g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.03.2014

[1036-1039] We're all stories in the end. Just make it a good one, eh?




Na początku miał być z samą Louise, dlatego taki motylkowy, ale później znalazłam to zdjęcie i nie mogłam się oprzeć. Nie wiem dlaczego na podglądzie napis jest taki niewyraźny :c

 Z dedykacją dla Emptiness

Donna ♥ :c Uwielbiam ją, chociaż wolę Rose :c

Szablon nie jest do pobrania, wyjaśnię za chwilę.

Odchodzę z Zaczarowanych Szablonów. Bla bla bla, przejdźmy do faktów.

Fakt numer 1: Moje szablony nie mogą już sięgnąć głębszego dna.
Fakt numer 2: Nie pasuję do Zaczarowanych. Ci, którym starałam się wytłumaczyć głębszy sens tej myśli, wiedzą jak trudno jest mi to ubrać w słowa.
Fakt numer 3: Ostatnio zauważyłam takie osoby jak Zielony Kociak, Papryczka Chilli, Mystery, Adrianna Wołtosz, Rainbow Shadow, Nemeyeth. Zaczarowane naprawdę potrzebują takich osób jak wy.
Fakt numer 4: Meth, Himi, Kraken, Demon, trudno jest ująć w słowa jak niesamowite jesteście. Meth, każdemu się zdarzy nie odpowiedzieć na twoje komentarze, czasami sobie ponarzekasz, ale tak naprawdę nie ma osoby, która nie brałaby sobie twoich słów do serca. (:c)
Fakt numer 5:O powrocie nie ma mowy. Odchodzę już ostatecznie.

Od dzisiaj znajdziecie mnie na dwóch blogach, którym zamierzam poświęcić cały czas, który był przeznaczony na Zaczarowane. Switch it over, blog o serialach, który ostatnimi czasy został strasznie zaniedbany. Prowadzę go wraz z Faith i Rayne.
Drugi blog, to nowy interes z Weasleyową - Last Doomsday. Jak widzicie widnieje tam szablonr 1039. więc nie jest on do pobrania. Na Doomsday będziemy skupiać się głównie na obróbce filmów. Staramy się, aby nasze prace były naprawdę dopracowane i schludne. Tutaj film wykonany przez Oswin (Weasleyową), który jednocześnie jest zapowiedzią bloga.


Właśnie w tej chwili Weasleyowa publikuje pierwszy wpis, na którym możecie obejrzeć nasze pierwsze prace. Zaczęcamy do wyrażania swojej opinii w komentarzach. Chciałybyśmy wiedzieć, czy to co robimy ma jakikolwiek sens.

Tutaj także macie mój numer gadu-gadu: 22507736. Można pisać w jakiejkolwiek sprawie, o każdej porze dnia i nocy. Zawsze jestem chętna do rozmowy, chętnie coś doradzę także w sprawach graficznych, ale także sama się czegoś nauczę.

Chciałam także podziękować całej załodze za to jak wspaniali byli (są!). Szczerze dziękuję Jill za szansę, której, wydaje mi się, nie zmarnowałam. Dziękuję także zawsze gotowej do pomocy Nikumu, która nie boi się pierwiastków. Xslaveex za to, że tak chętnie uczy mnie nowych graficznych rzeczy. Rowindale za to jak miłą i ciepłą jest osobą. (Collegium Magicae, czytać!). Avii za to, że zawsze stała na posterunku i w sumie to mnie tym rozśmieszała :c Raionowi za to, że po prostu jest. No i przede wszystkim Fejfuni, Rajne i Weasleyowej, które są najwspanialsze na świecie :c Bez was nic by z tego nie było. Nawet nie wiem z czego, ale z tego :c Wiecie jak was mocno, mocno kocham :c Aż trudno ubrać to w słowa. To wam dedykuję całą tę notkę ♥ :c Alatum, Cyzia i StrayHeart, was niestety nie zdążyłam dobrze poznać, ale to się niedługo zmieni :c Strzeżcie się.

Na koniec mam kilka  próśb. Zróbcie coś dla Avii i zacznijcie czytać regulamin. To naprawdę nie jest takie trudne. Róbcie więcej wspólnych notek i linkujcie podglądy dla Meth. Trzymajcie się razem. Traktujcie to jako jedno z tych dobrych przyszłych wspomnień za kilka lat.

Pamiętajcie: Sajlens tu, Sajlens tam, z Sajlens nigdy nie jesteś sam.


Silence z Wichrowych Wzgórz.

85 komentarzy:

  1. PIERWSZA ZE SMUTECZKIEM :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaczmy wszystkie ;<

      Usuń
    2. BORZE MUZYKA NA POCZĄTKU ♥
      1036 - z samą Louise byłoby pusto, a to zdjęcie jest boskie! Strasznie podobny do jakiegoś twojego wcześniejszego szablonu.
      1037 - Znów podobny. Chyba nie chce ci się kodów wymyślać, co? :) Nie podoba mi się ta pani. Przykro mi, ale nie trafił w moje serducho :c
      1038 - Mówiłam o nim na LD. Tutaj powiem tylko tyle, że na mniejszych ekranach wygląda o wiele lepiej!

      FAKT 1 - do dna im daleko! Pamiętasz tą Grafikę Tu i Tam? No właśnie :)
      FAKT 2 - Ja nadal uważam, że pasujesz i wiem, że trudno to ubrać w słowa, chyba, że nie o mnie chodzi to wtedy nie wiem XD
      FAKT 3 - Oj, tak tak!
      FAKT 4 - Cała prawda ♥
      FAKT 5 - Smutamy, ale jeśli tak uważasz ;'(
      FAKT 6 - No właśnie! Gdzie jest fakt 6, w którym miałaś napisać "kocham Fejfunię i Rajniunię"?!

      Na SIO będziemy wymiatać! Tak samo jak na LD ♥ Promo podglądnęłam, chociaż powiedziałaś nie. Wiesz, że ja lubię robić ci czasami na złość i za to mnie kochasz ♥ Może i opublikowała, ale nie otworzyłyście na czas bloga i nie usunęłyście weryfikacji przy komentarzach! Podajesz GG?! oszalałaś?! A jak napisze do ciebie pedofil, hm? To nic, że z jednym miałaś już do czynienia. Potem jest bla, bla, bla do innych i w końcu ja! Wiem, że jestem najwspanialsza na świecie. Nie ma mnie takie drugiej ♥ My też ciebie mocno kochamy. Pokazałyśmy to z Rajne na GG ♥ Och, mam dedyka! Szkoda jednak, że w twojej ostatniej notce :c
      You're awesome - szczególnie ja! ♥
      Do zobaczyska na GG ♥

      Usuń
    3. Płaczę :c
      Podobny do 995 :c Dopiero zorientowałam się jak zrobiłam css :<
      Lubię wymyślać kody, ale ja mam tak, że jak mi się jakiś układ spodoba, to się go przyczepię i będę go dawać wszędzie :c
      Fakt #1-Eh, ja już nie mówię o takich blogach, tylko bardziej o Zaczarowanych, Wyimaginowanej, Szablonownicy. Moje szablony nie dorastają im do pięt.
      Fakt#2-WAT
      Faktu szóstego nie ma, bo to, że Was kocham nie podchodzi pod fakt. Trzeba to napisać osobno żeby podkreślić wagę :c
      SIO się dopiero rozkręca. Musimy się ogarnąć i napisać te artykuły, o których mówiłyśmy. Hahaha, bo Weasleyowa i ja się bardzo stresowałyśmy i zapomniałyśmy o tym zupełnie :< Ale jest okej teraz :c
      Gg podam, bo jestem towarzyskim człowiekiem. :c
      Tyle miłości było wczoraj, że aż się wzruszyłam :c Będziemy pisać ze sobą do końca świata :c ♥

      Usuń
  2. Aż chce się płakać :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :c Nie sądziłam, że to będzie takie emocjonalne :c
      Kocham cię, Rajne :c

      Usuń
  3. Druuga!
    Szkoda :c Szkoda Silence :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecie, ale cii :c Nie wiem co mam odpowiadać na "szkoda", dziękować? :C Napiszę więc, że jesteś po prostu wspaniała :C

      Usuń
  4. Śliczne szabloniki, nie chce mi się wchodzić na Weasleyową, ale dziękuję za miłe słowa :<!

    Niestety ze mną się nie żegnasz, ba, będę z tobą all day all night :c.

    Sherlock i Molly ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :c ♥
      Eh, no niestety. Ale myślę, że jakoś przeżyjemy :c Szczególnie z naszą dziwną zdolnością telepatyczną :c
      Śmiać mi się chce jak sobie przypomnę wczorajszą panikę :c
      Z miłością, Silence :c

      Usuń
  5. Silence, złamałaś mi serce. Właśnie. Tu i teraz. To ja z niecierpliwością wyczekuję na każdy kolejny szablon od Ciebie, a ty mi odchodzisz? Silence, tego się nie robi, to pozostawia bolesną traumę do końca życia. Odcisk na sercu. Nie rób mi tego. :(. Twoje szablony wcale nie są dnem. JA je uwielbiam <3.
    Silence, no i kto mnie teraz zrozumie, skoro Ciebie nie będzie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za złamane serduszko :c Nie myślałam, że aż emocjonalnie do tego wszyscy podejdziemy :c
      Jak to się nie robi, tyle szabloniarek odeszło i zostawiło grafikę za sobą. :c
      A-a-ale odcisk na sercu? :ccc Teraz to już ledwo powstrzymuję łzy. Słowa z taką mocą są okropne, ale i wspaniałe :c Moje szablony zawsze bedzie można obejrzeć na sio lub ld, co prawda o wiele rzadziej, ale jednak :c
      Jesteś naprawdę wspaniałą osobą. I nadal będę Cię rozumieć, nawet jak mnie tutaj nie będzie, pamiętaj :c

      Usuń
  6. Szablony cudowne, szkoda, wielka szkoda, że odchodzisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :c Nie tylko za ten komentarz, ale za każdą opinię na Deviantarcie, skoro teraz już wiem, że to Tobie tyle razy skradłam serce. Jesteś naprawdę kochana :c ♥

      Usuń
    2. I wierzę, że nadal będziesz je zabierać ;** Naprawdę bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  7. Najpierw szczerzyłam się na dedykację, teraz smutam, bo doszłam do końca notki ;C Wielka szkoda, że odchodzisz ;c Twoje szablony są świetne!

    *fangirling mode on* Sherolly ♥ Cath&David ♥ Matt&David ♥ *fangirling mode off*

    Goodnight, Raggedy Woman! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Silence, gapo, znowu nie zapakowałaś nagłówka :C

      Usuń
    2. Sajlens ma po prostu niemrawe kopytka ;c

      Usuń
    3. Eh, ja najpierw uśmiałam się czytając fangirling mode, a później rozłożyłaś mnie na łopatki "Goodnight, Raggedy Woman". Dosłownie łzy mi poleciały :c
      Szczerze to ten szablon robiłam, cały czas czując, że to zamówienie dla Ciebie, chyba dlatego, że tak kochasz Donnę, a to zdjęcie miałaś na avatarze :c
      Później znowu się uśmiałam z własnej głupoty :c Dzisiaj wieczorkiem prześlę Ci nagłówek na gg, bo mam go na laptopie :c
      Dziękuję za wszystkie opinie jakie tutaj zostawiłaś, za to, że złożyłaś u mnie zamówienie i za wszystko inne :c ♥ Na ld oraz sio planuję sporo doctorowych szablonów i na pewno niejeden z D&D :c
      Szczerze wzruszona, Silence

      Usuń
    4. Miło mi, że cię wzruszyłam :C A szablon z Donną i Doctorem genialny :C Zgłosiłabym się do Last Doomsday, ale jak widzę wasze prace i moje, to się kulę w kąciku i kwiczę :C

      Usuń
    5. Myślałam o tobie u nas :c Pasowałabyś, bo Doctor :c

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miałam skomentować tą notkę dopiero jutro, ale nie mogłam wytrzymać i musiałam przerwać naukę :'( Kurczę, nie wiem, od czego zacząć, no :c Nie będę podważała Twojej decyzji, co nie zmienia faktu, że jest mi smutno :c Bardzo smutno!

      Skomentuję najpierw szablony, bo to mniej boli :c
      1037 - kocham motylki! *_* dobrze, że zrezygnowałaś z pierwotnego pomysłu, bo wyszło super :) cytat w dwóch miejscach jest świetny :D kolorki jak najbardziej na tak :)
      1038 - nic dodać, nic ująć! Jeśli chodzi o układ, bardziej mi się podoba od poprzedniego, bo zajęty jest cały ekran, a tam było trochę pustego miejsca :3
      1039 - mój faworyt! :D Szaro-biały! Wszystko jest takie zgrane, że ojeju! Szkoda, że nie mam żadnego bloga, na jaki by pasował ten szablon :c Ale i tak nie do pobrania, więc problem z głowy :c

      Fakt 1: głębokie dno to ma Rów Mariański, a nie Twoje szablony. Chyba nie było takiego, który by mi się nie podobał, bo był słaby.
      Fakt 2: do Zaczarowanych pasuje każdy :3
      Fakt 3: Coś we mnie drgnęło, jak przeczytałam w takiej pięknej, a jednocześnie smutnej notce swoje nazwisko :( <3 My się staramy pomóc i doceniać cudzą pracę, na której nie mamy (przynajmniej ja) bladego pojęcia :)
      Fakt 4: Nie znam wszystkich zbyt długo, ale wszyscy są niesamowici. Przekonałam się na sobotach <3
      Fakt 5: Obyś tylko o nas wszystkich pamiętała po odejściu :* Będziemy Cię prześladować w snach!

      Czuję się trochę jak na pogrzebie -_-' Jak już mówiłam wcześniej, smutno mi, że odchodzisz, ale nie będę zmuszała do zmiany decyzji :c Będę zaglądać na te inne blogi :3 Hyhyhy 3:) Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo! :D

      PS MASZ MI TUTAJ, POD TYM KOMENTARZEM ODPOWIEDZIEĆ! :c

      Dobranoc ;_; Idę się uczyć dalej...

      Usuń
    2. Nie, nie, nie, o nie :C Co to za straszne słowa, "bo to mniej boli"? :c Siedzę przed tym laptopem i płaczę jak głupia.
      Dziękuję za opinię o szablonach i znowu jestem zdziwiona, że się wszystkie podobają :C Aż mi wstyd, bo nie przykładałam się do nich za bardzo, cały czas myślami byłam jak się pożegnać :c
      Fakt#1-Nigdy nie wiem co na to odpowiedzieć. Dziękuję, że tak myślisz, ale z drugiej strony według mnie moje szablony to jest naprawdę ostatnio wielka porażka. Jak tak patrzę na przeglądy graficzne, to aż mi wstyd.
      Fakt#3-Jak najbardziej zasłużone jest Twoje naziwsko. Tak ładnie komentujesz, zwracasz uwagę na niedociągnięcia i poświęcasz wiele czasu. :c
      Fakt#5-nie mam zamiaru o Was zapominać :c Będę pamietać zawsze, to jest tak naprawdę jeden z najlepszych okresów w moim życiu, to że mogłam tutaj być i poznać tyle wspaniałych ludzi :c ♥ Prędzej, to wy zaopmnicie o mnie, chociaż wątpie, żebym na to pozwoliła :c
      O nie, to miało być zupełnie inaczej. Miało być wesoło, pogodnie, mieliśmy cieszyć się życiem i mówić, że zawsze przychodzi na coś czas :c A ty mi tutaj o pogrzebie :c
      Dziękuję ci kochana za wszystkie komentarze, za cały czas poświęcony omawianiu moich szablonów ♥
      You're awesome :c

      Usuń
    3. Dobra, dobra :D Nawet dobrze, że sobie idziesz :* Jeden wariat (w pozytywnym tego słowa znaczeniu <3) mniej do oddziaływania na moją zrytą (czy ona kiedykolwiek była zdrowa?) psychikę XD
      A tak na serio, to wiesz, że szybko Cię pokochałam :) I w ogóle... Po co my tu się żegnamy, skoro i tak będziemy rozmawiać? O.o <3 *_*

      Usuń
    4. Nawet dobrze, że sobie idę ._. Hahaha, nie no, to już lepsze niż te smutne minki :C
      Ja Ciebie też szybko, a nawet za szybko :C
      To chyba taki smutny nastrój wczoraj się udzielił i mi też była strasznie smutno jak publikowałam i tak już z rozpędu :c ♥

      Usuń
    5. I co ja mam na ten komentarz odpowiedzieć? :c

      Usuń
    6. że mnie kochasz i wspierasz i popierasz moją decyzję :C

      Usuń
  9. Chciałam dzisiaj w nocy komentować zaległe notki!
    SAJLENS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie skomentowałaś? :c
      HIMI!

      Usuń
  10. Moja ulubiona szabloniarka odchodzi ;( chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, ulubiona szabloniarka? :C Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś mnie tak nazwał :c Dziękuję Ci kochana, z całego serca :c ♥

      Usuń
  11. ?! :C Ale na soboty będziesz wpadać? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?! :C
      Ja się nigdy za bardzo nie udzielałam na sobotach, jak za dużo lajkałam to na mnie krzykali :c Pewnie wpadnę zobaczyć co się u Was dzieje :c

      Usuń
  12. Złamałaś mi serduszko :c
    Doctor i Donna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak :c Nie chciałam łamać niczyich serduszek :c Przepraszam :c ♥

      Usuń
  13. Smutno, że odchodzisz :c
    A szablony robisz śliczne, moim faworytem w tej notce jest 1037.
    You're awesome :c

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudding! :c Jak mogłam o Tobie zapomnieć. To przez to, że Rajon sprowadził Cię na złą drogę :<
      Dziękuję Ci bardzo, bardzo mocno. Naprawdę. Jesteś tutaj już tak długo. :c Pamiętam Twój pierwszy komentarz na temat moich prac :c
      I to Ty jesteś awesome, pamiętaj :c

      Usuń
  14. O jejku jaka wielka szkoda, że odchodisz. Ale twoje szablony i tak na zawsze zapamiętam ;) Może jeszcze kiedyś, kiedyś wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję :c Od jakiegoś czasu również podglądałam Twoje prace na UH i są naprawdę cudne :c
      Dziękuję jeszcze raz, kochana. :C ♥

      Usuń
  15. Szkoda, byłaś moją ulubioną szabloniarką. Twoje prace były i są przepiękne, a te z Doctorem Who to już czysta magia.
    Odnośnie szablonów, to jak zwykle są śliczne - szczególnie przypadł mi do gustu ten z Catherine i Davidem/Donną i Doctorem. Szkoda, że nie udało Ci się zrobić żadnego z Rose.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, już drugi raz słyszę, że byłam czyjąś ulubioną szabloniarką. Jedne z piękniejszych zwrotów jakie usłyszałam :c
      Dziękuję bardzo za takie miłe słowa, cieszę sie, że szablony się podobają. Szablon z Rose mam zrobiony, jednak nie zdążyłam go zapakować, zrobić miniaturki i tych wszystkich, ale na pewno pojawi się na ld lub sio :c
      Hej, co jest z tym blogiem, na który robiłam zamówienie? :c Taka świetna historia się zapowiadała :c
      Dziękuję jeszcze raz, kochana :c ♥ Jesteś wspaniała :c

      Usuń
    2. Niestety nikt go nie czytał, a ja nie mam czasu, aby zajmować się tyloma blogami. Ale niedługo powinno coś się pojawić, obiecuję :)
      Ty byłaś jeszcze wspanialsza, jeśli tak to mogę ująć ♥

      Usuń
  16. Będziemy tęsknić, Sajelns :C Chyba jako jedyna robiłaś tyle wspaniałych szablonów z Pondową :c ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Velvette :c Ciebie też normalnie uduszę, że tak późno się ujawniłaś :c
      Dziękuję za takie miłe słowa, a szablony z Amy na pewno będą pojawiać się na ld lub sio. :c
      Dziękuję jeszcze raz za wszystkie opinie na temat moich szablonów,
      Silence :c

      Usuń
    2. Bo się stydziłam trochę :c

      Usuń
    3. To może lepiej późno, niż wcale, co?
      1037 - Louise, system error, ekran opluty. Nawet Czarny Kot świnia nie pomógł. Takie wow, takie kwiatki i motylki. Wszystko się idealnie ze sobą kontrastuje, kolorystyka jest śliczna, a ten trójkącik kojarzy mi się z Marsami i masz punkt u mnie. Na początek się śmiałam, że obcięłaś mu łeb. Ale fajnie z obciętym łbem wygląda.
      1038 - JAK JA KOCHAM TAKIE UKŁADY ♥ Często je u Ciebie widzę i mam wtedy taki zaciesz na ryjku, że oxmioxmio. Kiedy widzę nagłówek z boku, dostaję już wewnętrznego uwielbienia dla tego cudotwórcy aka Sajlens. I ta jego mordka ♥
      1039 - I teraz do mnie doszło, że to już któryśtamzrzędu tysięczny szablon, na Boga, jakie Zaczarowane się stare robi ._. Nie no, taki dżołk. Im więcej, tym lepiej dla nas. I szczerze, to jest bardzo ładny. Bardzo, bardzo ładny, nawet można powiedzieć. Bo znowu taki nagłówek i wycięte krawędzie i w ogóle fangirling <3
      Chyba tyle, co? Nie powiem, że mi przykro, żeby Tobie przykrości nie zrobić. Szkoda, że odchodzisz, ale dalej Cię będę śledziła blogowo. *BIM, BAM BÓJ SIĘ* Często będę na Last Doomsday, ale pewnie często komentować nie będę. Na SIO jestem na bierząco ♥

      Ciao!

      Usuń
    4. Louise jest cudowna, uwielbiam ją :c Należysz może do Echelonu? :c
      Cudotwórcy? :c Dziękuję Ci niezmiernie za to niezasłużone określenie :c
      A teraz dostaniesz w łeb, za to, że jesteś na sio, ale nie komentujesz!
      Ale masz rację, lepiej późno niż wcale :c ♥
      Kocham Cię całym serduchem :c
      Silence

      Usuń
    5. Należę od czterech lat :c

      Usuń
  17. Ejeej znacie to uczucie, kiedy Wasza ulubiona szabloniarka odchodzi?
    No kurde nie polecam ;---;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :c Ciebie też mam walnąć, że nie komentowałaś? :C
      Przepraszam i dziękuję za wszystko :C ♥

      Usuń
  18. Jak ochłonę, wstawię tu komentarz... ale najpierw muszę ochłonąć :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu... Nie wiem, czy powinnam pisać w takim stanie, jeśli znajdziesz jakiś głupi błąd, zignoruj go, to u mnie normalne, jak jestem pod wpływem silnych emocji.
      Zacznę od skomentowania szablonów, gdyż jest to część przyjemniejsza i dla mnie, i (mam nadzieję) dla ciebie.
      1037 - You made my day :c Shelrock i Molly, których wielbię całą swoją skromną osobą (skromną, bo zaledwie 156 cm wzrostu :C). Mamy tutaj ładny układ, nagłówek poniekąd jest zamknięty, mimo że zamknięty nie jest (ta moja paplanina :c). Mamy motylki, mamy kwiatki, mamy gwiazdki i ładną trawkę... chociaż może to nie kwiatki, tylko listki, sama nie wiem :c Kolorki też są ładne, takie spokojne i kobiece. Sama nie wiem, co mogłabym jeszcze dodać... chyba tylko tyle, że dobrze, że Sherlocka dodałaś, bez niego byłoby trochę pustawo, tak myślę, ale co ja tam wiem? Nic nie wiem. A w piątek sprawdzian z historii. Wypadałoby coś powtórzyć. :C
      1038 - Może jest to zbrodnią, ale nie miałabym pojęcia kim są ludziki z szablonu, gdyby nie ten podpis. I komentarz Weasleyowej. :C Dla mnie ten facet to Barty Crouch Jr., nie żaden doktor, nie ważne kogo jeszcze grał ten aktor :c Wiesz, co mi się w tym szablonie najbardziej podoba? Przestrzeń pomiędzy napisami, tak ładnie wymieszałaś tam obrazki, że napatrzeć się nie mogę :c A w niższym napisie użyłaś cudnej czcionki ♥ I układ ładny, schludny, wszystko pięknie widać, kolory nie rażą w oczy, same oczęta me nie bolą, czyli praca udana.
      1039 - Zakładam, że na szablonie widnieje stary doktor i nowy doktor. Chodzi mi o nową wersję serialu i starą oczywiście :c I ta budka była jakimś przenośnikiem czy portalem, prawda? Chyba, że źle zrozumiałam kobitę na angielskim... :C Ło matko, uwielbiam takie "porwane" szablony, są takie... fajowe ♥ A ten ma jeszcze taki fajowy zegarek i piorun, i jakiej kule tam na górze ♥
      Fakt nr 1: A ja nie widzę tego dna z kilometrem mułu i wodorostami :c Albo jestem ślepa, albo sama nie wiem, bo widzę tu bardzo przejrzyste morze, z błyszczącą, niebieską wodą, do którego bardzo chciałabym wejść i popływać. :C Czas na wizytę u okulisty :c
      Fakt nr 2: A ja myślę inaczej! *tupie nogą i krzyżuje ręce na piersi* Pasujesz tu, jesteś częścią Zaczarowanych, częścią, która jest bardzo ważna (przynajmniej dla mojej skromnej osoby) ze względu na cudowny talent i zmysł do tworzenia szablonów! Mówię o tym "dnie, mule i wodorostach"! Ale cóż, moje zdanie najważniejsze nie jest :c Szkoda (tymi słowami moja polonistka podsumowała moja pracę).
      Fakt nr 3: Racja.
      Fakt nr 4: Co prawda nie miałam z nimi większego kontaktu (nie licząc cudownego Krakena ♥) ale wierzę, że są i się zgodzę.
      Fakt nr 5: Pff! No wiesz? Ale tak definitywnie? Nie rób mi tego, błagam, błagam, błagam! Kto wesprze mnie w akcji SILENCE NIE ODCHODŹ, BO SIĘ ZABIJĘ?
      Będzie mi cię brakowało, oj będzie. Przyzwyczaiłam się do oglądania twoich prac i twojej obecności w załodze... Zaczarowane cię potrzebują!
      Nie sądzę, żeby mój komentarz zmusił cię do zmiany zdania, takie tam gadanie Cai...
      Ogłaszam wszem i wobec, że jeśli zechcę zamówić szablon, przeczytam regulamin! Możesz na mnie liczyć, Avio!
      No to chyba koniec... smuteczek :C

      Usuń
    2. P.S. Wiesz, kto jako pierwszy skomentował twoją pierwszą notkę na Zaczarowanych? ;_;

      Usuń
    3. Co jak co, ale Krakenek jest cudowny.
      A akcja się zaczęła. Na fejsku. Chociaż pod nieco inną nazwą :3

      Usuń
    4. Cai :c Przepraszam, przepraszam, zupełnie zapomniałam! Ale dawno Cię tu nie było :c Ah, głupio mi teraz :C Pamiętam Twój pierwszy, zakręcony komentarz! I jak się szczerzyłam jak go czytałam :C
      Dziękuję bardzo za opinię o szablonach,Nie wiem co mam powiedzieć, bo wszystko chwalisz :c Na 3. sezonie są obaj nowi Doctorzy, 11. po lewej i 10. po prawej. Starzy to są 1-8. A ta budka to TARDIS, którym Doctor podróżuje w czasie i przestrzeni. :c
      Nie mam siły, żeby się kłocić o fakt 1. 2. i 5., ale powiem Ci, że zapamiętam sobie wszystko co mi powiedziałaś i zakopię głęboko w serduszku :c Naprawdę niesamowite jak jeden komentarz może doprowadzić mnie do tak skrajnych emocji :c
      Jak możesz mówić, że takie tam gadanie. Każde słowo jest bardzo ważne i każde doceniam :c
      Z miłością i wszystkim innym,
      Silence

      Usuń
  19. Wielka szkoda ;c Zawsze kiedy tylko ktoś powiedział "Zaczarowane szablony" to na myśl przychodziła mi Silence, Cyzia, Jill ,Rayne, Raion i oczywiście wiele ,wiele innych ^^ Zawsze byłaś dla mnie inspirację i zawsze dorzyłam do perfekcji jaką ty zyskałaś, będziemy tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna, która dopiero teraz się ujawnia :c
      Piękne słowa, usłyszeć, że było się dla kogoś inspiracją :c Mam nadzieję, że dalej nią pozostanę.
      Mam nadzieję, że Twoje prace będą jeszcze lepsze niż są teraz i że będziesz z nich zadowolona.
      Dziękuję jeszcze raz, ściskam najmocniej
      Silence

      Usuń
  20. A o mnie nikt nie pamięta... Zresztą ja się tylko na sobotach udzielam i nocki zarywam ;P
    Przez Ciebie rozmazałam sobie tusz na twarzy. Wstydź się Sajlens!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, naprawdę :c Zapomniałam jeszcze o Cai i Pudding, ale to przez to całe zamieszanie. Pamiętam o tobie i pamiętam twoje komentarze!
      Przepraszam, naprawdę :c Dziękuję z głębi serduszka, bardzo mocno :c
      Silence

      Usuń
    2. ZS bez Ciebie już nie będą takie same Sajlens :c
      Moje serduszko aż podskoczyło z radości, kiedy zobaczyłam, że mnie pamiętasz :> Dawno nie komentowałam.
      Mam cichą nadzieję, że może kiedyś tu wrócisz c:

      Usuń
  21. Usunął mi się cholernie dramatyczny komentarz.
    Jestem 2x bardziej wściekła.

    NAZWAŁAM NA TWOJĄ CZEŚĆ RAKIETĘ!
    Niewdzięcznico, nie przyjmuję do wiadomości faktu nr.5 Wywołam powstanie lutniowe, zobaczysz! (facebookowe póki co jest, ale od czegoś trzeba zacząć)
    Tak. Jesteśmy cudowne (z pozdrowieniami dla Raion unnie) i powiedziałabym, że ty też, ale NIE POWIEM!
    Niszczysz nastrój. Właśnie teraz, Umiera śmiercią tragiczną. I nie mam dobrego przeczucia co do niczego. Dam sobie mackę uciąć, że Twoje odejście zwiastuje koniec świata. Nawet wojna będzie.
    Nie skomciuje szablonów. O nie.
    No, oprócz 1039, bo strasznie mi się nie podoba.
    Jest tak okropny, że kaczki rzucają mu chleb. Ma takiej beznadziejne kolory, układ i wszystko, że na jego widok aniołki siusiają nienawiścią.
    Tyle w tym temacie.



    No Sajlens no :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspieram powstanie. Noże naostrzone :>

      Usuń
    2. Nic nie wszczynaj :c Rakieta zawsze będzie gdzieś tam sobie latać :C Nie nienawidź mnie :c
      Jak juz to przez ciebie wojna wybuchnie:c Morska :c
      Bardzo mi przykro, że 1039 ci się nie podoba. :C Nie dziękuję ci, bo nie ma za co :C

      No Kraken no :c

      Wiesz, że cię kocham mocno, mocno :C

      Usuń
  22. ty wredna małpo! miałaś mi powiedzieć jak już dodasz. wiem, ze mnie nienawidzisz.
    mimo, że wiedziałam, ze odejdziesz, mentorko, to jakoś tak dziwnie. no czemu? głupiutka Sajlens wmawia, że robi złe szablony ;c ale pleciesz głupotki.
    to takie dziwaczne teraz. ;c
    Dobra, ja tam tego serialu nie oglądam...więc nie wiem kto z kim i dlaczego. ;c
    ale zaczynam raczkować w PS. ale to megastrasznieultrapowolnanauka.
    ŁAN. strasznie podoba mi się kolorystyka. i CSS. I PAN TEŻ *-*
    TU. cały mi się podoba. i CSS. i kolorystyka. i postacie fajnie rozmieszczone i naprawdę wsystko!
    FRI. jest najlepszy. fajny napis i układ postaci, serio. to chyba tym z tyłu mi spamowałaś. ;c tak jasno. :D
    i wgl'e to ci powiem, że jesteś słaba z matematyki, co ty robisz w liceum? ; o
    a tak powaznie, cos pomylilaś numerki. xd
    głupiutka Silence ;x
    ale serio, szkoda, że cie tu nie bedzie...;c
    ale łamiesz serca. tyle załamanych dusz.
    + nadal mam na Ciebie focha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, zapomniałam! to znaczy, pamiętałam, ale pozniej wylecialo mi z glowy :<
      Eh, nie jestem głupiutka, wiem co mówię :c
      Dziękuję za opinię o szablonach, wiesz jak ważne są dla mnie wszystkie twoje słowa :c

      Lol ._.
      nikt się nie skpnął XD
      :c
      Nie chcę łamać serc :c Przepraszam :c
      Wiem, że nie masz :C ♥

      Usuń
  23. Ech, zacznę od początku. Piosenki jak zwykle nie włączyłam, bo mam własną: taką, w której teledysku widzę koncert kukiełek... o.o xD
    1037 - no ja też nie wiem, nie wiem... Ale wybaczam ten napis, bo szablon i tak bardzo ładny! Oczywiście postaciów nie znam, jak zwykle XD Ja nie wiem, ze mną naprawdę jest coś nie tak, bo ja tu większości nie znam. Ale kit. Hm, nawet nieźle wygląda ta pustka po prawo, a to dziwne, bo ja ich nie lubię. E tam, motylki, gwiazdki i inne dziwne elementy, które tam dostrzegam, wymiatają. XD Ta ciemność po prawo mi się podoba. Generalnie fajny szablonik :3
    1038 - a skąd oni? Przerażają mnie, zwłaszcza ta baba i jej mina o.o Tak czy siak ooo, taki zwykły, czarny po prawo. To gut! Tylko powiem ci, że szkoda, że ostatnio dużo szablonów jest z nagłówkiem po jednej albo drugiej stronie, przy czym te na górze są ładne. No i na dole, ale to niestety rzadkość xD A tak jeszcze do postaci wrócę: on chcę ją zabić? Zjeść? Zaczarować? Zgnieść spojrzeniem? Nie wiem, ale wygląda dosyć zabawnie :D A szablonik łaadny ^^
    1039 - o masz, znowu nagłówek po jakiejś tam stronie. Hm, no i w zasadzie dość podobne te trzy szablony względem układu. Heh, kolejny koleś ze śmieszną miną :D Te białe coś po prawej stronie nagłówka jest fajne ^^ Ogólnie bardzo ładny szablon c:
    Bu.
    Fakt numer 1: a to że niby dlaczego, że się tak zapytam, bo nie czaję? A kiedy szablony jakiś głębszy sens mają? Na przykład notka tematyczna: bajki! Rzeczywiście, ależ tam była głębia!
    Fakt numer 2: A ja nie rozumiem, dlaczego nie pasujesz, toteż możesz mi to wyjaśnić. Stary, pasowałaś tu idealnie:
    a) jesteś rąbnięta, jak my wszyscy, więc jesteś jedną z nas
    b) nie zaprzeczysz chyba, że całkiem nieźle się wszyscy dogadywaliśmy?
    c) podpunkt c) jest większy, ale tak ogólnie: stary, jesteś twórczynią wielu projektów na tej stronce, krótko powiedziawszy ona bez ciebie byłaby zupełnie inna, kto wie, czy nie gorsza!
    Fakt numer 3: że niby konkurencja? I co te osoby (oczywiście z szacunkiem do nich) mają, czego tobie brak? Bo ja tergo nie dostrzegam, zapewne dlatego, że nie ma co dostrzegać.
    Fakt numer 4: A daj spokój, i tak mi ie odpisujecie i gdybym naprawdę się gniewała, nie spędzałabym czasami nawet dwóch godzin na napisanie jednego komentarza. A my z kolei nie jesteśmy w stanie powiedzieć, jak genialną osobą byłaś TY i...
    Fakt numer 5: ...będzie nam Cię cholernie brakowało :C Naturalnie tę decyzję... no dobra, nie tyle, że rozumiem, co akceptuję. Taka była twoja wola - kim jesteśmy, by cię powstrzymywać?
    Hmmm... no właśnie. Nie wątpię, że spędziłaś tu cudowne chwile i poznałaś genialnych ludzi (i nie mam tu na myśli siebie). Pewnie po moim wpisie mogłabyś się spodziewać głupot, jak to ze mną bywa, ale w tym momencie jestem taka, jak kiedyś, zwyczajna, normalna... ple ple. Tak czy owak... Na blogi jak najbardziej będę zaglądać, zresztą nie tylko to: ja nadal mam Twój numer gadu. No właśnie, podpunkt c). Zaprowadziłaś tu niemałą rewolucję, Sajlens. Zupełnie odmieniłaś tę stronkę, ale przecież takie osoby są niezwykle potrzebne zawsze i wszędzie! Te zmiany zostały zaakceptowane, co więcej, dzięki temu urozmaiciłaś stronę i ludziom się to cholernie podoba! Gdyby się nie podobało, każdy z nas to zauważył. Uwierz mi, że zapisałaś się w kartach historii tej naszej dziwnej, małej społeczności.
    I nigdy Ci tego nie zapomnimy. Stary, you're awesome. Pamiętaj o tym!
    Kochamy Cięęę!
    A ode mnie się tak szybko nie uwolnisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tu odpowiem długo i głęboko, ale jutro :c nie mam siły :C

      Usuń
  24. A ja zostawię to bez komentarza... [*]

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak mogłam o czymś zapomnieć, łapaj :c
    http://media.tumblr.com/58cfcbf3fba1a6024ce88a5574c7e16f/tumblr_inline_mn8b6iXsqK1qz4rgp.gif
    ;-------;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zabijaj :c
      https://31.media.tumblr.com/ed1260ab5fa204915fd9fba0a46e359e/tumblr_n1o9dgeYAt1qkkh4no4_500.gif

      Usuń
    2. http://25.media.tumblr.com/81f61dd21efb1151a299f058986f2511/tumblr_mwoym9UMsP1s2xw7yo1_500.gif
      :c

      Usuń
  26. Hey. Mam małą prośbę! :)
    Napisałam w zakładce ,,Pobrania", że porywam dziewkę nr. 742 do lochu http://inkheart-r5-stories.blogspot.com/. Pobrałam szablon, ale za nic nie umiem go wstawić. Czy pomoże mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież do szablonu dołączona jest instrukcja i to w dwóch formach..

      Usuń
    2. Wiem i zrobiłam wszystko dokładnie, ale pisze mi, że jakiś błąd itp.

      Usuń
  27. Uwielbiam to zdjęcie Tennanta i Tate, którego użyłaś w szablonie 137 (138? czy tylko ja mam wrażenie, że coś nie tak jest z numeracją?). A ostatni, ten z Mattem i Davidem jest boski. Żałuję, że nie jest do pobrania, bo od razu bym go porwała.

    Szkoda, że odchodzisz. Bardzo lubię Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomieszałam numerki, nikt nie zauważył nawet :c
      Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :c
      Pozdrawiam i ściskam mocno,
      Silence

      Usuń
  28. JAK MOZESZ!?!??! TY NIE MASZ SERCA... SPRAWA NUMER JEDEN TWOJE SZABLONY JUZ NIE MOGA BYC BARDZIEJ IDEALNE... SPRAWA NUMER DWA ZS POTRZEBUJE CIEBIEI SPRAWA NUMER TRZY BEDE RYCZEC I CHOLERNIE TESKNIC ZA TWOIMI SZABLONAMI!! ; (((((

    OdpowiedzUsuń
  29. Więc tak.. Zacznijmy od szablonów ( które swoją drogą są naprawdę daleko od dna ). Najbardziej podoba mi się pierwszy, jest co tu dużo mówić - po prostu boski. Reszta też jest piękna, ale to chyba normalne bo to w końcu twoje prace. Wiesz czego nie mogę sobie wybaczyć? Że nie zdążyłam nic u ciebie zamówić.
    Twoje pożegnanie.. Naprawdę jak na pogrzebie, taki wyciskacz łez. Naprawdę aż się popłakałam.. Nie mogę uwierzyć że naprawdę odchodzisz... Nie rób nam tego :'c zobacz ile ludzi tu za tobą płacze :c choć mimo że nie chcę, to chyba muszę uszanować twoją decyzję.. Tylko chociaż przemyśl opcję powrotu, co ty na to? Daj nam chociaż iskierkę nadziei :) Pamiętaj że cię kochamy Silence <3 Wszystkiego co najlepsze ci życzę skarbie =3

    OdpowiedzUsuń
  30. Did you think about trading with the most recommended Bitcoin exchange service - CoinMama.

    OdpowiedzUsuń