g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.03.2014

[1053-1056] I am a tree

To chyba najdziwniejszy tytuł notki na świecie [ nigdy nie powinnam była prosić o pomoc Sajlens ]. Byłam na zimowej tydzień, a wydawało mi się, że wieki. Wróciłam z myślą, że nie chce mi się już robić szablonów i w ogóle z myślą o urlopie ale jak zwykle się ogarnęłam i mam aż cztery szablony [ dobra cztery to mało, ale były robione w dwa dni więc jakiś wynik to jednak jest ] Nie przedłużając:



Zamówienie Misertus

I co do zamówień ważna informacja zawsze zostawiałam zamówienia tak, że każdy mógł je pobrać co było moim zaniedbaniem. Zamówienia ode mnie można pobierać tylko jeśli nie ma ich na blogu zamawiającej osoby albo osoba ta wyraziła zgodę wtedy można spokojnie pisać do mnie i ja wyślę paczkę z szablonem.

Annie i Finnick z Igrzysk Śmierci
Jakoś tak mnie naszło na szablon z nimi i stwierdziłam, że ona będzie idealna jako Annie.

Pierwszy mój szablon z Pamiętników Wampirów który mi się podoba :c

Miał być dla mnie, ale nie lubię ciemnych szablonów :c

Tak wiem, że trzy szablony mają praktycznie takie same kody, ale są wykonane w podobnym stylu i po prostu nic innego mi nie pasowało. 

Notka z dedykacją dla Fejfuni żeby się już nie gniewała za tego admina i dla Sajlens no bo tak. 


Przyjmę kilka zamówień nie podaję żadnej liczby 
bo i tak zawsze robię więcej niż powiem. 

Jak zwykle moja notka dodaje się automatycznie więc trzymam kciuki żeby się udało.


EDIT
Znowu okazałam się słaba psychicznie i przyjęłam mnóstwo zamówień więc zamawiające będą musiały trochę poczekać ( góra dwa tygodnie )

Przyjęłam zamówienia

Riley Tomlinson, Nevy, Adrianny Wołtosz, Vi Tori, Aleksji i JustaaS

Najchętniej przyjęłabym wszystkie, ale w życiu bym się z tym nie wyrobiła. 




70 komentarzy:

  1. pierwsza!

    tu komentarz będzie, o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1053 - zakochałam się w CSS'ie! no, nagłówek też ładny... bardzo ładny :) kurczę, dlaczego mi takie w żaden sposób nie chcą wyjść? :c
      jedyne, co mi się nie podoba to ilość komentarzy umieszczona u góry postu - jak jest długa notka bywa to mooocno niewygodne.

      1054 - ja też nie lubię ciemnych szablonów, smutne są :) mimo wszystko ten mi się podoba, jest taki... stonowany. co prawda w mojej głowie Annie była i zawsze będzie ruda, ale co tam. jako autorka igrzyskowego bloga cieszę się, że nareszcie pojawia się szablon z IŚ nie zawierający Katniss/Peety/Gejla. jest baaardzo wiele blogów przedstawiających pięćdziesiąte/sześćdziesiąte/siedemdziesiąte któreś igrzyska, a takich bardziej "neutralnych" szablonów nigdzie nie ma :c

      1055 - nagłówek piękny (w ogóle uwielbiam Wasze nagłówki!), ale mam wrażenie, że CSS trochę ubogi. no... bardziej niż trochę :D

      1056 - tu już w ogóle ciemnoszaro-czarno, niezbyt wiele widać. podoba mi się czcionka w tytułach postów - inna niż wszechobecna Verdana, ewentualnie Courier :) o CSS'ie wspominałam, co się powtarzać będę :D

      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wszystkim nie podoba się czarny Boże jak dobrze, że to nie tylko ja. Planuję zrobić więcej szablonów z Igrzysk Śmierci, ale nie z Katniss czy Peetą chociaż przynajmniej jeden taki spróbuję zrobić. Co do bardziej neutralnych nie mam pojęcia co miałoby się na takim szablonie znaleźć może masz jakieś propozycję to skombinuję coś w tym stylu. Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale szabloniarka też człowiek i miałam strasznie zalatany tydzień :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wszystko widziałam już wczoraj ^^

      Usuń
    2. Rajne ty szczwana bestio! Automatu się używa :)

      Usuń
    3. wiem, że widziałaś bo ty zawsze podglądasz :c Automat taki światowy

      Usuń
    4. Ja? Ja podglądam? Nigdy!

      Usuń
    5. dołaczam sie tutaj jako druga i pół :C

      Usuń
    6. wszystkie są prześliczne, nie umiem się zdecydować :c♥
      Tylko zrypałas css w drugim, nieładny kolor :c
      Ale wybaczam :c

      Usuń
    7. sama jesteś nieładny kolor. :c zobaczymy jak twoje menu będzie świecić na różowo co powiesz :c

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: revolt-zayn-malik-ff.blogspot.com

    3.Koncepcja: Selena Gomez, Zayn Malik i gdzieś może się pojawić Charlie Hunnam, ale Selena i Zayn najważniejsi.
    Kolorystyka raczej ciemna, poważna. Zdjęcia bohaterów czarno-białe.
    Chciałabym aby układ był mniej więcej taki jak tu: http://szablony-xslaveex.deviantart.com/art/877-424651206

    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://twitter.com/justynast456/status/443041299021586432
    Nie wiedziałam jak je przesłać, to dodałam na tt.
    https://twitter.com/justynast456/status/443042261316538368
    https://twitter.com/justynast456/status/443042781787734018
    Ale mogą być inne.

    5.Ewentualny cytat: -

    6.Obecnie na tym blogu mam szablon wolny z innej szabloniarni, to tak jak coś :) Przy robieniu tego szablonu można w sumie popuścić wodze fantazji xD

    7.Kontakt:
    justaas59@gmail.com
    GG: 49967820

    Byłabym bardzo wdzięczna za przyjęcie mojego zamówienia.
    Pozdrawiam JustaaS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze zdjęcie jest dosyć małe, ale nie musi być większe :)

      Usuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres: http://days-are-gone.blogspot.com/
    3.Koncepcja: układ dwukolumnowy, lewo kolumnowy, nagłówek z boku, menu pionowe, kolorystyka delikatna
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a) https://24.media.tumblr.com/05f56fef09cf4c02818577c4eac8ae42/tumblr_n1q1l3WUdO1tq7q2fo1_500.jpg
    b) http://zszywka.pl/p/lapacz-snow-1656890.html
    c) http://zszywka.pl/p/lapacz-snow-moje-must-have-1483603.html
    PS: Podpunkty b) i c) mogą zostać przez Ciebie zmienione. Chodzi mi głównie o łapacz snów widoczny w tle.
    5.Ewentualny cytat:
    Czuję się, jakbym stąpała po cienkiej linie
    Tamte dni odeszły
    Czasami chciałabym w ogóle za tobą nie tęsknić
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: E-mail - veronicaronniexx@gmail.com
    GG - 49007826

    Button w zakładce "Współpraca" :)

    1053 - podoba mi się kolorystyka i nawet wybaczę ci to, że do nagłówka dodałaś jakieś lipne kwiatki xD NO I TA NINA! CUDO ♥
    1054 - wykorzystałaś taką ciemną kolorystykę, a ja takiej nie lubię, więc się nie wypowiem ;/ jedynie jeden wielki plus za Sama :)
    1055 - Delena ♥ świetnie wyszedł ten szablon, a cytat idealnie się w niego wpisuje :)
    1056 - ciemna kolorystyka. nie gustuję w takiej.

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo taka twórcza osoba jak ty, na pewno stworzy cudny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia, zamówienia sie nie licza! :D

    weee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecie to ciągle medal jest. :D

      Usuń
  7. Hej :)
    Chciałabym zamówić szablon
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://wish-you-welll.blogspot.com/
    3.Koncepcja: układ dwukolumnowy, nagłówek z lewej strony, pionowe menu, kolorystyka ciemna ( granatowy) Chciałabym aby układ miał podobny do tego: http://lilyanne-james-potter.blogspot.com/
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://pl.tinypic.com/r/no6o76/8
    5.Ewentualny cytat: Wish you well
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: e-mail: aleksja@onet.com.pl gg: 36667575

    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://i-just-wanted-you-to-know.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ jest mi obojętny. Chciałabym, aby znalazł się tam księżyc w pełni i jezioro. Fajnie by było również, jakby był jakikolwiek element związany z muzyką , ale nie musi. Kolorystyka ciemna . Fajnie, aby dawało to taki mroczny efekt. Może się również pojawić jakaś nastolatka o blond włosach...
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Burning on; just like a match you strike to incinerate
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: rainbowexorcistt@gmail.com gg: 43816853
    Z góry dziękuję <3

    A szablony śliczne... Ja tam kocham taką ciemną kolorystykę. Szczególnie do gustu przypadł mi 1054 *^* Ale jednak najbardziej podoba mi się nagłówek 1055 C;

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra trzecia próba xp
    Chcę złożyć zamówienie.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://wataha-gorskiego-potoku.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, by blog był w odcieniach zieleni. Gdyby kolory były podobne do obecnych na blogu byłabym wdzięczna. Układ trójkolumnowy. Z ułożeniem zdam się na ciebie, bo sama nie mam pomysłu.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie muszą być te koniecznie, możesz wybrać też coś sama.
    /images/1/1198/11981068/332899/white-wolf.jpg
    http://www.zdjecia-zwierzat.com/n/fantasy-wilki-las-slonca-zachod.jpeg
    http://lady-vidomina-fantasy.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/995779/files/blog_ua_3878315_503,_Flying_Wolf,_Pterolykos,_Pterolycus).jpg/640px-Winged_Wolf_(Wolf_with_Wings,_Flying_Wolf,_Pterolykos,_Pterolycus).jpg
    5.Ewentualny cytat: ,,Zaufanie to odwaga, wierność to siła.'' i Wataha Górskiego Potoku
    6.Inne uwagi: --
    7.Kontakt: GG: 48642291 (Amika)
    Gmail: zanetapiekart@gmail.com 
    Button już jest ;)
    Mam nadzieje, że przyjmie moje zamówienie. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Złożę zamówienie, ale najpierw ponarzekam na szablony c:
      1053- CSS taki boski *_* Ale grafika niezbyt mi się podoba. Nie wiem czy to przez widoczną część zegara czy przez tą kobietę, ale zupełnie mi się nie podoba :c
      1054- Finnick <3 I taki mhroczny <3 I zieleń <3 Kupiłaś mnie kobieto! No po prostu idealny! Gdybym pisała ff o Igrzyskach to już bym go pobierała :>
      Tylko szkoda, że babce nie widać połowy twarzy xD
      1055- Nie lubię tej babki :c Nie lubię Pamiętników. JUŻ nie lubię :c Ale szablon ładny. Te kwadraciki (te obok/pod napisem) dodają uroku, a błyskawice somboskje <3
      1056- Tak bardzo dużo mhroku *_* Po lewej wydaje mi się być pusty, ale i tak mi się podoba <3

      Usuń
    2. 1.Hasło: Rayne moim Bogiem <3 (Żródlana Kostucha)
      2.Adres bloga: przemienieni.blogspot.com
      3.Koncepcja: No to ma być mhrok. Najlepiej ciemny fiolet, ale brązem też nie pogardzę. Może jakieś elementy fantasów, ale to już niekoniecznie
      4.Ewentualne zdjęcia:
      - To static.hothdwallpaper.net/51b3ac78cec6699745.jpg lub to iv1.lisimg.com/image/5350364/600full-emily-rudd.jpg jeśli pierwsze nie będzie pasować
      - secretcircle.alloyentertainment.com/wp-content/blogs.dir/3/files/other-roles-for-the-stars-of-the-secret-circle/sc1my3519rd-3475720153689242781.jpg
      - us.cdn281.fansshare.com/photos/karengillan/karen-gillan-won-return-to-doctor-who-after-exit-doctor-who-583346698.jpg
      5.Ewentualny cytat: Nie jesteście ludźmi. Jesteście potworami.
      6.Inne uwagi: Żadnych zegarków!
      7.Kontakt: majlena628@gmail.com 47449268

      No i to by chyba było tyle. Może jeszcze jedno złożę xD

      Usuń
    3. Ja też nie lubię pamiętników ale mam mnóstwo filmików o nich w playlisćie na youtubie i to daje strasznego kopa. Oczywiście zamówienie przyjęte bo super tajne hasło jest to wiesz :D

      Usuń
    4. Super tajne hasło zobowiązuje :D

      Usuń
  11. Trochę daleko, ale mam nadzieję, że przeczytasz <3

    1053 - lubię jasne szablony, więc już na wstępie mówię, że mi się podoba :3 tło przyjemne, grafika również C: Chyba nie mam nic do zarzucenia, ale szkoda, że nie widzę gadżetów :c
    1054 - Saaaaaaaaaaaaaaam *_* Lubię ten układ. Czerń i zieleń są super *_* Pioruny również :D
    1055 - Damon i Elena <3 cytat super wyszedł :D Obramowanie tekstu i gadżetów super, że tak po jednej stronie pusto ^_^ Kolorki zgrane i dopasowane :) Ja bym tylko ten jeden czarny szlaczek obok "większego" Damona usunęła (ten po prawej - te takie zawijaski)
    1056 - ciemny <3 nagłówek jest wspaniały, reszta idealnie do niego dopasowana :D superowo <3 Czy to jest jakaś konkretna aktorka/modelka? :) Jeśli tak, jak się nazywa? :D Szukam obsady na bloga :D

    Tak w ogóle, to wszystkie bardzo mi się podobają i nie wiem co by tu jeszcze napisać, sia la la la! :) Nie mam zamówienia, ani nic :c Hihihi ^_^ Do następnej notki!
    Wenki! :*
    Hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna na dwóch szablonach 1054 i 1056 to Àstrid Bergès-Frisbey i jest naprawdę śliczna. Uwielbiam ją i chyba będzie też w obsadzie mojego bloga jak już go ogarnę :)

      Usuń
  12. 1. Hasło : Źródlana kostucha
    2.http://okruszek-nieba.blogspot.com/
    3. Zdjęcia czarno - białe. http://okruszek-nieba.blogspot.com/p/aktorzy.html
    4. gg: 3331338
    e- meil: wera0609@tlen.pl
    link już jest

    pls

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś drzewem? Ooooch, jak miiiiiło! :D Gupia Sajlens, jej nawet jak nie ma to i tak jest xDDD
    A gdzie konkretnie byłaś?
    1053 - o, jak jasno! A szkoda XD Ale spoko, odezwała się kwestia gustu. Hm, tak patrzę na ten szablon i nie wiem chyba, co napisać. No nie wiem :c Jest dość prosty, nagłówek jest zamknięty w ramce po lewej, Kolorki bardzo dobrze dobrałaś, pasują do siebie. No i karty na górze :3 Uwielbiam takie ^^ Szablonik bardzo fajny :D
    1054 - nie znam się za bardzo na tym, ale kit. Co prawda obejrzałam pierwszą część, ale wiele mi to nie dało. Choć przyznam, fajne było. Ojojoj bardzo mi się podoba sposób,w jaki stworzyłaś kolumny, ogólnie css świetny ^^ Kolorystyka fantastyczna, ogólnie nagłówek bardzo zgrabny. Szablon cholernie mi się podoba!
    1055 - ech ech, nie znam tych człowieków. To znaczy niestety kojarzę, ale serialu nie oglądam i nie zamierzam. O, znowu taki sam układ i kody jak poprzednio ;p Ale kit, że powtórka, bo to jest fajne i mi się podoba ^^ No i tekst przezroczysty, znaczy się ramka przezroczysta :D A to fajnie. tylko te kwadraciki mi nie pasują, bo są niemal na równi z lewą krawędzią ramki z tekstem, co daje wrażenie ograniczenia, jakby na tym kończył się szablon. A przecież bez nich też byłoby dobrze. A ogólnie nagłówek przepiękny *___* Magiczny taki... I w ogóle szablon super!
    1056 - o, a ja na ten przykład uwielbiam ciemne kolorki :3 Hm, no faktycznie, znowu ten sam kod i czy ja wiem, czy inaczej się nie dało...? Dałoby się, i to jak, już w wyobraźni kilka przykładów zobaczyłam. Ale, jak wspominałam, nie gniewam się, bo bardzo m się te kody podobają. No i ogólnie szablon fajny, bo ponury taki ^^
    Branoc! Czekam na kolejne nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Małym Cichym byłam ( chociaż mój przyjaciel twierdzi, że to Duże Głośne taki tam suchar na poprawę dnia ) Tyle miłych rzeczy napisałaś. Krytyka krytyką ale nic nie przebije tego jak się szablony podobają no. Przepraszam za gówniany komentarz ode mnie, ale mam grypę i ledwo siedzę

      Usuń
  14. Albo, tfu, mam zamówienie :D

    1. Hasło: Rayne jest wspaniała (czyt.: Źródlana Kostucha)
    2. Adres bloga: dramione-fremione.blogspot.com
    3. Koncepcja: chciałabym szablon z Hermioną Granger, Fredem Weasley'em i Draco Malfoy'em na tle Hogwartu (lub bez Hogwartu, jeśli to by było za dużo)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) pojedyncze zdjęcia Hermiony, Draco i Freda
    http://3.bp.blogspot.com/-AyR20OmVogk/T3Sl1nZMqJI/AAAAAAAAC_c/xqt4TMkpYZY/s640/543156_145712895554309_100003467997402_178110_1755603775_n.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/105667668/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/84590408/large.jpg
    b) zdjęcie Hermiony z Draco i zdjęcie Hermiony z Fredem
    http://data1.whicdn.com/images/86553349/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/19060241/large.jpg
    To są ewentualne, możesz wybrać coś od siebie, bo w szukaniu zdjęć jestem słaba :c
    5. Ewentualny cytat:
    Żadna wielka miłość nie umiera do końca.
    albo
    Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy.
    6. Inne uwagi: jakiś czarno-biały szablonik poproszę - reszta jest mi dowolna :)
    7. Kontakt: gg: 20945477, mail: adina.adrianna98@gmail.com

    hihihih <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mówię, że przyjmuję bo jest super tajne hasło :D Pomęczę cię w piątek na gg więc się przygotuj. Zdjęcia, układ, wygląd kart. :c

      Usuń
    2. Ojej :c W co ja się wpakowałam? >.< Super tajne hasło działa cuda :o

      Usuń
  15. 1053 - Bardzo podoba mi się ten szablon. Jestem osobą, która lubi stonowane kolory, więc dla mnie jest idealny. Podoba mi się przede wszystkim cytat. Tak mówi sam za siebie po prostu. Mimo delikatności i subtelności tej pracy, uważam, że ma ona w sobie to "coś", dzięki czemu staje się idealna :)

    1054 - pomimo ciemniejszej kolorystyki, to także mi się podoba. Są wybrane bardzo ładne zdjęcia. Postać Annie w tym szablonie wydaje mi się taka tajemnicza, co też według mnie działa na duży plus :)

    1055 - Muszę powiedzieć, że nigdy nie oglądałam "Pamiętników Wampirów", więc nie jestem w stanie nawet powiedzieć co to za postacie, ale sam w sobie szablon sam w sobie mi się podoba. Ma ładną kolorystykę o w ogóle układ strony taki przyjemny ;)

    1056 - Szczerze mówiąc, to nie za bardzo lubię mroczne szablony, ale podobają mi się zdjęcia wybrane do stworzenia tego szablonu. Ma też bardzo fajny tekst :)

    Nigdy nie zrobiłam szablonu żadnego, ale domyślam się, że musi być z tym bardzo dużo pracy, dlatego jestem pełna podziwu dla waszej pracy :)
    Ściskam mocno ;*
    e_schonheit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. staram się żeby szablony się podobały i takie komentarze naprawdę dają kopa.

      Usuń
  16. Zrobiłaś na mnie spore wrażenie, zwłaszcza podoba mi się szablon z Pamiętników. Jest naprawdę prześliczny. Taki jasny i wiosenny (że tak mogę się wyrazić) Lubię takie kolorki. Aczkolwiek mroczne też mi się podobają, bardzo pasują do różnych tematyk blogów. Ten ostatni siedzi u mnie na drugim miejscu. Czekam na kolejne noteczki :**
    Szkoda, że tak mało :c Dodaj więceeej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie rozwalił 1054, moim zdaniem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka dni nie wchodziłam na komputer a tu tyle nowości :o Silence, why?? ;c Bez Ciebie tu tak pusto, no. Nie ma spamu pod prawie każdym postem, a przecież dobry spam nie jest zły. Smutno mi tak jakoś. :c Wracaj, bo mi serce pęka D:

    Dżewa są fajne. Bycie takim dżewem to musi być dopiero coś!
    1053 – o kurczę. Bjuti ewriłer. :3 Podoba mi się zdjęcie tej pani, bo jest takie naturalne. Taki naturalny uśmiech, no w ogóle taka naturalna, nie jakaś przesłodzona lala. Więc podoba mi się dobór zdjęć. Cały nagłówek fajnie wyszedł, a podoba mi się jeszcze tło poza nagłówkiem. Zwróciłam uwagę na prawie niewidoczną rameczkę przy cytacie (ale ja jestem ślepa, więc pewnie w ogóle jej tam nie ma) i straszliwie mi się podoba. Taki delikatny szablonik, a delikatne szabloniki lubię. C: Jedyne co mi przeszkadza to przejście do komentarzy u góry. Zdaje mi się, że to trochę niepraktyczne. Ale to taki mały minusik.
    1054 - Fannie ♥ Na początku myślałam, że Finnick jest z Johanną, tak mnie ta Suzanne wykiwała. Masz rację, Astrid pasuje 100 razy bardziej do Annie niż jakaś Stef ._. Ale do rzeczy. Pasująca kolorystyka, bo tak kojarzy się z 4 dystryktem. I CSS fajny. Jedyne co mi przeszkadza (bo mi zawsze coś przeszkadza) to zdjęcie Astrid. Chyba ładniej by to wyglądało, gdyby druga połowa twarzy nie była w cieniu :) Za to zdjęcia Sama świetne jest i do niego się nie można przyczepić ^^
    1055 - nie oglądam Pamiętników Wampirów, ograniczam się do Reign i Sherlocka. Ale szablon zacny i gdyby nie to, że nie znoszę tych klimatów (wampiry, wilkołaki, fu ) to bym dzięki Tobie obejrzała ten serial :D Strasznie pasuje ta półprzezroczysta kolumna. I zakochałam się w nagłówku.
    1056 - podoba mi się najmniej, bo ciemny, ugh. Ja też nie lubię ciemności. Ciemność do zuo. Ale w sumie szablon i tak ładny. :)
    Kłaniam się nisko i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu taki długi komentarz a ja czuję się tak źle, że jestem w stanie tylko podziękować. Przepraszam cię bardzo i obiecuję, że się poprawię. I jeszcze co do połowy twarzy w cieniu niestety tak wyglądało zdjęcie i strasznie żałuję, że nie było widać jej całej

      Usuń
  19. 1.Hasło: Źródlana Kostucha

    2.Adres bloga: http://wierzy.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Na szablonie mają znajdować się Arian Grande i Zayn Malik. Chciałabym aby w tle były krajobrazy Nowego Yorku a bohaterowie były najbardziej widoczni. Szablon powinien być zachowany w jasnych barwach ewentualnie w odcieniach granatu.

    4.Ewentualne zdjęcia:
    • http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130611085803/arianagrande/images/a/a2/Ariana_in_the_music_video_for_The_Way.jpg
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTB_8UuTVfh-dbQ8VNwU6bzShNVBqHGyGENLCn68HRE5znp5FSFZw

    5.Ewentualny cytat:
    Chciałam abyś był na zawsze ,a nie na chwilę.

    6.Inne uwagi:

    7.Kontakt:
    • weronikakulicka5@wp.pl bądź JullietSharp1112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: fairy-tales-lost.blogspot.com
    3.Koncepcja: Najchętniej coś w jasnych, pastelowych kolorach - mogą być brązy i beże, mogą być błękity. Układ dwukolumnowy, poziome menu.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdam się na Twoje wyczucie. Mile widziane grafiki z nawiązaniami baśniowymi, ewentualnie otwarta stara książka czy coś w tym rodzaju. Nie umiem dobierać zdjęć/grafik, a tekst "żeby pasowało do tematyki" pewnie będzie irytujący :<
    5.Ewentualny cytat: "Odejdą baśnie, by nigdy nie wrócić"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: nie.czekaj.na.mnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak rezygnuję z zamówienia. Przepraszam za kłopot.

      Usuń
  21. I jeśli miałabyś trochę czasu, to także bym prosiła o wykonanie szablonu na mojego bloga :)


    1.Hasło:
    Źródlana kostucha

    2.Adres bloga:
    http://make-me-happy-dramione.blogspot.com/

    3.Koncepcja:
    Prosiłabym, aby dominowały odcienie jasnej szarości. Mogą być dodane różne kolory, ale jakie, to już daje Ci wolną rękę :) Jeśli wolałabyś, zrobić kolorowy, to również chętnie przyjmę wszystkie Twoje pomysły :)
    Układ może być dwu- lub trzykolumnowy :) Chciałabym, aby gdzieś się tu znalazł motyw zegarka i może jakiejś pustej, ciemnej ulicki na której stoją dwie osoby lub ewentualnie Hogwartu.

    4.Ewentualne zdjęcia:
    Wybrałam parę zdjęć, ale jeśli byłyby inne to trudno :)

    - http://www.google.pl/imgres?biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=DN1QBbPz3bAzmM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Ffajson.pinger.pl%2Fm%2F3030518&docid=5o8Eu8ozb_ZG8M&imgurl=http%3A%2F%2Fi2.pinger.pl%2Fpgr281%2Fea1216ed001cb0ac4be2eb76%2Femma-watson-vogue-3.jpg&w=320&h=480&ei=MREeU8yROMnxhQfaoYHgDQ&zoom=1&ved=0CO8CEIQcMFU&iact=rc&dur=608&page=4&start=68&ndsp=27

    - http://www.google.pl/imgres?bih=667&biw=1366&tbm=isch&tbnid=yloAZcHbgNGKNM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fzaklinaczkamysli1996.piszecomysle.pl%2F2013%2F04%2F19%2Fczas-goni-nas%2F&docid=Q7RiVjtzZMp_WM&imgurl=http%3A%2F%2Fzaklinaczkamysli1996.piszecomysle.pl%2Ffiles%2F2013%2F04%2Fczas_1_3.jpg&w=585&h=553&ei=CREeU6fDA6P_ygPs54F4&zoom=1&ved=0CHEQhBwwAw&iact=rc&dur=556&page=1&start=0&ndsp=12

    - http://www.google.pl/imgres?biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=84J70NIZ5-S8rM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fdominika117.pinger.pl%2Fm%2F4014362&docid=0NMO1Dh4ko518M

    - http://www.google.pl/imgres?biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=sWbniS4iYAUZyM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fpl.harrypotter.wikia.com%2Fwiki%2FPlik%3ATom-Felton-Wallpaper-tom-felton-31399441-1024-768.jpg&docid=v8az1f_C1zYl5M&imgurl=http%3A%2F%2Fimg4.wikia.nocookie.net%2F__cb20140107192728%2Fharrypotter%2Fpl%2Fimages%2F6%2F66%2FTom-Felton-Wallpaper-tom-felton-31399441-1024-768.jpg&w=1024&h=768&ei=JiEeU9HYIoKqhAfK14CgCQ&zoom=1&ved=0CIYBEIQcMAo&iact=rc&dur=498&page=1&start=0&ndsp=17

    5.Ewentualny cytat: ,,Bo nawet, jeśli nie jesteście pewni, dokąd zmierzacie, pomaga świadomość, że nie zmierzacie tam sami..."

    6.Inne uwagi: --

    7.Kontakt:
    Gmail: e.schonheit@gmail.com


    Z góry dziękuję :)
    Ściskam mocno ;*
    e_schonheit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, mam nadzieję, że się nie przerazisz jak zobaczysz, jakie to długie, bo dopiero jak dodałam, to się skapnęłam ile tego tekstu jest :P

      Usuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://straznicygoldenvalley.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Myślałam nad czymś tajemniczym, ale utrzymanym w jasnych kolorach żeby nie było zbyt ciemno z dziewczyną na drugim, bądź pierwszym planie (koniecznie brązowowłosa ;) ) mój blog dotyczy fantasy, chcę tam wprowadzić elfy, wróżki, czarowników itp. Jednak nie mam pojęcia czy dobrze by się wkomponowały w szablon i nie zdradzały zbytnio treści. Najlepiej gdyby szablon był u góry. ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Każda tajemnica potrzebuje strażników
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: tris.everdeen1@gmail.com

    Nie potrzebuję go od zaraz ale byłoby miło,gdybyś znalazła dla mnie chwilkę :) Z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra, wiem, że nie przeczytasz, ale tu będzie mój komentarz. Dość zaniedbywania Rayne!!!! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i czekam na komentarz :c

      Usuń
    2. DOBRA!
      Nareszcie. Rajne, przybyłam :c
      Nie bij za mocno.
      Zamówienie jest świetne. Najbardziej podoba mi się z tej notki, ładne kolory, fajny nagłówek i naprawdę milusi cssesik :3 Podoba mi się rozmieszczenie stron i cytat na tym wymazywanym. Dość zwyczajnie, jeśli chodzi o tematykę i wykonanie, no, ale ładnie, co więcej powiedzieć.
      1054 jest też fajny. CSS mi się podoba, głównie fakt wystającej kolumny. Nagłówek trochę za ciemny. Mam na myśli, że pół twarzy wsiąkło tej kobitce. Powinnaś się gdzieś schować bo PIORUNY!!! Kocham pioruny :c Mam wrażenie, że szablon trochę niedopracowany. Chociaż ładny. Dobrze i tak :c
      1055 strasznie mi się podoba. Zwłaszcza lewa część nagłówka. Napis z tymi kwadratami wokoło i ten kawałek jak leżą :3 PIORUNY! Temu gościowi (wampajer, no nie?) wyrasta gałąź z dłoni D: Ale nie no, jest bardzo fajny szablon? Jest. Jedziemy dalej.
      1056. Cóż. Nie. Nie podoba mi się. Jest strasznie ciemny, tak, że aż wszystko pochłania i wciąga twarz tej dziewczyny, stocki, i... no nie wiem. PIORUNY ZNOWUSZ. Lewa część jest nawet nawet, ale po prawej... ta twarz... Nie. Mówię nie. I szkoda, że białe smugi teksturki tak się urywają poza nagłówkiem, if ju noł łot aj min :c
      Ale ogólnie zżera mnie zazdrość.
      Więc odchodzę.
      Płacząc rzewnie ;-;
      Pozdrawiam
      Kraken

      Usuń
    3. Czemu wszyscy czepiają się twarzy modelki jak to nie moja wina no! Spisek jakiś :c sorry takie zdjęcie :D Pioruny są super i zdradzę ci w sekrecie, że u mnie zazwyczaj się pojawiają żeby zatuszować jak coś mi się nie chce wytrzeć. :D

      Usuń
  24. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://odwrogadoidola.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon może być w fioletowym kolorze z dodatkiem granatu. Ogólnie ciemne kolory jak czarny. Ważne również dla mnie, aby na szablonie znalazł się napis ,,Od wroga do idola''
    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&tbm=isch&tbnid=RZlB0gTFNwc2iM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fcoronaniall.tumblr.com%2Fpost%2F45522706141%2Fpunk-niall-best-of-aka-niall-looking-fucking-hot&docid=k4jdt616e2qZLM&imgurl=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F9506a1df1a836e15a74dc2e63fcc1332%2Ftumblr_inline_mjrrmrPedP1qz4rgp.jpg&w=500&h=716&ei=DhX2Us24AoaatAaPs4GoCg&zoom=1&ved=0CO4BEIQcMCk&iact=rc&dur=696&page=2&start=16&ndsp=34&biw=1366&bih=643
    http://25.media.tumblr.com/8ad1ad98b9fce5f792b5a8d339132f8e/tumblr_msny6aanf31s9a57bo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: Mam ciebie, mam wszystko
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: horanowa1D69@wp.pl
    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://when-the-moon-is-light.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym, żeby w tle był jesienny las. Na pierwszym planie dziewczyna (jeśli się da bez sukienki: typowa 18-sto latka) a obok niej biały wilk. W dali inne wilki i ze dwóch- trzech ludzi (najlepiej w biegu). Jeśli można proszę o delikatną(!) mgłę, która będzie się roznosiła tuż przy kostkach postaci z pierwszego planu. Proszę, żeby wszystkie postacie były realistyczne, a nie np.rysowane
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: When The Moon Is Light i jeśli mogę to pod spodem mniejszą czcionką: Run in forest. Maybe there's clear.
    6.Inne uwagi: Proszę, żeby napisy miały coś w rodzaju cienia, ale żeby nie rzucało się to za bardzo w oczy.
    7.Kontakt: piwoniacarla@gmail.com

    Nie jest zbyt pilne, więc proszę o spokojne wykonanie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Hasło : Źródlana kostucha
    2.Adres bloga : http://remember-the-white-rose.blogspot.com/
    3.Koncepcja : Jako takiej koncepcji, to nie posiadam. Głównie, by szablon był ciemny (np. odcienie granatu, 'pochmurny' niebieski, szary), z przebłyskami jaśniejszych miejsc. Żeby wszystko podtrzymywało się w jakiejś uhm... tajemniczości.
    4.Ewentualne zdjęcia : Nialla Horana ( http://25.media.tumblr.com/c1c478a7497c8391740e1c67493df5de/tumblr_mezhhtBns21r4dm20o1_500.jpg
    http://24.media.tumblr.com/bc50e3353c175328b8fbb752286820ff/tumblr_mt5bkkqnBm1qfvtzto1_500.png
    http://3.bp.blogspot.com/-Nvu2Rlx_5I0/UZfogrHoROI/AAAAAAAAAsY/8vM7rnzg2OE/s1600/tumblr_mme4gv3oes1s6emw7o1_500.jpg ) Któreś z tych, jeśli się nadadzą oczywiście.
    I Emily Rudd ( http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9qywm1UG11qb9o83o1_1280.jpg
    http://24.media.tumblr.com/2b57ebfff1413cdf73739e3e1f13bf36/tumblr_mqbmlwTvEd1qzxur3o1_1280.jpg
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lygre7fqKV1qmr4e7o1_1280.jpg ) Jeśli jednak zdjęcie dziewczyny nie pasowałby do szablonu, to wystarczy sam chłopak. Ty się lepiej nie tym znasz. :)
    5.Ewentualny cytat : We should say goodbye.
    6.Inne uwagi : -
    7.Kontakt : patixxl4@o2.pl

    Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.. Pozdrawiam. .xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://wszystkiepotworysaludzmi.blogspot.com/
    3 ...
    4 ...
    5.Ewentualny cytat: I'm tired of this fight.
    6. Inne uwagi: -
    7.Kontakt: liliana199513@gmail.com , gg niestety nie posiadam.

    Jeśli chodzi o podpunkt trzeci i czwarty- nic nie zarzucam, nie mam ustalonej wizji i zgodzę się na wszystko, nie chciałabym przysparzać jeszcze więcej pracy, a wiem, że dużo łatwiej stworzyć coś wedle swojego uznania. Jedyne co chciałabym, to to, aby znalazły się tam takie postacie jak Justin Bieber, Emma Roberts i Aryana Engineer. To wszystko.

    Z góry dziękuję uprzejmie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://one-direction-my--story.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon może być w jasnych kolorach: pomarańczowy, żółty, ewentualnie zielony.
    4.Ewentualne zdjęcia: Louisa Tomlinsona: http://music.ninemsn.com.au/img/blog/1031352_louis.jpg
    http://www.bloblo.pl/image/367579/oryginal/Louis-Tomlinson-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32323642-1365-1600.jpg
    i Niny Dobrev: http://i.pinger.pl/pgr444/ca5b7d41002039d84d69492c/Nina-Dobrev-psp-wallpaper.jpg
    http://sempretops-5ae.kxcdn.com/wp-content/uploads/Nina-Dobrev-7.jpg
    5.Ewentualny cytat: Coś związane z miłością
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: michalina.a.98@gmail.com

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://justcloseyoureyesandenjoythismoment.blogspot.com/

    3.Koncepcja:
    dziewczyny, Harry, Niall z przodu
    Zdjęcie wspólnego 1D gdzieś dalej
    wspólne zdjęcie Harry’ego i Niall’a ewentualnie można gdzieś wkleić o ile nie będzie to za dużo.
    Reszta dowolnie.

    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/34/72/dc/3472dc2499daea244f8827d0b229e0fe.jpg
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lorryfdCQh1qcyl74o1_500.jpg
    http://25.media.tumblr.com/2cca5cafd02206882aec901e08f3768d/tumblr_n2ax3pzLJD1rb0hf3o1_500.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/77724665/original.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/69353940/large.png
    http://8tracks.imgix.net/i/001/658/682/tumblr_msr32m9Y4w1rlrb97o1_500-6834.png?q=65&sharp=15&vib=10&fm=jpg&fit=crop
    http://25.media.tumblr.com/3074849d9bfa30219ef66c4d1b122bf8/tumblr_mzz76sta8A1r5pco6o1_500.jpg
    http://static.tumblr.com/6c8fe0ef6db1809f1d7423743e96199e/xd5epfj/UrCmz4i7k/tumblr_static_tnyjt920yt.jpg

    5.Ewentualny cytat: Uwierz że marzenia się spełniają i walcz o nie.

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: karolinalukawska@onet.pl GG nie mam i błagam nie każcie mi zakładać


    Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie. Także chciałabym zamówić szablon.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://requiem-nemezis.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, aby blog był w czarnych kolorach. Menu widziałabym po prawej stornie. I teraz wytłumaczę jak ja to widzę ( nie wiem czy będzie dało się to zrozumieć ) : Zdjęcie numer 1 przedstawia Avengersów i Lokiego - chciałabym, aby ta śmiejąca się dziewczyna była po lewej stornie przy Avengersach, a ta ubrana na czarno obok Lokiego. Przy zwykłej dziewczynie chciałabym, aby znalazł się napis - Make a deal with Good, a przy ubranej na czarno - Make a deal with Devil ( jakąś ładną czcionkę bym prosiła ).

    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&tbm=isch&tbnid=EpHDyowh7GiwEM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fthecuriosityspot.blogspot.com%2F2013%2F04%2Fmtv-movie-awards-2013-full-list-of.html&docid=tv9E_thvzZPm_M&imgurl=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-eIfrcuPLf90%2FUWt6pjXtl2I%2FAAAAAAAABb0%2FOCaWmtRBq5c%2Fs1600%2Fthe-avengers%252Bwith%252Bloki.jpg&w=1600&h=1000&ei=eyEjU9H5Been4ATgj4GQDg&zoom=1&ved=0CPEBEIQcMCo&iact=rc&dur=214&page=3&start=27&ndsp=17&biw=1366&bih=596

    http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&tbm=isch&tbnid=nJmJsqMgdmvBYM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fjoyreactor.com%2Fpost%2F1028394&docid=K1_U3WdJHQaEzM&imgurl=http%3A%2F%2Fimg0.joyreactor.com%2Fpics%2Fpost%2Ffull%2FThief-%28game%29-cosplay-girl-photo-935026.jpeg&w=1536&h=2304&ei=Ch0jU8WuHuPD4gT754CABw&zoom=1&ved=0CFUQhBwwAA&iact=rc&dur=187&page=1&start=0&ndsp=23&biw=1366&bih=596

    http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&sa=G&tbm=isch&tbnid=HA0yX_VzXpCEsM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fheheszek.pinger.pl%2Fm%2F14737768%2Fsite-czarne-wlosy&docid=zfrBlHyUMRRA7M&imgurl=http%3A%2F%2Fi.pinger.pl%2Fpgr340%2F42b8769e002668bb505f4d0f%2Fblack-hair-girl-hair-lol-smile-Favim.com-119271.jpg&w=500&h=499&ei=FiEjU7bbO4TT4QTg3oDIAg&zoom=1&ved=0CKABEIQcMBY&iact=rc&dur=93&page=2&start=22&ndsp=21&biw=1366&bih=596

    5.Ewentualne cytaty: What you choose?
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt email: nacia18@vp.pl GG: 32948452 ( Vinterry )

    Pozdrawiam Vint

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://harry-styles-narodziny-gwiazdy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby kolorystyka była jasna (nie taka ciemna jak jest teraz). Jest to blog z Harrym, więc proszę aby pojawiło się tam zdjęcie Harry'ego (wybierz jakie chcesz) oraz zdjęcie jego biografii ( zamieszczę je w następnym punkcie ). Najlepiej jakby art był z boku. Proszę również o czcionkę taką, aby można było łatwo i szybko przeczytać wpis na blogu.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://cdn.onedirection.net/wp-content/uploads/2013/02/harry-styles-biography.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Harry Styles - od marzeń do One Direction
    6.Inne uwagi: --
    7.Kontakt:
    email: a.kotarska@poczta.fm
    GG: 25763926 (tutaj siedzę praktycznie codziennie)

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie. Wydaje mi się, że nie jest zbyt trudne do zrealizowania :)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rayne tak strasznie chciałam Ci podziękować za stworzenie tak nieziemsko przepięknego szablonu z Damonem i Eleną aż łezka mi się w oku kręci. Pobrałam szablon na bloga oczywiście zgodnie z regulaminem choć mam wrażenie, że coś pominęłam.
    Kurcze tak strasznie chciałabym Cię teraz uściskać.
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że się podoba :) Uwielbiam kiedy szablony komuś się przydają :)

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://love-story-ff.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Podam linki do blogow. Sa z twoimi pracami, wiec powinno byc ci latwo :) http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/ http://zamarznieteserca.blogspot.com/
    4.Ewentualne zdjęcia: Na szablonie chcialabym widziec Ebbe Zingmark,
    5.Ewentualny cytat: Sama daj jakis o milosci :)
    6.Inne uwagi: Przepraszam za brak polskich znakow :) Wszystko, co do szablonu pozostawiam twojej koncepcji. Przepraszam, ze na razie nie ma buttonu do zaczarownaych szablonow. Teraz nei mam czasu, dodam jutro.
    7.Kontakt: gg: 42438245

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres: http://control-of-feelings.blogspot.com/
    +button jest :))
    3.Koncepcja: Blog Potterowski. Prosiłabym o raczej ciemne kolory może być w oddali las ,ewentualnie Hogwart. Z przodu Draco Malfoy i tajemnicza blondynka -to nie ma być znana osoba gdyż tworzę własną historię.:)Sama będę wymyślać jej wygląd więc najlepiej by było gdyby nie byłoby widać jej twarzy.Najważniejsze jest to żeby miała długie włosy:) Strony z odnośnikami: Bohaterowie | Strona główna | Spis treści
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://4.bp.blogspot.com/-tgd8z80ImzA/TrRF36SmJbI/AAAAAAAABZ8/z2FqcwF2m3w/s640/tumblr_lebbv080Nv1qcr2yto1_500_large.jpg

    5.Ewentualny cytat: "Kontrolować uczucia."
    6.Zostawiam ci pełne pole do popisu.P.S. od dłuższego czasu regularnie sprawdzam wpisy i przeglądam każdą z waszych prac.Są świetne!x
    7.Kontakt: natalkagabi1998@o2.pl
    Pozdrawiam !x

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres: http://onedream-drugs-gangs.blogspot.com/ (button już dodałam :) )
    3.Koncepcja: Fanfiction o Harrym i Niallu.Prosiłabym o brązowe i kremowe kolory.W oddali może być London Eye i obok Big Ben.Na środku po prawej stronie Harry Styles (link do zdjęcia: http://o.aolcdn.com/dims-global/dims/GLOB/5/350/350/90/http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/1f8d690a4f8ccd1b8bcd0a5802dd4b1/harry-styles-working-out-ice-bath.jpg )
    Za nim Niall Horan (link do zdjęcia: http://socialspirit.com.br/uploads/fanfics/historias/fanfiction-idolos-one-direction-oneshot-niall-horan-872141,220620132252.jpg ) No i jeszcze zdjęcie dziewczyny pomiędzy Niallem a Harrym (link do zdjęcia: http://www.img.loveit.pl/obrazki/20110930/fotomin/5b103b107f1ee7503d7c28f.jpeg )
    Na dole mogą być jakieś jasno-różowe róże i inne kwiaty.

    4.Ewentualny cytat: "Znasz moje imię,nie moją historię"
    5.Kontakt: @roksa741@wp.pl

    Bardzo byłabym wdzięczna gdybyś przyjęła moje zamówienie :)
    Z góry dziękuję !
    Powodzenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Źródlana kostucha.
    2. http://opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com/
    3. Chciałabym, by tło szablonu było niebieskie, a postaci kolorowe, lecz nie tak, jak podałam w zdjęciach. Jak można to chciałabym, by były lekko jaśniejsze, ale by pasowały to szablonu. Chyba mnie rozumiesz. :)
    4. http://cdn01.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2013/02/lily-collins-jamie-campbell-bower-mortal-instruments-stills.jpg

    http://cdni.condenast.co.uk/262x393/g_j/JLeto01_GQ_05Mar13_pr_b_262x393.jpg

    http://1.fwcdn.pl/ph/75/99/627599/447961_1.1.jpg

    5. Każda miłość trwa tak długo, na ile zasługuje.
    6. Nie mam uwag.
    7. kamaa3331@wp.pl
    Dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://badgirlsdontdie-tlumaczenie.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Dobór kolorów jest nam obojętny, twoja inwencja twórcza, możesz poszaleć :) dobrze by było jakby był fiolet i czarny, zdajemy się na ciebie.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://weheartit.com/entry/77465005
    5.Ewentualny cytat: Bad Girls Don't Die
    6.Inne uwagi: brak uwag
    7.Kontakt: czekoladzia20@gmail.com
    gg:21691754
    Mam nadzieję, że zrobisz nam szablon, bardzo nam zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hasło: Źródlana Kostucha

    Adres bloga: http://deranged-pl.blogspot.com/

    Koncepcja: Cóż, ma to być mocno mroczny, ponieważ jest przeznaczony na tłumaczenie - horror. Zdaję się na Twój gust, aczkolwiek proszę o to, aby na tym szablonie był głęboki tunel, domek w głębi lasu, mała dziewczynka i obok dorosła dziewczyna, to tak jakby że to małe dziecko to ona w dzieciństwie. I obok tej dziewczyny Harry Styles.

    Ewentualne zdjęcia: http://one-direction-forever-lovers.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/917321/files/blog_as_5164710_8030364_tr_harry-styles-bez-koszulki.jpg
    http://www.tapety.na-pulpit.pl/wp-content/uploads/2013/06/tapety_barbara_palvin_modelka.jpg

    Ewentualny cytat: Deranged - tłumaczenie. "Nobody expected..."

    Inne uwagi: Ważne, by ten szablon był naprawdę mroczny, ale tak jak już wspomniałam, ciemny tunel. Mam nadzieję, że zrobisz to. Będę ogromnie wdzięczna. Macie talent do tego.

    Kontakt: one_direction@onet.com.pl

    Z góy dzięki

    OdpowiedzUsuń