
    994 jest fajny. Tylko dlaczego znów do ff?! I jak w ogóle można tak ranić taką wspaniałą książkę jaką są 'Igrzyska...' fficzeniem jej? :C. 9/10.
    995 jest ok. Pasuje do jakiejś obyczajówki. 9,5/10.
    996 po prostu nie lubię. Nie lubię dziewczyny, nie lubię wzorów wokół niej. Zostawiam więc nagłówek. Reszta jest w porządku. 7/10.
    997 nie pokazuje kart i trochę za dużo tekstu na samym obrazku i pod nim moim zdaniem, wystarczył by jeden z nich, ale tak jak jest też jest dobrze. 9/10.
    998 mnie drażni tym, że są strasznie małe karty, przez chwile nie mogłam ich znaleźć, ale jest fajny. Pomysłowo zrobiony i inspirujący. 9,9/10.
    1000, pomijając fakt, że gratuluję dobicia do 1000 szablonów: Moriarty! Sherlock! Nie... nie, nie mówicie mi teraz, że ktoś mi krzywdzi jeden z moich ulubionych seriali? NIE!!! Ale poza tym... 10/10.
    I 1001. Łomatko. Dużo tego było. A ten jest the most epic one of all. 11/10.
    Pozro,
    Ryx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ocen ._. I od kiedy pojawiły się części dziesiętne? :c
      Dziękujemy za taki długi komentarz :c

      Usuń
  17. Sajlens, mogłabyś spakować w ZIPIE 989? ;-; RAR mi zwariował, a on taki piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zipa .__. W ogóle się nie orientuje, ale one nie działają jakoś podobnie? xd

      Usuń
    2. Nie ;-; Bo rary to jakoś się tak książkami pakuje, nie? A mi w ogóle nie chce nic zrobić ;-; Ech, to może jakoś inaczej? Ja nie wiem, strasznie mi się cholerstwo podoba. :c

      Usuń
    3. Podaj mi swojego maila, to wyślę ci po prostu plik do wstawienia :)

      Usuń
    4. Nie ma to jak Velvet i jej zapłon xd
      velvette_mayne@o2.pl

      Usuń
    5. Sialalalala, już nieaktualne xd Poradziłam sobie z rarem i jakoś się wypakowało xd

      Usuń
  18. Cześć Silence!
    Bardzo Cię przepraszam za tą pomyłkę na moim blogu! Obiecuję poprawę :D
    Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła.
    Pozdrawiam Serdecznie

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, ja w ogóle nie byłam zła. Nic się nie stało :D

      Usuń
    2. Ufff, kamień spadł mi z serca ^^

      Usuń
  19. 1001 szablonów już? Bosz :c Tyle cyfeków będzie na miniaturach ._.
    Nie zamierzam tego komentować po kolei. Mam co robić, ma desperacja nie osiągnęła jeszcze aż tak wysokiego pułapu :P To tak. Sajlens najbardziej różnorodnie, ale szablonów najmniej. Leniwiec jeden. Rajni i Fejf równie fajne prace. Najlepszy szablon z notki to 1001 <3 Najgorszy 1000 :c

    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas zrobiła tyle samo szablonów, łajzo :c

      Usuń
    2. Sam jesteś najgorszy. 1000 jest najlepszy. ;_;

      Usuń
  20. A ja to bym chciała zamówić szablonik ^^

    I teraz tak, mam takie małe ale, mianowicie :
    Chciałabym szablon na bloga który nie istnieje.
    Dało by się to jakoś ominąć?
    Na razie wstawiam button na bloga : http://konanpain.blog.onet.pl/

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: dajmy - http://konanpain.blog.onet.pl/
    3.Koncepcja: O tematyce M&A (manga i anime)/ zdecydowanie ciemny/ lekko smutny, melancholijny/ może znajdować się krew/ postaci z Naruto/ akcja dzieje się na wojnie/
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1. https://lh4.googleusercontent.com/-dvS9Yh3JIyo/UwjRm-qbOtI/AAAAAAAAAIo/9ieoijAqvP0/w1278-h691-no/Konoha-Ninja-minato-namikaze-31701580-1300-703.jpg
    2. https://imageshack.com/i/4jkwhnj
    3. https://imageshack.com/i/0xyp6pj
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Chciałabym aby szablon był przejrzysty i czysty, i aby znalazły się na nim odnośniki :
    - Mapa
    - Spam
    - O mnie
    - O blogu
    7.Kontakt: akiyushidare@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szabloniarka !
      Weasleyowa jeśli mogę prośić :3
      I nie przejmujcie się tym, co napisałam, bo i tak w sumie zdaję się na Was, tu dzież na Ciebie Weasleyowa :))

      Usuń
    2. Po pierwsze regulamin :)))
      Po drugie, jest napisane, że nie przyjmeujemy zamówień :)))

      Usuń
    3. Po trzecie to nawet nie jest notka Weasleyowej

      Usuń
  21. Pytanie do Silence... Nie chciałam zrzucać śmieci do zakładki, bo mogę tu to załatwić... :D
    Jak się nazywa kobieta z szablonu 995?

    Pozdrawiam i wszystkim gratuluję tak niesamowitych szablonów!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zanim skomentuję szablony, chciałabym bardzo podziękować za wykonanie szablonu dla mnie. :) Jest cudowni i taki asjsneufmj *-* Tylko mam problem. Na moim blogu nie widać nagłówka, a menu jest na samym dole strony (chociaż to chyba ze sobą się wiąże). Czcionka w gadżetach jest tego samego koloru co tło, więc nie widać napisów. I (strasznie marudzę, co?) tekst w postach jest wyśrodkowany, chociaż w wersji roboczej wszystko jest wyrównane do lewej. Byłabym niezwykle wdzięczna, gdyby udało się to poprawić. :) Mam nadzieję, że nie jestem za bardzo zrzędliwa (chociaż jestem, no ale...) Z góry przepraszam za kłopot. :)
    I zaraz biorę się za komentowanie szablonów! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba szablonów jest przerażająca :o Jestem zbyt leniwa, by wszystkie ocenić.
      Z wszystkich szablonów najładniejszy jest oczywiście ten dla mnie. xD Jakoś tak dziwnie komentować szablon przeznaczony dla siebie, więc nie będę się rozpisywać. Powiem tylko, że jest absolutnie perfekcyjny! ♥
      Z szablonów Rayne uwielbiam jeszcze 972. Chloe jest wspaniałą aktorką, naprawdę bardzo ją lubię. Tak nie w temacie - była cudowna w "Hugo i jego wynalazek". ^^ W szablonie podobają mi się te lekko przezroczyste kolumny, czy jak to tam się nazywa. Złote róże fajnie się wpasowują i napis w dobrym miejscu umieszczony. :) Mam tak wielką ochotę go ściągnąć! Prawie tak tego chcę, jak zjeść kilka kilogramów żelek (jak ja kocham żelki *o*)
      Faith. Nagłówek z 977 to mistrzostwo! Ta ruda ma w sobie coś takiego, że cały szablon dziesięć razy ładniejszy się wydaje. I korona. Na początku myślałam, że to rogi jelenia xD I gwiazdki ładne, bo gwiazdki zawsze są ładne i wszędzie pasują. :)
      Ten babochłop z 979 jest przerażający. >.<
      987 - najładniejszy potterowy szablon, jaki w życiu widziałam. Tu wszystko jest piękne. :') I są kółeczka ♥ Tylko pozazdrościć summer-sky, że to jej szablon. I jeszcze szablon number 985 jest śliczny. ♦
      Silence, czarny, miły, wesoły, smaczny kot na pewno mi się przyda. Dziękuję za życzenia :')
      992 - minimalistycznie, pięknie i w ogóle tak delikatnie, estetycznie. Ten szarawy kolor świetnie pasuje. I czcionka w nagłówku *.*
      994 - makingdżej ♥ Lubię szablony z tym układem. Wszystko jest przejrzyste i znowu estetyczne. Bo w sumie to najważniejsze, by szablon był estetyczny. A resztę to już tam nie ważna. (nie no, dobra, ważna :c) Podoba mi się to, że pasek z datą jest zaokrąglony. :)
      I nareszcie - 1000! Mamusiu, jakie to jest cudowne! Macie rację, nikt nie jest godny tego szablonu ;D Za ładny na jakiegokolwiek bloga :')
      Podsumowując: jesteście niesamowite!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tak myślałam, że będzie problem z nagłówkiem bo on mnie nienawidzi :c Jeśli to nie problem poprawię to dopiero 2 marca bo jutro rano jadę na zimową i muszę się spakować

      Usuń
    3. Jasne, to nie problem :)

      Usuń
  23. Szablon z Evą Green jest przepiękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój szablon taki udany ;) Faith, nawet nie wiesz, jak bardzo nabijasz mi statystykę poprzez umieszczeniem go w tej notce ;)

    Raz jeszcze dziękuję za całą Twoją prace włożoną w ten szablon :)
    Pozdrawiam gorąco,
    summer-sky

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, jej, jej! *___*
    Po pierwsze: jestem zawiedziona, że Blogspot nie wyświetla mi waszych notek! Od jakiegoś czasu tak jest. Sądziłam, że tak rzadko dodajecie aż w ogóle zapomniałam o "Zaczarowanych Szablonach".
    Po drugie: moim zdaniem wszystkie szablony są p r z e c u d o w n e ! I głównie z uwagi na nie zastanawiam się nad założeniem kolejnych blogów. xD
    Chciałam coś u Was zamówić, tylko nie miałam pojęcia co dokładnie. Przemówił do mnie szablon 1001 i jestem z tego szczęśliwa, bo idealnie odzwierciedla moje opowiadanie. ^_^
    Wciąż w szoku, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie szablony wyszły cudownie,ale najbardziej spodobał mi się ten ostatni. Wyszedł genialnie, aż brak mi słów, efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Robicie może szablony na zamówienie?
    Jestem tu nowa i nie wiem nic ... ;d :(

    OdpowiedzUsuń
  28. O Chryste, porąbało Was?!?!?!!? Ty (albo raczej Wy), no tak siedzę przed lapkiem, przeglądam stronki, dochodzę do waszej stronki. Tak sobie przypomniałam, że wczoraj przed wyjściem widziałam nową notkę:postanowiłam sobie, że dziś ją skomentuję, gdyż wczoraj zwyczajnie już na to czasu nie było. Ok. Dzisiaj włażę i sobie myślę, że chcę grać w simsy z zamiarem stworzenia dziecka-ducha. Więc jeszcze tylko u was walnąć komentarz i ok. Automatycznie spojrzałam na kwadratowy nawias w tytule notki, by zobaczyć, ile walnęliście szablonów. Patrzę: 1000 przekroczyli! Za chwilę myśl: ale jak to? Przecież wydawało mi się, że jeszcze kilkadziesiąt brakowało... No, muszę Wam powiedzieć, ciężko było mi uwierzyć, jak zobaczyłam, że jest ich niemal 30 w jednej notce... bijecie jakiś rekord, czy jak? xD Hm, trochę to męczące dla takich komentujących jak ja, ale czego się nie robi dla takich debili jak Wy, czyż nie? :D
    - Doobra, zaczynajmy. To 1,5 godziny spędzę u Was . Cieszycie się? ja też nie :D
    Rayne, ja się zgadzam - to trochę przegięcie... :D
    967 - mmm, tak patrzę na zakładki na górze i stwierdzam, że ty zabiegany człowiek jesteś :D Yyyeee, a tam na górze, w lewym rogu pola tekstowego: tekst jest biały, a tło pod nim też ma elementy białe. Trochę to tak nie bardzo, co nie? Ech ech, no i moje uczulenie na puste strony: co z prawą? Potwór połknął wzorki albo cokolwiek? :C Serio, bo lewa strona jest bardzo ładna, niczego nie brak. Nie wiem, czego oczekiwała zamawiająca, ale z nagłówka chyba jest zadowolona. To znaczy z całości zapewne też,a le do tego dojdę. Nawet nie gniewam się, że ten pan jest mniejszy od pani: on sobie (chyba) siedzi na skale, ona stoi przed nim i się gapi xD I gut xD Hm, to okno jest tutaj fajnym elementem, no i oczywiście kwiatki - fajnie to wykombinowałaś ^^ NO ALE CO Z PRAWĄ?! :c Prawa strona jest smutna, bo jej nikt nie kocha :c Układ dość prosty, bez żadnego nie wiadomo czego. Przypomina trochę szklaną szybę, nie sądzisz? C: Podoba mi się C:
    968 - czy to jest Ashley... Tisdale, czy jak to się tam pisze? Może coś jeszcze pamiętam z tych całych gazetek BRAVO i innych, które kiedyś tak namiętnie zbierałam. Tak czy siak kolesia nie kojarzę. Mmm, i znowu kwiaty! ^^ No ale i układ znowu podobny. To znaczy mam na myśli to, że kolumny znowu wyglądają jak 'szklane' - są przezroczyste, prostokątne, dość proste, czyyyliii... podobnie, jak poprzednio. Nie pochwalam tego, ale i tak ci powiem, że ten szablon jest ładniejszy od poprzedniego, to znaczy mi się bardziej podoba ten, choć zapewne to przez kolorystykę: tu jest ciemniejsza, a takie zdecydowanie wolę. No i przynajmniej boki nie są puste. To znaczy są, ale tego aż tak nie widać :D
    969 - ekhm... już takie szablony widziałam. Były dwa niemal takie same w jednej notce. I wybacz za niepamięć, ale czy to czasem u ciebie nie było? So, już mam uraz do takiego układu nagłówka, to znaczy zlepek zdjęć. Sam pomysł jest świetny, bo to naprawdę bardzo ładnie wygląda. rzecz w tym, że już ostatnio dość często coś takiego widziałam i o ile są to prace jednego autora, to niezbyt dobrze to o nim świadczy. A jeśli to nie twoje, to zwracam honor :D Wracając. Uch, róż :c Ale przynajmniej są Opowieści z Narnii, które bardzo lubię - przeczytałam wszystkie siedem części!Hm, Hogwart+Opowieści zawsze spoko! Już spotkałam się z takim połączeniem i powiem ci, że to naprawdę świetny pomysł ^^ Hm te podstrony na dole naprawdę fajnie wyglądają ^^ Ale, wspominałam już o tym w Propozycjach, brakuje mi szablonów... takich no... kodziastych, obszernych, wypchanych po brzegi wszystkim. Te są proste, to znaczy na takie wyglądają, a to mam na myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 970 - Ech. Zgadnij, co powiem. Dlaczego te szablony są do siebie tak podobne? :( Noż kurde, fatalnie :( Ogólnie szablon ładny, choć te wielkie gęby są straszne xD Tyle tylko, że widzę fajne kody przy najeżdżaniu kursorem na podstrony. I czy to tylko złudne wrażenie, czy nagłówek jest bardziej na lewo, a pusta prawa jest trochę większa? Wiesz, co mam na myśli? Wolna przestrzeń po prawej jest większa niż przestrzeń po lewej. A czemu to tak?
      971 - yyyyyyyyych!!! Tutaj jak najbardziej nie obrażę się za puste tło, bo tak czy siak wygląda to znakomicie! Ach, ten nagłówek w pierwszej chwili skojarzył mi się z wieżowcem, który wynosi się ponad wszystko inne. Poza tym widać chmurki (i wieżowce!!), więc pasuje ;) A ten cytat to nie za długi czasem? Nie wiem, czy to była zachcianka zamawiającej czy nie, ale mi do takiego szablonu pasowałby krótszy, subtelniejszy, acz walnięty w tym samym miejscu, bo miejsce dobre. Hm, znowu jest prosto, ale urzekłaś mnie tym szablonem - kolorystyka jest bardzo ładna... kurde kurde, wywołałaś we mnie tym szablonem pozytywne wspomnienia :3 W zasadzie to właśnie tą kolorystyką. Boski szablon! <3
      972 - ojeeeeeeeeeiii, kolejny przepiękny szablon! Uwielbiam te pola tekstowe, które są przezroczyste: jeśli jeszcze tło jest piękne, to wygląda to naprawdę niesamowicie! A kolumna boczna... tam jest jakaś ramka czy cokolwiek czy to sobie po prostu jest, bez niczego, biało na czarnym? :D Mam nadzieję, że to drugie, bo jak tak, to wygląda to naprawdę świetnie! A ta pani... to jest mała dziewczynka? Tak mi się kojarzy, ale nie wiem. Bo gdyby tak było, to szablon zyskiwałby kolejne +20 do klimatu. Tak czy siak genialny cytat :D Acz jak dla mnie w nieco złym miejscu umieszczony. Ale to jest kit, i tak jest bardzo dobrze. Te białe pionowe kreski przy tekście to szablon czy twoje wymysły? To znaczy czy to część szablonu? Tak czy siak wspaniała praca!
      973 - łech, znowu brzydka kolorystyka :C Nie lubię takiej :C Chodzi o jasne, pastelowe barwy.No i ten róż :c xD Ale pomijając moje upodobania to bardzo ciekawie z tymi kolorami wykombinowałaś: ta niebieskawa ramka bardzo ładnie kontrastuje z różem obok. Podobnie z ramką z tytułem. Znowu jest dość prosto: pisze tak kiedy tylko patrzę na podstrony, bo są w taki sam sposób wykonane, ale jest gut.
      974/975 - uch, nienawidzę komentować samych nagłówków - nie wiem wtedy, co pisać. Bo nagłówek to taki urozmaicony po wielokroć obrazek, ale przecież sam obrazek to nie szablon, nie? Ja tak kiedyś myślałam xD Tak czy siak skąd ja mogę wiedzieć, jak to będzie pasowało z tym i tamtym szablonem? Nagłówek ma pasować do szablonu, a szablon do nagłówka, wówczas tworzą całość i tak właśnie ma być. A taak to... no nie wiem. Tak czy siak. Widzę, że są to dwie wersje tego samego nagłówka, tylko kolorystyki są inne. Toteż pozwoliłam sobie skomentować oba jednocześnie. A NIEEE!!! ONE SĄ INNE! Tylko panna taka sama! Mniejsza, może nie są takie same, ale na pewno bardzo podobne. A więc zacznijmy. Będzie to komentarz porównawczy (xD). O wiele bardziej podoba mi się druga wersja, głównie przez kolorystykę. Ogólnie ten drugi jest bardziej ponury, więc naturalnie u mnie plusuje. Poza tym te schody, piórka i ten kwiatek mnie ujmują. Bardzo podobają mi się te łuki po lewej stronie na ciemnym tle: wyglądają naprawdę znakomicie. Od dziś jestem fanką tych łuków i chcę ich w innych szablonach na tej stronie! Mmm,a to po prawej to co to? Brama jakaś? :D Nie wiem, co to, ale wygląda świetnie. Tylko do tak ponurego nagłówka nie pasuje mi wyszczerz tej dziewczyny, ale wybaczam, bo praca naprawdę popisowa ^^ Co się pierwszej wersji kolorystycznej tyczy, too... czemu zdecydowałaś się na wykonanie drugiej? Tutaj z kolei bardzo podoba mi się cytat, ale nie treściwie, tylko wyglądem i ustawieniem. To znaczy miejscem, w którym został umieszczony. Tylko nie wiem, czy ta panna z tyłu pasuje. Hm, tło jest dość ciekawe, ni to ciemne, ni to jasne xD Ale, jak widzę, motyw kwiatów u ciebie króluje ;) No nic, dobra robota! ^^

      Usuń
    2. 976 - ej, ja już tę babkę widziałam! I to nie jest ten sam nagłówek, co wtedy, nie? Nie, bo wtedy było to takie ciemne takie. Wtedy to była babka, co to się normalnych ludzi bała. Całkowicie ją rozumiem, ale nie o tym teraz. Jeeeeejuuu, te kwiaty po lewej stronie są przepiękne! Wydają się być takie wyraźne... Ej,a to po prawej stronie od jej głowy, to co to jest? Myślałam na początku, że schody i bym cię za to pochwaliła, ale po ułamkosekundowej analizie stwierdzam, że to nie schody, Więc co? Pióra jakieś czy jaka cholera? Nie wiem, ale fajne to nawet, czymkolwiek jest. Kolorki świetne, muszę ci przyznać!
      Fejf! To ty za tym wszystkim stoisz?! NIENAWIDZĘ WIOSNY! NIENAWIDZĘ ĆWIERKANIA PTAKÓW! A że tysięczny to szczerzę gratuluję i mam nadzieję, że do kolejnego dobijecie! :D
      977 - hahahahahahahhahaha, co za sierota xD Ale nie martw się, nie jesteś pierwszą, co to tutaj numerek zgubiła: Metka zauważy wszystko! A czemu miał być na zamówienie, ale jednak nie jest? I czemu miałaś go nie dodawać? Czego ty od niego chcesz?
      "Smith. Rayon Smith" - "Jestem Bond. James Bond". "A ja jestem Bond Wielbłąd" - wybacz! Po prostu musiałam to napisać, jak tylko spojrzałam na tekst :D Ok. ładna jest ta dziewczyna z nagłówka. Pokochałam jej włosie. Ej, to obok niej to korona jest? Całkiem fajna, wygląda jakby została wykonana z poroża xD Yyyeee... a tutaj podstron albo czegoś takiego nie ma? Żadnej kolumny? Nic? Bo tu nie widać... Tak czy siak świetna kolorystyka. I jakie gwiazdki, oooo! :3 Genialny szablon, fantasy mi się tu kojarzy. I dobrze :3
      978 - e tam, wybaczam ci dziwny podgląd, o ile oczywiście dziwny jest. Ja tam sobie przybliżyłam i jest gut ^^ Eejejej, czy to czasem nie jest aktorka z tych całych pamiętników wampirów? Tak jakoś mi się skojarzyło. Hm, wspominałam już kiedyś, że uwielbiam te ciemne łuki <3 Wiesz, które mam na myśli? Te na górze i dole kolumn. Hm, jest całkiem zwyczajnie, ale niezwyczajnie, i gut. Te nuty to całkiem fajny motyw ^^
      979 - yyyeeee... a to czasami Leto nie jest? Nie wiem, jak przeczytałam opis, to spodziewałam się faceta z długimi włosami i w sumie zgadłam, ale fakt faktem nie spodziewałam się takiego obrazu. A Leto ostatnio grał transwestytę, nawet do Oscara został za to nominowany. Toteż tak mi się skojarzyło. A i ja jestem ciekawa tego filmu. Yyych, ale szablon ogółem, ci powiem, jest genialny! Oczywiście nagłówek - ach, Leto, Leto... :D dziwny, ale to jednak Jared. Genialnie ustawiony, wykonany i tak dalej cytat. Heh, no i kolumny: genialnie je wykonałaś! Te zaokrąglenia po zewnętrznych stronach i ostre zakończenia po wewnętrznych są świetne! No i ja generalnie uwielbiam szablony, w których kolumna ucieka w stronę gwiazd ^^ Kolorystyka delikatna, niczym nie razi, szablonowi niczego nie brak. Jestem zachwycona!
      980 - ej, czemu jest podobnie, jak w poprzednim szablonie? :C No truudno. Ja się na stockach i innych dziwnych zabaweczkach nie znam. Sajlens coś tam próbowała mnie uczyć, ale nie bardzo jej chyba wyszło... to znaczy mogłoby wyjść gdyby nie fakt, że miałyśmy tylko jedną lekcję :D Mniejsza. CZY MI SIĘ WYDAJE, czy na każdym podglądzie jest inny tekst? Twoje opowiadanie? ;> Mniejsza. Tak czy siak szablonik ładny, bez przepychu, dobitny, wręcz bym powiedziała :D Mam na myśli to, że jest pani i... i gut! xD Mi tam się podoba, choć ubolewam nad podobnym układem. A w zasadzie takim samym.

      Usuń
    3. 981/982 - pierwsze skojarzenie, to ta dziwna tabliczka, chyba że to nie jest tabliczka, wtedy będzie problem. No nie wiem, czy ona mi tu pasuje, bo wygląda to z daleka tak, jakby coś się w szablon wpierdzieliło, zostawiając swój ślad. W zasadzie skąd ona się tu wzięła, bo jakoś nie potrafię zlokalizować czegoś, do czego byłaby przymocowana. I co zrobiłaś z prawą stroną szablonu? Czemu tam nic nie ma? :c Ale i tak jest bosko, bo jest bardzo ponuro. Bardziej podoba mi się fioletowa wersja, o dziwo, bo twierdzę, że lepiej do takich klimatów pasuje czerwień. Fiolet kojarzy mi się z wiedźmami. Proszę, wyjaśnijcie, dlaczego akurat fioletowy i akurat z wiedźmami, bo ja tego ogarnąć nie potrafię. Mniejsza. Czy tak dwójka chce zawładnąć światem? Bo na takich wyglądają, wiesz? Bardzo mi się podoba to, co zrobiłaś z polem tekstowym i z kolumną, chodzi mi o ten pasek z tytułem - świetnie to wygląda! I te takie dziwne łuki są fajne ^^ Udziela się nastrój apokaliptyczny! \m/ Genialne Wreszcie nagłówek jakoś bardziej urozmaicony, takich mi ostatnio na te stronce brakuje.
      983 - co ty masz z tym Ianem? Pewnie fanka tego serialu całego, co? XD Ojeej, ale szablonik wielce ładny! Te, a co to są za dziwne kropeczki, co z lewej strony wystają? xD Fajnie wyglądają, ale co to, do czego to? :D To się wysuwa? Mniejsza. Mhmmm, jacy wyszykowani, jacy eleganccy! Wtedy chcieli podbić świat, a teraz zatańczą na jego zgliszczach? Ciekawe, ciekawe... Mmm, jest tak poważnie, jest tak tajemniczo... i ciemno. Podoba mi się ^^ Choć poprzedni, fioletowy zwłaszcza, przebijał wszystko na głowę. Bowiem podbijanie świata wymiata! ^^ Ech, brakuje mi weny na pisanie komentarzy, bowiem wpadłam na genialny pomysł: wpadł mi do głowy przepiękny pomysł na opowiadanie! <3 Jeszcze dziś zamierzam się za nie zabrać. Tymczasem, w przerwie na reklamy, zamierzam się poużalać: nikt nie czyta mojego opowiadanka na blogu i jest mi z tego powodu bardzo przykro :c
      Koniec reklam.
      984 - jam uczciwe dziecko - przeczytałam opis i nie zajrzałam dalej. A więc moja odpowiedź brzmi... a skąd ja mam niby wiedzieć?! xD Czy ja się ludziom na klaty gapię? :c xD Heh, sprawę wyjaśnia, albo raczej upraszcza fakt, że nie znam kolesia :D Pewnie już mnie za to nienawidzisz, ale cóż, ja naprawdę nie wiem, kim on jest. I powiem więcej: mam go gdzieś, bowiem ten stos czaszek obok jest przewspaniały! <3 Ej, serio, kto to? Bo ma fajne krzyże na szyi i wytatuowane kruki, które mi się podobają. Ok. Mamy dużo czerwieni, czaszki, krzyże... ciekawie! Ogólnie ładny szablonik ^^
      985 - DLACZEGO TO NIE JEST ZALINKOWANE?! Masz już u mnie minusa jak stąd do Chin. A było tak pięknie...
      A ona gdzie, na bal jakiś czy jak? Przypomina mi się moja studniówka połączona z Kopciuszkiem, lol O.o Nie no, jest ładnie, tak delikatniusio.
      Wiecie, że drugi dzień to komentuję? Wczoraj skończyłam na poprzednim szablonie, bo za dużo ludzi do mnie pisało - zapisałam sobie komentarza (który ma już 4 strony w wordzie) i postanowiłam, że wrócę do tego dzisiaj. Ech, wymęczycie mnie! Widzicie, jak was kocham? Choć nie wiem, po co ja to piszę, bo i tak tego nikt nie przeczyta, a już na pewno nie skomentuje. Czemu nie odpowiadacie na komentarze ludu? Trochę to przykre... ;/
      986 - ech ech, wiem, co to za film. Na początku chciałam napisać, że znam tego kolesia, potem pomyślałam, że to Grindewald chyba, ale przecież Grindewald nikogo nie całował, Dumbiego nawet, tylko z okna sobie wyskakiwał. Więc to ten dziwny film z wampirami czy czymś takim, co to kilka miesięcy temu każdy się tym jarał. No mniejsza. Yyyeee, wyczuwam podobieństwo do poprzedniego szablonu. A że ciemno jest, to dobrze bardzo, a i napis widać, także spoko. Fajne są te... yyee, ruiny? I karty ^^ Fajnie to wygląda. Nie no, ogólnie szablonik bardzo zgrabny ^^

      Usuń
    4. 987 - oo, spotkałam się już z czymś takim, że w zasadzie nie ma jakiegoś jednego nagłówka, tylko... w zasadzie tło jest nagłówkiem, a nagłówek tłem. I cholernie mi się coś takiego podoba, ci powiem! Ach, kolumna od ziemi do nieba <33 I kółeczka. Wspominałam już w tym komentarzu (chyba), że ostatnio dość często się z tym spotykam. Ale spoko - moja młodsza siostra ostatnio jak je zobaczyła po najechaniu na nie kursorem była zachwycona xD Mmmm, muszę ci powiedzieć, że to wspaniały potterowski, a raczej huncwocki szablonik! Mapka, patronus, herb Gryffindoru... i ta kolorystyka! Jest absolutnie genialna!! Ogólnie absolutnie kocham ten szablon, wiesz? <3
      988 - nie tylko Sajlens ubolewa, ale ja też! Nie lubię komentować samych nagłówków, ale cóż, mam wyjście? Mam :D Nie komentować :D I niedługo tak zacznę :D Bo mi nie odpowiadacie :CCC Mniejsza. Boż, myślałam na początku, że ona jest w koc owinięta xD Mmm, znowu kwiatki. A to coś, gdzie jest podpis wpierdzielony, to wieża jakaś czy co...? Bo rozszyfrować nie mogę XD No tak czy siak ładnie, ładnie c:
      Sajlens - a dziękuję, dziękuję, przecież powszechnie wiadomo, że czarne koty najsmaczniejsze.
      989 - hm, ostatnio śmiem twierdzić, że nie przepadam na zagłówkami po lewej stronie, ale tak czy siak jest ładnie. Ale za to podoba mi się to, że zaraz obok tekstu est kolumna i między nimi jest tylko ciemny pasek, a nie tło. Bardzo ładnie to wygląda ^^ No i generalnie wzrok tej bay mnie przeraża. Taaak, tymi kolumnami zdecydowanie zaplusowałaś :D
      990 - A CO SIĘ Z LEWĄ STAŁO?! Czemu ona tak przerażająco pusta? :c Dlaczego nikt mnie nie słucha i chociaż wzorków nie ciepnie? Bo zazwyczaj albo jakaś strona jest kompletnie pusta, albo całkiem niemal zapełniona. A kompromisu w postaci delikatnych wzorów to tu chyba nigdy nie było. No dobra, jakieś były, ale rzadko! A wystarczyło walnąć jeszcze jedną kolumnę i zawsze wyglądałoby to jakoś ładniej. Może i byłaby zbędna, ale przynajmniej ten pasek by był xD Bo ogólnie jest bardzo super, tylko ta lewa strona...
      991 - ojeeej, piękny szablon!!! Nagłówek po prawej stronie piękny! I po prawej stronie to jest jakaś różnorodność, która bardzo mi się podoba! Meh, aż żałuję, że pole z tekstem jest przezroczyste, bo na początku myślałam, że tego tam nie ma, jest sam tekst na tle i cholernie mi się to spodobało! Ale tak też jest gut ^^ Widzę, że z kolumnami za bardzo nie szalejesz - tak ogólnie - a szkoda. Ale jest pięknie ^^
      992 - o raaaany, znowu to ;// Nie lubię takich nagłówków, o czym już wspominałam. Przejadły mi się. Ale za to tło bardzo ładne c: Hm, taki elegancki ten szablon. Dobry na pamiętniki moim skromnym zdaniem.
      993 - hm, niedługo w TV będą leciały Igrzyska Śmierci i aż chyba obejrzę. Ach, wybrałaś piękne zdjęcie! No generalnie szablon przepiękny, no i znowu nagłówek po prawej - I like it! Kolumna znowu dość prosta, ale wybaczam, bo ładnie to wygląda. No i ogólnie jest świetnie ^^
      994 - heh, jaki śmieszny fajny szablon! :D Tak trochę na początku mi ta czerń na dole po lewej stronie przeszkodziła, ale nie zauważyłam podstron, więc jest dobrze. Nawet bardzo - te podstrony, takie poważne, tajemnicze, świetnie tam wyglądają! Tylko foto mnie zastanawia xD Co to/kto to? A kolumna znowu dość zwyczajna... ;p Ale fajno jest, fajno ^^
      995 - ouuuuu, tutaj cholernie podoba mi się nagłówek! Jest dość urozmaicony, jest na czym oko zawiesić i można kilka elementów powyszukiwać. No i kolumna sięgająca gwiazd, łiiiii! :D EJ!!!!! TU JEST PENTAGRAM!!!! NARESZCIE JAKIEŚ SATANISTYCZNE SZABLONY!!!! :D Ej, ta dziwna... yyye, brakuje mi słowa... wstęga? biegnąca od słowa 'Prolog' świetnie wygląda! Wiem, że to przypadek (albo nie, ja w nie nie wierzę!), ale wygląda to świetnie! :D

      Usuń
    5. 996 - ech, te twoje kolumny :C Mało one różnorodne. Ale nagłówkiem (i w zasadzie ogółem też) nadrabiasz. Gdyby tak zdjęcia podmienić, to wyszedłby całkiem fajny, ponury szablonik, bo kolorystyka bardzo mi się podoba ^^ Ale i tak jest fajnie c:
      997 - O JEZU, WRESZCIE KOŃCZĘ!!!! <3 Serio, jestem już zmęczona tym komentarzem O.o Hm, moja pierwsza myśl na widok tego szablonu? 'Ta babka jest jakaś zdeformowana?' No nie wiem, ten jej dół trochę mnie przeraża, dziwny jakiś jest... Ale ogólnie bardzo ładny szablon - taki zwyczajny się wydaje, ale właśnie dlatego go lubię. Jest sobie nagłówek, po prawej tekst,a to odgradza gruba ciemna krecha. I jest gut :D
      998 - uuuu, tu jestem na nie. Ogólnie powinnam najpierw wrzasnąć (to jest napisać capsem) CAAAAAAAAAAAAASTIEEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333333333 Ale... czemu ten obrazek z nim jest tak rozszerzony? :C Jakoś mi to tak nie pasuje... żeby chociaż tam obok były kolumny uzupełniające tę lukę, ale... ni ma :c Czemu tej kolumny i podstron tam nie walnęłaś? Wyglądałoby to jak dla mnie lepiej. Ale tylko jak dla mnie, to wszystko to tylko opinie. Ech, a powinnam się cieszyć szablonem z moim ukochanym aniołkiem! :3
      999 - heh, jaki fajny numerek :D Ale kolejny będzie jeszcze fajniejszy! :D Heh, jaki dziwy nagłówek :D Za dużo wyszczerzonych minków :D Ale muszę ci powiedzieć, że bardzo pomysłowo to wymyśliłaś! To wszystko niby takie pourywany, ale z pionu po prawej wystają podstrony i wygląda to świetnie! No nie powiem, Kraken pewnie jest zadowolony ^^ Bo praca naprawdę oryginalna, pomysłowa i w ogóle fajna ^^
      1000!!!!!!!!!!! GRAAATULAAACJEEEE!!!!!!!!!!!! Obyśmy dożyli kolejnego tysiaka, nie? :D
      Ech, a ja tego nie oglądam, więc nie wiem, co to. Ale wygląda fajnie :D Uwielbiam ten efekt... yeee... no, że połowy dwóch kolesi są ze sobą połączone xDDDD Ech ech, kolumna znowu podobna do poprzednich, ale i tak szablon mi się podoba ^^ Poza tym to tysięczny, no nie? Musi się podobać! O raaany! To znaczy że skomentowałam wam prawie 1000 szablonów! Bo fakt faktem, od początku to ja tu nie jestem, to znaczy od sameeego początku. Ale pojawiłam się dość prędko, prawda, Żil? Aż chyba z ciekawości przejrzę pierwsze szablony i zobaczę, od którego zaczęłam ^^ No mniejsza, szablon piękny ^^
      O, Fejf, no witaj ponownie :D
      1001 - ech, jak fajnie wpisuje się taką liczbę ^^ Ou, nareszcie jakiś ponury, fantastyczny (dosłownie i w przenośni, hłehłeh) szablon! Jej oczy mnie urzekły :3 Ej, serio, są fantastyczne! Czerwone z białymi źrenicami - na to bym nie wpadła! I te odłamki szkła... i ta kolorystyka! <3 A czemu nie wiedziałaś, jak się za niego zabrać? ^^ Świetne jest to coś na tytuły - tam fajnie wypływa z tła xDDD Mniejsza. Kocham ten szablon ^^
      A teraz zadanie dla Was - policzcie, ile razy użyłam słowa 'mniejsza' łącznie z tym XDDD Bo, o ile pamiętam, dość często go tu używałam.
      Ok, no to macie skromny komentarz, o który prosiliście na końcu notki. Ech ech, idę komentować notkę Weasleyowej, bo jeszcze to mi zostało. Czekam na nexta i pozdrawiam! :D

      Usuń
  29. Notka dość obszerna, więc będę leniwa i wymienię tylko te, które mi się najbardziej podobają ;3
    1001, 996 (świetna grafika <3), 995, 994 (kolorki *-* i do tego Igrzyska *-*), 991, 987 (magiczny <3), 985, 979, 977, 972, 969, 967.
    Ogółem i szczegółem - udana notka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu, wymieniłaś 4 moje ♥ Dziękujemy :c

      Usuń
  30. Ja może troszkę nie na temat, ale nie jestem pewna czy jak chce zamówić szablon to mam go zamówić pod tym postem? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w regulaminie wszystko jest opisane :)

      Usuń
    2. tak wiem ale jest ze "pod ostatnim postem" tylko nw czy w galerii czy tu czy jeszcze gdzies powinnam szukac :)

      Usuń
    3. Aha ok dopiero teraz przeczytałam "zamówień nie przyjmujemy" ;)

      Usuń
  31. Droga Faith :) Chciałabym złożyć zamówienie u ciebie ;D
    Hasło :Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://annabethshadow.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym całe czarne tło, z tym zdjęciem http://2.bp.blogspot.com/--XYo5bDH6s4/UrasPPMR1VI/AAAAAAAAABk/EuFPynVYgEE/s220-h/Dziewczyny-Fantasy-282-800x1280.jpg domieszką galaxy i smokami :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://2.bp.blogspot.com/--XYo5bDH6s4/UrasPPMR1VI/AAAAAAAAABk/EuFPynVYgEE/s220-h/Dziewczyny-Fantasy-282-800x1280.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Annabeth - Draconem Amico"
    6.Inne uwagi: Nie mam uwag :)
    7.Kontakt: wiktoria.kondratiuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w 1001! <3 Jest absolutnie przecudowny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Did you consider choosing the best Bitcoin exchange service: Coinbase.

    OdpowiedzUsuń