g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.03.2014

[1057-1059] Don't want to be an American idiot

Przeszłam staż, wiecie? Nie? To teraz już wiecie :D Razem z alatum dołączyłyśmy do załogi <3
Linczek powyżej... hm, chyba to serduszko wystarczy, żeby opisać jak bardzo kocham ten zespół ^^
Tak więc zapraszam na moją noteczkę ;*

Co u mnie? Kto był na którejś tam sobocie, na której byłam też ja, wie, że nie najlepiej. Mam mieć operację dzień przed urodzinami, a w urodziny będę siedzieć w szpitalu... nie przebijecie :D
A co się takiego stało? Mam zerwane (czy tam naderwane) więzadło przednie w kolanie. 
Dobra, dosyć tego gadania. Mam zamówienia, na które pewnie długo czekaliście, więc łapcie:

Robiony jako ostatni, a w notce jako pierwszy :D W sumie podoba mi się. Bardzo. W szczególności nagłówek. Nie wiem czy o to chodziło zamawiającej, kiedy mówiła "byle nie we wszystkich kolorach tęczy", ale mam nadzieję, że nie zawiodłam oczekiwań xd
Nagłówek jest nieruchomy.

Robiony wieki temu. Na początku nie podobało mi się tło, teraz uważam, że nie jest takie znowu złe.
W sumie to mi się podoba :D

Nie mogłam! Po prostu nie mogłam! Nie wyobrażałam sobie nie przyjąć zamówienia z Igrzysk <3 Między innymi dlatego przyjęłam 3 zamówienia, zamiast 2, tak jak miałam xd
Podoba mi się najbardziej... Co ja gadam, JA GO KOCHAM <3
To pierwsza moja praca, którą się jaram tak, jakby nie była moja XD


Teoretycznie, powinnam nie przyjmować żadnych zamówień. Wiecie, za niecały miesiąc mam egzamin, powinnam poprawiać oceny (szczególnie z gegry) i się uczyć... ale, że najwięcej weny i chęci do szablonów mam po wstawieniu notki, to przyjmę kilka wybranych zamówień zgodnych z regulaminem itd.
Najbardziej będę wdzięczna za takie z tematyką filmową <3 A już z Igrzyskami to w ogóle *-*

Edit:
Przyjmuję zamówienia od: obliviate x, Kaja Malfoy - Felton, So phiee, Avis, Adminka Klaudia, Finnick Odair, Raibow Shadow.
Nie dziwcie się, jeśli będziecie musieli długo czekać :/

P.S. Zamówienia oddam po egzaminach! (czyli pod koniec kwietnia), wytrzymacie? :3

101 komentarzy:

  1. zgadzam się, ostatni przebija wszystko :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Whow, wszystkie piękne, ale Igrzyska Śmierci najlepsze moim zdaniem <3
    Super, że zostajesz na dłużej i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą! :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Green Day <3
    1.Nie przepadam za tą aktorką ;c Szablon by mi się bardziej podobał, gdyby był w jasnych kolorach, a tak to jak dla mnie za ciemny.
    2.Śliczny! Te jasne kolory + słodki wzrok Logan'a, no cudo! *.*
    3.Choć nie jestem fanką Igrzysk, ten szablon jest chyba najlepszy z całej trójki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę fankę! ^^
      1. A dużo osób za nią przepada? :D Mnie jej morda denerwuje. Ale odkąd nie mam już disney channel nie muszę się jej mordą przejmować XD Ciemne kolory tak jakoś wyszły :D
      2. ach! fajnie, że ci się podoba <3
      3. no wieeem :D

      Usuń
  4. Szabloniarka: StrayHeart
    Blog: http://naszksiazkowir.blogspot.com/
    Hasło: Źródlana kostucha
    1. Układ: kolumna główna + 2 kolumny. Chciałabym, żeby napisy się nie rozjeżdżały, jak w niektórych szablonach. Fajnie by było, gdyby także nazwy zakładek przesuwały się wraz z tekstem. Mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi.
    2. Kolorystyka: Wedle uznania. Nie za jasny, nie za ciemny. Żeby dobrze się czytało : ) No i żeby nie był zbyt podobny kolorystycznie do tego, co jest teraz.
    3. Napis pod nazwą bloga (zależy mi, żeby głównym napisem był Nasz Książkowir): We are such stuff as dreams are made on.
    4. Chciałabym, żeby szablon w jakiś sposób nawiązywał do książek, ale mogą być one tłem. Bardzo podobają mi się twoje szablony, więc wiem, że coś wymyślisz (najbardziej chciałabym, żeby układem przypominał 1059) : )
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wybierzesz moje zamówienie ; *
    5. Kontakt e-mail: nasz.ksiazkowir@onet.pl. GG niestety nie mam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podstawie jakiego regulaminu jest składane to zamówienie?
      Z szablonownicy? XD

      Usuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://boltozycie.blogspot.com
    3.Koncepcja: Emm... chodzi mi o raczej jasny szablon ze zdjęciami (najlepiej) Bridgit Mendler, Seleny Gomez i Barbary Palvin. Blog będzie o ich przyjaźni, ale zdjęcie sportowych samochodów, broni, lub innych takich też możesz dodać. Torby z zakupami też się przydadzą, ponieważ jedna z głównych bohaterek jest zakupoholiczką. Pozostawiam Ci wolny wybór, ale gdyby taki był szablon, byłabym bardzo wdzięczna.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: ,,Życie to miłość, miłość to ból, ból to życie...'', lub ,,Life is love, love is pain, and pain is life...''
    6.Inne uwagi: Wiem, że nie lubisz za bardzo robić szablonów z takimi osobami, więc możesz po prostu dodać jakieś inne dziewczyny, choć najlepiej byłyby, gdyby dwie z nich były brunetkami, a trzecia blondynką.
    7.Kontakt: E-mail: offic_sophiee@wp.pl GG: 48992260

    Pozdrawiam So phiee

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaklepuję tu sobie komentarz :)
    A szablony śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tematyka nie filmowa :<

      1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: cillianna-i-kai.blogspot.com
      3.Koncepcja: układ może być taki, jaki jest obecnie na blogu. Chciałabym, aby na szablonie znalazły się brązowe/ciemnopomarańczowe jesienne liście (najlepiej klonowe, mogą być niewyraźne, niemal zlewające się z tłem).
      4.Ewentualne zdjęcia:
      http://img-fotki.yandex.ru/get/6603/23429204.303/0_79166_b5d95660_XXL
      Dodatkowo zdjęcie majestatycznej wilczycy (najlepiej białej). Nie musi wyć do księżyca, lepiej byłoby, żeby spoglądała wprost na oglądającego/na dziewczynę ze zdjęcia.
      5.Ewentualny cytat: Delikatną białą/brązową czcionką „Witaj, strudzony wędrowcze…”, mniejszą pod spodem: „...czyli co się zdarzyło po zakończeniu "Dziedzictwa"”.
      6.Inne uwagi: Chciałabym, żeby po najechaniu na karty (str. główna, spamownik i jeszcze 3 karty, które będą dodane później) tekst się lekko podświetlał (może być jasny brąz/beż/biel). Tło pod notkami może zostać bez zmian lub zmienić kolor na nieco ciemniejszy, wpadający w brąz. Gdyby można, to prosiłabym, żeby górna część szablonu była jakby oddzielona od dolnej części (kart i notek), może to być coś w rodzaju linii z liści lub leżącej czarnej róży.
      7.Kontakt: cilly@wp.pl
      gg 4390463
      Byłabym niezmiernie wdzięczna za zrealizowanie mojego zamówienia :)
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  7. Jej, nie jestem pięćdziesiąta xD
    Komentarz później.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z Jennifer i Joshem boski *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://rodzina-snape.blogspot.com
    3. Koncepcja: Trójkolumnowa. Barwy takie... zielono-srebrne. Nwm czy kiedykolwiek oglądałaś, czy czytałaś "Harry'ego Pottera" , ale jeżeli tak, to chodzi mi o barwy Slytherinu :) . Ustawienia postaci: Na samym przodzie Kaja. Za nią po lewej stronie Severus, a po prawej Tośka. Za Severusem Avada, a za Tośką Domi. Fajnie by było, gdyby gdzieś tam w tle była maska śmierciożercy ;3 . Oczywiście jeżeli to nie będzie psuło wyglądu/koncepcji szablonu.
    4. Ewentualne zdjęcia : Nie umiem teraz znaleźć identycznych zdjęć, więc masz je tutaj: http://rodzina-snape.blogspot.com/p/bohaterowie.html :) . Mam nadzieję, że to nie jest żaden problem :) .
    5. Ewentualny cytat : Rodzina Snape
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: GG: 13267306 ; E-mail: klaudinka1999.1999@gmail.com

    Mam nadzieję, że przyjmniesz... Że mi się chociaż raz uda załapać się na to, by mieć w tej szablonarnii jakiś SWÓJ szablon :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No to zaczynam... <3

      1057 - kolorystyka bardzo mi się podoba. Grafika również. Cytat w ogóle taki wspaniały i tak wspaniale zrobiony <3 Czcionka jest wspaniała! I w ogóle wszystko takie: awwwww *_*

      1058 - piękny! <3 Wszystko współgra ze sobą. Wygląda schludnie. Kolory nie są przesadzone. Mój ulubiony układ! :D Loooooogan <3 Leeeeeeeerman *_* I nic więcej do szczęścia nie potrzebuję :D XD Ale poważnie: świetny zwiastun :)

      1059 - wykonanie genialne <3 Nic więcej do powiedzenia cchyba nie mam XD Układ grafiki, kolory... Wspaniały *_* Pole tekstowe prawie się nie wyróżnia: tak inaczej od innych. Ale teraz będę słodzić <3 Jedyne, co mnie boli, to fakt, że Peeta ma włos czarne, a Katniss jest blondynką :< Nie wybaczę takiego błędu :*

      Pozdrowionka <3

      Usuń
    2. PS Jak się nazywa dziewczyna z drugiego szablonu?

      Usuń
    3. Sajlens, dlaczego ja niby zawsze kłamię, Ty... Ty... Ty kłamczuchu jeden? :<

      Usuń
    4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ci się podobają <3
      Czytałam komentarz z oczami jak pięciozłotówki, a tu nagle takie: "Ale poważnie: świetny zwiastun :)" Hahah, jaki zwiastun? XD
      A co do ostatniego szablonu to raczej nie jest błędem, że oni mają takie włosy naprawdę :D
      Co prawda zamawiająca nazwiska nie podała, ale ja jestem taka sprytna i dobroduszna, że wynalazłam to nazwisko dla Ciebie ;* Astrid Bergès-Frisbey
      Pozdrowionka i dla cb :*

      Ja już się do waszych wzajemnych oskarżeń nie wtrącam <3

      Usuń
    5. Wuuuut?! :O Mi się już w głowie miesza, wybacz >.< Miało być: świetny szablon :D Ach, to znowu Astrid, powinnam się już nauczyć XD Dziękuję Ci z całego mojego serduszka :*

      To Sajlens zaczęła :<

      Usuń
    6. Hahaha, nie szkodzi XD przynajmniej miałam śmiechawę XD spoczko ;)

      Ale jak widać musiała mieć jakiś powód ;p

      Usuń
    7. Maaaaaamooooo! Sajlens kłamie!

      Usuń
    8. nie kłamie :< nie kłamie :< nie kłamie :<

      Usuń
    9. ja ci tu odpowiadam na pytania LD, a ty tak się brzydko odzywasz :<

      Usuń
    10. będę mieszała co mi się podoba :<

      Usuń
    11. Idę mieszać jakiś eliksir dla Ciebie :<

      Usuń
    12. zgadnij z jakiego serialu :<

      Usuń
  11. Wow, gratulacje :D
    Jej, biedna, nie ma co, przyjemne urodziny :(

    Co do szablonów, to :

    1057 - niezbyt lubię mroczne szablony, aczkolwiek ten jest ślicznie wykonany :) Są wybrane dobre zdjęcia, przez co całość staje się taka tajemnicza, co działa na duży plus, ponieważ mało który szablon jest w stanie tak wpłynąć na obserwatora, żeby się aż zaczął nad nim zastanawiać. A przynajmniej ja tak mam ;)

    1058 - śliczna praca :) Lubię stonowane kolory, a dodane przez Ciebie czerwone i jasno-lawendowe wstawki dodają mu tylko charakteru :) Mimo, że szablon jest dość delikatny, to jednak ma w sobie to "coś", co sprawia, że jest jedyny w swoim rodzaju :)

    1059 - no cóż, szablon ten jest w tym poście moim zdecydowanym laureatem :) Wybrałaś bardzo ładne zdjęcia bohaterów, oraz te pozostałe w "tle". Nie lubię, gdy w szablonie znajduje się zbyt dużo motywów kwiatowych, ponieważ według mnie to sprawia, że robi się sztuczny, ale u Ciebie wszystko jest idealnie wyważone, a wcześniej wspomniane kwiaty stają się cudownym dopełnieniem całości :) Po prostu urzekł mnie napis "You love me. Real or not real? Real" - chciałabym kiedyś coś takiego usłyszeć :)

    Jestem pod wrażeniem :)
    Czekam na Twoje następne prace i życzę powodzenia na egzaminach :)
    Ściskam mocno ;*
    e_schonheit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za współczucie :c Ale tak z drugiej strony to będzie nieźle wyglądało :D O ile ktoś mnie odwiedzi :)))))))))
      Już lubię twój komentarz :D Przeczysz sama sobie hahah <3
      Dziękuję za pochwały i to wszystko <3
      Doceniam ^^
      Dzięki jeszcze raz <3
      *odwzajemnia mocny uścisk!*

      Usuń
  12. Współczuje Ci ;-;
    Ale za to szablony wyszły piękne!

    hasło: źródlana kostucha
    adres bloga: http://dramione-never-say-never.blogspot.com/
    koncepcja: chciałabym, aby szablon miał taki sam układ jak szablon numer 1059. Nie umiem opisywać jak ma wyglądać, więc wolałam dać Ci przykład. Tematyka bloga to Dramione, więc na szablonie powinna być Hermiona z Draco, w tle jakieś motywy z HP, lecz niekoniecznie. Z tyłu może być motyw zegara, kwiatów, schodów, cokolwiek :D Chciałabym, aby w szablonie, niekoniecznie w centrum znalazł się Zmieniacz czasu. Kolory.. hmm.. dominujący może być kolor brązowy lub czerwony i złoty.
    ewentualne zdjęcia: wybór pozostawiam Tobie :)
    ewentualny cytat: Speak in whispers, if I talk about love - William Shakespeare
    ewentualne uwagi: chciałabym, aby po najechaniu na ramke z tekstem - tekst robił COŚ. Coś, co będzie pasowało do szablonu. Mam nadzieję, że rozumiesz :)
    Zdaje sobie sprawę, że notka na moim blogu pojawiła sie dosyć dawno, jednak zostanie on wznowiony od razu, po zastąpieniu szablonu. Kontakt ze mną na blogu lub na gmail: teenshii20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże! Boże! Boże! Ostatni taki piękny! Takie cudowne kolory i układ i stoki! I kody tylko podkreślają to piękno i w ogóle właśnie ci go ukradłam i ustawiam na tapetę :c Wybacz ale reszty szablonów w ogóle nie widzę bo zajebistość tego jednego je przysłania. Operacja? To kicha. Ja pewnie bym latała i opowiadała wszystkim, że umrę, albo co ale to jestem ja i nawet jak mi krew pobierali mówiłam, że dostanę sepsy i umrę. Taka tam szalona Julka. Wrócę do szablonu bo jest piękny ( jako tapeta też bardzo ładnie się komponuje ) Peeta i Katniss i wgl od razu samo to jest świetne ja próbuję coś z nimi zrobić ale zdjęcia jakoś mi nie pasują. Normalnie na mojej liście najlepszych graficzek ever lądujesz 5 miejsc wyżej ( + 5 dla swagu - nie mogłam się powstrzymać no przepraszam to takie głupie ale ciągle śmieszy ) Idę bo już zupełnie mi odbija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeejciuuuu *-* Przez ciebie się czerwienię! <3
      Dziękuję, dziękuję, dziękuję! <3
      Poziom mojej paniki w tym temacie jest taki, że ograniczam się tylko do narzekania jakie to straszne będzie, uwaga Agata będzie miała operacje, nie dotykać jej, bo jeszcze coś jej zrobisz... tak z grubsza :D
      W każdym razie, dziękuję swag, mogę mieć pytanie? Kto jest 1 na Twojej liście? :D

      Usuń
    2. To zabrzmi strasznie i po prostu aż mi źle bo pierwsza na mojej liście jest Cara z Graphicpoison. Strasznie bo to nie zaczarowane w końcu. :c Ale uwielbiam jej prace. Potem przez miesiące chodź i używaj tej wymówki "co ty mi robisz operację miałam." " ja nie mogę pisać klasówki miałam operację" ewentualnie nie miesiące, a lata

      Usuń
    3. Oj zgodzę się, Cara robi świetne prace. Ja i tak jestem pełna podziwu, że potrafiłaś się zdecydować na jedną osobę, bo u mnie na pierwszym miejscu jest jakieś osiem XD
      To jest myśl :D tylko niestety (albo i stety, to wymaga dłuższych przemyśleń) w stanie pooperacyjnym będę w nowej szkole, liceum ;-;

      Usuń
  14. Łiiiiiiiiiiiiiiiii, to wam cholernie gratuluję!!! :D Zasłużyłyście obie na przejście, toteż myślę, że to nie jest zaskoczenie, acz tak czy siak gratuluję cholernie i cieszę się razem z wami! :D
    Ło, GrinDeje... jak ja dawno ich nie słuchałam, no po prostu wieki! Niestety nie nadrobię tego w najbliższym czasie, gdyż przechodzę właśnie fazę poznawania nowych zespołów i idzie mi to naprawdę bardzo dobrze ^^
    Ech, niestety od zerwanych więzadeł czy czegoś tam się nie umiera :(
    1057 - tak, myślę, że to miała na myśli bredząc o braku tęczowatości. I a też tak bym to widziała, więc spoko. Poza tym rozumiem ją, bowiem ja też nienawidzę tego kolorowego tworu. A!, no i już pamiętam, czemu cię uwielbiam (muszę zapamiętać, że to STRAYHEART!!!) - to przez to, że urozmaicasz szablon strzałkami zamiast napisu 'Starsze/Nowsze posty' i tego typu rzeczy, zresztą kiedyś mi w komentarzu napisałaś, że właśnie we wszystkich twoich szablonach coś takiego będzie, za co cholernie cie uwielbiam :3 Tak czy siak. Ten nagłówek jest taki... psychopatyczny... O.o xD Ale świetny jest. W ogóle kolorystyka fantastyczna c: Jest bardzo ponuro, a to bardzo dobrze, bowiem kocham takie szablony :3
    1058 - łojoj, jak tu kolorowo! To znaczy niby nie, ale te bardzo jasne fragmenty są cholernie widoczne. No i o to właśnie tu chodzi. I powiem ci, że naprawdę fajnie to wygląda ^^ Dobra, ale stwierdzam, że to wygląda wręcz fenomenalnie, jak się na to tak dłużej popatrzy!!! Ja naprawdę nie lubię różowego, ale kurde... jestem zachwycona. Układ w miarę podobny do poprzedniego, ale ani trochę mi to nie przeszkadza, bo szablon prześliczny :3
    1059 - yyyyyyyyyych, no jasne, że masz się czym jarać, bowiem szablon jest przepiękny! Raaany, jaki ty masz talent! Nagłówek tak subtelnie zlał się jakby z tekstem, który na szczęście nie ma żadnej ramki nie licząc tej cieniutkiej linii na górze. Poza tym nagłówek jest barwny, urozmaicony, a ja takie bardzo lubię: by było na czym oko zawiesić i jakichś dodatkowych elementów poszukać spośród tak wielu tam umieszczonych. Kolumna też taka delikatna, przezroczysta niemal... no, raczej prześwitująca. Nieważne. Cholernie mi się podoba ten szablon, a więc słusznie, że się nim tak jarasz ^^ Jarajmy się razem ^^
    Łok, tyle ode mnie. Czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłoooocham twoje dłuuuuugie komenty <3
      Problem w tym, że nigdy nie wiem jak na nie odpowiedzieć XD
      W każdym razie, dziękuję, biorę sobie wszystkie Twoje słowa głęboko do serduszka <3
      Dziękuję!
      GD zawsze i wszędzie! :*

      Usuń
    2. No jak to nie wiesz? XD

      Usuń
    3. Dziękuję to za mało, a twój komentarz taki treściwy ♥

      Usuń
    4. To fakt, to za mało xDDD Rozgadyyyywać się trzeba! A po co ja wtykam bezsensowne historyjki z mojego życia do komentarzy? xD

      Usuń
  15. Green Day! Moja wielka miłość <3 <3
    Szablony piękne, nie dziwię się, że przeszłaś :D
    Ostatni jest najlepszy, ale zaraz na drugim miejscu jest pierwszy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Twoja <3
      Jejciu, dzięki, dzięki, dzięki! <3
      Pozdrawiam również ;*

      Usuń
    2. AAAAAAWWWW ♥ WIDZĘ TWOJĄ IKONKĘ ♥ JEST CUDNA ^^

      Usuń
  16. Dobra, tu pojawi się koment, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam - koment nadchodzi! Strzeżcie się! BUA HA HA HA HA!
      Gratuluję przejścia stażu! I bardzo dobrze, ze przeszłaś, cieszę się :)
      1057 - Madre mia, que nagłówek tan bonito! I co z tego, że niekolorowy, trzyma taki klimacik, a jeśli zamawiającej się nie spodoba - nie uwierzę, lojalnie ostrzegam! No i te strzałeczki zamiast napisów Starszy post/Nowszy post! Lubię takie bajery, są takie... bajeranckie :D No i całość, zarówno kodowa, jak i ta graficzna jest bardzo ładna i można zamawiającej pozazdrościć szablonu.
      1058 - Aaaaaaaaale kolorowo! Może aż troszkę za kolorowo jak na pierwszy rzut oka, ale po jakimś czasie docenia się piękno tych kolorów :D If ju noł łot aj min. No i Logan i Astrid <3 A szablon mimo tych jasności i ciemności jest bardzo łagodny i przyjemny w odbiorze, oby tak dalej!
      1059 - O borze sosnowy, Igrzyska! Kocham, kocham kocham kocham kocham! Zdecydowanie najlepszy z całej notki, dosłownie zmiótł konkurencję! 1 - kolorystyka jest łagodna, nie wiem, co to za koloryzacje, ale świetnie je dobrałaś. 2 - użyłaś wspaniałych zdjęć Jennifer i Josha. 3 - uwielbiam ten cytat. 4 - wszystkie stocki są tak dobrane, że aż nie można oderwać wzroku od szablonu. 5 - kody niby proste, ale jak pasują! Cudowne, cu-do-wne!
      No to tyle o szablonach, jestem tak leniwa, że tylko rezerwowanie miejsca na koment zmusiło mnie, żebym to napisała, taki ze mnie niegrzeczny człek.
      No i Green Day, kocham tę piosenkę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://oczy-serca.blogspot.com/
    3.Koncepcja: w ciemnych kolorach/czarno-biały, najlepiej miejsce na strony po prawej stronie
    4.Ewentualne zdjęcia: daję wolną wolę ;)
    5.Ewentualny cytat: Sny, w których umierałam były najlepsze ze wszystkich.
    Albo:
    Mowa serca.
    6.Inne uwagi: koniecznie w szablonie miała pojawić się Kaya Scodelario/Effy Stonem
    7.Kontakt: jtpmwst@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka w piątce: zamiast Mowa serca to ,,Oczy serca''. Dziękuję za przyjęcie zamówienia. Miłego dnia!

      Usuń
  18. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://cwiercwieczeposkromienia1.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Potrzebne mi na opowiadanie o Igrzyskach Śmierci. Kolor mi jest raczej obojętny jaki ładny Ci wyjdzie ;) Nie jestem jakimś artystą, ale, żeby nie przemęczać Cię za bardzo powiem, że jakieś ciemne... Może złote!
    4.Ewentualne zdjęcia: Ten facet z Supernatural. http://www.serialminds.com/wp-content/uploads/2013/02/Supernatural.jpg
    Mogłabyś wybrać jakieś ładne zdjęcia jego ;3
    5.Ewentualny cytat: Urodziłem się, by zabijać. (Tszak wiem. Dzieło sztuki to na pewno nie jest XD Jak wpadnie Ci coś lepszego do głowy to możesz napisać ten swój)
    6.Inne uwagi: W szablonie pojawiać ma się jedynie ten chłopak z Supernatural. Jeśli nie wyjdzie Ci tylko z nim to ew. możesz dodać coś od siebie ;)
    7.Kontakt: finnick977@gmail.com, 49861768

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem głupi, że nie wiedzialem jak nazywa się ten aktor XDDD Więc tak na wszelki wypadek mówię, że to Jensen Ackles i jeśli będzie Ci się chciało to,żebyś jego jakieś ładne zdjęcie znalazła ;3

      Usuń
  19. I znowu się spóźniłam na notkę :c No cóż... Mówi się trudno i dalej się żyje. Czy jakoś tak ;P
    1057- Jak zobaczyłam tą kobietę to mi się przypomniała sytuacja, gdy koleżanka opowiadała mi swój sen xD Normalnie załamka ;P
    Strzałki *_* Lubię jak napis "Starsze posty" "Nowsze posty" są czymś zastąpione c: To dodaje charakterku.
    Ogólnie szablonik ładny. Taki mhroczny. Podoba mi się ;>
    1058- A ten już nie. Jakiś taki dziwny jest :c No nie wiem jak to ująć w słowa :c Nie lubię takich szablonów + niefajna kolorystyka. Jedyne co mi się podoba to napis.
    1059- O matko! Jakie to... Matko! No boskie po prostu *_* Słów mi brak, żeby to cudo opisać. I jeszcze w takiej przyjemnej kolorystyce to jest. Jesteś moim bogiem <3
    I cytaty z "Szeptem" na blogu próbnym :D Czytałam niedawno c:

    No i współczuję urodzin w szpitalu :c Ale możliwe, że przebiję :c Rok temu, moja koleżanka zmarła dwa dni przed moimi urodzinami :c Przebiłam? Idę poczytać jakieś ff z Pottera na jej cześć :'c Kochała Pottera :'<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żyje, tylko płynie! XD
      A widzę, że wszyscy uwielbiają strzałki <3 Cieszy mnie to <3
      Szkoda, że 1058 już ci się tak nie podoba :c Ale szczerze mówiąc, to ja też za nim zbytnio nie szaleję. Nagłówek robiłam w stanie wymuszenia z siebie weny...
      Czytałaś "Szeptem"? To jest genialne, prawda? <3

      Jejciu... przez ciebie czuję się teraz głupio... :C
      Współczuję i łączę się z tobą w bólu :'(

      Usuń
  20. I. Hasło - Źródlana kostucha,
    II. Adres bloga - http://amaze-me-bitch.blogspot.com/
    III. Koncepcja - Zależy mi na jasnym szablonie, bardzo delikatne kolory :)
    IV. Ewentualne zdjęcia - http://weheartit.com/entry/105614541/search?context_type=search&context_user=ohmydearroo&page=6&query=ashley+benson 
    http://weheartit.com/entry/105367771
    http://weheartit.com/entry/105567909
    V. Ewentualny cytat - ' You Still Amaze Me '
    VI. Inne uwagi - brak
    VII. Kontakt - kcastayclassy@onet.pl

    Myślę, że wszystko jest. Poinformuj mnie, gdy przyjmniesz moje zamówienie :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie chce mi się komentować, ale wszystkie widziałam i pierwszy jest najlepszy :c
    I kiedyś się zbiorę, żeby Wam każdej, włączając w to Raiona, pokomentować szablony. Serio :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za przyjęcie zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No nic ^^ U kogo innego się spróbuje zamówić :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, wybacz! Myślałam, żeby przyjąć jeszcze twoje zamówienie, ale, jak widać, zapomniałam dopisać ;)

      Usuń
    2. Nie dziękuj, możesz mi pogratulować pamięci i rozgarnięcia :D

      Usuń
    3. Aj tam! W ogóle się cieszę, że szablon będę miał ^.^ Mogę czekać nawet dwa miesiące. Ważne, że będzie ^^

      Usuń
  24. Zachęcamy do wzięcia udziału w marcowej edycji Szablonu Miesiąca.

    Więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/03/szablon-miesiaca-zgoszenia-do-marcowej.html

    Zapraszamy,
    załoga KG

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubie sie chwalic, ale.... MOJ SZABLON JEST NAJLEPSZY <3 DZIEKUJE!!! Dodam go, jak tylko ogarne jak to zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież... instrukcja jak wstawić szablon jest w paczce :p nie rozumiem gdzie tu widzisz problem XD pfff

      Usuń
    2. Wiem....xD teraz już wiem. po prostu nigdy nie zamawiałam szablonu i stąd moje ogłupienie xD a teraz pozwól,że wyrażę szczegółową opinię :) Szablon śliczny. Wyobrażałam go sobie kompletnie inaczej ;) Ale tak jest o wiele, wiele lepiej! Zupełnie inne zdjęcia niż chciałam i dobrze,bo moje były gorsze :) Ale cieszę się, że napis jest taki jak prosiłam. Ogólnie szablon spełnił moje najśmielsze oczekiwania. Z pewnością taki zobaczyłabym, gdybym stanęła przec zwierciadłem Ain Eingarp xD Dziękuję raz jeszcze

      Usuń
  26. Tak! Zdecydowanie o to chodziło zamawiającej. Mi też się bardzo podoba - nagłówek miażdży! Nie zawiodłaś oczekiwań, skądby? Właściwie to szablon jest ponad moją skalę. <3
    Kolorystyka jest idealna, taką sobie ją wyobrażałam. Ogółem wszystko jest trochę chaotyczne, ale doskonałe w swoim nieładzie. Pieścisz moje oczka. *.*
    I przepraszam, że tak późno. Szablon w kilka minut pojawi się na blogu! :)
    Jeszcze raz wielkie dzięki, Stray! Doobra robota! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bonjour!
    Jestem na tak, jeśli chodzi o trójeczkę! *_*
    Taki medżik, oja, też chcę takie robić! :c
    Jeśli chodzi o jedynkę, to jakiś taki nietypowy, jak dla mnie. Bardzo mi się podoba ten a'la nagłówek, ale jakoś tak śmiesznie umiejscowiony :P
    Dwójeczka natomiast to lekko nie moje barwy, dlatego mnie to nieco odstrasza, ale szczerze powiedziawszy jest śliczny. :) Jedynym minusem będzie napis 'love', jakoś tak mi nie pasuje.
    ***
    Rozumiem, że trzecia gimbaza? :D Ja też muszę poprawić gegrę, masakra;x
    życzę zdrówka i powodzonka na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się 1057, lubię mroczne szablony,
    1058 jest całkiem fajny
    1059 ten jest moim faworytem :D jest wprost cudowny!
    Gratuluje dołączenia i współczuje operacji
    dodaje cie do obserwowanych na DA

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje kochana przejścia ze stażu! Cieszę się, że zostajesz i że będę mogła już przez cały czas oglądać twoje cudeńka.
    1 szablon- wyszedł ci fenomenalnie. Ten kolorek jest naprawdę niezły. I połączenie textur *__*
    2 szablon- Mi się tam podoba to tło od razu jak tylko na niego spojrzałam ;) Kody jak zwykle cudownie wykonane.
    3 szablon- Ale kolory, ale pięknie dobrane. No po prostu patrzę i płaczę (oczywiście dlatego że jest taki śliczny) Zdecydowanie mój ulubieniec. Piękne kody, piękna grafika. Nic dodać, nic ująć ;)

    Pozdraaawiam, Weronika :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres bloga: http://historia-wymyslona-mojego-autorstwa.blogspot.com/
    Koncepcja: Bardzo chciałabym, by szablon był nieco jasny, koloru liliowego
    Ewentualne zdjęcia: 1 zdjęcie: http://25.media.tumblr.com/d1f30dfc12c20dac8b6fafc8d9f828d3/tumblr_mgxh06bq7f1qapotyo1_500.png
    2 zdjęcie: http://3.bp.blogspot.com/_ANFe6rKHMWM/TO37lldY0yI/AAAAAAAAACc/NzXoN693G3M/s1600/tumblr_lcfeqej5um1qc0gf8o1_500.png
    3 zdjęcie: http://1.bp.blogspot.com/-OalYfENiH04/UYeGgu_aa3I/AAAAAAABk2s/t6uBuqNDw80/s1600/tumblr_mb3p2nTJKd1rhstw1o1_500.png
    Ewentualny cytat: W sumie to taki tytuł Realy? Perfect!
    Inne uwagi: Jedynie po pierwsze chciałabym pogratulować szablonu :)) . Po drugie chciałabym, żeby strony były rozmieszczone w takich kółkach, a zdjęcia w postach były zaokrąglone po najechaniu na nie :)
    Kontakt: destinyblanco@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepraszam, że pytam tutaj, ale wiecie może dlaczego po zahostowaniu nagłówka z cytatem, tekst się rozmazał? Nie zmieniałam rozmiaru ani nic. Wiem, że to nie Wasza sprawa, ale po prostu nie mogę nigdzie znaleźć sposobu na naprawienie tego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Problem mam i zwracam się do niego do Was. Autorką szablonu 474 jest Rewa Helveth. Chodzi o to, że kolor i wielkość czcionki z dodatkowych zakładkach (po prostu w gadzecie z tekstem) jest nieodpowiedni dla mnie. Za małe i za ciemne. Szukałem i jestem ślepy, bo nie potrafię tego zmienić. Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi problemami radzę na przyszłość zwracać się do odpowiedniej zakładki.
      Co do Twojego problemu,
      szablon/dostosuj/zaawansowane/tytuły gadżetów lub tekst gadżetów. Tam możesz sobie dowolnie zmieniać rozmiar i kolor.

      Usuń
  33. słuchaj skarbie...Pozwolę sobie wyrazić szczerą opinię na temat ciebie i twojego zasranego bloga....
    Po pierwsze -- twoj szablon glowny jest po prostu okropny
    Po drugie-- nie masy kochanie nawet odrobiny talentu
    Po tryecie-- ludzie, ktorzy sa na tym badziewnym blogu zalogowani sa slepi
    Chcesz zobaczyc prawdziwy talent i grafike?????Wejdz na grafika-tu-i-tam.blogspot.com lub graphicpoison.blogspot.com.
    Wychodze z tego badziewia, bo nie moge na to cos patrzec!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy jest taki śliczny, że chyba umrę :< Oddaj talentu :c

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do zamówień pod koniec kwietnia - Wytrzymamy ^>^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że bez gniewu na mnie :3
      Przepraszam, no ale trochę ta szkoła zżera ze mnie życia, a tak to na spokojnie sobie będę sukcesywnie wszystko dla was przygotowywać ;)

      Usuń
    2. Nie będziemy się gniewać ^.^ Przynajmniej ja xD Rozumiem... mam podobnie z tą szkołą ;-;

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam... Chyba pierwszy raz będę tu komentować c: ... kiedyś musiał być ten pierwszy raz.
    Tak, więc:
    W pierwszym szablonie podoba mi się użyty kolor i zdjęcia. Niezbyt skusiło mnie, że te "tło" jest w prostokącie. Fajnie jak by się tak wtapiało, ale to moje zdanie i pewnie nikt nie wie o co mi chodzi xD
    Drugie jest lepsze. Pogodne, tajemnicze. Podoba mi się jak ściemniłaś niektóre fragmenty. Ale jest też taki mój osobisty minusik, bo osoby patrzą prosto na zdjęciach a ja takich nie lubię.(olej to, bo jestem strasznie czepialska :3)
    Ja też kocham Igrzyska!!! Kiedyś prowadziłam FF o nich <3 No i muszę Ci powiedzieć, że ten szablon jest cudowny. Te barwy, układ... no wszystko! =3
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach. Geografia... brryy! V.V

    OdpowiedzUsuń
  38. 1057-To Martina Stoessel? Chyba tak. Ogólnie za nią nie przepadam, ale szablon jest ładny. Fajne zdjęcię i kolorystyka w moim stylu :D. Tylko szkoda właśnie, że tak w prostokącie :[
    1058-Aaaaa <333. Super zestawienie kolorów i jedna z moich ulubionych postaci-Logan. Wszystko się komponuje :*.
    1059-Mmmm...*-*. We wszystkich szablonach podoba mi się kolorystyka :3. Szablon baardzo ładny, te kwiaty...
    Tak, nie mam talentu do okazywania odczuć, wiem ;-;, ale wiedz, że mi się podobają szablony.
    Wybacz, ale teraz zamówienie ;-;. Składam je 3 raz, ale do tych trzech razy sztuka (:
    Hasło: Źródlana Kostucha
    Adres: http://teukieevanddracotfirstmeeting.blogspot.com/
    Koncepcja: Byłoby super gdyby kolorystyka była jak na szablonie drugim. Miejsce na tekst i gadżety po prawej. W tle Hogwart (link przy zdjęciach).
    Ewentualne zdjęcia: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWRArGXtnwsX1bbFH-MXCjm-aCmKUPyG2eGl-w61PPXt0BIPNt (Draco), http://2.bp.blogspot.com/-DqxqKOplbyc/UtgzJz2i6nI/AAAAAAAAAG0/mEA4MKwEzaQ/s1600/teukieev2+blogger.jpg (Teu) i http://3.bp.blogspot.com/-_OiLPZzJjNE/UzRYdRljr4I/AAAAAAAADuE/eGlMRd6kjE0/s1600/battle+of+hogwarts.jpg (Hogwart)
    Ewentualny cytat: Adventure awaits around the corner- Gdyby to było napisane na jakiejś wstążce.
    Inne uwagi: Zastanawiałam się nad kwiatami zamiast Hogwartu, ale jakbyś przyjęła to zrobisz jak uważasz :).
    Kontakt: mail: paulina.kapsula@interia.pl lub mrs.voldzia@gmail.com
    GG: 49418407
    Z góry dzięki (:
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się <3
      Co do zamówienia... chętnie przyjmę, tylko czy dałoby się znaleźć jakieś większe te zdjęcia znaleźć? ;3
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Ok, no właśnie z Teu jest problem, bo nie umiem znaleźć większego ;-;, co do Hogwartu:
      http://2.bp.blogspot.com/-249P-z3Z774/TiCgMKaeAAI/AAAAAAAAAMw/nSyDE3UgZqc/s1600/hogwarts+burning.jpg
      I Draco:
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRRGll06D-VnVZy-aWwuaF1Y3RJfP_Jr5uCqkbVpCeoqJKw97kZ
      Pasują :)?

      Usuń
    3. Co do Hogwartu, to już jest lepsze. Draco niby też, ale w takim razie zdjęcie Teu musiałoby być o wiele większe.

      Usuń
  39. Nie dasz rady dodać notki w połowie kwietnia ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :c
      Mam ostatnio coraz więcej na głowie...

      Usuń
  40. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń