g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.04.2014

[1063-1067] Kiepski żart na Prima Aprilis

Witam wszystkich! Jestem nową stażystką na Zaczarowanych. W sumie zgłoszenie się na staż było dość spontaniczne(jak wszystkie moje decyzje - nigdy jednak ich nie żałuję), ale bardzo dziękuję, że mam taką szansę, aby cokolwiek tutaj opublikować. Może niektórzy mnie kojarzą z MS lub ZD, ale żeby nie było ładnie się przedstawię.
Mam na imię Natalia, a robieniem szablonów zajmuje się od niecałego roku. Wykonuję szablony głównie o tematyce mangi&anime, ale innymi też nie pogardzę ;) Uwielbiam czekoladę, truskawki i muzykę. Od czasu do czasu też trochę piszę, ale większość czasu właśnie poświęcam na robienie szablonów. Myślę, że tyle wystarczy. Miło mi Was wszystkich poznać ;D Teraz przejdę do zaprezentowania kilku moich lepszych lub gorszych szablonów ;) Nie jestem w tym specjalistką, ale staram się! ;)




Szablon o tematyce Fairy Tail. Ostatnio zakochałam się w tym anime <3 Myślę, że nie jest całkiem najgorszy, a css jest dość prosty ;)

Shingeki no Kyojin <3 Nie widziałam wielu szablonów o tej tematyce, więc postanowiłam zrobić akurat taki, jeden prosty szablon.

Chciałam, aby w tym szablonie było jak najwięcej minimalizmu i chyba nawet tak wyszło ;) Tło się przewija wraz ze stroną.

Kolejny prosty szablon, menu jest nieruchome, wyszedł taki wiosenny i uniwersalny, nawet przyznam, że mi się podoba ;)

Według mnie najlepszy szablon z tej notki, uwielbiam Minato i Kushinę ;) Również w tym szablonie tło przewija się razem ze stroną - dlatego to tak nieładnie wygląda na podglądzie.

Z szablonów to na tyle, mam nadzieję, że Wam się podobało ;) Tak przy okazji...
Przyjmę 2 lub 3 zamówienia!
Przyjęte zamówienia: Justyna Nieć ,  Veronica Avedian, Truskawka
Oczywiście zgodne z regulaminem ;)
Nie wykonuję szablonów z: Violettą, Justinem Bieberem i One Direction.
Ostatnio mam ich po prostu dość, więc wybaczcie ;)

75 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. One się tu ścigają w komentarzach... przywykniesz.

      Usuń
    2. No co? Zaczarowane to taki jeden wielki fejm to trzeba się ścigać xD Akurat się zalogowałam, widzę, że nowa notka to miejsce zaklepałam ;P

      1063- Nie podoba mi się pod względem graficznym. Może to wina kolorów. Zbyt blady ten fiolet jak na mój gust. Ale napis ładny c: Podoba mi się efekt kart po najechaniu w menu.
      1064- O matko! Jaki boski <3 Ta czerń, ten koleś, ten napis. Już cię kocham! Css też tak ładnie dopasowany. Najlepszy z tej notki <3 Nie mam pojęcia co więcej napisać. Po prostu pieję z zachwytu *_*
      1065- No na serio minimalistyczny xD Ale ostatnio takie bardzo mi się podobają. Kolory bardzo ładnie dobrane, ale w tle mi czegoś brakuje. Po dłuższej chwili wpatrywania się jednolite tło robi się nudne :c Mogły tam być jakieś małe wzorki czy coś (chociaż nie wiem czy nie wyglądałoby to gorzej, ale kij z tym ;P)
      1066- Nie! Nie przepadam za pastelowymi kolorami. Zupełnie mi się nie podoba :c Tych kwiatków trochę za dużo... No i nie wiem na czym tu skupić wzrok. Gdybym miała czytać bloga z tym szablonem to chyba łypałabym krzywo na te kolory zamiast czytać. Pewnie fanom takich delikatnych odcieni aż serducha podskoczą, gdy zobaczą ten szablon xD
      1067- Ładny :> W nagłówku podoba mi się napis (śliczne robisz <3) i te jasne punkty. Sprawiają, że tak jakby... świeci (?). Tło tytułów gadżetów i strony mogłaś zrobić ciemniejsze, bo tak jasny odcień średnio pasuje do ciemnego tła.

      Mam nadzieję, że w jakimś stopniu zrozumiałaś (nieważne czy w mniejszym czy większym) xD
      1064 najlepszy <3

      Usuń
    3. Dziękuję za komentarz <3
      No cóż jak widać mam słabość do jasnych i bladych kolorów, co nie wszystkim może się podobać, ale następnym razem postaram się wszystko zrobić lepiej ;)
      W 1065 - nie wiem czy tło by tam pasowało, gdyż szablon miał być naprawdę prosty, choć też mi jakoś tam pusto ;c

      Usuń
  2. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: kochajac-potwora.blogspot.com
    3.Koncepcja: opowiadanie, romans, horror, fanart
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1) https://www.google.pl/search?q=napisy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FsU6U7-mFsTy7AbszYDwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=666#q=caroline+i+klaus&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=rPc5sA_hp9g8fM%253A%3BmcoWzTNbGianeM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages6.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F32700000%252Flove-caroline-and-klaus-klaus-and-caroline-32782900-540-360.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Fklaus-and-caroline%252Fimages%252F32782900%252Ftitle%252Flove-caroline-klaus-photo%3B540%3B360

    2) https://www.google.pl/search?q=napisy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FsU6U7-mFsTy7AbszYDwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=666#q=klaus+mikaelson&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=9jjXP_MuyRkaMM%253A%3BbjFmnNekg8VdzM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages6.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F33500000%252FKlaus-Mikaelson-klaus-33585368-1280-720.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Fklaus%252Fimages%252F33585368%252Ftitle%252Fklaus-mikaelson-fanart%3B1280%3B720

    3) https://www.google.pl/search?q=napisy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FsU6U7-mFsTy7AbszYDwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=666#q=caroline+forbes&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=OGxdc2qdHTgTuM%253A%3BAeJgGD2BIo1_9M%3Bhttp%253A%252F%252Fimg1.wikia.nocookie.net%252F__cb20130713133157%252Fvampirediaries%252Fimages%252F2%252F25%252FCaroline_forbes_by_xxhannahsalvatorexx-d4prap0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fvampirediaries.wikia.com%252Fwiki%252FFile%253ACaroline_forbes_by_xxhannahsalvatorexx-d4prap0.jpg%3B650%3B605

    5.Ewentualny cytat:
    Because of you, Caroline, it was all for you…” chciałabym żeby wygląd tego napisu przypominał :
    https://www.google.pl/search?q=napisy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FsU6U7-mFsTy7AbszYDwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=666#q=napisy+krew&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=4SwuY5S79t-sKM%253A%3BhtXY-9FSwdFPrM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg.likely.pl%252Fphoto%252Flarge%252F20120915%252Fnapis-krwia-likely-pl-1fd24c91.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.likely.pl%252Fzdjecie%252F170477%252Fnapis-krwia%3B467%3B700

    Jakby wszystko napisane zostało krwią.

    6.Inne uwagi:

    Czy jest możliwość wykonania z boku takiego jakby panelu z gifów, jak na tym blogu:
    http://dusze-cieni.blogspot.com/

    Chciałabym, żeby rozłożenie menu i wszystkiego innego było podobne jak przy moim teraźniejszym szablonie.
    7.Kontakt:
    gg: 4951316
    mail: justyna.niec@poczta.onet.pl

    Wiem, zę to dosyć takie mroczne i straszne zamówienie ale bardzo, bardzo mi na nim zależy :) W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać, a link z szabloniarnią dodałam do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zgodziłabyś się na wykonanie mojego szablonu i była możliwość dodania takich gifów jak przy tamtym blogu to wtedy ja bym ci podesłała, te gify, które bym chciała tam umieścić. :)

      Ps. Uwielbiam Fairy Tail i twój szablon mnie zwalił z nóg, uwielbiam Natsu :)

      Usuń
    2. Zamówienie przyjęte ;) Nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale postaram się coś wykombinować jeśli chodzi o taki panel :)

      Usuń
    3. Dziękuję! Tak bardzo dziękuję, jak tylko będziesz chciała postaram się przesłać odpowiednie gify. :)

      Usuń
  3. Hej :) Sasame, co tu robisz? Nie spodziewałam się! Prima Aprilis xD

    Hm. Wszystkie mi się podobają (mi prawie zawsze wszystko się podoba, ale to cii... xd). Chociaż chyba najbardziej 1064, 1065 i 1066. Takie... no. W moim guście :d

    Nie będę pisała żadnyh poematów na temat szablonów, bo nie umiem. A więc czekam na kolejne prace =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, przyszłam i czekam na rzeź ;c xD Tobie zawsze wszystko się podoba, no! Szalejesz z długością komentarza :D

      Usuń
  4. Podoba mi się szablon 2 i 3. Igrzyska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty tutaj, haha, dobry żart.
    Prima aprilis! xd
    Wiesz, że bardzo podobają mi się Twoje prace i na pewno będę często tu zaglądać. Jakim musisz czuć się teraz fejmem. xD W końcu bycie na Zaczarowanych Szablonach o czymś świadczy.
    Mam nadzieję, że przejdziesz staż :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi, a bycie na MS świadczy o tym mniej? xD Ważne by być sobą, ja po prostu robię to co lubię i tyle ;*
      Ja też mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  6. Witaj na zaczarowanych Sasame ^^ Mam nadzieję że ci się tu spodoba i zostaniesz na dłużej :>
    A co do szablonów...
    1063 - Podobają mi się kolory i układ. Wdg mnie nie pasuje tu podwójny obrazek tej parki, jeden chyba by wystarczył... Ale szablon ogólnie mi się podoba.
    1064 - Zdecydowanie mój faworyt. Jest wspaniały, po prostu boski. Układ jest idealny a grafika zaje....fajna :) Naprawdę, cudo, cudeńko *u*
    1065 - jest całkiem niezły, podoba mi się. Może nie tak jak 1064 ale też ma coś takiego w sobie że jest w porządku
    1066 - dziewczęcy, delikatny, uroczy... co można więcej powiedzieć? Naprawdę bardzo bardzo ładny, taki subtelny :)
    1067 - drugi faworyt ^^ jest śliczny :3 naprawdę, grafika staranna i dopracowana, dobrze dobrany CSS, nic tylko pogratulować :D

    Masz talent, co do tego nie ma wątpliwości :> Gratuluję ci z całego serca że się dostałaś na stażystkę :))
    Pozdrawiam,
    Stella xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo dziękuję <3 No cóż, w sumie jak tak patrzę, to jednak mogłam nie powtarzać tej parki, no, ale... i tak nie wygląda jakoś najgorzej :D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: hogwartismyhomea.blogspot.com
    3.Koncepcja: Fanfiction, potterowe.
    4.Ewentualne zdjęcia: Konkretnych zdjęć nie ma, ale proszę aby pojawiły się twarze: Emmy Watson, Toma Feltona, Logana Lermana oraz Ashley Benson :) Kolorystyka może być nieco mroczna :)
    6.Inne uwagi: Proszę aby panel menu pojawił się z boku, nie na górze. http://jeden-jedyny-wyjatek.blogspot.com/ <- podobnie jak tutaj.
    7.Kontakt:
    nowaka186@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://enobariablog.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Pozostawiam to tobie.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://images.bookish.com.s3.amazonaws.com/cms/1374359857448-catching-fire-7-enobaria.png
    Coś w tym stylu jak zdjęcie na górze :) Żeby to było groźne, że ona pokazuje zęby.
    5.Ewentualny cytat: Show me your teeth
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: finnick977@gmail.com

    ____________________________________
    Twoje szablony są super i anime jest super *.*
    Życzę Ci powodzenia, żebyś przeszła :)
    A i jeszcze jedno... Bo ja już zamówiłem u was jeden szablon(nie na tego bloga na którego składam u ciebie tylko na innego) i jeszcze nie został wykonany, bo StrayHeart ni ma do połowy kwietnia ;-; nie wiem czy mogę zamówić na tego bloga ;-; W razie czego napisz mi komentarz albo jakakolwiek szabloniarka ;-; Nie mogłem znaleźć tego w regulaminie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle przeczytałem ;-; Koncepcja to Fanfiction Igrzyska Śmierci z perspektywy Enobarii(75 Igrzyska)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To ja będę druga <3 :D

      Usuń
    2. Marzenia Sajlens. Odebrałam Ci pierwsze miejsce <3

      Usuń
    3. Pjona, moje zgłoszenie się tutaj na staż również było bardzo sponatniczne, a wynikało z tego, że nie mogłam przestać się jarać moim pierwszym szablonem. Teraz jak na niego patrze, to mam ochotę walić głową w mur.
      O, no to mamy już dwie Natalie w załodze :c
      Ja totalnie nie rozumiem fenomenu mangi&anime. Kiedyś próbowałam oglądać jakąś serię, ale po trzech odcinkach zorientowałam się, że i tak z tego nic nie rozumiem. A jakieś seriale oglądasz?
      1063 mi się nie podoba. Kolory męczą me oczy, obrazek w tle zbyt przezroczysty, czcionki w ogóle do siebie nie pasują, a tej zawijanej nie idzie odczytać. Jeszcze wracając do obrazka w tle, to rozumiem, że jest to powielenie głównego. To nie wygląda za dobrze, lepiej jakbyś wzięła ich zdjęcie w innej pozie, albo to inaczej umiejscowiła i może powiększyła. Ogólnie nagłówek jest zbyt mały i to powoduje, że fioletowe tło jest takie drażniące.
      Ładny kolor tła pod postem, aczkolwiek przeraża mnie kolor tła daty i kart. Bardzo ładnie wygląda kolumna boczna, ale te barwy! :c
      1064, że tak powiem, zepsułaś czcionką. Byłby to mój faworyt, ponieważ obrazek jest niesamowity, kolory cieszą me oko, a css jest taki perfekcyjny. Ale ten napis...Za długi, dziwne umiejscowienie, czcionki niespecjalnie dobrze dobrane. Wybacz, moim ulubionym momentem robienia szablonów jest dodawanie napisów, więc będę się tego czepiać.
      1065 to zdecydowanie mój faworyt. Naprawdę nie ma się czego przyczepić. Gdybym miała bloga o HG to od razu bym go porwała.
      1066 jak dla mnie za słodki, ale ładny. Bardzo dziewczęcy, myślę, że znajdzie się niejeden blog, do którego będzie pasować. Kolory dobrze dobrane, css świetny.
      1067. Według Ciebie najlepszy, według mnie najgorszy. Wiem, że to wygląda jakbym krytykowała szablony z mangą&anime, ponieważ 1063 też skrytykowałam, ale no po prostu to wykonanie szablonu do mnie nie przemawia. Cytat znowu długaśny, irytująca niebieska obwódka, nie mogę rozczytać. Kolory tła tytułów gadżetów i posta w ogóle nie pasują do reszty i są po prostu nieładne. Irytujące są też strony takie porozrzucane, myślę, że lepiej by to wyglądało gdyby nie były zamknięte w tej ramce.
      Uciekam po kakao.

      Usuń
    4. Nie każdemu wszystko odpowiada i każdy ma inne gusta ;) Jestem raczej fanką anime i na to głównie przeznaczam czas, więc nie oglądam seriali ;)
      Dziękuję bardzo za komentarz ;d

      Usuń
  10. Jeeeej, Shingeki~~ <3 Chyba nie muszę tłumaczyć, czemu ten szablon spodobał mi się najbardziej xp Nie widziałaś wiele szablonów z nimi? Szczerze mówiąc, to ja mam przeczucie, że aż za dużo zrobiłam szablonów (aż dwa>.>'' mam takie wrażenie, bo ostatnio cały czas rysuję Levi'a).
    Oprócz tego podoba mi się numer 1067, czyli ostatni. Ładne kolorki i tło, CSS prosty, ale kto powiedział, że taki jest zły?
    Reszta mi nie podpasowała, ale to tylko dlatego, że nie lubię szablonów. Liczy się ciemność i mrok! xD
    Pozdrawiam,
    Vanes z panda-graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może na pandzie kilka jest, ale chodzi mi ogółem, że jest bardzo mało ;)
      Mrrroczne szablony też będą... kiedyś :D
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. SAMA KŁAMIESZ :<

      1063 - wszystko wygląda dobrze; jest ze sobą zgrane i w ogóle :) nagłówek pasuje do reszty; reszta pasuje do nagłówka. Jedyne co mi się rzuca w oczy to kolory - trochę za cukierkowo jak dla mnie.
      1064 - najlepszy, jaki zrobiłaś, według mnie. Nie mam NIC do zarzucenia :D
      1065 - skromny, aczkolwiek ładny :) bardzo mi się podoba, wszystko do siebie pasuje. Drugie miejsce!
      1066 - ten mi jakoś nie przypadł do gustu, jakoś tak dla mnie za pstrokato i mało przejrzyście ;/ Tu strony, tu gadżety, tu posty, tu gadżety. Co za dużo, to nie zdrowo :P Kolory pasują, choć trochę się zlewa wszystko. Ostatnie miejsce :< (wiem, krytykuję, choć sama nie potrafię zrobić szablonu, ale mam być szczera, prawda?)
      1067 - tutaj nie mam nic do zarzucenia, więc trzecie miejsce na równi z pierwszym :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za komentarz ;) No w sumie 1066 jest taki bardzo pstrokaty na podglądzie, ale na blogu wygląda troszkę lepiej ;) Ale w sumie wszystko zależy od gustu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Sasame nie wierzę w ciebie xD
    Żebyś mi potem nie powiedziała, że nie masz czasu dla moich klientów, bo załawię ci zwolnienie :X
    Nadal się zastanawiam, czy to nie żart xD Kobieto, jak ty masz na to czas? Prowadzę 3 - 4 blogi i padam, a ty masz swoje i pisarskie i z szablonami, więc... szalona xD
    1. Szablon z Tytanami... <3 Wiedz, że jeśli kiedykolwiek napiszę coś o SnK (a kiedyś to zrobię) to na bank ten szablon należy do mnie. Jest cudowny, autentycznie! Skrzydła *.*
    2. Ten z Fairy Tail jest ładny, po prostu. Nie chwycił mnie za serce, ale to pewnie wina tego, że wolę ciemnie szablony ;)
    3. Minato i Kushina ;3 - zgrabnie połączyłaś kolory, które z reguły niekoniecznie do siebie pasują. Ogromny plus!
    4.Ten różami jest po prostu nie w moim stylu. To taki szablonik dla delikatnej dziewczynki, gdzie pasuje, aby w tle leciała jakaś fortepianowa melodia. Wolę, pot, krew i łzy, ale wiadomo, że wszystkim trzeba dogodzić! :D
    5. Ten ostatni jest bardzo prosty. Ogólnie mi się podoba, jednak na obrazku napisane jest "girl on fire" i jak dla mnie jest trochę za mało ognia w ogniu, że tak powiem xd
    Tak czy siak frajerze wiesz, że bardzo lubię twoje prace :D
    Nie wpadnij w pracocholizm, chyba, że w Sheesame! ;>
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shee miło Cię tu widzieć! Ale jak to zwolnienie, o czym Ty mówisz? ;c
      Wiesz, kiedy robiłam szablon z Tytanami pomyślałam, że pewnie Shee przypadnie do gustu. No i proszę :D
      Za mało ognia w ogniu ._.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Od razu powiem: jestem tu, aby zamówić szablon. Zamówienia, które od czasu do czasu składam pod coraz to nowszymi postami zostały odrzucone i gotowa jestem błagać na kolanach i brać Cię na litość żeby tylko mieć ten szablon. Jeśli przyjmiesz moje zamówienie - będę wniebowziętą, skaczącą po pokoju nastolatką, piszczącą z radości. Jeśli nie - trudno, żyję dalej.
    Mam nadzieję, że Tobie spodoba się moja koncepcja, albo po prostu ulitujesz się nade mną. Wspominałam już, że Twoje szablony są piękne? xD

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://dzieci-ciemnosci.blogspot.com
    3.Koncepcja: Temat główny to magia natura, czarownice i ciemność, więc:
    - przede wszystkim jak najwięcej prostoty i skromności, zero szaleństwa (tak, kontrastuje to z moją osobowością)
    - kolory przewodnie: czerń, zieleń (jak najwięcej), brąz, złote litery
    - dużo lasu, jeśli mogę się tak wyrazić, tzn., zdjęcia drzew itp.
    - motyw żółtych oczu, gdzieś w widocznym, centralnym miejscu
    - zero postaci (najwyżej jakieś cienie, ale weź to na wyczucie)
    - czarny kot z żółtymi oczami, drewniana laska przypominająca coś w rodzaju berła, stara miotła (nie jakaś nowoczesna, najlepiej kij z kilkoma drucikami xD), wielka, biała księga, masa fiolek na eliksiry -----> to są rzeczy, które mogą pojawić się w tle (mogą, ale nie muszą i oczywiście nie wszystkie naraz)
    - menu najlepiej na samej górze, nagłówek tuż pod nim
    - treść nagłówka: Saga o Dzieciach Ciemności złotymi literami, wyróżniającymi się pośród ciemnego klimatu lasu.
    4.Ewentualne zdjęcia: pozostawiam to dla Ciebie, chcę mieć niespodziankę :)
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: werciabook4@gmail.com
    GG: 44203690

    Ja zwykle nie żebrzę, więc zaraz zrozumiesz, że na tym szablonie zależy mi jak na niczym innym.
    Proszę, proszę, błagam, zlituj się na tą biedną duszą i przyjmij to zamówienie!

    Koniec :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte ;)

      Usuń
    2. Ojejeku, nie nie mogę! Zgodnie z obietnicą skaczę teraz po pokoju i piszczę jak jakaś nieopanowana uciekinierka z psychiatryka! Dziękuję <3

      Usuń
  15. Sasame Ka? Ja tam cię nie kojarzę. Ale nie martw się, gdyż iż ponieważ to dlatego, że ja się w tym świecie nie orientuję :D Moim zamkniętym światkiem jest ZS i mi starcza XD No aaale. Skoro już tu jesteś, to cię zacznę kojarzyć XD
    Tak, no właśnie. A WIĘC WITAMY W ZAŁODZE! Bardzo się nasza społeczność cieszy z nowego nabytku i oby ten nowy nabytek jak najdłużej tu wytrzymał ^^ Atmosfera panuje tu genialna, zresztą sama zobaczysz. Na wstępie życzę ci duuużo weny. I weny. A potem weny i inspiracji. I chęci, bo bez tego ani rusz, czyż nie? Oby na zawsze to byłą dla ciebie radocha i by cie lidzie nie drażnili, na przykład nieczytaniem regulaminu :D
    A ten tytuł, proszę ja ciebie, to się do twojego pojawienia się odnosi? Bo jak tak, to AŻ tak słaby żart nie jest! Na ten przykład dziś siostra mojej przyjaciółki zadzwoniła z wieścią, że ma powstać pełnometrażowy film na podstawie Supernatural.Moja radość trwała koło 1,5 sekundy.
    Łohohoho, jaka skromna Natalia :D O, piszesz? ;> Co? :D To i ja się przedstawię. Nazywam się Methrylis, ale te gupie szumowiny mówią na mnie Meth. Mieszkam tu, więc się ode mnie nie uwolnisz. To wszystko, co potrzebujesz na razie wiedzieć. :3
    Dooobra, zobaczmy, do czego jesteś zdolna.
    1063 - pierwsze, na co zwróciłam uwagę: czy te podstrony poruszają się tak fajnie po najechaniu na nie kursorem jak ja myślę, że się poruszają? :D Eeeeej, jak na tak skromne (na razie!) stworzenie, to ty naprawdę bardzo ładnie tworzysz! Co prawda jak dla mnie są tu barwy najobrzydliwsze z możliwych (no, żółtego tylko zabrakło), ale to tylko moje widzimisię, więc pomińmy to. Hm, te podstrony są takie... ostro zakończone, lol, po prostu prostokątne, tymczasem tło dla tytułu notki, czy jak to tam nazwać, ma zaokrąglone boki. Może fajnie było zrobić i jedno i drugie...w jednym stylu... wiesz, o co mi chodzi? XD Mniejsza. Szkoda też, że nie ma innego obrazka, tylko jeden podwojony. Ale i tak fajnie to wygląda C: Generalnie szablon bardzo miły dla oka, raczej spokojny i delikatny, acz pazur jest w postaci tych zwariowanych podstron :D
    1064 - no ja się niestety na anime nie znam, toteż sobie z tobą o tym nie pogadam. maltretuj Avu. Ale tatuaż tego pana jest bardzo niezwykle fajny ;3
    O MATKO, JAK JA KOCHAM "REMEDY MINE"!!!!
    Wybacz. Przyzwyczaj się do tego, że w komentarzach wtrącam... wszystko. No więc tak sobie oglądam ten szablon i akurat zaczął się mój ulubiony fragment cudownej piosenki mojego ukochanego zespołu, która pochodzi z najnowszego albumu. I wtedy, jak ten fragment słyszałam, zapałałam miłością do twojego szablonu, po czym kapnęłam się, że to wpływ tego cudownego utworu <3 No ale wracając. Jest ładnie, uwielbiam ciemne kolorki. No a tła kolumn i tych innych takich, to jest takie coś dziwne jasnozielono-miętowo-niebieskie, fajnie kontrastuje z tą ciemnością. No i dość wysoka kolumna to coś, co bardzo lubię ^^
    1065 - łeh łeh, minimalizm ;c Wole maksymalizm :D Im większy, bardziej popaprany, pełen wszystkiego nagłówek (i w zasadzie ogólnie szablon), tym dla mnie lepiej i moje małe skamieniałe serduszko się raduje. Ale minimalistycznie ci wyszło, więc nie martw się. Jest wzięcie na takie szablony, toteż kwestia czasu, jak się ktoś na niego rzuci. Szlag, jest bardzo minimalistycznie, nawet nie wiem więc, co o nim napisać. Idę se :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1066 - FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! WIOSNA! Ty chcesz mnie dobić, dziewczyno? :c Nienawidze tej pory roku. Nie dość, że wszędzie na zewnątrz ją widzę, o czym bezczelnie przypomina mi świecące w oczy przeklęte słońce, to jeszcze ty z takim szablonem wyskakujesz. Masz już u mnie minusa jak stąd do... no, nie do Chin, powiedzmy, że do Moskwy. Byłby do Chin, ale zalinkowałaś podglądy, za co cię jakby nie było kocham! Ostrzegli cię przed moim gniewem w razie braku linkowania czy sama byłaś na tyle mądra, by na to wpaść? :D Tak czy siak szablon obrzydliwy - wszędzie kwiatki, radość, kwiatki, jasne kolory, kwiatki, wiosna... A tak poważnie to znowu jest dość minimalistycznie. Nie no, nie mogę patrzeć na tyle szczęścia i spokoju, wyłączam to ;____;
      1067 - łeeeeh, i znowu sobie nie pogadam, nie zabłysnę wiedzą, której zwyczajnie w tej dziedzinie nie mam. Acz znajomych uwielbiających anime mam całkiem sporo.Ostatnio wręcz nadsporo. Tak, nadsporo, ciii. Generalnie ubolewam nad tym, że nie da się bardziej powiększyć podglądu. Ale kit. Ej, te podstrony są świetne! :D Generalnie bardzo ładny szablon, magiiicznyyy ^^
      Łok. Do kolejnej notki, pozdrawiam! :D

      Wut? Byłam pewna, że zmieszczę się w jednym komentarzu... ;o No dooobra... :D

      Usuń
    2. Ja tam lubię wszystkie pory roku, ale co kto woli ;D W sumie w szablonie 1063 - też mi tak średnio barwy pasują, ale wszystkie są z nagłówka, a z innymi bawić się nie będę, bo to by gorzej wyglądało ;c
      Hm piszę fanficki o tematyce Naruto, bardziej tak dla zabawy niż "ooo jestę wielką pisarką, mam blogaska" - każdy chyba wie o co mi chodzi xD
      U mnie najgorsze jest to, że nikt nie lubi anime, więc jestem w tym wszystkim sama, wszyscy wolą seriale, ale cóż zrobić xD
      Dziękuję bardzo za tak miły komentarz! ;)

      Usuń
    3. Piszesz fanfick odnośnie Naruto? Może podzielisz się gdzie, bo tak się składa, że jeśli chodzi o mangę i anime, to uwielbiam z zawsze czytam z zamiłowaniem! :)
      Piszesz może coś oprócz Naruto? Fairy Tail może albo One Piece, Bleach?

      Usuń
    4. Szczerze powiedziawszy jestem kiepska w tych sprawach, więc... wolę tutaj oficjalnie nie dodawać linku. Nie, nie piszę nic prócz Naruto, choć mam w planach opowiadanie o Fairy Tail - GaLevy ;)

      Usuń
    5. O jaaaa, jedna z moich ulubionych par muszę to przyznać! Choć konkurują z Grey'em i Juvią :D no to teraz mnie jeszcze bardziej zachęciłaś do czytania, znajdę twojego bloga :)

      Usuń
  16. Za chwilkę będzie tu komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czeeeeeeeeść! Witamy na Zaczarowanych, Natalio :) Każda nowa stażystka jest przeze mnie mile widziana, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej i bla bla bla, cała długa lista takich grzecznych fraz. Manga i anime mówisz... nie czytam, nie oglądam, ale popodziwiać rysunki mogę :3 I powiem ci, że mamy coś wspólnego - nie dość, że ssaki, to jeszcze truskawki, czekoladę i muzykę lubią! Dzisiaj nawet jadłam truskawki, hihi.
      Ale ja już przejdę do szablonów, bo doczekać się nie mogę, by je zobaczyć.
      1063 - Iiiiiile różu! No niby błękitu więcej, ale i tak dużo. I - jeśli mam być szczera, a będę - troszkę mnie razi w oczy, ale może mam monitor za wysoko, czy coś... ale ja zawsze miałam oczy nadwrażliwe na światło, a grafika jest ładna, taka bajkowa. I strasznie podobają mi się te strony, takie powykręcane w różne strony xD No i pod względem CSS'owym wszystko schludnie wygląda.
      1064 - nie wiem, co to za art, ale bardzo mi się podoba. I cytat też mi się podoba. Jest taki... prawdziwy. No i ten facet ma fajny tatuaż na plecach, zawsze chciałam mieć tatuaż, ale na udzie - wielkiego smoka :3 Kolorystyka podoba mi się straszliwie! Połączenie brązów i tego brudnego błękitu wygląda bardzo ładnie. CSS znowu elegancki, strony już nie takie fajne jak w poprzednim, ale te w poprzednim to było mistrzostwo!
      1065 - Katniss Everdeen! No dziewczyno, zdobyłaś moje serce, bo Igrzyska i bo takie fajne kółeczko z całą grafiką :3 No i kolorki ładne, lubię połączenie bieli z jakimś ciemniejszym kolorem, takim brudnym najlepiej. A w tym szablonie najbardziej podoba mi się umiejscowienie daty, o! Lubię minimalistyczne szablony, zwłaszcza takie, gdzie na ładnej grafice można oko zawiesić :)
      1066 - wiosenny szablonik, taaaak? Wolę lato, zimę, jesień, wiosnę kiedyś tam lubiłam, ale teraz nie lubię, bo słońce tak świeci, że muszę chodzić z jednym okiem zamkniętym, nawet jeśli mam okulary przeciwsłoneczne :C (mówiłam, nadwrażliwe na słońce oczy :cc) Ale szablon jest bardzo minimalistyczny, a to na plus, bo takie lubię. O grafice nic nie mówię, bo nie licząc wszechobecnych róż, to grafiki to nie ma. Ale szablon ogółem na jakiś blog o typowej (albo i nietypowej) love story się nada. Taki spokojny.
      1067 - o matko, matko, co za fikuśne strony! You made my day :) Ładny, zamknięty nagłówek, może trochę zbyt słodka atmosfera na tym szablonie, ale mi się podoba. Chociaż sama odjęłabym trochę takiej słodyczy (to przez tę całującą się parę!). Podobają mi się te zawijasy za postaciami. Takie zaczarowane są... tak! Zaczarowane zawijasy!
      No to na tym byłby koniec mojego komentarza. Ja się jeszcze przyczepię - pod ostatnim szablonem napisałaś "nie ładnie", a powinno być napisane łącznie - "nieładnie".
      Pozdrawiam!

      P.S. Zalinkowałaś podglądy - kocham cię!

      Usuń
    2. Jej, już lecę poprawić, ale gapa ze mnie xD
      Dziękuję bardzo za komentarz ;) Sama teraz tak patrzę i jestem średnio zadowolona ze 1063, ale to głównie przez te przesłodzone kolory xd
      Ja chciałam mieć wielkiego smoka tylko, że na plecach, ale tak szalona to ja nie jestem ;)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  17. Nie pierwsza, ale mam nadzieję, ze nie ostatnia i zaraz będzie tu komentarz, bo powstałam z martwych topielców! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Warszawa postawiła mnie na wszystkie nogi/macki to powracam z komentarzem.
      I to zmartwychwstanie akurat na nową stażystkę! Pięknie pięknie! Ma się to wyczucie czasu.
      Chyba, że wcale nie jesteś nową stażystką, tylko Raionem w spódnicy/spodniach (niepotrzebne skreślić) albo kolejnym wcieleniem Sajlens, lub (ewentualnie) Jill, która próbuje odzyskać panowanie nad zaczarowanymi. Bo dzikie to to i tyle :c
      Mimo wszystko najserdeczniej witam i nie polecam drogi w stronę światła, tak naprawdę to tylko nadjeżdżający pociąg.
      Ostrzegam, że jedyne moje doświadczenia jeśli chodzi o anime to Black Butler (nie mam sił, by pisać tą chorą japońską/chińską nazwę ;-;), Death Note i Shaman King ale będzie dobrze. To nie kartkówka ze znajomości, tylko szabloniska!
      ...
      Prawda?
      Sasame (Sasaśka, miśaśka la la la lalala!) oto numerki z dzisiejszego losowania.
      Zwalniam maszynę losującą...!
      1063. Jest uroczy. Pierwsza myśl po spojrzeniu na tego słodziaka. Cóż, jest para gołąbeczków, całujących się w otoczeniu przesłodziaśnych kolorków. Gdyby to nie było takie ładne, to by mnie przesłodziło. Ale nie. Podoba mi się css, zwłaszcza uważam, że zaprzyjaźniłabym się z tymi wirującymi stronami <3 Fajnie, że ramka na post jest zaokrąglona, nie psuje to takiej ogólnej misiowatości. Ah! Modne się ostatnio zrobiły te całe "szablon wykonany przez". Nie no, fajnie, fajnie. Podoba mi się kreska pod tytułami gadżetów w bocznej kolumnie i te rozdwojenie parki na nagłówku jak i również to... "poroże" pod nią. Kojarzy się z serduchem. Cytat jest też uroczy (jak cały ten szablon, ale co poradzić) chociaż na podglądzie trochę mnie przestraszyła jego wielkość. Ale myślę, że na blogu będzie dobrze.
      ...
      Teraz tak się zastanawiam. Jest Prima Aprilis. Dajesz tutaj szablon sugerujący milusiaśną historię parki.
      ...
      ZARAZ WYSKOCZY Z NIEGO SZATAN, PRAWDA???
      1064. UMIERAM I to by było na tyle mojego powrotu. Bo albo ja naprawdę bardzo, bardzo dawno nie widziałam dobrego szablonu, albo ten jest genialny, ale przecież... ale przecież to stażystka... Pierwszą opcje wyklucza poprzedni, więc... "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth." Kurde. Czemu jest możliwe coś takiego, jak zakochanie się w pikselach? Bo to jest perfekcyjne. Jest ciemny. Jest mhrok. Ale nie aż tak, żeby szablon był nieczytelny. Jest gościu z mieczem. Z tatuażem. I WYRASTA Z RAMKI NA POSTY, DLATEGO GO KOCHAM! Ostre ramki. Brąz. Szaro-błękit. Cały ten cholerny css. To pasuje. I ja chcę napisać coś, co by do tego szablonu pasowało.
      Dla takich momentów siedziałam na ZS. Teraz pamiętam.
      1065. Ładnie. Nie jest to 1064, ale jest ładnie. Jedyną rzeczą, jaka mi tu przeszkadza jest nagłówek (mogę tą kulkę nazwać nagłówkiem, no nie?) bo minimalizm lubię, lubię przerywane linie, lubię wystające z ramek daty i jasne kolory w połaczeniu z ciemniejszymi, ale z tą Kotną coś jest nie tak. Złe ujęcie, tak mi się zdaje.
      Bo ogółem, to szablon miodziaśny (te infantylizmy, to mi zostały po pierwszym. Już się z tego nie wyleczę, za dużo uroczaśności. Zniszczyłaś mi życie ;-;)

      Usuń
    2. 1066. Pierwsza myśl? Nigdy w życiu nie użyłabym nigdy tego szablonu, mimo, że jest genialny, kurde, chyba zostanę piszącą bloga o ciuchach, pamiętniczek albo blog kucharski nastolatką. o.o" Czy ty widzisz co robisz z moją psychą? :c Sadystka! Robisz testy na zwierzętach, a potem zawładniesz całym światem. Przejrzałam Cię! Nie wiem co powiedzieć o tym szablonie. Powoli... Świetny dobór kolorów. Nie jest przez cały czas tak przeróżowiaśnie, miętowy kolorek dodaje mu takiej świeżości. Genialny pomysł z brakiem nagłówka i tłem w kwiaty. Jest prosto i schludnie i ładnie pod względem kodowym. Jeśli chce ktoś szablon a takim stylu to z tego nic dodać nic ująć.
      Dlatego idę sobie zrobić pranie mózgu.
      1067. Kto zjada ostatki ten piękny i gładki. Ten szablon najmniej podoba mi się z... dzisiejszej puli, ale dobrze, że jest ostatni, to nieco gasi mój niedosyt. Fajny css jeśli chodzi o strony, a co do reszty... nie przepadam za takim ułożeniem. Może za tradycyjnie, wielkopaństwo rozpieszczone i noskiem kręci. Nagłówek całkiem ładny i całość prezentuje się sympatycznie, ale reszcie nie dorasta do pięt. Może 1065, ale tylko do pięt ;)
      Cóż, piękny pierwszy post. Pokazałaś się od najlepszej strony, bo i minimalizm i anime i nie koniecznie i uroczo i mrok, także nic tylko się cieszyć.
      Wygrałaś 17 milionów, wszystkie numerki trafione!!!




      Prima aprilis, nic nie dostaniesz.

      Usuń
    3. no wiadomo, to kolejne wcielenie mnie :< Mam ich tyle, że mogę się w nieskończoność zgłaszać na ZS.

      I will kill you in your sleep, so you'd better try, try and keep awake ♥

      Lata mi to przez ciebie po głowie :c

      Usuń
    4. Osobiście wolę spodnie, ale spódnica też może być, więc nie wiem co skreślić ;<
      1064 - wiesz co dobre! Sama lubię ten szablon, bo całkiem fajnie mi się go robiło + wyszedł nawet nieźle :D
      Cieszę się, że szablony się podobają ;)
      Ale testy na zwierzętach to już dla mnie za mało... :D Świat będzie u mych stóp! :D

      A z tym totkiem no, cóż - i tak bym nigdy nie zgarnęła milionów xD

      Usuń
    5. I. Hasło - Źródlana kostucha,
      II. Adres bloga - http://ff-narutobleach.blogspot.com/
      III. Koncepcja - Szablon może być na ciemnym tle z jedną postacią po lewej stronie tj.Naruto, a po prawej z drugą czyli z Ichigo. Na dole mogą być różne postacie z tych dwóch anime. Ogólnie resztę zostawiam tobie, ale chcę żeby na górze było miejsce na strony.
      IV. Ewentualne zdjęcia - brak
      V. Ewentualny cytat - "Fanowskie opowiadania o Naruto i Bleach'u
      VI. Inne uwagi - Naruto proszę, żeby był z Shippuden.
      VII. Kontakt - panizuzanna@gmail.com

      Usuń
    6. A szablony bardzo fajne :3 Najlepszy według mnie jest ten z Minato oraz ten wiosenny, choć może to dlatego, że bardzo lubię takie kwiatowe wzory. Ogólnie wszystkie szablony mi się bardzo spodobały! :D

      Usuń
    7. Zamówienie przyjęte ;)

      Usuń
    8. Wow! Dziękuje :3 Nie spodziewałam się tak szybkiej odpowiedzi! :D

      Usuń
  18. Czas więc się wziąć za komentarz! :D
    1063 - Boski ^^ Jest u mnie na drugim miejscu, zaraz po wiadomym, który opiszę niżej. Natsu i Lucy pasują do siebie, bardzo, bardzo, bardzo i jeszcze te jaśniutkie kolory *_* Om. Cud, miód i orzeszki :C
    1064 - SHINGEKI, SHINGEKI, SHINGEKI, SHINGEKI, SHINGEKI, SHINGEKI <333333333333333 Zakochałam się <3 Od pierwszego wejrzenia, to moja miłość :C Pewnie Ci go ukradnę na jakiegoś blogaska, oczywiście nie dosłownie xD
    1065 - Ten podoba mi się najmniej, nie lubię takich małych obrazków tylko :c Me gusta, moje gusta.
    1066 - Zapachniało wiosną, powiem tyle xD I to bardzo, bardzo, bardzo. Nie mam nic do kwiatów, dla mnie za kolorowo, ale i tak świetny :3
    1067 - Kolejny faworyt, choć ja zawsze wolałam Hinate z Orochimaru.... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, cieszę się, że szablony się podobają ^^
      Powiem, że ciekawy paring- OroHina, ale jakoś nie wyobrażam sobie ich razem xD

      Usuń
    2. Gdybyś grała jak ja w gra z Naruto, to byś wiedziała, że oni razem wyglądają przebojowo, szczególnie jak się biją, a dwie nastolatki wyobrażają sobie coś innego, haha :D

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Szczerze mówiąc ja też jestem nowa, więc nowa wita nową:)
    Szablony są fajne i nie wiem czemu, ale nigdy nie widziałam takiego typu szablonów, cóż jestem zacowana(jak to się pisze?) XD
    Hasło - Źródlana kostucha
    Adres bloga- http://fire-ashtonirwin.blogspot.com/
    Koncepcja-taki mroczny, auta, ogień(jak nie da rady zrobić, to spoko obejdzie się) postacie to Ashton Irwin, byle jakie zdjęcie zależy co znajdziesz :D
    Ewentualne zdjęcia -ty wybierz :)
    Ewentualny cytat -"Fire - Ashton Irwin Fan Fiction"
    Inne uwagi-brak
    Kontakt-loujaskulska17@gmail.com

    Z góry ogromne dzięki :) Pozdrawiam cieplusi życzę weny w dalszym pisaniu i mam nadzieję że zostaniesz na dłużej tak jak mam nadzieję ja!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dalszym robieniu szablonów, boże przepraszam ale pisałam no otrzepanego :) Bardzo przepraszam, a tak właściwie to piszesz jakieś opowiadania?

      Usuń
    2. Piszę, piszę, jedynie ff o Naruto ;)

      Usuń
  21. Nie będę się nie wiadomo ile rozpisywać, bo to nie w mojej naturze XD.
    1063-OMG! Boski <3. Nie dość, że kocham paring, to do tego ta kolorystyka. Cały szablon bardzo mi się podoba :3.
    1064-Nagłówek mnie urzekł. Jak znajdujesz tak fajne zdjęcia :o, ja szukam i szukam i znaleźć nigdy nie mogę :c. CSS również boski, tylko mam wrażenie, że trochę za bardzo się rzuca w oczy.
    1065-No widać ten minimalizm, widać, ale podoba mi się xD.
    1066- Przesłodki <3. Lubię proste szablony i takie kolorki :D. Chociaż ciemnymi tez nie pogardzę ;3.
    1067- Tu już moją opinię przeczytałaś na Deviant art. XD. A ja byłam pewna, że to postacie z Fairy Tail o.O. Najbardziej podoba mi się z całej notki ;3. Ma wszystko co uwielbiam: styl zamknięty, kolorystyka ciemna, no i anime :D.
    Nie życzę Ci przejścia stażu, ponieważ jestem na 100% pewna, że go zdasz. Robisz za piękne szablony *.*.
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy go zdam, zależy jak się tutaj przyjmie moja osoba i szablony... xd
      + Muszę coś zrobić z Erzą i Jellalem :D

      Usuń
  22. Obejrzałam kilka i muszę Ci powiedzieć, ze są całkiem całkiem ;D
    Najbardziej podoba mi się ten(teraz uważaj, bo będzie fachowy opis) z tym chłopakiem co ma coś na plecach xD
    Fajny pod względem wyglądu. Resztę te kody itd. zostawiam innym.
    Pozdrawiam i życzę powodzenie w stażu. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś na plecach to skrzydła wolności :D Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  23. No, Sasame, teraz to Chustii weźmie cię na celownik. Gotowa? ;>

    Po pierwsze to dziękuję ci, że się tu zgłosiłaś, bo w końcu nie wstydzę się tu zostawić komentarza, haha. Ależ ja jestem dojrzała, nie? No kto by pomyślał. W każdym razie podziwiam za odwagę, bo wow, to w końcu Zaczarowane, i za głupotę - tak, bo głupotą jest, że znowu pchasz się na jakąś szabloniarnię. Za mało ci chleba dają na ZD i MS? A kto będzie pisał, jak ty będziesz te maszkary (he he) tworzyć?

    A teraz przejdźmy do rzeczy :3
    1063 - to pali moje oczy ._. O matko, te kolory! O matko, ten nagłówek! O matko, ta czcionka, której nie potrafię rozczytać!? Is that you, Sasame? I don't know you anymore... (tak, nie podoba mi się, tak w skrócie)
    1064 - Shingeki! ♥ Zdecydowanie mój faworyt, nic dodać nic ująć, po prostu kocham! I w końcu widać tu ciebie, po tym pierwszym niewypale... No majstersztyk, taki ciemny, taki fajny *,*
    1065 - minimalistyczny, ale bardzo ładny. Podobają mi się kolory i generalnie ta prostota właśnie jest urzekająca :) Plus!
    1066 - normalnie zaczarowany ogród xd Kolory ładne, sama ostatnio miałam na nie fazę i na TL zrobiłam taki cukierkowy szablon :3 Jedynie się czepne do stron, bo jakoś do mnie nie przemawiają. Zbyt sztywne do tak delikatnego szablonu, już lepiej by wyglądały proste kółka :)
    1067 - i znowu mam ochotę cię zamordować, bo ni w ząb mi się nie podoba. No... ughh,... feee.... no po prostu nie! Ani CSS, ani nagłówek, ani kolory... Udam, że tego nie widziałam, a ty już nie będziesz mnie ranić, ok? ♥

    Już wcześniej zauważyłam tu tej wyścig w komentarzach. Cholera, chyba ze swoim lenistwem będę skazana na ostatnie miejsca...

    No! To sprawuj się tu ładnie, Sasame, nie przynoś nam wstydu i z dumą rób szablony z anime, bo zauważyłam, że na tej szabloniarni prawie się ich nie praktykuje. Powodzenia! :*

    Pozdrawiam całą załogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu "ostatni będą pierwszymi" nie? :D
      Cóż, nie zawsze wszystko mi wychodzi tak jakbym chciała, więc wpadki się zdarzają no... ;c Wybacz mi je :D
      Ale następnym razem postaram się bardziej obiecuje <3
      Dziękuję Chusti za komentarz :D

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. porywam dziwkę nr 1066 do lochu http://zaczarowanee-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pobieram szablon 1066 na bloga www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń