g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.03.2014

[1060-1062] There’s a bad moon on the rise

piosenka z dedykiem dla Sajlens ♥

Cześć, cześć. Ostatnio na ZS dość cicho, ale cóż...Liczę, że kwiecień będzie bardziej aktywny. Nasza załoga się znacznie pomniejszyła, prawda? :<

Dziś mam dla Was tylko dwa zamówienia i jeden szablon wolny. 
http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1060-443537800
Lubię ten szablon, nie wiem czemu, tak po prostu.

http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1061-443537842?ga_submit_new=10%253A1396100173
Miał być jaśniutki, więc postawiłam 
na taki brudny róż, czy coś w ten deseń :c.
http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-1062-443537764?ga_submit_new=10%253A1396100277
Szablon wolny. Ostatnio w propozycjach zauważyłam, że bardzo chcieliście coś z Finnickiem i Annie, no to proszę bardzo. Nie wiedziałam jaką istotkę dać za Annie, ale w końcu postawiłam na Crystal.


No i dzisiaj sobótka, tradycyjnie! 
Powinnam się zjawić tak jak zawsze, ale nie wiem jak inni z załogi :D.

PRZYPOMINAM O NABORZE!
PRZYPOMINAM O NABORZE!
PRZYPOMINAM O NABORZE!

57 komentarzy:

  1. Czy można składać zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa jestem, dopiero teraz widzę, że można :)


      1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: http://upolowac-jelenia.blogspot.com/
      3.Koncepcja:
      na podstawie poniższych szablonów opiszę UKŁAD:
      http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-418-362043295
      grafika „wchodząca” pod miejsce notki i menu
      obecność „belki z kartami”
      po lewej kolumna na resztę
      http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon363-357127193?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=4
      sposób „przylegania” i dopasowania ramki treści i kolumny bocznej – ostre narożniki
      CYTAT – proszę użyć czytelnej czcionki
      KTO/CO – proszę o umiejscowienie jelenia i jakiejś dziewczyny (jeśli kolor odgrywa rolę to rudzielec), opcjonalnie w scenerii leśnej
      KOLORYSTYKA – jakaś stonowana, mogą być odcienie brązu lub zieleni, ewentualnie czerń
      4.Ewentualne zdjęcia:
      http://nambroth.deviantart.com/art/In-The-Crook-Of-The-Oak-334428503
      http://nambroth.deviantart.com/art/Hart-of-the-Oak-340178580

      5.Ewentualny cytat: Aby upolować jelenia, trzeba go najpierw ujrzeć.
      6.Inne uwagi: tematyka potterowska
      7.Kontakt: pani.makowa@gmail.com

      Usuń
  2. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://do-not-trust-him.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon była w odcieniach ciemnej zieleni, trochę wyblakłej. Reszta kolorów zależy od tego jak dobierzesz :D Układ prawo kolumnowy, nagłówek otwarty
    4.Ewentualne zdjęcia: http://25.media.tumblr.com/6cce61e79eb6b73782caa0036959c01c/tumblr_mm71ztX2n81s4n0vuo1_1280.jpg
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120323160213/harrypotter/pl/images/1/1b/Peverell_brothers_with_the_Deathly_Hallows.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/27800000/Death-harry-potter-27868716-458-700.jpg

    5.Ewentualny cytat:----
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: grace.wolf@onet.pl GG: 48868551

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy szablon najlepszy według mnie :3 Nagłówek jest śliczny, CSS też jest ok.
      Drugi ma super kolorystykę :3 Jest taki tajemniczy i delikatny jednocześnie plus napis mi się bardzo podoba :D
      Ostatni jest z moim ukochanym Samem, ale nie pulsuje się automatycznie na pierwszym miejscu.Chociaż tematyka też świetna, do tej pory nie mogę pogodzić się z tym, że tak się wszystko potoczyło... a i do Annie mi nawet pasuje ta dziewczyna :D Bardzo podoba mi się styl tych obrazków. To są jakieś filtry nie? W każdym razie uwielbiam jak nagłówki są robione właśnie z użyciem tego filtru :3 Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi, nie umiem posługiwać się językiem photoshopa czy Gimpa za dobrze ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://apurehatred.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym aby na szablonie była Kaya Scodelario/Effy Stonem. Jeżeli mogę odnieść się do układu, to podobny do tego w 1061 szablonie. Kolorystyka raczej ciemna.
    Ewentualne zdjęcia: https://31.media.tumblr.com/080a6ba81668bd9ce67adcaaa5926265/tumblr_n2v3gyWKnI1rlyapco1_500.jpg
    https://31.media.tumblr.com/32a00f24f52a19fd14c9d946780f18d6/tumblr_n2ubc8Zp5p1sqcwn3o1_500.jpg
    http://ziemiaaobiecana.blox.pl/resource/Bielikov1.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-lm1Mzm3PFZs/UN9H2vIualI/AAAAAAAAApA/P8r8eVLl7Ik/s1600/tumblr_m7h788A1YV1ry7ux1o1_500.jpg
    głównie takie, na których wygląda jak siedemnasto/osiemnastolatka.
    Ewentualny cytat: -
    Inne uwagi: -
    Kontakt: e-mail: boski.mis@gmail.com GG: 47724235

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza! ♥ Bad moon rising <3 Jeny, kocham złego Stilesa :<

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://changes-forbetter.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    układ może być taki jak teraz, że zdjęcie z boku lub tak ,że grafika jest u góry , a reszta jakoś tak.
    CYTAT – proszę użyć czytelnej czcionki
    KTO/CO – proszę aby tu pojawiła się postać emmy roberts i harryego stylesa
    KOLORYSTYKA – jakaś taka, albo jasne biele, ekri lub czerń z czerwonym
    4.Ewentualne zdjęcia:nie mam takich dobrej jakości

    5.Ewentualny cytat: Hoper dies last.
    6.Inne uwagi: tematyka fantastyczna, czarodzieje, anioły
    7.Kontakt: darkjools@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Tutaj administratorka SQALAY. Dodałam twojego bloga do kategorii 'szablonarnie', jeśli nie chcesz żeby twój blog się tam znajdował to napisz pod najnowszą notką, a jeśli chcesz to proszę o zapoznanie się z regulaminem :p

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ósma :< Rezerwuję tu komentarz :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1060 - znowu chmurki *_* Kocham Twoje chmurki *_* Fajnie to wygląda <3 Cytat kocham <3 I w ogóle wszystko mi się podoba XD
      1061 - znowu fajny szablon :< taki spokojny, przejrzysty <3
      1062 - eeeeevm ero;sw'igfbewrhiodnfgherugfebhuifvbaegypewgifa *_*

      Usuń
  8. Któraś :< tu będzie koment. Jak tylko dopadnę komputer :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie od razu ostrzegam, że koment nie będzie długi, bo właśnie oglądam wciągający serial :) A niedługo wyślę Avii zgłoszenie, może akurat mi się poszczęści, kto wie!
      1060 - bardzo mi się podoba wykończenie nagłówka, to takie tło pod nim tak ładnie rozdziela nagłówek i resztę bloga. No i ładne tło pod tytułem posta :< Ale pod nagłówkiem jest mi strasznie pusto i tak jakoś... chłodno. :c Ale ogół mi się podoba, nie będę wytykała CSS'owych szczegółów ani tego, czego mi zabrakło :c
      1061 - Aaaaaaale delikatnie! Faktycznie, to taki brudny róż, ale bardzo spokojny i zdecydowanie pasuje, nawet mnie nie razi w oczy! Podoba mi się zdjęcie tej kobitki, również na plus i ten motylek po lewej, ledwo widoczny, ale jednak! Znowu skromny CSS, ale ja lubię css'ować, więc mi później trudno dogodzić :c
      1062 - mój ulubieniec :< chociaż mi zawsze Annie kojarzyła się z Astrid Bergès-Frisbey, ale Crystal też pasuje. Tak jak patrzę na tą pracę, to to widzę. No i kolorystyka mnie urzekła, naprawdę udana. A o CSS'sie nic nie mówię! Bo nagłówek wszystko rekompensuje :c
      To tyle! Weny na kolejne prace i pozdrawiam!

      Usuń
  9. No widzę właśnie i bardzo nad tym faktem ubolewam. Oby teraz było tylko coraz lepiej, by nikt nie odchodził a jedynie przybywał, prawda? ^^ Na to liczę!
    Wstęp króciutki, to i ja do rzeczy przejdę.
    1060 - fajne jest faliste coś oddzielające tekst od nagłówka, ale ta pustka na dole nieco mnie przeraża. Zwłaszcza że te takie dodatki typu podstrony itp. są drobniutkie - żeby były jakieś zamaszyste czy wymyślne, to ok, ale one są skromniutkie (to nie jest obelga, bo mi się podobają, ale to tylko fakt). A tak to fajne jest tło dla tytułu postu! No i ogólnie i nagłówek i całość jest fajna ^^
    1061 - hm, jak miało być delikatnie, to jak najbardziej wyszło ^^ Ja tam takich kolorów nie lubię, Hm, szablon skromniutki, ale bardzo ładny c:Cóż, ciężko raczej cokolwiek o nim powiedzieć ;)
    1062 - fajnie, że te szablony jakby nie było jakoś się od siebie różnią. No i są naprawdę dobrze zrobione :D Nie wiem, brak mi chyba weny do komentowania, ale wiedz, że jest świetnie c: Uwielbiam takie wielkie nagłówki ^^
    Ok, tyle ode mnie. NO WŁAŚNIE, RESZTO Z ZAŁOGI, PRZYŁAZIĆ NA SOBÓTKĘ, A NIE!!!!
    Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1060 - Ogólnie nie chciałam przesadzić i sama nie wiedziałam jak to wszystko porozsadzać, ale mi się efekt spodobał :D.
      Dzięki, dzięki jeszcze raz :c
      Sobótka czeka!

      Usuń

  10. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://harry-styles-fan-fiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: jeśli chodzi o układ, to chciałabym aby postać była po lewej ewentualnie po prawej stronie. Co do kolumn, to lepiej byłoby gdyby była tylko jedna kolumna a karty były w kolumnie. Jeśli umiesz, chciałabym taką wysuwaną kartę jak jest na tym szablonie po lewej tylko aby w tej kolumnie byli "Obserwowani" a kolumna wysuwała się tak jak na tym szablonie :) Szablon powinnen być w ciemnych kolorach typu. Szary/Czarny/Biały. Oraz opowiadanie jest o Aniołach, glównie o Aniele Ciemności więc chciałabym aby było coś związanego z Aniołem ciemności.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam zdjęcia, wole pozostawić to dla ciebie ale postacią jaką chciałabym mieć na szablonie jest Harry Styles i tylko on.
    5.Ewentualny cytat: "Dark Angel"
    6.Inne uwagi: gdybyś wybrała mojego bloga, to mogłabyś ze mną sie skontaktować ?
    7.Kontakt: Maja.styles12@gmail.com / tt: @Grey_Styles_

    Pozdrawiam!

    Co do szablonów.

    1060 - Szablon jest dobry ale jak dla mnie ta część po lewej kolumnie jest taka....trochę nie potrzebna, można tam było coś dodać lub zwiększyć lewą kolumnę, właśnie co do kolumny to trochę się zmywa z całym blogiem więc tło kolumny mogłoby być trochę ciemniejsze lub jaśniejsze aby się odróżniało.

    1061 - Szablon jest świetny! kolorystyka jest jedną z moich ulubionych. Cień kolumn dodaje tu tak cudownego uroku, nic dodać nic ująć, świetne.

    1062 - Dużo myślałam, który z tej notki jest moim faworytem i zdecydowanie wygrał ten szablon. Postacie idealnie wtapiają się w całe tło jakie ich otacza. Kolumna ma inne tło od tła posta co po prostu uwielbiam! A to że nagłówek szablonu jest na całą długość jest ajsdyasugdh nie przepadam za środkowym nagłówku w szablonie gdzie zajmuje 1/3 całej szerokości szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj super *-*
    A teraz zamówienie 3:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: http://believe-in-impossible-feelings.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Co do kolorystyki, to brąz, kremowy, gdzieniegdzie może pojawić się blady róż. Miejsce na gadżety po prawej stronie :)
      4.Ewentualne zdjęcia: http://i.imgur.com/JmLpWw0.jpg
      http://www.ndobrev.pl/gallery/albums/userpics/10001/normal_esq-01-dobrev-mimp-lg.jpg
      http://images.wikia.com/harrypotter/images/3/37/Hogwarts-castle-harry-potter-166431.jpg
      5.Ewentualny cytat: "Nic nigdy nie dzieje się przypadkiem" lub "Believe in impossible feelings"
      6.Inne uwagi: -
      7.Kontakt: eveneth.96@gmail.com

      :*

      Usuń
    2. a i zapomniałam!
      6. Inne uwagi: tematyka potterowska, fantastyka :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: cillianna-i-kai.blogspot.com
      3.Koncepcja: układ może być taki, jaki jest obecnie na blogu. Chciałabym, aby na szablonie znalazły się brązowe/ciemnopomarańczowe jesienne liście (najlepiej klonowe, mogą być niewyraźne, niemal zlewające się z tłem).
      4.Ewentualne zdjęcia:
      http://img-fotki.yandex.ru/get/6603/23429204.303/0_79166_b5d95660_XXL
      Dodatkowo zdjęcie majestatycznej wilczycy (najlepiej białej). Nie musi wyć do księżyca, lepiej byłoby, żeby spoglądała wprost na oglądającego/na dziewczynę ze zdjęcia.
      5.Ewentualny cytat: Delikatną białą/brązową czcionką „Witaj, strudzony wędrowcze…”, mniejszą pod spodem: „...czyli co się zdarzyło po zakończeniu "Dziedzictwa"”.
      6.Inne uwagi: Chciałabym, żeby po najechaniu na karty (str. główna, spamownik i jeszcze 3 karty, które będą dodane później) tekst się lekko podświetlał (może być jasny brąz/beż/biel). Tło pod notkami może zostać bez zmian lub zmienić kolor na nieco ciemniejszy, wpadający w brąz. Gdyby można, to prosiłabym, żeby górna część szablonu była jakby oddzielona od dolnej części (kart i notek), może to być coś w rodzaju linii z liści lub leżącej czarnej róży.
      7.Kontakt: cilly@wp.pl
      gg 4390463
      Byłabym niezmiernie wdzięczna za zrealizowanie mojego zamówienia :)
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło:Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://alwayshogwartalways.blogspot.com/
    3.Koncepcja: żywe kolory, (najlepiej ) W tle Hogwart, na boku mogą być motyle, herb gryffindoru ( tematyka potterowska, blog o rose weasley )
    4.Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=katherine+mcnamara&espv=210&es_sm=93&stick=H4sIAAAAAAAAAGOovnz8BQMDgwYHsxCXfq6-QVZ2ubl5gRKYnZ5slpZnqsXjm1-WmRqS75hckl_0_miq0xPDT1lG22eZVzht77Bv9TgKAHjhtPBFAAAA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1wA3U9SkB5K7,
    5.Ewentualny cytat: nie
    6.Inne uwagi: gadżety po prawej
    7.Kontakt: lidia.lurka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajaja! Dziękuję pięknie za szablon ;)
    Co prawda nie dopatrzyłam się w nim wzoru anielskich skrzydeł, ale zdecydowanie jest tym czego oczekiwałam - bardzo delikatny i subtelny no i ten przyjemny brąz - idealny! No i cytat, pamiętam,że nie mogłam się na żaden zdecydować, ale teraz widząc go wiem nie nie mogło by go nie być :)
    Cóż mogę jeszcze powiedzieć, szablon wyszedł minimalistycznie, ale jestem na tak, ponieważ - mam nadzieje - będzie podkreślał zawartość bloga, a nie odciągał od niego wzrok.
    Także jeszcze raz szczerze dziękuje za poświęcony czas i całą pracę jaką włożyłaś w jego stworzenie ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo weny do tworzenia takich graficznych arcydzieł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, wiedziałam, że zapomniałam o skrzydłach :<. Cieszę się, że jednak się podoba :D!
      Pozdrawiam cieplutko c:

      Usuń
  17. Tu będzie komentarz. Tak za jakiś czas :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szablon wolny jest piękny :3 niby prosty, niby skromny... ale absolutnie urzekający <3
    Zapewne bym go pobrała, ale niestety nie pasują mi postacie :c dlatego też spróbuję złożyć zamówienie ^^

    Hasło - źródlana kostucha
    Adres bloga - http://brooklyn-wild.blogspot.com/
    Link - będzie jeśli zgodzisz się wykonać zamówienie :>
    Koncepcja - Chciałabym żeby szablon był wykonany w jakiś kontrastowych, żywych kolorach :) Układ najlepiej trójkolumnowy, jeżeli to nie problem. Chciałabym żeby w tle był pistolet, jakiś alkohol, może samochód... I też coś typowo dziewczęcego, może kwiatek, naszyjnik ? Ogólnie zostawiam to tobie, wierzę że dasz radę ładnie coś dobrać :)
    Ewentualne zdjęcia - Główni bohaterowie to Michelle Trachtenberg i Matt Long.
    Ona - http://ts1.mm.bing.net/th?id=H.4652099375990872&w=243&h=148&c=7&rs=1&pid=1.7

    http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4685853565912546&w=93&h=149&c=7&rs=1&pid=1.7

    On - http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4685853565912546&w=93&h=149&c=7&rs=1&pid=1.7

    http://ts1.mm.bing.net/th?id=H.4788584863761237&w=91&h=142&c=7&rs=1&pid=1.7

    Zdjęcia nie są może najlepszej jakości, dlatego możesz dobrać własne :) Tylko żeby Michelle wyglądała w miarę młodo i naturalnie, a Matt był bez brody :D No i niech będą blisko siebie na szablonie ( jeżeli to nie będzie problem )
    Ewentualny cytat - Two different worlds... Like beauty and the beast.
    Inne uwagi - jeżeli cokolwiek w zamówieniu ci nie pasuje ( zdjęcia, kolory, układ ) to całkowicie zdaję się na ciebie. Obecny szablon zrobiłam sama, więc jestem do niego przywiązana, ale niestety CSS u mnie kuleje...
    Kontakt - nie mam GG, więc podaję e-mail - wiolacool1@o2.pl

    Pozdrawiam ^^


    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://historiacrisa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zależało by mi na podobieństwie tego: http://ride-or-die-by-jay-swager.blogspot.com/ , a moja koncepcja to: bardzo chciałbym, żeby było na górze menu w którym będą 4 strony: 1. Strona Główna 2. Bohaterowie 3. Rodzaiły 4. Kontakt (bardzo by mi zależało na takiej kolejności) w tle może być też Nowy York (np. Statua Wolności to jest symbol miasta a tam rozgrywa się akcja) jeśli chodzi to proszę o coś jednolitego co bardziej przykuję uwagę do tekstu niż tła.... najlepiej jakiś siwy albo czarny :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://data2.whicdn.com/images/61341326/large.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Never say never ~Justin Bieber"
    6.Inne uwagi: Poproszę o jeszcze takie teksty jak: 1. Christopher i 2. http://historiacrisa.blogspot.com/ (bez tych numerków). Powiedziałem że chce mieć podobieństwo ale ja chce mieć tylko jedną postać w swoim szablonie (dałem zdjęcie) mi z tym podobieństwem chodzi o te tabletki broń i to wszystko :)
    7.Kontakt: krystianpalonka80@gmail.com i gg: 46455056
    jeśli przyjmiesz to proszę o odpowiedź w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że w końcu notka i masz rację załoga siuę pomniejszyła :/
    1 szablon- jest świetny i pomysłowy. Kody css są też bardzo ładne. Świetnie komponują się z nagłówkiem.
    2 szablon- Ale ładne kolorki. Bardzo takie lubię, takie delikatne. Wszystko pięknie wyszło.
    3 szablon- Ten również bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.
    ^^ Czekam na kolejne notki.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://kickin-----it.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Chciałabym bloga w jasnych pozytywnych kolorach.Reszta już zależy tylko i wyłącznie od ciebie.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat:Wczoraj to historia, jutro to tajemnica,a dzisiaj to dar.Dlatego mówi się o tym THE PRESENT.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: katkatleonczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: claudiaanddraco.blogspot.com
    3.Koncepcja: Raczej czarno-biały, Draco i dziewczyna o falowanych, jasnobrązowych włosach, od tyłu i mają prawie złączone dłonie
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: 'Że jesteś dla mnie, jesteś ze mną, że ja i Ty'
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: nie_mysl_ze_cie_znam@wp.pl
    ask: ask.fm/niewkurzajmnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem,że już sporo osób złożyło zamówienie,ale jeszcze próbuję :p

    1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://srodziemna-historia.blogspot.com/

    3.Koncepcja: proszę o prosty, jasny szablon, ale nagłówek z koniecznie czerwonowłosą, drobną dziewczyną. Gdzieś za nią, w tle, może jakiś las.O ile będzie to pasować, chciałabym by posty były na jasnym tle, z czarnymi literami i czytelną czcionką.

    4.Ewentualne zdjęcia:-

    5.Ewentualny cytat:-

    6.Inne uwagi:wolałabym,żeby nagłówek znajdował się nad postami i całą resztą, jak np. w wolnym szablonie z tego wpisu ;)

    7.Kontakt: tosia.rozpendowska@op.pl,gg nie posiadam

    Wiem,że blog jest od dłuższego czasu nieaktywny, ale i tak proszę o szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że to jeszcze przeczytasz.
      Genialna ja zapomniałam,żeby w uwagach napisać,że dziewczyna jest łuczniczką i mieszka w lasach,więc raczej niech nie będzie ubrana w suknię.Ale to już zależy od ciebie :D

      Usuń
  26. DZIĘKUJĘ ;D
    Bardzooo dziękuję za przyjęcie zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Borze Szumiący, ten pastelowy jest wspaniały i przecudowny. *zakochała się*

    Tu mi nie uciekniesz. :c Tylko pytanie, skąd ściągnąć do Was baner?
    I już zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za przyjęcie zamówienia :)

    Pozdrawiam
    Makowa Pani
    http://upolowac-jelenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: kuferek1
    2.Adres bloga:http://give-me-your-heart-and-your-soul.blogspot.com/
    3.Koncepcja: czarny, szary i jakiś inny jasny kolor żeby to trochę rozjaśnic ale nie dużo. licznik wejść i miejsce na tekst.i co tam jeszcze uważasz za stosowne . zdam sie na cb
    4.Ewentualne zdjęcia: 1. https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=w9eMJDbOot3a4M&tbnid=Xfe3JA5bV2uy4M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fredbull.pinger.pl%2F&ei=yc06U57CIuSl0AXYsYCgBg&bvm=bv.63934634,d.d2k&psig=AFQjCNFbtUthbExTDmTNnBQNEgWWqTW4qg&ust=1396449078200956
    2.https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=tl4hlj5iUEz45M&tbnid=XXztvajZ_brkoM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fashley-victoriabenson.blogspot.com%2F2013%2F04%2Fsesja-dla-magazynu-nylon.html&ei=Oc46U4nrNqOP0AX9voHICA&bvm=bv.63934634,d.d2k&psig=AFQjCNECNsoynLUZJWnCM8zjkkytKOSG_A&ust=1396449187852758
    3.http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=eGzrpfzQ8_qd4M&tbnid=C8Ya21bFn9jZAM&ved=0CAgQjRw&url=http%3A%2F%2Ftapety.joe.pl%2Fna-pulpit%2Fwojskowe%2Fbron%2Fpistolet-na-czarnym-plotnie%2F&ei=RNA6U8PVCu6Y0AXS0oCwCA&psig=AFQjCNGmwYQIeVVKgx3gPpSuXoxN-ak8mA&ust=1396449732255482
    lub
    wybierz coś samaz Chace'm Crawfor'em i Ashley Benson :)
    5.Ewentualny cytat: Give me your heart and your soul...
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com
    z góry dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje za szablon. Niestety, nie mogę go pobrać z tamtej strony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamówienie:
    Hasło:Źródlana kostucha
    Adres bloga:http://braver-fanfiction.blogspot.com/
    Kolory:Czarny i biały.
    Zdjęcia:http://justinbieber-letmeshowwhatyourmissin.blog.pl/files/2013/05/lucy-hale-long-hair.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-jxblOf-j9UE/UsnBcILzQoI/AAAAAAAAAVQ/296tAv9D_ps/s1600/n.jpg
    Cytat:You are a braver
    Uwagi:Chcę żeby te zdjęcia razem z jakimiś aplikacjami znajdowały się na górze,w przeciwieństwie do szablonu tej strony(zaczarowane szablony).Mam nadzieję,że wiesz o co mi chodzi:)
    Kontakt:igorina055@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://the-death-is-loss-of-the-faith.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Akcja bloga, dzieje się w dość źle wróżącej przyszłości, więc proszę by szablon był trochę bardziej ciemny, ale też bez przesady, żeby nie bolały oczy i nie był zbytnio przygnębiający. Poniżej załączam trzy zdjęcia krajobrazu i jedno postaci. Jakby szablon miał podobną kolorystykę do krajobrazów to była bym niezwykle wdzięczna.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://indervilla.com/home/Gas-Mask-Artwork-HD.jpg
    http://www.geimaku.com/wp-content/uploads/2013/02/1360848429-3.jpg
    http://matteomazzali.files.wordpress.com/2013/02/addictedtoludus-remberme-0010.jpg
    http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/02/Remember-Me_Artwork-2.jpg
    5.Ewentualny cytat: Próżno, skazańcom czekać na świt nowego życia skoro światem ich tylko ciepła krew i martwe ciała.
    6.Inne uwagi: Prosiła bym o usunięcie wszystkich napisów z obrazków. (tz. Remember Me)
    7.Kontakt: elusiveguide@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam ! Chciałabym zamówić szablon :D

    1. Źródlana kostucha
    2. http://badboyharrystyles.blogspot.com/
    3. Chciałabym aby szablon był mroczny, tajemniczy itp. znajdowałby się tam jakieś mroczne zdj. Harry`ego Stylesa i jakies przeciętnej dziewczyny , albo samej dziewczyny .
    4. -
    5. miałby być tam tylko tytuł mojego bloga czyli Dangerous
    6. Wcześniej próbowałam już dodać własny szablon , ale wyświetliło mi się coś tam o rozmiarach XML nie wiem co to znaczy :/
    7. Mój e-mail paati102@o2.pl

    OdpowiedzUsuń