g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.03.2014

[1047-1052] Nic od kobiety człowiek nie wymaga – może być naga

Chcemy wam życzyć, nasze drogie panie w ten wyjątkowy dzień, spełnienia marzeń, cierpliwości do wszystkiego, by na waszej twarzy zawsze gościł uśmiech oraz by wszystkie zjedzone potrawy, słodycze, przekąski, desery, wypite napoje odkładały się w cyckach!

Avia
Nie ma to jak wkopać się w notkę. No cóż. Moja wina. Choć muszę przyznać, że bardzo się na nią cieszyłam i cieszę oraz cieszyć się z niej będę. Miałam dzisiaj niezwykle miły dzień, a największą przyjemność (O dziwo!) sprawił mi wyjazd do galerii. Z okazji dzisiejszego święta korytarzami przechadzali się poprzebierani w kostiumy mężczyźni i tak, od Robin Hooda i Neo (Matrix) dostałam po cukierku, a od wampira i pirata po róży. 

Za to my z okazji Dnia Kobiet przygotowaliśmy szablony z właśnie babkami! I to nie byle jakimi!
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1047-We-don-t-die-for-frends-we-live-for-them-439095562
Nasza kochana Erza Scarlet (Fairy Tail). Szablon wykonany w pełni przeze mnie. (Tak Erza też!)
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1048-Poison-Ivy-439096475
Meth? Kojarzysz go? :D

Na koniec Avu chciała się pochwalić, gdyż zaczęła bawić się w rysowanie na komputerze. Oto ostatnie prace:
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Too-soft-432462987http://avia-tinar.deviantart.com/art/Erza-Scarlet-437975778


Raion
Cześć kochani! Powiem wam, fajnie robić z kimś notkę. A z Avu to już szczególnie ^_^ Taka nam mini notka tematyczno-okazyjna wyszła. Jeszcze tu od siebie skromnie: Wszystkiego najlepszego drogie Panie! :) 


http://hakuna939.deviantart.com/art/141-Szablon-wolny-1049-439093548
Syrenów czar :c Szablon taki sobie, według mnie za jasny, no ale i takie szablony są potrzebne ^^ Cytat znalazła Rowi :) Dzięki

http://hakuna939.deviantart.com/art/142-Szablon-wolny-1050-439093938
Długo z nim walczyłem, bardzo długo.  Nagłówek kosztował mnie sporo nerwów, ale efekt mnie zadowala. Nie jest ani za ciemno ani za jasno. :)

http://hakuna939.deviantart.com/art/143-Szablon-wolny-1051-439094211
 Podoba mi się, szczerze mi się podoba. To chyba najlepszy szablon z tej serii jaki zrobiłem. Nie jest ani za pusty, no wiem. Mnóstwo tam wszystkiego ^^' No, ale jednak jestem na tak. :)

Wspólnie 
Oto efekt naszych połączonych sił: Raion - grafika, Avia - CSS:
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1052-Greece-439098572
  
Zamówień nie przyjmujemy! 

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co wy w czasie podróżujecie? Jestem pewna, że o 19 jeszcze nic tu nie było!

      Usuń
    2. To się medżik nazywa :c

      Usuń
    3. Jestem zszokowanamagią, ale godzina wróciła już do normy!

      Usuń
    4. Fejf mówiłem. MEDŻIK :D

      Usuń
    5. Notka opublikowana 23:22, pierwszy komentarz 23:16. :c

      Usuń
    6. Fejf potrafi takie czary - mary robić! A ta nagość (nagość wszędzie!) to jakiś podtekst?

      Usuń
    7. No mam nadzieję ;-;

      Usuń
    8. to się ustawienia posta nazywa :C
      żaden medżik :C

      Usuń
    9. Karzełku! Cichoszaaaa!
      To medżik!

      Usuń
  2. Tu będzie mój komentarz! No i dzięki za życzenia Avia i Raion <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... Te kobiety to straszne suki. Szablony są Boskie! Najmniej podobał mi się ten z tą taką rudą, Avii, ale tylko z powodu pasiastego tła- 9/10, a cała reszta 10/10! Z powodu tych wszystkich, wspaniałych lasek.
    Wprawdzie, dzień kobiet się już skończył, ale życzę wam drogie Zaczarowane(bez Raiona :P) wszystkiego najlepszego, pań, panów, co wolicie, szczęścia, urody, inteligencji, żebyście były piękne jak Daenerys i Margery razem wzięte, uwodzicieslkie jak Koral i Yennefer razem, dzielne jak Lara Croft, seksowne jak Catwoman i Harley Quinn, inteligentne jak... hm, inteligentnych lasek jakość w literaturze i filmie brak... i wytrwałe w dążeniu do celu jak Dziwka Nately'ego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. true.
      to tło było dziwne, ale kojarzę, że na Wiosce bodajże dziewczyny też takie triki z pasiastymi tłami robiły (robią) i im to się fajnie komponuje :)

      Usuń
    2. Uff... dobrze, że dziwne. Przynajmniej pasuje do Avu :)

      Rykso, dziękować za życzenia.

      Usuń
    3. Cieszem się, że prace się podobają! :3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, obserwuję Cię :c

      Usuń
    2. Hahaha! Możesz mi naskoczyć ;p

      Usuń
  6. Tutaj pojawi się komentarz... :c <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avia :D
      1047 - tyłek! a ze spraw czysto technicznych... gdzie miejsce na gadżety? :D
      1048 - wszystko fajniutkie <3
      Raion :D
      1049 - fajowy :D
      1050 - Ciekawe czy Silence jest zła? Fajny :D Kolory mi się podobają :D
      1051 - nie mogę, no :c znowu mi się podoba :/
      A ten wspólny i tak najlepszy :D

      Usuń
    2. Teraz Sajlens jest doUbra, kiedyś była mniej happy :c

      Usuń
    3. Tak z przyczyn czysto technicznych: nie ma.

      Usuń
  7. Ja przyżekam komentarz.
    (nie dla Rajona, bo on jest niemiły i nie odpowiada :C)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raion odpowie! Zbiera się do tego, ale ktoś musi pewnej kałamarnicy szablon zrobić :3 Zawsze może olać zamówienie i odpowiedzieć :3

      Bóg Oceanu

      Usuń
  8. 1052 zdecydowanie najlepszy.
    Jutro jest ponoć dzień chłopca (mężczyzn?) zróbcie notkę z półnagimi facetami. Karzeł approve.
    andrew g a r f i e l d
    albo
    jr m e y e r s

    *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mencyzni? hm... ale to muszą być mencyzni z anime, albo tacy rysunkowi, ale to nie dzisiaj, mój każełku.

      Usuń
    2. To już wole z gołymi paniami! ^_^

      Usuń
  9. Któraś z kolei. Tu będzie komentarz c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dodaję ten komentarz xD
      1047- Zniszczyłaś mnie. No nie wiem co powiedzieć. Ta nagość mnie pochłania xD
      1048 - O mój borze! Kocham! Szczerze to chciałam zobaczyć jakiś szablon z tą dziewoją, bo obrazek od dawna mi się podobał. Miałam nawet napisać w propozycjach, ale mnie uprzedziłaś. Może go nawet wezmę na bloga, którego mam zamiar założyć, bo jest boski <3
      1049 - Ta różnica barw między lewym górnym rogiem, a prawym dolnym jest straszna. Nie podoba mi się :c CSS też jakoś mi nie pasuje. I jeszcze kropki pod tytułami gadżetów i tytułem posta... Nienawidzę kropek :/
      1050 - A ten jest ładny. Mimo kropek. Kolorystyka ładnie dobrana i wgl :> Ale czegoś mi w nim brakuje. Nie wiem czego. Pustka w głowie :c
      1051 - Nie podoba mi się. Ta dziewczyna jakaś taka strasznie dziwna. Tekstur nawalone. I ten CSS niefajny. Chyba najgorszy z całej notki :c
      1052 - Uwielbiam szablony z współpracy. Zawsze mnie czymś zaskakują. Tutaj widać pięknie dobrany CSS do nagłówka. Jestem pełna podziwu. No i są tu gwiazdki *_* Jego też z miłą chęcią bym pobrała :>

      Idę się zbierać do kuzynki :c

      Usuń
    2. Wooooooooohooooo! Avu umie czytać w myślach :D
      Jeżeli chodzi o nagość, to Avu jest mocno zboczona, można się po niej spodziewać takich szablonów :)
      W ostatnim, nawet nie wiesz jak długo siedziałam nad dobraniem kolorów do nagłówka, zawsze zajmuje mi to najwięcej czasu.

      Usuń
    3. To są kreski, a nie kropki :c

      Usuń
  10. Ej, właśnie stwierdziłam, że drażni mnie ta 'wejściówka' na ZS - wchodzę sobie, czytam najnowszą notkę i już zaczęłam, kiedy mi się ta wejściówka pojawiła i mi komentarz wcięło :C Niech to się od razu pojawia :c
    No nic. tytuł rozwala, nie ma co :D Tak samo jak to, że dopiero teraz komentuję notkę. Kit, wczoraj czasu nie było, simsy same się nie ogarną. A za życzenia uprzejmie dziękuję :D Ale wolę tulipany niż róże, to tak na przyszłość: za rok ma być zdjęcie tulipanów ;p
    Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, Avu, to faktycznie świetny dzień, zazdroszczę! Ja kwiatka ani jednego nie dostałam, tylko czekoladki od taty xD I 50 zł XD Ech, baaby, baby... ich tu więcej niż facetów :C
    1047 - ej, przepraszam, to Dzień Kobiet? ;> Ja bym powiedziała, że to szablon w sam raz dla panów xD Ale Avu to Avu, wiadomo, że nie wyjdzie z tego nic normalnego i banalnego XD A tu żadnych podstron, kolumn czy czegoś nie ma? Czy nie widać? Mniejsza, nawet jakby ich nie było to bym się nie obraziła. Ech, tak teraz komentuję, podjadając makaron do zupek chińskich, i słońce mnie razi. I tak sobie myślę, że piękne były te czasy, kiedy to o piątej wieczorem było już ciemno :C Tęsknię za nimi :C A nie, cicho, ślepa jestem, są. To dlatego te dwa złączone podglądy, a ja się zastanawiałam... :D Cicho, to tylko namiastka mojej tępoty, spokojnie. Tak czy siak ciekawe klimaty tu stworzyłaś, nie ma co ^^ Ale te ukryte podstrony są świetne :D
    1048 - MÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓJ SZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staaaary przyjacielu, jak dobrze cię znowu widać po tak długim czasie rozłąki!!! <3 ja go chcę tutaj, na głównym, natychmiast!! W końcu pierdzielona wiosna nastała, tak? Zaraz zrobi się wszędzie zielono, szlag. Więc już skoro wszędzie, to i na głównym nie zaszkodzi, i tak wszędzie będzie jej za dużo. Nie wybaczę ty, którzy go nie chcieli :c Przecież on jest taki piękny :( Paski stwarzają pozory normalności, ale oczywiście to tylko pozory, bowiem magia jest wszędzie, ot co. Kocham ten szablon :3 A wiesz, że z poglądu nie poznałam, a po opisie myślałam, że chodzi o jakąś postać płci męskiej? xD
    WOW, TO TA BABKA JEST TWOJA?! Zresztą, co ja się dziwię - widziałam twoje prace, które były i są wspaniałe, a zapewne będą jeszcze lepsze! O rany, stary, jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Ano dziękuję, drogi zdziwaczały Raionie, dziękuję :D Mam tylko pytanie: tytuł to twój pomysł? xD A ten, wiesz, że wisisz mi przyczajonego kolesia. Pamiętasz, tak? A za życzenia naturalnie dziękuję xD
    1049 - ej, a czemu to nie jakaś alternatywna Arielka? To byłoby ciekawe: skoro był motyw bajowy, to czemu by nie zrobić szablonów z motywem antybajkowym? Wiesz, ile ja świetnych krwawych przeróbek widziałam? :D Tak, pomyślcie o tym. Hm, tak czy siak ta syrenka też na jakąś nie wiedzieć jak dobą nie wygląda, a więc jest ok xD Tylko kolorki blade, więc niestety nie ma za bardzo jak zwrócić uwagi na kolorystykę, nad czym ubolewam. A tak to jest jak najbardziej ok!
    1050 - fakt, tutaj z kolorystyką fajnie się wcelowałeś. Ona jest elfką? Bo jak tak, to ta zieleń jak najbardziej by pasowała, bowiem zazwyczaj kojarzy się te stworzenia własnie z zielonym. Trochę jej łapę ucięło, ale ona różdżkę trzyma...? A no to wiedźma. I tak może być, wygląda na potężną, władczą babkę. I oczywiście, jak to bywa w fantasy, opatulona w normalne, zasłaniające ciało ciuchy kobieta jest niczym, musi być ubrana skąpo xD Ale i tak szablon fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1051 - serio, to są szablony dla facetów, a nie dla dziewczyn :D One są z dziewczynami, ale tylko i wyłącznie tyle xD No, mniejsza. A i ja się zgadzam, że należy cię za ten szablon pochwalić, bo świetnie wykonane. Fakt faktem, jest tu w sam raz wszystkiego, nie za dużo, nie za mało. No i kolorystyka fajna, wpasowana w klimat. Jestem na tak ^^
      Woooooow... wspóóóóólneeeee... ;o
      1052 - OJOJ!!!! CZĘŚCIEJ RÓBCIE WSPÓLNE SZABLONY!!! :O Raion świetnie sobie radzi z grafiką, a Avu to miszcz kodów! Hm, fajny kształt kolumn, z takim się chyba tu jeszcze nie spotkałam xD I dobrze, jakaś różnorodność, co mnie bardzo cieszy. No i ich kolorki ciekawie dobrane, bo barwy są nieco inne niż w nagłówku, a mimo to nic się tu nie gryzie. Albo i gryzie, ale w ten pozytywny sposób. Kuurde, takie to faaajnee!! *__*
      Nie przyjmujecie? No to nie przyjmujcie.
      Czekam na kolejne nowości i pozdrawiam! :D

      Kurde, nie zmieściło się...

      Usuń
    2. Tytuł Avu dała :c Raion grzeczny, oczywiście tytuł notki na kb "Chciałbym zobaczyć jak dla mnie kręcisz dupą" to tak przypadkiem. ^^

      Usuń
    3. Avu skombinowała tytuł :D
      Otóż chcąc uświęcić dzień kobiet musimy pokazać ich wdzięki :D
      W pierwszym nie ma kolumn, nie ma gadżetów, tylko post strony i tyłek!
      Drugi rozpoznałaś!! No to wszystko dobrze, Avu jest szczęśliwa. :D

      Usuń
  11. Jestem za młoda żeby oglądać takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajni zamknij oczy! :c

      Usuń
    2. No właśnie podziwiam wasze prace z zamkniętymi oczami no :c Ale ta wspólna robota najładniejsza chyba [ podglądałam przez palce :c ]

      Usuń
    3. Nie pójdziesz do nieba :c

      Usuń