g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.03.2014

[1040 - 1046] W Fantazji objęciach, uśmiecham się skrycie...

Cześć i czołem wszystkim, to znowu ja! Cieszycie się? Nie, tak?! Nie ważne :D Jestem i tak łatwo się mnie nie pozbędziecie (choć nie powiem, ostatni miesiąc pełen był niemocy twórczej, o czym takie osoby jak Jill i Raion mogły się przekonać)!!!
Zanim przejdę do konkretów, podzielę się z wami kilkoma przemyśleniami. Na początek chciałam podziękować wszystkim tym, którzy pomagają mi i odpowiadają na moje bezustanne zaczepki :] Oczywiście mowa o Jill (ją będę jeszcze bardziej molestować, by wzięła się za siebie w końcu i zaczęła tworzyć), Raionie (którego najbardziej chyba ze wszystkich molestuję), a także o Avii :) Bogowie, jaka ona cierpliwa i kochana :D Dzięki Robaczki moje wspaniałe!!! :*
Oprócz szablonów, dla tych którzy jeszcze nie widzieli, mała niespodzianka :), ale to na samym dole więc, albo suwaczkiem śmig, śmigł, albo poczekajcie do końca :D
Jadąc dalej :] Notka bardzo późno, bo oczywiście dzisiaj blogger strzelał co chwila fochy :/ i nie dało się normalnie pracować. Tak naprawdę ostatnie dwa szablony powstały po 22:43 dnia dzisiejszego! Masakra!
Nie przedłużając przejdę do zamówień, a później jeszcze popitolę troszkę, by wam smutno nie było :p

Zamówienia

Dita Finger
 Demon

 Smocza Ocenialnia

Darmówki

Fantasy
 Pierwszy szablon wykonywany do tej notki i jak widać... No cóż... niemoc twórcza bardzo się na nim odbiła. Ale raz na wozie, a raz... w kanalizacji.
Wojownik
 To z kolei pierwszy szablon z grupy tych udanych graficznie przynajmniej (css bardzo ucierpiał ze względu na co chwila wieszający się blogger). Nie wiem jak wam, ale mnie się podobał na tyle, że stwierdziłam iż wygląda jak nie mój :P
Blue Love
 Kolejny szablon z tych udanych :p Co prawda miał być zielony, ale Jill powiedziała, że cytuję: "aż krzyczy o koloryzację", więc zrobił się niebieski :) Też ładny kolor, więc może być :P
Fantasy World
No i ostatnia praca z której najbardziej jestem dumna. Jego zrobienie (grafika i css) zajęły najmniej czasu, a najładniej wygląda :p Może to jakaś wskazówka :D W sumie te ładne prace powstały, gdy przez cały wieczór nie miałam internetu XD To chyba też coś znaczy :p

No i już zbliżamy się do końca. Nie martwcie się :) Jeszcze tylko podrzucę tym, co nie widzieli mój pierwszy tutorial jaki wykonałam do zabaw z photoshopem :] Oby się komuś przydał! :D
Dobra to była ta niespodzianka :) No ale jeszcze muszę się pochwalić ostatnią rzeczą. W zasadzie to nie ja chwalić się powinnam, ale dla mnie zrobione, więc będę, a co!!! Kraken wykonała dla mnie nieziemski  zwiastun :) No cóż... wiele XD łez upłynęło... Najważniejsze jednak, że zamówienie jest gotowe! Dziękuję kochana <3 


Teraz już koniec! Nie wiem co pisałam wyżej, więc jak są jakieś głupoty to wybaćta :D Zmęczenie wzięło górę :P Pozdrawiam serdecznie i...
PRZYJMĘ ZAMÓWIENIA
Nie wiem ile. Wybiorę te które mi się spodobają i je zrobię :) Ostrzegam, że nie robię prac z gwiazdkami, więc jak chcecie coś takiego to się nie potrzebnie nie produkujcie :p Nie warto :D
EDIT I (05.03.2014r.)
~ Yuki Snow
~ Luna

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwsza była czarna dziura, a potem pantofelek. Jesteś którymś z nich? XD Chyba nie :P więc pierwszy nie jesteś :P

      Usuń
    2. Raion jest czarną dziurą. Pochłania wszystko co radosne, dobre, urocze i szczęśliwe :C

      Usuń
    3. Aż prosi się by kliknąć "Lubię to" ale nie mam takiej możliwości :C

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) jest późno, więc pewnie bedzie smętnie.

      1040 - widziałam go już u Dity i jestem pod wrażeniem.Szablon w mój gust, świetny. A nagłówek... ciekawie wykonany, świeży! Brawo, Rowi! ;)

      1041. Mroczny. Choć.. odpowiada mi to. Za dużo fantasy (jeśli dobrze widziałam), ale ogólnie fajny. Ciekawy efekt w nagłówku Boże, co ja Ci tu wypisuję z braku snu..

      1042. Super efekt z tym księżycem i książkami w nagłówku. I on mi się bardo podoba bo reszta... średnio.

      1043, Podoba mi się kolorystyka, lecz reszta mnie przynajmniej nie zachwyca. Choć boczny nagłówek.. hm, gdyby nie ta tematyka, a co innego, podobałby mi się bardziej. xD

      1044. Ładny, ale nie mój styl, nie moje zainteresowania. Udał Ci się, naprawdę.

      1045. Biję brawo za nagłówek. Lubię, jak jest wiele tekstur, dużo przeróbek (głupoty, głupoty... ) Dobrze wykonany no!

      1046. Ah! Ja nie wiem, jak nazywa się ten sposób tworzenia nagłówka, ale to takie jakby obdarcie jest świetne. Nagłówek świetnie wykonany, podoba mi się w całości. Kolumny... no, wyjątkowo dopasowane do reszty. Mój faworyt z tej notki, mimo, że nie lubię takiej kolorystyki xD

      Mam nadzieję, że nie wypisałam głupot... Pa ;)

      Inata S.

      Usuń
    2. Wiem, wiem XD Ja też już głupoty pierniczę, więc doskonale cię rozumiem :) Spoko! Źle natomiast trafiłaś bo u mnie głównie fantastyka fantasy XD W sumie to zamówienia występują w innych kategoriach :] Szablony wolne powstają z moich tematów :p czyli elfy, smoki i... fantastyka ;] Może kiedyś przerzucę się na coś innego :p
      Serdecznie pozdrawiam i dzięki za komcia :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. TU POJAWI SIĘ KOMENTARZ :c podążam za trendami i też zrobię zapowiedź ;c

      Usuń
    2. Jak obiecałam :3

      1040 - podoba mi się czcionka tła :D Kolorki też jak najbardziej :) I to mi się podoba, co nie wiem jak nazwać. Taka warstwa pod nagłówkiem. Tło?! XD I te mae dodatki czerwieni... :D
      1041 - świetny! Nie wiem od czego zacząć :c ten "postrzępiony" nagłówek fajnie wygląda :D jest trochę szerszy, od pola tekstu i pola dodatków, ale po obu stronach równomiernie rozłożony ^_^ Wszystko jest takie wyraźne, oddzielone od siebie. Nic się nie zlewa, mimo podobnych kolorów.Tytuł postu mi się podoba :) Taki w kolorze nagłówka. Pomarańczowy tekst jak najbardziej na tak :3
      1042 - chyba mój faworyt <3 Ten brąz mnie pochłania *_* Świetny nagłówek. Te smoki, ten zamek z tyłu! Te książki w tle! I to kółeczko/księżyc z książkami <3 Strasznie mi się podoba <3 Delikatne wykończenie jakimś takim odcieniem fioletu też jest fajne :D Niby nic. co rzuca się w oczy, a jednak nadaje całości takiego przyjemnego wyglądu. Jakby cieplejszego. Mam nadzieję, że ta kolumna po lewej się przesuwa :D
      1043 - fiolet i czerwień, jakże modne połączenie! Układ bardzo mi się podoba. Cytat świetnie wygląda - połączenie dwóch czcionek jest przemyślane (chyba) :3 Mam tylko uwagę do tych pierwszych literek, które są dużo większe i mają inny kolor. W Tytule postu mi się to baaaaardzo podoba. W tytule gadżetu też nawet-nawet, ale ociupinkę bym zmniejszyła. Ale w dacie już mi się to jakoś nie podoba. Ta pierwsza cyferka trochę za bardzo rzuca się w oczy, jak na mój gust (albo bym ją zmniejszyła, albo datę zostawiła jednolitą). Ale to tylko moje odczucie :3
      1044 - świetnie wygląda grafika oddzielona od postu mieczem. Zakładam, że gadżety są wysuwane, co bardzo mi się podoba :3 Lubię takie pierdołki. Czemu w menu tytuły się nie wyświetlają? O.o Albo czemu wyświetlają się dopiero po najechaniu? Albo czemu mam popsuty ekran i nie widzę żadnych literek? O.o :c A tak w ogóle, to te gadżety wysuwają się wszystkie, czy tylko jeden, czy jak? :D Czcionka w cytacie świetna :D Zwłaszcza ta, którą jest napisane "Wojownik". Datę znów bym zmieniła, a w tytule postu tą pierwszą literkę dałabym taką samą czcionką, co pozostałe, tylko inny kolor :) Obraz z zaokrąglonymi rogami fajny :)
      1045 - nagłówek mi się bardzo podoba :D W ciekawych kolorach, ładnie dopracowany. Usunęłabym "liścia" z głowy kolesia po lewej :D Wolałabym, żeby tytuł gadżetu był mniej widoczny (np. jakiś odcień niebieskiego). To wygląda naprawdę fajnie, ale trochę rzuca się w oczy. Może inaczej by było, gdyby sam post miałby taką samą kolorystykę. Ale za ten cudny nagłówek i tak daję 9/10 :D Ale i tak mi się podoba taki pomysł, że post jest inny od gadżetów. Bo zazwyczaj wszystko jest takie jednolite :D
      1046 - o! tutaj posty i gadżety są inne, ale to już mi się bardziej podoba :D nawet bym dała 10/10, bo wszystko pasuje do siebie idealnie! mój drugi faworyt! *_* Nagłówek wygląda zajebiście <3 Taki poszarpany, trochę najeżdża na wszystko inne, ale umiarkowanie i to "wszystko inne" jest do tego odpowiednio przystosowane <3 Jedno pytanie: "Welcom" czy "Welcome"? XD To jakiś potoczny język? :D

      Jednym długim słowem: Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *_*
      A jednym zdaniem:
      zrobiłaś wspaniałe szablony <3

      Pozdrowionka :*

      Usuń
    3. Tyle tak miłych słów :) No cóż :D skoro jeszcze o tym nie wiesz to SERDECZNIE DZIĘKUJĘ! :D Milutko mi się zrobiło za pierwszym razem jak czytałam i za kolejnym również. Jeszcze raz wielkie dzięki :)

      Usuń
    4. no wreszcie <3 :') :c ;-; Ciebie to zmuszać trzeba do odpowiedzi :3

      Usuń
  4. 4 :c Tu pojawi się komentarz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to nie były czcze obietnice :P
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Jestem :3. Rowi Jesteś geniuszem. Szablon dla mnie jest boski. Podoba mi się tak bardzo, że wchodzę na swojego bloga tylko po to żeby się na niego pogapić i poślinić do monitora xD. Czcionka cytatu jest tak fantastyczna, że się zakochałam. Kolorystyka niesamowita, ta butelkowa zieleń, albo marmurowa ( nie ważne, nie znam się na tych odcieniach xD) jest genialna. I te strony umieszczone u góry, no miodzio. Mogę powiedzieć jedno długie awwwww... Kiedyś jeszcze Cię pomolestuje o szablon :3, jak mi się znudzi ten z drugiego bloga. Pocieszę Cię jedynie, że jest świeży więc masz trochę spokoju xD. Nie uwolnisz się ode mnie, tworzysz za dobrze żeby pozwolić Ci uciec :3. Dobra, więcej nie smęcę tylko idę do siebie zachwycać się moim nowym szablonem :). Jeszcze raz dziękuję :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Dituś :) Cieszę się, że dalej ci się podoba :) To miłe widząc, że moja praca nie poszła na marne i w pełni zadowala klienta :) Powiem ci szczerze, że mnie też te odcienie i napis szczególnie się podobają :D jakoś tak udało mi się :P
      Nie ma problemu, jak będziesz potrzebowała kolejnego szablonu, to zawsze wiesz gdzie mnie szukać :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Witam serdecznie chciałbym złożyć zamówienie na szablon.
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://caelestis-flammae.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Nie mam żadnej, jednak zależy mi żeby w 'menu' znalazły się odnośniki do profilu ask mojego i mojej edytorki jak również do waszego bloga, oraz spis treść w fromie archiwum bloga. Kolorystyka pastelowa + czerń, coś co pasuje do aniołów. Najbardziej zależałoby mi na zdjęciu podanym poniżej, jednak może to być również coś całkiem innego. Niekoniecznie postać. Fajnie by też było gdyby w centrum lub tle znajdował się pentagram lub jakiś krąg magiczny i coś nawiązującego do archaniołów, ewentualnie dziewczyna z czerwonymi włosami. :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://pichost.me/1619222/#_=_
    magiczny krąg (przykład) http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2010/009/8/8/Magic_circle_by_camelpardia.png
    5.Ewentualny cytat: `W objęciach rajskiego ognia.. Paradisi ignis in domum tuam`
    6.Inne uwagi: Tak jak już pisałem zalezy mi na umieszczeniu odnośników do profili ask (mojego i edytorki) jak również do waszego bloga oraz spisu treści :)
    7.Kontakt: miku12341@gmail.com


    -----
    Co do prac to szablony są przepiękne.
    1040 - chociaż nie lubię Naruto, ten szablon jest cudowny. Szczególnie podoba mi się kolorystyka.
    1041 - Jak dla mnie jeden z lepszych w dzisiejszej notce. Jest mroczny i tajemniczy, a dokładnie takie lubię najbardziej.
    1042 - Ładny, jednak jak dla mnie lekko monotonna kolorystyka. Bardzo podoba mi się księżyc w nagłówku.
    1043 - Cud, miód, orzeszki! Jeden z moich faworytów z dzisiejszej notki. Wszystko idealnie.
    1044 - Kolejny cudowny szablon. Kolorystyka jest wspaniała, a patrząc na postać od razu odżywa sentyment do Assassin's Creed.
    1045 - I znowu zachwyciła mnie kolorystyka i postacie. Cokolwiek znalazłoby się w otoczeniu takiej cudownej dekoracji byłoby o co najmniej 100% lepsze.
    1046 - I w końcu dotarliśmy do (moim zdaniem) najlepszego szablonu w tej notce. Zachwyca mnie w nim absolutnie wszystko. Zaczynając od nagłówka, kończąc na kropce w tekście. Zamek, wojownicze elfy, zakapturzony mężczyzna, aż chcę się pisać opowiadanie! Jest przepiękny.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na kolejne wspaniałe prace. Życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za miłe słowa :) i ogólnie za to, że oprócz zamówienia pofatygowałaś się aby napisać coś na temat prac, dlatego przyjmuję twoje zamówienie. Chcę jednak abyś napisała mi o czym jest twoja historia :) Zawsze łatwiej będzie mi coś wyczarować dla ciebie :P
      P.S Pierwsza fotka się totalnie nie nadaje. Ładnie by wyglądała sama, ale z innymi ewentualnymi zdjęciami... Cóż za duży na niej przepych. Proponuję ci ogólnie się odezwać do mnie na gg XD bo np magiczne kręgi sama niedługo będę robić XD więc może i jakiś specjalny ci się trafi :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. O miło mi, haha gg nie posiadam, ale zawsze się coś wymyśli.
      A tak na marginesie jestem chłopakiem~ :)
      Dziękuję i postaram się odezwać jak najszybciej ^^

      Usuń
  7. Tupatum, źródlana kostucha! :) Ja z zamówieniem! :3
    Adres blog: project-animus.blogspot.com
    Wiem, że dostęp jest niedostępny, ponieważ będzie to blog grupowy i dopiero zamierzamy ruszyć, a bardzo nam zależy na szablonie, bo nigdzie nie ma takiej tematyki :<
    Koncepcja: No to tak. Chciałabym, aby kolorystyka była albo szara, albo jasnoniebieska, w ostateczności zgodzę się też na czarny. Szablon trójkolumnowy lub dwukolumnowy lewostronny i byłoby fajnie, jakby pojawiła się wysuwająca się kolumna, bo nie ukrywam, że byłaby bardzo praktyczna. Byłabym też wdzięczna, jakby ramki były "pozamykane", czyli nie był jeden wielki ciąg tylko zakończone na danym dodatku - tak jak jest to zrobione chociażby na waszym szablonie.
    Zdjęcia: będę wdzięczna za wstawienie tego: http://oi60.tinypic.com/2hhonf8.jpg reszta jest raczej dowolna. ;)
    Cytat: chciałabym dwa cytaty. Po lewej stronie tego obrazka poproszę taki tekst:
    We work in dark to serve the light. We are assassins.
    A po prawej:
    We are legion. We are legend. We are templars.
    Inne uwagi: chyba już raczej nie mam. Jakby coś było niejasnego, to proszę o kontakt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiesz, że zgłoszenie zostało przyjęte ;] Nie wiem ile czekać będziesz na szablon, ale cóż... Wiesz jak to ze mną jest :p

      Usuń
  8. Szablony fantasy - tego właśnie szukałam. Najbardziej podobały mi się 1044 i 1045. Miały w sobie to coś. 1043, jak sama zauważyłaś, nie jest zbyt udany - ten facet z czerwonymi oczami jest chyba za nisko. Tak mi się wydaje.
    Porwałam sobie 1045 na bloga i teraz widzę, że w tytułach gadżetów czcionka jest słabo widoczna - zlewa się z tym pstrokatym tłem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory czcionek są jedynie przeze mnie proponowane, więc oczywiście możesz je sobie dowolnie zmieniać :) Możliwe, że czegoś nie dopatrzyłam. Późno było, śpieszyłam się, więc wiadomo :P Dzięki za miłe słowa i te mniej miłe, ale szczere też :D Mam nadzieję, że przed pobraniem zrobiłaś wszystko zgodnie z regulaminem?
      Pozdrawiam serdecznie :p Niewyspana Rowi!

      Usuń
    2. Hm, to może pobawię się z tą czcionką, bo tak to nieładnie wygląda teraz.

      Zostawiłam komentarz na odpowiedniej podstronie, jeśli o to pytasz ;p Tylko po pobraniu, a nie przed. Zawsze muszę najpierw sprawdzić, jak szablon "leży" na moim blogu i czy go tam zostawię, czy jednak nie. Nie chcę niepotrzebnie zaśmiecać w razie niezdecydowanie ;p

      Usuń
    3. Czy przed czy po :) to już mniejsza o większość, bo to chodzi o to, że jak sobie zostawiasz nasze prace, to musisz dać o tym znać :p Wiesz by nie było niespodzianek XD
      Każdy kolor w czcionkach możesz sobie pozmieniać, nie ma problemu. :) A jak coś, to służę pomocą w razie co :D

      Usuń
  9. Cieszę się, że dodajecie koloejne notki dziewczyny, ale moje serducho nadal złamane i płacze :'(
    No więc zamówienia bardzo ładne, jak dla mnie to trzecie najlepiej ci wyszło ;)
    Szablon pierwszy wolny jest cudowny! Bardzo podobają mi się te efekty z poszarpanymi rogami. Ślicznie wygląda, jeszcze twoje kody i jest bosko. Ach... <3
    Szablon drugi, ale fajny miecz! Tak fajnie to wszystko wygląda, najpierw myślałam że to będzie mój faworyt póki nie zobaczyłam ostatniego szablonu *.*
    Szablon trzeci jest naprawdę nieziemski, szkoda że nie mogę go zobaczyć przed koloryzacją w tym innym kolorku. Kody mnie zachwyciły.
    No i czas na nasz ostatni i moim zdaniem najlepszy szablon. Hah, nie wierzę że wykonywałaś go najkrótcej! HaHa... pięknie wszystko wyszło. Graficznie jak i css.

    Pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :] Twoim faworytem jest ten sam szablon co moim :p Też się napatrzeć nie mogę i nadziwić i dalej nie wierzę, że to ja go wykonałam :D Hahaha :D Chyba jak dotąd moja najlepsza praca :D
      Równie cieplutko pozdrawiam :D i do następnego mam nadzieję :p

      Usuń
  10. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: zyciemilele.blogspot.com

    3.Koncepcja: układ jednokolumnowy ze stronami na górze, kolorystyka ciepła, do szablonu mogą być dodane jakieś zdjęcia z naturą (góry, lasy).

    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.deviantart.com/art/Look-up-Commission-405832898

    http://kohu-arts.deviantart.com/art/Lunewen-Commission-381386027

    http://tinypic.com/view.php?pic=jg4934&s=5#.Uw2jGvl5Mxs (fajnie by było, jakby udało się coś zrobić z tym zdjęciem, mimo tego, iż jest tu znak wodny)

    http://kohu-arts.deviantart.com/art/Nyashia-Art-Trade-354898089

    5.Ewentualny cytat: We're all stories, in the end. Just make it a good one.

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: nyota71@gmail.com

    Mam nadzieję, że uda Ci się przyjąć moje zamówienie, będę bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres: http://days-are-gone.blogspot.com/
    3.Koncepcja: układ dwukolumnowy, lewo kolumnowy, nagłówek z boku, menu pionowe, kolorystyka delikatna
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a) https://24.media.tumblr.com/05f56fef09cf4c02818577c4eac8ae42/tumblr_n1q1l3WUdO1tq7q2fo1_500.jpg
    b) http://zszywka.pl/p/lapacz-snow-1656890.html
    c) http://zszywka.pl/p/lapacz-snow-moje-must-have-1483603.html
    PS: Podpunkty b) i c) mogą zostać przez Ciebie zmienione. Chodzi mi głównie o łapacz snów widoczny w tle.
    5.Ewentualny cytat: Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: E-mail - veronicaronniexx@gmail.com
    GG - 49007826

    Button w zakładce "Współpraca" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://ta-chwila-nalezy-do-nas.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Prosiłabym żeby na szablonie byli Ashley Greene i Kelan Lutz a w tle znajdował sie samochód albo most oświetlony nocą to jednak zostawiam wam do wyboru, bo może być ale nie musi. Nie chce się narzucać z zbytnio. Chciałabym jednak aby szablon był niebieski.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://static.tumblr.com/7baa3e0cc495542ffe3ce789b37567a1/aovplco/zyCmp2elx/tumblr_static_ok_041013-kellan-lutz-op-watermelon.jpg

    2) http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/205/0/3/ashley_greene_10_png_by_debs89twilightymas-d58i9ch.png
    5.Ewentualny cytat: „ Lubimy adrenalinę i ryzyko. Poniekąd i miłość należy do ekstremalnych zadań ”.
    6.Inne uwagi: Prosiłabym aby szablon zrobiony był w zip
    7.Kontakt: Cornelia9856@gmail.com gg: 48863563

    Błagam przyjmij to zamówienie, to mój 5 raz już..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1042- bardzo fajny, ten księżyc ci wyszedł bombowo.. Oraz te dwa ostatnie przypadły mi do gustu.. Super sprawa, na serio.. :)

      Cornelia Grey.. :)

      Usuń
  13. Chciałabym złożyć zamówienie. 
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://wataha-gorskiego-potoku.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, by blog był w odcieniach zieleni. Układ trójkolumnowy. Z ułożeniem zdam się na ciebie, bo sama nie mam pomysłu.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie muszą być te koniecznie, możesz wybrać też coś sama.
    /images/1/1198/11981068/332899/white-wolf.jpg
    http://www.zdjecia-zwierzat.com/n/fantasy-wilki-las-slonca-zachod.jpeg
    http://lady-vidomina-fantasy.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/995779/files/blog_ua_3878315_503,_Flying_Wolf,_Pterolykos,_Pterolycus).jpg/640px-Winged_Wolf_(Wolf_with_Wings,_Flying_Wolf,_Pterolykos,_Pterolycus).jpg
    5.Ewentualny cytat: ,,Zaufanie to odwaga, wierność to siła.'' i Wataha Górskiego Potoku
    6.Inne uwagi: --
    7.Kontakt: GG: 48642291 (Amika)
    Gmail: zanetapiekart@gmail.com
    Button już jest ;)
    Mam nadzieje, że przyjmie moje zamówienie. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
    Ps. Cudne szablony *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit:
      Koncepcja: Gdyby odcienie zieleni były podobne do obecnych na blogu byłabym wdzięczna. Nie chce by były zbyt jaskrawe.

      Usuń
  14. 1. Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://live-in-world-imagination.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby szablon był smutny, przygnębiający, ale też magiczny. Chciałabym żeby mimo swego ponurego wyglądu było coś co "daje nadzieje" (nie wiem czy wiesz o co mi chodzi xD) Kolorystyka- czerń, szarość, kolor liliowy/bardzo jasny fiolet- obowiązkowo :)
    Układ/wygląd szablonu: podobny do tych dwóch:
    http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/361/7/9/868_by_freyamavor-d6zlzp3.png
    http://funnyowwl.deviantart.com/art/Szablon-916-429972684?ga_submit_new=10%253A1390859356
    4.Ewentualne zdjęcia:
    Śpiąca dziewczyna
    http://www.pettiskirt.pl/wp-content/uploads/2012/05/191.jpg
    http://i.pinger.pl/pgr164/62d6f3f5000afe4b4c94df8e
    http://i2.pinger.pl/pgr267/f56fc14f0029e1535198a8c0/spiaca-dziewczyna-likely-pl-2ab3cb7a.jpeg
    http://bi.kotek.pl/kotek/f640x640/13/28/227d7243db.jpg
    Bardzo proszę o to zdjęcie: http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/150820_las_mgla_drzewa_jesien.jpg
    5.Ewentualny cytat: Zamykam oczy, ciemność wypełnia całą moją duszę. To właśnie teraz otwierają się drzwi do innego życia- życia w świecie wyobraźni. (Prosiłabym aby część tekstu "życia w świecie wyobraźni" była wyróżniona).
    7.Kontakt: email: wordvioletta@op.pl
    gadu-gadu niestety nie posiadam.

    Bardzo proszę o przyjęcie zamówienia♥

    OdpowiedzUsuń
  15. W 1046 jest błąd, powinno być WELCOME a nie welcom :) A tak to wszystko jest cuudowne ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, wiem. Nie zauważyłam, że pole tekstu mi się zmniejszyło i "e" się schowało. XD Mówiłam, że najkrócej szablon robiony i jeszcze przy problemach z kompem XD Człowiek zdenerwowany, człowiek nie dokładny XD Ale nie chce mi się poprawiać no :p
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Hey. Czy mogła bym zamowic u was szablon na bloga ? Jakis jasno ciemny. Chciała bym aby na nim znajdowaly sie postacie Megan, Nicoli, Niall'a, Louis'a i Harry'ego. Zdjecia wszystkich postaci bezposrednio są na moim blogu w poscie ..BOHATEROWIE... link do mojego bloga. http://one-direction-opowiesci.blogspot.com/ z gory dziekuje za przyjecie lub odrzucenie mojej prosby. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szablony oczywiście wspaniałe. Nawet nie potrafię napisać, który podoba mi się najbardziej.
    A złożę zamówienie, a co!
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://wywiadzmartwa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Hm. Przede wszystkim magiczny i dość delikatny (aczkolwiek nie przesadnie). Najlepiej byłoby chyba, gdybyś zajrzała do fabuły na tym moim nieszczęsnym blogu. Może akurat wpadniesz na pomysł czegoś pasującego ;) Jeśli mieliby się na nim znajdować ludzie, niech będzie to jakaś długowłosa brunetka, najlepiej tyłem :P
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "Śmierć to dzika noc i nowa droga"
    6.Inne uwagi: Niech szablon ma dwie albo trzy kolumny. I niech nie będzie przesadnie ciemny. To chyba tyle ^^
    7.Kontakt: nika20082@wp.pl a gg moje masz. Najlepiej jednak kontaktować się ze mną drogą mailową, bo na gg zaglądam jak sobie przypomnę, czyli zazwyczaj raz na miesiąc :P
    Pozdrawiam cieplutko i wyczekuję niecierpliwie nowego rozdziału! Naprawdę niecierpliwie, więc pisz szybko ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Klepię siedzonko na coś konstuktywnego

    OdpowiedzUsuń
  19. Uprzedzam, ze komentuje tylko moje zamówienie :C Human na biol-chemie pozdrawia :C

    1041 - Uwielbiam cały szablon! Podoba mi się bardzo, że nagłówek jest postrzępiony na dole. Bardzo dobrze, że karty są na górze. No i uwielbiam to, że wszystko jest spowite mrokiem *_* Zupełnie jak moja dusza ;-; I przykro mi, ale nie jestem w stanie skomentować bardziej konstruktywnie niż tak: Aaa! *_* <3 ;-; C: O_O :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Rowi Rowi Rowi Rowi Rooooooooooooooowiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333
    Oczywiście, że cię cieszymy!
    Na reszcie się nie znam, więc tego nie skomentuję. A na niespodziankę zaczekam, a co! Niby jestem taka niecierpliwa, ale zaczekam! Zastanawiam się, czy to czasem nie jest trailer Twojego bloga stworzony przez Krakena, bo na fejsbukach widziałam, ale to się później zobaczy.
    Więc po prostu przejdę do szablonów.
    1040 - heh, jakie to fajne! :D Mmm, krateczki wracają do łask? ;> No i kaaaarty na górze :3 A ja to uwielbiam. No i generalnie anime: nie znam się na tym za bardzo, ale kit. Bardzo fajna kolorystyka, strasznie wyrazista, ale to jest właśnie dobre. Nie mam zastrzeżeń :3
    1041 - mmmm, ponuro, kocham to :3 Ale zanim o tym, to wspmne o jednej rzeczy: moja kuzynka, a jednocześnie przyjaciółka na widok mojego szbalonu stwierdziła, że bardzo ładny, ale nie podoba je się to, że... hm, tam, po prawo, obok kolumny, jest takie puste pomarańczowe tło. I tu jest podobnie: samo ciemne, bez niczego. Jest całkiem fajne, ale jak dla mnie zajmuje za dużo miejsca. A tak poza tym? Hym hym, co ja tu widzę? Jakąś dziwną panią, kruka, który podoba mi się najbardziej, wybuch, ogólnie takie trochę klimaty post-apokaliptyczne, co nie? I słusznie ^^ Tylko układ niemal taki sam jak poprzednio.
    1042 - ooo, tutaj widzę już inny układ, co bardzo mi się podoba ^^ Poza tym smoki <3 Wić podoba mi się jeszcze bardziej. Hm, nie wiem, czy do smoków nie pasowałaby lepiej np. zieleń. Bo nie wiem, czy te brązy są dobre, choć wygląda to tak czy siak dobrze! Ta kula to ciekawy dodatek, choć nie wiem, co wnosi. Może to jakaś głęboka metafora związana z czasem :D Ale te smoczydła atakujące zamek są boskie :3 I ogólnie szablon!
    Ej, zarąbiście zrobiłaś, że podpisujesz na górze, jakiej tematyki dotyczy dany wolny szablon: coraz bardziej plusujesz, Rowi, plusujesz!
    1043 - "Ale raz na wozie, a raz... w kanalizacji" - HAHHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHA :D Btw niemoc twórcza, powiadasz? Ale że niby gdzie, że się tak zapytam? Kocham takie fantastyczne klimaty, zresztą wiesz o tym. Po prawo jest bardzo ładnie, schludnie wręcz bym rzekła. Bardzo podoba mi się tło, no i oczywiście rozdzierana teksturka wymiata ^^
    1044 - ej, ten miecz jako przegroda oddzielająca nagłówek od reszty absolutne wymiata! Jeeeej, ale fajny css!! Te karty są naprawdę świetne! Poza tym nagłówek wymiata! Uważam jednak, że twój podpis jest zdecydowanie zbyt widoczny: dość że w widocznym miejscu, to jeszcze biały. Ale i tak jestem zakochana w tym szablonie!
    1045 - hm, może faktycznie lepiej, że jest niebiesko, a nie zielono... Ale nagłówek jest magiczny - po prostu świetny! Wnętrze budynku, które tam walnęłaś, jest przepiękne! Te żółtawe elementy są tez ciekawe. Boskie, ale rada na przyszłość: niech twoje podpisy będą mniej widoczne. O wiele mniej.
    1046 - o tak, to również mój faworyt :3 To miaaasto, te Elfy, to zamaskowane...coś... :D ACH! I KOLUMNY, KTÓRYCH ROGI SĄ UKRYTE PRZEZ TEKSTURĘ!!!! <3333 To znaczy ja nie wiem, czy to się tekstura nazywa czy nie, ale powiedzmy, że tak - genialna jest!!!!! KOCHAM CIĘ ZA TEN SZABLON, KOBIETO!!! Lol, se napis na moście walnęła xDDD
    Mówiłam, że to ta niespodzianka? No, zapomniałam o papirusach, ale wiedziałam, że to będzie coś tego typu ;p
    No nic, czekam na kolejne nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochanie, że podobają ci się moje prace, ale podpisy dalej będą widoczne. Tak mi się podoba :P i może innym nie, ale cóż XD to już tych innych problem :P
      A tak na poważnie, to specjalnie są bardzo widoczne, ze względu na niedawną sytuację jaka miała miejsce :] Nie szpecą jakoś prac, a przynajmniej nie ma opcji by go usunąć lub zasłonić. :]

      Usuń
    2. O, a co to za sytuacja?

      Usuń
  21. Szablony piękne, zwłaszcza dwa ostatnie, ale to niestety nie moje klimaty. Ja i fantastyka się mijamy, ale gdybym prowadziła bloga o tematyce fantastycznej to na sto procent bym się zgłaszała to Ciebie albo pobierała Twoje szablony, bo w tym gatunku to chyba jesteś mistrzynią, naprawdę. Przedostatni w pełni podbił moje serce, te nierówne zakończenie nagłówka... Cud i miód, piękności!

    (Nieskładnie i mało konstruktywnie, ale mam gorączkę, wybacz mi Rowi. :(.)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Welcom" mnie rozwaliło XD Och, i widzę, że użyłaś obrazka z tego trailera: https://www.youtube.com/watch?v=Q7IvyA3Bg-M Kocham Skyrim! <3 Mam w planach zrobić jakiś szablonik, niech no tylko znajdę dobre arty! Och tak, zróbmy następną notkę tematyczną o grach, zróbmy! *^*'' Przygotuję specjalnie TESa, AC, LoLa, Wiedźmina... *ślini się jak dzika*

    Boże, jestem no-lifem.

    A co do szablonów - te wydarte są piękne <3 Chociaż mam jedną uwagę. Na wielu Twoich pracach widziałam użyty efekt warstw "jasność", który absolutnie je obrzydza, ponieważ miesza kolory, gdy kilka kolorowych fotek umieszczasz jedną na drugiej. Lepiej zmieniać ustawienia grafiki na "czarno-biały", niż potem uzyskiwać taki, hm, niechlujny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój sposób robienia prac. Ty uważasz, że niechlujne, a mnie się podoba taki sposób. Co osoba to gust :]
      Dzięki za opinię i pozdrawiam.
      P.S Również jestem za grami :] Mówiłam o nich wcześniej, ale nie XD nikt mnie nie słucha :p

      Usuń
  23. przepiekne szablony:)

    A jesli chcesz poczytac wiecej o zasadach zdrowego stylu zycia, cwiczeniach, treningach , fitnessie itp to wskocz na http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za spamy dziękujemy i nie potrzebujemy!

      Usuń
  24. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://control-of-feelings.blogspot.com/
    Koncepcja: Blog Potterowski. Dotyczył on będzie głównie Dracona Malfoya i pewnej dziewczyny. Prosiłabym o jakieś zielono srebrne kolory ,jeśli to jest możliwe. Karty z odnośnikami : Postacie ; Spis treści ; Strona główna.
    Ewentualne zdjęcia :
    http://4.bp.blogspot.com/-tgd8z80ImzA/TrRF36SmJbI/AAAAAAAABZ8/z2FqcwF2m3w/s640/tumblr_lebbv080Nv1qcr2yto1_500_large.jpg

    Ewentualny cytat: "Kontrolować uczucia."
    Inne uwagi:-
    Kontakt: natalkagabi1998@o2.pl
    Pozdrawiam!x

    OdpowiedzUsuń
  25. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: oczyszczona.blogspot.com
    Koncepcja: Notki z opowiadaniami o tematyce różnorodnej, wampiry, mordercy, biedni, niestabilni psychicznie. Potrzebuję czegoś, co połączy to wszystko w jedną kupę, ale bez zbędnego tłoku. Coś intensywnego, ale za razem stonowanego. Miłego dla oka.
    -
    -
    Kontakt: passenger15x@gmail.com
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy szablon numer 1044 nie zawiera przypadkiem arta z promocji najnowszych Elder Scrollsów? :D Tak pomyślałam, że napiszę, bo aż mnie naszło przez ten szablon na powrót do serii :D No, w każdym razie - jestem tu pierwszy raz, znaczy: komentuję pierwszy raz - i muszę powiedzieć, że odwalacie tutaj wszyscy kawał dobrej roboty. Okrutnie mi się Wasze szablony podobają i już od dawna się zbieram, żeby zamówić coś do siebie, ale jakoś tak sama nie wiem, nie mogę się zdecydować u kogo bym chciała - wszystkie robicie tak totalnie świetne szablony, że aż ciężko wybrać. Ale co ja tam będę marudzić, przyszłam tu komentować. Skoro to notka Rowindale, to od razu powiem, że przejrzałam Twoją galerię na deviantarcie i chylę czoła - okrutnie mi się Twoje prace podobają, mają w większości tak oryginalną kompozycję, że łoo, o efekcie wizualnym nie wspominając. Na pewno będę zaglądać i komentować częściej, ponieważ kurczę - odwalacie tutaj, tak Ty, jak i reszta dziewczyn, kawał dobrej roboty i należą Wam się słowa uznania.
    A co do Twoich szablonów, to powiem szczerze, że ten z Sherlockiem bardzo przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wieeeeelu równie udanych szablonów :D
    Freyja

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie, po dogłębnym przemyśleniu sprawy stwierdziłam, że jednak spróbuję :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://sigyn-ostergaard.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon podobny był do waszego na stronie głównej - znaczy, art z boku, tylko o to właściwie mi chodzi; byłoby super, gdyby był w miejscu podczas przewijania, tak jak tu. Oprócz tego wszystko wedle uznania :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2013/365/9/0/aph_magical_belarus_by_jaycount-d705n9v.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Widzę blask w jej oczach, ale widzę też, że on znik­nie. Będzie co­raz słab­szy i słab­szy, jak ogień, który naj­pierw sta­je się żarem, a później popiołem." A jeśli to będzie za długie, to "Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni." też będzie ok. A równie dobrze może nie być wcale, gdyby nie było jak wkomponować - tu też pozostawiam wolną rękę :)
    6.Inne uwagi: Chciałabym, by kontrast pomiędzy tłem a tekstem nie był zbyt duży.
    7.Kontakt: freyjadragonborn@gmail.com
    Link do Was jest z boku, w dziale KATALOGI, SZABLONIARNIE - jeśli zamówienie zostanie przyjęte zostanie przeniesiony do menu, bo wiadomo - teraz nie mogę wywalić stamtąd graphicpoison, póki mam ich szablon.
    Pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://harry-styles-narodziny-gwiazdy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby kolorystyka była jasna (nie taka ciemna jak jest teraz). Jest to blog z Harrym, więc proszę aby pojawiło się tam zdjęcie Harry'ego (wybierz jakie chcesz) oraz zdjęcie jego biografii ( zamieszczę je w następnym punkcie ). Najlepiej jakby art był z boku. Proszę również o czcionkę taką, aby można było łatwo i szybko przeczytać wpis na blogu.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://cdn.onedirection.net/wp-content/uploads/2013/02/harry-styles-biography.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Harry Styles - od marzeń do One Direction
    6.Inne uwagi: --
    7.Kontakt:
    email: a.kotarska@poczta.fm
    GG: 25763926 (tutaj siedzę praktycznie codziennie)

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie. Wydaje mi się, że nie jest zbyt trudne do zrealizowania :)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://clever-little-fox.blogspot.com
    3.Koncepcja: prosiłabym o kolorystykę czarno białą i strony po prawej stronie, albo lewej. (byle nie na środku)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://i61.tinypic.com/bgwz2w.jpg
    http://i59.tinypic.com/x2upo3.jpg
    http://i57.tinypic.com/2qbhqis.jpg

    5.Ewentualny cytat: Lies are my armor but truth is my weapon.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: ninazwolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://tomekzietek.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym prosić o styl z Tomaszem Ziętkiem ;) Kolorystka dobrana do zdjęcia.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Proszę bez cytatu :)
    6.Inne uwagi: ŚLICZNE PRACE ROBISZ c: Awww.
    7.Kontakt: 36552781 - gg, danzer1@onet.pl - email.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanie, czy masz zamiar wybrać jeszcze jakieś zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjmujesz jeszcze zamówienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. From my experience the best Bitcoin exchange company is CoinMama.

    OdpowiedzUsuń